 |
91.
מה מפחיד יותר?.
יוסף נחמן,
י-ם,
05/07/04 17:39
|
לומר שמסירת שטחים סכנה,מותר עדיין לומר,לומר שזה יגרום ליותר הרוגים ופצועים חו''ש גם מותר לומר,והרי לזה יתכוון הרב באומרו שיש לזה דין רודף,כלומר שזה מהווה סכנה מוחשית,וכפי שכבר ראינו מתוצאות הסכם אוסלו.בבקשה מהשמאל לשבת בשקט אחרי מה שעוללו לנו עם הטעויות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אוסלו,מפחידים יותר!ץ
ל"ת
יוסף נחמן,
י-ם,
05/07/04 17:27
|
|
 |
89.
ההרוגים והפצועים בעיקבות הסכם
ל"ת
יוסף נחמן,
י-ם,
05/07/04 17:26
|
|
 |
88.
מה הם רוצים?
משה,
03/07/04 21:09
|
|
 |
87.
Hey Dosim
croc,
01/07/04 22:03
|
if you want to know what god thinks about you, just look in the mirror
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
תפתחו קצת את החלון לאוורר
ד,
01/07/04 19:41
|
אז אלוהים התחיל לעסוק בנדל''ן וכל השליחים המדומים שלו על כדור הארץ עובדים אצלו בעסק ומחברים מצוות אם האהבת ישראל וקידוש ופולחנים דתים ונהיה פרויקט ולך להתווכח אם הפרושים של קומץ של מיוזעים
אני פגשתי את אלוהים ודבר ראשון זה בכלל היה ולא הוא ונראת פצצה גוף משגע רגלים בלי הפסקה וחזה חבל על הזמן
ודבר ראשון שאלתי אותה מה יש לה להגיד בענין של הנציגים שלה כאן ענתה לי שהיא בראה את כולם בצלמה כל דבר חי ולא חשוב כמה רגליים יש לו או לה והמשכתי לישאול האם זה נכון שהיא פתחה סוכנות בירושלים למקרקעין אמרה שהיא אפילו לא יודעת איפו זה ירושלים ואפסיק לשאול שאלות מטומטמות והעזתי לשברב אם קצת בושה אם היא שמע אם כך על היהודים אמרה שהיא לא יודעת על מה אני מדבר ואם אני לא מפסיק אם זה שאני יכול לעוף לה מהעינים לקחתי כוון אחר שאלתי מה בקשר לכדור הארץ פחדתי שהיא הולכת להכניס לי כפה אז היא עומרת לי תשמע חבוב את כדור הארץ בניתי כמו דירה של חמישה חדרים זה בשביל שתבין ואת המזרח התיכון בגלל שהיו לי רק שישה ימים עשתי שרותים והגיע הזמן שתפתחו קצת את החלון לאוורר הסרחון מגיע עד לב השמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
רב זה מקצוע כמו אינסטלטור
ד,
01/07/04 16:55
|
רב זה מקצוע כמו אינסטלטור ואם בעל מקצוע כל שהוא משתמש בתואר שלו כדי להביא דעות פוליטיות הוא הופך לפוליטיקאי ודינו ככל איש מהישוב והכבוד שאנחנו רוכשים לאנשי מקצוע מסוימים לא הולך אם האיש שמתפרנס ממנו ויעקוב האנסטלטור אצלינו בשכונה הוא אישיות שקשה להשיג אישתי מזמינה אותו כל פעם בשביל איזה שטות רק בשביל להסתכל לו בחריץ של הטוסיק בשהוא מתקופף לתקן מתחת לכיור וגם לו יש קהל של שפוטות שהולכות אחריו בעינים פתוחות בכל השכונה אז למה לא מפרסמים מה שיש לו להגיד בקשר למגרשים בגדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזכיר לי אידיוט אחד, שכתב לפני
גם אויל מחריש,
חכם ייחשב,
01/07/04 17:17
|
שנים רבות במעריב על הרבי מלובביץ', שהוא בטח חושב עדיין שהשמש סובבת את הארץ. זו השחצנות של בורים ועמי ארצות. לאלה יש תיאור נפלא בארמית - ''איסתרא בלגינא, קיש קיש קריא''. הכוונה, מטבע אחת בפח ריק, יוצרת רעש עצום... הרבי מלובביץ' למה בפוליטכניון בפריס ובאוניברסיטת וינא. וגם בלי זה, הוא הכניס כל כתבלב בכיס הקטן. חכמי ישראל היו בקיאים בכל המדעים כבר לפני הרבה שנים. אז כדאי שתתחילו ללמוד גמרא, לא תצטרכו יותר שום דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שניאורזון היה גאון
ד,
02/07/04 02:32
|
שניאורזון היה גאון הוא הצליח לשכנע אנשים לתת לו חמישה דולר בתמורה לדולר אחד ואלה עוד עמדו בתור הים עומדת התעשיה של הלובביצים על סכום של מיליאד דולר בשנה אם סניפים בכל העולם אם גידול של שלושה אחוז בשנה באשר לפוליטכנין בפריס הוא מעולם לא סיים את לימודיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה גרנד פינלה...
רוני מועלם,
מיתר,
01/07/04 21:58
|
הגרנד פינלה שלך סותרת את כל התגובה היפה שלך, כי בהתחלה נאמת על התארים של הרבי מלובביץ' (פוליטכניק, אוניברסיטת וינה) ומה לסיום? ''אז כדאי שתתחילו ללמוד גמרא, לא תצטרכו יותר שום דבר אחר. '' בטח שהרבי מלובביץ' לא היה צריך שום דבר אחר חוץ מגמרא אחרי שהיה לו תואר מהפוליטכניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארץ ישראל איננה פוליטיקה!
ארץ ישראל רק,
לעם ישראל!,
01/07/04 17:12
|
בשבילכם היא רק פוליטיקה, אצלינו זה אחד משלושת יסודות קיומנו - עם, תורה וארץ. יש מצוות רבות מאד התלויות בארץ. ארץ ישראל היא ערך דתי, כמו השבת, כמו ברית המילה, כמו יום הכיפורים, רק הרבה יותר מכל אלה. מצוות יישוב ארץ ישראל שוות ערך לקיום כל המצוות כולן! לכם אין שום זכות לקבוע דבר כלשהו בענין ארץ ישראל, כי אינכם רואים בה ערך. ואנו לא נניח לכם להפוך ערך מקודש וגם ארצי לנדל''ן עובר לסוחר. היא לא שלכם, היא שלנו. אתם כופרים בזכותכם עליה, אז איזה פתחון פה יש לכם? אנו נבנה את ארצנו, וכל מי שיבוא לגרשנו ממנה הוא רודף כמו כל שאר רודפי ישראל. קאפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצווה לרומני רדוף
ר,
02/07/04 05:03
|
אז אם ארץ ישראל זה לא פוליטיקה זה משול למצווה כמו יום כיפור וכמו שבת אז אולי תסביר לנו מדוע אתם מסרבים לשרת בצבא ומוכנים למות בשבילה במו כל אזרח במדינת ישראל שלא סובל מפיגור שיכלי
המסקנה רק אלה שהיו מוכנים להקריב את חייהם בשביל מדינת ישראל יש להם גם את הזכות לפתחון פה בעתידה של הטרטוריה הזאת אנחנו נמשיך לממן לכם את התחביבים ואתם תסתמו את הפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תשמע אידיוט, אני לא שירתתי
גם אויל מחריש,
חכם ייחשב,
02/07/04 13:14
|
כי אני אשה, וכבר סבתא. בעלי שירת, אחי שירת, גיסי שירת, ילדי משרתים וכל אחייני. גם כל משפחת נבנצאל שירתה ומשרתת בצה''ל. ולמען הדיוק - צה''ל אינו צבא ההגנה לישראל, אלא, צבא ההגנה ל''שלום''. למה לשרת בצה''ל, כשצה''ל היא הזרוע של ממשלות הזדון לגרש יהודים מארץ ישראל? ולאידיוט אחר המדבר על דולרים. שליחי חב''ד נמצאים בכל חור נידח בעולם, כמעט בלי אמצעים, ומסייעים לכל יהודי באשר הוא. המוני תרמילאים היו הולכים לאיבוד אילולא נמלי המבטחים של חב''ד. כל ההשמצות וכל שנאת ישראל לא תשנינה את העובדה כי מי שתורמים יותר מיהודים אחרים לעם היהודי הם שומרי המצוות! אלה הם לומדי התורה, אלה הם המתנחלים, אלה הם החבדניקים! עצם הדברים שאתם משמיעים מתוך בורות אנטישמית מעידים על טיבכם - שונאי ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויל חושב חכם מחריש
ד,
02/07/04 16:02
|
סבתא נכבדה אני שמח שמשפחתך סיפקה גדודים של משגיחי כשרות למטבחים של צהל שחרפו נפשם על בדיקת סירים במטבחים ושמירה על תפוחי אדמה
צהל בין תפקידו לישמור על אזרחי מדינת ישראל משמש גם גשר בין הגלותיות של חלק מהאוכלוסיה למאה העשרים ואחד למשה רבנו לקח ארבעים שנה במדבר להפתר ממכם לנו לא היתה האפשרות הזאת אז צהל בנוסף לכאבי ראש שיש לו על הגנת ושמירה מספק בגלל שזה צבא יהודי שרותי רווחה למהגרים שהיגיעו ממדינות שדמוקרטיה היתה מילה זרה יש לנו שיטת מימשל דמוקרטית שבוא ביום הבחירות מחליטים התושבים איזה נציגים ייצגו אותם בכנסת ואם את לא מסכימה אם התוצאות יש לך אפשרות לחפש מדינה אחרת שתענה על הצרכים שלך וכל זמן שבחרת לחיות כאן יש לך זבויות וגם את החובה לבקר את השילטון ולהביא את דעתך אבל להנות ממימון של התושבים למפעלי תרבות שאתם לא מקבלים בשום מדינה אחרת עלי אדמות ופולחנים דתים ובתי כנסת הם חלק מהשרותים שהמימון שלהם נעשה על ידי ממשלת הזדון לפי דברך ואם החבדניקים נותנים שרותים בהודו לילדים שהלכו לעיבוד אתם נותנים קצת בחזרה והם כשיחזרו לארץ וילכו לעבוד ומתלוש המשכורת שלהם ינוקה חלק גדול הם ישלמו ביוקר עבור השרותים שקיבלו בהודו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל ד
אחיק,
05/07/04 08:10
|
ד אתה מטומטם וכול מילה נוספת זה בזב''ז סייג לחוכמה שתיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם מדברים על רמה - בכל זאת
כמה מחברי,
הטובים ישראל,
04/07/04 09:31
|
אגיב. בני משפחתנו קצינים קרביים ומתנחלים. איש מהם אינו משגיח על הכשרות מחוץ לביתו! רק ריפרפתי על מגילת האיוולת שלך, ועיני תפסה משהו על בחירות ועל עזיבת המדינה. אז ככה, אני אינני מצביעה כבר במדינה הזו. איכשהו, בכל פעם שה''ימין'' זוכה בגדול, תכנית השלבים הערבית מקבלת סיוע רב יותר. היהודים לא עלו למדינת ישראל, אלא, לארץ ישראל. אני נולדתי כאן לפני קום המדינה. ואם מישהו צריך להסתלק מן הארץ הזו, אלו הם מי שאינם מכירים בזכותו הבלעדית של העם היהודי לארץ יהודה. אתם עם אחר, ופשוט לא ברור על סמך מה לקחתם לכם את הזכות לגרש אותנו מארצנו. מי אתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשח''כ ערבי ימ''ש נוסע לסוריה
לא מבין אתכם,
02/07/04 18:01
|
ומסית נגד המדינה - אין קול ואין פוצה (חופש ביטוי... הטענה הכי עלובה ששמעתי!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתמלא רחמים
מלא רחמים,
02/07/04 17:59
|
לראות את הרמה שלך... איך מערכת החינוך נכשלה...
תעשה משהו עם עצמך!!! תיקח את עצמך בידיים (כן, אני מכיר את נינט)
ואל תדבר שטויות על הציבור הדתי לאומי שמשרת שכם בשכם ביחידות מובחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לא רודף ולא נעליים
נעליים,
01/07/04 14:00
|
הרב אביגדור נבנצאל אמר בכנס הרבנים שבימינו לא קיים דין רודף, ואולם ''בהשקפה, מי שרוצה למסור שווה פרוטה של ממון ישראל לידי עובדי כוכבים ומזלות, דינו רודף''. אם זה אכן דין רודף, מי הוא הרודף? נבנצאל דיבר עקרונית, לא מעשית. הרי תיאורטית כל תלמיד, חכם וטיפש, יודע שקיים דין רודף בכתובים, וכולם יודעים שבפועל בימניו זה חסר משמעות. אז במה יוצאת דופן התבטאותו של הרב נבנצאל?
הוא לא אמר מי הוא הרודף. ממתי שיח תיאולוגי הוא הסתה לרצח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אשרינו שיש לנו גדול תורה כזה
ל"ת
יוסף,
צפון הארץ,
01/07/04 13:50
|
|
 |
82.
סרבנו למלך רק דואג האדמי החריב
ל"ת
חילי שאול,
כהני העיר נב,
01/07/04 13:29
|
|
 |
81.
סרבנו פקודה אך דואג האדמי הכה
ל"ת
עבדי שאול,
עיר כהני נב,
01/07/04 13:21
|
|
 |
80.
אוי לנו כי פצינו פה נגדו
oren,
01/07/04 10:52
|
אבוי לנו כי מבזים את רבנו הקדוש והעניו.רק כתבים לא דתיים ושונאי רבנות יכתבו ויוציאו מהקשרם את דברי הרב.הרב אמר במפורש אתמול ברשת ב את כוונותיו ושאין דבר זה חל היום ושאסור לפגוע באף אחד.הרי ולמה שהרב של זק''א ואיש חסד ועניו שלא מסיר עיניו מספרי התורה ושנותן כבוד לכל אדם יגיד דברים רעים?.????הוא לא.הוא רק טען שתיאורתית זה אסור כמו שאסור לחלל שבת ומי שמחלל יש לו דין אבל כיום לא נעז לקחת על עצמנו דין. שמרו על פיכם לפני שאתם מדברים רע על אחד מגדולי הדור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
להחרים
שלמה,
טורונטו,
01/07/04 10:48
|
המשטרה צריכה להחרים באופן מיידי את כל הכרכים של השולחן ערוך ושל הרמב''ם ןלשרוף אותם בככר ציון. הרי שם הוא מקור הדברים של הרב נבנצל. אוי, כמה שהחילוניים נעשו שטחיים. צדקו חכמינו שאמרו זקני עמי ארצות ככל שמזקינים דעתם מיטרפת עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה. כבר בצעירותם
ל"ת
הם משתגעים,
01/07/04 22:09
|
|
 |
78.
שחק אמר נתניהו מסוכן לישראל
חיים,
צפון,
01/07/04 10:44
|
כאשר הרמטכל לשעבר ליפקין שחק אמר בשנת 99 שנתניהו מסוכן לישראל נתניהו צריך ללכת ,לא שמעתי מהייפי נפש שקראו להעמידו לדין בגין הסתה,ואותו אלה שקראו שרון רוצח ובגין רוצח לא שמעתי שקראו להעמידם לדין, מעניין שתמיד נטפלים על צצ אחד ,זה פשוט צביעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
התלהמות מיותרת
eli,
י-ם,
01/07/04 09:13
|
השמאל בעיקר מנהיגיו מנצלים כל דבר להתלהמות בגבהים בלתי נתפסים קצת אהבת חינם לא יזיק מותר לא להסכים להיתוכח אבל באהבה אז בא ננסה את השיטה הזאתויש לי הצעה לדליה איציק ולכל הצועקים תנסו להראים טלפון לרב היקר (ולא במכראות) ותפגשי איתו ותופתעי באחריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
ל-71, רציתי שוב לתקן את שגיאות
אנטישמיות כחל,
לבן אדום,
01/07/04 08:48
|
הכתיב שלך, אך הבנתי שזו עבודה סיזיפית, אז אחזור על עצתי - אנא, חזור לכתה א'. רק מיומנות אחת לא תצטרך ללמוד - אנטישמיות! בזה אתה אומן, אמנם דבילי, אך כדי להיות אנטישמי לא צריך להיות חכם. אביו של הרב נבנצאל היה מבקר המדינה, ד''ר יצחק נבנצאל, שהיה מחלוצי ההתיישבות בירושלים העתיקה. אחותו של הרב נבנצאל, עו''ד פליאה אלבק היתה מנהלת המחלקה האזרחית במשרד המשפטים. כל ילדי נבנאצל עובדים ומשרתים בצה''ל. והעובד קשה מכולם הוא הרב הגאון, אביגדור נבנצאל, שליט''א. בימים טרופים ומטורפים אלה, תפקידו של רב הוא החשוב והקשה מכולם, ובלבד שלא יחששו מן הבולשביזם הישראלי ויאמרו בקול רם את דברי האמת, המוסר, הצדק וההגיון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקק גאון
ד,
01/07/04 14:50
|
נסיונותך הבלתי נלאים להתיחס לשגיעות כתיב שלי ולהשתמש במילים כמו בולשביקים ואנטישמים מראים לי שאתה עדין יושב אי שם בגולה בין גטו וורשה לחמלנצקי והמאה העשרים ואחת עדין לא דפקה על פתח ביתך ואני מניח שאתה עדין הולך בירושלים בארבעים מעלות חום אם בגדים של פריץ פולני מהמאה השש עשרה
ולגופו של עינין בניגוד לדת הנוצרית אצלנו היהודים משמש המושג רב תואר למורה אין לו שום פונקציה אחרת מעבר לכך ואם אחותו או אבא שלו היו אנשים טובים זה לא הופך אותו באופן אוטומטי למישהוא שאפשר להתיחס אליו בכבוד גם אם הוא לפי דברך עובד קשה אם אפשר לקרוא לזה עבודה אבל ניחה אם לקח את התורה בתור מקור פרנסה ויש קלינטורה שמוכנה לשלם שיבוסם לו אצלינו היהודים קוראים למישהוא עובד אם הוא מיצר משהוא
אבל אם מורה בבית ספר ישראלי היה מסית את הילדים למעשים פלילים כמו רצח אני לא יודע אם זה מוכר לך אבל אצלנו היהודים זה עברה הוא היה מפסיק ללמד ונשלח על ידי שופט להסתכלות לאיש מקצוע שיקבע אם אפשר להעמידו לדין ולפי מבט חפוז אפשר לקבוע שאיש שלא התגלך כבר שנים והולך לבוש במעיל צמר כבד בקיץ סובל מדיספונקציה מוחית אינו ראוי לעמוד למשפט עד שיבראי ובאשר אליך אתה עדין מסתתר שמה תזוהה גם תכונה שנרכשה בפולניה בגלל הפוגרומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבוטנאי, פספסת לאורך כל הדרך
ארץ ישראל,
לעם ישראל,
01/07/04 16:36
|
אינני לובשת מעיל שחור. אני ילידת הארץ. גדלתי בבית ייקי ספוג השכלה. קראתי גרמנית באותיות גותיות, לפני שקראתי עברית. גאוותנו על יהדותנו, על דבקות בעקרונותינו ועל תוכן וסיבת קיומנו. לגלוג וזילזול במורשת ישראל ובאהבת מולדת, אינם מעידים על קידמה, או על דבר חיובי כלשהו, אלא, על ריקנות, חוסר ערכים וגם על טמטום ורישעות! והכי חשוב - אלפי יהודים נרצחו, כתוצאה ישירה מ''תהליך השלום'', אותו דיבוק של השמאל, שכבר מזמן הוכיח את עצמו כקידום תכנית השלבים הערבית. אתה מבין? אלפי יהודים נרצחים! וזה לא מזיז לכם. מה שמזעזע אתכם הוא, שסוף סוף מישהו מגיב על רדיפתכם את העם היהודי. זה יביא ל''רצח הבא''. ומה עם כל מעשי הרצח שכבר היו, אך ורק בגללכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשפש קטן אם זקט
ד,
02/07/04 06:36
|
אז אם גדלתה בבית ייקי שהיתה בו השכלה אולי נתקלתה ברעיונות של פרופסר מרטין בובר שאחד מעמודי התווך של משנתו היתה האחריות שאנחנו נושאים אדם לחברו ולא מצעתי בשום פילוסף יהודי מכובד מי שפינוזה ועד לרמבם שום התיחסות לפשיזם ואם תתעמק במושג פשיזם תגלה את מישנתם של חברך שדוגלים בין השאר בניקוי אתני ועד תגלה אם תמשיך הלאה בספר שנקרא Mein Kampf את הצורך במרחב מחייה שהאיש אם השפם הקטן מדבר עליו הוא אגב דפק לעצמו כדור בראש העם אכזב אותו קשות היו המילים האחרונות שלו גם הוא חשב שהארים זה עם נבחר ונמאס לישמוע את הסיסמאות המפחידות שמאכילים את הציבור שהערבים רוצים לזרוק אותנו לים רוצים אבל לא יכולים תתעורר אנחנו מעצמה בסדר גודל בין לאומי ארצות הברית נעזרת בידע ישראלי במלחמה בעירק גם הסינים רוצים מאיתנו עזרה בשנה האחרונה נהרגו בכבישי ישראל 269 בני אדם והנה לא שמעתי שום פתוואה של תלמיד חכם נגד הנהגים ולסיום לכם אין את הקושן על אהבת הארץ אתם אולי יצאתם מהגלות אבל הגלות עוד לא יצאה ממכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
כל הכבוד לרב נבצאל!!!
ל"ת
רועי,
אשקלון,
30/06/04 22:54
|
|
 |
74.
הרב נבנצל ישר כח אנחנו איתך
משה בר דוד,
שעלבים,
30/06/04 21:54
|
השמאלנים הארורים יודעים רק לתפוס את מי שמדבר דברים אמיתיים, הם לא יעשו רעש על דברי ההסתה שהשמיע יונתן גפן לאחר רצח הרב מאיר כהנא הי''ד, ובוודאי שלא יעשו רעש על שמאלנים שתקפו ופצעו פעילי ימין שהדביקו מודעות בעיר נתניה אבל ..להמציא מחתרות יהודיות ושמפניות למניהם את זה הם יודעים!! מי שחושב שהרב דיבר דברי הסתה ויש לעצור אותו, אזי שגם את התורה, וגם את הרמב''ם, וגם את השולחן ערוך, צריך לעצור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הרב נבנצאל
אורי,
אורי,
30/06/04 21:28
|
אתם לא מכירים את הרב נבנצאל- זה אחד מהאנשים הגדול בורנו הן מבחינת מדותיו והן מבחינת חוכמתו. אישיות שאין כאן בארץ דומה לה. מה שהוא אמר זה רק שיש דין רודך אך בשום פנים זה לא למעשה. מי שחי בעולם היהודי מבין שלדבריו כפי שהפ נאמרו אין שום השלכה מעשית כיון שהרב סייג את דבריו בצורה ברורה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
גם ראש העיר יהוד מסר שטחים,
הבן האובד,
יהוד,
30/06/04 21:07
|
יש לחקור גם את ראשי הערים של יהור ראש העיר לשעבר, והמכהן בעת יוסי בן דוד, ואת כל ראשי העיר אור הודה, כולם מסרו שטחים ''לקבלנים'' אומנם בעד תמורה, לא לחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הטיפול החשמלי של מעריב
sam,
30/06/04 20:43
|
אני רואה שהטיפול החשמלי של מעריב עזר יצאתם מהאפטיה והתחלתה להגיב לפני שבוע לא היה אם מי לדבר ישבתם בפינה ורק הסתכלתה על הקיר ולא הסכמתם לשחרר את ספר התורה שהיה תקועה לכם בפה כדי שנאכיל אותך באוכל מוצק מילמול שיצע ממכם כל הזמן אם פה סגור שאלוהים לקח חופשה אני לא יודע מה מאכילים אותכם במדרסים אבל הגיע הזמן שממשלת ישראל תיקח דוגמא מערב הסעודית ותתחיל לטפל במסיטים שמרעילים לנשמות הטועות את השכל בדברי הבל ושיטנה בתי החולים לטיפול בנפש מתפוצצים מכל התפרים אין יותר מיטות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
עכו''ם
י.תוש,
30/06/04 19:20
|
רבי רבי הם לא עכו''ם הם ישמעאל מי שעקום זה אתה מעקם הלכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הרב נבנצאל, רבני יש''ע, איפה
על הרבנים לעשות,
תשובה,
30/06/04 17:24
|
הייתם עד עכשו? דם יהודים נשפך כמים. מזה שנים נהנה כל העולם לראות כיצד ממשלות יהודיות מגרשות בכח יהודים מאדמתם, ואתם שתקתם! ועכשו תיבהלו שוב מן התנים המיללים ותתחילו להתנצל. די להתנצלויות לפני מהרסינו ומחריבינו, הרשעים הגדולים ביותר בעולם. במשך עשרות בשנים, בהן יכולנו לבנות מדינה לתפארת, בטוחה ומאושרת, הרשעים האלה דפקו את ראשינו בקיר הג'יהאדי. למה שתקתם? למה טלי חתואל וילדיה הצטרכו למות? למה בנינו נהרגים במקום האויב? למה טרם הבהרתם לעם ישראל שהערבים זה עמלק שיש למחותו מתחת השמים? למה שתקתם כשהמנוולים נתנו לרוצחים רובים? למה שתקתם כשהם לחצו את ידי הרוצחים? למה שתקתם כשהם גררו גברים נשים וטף, על פני סלעים וקוצים, קבל עולם? למה שתקתם לנוכח חילול ה' הגדול והנורא? למה הנחתם לרבנים מטעם לדקלם, בלי כל התנגדות, את תעמולת מהרסינו ומחריבינו? למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה מהטליבן של ליברמן ????
יגאל כהן,
רחובות,
30/06/04 20:07
|
אם כן חזור לקאדי שלך ואמור לו :אם תיפול שערה משערות ראשו של ראש הממשלה , הפעם נבוא לחפש אתכם !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנה חזור לחדר
sam,
30/06/04 17:50
|
אני לא יודע מי שיחרר לך את את הזקט שהשרוולים קשורים לו מאחרי הגב כשהידים שלך בפנים כדי שתצליח לכתוב אבל אנה חזור לחדר האחים מחפשים אותך במזדרונות בארברבנל כבר מהבוקר בשביל המנה היומית של התרופות ששכחתה הבוקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שאתה מאבחן את נפש
ספת הפסיכיאטר,
אברבנאל,
30/06/04 18:30
|
השפויים ממך, חזור לכתה א' ולמד עברית. משמעות ''אנה'' היא לאן! אם רצית לבקש יפה, היה עליך לכתוב ''אנא''! אין מזדרונות, אלא, מסדרונות. לא אומרים שכחתה, אלא, שכחת. ובהזדמנות שאתה לומד עברית, למד גם קצת תנ''ך ומעט מוסר, צדק ואמת. ובעיקר עליך ללמוד מהי קדושת החיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה להודות לך
sam,
01/07/04 08:59
|
אני משתמש בשפה העברית לעיתים רחוקות ויש כמובן סבירות גבוה שהשתרבבו לי שגיעות כתיב ורוצה להודות לך שלקחת זמן לתקן אותי ואם אתה כבר עוסק בהוראה ודרשות למה אינני מזהה את שמו של המגיב ובקשר למוסר וקדושת החיים התנך רק משמש כמורה דרך ואם יש מלומד שחובש סמרטות על ראשו וגידל לעצמו זקן ומטיף לרצח לא רק מחובתי להרתיע אלה גם לציין שאין מאומה יהודי בנפש המטונפת הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
שירדפו אותו
bubu8,
30/06/04 17:15
|
|
 |
אז מה החידוש בהצעתך?
אסור מותר,
מותר אסור,
30/06/04 18:26
|
הרב נבנצאל, כמו כל העם היהודי, נרדף כבר עשרות בשנים ע''י ''מחנה השלום''. רדיפה שהפילה כבר אלפי חללים. ואתם עדיין ממשיכים לרדוף! מותר לרדוף, אסור להאשים את הרודפים. כך עובד הבולשביזם הישראלי. כך עובד ראש שמאלני אנטישמי. אתם מגרשים אותנו מארצנו! אתם קולטים? אין רדיפה חמורה מזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
No.64 Lieberman = Taliban ?..i
Marvin,
Canada,
30/06/04 16:49
|
That would be an insult to the Taliban. Lieberman the bouncer is a low life muzhik. Eved ki yimlokh !...i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
cghu, anhgv
אלי ויזל,
עלי,
30/06/04 15:38
|
אתם תמיד שומעים מה שאתם רוצים לשמוע ! כי חברי ואני יחד עם עוד מאות אנשים היינו שם ושמענו משהו אחר ... אז אולי כדאי שכל העיתונאים השמאלאנים ילכו לרופא אוזנים או שינקו את אוזניהם עם אקנומיקה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
למה זה דומה?
רומיו,
30/06/04 15:22
|
דבריו של הרב?? מחזקים את תחושתי על רמה אינטלקטואלית של האדם הקדמון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
שמנהיג הטליבן ליברמן ירגיע את
יגאל כהן,
רחובות,
30/06/04 15:15
|
האספסופ שהוא ופייגלין הסיתו. לפני שיהיה מאוחר מדי!!!!!!!!! ההסתה כתובה כאן באתר הזה ובכל אתר ואתר. אני יכול לצטט לכם הסתה מגורמים חסרי מצפון ומבני תשחורת הנוהים אחריהם!! ועתה יצאו נא האשמים וירגיעו את האספסוף!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ארץ ישראל
בניה,
קרית ארבע,
30/06/04 15:14
|
|
 |
62.
צריך לחשוף את פרצופו האמיתי
שמערל חשין,
בתי נייטין,
30/06/04 13:35
|
לידיעתכם: הרב נבנצאל התחנך וגדל במוסדות הדתי לאומי. הוא נראה כחרדי (כך היו נראים פעם כל הרבנים הד''תלים), אבל הוא מזרוחניק כמו הרבנים מלמד ודומיהם.
מעמדו והכרתו כחרדי באה בעקבות קמפיין יחצ''נות שעשה למענו אחד מהשבועונים המכובדים במגזר החרדי. (הפרטים ידועים מדוע ולמה ואיך)
לכן רק הציבור הד''לי צריך להוקיע מטומטם כזה, אצלינו החרדים לא תמצאו אפי' רב מליגה ז' שיאמר דברים כה חמורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
של נעליך מעל רגלך
אברהם,
30/06/04 16:53
|
הגרש''ז אויערבך זצ''ל למד עם הרב נבנצל שנים בחברותא, בכל בקר, הוא סמך ידיו עליו, אז מי אתה שתקבע מה הוא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה צריך את הזבל שלך...
קדוש,
30/06/04 14:38
|
די עם הבילבולי המח שלך מה זה משנה שלי או שלך הרי כולנו אחד וחוץ מזה סתם לידע כללי אתה כנראה לא יודע כלום על חינוכו של הרב...אבל בכל זאת סתם לבלבל את המח למה? הרי סך הכל הם נגד כל יהודי שומר תורה ומצוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הרב הרשיע וגזר דינו של אריק .
יגאל כהן,
רחובות,
30/06/04 13:34
|
הסייג היחיד שהרב השאיר פתוח הוא, הסמכות לבצע את גזר הדין הצודק. כאן הרב עצר ואמר לדעתי אין לנו סמכות עתה לבצע את גזר הדין. נו, מה חסר עכשיו, כשברור שראש הממשלה הוא בן מוות מדאוריתא ומדובר בארץ ישראל, שהיא בנפשנו,כדי שרב טליבני אחד יפסע עוד חצי פסיעה ויתיר למתנדב את בצוע גזר הדין. כלום לא נשאר, המטורף התורן יצא לדרך היום בבוקר, עכשיו רק איך עוצרים אותו ואת הבאים אחריו??? תופסק ההסתה נגד אריק, ואנו יודעים היטב מי מסית את מי. שיצאו המסיתים החוצה וירגיעו את האספסוף שהוסת על ידם. ולא, הם ישאו באחריות שילוחית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה היית שם???
בר כוכבא,
30/06/04 16:36
|
מה אתה בכלל יודע, איפה הרב עצר או לא עצר??? נו באמת, תפסיק כבר להגיד דברים שאתה לא יודע. בכלל הרב אמר ''ההלכה היא שמוסר שווה פרוטה של ממון ישראל ביד עכו''ם דינו כרודף על כל ההשלכות של זה שהיום אי אפשר לבצע אותם.'' בלי לעשות שום הפסקה. אולי תגיד שעכשיו ירצחו את כל מי שמוסר פרוטה לגוי?! הרב דיבר ברובד הרעיוני. ובכלל לא ברובד ההלכתי. אז על מה אתה מדבר בכלל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
למות מצחוק או לבכות מהתגובות
בורים ועמיארצות,
צפון,
30/06/04 12:13
|
מתי יבינו החילונים שהם נשמעים ממש טפשים בכל מה שקשור ללמדנות תורנית. התגובות ממש מעידות על עמ ארציות מוחלטת ו/ או טפשות. אתם מתים שיהיה עוד רצח כי זה כל מערכת הערכים שלכם. עגלה ריקה לחלוטין, יה חילונים מסכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההלכה לא השתנתה אחרי רצח רבין!
יגאל כהן,
רחובות,
30/06/04 12:45
|
עכשיו רק חסר את המשוגע שיחליט להחזיר עטרה ליושנה ולחדש את המנהג. לא צריך יותר מרב אחד משוגע כדי להתיר את הרצח. ומי שצריך לעמוד לדין הם כל המסיתים נגד ראש הממשלה!!!!!!!!!!!מסיתים לא מבקרים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
השטחים לא שווים פרוטה
פרחיה,
30/06/04 12:10
|
שמעתי את דברי הרב נבנצל והתברר שאין בהם כל איום כלפי ראש הממשלה. הרב דיבר על מסירת שווה פרוטה של ממון ישראל או שטחים של ארץ ישראל ביד עכום, וכל מי שמבין עברית יודע שאין זה רלוונטי כלל. השטחים הכבושים אינם ארץ ישראל ואינם שווים אפילו פרוטה, להיפך קברנו בם כבר עשרות מיליארדי שקלים, ללא כל כוונת רווח. מאידך המוסלמים אינם עכום, בדיוק כשם שהיהודים אינם עכום. ושלום על ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
wtf r u talking about????? r u
ל"ת
crazy??,
shut up,
01/07/04 22:07
|
|
 |
אדמת ארץ ישראל -זה לא שטיח
מתנחלת,
מרכז הארץ,
30/06/04 13:34
|
שטחים, שטחים, כאילו מדברים על שטיחים. ובכלל, מי יקבע מה זה ארץ ישראל? בטח לא את גברת פרחה, שלא מבינה מה זו חשיבות של ארץ ישראל. רק ה' הוא שיקבע. וכידוע, גם יהודה ושומרון וגם חבל עזה הם נחלת השבטים. אם את לא מקבלת, תתעופפי על שטיח לבגדד, ותפגשי שם את עלי בבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגרשים לא שטחים
sam,
30/06/04 18:22
|
הצלחתם בעורמה לגנוב כספים ממשלם המיסים תפסתם כמה מגרשים פנוים עטפתם אותם אם פסוקים מהתנך קצת אהבת הארץ קצת משיחיות ערבבתם ואנחנו צריכים לאכול את התבשיל ולשלם ולספר שאלוהים התחיל להתעסק בדלא נידי ריבון עולם נהיה קבלן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מתחסדים ושקרנים כולכם
דין אחד,
ישראל,
30/06/04 12:04
|
אם צריך לאסור את הרב או לחקור אותו וכניראה שצריך אז ברור שצריך לאסור כבר מזמן את כל האיממים בשטחים שקוראים לפלשתינאים להרוג בנו מידי יום זה שנים וכמובן לעצור ולחקור את כל חברי הכנסת הערבים שעושים זאת גם שנים ולסיום אני ממש לא מבין איך חגיגוות גביע המדינה נחגגו בכיכר ה''שהידים'' ???אותם אנשים שהרגו כה רבים מאזרחי ישראל ולכם יש הסבר...???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ygal amir didnt follow that
shmuel,
30/06/04 12:02
|
he did follow hes own feellings and he did it by hem selve he wassnt any rabby messeger so stop all this noise lefties
and start thinking how to make peace inside us at first and only after that with the falestinians but nop, you care more how to be free to destroy Israel helpping those animals who calls arabs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מה אתם פתאום בהיסטריה?
corleone,
30/06/04 11:52
|
נותנים להם כסף, נותנים להם להשתחרר משרות צבאי, נותנים להם לרמות ועוד נותנים להם כבוד כאילו אלוהים נכס פרטי שלהם. ואז משתתחים על קבר, צועקים שאיש מת למעשה משיח ועכשיו בוכים כי דביל מוחלט דיבר שטויות? אם זה לא חוקי אז למה לא עצרו את הטמבל? ואיך יכול להיות שרבנים (עלק...רבנים...) בירכו את יגאל עמיר ומסתובבים חופשי? הכל ידוע מראש אז תפסיקו להיות מופתעים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל הגיע הזמן שתכתוב
יהודי,
גוש דן,
30/06/04 13:35
|
עברית בלי שגיאות כתיב. כל ילד בכיתה א' בחיידר יכתוב עם פחות שגיאות ואם יותר שכל. שנית לא רק חילוניים משלמים משכורת לרבנים, אלא מכספי המדינה. למה אני צריך לשלם לתרבות תת-אנושית של תאטרונים מושחתים, מורים בורים וחברי כנסת ערבים ו/או שואי יהודים/דתיים? ולמה אני צריך להמשיך לשלם את הציליארדים שהקיבוצים החילוניים הפסידו בגלל ניהול כושל ושחיתות? כאשר אתם תפסיקו להתחמק משרות צבאי על פי טענות סרק, כאשר אתם תפסיקו להסיט נגד כל דבר שרק מריח מיהדות, כאשר אתם תתחילו להראות קצת כבוד לאנשים גדולים מכם, אזי תבוא אלינו שוב. בינתיים שבו בשקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על פי דבריה היא באמת בכיתה א'
ל"ת
בר כוכבא,
30/06/04 16:39
|
|
 |
55.
תקראו טוב את דבריו הם לא תקפים
ל"ת
תלמיד הרב,
30/06/04 11:50
|
|
 |
54.
ח''כ יצחק הרצוג סוף-סוף מזמר?
מרילין,
ינון,
30/06/04 11:49
|
ח''כ יצחק הרצוג, משך כל הזמן שנחקרת בענין העמותות של אהוד ברק שמרת על זכות השתיקה. שתיקה זו הרשיע אותך ציבורית כמעורב במעשי שחיתות. אין לך עכשיו את הזכות המוסרית להביע את דעתך הנלוזה על כל נושא ציבורי. הואיל נא לסיים את הקדנציה שלך תוך המשך שמירה על זכות השתיקה, ואז פנה לביתך ולעסקיך הפרטיים. אוסיף שאילו היית איש של כבוד, היית כבר מזמן מתפטר מהכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
השמאלנים, עושים מעשה זמרי
מודאגת,
ירושלים,
30/06/04 11:47
|
ומבקשים שכר כפנחס. מה הם מצטדקים, הרי ללא הרף השמאלנים שופכים את דמנו ממש. על שנאת חינם הם מדברים? הם שונאים אותנו, הם משחררים הצהרות אנטישמיות נגדנו והם ילמדו אותנו מה זה שנאת חינם. פלא שאנחנו - הטפשים או התמימים, נותנים להוביל אותנו כצאן לטבח, בשעה שברור שמי שישאר בארץ הזו בסופו של דבר זה דתיים וערבים. אז למה אנחנו בכלל ''שמים עליהם''. ושהרצוג יבדוק את מורשת אבותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ההטפלות לרב נבנצאל חוטאת למקור
חצקל,
ירושלים,
30/06/04 11:45
|
שימו לב: הרב נבנצאל לא חידש שום דבר שלא נמצא - כתוב באופן ברור - במקורות ההלכתיים.
חבל שפורטים עימות דת-ומדינה אקוטי כל כך לשאלה האם התכווין או לא, האם אמר ומה אמר.
יש כאן מאבק הרבה יותר עוצמתי, רבותי. כלבי שמירה חביבים - אתם טורפים את האדם הלא נכון. הוא בסך הכל דוור. צטטן.
במדינה מתוקנת, היו מצנזרים את ספרי ההלכה המסיתים, שמא אף היו שורפים אותם. היו נדרשים לסוגיה הכבדה והענקית הזו אחת ולתמיד, ומחליטים שאין הלכה בעולם שעומדת מעל החוק.
אני מדבר, שוב, על המקור. על ההלכה עצמה.
איזו מין חכמה היא להציק לרב נבנצל בתביעות, אם הוא בסך הכל הביע את ההלכה כפי שהיא, אפילו בלי פרשנות?
פשע הוא להמשיך לשחק את משחק ה'מדינה היהודית', כשמתברר לעתים תכופות כי היהדות המקורית היא לרועץ בעניינים מדיניים שונים.
אם יראה המדינה לנפשה, שומה עליה לאסור כל אדם המשתמש בטיעונים הלכתיים במקום בראציונאליים.
עד אז, יוכלו היגאל עמירים למיניהם לעשות את מלאכתם קלה: יפתחו להם ספרות הלכתית הנפוצה בכל פינה, ויגלו בעצמם את מה שרבניהם חוששים לומר להם: למי שמוסר שטחי אדמה של יהודים, יש דין רודף.
זה הכל.
(עכשיו הוספה קטנטנה: אני אדם דתי לגמרי. אחד ממעריציו המובהקים של הרב נבנצל. הרב האמור הביע את ההלכה. כל שרציתי הוא להפנות זרקור למגוחך שבהתנפלות על רב שבסך הכל ביטא את ההלכה.
רוצים מלחמה? בבקשה. עִם הספרים, לא עִם הקריין).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לא הרצח הבא מפחיד אלא
גיי,
30/06/04 11:41
|
מלחמת האחים שהשמאל מגלגל כאן יחד עם שרון על ידי בניית תנאים בלתי נסבלים לחלק ניכר מהאוכלוסיה. הריסת המפעל הציוני הוא קו אדום חוסר סובלנות לתורה וכפיה חילונית הולכת וגוברת (ע''ע בגץ) במסוה של זכויות הפרט לאלו וחוסר זכויות הפרט לאחרים גם זה קו אדום וכמובן אלפי ההרוגים והפצועים של מלחמות אסון אוסלו גם הם הרבה יותר חמורים. חוסר הביטחון גם הוא קו אדום ומה מפחיד יותר הקאסם הבא של השמאל או חופש הביטוי האקדמי של הרב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שישימע השמאל ויסתום פיו
אברהם,
ירושלים,
30/06/04 11:39
|
אם ההלכה קובעת דין רודף או דין מוסר, אזי זאת ההלכה. שום שמאלן לא ימנע מיהודי בארץ ישראל לצטט הלכה. מי שמאס במורשת היהדות יואיל נא להעתיק את מקומו למדינת הים (קרי: חו''ל) ובל ימשיך להטריח אותנו בנוכחותו הבלתי-רצויה כאן בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסק הלכה: מי שבפסק שלו גורם לח
אריה,
30/06/04 12:50
|
פסק הלכה: מי שבפסק הלכה שלו גורם למותו של אפילו חייל יהודי אחד דינו דין רודף ולית מאן דפליג על כך שבעולם הבא יידון לכף הקלע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
להעמיד אותם לדין
RED,
חיפה,
30/06/04 11:29
|
הרבנים הם מנהיגי הקהילה יש להם השפעה כבר ראינו ראש ממשלה אחד נרצח למה לא נוציא דין רודף על רבנים מטומטמים ? או בעלי תפיסת עולם משוגעת בה ישראל הופכת לממלכת יהודה ! אני מקוה שהשב''כ יכניס אותם לתא קטן ועם לחץ פיזי מתון (תביאו את ג'ורג'..) הם יודו וישבו זמן רב בוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
בעיות בהבנת הנקרא
רמי,
30/06/04 11:22
|
לציבור גדול כאן יש בעייה בהבנת הנקרא יש ''דין מוסר'' בתורה בין אם אוהבים את זה ובין אם לא ומי שמנסה לומר אחרת יש לו בעיה בהבנת הנקרא. מה הבעיה שלכם פשוט לומר שאתם לא אוהבים את אותו דין תורה? די לצביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא בספר
נמרוד,
01/07/04 07:23
|
|
 |
47.
Madness
Someone,
Somewhere,
30/06/04 11:19
|
Is land more important than thousands of people ? Because of these settlements many soldiers and civilians are dying constantly. Here is something to think about: If we would have been out of these settlements earlier so much money would have been saved in this conflict so many financial resources which have been waisted on protecting stupid settlements. This money could have been used to sweeten sea water and then could have been used in the development of the Negev desert where there is so much unused space where we could fit all the settlements 10 times . how is the settlements better than the desert ? Think about it instead of listening to stupid Rabi who believes in nonsence and speeks it out loud.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אייטולה רב העיר העתיקה
איראני,
טהרן,
30/06/04 11:15
|
לחשוב שאנחנו אזרחי המדינה ממנים את שכרו של האייטולה מספיקה כדי להעביר בי צמרמורת. איפה שר המשפטים שאמור להגיב על דברי הבלע של האייטולה וכמו כן להסביר לנו מה תפקידו של רב העיר העתיקה שיש רב ראשי לירושלים או אולי אפילו שתיים. .....ולשדרות אין מימון לנהג אמבולנס .....לקרוא ולא להאמין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מניח שאתה אדם לא דתי...
דתי,
30/06/04 14:44
|
כי אם היה לך הסכלה קטנה מאד ביהדות הייתה מבי למה צריך רב בכל עיר ושכונה... אז אני מציא לך שתלך ותלמד קצת ואז תדבר במקום ההיפך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בירושלים אין רב ראשי אפילו אחד
ל"ת
יוסי,
ירושלים,
30/06/04 12:58
|
|
 |
45.
אנחנו מגבים את דברי הרב
ארגון הטאליבן,
30/06/04 11:13
|
|
 |
44.
רב שמקשקש שטויות
הבאבא בובה,
קריית פסיכים,
30/06/04 11:04
|
|
 |
43.
ומה עם 1,300 נרצחי אוסלו שמתו?
ל"ת
הופקרו וזהו !,
30/06/04 11:04
|
|
 |
כל מי שנהרג מאז הסכמי אוסלו מת
אריה,
30/06/04 12:54
|
כל מי שנהרג מאז הסכמי אוסלו ועד היום נהרג חד משמעית בגלל אלה שבזדון ואגואיזם לא נתנו להסכמי אוסלו להתבצע. ואתם יודעים זאת הייטב. הדם חד משמעית על הידיים שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
דברי תורת משה אמת הם !!!!!!
ל"ת
דין משה,
חולון,
30/06/04 11:04
|
|
 |
41.
הצהרה מסוכנת אבל.. האם השמאל
שפוי,
מרכז,
30/06/04 10:57
|
בהחלטותיו האביליות לא גרם לרצח... במאות רבות..? מה למדו מזה ביילין וחבר ההזויים שהולכים איתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מה עושים בפצצות מתקתקות?
לזהבה גלאון,,
המסיתה בע''מ,
30/06/04 10:55
|
מי מגיש תלונה למשטרה וליועץ המשפטי נגד הגדרת אדם כפצצה מתקתקת והתרת דמו? שמישהו יראה את זה לזהבה גלאון - היא תמיד לוקחת ברצינות דברי הסתה, ובטח תפעל בנחישות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
איפה בן-גוריון שיפעיל נגדם כח
מרדכי,
לוד,
30/06/04 10:55
|
צריך מנהיג כמו בן-גוריון שהבין ב-48 שאם לא יפעל נגדם בכח לא תהיה פה מדינה אלא ארץ פלנגות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ben gugu 2
ayef,
30/06/04 11:51
|
will not come back wy, becose even the most lost jewsh learned the jwesh way its the only one thing connecting you with this land ben gugu knows very well now but he cant say it loud belive the true but never the lie
and bengugus way fail a long time ago and prooved its the wrong one so if you want to go by hes line
go and build your own ''jwesh'' country not in HOLLY LAND that mean its to big for you to understend HOLLY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אסור למסור חלקי מולדת לגויים
ל"ת
יוסי,
עכו,
30/06/04 10:53
|
|
 |
you are right , but
arafat,
30/06/04 11:54
|
the UN diceded to give it to you and you are not the right jude to live in here when the real judes will come we will give to them not ''tzionists'' -- judes
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ! אך שכחנו מה זה יהודי
ל"ת
צודק,
30/06/04 11:29
|
|
 |
37.
צביעות!!!!!!!!!!!!!!!
קוקילידה,
30/06/04 10:53
|
יולי תמיר מראשי שלום עכשיו הסתובבה הרבה פעמים בהפגנות שנישאו שם שלטי שרון רוצח! מה עכשיו היא פותחת את הפה? אולי זה השנאה שמעבירה אותה מדעת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
התגובות מוכיחות את דברי הרב
שמאלני-אנטישמי,
ארץ ישראל,
30/06/04 10:52
|
אכן כל אלה הם בגדר אויב ורודף (ולא רק מישהו אחד). לדברים של ר' אבינר ואחרים על היותם אחים אין אחיזה במציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
חגיגה תקשורתית
חנה,
30/06/04 10:43
|
עכשו יש לשמאלנים על מה לדבר ולהסית והתקשורת תחגוג שלושה ימים בהסתה נגד המתנחלים וימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אכן, לא למדנו דבר
ש,
30/06/04 10:39
|
ראש ממשלה אחד כבר התנהג כמאפיונר ושיתף פעולה עם עראפת וכנופייתו, ושילם על זה בחייו.
למה לא לומדים לקח ??? מה זהו האיוולת הזו לתת פרס לטרור הפלסתינאצי ??? לא ברור שזה יגרום לעוד התנקשות ??? למרבה הצער, הכתובת על הקיר - מדיניות שמאלנית, מביאה למלחמה אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשריך הפתעת אותי
ל"ת
ישראל,
30/06/04 11:00
|
|
 |
מדהים
ש,
30/06/04 10:59
|
|
 |
33.
לטובתכם על תתחילו עם הרב...
ישראל,
30/06/04 10:39
|
לא כדאי לכם להתחיל עם הרב הזה הוא איש אלוקים וכל המבזו יפול גם יפול אני מציע שתלכו לבקש סליחה כולל הכתבים יפעת זהר ואורי גליקמן לפני שיהיה מדי מאוחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
נמרוד,
01/07/04 07:20
|
יש לו בכיס את המספר של הסלולרי של אלוהים והוא דיבר אתו לפני שעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעשה עלינו נפולסא דנורא כמו על
אריה,
30/06/04 12:56
|
יעשה עלינו פולסא דנורא כמו על סדאם ובזכות הפולסא דנורא שלו נזכה גם כן לאריכות ימים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמאל'ה איזה פחד!!
איש אחד,
30/06/04 11:40
|
עכשיו אני ממש בלחץ!
שיוֹאוּ!! מה יהיה!??? אולי גם עלי יוציאו דין רודף???
אני מתנצל כבוד הרב אם פקפקתי בקדושתך בזמן שאתה מסית לרצח!
סליחה רבי על כך שאתה מוביל למלחמת אחים!!
אני גם מצטער על זה שבגלל כל הפנאטים שהולכים אחריך ושגרים בהתנחלויות, נהרגים הילדים שלנו, הכלכלה קורסת, שונאים אותנו בעולם ואנחנו הופכים מיום ליום להיות דומים לרפובליקת בננות נכשלת באפריקה
סליחה סליחה סליחה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם עלינו הוא יוציא דין רודף?
הציבור השפוי,
30/06/04 11:09
|
|
 |
אנשים כמוך
קובי,
תל אביב,
30/06/04 10:52
|
בגלל אנשים כמוך מ''ס 33 המדינה נראית ככה.אף אחד לא מעל החוק. צריך לשלוח אנשים כמוך לחיות באירן . רק שם אוהבים את דעותיך אל תתחילו איתם..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
There is nothing above the Law
Nati,
30/06/04 18:55
|
There is nothing above the Law of God, the sick and twisted secular Israeli law will soon be gone thanks to brave Rabbis like the Rav. All you secular self hating Jews can go rot in America
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כמוך.....
ישראל,
30/06/04 14:51
|
אין פה שום קשר מעל החוק או לא אלא יש לך פה רב תלמיד חכם ואקדמאי עצום שמה שאתה תלמד בחיים שלך לא תגיע קרוב למה שהוא יודע ומכיוון שלא הניו את דבריו והוציאו לעז עליו צריכים הם לבקש סליחה וזה הכוונה ''לא כדאי להתחיל'' מבחינת הסכלה וחוץ מזה הוא גם איש אלוקים קדוש שעובד את ד' בלבב שלם ןבצניאות שאין כמוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מה יולי תמיר לעומת הרב נבנצאל
שמואל,
רעננה,
30/06/04 10:37
|
שיולי תמיר המתלהמת והמחפשת כותרות תשיל נעליה מול הרב הצדיק והגאון הרב אביגדור נבנצאל. מעניין שאופיר פינס וכבל טרם קפצו על העגלה וביקשו להשמיע את הפיזמונים הקבועים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לכל השמאלנים הקופצים...
אבי,
30/06/04 10:35
|
לכל חברי הכנת שקופצים ומגבים במיהירות כדי להכנס לעיתון אנא קראו את דברי הרב שוב ואולי תנסו להבין במקום לקפןץ כמו הדיוטים והנה הציטות '' על כל ההשלכות של זה - שהיום אי אפשר לבצע אותם. '' אז מה כל הבלגן הוא אמר שלפי ההלכה דינו כרודף אבל אי אפשר לעשות דבר על זה בזמנינו עד שיהיה בית דין גדול בירושלים כניבנה בית המקדש אז די לציניות והקפיצות שרוב חברי הכנסת אוהים לקפוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ומה עם ההסתה של השמאל?
דוד,
ירושלים,
30/06/04 10:34
|
השמאל במשך שנים ובייחוד בתקופה האחרונה מדבר על המתיישבים ביש''ע (המכונים בפיהם בגנאי - מתנחלים) בדברי הסתה חמורים הרבה יותר תוך האשמתם בכל הטרור הרצחני שרבין ופרס הביאו לכאן. הרב אמר את דעת התורה והדגיש שזו הלכה שאיננה תקפה למעשה. (כי דיני התורה לא חלים בדיני נפשות בימינו) חבל שאנשים שאינם מבינים כלל בדת מפרשים את דבריו בצורה לא נכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מי משלם את משכורתו של הרב?
ל"ת
דן,
צפון,
30/06/04 10:33
|
|
 |
אנחנו החילונים, אלא מי?
נמאס מהדוסים,
30/06/04 11:10
|
|
 |
28.
דברי הרב אינם רלוונטיים
פרחיה,
30/06/04 10:32
|
שמעתי את דברי הרב נבנצל והתברר שאין בהם כל איום כלפי ראש הממשלה. הרב דיבר על מסירת שווה פרוטה של ממון ישראל או שטחים של ארץ ישראל ביד עכום, וכל מי שמבין עברית יודע שאין זה רלוונטי כלל. השטחים הכבושים אינם ארץ ישראל ואינם שווים אפילו פרוטה, להיפך קברנו בם כבר עשרות מיליארדי שקלים, ללא כל כוונת רווח. מאידך המוסלמים אינם עכום, בדיוק כשם שהיהודים אינם עכום. ושלום על ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אינני מבין את הרעש זהו מהתורה
ל"ת
סמי,
חיפה,
30/06/04 10:29
|
|
 |
26.
החומר לא מיועד למי שלא מבין!
דוד,
מרכז,
30/06/04 10:29
|
לצערי, מכיוון שהחברים מהשמאל לא מבינים את השפה ההלכתית יהודית כי הם או הוריהם נטשו אותה בטיפשותם הרבה, הם לא מבינים מה אומרים הרבנים.
יש הבדל גדול בין הוראה הלכתית לבין אימרה השקפתית שכנראה אינכם מבינים.
הרב הדגיש שהכוונה היא רק בדין ההשקפתי אך אסור לבצע זאת ע''פ גדר הלכתי!
כל שטות יכולה להביט מטורף לרצוח את רה''מ לצערי אך אין בדברי הרב לתת חיזוק למעשיו אלא להיפך.
דברי הרב נאמרו כדי להסביר את העבירה החמורה שתעשה ח''ו ע''י הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ליולי תמיר–תתעסקי עם אנרכיסטים
יבגני,
ירושליים,
30/06/04 10:29
|
איפה היה השמאל כשה תנועת האנרכיסטים קרא לשים את חיילי צה''ל ו''החייל מספר אחד'' – אהוד ברק מול כיתת יורים? אתם לא זוכרים? כי לא הייתה חגיגה בתקשורת – רק דיווח קצר. אז ליפני שמדברים על הרבנים – להוציא את האנרכיסטים השמאלנים האלה אל מחוץ החוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוחך
יהודיה,
30/06/04 10:40
|
כל מלה שכתבת אמת לאמיתה ,רק שלשמאל לא נעים לשמוע את האמת. השמאלנים הם ראשי המסיתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
mr hertzog you are right
misha,
30/06/04 10:25
|
but we /you, all of us never care about that point and try to make peace with those people are your own brothers our own brothers
have to find the middle way to be at first paece at home and only after that we can start thinking about peace with the real enemy it doesent work by other way and it will not be succesfully peace beetwin divided Israel and united arabs NEVER
so tis may be the right time to stop and think to do the right thing
dont we?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Iran
Yossi london,
London,
30/06/04 10:23
|
What is the rabi name ? Iatulla Humeini ? Or O`sama bin Laden? what is going on in our country everybody lost his mind or maybe we are all crazy . Arrest the rabi as soon as possible ( i am religious person myself ) BUSHA ICHERPA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שאף אחד לא קורא
ל"ת
תגובות באנגלית,,
כי כתבת זבל,
01/07/04 22:04
|
|
 |
22.
אין יותר מזעזע מגירוש יהודים
אבי,
צפון,
30/06/04 10:21
|
אין יותר מזעזע מגירוש יהודים על ידי יהודים אם היתה איזה מדינה בעולם שהיתה אומרת שליהודים אסור לגור בארצם היינו אומרים שהמדינה פשוט אנטישמית,אני חושב שכאשר רוצים לגרש יהודים מארצם ואנשים לא מזדעזעים זה נובע מאטימות ועיוורון ושנאה עצמית למתיישבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל גרשה את כל היהודים???
זה שיודע הכל,
30/06/04 11:34
|
איזה שטויות אתה מדבר!
קודם כל יש דברים הרבה יותר גרועים מפינוי התנחלויות - למשל אם הבן שלך ימות במסגרת שירותו הצבאי כשהוא שומר על התנחלות - זה זוועה הרבה יותר גדולה!
וחוץ מזה - האם מדינת ישראל גירשה את כל היהודים מתחומה? איזה שטויות אתה מדבר!!
המתנחלים כרגע גרים בתוך שטחים כבושים, השייכים למדינה אחרת, שאינה ארץ ישראל. סה''כ רוצים שתבואו לעשות עלייה... (ומשלמים לכם יפה מאוד לשם כך!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך יודע כלום
חשוך ימי בינימי,
04/07/04 09:34
|
ודבריך הם שילוב של בורות, טפשות ורשעות.
המתנחלים אינם גרים בשטחים כבושים ושטחים אלו אינם שייכים לשום מדינה אחרת. מעולם לא הייתה בארץ ישראל מדינה לא-יהודית מאז ימי יהושע בן-נון. כאשר חרבה המדינה היהודית הייתה ארץ ישראל פרובינציה נידחת של אימפריות שהתחלפו בזו אחר זו. אבל מעולם לא הייתה בארץ ישראל מדינה לא יהודית.
על פי המשפט הבין לאומי שטחי יש''ע אינם שטחים כבושים כיון שלא נכבשו מריבון חוקי ששלט בהם ואין שום מדינה ריבונית בעולם שטוענת לבעלות עליהם.
חייל שנופל בשמירה על יישוב יהודי ביש''ע זו טרגדיה. אבל כמוהו כמו חייל שנופל על הגנת יישוב יהודי בארץ ישראל בכל מקום אחר.
לעומת זאת, גירוש יהודים מבתיהם והחרבת יישובים שנבנו במשך עשרות שנים בעמל כפיים ומסירתם לאוייב בגלל גחמות ראש ממשלה העושה עסקאות אפלות עם הפרקליטות, הוא לא רק טרגדיה - הוא פשע נגד האנושות. וכן, על פי ההלכה ותורת ישראל דין רודף ומוסר חל על כל המעורב בכך. אולי יבואו מהשב''כ לעצור אותי - אבל את האמת אי אפשר לעצור או לשנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה מה תגיד
מישהו,
30/06/04 15:55
|
כשיכריחו אותך לעשות ''עליה''. קר רוח, אדיש, מתנכר ואח-זר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברון
רותם,
01/07/04 07:14
|
נעשיתי קר ומנוכר לאחר מילואים בחברון כשמתנחלות קללו אותי וקראו לי נאצי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לעצור אותו ולהביאו לדין
אילן,
רעננה,
30/06/04 10:21
|
בארץ עם חוקה מסודרת הוא היה כבר היה עצור ומובא לדין. ראש כת קיצונית שאין בינו לבין היהדות מאומה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סייג לחכמה שתיקה....
ל"ת
חכם,
30/06/04 10:48
|
|
 |
20.
למסור את הרב יחד עם ההתנחלויות
ל"ת
המוסר,
30/06/04 10:18
|
|
 |
19.
אני קורא לאבי דיכטר לחקור אות
ל"ת
הכתובת על הקיר,
30/06/04 10:16
|
|
 |
18.
interesting
Yoni,
mercaz,
30/06/04 10:15
|
when this rabbi says this you see all the left go up in flames saying this is murder, bla bla bla, even though the rabbi made clear he did not mean that, but was simply making a biblical inference to that. Jewish law says we should stone gays too, but we don't do it
and with regards to the leftist idiots, where are their cries when people call those Jews living in yesha terrorists? you hear nothing from them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
האם גרוש יהודים מבתיהם
די לסזון,
בית אחוזה,
30/06/04 10:14
|
אינו אלימות ופשע? למה כל הקופצים מהשמאל? הרי הדיבורים על גירוש יהודים מבתיהם זה לא פחות חמור! הם הגדירו גירוש ערבים מבתיהם פשע, אבל אותו מעשה ליהודים (רק לדתיים ולמתנחלים) מותר. אני חושב שבית הדין הבינלאומי אפילו יגדיר את הדבר כפשע נגד האנושות. די לצביעות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא
נמרוד,
01/07/04 07:11
|
הישיבה של המתנחלים בשטחים היא טעות היסטורית ומותר לעם לתקן טעויות. ותפסיקו עם ביטויי הטרנספר האלו. זה לא עושה רושם על אף אחד. שמונה עשרה שנה אני עושה מילואים כולל בשטחים, למרות שאני מתנגד להתנחלויות, כי ממשלה ריבונית שלחה אותי לשם. עכשיו כשהגלגל מתהפך, הגיע תורכם לעשות דברים הנוגדים את האידיולוגיה שלכם. אם זה לא מוצא חן בעיניכם, אדרבה,אין צורך באלימות בחברה דמוקרטית, אם רוב העם אתכם גייסו 61 חברי כנסת והסירו את הגזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קודם שיחקרו את הסרבנים
ירון,
חיפה,
30/06/04 10:12
|
על כל איומיהם נגד מתנחלים. כמה גרפיטי יש בארץ נגד מתנחלים? כמה כתבות בקיבוצים תמכו במעשי פגיעה במתנחלים? כמה תגובות בNRG הם של מתנדבים לפינוי והכאת מתנחלים? אפשר לפתוח בג''צ על כל תגובה כזו? כמה דיני רודף הוציאו על רבין ורק רוצח נילוז אחד קם (וגם באפרוריות הוסת לדבר אישית ולא ע''י רבנים) אחרי שנים ואחרי שאוסלו כבר הוכח ככישלון מחפיר? שלא נדע מהסתות ושרבנים אפילו החשובים שבהם ודוקא החשובים שבהם יחשבו פעמיים לפני שדיבריהם יובנו שלא כהלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אין צורך בפסיקת רבנים
כל הדיוט מבין,
שאלה רודפים,
30/06/04 10:09
|
כדי להבין שהמגרשים יהודים בארץ ישראל הם רודפי ישראל. מותר כל הזמן להעליל על המתנחלים, שהם אחראים לשפך הדם היהודי, הנשפך כבר למעלה ממאה שנה ע''י הנאצים הערבים, עד כדי הסתת חלקים גדולים בעם ישראל להתנדבות להכות ולירות בהם, אך להגיד את האמת על המנוולים האלה, אסור. הם תמיד הלגיטימיים. זהבה מדברת? זהבה צריכה היתה לשבת מזמן בכלא, בגין שיתוף פעולה עם האויב! היהודים המגרשים את היהודים מארץ ישראל פשוט מקילים על האויב הערבי הנאצי וחוסכים ממנו את העבודה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שירגעו,בגצ לצידם מה עוד...
אזרח,
30/06/04 10:07
|
אחרי שבגצ מעדיף זכויות הפלסטינאים על ביטחון(דברי השופט ברק) מותר גם לרבנים לאמר דברם שאינו חמור יותר כי ם אולי יועצים והשופט ברק פוסק וקובע חיים ומוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הזהרו בכבודו של רב חשוב כל כך
ל"ת
די להתלהמות!!!,
30/06/04 10:05
|
|
 |
חשוב לך אז תיזהרי את. בשבילי ה
אריה,
30/06/04 12:59
|
חשוב לך אז תיזהרי בכבודו את. בשבילי הוא מכשף וודו מצוי שבמקום נוצות על הראש יש לו איזה קשקוש אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשבילנו אתה אפס כי אף אחד לא
ל"ת
שם על הדמגוגיה,
העלובה שלך,
01/07/04 22:02
|
|
 |
כן בטח
מיכל,
30/06/04 10:14
|
נכון. הכי חשוב להיזהר בכבודם של רבנים. זה שיכול להיות לדברים שלו השלכה על חיי אדם זה כנראה לא ממש מזיז. בכבודם של כל הרבנים אדוני נזהר? אז איך בדיוק הוא מנהל את חייו? הרי כידוע אין בכלל מחלוקות בהלכה וברור לכל ש''גדולי הדור'' של הליטאים פוסקים בדיוק כמו ''גדולי הדור'' של חסידות סאטמר. נכון? או שמרוב נמיכות רוח אדוני לא שם לבו לכך שיש מחלוקות הלכתיות (לגבי ציונות, חינוך והשכלה כללית, חינוך בנים מול חינוך בנות, בחירת בני זוג, ימון ושמאל ועוד - בלי סוף סוגיות שוליות בחיינו). מזל שבזמנו היו רבנים שיצאו נגד ''גדולי הדור'' של תקופתם והעזו לתמוך בציונות. אם כולם היו צרי מוח כמוך עד היום היינו הולכים בקפוטות. נדמה לי שאתה ושכמוך בעצם קצת שואפים לזה - הרי אז בכלל החיים יהיו הרבה יותר פשוטים. וגם פשטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 דברים
מנחם,
30/06/04 11:33
|
1.אין כאן שום סיכון לחיי אדם כי מי שטורח לקרוא את הכל ולא מחפש להסית רואה שהרב אומר במפורש שזה לא דבר שניתן לבצעו היום מהבחינה המעשית אלא זה רק מראה את חומרת המעשה מבחינה השקפתית.... 2.זה שאמרו להזהר בכבודם של רבנים זה לא אומר שרבנים אחרים לא יכולים לחלוק עליהם...זה פשוט אומר באיזו צורה ובאיזו שפה לעשות זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת להרגע ולחשוב קצת לפני..
רגוע,
30/06/04 10:50
|
|
 |
אבל הגברת צודקת!
האדון,
30/06/04 11:35
|
אין שום דבר קדוש ברבנים המסואבים, השקרנים והכוחניים של ימינו, על אחת כמה וכמה אם הם מסיתים לרצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגברת מאוד צודקת
לא רב,
30/06/04 11:50
|
הרבנים של הימין זה התחתית של היהדות,כבוד זה הדבר האחרון שמגיע להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תקראו זה מידע חשוב
אוריאל,
חיפה,
30/06/04 10:02
|
לדעתי גם אם הוא לא יסית מספיק שהרב הזה יגיד משהו אלוהים יקיים את הפיסקה שלו אז צריך להיזהר מהקללה ולא מההסתה של הרב לדעתי הוא כבר אמר ...וגם אם הוא לא הצליח להסית וגם אם הוא היה אומר את זה בחדרי חדרים אז הרצח הבא צריך לקרות כי הוא ביקש ואלוהים בדר''כ מבצע דברים כאלו בלי שאף אחד ידע...צריך לחכות ...ימים יגידו מי יודע?! ומה שכן אסור לזלזל ברבנים כי הם מביאים קללה על מי שמזלזל בתת המודע...בקיצור דיי לריב עם כל הדתיים ודיי להסתה..ודייי עם השטויות האלו לדעתי צריך לעשות שלום בין חילונים לחרדים וגם לעזור אח לשני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן צריך להיזהר ממכשפי וודו !!
ל"ת
אריה,
30/06/04 13:00
|
|
 |
finaly one talk the truth
ל"ת
arik,
30/06/04 10:56
|
|
 |
המלצה חמה ל-1 - הצטרף לטאליבן
ל"ת
רוסו,
30/06/04 10:07
|
|
 |
11.
''צדק''
יעקב,
ירושלים,
30/06/04 10:00
|
על מה כל הצקה והבכינות אסור לצטט מה שכתוב בהלכה כמו''כ הרב הדגיש שכיום אין אפשרות לדון איפו כל אנשי הצדק כש שר המשפטים אמר שהחרדים אם האובים של החילוים אים זה לא הסתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מפחיד !
חחנאל,
קרוב לעזה,
30/06/04 09:58
|
מהר מאד שכחנו את ההלכה ומשמעותה. כל מי שיהרג יהרג בפקודת רבני יש''ע. מזוז תמהר לפני שיהייה מאוחר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
דין רודף = מוות
דניאלה,
30/06/04 09:54
|
דין רודף הוא דין מוות. יש כמה משוגעים שאוזנם קשובה ולגביהם אלו דברי אלהים חיים (עיין ערך יגאל עמיר). מבחינתם זהו רשיון להרוג, הם רואים בכך שליחות ממש. הם השהידים שלהם , הם בטוחים שהם מצילים את עם ישראל. זוהי סכנה של ממש. חייבים לעצור אותו ולחקור אותו באזהרה. להתייחס אליו כאל מסית לרצח. למה הרבנים המסיתים לרצח האלה זוכים לחסינות? זה מסוכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דין רודף הוא לא דין מוות.
אא,
י-ם,
30/06/04 11:33
|
|
 |
wait a minute
paciense,
30/06/04 10:52
|
every way by the aaaaaaallllllll the world when a falestinians blow them selves they had the same explanation
its about desperates people tired from the oppretion, they just want there own lands back,,
allways justifide those acts that all the left wing in ISRAEL let to happen and wores, rabin gave them a waponds that not to far after they show to all wat did with those same waponds but we have a short and stupid memo and try to remain only wat the left want to
yes im desagree with this kind of acts and words but dont came and try to be the correct people, you did already prooved you are not
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולם לא הוכח קשר בין רוצח לרב
ירון,
חיפה,
30/06/04 10:34
|
הרי יגאל אמיר הרוצח הנתעב לא קשר מעולם בין רב למעשהו, ולכן כל הדלגטימיזציה וההשתלחות ברבנים ובימין הינם חסרות שחר. אוירה לא נוצרת ע''י הרצאה אחה של רב אחד. אף אחד אינו משוגע למכור את חייו לשטן אחרי הרצאה אחת (ואם כן אזי זה לא היה עוזר כי תמיד יהיה למשוגע סיבה). יגאל אמיר הרוצח הנתעב היה סטודנט למשפטים מצטיין וראה איך בחסות החוק רבין ופרס וביילין עשו מה שעשו והאוירה היתה חמה עם הפגנות מחאה כל שבוע (וזה תקופה של יותר משנה). בנוסף יש ערפל סביב אנשים שהסיתו אותו לעשות מעשה (כמובן שזה לא מצדיק, אני רק מדגיש שיש יותר מהרצאה של רב ליצור רוצח ומילותיך כאן הם אינם נכונים וההשוואה לשהידים פוגעת. אף אחד לא מתאבד, ולא מנסה לברוח)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להמיד לדין
איתן,
30/06/04 09:46
|
הסתה לרצח עם פרשנות מתחמקת מאחריולא רק יגאל עמיר רצח את רכין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ל-1
ישראלי,
ישראל,
30/06/04 09:43
|
מה זה קשור לימין ושמאל. זה קשור לשלטון החוק הקדוש. מזוז, איכה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה דין דיבור שטויות?
ל"ת
מושון,
פה קרוב,
30/06/04 09:43
|
|
 |
דמגוג חסר בושה! הוא רב, לא חבר
ל"ת
שלך מהסופר,
01/07/04 22:00
|
|
 |
5.
חסינות הרבנים מפני החוק
גדעון,
30/06/04 09:41
|
לקצץ את הסרטן בעודו קטן ובזמן. מזוז, אתה מחפש הוכחות? הנה הן לפניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
this cancer tummor
jasin,
30/06/04 10:41
|
you are part of it for me the same way those people are for all falestinians any jew its a cancer tummor that have to be remmoved from all falestin
you understend this ? no, ah? its to complicate to kapish ah?? will see how long it will keep holding up
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הכשלון בהבנת הנקרא בולט בחכי''מ
הפרשן,
30/06/04 09:41
|
של השמאל!!! ההסתה של השמאל ממשיכה ובגדול!!! העיקר לבצע גירוש גזעני לאחיהם זה מאוד מוסרי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אם הם לא הבינו נכון את מה
שום כשלון בהבנה,
30/06/04 10:14
|
שהוא אמר אז מה הוא כן אמר? בכך שהוא אמר שמותר לרצוח את מי שיפנה את המתנחלים זה בעצם מסר נסתר שאומר שאסור להרוג אנשים? אם אתה אומר שמישהו טועה תסביר גם למה הוא טועה איפה הוא טועה ומה הדבר הנכון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הוא התחרט על דבריו הבוקר
עינב,
ראשון לציון,
30/06/04 09:39
|
בחדשות הבוקר הוא התחרט על דבריו, לאחר שחשב על כך ומצא ששגא באומרו דברים אלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה... אם הוא התחרט אז זה בסדר
פושעים לדין!,
30/06/04 09:59
|
אתמול רצחתי ואנסתי זקנה
היום אני מצטער על זה. זה באמת לא בסדר...
אפשר ללכת הביתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה עלובה ופופוליסטית
ל"ת
רוני מועלם,
מיתר,
01/07/04 21:59
|
|
 |
סליחה. קצת סבלנות לא תזיק
שמאלן,
חיפה,
30/06/04 11:00
|
לעתים אומרים דברים ואחר כך מצטערים עליהם. אם החרטה אמיתית אז ייתכן שכבוד הרב הבין את הבעיה- פסק דין שמנוסח בצורה כזאת, גם אם לא קורה ישירות לשנאה ורצח בהחלט מעודד אותם. ואני לא מנסה להתחנף. אלא ליצור גשר להידברות בין כולם. כי בריבים ושנאה לא נגיע לשום מקום.
ואם רצחת ואנסת והתחרטת- אולי תקבל שליש על התנהגות טובה. ומצד שני- קח עורך דין טוב ותשיג עסקת טיעון. ייתכן שלא תשב יום אחד, ולא תצטרך להתחרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בשם הדת
א1,
30/06/04 09:37
|
מה שונים רבנינו מאותם בן לדנים ? גם אלו וגם אלו מטיפים בשם הדת לשנאה ורצח. ? ההבדל היחיד הוא שרבנינו עושים זאת בגלל כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Rabbi = Money = Anti-Semitism
sam,
30/06/04 11:07
|
I'm sorry Mr. A1 but you're using the same anti semitic logic that was used against the Jews throughout the ages. There also they talk about the greedy Jews, etc.. But you probably just can't help it. You only know the religious thru the eyes of the media (and Lapid). Another Moron.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
they didnt kill inocent people
aharon,
30/06/04 10:35
|
i gess you are not jwesh or leave out of this plannet
blind its not only who cant see the wores its who doesent want to
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מזכיר את אווירת אחרי 11/95-חבל
ל"ת
כולם לא למדו,
ימין ושמאל,
30/06/04 09:36
|
|
 |
הימין כבר למד על בשרו
אשר,
30/06/04 09:51
|
ומי שלא למד ולא שילם על הנזקים בגוף ובנפש של המדינה והעם זה השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפן
גיא,
30/06/04 10:17
|
|
 |
grg
ל"ת
few,
30/06/04 14:55
|
|