 |
86.
יש כוח לקיבוצים על אומץ ושפיות
ל"ת
אורי,
23/08/04 01:13
|
|
 |
85.
כל הכבוד לקיבוצניקים
ל"ת
אביב סלע,
23/08/04 01:12
|
|
 |
84.
להתנתק מכיסופים
ל"ת
המבקר,
19/08/04 08:00
|
|
 |
83.
הקבוצניקים נגד המתנחלים ב'
מי מייחל לשפיכת,
''הרבה דם''?,
17/08/04 10:52
|
הקיבוץ, 17.8.1995: ''אלה לא האחים שלי, הם לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה – מלחמת אחים תהיה המלחמה.... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקוים ששנים ארוכות לא חציתי, ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב, להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת.... יירד הרבה דם.....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הקבוצניקים נ גד המתנחלים!!!!!
מי המגרשים?,
ומי המגורשים,
17/08/04 10:47
|
שחור=לבן, לבן=שחור במנגנון התעמולה בשירות האויב מבית ומחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מה הקשר ליהדות????
ל"ת
מה,
הקשר,
15/08/04 02:22
|
|
 |
80.
68% בישראל בעד פינוי המתנחלים
הביתה לחזור,
12/08/04 21:37
|
עם עובדות לא מתכווחים !
נמאסתם על רוב העם ! לא מוכנים לאבד עוד ילדים בשביל שתחיו בוילות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות!!
מה אתה מדבר,
15/08/04 02:02
|
מאיפה ה''נתונים'' המפוקפקים האלו? מי המציא את זה? תפסיק לכתוב שקרים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
כיסופים למדינה פלסטינית.
יריב,
12/08/04 19:20
|
ממש הגשמה נוסח ברל כצנלסון. ממלח הארץ הפכתם להיות מה שאתם , וזה עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יריב, יפה דיברת.
ל"ת
חגית,
13/08/04 01:34
|
|
 |
כותרת מצוינת נתת, אחי. אהבתי
ל"ת
אחת מהחבורה,
13/08/04 01:15
|
|
 |
78.
למה בהתנחלויות גרים בוילות ?
יאללה נמאסתם,
12/08/04 16:34
|
כמה אנשים היו גרים ביו''ש לולא היו מתגוררים בוילות רחבות ידיים ונוף בחינם ? כל משפחה עם חמישה ילדים ולכל ילד יש חדר - אמריקה . וכל זה בכמה עשרות אלפי $ וכמה עשרות שעות עבודה זולות של הערבים . אם הייתם גרים בשיכונים כמו בכל הארץ הייתי מאמינה לציונות שלכם ! אתם אוכלי החינם של המדינה הזו ! צבועים שכמוכם . בואו לארץ ישראל נראה אותכם שורדים כלכלית עם 5 ילדים ! וגם בדרך תשלמו ארונה וגם על החינוך של הילדים שלכם . פה אין חוגים שהמועצה ממנת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון , הם בכלל לא נמאסו...
בילי,
חיפה,
12/08/04 19:18
|
הם בכלל לא נמאסו . לעומת זאת , אנשים כמוך , מהשמאל , זה סיפור אחר לגמרי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים יצאו לנו כבר מכל חור
ל"ת
חיים,
13/08/04 12:05
|
|
 |
77.
מי
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
12/08/04 14:57
|
לאחת-מהחברה-שהגיבה-למיספר-41-מי-אתאני-יוצא-לחופש-כך-שאני-לא-הגיב-עד-חזרתי-מהחופששלום-לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הפתרון: שתי מדינות לשני עמים!
ישראל ישראלי,
12/08/04 14:46
|
מדינת ישראל לכל השפויים ומדינת יו''ש לכל השאר, ושהם ישברו את הראש בעימות עם הפלסתינים. למה אנחנו צריכים לשלם בדמים (תרתי משמע) עבור הטירוף הקדוש שלהם????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה פתרון , זה ?
פארמה,
12/08/04 15:15
|
זו אפילו לא הגדרה נכונה של הבעייה. אתה ממש רדוד. בטח ראית גם ב''אוסלו'' פתרון , נכון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
לכל אלה שמדברים על טרנספר
רונן,
פת,
12/08/04 14:39
|
בדם חיילנו הנאבקים על נפשם ובגופותיהם הפזורות לכל עבר נרביץ לשמאלנים הנפשעים נקלל את הממשלה הבוגדנית נצעק נגד טרנספר ליהודים ונחשוב על הבתים שנקנה - ורצוי ברמת=אביב ג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רונן , תקים איתי קשר.
נתן זד,
תל זדון,
12/08/04 15:43
|
|
 |
74.
למה שלא יבנו מסגד בכיסופים ?
יזם,
12/08/04 14:32
|
הוואקף מוכן לשלם שכר דירה ביורו. תחשבו על זה ... אולי תשכירו את שדות הפלחה לפלאנגות של ''שלום עכשיו'' ע''מ שיוכלו להקים מחנות מעצר למתנחלים ה''אלימים'' שלא יתפנו ברצון ובשירה... חישבו על כך ידידי הנכספים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה מתנחל יודע מה זה פלחה ?
של נעליך,
לפני קיבוץ,
12/08/04 21:34
|
לא ראיתי בחיי מתנחל עובד את האדמה ! יש לכם עוד הרבה מה ללמוד מהקיבוצניקים על עבודת כפיים קשה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, להשכיר שטחי מסחר
ג'ק,
17/08/04 14:14
|
בשפיים , בגן שמואל ולשבת על בנק הנדל''ן בגליל ים . אחלה עובדי כפיים הקיבוצניקים האלה .
איפה אתה חי ? בשנות החמישים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה רעיון!!!
תגובה ליזם,
12/08/04 15:53
|
אולי נחשוב על פרוייקטים נוספים בכיסופים למשל, הקמת מינהלת פינוי האדמות הכבושות של איקרית וברעם, (בתור התחלה) או הקמת מינהלת הפינוי של האדמות הכבושות בחיריה ושקיה, שיח' מוניס ועוד????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מוקדש לאברם (67)
גבולות אושוויץ,
לא נסלח,
12/08/04 14:18
|
בכל ארצות אירופה, מזרח ומערב ובארץ ישראל, השתעשעו ''יהודים'' כאלה ב''סזון'' (עונת הצייד). היטיב להגדירם המשורר והסופר האידי יצחק כצנלסון: ''אלה השוטרים מישראל ... הפחותים שבפחותים, מזוהמים מתוכם, מזוהמי נפש.... רקב החלודה הם, העולה במי בצה. אם אתה נתקל בם, אתה בא לידי הקאה.... הם החומר הרצוי ביותר לגרמנים. במין ''אנושי'' זה שמחו כמוצאים שלל רב. מצא מין את מינו. הגרמנים, חיתו טרף אלו, לשו בהם, עיסו את השאור המסריח הזה, שמוהו בתנורם ויצא הטומטום המכוער והנעווה הזה – השוטר ''היהודי'', כביכול...'' הוא דיבר על היהודונים שהוציאו יהודים, בעיקר ילדים, ממקומות המסתור שלהם, והובילו אותם לאומשלאגפלאץ, משם נשלחו למחנות המוות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל יהודון אומלל כמוך
רונה,
13/08/04 12:12
|
יש אנטישמיות בעולם . הראש שלך והביטויים שלך מלאים ביב וצחנה וכנראה גם הנפש העלובה שלך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
קיבוצניקים-שמוצניקים!!!
ל"ת
הרב מאיר כהנא,
צדק כשאמר:,
12/08/04 14:15
|
|
 |
לא יפה לדבר ככה
ל"ת
שמוצניקית,
קיבוצניקית,
13/08/04 01:16
|
|
 |
71.
הטקסט המתאים לכותרת 66
תיקון טעות,
קורה,
12/08/04 14:13
|
הקיבוץ, 17.8.1995: ''אלה לא האחים שלי, הם לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה – מלחמת אחים תהיה המלחמה.... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקוים ששנים ארוכות לא חציתי, ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב, להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת.... יירד הרבה דם.....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ל-50, הצעת יעילות
אין חדש תחת השמ,
12/08/04 14:10
|
משאיות הגז: לאחר שהשיטה הקודמת נראתה איטית ומסורבלת מדי ואחדים מהרוצחים ''התקשו'', להתמודד עם המוות האיטי של אחדים מהנורים הוחלט על פתרון נוסף: הזרמת צנור פליטה ממשאית אל ארגזים גדולים שהוקמו על שלדות של משאיות. 15 משאיות פעלו בשטחי ברית המועצות וגם הם הופעלו על ידי האיינזץגרופן. כ - 700.000 איש נרצחו על ידי משאיות הגז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אלי הקשקשן
חגיי,
גוש קטיף,
12/08/04 14:02
|
אל תאמינו, אף ללא מילה אחת של ''הכתב'' אלי בוהדנה. כל מה שקשור לתושבי גוש קטיף ''הכתב'' מקשקש ובודה ממוחו הקודח. ובאשר לקיבוץ כיסופים ליבי עליהם ואליהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגי, יש מצב לשידוך?
ל"ת
מחפשת חתן טוב,
13/08/04 01:17
|
|
 |
68.
reading derty jews shit
meir yaeir,
u s a,
12/08/04 13:59
|
how much hate you have for each other???you don't diserve a jewish state .you need another hitler.....hitler was right you are derty jews without GOD
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
קיבוצניקים להתעורר
אברם,
קבוץ בצפון,
12/08/04 13:44
|
אני קורא לכל הקיבוצניקים הווה ובעבר לעזור לחברי קיבץ כיסופים במידה ויתנכלו להם תושבי גוש קטיף. עורו אחים עורו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברם, אני לא יודע אם שמת לב
אברשה מהפלמח,
חומה ומגדל,
12/08/04 14:05
|
אבל אין מי שיתעורר. הקיבוצניקים בעבר נמצאים בטורונטו ולוס אנג'לס, והקיבוצניקים בהווה מסטולים כל היום ושקועים בחובות.
המקל עבר לרץ הבא בתור. הוא מהיר יותר, חזק יותר והקנאה שלכם מובנת.
דור הולך ודור בא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיבוצים???????????
חגיי,
גוש קטיף,
12/08/04 15:53
|
יש דבר כזה? שמעתי שהיה פעם נסיון פתטי לשיתוף קיבוצי של קבוצות פרטים בהוויה הישראלית. וקיבוצניקים? שמעתי שהיו פעם.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגי, קבל הודעת ביטול על השידוך
מחפשת חתן טוב,
13/08/04 01:18
|
שהצעתי לך בתגובה אחרת שלך. אז עוד לא ידעתי שאתה שונא כזה. לך הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואו נספר לאברם
חגיי,
גוש קטיף,
12/08/04 15:01
|
שמדובר בחבורה של קשישים וזקנים המתניידים באמצעות קלנועים. הענף היחידי שפועל בקיבוץ זה הינו השכרת חדרים למנהלת הפינוי. רחמונס....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חג'י, או איך שקוראים לך: אתה מ
חגית,
13/08/04 01:19
|
|
 |
שפת השנאה של המתנחלים
דרומית,
23/08/04 09:02
|
כרגיל המתנחלים מאיימים על מי שלא מסכים איתם אדיאולוגית. הקיבוצים אמנם נפלו כלכלית וחברתית אבל המתנחלים פשטו את הרגל מבחינה מוסרית (כלכלית הם לא ייפלו - אנחנו נמשיך לממן אותם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצים בנו את המדינה
ישראלית,
12/08/04 16:31
|
|
 |
66.
פרוזה קיבוצניקית
קיבוצניק מצוי,
מופ''סלנד,
12/08/04 13:42
|
מיטיב לתאר פרופסור גוסטב הנדריקסון, כשהוא מתייחס ל''גאון היוצר'' מבית היוצר של האומה הישראלית, ''שיד לו בכל ויד כל בו. מבורסה עד אש''ף, מוכר מניות בבקר ואת מולדתו אחר הצהריים. ובערב, אם נותר בו כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כשהוא לא מסטול.
ל"ת
סרג'יו,
קיבוץ עסיסים,
12/08/04 14:06
|
|
 |
65.
ל-50, נהג המשאיות - סתם קטע
אין חדש תחת השמ,
עם ככל העמים,
12/08/04 13:36
|
יחס האוכלוסייה בארצות הכיבוש וחסידי אומות עולם
• סלובקיה: כשהגיעו לסלובקיה הידיעות כי 58 אלך היהודים (שלושה רבעים מכלל יהודי סלובקיה) שגורשו נרצחו, החליטה להתארגן קבוצה יהודית שכונתה ''קבוצת העבודה''. שני הפעילים המרכזיים בקבוצה היו גיזי פליישמן והרב וייסמנדל. הקבוצה שלמה שוחד (50 אלף דולר) ליועץ לענייני יהודים ועד 1944 לא נשלח עוד יהודים מסלובקיה למחנות. בעקבות ההצלחה, העלתה הקבוצה בפני הסוכנות היהודית את תכנית אירופה – הפסקת שילוחים בכל אירופה, הפסקת ההשמדה במחנות והיתרי יציאה מאירופה ליהודים, תמורת כסף. היועץ לענייני יהודים בסלובקיה דרש בתמורה 2-3 מליון דולר אך היהודים בארה''ב והנהלת הסוכנות לא היו מוכנים לצעד זה והמגעים עם הנאצים הופסקו באוגוסט 43. • הונגריה: יואל ברנד, אחד מחברי ''ועד העזרה וההצלה'' שהוקם בבודפשט, נפגש עם אייכמן. אייכמן הציע תכנית ''סחורה תחת דם'' – משאיות קפה, תה, קקאו וסבון ימסרו לנאצים ובתמורה ישוחררו מליון יהודים. ההצעה נידונה בסוכנות היהודית והועברה לנציב העליון הבריטי. התברר כי הבריטים כבר ידעו על התכנית ודחו אותה כיון שבעלות הברית רצו בכניעת גרמניה ללא תנאים וסרבו לנהל עמם משא ומתן. כמו כן, לא הייתה בכוונת בעלות הברית לפעול למען הצלת יהודים. • דנמרק: כאשר נודע כי יהודי דנמרק אמורים להישלח להשמדה, התגייסו לעזרתם אזרחי דנמרק. המבצע החל ב-3/10/43 ובמהלכו הועברו כ-7,000 יהודים אל שבדיה הניטרלית באמצעות סירות דייגים וכך נצלו. המבצע ארך כשלושה שבועות ובמהלכו נסגרו האוניברסיטאות והסטודנטים עזרו בחילוץ.
חסיד אומות עולם הינו אזרח לא יהודי אשר סיכן את חייו כשהציל חיי יהודים ע''י מתן מסתור או תעודות מזויפות. מעשיו של חסיד אומות עולם התבססו על אמונה בערכי אהבת אדם ושמירה על כבודו. שתי דוגמאות: • ראול ולנברג, דיפלומט שבדי, נרתם לעזרת היהודים. ולנברג סיפק ליהודים דרכונים שבדים, רכש בבודפשט אזור מגורים בו גרו אלפי היהודים שהציל. לאחר כניסת הרוסים לבודפשט נעצר ולנברג בחשד לשיתוף פעולה עם הנאצים וכנראה מת בכלא סובייטי. • אוסקר שינדלר היה תעשיין גרמני בעל מפעל לייצור כלי מטבח. שינדלר ''קנה'' יהודים מהגרמנים בכדי שיעבדו אצלו. -1,200 יהודי שינדלר קבלו תנאי מחייה טובים במפעל. הם קבלו מזון, בגדים ומיטה נוחה. שינדלר הציג עצמו כבעל דעות נאציות אך מאחורי גבם של הנאצים הציל עוד ועוד יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אצל היהודים הכסף יענה את הכל!
לא נשכח,
ולא נסלח!,
12/08/04 13:10
|
עומדים לגרש אלפי יהודים מבתיהם, להרוס את חייהם, לאמלל גברים, נשים וטף, להפוך את כל השטח, עד גבול כיסופים (גם תורם יבוא), והקיבוצניקים רואים בזה ענין כלכלי מעניין. ... אתם יודעים כמה יהודים נרצחו על ציר כיסופים, בידי חלאת המין האנושי, שלה רוצה ממשלת הזדון שלנו למסור את עמל חייהם של יהודי גוש קטיף. כל מי שנותן יד למעשה הזה, וכמובן הקבוצניק בשיא, הם כאלה, שבישראל אסור להשוות אליהם יהודים, אז לא נכתוב, רק נחשוב את האמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים ימכרו את אמא שלהם
יפרח,
13/08/04 12:15
|
|
 |
63.
יפנו את קטיף? כל הפצצות אלינו
ל"ת
קיבוצניקית,
12/08/04 12:52
|
|
 |
את קיבוצניקית לשעבר, אני יודע
ל"ת
א,
13/08/04 01:21
|
|
 |
62.
עזבו פינוי העיקר הסטלה והגראס!
קיבוצניק,
קיבוץ עסיסים,
12/08/04 12:29
|
אנחנו הקיבוצניקים הסטלנים אאאה... רגע...שכחתי מה רציתי להגיד...כן, נפנה את כל ההתנחלויות בסבבה, אבל מחר טוב?
יאללה אחותי, תעשי מערוף עם הצ'ילום בסדר??
אין כמו חומר שמגיע מסיני, אין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
חצופים
מיכל,
גוש קטיף,
12/08/04 11:48
|
הם חושבים שהם ירוויחו משהו מההתנתקות?? הם אולי לא שמו לב אבל אם ורק אם (כי בנתיים רק בתקשורת מדברים על התנתקות)יפנו חס וחלילה אז קיבוץ כיסופים יקבל את הגבול עם הבני דודים לעצמם וגם את הפצמרים וגם את ההסתננויות וגם....... צריך עוד להוסיף מה הם מרויחים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצניקים יקבלו טילים על
מרן ע. יוסף,
12/08/04 12:22
|
|
 |
60.
מה הקשר בין מתנחלים ליהדות ?
חבר'ה הגזמתם,
12/08/04 11:42
|
איך ? איך זה קשור ליהדות? זו פוליטיקה לשמה ! כולם יהודים ! תפסיקו עם זה אתם גורמים לפילוג מעם . למה לקרוא למתנחלים ועניייני התיישבות יהדות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני הדיוט, לא שמת לב שאנרג'
נחמדה,
12/08/04 12:54
|
יהדות לא עוסקים ביהדות, אלא בריבים בין עיתונים, בסוגיות חברתיות ובפוליטיקה ימנית שהשער המרכזי של האתר לא יעסוק בה כי לדידו הכל שמאל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אחרי הפינו יתחילו הקיבוצניקים
לבכות: תנו כסף.,
12/08/04 11:41
|
|
 |
58.
הקיבוצניקים מוכנים לגרש תמורת
נחום,
12/08/04 11:33
|
|
 |
57.
אין בעיה מוסרית בטרנספר?!
גדי סוק,
12/08/04 11:32
|
|
 |
56.
הקיבוץ משחית!
רונן,
12/08/04 11:31
|
|
 |
כותרת מכוערת ומבזה, רונן
ל"ת
אחת מהחבורה,
12/08/04 12:55
|
|
 |
''מקור ראשון'' את?
ל"ת
דוד,
13/08/04 07:31
|
|
 |
יוווווופי - חכם מיימון
ל"ת
איתי,
12/08/04 12:55
|
|
 |
55.
האידאולוגיה שלהם ריבונית
לא התישבותית,
להסבר,
12/08/04 11:25
|
המתנחלים מחזיקים באידאולוגיה שלא יכול להיות ריבון לא יהודי בין הירדן לים. המתנחל אומר לפלסטיני: ''תכיר בי כבעל בית ויהיה לנו דו קיום סבבה.'' אבל גם הפלסטיני רוצה להיות בעל בית. אי אפשר שקבוצה זהת גודל לקבוצה השניה תכריז על עצמה כבעלת בית-זה פשוט לא מעשי וגם לא הגיוני. נקודת השרטוט הריבוני הציוני היא כמובן הכרזת והקמת מדינת ישראל ב 48' . הסטת הויכוח ל''התישבות'' גרידא שופכת טונות מילים לא לעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מתנחלים, ראו הוזהרתם
חנוך בארי,
קיבוץ בעמק,
12/08/04 11:18
|
מתנחלי הרצועה, אל תאיימו על אזרחי ישראל - קיבוצניקים,עירונים או מושבניקים. אתם תשארו ברצועה ואנו לא נגן על חייכם. אל תאיימו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יפלו קסאמים על כיסופים...
מוטקה,
12/08/04 15:20
|
אני לא אלך להגן עליהם בשירות המילואים שלי. לסכן את עצמי בשבילם ? שיקחו שכירי חרב עם הכסף שירויחו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פששש...גבר גבר
טווס מתנפח..,
12/08/04 12:23
|
|
 |
53.
איזה מרחק עבר הקיבוץ מימי
שלומי,
12/08/04 11:17
|
|
 |
52.
בגידה
ל"ת
עליבבא,
מאדים,
12/08/04 11:17
|
|
 |
51.
פרנסה מכובדת
מנחם גילה,
קרית טבעון,
12/08/04 11:01
|
מותר להיות אזרח שומר חוק גם לחברי קיבוץ מותר להרוויח האם כל תושבי קטיף אכן מוציאים שכרם מעבודה ?? כמה הקצבות הגיעו מעבר לקו הירוק בשיטות של מניפולציה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מתנחלים לא יקרים
הנהג שלנו חברמן,
12/08/04 10:59
|
עלו למשאית וסעו. לא משנה לאן רק סעו לנו מהעיניים. וכמה שיותר רחוק יותר טוב. ההסעה עלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נבל.
ל"ת
טכטבחט,
13/08/04 01:22
|
|
 |
ההסעה עליך ? מה ז''א ?
יוסי,
12/08/04 15:23
|
במשאית שלך ? עם הדלק שלך ? אתה תנהג ? תסביר את עצמך , דביל... לא הבנו בדיוק איך אתה בתמונה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל50 הנהג הלא חברמן
חיים שמול,
12/08/04 14:44
|
אנשים כמוך שימשו כקאפו אצל הנאצים. אתה בטוח שאתה יהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לבד , אנחנו אוהבים אותם!
איילת,
חיפה,
12/08/04 12:24
|
|
 |
הלו גברת, נשארתם לבד......
א.ג.,
12/08/04 13:34
|
|
 |
זה בדיוק מה שאעשה.
אילן הלוי,
חיפה,
12/08/04 15:38
|
|
 |
ל-50: עלו על המשאיות? שואה???!
אחת מהחבורה,
12/08/04 12:58
|
אתה מזכיר לי את הגרמנים יימח שמם, הנאצים, שאמרו ''עלו על המשאיות ועופו לנו מהעיניים'' ממש כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אחת מהחבורה'' צודקת !!!!!!!!!!
ל"ת
שולמית לוי,
רעננה,
13/08/04 01:22
|
|
 |
49.
אל תעיזו
הומלס,
12/08/04 10:58
|
רק זה חסר לכם - להתנפל על קיבוץ כיסופים שנמצא על הגבול שנים לפניכם. תיזהרו, השמאלנים לא כל כך לפלפים וזה יגמר רע מאוד. סביב כיסופים יש עוד קיבוצים לאורך הכביש, תעשו מצור על כיסופים ויהיו לכם מחסומים יותר מציר טנצ'ר, אבל בתוך הקו הירוק. אבל אם זה מה שאתם רוצים - קדימה תעשו לנו את היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''תעשו לנו את היום'' ?
קלינט איסטווד,
12/08/04 15:25
|
אוווו , אתה מפחיד. אני מקווה שאתה לא חושב על סיורים אלימים או מארבים על הציר , כמו שהחברים שלך צרו על ירושליים בבאב אל וואד. טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים כן לפלפים
תק''מיסט,
קיבוץ עסיסים,
12/08/04 12:25
|
ומהקיבוצים שלהם כבר לא נשאר כלום. הקיבוצניקים אמפטנטים מעשית ואדיאולוגית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
שישארו שם בריבונות פלסטינית
ל"ת
ויהיו האחמדטיבי,
של הרשות,
12/08/04 10:56
|
|
 |
47.
לטרנספר את הערבים ולא יהודים
ל"ת
מני,
עכו,
12/08/04 10:56
|
|
 |
46.
הגיון
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
12/08/04 10:56
|
המניתנחליםכועסים-על-הקיבוצים-מכיון-שבעקרון-הכללי-הם-ישבו-את-הארץ-באותה-צורה-והקמת-המינהלה-בקיבוץ-מוכיחה-שהם-מיתנגדים-לחלוציות-של-המיתנחלים-כפי-שהם-עשו-פעם-הינהלה-כזו-צריכה-לקום-במקום-ניטרלי-ואים-זה-מציק-להם-לא-חסר-מקום-במדינה-שאפשר-כו-להקים-מיבנה-כזה-למשל-בקיבוץ-שדה-בוקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
נראה לי שלמישהו זז המוח
דני ב.,
השרון,
12/08/04 10:49
|
מה הקשר בין מחט לתחת יסביר לי מישהו. מה הקשר בין הקמת מנהלת הפינוי בכיסופים ולקצף המתנחלים? ואם בתל אביב יש את משרדי הצלב האדום שלא כל כך מסמפט אותנו בלשון המעטה המתנחלים מאיימים לעשות בו שפטים? ואם הכנסת נמצאת בירושלים והכנסת כידוע איננה אהודה על ידי מרבית התושבים האם משהו מאיים על ראש העיר? איזה שטויות אלה נראה לי שהמתנחלים כבר איבדו את ראשם , כיסופים נבחרה מכיוון שמתאימה מבחינה גיאוגרפית למקם בה את מנהלת הפינוי ואין שום קשר לדעותיהם הפוליטיות של תושבי כיסופים ולא כמו הטמבל שנקרא עוזב קיבוץ שמשלב ביטואים מחליאים מהשואה כמו יודנריין וגם מנהיגי המתנחלים שקראו לאחראי על מנהלת הפינוי בשם קאפו. ממש זוועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תשכיר את החצר שלך ?
עירא,
12/08/04 15:29
|
אני מחפש מקום להקים מטה למנהלת הטראנספר של ערביי טירה . הקרבה הגיאוגרפית של טירה למקום מגוריך , הופכת את חצרך לאידיאלית. מה דעתך ? התשלום במזומן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מי זועם יותר
אמנון,
צפון,
12/08/04 10:48
|
זה נכון שהמתנחלים ממררים את חיינו בעצם ישיבתם בשטחים הכבושים. אבל לעצם הכתבה: מי זה בדיוק: הפנו זעם רב...''. האם הכתב ערך סקר מהיר בין המתנחלים? מי הם הבכירים המאיימים? זה סגנון שמתאים למקומון נידח ולא לעתון רציני. או שאני כבר לא מעודכן וגם למעריב מותר לכתוב כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ל''נציגי'' המתנחלים אין שמות?
ל"ת
נקודה למחשבה,
12/08/04 10:47
|
|
 |
42.
כול הכבוד למתנחלים
ל"ת
יוני,
בת-ים,
12/08/04 10:44
|
|
 |
41.
חינוך
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
12/08/04 10:44
|
לימור-ליבנת-ומישרד-החינוך-יכולים-לקחת-דוגמא-חיובית-ביותר-מצורת-החינוך-ובשיטת-הלימוד-בבתי-הספר-בקיבוצים-אן-שמים-יש-דגש-על-חברה-סובלנות-אוירה-חופשית-וחיובית-ועוד-לעומת-בעיר-שזה-סמים-עלימות-סקס-ועוד-ועוד-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לך ממקפים, פקק תנועה?
ל"ת
אחת מהחבורה,
12/08/04 13:00
|
|
 |
40.
נשבר הז...ן מהמתנחבלים
זהר,
12/08/04 10:40
|
נשבר לנו מהאיומים שלכם וההצגות שלכם . זה לא מרשים כבר אף אחד . אתם לא אדוני המדינה ! אתם גוזלים וחומסים מדינה שלמה ! תעופו כבר לכל הרוחות ויפה שעה אחת קודם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עושה טרנספר? חשבתי שאתם
ל"ת
נגד!,
13/08/04 01:24
|
|
 |
39.
מטורפים
אזו,
12/08/04 10:39
|
|
 |
38.
שנאת חינם
דתיה,
דרום הארץ,
12/08/04 10:34
|
הבשביל זה צמתם החודש? האם אתם מבינים מדוע צמתם? שנאת חינם כבר מזמן הפכה לסחורתם של מתנחלים. יהודים לא עושים זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מתישבים שוטים
סתם 1,
12/08/04 10:25
|
ואם יקימו את המשרדים בתל אביב האם תעשו מוות לתושבי תל אביב תרדו משטויות ותעסקו בעיקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
האידאולוגיה של הקיבוץ התרפסות
ל"ת
סמי,
חיפה,
12/08/04 10:25
|
|
 |
35.
איומים והפחדות?
אורית,
שרון,
12/08/04 10:24
|
הלואי שהקיבוצים לא ייכנעו לשיטת ההפחדה של המתנחלים, כי מי שנכנע לאיומים יוצא בסופו הנפסד, וכך אנחנו רוב העם כבר נראים ככה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
האם זה אומר...
שי,
חיפה,
12/08/04 10:21
|
שתפסיקו למרר את חיי שאר אזרחי מדינת ישראל. אני בטוח שהתנועה הקיבוצית תסכים שתמררו את חייהם אם רק תתפנו מהשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
האם עלינו להמתין עד שישפך דם
פרחיה,
12/08/04 10:16
|
אין גבול לחוצפת המתנחלים. אם הודיעו שיהפכו את חיי הקיבוצניקים לגהינום רצוי להאמין להם ולמנוע מהם לבצע את זממם כבר היום. גם השמעת איומים היא עבירה פלילית. עד מתי נאלץ לסבול תגרת ידם של קיצוני המתנחלים. האם נאלץ להמתין עד שיגשימו את איומיהם להגיב באלימות על תוכנית ההתנתקות. ומתי יפול החלל הראשון במלחמה בין ההגיון האומר התנתקות עכשיו לבין הטירוף המשיחי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מילחמות-היהודים
פקק-תנועה,
קרית-ביאלחיק,
12/08/04 10:14
|
היהודים-האשכנזים-שעלו-לארץממזרח-ארופה-לאחר-גלותשל-2000-שנה-והיסטוריה-תרבותית-שלה--שייכת-ליהודים-השפיעמאוד-על-היהודים-ועל-דרך-חיייםבארץ-הם-הביאו-לכאןאת-כלצרותהם-ולא-יכלולעזוב-את-תרבותם-הנלותית-זזה-בולל-גם-את-יהדות-ספרד-אנחנו-משלמים-ביוקר-רב-עלשינאת-החינם-שהיתה-קימת-אצךנועודמקדמת-עדן-ראוה-מה-קורה-כיום-פהבמדינה-אחרי-2000שנה-בלגן-ביטחני-מדיני-וכלכלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למתנחלים כמה כסף?????
ל"ת
יעקב,
חיפה,
12/08/04 10:06
|
|
 |
30.
הפוך על הפוך
דב,
12/08/04 10:05
|
ראשית לכל נוטפי הארס מבין המגיבים .רצתי להגיד לכם שאפילו הגרועים שבאויבינו אינם נוטפי ארס כמותכם, אני בכל זאת סולח לכם כי מה אפשר לעשות אחרי טיפטוף הארס והשנאה שאתם יונקים מהתקשורת . אבל לעיקר אם היתם יודעים על איזה אדמות יושב קיבוץ כיסופים ,היתם ממלאים פיכם מים. אילו היתם יודעים כמה כסף מדינת ישראל שפכה על הקיבוץ הזה היתם נאלמים דום. אילו היתם יודעים מה מצבו של הקיבוץ הזה היום ,היתםכובשים את פניכם באדמה . לכו תבררו עובדות לפני שאתם שופכים ארס על ישובים שמפרנסים אלפי משפחות גם יהודיות וגם ערביות .שמכנסים למדינה מטבע זר בכדאי שאתם שיושבים שם בת-א תוכלו לקנות דולרים ולנפוש בחול ודרך אגב למנוע בזאת פרנסה מהתירנים בארץ . אז קל מאוד לכתוב שורה פה באינטר מלא דברי שקר וארס מאשר להקים ישוב לעבוד את האדמה ולהחזיק את גבול המדינה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוך עך הפוך בריבוע!
כיסופימית,
12/08/04 16:13
|
נו...אז אם אתה כזה חכם ויודע כמה מרים פה חיינו...בכיסופים אז אתה באמת חושב שהאיומים שלכם מזיזים לנו????.. חחחחחחחחחחחח....הצחקת ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבלה-הצחקת אותי-פרנסה לערבים?
איש הנגב,
12/08/04 13:45
|
בדיחה רעה אתם משלמים להם פרוטות וזו הסיבה שאתם מפחדים לעזוב.אתם יודעים כי הקמת חממות דומות בשטחי הארץ(לא השטחים) תהיו חייבים לשלם לעובדים שכר נאות כולל תנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טול קורה מבין עיניך
אייל,
12/08/04 10:49
|
מי ששופך ארס ומרעיל את העם אלה המתנחלים . למען האידיאולוגיה המעוותת שלך , תקרא שנית מה אתה כותב על הקיבוצניקים שעשו יותר למען המדינה מכל מתנחלי הדמה שהם מספרית פחות מחברי הקיבוצים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לבלבל במח
אזו,
12/08/04 10:44
|
מדוע אתה הולך רק ל 1948? תנסה במאה השלישית לספירה, מי ישב אז על אדמת כיסופים? פתאום אתה דואג לפרנסת הפלסטינים? (''שמאלני'' שכמוך) הבעיה כאן שונה לחלוטין: איך חבורת עבריינים פורעי חוק, מרשים לעצמם לאיים כך על אזרחים מבלי שרשויות המדינה יבואו איתם חשבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי
שגיא,
12/08/04 10:30
|
''להקים ישוב''? מי הם בעצם הבנאים? ''לעבוד את האדמה''? מי הם בעצם העובדים בשדות ובחממות? ''להחזיק את גבול המדינה''? מי בעצם שומר? שלושה סוגים של פריירים - פלסטינים, עובדים זרים וחיילים/מילואימניקים. האחרונים גם מממנים את הפרוייקט. לא עוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שגיא צודק אבל...
אני, מה?,
12/08/04 10:39
|
יש עוד דברים מגוכחים במה שכתב דב. אותי אישית הכי הצחיק שהא כתב לגבי הכנסת מטבע זר. פאתטי! הרי ההתנחלויות הן הסיבה שחצי עולם לא מוכן לסחור איתנו! ההתנחלויות הן הסיבה שהתיירים לא באים לכאן! אין גבול לדמגוגיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שישארו שם
רון,
12/08/04 10:04
|
לא צריך מנהלת פינוי וחבל על הכסף שיזרק על פיצויים. רק להחזיר את צה''ל לארץ. ועכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חסמתם את כל המדינה במשך שנים
שולטי,
צפון,
12/08/04 10:02
|
גם אני מתנדב לארח את המנהלת לפינוי השטחים תחסמו גם את ביתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לעצור מטרידים
נדב,
צוללת צהובה,
12/08/04 09:59
|
אם יממשו המתנחלים את איומיהם, וימררו את חייהם של הקיבוצניקים, יש לטפל בהם כפי שמטפלים בכל מטריד: באמצעות המשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
המתנחלים האלה ממררים
אזרח,
מודיעין,
12/08/04 09:57
|
לכל המדינה את החיים...! הם טיפה נחמדים בהתחלה ואז כשאתה אומר להם שאתה לא מסכים איתם הם מתקרצצים עליך כמו ג'וקים עד ''שתשנה'' את דעתך מתנחלים לכו להקים לכם מדינת יהודים חדשה מעבר לקו הירוק אנחנו ניהיה יהודה ואתם תיהיו ישראל, מרוצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אכזרי אתה, ערביסט שכמוך
ל"ת
ג'ון לנון,
יאלו סאבמרין,
13/08/04 01:25
|
|
 |
השמאלנים האלה הפכפכים
ע.ע.,
12/08/04 15:58
|
התישבות בשטחים היתה היהלום בכתר הציונות, ע''י כל ממשלות ישראל, לרבות גולדה, פרס, רבין. צריך להיות נבזה במיוחד לקרוא להם עכשיו ''ג'וקים מתקרצצים''. ההפכפכות, האגוצנטריות והחד-צדדיות של השמאל שוברת שיאים חדשים. מאיפה משאבי השנאה הבלתי נדלים שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גירוש זה פשע נגד האנושות
ל"ת
חיים,
שייח מונס,
12/08/04 10:13
|
|
 |
25.
Archive these comments
David,
12/08/04 09:56
|
Archive these comments, you'll need them when the time to evacuate Israel will come. The french will tell you that they do not want a WWIII for a small shity state and the Americans will tell you that they do not want to pay Billion for you to live in occupied Jaffa. When you'll be packing your belongings, the World will tell you that all that matters to you is money. After all you are a stinking Jews without a country. Just wait as you waited for Arafat peace after Oslo. For a smart nation, you are really stupid.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
זהירות מלכודת
רוני,
12/08/04 09:55
|
הכתבה היא מגמתית ביותר במטרה לגרום לניתוק בין המתנחלים לבין שאר חלקי העם . התבטאות של אנשים יחידים מוצגת כעמדה כללית של כולם . מוכר וידוע מאוד . שיהיה לכם יום נעים ללא התנתקויות בכלל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הדוברים? אין שמות כי זה שקר
ל"ת
ליאורה וזלמן,
סופגנייה,
13/08/04 01:27
|
|
 |
23.
צריך לבטל כבר כל הקיבוצים-חרטא
יוסי,
ת''א,
12/08/04 09:53
|
|
 |
22.
המתנחלים הללו הם אנשי שנאה
ל"ת
שרוני,
12/08/04 09:43
|
|
 |
21.
עצוב שמי שמשתף פעולה עם צהל
איתי,
ת''א,
12/08/04 09:37
|
הוא אויב המתנחלים. כנראה שהם איבדו את שפיותם. אולי יקימו ועדה נגד משת''פים ביחד עם שכניהם מהחמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
The settlers
Bohadana,
Ashkelon,
12/08/04 09:26
|
They are avid for money!There is no moral religious impulse to settle that land except to make and to ask for more money and the stupid authorities provide them with protection .They are sitting on proper arab land and cause us damage worldwide.Absurd!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הם כבר ממררים לכל תושבי המדינה
יואב,
12/08/04 09:25
|
אני מאמין למתנחלים, מה זה בשבילם למרר את החיים לכמה קיבוצניקים. אחרי שהם גררו מדינה שלמה על כל משאביה לתוך הביצה הזו. קטן עליהם ''לטפל'' בכמה קיבוצניקים (שכמובן יושבים שם הרבה לפניהם, אבל זה נכון גם לערבים שגרים שם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פעם הקיבוץ היה מישב היום עוקר
קיבוצניק,
12/08/04 09:23
|
השינוי בערכים של טובת המדינה, ההתישבות הארץ וכד' ,היו ערכים אותם הוביל הקיבוץ בראש המחנה, היום הקיבוץ התפרק מערכיו והוא עוסק בפרוק ההתישבות, בשנאת אחים ,סמים ,ירידה מהארץ ובהשתמטות משרות צבאי - אז מה הפלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קיבוצניק?
א.ג.,
12/08/04 13:42
|
אם יש לך בעיה של שנאה עצמית מדוע לא תפנה למסגרת טיפולית? בינתיים אין לקיבוצים שום סיבה להתבייש אבל גם אין יותר מדי מקום לגאווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ממש לא מאמין.
לא מאמין,
12/08/04 15:50
|
לא יאומן : שמאלן שנוזף באחרים ולועג להם בגין היותם , לדעתו , שטופים ב''שנאה עצמית''. מה זה ? עולם הפוך ? הוא עוד יעיז לנזוף בעיתונאים על היותם ''ימין קיצוני''... אני ממש המום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא רבונות ולא התישבות
ל"ת
הגיעה השעה,
לקבוע גבולות,
12/08/04 10:43
|
|
 |
17.
מסכים איתך נועה מ8 ב 100 %
ל"ת
דרור,
אור עקיבה,
12/08/04 09:22
|
|
 |
אין נועה ב- 8 :))
ל"ת
ג,
12/08/04 10:22
|
|
 |
16.
הם מאימים גם על תושבי הגוש
מיכאל שהיה שם,
12/08/04 09:19
|
שרוצים לעזוב.המתנחלים לא הפנימו כי עליהם לצאת מגוש קטיף. אם קומץ קטן לא יאיים על התושבים 90% מהגוש יתפנה מרצון. מי שעושה רעש הם בעיקר הקיצונים חלקם אינם תושבי הגוש כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכאל מ16
מיכל,
גוש קטיף,
12/08/04 11:50
|
אני לא מבינה אם היית אצלנו ואתה עדיין חושב שצריך לתת מתנה את המקום הזה לאויבנו והתבלבלת במשפט התכוונת לומר ש 95% לא יסכימו להתפנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל -לא התבלבלתי.
מיכאל,
12/08/04 13:34
|
לא !לא ! לא התבלבלתי! אל תלחצו על התושבים ותיראי שצדקתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כשהשמאל ממרר למתנחלים את החיים
ענת,
12/08/04 09:17
|
כהשמאל מפגין, מסית מוסר מידע על ההתנחלויות , וזה בסדר, אף אחד לא קם. כשהמתנחלים מבקשים למחות על שיתוף הפעולה לנשלם בקבוץ השכן , זה לא בסדר. היכן השוויון ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מתנחלים מבינים רק כוח!!
היהודי הנודד,
12/08/04 09:17
|
ויש לטפל בהם בהתאם!!!
אחרי הפינוי מרצון עם פיצויים נדיבים במיוחד וודאי ישארו כמה פנאטים שינהגו באלימות כלפי צה''ל והמשטרה. יש להכניס את הצבא כולל מג''ב על מנת לטהר את השרצים הללו ולשמור על החוק במדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מי אתם שתמררו חיי הקיבוצניקים?
רמי,
12/08/04 09:16
|
השתן עלה למתנחלי גוש קטיף לראש! תפנימו - רוב העם בעד פינוי ועל שרון לזרז אותו ככל שיוכל! כדאי שתתחילו לארוז לפני שתעופו משם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
טבעם של המתנהלים...
רומיו,
12/08/04 09:13
|
''נדאג למרר את חייהם''... ''נטיל מצור על הקיבוץ וחבריהם...'' אלה פנינים של אנשים פליליים,משוקצים,שכל עולמם,כיצד להחריב את מדינת ישראל ורוב תושביה.אך לא לזמן רב.בטוחני כי ''הם''יהפכו להיסטוריה חולפת וזכרון רע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה זאת אומרת ימררו את חייהם ?
מושיקו,
12/08/04 08:58
|
יש במדינה משטרה ומי שממרר חיים של מישהו אחר - שהמשטרה תטפל בו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
The ''mitnahlim''
israel,
rishon le zi,
12/08/04 08:55
|
The ''mitnahlim'' sounds like a terror organisation. go go what so called true jews. and by the wey, wellcome back to Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גם השכרת ''חדרי אהבה'' לא עורר ב
עוזב קבוץ בזמן,
12/08/04 08:33
|
|
 |
יא חוצפן
ספי,
12/08/04 09:17
|
מומחים לגזענות מדברים על יודנריין ? הרי מה שאתם כבר רוצים לעשות זה ערבריין ובפועל אתם עושים אפרטהייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה מתנגד לגירוש , ספי ?
מיכאל,
12/08/04 15:52
|
למה ? איזו בעייה מוסרית יש לך נגד גירוש אנשים מבתיהם למען השלום ? מה צריך לדעתך לעשות עם הבתים שישארו ריקים ? שתף אותנו , ספי. חשובה לנו דעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה קרה? מה הקריזה
קאיה,
12/08/04 08:28
|
אסור לחלק מהאוכלוסיה לחשוב אחרת מהמתנחלים? האם יש סיבה לפצוח במסכת איומים? אנחנו מדינה דמוקרטית והגיע הזמן שכל אחד שחושב אחרת יאיימו עליו בסנקציות נוראיות אימלול חייו ולפעמים אפילו ברצח מה שעוד לא קרה במקרה הזה.
למה למתנחלים מותר להתסיס את כל המדינה והקיבוצניקים ושאר האוכלוסיה שחושבת אחרת מהם - אסור לקום ולעשות מעשה???
כמה זמן עוד ייעשו מעשי נוולה בשם אלוהים???
די כבר עם זה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם הקיבוצניקים היו הכי איכפת
אריה,
12/08/04 10:07
|
הכי איכפתיים בארץ. בכל פעילות למען הטוב היו הם חוד החנית. היום הם פשוט התפוגגו והזירה בלעדית בידי המתנחלים. עורו, הקיבוצניקים! אין לנו על מי לסמוך אלא עליכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה, תחזור לכלוב
ל"ת
שומר גן החיות,
סיינפלד,
13/08/04 01:30
|
|
 |
7.
הכל כסף
דוד,
12/08/04 08:27
|
ברגע שהמתנחלים יראו את הכסף מול העיינים , ואם זה יהיה מספיק לטעמם , הכל ירגע . להזכיר , כשנפלו פגזים על שדרות והעיר קיבלה מעט כסף (למה?) מיד באו המתנחלים ודרשו גם הם את ליטרת הבשר. פשוט פשוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מתנחלים
ישראל,
צפון,
12/08/04 08:26
|
פולה בן גוריון!?? ''חברה אידיאליסטית''? תאמרי לי איזה צבע אפשר לשפוך על פושע כדי לעשות ממנו אידיאליסט? אדם שהולך וגוזל וחומס ורומס את זכויות שכנו ( הפלשתינאי) הצליח להיות במאמרך אדם אוהד ואידיאליסט. כיצד בדיוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות, שוכחים..........
עמך ישראל,
ארץ ישראל,
12/08/04 08:56
|
מי שהגיע ליהודה ושומרון זה צה'' ל וכל עם ישראל ב 67 - ולא המתנחלים. מי שמפרנס את הערבים - זה המתנחלים. מי שסופג 4000 פצצות מרגמה - זה המתנחילם. מי שנהרג בפיצוצים - זה כל עם ישראל, ולא משנה היכן הוא גר. מי שיושב על אדמות ''גזולות'' של שייך מוניס, עמק יזראעל , אשקלון ועוד - זה לא מתנחילם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל כבש ב-67
ספי,
12/08/04 09:19
|
את השטחים. אבל בגלל מדיניות מחורבנת ובגלל המתנחלים אנחנו מתים שם כבר 35 שנה. ההתנחלות והכיבוש משחיתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עצוב שאלו הקיבוצים
יוסי,
12/08/04 08:26
|
של היום עוד עדות לפשיטת הרגל והיד של תתנועת הקיבוצים שהאידאלים היחידים שנותרו בה הם כסף ושנאת יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
למה לא להקים את המנהלת בשדרות?
ל"ת
א.זרח,
איזור א,
12/08/04 08:22
|
|
 |
3.
מה, הקיבוצים לא היו תמיד השרץ
אריה,
12/08/04 08:15
|
מה, הקיבוצים לא היו תמיד השרץ בעיני הימין? מה כאן חדש? ש''ימין'' פתאום זה לא השחורים של שוק מחנה יהודה אלא לבנים עם כיפות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
המשך
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
12/08/04 08:06
|
בדיוק-כפי-שאמרתי-שהמצב-יהיה-רק-יותר-גרוע-זו-עוד-מילחמת-יהודים-ביהודים-מה-ששרון-בישל-הוא-יצטרך-לאכול-אנשי-הקיבוצים-שכחו-שגם-הם-התישבו-בארץ-כפישעשו-בימי-חומה-ומיגדל-כך-אנחנו-מישבים-את-מדינת-ישראל-זה-לא-פטנט-בלעדי-של-המיתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומה ומגדל
עמי,
מרכז,
12/08/04 11:00
|
לכון שגם בעבר התנחלו יהודים במקומות מבודדים, עד כאן השווה הם נשלחו על ידי העם הצליחו בהתנחלותם והמוסדות הלאומיים ואחר כך המדינה לא דרשה מהם להתפנות, דרך אגב פעילות זו נעשתה ברובה הגדול על ידי שנואי נפשכם - השמאל. לביתר היה משהוא כנאמר - בטל בשישים ולבני עקיבא היו כחמישה ישובים לעומת הקיבוצים השמאלנים הרבים.
ואתם המתנחלים נלחמים בהחלטות הממשלה, אתם הורסים את המדינה, אתם סרטן למדינה - אוכלים את המדינה מבפנים, חשבו על זה - לפעמים צריך להפסיק לחלוב את המדינה ולהתחיל לחלוב פרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם תהיה עקבי?
ע.ע.,
12/08/04 15:44
|
1. דמיין שהסורים יָתנו הסכם שלום בפינוי עין-גב. אתה בעד או נגד? 2. האם אתה מוכן לקבל ולקיים כל החלטת ממשלת ימין או שאתה דורש מאחרים לעשות כן רק כשמדובר בפינוי ישובי יריבים פוליטיים? 3. המדינה (קרי, משלם המיסים) שילמה ומשלמת לקיבוצים מעל 30 מליארד ש''ח (!) לחלצם מהמשבר הכספי בעקבות קריסתם האידיאולוגית. לוקחים כספים מכ-6,000,000 אזרחים ונותנים אותו לכמה עשרות אלפי פושטי רגל ויד. סכום היתר להתנחלויות (כלומר, מעבר לממוצע לאדם בתחומי הקו הירוק) הוא מזערי ביחס. הקיבוצים לא חולבים את המדינה אלא סוחטים אותה. זה הסרטן האמיתי המונע פיתוח כלכלי והאחראי לקיצוץ בנושאי רווחה. 4. הישובים בשטחים הוקמו ע''י כל הממשלות והצלחתם לא פחותה במאומה מההתישבות הותיקה, שחלקה התפורר או נזקק לסיוע, כגון הנח''ל. אי דרישת פינוי ישובים ותיקים משמשת בידך אמתלה להצדקת פינוי החדשים. הגיון מעוות של קיבוצניק או של סתם שמאלני דוגמתי.
צבוע ומתנשא שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצים. חלום ושיברו
פרחיה,
12/08/04 19:44
|
אם למדת היסטוריה וקראת משהו מעבר לתגובות אנשי הימין באתר ודאי ידוע לך שקורבנם של מקימי הקיבוצים היה גדול עשרת מונים משל המתנחלים דה לוקס מעבר לקו הירוק. הם עבדו בסיקול אבנים, סלילת כבישים, בנין וחקלאות בעשר אצבעותיהם ובזיעת אפיהם. הם אפילו נלחמו למען עבודה עברית נגד הפלאחים. הם הסתכנו בעלותם על הקרקע, קרית שמונה ומעלה החמישה למשל מנציחות את זכר הנופלים בתל חי ובחניתה, הם התגוררו באהלים, הם חיו בשיתוף גמור, כי לא היה להם כל רכוש. איש מהם לא ישב ליד המחשב במשרד ממוזג. רבים שלמו בבריאותם בשל התנאים הקשים. איך תעז להשוות. נכון, מצבה של התנועה הקיבוצית היום בכי רע. החזון והלהט לא עברו לבנים בירושה, ולכן מגונה הנסיון להשתלח בתנועה מפוארת, רק כי אתה והוריך לא היו חלק מהחלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עצוב
פולה ב.ג,
12/08/04 07:52
|
תבדקו כמה מילדי קיבוץ כיסופים חוזרים לגור בקיבוץ כשהם מקימים משפחה. כמה ילדים בכלל יש בקיבוץ. תבדקו כמה אהבה ואחוה ורעות וערבות הדדית יש בינם לבין עצמם. תבדקו ותהיו מאד עצובים מהתוצאות. הם מחריבים את עצמם מבפנים ומאבדים את סיבת קיומם ולכן רוצים ומשתוקקים לראותכם נחרבים. קשה לחיות דקה מכם ולראות איך בקושי עצום וביסורים ובמאמץ אתם מקימים חברה אידיאליסטית שמחה ויוצרת. כיצד ילדיכם אוהבים את מפעל חייכם ושבים להיות חלק ממנו וכיצד אתם מקיימים בחייכם מה שהם רצו פעם להיות ונכשלו. גם אריק שרון מעדיף לראות בחיסולכם ולא להביט בראי ולראות מה יצא מהבנים שלו וממפעל חיו. זה מאד עצוב. אל תכעסו עליהם תמשיכו להיות מה שאתם. צדיקי ומובילי הדור והמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי את שתבדקי אותי
טניה,
כיסופים,
12/08/04 11:15
|
הייתי רוצה לדעת מי נתן לך את הזכות להעביר עלינו, חברי קיבוץ כיסופים, ביקורת ולהתיימר להבין את חיי הקיבוץ. מזמינה אותך לחיות איתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי נתן לי את הזכות ?
שרה,
חיפה,
12/08/04 15:58
|
|
 |
לא פקק תנועה אלא פקק בראש
אזרח 1,
12/08/04 08:43
|
למתקראת פולה ב.ג.: גם אילו כל התיאור שלך היה נכון ומדוייק, מה זה שייך לעניין הפינוי? מה זה קשור לפעילות האלימה והלא דמוקרטית של המתנחלים ה''אידיאליסטים'' שלך? הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פולה יקירתי. צדיקים הם לא מי ש
אריה,
12/08/04 08:20
|
פולה יקירתי. צדיקים הם לא מי שדורשים מהזולת ים של תקציבים וכבישים וחיילים לשמירה עליהם. צדיקים הם לא מי שמבצעים בזולת אונס ואומרים: זה לא אונס כי אתה חייב לאהוב אותי! לו בנו את ''חברתם היפה'' בלי לאנוס אותי לממן ולהגן, כמו הקיבוצים של פעם, אולי גם אני חייתי חושב עליהם אחרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה, אריה מכפר-סבא. ואחר כך א
אחת מהחבורה,
12/08/04 13:01
|
תה שולח לנו מכתבים למערכת כדי שנפרסם? אנחנו ימנים, להזכירך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאריה
עמך ישראל,
ארץ ישראל,
12/08/04 08:51
|
אני מבין שאתה יושב לבטח במקומך בזכות ''הבנות של תל-ברוך'' ולא בזכות צה''ל, המשטרה, מכבי אש ומגן דוד אדום, המגינים עליך. כמו כן לביתך לא מגיע כביש, חשמל, מים וכל שאר התשתיות. כל מה שניבנה, ניבנה לפי הסטנדרטים הנהוגים במדינה הדמוקרטית - ישראל. אני מבין שלצערך, אתה לא מודע לכך שהימין נימצא בשלטון כ 30 שנה - וזה מה שהעם רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המגיבים לעמך ישראל
עמך ישראל,
ארץ ישראל,
12/08/04 10:47
|
אני כבר רגיל כשלשמאל כשאין מה לענות, עוברים להטחות אישיות. בנוגע ליכולת ההבנה שלי או היכן אני עושה מילאואים ועוד ועוד.
לעצם הענין - מישהוא יכול להראות לי היכן התקבלה החלטה דמוקרטית על הפינוי ?
שרון כשקיבל את המנדט שלי ,הבטיח לי שהוא עומד בניגוד לעמרם מיצנע, שרצה פינוי חד -צדדי. היום הוא עושה זאת מבלי לקבל אישור של אותם אנשים שבחרו בו. ובניגוד לאנשים ששלחו אותו - מתפקדי הליכוד. אם לזה אתם קוראים דמוקרטיה ., תמשיכו לחיות באשליה שאכן זו מדינה דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, אז אתה בעצמך אומר להתפנות
אני, מה?,
12/08/04 10:18
|
שים לב כמה הטיעון שלך פוגע בך עצמך: בנסיון להוכיח כמה ההתנחלויות ראויות אתה מצדיק אותם כיוון שנעשו ע''י החלטות דמוקרטיות. יופי. ועכשיו ההתנתקות מתקבלת בהחלטה דמוקרטית, אז גם אותה יש לקבל. נכון? יפה. אז אנא: תתחיל לארוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלטה דמוקרטית אלק
חנה,
12/08/04 16:21
|
כשאין לו רוב בכנסת - שרון הולך למשאל בליכוד, כשהפסיד במשאל הוא אומר שילך לממשלה שתחליט אבל כשאין לו רוב בממשלה - הוא מפטר שרים כדי להשיג רוב, וכעת הוא משנה את הקואליציה כדי לאנוס את הכנסת לקבל את ההחלטה שהוא רוצה אבל זה לא ''ילך'' לו, כמובן שבסוף הוא יבצע את זממו כמו במשל הידוע של קרילוב על הזאב והגדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זיכרון של דג זהב
ניצ'ה,
12/08/04 09:58
|
אדון עמך ישראל היקר
הרשה לרענן את זיכרונך
רבין לא היה מהימין - אבל טיפלתם בו. ברק גם לא היה מהימין... אז 30 שנה שלטון ימין זה לא כל כך מדויק...
כמו כן הרשה לי להפנות אותך לספרי ''כה אמר זרטוסטרא'' בו אני מסביר מדוע מסוכן הדבר שכל אידיוט ידע קרוא וכתוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כה אמר זרתוסטרא
נודניק,
12/08/04 10:41
|
כתב ניטשה, לא ניצ'ה.
אמנם טיעון טיפשי מצדך לגבי הרוא וכתוב, אבל בהחלט גם השמאל וגם הימין היו שותפים לבנייה של ההתנחלויות ולכן גם השמאל וגם הימין יורידו אותן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמך ישראל
דרור,
אור עקיבה,
12/08/04 09:21
|
יפה שאתה קובע לעם שהוא רוצה ((((-: מחר גם תגיד שבגללי לא בא המשיח ותגרש אותי מהארץ כי העם רוצה.
אני לא רוצה לעשות מילואים בעזה רק כדי לשמור על התנחלים פרזיטים כמוך. התי פעם אחרונה עשית מילואים רחוק מהבית? הרי המילואים שלך הם בעצם לעשות סיור בהתנחלות ועוד אתה תקבל על זה כסף מהצבא. אני גם רוצה לעשות סיורים בשכונה שלי ושיחשבו לי כיום מילואים!!!
השילטון הוא לא שמאלני אבל בטח שלא ימני קיצוני כמוך - השילטון הוא מרכז בזכות שינוי ואני מקווה שישאר ככה עם צרוף העבודה ותהיה לנו ממשלה חילונית ששמה את הכסף במקומות הנכונים ולא בהתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|