 |
33.
ואת סלבי קשת
עופר פליישמן,
חדרה,
29/06/04 22:50
|
אם אפשר להוציא אותה לגמרי מהעיתון באמת לא יזיק לאף אחד. אין בכלל ריצפה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שאלה מספר אחת מגוכחת
דני,
29/06/04 09:53
|
כמה חודשים לפני מותו מאיר אריאל אמר כמה מילים לא לעניין על הומוסקסואלים, והדבר לא גורע - ולא גרע - מהגדולה שלו כפזמונאי ומשורר. מוסיקאים, סופרים ומשוררים גדולים מנעמי שמר ז''ל כבר פלטו שטויות גזעניות כאלה ואחרות. העובדה שהיא הלכה לעולמה לא הופכת את מה שאמרה לפחות דוחה, כמו שהעובדה שרחבעם זאבי נרצח לא הופכת את המשנה שלו להומניסטית. ועוד הערה אחת: התקשורת לא שמאלנית, ומעולם לא היתה שמאלנית. יכול להיות שבאופן כללי היא קרובה יותר לעמדות של מפלגת העבודה - אבל מי שטוען שמפלגת העבודה היא שמאל - חי בפלנטה אחרת. אני כבר בן 45 ואני יכול להעיד שהתקשורת בישראל היא לאומנית וימנית - הטענה של הכותב - ושל כל המיתוס הזה - הוא שהיא לא ימנית מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי שמר לא אמרה זו כפליטת פה
איפה אתה חי ?,
30/06/04 09:23
|
היא תמיד היתה ציונית שא''י דברה מליבה וכל רגב היה יקר לה. כתבת ''מי שטוען שמפלגת העבודה היא שמאל - חי בפלנטה אחרת.'' ?????? איפה אתה חי ??? כמה שמאל מזה עוד אפשר ללכת ??? רק למסתרי השמאל ההזוי של אבינרי ושלום עכשיו. אבל נכון שלפי הסקלה הזאת שלך העיתונות היא ימנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
רק הערה 2 לא מוצדקת
יתד נאמן,
28/06/04 15:49
|
הפינה הזו מאוד חשובה וכל הכבוד. התקשורת באמת ראויה לבקורת הזו ותמשיכו ככה. עד כמה שאני מבין כל ההערות שנכתבו נכונות, אבל הערה 2 ממש לא. אני מכיר את הנושא מקרוב. מדובר בקצינה בעייתית מאוד שגרמה הרבה נזקים לתחומי האחריות החשובים והרגישים שלה. היא הודחה מהתפקיד משיקולים ענייניים ומוצדקים וכל הכבוד למי שהדיח אותה. הנכד של פרס ככל הנראה עבריין קטן ולא חשוב, ולדיעתכם, לפי תקנון האתיקה של העיתונות, אסור לפרסם מידע שלילי על מישהו רק בגלל שהוא הנכד של. זו הנחיה מוצדקת והוגנת ולא צריך לבקר את העיתונות דווקא על זה שהיא לא מבליטה את העניינים של הנכד של פרס ולא צריך לבקר את ראש אכ''א על שהדיח קצינה בעייתית. יש מספיק בעיות אמיתיות בעיתונות ולא צריך לשפוך את התינוק עם המים כמו שעושה למשל חני לוז כל שבוע בטור שלה במקור ראשון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך לחלוטין
ישראל,
יו''ש,
28/06/04 20:03
|
בעיקר לגבי חני לוז פשוט לא רציני לתת את מדור ביקורת התקשורת בעיתון שמתעתד להיות רציני לאשה שלא מכניסה לביתה לא טלויזיה, לא מעריב ולא ידיעות. זה בהחלט הופך את העניין לבדיחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מי שמדבר
עמנואל אלנקוה,
חיפה,
28/06/04 15:40
|
עד שאתר האינטרנט של מעריב מתלונן על קיפוח הימניים בגליון יום ו' של 'ידיעות', אנא יטול קורה מבין עיניו וישאל עצמו מדוע אין אפילו כותב ימני אחד במוסף השבת של מעריב. כל הכותבים הקבועים שם בנושאים פוליטיים, ללא יוצא מן הכלל, אינם ימניים: דנקנר, מרגלית, ירושלמי, בן דרור ימיני, בן כספית, ועכשיו הצטרף אליהם גם אמנון רובינשטיין. יצויין, שבעבר הרחוק כתבו כמה אנשי ימין בחלק חשוב זה של העיתון, אך כולם נושלו ממנו בהדרגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכול זאת
קוקילידה,
28/06/04 18:06
|
מעריב הרבה יותר הולך ימינה מידיעות. נחום ברנע, אלכס פישמן , שמעון שיפר, סימה קדמון, עפר שלח, ושאר חבריהם שייכים לשמאל הקיצוני. שלא נדבר על מיכאל בירזון. רק רונן ברגמן לא שמאל קיצוני {אפילו נוטה ימינה פוי!!!!} בן כספית ממש לא שמאלני {לפחות לא קיצוני} ומרגלית וימיני הם שמאל {אבל ציוני וראלי} ודנקנר ממש חזר בתשובה, ושכחת לציין את יואב יצחק ואת אבישי בן חיים שאומנם לא נכנסתי איתם לקלפי אבל בהחלט הם סמנים ימנים. וחוץ מזה ישנם הרבה כתבים בעיתון שהם ימנים כמו מנחם רהט וחנוך דאום. בידיעות פשוט אין אנשים כאלו, וגם הפובלציסטים הם לכיון סוף העיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לקוקולידה
עמנואל אלנקוה,
נתניה,
29/06/04 09:16
|
מצטער, אבל את טועה. כל הכותבים שבשמם ציינת (למעט אולי אבישי בן חיים שלא כותב דעות אלא כתבות) הם תומכי תכנית ההתנתקות ועקירת ישובים. במוסף השבת של מעריב אין שום פתחון פה קבוע לכותב שמתנגד לעקירת ישובים ולהתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן מעריב קצת יותר מאוזן
אילן,
29/06/04 08:47
|
|
 |
29.
הנכד הזה גנב אופנוע (סעיף 2)
מושה,
28/06/04 13:33
|
זה קרה בערב היומולדת החגיגית של שימון בת'':א , הייתי ליד שימון כשהתקשרו מהמשטרה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הבעיה האמיתית
איתמר,
28/06/04 12:29
|
היא כל נושא התויות. הרי רוב הציבור אינו ימני קיצוני ואינו שמאלני קיצוני. אבל עדיין שומעים מכל פינה שהשמאלנים בוגדים והימניים פנאטיים. מה זה בכלל שמאלני ? ומה זה בכלל ימני ? חוץ מעוד סיבה שאנחנו נתקוטט כמו ילדים מפגרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עוד שאלה
פרידמן,
י''ם,
28/06/04 10:50
|
איך הפכה נעמי שמר ממשוררת דגולה,יקירת ההתיישבות העובדת, יורשת נתן אלתרמן, לפזמונאית? ואיך זה קרה כאשר התפרסם שהיא נהייתה ימנית, ולא שמאלנית טובה??
ועוד שאלה האם רק אני לא ראיתי שום איש שמאל כמעט בלוויה שלה? איפה פרס, שריד, ביילין, בורג, רמון וכל אנשי השמאל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, רק אתה לא ראית
ל"ת
אוהב את מעריב,
28/06/04 12:35
|
|
 |
27 אתה טמבל או עיוור ?
גליה,
28/06/04 19:56
|
רוב האנשים שם היו מהשמאל (ובראשם בני משפחתה ). אתה צריך גם להבין מהי כתיבה של שירה ומהו פזמון . נעמי שמר כתבה פזמונים. וחלק מהלחנים שלה היו של שירי משוררים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
השמאל= נפש יפה בגוף מרוטש
אבי,
28/06/04 07:50
|
אם ברנע מת על הערבים שרצחו את בנו, איך ימות עליהם כשיתנו לו פרחים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט אתה
נמאס מהגסות,
28/06/04 20:00
|
ואידיוט גדול יותר מי שמפרסם את השטויות שלך. אתה לא מבין - הימניים הם אלה שאוהבים את הערבים ומעוניינים לחיות איתם ובתוכם לנצח . בשמאל לעומת זאת מציעים הפרדה. פרט לערביי ישראל , כל מי ששייך לפלשתינאים יהיה מעבר לגבול ברור . הם שם ואנחנו פה . קאפיש ? במקום מדינה אחת לכולם עם רוב ערבי מדינה ישראלית עם רוב יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח...
ארז,
28/06/04 20:57
|
הפרדה - חוץ מערביי ישראל... איזו מדינה יהודית תישאר לנו עוד 20 שנה אם ניפרד מהפלסטינאים, חוץ מערביי ישראל? הדמגוגיות השמאלנית מפתיעה כל פעם מחדש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתם מפרסמים את את זה?
ישראל,
יו''ש,
28/06/04 19:34
|
איך אתם מרשים לעצמכם לפרסם כזה דבר דוחה ושפל? מה אתה רוקד על הדם של בנו של נחום? מ-ט-ו-ר-ף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
רגע כאן זה לא תקשורת?
ל"ת
לא מבין,
28/06/04 03:20
|
|
 |
24.
עוד שאלה
עזר,
27/06/04 23:32
|
|
 |
טרמינולוגי והיסטורי
אוהב את מעריב,
28/06/04 12:39
|
במחנות הפליטים גרים פלשתינים שנטשו את ביתם, בעיקר ב-48'. שכונות נהוג לכנות פבפרים ואזורי מגורים שתושביהם אינם פליטים. אולם אין טרמינולוגיה מוסכמת. תלוי את מי אתה שואל. יום נעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרברים, כמובן
ל"ת
אוהב את מעריב,
28/06/04 12:57
|
|
 |
23.
מי זה ''מערכת יהדות''?
לא חשוב,
27/06/04 20:49
|
מי שכותב ביקורת ישירה נגד אנשים ספציפיים חייב לחתום את שמו על הכתבה. אי אפשר להשתלח באנשים ולהסתתר מאחורי כינוי ''מערכת יהדות'' כמו איזה כינוי אינטרנט. זה לא מקצועי.
מי זה נכדו של פרס? אני מניח שיש לו כמה נכדים. אי אפשר לכתוב את השם שלו, או את שם הסגן אלוף שלטענתה פוטרה?
אבל יפה מצדכם להזכיר בשעת מותה את אחת מנקודות השפל בקריירה של נעמי שמר (איך אפשר להגיד על תאי הגזים ''סטריליים'', או שנתגעגע אליהם?). אני מניח שהיה קשה להתאפק כשיש הזדמנות להגיד בהנאה שכל הערבים רוצחים. זה שיהודים חיו מאות שנים תחת שילטון ערבי ולא הוכנסו לשום תאי גזים לא אמור לעניין אתכם (ימנים לא נותנים לעובדות לבלבל אותם).
אבל מה שהכי מרגיז זה שאתם כותבים בשם ''יהדות''. באיזה זכות בדיוק? אתם לא מייצגים את העולם היהודי אלא רק את עצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
דתי ושמאלן
אסף,
מרכז,
27/06/04 17:45
|
שאלה אחת ליפי הנפש מהימין הדתי- לא נמאס לכם?! זה לא שהתקשורת שלכם (המשודרת והתכובה) נקייה מדעות קדומות, לצערי הרב, שקרובות להסתה. רק לצורך הדוגמה- למה שנקרה ראש מכינה קדם צבאית לדיון בשאלת סירוב פקודה, לאחר שהצהיר מפורשת לפני הראיון כי הוא נגד סירוב פקודה, בראיון בלע את לשונו והחליט לדבר על ההשואה לאונס אישה. לכל אחד השקפתו, התקשורת דורסת?! אולי- אבל הימין טוחן בשכל- מספיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתי ושמאלן ולא מאוד חכם
אבי,
27/06/04 20:14
|
התקשורת הימנית היא פרטית וימנית במוצהר, ואילו השמאלנים שולטים בתקשורת הארצית והציבורית, שמתיימרת להיות מאוזנת ומקצועית יותר ולפנות אל כל הקהלים, וכולנו גם מממנים אותה. הבנת את ההבדל או שזה ממש קשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל לפחות בימין...
ארז,
27/06/04 20:03
|
לא קוראים לתקשורת מוטה, המזוהה לחלוטין עם צד אחד של המפה, תקשורת ''אובייקטיבית''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בגלל שבימין...
סופוקלס,
28/06/04 00:23
|
תקשורת ''אובייקטיבית'' זה רק תקשורת שמסכימה אתכם במאה אחוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך זה שונה מהשמאל?
ל"ת
ארז,
28/06/04 20:57
|
|
 |
21.
מה זה קשור ליהדות?
יהודי,
צפון,
27/06/04 16:31
|
|
 |
20.
מה יש לכם נגד שמאלנים?
עיתונאי,
27/06/04 16:12
|
|
 |
ומה יש לכם...
ארז,
27/06/04 20:03
|
|
 |
תגובה
טל,
המרכז,
27/06/04 21:08
|
|
 |
כן, שמתי לב...
ל"ת
ארז,
28/06/04 20:58
|
|
 |
19.
כששלי מראיינת את קרמניצר
לוגיקה פשוטה,
27/06/04 16:11
|
שלי יחימוביץ שדיעותיה כנגד מזוז ובעד עדנה ארבל ידועות לכל והיא חושפת אותן בכל הזדמנות . ---------- ראיינה בפגוש את העיתונות בערוץ 2 את פרופ' קרמניצר שגם הוא ידוע באהדתו הרבה לארבל ושגם את דעתו הגסה והבוטה כנגד אליקים רובינשטיין ומחליפו מזוז שמענו בהזדמנויות רבות . ---------- וכך צפינו בתכנית שבה לא היה ברור מי הוא המראיין ומי הוא המרואיין שכן שניהם עזרו האחד לשנייה להלל ולקלס את עדנה מצד אחד ולבקר בארסיות ובבוטות את מזוז מהצד האחר . ------------ ולזה יקראו בברנג'ה עיתונות מקצועית והוגנת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדנה מזגזת בהחלטותיה
הארבלים,
27/06/04 17:45
|
העובדה שעדנה ארבל החליטה בתחילה לזכות את שרון ולאחר מכן שינתה את דעתה בנצלה הזדמנות שבה מונתה זמנית ליועצת משפטית בתפר שבין רובינשטיין למזוז , מוכיחה יכולת שיפוטית צולעת ואו רצון לתפור תיק בכל מחיר .
נוסיף לכך את נסיונותיה הכושלים לעשות זאת לפרופסור נאמן ואחרים והנה לנו כל התמונה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא אתם
השמאלני,
תל-אביב,
27/06/04 16:49
|
לימין בארץ (למרבה הצער אני חייב לומר), יש נטייה לגלוש במהירות רבה מדי אל מעבר לקווי הלגיטימיות.
פושעים שמשתלטים על מפלגות הימין כמו ליברמן וחבריו במרכז הליכוד, כבר ניסו להשתלט על התביעה, וכשזה לא הולך הם מנסים להלך עליה אימים.
אישה חזקה ואמיצה אחת עומדת בפרץ של הפיכת ישראל למדינה שנשלטת על ידי חונטה של עבריינים מאפיונרים בעלי ממון ופליטיקאים סרוחים - קוראים לה עדנה ארבל.
מזוז, הפודל ניסה לנשוך ומהר מאוד גילה שהוא נושך את זנבו. לא נורא - השפן הקטן עוד ילמד לסגור את הדלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעוד הימין...
ארז,
27/06/04 20:04
|
''גולש'' אל מעבר לקווי הלגיטימיות (ומי שמך לקבוע מה לגיטימי ומה לא?), השמאל כבר מזמן חצה אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרמניצר ! טול קורה מבין עינייך
נוטלי הקורות,
27/06/04 16:37
|
קרמניצר מחזיק מעצמו מומחה גדול למשפט ובעיקר בתחום הפליליסטי והנה הוא זה שהכניס את נאפסו למאסר רב שנים בהיותו שופט צבאי , ושלאחר מכן התברר כטעות איומה ונאפסו שוחרר לא לפני שריצה 12 שנים מחייו בכלא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
זאת ועוד:
אוהב את מעריב,
27/06/04 15:48
|
בהודעה כתובה שפירסם ועד רבני יש''ע, יום לאחר הישיבה הלילית, נאמר מפורשות שנושא פינוי ישובים כן עלה לדיון (בניגוד לנאמר בטורכם הנל). בסעיף א' של סיכום הדיון נכתב: ''אנו מחזקים את תושבי גוש קטיף וצפון השומרון במאבקם נגד גזרות ההרס והגירוש, וקוראים לאזרחים שוטרים וחיילים, לא לתת יד לחורבן ישובים''. מדור יהדות יקר, הלא מגיעה התנצלות לתא כתבי השטחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הערה לסעיף 5
אוהב את מעריב,
27/06/04 15:36
|
אף עיתונאי לא זכה להיות עד לישיבת ועד רבני י''שע, שהתכנסו בבניין ישיבת ההסדר במעלה אדומים, וזאת מסיבה פשוטה: הישיבה היתה סגורה לתקשורת. אמנם ארבעה עיתונאים שהו אותה שעה במעלה אדומים, אבל גם הם תודרכו על ידי הרבנים רק בדיעבד. ובתדרוך, פנים אל פנים וטלפוני כאחד, אישרו ואישררו הרבנים את הנחייתם בעניין סירוב הפקודה. אז על מה המהומה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עוד כמה וכמה
משה,
פ''ת,
27/06/04 15:18
|
מה יש לראשי העבודה לומר על השחיתות של הנסיעה ע''ח ובמימון לחתונה של פרנקל במונקו ? פרס נהנה מהונו של קפיטליסט סופר חזירי (ברח מהארץ ולא שילם שכר לעובדיו) דליה איציק שוחחה איתו על חוויות של משתמטים מהצבא בגין סעיף דת כשבפועל עושים עסקים לומדים ובכלל לא דתיים רמון עשה השוואות בין החגיגה של בעל הקזינו בוינה עם החגיגה במונקו פואד חשב על הכסף שהולך להתנחלויות במקום למלונות במונקו..סליחה עיירות הפיתוח. ויולי תמיר הצדיקה שכחה שהמשתמט המושחת מבני ברק / מונקו מימן לה את החגיגה בז' נבה מושחתים - נמאסתם !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פרס&ארבל ועוד
יהודי,
טורונטו,
27/06/04 14:27
|
יש למנות את ארבל לחקור את פרשת עברינותו של נכדו של גדול הדמגוגים בכל הדורות. עם ישראל ירוויח פעמיים, העליון יתנקה במקצת, ופרס שהביא עלינו את האנטיפדה יקושר לעברינות נכדו(ע''ע תיק שרון) . כמו כן יש לבדוק מי בעלי הזיכיון לחברות הר''מ ופעילותם בארץ, כיצד קבלו חוזים ממשרדי ממשלה: קטרפילר, משאיות אינטרנשיונל, ספקי מגובי המים למוביל הארצי. יש הפתעות ? אולי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא נמאס לכם לבכות?
גיא,
תל אביב,
27/06/04 14:13
|
די!!!! מספיק עם הבכיינות. ברנע אמר על שמר את מה שהוא חושב, אז מה? אז בגלל שהיא נפטרה הוא חייב לשנות את דעתו? להתנצל? דבריה היו בהחלט על בסיס בין-גזעי (הערבים הם כאלה וכאלה), ואפשר לפרשם כגזנענות, גם אם היא לא איתנו. אח''כ האייטם המביך הזה על הנכד של פרס או יענקל''ה רוטבליט. אני לומד בבר אילן, אוניברסיטה עם רוב דתי קל, ותאמינו לי שאין שם ש-ו-ם פלורליזם. הימין-הדתי כופה את דעתו, עד כדי כך שלא נוח לי ולא נעים לי להיות שם (ואני אכן עובר אוניברסיטה בקייץ). עצם זה שאתם מגדירים את ה''שמאל'' כ''עויין'' כבר מצביע על העובדה שאתם לא מעונינים בפלורליזם, אלא בדעתכם, ובכפיית דעתכם בלבד. די עם הבכיינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נכדה של שולמית אלוני רוצח ?
ל"ת
אא,
27/06/04 13:39
|
|
 |
12.
אההה איזה כף
ד''ר בוזגלו,
27/06/04 13:38
|
מצאתם כמה אייטמים, המוכיחים, את צדקת דרככם, ואת האטימות/גזענות/הזלזול,מחק או הוסף את המיותר,לדעתי חייבים לתת לכם פינה בכל עיתון חשוב, אני מציע לקרוא לה: ''פינת הבכי'' מקום בו תוכלו להגג ים של דמעות, ולטפוח לעצמכם על השכם, ואפילו להגיד, אמרנו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
האם נכדה של ש.א רוצח?
אא,
27/06/04 13:34
|
האם נכון הדבר כי ארבל אלוני,רוצח דרק רוט(נהג מונית שנרצח בדם קר), הוא נכדה של ?
אני באמת רוצה לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מכיר את ארבל
יראל,
יו''ש,
28/06/04 19:29
|
|
 |
לא קשורה לשולמית אלוני.
דנה,
27/06/04 13:47
|
|
 |
לא
בעז,
מרכז,
27/06/04 13:46
|
ונא פרסם את שמך ושם משפחתך כולל כתובת על מנת שאוכל לשאול האם אתה הפדופילך האחרון רק כי אני רוצה לדעת. שאלתך נבזית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה כ''כ מפריע לך, למה להכחיש
שחר,
רחובות,
27/06/04 15:26
|
ואם משהו נבזי פה, זו התגובה שלך, שנובעת כמובן מרגשי נחיתות שמאלניים (שנובעים, ככל הנראה, מנחיתות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נבלה הוא נבלה
בעז,
מרכז,
27/06/04 21:02
|
מהיכן אתה יודע מה הן דעותי הפוליטיות וממה אתה קובע שטויות כמו שקבעת. בוא נשאל שאלה פשוטה האם הגנתם של כל אנשי הימין ובמיוחד אנשי המפד''ל על עמדת היועץ המשפטי לממשלה נובעת מכך שהמפדלניקים מחנכים בישיבות התיכוניות כי גנבה ושחיתות הן מצוות חשובות והעיקר לגנות מהיהודים הכופרים השמאלנים? מה לא? רק רציתי לדעת כי שמעתי ורק רציתי לדעת. ודרך אגב אין לי רגשי נחיתות על היותי שמאלני אני דווקא מרגיש טוב עם זה. וכדי להבהיר נקודה אחרונה אני לא היחיד שחושב שהשאלה שלו היא נבזית היושב במרומים חושב כך ולכן אסר על אבק לשון הרע שזה בדיוק מה שהוא עשה. לכן קח את רגשי הנחיתות העלובים שלך ולך לקורא וללמוד קצת הלכות לשון הרע. קצת חפץ חיים לא יזיק לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, זה לא הוא ואין קשר ביניהם
D,
27/06/04 13:39
|
|
 |
10.
אחרי שאנשים מתים את נזכרים בהם
רואי,
27/06/04 13:25
|
איפה היו מעריב וידיעות בשנים האחרונות? מדוע לא זכינו לכתבות שער של נעמי שמר בסופשבוע, ב7 ימים, וכן, אפילו בפנאי פלוס?
התדרדרנו.
היא מתה בטרם עת, והיה מגיע לה להגיע גם לגיל 100.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
רק חמש?
עודד,
קרני שומרון,
27/06/04 13:19
|
יש לי אלף שאלות לתקשורת השמאלנית, שפשוט עובדת עבור האידיאה הזו. הזאלה היא מה יעזור לנו לשאות את השאלות? מישהו שומע? מישהו מקשיב?
בכל מקרה, יוזמה ברוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקשיב. מה השאלה?א.ת
ל"ת
אוהב את מעריב,
27/06/04 16:36
|
|
 |
8.
שאלה נוספת
קונספירטור,
ירושלים,
27/06/04 12:24
|
זו שאלה תמידית: איך זה שלח''כ יוסי שריד, חבר כנסת מן השורה (צריך להזכיר - הרי הוא התפטר אחרי הכישלון המפואר בבחירות האחרונות) במפלגה קטנה (צריך להזכיר - 5 מנדטים סה''כ) מקבל זמן תקשורת אלקטרונית יותר מכל ח''כי ושרי המפד''ל והאיחוד הלאומי ביחד? יכול להיות שזה קשור לדעות פוליטיות נכונות ואפילו, שומו שמיים, חברויות (צריך להזכיר - יוסי שריד החל את דרכו כעיתונאי)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי שריד מעניין יותר מכל המשיחי
חיים,
27/06/04 13:45
|
|
 |
מעניין?
ארז,
27/06/04 20:07
|
תלוי את מי - שריד מייצג מיעוט מבוטל בעם, וזוכה לתקשורת אוהדת ומלטפת. ואח''כ אתם מעיזים לומר שהתקשורת מאוזנת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לגבי שאלה מספר 2
אלי ל.,
ת''א,
27/06/04 12:18
|
במקום לשאול את השאלה התיאורטית: ''מה היו עושים אם:'' אולי כדאי להתרכז בעובדה שהסיפור עצמו סוקר על ידי העיתונות ה''שמאלנית''. בנושאים כאלה אין שמאל וימין. התקשורת אוהבת סקנדלים של בני האליטות.
די לבכינות הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תודה לכם
דגנית,
גניה,
27/06/04 11:16
|
מאוד מאוד יפה הפינה הזאת, אני מחכה כבר לראשון הבא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למה אין אף שאלה על מעריב ?
צביקה,
27/06/04 10:56
|
והרי מעריב 'חטא' בכל אחד מהמקרים בדיוק כמו ידיעות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
למה יש לימין הבכייני אתר?
ל"ת
בושה!!,
תל אביב,
27/06/04 10:42
|
|
 |
כי....
אוסי,
לונדון,
27/06/04 13:31
|
כי לשמאל יש את כל השאר, אז לימין יש פינה קטנה (ואחר כך אתם אומרים שהימין בכיין) את הימין למורה!!!! אני אלשין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו ההוכחה שזה כל כך נחוץ
משה,
חיפה,
27/06/04 10:50
|
אם זה מעצבן אותך, שמאלני יקר שלי, זאת ההוכחה הכי טובה שצריך את הפינה הזו. אתם חושבים שהמדינה של אמא שלכם ושגונבים לכם אותה מתחת לאף? הכלבים נובחים והחמש שאלות יעברו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה זה קשור ליהדות ?
גליה,
27/06/04 09:54
|
לא הבנתי - איך כל הדברים האלו קשורים ליהדות . למה גם החיבור הזה של יהדות וימניות ? למה החיבור של יהדות ורדידות ובורות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכן מתחברת יהדות עם בורות ?
ממ,
פת,
27/06/04 15:45
|
אם זה נכון, איך את מסבירה את ה''רמה'' הגבוהה של תלמידי בתה''ס החילוניים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה תשובה
אוסי,
לונדון,
27/06/04 13:38
|
כי ליהודים דתיים יש על מה להסתמך כשהם טוענים שארץ ישראל שלהם, לחילונים קצת קשה הם עדיין מחפשים על מה להסתמך, הא לך הקשר בין יהדות ללאומניות (להוציא לא מובנים כמו, ניסים משעל ודומיו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות רוב הציבור הדתי
שפוי,
רעננה,
27/06/04 13:32
|
הוא ימני בדרגות כאלה או אחרות. זו המציאות! אפשר להתרגז מזה, לחלוק על זה או כל מה שתרצי אבל זו עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי אוסי מלונדון:
נורמלי,
27/06/04 21:38
|
למה אנגליה שיכת לאנגלים? מי נתן להם אותה ? ישו ? בודהה? לא פשוט אבות אבותיהם ישבו שם , הם לא צריכים ספרים שיוכיחו שום דבר . הבנת ? ככה זה בכל העולם הנורמלי , בלי וודו והר סיני (פשוט כי אין מישהו בהיסטוריה המתועדת שראה את אלוהים או שמע אותו , בלי הוודו שלכם ). לכן הערבים והיהודים הם בני הארץ הזו . כי אבות אבותיהם התגוררו באיזור הזה . לא תנ''ך ולא בטיח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורמלי, אתה לא נורמלי
ל"ת
סתיו השמאלנית,
29/06/04 17:35
|
|
 |
2.
עוד שאלה
ניסן,
אלקנה,
27/06/04 09:08
|
|
 |
כי זו דמוקרטיה
CtrlX,
29/06/04 18:27
|
20% פנאטים שמאלניים תופסים נתח של 80% מהתקשורת ו80% מרכז ימין נותרים עם 20% נתח
זוהי הדמוקרטיה שהשמאל בנה מאז הקמתה של המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה למה? כי הם שמאל קיצוני
ל"ת
פשוט מאוד,
29/06/04 17:34
|
|
 |
זו שטות
אוסי,
לונדון,
27/06/04 13:35
|
להזכירך אחד הבעלים של ידיעות זו גברת ניר שלום מוזס, כן היא חברת ליכוד, אתה רוצה שכל העולם יגיד שידיעות זה עיתון ימני? הם חייבים להיות זהירים במינון אחרת הלך עליהם הם ייכנסו לקטרגוריה של הגליון ''מולדת'', הבנת????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שמחה בכל ראשון!
נדב,
ראש העין,
27/06/04 09:06
|
אחלה פינה וחשובה מאוד. המשיכו כך. באמת בושה עם אורבך-ג'קי ואליצור
הגב לתגובה זו
|
|