 |
31.
למה להפוך אידיאלים להורמונים?
נביאה,
תחת עץ אלון,
11/07/04 00:01
|
עד שיש נוער שסוף סוף עושה דברים חיוביים עם הכוחות המיוחדים שלו, אתה משווה זאת ל''פריקת הורמונים'' כפי שמתבצעת בת''א.. השוואה שלא במקומה. חזור בך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כמעט צודק?
ארז,
09/07/04 06:38
|
יתכן ואין טעם לדוש בנושא בתקשורת ללא נתונים יותר קונקרטיים. אבל אם השאלה עולה למה לא להתמודד איתה ביושר? לאמר שרוצח רוה''מ הסתוב בחייו יותר ברחובות הרצליה, כאילו שלא היה לו שום קשר או זיקה עם ההתנחלויות, זה יותר מסתם התממות. יש קשר ישיר בין הרצח לאידאולוגיה וההשפעה החברתית/קבוצתית של המתנחלים על הרוצח. אותו קשר קיים היום ואולי אף ביתר שאת עקב הקונצנזוס ההולך ומתגבש בחלק הולך וגדל בעם באשר לחוסר התוחלת שבמפעל ההתנחלויות. וזו השאלה האמיתית. כמובן שאין להכתים ציבור שלם בגין מעשה של יחיד, כל עוד ציבור זה לא בורח מחלקו באחריות ומתמודד עם הבעיה. מקריאת המאמר כאן ומאמרים אחרים של מובילי דעה בקרב המתנחלים נראה שזה לא המצב. לכן אם חו''ח יהיה עוד רצח אידאולוגי בנסיבות דומות חובה עלינו להתפכח ולגבות את מחיר לא רק בשל הביצוע אלא גם בשל הרשלנות והמחדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נראה, הרצליה...
הרצל,
הרצליה,
12/07/04 17:34
|
אז ככה: זה התחיל עם כת השטן ורצח של חתולים על ידי בני נוער מהרצליה. זה המשיך עם רצח של נהג מונית על ידי ''בני טובים'' מהרצליה. ולקינוח, רצח של ראש ממשלה על ידי בחור צעיר מהרצליה.
מישהו רואה כאן דפוס התנהגות חוזר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מאמר מצוין.
חזי,
08/07/04 09:25
|
|
 |
28.
מדינה בולשביקית!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
בולשביקה,
08/07/04 01:50
|
|
 |
27.
יפה כתבת!! (סוף סוף...)
ל"ת
אורית,
כפר סבא,
07/07/04 22:45
|
|
 |
26.
רועי ,אתה גדול!!!
ל"ת
ירון,
07/07/04 22:27
|
|
 |
25.
מסכימה עם כל מילה
גליה,
07/07/04 20:48
|
ובטוחה שתוך יומיים שלושה ימצאו כבר איזה משוגע מסכן אחד ויפילו עליו תיק
ככה זה כשאתה ימני ודתי- נדפקת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מה זה השב''כ?
צביקה,
חיפה,
07/07/04 20:12
|
כשהיינו ילדים תפקידו של השב''כ (אז ש''ב) היה לדאוג באופן חשאי לבטחון המדינה לחפש פעילי חבלה ומרגלים ובקיצור לדאוג לביטחון שלנו. אנו הרגשנו בטוחים וכשדיברו על הש''ב בלחש, היינו מתמלאים גאווה . היום השב''כ עסוק בעיקר ל''חפש'' גורמים עויינים בקרב המתנחלים (הביטוי הומצא ע''י השב''כ) המתיישבים היהודים שהם האידאולוגיים היחידים (חוץ מהסרבנים) ואם אין בנמצא שולחים ''שמפניה'' כדי לייצר ''ימין קיצוני'' ושחכנו החשאיות ששש... ראש השב''כ לא מנדב מידע פשוט גורם ביטחוני בכיר ''מזהיר'' מפני נסיון לרצח רוה''מ. ממש לא הבנתי את מי הוא מזהיר. הוא יכול ל''הזהיר'' ישירות אותם לא באמצעי התקשורת . הוא חושש שאף אחד לא מעוניין לרצוח את רוה''מ וזה ''מדאיג'' מאוד אותו. בפעם הקודמת השב''כ הצליח בקלות למצוא ''מתנדב'' למשימה איומה עם עונש של מאסר עולם. אבל הפעם אחרי כל העליהום ה''ימין הקיצוני'' מפחד לדבר מילה . כולם פוחדים מכולם ואין ברירה חייבים לייצר אחד כזה לא מתנחל. סליחה על המרכאות אפילו אפשר לכתוב ''השב''כ'' לאן התדרדרנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Roi, be careful
burning hat,
07/07/04 19:54
|
you may be helping the next prime minister murderer without even knowing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רועי, אתה בכיין
גיא,
תל אביב,
07/07/04 19:28
|
אולי אתה חי בבועה, או אני לא יודע איפה- אבל אתה יודע, אני מציע לך לפתוח קצת ערוץ ההיסטוריה. לראות כמה פעמים היה צורך בהתרעה מוקדמת לגביי כל מיני דברים (לא רק התנקשויות) והיא לא נעשתה. מה הבכיינות הזו? אני בהחלט סומך על הרשויות, וחושב שייתכן ויש אווירה של רצח או החלטה עקרונית. אח''כ יבואו אנשים כמוך, בכיינים ויגידו- '' למה לא התריעו מראש? למה לא עשו משהו?'' והנה שמתריעים מראש, שמזהירים שהאווירה חמה מדי, כשמאפשרים להכות חיילים, חיילים שלנו אם יבואו לפנות, למה שלא יאפשרו לשפוך את דמו של ראש הממשלה המפנה? העיקר- תבכה. ואח''כ אל תשכח לתקוף את השב''כ שהוא לא תפקד כראוי, ולמה לא התריעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
דין צחי ואבי כדינה של מרגלית
משה,
ירושלים,
07/07/04 19:09
|
הם טוענים שהם ''יודעים'' שיש מישהו שעומד לרצוח. מדוע לא מעמידה אותם הפרקליטות לדין על שיתוף פעולה ואי מניעת רצח? הרי על זה בדיוק העמידו את מרגלית הר-שפי לדין? חוץ מזה נדמה לי שדווחו בעתונות שביום הזכרון של רבין השנה צחי היה במטוס לחוץ לארץ, וממילא לא עמד דום כצו המדינה - האם על זה לא כדאי גם להעמיד אותו לדין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול
ל"ת
מרק,
נתניה,
08/07/04 19:45
|
|
 |
20.
רועי, יימח שימך כמה שאתה טוב!
ההוא,
מגבול רמת גן,
07/07/04 18:39
|
אוח אוח, סופסופ תשובה טובה למלעיגים ולמתיפיפים.
טוב מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
איזה חתיך!
ל"ת
דני שדות,
ירושלים,
07/07/04 18:33
|
|
 |
הוא נשוי חזק ממי, תרגיעי
ל"ת
גליה,
07/07/04 20:49
|
|
 |
18.
צודק מאד
bb,
07/07/04 18:27
|
|
 |
17.
שהשב''כ יתנצל על רצח רבין !!
ו.פ.אולברייט,
תל חצור,
07/07/04 16:42
|
הוא מימן את ההסתה באמצעות הסוכן אבישי רביב.
אגב, רבין כרה''מ עמד מעל ראש השב''כ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רועי, אתה מיתמם
דודי,
ת''א,
07/07/04 16:33
|
אתה שוב חוזר על השקר הגס הזה ש''את רצח רבין ביצע עשב שוטה''. זה שקר - יגאל אמיר היה שליח של ציבור. נכון, מדובר במיעוט קיצוני בקרב המתנחלים והדתיים ולא במישהו מהזרם המרכזי אך עדיין מדובר בכמה אלפים. רועי, אתה יודע יותר טוב מכולם מה יקרה כשיבואו לפנות התנחלויות. יהיו ועוד איך יהיו, כמה קיצוניים שירימו נשק וירו בחיילים ובשוטרים. הפינוי הזה לא ייגמר בלי הרוגים.
לגבי האם המידע קונקרטי או לא - זה כבר לא משנה. זו היטפלות לפרטים שבמקרה הזה הם אינם חשובים, מדובר כאן באזהרת הציבור ולא בדיון שמתנהל בבית משפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא למדת שום לקח
גליה,
מתנחלת לעתיד,
07/07/04 20:56
|
מרצח רבין ומכל מה שהיה פה בארץ באותה תקופה כי הדברים שלך הם הסתה פרועה שמזכירה בדיוק את מה שעבר עלינו אז, יגאל עמיר לא היה מתנחל ולא היה מבני עקיבא, הוא כולה למד בבר אילן. זהו. בבר אילן לומדים חילונים ודתיים וערבים ובני לאומים אחרים וכשם שפניהם שונים- דעותיהם שונות הוא לא ייצג אף אחד חוץ מאשר את שולחיו בכל מגזר יש עשבים שוטים- כן, גם בשמאל יש קיצוניים , (בלתי נתפס-אבל יש) וכמו שנוהגים בעשבים שוטים, אנחנו עוקרים אותם מקרבנו. נאבק נגד ההתנתקות מאבק מר ועם כל הכאב והצער, נגרר משם ונלך אבל נשק לא נרים על אף יהודי , לעולם ! תפסיקו להסית נגדנו, וליצור דה לגיטימצייה כואב לנו, תנסו להבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אני מסכים עם כל מילה ומילה
עמוס,
נהריה,
07/07/04 16:19
|
יישר כוח לכותב המאמר , את האמת צריך לשים על השולחן ולכל יפי הנפש האלה אשר באמת משמעמם להם שיתחילו לטפל בבעיות יותר ''אמתיות'' כדוגמת המצב כלכלי או הקסמים שנוחטים עלינו ללא הרף... שוב יישר כוח גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מתנחלים מוגי לב הביתה
תלכו קיבינימט,
תל אביב,
07/07/04 15:55
|
מי הטיפש שנתן לכם פתחון פה באתר מרכזי? רצחתם את רבין, לא הספיק לכם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואו, איך שכחתי שעמיר מתנחל!!!
מורן,
07/07/04 20:57
|
|
 |
דווקא ההרצליינים רצחו את רבין
רועי,
הרצליה,
07/07/04 18:18
|
|
 |
גם את ישו
מיכל,
07/07/04 16:55
|
לא רק את רבין רצחנו כולנו: במשך דורות האשימו אותנו שרצחנו כולנו את ישו: לא רק הדור ההוא (או האיש ההוא) אשם - כולנו נושאים את צלבנו לעד. אז בוא נשחק משחק קטן: מה תאמר על המשפט הנאור: ערבים - לא מספיק שהתפוצצתם לנו באוטובוסים (וכאן, להזכירך, יש לצערנו אכן לנקוט לשון רבים)? או הנה עוד דוגמא: תל אביבים - לא מספיק שנתתם לנו דוחו''ת תנועה (כן, ברור, כולכם, אלא מה? גם אתה נושא באחריות וכלל לא משנה שגם אתה סובל ממנה) והנה זה - יהודים, לא מספיק שרצחתם לנו את ישו? המשך נאורות נעימה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה הטבעת את אלטלנה!!
סימו פארפולה,
הלסינקי,
07/07/04 16:39
|
|
 |
13.
דברים כדורבנות
ל"ת
יגאל ע.,
כלא רמלה,
07/07/04 15:04
|
|
 |
12.
עיני יורדה מיים על שבר בת עמי
מוריד המסכות,
הלאומי,
07/07/04 14:43
|
האינכם שומעים את צחוקו המתגלגל של עראפת? הטחו עינכם מלראות את לעגם של האירופאים? הכהה שיכלכם מלהבין את המיית וציקצוק הנחש המתעורר ומשיל את עורו ב''גדולה שבידידות''? האינכם מרגישים את נגיסת העש בבגדים שעל גופינו? האמנם , רק שמד הריגה ושואה לאומית יכולים להקנות לאומה הזו 40 שנה של ''ותשקוט הארץ''? זכאים וחייבים, ימניים קיצוניים ושמאל סהרורי, כתף לכתף תצעדו לגיא ההריגה... האינכם מבינים מה הורג בכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי, כל מילה..
ל"ת
נביאה,
תחת עץ אלון,
10/07/04 23:56
|
|
 |
עינך לא יורדה מים ולא נעליים
שבבניק,
על הברזלים,
07/07/04 16:44
|
מה זה הקשקושים האלו?
לא למדו אותך לדבר כבן תרבות ולא כסופר סת''ם מספרד של ימי הביניים??
אתה נשמע כמו כותב פשקווילים מקצועי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבבניק
מוריד המסכות,
הלאומי,
08/07/04 10:57
|
''הלך החבל אחר הדלי''
עכשיו שב על הברזלים כמה שנים כדי להבין..... ואז באמת יהיו אלו דברים מימי הבניים.... גדול עליך הה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יושב או משופד ?...על הברזלים
ל"ת
אזרח,
08/07/04 04:06
|
|
 |
11.
מגזר מאובטח...
RED,
צפון,
07/07/04 14:14
|
רועי היקר שכחת את המשנה שבה גודלים המתנחלים הצעירים(הייתי וראיתי !) שנאה תהומית לזר השכן, חוסר כבוד ועכבות למדינה ברגע שלא מספקת את הצרכים הדחופים (מו הגנה על קרוון עם 4 אנשים בשוממקום !) ולעינין העקרי - מאז רצח רבין לא קם ולו רב אחד מהמגזר התמהוני שלך וגינה בפומבי את המבצע ואת נותן האישור הרבני ועד היום אותם רבנים ממשיכים להטיף (כמו יאסין) לשנאה אז בבקשה , עיניכם ראו וידיכם שפכו... הקיאו אותם מהמחנה וזו תהיה התחלה של ידידות ישראלית ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהשב''כ יתנצל על מה שהוא עשה
מורן,
07/07/04 20:58
|
לא הרבנים הרבנים לא אשמים ועל אותו משקל- כנראה שכל החילונים מסוממים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוממקום
הפרדסי,
07/07/04 16:30
|
השוממקום הזה היה מקום אבות אבותיך, ורק בזכותם אתה רשאי להסתובב פה. לא שייך מוניס ולא אבו-לבן עניינו את גבורי התנ''ך אלא רק המקומות השוממקומיים. שונא עצמו ואוהב אויבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה היא אצלך
יחזקאל,
07/07/04 15:28
|
כל דבריך נוטפים שנאה. אין שום סיבה שהרבנים יתנצלו על משהו שהם לא עשו. אני רואה הרבה יותר סכנה בשנאה שאתה מטיף אליה ובכוונותיך לגרש יהודים מנחלתם. מה משדר יותר שנאה מטרנספר של אלפי יהודים מבתיהם והחרבת כל רכושם בלי לתת להם שום אפשרות להתגונן על זכויותיהם הבסיסיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אתם חבורה של בכיינים
יקי,
07/07/04 14:00
|
בינתיים מי שרצח ראש ממשלה זה ימני קיצוני, ועל זה בדיוק מדבר דיכטר והנגבי שהפכת אותו לפובליציסט. אתם הרי יודעים שזה הגיוני שאיזה סהרורי יקח את החוק לידיו וישים קץ למדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש כבר סהרורי שמנסה לשים קץ
ל"ת
למדינה. קוראים,
לו אריק שרון,
07/07/04 15:46
|
|
 |
לא אני רצחתי
יוסי,
07/07/04 15:30
|
לא אני רצחתי את רבין. לכן אינני מתנצל על רצח רבין. אין לך שום זכות לזהות אותי בתור חבר שלו או בן בריתו, כי אינני כזה. זה גם לא נותן לך זכות לגרש אותי מביתי או להשמיד את כל מה שעמלתי עליו במשך 30 השנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אפשר לסכם את מה שאתה אומר כך:
מישהו שפוי,
07/07/04 13:32
|
|
 |
ומה שאתה מביע אפשר לסכם כך
חשוך ימי בינימי,
07/07/04 19:21
|
|
 |
אפשר לסכם את דבריך כך:
משה,
07/07/04 15:31
|
כשאתה גר באזורים מסויימים בארץ ישראל, אתה אשם עד שתוכיח את חפותך. עקרון משפטי חשוב לאדם הנאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר הוכח שבעלי אידאולוגיה דומה
מישהו שפוי,
07/07/04 16:13
|
נוטים לרצח על רקע פוליטי יותר מאשר הצד השני. אז אולי יש בזה משהו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הוכח שכל המרגלים היו מהשמאל
אודי,
07/07/04 18:40
|
החל מאודי אדיב בשנות ה-70, המשך במרקוס קלינברג ובמרדכי ואנונו וכלה בנחום מנבר (ועוד כמה שלא הזכרתי- קצרה היריעה מלפרט ). האחרון היה אחד מתורמיה הגדולים של מפלגת העבודה ומקורב ליצחק רבין ז''ל , והיה גם מוכן תמורת בצע כסף (ולא אידיאולוגיה, פסולה ככל שתהיה) למכור נשק כימי לאיראנים שהיה יכול לגרום למיליוני הרוגים במדינתנו - לא פחות. אז בבקשה, מספיק עם הדמגוגיה הנבובה!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ההסתה כדי למנוע התנגדות לפינוי
שבאבניק,
על הברזלים,
07/07/04 13:29
|
רועי שרון צודק בכל מילה ! יגאל עמיר לא מתנחל, אלא כיפה שחורה מהרצליה, אבל אל תפריע להם עם עובדות. אין להם קייס רק בירבור והסתה נגד המתנחלים כדי לעשות להם תדמית של מפלצות ככה יהיה יותר קל למנוע התנגדות ציבורית מהפינוי. כמה שהמתנחלים מצטירים יותר רעים, ככה השלטון מונע מהם אמפטיה, וזו המטרה של דיכטר והנגבי. הם הצליחו ללכלך את כל הימין אחרי רצח רבין, והם לצערי גם יצליחו עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הסיבה האמיתית
נתן,
מרכז,
07/07/04 13:20
|
היום בגל''צ הודלפה (בטעות...) הסיבה האמיתית לכל מחול השדים. המתנחלים חשפו זהותו של מופעל/ מפעיל בכיר במחלקה היהודית שפועל באחת ההתנחלויות, ומכיון שכך, אבד לשב''כ מקור מידע חשוב. על מנת לחפות על הפשלה שלחו לאוויר העולם כל מיני התבטאויות חסרות שחר ובלתי אחראיות... ואכן, רועי שרון צודק גם צודק... כלל חשוב בכל משפט ודין, האשמת! לך הבא ראיות! וגם אם הױעמדת לדין הנך זכאי עד לרגע בו הואשמת.. כשזה נוגע למתנחלים, כל הערכים המשפטיים, הדמוקרטיים וכו' פשוט ''נעלמים'' כאילו מעולם לא נבראו. ואכן, מי שמאשים מבלי להביא את המואשם לבית המשפט ומבלי להביא ראיות הוא בגדר מסית!!! אבל, בתקשורת, לא יכונו אלו מסיתים, משום שמדובר באנשים שלהם. ובהזדמנות זו - חזק ואמץ רועי - המשך לומר דברך ללא חשש, למרות מלעיזי התגובות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתן, איזה סוכן שב''כ נחשף?
ל"ת
???????????????,
08/07/04 01:47
|
|
 |
6.
כל הכבוד-צריך לקרא
מוטי,
07/07/04 13:09
|
גם אתה רועי וגם עופר שלח כותבים דברים נכונים וברורים!!!!!!!!! יש אנשים (גם רוב התגובות פה) שקשה להם לשמוע שהמתנחלים לא אשמים בהכל. גם אחרי רצח רבין האשימו את מרגלית הר שפי בסיבה של -ידעה -ולא-עשתה-כלום-אבל כל ה''שרות'' ידע לא מנע את הרצח אז למה באמת עצרו אותה? כי היה צריך לעצור מתנחלת . ולמה? כי לפי התקשורת\המחלקה היהודית\כל אדם נאור. רק המתנחלים מסוגלים לרצוח ולכן שגילו שיגאל אמיר מהרצליה חיפשו מתנחל. כל מי שיקרה את התגובה יאמר שאני ימני קצוני(ראיתם פעם ימני לא קיצוני?...) אבל אני לא!!! אני רק אומר אם יש הוכחות תעצרו אנשים אם אין תשתקו אבל אלתטילו כתם על ציבור שלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אולי תגוונו קצת בכותרות?
אורי,
07/07/04 12:48
|
זאת הפעם ה-101 שמופיע הביטוי ''לקפוץ לי'' בכותרות של הכתבות כאן. זה נראה כאילו העורך מנסה להישמע עממי, אבל זה הסלנג היחיד שהוא מכיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לכ' עורך מעריב.
ד''ר בוזגלו,
07/07/04 12:31
|
אני מציע לך , לשמור על אמינות ורמה עיתונאית מתאימה , אל תתנו להזוי לכתוב מטעמכם, המקסימום שמותר לאחד כזה , הוא להגיב כקורא מן המנין, או להעביר אותו למדור מדע בדיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכ' עורך התגובות ב-nrg
אבי,
07/07/04 13:03
|
מכיוון שד''ר בוזגלו מכניס אותה תגובה מגוחכת לכל כתבה ימנית בכל ערוץ ובכל נושא (ובאותם מילים), הגיע הזמן להפסיק לפרסם אותה, או להעביר אותה למדור קטנטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת לעצמך ?
ל"ת
?,
07/07/04 12:41
|
|
 |
פעם הראשונה !!!!!!!
מרסלו קצור,
קרני שומרון,
07/07/04 13:43
|
רועי שרון כפי שכל פעם שאני קורא אותך אני מתעצבן ומגיב, הפעם שיחקת אותה בגדול אתה צודק מיליון !!!!!!!! מדברים כדי לחמם את הזירה טוב עשית שלמרות הכל, אתה כותב נאה לך יותר לכתוב על ענינים אלו ולא על עינינים של הלכה/רבנים הרם קרן יהדות חלוצית !!!!!!! כה לחי !!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעקבות מרסלו
חומי,
קרני שומרון,
07/07/04 16:08
|
אכן רועי, הצפת את הבעיה שתככב בחיינו בשנה הקרובה. הדבר החביב והפשוט ביותר וגם המתקבל לאוזן וערב לחיך ללא עצמות וריחות רעים זה ''הכה את המתנחל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מרגיש מעצמו יותר מידי רועי שרו
זובין,
כפר סבא,
07/07/04 12:27
|
רועי אתה מרגיש מעצמך יותר מידי. לדעתי נכנסת לנעלים גדולות מידי.
מתי לאחרונה בדקת את מידת הרגל שלך.
הפכת להיות פוסק אצל החרדים, ומביע דעה אצל הדתיים.
חאלס, רד מהעך\ץ שעלית עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אשרי, קורבן אני
יונתן,
תל אביב,
07/07/04 12:23
|
איזה כיף עוד פעם להיות קורבן. השמאל, השב''כ כולם נגדי (אולי הם אנטישמיים? - אופס הם יהודים). ושוב, כמו ברצח רבין , לא לקחת אחריות, להאשים, השמאל השב''כ אוכלים לי ושותים לי. ביקורת עצמית? לא בבית ספרנו (קוראים לזה ''מה יפית'' אצלכם לא?)
אתה ומגזרך שמסובבים על האצבע את המדינה הזאת כבר 30 שנה - הדבר האחרון שיכולים לטעון זה שאתם קורבן. החזון המגלומני שלכם השאיר את המדינה בפיגור של לפחות 10 שנים, מרוששת, ללא סדר יום אזרחי ועם סכנה להפוך להיות דו לאומית. באופן פרדוקסאלי אתם מובילים אותנו למדינה דו לאומית וזה בדיוק האינטרס של הפלסטינאים - אויבנו.
הנה התחלה של חשבון נפש... אתה יכול להמשיך מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, מצטערים שרצחנו
נירה,
07/07/04 13:08
|
ומצטערים גם על שאנו מסובבים את המדינה על האצבע הקטנה - זה אנו שכבר 30 שנה מנהלים מו''מ על גירוש יהודים מאדמתם, אנו אלה שנתנו נשק לרוצחים פלשתינים וגרמנו לאלפי הרוגים יהודיים, אנו מנסים להקים כאן מדינת טרור, אנו בעצמנו האנטישמים הכי גדולים, אנו שלחנו את אבישי רביב להפיץ תמונה של רבין במדי נאצי, אנו דרכנו על חצי עם וקראנו לו 'פרופלורים' ו'קרנפי שומרון', אנו לחצנו על ההדק. אני לוקח אחריות - סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני כלל לא מצטער
חשוך ימי בינימי,
07/07/04 19:20
|
ראשית, מעולם לא רצחתי איש (אמנם אני חשוך ימי ביניימי, אבל אין שלמות בחיים...).
שנית, כלל אינני מצטער שיצחק רבין, שר''י, נרקב באדמה ותולעי ירושלים ערכו חאפלות על גופו הטמא. ראש ממשלה שיכור ומופקר שבגד בעמו, שמסר חבלי מולדת לאוייב, שסיפק נשק לאוייבי המדינה, שירה באחיו המפרפרים במים ועוד התפאר בזה בספרו ובהזדמנויות אחרות, שגנב את לב הבוחר במצע ''בטחוניסטי'' ואחר כך גנב את קולות בוחריו והעביר את בגידתו בשוחד לסוחר סמים ולעלוב נפש תמורת וולבו ומיצובישי. בקיצור, כשחלאת המין האנושי נשרף בגיהינום אינני חש כל צער. הצער היחיד שיש לי הוא שכל זה לא ישיב לחיים את אלף ויותר אחיי ואחיותיי ששילמו בחייהם את מחיר שגיונותיו של השיכור הטיפש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צריך לעצור את הכותב
יקי,
07/07/04 12:23
|
הוא מסית נגד הרשויות. מה אתה מצפה? שדיכטר יתן לך דוחות מודיעיניים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רק לעצור? תירה בו וגמרנו
אבי,
07/07/04 12:59
|
ואולי צריך לעצור את יקי שמסית נגד הכותב? ואולי נהפוך את כל המדינה למחנה מעצר אחד גדול? יש כאן מיליונים שחושבים ואומרים את מה שרועי שרון כותב. בוא נעצור את כולם! יאללה, חינגה!
הגב לתגובה זו
|
|