|
|
עד כה: 31 תגובות, ב- 15 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
15.
גורם בצפון הרצועה מעריך 30%
ל"ת
יתפנו מרצון,
10/06/04 22:26
| |
 |
14.
exchange with arabs in israel
alon,
10/06/04 16:12
| what about the arabs living in haifa, yafo, the galil, let them be compensated by the arab world and remove that malignant cancer from our midst. if no jews in gaza, than no arabs in israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נכין לשמאים קבלת פנים
אסף,
גוש קטיף,
10/06/04 14:26
| אני גר בגוש קטיף ומתכוון להמשיך. שרון יכול להזיז ת'פרות שלו אבל לא יזיז אותי מהבית שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אעזור לשרון חכה לי אסף
ל"ת
שמאל לוחם,
10/06/04 22:34
| |
 |
12.
בסוף יתפנו כל המתנחלים מיש''ע
ל"ת
כמו בימית,
10/06/04 12:57
| |
 |
11.
דמוקרטיה באה ...להגן על..הדמוק
easyrider,
הרצליה,
10/06/04 12:50
| האיומים המילוליים הללו רק מחמירים את המצב ,ורק מרחיקים יותר ויותר את אותם מעטים שעוד מפרגנים למתנחלים ! אני ימין בהחלט מרכז-וקורא היום על עליית האלימות מצד המתנחלים לפלסטינאים ב-15 % -ואני שואל מי אתם חושבים שאתם ?! מתי נתחיל ללמוד שזה לא בדיוק הכל מה שאנחנו רוצים-זה מה שארה"ב ושאר העולם ..דורשים שנעשה!-לכל אורך ההיסוריה המודרנית -השקענו בלי סוף ולבסוף יצאנו עם ..זנב בין הרגליים!-אז אולי נתפכח לשם שינוי -ונאכלס את הנגב והגליל שהם כבר כמעט ..לא שלנו..הרי ברור לכל ילד קטן -בקרוב מאוד נצא מגוש קטיף-אז מה כל האיומיי סרק הטיפשיים והאנטי דמוקרטיים האלו?!-חבריםאחיי !-בכנות כואב לי על שאתם צריכים לצאת משם -ביחד עם זה רוב העם רוצה בזה וביננו...כשהלכתם לשם ידעתם בדיוק לאן אתם הולכים ,בואו לא ניתממם-קיבלתם לכל אורך הדרך מהיום הראשון -מה שלא קיבלתם מעולם בתוך הקו הירוק!!!-תמיכה כלכלית, מה שמעולם לא זכו לה יושבי הקו הירוק! אז קדימה כולנו אחים והמריבות והאלימות הזו -מחלישים אותנו!-בהצלחה לדרך חדשה עם סיכוי לחיים טיפ טיפה שקטים יותר!-(ואני בוודאי ובוודאי לא נאיבי שמאמין לפלסטינאים !-אני לא רוצה לראות אותם לידי יותר -ואם אפשר אז שגם אחמד טיבי ,בראקא,טלא בסנא וחבורתם-יעברו לצד הפלסטינאי אותו הם כה מעריצים ומפרגנים ונלחמים בחרוף נפש עבורם -אבל לעולם אינם נלחמים עבור ערביי ישראל -מוזר...)ותודה על שנתתם לי לבוא ביטוי-איזיריידר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפור שכתבתי אתמול
Avi Ecuador,
10/06/04 16:48
| ואולי שוב מעריב יפרסם. איך היית מתנהג שהיו חושבים לזרוק אותך מהביית שהקמת. היית רואה באלה שבאים לפנות אותך ידיד, חבר ואולי אוייב? שרון קורע את העם, ממאיס על עמנו את המתנחלים ודוחף אותם לקיצוניות ובטח זה טבעי מצידם, בעמים אחרים הסבלנות ל"ממשלה" כזאת בכלל אחרת. אתה בכלל לא יודע על מה אתה מדבר; אתה לצערי תמים עם השכלה בסיסית וחסרה לך חוכמת חיים וזאת למרות הרצון הטוב שאתה מנסה להפגין לנו, כנראה חסר לך בינה ושכל ישר: סיפור עם ערבי מאתמול ואתכם הסליחה על חוסר הדיוק, זה סיפור ששמעתי מזמן. לפני הרבה שנים חיו שני שכנים ערבים בית מול בית. יום אחד אחד השכנים לקח את התרנגול ששכנו גידל שנים ואכל אותו, הלכה האישה ובכתה לבעלה ואמרה וסיפרה לו על השכן, הבעל הסבלן וטוב הלב אמר; יש להיות שכן טוב לא שווה לריב... לאחר מספר שבועות שוב השכן שהרגיש יותר חופשי הרביץ לילד של השכן, שוב רצה האישה לבעלה ושוב סיפרה לו את הסיפור ובכתה לו, הבעל הסבלן שוב ויתר והסביר לה שיש להיות שכנים טובים ולא שווה לריב על דבר שכנראה לא יחזור שוב ועדיף שהילד ישחק רחוק וכשהוא יראה את השכן אז שיכנס הביתה ולא יסתכן. טוב אתם כבר יודעים מה ההמשך, בעצם יהודים איך ידעו?! ... השכן הסורר יום אחד ראה את השכנה שהיא לבד ואנס אותה, שוב בכתה האישה לבעלה והבעל המסכן שלא ידע מה לעשות הלך לחכם הכפר הערבי וסיפר לו את השתלשלות המאורעות ואת כל הסיפור. אמר לו החכם: הבעיה היא התרנגול! טוב אני מספר ליהודים שהמנטליות שלהם אחרת ולא יבינו שעזה זה כבר האונס של האישה והסיפור רק הולך ונעשה יותר גרוע. מקווה שהבנת מה שווה התרנגול שאתה אומר בשביל מה. זו מנטליות שלא רואה את הסוף בתרנגול. תוכל להבין זאת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי מאקוודור
easyrider,
11/06/04 02:51
| שלום רב לך איש חכם ויקר! ...,אתה לא יודע על מה אתה מדבר....תמים...עם השכלה בסיסית...חסר חוכמת חיים....חסר בינה ושכל ישר..." אלו ממקצת המחמאות שלך עלי... שים לב ידידי! אתה כבר הסתכסכת עם המון אנשים כאן -באופן עקבי אתה קוטל ביהירות ובשחצנות מפליגה כל מי שאינו מסכים עם דעותייך! אתה מקפיד לכתוב.."צבא הכנה לפלסטין ו..עגל הזהב -בכל תגובה גם בלי כל הקשר-אין לי מושג ממי קיבלת את התואר בוגר הפקולטה למצויינות....אין ספק שאתה מביים כאן הצגה שאף בר דעת לא קונה אותה!-לעיקרו של עניין!-אותו חסר השכלה ,בינה ושאר המחמאות שלך - הינו-בעל תואר במזרחנות , מפקד בצה"ל-עם רזומה שאינו מבייש אף לוחם ,בוגר מלחמות ישראל כלוחם-עד היום ממשיך להתנדב לצה"ל למרות שבגילי -כולם ב..פנסיה! אל תלמד אותי מי הם שכנינו-לעולם על תזלזל בבוטות שכזו בסובבים אותך! -מספיק שילמה מדינת ישראל בגין זילזול , יהירות ,שחצנות ומבט מגבוה לאוייבים שלנו! לסיכום!..למרות עגל הזהב שלך - אתה לא השכלת להבין שאנחנו נצא מעזה ומחלק ניכבד ביהודה ושומרון -לא כי אני או אתה רוצים או לא רוצים - כי העולם יכריח אותנו ,ראה דוגמאת דרום אפריקה ,עירק ,לוב ,ברית המועצות ,צפון קוריאה ,סין -הרשימה ארוכה-כשהעולם מחליט אז לא מר אבי מאקוודור-גדול חכמיי הדור -יעצור בעדם -תפנים זאת היטב ורד מהיהירות חסרת הבושה שלך! מאחל לך רק טוב !ותודה על שנתתם לי לבוא ביטוי-איזיריידר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
6 אתה צודק
ספי,
10/06/04 12:43
| אין ליהדות ולמתנחלים דבר משותף. המתנחלים מקיימים דת משלהם - הם קוראים באותו ספר תורה אבל מקריבים קורבנות על מזבח הגזענות שלהם. צריך להעביר את הכתבה לערך פינוי והובלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון היהודים האמיתיים הם אלה ש
ג'ק,
גבעת שמואל,
10/06/04 13:28
| מסניפים בהודו ובנפאל , אתה צודק . אה ,וגם אלה שחוגגים את עצמם למוות בדיסקוטקים של תל אביב . כלל וכלל לא המתנחלים שבדם יזע ודמעות מיישבים כל רגב אדמה ודיונה שוממת בארץ הזו ומשרתים ביחידות המובחרות ביותר בצהל . אני משרת ביחידת מילואים מובחרת ,איתי משרתים מתנחלים רבים , שגם לדעת מתנגדיהם הפוליטיים , הם החיילים הטובים ,האיכותיים והמורעלים ביותר ביחידה , כי ככה זה כשאתה מבין שאתה מגן על הבית שלך , ומה המשמעות של ישיבתינו בארץ .
אבל למה שתיתן לעובדות לבלבל אותך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב בבקשה תאפשרו לי שוב
Avi Ecuador,
10/06/04 16:19
| זה מתאים: מדע דת ושמאל מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא "מוחמד בל סעיף". ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום אפשר להבין
Avi Ecuador,
10/06/04 16:17
| שהשמאל ומנהיגות חלם הם הסכנה האמיתית של מדינת ישראל! הערבים היום יכולים להכאיב לעם ישראל אבל השמאל ומנהיגות חלם יכולים להביא לחידלונה. השמאל ומנהיגות חלם כחולה אנוש בדיבוק נרתמים לביניית עגל הזהב הפלסטיני תומכים ובונים את אוייבנו ונלחצים בעמנו. ממש כבר יצא מההגיון ומגדר ויכוח; רישעות לשמה! התנתקות מההגיון והשכל! אפילו האבולוציה שטבעה הרצון לשרוד וההגנה על הגוף שהוא שלך כבר לא קיימת בם. הם מתקיפים את גופנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דם, יזע ודמעות, הצחקת אותי
סוציאליסט,
10/06/04 15:22
| לו בקרת בהתנחלויות היית רואה שלא המתנחלים הם העובדים במטעים ובחממות אלא פועליהם הזרים. מלכתחילה הקימו שם תשתית חקלאית שתתבסס על כוח העבודה הזול הפלשתיני. היום אלו התאילנדים ,והמתנחלים, בדיוק כמו המתיישבים האירופים באפריקה או באינדונזיה בשעתם , הם האדונים הזחוחים שחיים בנוחות על עמלם של חסרי הזכויות והפרצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלח הארץ
מלח הארץ,
10/06/04 16:21
| מלח הארץ, ארץ ישראל, 090604 21:09 אז תראה מה אתה ודומיך באמת - על שכאלה אמר הסופר ארתור קסטלר, שטעה לחשוב שהערב-רב יהודי: 'תמיד עורר בי גיחוך הטיעון היהודי השכיח בדבר מוסריותם כביכול של 'ישראל ערבים זה לזה'. הלוא כמה מתלייניו הגרועים של סטאלין היו יהודים, הם היו האכזריים מבין ה'קאפוס' בטרזיינשטאדט, ולתופעת המוסר והמלשין היהודי אין אח ורע בקרב העמים'. ונמצא לו תנא דמסייע בעדותו של סטאלין עצמו 'סמוך על הרבינוביצ'ים. לא תמצא חלאת-אדם גרועה מהם מפה עד ולדיווסטוק. תראה את רשימת מפקדי הגולאגים, תראה, תראה.... כל שני זה סגל, כהן, רבינוביץ', זיסקינד....' גם המשורר האידי, יצחק כצנלסון, הי'ד, מיטיב לתארם: ': '...הפחותים שבפחותים, מזוהמים מתוכם, מזוהמי הנפש.... רקב החלודה הם העולה במי בצה. אם אתה נתקל בם, אתה בא לידי הקאה... הם המה החומר הרצוי ביותר לגרמנים, במין 'אנושי' זה שמחו הם כמוצאים שלל רב....' ואילו ברל נצנלסון שהגדיר אותם 'צרעת' כתב: 'היש עם בעמים, אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות...? 'וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך, שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינאים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח...'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומץ, לא מלח
סוציאליסט,
10/06/04 17:04
| כנראה שקלעתי בול בדברי. המתנחלים אינם ממשיכיהם הטבעיים של החלוצים מייבשי הביצות, של מקימי המושבות ומייסדי הקיבוצים, שעבדו, כן בעשר אצבעות מיובלות ושותתות דם, לפעמים. הציטוט שהבאת אינו סותר את קביעתי המעציבה. קסטלר היה מאשר את דברי, כי גם הוא נצמד לאמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ''יהודים'' כמוך
Avi Ecuador,
10/06/04 17:32
| מי צריך שונאים?! ערפאת טעה איתכם!!! היה רק צריך להזין אותכם בלוקשים ובתקוות שווא, אתם הייתם עושים את העבודה ממש "טוב", הייתם עושים ניקוי אטני של יהודים ולא הייתם עוצרים. אתה ושכמותך הסכנה האמיתית של עם ישראל וזה בלי קשר למתנחלים או מתישבים או לפולשים פלסטינים שישראל היא אלפית האחוז אולי מהשטחים שקיימים אצלם או שהם צריכים ומשתמשים בם. קרא שוב את התגובה הקודמת שהגבת אליה ושהיתה צריכה לנער אותך ולגרום לך הרבה בושה. טוב, יש אנשים שעזות המצח שלהם והשנאה העצמית זה כבר יוצא מגדר הרגיל ושום דבר לא יעיר אותם, אולי האבדון או החידלון. אני מציע לך להסתכל בבית של השכן ולבדוק מה הוא מציע לך ומי הוא בכדי להתחיל להתנער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן מורעלים
ספי,
10/06/04 14:05
| אדם שכל ימי חייו מטפטפים רעל בעורקיו ומנהיגיו הלגיטימים ביותר קוראים לפינוי המאושר בממשלה "פקודה שעליה מתנוסס דגל שחור" או בעברית תקנית בשביל שגם אתה תבין - "פקודה שצריך לסרב לה" הוא אכן כהגדרתך "מורעל". אין לנו שום צורך בחיילים מורעלים שביום פקודה יסרבו או יותר גרוע מכך - ירימו נשק על חיילים שאינם מורעלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פאנטים
עידן,
מודיעין,
10/06/04 12:41
| |
 |
8.
זאת הברכה שיש לברך מדי יום
דני, יהודי דתי,
ירושלים,
10/06/04 12:24
| ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם אשר קידשנו במצוותיו וציוונו על פינוי מתנחלים והתנחלויות. אמן.
כך נקרב ב"ה את היותנו מדינה יהודית דמוקרטית עם רוב יהודי בא"י ונחדש ימינו כקדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותב דתי כמו שאברומבורג דתי.
רותי,
10/06/04 17:32
| כיפה על הראש יש גם לשאהיד. אלא ששאהיד מחסל את אויביו והנ"לים אותנו. בעצם זה אותו הדבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה הכתבה נמצאת במדור יהדות?
ללי,
10/06/04 12:18
| ועוד ב"חדשות המגזר"? מה, זה מעניין רק את המגזר מה שקורה בגוש קטיף? רק דתיים חיים בגוש קטיף? ובכלל, מה הקשר בין יהדות לבין הנושאים האלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
טוחנים מים
דוד הולנד,
הולנד,
10/06/04 12:14
| במקום לשבת ולהכין עלונים על מנת לשלוח לערביי ישראל עלונים שערביי ישראל יוכלו לפי בקשתם ורצונם לעבור לשטחיי הרשות תמורת פיצויי כספיי ולפיי עניות דעתיי יש רבים כאלה יושבים וטוחנים מים ועושקים בטפל ולא בעיקר .לא יכול להיות שלום אמתי כל עוד ערביי ישראל גרים בשטחי ישראל הם רוצים מדינה אין בעיה הם ישמחו ללכת למדינתם העתידית .ויש לחזק את עמדת השמאל שאל לנו לישלוט על עם אחר .וכמובן אתם תקבלו את עזרת השמאל לפנוי ערביי ישראל באיזה לפחות יהיה קונזניוס לאומי....דיי עם השנאה העצמית שלנו שאנו יותר טוב מן הגוים דיי עם לתת ולא לקבל .כל הסכם ללא פנוי רוב ערביי ישראל תוצאותיו יהיו הרות אסון עבורינו ועבור עתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית אנו כבר רואים עכשו את הטרקים שעושה שרון לבצע את רצונו.וכל זה אנו נקבל כבומרנג חזרה בישראל העתידית עם 10 ואחר כך 15 ואחר כך 20 ו-30 ו-40 ו61 חברי כנסת ערביים שעתידים לשבת בכנסת ישראל וכל זאת עבור האופי הגלותי והשנאה העצמית ששרויה בתוכנו .אז תפסקו לטחון מים ולעזוב את הטפל ולהתעסק בעיקר שהוא עתידה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית ויהודית ויהודית זה העיקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Compensation to Palestinians
Naomi,
Johannesburg,
10/06/04 12:05
| The suggestion is interesting. Why not compensation to every Arab that would agree to leave Yesha? They can open a new life in the vast empty lands of the 23 Arab dominated world, or the west. The money should be paid by the Arab countries that expelled their Jewish citizens without compensation. (Egypt, Iraq, Lybia etc) In any case maybe like always the big brother will pay, like to the settlers. It will solve the hardship the Arabs will suffer with whatever solution in the pipeline, on the individual basis. The pain to see Jewish people forcefully evacuated from their homes is not less than any other nation .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אם הם באים אליי - אני אומר
ל"ת
שכבר תרמתי,
10/06/04 11:16
| |
 |
3.
בהצלחה לכם... העם באמת אתכם
ל"ת
עמוס,
10/06/04 11:13
| |
 |
2.
איפה הבעייה הדמוקרטית?
תוהה,
10/06/04 11:06
| האם מתנחלי גוש קטיף לא לומדים לבגרות באזרחות? דמוקרטיה זה כשהרוב קובע, ודמוקרטיה ייצוגית זה כשהרוב בוחר את נציגו (ראש הממשלה) ונציגיו (חברי הכנסת) ונותן להם מנדט לייצג את האינטרסים שלו ולבצע את רצונו. רוה"מ הנבחר אמור להיות ראש הממשלה של כל העם, לא של קבוצה מסויימת מתוכו. לליכוד הצביעו כשליש מבעלי זכות הבחירה שהשתתפו בבחירות, כלומר, שליש מבערך 70% מבעלי זכות הבחירה שהצביעו בבחירות האחרונות לכנסת. למרכז הליכוד לא שייכים כל מצביעי הליכוד, והמשתתפים במשאל לא היו כל חברי המרכז. בסך הכל, המשאל בליכוד ייצג את דעתם של חלק מזערי מהעם. ענייני הפוליטיקה הפנימית הם נחמדים מאוד, אבל לא מייצגים שום "רוב". החלטות של ראש ממשלה לא רק שלא צריכים, אלא אסור להן להתבסס עליהם. בעקרון, כשנבחר ראש ממשלה, הוא מקבל מנדט של ארבע שנים כדי לבצע את מדיניותו, בלי לפנות לעם לגבי כל החלטה. זו הדמוקרטיה הייצוגית שבה אנחנו חיים. הוא היה יכול לעשות משאל עם, שהיה לו תוקף של בחירות והיה מייצג את דעת העם, או שהוא יכול להחליט, לפנות, לפטר שרים, לעשות מה שבא לו בסך הכל, ואז להעביר את החלטותיו בממשלה ובכנסת, והדמוקרטיה נשמרת ונשארת על כנה. אלו הם הכללים, אז מספיק עם ההתחסדות הפסאודו דמוקרטית של אנשים שלא יודעים מה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח שמדובר ב''מומחים''
ספי,
10/06/04 14:10
| לדמוקרטיה, לשלטון החוק ולאזרחות. כשהם הקימו את ההתנחלויות החל מימי סבסטיה העליזים זה היה ממש דמוקרטי. כשהתנחלו בגבעות ללא אישור זה היה דוגמא לשלטון החוק, כשהסיתו לרצח ראש ממשלה זה היה אזרחות למופת והיום שמנהיגיהם קוראים לסרב פקודה (ומדובר בראש הנהיגים ובמנהל "אקדמיה צבאית" ) זוהי מנהיגות דמוקרטית למופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בלי ידיים
ד''ר בוזגלו,
10/06/04 11:04
| אני כולי תקוה שהשמאים, לא הולכים לחטוף מכות מכם, בכלל אני חושב שמי שרוצה פיצויים, תפדל, מי שלא רוצה, אין בעיה תתחילו להתארגן עם כיתות כוננות תוצרת בית, כי צהל , חמודים שלי , לא יהיה במקום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תצחק, אני דווקא חושב..
אפי,
10/06/04 12:16
| שלהשאיר אותם שם תחת שלטון פלסטיני זה פתרון הרבה יותר הומני וצודק מאשר לפנות אותם בכח מהבית. מי שם את שרון מוסמך לפנות אותם? מה, הוא קיסר או משהו שהוא עושה מה שמתחשק לו?
ולמה, ערבים לא גרים ביפו, ליד 3 מליון יהודים של גוש דן?
באותו אופן, יהודים צריכים לגור בעזה. אני לא רואה את הבעיה.
אם וכאשר הפלסטינים ינסו לפגוע בהם, צה"ל צריך לפעול - בדיוק כמו שפועלים נגד מחבלים בכל מקום בארץ או בעולם.
יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותם לגור איפו שהם רוצים
sam,
10/06/04 14:33
| אני חושב שאם ישארו תחת שלטון פלסטינאי ויפגעו יש להם לפנות לשלטון שבחסותו הם גרים לבקשת עזרה צהל גם לא מגן על יהודי צרפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשפט הבא מוכר למישהו?''אילו
בת-עמי,
10/06/04 17:41
| היה לנו בתקופת השואה צה"ל, לא היתה שואה". מן ההתחלה זה היה שקר, כי גם בלי צה"ל יכלו ה"מוסדות" בא"י לזעוק על ההשמדה, והם לא רק שלא זעקו אלא שהשתיקו את הזועקים. המחלה הממארת הזאת של אהבת האוייב ושנאת העם שלך היא כנראה מחלה נגיפית אחרת לא היתה מדביקה עוד 2-3 דורות. באמת, מה פתאום שנגן על היהודים הגרים מחוץ לגוש דן אם הערבים רוצים לרצוח אותם שם?על שייח מוניס (אוניברסיטת ת"א) ה"פלשתינים" ויתרו מזמן, ומצידם כל היהודים יכולים להתרכז שם. ככה גם יהיה יותר פשוט לחסלם במכה
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|