 |
63.
THANK U EITAM DOING US A FAVOU
ORNIT,
NATANYA,
09/06/04 19:30
|
GO U AND YOU FRIENDS WE DO NOT NEED U ! WE WANT PEACE AND WITH U NOT CHANCE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מי זה כבר אורלב?
מאיר,
פ''ת,
09/06/04 17:09
|
מתי שהוא יהיה מנהיג שיתקשר אלי. אורלב חושב שבגלל שהוא נגד ראשי המפלגה, רבניה ומצביעיה אז מגיע לו את הדיבור המרכזי בה. אורלב יש דברים שהשתיקה יפה להם. תכבד את מעמדך ותשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
חזקו ואמצו - אנחנו מאחוריכם!
דוד,
צפון,
09/06/04 09:32
|
לאפי איתם ולרב יצחק לוי - יישר כוח שידעתם לעמוד בכל הלחצים מבית ומחוץ ולהישאר דבקים באמונתכם. יש לנו זכרון ארוך ואנו נגמול לכם טובה תחת טובה. "חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוקינו"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
צדיקים מלאכתם נעשית בידי איתם
נעה,
מרכז,
09/06/04 02:14
|
שרון צריך ללכת. לא ידוע אם הוא מתכוון ברצינות לפינוי עזה וזה לא חשוב. מן ההסטוריה שלו ברור שמירב הסיכויים שהוא ממילא יהרוס את התכנית במו ידיו. יצר הנהנתנות וההרס חזק אצלו מיצר הבניה. לא במקרה בנה את ההתנחלויות כמו שדה מוקשים שמתפוצץ לנו עכשיו בפנים. שנים הוא גורר אחריו לכל מקום חצר ביזנטינית עלובה עם עיתונאי חצר ומלחכי פנכה עלובים. לעומתו גרועי שריו כטלית שכולה תכלת, אפילו השר שמאמין שמדינת ישראל היא צעצוע שנתנו לו לשחק בו ולפרק אותו. שרון צריך ללכת. איתם יעשה עבורנו בשמאל את העבודה. הניחו לו לסיים אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
האם אפי יהפוך לגנב?
אבי,
09/06/04 01:33
|
אפי איתם כועס על שרון שאינו מקבל את מרותם של חברי מפלגת הליכוד אך האם אפי עצמו יקבל את מרות חברי מרכז מפלגתו במידה ויחליטו על המשך הישיבה בממשלה? התשובה- לא!. מר איתם גם יסרב לקבל מרות וגם יבצע גניבת מנדטים כשיקים סיעה חדשה - כמנהג חברי צומת לשעבר. אם אכן מצפונו אינו מאפשר לו להשתתף בקואליציה שמחליטה על מסירת ישובים עליו פשוט להחזיר את המנדט וללכת הביתה . אם ירצה יתמודד בבחירות הבאות במסגרת אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתם גנב?
menahem,
09/06/04 09:30
|
אל תשכח שההחלטה שהתקבלה במשאל הליכוד אשררה מצע הליכוד אך אם מרכז המפדל יחליט שאין לצאת מהממשלה הוא חורג ממצע המפדל ועל כן זכותם המלאה של לוי ואיתם לקחת עימם את המנדטים ובדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
המנהיג הבא שיאחד את הימין...
מנחם,
09/06/04 00:24
|
|
 |
57.
נכון - בגללך - אין שלום, אין ב
שמאלנית,
09/06/04 00:04
|
אין שלום, ואין בטחון, שהבטחתם, בגללכם. מדהים - איש-המלחמה והספוח מיילל שאין בטחון ואין שלום. גוזל מן הפלשתינים את כבשת הרש שלהם - 22% משטח א"י השלמה (המנדטורית), כובש, מדכא, משפיל, מתעלל, חונק ולא נותן שום תקוה, ועוד מחפש את ההיגיון לאי-בטחון, כלומר, למצב נוראי של הרג הדדי. הכל כי הוא יודע שהוא יכול לסמוך על החברה שמריעים לו פה שיקנו את הסחורה הדמגוגית שלו בהתלהבות. אבל לדבר על היגיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שיעור קצר אחוזים והיסטוריה
ירון,
חיפה,
09/06/04 07:39
|
עד בספר הלבן הראשון - 1922, פלסטין "ההיסטורית" ע"ע המנדט הבריטי כללה גם את ירדן, וב1922 הבריטים חילקו את פלסטין ל-2. 80% ניתנו ניתנו לפייסל מהשושלת האשאמית, עבר הירדן (של פלסטין) - שמ-1946 שונה שמה לממלכת ירדן. ורק 20% (השטח שממערב לירדן) אושרו להתישבות יהודים. עכשיו הפלסטינים בארץ ישראל המערבית רוצים נתח נוסף מה,20% של פלסטין ההסטורית שנקראים מדינת ישראל.
אכן כיבשת הרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגברת 57
זוהר,
אי שמה,
09/06/04 07:25
|
מה אני אגיד,, לרגע את משכנעת, הדיבור שלך נשמע בנשימה אחת כמו של אחד שכל דבריו אמת לאמיתה. אחותי בת ישראל השמאלנית, תראי איזה כשרון יש לפחד להמציא סיפורים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע לשמאלנים כמוך להגר
יוסי,
09/06/04 06:56
|
במילא זה מה שיקרה בסופו של דבר. כל הקשר שלכם לארץ הזו הוא מקרי לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I left Israel.
mazal,
Houston,
09/06/04 10:30
|
I left israel and I am so happy.I don't want to live with people like you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שלום ואין בטחון...
ארז,
09/06/04 06:16
|
בגלל פשע אוסלו, וטיפוח התקווה (ע"י השמאל) בקרב האוייב שהנה, עוד מאמץ קטן, וכל המפעל הציוני מתמוטט כבניין קלפים. אם לא הפנמת כבר, את ושכמותך כבר הבטיחו לאוייב את "כבשת הרש" שלו (יש"ע), ועתה הוא נלחם על שאר השטח, על הכיבוש של 1948, על הבית שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבשת הרש זה השטחים
Avi Ecuador,
09/06/04 03:37
|
של ארץ ישראל כולל יהודה ושומרון ששיכים ליהודים, הפלסטינים מקומם בירדן ומדינות ערב שהשטחים שם אלפי אחוזים גדולים משטחה של ישראל. על נסיון שלהם להשמיד אותנו וכפיצויים הם צריכים לשלם הרבה וכנראה אין באפשרותם וגם מבכינת תשלום זה לוגי הטרנסםר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכי ללמוד הסטוריה
מוטי,
09/06/04 00:36
|
לפני שאת מדברת על אחוזים ועל כבשת הרש.אז אני מבין שאת מצדיקה את הטבח שהם עושים בנו או שאת "מסתייגת"..? קורס ראשון בהיסטוריה,גברת,:יחס הערבים למזרח התיכון. א)כיבוש הארץ ע"י יהושע ב) השופטים-440 שנה ג) בית מקדש א' 410 שנה ג) גלות בבל 70 ד) בית מקדש ב -420 שנה ה) גלות אדום אחרי חורבן בית שני מאז,למרות הגלות,לא הפסיק רצף ההתישבות היהודית בארץ ישראל. חידוש העליה ע"י הציונות המודרנית... וה נ ה י ר ה הערבית לקבל עבודה כאן מאז. הסכם סייקס פיקו,הצהרת בלפור,שלטון צבאי בריטי המנדט פרעות 1921 הספר הלבן.1922 פרעות 1929 ספר הלבן השני ב1930 פרעות 1936 ספר הלבן השלישי ב1939 החלטה 181-חלוקה על 22% משיטחה של ארץ ישראל -פלשתין-עאלק. 72% לערבים..אה,שכחתי,לורנס איש ערב בתחילת המאה. כל הבבל"ת הזה לא מעניין..מה שמעניין הוא שאת ,כמו חברייך מעודדים טרור. ומלמדים את הערבים שהטרור משתלם. וכשתתעוררו יהיה ממש ממש מאוחר. איתם לא פנאט ולא מתנחל..הוא יהודי שרשי.אגב,בעל תשובה רציני מאד. נא להתעורר. בברכה. מוטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחלת טוב עם ספר הסטוריה, ופתא
מורה להסטוריה,
09/06/04 02:02
|
ופתאום החלטת שהסטוריה זה בבל"ת ועברת לשפת עמך, שחושב שאם הוא רק אומר 'טרור' אז אנחנו כבר השתכנענו. מה אומרים לך הספרים על סיבות חרבן בית ראשון ושני? הם מסבירים שהראשון היה בגלל עצת אחיתופל של הגנרלים להישען ל מצרים ולא על בבל ההגמונית, והשני בגלל הקנאים שחשבו שיוכלו על האימפריה הרומאית (כי הלא הם בוטחים באלוהים ובכלל הם עושים הכל בשמו). אז היום יש לך צרוף מפחיד של גנרלים וקנאים שמבשלים את חרבן בית שלישי. כדאי שתעריך את מי שבא לעבוד ולא לנצל. אם כך ואם כך - הכיבוש הוא לא אפשרי מכל הסיבות שבעולם, הוא אסוננו. ישנם שני פתרונות אפשריים: או ישראל ופלשתין שתי מדינות לשני עמים, או מדינה אחת דו-לאומית עם שוויון אזרחי. תבחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצת אחיתופל לתשומת ליבך בבקשה
Avi Ecuador,
09/06/04 04:58
|
עותק תגובה של בחורה שלא רשמה את שמה שהעתקתי מזמן ואיתה הסליחה: אחת ולתמיד - כל האמת על אחיתופל אני קורא בזאת לכל הפוליטיקאים ולכל נואמי הנאומים - מי שלא מכיר מקורו של ביטוי מסויים, עדיף שישתוק ולא ישתמש בו. הכוונה שלי היא לביטוי "עצת אחיתופל". אז לכל מי שלא יודע - שיידע - אבשלום רצה לפגוע בדוד המלך (שהיה אביו) וביקש מיועצו - אחיתופל - עצה. זה נתן לו עצה כבקשתו. לאחר מכן קיבל אבשלום עצה אחרת, מאיש בשם חושי הארכי, שנחזתה לו כטובה יותר. העניין הוא שחושי היה משת"פ של דוד ומיהר להזהיר אותו מפני התכנית של עצמו.בפועל - עצת אחיתופל הייתה העצה הטובה. מי שלא מאמין - שיפתח ספר שמואל ב' בפרק י"ז ויקרא. בפסוק יד' מסכם המספר: "וה' ציווה להפר את עצת אחיתופל הטובה (כן, הטובה), לבעבור הביא ה' אל אבשלום את הרעה". אז לשר שמחון ולכל השאר - אל תבזו את עצמכם, ומי שלא מכיר - שישתוק !!! ואם כבר הזכרנו - דוגמא טובה נוספת - הביטוי "עשה ימים כלילות", כביטוי לאדם חרוץ שלא מפסיק לעבוד וכו'. וזה הרי מגוחך - בלילות ישנים. מי שעושה ימיו כלילותיו - ישן כל הזמן ולא עובד כל הזמן. הביטוי הנכון הוא "עשה לילות כימים". בלילותיו הוא עבד כמו בימים ולא ישן כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
יופי ! כל הכבוד ויישר כח !
יהודה,
נתניה,
08/06/04 23:47
|
לאפי איתם! הלוואי וירבו כמוך. אם אינך מסכים עם מדיניות הממשלה אתה קם ומתפטר, כך צריך לנהוג איש ישר והגון. דעותי רחוקות משלך כרחוק מזרח ממערב, ואינני מסכים אפילו עם טענה או נימוק אחד שלך. לכל טענה שאתה מעלה יש יותר מפתרון אחד, ואתה יודע את זה. הלוואי והיינו יכולים לנהוג כמו שאתה רוצה, אבל אי אפשר. אפילו ארה"ב מבקשת אשור מהאו"ם על כל צעד ושעל שלה. אז מי אנחנו בכלל ? אינני שרוצה שנגלה שוב ועל כן לא אתמוך בבר-כוכבא חדש. ולמרות אי ההסכמה אני מעריך את התהגותך והלוואי והיינו מתברכים באנשי צבור עם איכויות כשלך ודעות כשלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אז מה אם ניסוג לקווי 67?
שולה,
כרכור,
08/06/04 23:46
|
אתה יודע שכך אפשר להשיג שלום. אבל שלום לא מענין אותך. מענין אותך התנחלויות, ארץ ישראל השלמה, והמחיר.. צ'ק פתוח של מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
משאל עם
משאל עם,
08/06/04 23:24
|
שיעשו משאל עם (לא משאל ליכוד, מערך או כל מפלגה אחרת) כולל ולפי זה יחליטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ליורי 38: אין כאן בכלל ישראלים
גלעדי,
שרון,
08/06/04 23:15
|
|
 |
52.
מי רוצה להתנתק?
בדין כתב,
רעננה,
08/06/04 23:13
|
על פי בדין, מר ויסגלס, מנהל לשכתו של שרון, עדיין רשום, בניגוד לחוק, כשותף ובעלים של חברת "מוריץ, ויסגלס, אלמגור, עו"ד בע"מ", ובמשרד עו"ד "וייסגלס-אלמגור", כולם ברח' לילנבלום 44 בת"א. משרדים אלו, שמר ויסגלס שותף בהם ובריווחיהם, מייצגים את בעלי הקזינו ביריחו – ובהם הרשות הפלשתינית, החברה האוסטרית, ואיש העסקים האוסטרי מרטין שלאף. כעת, הרשות הפלשתינית פירסמה שהיא מתכננת לבנות קזינו ב"דרום עזה"; איפה זה אם לא ... גוש קטיף??
הקזינו ביריחו הרויח כמעט 700,000 דולר ליום (!). רווח כזה לא הולך ברגל. האם זה לא לגיטימי לשאול, אם מר ויסגלס ממשיך לייצג בנאמנות את לקוחותיו כשהוא רוצה לאפשר להם להקים עוד קזינו במקום שכעת נמצאים יישובי גוש קטיף? האם הוא הפיל ברשת גם את שרון? מדוע אין שאילתות על כך בכנסת? מדוע אין בג"ץ? יתכן שהמחנה הלאומי איננו מעיז להעלות השערות כאלו על בדל מחשבתו
מדוע אף אחד לא שואל את זה? מדוע אין שאילתות על כך בכנסת? מדוע אין בג"ץ? יתכן שהמחנה הלאומי איננו מעיז להעלות השערות כאלו על בדל מחשבתו; אך האם אין כאן נושאים שראויים להיחקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אפי איתם היחיד שאני מוכנה להצב
ל"ת
מצביעה רק עבורך,
08/06/04 23:08
|
|
 |
50.
להעיף את שרון הדיקטטור-כנסו!
דוד,
08/06/04 23:02
|
היום שמעתי ברדיו את אביה של לימור לבנת שאמר כי כבר כששרון קיבל דרגת סגן אלוף מבן גוריון, בן גוריון אמר לו כבר אז: "אריק,מתי תפסיק כבר לשקר?". האיש הזה, שרון, נוהג כאן כבאחרונות המדינות החשוכות ואין פוצה פה. תחשבו אם היה קורה ההפך, שרון היה מצליח במשאל ואח"כ מנסה להתעלם מתוצאותיו, או אז היינו רואים את לפיד אביר שלטון החוק, את פרס הצדקן ואת יוסי שריד שופכים מלח וגופרית, איפה הדמוקרטיה, איזה ראש ממשלה שמשקר לעם וכו', אבל, ראו זה פלא, ברגע שמשהו מתאים לאינטרסים של אבירי החוק או אז ניתן להתעלם מתוצאה דמוקרטית, ניתן גם לשקר, רק שתבינו מה זה שינוי והשמאל, שיא הצביעות עלי אדמות. צריך להדיח את הדיקטטור השקרן מראשות הממשלה ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
איתם חזק ואמץ!!!
יאיר,
הקול השפוי,
08/06/04 22:54
|
ישר כח, צריך להפיל את הדיקטטור שרון כמה שיותר מהר. " כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ". ואתה אורלב, שגם משור דיסק לא ינתק אותך מהכסא, תבין כבר שאם המפד"ל תפרוש, ממשלה חילונית של ליכוד, עבודה, שינוי לא תשרוד כי רוב העם עם זיקה לקצת יהדות מה שלא יהיה בממשלה כזאת. לכן, בהישארותך אתה נותן חמצן לשרון. בבקשה, תתגבר על היצר שלך לשררה, תעזוב את ממשלת האסון הזאת ותפילו כבר את הדיקטטור הזקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
זה לא שרון, זה אשמדאי
דניאל,
08/06/04 22:46
|
בסיפור הידוע על אשמדאי שהשתלט על השילטון ובעט את שלמה המלך למדבר תדמור, נוכחו כולם לדעת שעל כיסא המלך יושב שד, רק כאשר הוא דרש לקיים יחסים עם אם שלמה, בת שבע. היום יוצא מי שיושב על כיסא ראש הממשלה, כנגד כל מה ששרון הטיף לו בעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
בני בגין - אנא חזור!! אלינו!
ל"ת
עמרי,
08/06/04 22:39
|
|
 |
בני בגין
חיים,
פ''ת,
08/06/04 23:06
|
מצטרף להפצרתו של הקורא לשיבתו של היחיד שהוכיח ראיה מפוקחת ואמיתית של המציאות - בני בגין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לכל עם ישראל= שווה לקרוא!
יהודיה גאה!,
08/06/04 22:34
|
בס"ד עצוב לי מאוד שיש בעם שלנו אנשים שלא אכפת להם מארץ ישראל! ארץ ישראל ניתנה לעם ישראל! אני לא יודעת אם אתם בכלל מודעים כמה קדושה יש בארץ הזו... עצוב לי שבכלל לא מזיז לכם לתת שטחים מא"י שקיבלנו במתנה מבורא עולם- אבא שלנו! תבינו שאנחנו חוטאים! הצרות של עם ישראל באות בגלל שלא אכפת לנו מארץ ישראל! כל הצרות שלנו באות בגלל חטא המרגלים (שדיברו דיבה רעה על הארץ וגם עם ישראל חטא בחטא הזה) עד היום אנחנו משלמים על החטא הזה! שתתדעו לכם! והתיקון לחטא הזה זה לדבר דברים טובים על הארץ, לאהוב ולאחז בה! וכרגע לצערי הרב יש יהודים אחים שלי שמונעים ממנו את הדבר הזה ושתתדעו רק בגלל זה יש לעם ישראל יסורים אני מקווה שהקב"ה יעזור לנו לחזור בתשובה שלמה וכך תבוא הגאולה במהרה בימינו אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו בטוח לא מאותו אבא
סתם אחד,
תל-אביב,
09/06/04 03:42
|
נראה לי שהפגם המוחי שלך הוא גנטי ולכן לא נותר לי אלא לקבוע שאנחנו לא מאותו אבא. יתרה מזאת - בפעם האחרונה שבדקתי לאבא שלי לא קוראים בורא עולם - ואת הארץ הזאת נתן לנו האו"ם. אני עוד אעז ואוסיף כי - בתור אחד ששרת בעזה וגם ביו"ש - מעולם לא הרגשתי שם את טעם הקדושה הגדולה עליה את מדברת. בכל אופן לא יותר מאשר בתל-אביב, חיפה או ירושלים. ולכן יהודיה גאה שלי - כאן יהודי אחר קורא לך - עדיף להיות יהודי גאה חכם וחי בארץ ישראל, מאשר יהודי גאה צודק ומת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לסתם אחד
זוהר,
אי שמה,
09/06/04 07:40
|
ההבדל בינך לבין ה"יהודיה הגאה שלך" זה שהיא אוהבת אותך ואתה מתנשא וציני ביחס אליה. תאמין לי אחי, דרך התורה למדתי לאהוב גם אנשים כמוך למרות שאתה באמת " סתם אחד ".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את צודקת-עדיף להתאסלם.
איציק,
ת''א,
08/06/04 23:59
|
אם אלוהי ישראל הרג שישה מיליון יהודים בגלל חטא המרגלים מלפני 3000שנה, אולי עדיף כבר להיות מוסלמי או נוצרי. לא נראה לך? אני אישית לא מאמין שיש קשר בין אלוהי ישראל לבין קיומה של מדינת ישראל. מדינת ישראל הוקמה בעקר בידי אנשים חילוניים בלי קשר לימות המשיח או לאחרית הימים. הם פשוט חיפשו להקים בית לעם נרדף. אני גם מאמין שההצלחה שלהם תחזיק מעמד חרף הטירוף המשיחי שחוגג היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אכנס איתך לויכוח דת
Avi Ecuador,
09/06/04 05:37
|
ובטח מטרתי לא להביא להפרדה בעם אבל אוכל לומר לך מספר דברים: העם היהודי בגולה שרד כ 2000 שנים אך ורק בזכות האנשים הדתיים, אם היו אלה שמאל ואנשים כמוך ואולי כמוני אין לי ספק שהעם היהודי היה מתבולל לאחר 100 שנים ולא 2000. אז זה שהיו חילונים שהקימו את מדינת ישראל יש על זה קודם זכות לדתיים שבלעדם לא היית קיים, אם זה טוב או רע בשבילך שלא התבוללת בגולה והתשלום הכבד ששילם העם היהודי זו כבר שאלה אחרת ולא אכנס לזה. עכשיו זה שהחילונים הקימו את ארץ ישראל זה לא רק בזכות החילונים הגיבורים שמספרים לך, זה גם בזכות ובגלל הגויים שרצו להיפטר כל אחד מהם במדינתו מכל כך "הרבה" יהודים שהיו שם וגם כאב לחלקם מצפונם אולי, אולי חלקם חשבו שיצליחו הערבים להשמיד אותנו בישראל שתהפוך לפלסטין בהמשך ואולי הם צדקו דרך אגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אפי - כל הכבוד על המנהיגות!
ל"ת
דני קאופמו,
ירושלים,
08/06/04 22:19
|
|
 |
44.
מתנגדי התישבות למדבר 40 שנה
בנצי-א,
ארצינו,
08/06/04 22:17
|
חינוך מחדש יתחיל במדבר ויקח 40 שנה כל הזוממים נגד "ושבו בנים לגבולם "ושות' שנדבקו בחיידק אוסלו הקטלני אין להם תקנה ויצטרכו לבלות במדבר לריפוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
המפדל צריכה ללמוד דוגמא מאפי
משה מירון,
קרית ארבע,
08/06/04 21:41
|
כשאתם נמצאים בתוך הקואליציה הטמאה הזאת ביחד אם שינוי וביחד אם ראש ממשלה שהורס את הארץ אתם מביאים רק דבר אחד והוא חילול-ה קחו דוגמא מאפי צאו מההמשלה ותתחילו לפעול נגד שרון כמו בימי רבין וברק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לכתבי מעריב (NRG):
אחד הגולשים,
08/06/04 21:26
|
ללא קשר לכתבה: לכתבי אתר NRG שלום. באתר שלכם יש בעיה. בדף הראשי של האתר, יש את החלון של המיבזקים. בשורת הכותרת של החלון הזה, שמתם שעון. צר לי לבשר לכם, אבל השעון לא מכוון. השעון- בחלון מבזקים, מקדים בשעה. אני מקווה שתשימו לב לבעיה ותטפלו בה. בתודה אחד הגולשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אפי איתם סהרורי
ל"ת
אודי,
ירושלים,
08/06/04 21:24
|
|
 |
אבחנה נכונה!
ל"ת
בני,
ב''ש,
08/06/04 23:01
|
|
 |
40.
מפלגה עלובה מסכסכת ומפוררת
שש,
08/06/04 21:16
|
כולה מנדטים מועטים ורעש הם עושים כמו מעצמת על . אני מקוה שתסריט ה"תחיה" יחזור על עצמו ומפלגה ביזרית זו עם דמגוגיה וססמאות, ותאבון ענק לכסף ושילטון תעלם לנו סוף סוף מהעיניים . ואם זה יקרה בגלל שני ההזויים איתם ולוי - שווה להמליץ עליהם להדלקת משואה ביום העצמאות - רבותי נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
kol hakavod
ima,
newyork,
08/06/04 21:04
|
finnally someone who has principles and not just worries about his volvo
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
bye bye crazy settler
dougnew york,
new york,
08/06/04 21:00
|
|
 |
37.
מעניין כמה פלסטינים מגיבים פה
ל"ת
יורי,
אשדוד,
08/06/04 20:58
|
|
 |
36.
עגל הזהב של ביילין
Avi Guatamalla,
Away,
08/06/04 20:58
|
רק הלכו גדולי ישראל הנ"ל ואנו כמעט ובנינו עבורם את צבא ההגנה לגוש עציון ועגל הזהב שליטא! יושבים הם וערפאת ודחלאן ויאסין בס"ד בארבע אמותיהם ומתחננים לידי החיזבללה שיצילו מידינו, וללללא! אנו חוזרים ומשטים בעצמנו שלא נהפוך לצכוסלובקיה של המזרח התיכון החדש של עוכרי פלצתינה! ילכו האמריקנים מכאן וישאלו למה לא ממשיכה מורשת רבין בדרכי שלום בכדי להמליך עלינו את ביילין- ולהמציא בשבילם גדודי שהידים חדשים ולהוטי קרב! ישראל צכוסלובקיה זהב עגל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Great comment!
ל"ת
Ran,
09/06/04 00:48
|
|
 |
מי שהבין שיצביע
ל"ת
בת בלי-שם,
08/06/04 23:50
|
|
 |
35.
בושה לשרון!
ליאור,
צפון,
08/06/04 20:56
|
כל הכוחות אור משירים את שרון אם כוחות רשע. לעם ישראל לא מספיק אוסלו אחד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אפי ''יישר כח'' מודה ועוזב ירוחם
כהניסט,
ירושלים,
08/06/04 20:54
|
אפי יש לך הרבה זכויות כאב לי{כמו לעוד רבים אחרים שמעריכים אותך} שהייתה בקואליציה על תקשיב ל"כחמים בלילה" של המפד"ל מודה ועוזב ירוחם.. ואשרייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו כהניסטים
ל"ת
רונן לוי,
08/06/04 21:51
|
|
 |
אני מצטרף-נ''ל
ל"ת
איציק כהן,
באר שבע,
08/06/04 21:36
|
|
 |
33.
לעם ישראל נמאס ממתחזים כמו
גידי,
הרצליה,
08/06/04 20:54
|
"גילה מדימונה" (מספר 31), שבטח יושבת באיזו דירה בחולון או תל אביב או אפילו קלקיליה וכותבת לנו כאילו היא גרה בדימונה כדי לעורר סימפטיה (ואולי כדי להסתיר את הלאום הפלסטיני שלה). בנוסף, כל הכבוד למתיישבים ביהודה, שומרון ועזה שמוכנים לחיות במקום מסכן את חייהם ולוותר על פיצויים נדיבים, העיקר ליישב את הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותראו מי שמדבר...
אני,
09/06/04 01:45
|
איזה טמבל מהרצליה. למה אתה לא עובר גם לאיזו התנחלות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
השר לוי, פתאום נזכרת
קרן,
08/06/04 20:48
|
|
 |
31.
לעם ישראל נמאס מהמתנחלים
גילה,
דימונה,
08/06/04 20:37
|
|
 |
גילה, לעם ישראל נמאס...
גידי,
הרצליה,
08/06/04 20:56
|
מכל מיני תל אביבים, חולונים או אפילו פלסטינים שמתחזים לתושבי דימונה רק כדי לעורר סימפטיה או כדי להסתיר את הלאום שלהם. וכל הכבוד למתנחלים שמוכנים לגור במקום שמסכן את חייהם ולוותר על מאות אלפי דולרים של פיצויים רק כדי ליישב את הארץ באמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
צבי הנדל יעביר את איתם מהשלטון
ל"ת
חפי,
08/06/04 20:37
|
|
 |
29.
ברוך שפטרנו
שמעון,
08/06/04 20:34
|
נמאס מהקיצונים, הגיע הזמן שימצאו מנהיגים שסוף סוף ייצגו את רוב העם השפוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ברוך שפטרנו
אייל,
08/06/04 20:28
|
מר איתם, אל תשכח שהינך מייצג מיעוט באוכלוסיה, הרוב מאס במדיניות הקיצונית, אל תכלול אותנו בבקשה בהרגשת הייאוש ואי שביעות הרצון, רוב העם עם שרון, צריך היה להתנתק מעזה אתמול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עוורון
יוסי,
08/06/04 20:26
|
טוב שהאיש הזה ש הוא עיוור פוליטית וחי כנראה בעולם הדמיון לא בממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אני ליכודניק שתומך במעשה איתם!
:-),
08/06/04 20:15
|
בושה מה שעשה שרון לדמוקרטיה. מתוכחים על עזה, שאף ישראלי לא יושב בא, ומקבלים קומבינות של משטרים לא דמוקרטים בתרוץ שכל העם?????? רוצה ורק המהלך הזה יביא שלום. נו באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עשו את העבודה עבור שרון.
שגי.,
08/06/04 20:06
|
בקטע הבטחוני לא תשכנעו את הרוב ,ישנם מספיק בטחוניסטים שתומכים בפינוי. בקטע האידאולוגי המתנחלים כבר לא בוטחים בכם.זימזמתם יותר מדי זמן בשני קולות. בחוץ לא תשפיעו כמעט ,כי שם אין מי שיחבור אליכם. אפשר להגיד ששרון עובד בדיוק לפי התסריט שקבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הצביעות של המפד''ל
חרדי,
08/06/04 20:06
|
אתם טוענים לשלמות הארץ והמדינה,כאילו,מסיבות דתיות ולא לאומניות, אז איפה הייתם,שנה וחצי,כשרמסו את השבת,והתורה? ואיפה הייתם כשפורז עשה צחוק מחוק השבות?ועוד שורה של ענינים יהודיים,שחשובים לא פחות!! (חמץ,שעון קיץ של שעתיים וכו' וכו') שמישהו יענה לי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיפה הייתם אתם?
דניאל,
08/06/04 22:57
|
מובן שהעניינים שהזכרת הם חשובים. המפדל לקחה על עצמה את עניין ישוב ארץ ישראל, כאשר שאר המפלגות הדתיות מסתפקות בדאגה לאנשי שלומם ולמציצת הכספים היחודיים. מה עשתה המפלגה שלך למען הכשרות בצבא, שמירת השבת ומיהוא יהודי? ....כלום. אהבת ישראל שלכם, מצומצמת לאהבת עצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקודה מענינת. שמישהו יענה לו
ל"ת
תשובה ענינית.,
08/06/04 20:32
|
|
 |
23.
אפי איתם - ברוך לכתך
ברי,
צפון,
08/06/04 19:59
|
אפי איתם לא עשה שום דבר מועיל בעניני משרדו. הוא שכח שמעבר לענין המפלגתי, שהוא בא לקדם, הוא גם צריך לדאוג לכלל העם כחבר ממשלה. בקיצור - מיותר בבואו, ברוך בלכתו, ושיישאר בחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ביבי, שלום, לבנת - תתביישו
אנטישרון,
08/06/04 19:56
|
3 אנשים קטנים. נחכה לכם במרכז הליכוד ואל תצפו שמשהו עוד יבחר בכם באיזו רשימה שהיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אפי איתם -מנהיג אמית
ל"ת
אביה,
08/06/04 19:49
|
|
 |
20.
נמאס מהשמאל - מיעוט מטורף
עידו,
08/06/04 19:40
|
|
 |
19.
אפי איתם
סימה,
רמת-גן,
08/06/04 19:32
|
אני גאה בכם שעזבתם את הממשלה הרעה הזאות .אל דאגה. הממשלה טיפולמהר מאוד המשכו להלחם העד התעוד שלכםכל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מתנחבלים נמאסתם!!!!
דודו,
08/06/04 19:14
|
|
 |
אתה ממרכז מאסווא?
מריח ערבים,
08/06/04 19:58
|
שמענו שיש כנופיה של ערבים שמתארגנת ועונה בצורה אחידה בכל טוק בק. אז תפסיקו להתחזות כיהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אוסלו אחד הספיק לנו
ל"ת
קול העם,
08/06/04 18:58
|
|
 |
16.
אוסלו אחד הספיק לנו
ל"ת
קול העם,
08/06/04 18:57
|
|
 |
15.
במפדל חייכו לש''ס בכניסה לממשלה
נלסון מנדלה,
08/06/04 18:56
|
וכעת הם בהחלט קבלו מנה הגונה של מוסר כי לא השכילו להבין שהמפלגות החרדיות אחרי הכל אינן אוייבות ונהגו בהתלהבות יתירה ועל זה נאמר "אל יתהלל חוגר כמפתח"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד לאפי איתם אני איתך
ל"ת
מני,
תל-אביב,
08/06/04 18:55
|
|
 |
13.
מה איתם עושה עצמו
אבי מהגליל,
08/06/04 18:54
|
מה הוא חשב כאשר שרון אמר ויתורים כואבים? עכשיו הם משחקים אותה המומים,הם ידעו בדיוק שרגע זה יגיע,הם רק האמינו שהם יוכלו לדחות את הרגע הזה ע"י כל מיני תרגילים כפי שעשו בשבוע האחרון יחד עם ביבי שלום ולבנת,עכשיו המחלוקת במפדל היא האם להמשיך במשחק עוד 3 חודשים ובנתיים להנות ממנעמי השלטון עבור עצמם אישית ועבור מוסדות דתיים,או להפסיק את השקר,איתם החליט להפסיק את השקר היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נהדר שהם פרשו!
יעל,
עפולה,
08/06/04 18:48
|
נתראה בקרוב בבחירות ונראה מה אתם כל הקיצונים ביחד שווים. נמאס מכל הקוקואים הסהרוריים האלה שאבנים בשטחים יקרות להם יותר מחיי בנינו וחיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה מה תגידי!
שמעון,
מודיעין,
08/06/04 20:01
|
נראה מה תגידי שהחמאס יירה קאסמים על אשקלון,שמחבלים מתאבדים ייכנסו כמו נמילים דרך עזה אז זה יהיה בעכורנו שיצאנו מעזה כמו שאנחנו מצטערים היום על הסכם אוסלו ועד היום אנחנו סובלים מהסכם זה שגבה יותר מ1000 יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
להעיף את שרון, ומוטב בהקדם
ל"ת
שי,
08/06/04 18:45
|
|
 |
שרון מכר את כל אמונותיו בנזיד
ל"ת
עיינה,
08/06/04 19:23
|
|
 |
10.
המזוקנים נוטשים את הספינה
מנוחם,
08/06/04 18:30
|
אין לי דבר נגד עבדקנים, איני סוכן של מכונות גילוח, וגם לא גלב. הבעיה עם מגודלי הזקן המתפטרים של היום ומר בני אלון שפוטר ביום ששי האחרון היא העדר האוטונומיה האישית. לא מצפונם ומחויבותם לבוחריהם הם המכתיבים להם את דרכם בפוליטיקה אלא פסיקת הרב, שכזכור לי לא הציג עצמו כלל לבחירה. טוב שפרשו ובבנין הארץ ננוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא בפועל
עבדקן בכח,
09/06/04 01:59
|
כל מצביעי מפלגתם יודעים שחלק מתפיסת עולמם היא דרך התורה ושהיישום שלה זה הליכה אחר פסקי הרבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אפי איתם תתגלח עכשיו!!!
ל"ת
החושב,
08/06/04 18:26
|
|
 |
8.
מתנחבלים מתלהמים
שלו,
08/06/04 18:07
|
סופכם יהיה כסופה של גאולה כהן,רפאל איתן,וקיצוניים אחרים,רחוק מהעין ,רחוק מהלב,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד חיזבאלה
Avi Ecuador,
08/06/04 18:35
|
הם יכלו לצרף אותך לשורותיהם, איפה יכלו למצא שונאים לעמנו כמוך. אחת הטעויות שלהם שהם לא איפשרו לבילין ודומיו להמשיך לשלוט על עם הארץ. למה צריכים שאהידים קורבנות כאשר יש שוטים כמוך שעושים זאת בעצמם ולעמם?! בעצם יכול להיות שאני טועה ואתה פלסטיני.. מקווה שטעיתי בזיהוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד חיזבלה
Avi Ecuador,
08/06/04 18:33
|
הם יכלו לצרף אותך לשורותיהם, איפה יכלו למצא שונאים לעמנו כמוך. אחת הטעויות שלהם שהם לא איפשרו לבילין ודומיו להמשיך לשלוט על עם הארץ. למה צריכים שאהידים קורבנות כאשר יש שוטים כמוך שעושים זאת בעצמם ולעמם?! בעצם יכול להיות שאני טועה ואתה פלסטיני. מקווה שטעיתי בזיהוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו ערבי מתחזה
לא טעית,
08/06/04 20:01
|
בעתון הארץ פורסם שיש כנופיה של ערבים ישראלים שמחוברים לאיזה מרכז שמכונה
מוסאווא.
הם עונים בצורה מאורגנת לתגובות באינטרנט ומתחזים ליהודים כדי שלא יצנזרו אותם.
הופיע בקפטן אינטרנט בסוף השבוע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
יודע הכל,
דרום,
08/06/04 22:05
|
אכן זה נראה לי ערבים מתחזים כי זה לא הגיוני שיהודים יכתבו כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש בעזה קן צרעות
אמנון,
ירושלים,
08/06/04 20:50
|
קן צרעות של אנשים מצורעים מחבלים ומתנחבלים רק יהיה גרוע יותר אם נישאר שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מס' 2 אתה זקוק לאשפוז. דחוף !
ל"ת
בנות צלפחד,
08/06/04 18:03
|
|
 |
בנותצלפחד היקרות היכנסו רגע..
יגאל כהן,
רחובות,
08/06/04 18:33
|
מה קרה לשבאב( בעברית-אברכים ובתולות)הישראלי . לא ככל (שבאב) הגויים(שבאב)ישראל...מדוע אתם מסתובבים הרחובות הווירטואליים מבטלים לימוד תורה , זורקים על ראש הממשלה אבנים ווירואליות,ומפריעים למבוגרים לדבר..".פני הדור כפני הכלב" דור המשיח אצל הערבים זה ניקרא "ג'יל אידעדע".אם לא נמצא לכם תעשוקה טובה יותר ,עוד רגע קט ותתחילו לעשות אינטיפדה כמו חבריכם הפלשתינאים. לכן עצתי לכם אולי תעברו לבלוגים של תפוז,יש שם ילדות רעות וילדים רעים ללקק את האצבעות .אולי תלכו להחזיר אותם בתשובה(או בעזרת ה' הם יחזירו אתכם בתשובה .ויאללה קישתא או שנביא לכם איזה שומר ברים כמו ליברמן שיזרוק אותכם החוצא...יאללה ברעעעעעעע!!!!! קישתא!!!!! ונא לא לזרוק אבנים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ברוך שפטרנו מעונשם של אלו
ל"ת
איפכא,
08/06/04 18:01
|
|
 |
5.
דין, אמת, ושלום !!!
ציונה,
ירושלים,
08/06/04 18:01
|
רבן שמעון בן גמליאל אומר, על שלושה דברים העולם קיים--על הדין, ועל האמת, ועל השלום. ואידך זיל גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וממתי יש קשר ביניך לבין האמת?!
Avi Ecuador,
08/06/04 18:42
|
|
 |
4.
אין עם מי לדבר בימין
דוד,
הרצליה,
08/06/04 17:56
|
זה ברור - אים עם מי לדבר בימין
אין עם מי לדבר בימין
אין עם מי לדבר בימין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
החלטה נבונה ואמיצה.
אלי בובליל,
רמת גן,
08/06/04 17:53
|
אפי איתם מנהיג אמיתי שלא קונה מכבסת מילים ואלתורים. הוא למד מר' אמנון ממגנצא, שברגע האמת צריך להגיד את האמת ולא לתת למילים והחלטות מכובסות לטשטש את העיניים. אפי איתם מנהיג של הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפי איתם מביא לפירוק המפד''ל
חנה,
תל-אביב,
08/06/04 18:53
|
אפי איתם היה אסון למפד"ל הוא קיצוני שצריך היה להיות במפלגתו של ליברמן. הוא מעוט במפלגתו מיעוט בעם ,שרוצה לכפות עלינו את דעותיו הקיצוניות שלא מובילים לשום מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
''לא יכלו דתן ואבירם מישראל''!!
יגאל כהן,
רחובות,
08/06/04 17:50
|
עליך לדעת שרבותיך דתן ואבירם היו תלמידי חכמים יותר ממך ובעלי כושר הסתה יותר ממך ומחבריך כולל שומר הברים ליברמן .רק קורח(ביבי)היה תכמן יותר מהם...הולך ופוחת הדור..דתן ואבירם המודרניים נשמעים קצת פטטים!!!!!!!! הרשה לנו לקיים מצוות היבדלות ממך ולך לנו מהעיניים גזען מסוכן!!!!!!!וביערת הרע מקירבך!!!!!!אין לנו שום צורך דחוף בקמצא ואנו מוכנים לוותר על בר קמצא....אתם ותכמניהו נתניהו!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה!
שי,
08/06/04 18:47
|
זו בורות מצידך. דתן ואבירם פעלו נגד עם ישראל. איתם הוא המצפון האחרון וכל כולו מחוייב לעם ישראל ומדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית,דתן ואבירם ניסו להדיח את
יגאל כהן,
רחובות,
08/06/04 20:39
|
המנהיג. וגם הם היו תלמידי חכמים .וגם הם ידעו להסית את העם נגד המנהיג.וגם הם הטיחו במנהיג האשמות אישיות על שחיתות משפחתית וכו' וכו'.פשוט ,טחו עיניך מראות...הדמיון הוא מושלם..אמנם ליברמן ואלון יכולים לטעון שהם הם דתן ואבירם ול א היא כי דתן ואבירם היו תלמידי חכמים וליברמן בור ועם ארץ מושלם!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוכל שרצים מושווה למשה רבינו
יוסי,
09/06/04 06:54
|
מאוד מעניין. דרך אגב, כדאי שתקרא את פרשת השבוע: פרשת המרגלים. היא מתלבשת בול עליך ועל שאר השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
המתנחלים הם הסרטן של המדינה
גלעדי,
חיפה,
08/06/04 17:44
|
|
 |
המתנחלים הם התרופה לסרטן השמאל
מוטי,
08/06/04 19:22
|
קול השפיות היחידי. היחידים שעוד זוכרים מהי ארץ ישראל ועם ישראל. השמאל רוצה להוריד אותנו לאבדון, לשאול תחתיות. אבל מזימה זו לא תסתייע. האמת השורשית, הצדק ההיסטורי והנאמנות האותנטית לעם ולמדינה ינצחו. השמאל הכנוע והחנפן שרק רוצה להיראות טוב בעיני אויבינו, כולל הרעים שבטרוריסים יימחה בסוף ויוותר כבועת אוויר ברצף הזמן ובתולדות עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא סרטן- אלא בעיה
בעד פינוי,
צפון,
08/06/04 19:15
|
מדינת ישראל עם צבא אדיר שיושב על גבול פלדה אטום טובה יותר מארץ ישראל עם התנחלויות מפוזרות בתוך תוכו של האוייב. ובתוך מדינת ישראל האזרחים צריכים לעסוק בעבודה, חינוך, מסורת, מדע, כלכלה, חקלאות ולא בניהול המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TO 1 YOU AND YOUR SLAVE MEMTAL
ASAAC,
MIAMI,
08/06/04 18:19
|
IF YOU TAKE OF THIS CANCER YOUR ALL BODDY GO TO DID
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקסים ומצה לא הספיק לך.
אלי בובליל,
08/06/04 18:01
|
אחרי מקסים ומצה וכל האוטובוסים בחיפה עוד לא הבנת שזה לא המתנחלים? צר לי עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה חסר עכשיו למפד''ל ולמדינה -
אפרים,
תל-אביב,
08/06/04 19:03
|
כחניך הפועל המזרחי ומפדלניק אני חושב על ד"ר יוסף בורג מה הוא היה אומר? מה שבטוח ד"ר בורג לא היה מביא לפירוק המפד"ל . חבל רק שבנו יבדל לחיים ארוכים לא למד כלום מאביו ז"ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
zazi,
08/06/04 19:17
|
|
 |
ואתה בטח ממורשת רבין
Avi Ecuador,
08/06/04 17:57
|
סליחה, תורת כת דת עגל הזהב: מדע דת ושמאל מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא "מוחמד בל סעיף". ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Damnit
Ran,
08/06/04 21:36
|
|
 |
Ecuador is the Antidote for
Sam Ebel,
US,
09/06/04 01:43
|
|