 |
50.
יחימוביץ' נהגה בחוסר מקצועיות
רק בישראל,
17/10/04 08:08
|
המינימום הנדרש הוא לבקש תגובה. תגובת הרשות השניה גם היא לא במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
תגובה עלובה לגוף מכובד
חלי,
ת''א,
17/10/04 03:12
|
ערוץ 2 נפל עם תגובה קטנונית, שאינה ראויה לגוף מכובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דא עקא - אין מכובדות בערוץ 2
ל"ת
חיים,
חיפה,
18/10/04 17:11
|
|
 |
48.
התלהמות מיותרת של השמאל
ישראלי,
17/10/04 01:44
|
ביישובים עירוניים גדולים חיים אנשים מכל העדות והדתות ביישובים קהילתיים קטנים רוצים לחיות יחד אנשים בעלי אותה השקפה ודרך חיים. תארו לכם שקבוצה של עשר משפחות דתיות היתה רוצה להצטרף לקיבוץ של השומר הצעיר כדי לגרום לחברי הקיבוץ להתקרב יותר לערכים דתיים,ברור שהם יידחו על הסף ע''י אנשי הקיבוץ ,ובצדק ,ואין כאן שמץ גזענות.ישנם הרבה יישובים ערבים שאף יהודי לא יבנה את ביתו בהם. אלה שחיפשו התלהמות נגד הנדל מצאו כאן מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
תגובת חברת החדשות
עידן יוסף,
16/10/04 22:19
|
במקומה וראויה להנדל. לו באמת היה רוצה תשובה היה ממתין בסבלנות ולא פונה לNRG. הנדל פנה כדי לקבל פרסום, וחברת החדשות ענתה לו כראוי לו. הוא בעצם מאיים עליהם שיתנו תשובה לשביעות רצונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ETICA? WHERE?
Mickey,
Montreal,
16/10/04 21:36
|
ח''כ צבי הנדל פנה למנכ''ל חברת החדשות של ערוץ 2 שלום קיטל, והתלונן על שלי יחימוביץ. לטענתו, יחימוביץ' נהגה באופן לא הוגן כשעסקה בהצעת החוק שהגיש (יישובים ליהודים בלבד) והפרה את כללי האתיקה של העיתונות.
זה ממש מגוחך, האם אי פעם ראיתם שהעיתונות הישראלית נוהגת באופן הוגן? הרי כל מה שמענין אותם זה סקופים ותהילה. לא מענין אותם כלל אתיקה או מוסריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
יחימוביץ' היא הבעיה הקטנה..
מאיר,
פ''ת,
16/10/04 21:18
|
ערוץ 2 שמעסיק גזענית אנטישמית שכזו הוא הבעיה הגדולה.
ולפי התגובה של הערוץ, נראה לי שיחימוביץ' היא גם כותבת התגובות של הערוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תגובה עלובה ומתחמקת של ערוץ 2
ל"ת
נמאס משמאלנות 2,
16/10/04 20:40
|
|
 |
43.
לערבים יש ישובים ללא יהודים
ל"ת
אז גם לנו מותר!,
16/10/04 19:38
|
|
 |
42.
דובר מחונן
א,
16/10/04 16:25
|
אני בטוח שיוזם הרעיון הוא דוברו של הנדל: אסי טלמון. מדובר באחד האנשים המוכשרים ביותר שידעה הפוליטיקה והתקשורת הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוכן להזדהות, א?
ל"ת
עינת,
17/10/04 01:01
|
|
 |
כן אני מוכן להזדהות
א,
17/10/04 12:59
|
|
 |
41.
חבר הכנסת הנדל משקר, גם במכתב
ניסו,
מרכז,
16/10/04 15:37
|
היועצת המשפטית של הכנסת לא קבעה שח''כ כנסת הנדל לא גזען ושאין בהצעתו גזענות.
עפ''י עדותה, היא ידעה שההצעה נגועה בגזענות, ולכן , לא החליטה בעיניינו והעבירה ההחלטה לנשיאות הכנסת.
כמובן שבפעולה זו של היועצת המשפטית חרצה גורלה כמשתפת פעולה, וקלונה ידובר לעד.
נשיאות הכנסת, עליהם חבל מילים.
ניסו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מעניין שכל מי שנגד הנדל
ליכודניק 111,
16/10/04 09:44
|
בעד יודנריין (אזור נקי מיהודים) בחברון ובעזה ובשכם. לא מפריע לכם להסתכל במראה ולגלות כמה שאתם צבועים? יהודים ביישובים ערבים לא ערבים ביישובים יהודיים כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
גזענות מותרת רק כלפי יהודים
יוסקה,
16/10/04 09:41
|
ושלי יחימוביץ מומחית בכך. טיבי לגיטימי בעיניה והנדל לא וזה כבר אומר הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לכל מי שמתייחס להצעה של הנדל..
יוני,
השרון,
15/10/04 18:43
|
אתם במקום הלא נכון. כאן מתעסקים בתקשורת ולא בפוליטיקה. מי שרוצה להגיב על ההצעה שלו סטייל כן גזען / לא גזען שיגיב בידיעה על ההצעה שלו. מכיוון שזה הסקסן של ברנז'ה בנושא פרסום ותקשורת, יש להתייחס רק - א. למכתב של הנדל. ב. לאייטם של שלי. ג. לתגובה של ערוץ 2:
א. לגיטימי. ב. נוראי בכל קנה מידה עיתונאי - אתיקה, אובייקטיביות ומקצוענות עיתונאית חייבת לדרוש את זכות התגובה ולא להשאיר ראיון כל כך טעון בידיהם של מגה-שמאלנית (מה לעשות, זה מה שהיא, והיא גם תראה זאת כמחמאה) ושל ערבי, שבלי קשר לכך שהצעת החוק של הנדל היא נגד המגזר שלו, הוא גם די שונא ישראל לא קטן. ג. חובבנות / ביזיון. אם הייתי קיטל הייתי מעיף את הדובר מיד - מה זו התגובה העלובה הזאת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
סתירה לוגית
ג'ו פלקונטי,
15/10/04 16:57
|
תגיד לי מיסטר הנדל [יש קירבה למלחין הנדל או אולי למאמן של זלמן שושי שהכניס אותו לברנז'ה?] אם לא אכפת לך:
אם יחימוביץ כזאת דפקטית לטעמך - למה אתה מתרגש מהתנהגותה וממה שהיא אמרה עליך? הרי ברור שדפקטית נוהגת בצורה כזאת.
או שמא אתה מעריץ אותה בסתר וחולם עליה חלומות אירוטיים נוסח העבדים הכמהים למלכות מצליפות? נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוגיקה סמולנית=כולם בהמות.
ארז,
גוש עציון,
16/10/04 22:00
|
''והנה סיעה של איברי מין מוצהרים צועדת בטוחות ונשמות של בני אדם נסרחות אחריהם על הארץ''. מתוך: תקציר שירי החורף הבא. מאיר אריאל, זרעי קיץ. אי שם בשנות ה-90. נדמה שאין משפט המתאר טוב יותר את ההוויה השמולנית-חילונית-אשכנזית-תל אביבית. בשכנעם את עצמם שכל דבר שהדת אומרת הוא כלי לדיכוי השאיפות והצרכים של הפרט לטובת אמונה דתית פרימיטיבית החליטו להתנהג הפוך, 'להכעיס' מכל מה שמוזכר בדת. כך שיכנעו עצמם שכל סיפוק יצרים עיוור הוא פתיחות מינית וכל סטיה היא ליברליזם. בהופכם את ההתבהמות לנאורות ומחוסר מגע עם השונה השתכנעו הסמולנים שכולם כמותם. וכך, מסיק אדון פלקונטי הנכבד שלכולם ראש כחול כמו שלו. והנה עוד בית מהשיר, סתם חומר למחשבה: ''והנה נחיל של אייטמים סלבריטים סמול טוק שוארים ביג פארט בלוארים אגו סטריפרים בודי טריפרים במעוף מדרינק לדרינק. זהו שיר בלי שם המתאר את האאוטיות המיידית של איניות כפייתית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוגיקה סמולנית=הכל קשור לזין
ארז,
גוש עציון,
16/10/04 20:24
|
''והנה סיעה של איברי מין מוצהרים צועדת בטוחות ונשמות של בני אדם נסרחות אחריהם על הארץ''. מתוך:תקצרי שירי החורף הבא. מאיר אריאל, זרעי קיץ, אי שם בשנות התשעים. נראה כי אין משפט המתאר טוב יותר את ההוויה הסמולנית-חילונית -אשכנזית- תל אביבית. בשל מלחמתם חסרת הפשרות בדת והתייחסותם אליה כאל כלי שנועד לדיכוי היצרים והדחפים הבסיסיים החליטו לעשות הפוך בצורה קיצונית מכל מה שמוזכר בדת. בכך הפכו את היצרים לדבר המניע אותם וההתבהמות נחשבת בעיניהם כנאורות. בשל העובדה שהכותב פלקונטי חושב כאיבר מין מהלך, הוא משוכנע כי לכולם ראש כחול כמו שלו. והנה בית אחר מהשיר, סתם כחומר למחשבה: ''והנה נחיל של אייטמים סלבריטים סמול טוק שוארים ביג פארט בלוארים אגו סטריפרים בודי טריפרים במעוף מדרינק לדרינק. זהו שיר בלי שם המתאר את האאוטיות המיידית של איניות כפייתית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בך אגרסיות בריאות. כתוב
תגובה לארז,
17/10/04 06:20
|
|
 |
36.
תגובת ערוץ 2- לא עניינית,
רוחמה,
חיפה,
15/10/04 16:48
|
מתחכמת ודוחה.
עוד כמה תגובות כאלה, עוד כמה ראיונות חד צדדיים כאלה, עוד כמה הבאת דעות ולא עובדות כאשר הדעות הן חד צדדיות באופן צפוי להחריד - הערוץ הזה יהיה ממש ''אין'' בחוגי השמאל הנחשבים, את כתבותיו יצטטו בערוצי התקשורת באירופה - אבל, הרייטינג שלו- יהיה הרייטינג של עיתון הארץ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
ל"ת
מאמי,
להאסה,
16/10/04 21:53
|
|
 |
35.
חדש בצרפת - יישוב ללא יהודים.
ל"ת
הנדל בעד???,
15/10/04 13:05
|
|
 |
חדש בעזה חבל ארץ ללא יהודים.
ל"ת
יש יהודי שבעד?,
16/10/04 09:42
|
|
 |
תנסה לגור בכפר ערבי. יקבלוך?
ל"ת
תגובה ל - 35,
15/10/04 15:16
|
|
 |
בצרפת יהודים לא מפוצצים צרפתים
ל"ת
שונא שמאל,
עפולה,
15/10/04 13:37
|
|
 |
34.
אתה משוכנע שאתה לא גזען?
ל"ת
אתה טועה.,
15/10/04 13:03
|
|
 |
33.
שלי שמאלנית פנאטית.
אפי,
י-ם,
15/10/04 11:59
|
שלי, אמורה להיות אובייקטיבית, אך לא כך היא מתנהגת בתוכניותיה, היא שמאלנית פנאטית , ואיננה מסוגלת להיות אובייקטיבית. מתנאשת ריקנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שלי סמרטוטוביץ' ואוביקטיביות ?
להעיף את סמרטוט,
15/10/04 11:32
|
נו באמת... אני רק לא מבין איך זה שחברה פרטית מעסיקה מגישה כל כך שנואה בקרב הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
היית חוסך מעצמך את נשכנותה
רמי,
15/10/04 11:05
|
לו היית נמנע מלהתראיין אצל שמאלנית קיצונית כמו שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
''מעריך את יושרה'' ???
נו באמת,
15/10/04 10:12
|
האישה משפריצה שמאלנות בכל משפט שני שלה.
האנשים הקוראים לעצמם עיתונאים מזמן איבדו את היושר והתגייסו לטובת מנגנון ההסתה השמאלני.
עד מתי נסבול: שאלות חד צדדיות ומגמתיות, קביעת נושא הדיון שהוא תמיד התקפות על הימין, התעלמות מפשעי אוסלו והתעלמות מפשעי הערבים.
גם מ 4000 קסאמים שנחתו על גוש קטיף ושדרות התעלמו עד באה תוכנית העקירה ונזכרו לדווח יום יום על כל קסאם על שדרות בלבד כמובן...
גיוס מאסיבי כזה של התקשורת היה לפני כ 65 שנה והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
גם קיבוצים לא קולטים ערבים,OK?
סמולנים להרגיע,
15/10/04 10:11
|
אחיי הימנים , מה אתם קופצים פה על הצביעות הגרוטסקית של שלי יחימו-bitch ?
אין מה לעשות , למתחסדת הזאת אין תקנה .
ואחיי הסמולנים , מה סיפור ? ראיתם כבר קיבוץ שנפל על הראש והתחיל לקלוט ערבים ?
אז ההצעה של הנדל היא לגבי ישובים קטנים , בדיוק כמו קיבוצים .
רק שבקיבוצים יש עוד איזה 700 פרמטרים נוספים שבודקים את הנקלט בטרם הוא עף החוצה כמו טיל. נכון לא קוראים שם לזה ערבי , אבל מוצאים לזה שם אקדמי כמו - חוסר התאמה סוציאלית , או כל חרטאבונה אחרת .
גם היועצת המשפטית של הכנסת אישרה שאין כאן שום עבירה , כיון שישובים קטנים יש להם דרישות מיוחדות , ואין בכך כל חידוש.
אז בבקשה כל הסמולנים המתחסדים , להרגיע מהר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקיבוצים מותר לא לקלוט ערבים
זה לא גזענות,
זו סמלנות,
17/10/04 00:22
|
|
 |
28.
אם אתה משתף פעולה עם התקשורת
מאיר דרום,
15/10/04 10:10
|
|
 |
27.
אבסורד
משה כהן,
טייבה,
15/10/04 09:34
|
רק במדינת ישראל המגזר הכי לא נאמן מוגן יותר מהרוב הנאמן ושומר החוק. המצבהמצב כיום הוא שלא זו בלבד שתושבים יהודים אינם יכולים לגור בישובים ערביים אלא שהמשטרה כמעט ואינה מעיזה להיכנס למקומות אלה.
בנוסף, למה הטיעון המושמע תכופות כי ''צריך לשמור על הצביון היהודי'' ולכן צריך לגרש אלפי יהודים מבתיהם אינו גזעני כלפי יהודים וערבים כאחד? ולמה התקווה לא מוקע כהמנון גזעני? התשובה היא חוסר עקביות. עלינו להחליט האם אנו מדינה יהודית או מדינת כל אזרחיה ועד אז די לצביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ערוץ 2 נוהגים בחוצפה מדהימה
דניאל,
תל אביב,
15/10/04 09:11
|
הנדל צודק ב100 אחוז, זה פשוט בושה וחרפה, שככה התעסקו בהצעת החוק שלו. לא משנה בכלל מה כולנו חושבים על הצעת החוק (אני באופן אישי מאוד מעריך את הנדל), הטיפול העיתונאי, החד צדדי שנעשה לו הוא פשוט בגדר ביזיון. היא פשוט עשתה להנדל יחד עם אחמד טיבי לינץ' (בלי להזמין את הנדל או לקבל את תגובתו). אני חושב שכולנו חייבים להתקומם ולהפציץ את חברת החדשות של ערוץ 2 במכתבים ובטלפונים של מחאה, אחרת הם ימשיכו לנהוג באופן בזוי כל כך למנהיגי הימין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יהודון מכוער שכמותך
משה רבנו,
הר נבו,
15/10/04 08:34
|
על איזה אובייקטיביות אתה מדבר-אתה אובייקטיבי כמו כל חלאה נאצי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הנדל - לראש מפלגת מגן הקרס
דודידו,
15/10/04 08:31
|
אני מציע את הנדל לראש מפלגת מגן הקרס היהודי. השלב הראשון זה ישובים רק ליהודים - השלב השני ישובים קטנים רק לערבים - אחרי כן נקטין אותם ונגדר אותם (אופס... יש כבר גדר) ואז אפשר להתחיל לבנות את הארובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנאצים תרגעו
ליודונראט,
15/10/04 10:19
|
מי שרוקד על דם הטרנספר של יהודי עזה מוטב שלא יטיף מוסר לאחרים. אתה התגלמות הצביעות השמאלנית טרנספר ליהודים מותר ורצוי אבל מי שייגע בערבי אחד תשאיר את צלב הקרס אצלך על הקיר בחדר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רוקד על הטרנספר וגאה בזה
רר,
15/10/04 11:07
|
|
 |
23.
''אתיקה'' עיתנואית? הצחקת אותי!
ל"ת
כנניה המיסר,
15/10/04 06:19
|
|
 |
22.
המכוערת
שונא שמאל,
15/10/04 05:13
|
לו הייה לה טיפה אבל ממשטיפה של חן הייתי מאזין לה אבל היא מכוערת פחד'' וגם פרו ערבים בדם.אני מבין שאין כנראה יהודים שמתקרבים אל הדבר הזה ומכאן האהדה שלה לטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחמאה
איריס,
15/10/04 09:35
|
נכון שרצית להעליב אבל כשאדם כמוך מגיב כמו שהוא מגיב זה נותן יותר לגיטימציה ומחמאות לשלי יחימוביץ השפויה האחרונה תקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי - הנה ימבבון מצוי...
ל"ת
שמאל,
שנוא,
15/10/04 08:39
|
|
 |
21.
על איזה יושר עיתונאי הוא מדבר?
שחר,
הצפון המערבי,
15/10/04 03:05
|
תא''ל ארז גרשטיין הי''ד קרא לילדה בשמה. הסכמת להתראיין אצלה?תבוא מוכן ל-2 אחמד טיבים. ואם אתה ''מופתע'' מכך, סימן שלא הכנת שעורי בית. נכון, זה לא עושה את זה בסדר שעיתונאי מתנהג ככה, אבל מי שמצפה מעיתונאי בארץ להתנהג באופן מקצועי כנראה חי מתחת לאבן הרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ימחשמובליץ היא גזענית
א. עובדה,
15/10/04 01:36
|
שלי ימחשמוביץ היא גזענית אמיתית. לערוץ 2 כנראה אין תגובה אמיתית. כל חברי הכנסת מעבירים העתקים לתקשורת, מה פתאום כאן הם קפצו, כנראה שהתמונה די ברורה ושקופה, כי פרצופה של הכתבת נחשף ובנתיים גם של הערוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא רק גזען אלא גם...
יוליוס שטרייכר,
מעלה טומ-טום,
15/10/04 01:09
|
הנדל, קראתי בעיון את מכתבך והמסקנה החד-משמעית היא שאינך גזען נקלה בלבד אלא גם מטומטם גמור. חבל, כמובן, שטימטומך אינו מאפשר לך להבין זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אבל
ג. בלס,
מינכן,
16/10/04 00:38
|
יוליוס היקר, אני מסכים בכל ליבי למה שכתבת בעניין הנדל הגזען הדביל, אבל אי אפשר שלא להתייחס גם לתופעת היחימוביץ, שאיננה רק מפגע אסטטי בולט אלא גם מטרד תקשורתי מתנשא מהמעלה הראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אם הצעת החוק שלו לא גזענית אז
ככ,
15/10/04 00:45
|
אז מה כן?
הוא מציע הפרדה גיזעית במדינת ישראל.
לא משנה באיזה צבע תצבעו את זה, זה בדיוק מה שהיה בגרמניה בשנות ה 30 ובארהב בשנות ה 50. גזענות מהצורה המתועבת ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנסה לגור בטייבה
ארז,
גוש עציון,
15/10/04 05:51
|
כמה יהודים גרים בטירה?ובטייבה? וכמה באום אל פאחם? יהודי שינסה לגור במקומות האלה יאלץ להתמודד עם הטרדות (מיליה עדינה) בלתי פוסקות שיתחילו בפריצות ושוד באיומים במקרה הטוב או באונס בנותיו במקרה הרע. בזמן שאף יהודי לא מציב את כף רגלו בישוב ערבי כלשהו, (שחר, למה אתה לא מתגורר בסכנין?) הערבים כובשים בהדרגה יותר ויותר מקומות. אם הם היו סתם אנשים שבאים לחיות בשלום הכל היה טוב ויפה. ישנה בעיה אחת: רובם מצהירים בגלוי שהם רוצים להשמיד את מדינת ישראל. טיבי היה יועץ של ערפאת ובכל זאת (ואולי בגלל זה) בבחירה שבין הנדל לטיבי בוחרת יחימוביץ' בטיבי. תפסיקו לרמות את עצמכם, האמת המרה היא שרוב ערביי ישראל תומכי פיגועים. שלא לדבר על גלי הפשע המלווים אותם בכל מקום בו ינחתו. ותפסיקו לבלבל לי במוח על אפליה. תמיד היהודים אשמים. בפיגועים אשם הכיבוש והפשיעה היא בגלל האפליה. בגלל מה זה יהיה כשיאנסו את בתכם? מה שאתם לא מבינים הוא זה: בניגוד ליהודים, לערביי ישראל יש תחושת שותפות במאבק. בכל מקום אליו הם מגיעים הם מתארגנים בחבורות ומטילים אימה על היהודים שנואי נפשם. (הורים של חבר שלי בעומר משלמים כל חודש 2000 שקל לבדווים כדי שיעזבו אותם בשקט). היהודים לעומתם בוחרים לחיות בשקט ולהימנע מעימותים. מי שיכול משלם ומי שלא עוזב. טרנספר זוחל. הצעת החוק באה להתמודד עם הבריונות הערבית, 'גזען', 'מתנחבל', תמשיכו לירוק. כל מי שאומר את האמת הופך לגזען. מה ביקשנו?ישובים ליהודים, ישובים לערבים וישובים ליהודים וערבים ביחד. תחליטו איפה לגור בעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדרות לשינון
פרחיה,
15/10/04 12:30
|
מי שמשלם שוחד לעולם התחתון הוא עצמו עבריין, חברים יפים יש לך. מי שבונה לו בית יפה, וילה, בלשון העם, בישוב קהלתי, ודואג ששני ילדיו ילמדו בבית ספר בעל רמה גבוהה ויקבלו שעורי העשרה אינו אספסוף אפילו עם הוא בן הלאום הערבי. מי שמכניס את כל הזרים לקטגוריה אחת, של הרעים, הוא גזען ומאום לא יעזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריחה.לכי תעשי ציפורניים.לחשוב
זה לא בשבילך,
ארז גושעציון,
15/10/04 17:08
|
ואיפה את גרה שאת מסרבת בתוקף לידע אותנו? חרדים מתקבלים לישוב שלך? פרוטקשן קוראים לזה. והסיבה שאנשים צריכים לשלם אותו היא שמשטרת ישראל בכבודה ובעצמה מסרבת לטפל בעבריינים הערבים/הבדווים ולא ממלאת את תפקידה. כך לדוגמא ביום העצמאות שעבר ישבה אוסנת (חברה של חבר שלי שי) על מדרגות ביתם ולפתע ילד בדווי בן 12 בערך דפק לה חלוק נחל בברך ממרחק 10 מטרים. הסיבה? ככל הנראה דגל ישראל שהיה על הבית. הילד רץ מהר חזרה לשטח הבדווי שמעבר לגדר הישוב (מוכה הגניבות, הפריצות והשודים המזויינים). שי החל לרדוף אחריו בחמת זעם ורץ מאות מטרים בתוך השטח הבדווי אך לא תפס את הילד שקיבל חינוך טוב. כשחזר והתקשר למשטרה אמרו לו השוטרים: ''מה אתה משוגע, נכנסת לשם? היו הורגים אותך''. ולא העיזו להיכנס לחפש את הילד. את מכוניתו של ראש מועצת עומר שרפו כבר קרוב לעשר פעמים כי הוא מסרב להיכנע לבריונות. אז תגידו לי: למה מי שרוצה להימנע מחוויות דומות הוא גזען? הסבר מהו גזענות יגיע בתגובה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשכושים התפוצצו באוטובוסים
שחר,
חלם,
15/10/04 03:25
|
ויהודים פוצצו מכוניות תופת בשם אללה כדי להרוג בגרמנים הכופרים, אז התחילה הגזענות שאתה מתאר בשנות ה-30 וה-50 (''מהסוג המתועב ביותר'', לא פחות ולא יותר. לא שאכפת לי, אבל איזו גזענות אתה מוצא פחות מתועבת?). אני מת על שמאלנים צעצוע. מסוכנים למדינה, אבל תמיד משעשעים כשהם פותחים את הג'ורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם תגיד אותו דבר
אבי,
15/10/04 02:12
|
|
 |
כלומר אבי ארז ושחר-הליצנים
44,
15/10/04 11:10
|
כלומר מה שאתם אומרים הוא שאם מישהו גזעני כלפיך מותר לך להיות גזעני כלפיו.
זה היגיון של ילד מפגר כיתה ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ככה אתה מבין.כנראה אתה עדין
ל"ת
תקוע בכיתה,
ג. ארז,
15/10/04 15:53
|
|
 |
17.
חוסר אוביקטיביות עדיין חוקי
אא,
15/10/04 00:41
|
אז היא היתה לא אוביקטיבית, נו אז? אז היא לא היתה בסדר מבחינת המוסר, אתיקה העיתונאים.
תודה לאל שזה עדיין חוקי במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
''Right, he is ''racist
AMR,
15/10/04 00:02
|
Though that exactly what we need
If we would like to preserve our Jewish nature in Israel we have no other choice but being “racists”.
Let's face it, do we have any other choice if we would like to survive
Die as a nice soul on your knees or live as a “racist” on your feet, what is better?
Most of my family died as nice souls in Transistria, I do not have any intention to repeat it that is the least I can do preserving their memory.
To those daring to make the correlation between us and the Nazis I can say Jews never threat the existence of the Germans, The Jews never bombed Germans, the Jews never exploded German kids, the Palestinians do and here lies the huge difference.
We have the right, morally, being “Racists” We eared that in 2000 years of suffering, exile and Diaspora.
We must learn from our past otherwise we do not have a future.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתגובה נשאר רק להוסיף ''הייל''
ל"ת
hh,
15/10/04 00:43
|
|
 |
15.
הנדל גזען בלתי נלאה
מאיר,
14/10/04 23:59
|
הנדל גזען וזה ידוע עוד מעברו הרחוק. הוא לא רק נגד ערבים הוא גם נגד עדות המזרח. שנלחם בהם נגד קבלתם למושב גני טל. הוא שאף שהמושב יהיה על טהרת האשכנזים. אבל זה לא כל הצליח בידו. את המכה הקשה הוא חטף כאשר ביתו התחתנה עם בחור תימני מהמושב שהנדל שנא את אביו שנאה גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הנדל אתה לא גזען אז מה אתה
עמיר,
14/10/04 23:53
|
הנדל אתה לא גזען אז מה אתה צדיק של אימא חסיד אומות העולם , שדדת לערבים ברצועת עזה את האדמות שלהם ועכשו אתה רוצה להעביר חוק גזעני למה מסיבה אחת אתה גזען מקומך לא בכנסת מקומך כמו המפלגה הפשיסטית של כהנא שם מקומך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יחימוביץ'=תעמולת שמאל מזוקקת
ל"ת
אין חדש תחת השמ,
14/10/04 22:42
|
|
 |
12.
אוביקטיביות אצל יחימ'? מתי היא
ל"ת
היתה אוביקטיבית,
14/10/04 22:40
|
|
 |
11.
אסור להיות אובייקטיבים
ל"ת
מול גזענות,
14/10/04 21:50
|
|
 |
10.
על הנדל אמר ליבוביץ את אשר אמר
1933-1945,
14/10/04 21:35
|
רמז: יהודו + משהו שאסור לומר על יהודי, יען כי לא יעלה על הדעת - ואני שב ואומר: לא יעלה על הדעת - שיהודי יהיה כזה.
מגןחך שהיהודומשהו הנדל מעז להתלונן על יחס לא הוגן כלפיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליבוביץ לא מת?
ל"ת
תקן אותי,
15/10/04 10:13
|
|
 |
9.
התמונה האיומה הזאת שלה היא
ל"ת
הנקמה המתוקה,
14/10/04 21:26
|
|
 |
8.
ערוץ 2- כל המדינה יחד ??????
דן,
14/10/04 20:56
|
כל המדינה (ללא דתיים, ללא ימניים, ללא עיירות הפיתוח) יחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל המדינה יח''ד (מר''צ)
ל"ת
תגובה לדן,
15/10/04 15:22
|
|
 |
אהבתי
ל"ת
דן,
16/10/04 18:58
|
|
 |
זו בדיוק המדינה
ל"ת
kk,
15/10/04 00:43
|
|
 |
7.
כל מי שמפרסם אצל יחימוביץ
להחרים מפרסמים,
14/10/04 20:51
|
להחרים את המפרסם. המאפיוזה השמאלנית חייבת לחטוף בכיסה אחרת לא תבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ערוץ 2 אתם ביזיון.
אור,
תא,
14/10/04 20:32
|
דיקקטטורה של התקשורת שולטת בחיינו יום יום. הנה לכם דוגמה מצויינת על תגובה עלובה וחסרת טעם של ערוץ זה.
אתם וודאי שואלים מה עושים ואיך מוחים נגד תקשורת שמאלנית קשה אנטי ממסדית המייצגת את שונאי ישראל יום יום שעה שעה.
האמת אין הרבה מה לעשות, והמעט שניתן זה,להחרים את הערוץ העלוב הזה ואת חברת החדשות אשר מחזיקה ברשותה אנשים קטנים המייצגים את תנועות השמאל בישראל.
אני שואל שאלה, איך יכול להיות ששנים הימין שולט במדינה שלמעשה הוא רוב רובו של העם הזה,לא מצליח להזיז משהוא בתקשורת השמאלנית שתהיה קצת מאוזנת, ? לי אין תשובה, למי יש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לפי תגובת ערוץ 2 - הנדל צודק
רון,
14/10/04 18:58
|
ראו את התגובה. תרגום: אם אתה ימני ועוד מעז להתלונן על הטיה שמאלנית, נזרוק אותך מכל במדרגות ואז תתגלגל לך לחברים שלך. טוב. אנחנו החברים שלו ולחברת החדשות נאמר: לכו לעזאזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל הכבוד לקיטל
שני,
תל אביב,
14/10/04 18:10
|
|
 |
3.
שלי חמורוביץ-ביזיון.
גדליה,
איתמר,
14/10/04 16:48
|
|
 |
איך בדיוק אתה רוצה לטפל בה
רחל,
15/10/04 09:38
|
להחזיר אותה למטבח, או אולי מכות חשמל שייבשו לה את השכל הרב שיש לה, לשבור לה את העצמות או אולי מעצר מנהלי וחינוך מחדש. איך אתה רוצה לטפל בה גזען פשיסט קטן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי התסרוקת, היא אחרי הטיפול..
ל"ת
רוצה גם?,
15/10/04 10:14
|
|
 |
2.
מי שכתב את תגובת חברת החדשות
אבי,
14/10/04 16:35
|
צריך לעוף מתפקידו אתמול! הם בטוחים שם שהמדיה הציבורית היא רכושם הפרטי. אנשים דוחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! מוטי שקלאר, איפה אתה!?
ל"ת
הלל,
בית אל,
15/10/04 11:22
|
|
 |
1.
גם להיות גזען וגם להתבייש בכך
פרחיה,
14/10/04 16:23
|
רשאי צבי הנדל לחשוב עצמו להומניסט ואוהב אדם. כל אדם שפוי רואה בו גזען, שקורץ בדיוק מאותו החומר של קודמיו בהיסטוריה, המן הרשע למשל. כל הנימוקים של הנדל נגד מתן רשות לאזרחי ישראל ערבים לרכוש בית בישוב יהודי הם גזעניים ושפלים, ומביישים את אומרם. ונמאסו גם התלונות נגד חד צדדיות התקשורת. זמן המסך שזוכים לו דוברי הימין ובעיקר המתנחלים עבר מזמן את חלקם היחסי באוכלוסיה. יום יום אנו נדונים לשמוע נאצות והטפות מפי הגברת סטרוק מחברון או אדון שטרנברג מגוש קטיף. תפסנו את הפרינציפ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צבוע וקצר ראיה
יעקב,
נס-ציונה,
15/10/04 00:37
|
ביום שבו יהיו הערבים רוב במדינת ישראל נראה שוב את עמדתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה גורם לך לחשוב שהיצור הזה ..
ל"ת
הוא יהודי?,
15/10/04 12:47
|
|