 |
45.
למנורה
אורי ומיכל,
רחובות,
07/09/04 10:19
|
צפינו בסרט במוצאי שבת, ונהנינו מאוד.
סרט מעמיק, רגיש, חושפני מאד, ומציג את זוית הראיה שלכם ממקום מאוד אמיתי.
כן ירבו סרטים כאלו
עלי והצליחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
היא התחתנה, אז למה...
אנונימי,
06/09/04 15:41
|
היא נשארה עם שם המשפחה הקודם (קצובר) ולא קוראת לעצמה בשם המשפחה הנוכחי (חזני)????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא כן מנורה חזני
חברה של,
07/09/04 08:35
|
|
 |
היא כן הולכת עם השם חזני
ל"ת
ירון,
חיפה,
07/09/04 00:52
|
|
 |
בדיוק מפני שמיקי (מיכאלה )
אשר ראובני,
תל אביב,
07/09/04 00:46
|
חיימוביץ' לא שנתה לאילדיס (שם בעלה) ,ובדיוק מפני שאושרת לוי מיהרה לשנות לקוטלר (שם בעלה). אתה מבין את העניין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נשמע מדהים! עזרו לי
נ. מ.,
אוסטרליה,
06/09/04 06:44
|
|
 |
תפנה אל- 058-990383
ל"ת
מוריה,
08/09/04 10:05
|
|
 |
סרט לאוסטרליה
ד.ש.,
ישראל,
07/09/04 09:52
|
|
 |
42.
מרגש, כואב, מחזק.
ל"ת
ש,
06/09/04 00:51
|
|
 |
41.
נוגע בך
מיכל,
חיפה,
06/09/04 00:47
|
ראיתי את הסרט והייתי מרותקת לכל ארכו. כל כך אמיתי, אנושי, אוסף של רגעים שגורם לך לרצות לחבק את האנשים הפשוטים האלה, וגם להעריץ על הצילום הבלתי פוסק בחייהם, אפילו באולטרא סאונד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ואם פספסתי? חבל אבל....
חיימקה,
06/09/04 00:43
|
לא ראיתי במוצ''ש אבל מאד סקרן לראות. הכיצד? היכן? מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לקנות קלטת
מק,
08/09/04 13:21
|
|
 |
תשאיר מייל נעדכן אותך על הקרנה
ל"ת
מנ,
08/09/04 10:09
|
|
 |
39.
קריאה לציבור הדתי
אבי וולפסון,
פתח תקוה,
05/09/04 22:44
|
סרט זה קורא לעוד אנשים מהציבור הדתי החזק המאמין ללכת בעקבות מנורה לעולם התקשורת לשיא הזוהמה של ימינו ולהתחיל לעשות את הקשה מכל - לטהר אותו להרים אותו ולהפריח עוד יצירות יפות אשר יכולות לקחת את הכלי הכ''כ נמוך היום ולהוסיף ממנו אמונה להוסיף אהבה בעמ''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך לגמרי
ל"ת
ענת,
06/09/04 19:09
|
|
 |
38.
סרט יפה
אבי וולפסון,
פתח תקוה,
05/09/04 22:37
|
מאוד נהניתי מהסרט שמציג את החיים בחומש מנקודת מבטה של בחורה שאיננה באה בהסכמה מלאה ומפגיש אותך עם ההתלבטויות עם החששות עם השמחה (לידת הבת ) הפחד והעצב האמיתי אך גם מראה את האמונה האמיתית בצדקת הדרך ואת ההתגברות והקשר שנוצר לאט לאט עם המקום האהבה שלאט לאט גוברת לחומש וכל זאת מנקודת מבט יומיומית רגילה של החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
סרט מדהים
שלומית,
05/09/04 20:53
|
כל הכבוד לך מנורה. סרט אדיר, מרגש, וגם עשוי בצורה יפה מאוד. סוף הסרט שבר אותי לגמרי, ממש לא יכלתי להרדם בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אמיצים, וכל-כך בני אדם
ענת,
מרכז,
05/09/04 19:11
|
למנורה צפיתי בהתרגשות בסרטך. זהו הסרט הראשון, כמדומני שהמצלמה ניצבת בתוך ביתך, בחייכם. יש לכך חשיבות רבה ביותר, לאותם שחיים ביננו ולא ביקרו , או אפילו אינם מעוניינים לבקר בהתנחלות. אינם מכירים את ה''אחר'', למרות סיסמאות הסובלנות, כבוד לאחר, וכו' . אני, שיש לי משפחה עניפה בשטחים, ואוהבת אותם אהבת-נפש, מעריכה ומתפעלת מתכונותיכם הטרומיות שאולי כבר נעלמו ונמוגו, מאד שמחה על הסרט שיצרת, ולו כדי להביא לאנשי הקו הירוק, בין אם מסכימים/שונאים/תמהים וכד' אתכם או לא, את פנימיותכם ואמונתכם, את היהודים ה''אחרים'', אתכם היהודים שהם אחינו, דם ליבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
סרט מקסים..
דוד גונן,
05/09/04 17:11
|
לא נותר אלא להעריץ אתכם... עוד נכון לך עתיד מזהיר כיוצרת ואומנית..
ו..ד''ש לאריאל.. מתגעגעים אליו החברה המילואים.. אריאל חזור אלינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אתם אנשים גיבורים.
יוחאי,
תל אביב,
05/09/04 15:26
|
אנשי חיל שארץ ישראל קיימת בזכותכם. אתם הציוניים האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
סרט מרגש
לילך,
גEש,
05/09/04 12:42
|
|
 |
32.
סוף סוף זוית אחרת
מיכל,
ירושלים,
05/09/04 12:12
|
התרגשתי עד דמעות מהסרט ושמחתי שנמצא הכשרון והתקציב ליצור חוויה כל כך משמעותית ויהודית. הרגשתי שזה הסרט שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מישהו במדור הזה יכול להסביר לי
רן,
ירושלים,
05/09/04 09:49
|
מה הקשר בין הכתבה הזו ליהדות?
האם כתבה על קיבוצים זה ''נצרות''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישוב הארץ- הההיהדות!
ר,
05/09/04 14:30
|
תורה מבחינתך זה יהדות? אם כן אז בעיון קצר יתגלה לך שישוב הארץ הינה אחת מהמצוות היותר חשובות בתורה ומה עם כל המצוות התלויות בישוב הארץ?- הסרט והכתבה באים לעודד ולהראות את ישוב הארץ בתקופה זו ואת חשיבותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכן בספר המצוות של רמב''ם יש
יאיר,
פתח תקווה,
07/09/04 00:41
|
|
 |
אצל הרמב''ם זה שורש
ירון,
חיפה,
08/09/04 17:30
|
ושורש הינו בעצם יותר ממצווה. אל תשכח את יומן הרמב''ם בו תיאר את כל הסכנות שעבר בעליה לארץ. כמובן, שאם זה לא מצוה מאיפה התיר לעצמו לסכן חייו ולעלות עם משפחתו בספינה לארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יש גם שמחה בהתיישבות
נביאה,
ירושלים,
05/09/04 09:47
|
אני בעד ההתיישבות. לכן הפריע לי שיצאתי מהסרט בדכאון. לגור בישוב, זה לא רק טרגי. אפשר לשמוח עם ה''חילונים'' ביום העצמאות. אפשר להראות צדדים שמחים בנישואין ולא רק את המטרד של הכיסוי ראש. חוות-גלעד המשיכה להתקיים, למה לא הראית את זה? נכון שעברת דברים כואבים, אבל בודאי יש גם מאורעות משמחים. איפה הם? שלא יחשבו שלגור בישוב זה כל כך נורא. חוץ מזה, חומש זו לא התנחלות. זה ישוב מאד ותיק, רואים לפי גודל העצים והגינון, הבתים. ישוב שלא הקימו אותו ''מתנחלים'' אלא הממשלה בתחילת שנות ה'80. הטרור שהיכה בו גרם ל''ירידה'' בתושבים. זה יכול לקרות גם באיזה ישוב בנגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסרט הרבה יותר שמח מהמציאות
מ,
05/09/04 12:40
|
הסרט מראה את המציאות הכואבת ומראה איך אפשר לחיות איתה בשמחה ובאמונה. אם היית יודעת כמה נרצחים, פיגועים ואירועים עצובים שקראו בזמן צילומי הסרט (באלון מורה, בחומש) ולא נכנסו אליו היית מבינה שזו המציאות והשמחה בה שרויה תמידית בבית משפחת חזני, שאף מועברת נהדר בסרט, ראויה להערצה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
צפינו התרגשנו וכאבנו
אייל ניידורף,
05/09/04 09:45
|
צפיתי בסרטה של מנורה ואין לי מילים להוסיף אלא רק לומר, תודה תודה על זה שאת מצליחה להעביר ולו במעט את כאבם ושמחתם של אחיינו היושבים ומיישבים את ארצנו וחיים יום יום את המאבק על בייתנו ועל ''השקט'' שאנו במרכז הארץ יכולים כאילו להתנחם בו תודה על צעקתך ובכייך על שמחתך וצחוק של ילד בכינו וצחקנו איתך, תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
''כביש אלון בדרך לחומש'' ??
0 בגיאוגרפיה,
ירושלים,
05/09/04 09:39
|
כביש אלון מרוחק מחומש יותר מ-100 ק''מ. אמירה זו היא דוגמא טובה לבורות של עיתונאים רבים, ויש בה גם קנטרנות נסתרת ''טוב, הוא נהרג בגלל שהוא מתנחל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כביש אלון ליד ים המלח
ירון,
חיפה,
05/09/04 22:47
|
היישוב אלון נמצא ליד כפר אדומים (מצפון למעלה אדומים כמובן) באיזור שאינו כלל חומש אבל הינו כמובן ארץ ישראל ותחת ריבונות ישראל. חומש נמצא בשומרון מצפון לשבי שומרון שמרוחק יותר מ20 דקות נסיעה צפונה מקדומים וכ15 דקות נסיעה דרומה מעינב וכביש הגישה מערבה לנתניה. במילים אחרות אכן אין אלון וכביש אלון קרובים לחומש כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכי תבדקי במפה שוב!
ל"ת
ג,
05/09/04 14:26
|
|
 |
אבל הוא היה בדרך לחומש
מ,
05/09/04 12:42
|
דרך אלון- המקום בו נרצח שולי הרמלך - מרוחקת כ- 35 ק''מ מחומש והוא אכן היה בדרכו לביתו שבחומש מכוכב השחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
סרט מדהים!
אחד האיכותיים,
שיצאו פה...,
05/09/04 09:35
|
מנורה, ריגשת אותי ועוררת מטענים אידיאולוגיים רדומים. מצפה לראות עוד יצירות שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ילדה מסכנה ומורעלת...
דני,
רחובות,
05/09/04 09:17
|
זו התוצאה של הרעלת מוחה של ילדה קטנה, ונטילת החשיבה העצמאית שלה. במידה מסוימת אני מרחם עליה כי קשה לנקות את הרעל שהוזרק לה בבית מידי יום ע''י אביה. לפעמים אני סבור שצריך לחייב ברישיון הבאת ילדים לעולם, ולו רק כדי שלא יגדלו כמו ג'וקים מסוממים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסוף לחינוך!
ירון,
חיפה,
05/09/04 22:54
|
דעתך תביא לסוף החינוך בכלל ובדמוקרטיה בפרט. הרי אם ילד בכתה א וב יבחר בין בי''ס לכדורגל והוריו לא יאלצו אותו ללכת לבי''ס במה יבחר ומה יהיה גורלו? האם יגדל להאמין לשטיפת המוח של העיתונים? האם יזכה לאידיאלים וערכים? האם רק בני 18 יכולים לבחור בין טוב לרע (חייל, בחר!). דעתך דני אינה מובנת כאן כלל, אך ברור שהמשכת אידיאלים של ההורים מתוך הבנת מעשיהם (במיוחד אחרי גיל 18 ונישואים) בדרך עצמית, אינה ברורה לך כלל וכלל. מסירות נפש מתחלפת בהרעלת מוח הדומה וזהה לעולים בעליות הראשונות לארץ, החלוצים ולוחמי המחתרות וצה''ל שלא להזכיר את המילה אידיאלים, ערכים, או דבקות במשימה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה מטומטם
שלומית,
05/09/04 20:56
|
אתה פשוט מטומטם, מסומם בעצמך. לכם החילונים השמאלניים אין שום ערכים, שום דבר שיכול להחזיק אתכם בדרך חיים שכזאת. אתם פשוט חלשים. ליבי נכמר מרחמים עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
נעמה,
05/09/04 15:23
|
וכשחילוני חוזר על ססמאות אביו נגד הדתיים המתנחלים זה בסדר נכון?!?! זה לא מורעלות מסכנה נכון?!? מה יש לכם נגד הדתיים?!!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הראשון שתצטרך רשיון!
ל"ת
השמאלנות משחיתה,
05/09/04 10:24
|
|
 |
25.
את בדיוק כמו שאנחנו היינו
ל.,
רביבים,
05/09/04 08:58
|
רק שאנחנו לא היינו דתיים.
ואותנו העריצו כחוד החנית של הארץ והמדינה החדשים.
מה קרה פתאום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אני גאה בך
רבקה שמעון,
ירושלים,
05/09/04 06:24
|
יש הרבה אמיצים בחומש, יש גם הרבה אמיצים בהתיישבות אחרת. אין הרבה כאלה שגם יעשו מזה סרט לציבור הרחב, שיראה, יחוש, ישמע, מה עובר שם על האנשים. הראית את הדברים בפשטות, בריאות, והרגילות שבענין היא זו שכואבת. אני מברכת אותך, שבסרט הבא שלך, נתבשם מבשורות טובות, ואין טרור, רק התקדמות אחת גדולה, שתזכי, ובקרוב ממש.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני נגעלת ממך ומשכמותך...
ל"ת
רונית,
אשדוד,
07/09/04 00:39
|
|
 |
23.
סרט מצויין
יצחק,
מרכז,
05/09/04 02:36
|
התרגשתי עד דמעות. אני מקווה שמנורה ממשיכה לצלם ולתעד את החיים ושההמשך יהיה הרבה יותר טוב. אנחנו גאים בכם אחינו המתנחלים, הציונים האמתיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ומה עם הפלשתינאים?
מתנחלת מתייסרת,
05/09/04 01:08
|
גם את כמו מרבית המתנחלים עוורת לחלוטין. אין פלשתינאים. יש מחבלים = חייזרים, וכל היתר שקופים. ומה איתם? ומה עם העובדה שהחיים שלך הורסים כל סכוי לנורמליזציה והפרדה. הלואי שכבר יפנו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה את מדברת???
יעל,
ירושלים,
29/09/04 14:12
|
לפי דברייך ניתן להסיק שהעם הפלסטנאי מסכן ואנחנו בהמצאותינו כאן(ואני מדברת על כל מקום בארץ,הרי בכל מקום נגרמות עוולות כי אנחנו שם...)גורמים לבעיות.את שוכחת פרט אחד ובעיניי הוא גם החשוב ביותר-המקום שלהם לא בא''י!!!והם הביאו על עצמם את כל המצב המטורף הזה.הם הורגים אותנו ואנחנו יותר צדיקים מהאפיפיור...מי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה איתם?
ירון,
חיפה,
05/09/04 23:04
|
מה את מציעה לעשות עם הפלשטינים? מדוע החיים של אחד הורסים כל סיכוי לנורמליזציה והפרדה (הפרדה ממה? מהנורמליזציה?) האם החיים היו נורמליים יותר לפני 1967? האם הם יהיו יותר אחרי שח''ו יפני אותך? האם המתנחלים לא עומדים שעות במחסומים ומחויביים בהמתנה לליוויים צבאיים ללא הבטחה שהדרך בטוחה כלל וכלל? האם המתנחלים לא צריכים לסוע שעות לבתי חולים, קניות וצרכי החיים השונים? האם המתנחלים אינם חלק מבוני מדינה זו? האם אין זה גם אבותם עליהם נקראה אדמה זו ''שומרון ויהודה''? האם לפלשטינים תירוץ להיותם על אדמת יהודה? האם חיי הפלסטינים שאינם מחסידי המדינה שלנו כל כך מדאיגים אותך שאת עיוורת לחלוטים מהעובדה הברורה שהמתנחלים חיו בשלום וברעות עם שכניהם שנים עד שבא ההסכם הכפוי הנקרא ''אוסלו'' (הידוע בכישלונו)? האם משהו יחשוב שוב על קניות בכפר לקף ופועלים משכם ודיר אל בלך? האם הסיבה לאי הנורמליזציה שלך הינו באמת המתנחלים התמימים או אולי הם השעיר לעזאזל? או אולי צריך למסור משהו אחר כשעיר לעזה-ז''ל בכדי לייצור הפרדה וירטואלית נוספת דוגמת כישלון אוסלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסרט לא אמור ליצג את הפלשתנים!
ג,
05/09/04 14:25
|
אני לא יודעת איזה מין מתנחלת את אבל אני ומנורה מידי יום רואים את הערבים במחסומים וצופים בסבלם וממש חיים איתם- בניגוד לרוב תושבי המדינה הזאת. כאשר מי ששולט שם זה מחבלים שהורסים לנו ובעיקר לאחיהם הערבים את החיים- אנחנו צריכים יחד לעמוד מולם- ואם ברצונך לפקוח עיניים ולעזור לפלשתינאים- הילחמי במחבלים ועיזרי לע''מי במלחמה ובהסברה נגדם ואל תנסי להתיפייף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל הכבוד למנורה!
יהודה,
תל אביב,
05/09/04 00:43
|
היא מוסרת עצמה למען ארץ ישראל, חלוצה אמיתית!! כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מעט ותקים צלם בדמותה
אביב,
רמת אביב,
07/09/04 00:38
|
ותשתחווה כל יום ויום ! מה קרה לכם בני אדם ?סך הכל ילדה צעירה ומבולבלת שבחרה להיות מוקד לתשומת לב של מתלהבים כמוכם...עוד מעט ותהפכו אותה לחנה ושבעת בניה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חסרת אחריות - לא נורמלית
ירון,
פ''ת,
04/09/04 11:44
|
המשיחיות הזו הרגה כבר בעבר את יושבי מצדה יחד עם יהודים רבים אחרים בכל הארץ וכאן יש לנו דוגמא של ילדה חסרת אחריות שהורסת לביתה את הילדות ומעמידה אותה בסכנה יום יומית לההרג או להיות יתומה. ילדים זקוקים לחברת בני גילם, להעשרה, לביטחון ולהורים חיים, מה שהיא ושכמותה לא מסוגלים לספק לילדיהם ברמת סבירות נורמלית (גם אני לא יכול להיות בטוח שלא יקרה לי היום משהו - אבל אני לפחות משתדל) עם כל הכבוד לאידיאולגיה (ונניח שיש כבוד), תפקידו הראשון של הורה הוא לדאוג לשלום ילדיו ולהבטחת עתידם וכן להשאיר כמידת האפשר את ההתעסקות בבלימת טרור למדינה ולא לקחת על עצמו משימות מגוחכות ולהאמין שההתיישבות בקצה התנחלות נטושה ללא תנאי מחייה בסיסיים המתאימים לימינו ישנה את העולם. שלא לדבר, כמובן על ההעדר הכבוד ליתר הצרכים של המדינה שאותם שואבים מעטים שכמותה על חשבון רבים שכמותנו - דוגמא: תקציב הביטחון נדרש להקצות סכומי כסף חריגים וחיי חיילים כדי להבטיח את חיי המתנחלים ההזויים הללו. האם משהו חושב מה עובר על הורי החיילים שנאלצים לאבטח ישוב נטוש עם כמה הזויים ? מה עובק עליהם לאחר שבנם נפגע ? נהרג חלילה ?
הגיע הזמן לעצור את העוולות שהציבור הזה עושה לילדיו (ולכך יש חוק מתאים להגנת הילד) ולציבור כולו - אין אפשרות לטאטא את רוח השטות מסיבות פוליטיות או דתיות משיחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם פתח תקוה התחילה כך
ירון,
חיפה,
05/09/04 23:07
|
רבותי ההיסטוריה חוזרת, ואת פתח תקוה לא פינו והיא נהיתה לפתח תקוה לכל הארץ. גם לפני 1948 היה מחוסר אחריות לגור עם ילדים אפילו בחיפה (מזל שאנחנו גרנו בהר והפורעים הערבים גרו למטה במישור החוף...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקיחת אחריות.
אריאל,
כפר פינס,
05/09/04 01:15
|
שלום ירון ושבוע טוב. חשבת פעם מהם אידיאלים? ''נניח שיש כבוד לאידיאולוגיה''. מה זה אומר? האם זה אומר שכל קושי בדרך וכל בעייה שמתעוררת יגרום לנו לסגת? האם, כשמנורה לוקחת אחריות על העם שלה ועל הארץ שלה (בלי להכנס לשאלה אם זה נכון), היא מוותרת כשזה מתחיל להסתבך? ואפילו, אפילו על חשבון הילדים. הרי גם אתה בדברים שאתה מאמין אתה מכריח את ילדיך בניגוד לרצונם (דת, תרבות, מוסר, חינוך). הרי הילד לא יודע מה נכון וטוב - ובשביל זה יש הורה. ואם אנחנו מאמינים שארץ ישראל חשובה מחיינו שלנו - כמו שידעו בכל הדורות ומשום מה שכחו - אז אנחנו נעשה את זה גם בסיכון הכרוך בכך. הרי זה פשר אידיאולוגיה - זה בעצם ערך עליון, שנעשה הכל בשבילו. חיי אדם הוא ערך בהחלט נמוך בשאלת ארץ ישראל. ואם אתה לא מאמין באידיאולוגיה ובערכים - אל תלין על אנשים שכן יש להם אמונה ודרך, ולא איבדו ב''ה את המצפן הטבעי איפה שהוא שם באמריקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל20-
שלומי,
04/09/04 21:28
|
|
 |
צודק מסכימה לכל מילה
ל"ת
נורית,
04/09/04 16:58
|
|
 |
19.
הדת תהרוג את כולכם בסוף
ל"ת
האמונה העיורת,
אשה דבילית,
04/09/04 09:09
|
|
 |
האמונה מחיה ונותנת טעם וכח
ירון,
חיפה,
07/09/04 01:00
|
|
 |
18.
אין כל קשר בין מנורה ליהדות
רינה כהן,
י''ם,
04/09/04 08:06
|
בעיני זאת עוד אחת מהמיעוט התמהוני מכת ישע ונוער הגבעות הגבעות, כמוהם יש עוד אלפים בחוות מבודדות ובמצפים בגליל ובנגב שזה אורח החיים שלהם ואיש לא עושה מזה ענין כמו המנורה הזאת, טוב גם זאת דרך להתפרנס, לי היא נראית שיצאה קצת משווי המשקל...רק לידיעתה, כאשר יפנו אותה היא לא תקבל הרבה פיצויים על החושה שלה שם, כלכלית, עדיך שעבור למקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רופא עיניים דחוף!
ל"ת
ירון,
חיפה,
07/09/04 01:01
|
|
 |
למה את חושבת שהכסף מענין?
מ,
05/09/04 14:05
|
מנורה הינה בחורה ערכית והסרט נעשה מטעמים אידאולוגיים ולא כספיים וכמובן גם המגורים בחומש. שתזכי ללמוד ממנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה ערך באישה זו מדובר???
תלמה,
תל חי,
07/09/04 00:33
|
פלצנית שמחפשת ריגושים ע''י ישיבה במקום מסוכן.כנראה שבעלה לא מספק אותה ,זה הערך החיחיד שיש בה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר חינוך בתלמה מתל חי
ירון,
חיפה,
08/09/04 17:32
|
היסטורית תל חי את מכירה? לא מקום מסוכן? כנראה שהוריך ובעלך לא מחנכים אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
זהו סוג של פונדמנטליזים !
ש.לוין,
04/09/04 07:23
|
הישיבה בגדה היא על זמן שאול. הרעיון הציוני שתי גדות לירדן הוא חלום באספמיה. גם אריק שרון הבין שאי אפשר לקיים את מדינת ישראל ריבונית בישיבה בחבל עזה, וכל שכן בכל רחבי הגדה המערבית. לכן אותם מתיישבים ההולכים נגד כל הסיכויים ומסכנים את חייהם וחיי משפחותיהם, בהאמינם שהקדוש ברוך הוא ירד מהשמיים וילחם את מלחמתם ושזו שליחות אלוהית להיות ולחיות שם . זה סוג של פונדמנטליזים המזכיר את המרד היהודי הגדול ברומאים שפעלו על פי הרוח ולא על פי השכל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשי סיר הבשר לא יבינו אף פעם!
לך תלמד,
היסטוריה,
05/09/04 10:04
|
|
 |
המתנחלים צמחוניים למהדרין ,אלא
ירקות,
גן ירק,
07/09/04 00:30
|
אם כן מדובר בפלשתינים חסרי ישע ,שאז הם הופכים להיות קניבאלים וטורפים ללא רחמים !!! הלאה הצביעות ,המתנחלים הם סך הכל פלצנים אופורטוניסטים שמחכים לכמה מליונים מהדוד סם לכשיתפנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
האמנם הערצה?
הרב רבו,
פלנטה ירוקה,
04/09/04 05:35
|
אין שום מקום להערצה של המסירות/נחישות/דבקות במטרה ושאר הסופרלטיבים המתבקשים לנוכח הדוגמטיות שלה ושל כמותה. הגזענות, ההכללות (''הערבים'') העיוורון המלא להיותם אנשים בעלי סיבות ומניעים לא שונים משל אף אחד אחר - כל אלה נובעים מהפנטיות הבילתי מתפשרת של חבורת המתנחלים שקדושת הסלעים והעשבים נשגבה בעיניהם מחיי אדם. הדו שיח הבילתי פוסק עם אלוהים (שהוא תמיד ממין זכר) שאולי חושב ככה ואולי רוצה ככה - מגוחך וילדותי ומעיד על רמת גזענות שנודעה לשימצה בעמים אחרים ותרבויות אחרות שהביאו כאב וחורבן רב לעם היהודי. פתרון: שתי מדינות לשני עמים - אחת לשפויים משני העמים ואחת למטורפים חולי האלוהים ומוכי עוורון השינאה משני העמים, שימשיכו להכות זה בזה, לחכות למשיחים שלהם ולחלום על האללה שלהם או ה''השם'' שלהם עד סוף הימים ויעזבו אותנו לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אנשים בעלי סיבות ומניעים''
אנה,
ירושלים,
05/09/04 09:44
|
אני בטוחה שמנורה מודעת היטב לעובדה שמדובר באנשים בעלי סיבות ומניעים. גם אני מודעת לעובדה שאלו אנשים עם סיבות ומניעים. גם לרוצחים סדרתיים, לאנסים סדרתיים ולהיטלר היו סיבות ומניעים, ורגשות וכו' וכו'. גם לטרוריסטים שרצחו בדם קר 300 ילדים רוסים היו סיבות ומניעים. הם רוצים להשליט את האיזלאם בעולם ולבער את הכפירה. אשריך מה טוב חלקך שאתה מבין את המניעים שלהם. אשריך מה טוב חלקך שאתה כזה נאור ונעלה, איש ציוויליזציה אמיתי שאין לו צורך ב''השם'' בשביל לתרץ את המעשים הדגולים שלו. אשריך, שבעוד שהם רואים בך בשר תותחים, אחד אחד, אתה ממשיך לדבוק בשפיותך המרוממת.
ההשוואה עם הנאצים, אגב, מצביעה בעיקר על בורות, שכן אנחנו שונאים את הערבים בעיקר כי הם מרצחים בנו ולא על עצם היותם ערבים, ועיון בסיסי במסמכים היסטוריים יבהיר לך זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענית לו מצוין!
ל"ת
ש,
05/09/04 14:09
|
|
 |
15.
המשיח הגיע ב48
זאבי,
גולן,
04/09/04 01:22
|
משיחיות משחיתה. מעוורת. אנשים נאיבים שנתלים ברעיונות קיצוניים הם מעניינים ומיוחדים. אבל בגללם ובגלל הרעיונות שמוליכים אותם לא ניתן להגיע לפשרות. זה נכון לכל עם, תקופה ומקום. מעבר לעניין האקדמי שבסיפור צריך להתעשת ולהפריד את העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מלאת הערצה ו -תיעוב.
שרית,
03/09/04 20:02
|
אי אפשר שלא להעריץ את הרוח האמיצה של מנורה ,אבל באותה נשימה, להבין שבגלל הקיצוניות ,כל קיצוניות, גם ''שלנו'' וגם ''שלהם'' , אנחנו שבויים בטרגדיה ששמה ''המזרח התיכון'' כבר קרוב למאה שנה. מפחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהרי אחרת לא היתה מדינת ישראל
ירון,
חיפה,
07/09/04 01:17
|
שהרי ללא קיצוניות זו שלנו, לא היינו מגיעים כלל לארץ ישראל ונשארים פה אחרי כל הפרעות הנוראות להלחם על עצמאותינו. הקיצוניות שלהם? איך אפשר בכלל להשוות? האם אנחנו מסכנים את חיי ילדיהם ואוטובוסיהם? האם בלגור קרוב לשמים בחומש, הפלסטינים נמצאים בסכנה? האם הם הפגינו או נפגעו כאשר חומש הוקם לפני עשרות שנים? האם אולי ההתנחלויות הם המצאות של ערפאת (הידוע בשקרניותו הנחשית) כתירוץ לטרור ול''אינתיפדה'' ולג'יהד? או אולי הם הפכו להיות השעיר לעזאזל שלנו? האם מי שרק אתמול (לפני אוסלו) היה גר בשכנות ואחווה עם שכניו היום נהיה לאויב ה''שלום''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אני מצטרף לחומש...
יהודי אוהב עמו,
נתניה,
03/09/04 17:20
|
עם אשתי וילדיי. מה הטלפון של המזכירות. ואני לא דתי. כי אם יש שם אנשים כאלה אני רוצה לחיות איתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלפון בשבילך
מ,
05/09/04 12:48
|
09-8873507 זה טלפון של תושב חומש - הוא כבר יפנה אותך- בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגב זה 45 דק' מנתניה
ל"ת
אחד,
ישראל,
05/09/04 08:55
|
|
 |
מס' המזכירות 09-8629557
ל"ת
אחד,
ישראל,
05/09/04 08:55
|
|
 |
מתנחבלים-אתם עד כדי כך נואשים?
איש חכם,
05/09/04 17:26
|
איזה טמבל מפרסם שהוא תומך בכם וישר אתם קופצים ובאמת חושבים שהוא יצטרף אליכם?
אם הוא באמת רוצה, הוא ימצא את הטלפון (144 - זה די פשוט). תפסיקו עם הנסיונות הפתטיים שלכם לגייס אנשים - בכל מקרה כולכם תפונו בקרוב בעזרת השם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסית נואש - תתבייש!
ירון,
חיפה,
07/09/04 01:08
|
בן אדם רוצה מספר של רכז קליטה ואחראי, ואתה מביא קללות ''מתנחבלים'' של הסתה?! תתבייש! גם אתה יכול להצטרף ולאו דוקא ע''י מעבר אלא ע''י תמיכה במקום הסתה שיקרית והוצאת דיבה. וב''ה בכל מקרה תגלה שלא יהיה לדבר סוף, שהרי כל עוד אנחנו חיים כאן בארץ ובמדינה, תמיד יהיה מישהו שגר בספר, מישהו שהוא ''מתנחל'' וחלוץ. בין אם זה תל-חי ודגניה, תל אביב וחיפה, שדרות ונתניה... אין צורך שתוסיף אש למדורת האויב שמנסה ''לפנות'' את כולנו. המינימום שיכלת ללמוד מהסרט זה קצת אנושיות ויחס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מ ל ח ה א ר ץ ! ! !
ליאור,
נתניה,
03/09/04 16:43
|
|
 |
חומוס הארץ!!!
מישהו,
05/09/04 17:22
|
איזה מלח ואיזה נעלים?
עוד מתנחבלת גזענית שמוכנה לסכן את חייה וחיי ילדיה למען טירוף דתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבש הארץ ! ! !
ירון,
חיפה,
07/09/04 01:12
|
מספיק שאתה משתמש בקללות מסיתות לגנאי בלי בושה להבין מיהו לא מלח הארץ... מעניין מה היית קורא לחלוצים שהקימו את המדינה? ואגב, העולים שעלו לארץ בעליות הראשונות לפני קום המדינה והפריחו את השממה עשו זאת גם מאמונה דתית. העליה הגרמנית לא היתה של ''גלוחי ראש'' והמושבה הגרמנית לא היתה מכספי פיצויים... ותאמין לי אם לא לסרט שהיא אינה רוצה כלל לסכן את חייה וחיי ילדיה. מה לעשות ואנשים שהם אולי כמוך כן רוצים לסכן את חייהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בזכות אנשים כאלה אנחנו ננצח את
המוסלמים,
הכובשים,
03/09/04 15:04
|
יהודי יש''ע הם קלף המיקוח שלנו מול מוסלמי ישראל הקטנה.
שלום תמורת מוסלמים .
יקחו מוסלמים יקבלו שלום .
ואנחנו ניקח בתמורה את יהודי יש''ע ונקים שתי מדינות לשני עמים.
אסור להגי עלמצב שבו שלטון השמאל בראשות הליכוד מגרש יהודים מב
יתם אך משאיר את מוסלמי ישראל הכובשים בתוך ישראל הקטנה .
צריך להיות איזון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. !!!
CtrlX,
04/09/04 13:49
|
אין פיתרון אחר לטווח הארוך. רק הזוי מחלק קלפי מיקוח תמורת אוויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל הכבוד! לא תהיה עקירה!
שלמה,
נופים,
03/09/04 12:49
|
|
 |
9.
אנשים מזן אחר. להוריד את הכובע
ל"ת
ש,
03/09/04 12:38
|
|
 |
אנשים מזרע פורענות,לחבוש הכובע
ל"ת
גבי,
ירושלים,
07/09/04 00:24
|
|
 |
8.
מה היא בדיוק מנסה להגיד ?
שלמה,
צפון,
03/09/04 11:56
|
את מי בדיוק היא מנסה לשכנע ? האם זה הציווי האלוהי ? או אולי סתם בחורה מבולבלת שלא בדיוק תופסת היכן היא נמצאת , ושכניה ערבים שיושבים מסביבה בכלל לא נחשבים כבני אדם. סקירה של כל האירועים שעברו עליה אני ממש לא צריך ולא רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה פוסל מראש?
ש,
05/09/04 14:12
|
אולי דרך האירועים שעברו עליה תוכל לנסות להבין מה היא רוצה ומה המטרות שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ל-6
ישראלי,
03/09/04 11:11
|
אם הם לא היו שם אז החיילים המסכנים שצריכים לשמור עליהם יום ולילה היו שומרים על תל-אביב. תל אביב לא חיה בזכותם, הם חיים בזכות תל-אביב אז קצת צניעות אתם לא עושים לנו טובות כשאתם יושבים כמו עיזים על גבעות נטושות. אתם רק יוצרים בעיה בטחונית מסכנים את ילדינו ואת ילדיכם המסכנים שאין להם דעה משלהם בשל גילם הצעיר. לסכום: אתם חבורת קנאים דתיים בדיוק כמו החמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אם הם לא היו שם,
אפרת,
יש''ע,
03/09/04 10:00
|
בתל אביב המחבלים היו נמצאים. כל הכבוד לגיבורים שחיים בחומש ולא מתייאשים! מומלץ מאוד לראות את הסרט!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הם לא היו שם - היתה חומה
אם,
03/09/04 14:45
|
הכל קשקושים. הם לא שומרים על אף אחד. בגלל מתנחלים בהתנחלויות מבודדות עדיין אין גדר שתחסום מחבלים. בסוף נאבד את הגליל והנגב בגלל השטויות שלכם כי אין כסף ליישוב אזורים שאינם נתונים במחלוקת. לא רוצים שלום, רוצים הפרדה וגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בריחה- בסוף נגיע לים.
ח,
05/09/04 14:15
|
תשאל את הבדואים או את תושבי הנגב, המצפי בגליל וכו' אם שם אין מחלוקות. יצאו מלבנון- המלחמה עברה ליש''ע. יצאו מיש''ע המלחמה תעבור לגליל ולנגב. ההיסטוריה מדברת בעד עצמה. תפסיקו לעצום עיניים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אין לכם מה לחפש בחומש-להתנתק
מתנחל לשעבר,
03/09/04 09:15
|
תשמעי, את נראית ממש חמודה וכואב לי הלב על האנרגיות שאת הולכת לבזבז בחייך. לכי לתל אביב,לנתניה,לחדרה,עזבי אותך ממקומות צפופי ערבים. אין לנו מה לחפש שם,לחמתי נגד הנסיגה בסיני,והתברר שטעיתי,כאן,זה מקום מלא בערבים,אם חשקה נפשך לגור לייד ערבים בואי לרמלה,ללוד,כל היהודים בורחים משם. אחותי,באתי ונשארתי מאותו בית מדרש כמו שלך,טעינו,ועכשיו תפקידנו להחזיר את כל העם בתשובה.זהו. ד''ש לשלמה.מזכיר הגרעין.ןן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה לנו הגליל, ירושלים, הנגב
נועה,
רמת-גן,
03/09/04 09:55
|
כל הארץ מלאה ערבים. אני פשוט לא קולטת איך אתם כל כך עיוורים. הרי עם הסיבה שאתם תומכים בהתנתקות היא בגלל שמדובר במקום הומה ערבים עוד כל 5 שני םנאלץ להתנתק מחלק אחר. אתם לא רואים את זה?? תתעוררו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מה הקשר למדור יהדות ???
דניאל,
באר שבע,
03/09/04 05:58
|
מה הקשר של הכתבה הזאת למדור יהדות ,ואת מי בכלל מעניינים החיים של הבת של קצובר ,מצידי שתחיה גם במערה עלומה במדבר יהודה ותכלכל עצמה מחרובים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תלמד קצת תורה ותבין!
ד,
05/09/04 14:18
|
להזכירך- אחת המצוות היותר חשובות בתורה- הינה ישוב ארץ ישראל. ואף אפשר לקיים הרבה מהמצוות רק כאשר יושבים בה- אבל כנראה שמצוות הן לא ממש קשורות ליהדות לדעתך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון ד' מיפה צריך ללמוד כאן???
דניאל,
באר שבע,
06/09/04 03:10
|
אם היית קצת מאמץ את המח הרופס שלך היית מבחין שהרמב''ם בספר המצוות אינו מזכיר מצוות יישוב א''י ,ולא רק זאת ,אלא שהוא עצמו ישב רוב ימיו במצרים כרופא של המלך.רוב חכמינו (חכמי התלמוד הבבלי הראשונים-רש''י ר' אברהם אבן עזרא ,משפחת קמחי -יוסף משה ודוד ,ועוד הרשימה ארוכה )ישבו בארצות הגולה. מה בדיוק ההבדל בין הזמן ההוא לזמן הזה ? שהציוניים הכופרים ''הקימו'' מדינה משלהם ועוד טוענים שהמדינה היא מדינה יהודית... מה בדיוק ''יהודי'' במדינה הזאת ? מכירת החזיר לכל החפץ או אכילת פירות ים תחת כל עץ רענן.עיין בפרשת השבוע ''כי תבוא'' וראה מה התנאים של חיים טובים בארץ ,האמנם כל זה מתקיים ב''ארץ הקודש'' ? אז לפני שאתה תוקף אותי בבורות טול קורה מבין עיניך ולך למד קצת מתולדות ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה.
ד,
24/09/04 09:43
|
אומנם אין הסכמה בינינו, אך ראוי מצידי לומר לך סליחה על שדברי נשמעו גאוותניים. לא זו היתה כוונתי. סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומש יותר גרוע ממערה-ראה מפה.
חומשניק לשעבר,
03/09/04 09:16
|
אחי. אתה צודק בכל מילה. הקשר ליהדות-כיסוי הראש שלה. מעשה התנחלות מזוהה כמשהו דתי-משיחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא מסכים אבל רוחש הערכה
ל"ת
עמך,
03/09/04 04:48
|
|
 |
לא מסכים ולא מעריך!
החושב בקול רם,
05/09/04 17:20
|
מי שמסכן את ילדיו למען שליחות משיחית-פנאטית הוא פסיכופת ומקומו מאחורי סורג ובריח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכניס את בן גוריון לסוהר?
ירון,
חיפה,
07/09/04 01:23
|
והרצל זצ''ל? הרי דבריך תואמים את כל החלוצים ולוחמי צה''ל!! אולי אתה נדבקת מהבריטים שבאמת עצרו כל ''פנאט'' שסיכן את ילדיו בעליה לארץ ומגורים בסכנת פרעות הערבים? האם גם את הרצל היית מגדיר פסיכופת? האם מנורה רוצה בכלל לסכן את ילדיה? כנראה שלא הקשבת לדבריה בסרט. היא לא רוצה. אף אחד לא רוצה לסכן - הם זועקים לביטחון, אך לא בורחים כצאן לטבח. הם יודעים שפעם שמתקפלים אין קו עצירה וגם הקו הירוק אינו קדוש... הם יודעים שהם בסכנה מחושבת, אך הם אינם רוצים בה ודורשים ובצדק ביטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מדהים!!
שי,
נתניה,
03/09/04 03:14
|
|
 |
ואתה ממש מגיב אותנתי
שפרוט,
03/09/04 09:47
|
|
 |
1.
זו מנורה הזכורה לטוב
יוחאי,
י-ם,
03/09/04 00:24
|
מההתרגשות המינית שאוחזת בה כשהיא רואה את הרי השומרון... דוגמא לגידול פרא מבית היוצר של גוש אמונים. ככה בונים מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה בדיוק בונים מדינה!!!
זו הציונות,
מאז ומעולם,
05/09/04 10:19
|
חוט אחד ארוך מקשר ראשוני פתח תקוה,בין אנשי העליה הראשונה והשניה,מיבשי הביצות, מקימי חומה ומגדל,העולים לכנרת, לחניתה,לתל חי,לנירעם,לראש פינה,לנהלל, ועד למתנחלים בני דורנו- אותו להט,אותה דבקות במשימה,אותה נכונות להקרבה. מה אנשים לא מתו שם בקדחת ? בפ''ת אנשים לא אהבו את ילדיהם? אולי גם אותם חלוצים היו ''גידולי פרא''?
אנשי הסושי וה- 4x4 לא יבינו לעולם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
with 4x4
Yosi,
07/09/04 19:50
|
|
 |
חולה נפש אתה צריך להתיות במוסד
ל"ת
חיים,
05/09/04 10:05
|
|