 |
47.
לא חריג
שרון,
30/08/04 15:38
|
חבל מאוד שהרב יוסף אינו חריג בקרב ציבור בוחריו הנחות, אלא הוא מייצג את הכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מרוקו הבייתה!! ברה ברה!!
עבדאללה יוסוף,
שיח מירושלים,
30/08/04 13:12
|
רק צרות הביאו המרוקאים למדינה. על אחת כמה וכמה כשעסקינן במרוקאים דוסים כדוגמת ש''ס, המגלמים את שיאי הנבערות והגועל נפש. המקבילה החילונית לכזו נבערות מבית מרוקו היא עוזי כהן, כמובן, עוד נאנדרתאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תכל'ס, הוא צודק!!!
ל"ת
משה,
רמת גן,
30/08/04 11:54
|
|
 |
44.
אמת לאמיתה
יצחק ברנס,
מעלה אפרים,
30/08/04 11:13
|
מי שלא מאמין לדברי הרב הללו, הקב''ה ייאלץ להשתמש בגורל כדי להוכיח לו זאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
התפוח לא נופל רחוק מהעץ
ל"ת
חולוני ותיק,
30/08/04 10:34
|
|
 |
42.
השופטים אשכנזים ולא יתפללו אצל
חוטב עצים,
מדינת אשכנז,
30/08/04 10:27
|
השופטים במדינה המזויפת ישראל נוקטים איפה ואיפה כלפי יהודים,והם עוד חושבים על תפילה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
השופטים לא רוצים להתפלל
כושי,
בלגיה,
30/08/04 09:46
|
|
 |
40.
אם זה לא ישתפר, החישכון הזה,
נאלץ להחזיק שתי,
30/08/04 03:50
|
מדינות לעם היהודי - מדינה לאלה שחיים היום, ומדינה לאלה שחיים בשנת אלף לספירה. אין זה יחודי לעדות המזרח להיות כאלה חשוכים, גם המאמינים האשכנזים לא העפילו למאות העשרים והעשרים ואחת, אבל משום מה, אצל יהדות מדינות האיסלם המצב משום מה חמור יותר. אני מכיר חלונים יוצאי אותן מדינות שהם מה זה מתקדמים, נבונים ומדברים ב'שפתנו', ומסקנתי היא שאין זאת אלא שהדת עשתה מהם כאלה חשוכים ופרימטיביים. השופטת רות לורך, בעלת IQ מאתיים ומעלה, בת ליוצאי מרוקו, בעלת יכולת שכלית ושיפוטית פי אלף מכל שבט עובדיה יוסף גם יחד היא עדות נפלאה לקוטביות הקיצונית בין יוצאי מרוקו - מתקדמת, נבונה, שופטת, ללא דעות קדומות, מצטיינת בכל מעשיה.... אני מפחד לחשוב מה היה קורה לו לא היתה חילונית? הדתיות המרוקאית היתה מסרסת אותה. מכירים את גדי ביטון המרקיד? עוד סיפור הצלחה מדהים שמפריך כל בקורת על העדה הזו. אבל גם הוא חלוני. דת באשר היא - יהדות, אסלם, נצרות - היא דבר שעבר זמנו בשל היותו 'לא מודרני', בלשון המעטה, ודינם של המאמינים המוחלטים להשאר כנראה בשנת 1000 לספירה. שישארו שם אם חשקה נפשם בכך, אבל למה הם מרעילים אותנו עם ההבלים שלהם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשנית, בגרות יש לך?
ל"ת
כב' הרב בריח,
30/08/04 10:24
|
|
 |
AZIRUT BAMO'ACH, SHILSHUL BAPE
L'MODERNI YAANI,
30/08/04 04:48
|
If you give examples... I have much better ones of Charedim: Reichman of Canada who was the richest Jew ever and the builder and owner of the famous twin towers of New York. . Prof. Elvin Radkowski, the inventor of the atomic submarines and chief scientist of the American Atomic Energy Committee and In Israel Rafael Halperin-World champion in heavy weight wrestling or Dr Weinrot -#1 lawyer of Israel who rejected Barak's proposal to serve in the supreme court but defended Netanyahoo, Weizman, Sharon, Deree, Parizki and even the richest Israeli alive Tzernoi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי,החשוך החילוני מ40 לא מבין
נאור חרדי.,
30/08/04 10:19
|
אנגלית. לא נמאס לשמוע את החילוניים החשוכים שחיים בשנת 1000 לספירה לטעון טענות דיביליות נגד החרדים??? האי כל המדינה הופכת להיות חרדית אז מה הם בדיוק רוצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מהותם של החרדים היא גנבה
גג,
30/08/04 11:15
|
הם חיים על חשבון החילוניים. שונאים את החילוניים אבל אין להם בעיה לקבל קצבאות מהם שכן הכסף הוא הערך העליון בעניי החרדים, גניבה גזלה ומרמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MEDINATCHA ACHILONIT=SHNORERIT
MISPAR ECHAD,
30/08/04 17:31
|
I 'm an American Orthodox Jew who lives most of the year in the States. It's disgusting to see all your ''ministers'' etc., coming here NONSTOP for ugly shnor. DA MIMA U'MIMI ATA CHAI
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ליצן
א,
30/08/04 03:42
|
והרב עובדיה הוא לצן בלי רגש-מסכנים תושבי חולון שהוא רבם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ועל עובדיה יוסף אמרה התורה....
טל,
פריס,
30/08/04 00:27
|
ויפתח ה' את פי האתון.
אני מציע וממליף לעובדיה לבנו ולכל חבריו בכנופיה סעו לאיראן שם יהיה לכם עם מי לדבר.
אבוי לנו שבמדינה דמוקרטית מסתובבים יצורים מסוג זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10000 יהודים באו לדרשה בפריס
אתה אתון.,
30/08/04 10:16
|
תגיד גדלת ,אפה? 10000 יהודים הגיעו לדרשה של הרב עובדיה בפריס. אתה במקרה נעדרת?למה?אולי קצת שכל היית מקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אני מקיר אנשים שנימנו לשופטים
אבל זה חריג,
29/08/04 23:52
|
וגם ראיתי טיפשים מוחלטים שנימנו לרבנים, אבל זה לא בכלל חריג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הגיע הזמן להפסיק לממן
ל"ת
את שטיפות המוח,
29/08/04 23:42
|
|
 |
35.
דרשה שטחית
עובר אורח,
29/08/04 23:40
|
כרגיל בדרשות מסוג זה הנימוקים שטחיים ודרשניים במקום לדון בצורה מסודרת במושגים כמו משפט המלך ומעמדה של מדינה חילונית בימינו.כך המאזינים נשארים עם סיסמאות והתקשורת לועגתלדרשה. חכמים היזהרו בדבריכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
100% צודק
ולכן,
29/08/04 23:38
|
כל הרבנים אפיקורסים, שקוראים עצמם שופטי הדור, מפני שעל אותו פסוק שהם סומכים לשפוט, להוסיף, לתקן, ולגזור, כם אותם שופטים הממונים על ידי הממשלה יכולים לסמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שופטים
מוני,
טבריה,
29/08/04 21:05
|
כל עוד השיפוט לא לפי דין תורה אין לבוא בתענות נגדם היות וזה המחשבה שלהם ולכל שופט תהיה תשובה אחרת על אותה סוגיה ולכן לעולם לא יהיה צדק ולא נראה פסק דין זהה לאותה סוגיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תראו את פסקי הדין של השופטים
יעל,
29/08/04 20:17
|
|
 |
תראו את פיסקי ברבנים
אבל לא לצחוק,
29/08/04 23:40
|
|
 |
31.
100% צודק
ל"ת
נעמה אביבי,
29/08/04 20:09
|
|
 |
30.
גם לדבורה הנביאה לא היה שכל?
צפונית,
29/08/04 18:24
|
לא בגלל שאין לאשה שכל היא פסולה מלדון. באף מקום זה לא כתוב, אלא זו פרשנות פרימיטיבית של ש''סניקים. אם אני יכולה להיות דוקטור למדעים, אני גם יכולה להיות שופטת. ואני יהודיה דתית מאד. הסיבה לכך שנשים אינן יושבות בדין היא אותה סיבה לכך שנשים לא חייבות במצוות רבות אחרות. זה נושא לדיון נפרד. אבל בכל מקרה לא צריך לקשור זאת לשכל (אולי הנשים בסביבתו של הרב יוסף פרימיטיביות? אבל אם כן- איך יכולה יהודית יוסף לנהל את הלשכה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת!
סטיב,
ים,
29/08/04 20:31
|
אכן דבורה לא רק נביאה היתה, אלא גם יושבת על כס המשפט ''והיא שופטה את ישראל בעת ההיא''.
אך לגוף הענין ההלכתי דעי שאין זו דעה אישית של הרב יוסף וכבר דנו בכך הראשונים שהרי הפסול להעיד פסול לדון (כמפורש במשנה)
אך בענין הפרשנות (פסכולוגיה בגרוש) אני תמהה ואולי גם קצת מקנה הלואי שהעולם היה נראה גם לי כה פשוט ולא מורכב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראו היטב את דבריו
זמיר גל,
ירושלים,
30/08/04 00:28
|
דבורה הנביאה שפטה עפ''י חוקי התורה נטו שם ינם דברים ברורים ולא חוקי XXX על כן עכלה לשפוט. דבר נוסף גם אצלה לא היתה דעת חכמים נוחה ממנה, (עיינו בגמרא מדוע נקרא שמה דבורה ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין זכתה שדבריה...
יודע סוד,
30/08/04 10:15
|
יחקקו לעולמי עד בתנ''ך בעוד פיו מפיק המרגליות של הרב יוסף לא ראוי להתייחסות, אם אכן אמר דברים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביקורתי הופנת לטעם
סטיב,
ים,
30/08/04 01:31
|
הרי כדי לשפוט גם כאשר שפטים ע''פ מערכת חוקים יש צורך בשיקול הדעת,
ולכן נעשה הדיין שותף במעשה בראשית.
ואולי כוונתו: מפני שבינתם מרובה מחכמתם דעתם אינה שקולה
בסוד: חכמה,בינה,דעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
lu rak yadaata ivrit nechona
lo a'yita melin,
29/08/04 21:59
|
|
 |
לו רק ידעת לכתוב נוצרית נכונה
ל"ת
אל תענה בכלל,
30/08/04 10:20
|
|
 |
29.
ואני שואל את עצמי...
ברק,
29/08/04 17:11
|
בזמני הפנוי האם עליי לקרוא את נבואתיה של דבורה הנביאה בספר שופטים או את בלבולי המוח של הרב יוסף לגבי נשים ושופטים, מה אתם חושבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזמנך הפנוי קרא רם אורן
ל"ת
שלום על ישראל,
30/08/04 10:13
|
|
 |
DVORA WAS AN EXCEPTIONAL
ALACHA=USUALLY,
29/08/04 20:16
|
The Alacha=Oral Thora !, has come out hundred of years later and it represents the Jewish Law to which we're committed. At the time of the Bible, a man could marry even two sisters simultaneously or nowadays you'll find a 2 meter height woman, so what dummy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטייל מה הקשר?
ל"ת
שריטה?,
30/08/04 10:15
|
|
 |
28.
מרידה במלכות שמים
נשמה,
29/08/04 17:07
|
מי שאומר שהשופטים כיום במדינתינו הם מורדים במלכות שמיים ואין לצרפם למניין הוא עצמו מורד במלכות שמיים ובבית שלישי שקם לנו במדינת ישראל העצמאית ביתו של העם היהודי. דברים אלו מזעזים את אמות הסיפים בהיכלות של מעלה ומשום מה משום שנאת חינם, שופט או חנווני תעשיין או חקלאי בני אנוש הם ונשמה אלוקית בגופם. מי הוא זה יילוד בן אישה, רב ראשי, רב או סתם רברבן, אשר ימנע מנשמת אפו של הקדוש ברוך הוא, עני או עשיר צדיק או חוטא להשתתף בתפילה אל אבינו שבשמים? בשל שנאת חינם חרבה ירושלים. יש לזכור הכל מאבינו שבשמיים והשופטים אשר דנים במחלוקותינו בבתי המשפט אומנם נבחרו על ידי אנשים (הועדה למינוי שופטים) אך אנשים כידוע הם ככלי בידיו של מלך מלכי המלכים. הייתכן שישראל היתה מוקמת ומתקדמת ללא רצונו והכוונתו של הקדוש ברוך הוא? ובכן שופטיה של מדינת ישראל הם שופטינו ופסקתם היא זו שמחייבת ואף מכפיפה פסיקות רבניות באם אלו מתנגשות. מדוע? מפני שהקדוש ברוך הוא האציל להם אוטוריטה זו באמצעות בית שלישי או אם תרצו מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לתגובה !!
אהרון,
פ''ת,
29/08/04 21:26
|
סוף סוף מי שהיא מבינה את משמעותה הדתית של מדינת ישראל והשלכותיה של משמעות זו. אומנם לא צריך ךדבר בבוטות כנגד רב העיר .. אבל אין לי ספק שאם חלק מהחרדים היו חיים בתקופת החשמונאים לא היו חוגגים את חג החנוכה משום שמלכות החשמונאי זה מרד בדברי יעקב לא יסור שבט מיהודה וכו'. נקווה שננצל את הימים הבאים לחזרה בתשובה ולהרבות באהבת חינם , שנזכה לתשובה מאהבה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
צודק ב-100%
ל"ת
יצק,
29/08/04 16:49
|
|
 |
26.
ואסור לנשים לכהן כשופטות ?
Marvin,
29/08/04 16:41
|
Deborah eshet Lapidot will sure be surprised to hear that. Could it be that the -change in halakha- reflects the influence of darkei haemori ? i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שובניסטים
דדי עטיה,
תל אביב,
29/08/04 16:21
|
|
 |
אכן! ולכן אני מגנה אותך
ל"ת
כרטיס אדום,
30/08/04 10:08
|
|
 |
24.
מה שנכון - נכון !!!!!!!!!!!!!
ל"ת
צודק,
צודק,
29/08/04 16:06
|
|
 |
23.
רמב''ם
ש''פ,
דו''ס,
29/08/04 15:59
|
|
 |
22.
מלכתחילה המדינה היא אנטיתזה
יהונתן,
תל אביב,
29/08/04 15:13
|
ליהדות אז מה אתה מלין שממנים שופטים חילוניים? כל עניין הקמת המדינה ע''י הציוניים שהיו תנועת כפירה בקב''ה היא נגד תורת ישראל בכלל,ולא רק -אלא שהם דאגו להביא גם את היהודים שישבו במדינות האיסלאם (שהיו אגב כולם שלומי אמוני ישראל ושומרי מצוות למהדרין) והפכו אותם לכופרים ולחילוניים למהדרין (עיין בספרו של אלי עמיר ''תרנגול כפרות'' הנותן דוגמה מצויינת מה קרה ליהודי עיראק).לסיכום,לפי היהדות תיכון מדינה רק כאשר המשיח יקבץ נדחי ישראל ובית המקדש יעמוד על כנו,ורק אז אפשר לדבר על שופטים ראויים כמו שאנו אומרים יום יום בתפילה ''השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי הכרה במדינה - כפירה !!
יוסף,
בני ברק,
29/08/04 21:30
|
הגיע העת לומר , כל מי שהתחיל ללמוד יודע שהגאולה תיעשה בידי אדם , וזה תהליך ויקח זמן , ויש חזקת משיח ומשיח ודאי , בר כוכבא לא היה צדיק במיוחד ור 'עקיבא אמר עליו שהוא המשיח..תפיסת החרדים הביאה עלינו רק צרות ושכול.. אם היו היהודים לארץ לפני מלחמת העולם השניה ? כמה היו ניצלים ? חרדים - תפתחו עינים !! גם במלכות דוד לא הייתם מכירים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב, אז עד שיבוא המשיח
רוני,
מכבים,
29/08/04 17:54
|
|
 |
21.
באמת חסר חוק נגד אנשי ציבור
גדי,
מרכז,
29/08/04 15:03
|
מטורללים. זה הזמן לחוקק חוק חדש: 1. כל איש ציבור המראה סימנים של אי-שפיות, חובה על הממשל לסלקו מהתפקיד ולמנות שופט במקומו עד למינוי אחר. 2. כל איש ציבור המחזיק בדיעות הלכתיות או מתבטא בדיעות העלולות להשפיע לרעה על שילטון החוק והסדר, מקומו מחוץ לתפקיד. ובא לציון גואל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לפטר אותו מייד!!!!!
איל .י.,
29/08/04 14:52
|
לא יתכן שרב של עיר חילונית בישראל, ישא דברי הבל ורעות רוח ולא יפוטר. התפוח לא נפל רחוק מהעץ המבאיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע האחד ולא האחר
בוננזה,
29/08/04 16:47
|
מדוע מה שמותר לפרס, לביילין, לשריד , לשופט ברק ועוד,אסור לרב יוסף ? כל אחד היום מרשה לעצמו לשחרר את חרצובות לשונו ( מימין ומשמאל) וכל אחד אומר את כל שעל ליבו. אז תסביר לי בבקשה מדוע לרב אסור להשמיע את דעתו , כאשר דעתם של אחרים , מלאות שיטנה, שנאה עצמית-אבל פולטיקלי קורקט- מותרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
התפוח לא נופל רחוק מהעץ
שש,
29/08/04 14:35
|
הסכנה היא שיש אספסוף שלם ששומע בקול האנשים הפרמטיבים האלה. אני מכיר נשים רבות שיותר חכמות מעובדיה ובנו גם יחד
לזרוק אותם מעבר להרי החושך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבותי - לחלוק אבל בסובלנות !!
ל"ת
יוסף,
בני ברק,
29/08/04 21:31
|
|
 |
18.
למה להעמיק את הקרע, למה?
ל"ת
אני,
29/08/04 14:05
|
|
 |
17.
עכשיו אני מבין
Erez,
29/08/04 14:02
|
ברוב הדתות יש פעילות מסיונרית כזו או אחרת ביהדות אין! ואתם יודעים למה? כשאתה נתקל בשני יהודים רבים אחד אם השני על שטויות וקשקושים רועשים השמים ,תארו לעצמכם שכל התושבים על כדור הארץ היו יהודים. הם היו מחסלים את כדור הארץ על תושביו. לכן יש לחלק את המדינה לפי התנועות הדתיות אנו החילונים נתנתק מהם ,ובא שלום על כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הרב צודק בכל מילה
הצופה,
29/08/04 13:51
|
|
 |
הרב טיפש ועם הארץ
אין איסור,
31/08/04 13:59
|
|
 |
נא ראה תגובות לתגובה 11!
ל"ת
ניסו,
פתח תקוה,
29/08/04 17:29
|
|
 |
EMET YATZIV VE'NACHON
Haim K. ,USA,
29/08/04 16:10
|
Don't forget that Nrg and most of its readers represent -or are represented by - those Evil ''judges'' and Female ''Judges'' genuinely
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shekker shtuyot vetimtum
Brainwashed,
31/08/04 14:06
|
Don't forget that the orthodox represent but a very tiny fraction of Jews in the world, and therefore totally insignificant, they should learn to mind their own business and keep their big noses out of everyone else's business
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מארוקאנה הבייתה
ציקי,
פיקי,
29/08/04 13:27
|
יאללה תחזור למרוקו עם עדתך. השטויות שלך הולמות את תרבות הקמעים והכישופים שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציקי לך נענע את פיקי
ל"ת
קיקי,
30/08/04 09:54
|
|
 |
ציקי, פיקי, Netaa Zar
Marvin,
29/08/04 16:34
|
the rabbi may be wrong , but you are a licehead & a misplaced alien . you belong to the pale pale of settlement where u would be happier with your likeminded redneck mujhiks
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אני לא יודע אם לצחוק או לבכות
יהודי,
ישראל,
29/08/04 13:16
|
אם זה בדיחה - אז זה קורע מצחוק. אם זה רציני- זה עצוב שבמדינת ישראל 2004 יש אנשים כה חשוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לצחוק לא לבכות, להתאבד!
ל"ת
ומיד!!!,
30/08/04 09:51
|
|
 |
ואני שואל מה עושה אותך יהודי
ל"ת
מע,
צפון,
29/08/04 18:28
|
|
 |
שאלה
שאלתית,
01/09/04 07:45
|
אני יהודי בזה שאני מאמין בבורא עולם אחד בילתי ניפרד, ואני מאמין שבחר במשה לתת לנו תורה לקים ולחיות בה. ואני לא מאמין בעוד בורא/ים או בשותפ/ים לו, ואינני מאמין שהבורא בחר באף אדם מילבד משה לתת לו תורה, ואינני מאמין או מקבל כל תורה אחרת מלבד זו שניתנה למשה בסיני. בזה אני לעולם לא יכל להיות לא נוצרי, מוסלמי, בודהיסטי, הינדי, ליטאי, חסידי, מזרחי, אורטודקסי, קונסרבטיבי, רפורמי, או חילוני, בזה, ואך ורק בזה אני יכל להיות אך ורק יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משעושה אותי יהודי
א,
30/08/04 03:45
|
|
 |
אתה בתך למדתה
מע,
צפון,
30/08/04 13:18
|
|
 |
כמה שגיאות כתיב
א,
31/08/04 16:23
|
במשפט אחד. דוגמא לחוכמתך ולחוכמת עובדיה-אם אתם מיצגים את היהדות-אסון לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבכות, בהחלט לבכות.
ל"ת
איוון,
חולון,
29/08/04 17:50
|
|
 |
13.
זה רב זה?
ש.,
29/08/04 13:15
|
''הרב יוסף מנמק את פסיקתו בכך שעל פי התורה, השופט היחידי הוא ריבונו של עולם וכל מי ששם עצמו שופט הינו מורד''
זה רב זה? הרי התורה עצמה היא זו שמורה על מינוי שופטים! התורה עצמה אומרת, שאם ישנה בעיה או סוגיה שהכרעתה אינה ברורה, יש להביאה בפני שופט והוא יחרוץ את הדין.
האפיקורסים הגדולים ביותר הם אנשים כמו הרב עובדיה יוסף ובניו ואלו המכונים ''גדולי התורה'' האשכנזים, המתיימרים לדעת את רצון האל ומנכסים לעצמם את הזכות לדבר בשם האל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה רב שרב עם כולם בחודש אלול
ל"ת
חי,
שדרות,
29/08/04 20:46
|
|
 |
מינוי שופטים?שדנים בדין תורה
פרשן,
29/08/04 16:52
|
מה הסילוף הזה. אכן התורה מצווה על מינוי שופטים. אבל שופטים שדנים על פי חוקי התורה,אחרת ,תורה למה ניתנה.? השתתפותו של שטופט בהליך הנקרא משפט חילוני ישראלי אזרחי מייתרת את חוק התורה הלא כן? מה יש משממעות לכיפתו (הקטנה והמזערית)של אותו שופט???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כרגיל, כותרת מטעה
רונן,
פת,
29/08/04 12:53
|
טוב אין ספק שבמדור יהדות הכותרות טעונות שיפור דחוף, כי הרב יוסף הוא רק נגד שופטים חובשי כיפות. אני מציע לו לקרוא מחדש את פרשת ''דברים'' כדי לראות ששופטים צריכים לבוא מהעם ולא מהרבנות. אבל כנראה שרבנות אינה ערובה להכרת התורה. אולי בגלל זה הוא מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבנות אינה ערובה
להכרת התורה,
01/09/04 08:30
|
הרבנות ערובה אך ורק להכרת הרבנות ולפרשנותם, אף על פי שהדבר מבוסס אל ורק על עצמם ודעתם, אנכי, ולא יהיה לכם, ככל הכתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רונן,אתה בור ועם הארץ???
דיין בכיר,
29/08/04 16:50
|
הרי השופטים דנים בדיני מדינת ישראל שהם דיני עכו''ם? הלא כן? אז מה ההתחסדות הזו שלך......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיני עכו''ם ? דיני גויים !!
ל"ת
תרצה,
רעננה,
29/08/04 21:33
|
|
 |
חוק ומשפט
רונן,
פת,
29/08/04 19:14
|
פרשת דברים לא דנה במקור החוקים כי אם בדרכי הבחירה שלכם. חוץ זה, לידיעתך, במידנת ישראל החוק העברי הוא בעל עדיפות על החוקים האחרים. אני מציע לך לקרוא את ''המשפט העברי'' של מנחם אלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לכול המגיבים
מע,
צפון,
29/08/04 12:47
|
|
 |
לא האמת כואבת - הטיפשות כואבת
חנה,
עפולה,
29/08/04 14:58
|
גם של הרב יוסף (אין ספק שהוא יודע לריב והתואר מתאים לו) וגם שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההלכה לא ניתנת לשינוי
מע,
צפון,
29/08/04 18:23
|
ולא יעזור לך כלום אפילו אם תקללי ותנסי לעשות צחוק . 0אני מציע לך ללמוד הלכה אם המוח המגבל שלך יאפשר לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבנים המציאו הלכות
מקוצר דעתם,
30/08/04 05:45
|
|
 |
מענין באיזה כניסיה לימדו אותך
ל"ת
מע,
צפון,
30/08/04 13:14
|
|
 |
להפסיק לממן את שטיפת המוחות
ל"ת
על ידי רבנים,
30/08/04 15:32
|
|
 |
האמת כואבת, אבל הטפשות יותר
ל"ת
המגיב לענין,
29/08/04 14:07
|
|
 |
10.
צודק הילכתית, אבל למה זה חשוב?
שפוי,
29/08/04 12:46
|
שיחיה הוא וההלכה שלו מחוץ לגבולות החוק הישראלי, ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ומה ?
יהודי שפוי,
29/08/04 12:42
|
מה אם כל עבריני שס האם הם מצטרפים למינין?. דרעי לוי בניזרי ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ואומרים שאין חדשנות?
מיכל,
29/08/04 12:25
|
תראו איזו פרשנות חדשנית יש לרב יוסף לחודש הרחמים והסליחות - איזו דרך מקורית להרבות אהבת ישראל ולקרבם לתורה...
אילו הייתי חושדת בכשרים הייתי חושבת שאולי מטרתו להפוך את המוסדות החילוניים ללא רלבנטים ובכך לחזק את כוחם של דיינים ורבנים, אבל מה פתאום, לא יכול להיות.
ומס' 3 צודקת - האופן שבו בחר הרב יוסף להתבטא מראה כיצד הרגש גבר אצלו על השכל, ולכן כנראה הוא אישה מתחזה. אישה! בתור רב לא הצלחת כ''כ. חזרי למטבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה הבהמית שלך מוכיחה צדקתו
ל"ת
שנה טובה,
29/08/04 13:16
|
|
 |
מיכל,התייחסות יותר עניינית-אין
מוכזב ממיכל,
29/08/04 13:11
|
זה מה שיש לך להעיר על דברי הרב יוסף? הרי כל מה שיגיד את מייד תאשימי אותו שהוא -אין בו אהבת ישראל. ממש פלא איך ש''ס ורבניה החזירה מאות אלפי אנשים בתשובה?הא? את לא מצליחה להבין איך חבורת החשוכים הזו מצליחה אפה שהרבנים הנאורים דוגמת שרלו וחביריו נכשלים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידעת שהשינאה מלכדת?
מיכל,
29/08/04 15:27
|
לא פלא שש''ס מצליחה לסחוף: אין כמו תחושות קיפוח יחד עם שינאה ומסרים פשוטים כדי לסחוף המונים. זו בעיניך הוכחה לחכמתו של הרב יוסף? כל מי שמצליח הוא חכם? מוסרי? מה בדיוק?
אני כבר הופכת למעריצה של בן לאדן - אתה יודע כמה מיליונים מעריצים אותו? אז לפי דבריך הוא בודאי צודק, או שלא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שהפראיירים לא מתחלפים
אורי,
חדרה,
29/08/04 14:56
|
ושש''ס מצליחה לעבוד עליהם בגדול כבר 20 שנה, אנחנו יודעים. מה עוד יש לך לחדש לנו? בדבר אחד אני מסכים אתך: אין ספק שש''ס ורבניה הם חבורת חשוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוך,זה מי שעזב דרך התורה
מאוכזב ממיכל.,
29/08/04 16:48
|
והרי פסוק מפורש ''כי אשב בחושך,ה'אור לי''. הבנת מיכל המתוקה? ואיך לכל השדים והרוחות הגעת להשוואה עם בין לאדן? עד כדי כך את שונאת???? תגידי ,את דתיה בכלל????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי אבל מה אתה הבנת?
מיכל,
29/08/04 19:20
|
א. אפשר לצטט פסוקים בכל נושא, בעיקר אם מצטטים חלקי פסוק. ב. לא הזכרתי את המילה חשוכים _ אני לא מסכימה איתה - זו רק הפראנויה שלך שהביאה אותך להשתמש במונח הזה. ג. הפסוק שציטטת אינו קשור כלל לחשוך-נאור (ולו רק בגלל שהמושגים האלה הומצאו במאה ה-18, ולא אין הכל בתורה). ד. אני לא מתוקה. ה. ההשוואה לבן לאדן אומרת רק שלא כל מי שיש לו הרבה מעריצים הוא צודק או מוסרי. ו. על פי מיטב הכרתי אני דתיה ושומרת מצוות. בטוח יש גולשים יודעים יותר טוב ממני (ולא פחות טוב מהקב''ה) מהי ההגדרה היאה לי. האם אתה אחד מהם?
שנה טובה - מיכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעולם ירגיז אדם את יצר הרע
יצר הטוב,
30/08/04 21:00
|
את חושבת שזה פורסם במקרה בשבוע שקראו בפרשה למחות את זכר עמלק?
הרי יש צווי: ''לעולם ירגיז אדם את יצר הרע'', חבל שנפלת בפח,
תפשפשי במעשייך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לצטט כל דבר
מיכל,
30/08/04 13:56
|
השאלה מה בחר הרב לצטט ומדוע. הוא יכול היה לצטט פסקי דין מוות שפסקו דיינים בימה''ב, או לחלופין את דבריו של הלל הזקן, ובחר שלא לעשות זאת. למה? כי הוא פוליטיקאי שמבין מה כדאי לומר לקהל הפוטנציאלי שלו. החרמות והנאצות על דיני עכו''ם נפסקו לרוב לפני שקמה המדינה. מאז השואה והקמת המדינה אלו הבוחרים בדרך זו רק מגבירים את כמות הנאצות, מסיבות אידאולוגיות שלהם.
התבטאותו לגבי נשים היא דווקא מחמאה - זה היה עלבון צורב לגלות שהוא פמיניסט.
בנ''ע? זה מזמן חלק מההיסטוריה. בר אילן? לא. עו''ד? יופי. אז מה? שנה טובה? בהחלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקצף על הרב יוסף
המגיב,
30/08/04 13:11
|
שהוא מתבטא בצורה מפלגת, לא שהוא מצטט הלכה. גם אני מסכים עם ההלכה הזאת אבל יש דרך! הוא חסר רמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בכל זאת מתוקה.
סקרן מאוכזממיכל,
29/08/04 23:41
|
תראי, נראה לי שאת מהעולם שלי,דהיינו איזה בוגרת בני עקיבא,מדריכה לשעבר או אולי קומונרית. בוגרת תואר ראשון או שני בבר אילן. ממש כמוני. אז מה מבדיל אותי ממך? נראה לי שאני לא כזה מתנשא כל כך על אחרים,לא כמוך. מה הוא אמר בסך הכל?ששופטים הם מורדים במלכות שמים? לכי לפרוייקט השו''ת,תחפשי בש''ס מה דינו של הדן ,המתדיין בדיני עכו''ם. זה בודאי לא יפתיע אותך כמות הנאצות והקללות שתמצאי שם הלא כן? אז מזה את מתרגשת?או שמא מפגיעה בשמם הטוב של בנות ישראל(שהוד מעלתה היא אחת מהן)? אבל מה לעשות,גמרא ערוכה במסכת סנהדרין שאשה פסולה לדון. נו?הרב שרלו פסק אחרת מהגמרא?לא, אז למה לכל השדים והרוחות יצא קיצפך על הרב יוסף?למה?ולא על הגמרא למשל? לגלות לך סוד? אני עו''ד,באמת, שתהיה לך שנה טובה,מתוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא נראה לרב יוסף שצריך גם רגש
זועמת,
מרכז,
29/08/04 12:17
|
|
 |
התגובה הנשית
הצופה,
29/08/04 13:56
|
שלך רק מוכיחה למה הוא צודק. כל כך מצחיק.
לא שופטים ע''פ הרגש אלא השכל והכללים.
את זה אפילו השופטים החילוניים מבינים וכך עובד גם החוק החילוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא! צריך רק צדק
ל"ת
הצדיק הצודק,
29/08/04 13:17
|
|
 |
6.
אסור לצרף את הרב יוסף למנין
המגיב לענין,
29/08/04 12:14
|
|
 |
אם יורשה לי
יאיר,
29/08/04 13:57
|
המאה ה21 היא שלא מתאימה לכושר השיפוט שלו ולא להיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלאק, המאה ה-21, מה טוב בה?
ל"ת
אדם קדמון,
29/08/04 13:18
|
|
 |
5.
פרידמן מצפת עשה מחאה נמרצת
משה,
29/08/04 12:11
|
שניאור פרידמן מצפת דובר חסידי חב''ד העולמי ושליח העולמי של הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א ,עשה מחאה נמרצת נגד סלוין (חמיו של זלמן ביסטריצקי)בצפת ברבים בגלל שסלוין נלחם וצעק בחוצפה נגד זקן רבני חב''ד הרה''ג משה אשכנזי שי' שהרבי מינה את הרב משה אשכנזי שי' לרב קהילת חב''ד בתל אביב, יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך משיח לעולם ועד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, מה אתה רוצה מאתנו?
המגיב לענין,
29/08/04 12:22
|
|
 |
4.
אחר כך שלא יבכו שאין שופטים דת
אסף,
29/08/04 12:10
|
הש''סניקים מחזיקים את המקל משני הקצוות: מצד אחד מיללים למה אין יותר שופטים דתיים ומצד שני המורה הרוחני שלהם אומר שאסור שיהיו שופטים דתיים. נוח מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שופטים דתיים?אין חיה כזו.
עו''ד,
29/08/04 13:12
|
|
 |
3.
כנראה שהרב יוסף הוא לא גבר
חילונית,
29/08/04 12:08
|
|
 |
יה פשוטה, תראי מה יהיה לך!
ל"ת
הרב לא פרייר,
29/08/04 13:21
|
|
 |
למה מה יהיה לה?
שי,
מודיעין,
29/08/04 14:52
|
ההפחדות בקללות לא עושות רושם גדול עלינו, החילונים. שלא לומר שגם עובדיה, שקילל את אזרד שלא יוציא שנה (כלומר ימות תוך שנה) פיספס בגדול. בקיצור, לא רק שרוב הסיכויים שלא יקרה לה כלום (ואם יקרה, לא יהיה לזה קשר לתגובה שלה), אני אפילו מוכן להמר על זה באיזשהו אתר אינטרנט של הימורים. שם 100 שקל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חילונים - תתעוררו !
חילוני חרד,
29/08/04 12:06
|
אפיקורס = חילוני מדעת. בבסיס התפיסה הדתית יהודית יש יחס שלילי ביותר ל''אחר'' בכלל ובוודאי של''אחר'' שבתוך וזה מתוך תפיסה של כוח ושליטה על היחיד ועל הקהילה. לפי הרמב''ם אין להתרפא אצל רופא אפיקורס, גם אם יעלה הדבר במחיר חיי החולה בשל הפחד מפני ''גדול מחטיאו מהורגו''. כלומר אם חס וחלילה הרופא יצליח ויציל את חיי היהודי, הצלחתו זו עלולה לפתות אחרים ללכת בדרכי האפיקורס. הרמב''ם גם פסק פסיקות רבות אחרות לגבי האפיקורסים לדוגמה ''מורדין ואין מעלין'' לדוגמה - הרואה אפיקורס טובע אין להצילו ואם יש לאל ידו לדוחפו למים - יש לדוחפו (הלכות רוצח פרק ד: ''אפיקורס שכופרים בתורה ובנבואה היה מצווה להורגם''). אני יכול להמשיך בפסיקות נוספות ובהלכות אך בשורה האחרונה - שנאתם של החרדים לחילונים היא עזה. לא יעזור לנו ואין לנו מבחינתם כל תקומה אלא אם נחזור בתשובה וגם זאת בתנאים מסויימים. זהו המארג החברתי שיש לנו במדינה וכדאי שהחילוניים יבינו קצת מה עומד בבסיס היחסים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשית סלט שלם
הצופה,
29/08/04 13:54
|
ואתה לא ממש יודע על מה אתה מדבר. עד כמה שידוע לי שום חרדי לא הרג שום אפיקורס לעומת זאת אפיקורסים רבים השפולו היכו וגם הרגו חרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה הדרך של החרדים
חילוני חרד,
29/08/04 17:13
|
לא להתייחס בצורה עניינית לפרטים אלא להכפיש... נא להסביר לי מה טיב הסלט שעשיתי ? למה אני לא יודע על מה אני מדבר ? מה בדיוק אתה יודע יותר ? והנה אשתמש בדמגוגיה שלך : עד כמה שידוע לי אף חילוני לא הרג שום חרדי אבל חרדים רבים משפילים ומזלזלים בחילוניים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש! טיפש! טיפש!
חרדי,
29/08/04 15:15
|
אם היית יודע, מדובר באפיקורס במזיד, אך כיום כולם שוגגים כפי שמביא ה''אהבת חסד'' למרן החפץ חיים זיע''א.
ידוע בעולם החרדי שיש חובה לאהוב חילונים משום שהם שוגים וח''ו לא לרצוח אותם.
אתה פשוט ט-י-פ-ש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד אחד
חילוני חרד,
29/08/04 17:16
|
לא תעזור ההתפלפלות שלך כל זמן שחילוני נשאר חילוני הוא חוטא ומחטיא אותך. לא אני קבעתי את הפסיקות אלא גיבורי התרבות שלך הם שקבעו אותן.
אתה לא רק טיפש אלא גם מרושע במזיד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בא הנה, אתה פראנואיד, טפל בזה
ל"ת
חילוני אוהב דתי,
29/08/04 13:24
|
|
 |
1.
ה' ישמור, לאן אנחנו מתדרדרים?
ל"ת
רחל,
29/08/04 11:48
|
|
 |
למה שישמור עלייך?
ל"ת
חילונאדים,
29/08/04 13:26
|
|
 |
למה לא ? לא מגיע לי ?
ל"ת
רחל,
29/08/04 17:17
|
|