 |
54.
למה נענועי לולב, מספיק חיבוט ע
דויד מ.,
יבנה,
10/10/04 16:54
|
בנענועי לולב אתה יכול מקסימום לגרז את הזבובים מעל פניך. אתה ושכמותך מסכנים את קיומה של מדינה דמוקרטית ומסכנים את חיי אזרחיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
צחוק צחוק, אבל זוהי המטרה
בעז העצני,
10/10/04 00:31
|
בשעה שכל השמאלנים עסוקים בכיווץ וצימצום גבולות המדינה, ישנם רבים שהגבולות של ששת הימים הם רק ההתחלה לגביהם. אין לצאת למלחמה יזומה, אך אם יפתחו הערבים במלחמה, כל שטח שיפסידו, ישאר בידנו והם יכולים לשכוח ממנו. תלעגו כמה שאתם רוצים, אך יגיע יום שבו סדר היום הנהנתני הנוכחי ישתנה ותהיה הנהגה בעלת סדר יום לאומי.
דרך אגב, יצחק טבנקין סרב לחתום על האמנה למען ארץ ישראל השלמה לאחר ששת הימים כי לא כללה גם את עבר הירדן המזרחי. גם הוא היה סהרורי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
על רבנים ויהדות
רונן,
פת,
09/10/04 21:06
|
נראה כי אלה המתיימרים להיות רבנים כלל לא קראו תנ''ך, כי אז היו יודעים שא. אלוהים הודיע ''לך אתן'', ולא שצריך להילחם... אם הוא רוצה לתת, שיתן... ב. גבולות הארץ המובטחת היו נושא לויכוח כבר במקרא. כך למשל למשה נאמר כי רק ארץ ישראל המערבית תהיה של עם ישראל, וגם אז נאמר בפורש כי לאדומי, לעמוני ולמואבי מגיע ארצות משלהם ואסור לפגוע בארצותיהם... אז אולי כדאי להחזיר את כל הרבנים הללו אל ספסל הלימודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבנים למדו! ואתה?
גלעד,
ירושלים,
31/10/04 09:35
|
א. יש מצווה לכבוש את הארץ! ברור שכל ניצחון הוא רק משום שהקב''ה נתן לנו, אך מבחינתנו יש מצווה לכבוש. פיתחו לי פתח כגודלו של מחט ואפתח לכם פתח כגודלו של עולם. ב. סנחריב כבר בילבל את האומות. אדום, עמון ומואב כבר לא שם! א''י המערבית קדושה יותר מהמזרחית, אך גם א''י המזרחית קדושה. משה רבינו לא היה בגבולות המצומצמים אך הוא כן עמד בגבולות המורחבים. אז לפני שאתה שולח את כולם ללמוד- כדאי שגם אתה תלך ללמוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אנשים הזויים ומסוכנים למדינה !
גדי,
כרמיאל,
09/10/04 14:10
|
שלום .אלה רבנים ואנשים מסוכנים לעם ישראל ולארף ישראל ...יותר מהמחבלים כי הם יושבים בקרבינו .. ויש לעקוב אחרהם ולהחזירם לבתי הכנסת ...הזהרו ברבנכם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
נראה לי שיש כאן קצת בורות....
שי,
ת''א,
08/10/04 16:07
|
עלי לציין שלא קראתי את כל הכתבה אך מעיון שטחי יש כאן אי הבנה!
גבולות הארץ המובטח ששטחה מגיעה עד נהר פרת אים לעם ישראל מצוה לכבוש זהו תפקידו (עד כמה שידוע לי ) של מלח המשיח ובכל אופן על הקב''ה להעניק לנו וזאת בניגוד לגבולות ארץ כנען שיש לנו מצות עשה לכבוש וגבולותיה קטנים יותר מגבולות הארץ המובטחת (לדוגמא את השטח בלבנון לא הינו צרכים להחזיר כי שם זה גבולות ארץ כנען אך את עירק אין לנו מה לצאת ולכבוש עכשיו.....)
זה עד כמה שאני יודע למיטב דעתי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
גם ביהדות כתוב ימין קיצוני???
ל"ת
זלצן,
קלמן,
08/10/04 15:34
|
|
 |
48.
it's written in the bible
bible reader,
israel,
08/10/04 15:19
|
you can go and read it, folks, it's all there from one river to another, from the sea to the desert, what's your problem? you're afraid to admit that the torah is truth and what's written there is obligatory!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מפחדים מגבולות ההבטחה
ד''ר יהודה צורף,
רחובות,
08/10/04 14:12
|
מי מפחד מגבולות ההבטחה? דווקא אלה שהמיטו עלינו את אסון אוסלו, וחותרים למוטט אותנו עם זוועת ההתנתקות. נוסחת ''שטחים תמורת שלום'' והבת הממזרה שלה ''שטחים תמורת טרור'' הן טירוף אסטרטגי מכל נקודת מבט ועל פי כל קנה מידה. ככל שמדינת ישראל מתכווצת טריטוריאלית, כך היא מאבדת את מעמדה האסטרטגי ואת כושר ההרתעה שלה, עד כדי כך שבמשחק הכוחות הבינלאומי היא נתפשת כיום כאפיזודה חולפת. מהבחינה האסטרטגית, תפישת גבולות ההבטחה היא הרבה יותר שפויה מאשר קונספציית אוסלו, שמדרדרת אותנו אל התהום. את המימוש המעשי של אסטרטגיית גבולות ההבטחה, ניתן יהיה לבצע אך ורק במסגרת חלונות ההזדמנות, שאת ניצולם החמצנו עד עתה ברוב סכלותנו. אין לנו ברירה אסטרטגית אחרת אלא להתרחב, שכן המציאות מוכיחה כי ההתכווצות מנציחה את המלחמה ומחלישה את ישראל עד כדי איום על עצם קיומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין גבולות ההבטחה
רונן,
פת,
11/10/04 00:30
|
אי ן דבר כזה גבולות ההבטחה, יש כמה גירסאות, ובכל פעם הגבולות משתנים, בין גבול ההבטחה לאברהם לארץ המובטחת של משה יש הבדלים עצומים, שלא לדבר על זכותם של המואבים העמונים והאדומים לארץ משלהם.... וחוץ מזה, אין זה אומר שאנחנו צריכים להילחם בגלל הבטחה של מישהו אחר אם הקב''ה הבטיח, שיקיים... ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
ד'ר שקשוקה,
09/10/04 11:45
|
מי שמביא עלינו את אחד האסונות הגדולים ביותר , הם המתנחלים המשיחיים והפנטיים בדמותך ודומיך . נאמר : טיפש זורק אבן למיים , עשרה חכמים לא יוציאוה . התנחלנו , התרחבנו , השקענו , גזלנו , נהרגנו על קידוש ההתנחלויות ועכשיו מחפשים סולם לרדת מעץ הטירוף .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מאמר מגמתי, מכוער, ושקרי.
ימני כמעט קצוני,
מרכז,
08/10/04 13:21
|
הכותב הוא איש צומת שלא מבין דבר במאמרים של רבנים ולכן שיוותר על הניסיון ללמוד מהם, הם פשוט לא מיועדים אליו!!! שיחפש משהו אחר להתעסק איתו. למשל פינוי חד צדדי של גוש קטיף והשומרון- הרי זה מהלך הגיוני לחלוטין, מהלך הכרחי שיגרום בודאי לשלום, להפסקת הפיגועים, למזג האויר מצויין, ולכלכה מתקדמת- בכלל כל מהלך אוילי ומטומטם של השמאל מוליך אותנו הישר לימות המשיח ואילו הימין הוא קיצוני וסהרורי. אכן פלורליזם במיטבו! לכו לכם כל השמאלנים לרעיונות הטפשיים שלכם ותעזבו אותנו בשקט. שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מפחדים מגבולות ההבטחה
ד''ר יהודה צורף,
רחובות,
08/10/04 10:24
|
מי מפחד מגבולות ההבטחה? דווקא אלה שהמיטו עלינו את אסון אוסלו ואשר חותרים למוטט אותנו עם זוועת ההתנתקות. נוסחת ''שטחים תמורת שלום'' והבת הממזרה שלה ''שטחים תמורת טרור'' הן טירוף אסטרטגי מכל נקודת מבט ועל פי כל קנה מידה. ככל שמדינת ישראל מתכווצת טריטוריאלית, כך היא מאבדת את מעמדה האסטרטגי ואת כושר ההרתעה שלה, עד כדי כך שבמשחק הכוחות הבינלאומי היא נתפשת כיום כאפיזודה חולפת. מהבחינה האסטרטגית, תפישת גבולות ההבטחה היא הרבה יותר שפויה מאשר קונספציית אוסלו, שמדרדרת אותנו אל התהום. את המימוש המעשי של אסטרטגיית גבולות ההבטחה, ניתן יהיה לבצע אך ורק במסגרת חלונות ההזדמנות, שאת ניצולם החמצנו עד עתה ברוב סכלותנו. אין לנו ברירה אסטרטגית אחרת אלא להתרחב, שכן המציאות מוכיחה כי ההתכווצות מנציחה את המלחמה ומחלישה את ישראל עד כדי איום על עצם קיומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו כמו בלון מוטרף...
לא לאימפריה,
ולא להתאבדות,
08/10/04 15:19
|
כשאנו מתכווצים - יוצא לנו האויר. כשאנו מתרחבים - הפיצוץ לא מאחר לבוא... כדאי, אולי, שנסתפק בגבול הבינלאומי (גבולות המנדט הבריטי), כי ההשמנה וההרזיה התכופים הורסים לנו את החיים! או, לחלופין - עפ''י שאיפת השמאל השפוי, נחזור אל הקו הירוק- בלי זכות שיבה לפלסטינים ובלי לוותר על הציונות (שלא עפ''י שאיפת השמאל הקיצוני, אשר שואף להקים כאן את פלסטין - ''מדינת כל אזרחיה''...) . העיקר שיהיו לנו גבולות קבע, כמו לכל מדינה נורמלית! ובא לציון גואל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אם כל העולם כולו ארץ-ישראל...
A. Cohen,
Boston,
08/10/04 10:06
|
|
 |
43.
כתבה הזויה על אנשים הזויים. ממ
ל"ת
איל,
08/10/04 10:02
|
|
 |
42.
כל נסיון להיות ריאליסט-לא ראלי
בבלי,
08/10/04 09:53
|
-אהבתי את האמרה של הרב אליהו! זוהי תמצית חיינו בזמן האחרון.. מה שמטריד אותי באמת, הוא - מי יתנחל על גדות הפרת? האם נטרנספר לשם את עולי עיראק? ''ישועת ה' כהרף עין'' ? לא מקובל עלי! אפילו הלילה, בסיני, ניתנה לנו הוכחה ניצחת , שההפך הוא הנכון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ניכר שהכותב הוא ידידו של שגב
ל"ת
וחובב מושבע של,
כדורי M&M,
08/10/04 09:43
|
|
 |
40.
אסור לסמוך על הנס!
ל"ת
כ,
כ,
08/10/04 09:41
|
|
 |
39.
קשקוש בלבוש - מספרי הילדים
אגדות הברון מינ,
08/10/04 08:45
|
מי בדיוק דואג לפרסם את הקישקושים של קבוצה יהודית לא גדולה שנראה שמקומה הטוב ביותר הוא במוסד סגור. כנראה אין גבול ליצר הפירסום במדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
השמאל הקיצוני הרבה יותר מדאיג
חכם מימון,
מדינת היהודי,
08/10/04 01:20
|
מדאיגים אותי יותר השמאל הקיצוני סהרורי סטייל עתיוש וטלי פחימות למיניהם תקרא בעיתון שלך ''מוסף חג '' (לא רע דווקא) ואם לא תתפלץ כנראה שדעתך השתבשה עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מראשוני צומת - לא פלא
מורה נבוב(ים),
קריית עדשים,
07/10/04 23:47
|
למה כבר אפשר לצפות ממייסדי תנועה שהעלתה על במת ההיסטוריה את גונן שגב ואת גולדפרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
גיבוב מטופש של חלקי מידע
מאמי,
להאסה,
07/10/04 23:39
|
|
 |
35.
חבר של גונן שגב המשך
יהודה,
שוהם,
07/10/04 23:07
|
גם לדעת אלו שזה הנילוס הרי מדובר על הזרוע המזרחית של הפלוזיאון(זוכרים את הביצות בבלוזה)שדי דומה לתוואי של תעלת סואץ כך שירדו 15 מיליון מצרים ,גם לגבי הפרת הרי מדובר ביובלים המערבים בסוריה באזור דמשק,לבנון מעבר לליטני בחוץ כך שעוד כמה מיליונים יורדים,אך כמה מיליונים ביני ובינך מהם כאשר המטרה של בן חור ימיני(העורך של דעות ושל המוסף בו היתה הכתבה)היא להשמיץ את המתנחלים ולומר חמס=מתנחלים והוא עובד על כך מספר חודשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
צומת גוועה אך ממשיכה לבעוט
ד''ר יהודה צורף,
רחובות,
07/10/04 22:43
|
תנועת צומת היא התופעה הפוליטית הסהרורית ביותר שהתרחשה במדינת ישראל. תראו מה יצא מתנועה פוליטית בעלת אוריינטציה לאומית אך אנטי דתית ... נציונל סוציאליזם, רחמנא ליצלן. התנועה כבר הוציאה משורות נבחריה שני עריקים פוליטיים, שגזלו את קולות בוחריהם ומכרו את אמונתם הרעיונית המוצהרת תמורת שוחד פוליטי אישי. אחד העריקים מסתבר כיום כעבריין סמים. ותיקת צומת נוספת גלשה אל השמאל הקיצוני ביותר. ותיק צומת נוסף מתגלה כאופורטוניסט פוליטי מהסוג הגרוע ביותר. מאמר הפיגולים של יוסף חרמוני הוא דוגמה נוספת לטרגיקומדיה של צומת. מאמרו של חרמוני ממחיש את הרטוריקה האופיינית של מתנגדי הציונות נגד חלוצי התנועה הציונית. גם אז נקטו באותה נימה, רוח, ולשון. אכן, דברי הבל של אדם עיוור, שניסיונו הפוליטי מוכיח את מוגבלותו.
ד''ר יהודה צורף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שמאל בלחץ ?
ל"ת
משה,
נהר פרת,
07/10/04 22:32
|
|
 |
32.
לדעתי אין דבר כזה יוסף חרמוני.
הבלש,
החיגר,
07/10/04 22:18
|
|
 |
31.
כמה בולודסס כתכו כאן...!!!
CACHO,
ARGENTINA,
07/10/04 22:07
|
אני הולך לפי הרב שאומר שכל העולם הוא ארץ ישראל... ככה אני נישאר כאן וזהו.... אגב יש כאן רב שאומר שאין ליהודים מה לעשות בארץ... אולי זה מענין אותך יותר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כנראה שאורי אבנרי חטף אותו
זה היה בצומת,
07/10/04 21:58
|
אם אתה מורה עדיף להיות בער ועילג. לקחת קצוות, העמסת על משאית ושמת במרכז. אורי אבנרי הוא כמו רבין. היית מסכים להציב את טלי פחימה כמנהיגת השמאל בארץ. דווקא בשמאל הלגיטמציה שהשמאל הכי מסוכן מקבל מהשמאל ה/לגיטימי היא המסוכנת.
בימין הקצוות רחוקים ממה שמפורסם ב''נקודה'' עיתון איכותי שתתקשה לקרוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
נניח היה כתוב על השמאל כך
זו כותרת,
07/10/04 21:51
|
גורמים בשמאל חושבים על דרכים להצפת ישראל במאות פליטים פלסטיניפ. ....... אממממ בעצם זה נכון. הידעתם שיש יהודים בקרבנו שרוצים להנחיל את תודעת הנאכבה ולשלט כל מקום שבו יושב יישוב יהודי על חורבות כפר ערבי.? קוראים לו בורנשטיין מנווה שלום. על השמאל לא תשמעו מחרמוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בעצם רעיון יפה...
אחד,
08/10/04 02:58
|
לשלט כל יישוב יהודי ששוכן על חורבות שכונה ערבית. השמאל ישמח, מכיוון שהאמת ההיסטורית תצא לאור. והימין ישמח כי זה יצדיק את הטענה הוותיקה של זאבי-גנדי שהציונות מאז ומעולם תמכה בטרנספר. הוויכוח יהיה על הדרישה (שתעלה עם הזמן), לציין גם את המקומות בו התקיימו מעשי טבח קטנים באוכלוסיה הערבית ב-48 (בארכיון צה''ל מתעדים, על פי בני מוריס, כ-24 מקרי הרג שרירותי, החל מבסביבות 10 גברים, (שהיו מוצאים להורג במרכז הכפר כדי לעודד את שאר הכפר לברוח), ועד לכמה מאות בדיר יאסין ובלוד). ומכיוון שעל הפרטים האלה אין ויכוח היסטורי יוכל כל צד להשתמש בו. השמאל כדי לדרוש צדק, הימין, כדי להזכיר לעם שכבר עשינו את זה בעבר וביכולתנו לעשות זאת שוב בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מזכיר את הפרוטוקולים של זקני
היה גם אתה,
ישראל היפה,
07/10/04 21:45
|
ציון. תמיד שרצו להשמיץ יהודים העלילו עליהם שרוצים לכבוש את העולם. צריך לבקש התנצלות דחופה על ההסתה הפרועה הזאת במסווה של כתבה מלומדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מגה-הוצאה מהקשר, תת רמה!!!
Baruch,
Jrslm,
07/10/04 21:44
|
כפי שאני מתקדם בקריאת הכתבה אני מדמיין... מצד אחד אני חושב על מי שאין לו מושג מה קורה בציבור הדתי לאומי, ורואה אותו מזדעזעה ומחריף את דעתו על הציבור הזה, סולד ממנו וכמובן מתרחק .... (וכנראה זו כוונת הכותב... לקרב את הקורא לדעות הכותב) מצד שני מי שקצת (ממש קצת) יודע מה הולך בציבור ''המתנחלים'' ...קורה ומתגלגל מצחוק מהול בכעס ורחמים על הבן אדם שירד לדרגה כזו פרימיטיבית של הוצאת דברים מהקשרם שאפילו קשה לו להסתיר זו... הוא עשה את כל הטעויות האפשריות... ובראשם ההכללה של ''המתנחלים''... יש דברים שהם בגדר של שאיפה ויש דברים אופרטיבים והוא עשה סלט אחד גדול.... אני מאמין שגם הסבא רבה של הכותב שר (ואפילו היה כזה קיצוני שאולי גם התפלל ר''ל!!!) בשנה הבאה בירושלים הבנויה.... גם כאשר היה ברוסיה, מרוקו, פולין, או כל מקום אחר.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מחכים...
אני,
מהדרום,
07/10/04 21:37
|
זו צריכה להיות התקווה של כל יהודי! הלואי שכבר נגיע למצב כזה, זה יקרה כשגם השמאל יבין מה אנחנו מחפשים כאן ולשם מה הקמנו כאן מדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בהחלט כתבה פרמיטיבית וחשוכה
יוסי,
תל אביב,
07/10/04 21:08
|
אני לא מבין איך עיתון מכובד נותן כל פעם מחדש במה לכתבות כל כך עלובות. הלך בנאדם וחיבר לו משפטים עשה מהם סלט וכתב שטויות זה כמו סטודנט שלא יודע לכתוב עבודה אקדמאית וסתם מדביק משפטים וציטוטים , ובונה לו משהו שמתאים לתזה שהוא רוצה להציג אדם כזה כמובן מביא ציטוט קצר ולא מדוייק ולא משנה לו שלמעשה האדם אותו הוא מביא בכלל אומר וחושב אחרת אבל מה אכפת לו הוא אפילו לא טרח לחקור עד הסוף , העיקר שזה יראה משכנע. ככה כל הכתבה העלובה הזו . רק שבמקרה של כותב הכתבה מדובר כנראה לא בטפשות אלא ברשעות.
עצם העובדה שעורכי העיתון נתנו לכתובה כל כך עלובה כזו במה אומרת דורשני כי הם אינם תמימים.
ממש רחמנות על הפתיים שבולעים את כמויות השטויות האלו כל פעם מחדש ורחמנות עלינו האנשים שנאמנים לאמונת ישראל , שכל הזמן משחירים את פנינו בכל מום שרק יכולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כתבה שקרית ומסיתה!!!
מתנחל,
קדומים,
07/10/04 20:52
|
99% מקרב המתנחלים נאמנים למדינה וריאליים יותר מכל שמאלני/ שמאלני קיצוני אחר שאי פעם תמצאו....
נכון חלק גדול מהמתנחלים הם דתיים ומאמינים באלוקים. אבל כאמור 99% לא בעד להרחיב את מדינת ישראל ולהילחם בכל העולם ואישתו.
זו כתבה פרובוקטיבית ושקרית שככל הנראה נכתבה בידי כתב מהשמאל הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מאמר פרימיטיבי ומגמתי איןמקום
שמואל,
חיפה,
07/10/04 20:33
|
|
 |
בקרוב
יהודי,
07/10/04 20:57
|
|
 |
תחכההההה
אלעד,
09/10/04 11:25
|
|
 |
22.
How Trasfer Could Happen
Crumbs,
NYC/TA,
07/10/04 19:37
|
Certain international trends are already taking place which could actually enable this to happen. I am referring to the sectarian violence in Pakistan and India today, and of course in Iraq. There we find Sunni-Shiite violence already spiralling out of control. At some point, Pakistan or India, or Iraq, will move to separate their sects by opting for Transfer. The West, including and most importantly the USA, would be forced to accept this concept of Transfer as a viable alternative to violence and instability and even Nuclear war . Once the USA is on board and accepts this idea, the road to transferring Arabs to the East will be a small step away. In the meanwhile, Israel and all right wing Jews and Christians could work to promote this idea to their prospective countries and to the Muslim world, as a logical and acceptable solution.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הכתבה היתה להיות במדור ''מר''צ''
ל"ת
Baruch,
Jerusalem,
07/10/04 18:45
|
|
 |
20.
כניראה שיש לי יורשים ...
ל"ת
מוסוליני,
רומא,
07/10/04 14:30
|
|
 |
טעית- הם היורשים שלי !!!
ל"ת
חומייני,
טהרן- אירן,
07/10/04 18:53
|
|
 |
האמת שהם לא דומים לכם כלל
ירון,
חיפה,
07/10/04 21:04
|
|
 |
האמת לא תמיד יפה ...
ל"ת
למה,
ומדוע,
07/10/04 21:36
|
|
 |
19.
טעות במיקום
אברום,
רמת גן,
07/10/04 14:24
|
מקומה של הכתבה הזו לא במדור יהדות, אלא במדור הבריאות, באגף הזה שבו משוכנים חולי נפש מסוכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אלוהים הבטיח- שאלוהים יקיים
מישהו,
אי- שם,
07/10/04 12:39
|
רוצים להשאיר את אלוהים מובטל ?
מי שהבטיח לעם היהודי את ''הארץ- המובטחת''- שיקיים ... ואם הוא לא יקיים, או- שהוא מספק רק את חלק מההבטחה (וגם אז- בצורה ''פגומה''), ניתן- אם רוצים- לתבוע אותו לדין- על הבטחות כזב, רמאות, ועוד ... למה עלינו לממש- בכח- הבטחות של מישהו אחר- של אלוהים או לא של אלוהים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אם היו מוציאים פטנט בזמן...
גונזו,
על העץ,
07/10/04 08:37
|
אם כבר לפני מאה שנה היו ''חכמינו'' מוציאים פטנט על העקרונות להלן, האם היה מצבנו טוב יותר? 1. עם אחד. 2. מנהיג אחד. 2.1 מנהיג המסומן באות החמישית. 2.2 למרות שזה אינו שמו האמיתי. 3. ספר מיתוס מאחד. 4. שפה אחת. 5. ארץ בין שתי הנהרות הגדולים: ממזרח וממערב. 6. מלחמת כיבוש. 6.1 במצוות המנהיג. 7. פרו ורבו. 7.1 במצוות המנהיג.
הבעיה היא שפטנט פוקע אחרי 20 שנה או לפחות 20 מאות שנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה הקשקוש הפרימיטיבי הזה?
ל"ת
ירון,
חיפה,
07/10/04 21:06
|
|
 |
16.
הנבואה התגשמה
שמשון,
בגדד,
06/10/04 23:31
|
אלוהים הבטיח לזרע אברהם את הארץ המובטחת תאלוהים קיים,זרע אברהם זה גם הבני דודים שלנו שיושבים באזור וגם אנחנו. איך הרסתי לכם את התוכניות אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבורות לא מצחיקה
ל"ת
ירון,
חיפה,
07/10/04 21:06
|
|
 |
15.
כמה עוד תשמיצו?
מתנחל,
יו''ש,
06/10/04 21:25
|
תחפרו מתחת לאדמה כדי להשמיץ ציבור שלם ותמשיכו בדה-לגטימציה, אח''כ תתפלאו שיש אנשים בימין שמתיאשים מסתימת הפיות והשקרים. הדחיקה של ציבור שלם לפינה תתפוצץ בסוף לכולנו בפרצוף ולא באשמת הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מביאים זאת על עצמם
יוסף,
פי הטבעת,
06/10/04 21:59
|
כל עוד אנשי הימין והמתנחלים לא מקיאים מתוכם ומוקיעים את אותם הוזים ומטורפים שמכלילים את עצמם כחלק מאותו ציבור, אין סיבה שלא להכליל. אם המתנחלים רואים דעה כזו כלגיטימית, הם בהחלט ראויים להכללה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסף פי הטבעת
מתנחל,
יו''ש,
07/10/04 06:02
|
שמך מעיד עליך מאין נובעים הגיגך.
מאוד מעניין שכתבות מסוג זה מופיעות תחת הכותרת יהדות וכן מופיעות תמיד בחג או בשבת כאשר מרבית מושאי הכתבה אינם יכולים להגיב. ואשר לדבריך כאשר אתם תקיאו מתוככם את הסרבנים, נשות המחסומים, נשות תאיוש הנשים בשחור אז תוכל להטיף לאחרים מוסר בדבר הקאות. לבינתיים אני מקיא מאנשים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לך נגד נשות המחסומים?
דניאל,
08/10/04 02:49
|
אני מניח שאפילו אתה יודע שבמחסומים מתרחשים מקרים לא נעימים של התעמרות, התעללות, השפלה, ואלימות של חיילים מול אזרחים (אמנם ערבים, אבל אזרחים פשוטים). נוכחות נשות המחסומים מקטינה את מספר המקרים האלה. בנפש האדם תמיד קיימת סכנת שיכרון כוח, במיוחד כשילד בן 18 מקבל סמכויות שהן לפעמים מעבר לגילו הצעיר. אני פשוט לא מבין את ההתנגדות הזאת שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך בדיוק המתנחלים אמורים
מישהו,
06/10/04 23:16
|
''להקיא''?
כמו שהשמאל ה**לא - קיצוני** הקיא את אבנרי ושות'?
ובלי קשר, הם צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
The Land of Israel
Hakohen, Y.R.,
Ei-Sham,
06/10/04 17:10
|
The other side of the coin is what is written in the Arab internets: ''today Falestine - Tomorrow The world''....n Sounds familiar ?
Old timer
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כלום לא חדש
בר כוזיבא,
נחל חבר,
06/10/04 16:17
|
את סופה של תקופת שלטון ורווחה יחסית תמיד הביאו לקיצן מטורפים יהודים. נתחיל במנהיגי הקנאים שעסקו בלרצוח בירושלים את מנהיגי הקהילה ושרפו את מחסני המזון ונעבור לבר כוכבא מגובה ברבי מטורף וקיצוני כמו רבי עקיבא שגרמו במו ידיהם למות מליון יהודים וגלות של 2000 שנה. עכשיו זרעי הטרוף עולים ועולים ויגרמו לחורבן בית שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקופת רווחה
מיכל,
אפרת,
07/10/04 18:36
|
תקופת ה''רווחה'', שאתה מדבר עליה כללה איסורים: א) לגור בירושלים, שנבנתה מחדש כ''אליה קפיטולינה'' ב)גזירות על לימוד תורה, ברית מילה, והסמכת חכמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
השורה התחתונה
ל"ת
שנחיה ונראה,
06/10/04 15:40
|
|
 |
11.
תוכניות הימין
מרון,
לוד,
06/10/04 15:11
|
רבות מחשבות בלב איש ,ועצת השם,היא תקום, כל מה שהיה וכל מה שהייה תלוי ,אך ורק במעשינו וברחמיו של הקדוש ברוך -הוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אני בעד לכבוש את דיסנילנד
ל"ת
סמולני,
06/10/04 14:59
|
|
 |
9.
מה זה קשור ליהדות?
ל"ת
דן,
06/10/04 14:46
|
|
 |
דווקא פה הראו מה
דן,
06/10/04 15:18
|
|
 |
כתוב בס''ד.
ל"ת
הקושר ליהדות,
06/10/04 14:57
|
|
 |
8.
כתבה מגמתי, אך 'גורל' מובטח
ל"ת
שוקי,
06/10/04 14:17
|
|
 |
7.
מעניין ומוזר חלקי הדברים
ירון,
חיפה,
06/10/04 13:32
|
שמשון ושמואל? מילא שמשון אולי נבין אך מה הקשר לשמואל? בכלל לא מובן. הגבול המערבי הינו הנילוס? ואני חשבתי שמצרים זה בדרום והגבול המערבי זה הים התיכון (אולי המצפן שלי התקלקל), חבל שלא הביאו כאן תמונה ודיאגרמה להסברים. מדוע אין תגובת הרבנים מובאת כאן? ועוד שאלה, מילא חיבור החלקי דברים, אך איך למדת שמנענועי לולב נקבל מגה טרנספר? בסך הכל כל יהודי מאמין שכשעושים מצוות דברים טובים קורים (באם נחשיב שמגה טרנספר מרצון זה דבר טוב כמובן, אך זה אתה כתבת ולא הרב הספציפי). מדוע אין התיחסות לעובדה ש-7 מצוות בני נוח הם דברים הכרחיים לחיים תקינים נורמלים כמו ''לא תרצח''? מעניין. ומדוע אין התיחסות לעובדה שאפילו לפני מלחמת כיבוש מבקשים קודם מהאוייב להכנע או לעזוב? הרי אם הם יבינו שזה השטח ששייך ''אמונית'' לעם ישראל, ועם ישראל מוכן להלחם עליו, אזי הסבירות אפשרית שהם יבחרו באופצויות השונות לא לגרום למוות. ועוד דבר, האם הובהר באם מלחמה זו היא אחרי בא המשיח? אז האם יש לנו זמן לדאוג? ואם באמת צריך קודם לבוא משיח, ואז גם העולם מכיר שהגיע משיח ונביא בישראל, אזי עוד פעם הסבירות היא שהעמים שנמצאים במקום הלא נכון יבינו זאת ויזוזו או יקבלו את התנאים של לחיות עם יהודים בשלום. אפרופו לחיות בשלום, מילא ערבים לא יכולים לחיות בארץ, אך מה עם נוצרים? או אולי אתאיסטים או תומכי יהודים? מי יהיה הגוי של שבת? מי יקנה את החמץ בפסח? לא כל כך ברור הסימביוזה החסרה בתמונה של הכותב. כיצד הכותב החליט שזהו ''הלב המפעים את תנועת ההתנחלות''? כמה מהרבנים והאנשים שציין הם באמת גרים בהתנחלויות והם ראשיה? האם דעה זו מסכנת איש כלשהו כיום? האם אין אנשים אלו מבינים גם את המצב כיום (כפי שרמז בכתבה)? והכי חשוב בכתבה טובה היא איפה התגובה של לפחות אחד מאנשי ה''תנועה להתנחלות''? האם הכותב לא מכיר את דיברי הנביאים בתנ''ך או שהוא כן? מהי בדיוק ה''סופה'' שיש אנשים שמאמינים שיקרה נס ונהיה סופרמנים? האם באמת הכותב חושש שבגלל זה המתנחלים נחזקים בארץ שכבר כן נמצאת תחת שילטון ישראל? הרי המתנחלים לא ''כבשו'' ולא ''הרגו'' איש בשביל להאחז בארץ - הם נשלחו ע''י המדינה והעם. ההשוואה בין מה יהודי יכול לחשוב שיקרה בעתיד לבין המקרה כרגע לוקה בחסר. כתבה מוזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצגת נושא מעניינת
נר לגויים,
06/10/04 14:52
|
הנני מסכימה איתך שמתנחלים שנשלחו לשטחים מטעם המדינה לא ''רצחו ואו כבשו את הארץ''. קשה להיות ''סמן/האבוקה שבראש המחנה'',זה דורש המון כח רצון. לפעמים הם מזכירים לי את צאצאי ממלכת יהודה. ראה את גורלה של ממלכת ישראל,שנשבתה,הוגלתה ופוזרה לכל עבר,מעטים שבמעטים חזרו ליהדות ולארץ ישראל. רוב העם היהודי הינו צאצא ממלכת יהודה. הגליה היא לא מילה אסורה-לכל ההסטוריה עמים הוגלו והיגלו כולל בימינו אנו, אני לא הייתי נבהלת מהפתרון,האם משהו מתושבי ישראל דרש וגם קיבל את זכויותיו מארץ המוצא שלו,בוודאי שלא. הגליה היא פתרון מכובד של העם הכובש,במציאות של היום אין מצב של שני מנצחים כך שתמיד יהיה עם כובש ועם נכבש. בימים אפלים היו עורפים את ראשיהם של הנכבשים,לוקחים לשפחות את הנשים ,היום לא. לכן הפתרון של הגליה כמתנת נצחון לעם הכובש הוא ריאלי ומכובד יותר מאשר לרצוח את האנשים,או להפכם לעבדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במיוחד שהאמונה של הערבים
ירון,
חיפה,
07/10/04 21:12
|
שכננו, הינו עדיין לכבוש ולחסל את כולם ולהשאיר רק מוסלמים (דרך החרב...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מהנילוס עד לפרת
מיכל,
חרן,
06/10/04 13:32
|
מדובר על ''גבולות ההבטחה'' בתורה. האם לדעת הכותב הנכבד, יש לפתוח עכשיו בחקירה / לעצור את הרבנים לרדוף בחרמה אחרי כל המתנחלים, בגלל הדעות שהביעו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מעורר חלחלה
שמשון,
צפון,
06/10/04 13:18
|
ואני חשבתי שהפרוטוקולים של זקני ציון הם המצאה מרושעת של הנאצים שנועדה להצדיק את השאיפה להשמיד יהודים. ביום שבו אנשי הטרנספר יהיו קול לגיטימי בעם, זה יהיה היום האחרון לדמוקרטיה במדינת ישראל ותחילת הסוף למדינה.
כבר עדיף לחיות תחת שלטון האייתולות מאשר תחת שלטון של חבורת ההוזים המשיחיסטיים, האלו, האייתולות לפחות לא מנסים לכפות את אמונותיהם על בני דתות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתחלחל חופשי אחי!
ל"ת
חיליק,
חלחול,
06/10/04 14:58
|
|
 |
4.
במילואים אני עוד שומר עליהם
רשמית הם,
ירדו מהפסים,
06/10/04 12:54
|
הם טוענים ששרון בוגד, שרבין בוגד,ברק בוגד, ועוד...
כל מי שחזונו לא מתיישר עם המשיחיות הפאנטית של לשלוט על כל האזור ''כי ככה כתוב'' הוא בוגד ויש להורגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא שומר על אף אחד במילואים
מזהה קשקשנים,
06/10/04 14:59
|
|
 |
רוצה להתערב ???
אתה מזהם,
ולא מזהה,
06/10/04 15:59
|
|
 |
זוהי ההשערה שלך? הסתה.
ירון,
חיפה,
06/10/04 13:45
|
בלי להצדיק אותם ורק בשביל להסביר לך את דבריך: קודם החלטת שמי שלא מסכים אם ה''ככה כתוב'' הינו בוגד. זה כבר לא נכון אחרת כולנו החילונים היינו בוגדים. אני חושב שזה קצת יותר עמוק. ועוד מי קבע שמי שכן הוחלט כבוגד יש להורגו? זה שמשוגע אחד רצח את רבין ז''ל ועכשיו ירקב בצינוק כל חייו, אינו מעיד כלל ש''בוגד'' צריך להרוג. מילא היתה אומר שצריך להעמיד לדין, אבל להרוג? זה כבר ימני קיצוני מדי לא? במילואים גם אני שומר עליהם במחשבה שאני בכך גם שומר על ריבנות ישראל ומדינת ישראל בפני טרוריסטים (שהרי אם לא היו מתנחלים הם היו מכוונים כלפינו ואם היתה להם אפשרות אז מגה טרנספר לנו זה זול, כי הם היו מעדיפים מגה טרור ומגה מוות)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אפשר פשוט להתאחד עם איראן
מה זה 50 מיליון,
קטן עלינו,
06/10/04 12:50
|
נעשה רוטציה בשלטון ,פעם חומייני ופעם רב, וכולם יהיו מרוצים, הרי בסופו של דבר אין הרבה הבדל באמונה של הפאנטיים האיראנים והפאנטיים המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטילים האירניים יכולים לחסל 50
ירון,
חיפה,
06/10/04 13:36
|
מיליון ללא בעיה ובגלל זה כדאי שנפחד. לא בגלל שיש יהודים שמאמינים שיום אחד יהיה נס ונוכל להשתלט על העולם. בדרך אגב, חז''ל כבר אמרו שלא נתאוו החכמים והנביאים לימות המשיח בשביל שנשלוט על העולם אלא התאוו לימי השלום והפריחה הרוחנית ששנות הזהב האלו אמורים להביא איתם, ''שנהיה פנויים לתורה ולכל מעשיה'' כמו נענועי לולב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הלוואי שיקרה בדורי
ל"ת
המייחלת לנס,
06/10/04 12:34
|
|
 |
כדאי לדעת מה את מייחלת
Avi Ecuador,
07/10/04 13:46
|
מחפשים מלך: כמה עשרות אנשי ימין קיצוני קיימו אמש (ג') טקס ''העברת השלטון'' - כדי לבטל את הדמוקרטיה ו''לעבור למשטר מונרכי''.
בטקס ''ניסוך המים'', שנערך בעיר דוד שבמזרח ירושלים, טבלו אנשי הימין הקיצוני בנקבת השילוח, והעבירו הרצאות בנושא המלוכה לאורך הלילה.
הרב יוסי דיין מפסגות אמר ל-ynet: ''כשאנחנו אומרים שאנחנו רוצים מלכות ישראל, אנחנו אומרים שאנחנו לא רוצים ממשלות בישראל, לא רוצים מפלגות, קואליציות והחלטות רוב, כי הרוב לא חכם. אנחנו רוצים מונרכיה. אנחנו מאמינים שאין זכות קיום להוויה החילונית והשלטון החילוני הוא בכוח, ולכן אנחנו מכינים את העם לקבל מלכות. אנחנו מאמינים בגבולות של דוד המלך מהפרת עד הנילוס ואנחנו נקבל את כל זה''.
מתברר כי יש לא מעט קריטריונים לבחירת המלך המיועד על ידי הימין הקיצוני. בין היתר, הם מסבירים, ''עליו להיות מזרע בית ישי, אסור לו להרבות בנשים ולהרבות ברכוש, שיהיה איש ירא שמים, תלמיד חכם וצנוע''. אגב, לדבריהם, הוא לא ייבחר בבחירות.
פרופ' הלל וייס, מרצה באוניברסיטת בר-אילן, אמר כי ''אנחנו מכינים את יסודות בית המקדש. כאן יהיה מלך, סנהדרין ומקדש ובלי שלושת האלמנטים הללו, העם שלנו לא יכון על אדמתו''.
לדבריו, החילונים הם ''כמו הצדוקים ההלניסטים שמוחקים את הזהות היהודית ואת שילטון התורה, והעם לא ירשה זאת''.
משתתף נוסף בטקס, עו''ד ברוך בן יוסף, אמר כי במשטר המלוכני ''לא יהיה בית משפט ולא תהיה כנסת. רק מלך, סנהדרין ובית מקדש''.
''אם יבואו אלי בנשק, אבוא גם עם נשק''
הרב דיין מפסגות התייחס גם לתוכנית ההתנתקות של שרון, אותה כינה ''תוכנית מטורפת''.
לדבריו, ''נעשה את הכל לסכל אותה. במאבק נגד התוכנית לא הכל לגיטימי. עם זאת, אם יבואו אלי לפנות את הבית שלי, אני אתייחס לאותם אנשים באותה צורה שהם באים. אם הם יבואו בידיים ריקות אני אשתמש בידיים ריקות. אם הם ישתמשו בזרנוק של מים כמו בימית אני אשתמש בזרנוק של מים, ואם הם יבואו בנשק גם אני אבוא בנשק''.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2986145,00.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרמוני לא לבד
משה,
נתניה,
07/10/04 22:35
|
גם אתה חושב כמוהו. עדיין נראה לי ששניים מתוך ששה וחצי מיליון זה לא רוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מצחיק! כמה דברים הוצאת מהקשרם!
ל"ת
דוד,
06/10/04 12:09
|
|
 |
צודק. הכל מגמתי
ל"ת
ירון,
חיפה,
06/10/04 13:17
|
|