 |
37.
השאלה השישית
niro,
24/10/04 11:05
|
ערוץ 2 בעיקר - דעתם של השמאלנים היא דעתם של בתקשורת בערוץ 2 וחלקית בערוץ 10 ,.
בתקשורת הכתובה השמאלנים הגדולים הם ''הארץ'' - כדאי שישנו את שמם ל - ''הארץ הפלסטינאית''
וידיעות אחרונות - שמאל כבד אחר ללא יצוג יחסי הכוחות הפוליטיים האמיתי בעם. - בושה.
מעריב נגוע לא מעט בשמולאניזציה שנסחף עם הזרם הלא שפוי , אך יחד עם זאת , יותר מאוזן - אך לא מספיק.
השאלה השישית היא עד מתי / או / מה צריך להיות בכדי שהשמאל ההזוי שאיבד את רוב כוחו - (אך כוחו בתקשורת נשמר ) יבינו ויזכרו שגם כשאהוד ברק הציע לערבים את קצה גבול היכולת במסירת שטחים - כולל מזרח ירושלים!!! הם ירקו לנו בפרצוף ורוצים שהפליטים יחזרו להרצליה(סידני עלי) לנתניה(אום חלד) ליפו , עכן , חיפה , לוד וכל א''י - שתהפך לפלסטינאית אנו באנו בזכות זה שאנו יהודים אנו בורחים מהיהדות ומעקרונות היהדות והציונות. כל האידיאולוגיה של הימין - זו האידיאולוגיה של הציונות עם קום המדינה , עד שקם השמאל ופורר את עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לעינב גלילי המסיתה
ל"ת
התייחסו נא,
23/10/04 21:58
|
|
 |
35.
תשובות לתקשורת העוינת
שלי ושלכם,
יקום,
19/10/04 22:58
|
הנה עוד כמה שאלות לאתר העוין NRG: 1. בהמשך לשאלה 3 הנ''ל, אם אתם קוראי אתר NRG מוטב שתדעו שהכסף שאתם משלמים בעבור הגלישה, ובכלל- בעבור רכישת גליונות ''מעריב'', העיתון שסביבו נבנה אתר זה, אתם תורמים לחילול שבת המוני של מערכת NRG שעובדת גם בשבת ומעסיקה עובדים ביום זה. 2. לאתר NRG יהדות יש תהיות רבות באשר לשלי יחימוביץ', אולם התהייה המרכזית נעוצה דווקא בעובדה ששמה של השדרנית שאיש אינו חולק על כישוריה המרשימים בתחום, מופיעה דרך קבע בכל טור וטור של ''שאלות לתקשורת העוינת''. 3. הצעתו של הנדל היא אכן גזענות טהורה, ולפיכך תפקידה של יחימוביץ 'איננו ניהול ראיון כרובוט אלא עריכת ראיון עיתונאי נוקב עם מי שמבייש את ציבור הבוחרים כולו ביושבו בבית הנבחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כנרת, לא כינרת!
ל"ת
עמית רון,
19/10/04 20:32
|
|
 |
33.
ומעריב זה לא תקשורת עויינת?
ל"ת
שלומיהו,
18/10/04 18:52
|
|
 |
32.
''המתנחלים בוזזים'' -ערוץ 2
ליאורה,
18/10/04 12:24
|
בכתבה על מסיק הזיתים. בכדי לחשוף בעיה שכנראה קיימת שיש פרחחים יהודים הפוגעים בזיתי הפלשתינאים. אולם הא הידיעה, ה מתנחלים, מכתימה למעשה מגזר שלם על לא עוול בכפו.
זו הסתה!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
צריכה עזרה בבקשה :
רשימת הנדל,
18/10/04 11:38
|
הרעיון הזה להקים ישובים רק ליהודים הוא מוכר לי , אם אפשר לרענן את זכרוני : מי זה האיש העלה את הרעיון הזה עוד לפני הנדל ? הוא אפילו הצליח להעביר את החוק , וכל היהודים עברו להתגורר בשכונה המיוחדת הזו , אפילו היו שערים גדולים שתחמו את השכונה ושירות כמו מוקד 100 ששמרו שם על היהודים שלא ייצאו מהמשכונה ויתערבבו עם האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה במילחמה יא אהבל
שי,
19/10/04 12:21
|
אתה במילחמה יא אהבל 8 שעות לאחר ההכרזה ועד עצם היום הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כרגיל - הפוסל במומו
תלמיד הרב ריינס,
א''י,
17/10/04 22:34
|
אתם דורשים הגינות עתונאית משלי יחימוביץ ועצמכם ממשיכים להשתלח בכל מי שלא חושב כמותכם? אולי מספיק עם הצביעות הזאת? תנו מקום גם לדתיים שחושבים שאולי עדיף כרגע להתפשר על קצת שטח תמורת חיים? אם לא אכפת לכם הרב ריינס שהמציא את הסבתא של המפד''ל, תמך בשעתו ברעיון אוגנדה. כי מטרת המדינה היא קודם כל להציל יהודים. את הגאולה נשאיר למשיח בב''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפואנטה היא שהתקשורת שופר של
אכן תשקורת,
19/10/04 15:10
|
השמאל . התקשורת מכניסה ביטיים מעולם המושגים שלה , הנחות יסוד שלה , שאלות בטון עוין- תמהה על עמדות ימין וכדו .
מי זה ''התקשורת'' : ברובה המוחלט אנשי שמאל . הברנז'ה העיתונאית .
מזמן איני צופה במהדורות חדשות או ב''שש עם '' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אוהבה לשעבר של שלי?
א,
17/10/04 21:09
|
|
 |
הזדמנה דוגמא טובה לזרזירה...
מדוע ניבזי?!,
27/10/04 23:22
|
ועורב שניסו לבנות יחד קן,וכשראו שזה לא בשבילם,פרשו להרוס קינם של אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושלי ומרוז לא ניבזים?!
ל"ת
ליאורה,
18/10/04 12:21
|
|
 |
28.
חוסר ההבנה של הסאטירה של מרוז.
אלעד,
17/10/04 19:43
|
גובל בבורות מהסוג הגרוע ביותר. על החתום: שמאלני יפה נפש מתנשא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא סאטירה ולא נעליים
יוני,
חיפה,
18/10/04 08:20
|
שוב השמאל מתנשא. אנחנו מבינים סאטירה לא פחות טוב ממך, ואם תקרא את כל הטור תבין גם אתה שהדברים לא הוצאו מהקשרם ולא נאמר כלל בנימה סאטירית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מה זה עושה במדור רווקות?
ל"ת
אבי,
ירושלים,
17/10/04 19:28
|
|
 |
26.
תשובות לתקשורת העוינת
רונן,
פת,
17/10/04 19:22
|
לא ברור לי מדוע הציבור לא צריך לדעת כמה עולה אבטחת תפילה במאחז בלתי חוקי. האם מועצת ישע לא מסוגלת לממן את האבטחה בכוחות עצמה? ואם לא, שיבצעו תפילה במקום פחות פרובוקטיבי. למה מותר למשטרה לאסור לפעילי שמאל להגיע לשטח מסויים, ואסור לה למנוע תפילה באזור לא פחות סמוגן? מי שרוצה לערוך תפילה באזור כזה, שישא באחרויות, ובעליות. אגב, מדוע לא שמענו כמה עולה האבטחה על כל המאחזים הבלתי-חוקייים? נראה לי כי חוק העתיונות, או משהו כזה, אוסר לחלוטין על התבטאויות גזעניות, אז מדוע העובדה שח''כ מסויים מציע הצעת חוק כזאת מחייבת את כולם לדון בה? מותר בהחלט להגיד עליה שמאחר שהיא גזענית הרי שיש בעיה לדון בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
להוריד את הכותרת הנוראית הזו
...,
17/10/04 19:00
|
לרוב אני מאוד נהנית לקרוא את המדור. לקרוא מגוון דעות וכותבים. אולם המדור הזה יש בו הרבה מן הצביעות רדיפה אחרי הרייטינג ובעיקר כותרת מתלהמת. התקשורת העויינת. אי אפשר היה לתת שם אחר למדור ביקורת? אשר אני חושבת כי הוא חשוב. למרות שאני שומרת מצוות ומרכז שמאלה בדעותיי, כן אותו זן מוזר, שלא קושר בין שמירת מצוות לדעות ימניות פוליטית. הרי כנגד זה המדור יוצא, נגד דעות קדומות ודוגמתיות. לזרוע שנאה, הכללה של מגזרים, זו בדיוק הבעיה שלנו. ומעריב איננו נכלל?האם אני לא יכולה לומר כי העתונות הדובקת בעמדות ימניות היא עויינת אותי? מדוע אין שאלות מופנות גם אליהם? או שמא הם אוחזים באמת הצרופה? יש גם הבדל בין עמדות פוליטיות לגבי השאלה על יס, אשר אינה פוליטית ונובעת ממניעים אחרים ולשייך אותה כאן בצורה כזו יוצרת התלהמות שאינה במקומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוראית ?
שי,
17/10/04 20:00
|
רצח זה דבר נורא, אונס זה דבר נורא, אלימות זה דבר נורא,
כותרת היא דבר לא נעים. לא דבר נורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי ! זה שאתה הומו
הנה כותרת,
18/10/04 11:27
|
|
 |
24.
5 תשובות קצרות
גם אני מערכת,
של משהו,
17/10/04 18:18
|
1. איך תסבירו שאתם יודעים מה ההתלבטיות בבחירת הקריירה של רענן שקד, אם אתם לא רוצים בעצמכם להיות פסיכולוגים ולא מבקרי תקשורת? צבי הנדל אמר לעשות ישובים רק ליהודים, לא צריך להכיר אותו בשביל לדעת שזה מטומטם. 2. 200 אלף שקל זה הרבה כסף לתפילה באופן יוצא דופן. יכלו לעשות אירוע יותר צנוע. 3. אז אל תתחברו ליס. רוב האנשים עובדים באמצע השבוע ולבלות יש להם זמן רק בשבת, ולכן האירוע אז. אגב, יס גם משדרת בשבת, ויש לה טכנאים, וגם בזק עובדת בשבת שנוכל לדבר בטלפון. וגם סלקום. הרבה דברים שדתיים משלמים עליהם עובדים גם בשבת. תתמודדו אם זה שעולם צריך להתקיים, ולא עם חוק פרמיטיבי שלא יודע להרשות יום חופש חלופי. 4. מה זה אמורה לראיין ולא להביע עמדה? מי קבע? אתם? זו תוכנית עם מגישים מתחלפים שמותר להם להגיד שהצעת החוק היא גזענית, כי מה לעשות, זה נכון, וכשהוא נשאל על זה הוא לא מצא הסבר הגיוני למה זה לא גזעני. 5. זה היה אולי סאטירה? הפוך על הפוך? לרדת עליכם הימיניים שאתם גזענים?
בכלל די ברור מה העמדה שלכם (ימנית) כי ירדתם רק על שמאלנים וחילוניים שלא פוחדים לחתום כתבות בשם שלהם, ואתם כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שלי קיצו-נוביץ נמאסה מזמן
ראש ליפה,
17/10/04 18:01
|
|
 |
22.
5 תשובות מטעם התקשורת העוינת
התקשורת,
העוינת,
17/10/04 16:57
|
1. רענן שקד הוא ממש לא מהכותבים האהובים עלי, אבל ההנחה כי עיסוקו של מבקר טלוויזיה ''הוא לבקר טלוויזיה ולא לעסוק באופן ובתיאור פעולת מוחותיהם של אנשים שהוא כלל לא מכיר'', היא שגויה ומראה על חוסר הבנה. הטלוויזיה, על רגל אחת, היא ראי (מעוות) של המציאות, פילטור מכוונן להמונים של ההתרחשות המציאותית שעל סדר היום. על מבקר הטלוויזיה לעסוק בדרך שבה משתקפת המציאות בטלוויזיה. כדי לעשות זאת, הוא זקוק להביא עמו את תרמיל הדעות וההשקפות שלו בנוגע להתרחשות שמרצדת על המרקע ומעבר לו. מדובר גם בתיאור פעולת מוחותיהם של אנשים שהוא כלל לא מכיר, בין אם הם מופיעים בטלוויזיה או סתם מסוממים ממנה.
2.האם 200 אלף שקל הוא סכום פעוט לאבטחת הפגנה? האם אינכם חושבים שמדובר במספר גדול יחסית, שראוי לציון? כמה פחות היתה עולה אם התרחשה בתוך גבולות הקו הירוק? כמה עולה, נניח, האבטחה של הפגנת השמאל השבועית מול הקריה? יותר?
הדוגמה בדבר עלות סיורי המאחזים של ח''כים מהשמאל היא, כמובן, לא טובה. האין חשוב שחברי כנסת ונבחרי עם, משמאל ומימין, יהיו עדים להתרחשות ההתיישבותית/התנחלותית בשטחי ארץ ישראל?
3.בלבול קלאסי של מגזרכם בין טיקים בלתי רצוניים של מאווי כפייה-לייט שלפעמים משתחררים לאוויר, לבין אותה היעלבות מיתולוגית וסטנדרטית, פשוט על כך שיש חגיגה ואתם לא משתתפים בה. בואו נרגיע רגע: אירועים כאלה - בפרט אם הם בפארק הירקון, בחינם (?) ובחסות חברות ענק – בדרך כלל לא שווים את היציאה מהאולפנה.
4. שלי יחימוביץ' ידועה בדיעותיה הקיצוניות? אז מה עם הנדל – שמא הוא ידוע בזכות ריקוד הטנגו המיוחד שלו? אם שלי יחימוביץ', כעיתונאית, סבורה כי הצעתו של הנדל היא גזענית – יפה עשתה כי אמרה שעל ליבה. לא כל העיתונאים נולדו מיקי ויעקב וחיים ויונית, גדי, יש כאלה שחשוב להם גם להגיד מה הם חושבים. תשאלו את ההוא עם השפם והכיפה, איך קוראים לו.
5. אף פעם לא הערכתי את מרוז כסאטריקן על. תמיד העדפתי אותו כסוג של אמן-טראש. אבל יש פעמים שבהם סאטירה, גם אם היא לא משוננת וטבסקואית כל כך, עושה את עבודתה באמת נאמנה. חזק, שאפו ואמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5 תשובות ל- 5 תשובות
חבר הקיני,
חיפה,
18/10/04 12:18
|
1. מבקר טלויזיה, ככל מבקר אחר, אמור לבקר את הנראה על המסך מן ההיבט המקצועי של המדיה המדוברת, ככל שיש לה היבט מקצועי (אני סבור שלא). אם ישרבב את דעותיו האישיות, אין כאן ביקורת טלויזיה אלא ביקורת אישית. אני בטוח שמבקר אחד הפועל בדרך אליה כוון הכותב, היה קוטל את הסרט ''אושפיזין'' ומשתחווה אפיים לכל סרט ביבים המקטרג על היהדות, ומבקר אחר - היה מביע דעה הפוכה, בהתאם לדעותיו האישיות והפרטיות.. 2. האם מישהו שואל כמה עולה לאבטח את מצעד ה''גאווה'', אשר אין בו שום צורך ושום תכלית, כשם שאין צורך ב:מצעד הסטרייטים'', או כמה עולה לאבטח את הארוע בפארק הירקון? כמה עולה לאבטח את בתי ה''משפט'', המוגנים מעל ומעבר לכל פרופורציה, על חשבון האבטחה המגיעה לי כאזרח? כמה עולה לאבטח את שלושת היארצייטים של רבין המתקיימים כל שנה (אחד בתאריך העברי, אחד בתאריך הלועזי, ואחד סתם ככה, רק כדי לנגח את ה''ימין'')? 3. אני מסכים שהארועים האלה הם זבל מזובל. אבל זו זכותנו להחרים את מי שמחרים אותנו, גם אנחנו לא ממש רוצים לקבל ממנו ''טובות''. 4. עם כל הכבוד לשלי יחימוביץ', היא לא ממש קיבלה ייפוי כוח מן הציבור להביע את דעותיה האישיות. השימוש של העיתונאים בכוח הבלתי מוצדק שניתן להם - צריך להיעשות בהגינות. הנדל, לעומת זאת, קיבל ייפוי כוח של עשרות אלפי אנשים, להביע בשמם את דעותיהם. במקרה הזה, לאחר שפסיקות בית הדין ה''גבוה'' ל''צדק'' מחזירות את גלגלי הציונות לאחור (זוכרים את חנקין, אושיסקין, רוטשילד, וכל גואלי הקרקעות של תחילת המאה הקודמת?), מדובר בדעה המייצגת רוב מוחלט בציבור היהודי, אשר עדיין סבורה כי יש לשמור על אופיה היהודי של המדינה, ולאו דווקא על ידי ויתור על אדמותיה ו''התנתקות''. אדון כותב, יד על הלב: אתה מוכן להכניס ערבים לרחוב שלך? אתיופים? חרדים? פיליפינים? קבצנים? 5. גם לסאטירה יש גבולות. אם אני הייתי כותב דברים דומים, בסאטירה כמובן, כבר הייתי נעצר מזמן על ידי משטרת המחשבות, בעוון ''הסתה וגזענות''. גם על דברים פחות ''מסוכנים'' עצרו אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
פעילי שמאל= ישראלים, המתנחלים
צביקה,
י-ם,
17/10/04 16:27
|
אתמול שודרה כתבה בערוץ 2 על פעילי שמאל שרוצים לסייע לפלסטינים במסיק זיתים. בתחילת הכתבה הם היו ''פעילי שמאל'' בהמשכה הם נקראו ''ישראלים'' והמתנחלים הם סתם ''בוזזי זיתים''.... זוהי תערובת של שקר ושנאה תהומית למתנחלים! זה בדוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יישר כוח לכותב/ת הטור שחושפים
את ערוות,
השמאל,
17/10/04 14:41
|
ששולט לצערינו על המדינה הזו באמצעות התקשורת האקדמיה ובתי המשפט.
לאט לאט מעוזי הידע משוחררים מהבורות שהיא תוצר של הכיבוש השמאלני .
אבל לעיטים אני חושב שזה איטי מדי ועד שנספיק לומר את דברינו המוסלמים כבר ינצחו בעזרת שמאלני הכניעה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל העיטים זה בהחלט איטי מדי
אלעד,
17/10/04 16:10
|
אבל לפעמים אני תוהה (אם איני טועה), כפי שלעתים קופץ לנגד עיני, אם אין בורות הימין מתחילה בשגיאת כתיב אחת, ונמשכת במלחמת דמים מיותרת אחרת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנשא שמאלני, כה צפוי
יניב,
גבעת שמואל,
17/10/04 16:19
|
זה כל כך צפוי מצידך ומצד המחנה אליו אתה משתייך, לקחת שגיאת כתיב ולעשות על גבה תילי תילים של פרשנויות אימבציליות ונבובות. אכן, רק מוח גאוני וחף משגיאות יכול לעשות קישר מנומק בין שגיאת כתיב לפריצת מלחמת אחים. רבותי, השמאל ירד מהפסים. הנה הוכחה נוספת. השתגעתם לגמרי. ולכותבי המדור: חזקו ואמצו. אתם קרן האור השפויה שלנו בתחילת כל שבוע. כל הכבוד למעריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי דיבר על מלחמת אחים?
אלעד,
17/10/04 16:27
|
הכוונה היתה לכיבוש בשטחים. הקפיצה שלך מעל הפופיק רק חשפה את פרצופך. צר לי על שאני גורם לך רגשי נחיתות, לא התכוונתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מרוז כותב סאטירה כאילו דא?
Avi,
texas,
17/10/04 13:31
|
למרות שאני משייך עצמי לצד הימני במפה הפוליטית חייב לציין שמרוז הוא סאטיריקן (ואפילו אחד שמצחיק וכל נסיון לשייך לו גזענות הוא פאתטי וזורה חול בעיני הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
איך זה קשור ליהדות?
ירון,
מרכז,
17/10/04 13:12
|
אני עוקב מידי פעם אחרי השאלות הנשאלות כאן ובפי תמיהה גדולה? אומנם השאלות קשות ומנוסחות יפה אולם איך, לעזאזל, כל זה קשור להיהדות. כותב שאלות אלו יוצא מנקודת הנחה שאם אתה יהודי דתי, משמע אתה גם ימני ולכן השאלות הנשאלות אינן ברוב המקרים לגבי הטעיות ובעיות של התקשורת עם היהדות( וכאלה לא חסר) אלה בעיות וטענות כלפי התקשורת בהקשר הפולטי. אני חושב, שכותב טור זה צריך להוסיף שאלה קשה נוספתאל עצמו והיא: איך את היוצא מנקודת הנחה שכל שדתי= ימין = מתנחל. האין אתה חוטא באותו חטא, שאותו אתה מנסה להוקיע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך איך זה קשור...
אמנון,
17/10/04 16:44
|
התקשורת השמאלנית אינה אובייקטיבית כי רוב הכתבים/עיתונאים באים מאותו רקע חילוני/שמאלני או שאינם כאלה אבל נאלצים ''ליישר קו'' עם העורכים שלהם. הבורות שלהם ביהדות היא עצומה ובעיניהם חובשי כיפות מסווגים כמתנחלים/דוסים/ימנים וכיוב'. לכן גם המידע התקשורתי שמגיע לציבור הוא מעוות. אתר מעריב/nrg עשה מעשה יוצא מהכלל והקים מדור תרבות דתי שבו ניתנת במה למי שמרגיש מקופח ע''י התקשורת להביע את דעותיו. זו דמוקרטיה בהתגלמותה, פלורליזם אמיתי ולא מזויף כמו שהשמאל המרקסיסטי מתיימר להיות... ואגב, לינק למדור הספציפי הזה מפורסם מהעמוד הראשי כך שלא מגיעים אליו בהכרח ''שוחרי יהדות'' אלא דווקא מתנגדים. אולי איכשהוא יצא למתנגדים האלה לעיין בשאר כותרות היהדות משהו שיגרום להם שיהיו קצת פחות אנטי... רק על הספין התקשורתי המדהים הזה מגיע פרס העיתונות לעורכי מעריב/nrg !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ואם כבר...
אלעד,
17/10/04 13:12
|
בתקשורת מאוזנת עסקינן... לאן נעלמו הדיווחים על מותו של בסאם זועמוט? יכול להיות שזה קשור לפעילותו הפוליטית (הלא-אלימה!) של הנ''ל? אשמח לקבל תגובה מכותבי המדור. (מה זה קשור ליהדות? הכל קשור ליהדות. זאת מדינת ישראל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לומר שהחיינו - למרות שהיה
בקשר לזועמוט,
17/10/04 14:48
|
|
 |
חבל שאסור לקלל באינטרנט
אוי ואבוי,
17/10/04 18:43
|
אחרת הייתי מפרט את דעתי בהרחבה יתרה - על ה____ (אופס, כמעט נפלט לי) שמברך שהחיינו על ששחקן מוכשר, אמנם ערבי, לא עליכם, הלך לעולמו בגיל צעיר יחסית - כנראה בגלל שהמנוח לא היה ממצביעי האיחוד הלאומי (בהנחה שגם אלו לא הפכו ל''שמאל קיצוני'' בעיני הכותב רב הטאקט והתבונה). אוי ואבוי לנו שזו רמת השינאה והאיוולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בומרנג
אלעד,
17/10/04 13:09
|
בתור שמאלן (יפה-נפש,לא סתם!!!) זהו המדור האהוב עליי בכל האינטרנט כולו!!! הסיבה פשוטה - ככל שהשבועות עוברים השאלות המוצגות פה נהיות פחות רלבנטיות ובעצם פועלות כמו בומרנג - אם אלו ה''הוכחות'' שלכם שהתקשורת ''עוינת'' - הוכחות מאוד קלושות ושנויות במחלוקת, יכול להיות שהתקשורת אינה עוינת כלל וכלל? ובכלל, נגד מי המדור וכיצד הוא קשור ליהדות? נגדי וחבריי השמאלניים, או נגד גיא מרוז וחבריו הצפונים, כל הכופרים/חילוניים/יימח שמם וזכרם? אולי בכלל צבי הנדל הוא כותב המדור... הרי הוא מכיר מקרוב גזענות מהי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכלבים נובחים והשיירה עוברת
בומרנג לבומרנג,
17/10/04 23:47
|
המדור מצוין, השאלות משבוע לשבוע נוקבות יותר, אנו מודים לך שאתה עוקב אחרינו, המשך להתמיד בסוף גם אתה תבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
רענן שקד
שוקו,
17/10/04 13:00
|
רענן שקד אם אני לא טועה עורך את מדור תרבות והוא בכייף דוחף לשם פוליטיקה (שמאלנית) אם זו ביקורת אוהדת לסרט שמאלני (עלילתי או דוקומנטרי) או סתם ירידה על ימנים באמצעות ''ביקורת'' של איזו תוכנית אקטואליה. הוא כמובן לא ידון בתוכנית עצמה, בפורמט שלה ואם היא מוצלחת, אלא בדיעות של אנשי הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רענן שקד ... ורועי שרון???
רן,
ירושלים,
17/10/04 14:14
|
מה, ושרועי שרון כתב ''ביקורת'' על הסרט ''במצפון נקי'' היתה זו ביקורת? או השתלחות בבמאי, בסרבנים ובדב חנין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא שאלות קשות - הרמות להנחתה
להכעיס,
17/10/04 12:06
|
1. רענן שקד מחווה דעתו על רבים ורעים , וגם בית המשפט חיווה דעתו על מיכאל בן חורין - כך שאין רבותא בהתייחסות אליו. 2. עלויות אבטחה של התכנסות שנועדה להגן על מאחז לא חוקי שרוצים לפנותו על פי דין הן ענין לציבור באבוה - ולא, לצערכם, סיור ח''כים מן השמאל הוא עדיין חוקי. 3. אם לא שמתם לב - יס משדרת בשבת (אגב - גם ערוץ 2, 1, וכו'). אז מה העניין ? וחוץ מזה: אירוע לקידום ערוץ סוף שבוע אמור להיערך בסוף שבוע- לא ? ואתם (והירושלמים, והחיפאים והבאר שבעים) זכאים גם לאירוע ביום חול/באיזורכם. תלחצו. 4. הבעת קושי וזעזוע מול הצעת חוק גזענית אינה עמדה קיצונית - אלא עמדה הומניסטית - ואוי לעיתונאי ''האובייקטיבי'' שיראיין גזען מתוך עמדה ''אובייקטיבית''. 5. גיא מרוז עדיין לא נבחר ציבור - הוא עיתונאי וסטיריקן (הגם שגם צבי הנדל מצחיק בדרכו שלו). אגב - גם ז'וז'ו חלסטרה הוא דמות פיקטיבית .
שבוע טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זו הסיבה שמקור ראשון הוא בדיחה
דוד,
17/10/04 12:01
|
זו העיתונות הדתית ימנית , כך היא נראית ולכן אין איש שמתייס ברצינות למקור ראשון , המודיע ושאר הזבלונים שמספרים חצאי אמיתות. למה עיתון ''הארץ'' שהוא עיתון עם אוריינציה שמאלנית נחשב לעיתון הכי מוערך במדינה ? כי שומרים שם על כללים בסייסים של עיתונות, וכי ברור שם שיש לו לאדם עוד דברים בחייו מלבד הדיעה הפוליטית שלו. מעריב יהדות - זו הוכחה ללמה אין מתייחסים לעיתונות הדתית ימנית כאל עיתונות אלא כאל פרופוגנדה מגוחכת ופח הזבל שקולט עיתונאים כושלים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הארץ'' הכי מוערך ?! בדיחה טובה
שי,
17/10/04 13:09
|
בטאון פלסטין השלמה איבד מזמן את אמינותו כמקור מידע חדשותי אמין. המדור היחיד בעיתון שמוערך בציבור הוא המדור הכלכלי. ולדעתי, גם בנושא הזה לא מדובר במשהו מיוחד, ''גלובס'' הרבה יותר מקצועי. ואגב ''שמירה'' על כללי עיתונות בסיסיים, ''הארץ'' מצטט מקורות פלסטיניים ללא בדיקת מהימנותם. אני לא קורא נלהב של ''מקור ראשון'' אבל יצא לי לקרוא בשבועות האחרונים גליון או שניים, ולדעתי מוסף ''דיוקן'' שלו מצויין ואובייקטיבי להפליא. כנראה שבתור אחד שלא מכיר את העיתון אבל מלא שנאה לעיתונות דתית באשר היא, אתה ממהר לפסול אותו מבלי שקראת שורה ממנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו העיתון שעוד יעשה מהפכה
ל"ת
לגבי מקור ראשון,
17/10/04 14:49
|
|
 |
אתה לא מבין הרבה בעיתונות,הא?
דוד,
17/10/04 14:05
|
|
 |
12.
אמנון אברומביץ בחדשות ..
עלום,
17/10/04 12:01
|
משתמש באופן שחצני בביטוי ''עסקני יש''ע'', בתוספת דימוי מקושקש על מלפפונים. מדובר באדם לא אמין שהתחרט על חשיפת ''שמפניה'' כי זה עזר ל ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כמה תשובות
איש מרכז,
לא אנטי-דתי,
17/10/04 11:59
|
2. מתי תבינו שרוב הציבור הישראל, כולל אלה התומכים ביד קשה נגד הפלסטינים, לא שותף לחלום א''י השלמה שלכם, חושב שמאחזים בלתי-חוקיים צריכים להתפנות, ולכן גם מודאג מעלות האבטחה המיותרת שלהם למשלמי המיסים.
3. לא מוצא חן בעיניכם, אז תתנתקו מהלווין. ימי שישי ושבת הם ימי הבילוי והפנאי של רוב הישראלים. תתרגלו לזה.
4. שלי יחימוביץ' צודקת והצעת החוק של הנדל היא גזענית ובאמת אין מילה אחרת. מה לעשות שלא כולם במדינה הפנימו את מערכת הערכים הגזענית, משיחית והזויה שלכם. הנדל וחבריו נחושים לשחק לידי שונאי-ישראל ולדרדר את המדינה למצב של בידוד והחרמה. כל מי שהמפעל הציוני חשוב לו צריך להשמיע כל קול נגד הנדל והמפלגה שלו שבכל מדינה נורמלית היו מוקצים מחמת מיאוס כפשיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הכותב חתיכת שקרן מניפולטיבי
גליה,
17/10/04 11:56
|
איך אפשר לחתוך כך משפטים של מרוז ולשבש את הדברים? כל ההתייחסות שלו לערבים ולבדואים היתה בעניין שהוא לא סומך עליהם ולא אוהב את הדרך שלהם לתת עזרה בזמן חרום. ''פחדתי שאצטרך אקומול והבדואי יביא לי תה עם שיבא'' , לא סומך על הערבים .....לא רוצה שישרתו אותי או שיאשרו לי להביא פצועת ראש מהר לבית החולים '' קאפיש ? כמו הרבה ישראלים מאז אירוע ראס בורקה הוא לא מתקרב לסיני מחשש שאם תקרה תאונה כלשהי הילדים שלו לא יקבלו טיפול רפואי מהיר. זה היה כל הסיפור שלו , הוא סומך על בי''ח פוריה הקרוב כי מנוהל ע''י ישראלים. ''ערבים'' במובן של בדואים ומצרים. נו אז מה ? יש פה גזענות? הרבה אנשים שמאלנים לא מתקרבים לסיני מאותו סיבה -חוסר אפשרות לקבל טיפול . האם גזעני גדול היה כותב את הקטע שבא אח''כ על הירי בילדה הערבייה ? אלוהים ישמור כמה שדתיים אוהבים לשקר את עצמם ולעוות את הדברים שיתאימו לאיך שהם רוצים לראות את הדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדעי ש...
אור,
תא,
17/10/04 15:46
|
הסגנון שלך עלוב ובוטה בדיוק כמו האליל שלך גיא מרוז. כאשר את מדברת על דתיים לפחות אל תזכירי את שם האלוהים בפיך המלוכלך. ואם מדברים על דת,מעניין מה יש לך להציע מצד התרבות החילונית הריקנית והשטחית. אני אגיד לך מה יש לכם להציע, דור מזוייף ועלוב חסר ערכים, נוער בור ועם הארץ השקוע בסקס,סמים, ומועדונים, בקיצור תרבות של פרוייקט Y כמה עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת והמשפט האחרון שלך מתמצת
מיקי,
ההר הירוק,
17/10/04 13:26
|
|
 |
אור יא טמבל !האינטרנט ומעריב
גליה,
17/10/04 16:26
|
שני האמצעים שבזכותם אתה עכשיו גולש ומתבטא : זה מהתרבות החילונית הריקה , אה כן וגם המכונית שאתה נוסע בה והטלפון הסלולרי והאקומול שאתה בולע או הכימותרפיה שאני מאחלת לך שלא תצטרך לעולם ..... כל החיים שלך ניזונים ותלויים בהישיגים של התרבות החילונית ''הריקה'' . אז לפחות שב בשקט ותהנה , שלא לדבר על להגיד ''תודה'' . אני מקווה שאם תצטרך פעם לא תלך למכונאי רכב חילוני , לא תיתן לרופא חילוני לטפל בך , ואל תשתה חלב שקיבוצניק חילוני חלב ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד טעות מטופשת של לא חכמה
הצחקת אותי,
17/10/04 23:39
|
תתפלאי, יש מדענים דתיים יש רופאים דתיים יש מהנדסים דתיים יש מכונאי רכב דתיים ואפילו קיבוצניקים דתיים.
וגם יש גליה אחת , צרת מוחין אז מה, שנגיד שכל החילונים צרי מוחין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחוזים מותק , אחוזים!
גליה,
18/10/04 11:25
|
וביל גייטס הוא חרדי? וטומי לפיד, שחלקו גדול בפיתוחו של מעריב שאתה כל כך אוהב את האתר שלו , הוא חרדי? אתה מבין שאין מכונית שמייצרים בישראל נכון? ואין חקר חלל ללא אמריקאים ורוסים , הכל חילונים נוצריים ריקיים , אין לך חיים בלי חילוניים , פשוט אתה לא קיים או חוזר לגור במערה . אלו עובדות, התרומה של החרדים והדתיים היהודיים לעולם היא מזערית ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב מוחלט
דתלש,
ים,
19/10/04 12:06
|
רוב מוחלט של רוצחי ראש הממשלה חדל''ניקים רוב מוחלט של נגמלי הסמים בכפר הגמילה של המתנחלים חרד''לניקים רוב מוחלט של רוצחי ופוגעי מסיקי הזיתים חרד''לניקים ולצערי.באמת לצערי עוד היד נטויה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענה לאוויל כאיולתו
לכל שאלה,
תשובה,
18/10/04 23:16
|
רוב מוחלט של הרוצחים הם חילונים רוב מוחלט של האנסים הם חילונים רוב מוחלט של המסוממים הם חילונים בכלל,רוב מוחלט של שוכני בית הסהר חילוניים
אז מה המסקנה?
את רואה,המטבע המגוחך שלך פועל לשני הכיוונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
למה במדור יהדות
שרון,
ת''א,
17/10/04 11:25
|
של עיתון מעריב יש פינה שהיא פוליטית גרידא? איו כאן כל התייחסות ליהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב השאלה הזו?
שלומי,
17/10/04 11:47
|
כל שבוע שואלים את זה,העורכים הכניסו אותה בעבר לכותרת המשנה,התשובה היא :ככה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, שוב ושוב ושוב
איל,
ירושלים,
18/10/04 12:44
|
שם המדור צריך להיות מדור ''התנחלות'' ולא יהדות. ניכוס הדת לצד אחד של המפה הוא מגונה. עוד סיבה לא לקנות מעריב, גם אם מדובר רק באתר אינטרנט שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יהדות ולא התנחלות-''רכילות''
דניאל,
18/10/04 18:57
|
|
 |
8.
אם כבר מדברים על חד-צדדיות...
תל אביבית,
17/10/04 11:15
|
הטור השבועי הזה הוא הכי חד צדדי שיש. גם גם לעיתונאית שמאלנית מוצהרת יש בעיה אנושית לשוחח על חוק גזעני של הנדל (יישובים ליהודים בלבד). לפחות, בניגוד לימנים, היא נוקטת בגילוי נאות. היא בן אדם ולא מכונה. לא ראיתי אותך מבקש להדיח את אושרת קוטלר כשמחתה דמעה על הרוגים, האם גם היא לא ממלאת תפקידה כעיתונאית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אבל א.
אמנון,
17/10/04 11:12
|
אירועי שמאל הם לא כמו אירועים של המתנחלים. כי למרות שהממשלה מאשרת את פעולות המתנחלים, הן עדיין פסולות מוסרית והיסטורית. החוק פה הוא בכלל לא העניין. הכתב של ערוץ 2 לא אוביקטיבי? בטח שהוא אוביקטיבי. אם התייחסותו לאירוע בתל אביב היתה זהה לאירוע בגבעת אסף, הוא היה אידיוט. אני מעדיף עיתונאות שמשרתת את המוסר, ולא את המתנחלים או איזו טענה נדושה וילדותית לאוביקטיביות מזוייפת. בשביל השטויות האלה יש את ערוץ 7. אם ההתנתקות תאושר על ידי הממשלה, אתם רוצים להגיד לי שבערוץ 7 ידברו עליה כמו על הרפורמה של דוברת!? בחיים לא. אבל הרי היא תאושר... אתם יודעים את זה.
ו-ב. יש כמה אנשים שאומרים כי מהלך מעליהם ומלווה אותם ענן שחור. מעל צבי הנדל הולך דגל שחור. כל מה שהוא עושה וכל מה שהוא אומר וכל מה שהוא חושב נגוע בשנאה ובשחיתות מוסרית ופוליטית. תפסיקו לבקש ''אוביקטיביות''. להתייחס אליו כמו אל אדם רגיל - אין בזה שום דבר אובייקטיבי, זה פשוט חטא. שלי יחימוביץ', למרות הטענות שמובאות במאמר, היא הכי אוביקטיבית בתקשורת הישראלית. הוא אומרת את הדברים כפשוטם, נאמנה למוסר ולצדק.
הצדק האמיתי, לא זה של המתנחלים, המעוות. המוסר שלה מקדש קודם כל חיי אדם. אתם, ידידי, פשוט טועים. אבל מה לעשות, ככה אתם. זה יעבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פשטנות לשמה
ענר,
תל אביב,
17/10/04 11:08
|
זוהי פשטנות, שלא לומר גלגול עיניים מפד''לניקי טיפוסי, להשוות בין הצעת החוק של צבי הנדל לבין הטור של גיא מרוז. גיא מרוז כתב באופן היתולי וניתן להאשימו לכל היותר בחוסר טעם או בטעם רע. צבי הנדל הציע להפלות בין אזרחי ישראל על רקע לאום ודת. אני שייך לאותה קבוצה שלא מוכנה לקבל בשום פנים ואופן חשיבה כזאת או הצעה כזאת ורואה בצבי הנדל אדם חשוך וקטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה טיפוסית לטיפוס פשטני
ע.ע.,
17/10/04 11:52
|
אתה פשטני עד כדי מבוכה אבל מאשים אחרים בפשטנות. אתה מרשה לעצמך לעשות איפה ואיפה בהתאם לשם ולהשתיכות האומרים. אתה מבזה אוטומטית מי שדעותיו נונוגדות לשלך ולא מוצא לנכון לגנות דברי לעז של הקרובים לדעותיך. זה נושא הכתבה: עוינות ושנאה עוורת שאתה רואה בה דבר טבעי ומובן לדעות מסוימות והצדקת דברי בלע של שמאלנים באמתלה של דברי הבל, לתפיסתך, של המזוהים עם הימין, במקום לדון לגופם של דברים. אתה זקוק לרופא עינים צמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מודה לך על העצה
ענר,
תל אביב,
17/10/04 12:02
|
|
 |
צבי הנדל אינו צבוע
אבי,
17/10/04 11:42
|
גיא מרוז ורוב השמאלנים הם הגזענים הכי גדולים במדינה. הם פשוט שונאים עד תיעוב את כל התרבות הערבית/מזרחית, את המנטליות המזרחית/ערבית ומעריצים באופן היפנוטי את התרבות האירופאית/מערבית. אז נכון שזה לא מצטלם יפה לדבר על הפיכת ישראל למדינה יהודית נטו (או לפחות למדינה שכל אזרחיה ללא הבדל דת גזע ומין מוכנים לשרת בצבאה) ונכון שיש אינטרסים אירופאיים במדינות הנפט הערביות שמונעים מהם לממש הצעות כמו אלה של ח''כ הנדל, אבל במוקדם או במאוחר, כשהאיסלם ישתלט עליהם (ועלינו) לא תהיה להם (ולנו) ברירה אחרת אלא להילחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר
ענר,
תל אביב,
17/10/04 11:53
|
ללא התייחסות מיותרת לדברי הבלע הכלליים שלך - מה הקשר בין ''אינטרסים אירופים במדינות האיסלם'' לחוקי תחום המושב של צבי הנדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתמם
ארז,
17/10/04 11:36
|
גם הציבור שלך יודע טוב מאוד להפלות בין אזרחי ישראל (ובין שאינם אזרחי ישראל) על רקע לאום ודת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה ''הציבור שלי''?
ענר,
תל אביב,
17/10/04 11:52
|
אני מדבר בשמי, לא בשם ציבור. אני, אישית, לא יכול לסבול חוקי גזע המעגנים בספר החוקים השקפות שאידיאולוגית הן בעיניי בלתי נסבלות שלא לומר מבאישות. יש הבדל עצום בין טור עיתונאי וחופש הביטוי לבין חוקיה הרשמיים של מדינת ישראל.
אשר לשכיחותה של הגזענות - אכן, הגזענות קיימת בכל מקום ולאף אחד אין עליה מנדט. אצל שמאלנים וימנים, אשכנזיים ומזרחיים, דתיים וחילונים - וזו בדיוק הסיבה שספר החוקים צריך להיות נקי מכל רבב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לגזענות ? אתה מטורף
אמנון,
17/10/04 16:23
|
אתה מתייחס להצעת החוק של ח''כ הנדל כאילו מדובר באחד מחוקי נירנברג... בסה''כ מדובר בהצעת חוק שאושרה ע''י נשיאות הכנסת והיועצת המשפטית של הכנסת ! ההצעה אומרת דבר פשוט: כמו שקיבוץ זכאי לדחות מועמדים, כך יהיה לגבי יישובים יהודים קטנים אחרים ! לפי הדעות המטורפות שלך גם הקיבוצים הם גזעניים (שמעת פעם על חבר קיבוץ ערבי שמנהל אורח חיים מוסלמי ?!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תפקחו את העיניים ותראו את האמת
האמת המוחלטת!!,
17/10/04 11:07
|
ימנים יקרים, זה שאתם צועקים יותר חזק לא הופך אותכם לצודקים.
זה לא נכון לכבוש עם אחר ולהתעלל בו.
זה לא נכון לנהל טבח כנגד אוכלוסיה אזרחית כולל ילדים זקנים ונשים.
זה לא נכון לגור במדינות אויב ולהלונן שמתקיפים אתכם.
זה לא נכון לטעון שבגלל שכתוב בספר עתיק משהו זו סיבה טובה לבצע את כל הפשעים האלו.
זה גם לא נכון לצאת כנגד כל מי שמבין את זה.
האם זה הגיוני שקומץ פנאטי של ימנים משיחיים צודק וכל שאר העולם טועה? אולי תפתחו את העיניים ותבינו שכל העולם צודק ורק אתם טועים.
בברכת פינוי נעים וגמר אריזה טובה :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי אתה הוא זה שמייצג קומץ
דני,
17/10/04 15:02
|
|
 |
זה לא נכון שבמדינה נורמלית
שלמה,
17/10/04 11:52
|
נותנים לאנשים כמוך לחיות באופן חופשי ולזבל לכולנו בשכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעורר ותריח את אבק השריפה
ארז,
17/10/04 11:35
|
זה שאתה צועק ומסית לא הופך אותך לצודק.
זה לא נכון שיש שם עם אחר.
זה לא נכון לרצוח אזרחים, נשים וילדים, באוטובוסים, בבתי קפה, בקניונים, במועדונים.
זה לא נכון לטעון שבגלל שכתוב ב''ספר עתיק'' (?) משהו זו סיבה לצאת נגד אנשים שמאמינים בזה בצורה אנטישמית.
האם זה הגיוני שקומץ פנאטי של שמאלנים משיחיים צודק וכל העולם טועה? אולי תפתחו את העיניים ותבינו שכל העולם צודק ורק אתם טועים.
בברכת הגירה נעימה מהארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והרי תגובתי:
האמת המוחלטת!!,
17/10/04 11:58
|
ראשית, אני לא צועק, אני כותב בנימוס. אני גם לא מסית, אלא סך הכל מציב בפניכם את האמת. לא קראתי לרצח של ראשי ממשלה, או של שום אדם אחר, גם לא קראתי לפשע או מרד או שום פעולה שיכולה להתפרש כהסתה.
אתה טוען שאין עם פלסטינאי. איך תגדיר קבוצה המונה מליוני אנשים בעלי שפה משותפת, אמונה משותפת, הנהגה (גם אם לא ממש פעילה) משותפת ובעלת דרישות טריטוריאליות משותפות? כל מדינות העולם כולל האו''ם הכירו בפלסטינאים כעם. אם תטמון את ראשך בחול זה לא יעזור לך לשנות את האמת.
לא הבנתי את הניסוח שטען משהו עם אנטישמיות, אבל אני מניח שבסופו של דבר אתה מאשים גם אותי באנטישמיות - ובכן ידידי, אני יהודי לא פחות טוב ממך, וסביר להניח שטוב הרבה יותר. יש בימין שיטה לקרוא לכל מי שלא מסכים איתך אנטישמי. זה מתחיל בשופטי כדורגל אנטישמים, ממשיך בנהגי משאיות שנוהגים בפראות ובאנשים שעוקפים בתור לקופת חולים ותופס במקרה שלך גם לגבי יהודים אחרים שמגיבים באינטרנט. אנטישמי הוא אדם המאמין בכל ליבו שכל היהודים הם רעים ויש להשמיד את כולם. זו לא כוונתי ולא ניתן להסיק זאת מדברי. עצם העובדה שאני יהודי לא מאפשרת לי להיות אנשיטמי, אחרת הייתי מתאבד, וזה לא יקרה (לצערך).
אין זה נכון לטעון לגבי קומץ השמאלנים, שהרי השמאל נמצא באחידות דעים על מליארדי אנשים בעולם. דווקא הימין הוא זה שנמצא בעמדת מיעוט מבוטל בעומדו מול כל העולם, כולל רוב העם היהודי בעמדותיו הקיצוניות והמטורפות.
אם כן ידידי, צא לסופר ותתחיל לאסוף ארגזים, כי בקרוב הפינוי מגיע... :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח לכותב האמת המוחלטת
ל"ת
יהודי,
17/10/04 16:36
|
|
 |
''לגור במדינת אויב'' ?
שי,
17/10/04 11:33
|
איזה מדינת אויב ? פלסטין ? עד כמה שזכור לי, גם ת''א-יפו היא חלק מפלסטין... אין דרך ביניים - או שאתה מאמין במדינה יהודית או שלא. אם אתה לא מוכן להילחם על גבולות 67, בעתיד - כל העולם ה''נאור'' (שגם עצם עיניים כשנרצחו 6 מליון יהודים) יכריח אותך לממש את ''זכות השיבה''. ואז, מן הסתם, אנשים טובים כמוך לא יחשבו פעמיים, יכריזו על מות המדינה היהודית וימליצו מייד על מעבר לארה''ב או אוסטרליה. בברכת התפכחות נעימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לעשן ג'וינטים כל היום!!
המציאותי,
17/10/04 18:37
|
הזיכרון שלך לא משהו בכלל - ת''א ואשדוד הן חלק ממדינת ישראל.
עזה וחברון הן חלק מהמדינה הפלסטינאית.
תרד מהבאנג ותתחיל לחיות את החיים האמיתיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
סתם אידיוטים
מני,
17/10/04 10:58
|
רענן שקד הוא סתם אפס שבקושי סיים תיכון ועושה רושם שהמח שלו נשאר תקוע איפשהוא בגיל 5 (אימבציל) אז כדי לכסות על המום שלו, הוא פוסל אחרים במדור האינפנטילי שלו (''הפוסל במומו פוסל''). לגבי שאר השדרנים/כתבים/עיתונאים הזוטרים, הם לקקנים שיודעים שרבים מאנשי התקשורת הבכירים בארץ הם שמאלנים ולכן מתחנפים כדי לבלוט ולקבל קידום מקצועי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אפשר למצא עוד מליון
אפילו במבט שטחי,
17/10/04 09:58
|
למשל, בן כספית מעתונכם בכתבת הסיכום לעשור לאוסלו סופשבוע שעבר - מסכם עד כמה אנו הכשלנו את אוסלו ולא מציין כלל את פיגועי האוטובוסים של 95...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ממש מבאס...
דודו,
תל אביב,
17/10/04 09:34
|
מבאס שהדברים האלה כ''כ נכונים ומרגיזים (בעיקר 4-5) אבל הם לא יגיעו לאוזניים הנכונות (של גב' יחימוביץ') בגלל שזה באינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל דאגה, יגיע ועוד איך
מדיום נכון,
17/10/04 09:58
|
דווקא בגלל הזמינות והמהירות. יחימוביץ' כבר מורטת תלתליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורטת? היא בדרך לחאריקירי
פחחחחח,
18/10/04 11:35
|
תרגע , אנשים כמו רועי שרון , בעברית נקראים ''וונאביס'' , אף אחד לא ממש מתרגש מהם. בשביל שלי הוא כמו הנמלה שהסתובבה בחצר שלה הבוקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
it is so true.
ל"ת
raz,
17/10/04 09:24
|
|