 |
25.
אתה ממש דומה לבעלי
ל"ת
יהודית,
01/01/05 16:51
|
|
 |
24.
מאוהדי בשן
מאוהדי שגיא בשן,
18/10/04 19:55
|
|
 |
23.
גם הפעם ימני ללא קשר לדת. אבל
ל"ת
דברי טעם,
היו וזה נדיר,
16/10/04 15:16
|
|
 |
22.
מה לעזאזל הקשר בין יהדות
מגיב,
15/10/04 15:28
|
לשאלות האלה? אחרי שהרחקתם כל מסורתי מהדת בגלל התחרדותה, עכשיו אתם נלחמים בשמאל בשם הדת. אני מכיר יהודים דתיים ושפויים לחלוטין, לא הזויים, שחושבים שהמשך ההתנחלות בשטחי יש''ע היא פשע. אז הם לא יהודים דתיים? מי שהוא יעשה סדר במדור? או ששפויים דתיים פשוט לא יגיעו לכאן.. ובכלל למה אין כאן שמות? מי אחראי למחדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כרגיל אתה צודק וחבל שאין עדיין
הילה,
15/10/04 10:42
|
שינוי במפת שתקשורת בארץ ומי שעדיין שולט זה השמאל הקיצוני!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אשה נרצחה על ידי בעלה !!!!
יהודי נהרג,
בפיגוע !!!!,
14/10/04 11:14
|
היהודי שנהרג בפיגוע נהרג בשל רשלנות.
הרי למבצעי הפיגועים לא באמת הייתה כוונה תחילה לגרום ליהודים להפסיק לנשום.
לועמת זאת שכשאשה מפסיק הלנשום בשל פעולות בעלה. אז מייד כל השלי יחימוביצ'יות אומרות אשה נרצחה עם דגש על הפועל רצח . זה לא לעולם לא יהיה נהרגה. תמיד נרצחה.
אבל עם האשה הזו הפסיקה לנשום בגלל שמוסלמי ירה עליה או הפעיל על גופה מטען חבלה - אז האשה הזו הופכת להיות הרוגה ולא נרצחת.
כשגבר יהודי גורם לאשתו להפסיק לנשום הוא רוצח.
כשגבר מוסלמי גורם לשכנתו היהודיה להפסיק לנשום הוא הורג.
האם יש פה דיסאוננס ???
על מה הוא מלמד ???
האם השפה שהמוסלמים מעוננינים שנדבר בה אכן פשתה בנו ????
ואם כן מזה אומר ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
השאלות האמיתיות
משה פ.,
ארץ ישראל,
11/10/04 17:33
|
הם לא על איזה כתבה ספציפית אחת אלא על כל הדיווחים שלהם. 1. איך זה שכל הזמן דיברו על החקירות של שרון ובין יום ברגע שהוא החליט על תוכנית ההתנתקות כולם שכחו לגמרי שיש נגדו חקירה והוא מואשם בשחיתויות (אני מדבר עוד לפני החלטת היועץ המשפטי). 2. איך זה שכל הפגנה של השמאל שיש בה 10 אנשים (כולל הכתב) מקבלת סיקור כמו הפגנה של הימין של 50 אלף איש ואם יש הפגנה גדולה של השמאל אז בכלל שבועיים לפני יש פרסומות בכל הערוצים (כמובן אני לא מתכוון בכסף אלא על ידי השדרנים). 3. איך זה שבית המשפט תמיד הוא כראש מעייניהם אך אם הוא מזכה חס וחלילה ימני (לדוגמא הבחור מאיתמר) אז ההחלטה של בית המשפט היא תמוהה וכשגם הפרקליטות מחליטה לא לערער אז גם היא פתאום כבר לא פרה קדושה. 4. איך זה שזה הכי לגטמי מה שראש הממשלה עושה למרות שהוא מפטר שרים רק בגלל שהם לא מסכימים איתו ולא מתייחס למשאל הליכוד שהוא עצמו ביקש לעשות, איפה השומר של הדמוקרטיה. אלה הם רק מקצת מהשאלות האמיתיות. בקיצור התקשורת היא אולי כלב השמירה של הדמוקרטיה אך הכלב הזה הוא כלב שנושך את בעליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה פ. שואל את השאלות הנכונות
ל"ת
הוא צודק,
13/10/04 14:56
|
|
 |
18.
למה ''נפגעי הלם'' יש רק בשדרות?
חגית,
ירושלים,
11/10/04 15:06
|
|
 |
נו, ענית לעצמך.
ל"ת
מ.,
11/10/04 16:07
|
|
 |
17.
בהמשך לשאלה 4 ...
העין השניה,
11/10/04 11:21
|
כמובן שגם לא שמענו שום התייחסות לגדר ההפרדה המהולללה. אילו רק היו מגדרים את המלון מבלי לפגוע כמובן בצרכי הבדואים במקום (על פי דרישת בג''ץ) אולי היה ניתן למנוע את הפיגוע... כמה חבל שמעכבים את בניית הגדר, אבל את השאלה למה הפעם אף אחד לא שואל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צודק, אבל אני רוצה לספר לך
מזא''ה,
פינת למה,
11/10/04 05:43
|
שמדינת ישראל עשתה פשעים חמורים לא פחות ושהיא מנסה להסתיר אותם עד היום. לא, אינני מתכוון על פשעים נגד ערבים, אלא פשעים נגד... יהודים!!!
לא מאמין? קרא כאן: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/600/330.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למעט 5- מצויין.
ל"ת
שלומי,
11/10/04 00:01
|
|
 |
14.
תשובות (מקוראת עויינת?..)
מ.,
10/10/04 16:51
|
1. ''גם'' הפועלים התאילנדים, כמו גם שאר האנשים האחרים שמעוניינים לצאת משם. זה פותר לכם את הבעייה הלשונית עם המילה גם? אני אישית נגד כותרות מהסוג הזה, אבל זה לא אומר שצריך לחפש דברים (ועויינות) בכוח, איפה שהיא לא ממש נמצאת. ואני מקווה שאני לא מגזימה אם אני מנצלת את הנקודה, אם אנחנו כבר כאן, כדי לציין את זה שאתר מעריב לא במיוחד מצטיין בכותרות מוצלחות במיוחד, ראה בחלק הרכילות (זה שהתוכן הוא רכילות זה אומר שגם הכותרות צריכות להיות דפוקות, והתמונות נמוכות, כמו בכתבה על דליה רבין, שהתמונה היחידה שלה שמצאו לשים הייתה ''במקרה'' תמונה שבה היא בוכה לאחר רצח אביה?.. אני חושבת שלא).
2. מה זאת אומרת ''רצו לחזק את לוד''? היה מכרז, וכן, בגלל שהם היו היחידים שניגשו הם זכו בזול. אחלה, מזל טוב להם, שיהיה רק טוב בבית החדש. זה אומר שם הלכו לשם בגלל איזשהי אידיאולוגיה לחזק את לוד? או בגלל שהנסיבות יצרו אפשרות לגור שם בעלות נוחה? הרי ידוע שלא מעטים מבין תושבי ההתנחלויות למשל, הגיעו לשם לא בגלל אידיאולוגיה אלא בגלל מחירים נוחים מאד. זה לא סותר את זה שבהרבה מקרים כן יש מפעלי התיישבות יפים של המגזר הדתי (יפה, מבחינתי, בתוך שטח רשמי וחוקי של המדינה, שלא יהיה ספק), אבל נדמה לי שלא זה המקרה, גם אם זכותם המלאה באמת ללכת לגור בלוד, ושוב, שיהיה להם רק טוב שם, מברוק על הזכייה במכרז.
3. מה לא בסדר? ואם היו מראיינים *גם* את ראש העיר ו*גם* את אחת המשפחות, מה היה ההבדל בכתבה? הייתה משתנה תחושת ה''שופר'' שנוצרה אצלך? באמת שזה מה שהיה עושה את ההבדל הגדול? זה באמת לא כזה רציני.
4. שמענו, ועוד איך שמענו, אוהווו כמה ששמענו. וכן, בדיוק כמו שאני, כשמאלנית, חושבת שהתנחלויות חוקיות יש לאבטח והתנחלויות חוקיות אין לאבטח (אחרת מה המשמעות של לא חוקי?), ככה אני גם חושבת שאין שום סיבה לתת קצבאות ביטוח לאומי לנפגעי הפיגועים בסיני (כמו שהודיעו היום ברדיו שיתנו), כי לא רק שהם לא נפגעו בתוך מדינת ישראל (תנאי בסיסי לקבלת קצבה ופיצויים מהביטוח הלאומי), אלא שהם גם הלכו לשם למרות אזהרת מערכת הביטחון. באמת שאני לא מבינה למה אני, כאזרחית אחראית שגם משלמת מיסים וגם החליטה לא ליסוע לסיני (לא הייתי שם אף פעם), צריכה לממן את הפיצויים לאנשים לא אחראים. אגב, עזרה פסיכולוגית לאלה הזקוקים לה אני בהחלט חושבת שצריך לספק.
5. זה כבר באמת לא קשור לדתיים וחילונים, זה סתם קשור לזה שאנשי תקשורת תל אביבים (כלומר, הממ... כולם) חושבים שהמדינה נגמרת בשכונת התקווה מדרום, ובגשר ההלכה מצפון. בתור תושבת עמק יזרעאל זה מעצבן אותי מאז ומתמיד, אבל באמת שאין שום קשר ליהדות ולדתיים/חילונים.
כן, התקשורת עושה טעויות לפעמים, מאחורי המילה הגדולה הזאת ''תקשורת'' מסתתרים גם אנשים בשר ודם, שלפעמים טועים, ולפעמים גם מאבדים פרופורציה, אפילו שזה לא מוצדק. אבל נדמה לי שמחפשים פה עוינות (מילה קצת חריפה, לא?) במקום שבו היא לא נמצאת.
ובכלל, אם רשימה כזאת אמורה להיות מנותני הטון של מוסף היהדות של האתר, אז אולי כדאי לקרוא לו בשם אחר, כי ברשימה הזאת באמת שאין שום קשר ליהדות, כל הכתבות פה הן רק מתגוננות. גם אני יהודיה, ואפילו די גאה בזה, אפילו שאני חילונית (לשיטתכם אגב, לא לשיטתי) ושמאלנית (איי, רחמנא ליצלן).
ולא, אני לא עיתונאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות שיש כמה אידאליסטים
יוסי,
לוד,
12/10/04 00:06
|
קצת קשה להאמין אבל יש עוד כמה אנשים במדינה(ומה לעשות שרובם חובשים כיפה סרוגה) שעובדים לפי אידאולוגיה ולא רק לפי נוחות ורמת חיים, אנחנו הגענו ללוד ממודיעין(!) וחברינו הגיעו ממקומות יוקרתיים ומוצלחים יותר, בעיקר כדי שאחרי מאה ועשרים נוכל לומר שעשינו משהו בחיים, חברינו עושים זאת בחומש ונצרים וגם בגולן ובגליל ובנגב ואנו עושים זאת בלוד, והסיבה היא לא מכרז חינם ולא נעליים.חוץ מזה :א)הכתבה בהארץ הייתה שקרית מעוותת מגמתית וחסרת ביסוס, אבל כנראה שכך חושבים בעתון לאנשים חושבים ב)מי שרוצה איכות חיים עם קצת אידאלים ובזול-אז קדימה לפרויקט רמת אלישיב בלוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך, אז כל הכבוד! :-)
ל"ת
מ.,
13/10/04 11:22
|
|
 |
לא קראת את המקור
עמי,
פתח תקוה,
10/10/04 20:17
|
לדעתי לא קראת את הכתבת המקוריות. לדוגמא הכתבה על לוד היתה כ''כ מגמתית לשלילה שממש התחלתי לבכות. מגיעה קבוצה של חבר'ה נפלאים לחזק את העיר הדפוקה הזאת, שאני אישית אפילו לא מתקרב אליה ובמקום לקבל מחיאות כפיים סוערות היא מקבלת מקלחת של צוננים מהתקשורת. האם מישהו מוכן לשים 130 אלף דולר על דירת 4 חדרים בעיר הסמים הזאת? רק אנשים אידיאולגיים יכולים להסתכן ולקחת משכנתא על דירה שם!!! אז כל שאלה שווה את משקלה בזהב. ולמה לא הייתה גדר מסביב להילטון טאבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה-
מ.,
10/10/04 20:35
|
לגבי לוד- נכון, לא שמעתי את הכתבה המקורית. אני עדיין לא חושבת שיש פה בהכרח מניעים אידיאולוגיים, אלא בהחלט דירות לא קטנות, במחירים נוחים ביותר יחסית למחירי דירות היום בארץ. מה גם שלפי שאר התגובות פה אני מבינה שהמחיר היה נמוך בהרבה ממה שאתה אומר. יש עוד ביטוי ל''לחזק את לוד'' מעבר לעצם המגורים שם, למשל? נדמה לי שזה מבחן הוכחה די רציני. ואם אני טועה- אני בהחלט מסירה את הכובע. ושוב- שיהיה רק טוב בבית החדש.
ולגבי הגדר מסביב להילטון טאבה... זה בציניות, נכון? כי אם לא, הממ... אתה מודע לזה שזאת שאלה, הממ... איך להגיד את זה בעדינות... מוזרה קצת?
זה לא היה מכוון אלי, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שלא הבנת את כל השאלות
נ.,
10/10/04 17:12
|
1. הכוונה היא שהתקשורת מניחה מראש, כמו שגם את מניחה מראש, ששאר האנשים ששם גם מעוניינים לצאת. זו הנחה שבינתיים לא הוכחה, להיפך - נראה שרובם דוקא מאוד רוצים להשאר, אם לשפוט לפי כמות ההפגנות נגד ההתנתקות. (אגב, גם אני תומך בהתנתקות, אבל אפילו יותר חשובה בעיני תקשורת הוגנת)
2. הטענה היתה נגד ההקבלה המידית בין דתיים שבאים ללוד לערבים שמפונים, למרות שאין קשר בין הדברים. אם הקרקעות היו נקנות על ידי אנשים מהסוג שקורא ''הארץ'', גם אז הדיווח היה כזה?
3. הקשר הוא שלא הובאה שום הוכחה שיש באמת משפחות שרוצות לעבור לאשקלון. זו עיתונאות בסיסית.
4. נעזוב את זה, זו מראש לא היתה שאלה חזקה לדעתי. שמי שכתב את זה יגן עליה ;-)
5. מסכים איתך, וזה בסדר בעיני שזה לא קשור לחילונים-דתיים. המדור הזה עוסק להבנתי בבקורת התקשורת בכלל, ובאמת יש מקום להוציא אותו ממדור ''יהדות'' ולהעביר אותו למדור כללי יותר, שבו גם יגיע ליותר אנשים.
אני חילוני, לא מתנחל ואפילו לא ימני ואני חושב שהמדור הזה הוא הדבר הכי טוב ב NRG.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו שלא-
מ.,
10/10/04 20:29
|
1. אם זאת הנחת העבודה של התקשורת, הרי שה''תקשורת'' מאד מטומטמת. אם באמת שאר האנשים *ששם* היו מעוניינים לצאת (שאר- כולם, או לפחות רובם), אז הייתה נהירה גדולה יותר מהשטחים. אין, ולא צריך להיות חכם גדול כדי לשים לב לזה. אני ממשיכה להחזיק בדיעה ש''גם'' הכוונה הייתה לשאר האנשים שחושבים שצריך לצאת משם, או אותם אנשים ששם ורוצים לצאת, אפילו אם הם קצת.
2. ממש לא, הטענה הייתה ''אז זה המצב, חברים: כשהדוסים הולכים להתיישב בשטחים זה לא טוב. כשהם חוזרים לתחומי הקו הירוק ומעוניינים לחזק עיר כמו לוד זה גם לא טוב. יש משהו שנעשה שכן יספק את החברים מרחוב שוקן?''
אף מילה על הערבים, לא? יש פה רק התגוננות בשם ה''דוסים''.
3. שוב, גם כאן לא הייתה טענה של חוסר מקצועיות הכתב, ולא הייתה טענה שכביכול אם אין ראיון עם משפחה כזאת אז מי אומר שקיימת בכלל משפחה כזאת (למרות שאני מאד מסכימה עם מה שאתה מעלה) אלא- ''האם בחברת החדשות של הערוץ השני החליטו לשמש כשופרו של ראש הממשלה וכל ספין שיתקעו להם ייהפך מיד לידיעה למרות שהמקור הוא צד בעניין?'', טענה שלא הייתה מופרכת כהוא זה אם היה מופיע בכתבה גם ראיון עם משפחה כזאת. 4. אכן, כמו שאתה אומר :-) וזה רק מוכיח שמי שכותב את המדור הזה נמצא בעמדת התגוננות מתמדת, שגובלת בפאראנויה.
5. אם המדור עוסק בתקשורת באופן כללי, אז גם הכותרת לא ראויה (''תקשורת עויינת'' זה מושג עם הקשר מאד מאד מאד ספציפי), ואם הוא עוסק ביחסי דתיים חילונים אז אין לסעיף הזה מקום, בטח ובטח לא אם יש איזה יומרה לעסוק ביהדות. אני מסכימה עם הטענה של הכותב בסעיף הזה (כמו שאמרתי- אני מעמק יזרעאל...), אבל זה לא רלוונטי כאן, ועושה רושם שזה עוד חלק מההתגוננות התמידית הזאת.
וסליחה שיצא לי ''קצת'' ארוך... :-)
מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי מ. ,אין לך חיים???
ל"ת
אני,
14/10/04 12:22
|
|
 |
13.
שאלה 4 נוקבת כ''כ.נראה מי יענה
ל"ת
תשקורת,
ברנז'ה ת''א,
10/10/04 15:48
|
|
 |
12.
את התשובה לשאלה 2
מנדהו,
10/10/04 15:23
|
נתן כבר ריכרד ווגנר במלה אחת - ausgang, היעלמות.
את הפרשנות נתנו יורשיו של ווגנר. אולי בארנבוים יודע משהו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שאלת השאלות-כמעט ושכחתם
דודי,
10/10/04 15:08
|
|
 |
השאלה, למה אתה נודניק?
ל"ת
אור,
תא,
10/10/04 20:27
|
|
 |
10.
שאלה שישית:
ניר,
10/10/04 13:35
|
כיצד זה שכל כלי התקשורת, שהתחרו בעצמם בלעג לאזהרות השב''כ, דורשים עכשיו חשבון הנפש רק מהעם ומחברי הכנסת? מה השפיע יותר על מי שהתלבט אם לנסוע לסיני, מאמר בעיתון שהסביר שההתראה מופרכת או העובדה (שרובנו כלל לא ידענו) שאיזה עוזר פרלמנטרי נסע גם כן?
בנוסף, גדי ויונית ספרו לנו מספר פעמים בפרצוף קודר שראשי זרועות הביטחון ביקרו את התבטאויות הח''כים - משום מה הם שכחו לספר שבאותה נשימה הם גם ביקרו את התנהגות התקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לגבי 5 - קלעתם יפה
מוקי,
קו ירקרק,
10/10/04 13:23
|
חוצמזה, אם יש סיבוב משקאות חינם בבר אז גם לתל אביבים כדאי לצאת באותה שעה, ולא לשבת מול הטלויזיה, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
התוכנית של אסף הראל...
שני,
10/10/04 12:55
|
אני לא מבינה למה ממשיכים לשדר את התכנית הזאת, הומור גרוע, שאלות לא קשורות ומפגרות ועוד אלפי טעויות שממש אי אפשר לראות את התוכנית. הוא לא יודע לנהל שיחה ולא זורם עם התשושות של האורחים שלו אלא ישר חותר לשאלה הבאה בלי שום טקט, חבל עליו כי יש לו צאנס להצליח אבל חייבים שמשהו ילמד אותו דבר או שניים לפני שהוא עולה לשידור כל לילה. בקצב הזה גם המעט רייטינג שישי לו יעלם מהר מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת 100%
ל"ת
אור,
תא,
10/10/04 14:15
|
|
 |
7.
לא היה איש תקשורת אחד שלא
דברים על דיוקם:,
10/10/04 12:45
|
הזכיר את הנסיעה למרות ההתרעות. ממש נפתח דיון בעניין הזה. לגבי השאלות האחרות-עניין של פרשנות. האם המילה ''גם'' בכתבה של חסון כל כך משמעותית? האם שגיא בשן לא פנה לראש העיר מטעמים של עצלות כי ראש העיר שש להתראיין ואחרים לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מדור יהדות הפך למדור התנחלות
גיא,
---,
10/10/04 12:33
|
NRG יכול להיות שהטענות נכונות אבל האם מדור יהדות הוא בעצם מדור התנחלות? האם זה המקום להשמיע טענות נגד התקשורת העויינת למתנחלים? (לפחות לגבי טענות 1-4)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק למתנחלים
אור,
תא,
10/10/04 13:02
|
אני יכול לציין לך אלף דוגמאות שההתנשאות הגזענות והצביעות היא לא רק כלפי המתיישבים ביש''ע. תנועות השמאל בישראל גורמות נזק אדיר למדינת ישראל הן לתדמיתה בעולם והן לביטחונה. תתחיל להתעורר ומוטב שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל שוב, אתה בעצמך אומר-
.,
10/10/04 16:59
|
אתה משתמש במילים ''תנועת השמאל'', כלומר הטור הזה הוא תשובה של ''תנועת הימין'' (ולא של ''היהדות'', כשמו של המוסף) לתנועת השמאל.
זאת אומרת שאני צריכה לבחור בין היותי שמאלנית לבין היותי יהודיה, כי הם לא הולכים ביחד?
או שיש משהו פה שלא הבנתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא ברור?
אור,
תא,
10/10/04 20:24
|
אני מוחה נמרצות על כך ,שהתקשורת מזמן אינה מייצגת ואינה משקפת את דעת הציבור בישראל. התקשורת הן הכתובה והן האלקטרונית, הינה כלי שרת בידי תנועות השמאל בישראל . להזכיר לך שכ 80% מהציבור הישראלי אינו קשור כלל לדעותיו של השמאל. אין זה משנה האם טור זה מדבר על יהדות או לא,מה שחשוב שהוא נותן לי ולשכמותי להתבטא ואינו סותם לי את הפה, מה שעושה שנים התקשורת בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
קוראת לכל השפויים לא להגיב!
לא אתן יד לזבל,
השבועי הזה,
10/10/04 11:51
|
המדור הזה לא ראוי לתגובה ,ממציא דברים שלא היו ולא נבראו. בואו נשאיר את הקטע הזה למטורפים שיתכתבו עם עצמם וכך אולי תעלם התופעה של ''עיתונות'' עלובה כזו .נסו לא להגיב אפילו שזה מרגיז ורוצים להעמיד דברים על דיוקם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום פרחיה
המחנכת הדגולה,
10/10/04 20:32
|
|
 |
סתימת פיות? אה נאורה שפויה שלי
ל"ת
RO,
10/10/04 14:15
|
|
 |
את עצמך נשמעת מאוד שפויה...
כן אתן יד לזבל,
השבועי הזה,
10/10/04 13:29
|
תוכלי אולי לתת דוגמה למקרה שבו המדור ''ממציא דברים שלא היו ולא נבראו''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, הנה דוגמא למשהו שלא היה
פרחיה,
11/10/04 05:45
|
ולא נברא.
קרא כאן: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/600/330.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כמה תשובות...
רון,
ראשל''צ,
10/10/04 11:27
|
3. נראה לכם שיהיה מישהו שמוכן להתראיין בתקשורת,וכל חבריכם יזעקו לו ''בוגד,ארור ''וכיוצ'ב?
ראינו כבר מה המתנחלים עושים למי שלא שוחה איתם בזרם (בשיא הוא הרי יקיר העדה ,אם אני לי טועה)
2.כן,אין מה לעשות ,מעצבן לראות שמחלקים אדמות בחינם,לא מעניין אותי אם אלו ערבים או דתיים,, חילוניים או אתאיסטים , אם אני צריך לעבוד כל החיים לטובת 4חדרים,לשלם מיסים ולעשות מילואים, אין סיבה שלא כולם יעשו כך (וד''א אם אתם כבר קוראים חמס על התקשורת,אנה פרסמו פרטים מדוייקים,האדמות אומנם לא היו בחינם אך התשלום עבורם היה 6-7 שקלים(זה מה שנרשם),כן לא יותר).
4.כמו שנשמעת הקריאה למתנחלי גוש קטיף לא לקחת את הילדים,אני מצטרף לקריאה שלכם (הרי אף פעם לא הייתם מקוריים במיוחד) לא לקחת את הילדים לסיני.
5.איזה מבצע חלופי אתה מציע בהתנחלויות? מי שיגיע עד עשר וחצי, יקבל קראוון וסיבוב צמוד בספארי ממוגנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית חכם,,,
מודאגת ממצבך,
11/10/04 10:19
|
לא היית עובד כל החיים כדבריך, יש לך הזדמנות פז לקבל את אותם התנאים, ארגן קבוצה של חברים כמוך ולך להתיישב בלוד. אבל לא תעשה זאת יותר קל להשמיץ אחרים ולקטר !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החברים שלי...
רון,
ראשל''צ,
11/10/04 14:41
|
הם כמוני, עובדים מתפרנסים ,מפרנסים (גם אחרים), ואין שום סיבה שנקבל משהו בחינם (אגלה לך סוד קטן, אין כזה דבר בחינם, זה משחק סכום אפס,על כל אחד שמרוויח יש אחר שמפסיד).
אני לא עשוי מהחומר של ''הזוכים'' אני לא בכיין, אני לא טוען לקיפוח, ואל תמכרי לי סיפורים. אם המדינה היתה רוצה לטפח את לוד היא היתה עושה זאת בלי לחלק שום דבר בחינם .לוד היא עיר במרכז הארץ ויש לה את כל הפוטנציאל להתפתח. בחלוקת אדמות חינם היא תגרור אליה אוכלוסיה לא יצרנית ותדרדר את המצב עוד יותר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדמות בחינם ?
ממי,
10/10/04 15:43
|
אותך רון לא יבלבלו עם עובדות: הקרקע כן עלתה כסף, נכון לא הרבה , למה אף חילוני נאור לא מוכן לקבל קרקע בחינם במרכז הארץ ? 2 דקות מחו''ל (נתב''ג) ? כי יש שם הרבה ערבים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפי שהזכרתי...
רון,
ראשל''צ,
10/10/04 17:03
|
האדמות לא היו בחינם אלה עלו מספר בודד של שקלים,כן כך נכתב. אז אל תבלבל לי את המוח עם סיסמאות נבובות על עובדות ,כי בינתיים מי שלא מתבלבל מעובדות אלו הם כותבי הפינה האנונימים. ואתה יודע מה,לא היתי מתנגד לאדמה בחינם,הבעיה היא שהמצב במדינה כבר ידוע ,יש את המשלמים ויש את אלו שמקבלים בחינם,אני מאמין שאתה אחד מהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קורה בלוד
חכ,
10/10/04 14:57
|
עצוב מאוד, רונן היקר, לראות שאתה ''מתעצבן'' על חלוקת אדמות בחינם. לו היית טורח לעשות איזשהו סיבובון בלוד, היית רואה מה האלטרנטיבה: בני המיעוטים בלוד, שפולשים לשטחים בעיר ובונים, ללא אישורים, בתי ענק. יש עיכוב בבנייה? חסר כסף? מה הבעיה?! פותחים איזה ''כספומט'' לסמים ליד הבית והכל בסדר, בישראל 2004 יש שפע קליינטורה, ברוך השם. בפעם האחרונה שהמשטרה ניסתה לעשות משהו בקשר לזה התוצאה הייתה הרבה תמונות בעיתונים ואפס תוצאות בשטח. לכן לא אתפלא אם יתברר שמישהו במנהל מקרקעי ישראל קיבל הוראה - צודקת ביותר, אגב - מגבוה, ליישב את איזור לוד בדחיפות בכמה שיותר יהודים. ההשתלטות הפולשנית והבלתי חוקית של ערביי לוד על אדמות מדינה חייבת להיפסק, ועדיף בדרך זו מאשר באלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תקשיבו למה שאמרה כתבת בערוץ1
יש לי אתגר עבור,
10/10/04 10:53
|
בליל הטבח בטאבה. כך נמסר לי ואשמח אם מישהו ישיג הקלטה. ''אורי (אורי לוי) אפשר להבין אותם. הרי נהרגו להם השבוע 60 אנשים בעזה והם זועמים''. אם זה מדויק, כיוון שאני מדווח על עדות שמיעה, אז זוהי התרת טבח בשידור חי. זוהי שאלה קשה. ולגבי לוד אתם שואלים? תעשו תחקיר על אופן סיקור ההתנחלות המטורפת של הבדואים בנגב. כל שמאלן שמגיע אליהם מצדיק אותם את הפרוטקשן (רינו צרור למשל) חייבים להפוך את המדור ל - 10 שאלות ושאלות יותר רציניות מאסף הראל המנסה לעשות תוכנית למדינת תל-אביב לא צריך להתרעם. הבעייה היא האברנמוביצ'ים הבן כספיתים בעיתונכם שזזלזל בהתרעות בגל''צ בעבודה שכל יום א' יש 3 שמאלנים פרש נים אצל השמאלן הדביק והמלוקק רפי רשף. על כך תשאלו את בניהו למה הוא מתיר תוכנית כה חג-צדדית? תשאלו ואל תרפו. גל''צ הוא עדיין כלי שידור ציבורי והוא לא רשופם בטאבו על השמאל הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לגבי שאלה 4
צבי האביון,
10/10/04 09:44
|
לא נכון, בכל התקשורת מופיע המשפט ''אמרנו לכם'' לגבי הנוסעים לסיני!!
זאת ועוד ,ישנה הצעה שפורסמה לא לשלם פיצויים לנפגעים שנסעו לאזורים מסוכנים בניגוד לעצת משרד החוץ.
הייתי מרחיב את ההצעה לכלל אזורי יש''ע, תהיה רמבו על חשבונך!! זה לא מקום לאזרחים לשהות בו,מקסימום צבא ומוסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי מרחיב לכלל מדינת ישראל
הראל,
תל-אביב,
10/10/04 10:55
|
יש כל הזמן התראות וצפי לפיגועים בכל מקום בישראל. הייתי ממליץ למנוע ביטוח לאומי, וביטוח בכלל לתושבי שדרות, הקיבוצים והמושבים ליד רצועת עזה. הייתי ממליץ לא לשלם סכומי ביטוח לתושבי כפר-סבא בגלל קרבתם לקלקיליה. הייתי ממליץ להטיל קנס על תושבי תל-אביב שיפגעו בפיגוע הבא שיהיה בבית-קפה בצפון תל-אביב (יש התראה). ולאחר ההתנתקות, עם נפילת הטילים בגוש-דן, לקנוס את תושבי האיזור, שהרי כבר הוזהרו שזה מה שיקרה (ע''י הימנים-הדוסים הפנאטים הסהרורים).
צבי, נראה שאתה אכן אביון, בשכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל גדול,
.,
10/10/04 16:56
|
בין להפגע בתחומי מדינת ישראל לבין פגיעה מחוץ לגבולות המדינה, שם לפי החוק אתה לא זכאי לפיצויים מהביטוח הלאומי, ולא משנה אם נפגעת בפיגוע או שסתם שברת את הרגל.
יותר מזה- אפילו אם אתה בחו''ל בשליחות מדינת ישראל, ואפילו אם בזמן הזה אתה ממשיך לשלם את דמי הביטוח הלאומי (על פי חוק), אם נניח תיפול ותשבור את הרגל, לא תהיה זכאי לסכומים להם היית זכאי במידה וזה היה קורה בארץ.
ככה שכן, לא ברור לי למה משלמי המיסים, על אחת כמה וכמה אלה שהקשיבו להתרעה ובחרו שלא ליסוע לסיני, צריכים לשלם כפול- גם על מנת לממן את מערכת הביטחון שלנו, שהתריעה על הפיגועים (מימון ראוי ומוצדק) אבל גם על מנת לשלם פיצויים לחסרי האחריות שהחליטו שלא להקשיב לאזהרות וכן ליסוע לשם.
וההשוואה לזה ש''גם בירושלים מסוכן'' היא חסרת משמעות לחלוטין (מה גם שכן, בירושלים או בכל עיר גדולה ומועדת לפורענות במדינת ישראל, אנשים בהחלט עושים את השיקול הזה, לאן לצאת ולאן לא לצאת ומתי, שיקול שהיורדים לסיני פשוט לא עשו).
אני סקרנית לדעת- לנפגעי הפיגוע במלון פרדייז בקניה שילמו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוזר בי, אתה צודק!!
צבי האביון,
10/10/04 11:25
|
ביש''ע הכי בטוח , פלוגה שלמה שומרת על כל קראוון .ומחלקה שלמה מלווה תמהוני להשתטח על קברי שייחים ערבים.
במקום לאבטח את הגבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, נכון, גם זה בגלל המתנחלים.
מוקי,
קו ירקרק,
10/10/04 13:21
|
וואלה, איך לא ראיתי את זה קודם? אם לא היו מתנחלים, אז הצבא לא היה שומר עליהם, והיחידות היו פנויות, וכשהתקבלה ההתרעה אפשר היה לכבוש את סיני ושלום על ישראל.
עם חשיבה כל כך בהירה, החיים ודאי נעימים לך מאוד, לא כן, צבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
השמאל, אחוז השנאה והקנאה.
אור,
תא,
10/10/04 09:17
|
השמאל בישראל ואני מכליל הינו צבוע ומתחסד. תמיד תהיה בהם שנאה למי שלא שייך להם,ובעיקר לחובשי הכיפות הסרוגות. כולנו יודעים שהם שולטים בתקשורת הכתובה והאלקטרונית, ולמעשה זאת הטרגדיה. אניי אתן דוגמה אחת לשנאה ולצביעות בהם הם נגועים, הסופר המהולל משה שמיר ז''ל (''הוא הלך בשדות'') עשה תפנית בתפיסת עולמו השמאלנית לאחר מלחמת ששת הימים,והחל לתמוך ברעיון ארץ ישראל השלימה, מרגע התפנית החלו להחרים את ספריו ואת פועלו כמובן בסיוע של ''התשקורת'' אשר בשליטתם. צריך לזכור שהוא היה לב ליבו של השמאל האינטלקטואל בישראל, ותומך אקטיבי בתנועות השמאל. ומה אתם מצפים מהם ביחס לאנשי הכיפות הסרוגות, גם אם הם מגיעים ללוד. דעו שמאל עלוב, נצח ישראל לא ישקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה שיר כתבת!
ישראל,
יש''ע,
16/10/04 20:32
|
גם אני רוצה לפרסם תגובות באינטרנט ורוצה שיקראו אותי ויגידו שזה כל כך אומנותי השיר שלי האם? יכלו האנשים להביע דעה בשיר שלי או אולי אין בעצם קשר איפה אני מתחיל את השורה החדשה ואני סתם מפסיק איפה שבא לי? :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה?!
דתי שמאלני,
10/10/04 20:34
|
גם בין הדתיים יש כמה שמאלניים שבעד ההתנתקות (כמוני) ואני לא חושב שהשמאל ''הינו צבוע ומתחסד''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני? כן! דתי? אה..
מתנחלון,
10/10/04 20:49
|
אתה בתפיסת עולמך פשוט כופר בתנ''ך, ולכן או שאתה דתי או שמאלני, ארץ ישראל, מותק, שייכת לעם ישראל- ואל דאגה, ה' אלוקינו בעזרנו, לעולם לא נתפנה ולא נפונה מגוש קטיף, מיהודה, מהשומרון, עלו נעלה ונירש אותה, ונמשיך לרשת - כי יכול נוכל לה ולכל אובינו הקמים עלינו לכלותנו ולפנותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולהיות יהודי ושמאלני זה בסדר?
מ.,
11/10/04 00:04
|
|
 |
לא
אחד צדיק,
בית שמש,
11/10/04 09:20
|
אסור להיות שמאלני. גם לגויים אסור. זה פשוט לא מוסרי לזרוק אנשים מהבית שקנו בזכות בגלל חוסר אחריות של אדם אחר (רבין, פרס וכדומה). זה עונה לך על השאלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100 אחוז
ל"ת
לילך,
11/10/04 12:09
|
|