 |
97.
שיף..מהר,ראש השנה מגיע
דודי,
04/09/04 22:43
|
תחשוב על תשובה.הוצאת שם רע על אדם שמזכה את הרבים. תהיה אמיתי עם עצמך..מתוך כמה כמות של יראת שמים כתבת דברים אלו? רק אתה יכול לענות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
אולי הדיון יהיה ענייני ?
לביא,
ירושלים,
21/08/04 23:48
|
במקום להשמיץ לחרף ולגדף , שיקיימו דיון ענייני בנושאים השונים , כל רב ישמיע את דעותיו ומקורותיו כמו בשותי''ם ונלמד מתוך אהבת תורה ואהבת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם האידיאולוגיה מתירה הכל?
יאיר,
24/08/04 13:06
|
האם דברי הרב שרלו, חמורים ככל שיהיו, מתירים לאנשים אחרים (לא כל שכן לרבנים) לשחרר השמצות ושאר דברי לשון הרע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
יש לי בעיה עם אחת הנקודות
שרון,
19/08/04 09:24
|
והיא עניין בתי הדין. המטרה המושגת ממאמרו של הרב שרלו היא ההיפך ממה שטוען שיף. המציאות בבתי הדין ידועה לכל ואין במאמר של הרב שרלו שום חידוש. האפקט היחיד האפשרי מהמאמר הוא רק הערכה לעולם הדתי אשר מוכן להודות בבעיות הקיימות בבתי הדין, ואשר מאפשר איזושהי תקוה לשינוי המצב. הגישה המתעלמת של שיף היא בדיוק זו אשר גורמת בסופו של דבר לכך שהעולם החילוני יקוץ בכל המערכת ויפרק אותה. כל מי שנזקק אי פעם לדיון יודע על מה מדבר שרלו. וכל מי שעובד עם חילוניים בחיי היום-יום יודע עד כמה האינטראקציה שלהם עם בתי הדין והמועצות הדתיות משאירה אצלם טעם מר בפה מכל מה שמריח יהדות. אני בהחלט לא מסכים לנסיונות הטיוח של שיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
ברור שעדיפה תמונה של בחורה...
דן,
18/08/04 23:50
|
|
 |
93.
מר שיף,עוד לא שמעת את זיני
סטודנט,
טכניון,
18/08/04 22:52
|
ראש ישיבת ההסדר ''אור ישועה'' מבזה בבית הכנסת גדולי דור,ומהדר את החילונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב זיני
מתניה,
חיפה,
19/08/04 16:51
|
ההבדל בין הרב זיני לרב שרלו, שהרב זיני מדבר בתקיפות גם כנגד מי שנחשבים גדולים וטובים, אבל האוירה נשארת תורנית, הוא לא מביא דוגמאות על בחורות מעורטלות, הוא גם לא משתמש בסגנון מילים כזה. לעומתו הרב שרלו משתמש במילים שסתם רב האמור לייצג אוירה ערכית ורצינית לא משתמש, ולכן הוא מעלה עליו את התנגדותם של מי שהדבר לא מוצא חן בעיניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הרב שרלו הוא אדם גדול
אפי,
בית שמש,
18/08/04 21:46
|
תעודת כבוד היא לרב ששועלים קטנים מיללים ורועדים מפחד כאשר הוא מסרב לצעוד כל העת עם העדר. הרב שרלו מיצג את היפה שכמעט שכחנו שצריך להיות גם אצל רבנים - השימוש בשכל הישר, היכולת להנות מהעולם הזה ואף לראות בזה מצוה, וחיבור העולם הכללי ליהדות. כשניצב הרב שרלו בדילמה בין הדאגה לעולם הבא שלו לבין הדאגה לאדם השואל שמולו הוא מבכר את האפשרות השניה. ככל שירבו רבנים שכמותו יגבר הלחץ במחנה הרועד מכל שינוי שנתפס כמאיים על האוטוריטות, ורף הגידופים והחרמות יעלה, בשם ברוך הוא וברוך שמו, כמובן. הגיע הזמן שמחרימיו של הרב שרלו יתחילו להתבונן קצת לצדדיהם ויגלו שהם הפכו לקבוצת שוליים, שעם כל חרם וגינוי עצבני הם מתקרבים יותר ויותר למעמד של כת איימיש שמקומה מאחורי ויטרינה מצוחצחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הוא גוליית, חשבתי שהוא נאנס
ל"ת
לןמע,
19/08/04 11:54
|
|
 |
91.
די למשפחת שפירא
יוני,
18/08/04 14:43
|
אני יודע ממקור ראשון כי היא עומדת מאחורי שאול שיף, וזו מלחמה שהוכרזה שם. ככה תמיד עושה העולם החרדי. משפחת שפירא היפסדה להר המור. הפסידה לישיבות אחרות. עכשיו היא מזהה את מי מסכן אותה. אם היא הייתה יודעת בעיזה כבוד והערכה מדבר עליה הרב שרלו היא הייתה מתנהגת אחרת לגמרי. בוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל גם הרהמור זרקו את שרלווספר
לא מבין,
19/08/04 00:27
|
גם בהר המור זרקו את ספריו ההזויים של שרלו. וגם במצפה רמון וגם בשבי חברון וגם בבית אל ועוד ועוד..... אז מה ההשתלחות הזו בגדול בדור ר' אברום???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
מנשה,
19/08/04 20:57
|
הרב שפירא הוא לא גדול הדור - הוא מזרוחניק -גדול הדור הוא הרב אלישיב שליט''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת ראיה חזקה
יוני,
19/08/04 06:04
|
ממש ראיה חזקה ששם לא קוראים משהו שמישהו שלא מה''קו'' כתב. כל כך חזקה הראיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מםפיק
שאול יצחקי,
מרכז,
18/08/04 12:39
|
המשכילים הספיקו לנו לא צריך יותר כל החכמולוגים התגלו לבסוף כמוך , יובל תתחיל להתבייש בעצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
הרב שרלו מחמיר גדול
תלמיד לפני שנים,
18/08/04 12:08
|
אתם לא יודעים מי הוא. הוא מחמיר גדול. אבל הוא מחמיר במה שבאמת צריך להחמיר בו. לא בקשקושים של שאול שיף אלא ביושר, נאמנות קנאית לאמת. הוא יושב שעות ועוזר לאנשים כל יום. הוא מחמיר גדול בעובדין דחול בשבת. הוא מחמיר גדול בזכויות יוצרים ובצדק. אני לא יודע מה עושים בשמיים לאנשים רעים. אבל שאול שיף הוא איש רע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אל תירא
מאיר,
חיפה,
18/08/04 09:16
|
אני רוצה לחזק את ידך בדרכך האמיצה, גם את ספרי הרמבם שרפו דתיים שמרנים, גם את ספרי הרב שטינזלץ מחרימים, אין להם כוח אמיחתי ללא קהל המאמינים, ורוב הדתיים תומך בך ובדרכך, וכפי שאמרת או אמר מישהוא מחביריך הרבנים הופכים את עצמם לבלתי רלבנטים לרוב הציבור הדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם את ספרי אריסטו שרפו
רונן,
18/08/04 15:02
|
|
 |
87.
הרב מימון כבר אמר כי
רונן,
18/08/04 02:14
|
לא חשוב מה כותבים עליך בעיתון, העיקר שכותבים עליך. לעיקר הזה מכוון שרלו מזה מספר שנים כשמטרתו הסופית היא רב מטעם במשרת הרה''ר לישראל. לצורך כך יש עדיין צורך לשחרר מספר נבזויות ואלו אכן ישוחחרו לא משנה כמה תנבחו. השיירה רוצה לעבור. הנביחות רק עוזרות לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
הועד האולימפי
רונן,
18/08/04 02:04
|
מחפש מסוממים באתונה ? שיחפש אצל מי שנותן לו כל פעם פרסומת מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
היי ''הרב'' שארלו
זמיר גל,
ירושלים,
18/08/04 01:57
|
סיימת ללמוד את כל התורה שיש לך זמן לקרוא ספרי רומן וכו' ... מעניין מאיכן ההיתר שלך לקרוא ספרים מעין אלו בתור ''ראש ישיבה'' (חשבתי שבישיבה הולכים ללמוד תורה בלבד לדברים אחרים יש אוניברסיטה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לצערי- הרב שרלו ניתק את הענף
תלמיד קרוב,
התנחלות,
17/08/04 23:35
|
אני נמנה על המחזור המייסד של ישיבת פ''ת , אך פרשתי ממנה בגלל שלצערי הרב שרלו מתרחק מעולם התורה ודעותיו מתפרשות כקונסרבטיביות. לצערי גם בתחום החינוכי הרב נכשל : בחוסר היכולת להתמודד עם תלמיד הומוסקסואל. אני מציע לרב שרלו לקחת פסק זמן ולעשות לביתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישקוש
שרית,
רעננה,
18/08/04 12:44
|
אם יש מישהו שמתמודד ומקבל ולא מעיף מעליו הומוסקסואלים זה הרב שרלו, ואין עוד הרבה כמוהו. אם יש לך משהו רע לומר עליו אז עשית את הבחירה הלא נכונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחדן
אורי,
18/08/04 06:44
|
אם אתה באמת כזה - תזדהה ! אם לא - אתה סתפם פחדן נאלח, וכנראה גם שקרן. אתה כנראה לא מהמחזור המסייד של הישיבה אלא מתחזה פוגע מעליב משמיץ ורע לב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
שרלו מפלגת שינוי היא ביתך
שבתאי צבי,
17/08/04 23:34
|
כחבר שינוי אני שמח ששרלו מביע דעות די זהות לטומי. מקומך אתנו צעד לעברינו ונחבק אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבתאי צבי - שמך נאה לך...
אודי,
18/08/04 23:57
|
ואתה נאה לשמך. אתה פנאט קיצוני שמתחזה ברמה שהיתה מביישת ילד ממוצע בכתה ג'. כנראה התת-מודע שלך בחר בשבילך את שמו של משיח השקר - ואכן אתם הפנאטים כבר קרובים מאד למצב של אמונה במשיח שקר - כל היום מתעסקים באובססיביות בארץ ישראל השלמה, כאילו שאין עוד דברים חשובים בתורה, כאילו שהארץ לא בוערת מרוב בעיות איומות ונוראות. יישר כוחו של הרב שרלו האדיר שמנסה להחזיר את הציונות הדתית לדרך המלך שממנה היא כבר מזמן סטתה לעבר השוליים הקיצוניים והסהרוריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזה שפל, דוס מתחסד
הרא''ה,
18/08/04 15:22
|
הרב שרלו הוא הציוני הדתי האמיתי, הפוגעים בו מחללים שם שמיים ועושים זאת בגלל קנאה בושו והיכלמו, למגיב הנכבד, מאוד מקורי השם שהתחזית שבתי צבי , חבל שמשתמש אתה בשיטות פסולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
כמו ילדים בצבא-
עקביא בן מהלאל,
איטליא תובב'',
17/08/04 22:07
|
רבים איזה סיירת יותר טובה...
תפסיקו לחפש חיזוקים לדרככם מאחרים!
''אם X חושב כמוני אז כנראב שאני בסדר..''
-אבל זו מחלה ידועה בציבור הכלאיים הדתי-לאומי...
ואל תשכחו מה אמרתי! (פרקי אבות..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אני רוצה להודות לרבי שפלוץ
עידית ערמון,
17/08/04 22:03
|
ולהגיד לו תודה ענקית !!!! מה זה תודה?! אחלה אלף תודה!!!! תודה רבי, תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תה אוהב להריח את שפלוץ?!
שיילוק,
18/08/04 00:46
|
|
 |
80.
אין כמו הרב משה נחשוני
ל"ת
יוסי רצהבי,
17/08/04 19:32
|
|
 |
79.
מה אתם רוצים ממנו הוא אחלה רב
הרב משה נחשוני,
17/08/04 19:31
|
|
 |
78.
אני מכיר את הטמבל ששמו שיף
אברי,
17/08/04 19:07
|
לא שווה התייחסות.
דקלמן של כמה רבנים וסותם פיות מקצועי, שלא עושה הגהה, על הדברים שהם מאכילים אותו ואחר כך משרבט אותם בעיתון הנפלא שלו ביחד עם כל סיפורי המעשיות על הניסים והנפלאות המצחיקות שהוא כותב.
יותר טוב שישתוק, מאשר שידליק סתם אש לשוא. בסופו של דבר, מי שיצאו נפסדים מכך הם החרדלים הדוגמטיים שחושבים שאלוהים בכיס שלהם, ואתמול הם חזרו מפגישה דחופה אצל משה רבינו בהר סיני.
בסוף ימאס לכולם מהפונדמטלסטיות הדתית ומהשתלטות שלהם, והם יחזרו לגודל הטבעי שלהם.
הידעתם כי ברחוב ליד מרכז הרב, שמים סרטי סימון לבנים ביום ירושלים בכדי להפריד בין בנים ובנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הולך ומתקבל הרושם
צד''רניקית,
ירושלים,
17/08/04 18:46
|
שכבוד הרב שרלו הולך ומתקרב להיות ציוני-דתי ריאלי. אנסה להסביר למה: א. הרב מנסה להעביר מסר חדשני המבוסס על ההלכה היהודית, תוך יציאה מהגבולות המקובלים בתוך מחנהו ושבירת מוסכמות אידאולוגיות (גבורה ואומץ לב ...על זה משלמים). ב. הוא מושמץ בצורה חסרת רסן. ג. בקרב חלק מהמשמיצים יש נטייה ברורה לכנותו ''קונסרבטיבי'' או ''רפורמי'' ד. הרב תוקף את העסקנים מלחכי הפינכה שלצערנו מקבעים את דעת הקהל בציונות הדתית. ה. הרב ריאלי ואולי יצטרף כבוד הרב לציונות-דתית ריאלית? כנראה שזה צעד אחד רחוק מדי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה-חה-חה
ראליים?,
18/08/04 23:28
|
יש רק בעיה קטנה אחת. הרב שרלו ימני שבימנים בדעותיו. ואנשים ראליים באמת ולא הוזי אוסלו אתם לא מקבלים לשורותיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונות-דתית ריאלית
מתניה,
התנחלות,
18/08/04 09:49
|
חוץ מהאינטרנט אתם לא קיימים בשום מקום, למסור נשק לאויבים זה לא ראלי זה אוילי, לא מצפה ממכם שתתפקחו אתם השמאלנים של הדתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריאליזם זה לכפור, כמו הרפורמים
אביעד פניגשטיין,
18/08/04 00:37
|
אם כך הרפורמים צודקים ממנו הם הקדימו אותו ויותר חזק מדוע שהם לא ריאלים ואמיצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הרב שרלו חזק ואמץ !!!
יגאל,
פ''ת,
17/08/04 18:18
|
הרב שרלו מתמודד עם נושאים שרבנים אחרים מפחדים להיכנס אליהם ומטבע הדברים שיעורר התנגדויות.
הוא לא עוצם את עיניו מהמציאות שקיימת היום בעם, ומנסה למצוא את דרך המלך בין המציאות לעולם התורה, לצערינו לציבור הדתי קשה לרדת לדקויות של השטחים האפורים ורגיל למציאות של שחור לבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי יגעאל איתך בכל אשר תלך
אביעד פניגשטיין,
17/08/04 19:20
|
|
 |
75.
שרלו והדיבורים שלו
עליזה,
רמת גן,
17/08/04 15:04
|
כבר כתבתי לפני זמן מה שלא מוצא חן בעיני בתורה אשה דתית כל הרעיונות של שרלו, וגם כתבתי זאת באתר-אני נמנעת מלקרא את עתון ''שבתון'' שבו הרב שרלו כותב. וכעת אומר לבעלי לא להביא יותר הביתה את העתון הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עליזה! הוא סוטה ראשו כחול
ל"ת
בורגיבה,
17/08/04 19:21
|
|
 |
74.
עכשיו אחרי 250 תגובות
מוריד המסכות,
הלאומי,
17/08/04 14:52
|
ועוד שיקלול של מאות תגובות מכתבות קודמות, אולי יבינו ב-nrg שגם את המסכה הזו אפשר כבר לגנוז, לגנוז???? סליחה. גונזים דברי קודש. מסכות כאלה זורקים לפח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך שחק פוגים ינוקא
ל"ת
שרלונצקי,
17/08/04 19:22
|
|
 |
73.
די להשתקה
שי פי,
17/08/04 12:51
|
|
 |
72.
למה לא מפרסמים תגובות
שי פי,
17/08/04 12:46
|
לפני שעה שלחתי תגובה למה לא מפרסמים אותה. יש צנזורה לטובת שרלו??????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
שרלו
שי פי,
17/08/04 11:34
|
שרלו מקוטלג ע''י רוב רבני הציונות הדתית גם הצעירים שבם כרב קונסרבטיבי. דעותיו חריגות, משליו לקוחים מעולם הנשים ... ובד''כ הגיונותיו גם לבני ישיבתו עוסקים בדחפים יצרים פנטזיות...המקדשות שם שמים לדעתו. אני בחור ישיבה הלומד באור עציון אצל הרב דרוקמן, גם הוא ככל רבני הציונות הדתית חרדים מהרפורמות שלו. בשנים האחרונות חבר אליו שי פירון חוזר בתשובה שמנסה ליצור אתו עולם דתי מבולבל. אני יודע מארוסתי שלמדה אצל פירון כי הוא יצר זרם של חינוך האומר '' קח מה שאתה רוצה - והשאר זרוק לפח'' זו השיטה של ההתחברות, התחברת-טוב לא התחברת שכח את המצווה. שרלו האידאולוג ופירון נושא הכלים. לי כבן ישיבה נראית הדרך נפסדת. האם שרלו פעם ישב עם גדולי הדור הרב שפירא ואליהו ובענווה שאל מה הם רוצים ממנו? רק שחצן ובעל יוהרה יודע שתלמידי חכמים עצומים מסתייגים ממנו ורואים בו תקלה נוראה ולא הןלך לשאול מה עוול מצאו בו. אמר לי אחד מרבותי כי ''מצווה לנדותו''. לכן אם שיף עושה רצון רבותיו גם כינויים עולבים לא יורידו אותו ממעשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס להגיב על שרלוצ'אפלין
ל"ת
צ'אפלין,
17/08/04 19:26
|
|
 |
בחור ישיבה חביב
היה גם אתה,
ישראל היפה,
17/08/04 16:55
|
אני מאחל לך זמן טוב, אני ממליץ לפתוח את הזמן בלימוד הקדמת הנצי''ב לספר בראשית, (מופיע לעיל בתגובה 32)אם אפשר אז בחברותא עם הרב שאמר שצריך לנדות את הרב שרלו. אני מבין שאתה עומד להתחתן, שיהיה בשעה טובה, מי יתן ואתה וזוגתך תזכו להרבות אהבה ושלום בעולם ולא מחלוקות, פירוד ושנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה שחצנית.
מכיר את המגיב,
19/08/04 00:32
|
זה התגובה שלך לדברי הטעם של בחור הישיבה? שלחת אותו לנציב על בראשית? זה מה שאתה זוכר ממרכז מלפני 20 שנה,בכדי לסנגר על שרלו? תמשיך ללמד בנות ועזוב אותנו במנוחה טוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור ועם הארץ
אוהב שלום,
17/08/04 23:53
|
עליו אומר הכתוב ''משנאך ד' אשנא ואתם אתקוטט תכלית שנאה שנאתים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה
איתי,
הדרום,
17/08/04 15:08
|
גם אני למדתי עד לא מזמן באור עציון, ואני חייב לומר שמצדיקים כמוך הישועה לא תבוא. מי אתה בכלל שתכנה רבנים כאילו הם חבריך מהשוק (''שרלו'' ''פירון'') ?! ומה עם ההלכה שאין מזכירים בפני בעל תשובה את עברו, יא צדיק ?! ובכלל, לא נראה לי שאתה מייצג את אור עציון או את הרב דרוקמן (כי גם אני למדתי אצלם) אז תפסיק לנהל לאנשים את המחשבות ותפתח כבר את הגמרא - היום תחילת הזמן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך כותב בחור ישיבה?
תרגיע,
17/08/04 14:15
|
אתה מצהיר שאתה תלמיד באור עציון... אבל יש לך הרבה מה ללמוד על כבוד ת''ח, ועל כבוד התורה. אני בטוח שהרב דרוקמן לא היה מוריד אתה התאר ''הרב'' מהאשנים שהזכרת ולא מתיחס בבוז כזה לאנשים יר''ש שמנסים לחנך בדרכה של תורה, גם אם אתה חולק (ולא הייתי חותם על ''רוב רבני הציונות הדתית'' כמו שאתה כותב כי אני חושב שאתה טועה מאוד). אולי נתחיל להתיחס קצת יותר ברצינות לסוגיות???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
די לחרדלניקים
הנרי,
בית שמש,
17/08/04 05:32
|
הבנו שאול שיף, אתה נגד הרוב הדומם של הציבור הדתי לאומי. הציבור ששותק מההקצנה. הציבור שחי לו בשקט ולא מנסה ללכת בלי אבל להרגיש עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנרי קיסינג'ר מה אתה רוצה
ל"ת
ממוצ'קה,
17/08/04 19:27
|
|
 |
69.
המקור לדברי הרב שרלו
היה גם אתה,
ישראל היפה,
17/08/04 03:10
|
(9) תלמוד בבלי מסכת בבא מציעא דף נט/א
נוח לו לאדם שיבא על ספק אשת איש ואל ילבין פני חבירו ברבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אפשר לשים תמונה של שאול שיף?
סקרנית,
17/08/04 02:11
|
|
 |
67.
הוא קרוב של שירלי לילו??
ל"ת
כוכב דרך,
מיעקב,
17/08/04 01:06
|
|
 |
66.
ר' יובל שרלו
הורדוס המלך,
קיסריה,
17/08/04 00:20
|
הרב שרלו הוא טיפוס כריזמטי, אין מה לומר. הוא גם בחור די נבון, אם כי היומרה שלו להיות ''אינטלקטואל'' גורמת לו לעיתים לחרוג מעולם הידע בו הוא מצוי (תנך ותלמוד) ולצטט מרומנים ומתוכניות רדיו העוסקות בעניניי חוץ (לא אשכח איך פעם, לפני שעלה לגדולה, התריע על ''באג אלפיים'' במבט של נביא זעם, במסגרת שיעור בנביאים ראשונים). אחת הבעיות היא שתלמידיו, בעיקר הצעירים שבהם, נוטים לנהות אחריו בעיניים עצומות לרווחה, לחקות כל הגיג ונימה היוצאת מפיו, וזה מעורר את החשש שאנו עומדים בפני מתקפת אברכונים הנוטים אחרי ארוטיקה ואקטואליה, מבלי שמלאו את כרסם בש''ס, פוסקים, וקיגעל ירושלמי. קטונתי מלהכריע בויכוח לגבי מידת הרפורמיות שלו מול החרדליות של שיף (מה גם שאינני נמנה על קוראי הצופה) אך יתכן כי כדאי שהצופה יפתח גם הוא עיתון אינטרנט ובו נוכל לברר האם בנותיו של שיף אכן זכו לשידוך הגון בעקבות מאמריו, או שמא הן נאלצות להסתפק בבוגרי ישיבת פתח תקווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדעדכן אחי ל''הצופה'' יש מזמן את
הצופה,
מצפה צופיה,
17/08/04 12:56
|
|
 |
65.
שר - לו ולא לנו
יפעת,
תל אביב,
16/08/04 22:33
|
כשמישהו ולו יהא חכם שבחכמים , מלומד שבלומדים חושב שעליו לפטפט על כל נושא אין פלא שיש לו כל כך הרבה מעידות. שרלו יושב על תקן של מוכיח בשער ומומחה שמביע דיעה על כל נושא לא פלא שהוא מועד ''כי ברוב דברים לא יחדל פשע''. המלצה ידידותית - שיסתגר קצת בבית המדרש יעשה חשבון נפש - טוב לו וטוב יהיה לאנשי הציונות הדתית ובודאי לרבני צוהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא נפל
יונתן,
17/08/04 00:27
|
אם שמת לב הוא לא חזר בו. שאלתי אותו, והוא ענה לי בלשון זה: בגמרא כתוב כי נוח לו לאדם שיבוא על ספק אשת איש ואל ילבין פני חבירו ברבים. זה בדיוק מה שהוא אמר לתלמיזים שלו באיזה סיפור שלא היה קשור אליו בכלל. והוא לא חוזר בו אפילו ממילה אחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרלו-רבני צהר
שלוה,
רמת גן,
17/08/04 15:05
|
כך נראים רבני צהר. עכשיו אני מבינה למה אני לא ''מתה'' עליהם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמן לא חוזר בו כמו כלב
ל"ת
פסיכולוג,
17/08/04 08:47
|
|
 |
לבוא על אשת איש? זה לא יפה
ל"ת
גם לא על פנויה,
17/08/04 02:07
|
|
 |
שיכנס לישיבת סלבודקה בב''ב
ישורון,
17/08/04 00:13
|
|
 |
אני מעדיף רק את הוודקה
ולדימיר איבאנוב,
סט. פטרסבורג,
17/08/04 01:07
|
|
 |
מי את בכלל שתגידי לו איך ללמוד
ל"ת
אניני,
16/08/04 23:26
|
|
 |
היא זה היא ,והיא צודקת
ל"ת
אניני,
17/08/04 00:14
|
|
 |
64.
צריך להבין את הרב שרלו
יעקב,
רמת הגולן,
16/08/04 21:23
|
הרב שרלו מבין מה שהרבה ראשי ישיבות אחרים לא מבינים, הבעיה של הציבור הדתי לאומי היא בחוסר מנהיגות רוחנית ל''עמך'' ולבעלי בתים. בחור ממוצע שסיים ''הסדר'' מוצא את עצמו חמש שנים אחרי הישיבה גר בפתח תקווה או כל מקום אחר, הקשר עם הישיבה ורבניה מזמן אבד ולרב השכונה או העיר הוא כלל לא מתחבר ( בדר''כ זה ש''סניק או ליטאי ) לציבור הזה בדיוק הרב שרלו פונה. בכל מקרה אני למדתי אצלו בישיבת הגולן ואני מסכים עם זה שיש לו דעות חריגות ולעיתים בעיות בהתנסחות, אך מדובר בתלמיד חכם עצום שצריך להיצהר בכבודו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פידופילים והם חריגים
ל"ת
הוא לא שונה,
17/08/04 08:45
|
|
 |
זה חינוך גרוע בלבל מוחות
הרבברנוצה,
17/08/04 00:17
|
אז מה זה חינוך להתחבר לחילוניים בזיוף, ולא למד להתחבר עם חרדים אז מה יצא מהחוכמולוגיה הזאת? אז תבין שזוה חינוך כושל חסר חזון לגאולה העתידית. כי במוקדם או במאוחר הדור הבא של ברב שרלו יצאו ללא כיפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
איזה מבט עורג.
ל"ת
בחורים התערטלו!,
16/08/04 20:43
|
|
 |
62.
הרב שרלו.עדיף היה להשאר בגולן
דב,
16/08/04 20:17
|
למה היית צריך את הפרסום.זכורני שאמרת פעם ''ת''א היא בשבילי מקום זר'' .צדקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה, ולכן הוא עכשיו בפתח תקוה..
אריאל,
17/08/04 11:44
|
|
 |
61.
מוטב ששאול שיף
איזולירבנד,
16/08/04 19:48
|
יפתח במערכה חזיתית נגד הרב שרלו כמה שיותר מהר - בקרוב העתון שבו נותנים לו לקשקש יסגק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
משהו לא ברור לי
קשה הבנה,
16/08/04 19:20
|
עד כמה מעורטלת תהיה הבחורה? ביקיני? טופלס? עירום מלא?
בכל מקרה, אני מהמצפים בקוצר רוח לזמן בו הרב שרלו יהיה עורך הצופה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
זה בטח לא ציטוט נכון
יוני,
16/08/04 17:39
|
נא לשים לב שהוא לא התיחס לכתבה ולא הגיב, והציטוט על בחורה מעורטלת הוא יכול מאוד להיות ציטוט לא מדויק לחלוטין שעבר מאחד לשני עד שהגיע לכבוד הכתב הנכבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הוא לא אמר כך, שיודע מהר.
ל"ת
הוא גולש, הרב?,
אולי לא יודע,
16/08/04 20:44
|
|
 |
58.
ומה עם בחורים מעורטלים? סוטים
ל"ת
בחור,
16/08/04 17:25
|
|
 |
57.
ושוב ציטוטים נבחרים
למען השם,
מספיק לפלג!!,
16/08/04 17:14
|
בשירת האזינו על הפסוק '' הצור תמים פעלו ... צדיק וישר הוא '' דשבח ישר נאמר להצדיק את דין הקב''ה בחורבן בית שני שהיה דור עיקש ופתלתול
ופירשנו
שהיו צדיקים וחסידים ועמלי תורה
אך לא היו ישרים בהליכות עולמם
על כן מפני שנאת חינם שבליבם זה את זה חשדו את מי שראו שנוהג שלא כדעתם ביראת ה' שהוא צדוקי ואפיקורס
ובא ע''י זה לשפיכות דמים בדרך הפלגה ולכל הרעות שבעולם עד שחרב הבית
ועל זה היה צידוק הדין
שהקב''ה ישר הוא ואינו סובל צדיקים כאלו
אלא באופן שהולכים בדרך הישר גם בהליכות עולם ולא בעקמימות אע''ג שהוא לשם שמיים
שזה גורם חורבן הבריאה והריסת יישוב הארץ
וזה היה שבח האבות
שמלבד שהיו צדיקים וחסידים ואוהבי ה' באופן היותר אפשר
עוד היו ישרים
היינו שהתנהגו עם אומות העולם
אפילו עובדי אלילים מכוערים
מכל מקום היו באהבה עמם וחשו לטובתם באשר היא קיום הבריאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת פינת פרשת השבוע?
שרי צוריאל,
רחוב סומסום,
16/08/04 18:36
|
|
 |
תקראי שוב ולאט
ל"ת
עוגי,
אותו רחוב,
16/08/04 18:46
|
|
 |
קראתי שוב
שרי צוריאל,
16/08/04 18:59
|
זה גם די מטומטם.
ואני מבטיח לך שאני היחיד שקרא את הגבבה הזאת עד הסוף.
יאללה - עשית את הפאשלה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרי, תירגעי. מה עם קיפי?
ל"ת
אחמד,
שטחי א''י,
16/08/04 20:45
|
|
 |
זה ציטוט מהנצי''ב זצוק''ל
שי,
16/08/04 20:36
|
ואת צריכה לאכול עפר ואפר בתוך פיך שדיבר כך על גדול ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרי! זה משקה לא!
ל"ת
שרי צוציאל,
17/08/04 08:39
|
|
 |
דתי לאומי שפוי! אין דבר כזה
ל"ת
A.P,
אביעד פניגשט,
17/08/04 08:38
|
|
 |
אתה עברת על חטא מדרבנן
שרי צוריאל,
16/08/04 22:17
|
לא שמעת על כך שהמביא דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם??
לך תלמד כמה שנים במקום תורה ואז תחזור לספר מה גילית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עפר ואפר זה לא טעים, יא קיצוני
ל"ת
דתי לאומי,
ושפוי,
16/08/04 21:52
|
|
 |
56.
הרב שרלו, כיבדתיך אך הגזמת
ל"ת
בחורה מעורטלת??,
גסות רוח,
16/08/04 17:09
|
|
 |
55.
הציבור החילוני:
אור,
16/08/04 16:44
|
|
 |
יענו את שרלוק'ה?!
ל"ת
שרלוק'ה,
17/08/04 08:35
|
|
 |
54.
שיף-עתונאי קטן עלוב וגלותי
נירה,
רעננה,
16/08/04 16:24
|
שהתחרד לפני מספר שנים ומסתובב ברעננה כמו קוזאק שיודע הכל. יסלח לי הרב פירון, ויסלחו חבריו, כולכם אנשים מיושנים , לא פתוחים ולא מודרנים. זכותכם. אבל מכאן ועד הדברים הקשים שאתם מטיחים ברב שרלו, הדרך ארוכה, מיותרת ומכוערת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''קוזאק''
שולמית,
רעננה,
17/08/04 22:58
|
יש לך תגובה עניינית? עלא כיפק! מה שייך התיאור הבלתי מציאותי שהמצאת על שאול המסתובב כקוזאק יודע -כל ברעננה?ראית אותו פעם? דיברת איתו פעם?שמעת אותו פעם מתיימר לדעת הכל או פחות מזה? ''חכמים הזהרו בדבריכם'' שנה טובה, שולמית שיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הרב שרלו
אלון,
פ''ת,
16/08/04 16:03
|
לא היה בין הרבנים שהמפד''ל מתחננת בפניהם להופיע בפרסומת ''הרבנים-התומכים-במפד''ל-ערב-בחירות''?
שיף זורק אבן לבאר שמעסיקיו שותים ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר את אביעד פניגשטיין
ל"ת
שועל המדבר,
16/08/04 22:59
|
|
 |
לא אבל אני מכיר אותך, רומל!!
ספודיק,
16/08/04 23:44
|
|
 |
איך אתה מכיר את רומל?
ל"ת
רואה סרטים! הה,
17/08/04 00:20
|
|
 |
52.
די, זה כבר משעמם
ל"ת
עופר פליישמן,
חדרה,
16/08/04 15:59
|
|
 |
51.
מה זה רב שרוקד מה יפית?
צדיק,
סדום********,
16/08/04 15:35
|
ממתי רב זה רק בשביל הדתיים? חילונים אינם יהודים? רב צריך לקרב את כל עם ישראל ואם הרב שרלו מצליח בכך, יישר כוחו. הלואי שכל הרבנים היו משתדלים קצת יותר גם בכיוון הזה, ולא מקדשים את תורת ישראל וארץ ישראל על חשבון עמישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
פשקוויל עם בחורה...ימות המשיח
שבאבניק,
על הברזלים,
16/08/04 15:30
|
כשידביקו בגאולה פשקויל עם תמונה של בחורה במקום כל הלשון הרע וההלבנת פנים אני יידע שהגיע המשיח. כל העיתונים שלנו מלאים לשון הרע אבל פרצוף של בחורה חס וכרפס.
צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה מי תהיה הבחורה.
משה סבוטאז',
קישינב,
16/08/04 18:35
|
|
 |
היא מפד''ל ניקית לבנה
ל"ת
שר כלוט,
17/08/04 08:30
|
|
 |
49.
ה''רב'' שרלו
הרב שי פי,
פתח תקווה,
16/08/04 15:05
|
די הגיע זמן אמת. תורה אינה גחמה איטלקטואלית, אלא שרשרת של העברת תורה מדור לדור. ''משה קבל תורה מסיני ומסרה ליהושע וכו,''. כאשר אנו רואים כי גדולי עולם החיים בתוכינו הרבנים שפירא ואליהו,לצד עשרות רבנים אחרים הרואים ברב שרלו סכנה מוחשית של רפורמה. האיש הזה מנסה לקרוע את הציונות הדתית מכלל עולם התורה, הבינו תורה אינה שיחות על ארוטיקה או תשוקות, האיש מרבה למשול משלים מעולם מאוד צר...שימו לב על מה הוא דורש בדרשותיו , מה התגובה שלו על שיך ... בחורה מעורטלת... האיש לוקה בחוסר רגישות משאת חייו רבנות אלטרנטיבית שהוא המוביל אותה. כשרון אינו חזות הכל. האיש מהווה סכנה לאורטודוקסיה ולכן טוב שגדולי הרבנים יוקיעו את האיש הזה ויאמרו כי הוראותיו אינן דברי תורה. אני רואה את התגובות של ציבור דתי לאומי שחלקו ריק מתורה צבור שאינם יודעים מהם הפרמטרים לגדול בתורה. טוב ששאול שיף עושה במלאכה ...חבל שרב כמו אריאל נותן מטריה רוחנית לצוהר ובזה מגבה את המהלך החמור של שרלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר את אביעד פניגשטיין
ל"ת
שועל המדבר,
16/08/04 23:02
|
|
 |
גם שיר השירים מתערטל
אחאב בן עמרי,
שומרון.,
16/08/04 19:01
|
|
 |
בקשר לר' שרלו כדאי להיכנס
יריב,
חולון,
16/08/04 17:05
|
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1069690
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה מר פי
דוד,
צרעה,
16/08/04 16:34
|
צר לי אך לא מקובלת עלי דעתך בנוגע לגדולי התורה. ברבנות הציונות דתית יש גדולה רבים ולא רק הרבנים אליהו או שפירא, הם אולי מייצגים את מה שהמפדל רוצה שייצגו אך יש רבנים חשובים וגדולים לא פחות ואותם רבנים ברובם לא יוצאים כנגד הרב שרלו. אז הרב אברום כועס על הרב יובל והרב אליהו לא מייצג אלא זרם צר שעלה לגדולה. אני בכלל חושב שהרב אליהו מוטב לו היה משתיק קצת את בנו הצפתי שעושה בושות לציונות הדתית הרבה יותר מהרב שרלו...וד''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שהרב אריאל מבין יותר ממך
ל"ת
ירון,
16/08/04 16:34
|
|
 |
כנראה שהרב אריאיל דומה לשרלוט
ל"ת
ישורון,
16/08/04 19:25
|
|
 |
עוד מתחזה
דני מירושליים,
16/08/04 15:55
|
הציונות הדתית הצליחה לייצר למרבה הצער אוילים -כזה הוא הכותב שבא מתוך עולם חשוך שבינו לבין היהדות אין שום קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
דיון קצת יותר רציני-חשוב
היה גם אתה,
ישראל היפה,
16/08/04 15:03
|
כדאי לקרוא את המאמרים של הרב שרלו, כך שהדיון יהיה יותר רציני. לכל הטוענים שהרב מתחנף לחילוניים כדאי לקרוא את המאמר 'התורה איננה טכסט' שהתפרסם בעיתון הארץ. כתובת השיעורים: http://www.tora.co.il/shiurim/sharlo.htm קריאה, לימוד, מהנה ומועיל. (נא לקרוא בראש פתוח ולהשתחרר מהלשונות הרעים ששמעתם.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
נמאס מההתחרדות של שיף ומרעיו
חיים מיתר,
רעננה,
16/08/04 15:01
|
מר שיף היקר, רצונך להחמיר בכל דבר וליצור ריחוק מהציבור החילוני, משקף דעת מעטים. נסיונך הבלתי מתפשר לכפות דעתך ודעת הרבנים שאת חצרם אתה משרת, מאוס לגמרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בעד התחארטות
ל"ת
חארטה,
16/08/04 23:36
|
|
 |
46.
dosim
david,
16/08/04 15:00
|
The dosim are interpreting the torah according to their own personal needs - anything that serves their need and hunger for power and money becomes 'Torah Mesinay'. Perhaps it is about time they dump the whole institution of religeon and spend their time doing something more constructive !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קונסרבים לקיבינימט
ל"ת
דוסיס,
16/08/04 23:38
|
|
 |
45.
הטעות ברב שרלו היא ההגדרה שלו
שוקי,
פ''ת,
16/08/04 14:53
|
לדעתי הטעות היסודית בהגדרת ה''רב'' שרלו היא בעצם הדבקת הכינוי ''רב'' לפוליטיקאי.
נכון. אתם יכולים לומר שהוא לא ''המציא'' את זה, ושרבנים רבים וגדולים ממנו דוחפים את ידם לכיוון הפוליטיקה הרבה יותר מאשר לפסיקת הלכה, אבל אצלו הפוליטיקה זה העיקר. השאר תפל. ה''רבנות'' היא רק תואר שהוא מתהדר בו ע''מ להשמיע את דעותיו הפוליטיות בנוגע ליחס שלו לרב קוק ולציבור הד''ל בכלל.
אני כותב את הדברים כהסקת מסקנות מ''שיעור'' ששמעתי מפיו פנים אל פנים בערב שירי משוררים.
מסקנתי בשורה התחתונה היא שמהרגע בו יתחילו לקרוא לו ''הפוליטיקאי הדתי יובל שרלו'' - הרבה בעיות ושנאה (מוצדקת) כלפיו יבואו על פתרונן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוקי היקר
גדי פרידמן,
24/08/04 11:42
|
אנא חזור אלי אישית ואולי תסביר לי את מסקנותיך המענינות. בתור אחד שלמד מאות שעות אצל הרב שרלו, אני יכול להצהיר שלמיטב התרשמותי, דבריך ריקים מתוכן. כנראה עברת חוויה קשה מאוד אם אתה מגיע כ''כ מהר למסקנה כ''כ חמורה. ומספיק בטוח בדעתך ע''מ להעיז לפרסם זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מגיע לי לערב אחד
תהיה בריא...,
17/08/04 11:57
|
על ''שירי משוררים'' בו הרב שרלו דיבר, ואתה מיד מסיק שהרב שרלו לא יודע כלום בתורה... אז אני מציע לך לעשות מעשה פשוט וקל. קח את עצמך (באוטובוס, אוטו וכד') ותסע לישיבת פ''ת. תראה כמה תורה שגורה בפי הרב, ורק אח''כ תבקר אותו!
הרב שרלו הוא רב! כמו שכל רב מדבר על נושאים ''פוליטיים'' כך גם הרב שרלו. מה עם הטור של הרב אבינר? זה גם פוליטיקה... אתה כנראה לא מבין שאנחנו עוסקים בתורת חיים! ונושאים כמו ארץ ישראל, המצב החברתי והכלכלי והיחס לחילונים הם גם חלק מכל רבדי התורה שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא נקרא רבייס שר לוט
צ'יצ'ולינה,
16/08/04 23:40
|
היא איז שיכור, היא איז נוט רבי, היא איז לאב פאק א- ליידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר את אביעד פניגשטיין
ל"ת
שועל המדבר,
16/08/04 23:04
|
|
 |
44.
הרב שרלו צודק
Hermon,
Jerusalem,
16/08/04 14:47
|
פירסומם של דברי השקר והשנאה של שאול שיף, פוליטיקאי מדרג ז', חמורים הרבה יתר מפרסוף תמונה של בחורה מעורטלת. דבריו מרעילים את האוירה, גורמים לשנאה, ואינם מוסיפים לאהבת התורה. יישר כח לרב שרלו שמוריד את התורה לעם, ומציב את ההלכות בגובה העיניים. למען מימוש הגאולה הקרובה רק יהדות מעשית כפי שהרב מכוון, תוכל להחזיר את האמונה אצל הבנים האובדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון דרייק
ל"ת
זיז,
16/08/04 23:05
|
|
 |
43.
הצ'יף הדפוק
מתניה,
התנחלות,
16/08/04 14:15
|
איך אומר אדיר זיק, יש לציבור הדתי לאומי צ'יף דפוק בראש.
להלן האיבחון הציבור הדתי לאומי איננו דוגל בקיצוניות, עיון קצר בהיסוריה היהודית מגלה שמקיצוניות היגענו לחורבן ולמחלוקת, אי לכך ובהתאם לזאת הם מקבלים כל אחד איך שהוא, ולכן הציבור שלהם כולל בתוכו גוונים שונים בתכלית, אנשים יראי שמים המדקדקים על קלה כחמורה ועד כ'פיפניקים. כמו כן שקיפות היא מילה מאוד מוערכת אצלם, ולכן אין לאף אחד צורך להסתיר את דעותיו.
על רקע כל האמור, יכול הרב שרלו להביע את דעותיו בחפשיות, גם אם הם לא מקובלות על דעתם של חלק מחכמי ישראל המסורתיים, הוא גם איננו חושש שהציבור שלו יתנגד אליו, צ'יפ דפוק כבר אמרנו, גם ככה הציבור שלו לא החלטי, קצת מרחף, וגם החזקים שבציבור יצליחו להליץ טוב בעד דעותיו.
המסקנה הויכוח יסתיים, האנשים ימשיכו לחיות את חייהם, אף אחד לא יוצא מחוץ לחוק, זהו אופיו של הציבור הדתי לאומי, למי שזה לא מתאים שיפרוש, רק שיקח בחשבון שהוא יצטרך ללבוש שחורים בכדי להיקלט בציבור אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני הכתיבה תעשה פיפי
ל"ת
שרלוט,
16/08/04 23:07
|
|
 |
למתניה: צ'יפ ולא צ'יף
ל"ת
חגית,
16/08/04 22:08
|
|
 |
42.
הרב שרלו
הראל,
תל אביב,
16/08/04 14:11
|
|
 |
...או לא נראית בכלל
ל"ת
שכנא,
18/08/04 11:17
|
|
 |
ילכו אל הנערה
ל"ת
ישורון,
16/08/04 23:08
|
|
 |
כן , יהדות רפורמית או בכלל לא
ל"ת
ירון,
ירושליים,
16/08/04 15:01
|
|
 |
יהיו הרבה יותר דתיים
אלעד,
גבעתיים,
16/08/04 20:59
|
|
 |
הרבה דתיים שמוקים
ל"ת
שרלוט,
16/08/04 23:09
|
|
 |
41.
שיף הקלפטע שרוקד מה יפית
דני,
גליל,
16/08/04 14:01
|
שאול שיף הוא מתבטל בפני חרדים שאול ,שאל פעם את הרב נבנצל על רעיון תורה ועבודה.די כבר עם האפולוגטיקה בפני החרדים ה''סטייפלער '' וכולי. יש לנו קו משלנו תורה ועבודה .בלי להיתקרנף בפני אף חרדי.אל תדאג תקבל קומפלימנטים ביתד נאמן ובנותיך יזכו לשידוך טוב (העיקר ששאול יצא בסדר אצל החרדים )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ידבר על מדונה בישיבה
ל"ת
שועל המדבר,
16/08/04 23:09
|
|
 |
שרלוט ידבר על מדונה
ל"ת
שועל המדבר,
כי הוא אוהב,
17/08/04 08:27
|
|
 |
40.
שרלו זה לא סוג של יין?
לא מבין ביין,
16/08/04 13:24
|
|
 |
אתה מתכוון ליין מרלו
ל"ת
חגית,
16/08/04 17:19
|
|
 |
חגית! אתה מרלו ברנדו
שרלוט,
17/08/04 08:25
|
|
 |
לשרלוט: מרלון (ברנדו) ולא מרלו
ל"ת
גם אם מר לו,
ועצוב,
17/08/04 12:40
|
|
 |
מריה מגדלנה
ל"ת
צ'יזס קרייסט,
ממרומי הצלב,
17/08/04 12:39
|
|
 |
מרלון ברנדו.
ל"ת
מריה וישו,
הוותיקן,
17/08/04 12:38
|
|
 |
Marlon
ל"ת
Brandy,
27/08/04 09:56
|
|
 |
שרלוט, היא גרה ברשל''צ ליד היקב
חברה מהעבודה,
17/08/04 12:30
|
ועוסקת בתחום. למדה בצרפת ואנחנו גאים בה. לך הייתי מספקת איזה בציר 87' לא יותר. ואל תתחצף למומחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כל יום בראשון
ל"ת
מלפפון,
17/08/04 19:34
|
|
 |
לחגית שמבינה ביינות מעידית
עידית,
16/08/04 20:42
|
נראה לי שהכוונה של 40 היתה יותר עמוקה, ואת לא הבנת..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה סוד
ל"ת
שרלוט,
16/08/04 23:11
|
|
 |
לא !שרלו הוא חומץ בן יין
ל"ת
ישורון,
16/08/04 19:28
|
|
 |
היי מומחית תשלחי לי אי מייל @
ל"ת
אלון,
16/08/04 22:07
|
|
 |
היי ביי
ל"ת
נחמה גלמין,
16/08/04 23:53
|
|
 |
בעצם שרלוט זה סוג של בצל. ליתר
טבח מומחה,
17/08/04 12:37
|
|
 |
גרפומנים מומחים לייננות, לכו !
ל"ת
הרב אסטרגון,
17/08/04 12:35
|
|
 |
חברה, אין כמו יקבי זכרון יעקב$
ל"ת
$$$$$$$$$$$$$$$,
יין הכי טוב,
17/08/04 12:33
|
|
 |
די. יקבי אפרת הכי טובים !@
ל"ת
אפרת,
יקבי אפרת,
17/08/04 12:32
|
|
 |
לאלון: מצאת אותי כאן? @
ל"ת
יין מרלו,
16/08/04 23:52
|
|
 |
יש גם פטריה בשם שרלוט, אבללללל
ל"ת
אני לא יודע אם,
היא כשרה !!!,
17/08/04 12:36
|
|
 |
יקבי חברון התשובה למלעיזים*&&&
ל"ת
ברוך,
17/08/04 12:34
|
|
 |
חגית, אלון, יין מרלו, ו-@ מה
שמואל,
17/08/04 02:10
|
|
 |
אנחנו מגיבים ולמעריב - ריטינג
ל"ת
יובל אופיר,
מטולה ועפולה,
16/08/04 22:05
|
|
 |
חנות המשקאות של ישורון. איזה
ששון, מוחמד,,
אינגה ורוי,
16/08/04 22:05
|
|
 |
שם של 12 שבטים
ל"ת
רביי שרלילו,
יובל שרלוט,
17/08/04 08:22
|
|
 |
יין, חומץ, מים מינרליים. מה זה
ל"ת
נטע שמואל,
16/08/04 22:03
|
|
 |
נטע, חנות משקאות
ל"ת
שוקו קרלו בשקית,
16/08/04 23:54
|
|
 |
אין כמו יין עם גבינות באספסת
ל"ת
שמן,
16/08/04 22:02
|
|
 |
ישורון, מה קורה לך?
ל"ת
שמפניה,
יין נסך,
16/08/04 22:01
|
|
 |
כולם שותים והוא שר לו
ל"ת
יובל,
16/08/04 23:55
|
|
 |
כולם רודים והוא שר לו
ל"ת
יובל,
16/08/04 23:55
|
|
 |
תיקון: כולם רוקדים ולא רודים
ל"ת
יובל,
17/08/04 02:10
|
|
 |
שמפניה גם אתה פה? מה יגיד אדיר
ל"ת
זיק?,
16/08/04 23:54
|
|
 |
39.
לקרוא שוב ושוב ושוב את
היה גם אתה,
ישראל היפה,
16/08/04 13:19
|
|
 |
למי הוא מתכוון?
ל"ת
ששששש,
16/08/04 20:39
|
|
 |
38.
מה זה הצופה, תסבירו לנו
ל"ת
מוטי,
לוד,
16/08/04 13:01
|
|
 |
ה עיתון של נביאי השקר
ל"ת
שועל המדבר,
17/08/04 08:19
|
|
 |
לא ללכלך על הצופה !!!!!!!!!!!!
ל"ת
עיתוננו,
17/08/04 12:41
|
|
 |
37.
איך משווים עתונאי סוג ד' לרב
ל"ת
המקובל ביותר על,
הציבור בארץ,
16/08/04 12:58
|
|
 |
לשרלוט סוג ז'
ל"ת
זזזזזזז,
16/08/04 23:13
|
|
 |
36.
תמיד עדיף בחורה מעורטלת
חילוני הכי טוב,
16/08/04 12:36
|
בחורה מעורטלת תמיד עדיפה על קשקושים של דוסים כמו הנ''ל. דרך אגב, גם בחור. תתחילו כבר לפנות יישובים במקום לריב אחד עם השני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר, הבנו שאתה דו מיני
ל"ת
מעיין קרת,
הביצה,
16/08/04 16:30
|
|
 |
למעט הפינוי אני מסכים
ששון חממי,
16/08/04 13:13
|
|
 |
אין בעיה, נתחיל לפנות ישובים.
המגיב לענין,
16/08/04 13:13
|
נתחיל ברמת אביב, אוקיי?
בור שכמותך, לא כל הדתיים ימנים, תתעורר ותתחיל להכיר את העם שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תסלחו לי, אבל מה הזה הביטוי
מאיה,
16/08/04 12:36
|
''בחורה מעורטלת'' שיוצא מפה של רב? ועוד ''עדיפה תמונה שלה?'' אלה מילים של רב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיה! זו הבעיה שרבנים קמו עליו
ל"ת
ישורון,
16/08/04 21:16
|
|
 |
הוא התכוון שעברת לשון הרע חמור
המגיב לענין,
16/08/04 13:07
|
הרבה יותר מתמונה של בחורה מעורטלת. הוא צודק מבחינה הלכתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מצדיק ללכת לפי המחשבות
ל"ת
ישורון,
16/08/04 21:17
|
|
 |
ולמה הוא היה צריך לבחור דווקא
מאיה,
16/08/04 16:30
|
|
 |
מאיה ! הלב הולך אחר הלב
ל"ת
ישורון,
16/08/04 21:18
|
|
 |
המוח הולך אחר הלב
ל"ת
ישורון,
16/08/04 23:15
|
|
 |
מאיה תפסיקי להיות קטנונית
נו באמת,
חלם,
16/08/04 19:42
|
אם תהיי קטנונית באיבחון האסוציאציה תעזרי לשיף זה שהחרדים עכשיו מפרגנים לו ולבנות שלו יהיה עכשיו שידוך משהו משהו. מה ''הסטייפלר '' חשב על תורה ועבודה. השיעור של הרב אלון גם כן מעורב אז החרדים בטח רואים בו ''טומאה ''.שיף נהנה מ 2 העולמות מזרחי וחרדי.הגיע הזמן שיהנה רק מאחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה משנה למי אני עוזרת?
מאיה,
17/08/04 03:31
|
משנה לי רק מה נכון ומה לא. ולא נשמע לי נכון שרב ידבר ככה. ומה זה איכפת לך מכמה עולמות נהנה שיף? קנאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא חם עליך
ל"ת
קנאי,
17/08/04 08:17
|
|
 |
אחרי שתגיב לעניין, תחזור אלי
מאיה,
16/08/04 16:29
|
|
 |
מאיה ! הוא לא יחזור
ל"ת
king,
16/08/04 21:19
|
|
 |
בחורים תמיד חוזרים אלי.
ל"ת
מאיה,
17/08/04 03:31
|
|
 |
אין לימחזור
ל"ת
שרלוט,
17/08/04 19:37
|
|
 |
איזה חמוד!
ל"ת
מישהי,
17/08/04 17:34
|
|
 |
ואתה כנראה לא קיבלת מעולם
ל"ת
מישהי,
17/08/04 12:47
|
|
 |
זיינגזונג, תתנצל בפני מאיה
ל"ת
אשתך נותנת,
כאפה לאחרים,
17/08/04 12:45
|
|
 |
כנראה שאת נותנת בחום
ל"ת
זיינגזונג,
17/08/04 08:15
|
|
 |
אז למה בבני ברק מלבינים פנים?
תם,
מה זאת,
16/08/04 15:25
|
|
 |
34.
כיפאק לשרלו 3 X
כיפאק היי,
קיבוץ עסיסים,
16/08/04 12:23
|
|
 |
33.
אני נקרע בין שתי הדעות אבל
ל"ת
זוהי מחלוקת,
מיותרתועצובה,
16/08/04 12:03
|
|
 |
כנראה שאתה מטומטם
ל"ת
זססססססס,
16/08/04 23:16
|
|
 |
32.
חובה להיכנס לקרוא את הנצי''ב!!!
כנסו, כדאי מאוד,
!!!!!!!,
16/08/04 11:43
|
ציטוט דברי הנצי''ב להקדמה על חומש בראשית:
זה הספר הנקרא ספר בראשית נקרא בפי הנביאים ספר הישר
...
ומפרש ר' יוחנן זה ספר אברהם יצחק ויעקב שנקראו ישרים שנאמר תמות נפשי מות ישרים ויש להבין הטעם למה בלעם קרא את אבותינו בשם ישרים ביחוד ולא צדיקים או חסידים וכדומה
...
בשירת האזינו על הפסוק '' הצור תמים פעלו ... צדיק וישר הוא '' דשבח ישר נאמר להצדיק את דין הקב''ה בחורבן בית שני שהיה דור עיקש ופתלתול
ופירשנו
שהיו צדיקים וחסידים ועמלי תורה
אך לא היו ישרים בהליכות עולמם
על כן מפני שנאת חינם שבליבם זה את זה חשדו את מי שראו שנוהג שלא כדעתם ביראת ה' שהוא צדוקי ואפיקורס
ובא ע''י זה לשפיכות דמים בדרך הפלגה ולכל הרעות שבעולם עד שחרב הבית
ועל זה היה צידוק הדין
שהקב''ה ישר הוא ואינו סובל צדיקים כאלו
אלא באופן שהולכים בדרך הישר גם בהליכות עולם ולא בעקמימות אע''ג שהוא לשם שמיים
שזה גורם חורבן הבריאה והריסת יישוב הארץ
וזה היה שבח האבות
שמלבד שהיו צדיקים וחסידים ואוהבי ה' באופן היותר אפשר
עוד היו ישרים
היינו שהתנהגו עם אומות העולם
אפילו עובדי אלילים מכוערים
מכל מקום היו באהבה עמם וחשו לטובתם באשר היא קיום הבריאה
כמו שאנו רואים כמה השתטח אברהם אבינו להתפלל על סדום
אע''ג שהיה שנא אותם ואת מלכם תכלית השנאה עבור רשעתם ...
מכל מקום חפץ בקיומם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד זה באמת במקום!
ל"ת
דוד,
ירושלים,
16/08/04 20:15
|
|
 |
נכון באמת חייבים לקרוא.
ל"ת
חיים,
ירושלים,
16/08/04 11:53
|
|
 |
31.
שרלו, פניך לא מלבינים
sandalin,
16/08/04 11:40
|
כי אין לך בושה.
הרי אתה מתפאר בדבריך אז מה הבעיה לפרסם אותם בפומבי ? שכולם ידעו מי אתה באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרמן לא מתבייש הוא לא שם לב
ל"ת
ישורון,
16/08/04 21:20
|
|
 |
של נעליך
דניאל,
ירושלים,
16/08/04 21:00
|
|
 |
תמיד ימצא היתר הלכתי, גם לרצח.
רוממות אל,
חרב פיפיות,
16/08/04 13:23
|
|
 |
''שרלו''
חגי,
רמת גן,
16/08/04 12:19
|
ברוך הבא למגיב הנכבד שמצטרף ללקיחת התואר ''רב'' מהרב שרלו שליט''א. יישר כחך, הראת לו מה זה. אין כמו לבטל את השם ''רב'' ממישהו שמרגיז אותך, בכדי באמת להשפיל אותו ולהוכיח שאתה צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תורת חיים
שמוליק,
עיר הקודש,
16/08/04 11:38
|
אין חדש בדיון החשוב כשלעצמו. כל מי שרוצה להמשיך ולדון בלהט אך ורק בנושאים אקלואלים כארץ ישראל והבית היהודי מסתפק בדעות של גדולי הרבנים. מי שרוצה לשמוע דעת תורה בכל נושא חברתי בכל תחום מתחומי החיים יאלץ לפתוח קצת את הראש ולשמוע רק את מי שמעז לדבר על נושאים נוספים. יישר כח לרב שרלו שעוסק בענינים שבוערים לא פחות. ואין פוצה פה ומצפצף, מי שימשיך להשמיע מה שכולם רוצים לשמוע לעולם לא יסתכן בהתנגדדות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין פוצה?! בלעו אותו חי
ל"ת
אביעד פניגשטיין,
פתח תקוה,
17/08/04 08:13
|
|
 |
29.
הרב שרלו- אני איתך
נתי,
16/08/04 11:30
|
אומץ רב יש לו
מדהים אותי שגם הזרם הציוני דתי פוחד פחד מוות משינויים - כמו החרדים
מבחינתו אני בטוח שהיה יותר קל להיות פוסק מחמיר ולקבל מחמאות מכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה אתה ? חמוריקו!
ל"ת
אביעד פניגשטיין,
פתח תקוה,
17/08/04 08:11
|
|
 |
תה איתו כי אתה דתילוני
ל"ת
ישורון,
16/08/04 21:21
|
|
 |
אנחנו מכירים? תזכיר לי
ל"ת
נתי,
19/08/04 11:45
|
|
 |
גם אנחנו.
ל"ת
חברה,
16/08/04 12:53
|
|
 |
איגוד החשפניות איתך שרלוטי
ל"ת
ישורון,
16/08/04 19:30
|
|
 |
28.
המחלוקת האמיתית
רונן,
מודיעין,
16/08/04 11:28
|
שמתגלעת שוב ושוב בתוך הציונות הדתית אינה בין הרב שרלו לבין שאול שיף, היא הרבה יותר רחבה ועמוקה. אנו עכשיו נמצאים רק בהתחלה שלה. זהו שלב ההתפוררות הגדול והסיפור הזה של שאול שיף בהתבטאותו נגד הרב שרלו הוא עוד אחד מהמאפיינים...לאט לאט צעד אחרי צעד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הציונות הדתית מתה מיתת גסיסה
ל"ת
אביעד פניגשטיין,
17/08/04 08:09
|
|
 |
27.
על מה הקצף
אלמוני,
16/08/04 11:25
|
הרב שרלו חושב שהוא מבין יותר טוב מגדולים ממנו בהרבה.
אגב מי שקורא רומנים על בחורות מתערטלות שנלחנות ביצר המיני שלהן בודאי שתמונה של בחורה מעורטלת קטן עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלמוני! על מה שכתבת יצא הקצף
ל"ת
שועל המדבר,
17/08/04 00:25
|
|
 |
מי אמר לך שזה מה שהוא קורא?
שולה,
16/08/04 17:22
|
|
 |
26.
למערכת NRG
למערכת NRG,
למערכת NRG,
16/08/04 11:20
|
אולי בצמוד לכתבות כאלה שמלבות מחלוקות תביאו תמיד בצמוד לכתבה אוסף ממאמרי חז''ל על כמה קשה מחלוקת שאינה לשם שמייםלישראל, עד כמה קשה עונשו של מחרחר ריב ומלבה מחלוקת, עד כמה קשה עונשו של מבזה תלמידי חכמים.
ואז התגובות יהיהו אולי יותר מתונות, יראת העונש זה עדיין דבר שעובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך אחרי הפרגוד ותעשה פיפי
ל"ת
זיז,
16/08/04 21:22
|
|
 |
25.
לא חרבה ירושלים אלא על שביזו
ל"ת
בה תלמידי חכמים,
'',
16/08/04 11:14
|
|
 |
את הרב עובדיה עי שרלוטי
ל"ת
ישורון,
16/08/04 19:30
|
|
 |
24.
פרצופו של הדתי המכוער
דניאל החילוני,
16/08/04 11:09
|
אינני חסיד ואף לא תלמיד של הרב שרלו. בסופו של יום הוא רב שמרני עם כמה זויות אנושיות שיש בהן כדי לאפשר עימו שיח יהודי עדכני ראוי. אולם נוכח המתקפה של שאול שיף אני מוכן לראות עצמי כתלמיד של שרלו. שיף הוא מסית ומדיח בסגנון הבזוי של לבלרי יתד נאמן. הציבור הדתי-ציוני חייב להקיא מתוכו אנשים צרי אופק וחדי זויות כשאול שיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהת'אומר דניאלוש הדתילוני
ל"ת
שיקיאו ת' שרלו,
17/08/04 00:29
|
|
 |
דיייייי
לא צדיק,
לא חסיד,
16/08/04 15:37
|
מתי נפסיק להתחרדל בגלל שיף ושכמותו הרבה מחברי פנו עורף לדרך חיי הוריהם הרי קורה שמישהו עוזב את אורך חיי הוריו,אבל הנורא הוא שהוא עוזב בכעס, שנאה וזלזול שאנשים כמו שיף גורמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה יהיה בהמשך של כל הינוקות
אביעד פניגשטיין,
17/08/04 00:30
|
|
 |
גם אני מסכימה
ל"ת
דתיה,
16/08/04 13:15
|
|
 |
את גם פוסחת על שני הסעפים?!
חוסני,
17/08/04 00:32
|
|
 |
יש בזה משהו
ל"ת
דתלש,
16/08/04 12:00
|
|
 |
חרמניות ביישניות
ל"ת
חוסני,
17/08/04 00:32
|
|
 |
23.
''לא חרבה ירושלים אלא על שביזו
ל"ת
בה תלמידי חכמים,
'',
16/08/04 11:06
|
|
 |
מי זה שביזו? היה אדם כזה
ל"ת
זיינגזונג,
17/08/04 08:06
|
|
 |
תלמידי חכמים אבל הוא לא
ל"ת
תלמיד חכם,
17/08/04 00:33
|
|
 |
22.
עכשיו בקלוזאפ חזיתי רואים
צלם מקצועי,
הוליווד,
16/08/04 11:03
|
את הזימה בעיניים שלו. ממש זולל בחורות מעורטלות באינטרנט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו יודעים עד ששרלוט יפוזר
ל"ת
ישורון,
16/08/04 19:32
|
|
 |
טמבל, מבזה ת''ח
ל"ת
.....,
16/08/04 11:31
|
|
 |
21.
שיף מיצג את הקבוצה החשוכה
שלומית,
ירושלים,
16/08/04 11:00
|
שאול שיף כדרכם של ''דתיים''מסוימים שוב חושש שה''פריץ''יידע. למה הסודות?גם אצלנו יש עשבים שוטים-ראה פרשית הרב כ.בבראילן הרב ק. בנתיב מאיר-גם שם הסתירו והמשיכו לפגוע בנפשות רכות.אם בתי הדין הרבניים חוטאים לתפקידם-והם כן,מאד!!-מוטב להעלות זאת ע''פ השטח.למה לא פנית לרב שרלו אישית במקום לכתוב עליו בעתון???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שולמית!את את הפריצות
זומבי,
16/08/04 23:18
|
|
 |
לפי הרצון שלה היא מפתוחה
ל"ת
זיינגזונג,
17/08/04 08:05
|
|
 |
20.
אקשן בהצופה? לאן נגיע?
מיכל,
16/08/04 10:52
|
זה כמו ראיון עם רבי טרפון אצל ארז טל או פנינה רוזנבלום מנחה ערב לנשים לקראת ימים נוראים.
אז הצופה תעשו לנו טובה ותמשיכו לכתוב על מה שאתם טובים בו: מה קרה בועידה האחרונה של הפועל המזרחי יותר מתאים לכם מאשר לנסות ולהבין שיהדות צריכה להתמודד עם העולם בו היא חיה ויש מעטים כמו הרב שרלו שעושים את זה.
אולי במקום להשמיץ אותו תעסקו בשאלה: ''הטובים לדתלשי''ם - מדוע?'' . אם תבינו שרבים עוזבים בגלל הצביעות והצדקנות הכוחנית נוסח שיף - אולי גם העיתון שלכם יהיה שווה משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתגיע נדבר וניתן לך קרש
ל"ת
זיינגזונג,
17/08/04 08:03
|
|
 |
19.
אין ספק שאם ויכוח אז...
חגי,
16/08/04 10:22
|
הויכוח בין הגישות מבורך והכרחי. ההשמצות והקללות? לחלוטין לא.
ועם כל הכבוד מה זה''בחורות מעורטלות ''?? הרב שרלו אני מעריך אותך מאד אבל זה לא מכובד.
ולמר שיף יש לומר נצור לשונך כי מדובר באדם שמעיניו באמת לשיפור המצב וזה ענין חשוב לכשעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תלמיד חכם? רב רחמ''ל!!!
משה,
אורנית,
16/08/04 10:21
|
להזכיר לכ את ההתבתאות של מושא הכתבה על כלל רבני ישראל ??? איניני מבין את רבותי !! זעק מעל כל מיקרופון כאשר כל ודגש על כל הרבנים מכל הזרמים {האורטודורסים} קראו להפגין נגד התערבות בית המשפט העליון בעיניני דת והלכה, והוא יחד עם שותף נוסף אמרו '' אין לנו חלק בדוד ונחל בבן ישי - איש לאוהליך ישראל '' והכת שאל אותו הרי כל הרבנים אומרים כן ואתה אומר בריש גלי לא ? והוא ענה '' איני מבין את רבותי '' ריקא שכמוך אם לא תלמד לא תבין. אוי לנו שאדם כזה מתקרה רב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי אסור לרב לחלוק על רבותיו?
ל"ת
שי,
16/08/04 11:12
|
|
 |
לפני שבקעת מהביצה
ל"ת
זיינגזונג,
17/08/04 08:02
|
|
 |
17.
שיף - צדקן קטן
אלישיב,
פ''ת,
16/08/04 10:20
|
אני קורא את שיף כל שבוע ב''הצופה'', ונגעל (כמה פעמים מופיע בטקסט שלו ''רב חשוב אחד אמר לי, וביקש שלא אפרסם את שמו'' ''מחנך דגול שחפץ בעילום שמו אחד סיפר לי'' - כל מי שיש לו חשבון אישי עם מישהו רץ אליו, והוא מפרסם, בלי טיפה ביקורתיות, כמו איזו רכלנית ינטע בעיירה). הוא מנותק מכל מה שקורה סביבו, תקוע, ורק רוצה לשמור על מראית עין ש''הכל בסדר''. הכל כדי שהוא יוכל לנפנף בפני החילונים שחובשי הכיפות טובים יותר מכולם. שיף, תתעורר! הצדקנות והעיוורון שלך פשוט גורמים לאנשים לא לרצות להשתייך לקהילה הדתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר את אביעד פניגשטיין?
ל"ת
ישורון,
16/08/04 21:24
|
|
 |
אתה מכיר את אביעד פיגנשטיין?
ל"ת
king,
16/08/04 19:33
|
|
 |
16.
שרלו מבזה צלמידי חכמים
פתח תקוואי.,
16/08/04 10:10
|
על דאטפת אטפוך. עולם התורה מזמן החרים את שרלוץ מרוב הישיבות ספריו הוצאו. עדיין יש כמה מזרוחניקים ליברלים שמחפשים רב ומצאו אותו. למה לא?הוא יוכיח אותם על ההתנהלות שלהם?לעולם לא. הרבנים ותלמידי החכמים(והדיינים שנואי נפשו ,כמובן)אשמים בכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר את אביעד פניגשטיין
ישורון,
16/08/04 21:25
|
|
 |
אתה מכיר את אביעד פיגנשטיין
ל"ת
king,
16/08/04 19:34
|
|
 |
שטויות
אביב,
16/08/04 11:13
|
שתיים שלוש ישיבות הוציאו את ספריו, לא יותר.
''עולם התורה'' לא החרים את הרב שרלו,
ממתי מחרימים רבנים ?
רק בבית שני זה היה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ספריו אפשר לנגב
ל"ת
יהדות התורה,
16/08/04 23:20
|
|
 |
15.
שיף צודק
איציק,
שהם,
16/08/04 10:08
|
תפסיקו להתיפיף, הדברים ידועים וכל מי שמחפש אמת ולא היתרים וקולות נראה אותו מצדד ברב שרלו ובעת ועונה אחת אומר לאמת אחותי את...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוגוגיה, כרגיל
ל"ת
שושו השועל,
מטולה,
16/08/04 11:14
|
|
 |
14.
שוב עסקנים שהורסים .....
ל"ת
אסף,
בנימינה,
16/08/04 10:05
|
|
 |
אתה מכיר את שמעון משרקי
ing,
16/08/04 19:35
|
|
 |
13.
לא לבזות רבנים בתגובות
סתם חובש כיפה,
16/08/04 10:03
|
גם אם מישהו לא מסכים עם הרב שרלו, בואו נמנע ביזוי תלמידי חכמים ונשמור על תגובות שהולמות אותנו. הרב שרלו הוא רב, לא יובל ולא שרלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
קידוש השם, כל הכבוד לרב שרלו
רפא,
16/08/04 09:59
|
על מנת שתורת ה' תהיה נחלת הכלל, ונוכל להקים חברה צודקת על בסיס התורה, ובקיצור, 'ממלכת כוהנים', צריך אנשים ומנהיגים כמו הרב שרלו, פתוחים לכלל, אשר חיים ונושמים את תורתינו הקדושה. רב זה אשר מתמודד עם שאלות הדור באופן רציני ואמיתי, רק הוא יצליח לגרום שהתורה תהיה 'תורת חיים', ולא הקיצוניים בציבור הדתי שממאיסים ומרחיקים את התורה מפי כל הציבור. הרב שרלו- הנני מחזק את ידך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדוש שרלוט או ה'??????????????
ל"ת
זיז,
16/08/04 21:26
|
|
 |
מזדהה איתך עם כל מילה
א.ג,
גוש עציון,
16/08/04 19:34
|
הרב שרלו אנחנו אוהבים אותך רק חזק ואמץ והמשך בדרכיך כי דרכיך דרכינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גם סוטה כמוני
ל"ת
רביי שרלוט,
16/08/04 23:21
|
|
 |
11.
לא יפה!!! הלו זה רב!
ל"ת
אורי,
16/08/04 09:59
|
|
 |
10.
סוף סוף משהוא מצהיר על כך
יעקב,
פתח תקוה,
16/08/04 09:58
|
לכל חובבי שרלו השלום והברכה . כמתפלל בבית הכנסת נצח שלמה, אני חייב לומר שאוי לנו מרבנים כאלה. הוא אינו יותר טוב ממנדלסון בשעתו. להוריד את התנ''ך לגובה אזור החלציים, ולהיות יפה נפש כלפי הציבור הכללי מצד אחד , ומאידך לחבל ולהרוס כל חלקה טובה במסורת ישראל סבא שגדלנו עליה, זה בדיוק שרלו. כל דבר שהיה יכול להידחף ולדחוק את רגליו של רב העיר - עשה זאת. כל מקום שיכל להרוס יחד עם שותפו פירון - עשה זאת . כמובן בהילה גדולה של חסד וצדיקות יתרה . שרלו אינו אלא ר''מ לתנ''ך מחיספין שסרך ובא לעיר הגדולה . אין חולק שיש לו יכולת דמגוגית נפלאה המפילה לא מעט אנשים אך כלי ריק הוא וטוב מאוחר מאשר לעולם לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר את אביעד פניגשטיין
ל"ת
שועל המדבר,
17/08/04 07:21
|
|
 |
אבא של פירון נזרק מהרבנות בציר
kking,
16/08/04 19:38
|
בציריך שבשוויץ, בגלל חרא מסריח שעשה מהתורה מסחרה. אז התפוח לא נופל רחוק מהעץ כי הוא גדל בין יהדות חילונית ששותה יין נסך. שחשאלו אותו מדוע אביו נזרק משוויץ? היכן נמצא הבית כנסת הזה? האם אתה מכיר את אביעד פניגשטיין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט תפסיק לעשות סלט
משה,
16/08/04 22:03
|
אבא של פירון אינו הרב פירון, פירון גדל במשפחה חילונית וחזר בתשובה בהיותו נער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה טעיתי בקישור המשפחה
ל"ת
קיקו,
16/08/04 23:23
|
|
 |
רמי''ם מחיספין לא סורחים!!!!!
שושנה,
שרון,
16/08/04 16:29
|
יעקב מפ''ת: של נעליך, ובלום פיך! דבריך מכוערים ורווים שנאת חינם. טוב שאנו בערב ר''ח אלול. ערוך חשבון נפש עם עצמך , מה מביא לשנאה כזו, ומה תועלת אתה או מישהו אחר יראה ממנה? ואשר לשיף? חבל על כל מלה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שושניקה את תומך בזנות?!
ל"ת
יש,
16/08/04 19:39
|
|
 |
מתפלל שאינו מבין את רבו
משה,
חספין,
16/08/04 13:54
|
אם היית מכיר את הרב שרלו ופועלו בחספין וברחבי הארץ, היית חותך את לשונך. מדבריך עולה התנגדות חריפה לרב שרלו כאותו עם הארץ רוצה לנשוך תלמיד חכם כחמור. אם תלמד ותבין, תתנהג אחרת ותדבר אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה המחוספס
ישורון,
16/08/04 23:26
|
הרביי שרלוט דבר סרה על גאון ישראל הרב עובדיה שליט''א. ואתה כדי לא להודות תהיה שותף לדעתו. בעיני הוא סוטה נואף וראה בחורות מעורטלות. אין לי ספק שהוא משתמש בתורה לכבוד עצמי ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליעקב
ללא שם,
16/08/04 10:24
|
יעקב, קצת כבוד גם אם אתה לא מסכים לדבריו של הרב שרלו מן הראוי שתקרא לו רב, את התואר הוא קיבל בזכות ולא בחסד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה -אמת.
תושב העיר,
16/08/04 10:12
|
כל הכבוד לרבנים שחוזרים ואומרים----המלך(שרלו-ופירון)הוא עירום. מורים לתנ''ך שמנסים בכל מאודם לקבל תהילה מהחילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את החשבון אתה תשלם
אני,
16/08/04 13:12
|
אתה מבזה תלמידי חכמים. אם היית רב אדוני המגיב, היתה לך אולי אולי זכות לקרוא לרב שרלו ולרב פירון ללא הכינוי ''רב''. אבל אתה כולה מתפלל באיזה בית כנסת וחושב שאתה יותר מהם ויכול לכנות אותם איך שתרצה. אבל דין וחשבון לא תצטרך לתת לפנינו אלא ביום הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תואשם באיום רוחני
ל"ת
בבא חוצ'ה,
17/08/04 00:36
|
|
 |
9.
אנו בעד שרלו
ג,
16/08/04 09:57
|
איני מכיר אותו באופן אישי אולם אדם המלבין את פני חברו ברבים ...לכן תפסיקו להשמיץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בעד שלי, הרווחת
ל"ת
רבייס שרלוט,
16/08/04 23:29
|
|
 |
8.
הרב שרלו מגיע מהתורה ושיף מהעס
משה ירחמיאל,
16/08/04 09:57
|
הרב שרלו מגיע מהתורה ושיף מהעסקנות. שיף עסקן דרג ח' שנבנה מהמאובנים של ה'מזרחי'. הרב שרלו צומח מעולם התורה ומייצג את הרוח האותנטית והרלוונטית של היהדות האמונית שומרת ההלכה, המתיחסת ברצינות למציאות ולעשיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון מהברית החדשה
ל"ת
גד,
16/08/04 21:26
|
|
 |
7.
אח..מלחמות היהודים..התגעגתי
ל"ת
יוספוס פלביוס,
רומא עילית,
16/08/04 09:55
|
|
 |
6.
משל הרמב''ם
קמרש הלורה,
שרון,
16/08/04 09:49
|
כתלמידו של הרב שרלו לפנים, הדבר היחיד שאוכל לומר בודאות- מבלי להתייחס לגופו של עניין ולקרביה של מחלוקת- הוא, שהרב שרלו הוא איש ירא שמיים וזו נקודת המוצא לכל אמירותיו, הגיגיו, ספריו ומעשיו. על כך אין איש (המכירו) יכול לחלוק. לפעמים צריך לזכור כי גם את ספריו של הרמב''ם העלו על המוקד בדורו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מניסיוני....
עגבניה עם נשמה,
16/08/04 09:48
|
הרב שרלו צודק! נשים תמיד מפנטזות ותמיד רוצות לבגוד וחלקן הלא מבוטל עושה את זה גם בציבור הדתי ואני יודע בדיוק על מה אני מדבר כי אני חוויתי את זה על בשרי ואני מכיר ספורים רבים דומים.
אין לך אשה שלא תסובב את ראשה אחרי גבר שנראה טוב ותפטיר בשקט ''וואו איזה חתיך'' ''איך הוא נראה טוב'' ''זה גבר יפה אין מה לעשות'' כל הזמן הן מעירות הערות ודנות על הכתפיים שלו או על השער והעינים ועוד ... אנחנו הגברים היינו נכנסים לכלא אחרי חצי מההערות האלה ואני מדבר על נשים דתיות נשואות צעירות ומבוגרות.
הן ''נאמנות'' בדיוק כמו גברים אם לא יותר.
גברים תפקחו עין היטב על נשותיכם כי הן תנצלנה את ההזדמנות ברגע הראשון שיוכלו. וגם ככה זה לא נעים לחיות עם אשה שבוהה בערגה וקצף על שפתיה על דמות תורנית כזו או אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה נפלת חזק אחי היקר
אבי,
חיפה,
16/08/04 11:28
|
|
 |
נכון נפלתי אבל...
עגבניה עם נשמה,
16/08/04 11:52
|
אתה תמים אם אתה חושב שאהבה זה משהו שיחזיק אותך. אל תסמוך לעולם על אשתך שיהיה לכם רק טוב.
אני לא אומר לרגל אחריה חס ושלום או להגביל אותה במשהו או להצר את צעדיה.. בוודאי שלא.
רק אל תתפלא אם זה יקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק לחלוטין
ל"ת
מ.,
16/08/04 10:05
|
|
 |
4.
אני ובעלי עם הרב שרלו
אפרת,
ירושלים,
16/08/04 09:39
|
הוא מייצג אותי, את בעלי, ואת כל חברינו, בני הציונות הדתית. לא שיף ולא דומיו שמרגישים שגונבים להם את השליטה בהלכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ת מאוהבת בשרלו צ'אפלין
ל"ת
זיססססססססססס,
17/08/04 07:59
|
|
 |
חוזר בי...
אסף,
ירושלים,
16/08/04 14:31
|
אסור להשמיץ רבנים, למרות שהדרך בה בחר לעניות דעתי היא די מסוכנת. סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב שרלו מסוכן
אסף,
ירושלים,
16/08/04 14:27
|
|
 |
שטויות
ל"ת
מגיב,
16/08/04 16:28
|
|
 |
3.
הרב שרלו - אנחנו איתך
ירון,
גוש עציון,
16/08/04 09:38
|
הרב שרלו איש אמיץ. לא פוחד להתבטא ולדבר על מה שמפריע לציבור גדול. חזק ואמץ ואל תחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גהינם גי צלמוות ואבדון
ל"ת
hsek,
16/08/04 21:29
|
|
 |
נכון
ל"ת
אלעד,
גבעתיים,
16/08/04 20:53
|
|
 |
עוד איך נכון
ל"ת
שועל המדבר,
16/08/04 23:32
|
|
 |
2.
שיף מוציא שם רע לדת ולדתיים
נדב,
צוללת צהובה,
16/08/04 09:37
|
אני לא מבין בהלכה, אבל דבר אחד אני יודע: שיטת החרמות והנידוייים של כל מי שמעז לא לעצום את העיניים, מוציאה את שם רע של היהדות הדתית בעיניי החילוניים, ומרחיקה אפילו את המסורתיים. רבנים מסויימים מראים לנו שאין בהם שום טיפה של סובלנות, ואין להם נכונות להתמודד עם העולם המודרני על בעיותיו ולבטיו האמיתיים. דת ישראל היא דת של חיים, ויש להתמודד עם כל האספקטים של החיים - צנועים כמו גם לא צנועים. התנ''ך מלא בתיאורי זימה, כולל של אנשים, הנחשבים כמעט קדושים. הדוגמה הקלאסית היא דוד המלך, ששלח את אוריה החיתי אל מותו למען מעשי הזנונים שלו עם בת שבע. התנ''ך יודע להתמודד עם דברים כאלה, ומכיר בהם, ולעומתו רוב הרבנים הדתיים הם כמו ילדים קטנים - מפוחדים מהחיים האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טועה ומטעה את הרבים
ששון,
פלורידה,
18/08/04 06:33
|
כל מי שאומר דוד המלך חטא אינו אלא טועה (גמרא) דבריך הם חירוף וגידוף כלפי קדוש עליון כדוד המלך ע''ה. חבל שמשתמשים עם חצאי אמיתות כדי לטהר את השרץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מחזור וליבוי מחלוקות
מה נסגר אתכם,
16/08/04 09:16
|
בכל הכתבה הזאת אין בעצם שום דבר חדש (הדבר הכי מעודכן הוא מלפני שבועיים), והאתר ממשיך בנסיונות ללבות את המחלוקת הזאת ולייצר אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האתר הזה הוא בור ביוב מצחין
מתן,
16/08/04 11:13
|
צוות כתבי האתר הזה הוא השוליים המטונפות של הציבור. ועוד לקרוא לזה יהדות. זו פופוליסטיות זולה של אנשים מתוסכלים בעלי חסכים ותסביכי נחיתות קיצוניים. איכס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי המדור מנסה להיות
דתי,
16/08/04 10:01
|
אלטרנטיבה ל-''הצופה'' שגם בו התאריך הוא הדבר העדכני ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מגלה את ערוותה של הציונות
king,
16/08/04 23:34
|
|