 |
18.
כן, ניפטר מרעיון השלום המופרך.
מיכה,
ירושלים,
24/06/04 17:30
|
הבה נעיף את הברכה האחרונה מתפילת שמונה עשרה, שלא תכניס רעיונות משונים בלב ילדינו. נמחק מהתנ''ך, מחז''ל ומחכמי הדורות את המאמרים המסוכנים בזכות השלום. אם ילד יתקל, חלילה, בפסוק ''בקש שלום ורדפהו'', נבהיר לו שהכוונה היא לרדוף את השלום ולגרש אותו, שלא יטעה הילד ויחשוב שצריך ''לדבר על איך להביא את השלום''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השלום הוא רעיון יפה
ארז,
26/06/04 21:19
|
אבל חשוב ממנו עצם הקיום והבטחון, ורדיפת השלום כערך עליון, חשוב מקיומה של המדינה ובטחונה, הביא עלינו אסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשרוף את הסידור, יש עוד ברכות
יוסי,
שומרון,
25/06/04 15:52
|
למשל - ותשכון בתוכה כאשר דברת, ובנה ביתך בקרוב, השיבה שופטינו כבראשונה,, וכל אויביך ושונאיך מהרה יכרתו, והשב את העבודה לדביר ביתך, מה כל התפילות ההזויות הללו, הלאומניות, המתלהמות, הימניות והמשיחיות הללו! בגלל זה הימניים האלה ככה מתנהגים - נשרוף את הסידורים המתלהמים עם דברי ההסתה האלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום
יהודה,
ירושלים,
24/06/04 23:45
|
|
 |
17.
כתומך בסרבנים משמאל, ברור שאני
levi,
24/06/04 17:19
|
תומך בסרבני הפינוי המצפוניים. בכלל, תפקיד צה''ל להגן על המדינה מפני אוייבים מבחוץ ולא להתעסק עם אזרחים, פלסטינים או ישראלים. פינוי אנשים מבתיהם הוא תפקיד המשטרה וצריך להעשות בליווי פסיכולוכ ורופאים. אדם שאינו מרגיש מצפונית שהוא יכול לפנות אנשים - ועבור חלק מהאוכלוסיה פינוי מהשטחים של התנחלויות כמוהו כטרנספר - לא חייב לעשות זאת. כמו שאדם שמתנגד לכיבוש ולדברים הנוראים שקורים בגינו לא חייב לעשות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דין זה כדין זה
ארז,
26/06/04 21:21
|
הסרבנים משמאל הם פושעים, כיוון שהם מסרבים ליטול חלק בהגנת המדינה, מסרבים לבצע פקודות חוקיות. הסרבנים מימין (אם יהיו, מכיוון ששלטון החוק חשוב בעיניהם של אנשי הימין) יסרבו לבצע פקודות בלתי חוקיות בעליל, שדגל שחור מתנופף מעליהן. אם אתה לא מבין את ההבדל, יש לך בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תשלחו אותם לחו''ל
בוזי,
ירושלים,
24/06/04 15:16
|
הדבר היחידי שרבני יש''ע יכולים לתרום לעם/תורת/ארץ ישראל, הוא להקים בית יהודי בכול פינה בעולם וכך יוכל כל יהודי למוצא אוכל כשר ובית תפילה. ושם אם ירצו הרבנים ילמדו את השקפותהם ויפסיקו להכתים את הדת היהודית ויפסיקו לחנך חסידים שוטים ויתכילו להבין דברים בפרספקטיבה רחבה ועמוקה יותר כפי שחכמנו ז''ל הבינו (ראו מקרה של רבי יוחנן בן-זכאי ועוד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבן יוחנן בן זכאי היה בחורבן
ינון,
ירושלים,
24/06/04 19:55
|
אתה רוצה גם היום חורבן, כנראה. יהדות כוללת גם ארץ ישראל, הגיע הזמן שיבינו, שתורה כוללת גם מצוות ישוב הארץ. ותלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פינוי ישובים
מודאג,
24/06/04 14:02
|
פסק הדין של רבני יש''ע תמוה, מפני שמי שמפנה ישובים היא הממשלה ,ואין קשר בין הפינוי לבין אזרחי המדינה. יש כאן כשלון אדיר של רבני יש''ע ומועצת יש''ע ,שלא הצליחו לשכנע את ממשלות ישראל ואזרחיה להפוך את יש''ע לחלק אינטגרלי של המדינה, והם משתשים בכלי הלכתי תמוה לשם מלחמת אזרחים. יש כאן חילול שם שמים ברבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החילים והשוטרים הם העם
אברך ציוני,
תל-אביב,
24/06/04 15:09
|
בסופו של דבר כל שוטר או חייל הוא אדם פרטי עם קבלת החלטה משלו, כמו בכל נושא - האם לאכול טרפות כשמכריחים אותך, האם לעשות המתת-חסד כשמבקשים אותך, וכו'. אם כל אדם ילך כעיוור אחרי צווים ממשלתיים שרירותיים, מה ההבדל בינינו לבין חילים גרמניים בשואה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אין לנו על מה להלין, זה אנחנו.
שפוי,
24/06/04 13:25
|
ובעצם יש לנו על מה להלין... על עצמנו. אנחנו - העם היהודי ומדינת ישראל - מימנו בכספנו את החינוך הדתי-הילכתי שניתן לילדים רכים.
אז מה יש להתפלא ולהכתיר בכותרות מרעישות מישהו שבסך הכל מצטט ברבים את ההלכות שלימדנו אותו מילדות?
אותנו יש לשפוט על הדחת תלמידים לתרבות אנטי-הומניסטית ואנטי-ציונית, ולא אותם על כך שהודחו.
ואם לא נעשה זאת מהר, כבר ממילא לא יישאר מי שישפוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לכל המזדעזעים והשמלאנים, כנסו!
צבועים נמאסתם,
שקרנים,
24/06/04 12:38
|
כעמוס עוז קרא לסרב פקודת טרנספר של ערבים -
האם גם גיניתם אותו ?
כזיוסי שריד אמר שהו יקרא לסרב פקודה על עקירת ערבים - האם גם גיניתם אותו ?
לא.
אז תשבו בשקט, כי אתם מוכנים לטרנספר ליהודים ולא לטרנספר לערבים.
צבועים - נמאסתם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור?
בוזי,
ירשושלים,
24/06/04 15:11
|
נניח שאתה צודק והשמאלנים לא צעקו כחבריהם קראו לסירוב פקודה, אז מה זה קשור? השאלה האם הרבנים המטה-פיסים הללו נוהגים בחוכמה? האם יש הבדל בין סירוב פקודה הנובעת מדעה אישית או מסמכות דתית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב''ה את הישובים יפנו ואתה יכול
יעל,
24/06/04 13:11
|
לצעוק מכאן ועד הודעה חדשה, תדע לך שכאשר כל מתנחל יקבל צ'ק שמן של מינימום חצי מיליון ד ו ל ר $$$$ הם יפנו כמו גדולים כולל הרבנים שלהם!!! ואת האידיאולוגיה יזרקו לפח הזבל - חשבון הבנק חזק מ כ ו ל ם!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
$$$$$!!
יואל,
24/06/04 15:01
|
שלום, קודם כל אם חס ושלום התוכנית תצא לפועל ,אני מציע למתנחלים לא להסתפק בחצי מיליון $$$$$ אלא לבקש מיליון $$$$ ואף יותר לאלא שיש שדות,חממות וכו'..כי מגיע להם כל $$$$!! ושנית אני מציע להם לא להתנחל לא ביש''ע ולא בנגב אלא בלב ליבה של תל אביב ואולי יתחילו להשפיע על אנשים שכמותך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Your Rabis!!!
George,
CALIFORNIA,
24/06/04 12:34
|
Nobody will take your Rabis to jail and nobody will close their mouses, why? becouse your POLITICIANS NEED THEIR VOTES!!! SO CONTINUE TO BE WITH THEM FOR ETERNITY. With love, a friend that was full of that jjjjjjjjjjjjjj ... and decide to live in a normal civilized country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you stay with your politicians
riki,
tel-aviv,
24/06/04 15:05
|
yes' the u.s.a. is a very decent country' from all the coming news. for a jew, if you decided to leave israel,it's a sign that our motherland decided to vomit you out. think about it!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
סוף סוף הרבנים קבלו שכל!
מאושרת,
ירושלים,
24/06/04 12:24
|
להצהרה הזו חיכינו בכליון עיניים כבר עשרים שנה. גם את ימית לא היה צריך להסכים לפנות, אבל אז לא שמענו את הרבנים! הגיעו ימות המשיח! ''כי רצו עבדיך את אבניה ואת עפרה ילחכו''....מקווה שציטטתי נכון. מלחמת אחים? עלי השפריצו בזרנוקי מים ברח' המלך ג'ורג', אותי תקפו שוטרים על סוסים בהפגנות לפני 10 שנים! מי פה נלחם במי?! ואיפה השלום המיוחל עם כל הויתורים לערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מדוע לא מעמידים לדין את הרבנים
דוד,
קרית שמונה,
24/06/04 12:18
|
העבריינים האלה? מדוע מותר לקשקשנים האלה להסית למלחמת אחים בלי לתת על כך את הדין ולשבת בכלא? רק אחרי שחיילים ואזרחים יהודים יהרגו זה את זה יצטערו בפרקליטות שלא הכניסו את הפושעים האלה לדין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע לא מעמידים לדין...
ארז,
26/06/04 21:22
|
את מי שקורא לחיילים לסרב פקודה ולא לשרת ביש''ע? מדוע הם לא עומדים לדין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד! לפעול מיד נגדם!
ל"ת
משה,
24/06/04 12:33
|
|
 |
9.
ליאור הוא בושה לעם ישראל
ל"ת
רינה,
24/06/04 12:09
|
|
 |
8.
די להמרדה
זוהר פרייברג,
קרית אתא,
24/06/04 11:52
|
הגיע הזמן לכלוא את הרבנים הממרידים מאחורי סורג ובריח. רוצים שלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם ממרידי השמאל?
ארז,
26/06/04 21:23
|
|
 |
7.
להעמיד מיד את הקשקשנים האלה
יעל,
עפולה,
24/06/04 11:48
|
לדין!! לא יתכן שכל רב זב ומצורע יקבעו למדינה לכנסת ולממשלה מה לעשות! על היועץ המשפטי להגיש מיד כתב תביעה נגד הפרחחים העבריינים האלה הקוראים לעצמם ''רבנים''. מדוע לא שומעים את קולם ל ע ו ל ם נגד הלנת שכר עובדי הרשויות? העניים במדינה? הזקנים? בושת עולם תחול על הרבנים האלה המביישים את עם ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומדוע את לא קוראת להעמיד לדין
ארז,
26/06/04 21:24
|
שמאלנים הקוראים לחיילים לסרב לפקודות חוקיות, לא לשרת לביש''ע וכ''ו? מה ההבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד ויישר כוח!
ל"ת
אני,
24/06/04 12:33
|
|
 |
6.
ציונות חזקה
אהד,
24/06/04 10:50
|
|
 |
5.
אני חילוני,מתביש מהדתי המתביש
דביר,
24/06/04 10:06
|
על איזה מלחמת אחים אתה מדבר, מלחמת אחים זה לפנות יהודים מארצם ומבתיהם....אחי, יש לך ממש עולם מוסגים מעוות לאללה. עולם הפוך!!! האנשים כבר בולעים את כל השתויות שמלעיתים אותם עד שמגיעים לכזה אבסורד....!!! ואסיים בברכה שאמורה להיות שגורה בפיך כאדם דתי...''השם ישמור''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
והם בטח חושבים שנשמע בקולם...
יוני,
כפר סבא,
24/06/04 10:02
|
כבוגר ישיבת הסדר אני רוצה להתוודות: הרבנים האלו כבר התחילו להימאס עלי, אין כל הבדל בינם לבין כל פוליטיקאי הזוי. מתי כבר תפסיקו להשתמש בהלכה בכל הקשור לפוליטיקה. נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לפוליטיקה ?!
שוקו,
24/06/04 11:01
|
אפילו אם לא היתה פוליטיקה הם היו אומרים שצריך לסרב פקודה לעקור את עם ישאל מארצו.
אין קשר לפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הרב ליאור גדול הדור
ל"ת
כל הכבוד,
קרית ארבע,
24/06/04 10:00
|
|
 |
לא גדול הדור ולא נעליים
אבי,
ירושלים,
24/06/04 12:08
|
ליאור, הוא רב מרדן וסכסכן שיגרום חו''ח למלחמת אחים, ליאור הקשקשן הוא סכנה למדינת ישראל ויש לשים אותו מאחורי סורג ובריח בגין המרדה וקריאה לאי ציות החוק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יישר כח. קידוש ה' אמיתי
חשוך ימי בינימי,
24/06/04 09:42
|
כאשר רבנים מתייצבים ואומרים בלא מורא את דבר ה' זו הלכה - אין לך קידוש ה' גדול מזה כנאמר בספר תהילים: ''ואדברה בעדותיך נגד מלכים - ולא אבוש''.
יהיו צדקנים פסוודו-דמוקרטים שיזדעזעו ''הלא זה לא חוקי''. ובכן, כבר הזהירה תורה ''לבלתי עשות מחוקות התועבות''. אם חוקות - למה תועבות, אלא למדתך תורה שישנן חוקות שהן תועבות.
ממשלה המבקשת לגרש את אזרחיה שלה מבתיהם שבהם הם יושבים כדת וכחוק מזה כ-30 שנה על לא עוול בכפם, היא ממשלה פושעת שבית הדין המיוחד ממתין לה. זהו פשע נגד האנושות ואין עליו מחילה, גם אם יש סקרים (מזוייפים או לא) המורים שרבים בציבור תומכים בפשע הזה. תמיכת רבים בפשע איננה מצדיקה אותו.
ויש להדגיש, גם איום במאסר אינו מתיר השתתפות בפשע זה. אין לאדם הזכות להציל את חייו במחיר חורבן חיי רעהו.
וכמו בפעמים קודמות, צפוי ש-NRG יצנזר את התגובה הזו כדי להציג רוב מלאכותי של מתנגדים לרבנים (למדו משהו משרון על השגת רוב ''דמוקרטי''...). אלא שאז אפרסם את התגובה בפורומים אחרים תחת הכותרת ''נפסל ב-NRG מסיבות פוליטיות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רבנים התביישו
תתביישו,
תל אביב,
24/06/04 09:15
|
|
 |
פינוי ישובים - מלחמת אחים
ל"ת
ארז,
26/06/04 21:24
|
|
 |
טרנספר ליהודים זה דווקא מלחמת
אדמונד,
ת''א,
24/06/04 11:03
|
אחים, אז על מלחמת אחים איך אתה מצפה שנגיב ?
ואם יעלו אותנו בכוח במטוסים חזרה לפולין ומרוקו גם נשתוק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להתבייש?
יואל,
24/06/04 10:05
|
שלום, קודם כל הייתי רוצה להגיד לכל אלא שמגיבים על כתבה כזה או אחרת-נמאס לי מהתגובות שמורכבות במילה או שתיים!! אם כבר מגיבים תנסו להתמקד בנושא המדובר,תנסו לנמק,להסביר,למה אתם בעד או נגד! ממש תפסיקו כבר עם התגובות כגון'' תתביישו!'' ''קיצונים'',''מתנחלים מחורבנים'' וכו'.... לעצם הענין,על מה הם צריכים להתבייש? הרי דעתם על תוכנית ההתנקות ידועה,הם סוברים שאסור לוותר על חלקי ארץ ישראל,אז הם אמרו! אתה לא מסכים זה גם בסדר אבל אם לפוליטקאי,לשחקן כדורגל(והמבין יבין),למאמן כדורגל (כנ''ל),לשחקן קולנוע,לזמרים,למגישי תוכניות בטלויזיה ועד... מותר להביע דעה בנושא הנ''ל למה שלרבנים יהיה אסור??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A long answer as you requested
Nimrod,
24/06/04 19:30
|
You wanted a long answer so... I am sorry for the English. The whole issue is what is going to be in Israel in the day after. In order to answer this question, we must go back and look for the basic things that hold us together as one nation. The army is one of those things. If every soldier will obey only the order he likes, it will be the end of the army. Then we will have several militias. One for the left wing and one for the right…this will split us into two nations. We had it once, in the old days. It ended in a GALUT. The real question we must ask ourselves is what should be the values that we must keep in order to maintain Israel as it is –a Jewish state. I believe that Democracy and one army are key roles. What should be clear is that, as hard as it is going to be, Israel will continue to exist even without the settlements as was shown in the case of Sinai. However, without a united army the state Israel will be destroyed. The left wing people kept on going to the army and defended settlements in the last 30 years, although they truly believed that these settlements are bad and that it should be evacuated. Why did they do it? Because they understood that by refusing, they will break a key role, which keeps us here-the army. Now the same principle should be applied on the right wing people. If you don’t agree with Sharon you have many democratic ways to send him home. For all those who claim that Sharon is dictator, and there are many of them here, and that he ignores the peopl: you forget that he can be removed within one day with no violence, another key role. You just need 61 KNESET members. This is definitely not a dictatorial regime. In conclusion, my massage is that you should not destroy Israel while trying to maintain Neztarim.
הגב לתגובה זו
|
|