 |
36.
אתם יכולים להוהיף את כתבתכם על
ציוני,
08/10/04 15:45
|
הפרת והתנחלות לחמש שאלות. זה הסגנון השמאלני שלא בורר עובדות ולא שם בפרופורציה מידע. מה אין אצלכם עורכים. ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כתבה על נוצרים תומכי ישראל
דוגמא לשאלה,
04/10/04 20:37
|
הכתב המגמתי והשמאלני שלמה רז, דיווח על צעדתם של הנוצרים אוהבי ישראל ברחובות הבירה. ואז התפלק לו משפט האופייני לשמאלנים. ...אבל הם מאמינים בהקפת עולם הפוסלת כל ויתור בארץ ישראל בדיוק כמו השקפץ בימין הקיצוני בישראל. לא מספיק לומר הימין.. כדי שתחוש סלידה מוסיפים את המילה קיצוני, לא בפעם הראשונה. אבל זה בלט. תעקבו אחרי המגמתי הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מי בחר את הצלם ??
ענת,
04/10/04 19:37
|
מי הם אלו שהחליטו שלצלם שכזה מגיע פרס ?? למה אין פירוט בכתבה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
nrg, לא תאמינו ! לא יאומן !!
מוקי,
קריות,
04/10/04 19:02
|
ראיתי יהודי שמאלני !!!! נשבע לכם !!!! תזהרו רק שהוא לא יסתנן לכם למדור יהדות חלילה וחס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב הסתכלת במראה, מוקי?
ל"ת
חגית,
07/10/04 21:19
|
|
 |
32.
השמאל סהרורי אך מסוכן
אור,
תא,
04/10/04 15:32
|
|
 |
31.
לא מתביישת באף מתנחל, ולא חשוב
מממ,
מרכז,
04/10/04 11:57
|
|
 |
30.
טלי פחימה הסרט הבא
נגעלת,
04/10/04 00:02
|
|
 |
29.
בני ציפר מהארץ!!!!!!!!!!!!!!!!
ליאורה,
03/10/04 23:59
|
בתור עורך המדור הספרותי הוא בוחר בערב חג סוכות להביא קטע מתוך יומנו האישי דתי של יהודי מומר שגילה את ישועתו בצלוב. מה הקשר ? לבני ציפר הפתרונות. למה דוקא עכשו? סתם, להרגיז, לתקוע לנו עצם בגרון בסעודת החג. בערב שבת הוא בוחר להביא לנו שיר של משוררת מוסלמית עתיקה שמהללת את מות אחיה במלחמה והפכה לגיבורת נערצת בחמס.
בשמן שילדים יהודים נרצחים בערב החג הוא מגיש לנו ''אומנות'' זו.
כמו להשמציע ואגנר , ערב יום השואה בתואנה שזו פשוט מוסיקה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציפר - הפלצנות בהתגלמותה
חיפאי,
חיפה,
04/10/04 08:52
|
לגבי דעותיו הפוליטיות של ציפר יש מחלוקת אך האיש פשוט אינו יודע לכתוב. כתיבתו פלצנית טרחנית ומשעממת. מעניין אם הוא מצליח לקרוא את הגיגיו המיותרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק עמיתי החיפאי
אריק,
חיפה,
04/10/04 14:37
|
ציפר, כמו רוב עיתונאי ''הארץ'', פשוט יומרני ומשעמם, בלי שום קשר לדעתו הפוליטית. זו כנראה התוצאה של השתייכות לקבוצה כל כך אחידה והומוגנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הכוונה לא ברורות דעותיו????
ל"ת
ליאורה,
04/10/04 12:30
|
|
 |
28.
ומי היה הצלם הנבזי ???
ענת,
03/10/04 23:26
|
|
 |
27.
עוד שאלה לתקשורת העוינת
חגי,
תל אביב,
03/10/04 21:50
|
ראיתם את הכתבה על החרדים שיוצאים לשוק העבודה? מתי יפסיקו להתייחס אלינו כמו אנתרופולוגים לשבט מוזר??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ארז טל יורד כל שבוע על שנקנאים
מתנחבכניים,
נמאסתם,
03/10/04 18:27
|
אולי לא הבנתם? הדמות של ההילר השלרטן הוא סאטירה על כל הניואייג' עם כל ההילרים למינהם . ויש את קוקו הזמר המזרחי ....וצחוקים ע''ח הומואים עם גלאי הומואים ורוד . רק על המתנחלים אסור לצחוק? מצד שני כבר מזמן הוצאתם עצמכם מעם ישראל , תמיד הייתם בנים חורגים ומפונקים של המדינה הזו. קצת הומור ובקורת עצמית לא תזיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אלו שאלות של פוליטי/מדיני
אחיך,
ישראל,
03/10/04 16:26
|
למערכת: למה שאלות כאלו מופיעות במדור יהדות? כאילו שהיהדות היא ימנית והשמאלנות איננה יהודית.
יש בין המתנחלים שומרי מצוות וכאלו שאינם מתענינים ביהדות אלא רק בלאומנות וגזענות ויש בין השמאלנים שומרי מצוות וגם אחרים - אכלי שפנים וכו'
לסיכום, המערכת מציגה כאן תקשורת עויינת לימין כתקשורת עויינת ליהדות ... ועוד מתלוננת על תקשורת לא אוביקטיבית. זה לא יפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אתם נשנשים ואחותכם מלקקת שזיפי
ל"ת
יעלוש,
03/10/04 15:11
|
|
 |
23.
המוסלמים הם הכובשים זאת יודע
כל יהודי,
מזרחי,
03/10/04 14:37
|
וכשהתקשורת העויינת מדברת על כיבוש היא לעולם לא תדבר על הכיבוש המוסלמי .
אלא רק על ההשתחררות היהודית מן הכיבוש הזה.
השתחררות אותה מכנה התקשורת בבורותה - כיבוש.
חבל שלא מלמדים היסטוריה בבתי ספר לתקשורת בישראל.
חבל שלא מלמדים לפתוח את הקוראן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ועדותו של המנתחל אמינה?
עודד,
השרון,
03/10/04 14:29
|
וודאי פחות מזו של נוסעי הטנדר- הוא הרי יכול להיות מואשם ברצח. כמובן שהכותבים יעדיפו את גרסתו של יהודי יורה על פני חבריו של ערבי מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירסת המשטרה והפרקליטות אמינה!
אילת,
04/10/04 08:48
|
יש לך מושג על אילו עובדות מבססים המשטרה והפרקליטות את מסקנותיהם? מאין לך שמדובר רק בגירסת המתלונן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
ג'וניור,
03/10/04 15:42
|
|
 |
21.
לא להאמין לאן הדרדר מעריב
עיתון הפושעים,
03/10/04 14:26
|
קרליבך בוודאי מתהפך בקברו.
חוץ מלהסית ולעודד הפרות חוק יש לימין איזו אג'נדה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוץ מלהשמיץ ולספוק כפיים, יש
אילן,
04/10/04 08:50
|
לך טיעונים ענייניים, שיסתרו את הביקורת המוצדקת של המדור המבוססת על עובדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מדור מצויין ומשעשע.
אלעד,
רמת אביב,
03/10/04 13:08
|
טוב לדעת שיש מי שחושף את פרצופה המכוער של תקשורת ההמונים המגוייסת של ידיעות והארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה הקשר ליהדות?
י,
03/10/04 12:57
|
|
 |
מסכימה אתך! המדור הזה צריך
גינת,
04/10/04 09:17
|
להיות בעמוד הראשון של מעריב או במדור הדעות הכללי ולא מסתתר לו אי שם בד' אמותיה של החלקה הדתית של העיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
נגיד שפלשתינאי יורה במתנחל (-:
תמשיכו לשקר את,
עצמכם,
03/10/04 12:40
|
נגיד שיקרה שפלשיתנאי הורג מתנחבל . הוא יעשה את זה להגנה עצמית כי הוא היה בטוח שהמתנחבל עומד להרוג אותו. מה הסיכוי שלו שיהיה שופט בישראל שישחרר אותו יום אחרי ההריגה ? מתי הפלשתינאי הזה יראה את המשפחה שלו בפעם הבאה ? האם כשמוחמד התינוק יעלה לכיתה א', או כשאחמד הבן הממורמר שלו יהפוך למחבל ויפגוש את אבא בבית הסוהר בעוד 10 שנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
צבע הדם
נועם,
03/10/04 12:04
|
לגבי 3, השבוע כבר הופיעה מתנחלת בטלויזיה ואמרה משהו בסגנון ''האם צבע הדם של בתי שונה מצבע הדם של ילדה משדרות?''. האמירה לוותה בקריאה לצה''ל להלחם בכל מחיר בפלשתינאים.
האם צבע הדם של הילדים הפלשתינים שונה מצבע הדם של ילדי המתנחלים? תפסיקו כבר עם הצביעות ותתחילו להפנים שגם הם בני-אדם. ולא, הם לא אוהבים שילדים שלהם מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועם יקר
מממ,
מרכז,
04/10/04 12:20
|
א. ''צבע הדם'' של הפלשתיני אכן שונה משלנו - זו היא בחירה שלו שהוא החליט להסתתר מאחורי ילדיו ולהפקיר אותם לאימי המלחמה. שלא לדבר על ההורים המתגאים בשהידים שלהם. ב. בהמשך ל-א', בהתנהגות זו הם מוכיחים שהם אכן לא בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההשואה הנכונה היא:
אשר,
03/10/04 14:13
|
מדבריך משתמע שאנו יורים קסאמים על הפלסתינים ללא אבחנה ופוגעים באוכלוסיה חפה מפשע ,וגם מובן שאתה בטוח לא גר בשדרות ,ואתה גם בטוח לא עולה על אוטובוסים כי הם לפעמים מתפוצצים ,וזה גם מגיע לנו ולכל החפים מפשע ואפילו אם הם ילדים להתפוצץ כי הרי אנחנו הרי מידי פעם מגיבים ופוגעים במי שמנסה לפגוע בנו ואולי כבר הרג בנו . אז אני מציע לך הצעה קטנה אל תתאבד פשוט תלך לגור איתם שם בעזה ואם לא תתצטרף לחמאס המצב שלך יהיה הרבה יותר בטוח מאשר של אנשי שדרות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מפוצצים להם אוטובוסים?
ל"ת
הערבים נבלות,
07/10/04 21:35
|
|
 |
צבע הדם
דוד,
03/10/04 14:06
|
צבע הדם של ילדים פלסתינאים או מבוגרים פלסטינאים לא שונה מצבע הדם שלנו. הבעיה היא שאנחנו לא מסתתרים מאחורי הילדים שלנו על מנת להרוג ילדים פלסטינאים. כנראה שלנו אכפת יותר מהילדים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים יורים קסאמים לג'בליה?
ל"ת
בא'נה אתה,
דפווווק,
03/10/04 13:31
|
|
 |
לא ,הם רק גנבו להם את האדמות
ל"ת
צדיקי הדור,
03/10/04 15:09
|
|
 |
אל תתבלבלו
אדום!!,
03/10/04 15:39
|
מקובל לראות בפלשתינים את התוקפן, ואותנו את המתגוננים. מה פתאום, אנחנו רוצחים ילדים? הם הרי מתפוצצים בערים שלנו ויורים עלינו קסאמים!
אז רק שתהיו בעניינים:
מאז אוקטובר 2000 נהרגו כאן 3500 בני אדם באירועים בטחוניים. 640 ישראלים בכל מני פיגועים. באמת מספר מחריד.
2860 פלשתינים. רק בסוף השבוע האחרון נהרגו בעזה 65 פלשתינים.
נכון, רובם אנשי חמאס. אבל לפחות 18 מהם סתם עוברי אורח (בינינו, בטוח יותר).
ומה שבאמת עצוב, זה שכל אלה פה שמקטרים על ''הבדלים מדם לדם'', אשכרה שמחים מהנתונים האלה, במקום להזדעזע.
ואגב- צבא הגנה בתחת שלי. כבר הרבה זמן שמה שאנחנו עושים זה לא הגנה על שום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדום! יש הבדל בין רצח להרג
תגובה ל''אדום'',
07/10/04 21:34
|
אל תעשה לנו פה חשבונות, חבוב, כי:
א. אנחנו רק מתגוננים, ואין לנו דרך למנוע מהערבים (או כלשונכם המכובסת: ''המחבלים'') להתחבא מאחורי אזרחים וילדים.
ב. הם יורים על מנת להרוג אזרחים חפים מפשע, כולל ילדים. אל תשווה ערבי שנכנס לאוטובוס ומפוצץ ילדים יהודים או ערבי שרוצח בדם קר את טלי חטואל ההרה ואת ארבע בנותיה לחיילי צה''ל טהורי הלבב, שנלחמים בעוז בפושעים הנבלות האלה
ג. להזכיר לך שצלף ערבי ירה בתינוקת שלהבת פס ורצח אותה? להזכיר לך ערבים אחרים שירו במשפחותש למות ורצחו זוגות הורים? אין גבול לרוע של השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הצעה מעשית
מייק,
תל אביב,
03/10/04 11:51
|
במקום לקטר על התקשורת העויינת אני מציע שכל מי שחרד לדמותה הדמוקרטית של המדינה ולכן דוחה בשאט נפש את ההצגה המעוותת של המציאות, שיפסיק מיד לקרוא עיתונים ולהאזין לרדיו ןלטלויזיה. ירידת הרייטניג אולי תשכנע את כולם שהגיעו הדברים לידי כך שלאזרח רציונאלי שרוצה לבסס דעה ע''ס עובדות, אין מקור מוסמך לקבלת אינפורמציה בשנות ה-50 הייתה עיתונות מפלגתית והיום יש עיתונות שבמקום חדשות מציגה פרופגנדה ודעות. אני קורא למרי אזרחי נגד תופעה זו. שבעמוד החדשות יתנו את העובדות כפי שהן בעמוד הפובלציסטיקה שיתנו פרשנויות כמה שהם רוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מכורים לתקשורת הזו !
את נאיבי ידידי,
03/10/04 14:40
|
התקשורת היחידה שהם מאמינים לה באמת. הרי ברור שמקור ראשון זו תעמולה מובהקת ולכן אפ אחד לא לוקח את העיתון הזה ברצינות , עם כל הבכי והנהי כל הכותבים במדור ''יהדות'' ומתבכיינים מתים לע ידיעות ומעריב ומאמינים באמת רק להארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
האם יהדות = ימין
דג,
03/10/04 11:45
|
בטעות הגעתי למדור הזה ואני עדיין לא מבין אם הגעתי לאתר של מועצת יש''ע, לדף הבית של ברוך מרזל או לעיתון רציני שאמור להיות אובייקטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל15 פשוט הגעת למדור ללא צנזורה
מבקר באתרים,
ומגיב לעתים,
03/10/04 14:01
|
זהו בסך הכל מדור שבו אפשר להגיב בצורה פתוחה , ואין מסננים ומצנזרים תגובות רק בגלל היותן ימניות.
משום מה , התקשורת הכללית (עליה מבקרים כאן) נוהגת לייחס את כל הימין לאזרחי ישראל שמעבר לקו הירוק , וכך גם התייחסת.
אבל צריך לזכור שמתוך האוכלוסיה היהודית בישראל (ללא 1.3 מיליון ערבי ישראל) ישנו רוב גדול של אנשים (85%) שאינם מצביעים למפלגות השמאל ושרובם גם לא מרוצים מהסיקור והגישה השמאלנית של התקשורת .
בהזדמנות זאת , מילה טובה למעריב שנוהג באובייקטיביות ובהגינות ומפרסמים ללא צינזורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יודעים מאיזה צד החמאה מרוחה...
צפוני,
עצבני,
03/10/04 15:12
|
הנה שאלה שישית: איזה מדור באינטרנט מפרסם את התמונה של העורך הראשי שלו בראש העמוד? כאילו במקרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים לא משתתפים בבחירות
מתי ראיתי ערבי,
מצביע ?,
03/10/04 15:08
|
בשתי מערכות הבחירות האחרונות הערבים החרימו את הבחירות , עם ברק ועם מצנע . אם הם היו משתתפים הרי בירושלים לופליאנסקי לא היה זוכה בחיים , והתוצאות בבחירות הכלליות היו צמודות . אבל אל תתנו לעובדות להפריע לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומתי ראית עובדות ונתונים?
מבקר באתרים,
04/10/04 00:21
|
כנראה שאתה הוא זה שלא נותן לעובדות לבלבל את תיאוריות הקש שאתה מפזר ברוח . להלן ציטוטים מהעיתנות :
''הערבים שמרו על כוחם”, רוני שקד ובילאל דאהר, ''ידיעות אחרונות'', 29/1/2003
''המפלגות הערביות שומרות על כוחן”, אמיר גילת, ''מערבי'', 29/1/2003
''במגזר הערבי הופגנה אדישות באשר לבחירות עם שיעור הצבעה של 62% שהוא נמוך ללא תקדים, לעומת 75% בבחירות הקודמות. יחד עם זאת על פי תוצאות המדגם התברר כי גוש המפלגות הערביות הצליח לשמור על כוחו בכנסת. ''
גם שיעור ההצבעה הארצי ירד לעומת שנים קודמות , כמו שגם קרה במגזר הערבי .
אז ידידי הסמולן , באמת תשתדל קצת לדייק בעובדות , ועדיף שלא תתבלבל בין אמת לדמיונך הפרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יהדות זה לא קנאות דתית חולנית
דור שמיני בארץ,
צפת,
03/10/04 11:44
|
יהדות זה גם הרבי מסלובייצ'ק, עגנון, בובר, שפינוזה, מרקס, פרויד, הרב בקשי דורון ואפילו יצחק רבין זצ''ל.
מה שמובא בעמודים המכונים ''יהדות'' מקביל למה שמכונה ''איסלאם'' עבור עיתוני איראן.
יש ביהדות זרמים נוספים, שעיקרם איננו קידוש האדמה והעדפתה על הדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ממש לא
בני,
03/10/04 15:05
|
יהדות זה לא ובהחלט לא שפינוזה, לא פרויד, ועוד פחות מרקס (שלא היה יהודי אגב). אתה מתבלבל בין יהודים ליהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קידוש האדמה
חילוני שמבין,
03/10/04 14:03
|
לידיעתך, הרב סלוביציק תמך בהתישבות יהודית בשטחי יהודה ושומרון וגם בנגב. הדת היהודית מקדשת חיים על פני הכל!!!!! המלחמה על שטח היא על מנת להציל חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מה הקשר ליהדות?
שרון,
ת''א,
03/10/04 11:09
|
כל השאלות כאן פוליטיות. אין להן ולו נגיעה קטנה ביהדות....
עיתונות, עלק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מי תומך בפחימה ?
בושה למעריב,
הטור הזה,
03/10/04 11:09
|
כל הניסיונות להדביק את המטורללת פחימה לשמאל לא יעזרו. תביאו ציטוט של איש שמאל אחד שאמר שהוא תומך בטלי פחימה. בעצם הטור הזה מתאפיין באמירות נטולות תימוכין במציאות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צוחק?
אריק,
חיפה,
04/10/04 14:41
|
קרא את הכתבה, כאן למעלה - הזוכה ב''אוסקר הישראלי'' לצילום הקדיש אותו לפחימה וזכה על כך במחיאות כפיים. זה לא איזה עניין שנוי במחלוקת, זה היה באמת. אפילו ב''הארץ'' כתבו על זה. נשבע לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר. רוב הפובליציסטים מהשמאל..
גימלי,
ת''א,
03/10/04 13:09
|
|
 |
תן שם מקום ותאריך !
ל"ת
באמת ?,
03/10/04 14:40
|
|
 |
כ-430אנשי שמאל תרמו מכספם
אפרת,
04/10/04 09:22
|
לפירסום מודעת ענק בעיתון הארץ התומכת בטלי פחימה. שמות: ראה פירוט מדוייק במודעה. תאריך: בשבוע שלאחר מעצרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם נועם פדרמן תמך בה ,אם כך
יחי ההבדל,
04/10/04 18:48
|
הם מתנגדים לנוהל המגונה של מעצרים מנהליים! של ערבים או יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
התנקשות או חיסול
שימו לב לביטוי,
03/10/04 10:00
|
|
 |
אני אסביר לך
אבן שושן,
03/10/04 15:29
|
מחבל=טרוריסט, זה אחד שרוצח אזרחים.
מי שכוחות הבטחון מחסלים בדרך כלל אלה אנשים שתכננו להרוג חיילים. מכיוון שאלה אנשים תחת כיבוש, אפשר היה לכנות אותם ''לוחמי חופש'' (אלה שפוגעים בחיילים, לא אלה שפוגעים באזרחים, שהם כאמור טרוריסטים או מחבלים), אבל בתקשורת הפטריוטית מכנים אותם בשם הביניים ''חמושים''.
זו, אגב, בכלל טרמינולוגיה של צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשנקרא למחבל, למלחמה בשמם ייטב
וכאן הבעייה,
03/10/04 22:20
|
כשלא מקפידים על כל מילה. אז תומכי טרור נקראים פעילי שלום, קאפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה הקשר ליהדות?
שי,
מודיעין,
03/10/04 09:48
|
|
 |
9.
הסתה ימנית
רונן,
פת,
03/10/04 09:32
|
א. טלי פחימה עוד לא הורשעה אז להגדיר אותה כמחבלת הנו הוצאת דיבה. ב. אם הייתי יורה בכל מי שמנסה לדרוס אותי בכבישי ישראל, חצי מהמדינה היתה כבר מזמן בבית קברות, ובני ברק היתה מתרוקנת מיושביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק
ל"ת
א,
04/10/04 10:24
|
|
 |
זה כל כך נכון
אור,
03/10/04 15:18
|
גם מה שכתבת על פחימה (מחבלת? אפילו השבכ לא חושב לקרוא לה ככה), ובעיקר הקטע עם הנהגים של בני ברק. מה העניינים איתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
6. לשלי יחימוביץ בראיון של ברק
דני,
מודיעין,
03/10/04 09:31
|
אתמול בראיון השבתבטלוויזיה של שלי יחמוביץ את אהוד ברק , מונה אהוד ברק ברוב חוצפתו את אחד מההישגים הגדולים שהושגו בזכות שלטונה של מפלגת העבודה בכך שלאחר הפיסגה בקמפ דיוויד בהשתתפותו והשתתפות ערפאת , ולאחר פתיחת האינתיפאדה , חשפה מפלגת העבודה את פרצופו האמיתי של ערפאת בפני העולם הנאור . גם אם זה נכון וגם אם לא מדויק במיוחד .. מדהים איך לא נשאלה מיידית השאלה המתבקשת והרטורית והיא : ומי המפלגה שהרימה את עראפת מהיותו מנהיג ארגון מחבלים מוקצה מחמת המיאוס בכל העולם המערבי , לדרגה של מנהיג יישות המושתתת על טרור והיותו מנהיג שמתקבל אצל כל שועי עולם .
ובקיצור : איך אפשר להתפעל מתיקון חלקי של תקלה שאתה הגורם הישיר והבלעדי שלה????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גבול לתיכמון
עפר,
03/10/04 10:43
|
ברק הביא עלינו את המלחמה הזאת ועכשיו בתור תירוץ הוא אומר שלזה הוא בעצם התכוון מנהיג אחראי מעולם לא מכניס מדינה למצב כזה ובמילים אחרות מי שמאמין לו הוא אדיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה אומר שערפאת כן אמין ?
יש גבול לטימטום,
03/10/04 17:44
|
ברק הגיע למסקנה שערפאת לא מעוניין בהסכם אלא להכריע ע''י אלימות. אז תחליט - הוא היה צריך לוותר על יותר ממה שהסכים ולתת לו הכל או להגיד שעם האיש הזה לא עושים הסכמים? אי אפשר להאשים את ברק גם בשלום וגם במלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
טלי פחימה?
ליאור לאסט,
ת''א,
03/10/04 09:28
|
לא הבנתי את הענין עם טלי פחימה. משהו מוכן להסביר לי. תודה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסבר
ברדק,
03/10/04 09:52
|
בטקס במסגרת הענקת הפרס לצלם, עלה המפיק לקבל את הפרס במקום הצלם שלא היה נוכח בטקס ואמר בשמו ועל פי בקשתו מספר תודות ובסוף הקדיש את הפרס לחברה טובה שלו -טלי פחימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא ברור? היא סוכנת שב''כ!
ל"ת
ד.,
03/10/04 09:39
|
|
 |
6.
למר רזי ברקאי
תקשיבו,
03/10/04 09:14
|
הוא מביא את הטיעונים רק רק רק משמאל. הנה תפתחו עכשיו את הרדיו. מגמתי בצורה מזעזעת. דובר מרצ למהדרין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רזי ברקאי - עוד אחד מהמאפיה
דני,
מודיעין,
03/10/04 09:55
|
לא , לא התכוונתי למאפייה של לחמים ופיתות... בפירוש כוונתי כאן למאפיה של אנשי תקשורת המשתייכים לשמאל הישראלי ולעיתים אף לשמאל הקיצוני ( דוגמת יעל דן) . רזי ברקאי הוא אחד מהם ואפילו מהמרכזיים שבינהם . זהו ארגון מאפיה מיוחד , שמתייחד בקשירת הקשר בין חבריו בשתיקה ולא בפגישות מסודרות ואפילות . כל אחד יודע את תפקידו ועושה זאת בצורה הטובה ביותר. השאלות לאנשי השמאל אף פעם לא יהיו שאלות קשות שהיה מציב להם איש מהימין , וגם אם מנסים להציג את השאלה כקשה , אז היא חלקית ומתמוססת מהר מאוד . וההפך לאנשי הימין להם מציבים שאלות דמגוגיות לא ענייניות ובדרך כלל מובאים אנשים אלו להגיב לא במקרים המתבקשים ( אלה אם כן אין ברירה) .
כמובן שהאשמה היא בראש ובראשונה בעורכי החדשות ברדיו ובטלוויזיה שהם השולטים ביד רמה בתכנים ובמי ישדר אותם .
המהפכה עוד לא החלה אבל עוד תגיע ... גם אם נדמה למישהו שאורי אורבך מסמל את תחילתה של מהפכה אין זה כך ...!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''קלמזי חרטאי'' ....
ל"ת
ר,
03/10/04 11:42
|
|
 |
ברקאי הוא ראשון הסמרטוטים של
ברקאי פחדן,
03/10/04 11:04
|
ביבי ושרון. פ ח ד ן , בכל מדינה אחרת היו קורעים את שרון והבנים שלו. ועל המאבקים בתוך הליכוד בין סילבן ביבי שרון וכל שאר האפסים הוא לא מדבר אף פעם. מילה אחת של ברק וכבר הבקר הוא הביא את כל הלכלכנים האפסים בורג רמון ופרס על ברק . מעניין כי העבודה לא בשלטון עכשיו אז זה לא ממש חשוב לעומת הליכוד ששולט במדינה עכשיו. ולביבי בכלל יש לו אהבה לא מסוברת הוא מעריץ שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה הקשר למדור ''יהדות''?
ל"ת
אבי ניצני,
רמת גן,
03/10/04 09:14
|
|
 |
וואי, שאלה מקורית!
ל"ת
תוהה,
מעבר להרים,
03/10/04 15:35
|
|
 |
4.
המדור הכי חשוב
כרמית,
חיפה,
03/10/04 09:11
|
בתקשורת הישראלית. פשוט מעולה, כל שבוע מחדש. בעיקר חשובה ההתייחסות לדברים ''הרציניים יותר'' כמו התחקיר המופרך של הארץ, לטעמי, אבל גם ההתעסקות בבידור. תמשיכו כך, ותודה, כרמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תוסיפו
הערה,
03/10/04 08:57
|
שחזר ונישנתה הכותרת - המתנחל, המתנחל שהרג פלסטיני. וב - YNET הריגה? ככלומר הנחה מראש שמדובר ברצח. ואם איני טועה גם מעריב ניסה להשפיע על בית המשפט, אולי לא כמו YNET אבל דומה. הלינץ/ היה משותף לכולם.
ולמה שלא תיפנו למערכות העיתונים ותשאלו למה לא הוזכר ההיבט של תומכת הטרור בטקס אופיר.
ביקורת על ב. מיכאל צריכה לכלול את כל טקסטים רווי השנאה והתרת הדם שלו - האיש הוא מסית פאר אקסלנס. נחקק אצלי המשפט :''ייקח עוד שנים רבות עד שהמתנחלים יהיו ראויים למגורי אדם''. נחמד לא?
שימו לב לאופן בו עיתונאים מראיינים. אינכם עושים זאת. אילו שאלות עיתונאי שואל ומאילו הוא נמנע. עד כמה הוא מביע כאב על הפלסטינים ועד כמה על הישראלים. מאיזה כיוון תוקפים העיתונאים (שמאל או ימין)
צפו בערוץ הכנסת - גל גבאי וארי שביט יוכלו לככב פה הרבה. לעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לעצור את מנגנון ההסתה השמאלני
אבי,
03/10/04 08:41
|
גבלס מתהפך בקברו איך זה שיהודים עושים את העבודה נגד עצמם יותר טוב ממנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יוחלף שם האתר ל''יש''ע זה כאן''
ל"ת
תחרות,
למקור ראשון,
03/10/04 08:19
|
|
 |
איפה התשובות?
CtrlX,
03/10/04 09:04
|
הכותב שאל 5 שאלות, אתה במקום לענות לו תוקף.
אז אני יענה לך באותה מטבע
יוחלף השם של האתרי החדשות הארץ, ידיעות אחרונות , מעריב וכמו כן יוחלפו ערוץ 10,2 ,1 וגם ערוצי הרדיו המרכזיים ,גל''ץ ,ורשת ב ל ''שנקיין זה כאן''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במדור יהדות במקור ראשון
ל"ת
''יש''ע זה כאן'',
03/10/04 09:38
|
|
 |
''מי עשה יש''ע ?''
אוי מי עשה,
יש''ע ?,
03/10/04 11:06
|
|
 |
לכותב מתאריך 3/10/04 שעה 11:06
אחמד משיח' מונס,
(אונ' תלהביב,
07/10/04 21:25
|
תגיד, אתה אידיוט, או מה?
לא נורא, הראית לנו איזה עשבים שוטים הם השמאלנים. הטיפשות שלכם עוברת כל גבול. על הרוע לא נדבר
הגב לתגובה זו
|
|