 |
32.
לשאול עשר קושיות - יש מספיק
מדור מצוין,
02/08/04 17:57
|
חומר. ורינו צרור מסית על בסיס קבוע נגד המתנחלים. הוא יראה את נוער הגבעות עובדים ללא שכר בחממות גוש קטיף, ועובדים במרץ אך יאמר ברקע כי ברגע שקנאי השומרון הגיעו זה משחק אחר. והמבט כמו של אל על הפודיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
המדור ממש פאתטי
איל,
ירושלים,
02/08/04 00:15
|
השבוע ממש בכוח מצאתם מה לכתוב: 1. יש הגיון, בתנאי שמביאים מישהו ימני מהצד השני, להביא מישהי מארגון ''שובי'' - בכל זאת, תכליתו של הארגון הוא יציאה מעזה ועל זה אנחנו מדברים, לא? בכלל, תחושת הקיפוח לגבי השרשרת האנושית היא מגוחכת בהתחשב בסיקור הרחב לה היא זכתה.
2. פעם נהגתי להאמין לדבריו של דובר צה''ל לגבי פעולות שנעשות בשטחים, אולם צה''ל הרוויח ביושר את חוסר האמונה בדיווחיו. פעם אחר פעם הצבא מכסתח. אגב, לא רק YNET דיבר על המקרה במחסום אלא גם אחרים. כך או כך, מגוחך שאתם מצפים שYNET, או כל גוף תקשורת אחר יחכה עד לתום חקירת צה''ל - הדיווחים של הכתבים אמרו דבר מסוים וזה מה שהם כתבו. למיטב זכרוני, חלק ניכר מהחומר התבסס על עדויות של חיילים שהיו במקום ולא רק פלסטינים. העניין של חריצת הדין המהירה לא קשור להיותם פלסטינים - זוהי לצערנו תרבות הדיווח של הצהובונים, גם כאשר מדובר בחשדות פליליים.
3. לגבי רינו צרור - הוא אכן דמגוג.
4. לגבי אפעס, שוב פיספסתם. להזכירכם, האכסניה הנוכחית של הטור נמצאת בעיתון הימני הידוע... ''הארץ''. לצערי הרב, יש אכן מה לבקר אותו. הוא פשוט לא מצחיק ולא עוקץ באופן מוצלח. למעט מעט הברקות, לרוב הוא די רדוד לצערי.
5. לגבי נחום ברנע: דבר ראשון, הוא כתב את הטור האחרון שלו עם שמעון שיפר. לגבי הטעות המספרית - אתם צודקים. אבל המסקנה שלכם מגוחכת. אפשר לגלות פה סוד כמוס: נחום ברנע הוא שמאלני וכותב את דעותיו בגלוי כבר שנים. ספק אם הוא היה צריך לכתוב טור שמאלני במיוחד כדי לקבל שער...
ולבסוף - המדור הזה פאתטי, מאחר ומדובר בסגירת חשבונות קטנונית וקונספירטיבית. אולי הגיע הזמן שמישהו יחתום על הטור הזה ולא תסתתרו מאחורי האנונימיות הנעימה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חרדים
נמרוד,
01/08/04 23:10
|
מתי נראה עתונים חרדים שיתנו פינה לחילונים כמו שמעריב נותן לחרדים? הגזמתי קצת. לא? שהחרדים יהיו פתוחים לביקורת??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
איזה מיקבץ של תמונות בחרתם
בררררררר,
01/08/04 22:43
|
|
 |
28.
פשוט שאלות מעולות !!!
ל"ת
e1966,
01/08/04 22:41
|
|
 |
27.
יפה! אבל השמאל הורס הכל. זהו.
ל"ת
השמאל שונא !!,
01/08/04 15:32
|
|
 |
26.
מדור מקסים!
ל"ת
אוסקר,
01/08/04 15:17
|
|
 |
25.
משהו מגיב על השאלות האילו?
דינה,
שומרון,
01/08/04 14:30
|
|
 |
24.
יהדות-ימניות?
רובי,
01/08/04 14:01
|
אני יהודיה גאה אך לא ימנית. מה עלי לעשות? האם אני מחוייבת מבחינה גנטית לתמוך בהתנחלויות? בארץ ישראל השלמה? ולהביע שמחה גחויה וקולנית בכל פעם שמת ערבי? (כמו שחז''ל אמרו -ערבי טוב זה ערבי מת...) איפה כתוב בתורה יהדות+פשיזם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרובי
תגובה,
01/08/04 16:26
|
חזל המציאו תורה משלהם, גזרות, חוקים, ומשפטים מדעתם, העם היהודי לא חיב בהם וגם אינו רוצה בהם, מצוות דרבנן אולי היו מתאימים לדורות של לפני 2000 שנה אבל בזמנינו שבו אנחנו יודעים בודעות שכינים לא נולדים מזיע, והפרת והחדקל לא עולים על גדותיהם בגלל הגשם שיורד על ישראל, ולהקיז דם גורם ליותר מחלות ולא מרפא, זה בכלל לא מתאים, ודרך אגב בדורינו רוב בני האדם מסוגלים להבכין בהבדל שישנו בין בשר תרנגולת לבשר בהמה, לכן הגיע הזמן לחזור לתורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר בין ימין לאיחולי מוות
כועס מאד,
01/08/04 15:10
|
ו''להביע שמחה גלויה וקולנית בכל פעם שמת ערבי?
מאיפה החוצפה הזו תסבירי לי? אני ימני גאה ולא שמאלני חלמן והזוי ובחיים וככה כל חברי לא ניגע בערבי משום שהוא ערבי ובוודאי לא נשמח על מותו אלא אם הוא מחבל.
הדרך שלך ושל חבריך לקשר בין ימין לתאוות רצח הוא טריק שמאלני שפל של מי שאיננו מסוגל להתמודד עם הטענות האמיתיות ולכן הוא משמיץ.
ואגב את זוכרת את הימני שאמר ''בלי בג''ץ ובלי בצלם''? ואת הימני שקרא להטביע את עזה בים? ו''לשבור להם את הידיים ואת הרגליים? (קראו לו יצחק רבין זכרונו לברכה)
השמאל ''ההומאני '' בנה הסכם שבנוי כולו על מלחמת אחים ואני מתכוון להסכם אוסלו בו הפתח אמור להלחם בחמאס . בלי להכביר מילים על ההגיון המופלא ברעיון המגוחך הזה אני הייתי קורא לזה ''יחול אקטיבי לרצח ערבים בידי ערבים''
וכל גם ההומאניות של גדר ההפרדה וההנתקות שתשאיר מליוני ילדים ערביים רעבים ומיואשים. אבל לשמאל היפה והשבע זה לא אכפת.
העיקר שאני פאשיסט נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יתכן עד משיח
ארץ ישראל השלמה,
01/08/04 16:41
|
תבינו שהעם היהודי אינו מוכן לצאת למלחמה נגד העולם כולו עבור עוד שטח אדמה, לכן אנחנו חיבים להגיע להסכם הדדי וצודק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מאיפה לקחת ש65 אחוז תומכים
רינה,
נוה דקלים,
01/08/04 14:00
|
ביציאה מעזה? האם הכוונה מהעיר עזה או מחבל קטיף זה לא ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי סקר גיאוקרטוגרפיה
פרופ' א. דגני,
תל אביב,
01/08/04 19:29
|
תומכים רק 44% מאזרחי ישראל בהיתנתקות. וזה כולל 19% מוסלמים.
כל השאלות במישאלים המוזמנים ע''י השלטון שאלו לפני כן שאלות מנחות מבלבלות, והשאלה לגבי התכנית הובנה כאילו הכוונה ליציאה מהעיר עזה.
בכל מקרה, באוכלוסיה היהודית 60%-65% נתנגדים. כמו במשאל הליכוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומכים הרבה יותר מ65% בפינוי
ל"ת
בעז,
מרכז,
01/08/04 14:35
|
|
 |
22.
שמח בימין ה...קיצוני אלא מה
נעמי,
רחובות,
01/08/04 13:57
|
מענין למה אתר NRG יהדות כותב לרגל אירוסיו של בן גביר: שמח בימין הקיצוני? האם גם בשורת נישואיו בבוא היום של ניר ברעם למשל תלווה בכותרת: שמח בשמאל הקיצוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עוד על רינו צרור
קרמבו,
01/08/04 13:35
|
כבר התרגלנו לנימה השמאלנית שכל ימני בעיניו הוא ''קנאי'', אלא שצריך לשים לב איך הוא משחק עם הצופים בתכנית שלו. כמו הדוגמא של הילדה הקטנה עם האבן, לפני שבועיים הוא ביקר בהלוויה של חייל, משם הוא המשיך לבית של מתנחל שגר בגיבעה בודדת על בית גדול (הקשר בין המתנחלים שאשמים בהרג החיילים הוא ברור) ומיד אחרי הביקור בבית תוך ציון כל נתוני האורך,גובה ורמת משקעים, הוא המשיך משם לבתים של זקנים שמאיימים לפנות אותם מהבית.
מדהים, פשוט רב אומן במלאכת המחשבת שנקראת שטיפת מח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרמבו, שמו את התגובה שלך
בסקוויט,
01/08/04 14:33
|
|
 |
תביא ביס!
ל"ת
קרמבו,
וניל,
02/08/04 02:59
|
|
 |
20.
מהו רוב תגובה להערה חמש
בעז,
מרכז,
01/08/04 12:57
|
האם 65% מתושבי המדינה הם לא רוב מספיק גדול עבורכם?
במשך עשרות שנים ההתישבות בישע מצצה את תקציבי המדינה , מיזבזה מיליוני ימי מילואים, ופעלה למניעת כל אפשרות להסדר וכל זה רק בתמיכה של 35% מתושבי המדינה.
איפה חשבון הנפש ווהקאה על חטא של העיתונות הימנית?
היכן מאמרי ההתנצלות בהצופה מקור ראשון ובשבע?
כמה שאלות שבמוסר לעיתונות האולטרה ימנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יהדות?
יהדות?,
01/08/04 12:44
|
מה הקשר בין יהדות להכאת פלשתיני? ואם בדואים מתלוננים שחם להם, זה ללא ספק אנטי- יהדות לשמה... וממתי יהדות זה רק הימין (ולא ''קנאי המתנחלים''...) ? כמו שהשמאל ניכס לעצמו את השלום, כל הימין ניכס לעצמו את הדת, כך זה נראה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בטח ימין זה יהדות
שחר,
ר''ג,
01/08/04 12:06
|
אם לא, היינו היום באוגנדה היחידים שציונים היום זה הדתיים למשל תראו מי עולה מארה''ב השמאלנים מטיפים למדינת כל אזרחיה החלק היהודי באישיותם נראה לךהם גזענוןת להיות יהודי אמיתי מחייב להיות ימני עובדה ששנאת הדת היא נחלתם של שמאלנים והימנים מסורתיים או דתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רגע איפה מיברג כותב?
שולה,
ת''א,
01/08/04 12:01
|
|
 |
16.
ההנחה שימין שווה יהדות מקוממת
בת אל,
מרכז דתי,
01/08/04 11:14
|
אין קשר בין דעה פוליטית ליהדות, תהיה שמאל, תהיה ימין, תהיה מרכז ועדיין תהיה יהודי. אין לימין מונופול על הדת וחבל שמערכת NRG יהדות בוחרת באייטמים שעוסקים בימין בלבד, קראו לעצמכם מערכת NRG ימין ולא NRG יהדות. יהדות היא דת שהחמלה היא מרכיב מאד חשוב בה, כך שהכאה במחסום או אדם שלא מאפשרים לו לצאת ולגור במקום שאינו אוהל הם אייטמים של חמלה והם יהודים לא פחות אולי אפילו יותר מאייטם על השרשרת האנושית! היהדות במתכונתה הנוכחית, התחילה להתעצב בימי בסנהדרין ואחד השיקולים היה ליצור דת שאינה תלויה במקום משום שלאחר חורבן הבית הבינו גדולי חכמינו ומנהיגנו כי ככל הנראה לא תמיד נזכה לחיות על אדמתנו. לא האדמה היא מרכיב חשוב בזהותנו אלא החמלה! וההערות שהמערכת היהודיה והנאורה בחרה לעסוק בהן מוכיחות כי אולי בחשבונאיות פוליטית הם טובים אבל ביהדות יש להם ציון בלתי מספיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת מאד
רון,
01/08/04 15:39
|
חבל שנושא חשוב כמו יהדות מתבזבז והולך לאיבוד עקב החיבור עם ימין והתנחלות. יהדות היתה לפני ההתנחלויות ותהיה גם אחריה, וגם אם רוב הדתיים הם בימין הפוליטי, לצערי, עדיין אין להם אפוטרופסות על ''ייהדות''. חבל על הבזבוז ועל הקוראים שנמנעים מלקרוא את המדור בגלל ההשקפה הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבחינת רייטינג לא כדאי.....
שפוי,
01/08/04 16:05
|
לחבר בין יהדות למימ''ד. כי מספר הגולשים הזעום לא יכסה אפילו את עלות משכורתו של העורך הראשי.
מותק רוב הדתיים הם ימין ואם זה לא מוצא חן בעיניך לך ותשתה את המים של חוף פרישמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם רוב הדתיים גסי רוח כמוך?
רון,
01/08/04 16:28
|
|
 |
איפה עוד אפשר?
מייק,
01/08/04 13:57
|
בת אל את צודקת לחלוטין אין סיבה אמיתית שהשאלות העוסקות ביחסי שמאל ימין יהיו מסווגות תחת הכותרת 'יהדות'. אולם מה לעשות שעורכי האתר לא מעיזים להכניס כתבה ימנית לשום מקום אחר באתר פרט ל'גטו' של הדתיים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרשנו מענינת בת אל!!
חגי,
01/08/04 13:15
|
''אחר חורבן הבית הבינו גדולי חכמינו ומנהיגנו כי ככל הנראה לא תמיד נזכה לחיות על אדמתנו. לא האדמה היא מרכיב חשוב בזהותנו אלא החמלה!''
כך את כותבת
ואולי גם התפללו אלפי שנים ''ותחזינה עיננו בשובך לחמלה ברחמים''?
אדמה זה לא בושה תשאלי את הערבים למשל. נכון שזה לא הערך היחיד אבל להגיד שחמלה יותר חשובה מאדמה? מאיפה הוצאת את זה? חמלה זה חשוב אבל למשל יש מצוות מחיית עמלק בתורה האם זו חמלה?
תעשי לי טובה ואל תעוותי את מה שמסתבר שאת לא מבינה בו ואל תתלי פרשנותתלושה ומגוחכת מהרהורי ליבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגי, אתה פנוי? תרשום גיל ומצב
ל"ת
רווקה,
02/08/04 16:05
|
|
 |
אינך מבינה דבר ביהדות (קראו)
אוי אוי,
תל אביב,
01/08/04 13:14
|
בת אל היקרה, אינך מבינה דבר ביהדות. ארץ ישראל היא בסיס ביהדות, ואין משמעות לקיום מצוות בחוץ לארץ. גדולי הפרשנים אומרים, שקיום מצוות בחוץ לארץ נעשה רק על מנת לזכור אותן, כדי לשמר את קיום העם (''משל לבת מלך... וכו'). כדאי לך לקרוא את מאמרו המופתי של יואב שורק ב''תכלת'' ''תורת הארץ, תורת חוצה לארץ''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות ורוב הדתיים הם ימין?
חגי,
01/08/04 13:08
|
|
 |
חגי, אבל רוב הימין - חילונים
ל"ת
יוכבד פומרנץ,
02/08/04 16:05
|
|
 |
15.
בתור יהודי אני לא פשוט לא מבין
רפאל,
01/08/04 11:04
|
למה מדור יהדות הפך לבמה לימין קיצוני וקנאי, שמפנה שאלות לתקשורת ה''שמאלנית''. האם היהדות הפכה רשמית לדת של הימין? ולעניין עצמו: התקשורת בישראל היא ימנית, ותמיד היתה ימנית. לציבור בישראל אין מושג קלוש על העוולות שנעשות בשטחים, רק מדי פעם, כעלה תאנה, מדווח על חלק מהדברים המחרידים יותר. אני מציע לכולכם, וברצינות, לחפש את ספרו של דניאל דור ''עיתונות תחת השפעה'', על התקשורת הישראלית בתחילת האינתיפאדה. אמנם תגלו שהיא ברובה אימצה את עמדות אהוד ברק, כפי שהיא תמיד מאמצת את עמדות הממשלה, אבל גם תגלו כמה אמיתות שאולי לא יתאימו כל כך לתיזה שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושג קלוש?
חייל,
01/08/04 18:11
|
נכון אמרת. לציבור בארץ אין מושג מה קורה ביש''ע. גם לך אין! כחייל שמשרת במחסום בית פוריק וששירת במחסום חווארה (מכיר?) אני יכול להגיד לך שאתה מדבר מתוך בורות. כל הדיווחים של התקשורת על הנעשה במחסומים מראים מהי דעתם הפוליטית של העיתונאים- לנגח את הצבא המגן על החיים שלך (כן, כן, שלך...) ושל משפחתך מפני החלאות אדם המנסים להרוג בנו כמה שיותר. חלק משיטת הפעולה שלהם היא התגרות בחיילים המוצבים במחסומים (ניסית פעם לעמוד בשמש 8 שעות עם קסדה ושכפ''ץ קרמי?). וכך לדוגמא, אותו ערבי משאלה 2 שטען שהיכו אותו כי רצה להתפלל, בדה זאת מליבו (וזה בדוק) כלפי נשות 'בצלם' שהגיעו למחסום. אך האמת היא שאותו ערבי 'תמים' רק(!) ניסה 'להתחיל' עם חיילת שהוצבה במחסום. אז לפני שאתה כותב משהו, בדוק אותו טוב-טוב. נ.ב.- נראה אותך מסתדר במחסום כזה, בו הערבים, הציוד, ומזג האוויר פועלים נגדך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
5 תשובות לימנים-בכיניים...
גיא,
בארץ שלנו,
01/08/04 10:58
|
1. אל תצפו מאף אחד לפרגן לזה שאתה רוצים להשאיר אותנו בעזה,לגרום לעוד ועוד מחיילנו לקפח את חייהם,למוטט את הקונצנזוס הישראלי וכל זה בשביל החזון האבוד של ארץ ישראל השלמה
2. כן! צה''ל במקרים כאלה נוהג או לשקר או לכס''תח.
3. פה אתם צודקים חלקית - אכן כלל הימנים במדינה אינם רק ''מתנחלים קנאים'' אבל מה אתם רוצים שיגיד - ''יצאו להפגין קנאים מתנחלים בצירוף של כמה אלפי טיפשים,מאות סתומים ומאות אלפי מושפעים שאין להם מושג''? אני לוקח על עצמי לתקן את רינו.
4. לא ראיתי,לא קראתי, בכל מקרה ''אפעס'' די מצחיק וכיוון שהוא מופיע כיום ''בהארץ'' אני מניח שעורכיו הם החריג שבחריגי תשובה 3.
5. אולי ברנע עשה סינון של המתנחלים שיושבים שם ומחכים רק לכספי הפיצויים כדי להתחפף ולבנות איזה בית נורמלי בגליל.
שבוע טוב ואהבה לכולם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הימניים בכיינים ....
עמנואל,
תל אביב,
01/08/04 12:39
|
אתם שמאלן רשע ולא תרבותי. הזלזול שלך אופיני לשמאל כמו שזלזלתם בכל מה שלא בקו שלכם (ראה העלייה מצפון אפריקה בשנות השישים..שאתם מנסים לאמץ היום בלי הצלחה...). אתם ''פסה'' וזה מה שמרגיז אותכם. העתיד לא שייך לכם, אתם מנטלית כבר לא במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמנואל מת''א, אתה פנוי? תרשום
הרווקה המאוהבת,
באהבה,
02/08/04 16:07
|
|
 |
13.
כל השמאלנים בוכים פה כי...
גילי,
שומרון,
01/08/04 10:18
|
הם יודעים שזה נכון אם לא הם לא היו מגיבים בכלל!! לכו לעזאזל(בעזרת ה'!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לעבור למעשים
מייק,
ת''א,
01/08/04 10:13
|
א. זה שהתקשורת מוטה שמאלה, זו לא שאלה אלא עובדה. ב. בעולם שמערבי הדרך להשפיע היא במחאה מילולית ובמעשים ג. כך שמעבר למחאה המילולית אני מתקשר מיד בסיום כתיבת מודעה זו לעיתון ידיעות ומבטל את המנוי שיש לי. ד. אם 100,000 יעשו כך, ועוד 100,000 ינטשו את הטלויזיה, המסר יקלט. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון
בני,
01/08/04 11:09
|
1. להקים עיתון ימני איכותי בסגנון ה Wall Street Journal 2. להקים ערוץ טלוויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כצפוי, כמו כל שבוע
מישהו שפוי,
ת''א הבירה,
01/08/04 10:10
|
''פינת ההתבכיינות הימנית'' (שמשום מה אתם מקשרים אותו אליכם בצורה אוטומטית). בקיצור, בבל''ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הערות לביקורת התקשורת השמאלנית
לא משנה,
צפון,
01/08/04 09:58
|
א. התקשורת העויינת היא סמולנית ולא 'שמאלנית'. יש הבדל תהומי בין השנים!
ב. אין 230 מתנחלים. יש 250,000 תושבים בחבלי יהודה שומרון ועזה, ועוד 250,000 בשכונות ירושלים, שהם לדעת אנטישמים וסתם סמולנים התנחלויות לכל דבר.
מה זה ה-65% ? בינתיים, על שאלה ישירה בנושא, ענו 60% שהם נגד עקירה. אפשר לומר בבטחון של 90% כי מישאל עם יביא תוצאות שלא תהיינה שונות ביותר מ-5% לכל כיוון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה סמולני?
חגי,
01/08/04 13:09
|
אתה מבדיל בין שמאלני לסמולני אז תסביר מה ההבדל חוץ מהשגיאה בעברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר מקוצר ל'סמולני'
לא משנה,
צפון,
01/08/04 15:01
|
להלן כמה צימוקים מהסבר הרבה יותר רחב:
סמולן הוא יהודי עפ''י מוצאו שחי וקיים אך ורק כדי לקיים כהלכה את קללת היהודי: ''מהרסייך ומחריביך...''. הוא נושם וחי פלשטין מרגע שפוקח את עיניו, כי פלשטין זה היום שם הקוד המוביל להשמדת ישראל. הוא פועל ללא לאות לביטול האופי היהודי של המדינה ועושה ככל הניתן להחלישה, להוציא דיבתה, ולפוררה מבפנים. זה יעודו בחיים.
''שמאלן'', לעומת זאת, הוא אדם שיצא מהשמאל הסוציאליסטי. אמנם המחנה הנ''ל הידרדר ברובו לסמולנות (ואין זה המקום לברר את הסיבות), אך במקור השמאלן היה ציוני נלהב ויהודי נאמן.
בנוסף, שמאל וימין הן שתי ידים - חלק אינטגרלי של גוף חי. סמולן לא רואה עצמו חלק מהגוף החי (האומה היהודית), ואת העובדה שהוא נולד יהודי הוא רואה כתאונה מעציבה שיש לתקנה.
אם תהיה מעונין בהרחבה, אנא מסור פרטי קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פירוש מגניב
חגי,
01/08/04 16:43
|
אמנם אני מכיר את האבחנות אבל לא את הכינויים.
מנין בא דווקא סמולן בסמך וללא א נחה?
תעשה טובה תבאר לי! אתה נשמע חכם כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'סמולן' ב'ס' וללא א' נחה
לא משנה,
צפון,
01/08/04 18:07
|
למה 'סמולן' ב'ס' וללא א' נחה? -- פשיטא: ה'סמ' לכבוד השורש שלהם - הקידומת של 'סמאל', כמובן בלי הסיומת של ה'א-ל' (מה לסמולן ול'א-ל'?), והמילה כולה מתארת מצב: small אבל יושב היטב על ברזי שטיפת המוח ומפתחות המעצר המינהלי.
כמובן שגם ההסבר לעיל הוא רק בכותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאדון לא משנה מהצפון: אתה פנוי
מחפשת חתן טוב,
02/08/04 16:10
|
? תכתוב גיל ומצב, אתה מוצא חן בעיניי !!!!!!!! איזה בחור ! אתה מופיע בדוסידייט? אם כן תכתוב גיל ומצב, אני כבר אמצא אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יש יותר עוולות ימניות
אולי,
גבעתיים,
01/08/04 09:44
|
התקשורת הרבה יותר ימנית משמאלנית. תפסיקו ליילל כל יום ראשון. אם היה מדור הפוך היו לי 30 שאלות איך הימין השתלט על התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כבר ה- 1 באפריל ?
בני,
01/08/04 11:07
|
|
 |
8.
ווינט שינו את הכותרת שלהם
אריק,
01/08/04 09:43
|
|
 |
7.
החרמת האתר YNET
יאיר,
פ''ת,
01/08/04 09:11
|
אני עוקב אחר האתר הפרו-פלשתיני והוא פשוט נראה כמו האתר של אבו-דבי. לא יאומן.! כנראה שהם מעתיקים הכול משם. אז למה שלא יכתבו בו בערבית ויהפכו אותו למתחרה שלו. לא חבל על הכסף?!
YNET אם אתם פונים לקהל הפלשתיני, יהי כן! אני לא חלק מאותו קהל.
הצטרפו אלי ושילחו אליהם מכתבים בהתאם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן השאלה הנצחית היא?
jak,
01/08/04 20:11
|
האם כדאי להחרים את האתר ולהפקיר את התגובות בו לשמאלנים קיצונים(אם תשימו לב 4-5 התגובות הראשונות שייכות להם ואח''כ השליטה המוחלטת היא של הימין) או שצריך להגיב כמה שיותר (אפילו שאם תגיד דברי טעם משכנעים יש סיכוי טוב שתצונזר ואם תגיד משהו מתלהם כמו: כל השמאלנים חארות ידאגו לפרסם את התגובה שלך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, זאת השיטה של וואי נט !
אשדודית,
02/08/04 16:14
|
הם מצנזרים תגובות ימניות שכתובות טוב, ומפרסמים רק דברי התלהמות ימניים או תגובות פושרות פוליטית או תגובות שמאלניות.
אתר מטומטם, שהגיע הזמן לנטוש אותו ולייבש אותו. הם עוד לא קלטו שהם מיעוט ולנו נמאס מהדיקטטורים המצנזרים תגובות שפויות המנוסחות היטב רק משום שהן ''עלולות'' להטות את המחשבה של הקורא ימינה
מפרסמים, תעזבו את וואי נט! בואו לכאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בגללו אני נכנס ליהדות כל ראשון
ל"ת
מדור נפלא,
רעננה,
01/08/04 09:02
|
|
 |
5.
מישהו בודק את כלי התקשורת
שד,
בבקבוק,
01/08/04 08:32
|
|
 |
4.
צמחונים שכמותכם!!!!
חגי,
01/08/04 08:07
|
כתבתו של נחום ברנע היתה הסתה טהורה
אם אתם זוכרים בעיקר את התמונה של גג ימית והכיתוב'' לאהוב אותם''
מעבר לכך הכל היה נגוע בשנאה מטורפת שענינה בית משפט. המתנחלים ''מחזיקים את המדינה בגרון'' האם לא שמע נחום הפאשיסט על דמוקרטיה????
מה? אסור להפגין? שקר גס לפיו כל מי שיש לה שביס או אדם עם כפה הוא מתנחל גם אם הוא גר ברחובות או תל אביב.
130 אלף מתנחלים ו6 מליון ישראלים בים משהו מעין זה. אני ממליץ לקרוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לכו ללמוד חשבון
רונן,
פת,
01/08/04 07:31
|
|
 |
תגיד לי שלא כתבת את זה ברצינות
גוגל,
01/08/04 10:34
|
וזאת, על אף הניסוח העילג כל כך בכתבה ''טיפה פחות משישה מיליון..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הנה ה''סקופ'' של ידעות על איתם:
נדב הרשקוביץ,
חדרה,
01/08/04 04:23
|
תולדות הסקופ הבן של אפי איתם לא נקרא לשירות בעזה אז למה 'ידיעות אחרונות' פרסם ידיעה על כך שאבא, אפי איתם, דאג לשחררו משם? מסתבר שיחידת האלפיניסטים עושה סקי גם בקסבה ובמחנות הפליטים ביום שני התפרסמה בעמוד הראשון של עיתון 'ידיעות אחרונות' ידיעה בלעדית של הכתב יוסי יהושע תחת הכותרת ''אפי איתם ניסה לשחרר את בנו ממילואים בעזה''. הפרטים לגבי פרסום הידיעה ב'ידיעות' מעניינים. אמנם שמו של הכתב יוסי יהושע הופיע בעמוד הראשון, אך בעמודים הפנימיים נעדר משום מה שמו של הכתב. יצוין כי כבר למחרת השיג יהושע 'סקופ' נוסף, אודות חשד למעורבותה של ח''כ ענבל גבריאלי בניסיון לסייע לחברה לחיים להשתחרר משירות מילואים, ואז דווקא הופיע שמו של הכתב. נקודה שנייה היא ההתאמה המושלמת בין דיווחה של הכתבת הצבאית של 'קול ישראל', כרמלה מנשה, ובין הכתבה שהופיעה על איתם ב'ידיעות אחרונות'. זאת, על פי תמלול הכתבה ששידרה מנשה בתוכנית 'יומן הבוקר' בשעה שש בבוקר. לגבי תוכן הכתבה, יש בעיה של אי דיוקים רציניים. נוסח הכותרת שגוי: מבירור מועדי התעסוקה המבצעית של הגדוד שאליו סופח עמיצור איתם, בנו של איתם, עולה כי הוא כלל לא שוחרר משירות מילואים בעזה היות שהגדוד לא נקרא לשירות מאז צורף עמיצור ליחידה. טענה שנייה,, הקובעת כי העברתו של עמיצור ליחידה האלפיניסטית היא בגדר הקלה בשירות, היא חסרת בסיס, היות שאיתם הבן מתגורר בירושלים (שכונת עין-כרם), עובד בירושלים, ולומד בעיר לקראת בחינת הפסיכומטרי. כך שהמושג קל''ב (קרוב לבית) אינו רלוונטי. מעורבותו של השר לשעבר אפי איתם בשירות הצבאי של בנו הסתכמה בשיחת טלפון אחת למפקד מז''י (מפקדת זירת יבשה), האלוף יפתח רון-טל, שאמר כי העניין ייבדק. מעבר לשיחה זו לא יצר איתם קשר או ניסה לכפות את עמדתו, כפי שעולה מהכתבה ב'ידיעות'. למחרת הפרסום הופיע ב'ידיעות אחרונות' מאמר פרשנות של עפר שלח בנושא אפי איתם ובנו. שלח הידען מתאר את יחידת האלפיניסטים כיחידה יוקרתית במיוחד. אפשר להבין מהמאמר כאילו לוחמי היחידה מבלים בחופשת סקי. מה ששלח לא כותב, או לא יודע, הוא שבשלוש השנים האחרונות מבצעת יחידת האלפיניסטים, כפי שמספר מפקדה, סגן-אלוף שמעון פריאנטה, פעילות בכל יש''ע, כמו כל יחידת מילואים קרבית אחרת. שר הביטחון לשעבר, בנימין בן-אליעזר, כינה את הפרסום ב'ידיעות' ''מעשה נבלה''. לשאלת 'מקור ראשון', ענתה כרמלה מנשה שהיא איננה עובדת בעיתון 'ידיעות אחרונות'. הכתב יוסי יהושע אמר כי הוא עומד מאחורי העובדות שפורסמו בעיתונו.
''מקור ראשון'' האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
איתם משחרר בנו מעזה הוא פוחד
ליכודניק לשעבר,
01/08/04 01:01
|
שאלתי מדוע בני צריך לשרת בעזה ולסכן את עצמו כש'איתם מנסה להציל את בנו מעזה. תן תשובה.? מדוע גבריאלי ניסתה לשחרר את חברה מהמלואים. זו המראה של הלכוד אל תתחמק מתשובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל '' ליכודניק '' מתגובה 1
כדאי גם,
לדייק עובדות,
01/08/04 12:30
|
איתם עלה לשידור אצל דנה וייס בחדשות 6 :
1. איתם הסביר שיש לו כמה בנים קצינים קרביים שמשרתים בעזה . 2. הבן הזה שעליו מדובר , היה בסדיר קצין בסיירת אגוז , ובגלל תקלה הועבר ליחידת מילואים הרבה פחות קרבית , שממוקמת בעזה . 3. היחידה אליה רצה בנו לחזור היא היחידה האלפיניסטית שאליה מגיעים רבים מחבריו לסיירת . 4. יחידת האלפיניסטים יוצאת לפעילויות בתוך עזה , הרבה יותר מבצעיות ומסוכנות מהיחידה ממנה רצה הבן לעזוב . 5. המפקדים של הסיירת רצו וביקשו את המעבר של הבן אל היחידה האלפיניסטית , רק העניין התעכב בגלל בירוקראטיה בשלישות . 6. זו הנקודה היחידה שאיתם התערב כאשר התקשר לברר למה מעכבים את המעבר של בנו אל יחידה לוחמת יותר , שעושה הרבה יותר ימי מילואים ומסוכנת הרבה יותר .
אז אדון פסיאודו ליכודניק : 1. בקשר לגבריאלי ולירן שטראובר , שניהם מכחישים שהיא בכלל התערבה , ולירן טוען שבאופן חד פעמי הוא ביטל מילואים שלו עקב שיקום מניתוח . 2. האם במקרה גם נרעשת מכך שהשופטת עדנה ארבל (כשהיתה עוד פרקליטת המדינה) ניסתה במסדרונות הכנסת לדחוף את בעלה שיהיה מנכ''ל בכיר בתאגיד בכיר ? 3. בסופו של דבר , מה הקשר בין טענותיך לבין בניו הקצינים והקרביים של איתם שכולם משקיעים את מלוא מרצם ביחידות הכי מבצעיות ? 4, ואגב , מה הקשר בין איתם לליכוד ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהו העם-הארץ ה''ליכודניק'' ?
מבין בסמולנים,
צפון,
01/08/04 15:19
|
זה בודאי אחד הסמולנים שגייס עומרי שרון לפני הפיימריס הקודמים, והפסיק לממן את חברותו בגלל הצרה הזמנית עם כספי הקזינו וסיריל קרן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתחיל לחשב מחדש!
יודע חשבון,
תל אביב,
01/08/04 08:32
|
בהסכמי אוסלו טענתם שאתם ''חצי'' מהעם! אבל רק 'רשת הביטחון' של הערבים עזרה לכם לא לפול לגמרי!
עם ברק הייתם משוכנעים ''שרוב'' העם אתכם אך בבחירות הצלחתם לקבל בסביבות 20%!!!!!
אז תירגע ותתחיל לבדוק נתונים מהקלפי ולא מהדמיון! כעיקרון - מאז 1982 אתם מרעישים מאוד אך נתונים בירידה מתמדת! בהצלחה בכיוון למטה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטיות....
שי,
ת''א,
01/08/04 03:07
|
אני מפנה אותך לעיתון מקור ראשון של השבוע ושם ביררו שבשנים האחרונות היחידה של האילפניסטים עושה קו בשטחים !!!!
ח''כ איתם הוא דוגמא!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל, איתם כבר הסביר את הכל,
מאיר יוסקוביץ,
01/08/04 02:11
|
לא היית בארץ?' איתם הסביר הסברים הגיוניים שרק טמבל לא יכול להבינם. טמבל או רשע. במקרה הזה אני רוצה לתת לך צ'אנס,אינך רשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וטמבל זו המילה הראשונה לתשובה?
נועם,
01/08/04 08:31
|
שתענה לו ??? אין לך חינוך ? אין לך ערכים ? ייתכן שהוא לא מהמחנה שלך אבל מה אם הוא במקרה שואל שאלת תם, זה אומר שמותר לך ללעוג ? תרצה תענה ב-נימוס אבל לא רק שאתה לא עושה את זה אלא אתה גם טוען אח''כ שהוא רשע ... ואח''כ שולל את הטענה כאילו לא התכוונת... צר לי , להיות שייך לאותו עם שאתה שייך אליו גורם לי להרגיש מאד רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיר את הסיפור מכלי ראשון
שי,
ירושלים,
01/08/04 09:00
|
א. אתה צודק שאין צורך לפתוח במילה טמבל ולכן אענה בצורה תרבותית בתקווה שהשואל באמת שאל ע''מ לקבל תשובה ב. אני ביררתי בנוב, מושבו של אפי איתם, מה הסיפור ונתברר לי באופן שאינו משתמע לשני פנים שאפי איתם לא נהג מתוך פחד. טבעי שאדם ירצה שבנו ישרת את המדינה ביחידה מובחרת ורבים מאגוז נשלחים לפיקוד באלפיניסטים. האלפיניסטים לא פועלים במקומות פחות מסוכנים מאגוז ולכן הטענה היא חסרת שחר לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצים להיות קרביים
זרחית מן השורה,
מערבה לירדן,
01/08/04 09:43
|
אין שום בעיה עם זה שבנו של איתם רוצה להיות יותר קרבי, וכו'. כל הכבוד למשפחה! הבעיה נמצאת בכך שכמוהו יש לא מעט והם אינם יכולים להשתדרג כי אין להם קשרים. וכאן מתחיל אי השוויון, וזה לב ה''פרוטקציה''. הכותרות הנבזיות של הכתבים השמאלניים שהדגישו שכביכול הבחור בורח מסיכון, רק הסיטו את תשומת הלב מהבעיה האמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודרך אגב...
וסי,
01/08/04 11:13
|
אם לא צויין אז כדאי לציין שאיתם גם הודיע ואמר שלדבר אין בסיס והוא לא נכון ועוד יותר מיזה הוא גם לא הגיוני הרי שניהם היו קרביים אז למה שפיתאום הוא ירצא לברוח מפעילות??? הרי גם ככה הוא מאומן הייתב ועשק בזה כול שרותו... זה העבודה שלו...
הגב לתגובה זו
|
|