 |
111.
אכן כפיה דתית פר אקסלנס
הדת אופיום לעם,
20/10/04 10:13
|
ההתלהמות של המגיבים מן המגזר החרדי-דתי פשוט לא תאמן. עלבונות וכינויים ממש בסגנון פשקוילים וכל זאת למה? כי האדם רוצה לאכול איפה שבא לו. נניח כי ישראלי מוזמן ע''י משרד החוץ הסיני למסעדה. תארו לעצמכם כי יאלץ לאכול כלבים, חתולים, חגבים, נחשים, חזירים כמובן, צלופחים ומיני שרצים אחרים? אלו צרחות יקים המגזר, שלא נדע. אז למה אורחת לא יהודיה חייבת לאכול אוכל כשר? אולי לא בא לה? אולי זה מנוגד להשקפותיה. כנ''ל אופיר פינס. מה זה ענינו של מישהו מה הוא אוכל. לא די בכך כי כפו כשרות ציבורית על הצבא, על כל בתי המלון, בתי חולים וכו', עכשיו מנסים להפעיל כשרות אישית? אז מה אם אנחנו מדינה יהודית- הרוב הרי חילוני למיטב ידיעתי וגם החילונים יהודים לכל דבר וענין. פינס, לך לאכול איפה שבא לך ומשרד החוץ ישלם, כמו שאני מתחזק על גבי את לומדי התורה, פקחי הכשרות, רבנים, שוחטים, מקוואוות וכל יתר סממני הפולחן הדתי שאני סולד ממנו. ולבסוף: האוכל הכשר הוא מהבחינה הקולינרית הטהורה אוכל גרוע ולא טעים וגם לא בריא (עודף מלח למשל ובישול או טיגון יתר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה שחצנית להפליא
שי,
21/10/04 15:56
|
אתה ''מתחזק על גבך'' את שכרם של המועצות הדתיות ושאר שירותי הדת במדינה ? חתיכת שחצן, אתה משתמש בשירותים האלה כשאתה מתחתן, מתגרש או חלילה, מתפגר... אני בתור שומר מסורת יכול להיות דמגוג באותה מידה ולהגיד שאני ''מתחזק על גבי'' את משכורות השחיתות בתיאטרון, את כיסוי חובות הקיבוצים וכד'... הדמגוגיה שלך מקבלת תאוצה בדוגמא על משרד החוץ הסיני - איזה גיבוב של שטויות ! אם המארח שלך בחו''ל מזמין אותך למסעדה שלא מוצאת חן בעיניך אתה תגיד משהו ?! אם לקוח סיני של חברת ההי-טק בה אתה עובד מזמין אותך למסעדת שרצים, אתה תעיז להגיד לו ''סליחה אדוני אבל אני מעדיף אוכל איטלקי ''? קדחת ! אתה תלעס את הנחשים ותחייך כמו אידיוט ! פה בדיוק הבעיה שלך ושל פינס : אין לכם כבוד עצמי, אתם חבורת מתקפלים רופסת ! לגבי השמצת האוכל הכשר : אולי אמא שלך שמה עודף מלח באוכל או טיגנה טיגון יתר וזה עשה לך טראומה לכל החיים אבל יש הרבה מקומות שמוכרים אוכל כשר שהם מסעדות גורמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שחצני בעובדות מכאיבות?
הדת אופיום לעם,
22/10/04 13:31
|
א. כל שרות דתי עולה כסף!! אני מכל מקום משתדל לא להזקק למוסדות דת. הקבורה אגב משולמת מהבטוח הלאומי ובנוסף ''עושי המצוות'' דורשים בתוקף בקשיש.
ב. תאטרון ובכלל תרבות הוא צורך לאומי, נכס צאן ברזל לרוח ובכל העולם הם מסובסדים. אצלנו מסבסדים בחורי ישיבה אוכלי חינם ומשטמתי צבא ועבודה. הקיבוצים הקימו לך את המדינה ושמרו עליה שנים רבות במחיר דמים כבד בלי כל יחס לחלקם באוכלוסיה.
ג. איפה כאן הדמגוגיה (אם בכלל אתה מבין את המילה). מה כאן לא ברור? הסינים גם הם אולי אומה בעלת כבוד לאומי כביר וסימון דתי וסרוב לאכול את המאכלים הלאומיים יתפרש כפגיעה קשה ביחסים בינלאומיים רחמנא ליצלן ואנטיסיניות (מלשון אנטישמיות). גם לאורחת שלנו כאן יש זכות סירוב לאכול אוכל כשר שאולי ושמא פוגע ברגשותיה.
ד. לא התיחסת כלל לפגיעה בזכויות הפרט וסוגית הכפיה הדתית. קשה לענות - אני מבין היטב. ה. אחרון חביב: אני מחשיב עצמי כמומחה לאוכל ויין ואמא שלי בישלה נפלא. לדאבוני מדי פעם אני נאלץ לאכול במסעדות כשרות ואין ספק כי גורמה זה לא. מרגרינה זה שומן רווי מזיק ביותר, בשר מוכשר במלח מאבד את כל טעמיו ומרקמו, סטייקים וול דאן הם בכלל חרפה (אסור סטייק מדמם), חמאה ושמנת שהם מאטשיות המטבח העילי אסורים בשימוש. אני יכול להמשיך עוד ועוד. אתה לעומת זאת לא טעמת אוכל שאינו כשר ואינך מסוגל כלל לדעה אובייקטיבית.
לסיום: חבל ששומר מסורת כמוך אינו שומר מוצא פיו ועל כבוד הזולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
הניסוח שגוי המהות לא!
אייל,
רעננה,
19/10/04 22:51
|
אכן אין סיבה לסבול במסעדה יהודית כשרה, יש מסעדות טובות, גם כשרות. יחד עם זאת, גם בעלי מסעדות לא כשרות הם יהודים שסוגרים את המסעדה בכיפור וב-9 באב ,ומשלמים לא פחות מיסים מבעלי המסעדות הכשרות.ולכן צריך להשאיר את זכות בחירת המסעדה לאורח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
מדינה יהודית או לא ?
יואב,
19/10/04 22:32
|
לא ראיתם שכל עובדי משרד החוץ חבושים בכיפות והנשים בחצאיות ? מדינה יהודית או לא ? משרד החוץ ייצוגי או לא ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
תגובה
נועה,
19/10/04 22:17
|
היום מחייבים שזו תהיה מסעדה כשרה, מחר יחייבו להגיע עם ציצית וכיפה... בנות, תגידו תודה שאנו יהודיות, כשאנו נארח - לפחות לא נצטרך רעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה הילדותית
שי,
20/10/04 13:26
|
ונניח שיחייבו מארחים יהודים לחבוש כיפה, מה הבעיה שלך עם זה ? כשאת נוסעת לחו''ל נניח לאירופה בחגים נוצריים האם אינך מתאימה את עצמך אליהם ? האירופאים מכבדים את החגים שלהם ומצפים מאורחים ישראלים להתחשב בלו''ז הנוצרי, אז מה הבעיה שהם יכבדו את שלנו ?! מה שעצוב הוא שהאירופאים כן מוכנים לכבד את המנהגים היהודים, אבל היהודים הגלותיים אצלנו שגם ירשו אידיאולוגיה קומוניסטית אנטי-דתית (שילוב קטלני) לא מוכנים לכבד את המסורת של עמם !! אם את קוראת לעצמך יהודיה, במה זה מתבטא ? תקראי לעצמך כנענית ואז אולי אני אבין אותך (מה שאומר שאין הבדל גדול בינך לבין הפלסטינים או הדרוזים, גם הם כנענים...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
פלוץ
לוי,
19/10/04 20:06
|
פינס כנראה שמשעמם לך על כל פלוץ יש לך תגובה.תפסיק להיות ילדותי ומתבכיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
שמעתם את הסיפור על צלאח תעומרי
יהודי שלא מתביש,
ביהדותו,
19/10/04 19:16
|
צלאח תעומרי היה מחבל בכיר שנתפס וכיהן בפועל כיושב ראש ארגון האסירים בכלא ועל פיו היה נושק דבר אצל האסירים הבטחוניים. במחשבות ארוכות ונוגות על גורל העם הפלשתיני התבשל אצלו היאוש שלאחר מאבקים של שנים עקובים מדם וצער אצל הפלשתינים הם לא מצליחים להשיג כלום ולא פיסת אדמה ריבונית וכך התבשל במחשבותיו לקראת יאוש וכניעה מוחלטת ל-''כיבוש'' קרי הפסקת המאבק המזוין בישראל והשלמה עימה- כך הוא מספר על עצמו.
פעם אחת בעיצומו של חג הפסח ראה את הסוהר שלו(היהודי) אוכל פיתה(!) נושך ולועס נושך ולועס. שאל תעומרי את היהודי:''הרי אתה יהודי איך אתה אוכל לחם בפסח?'' ענה לו הסוהר: ''אני לא מחויב להלכה שנכתבה לפני 2000 שנה... !''.
באותו לילה מספר תעומרי הוא לא הצליח לישון הדברים היכו בו כמו ארס של נחש וכרעם ביום בהיר. ולאחר מחשבות ארוכות הגיע למסקנה שהיהודים איבדו את הקשר למורשתם ולארץ מורשתם ועל החליט שמכאן ואילך על הערבים ללכת על הכל לא פחות במילימטר וכן בכינוס האסירים הפוליטיים בכלא שיתף אותם ב''אירוע'' ובמסקנותיו ועודד אותם ונטע בהם רוח חדשה ותיקוות חדשות ורעננות.
לאחר הסכמי אוסלו שוחרר וערפאת הציע לו להיות חבר בפרלמנט הפלשתיני אך הוא סירב והחליט להשקיע את מרצו בחינוך הדור הבא,וכך עבר מכפר לכפר על מנת לחנך את הילדים ולטעת בהם תיקוות וחלומות לאור מסקנותיו...
את המסקנות בנוגע לחשיבות/אי חשיבות של מדינה יהודית אני משאיר לבינת הקורא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראלי שגאה בכך
הדת אופיום לעם,
22/10/04 20:21
|
אכן סיפור קורע לב על קנאי דתי עוד יותר קיצוני ומסקנות שגויות. אני למשל שירתתי את המדינה כחייל בסדיר ובמילואים קרוב ל 30 שנה, השתתפתי בשלוש מלחמות תוך סיכון חיים. עם זאת אני אוכל לחם בפסח ולא צם בכיפור ולא אוכל כשר, להפך, סולד ממנו. בנוסף שילמתי לפי חשבוני כ 3 מילון ש''ח כמיסים למדינה וכיום מתנדב למשמר האזרחי. מאות אלפי חרדים לא עשו זאת מעולם אבל הם שומרים על כל הצווים הדתיים ללא סייג. אז מי פטריוט גדול יותר ומי ראוי למדינה הזאת. לעזאזל, מה איכפת לך מה כל אחד אוכל ומה הוא מוציא אח''כ. רוצה כשרות-שיהיה לך לבריאות, רק תרד מהדמגוגיה השקרית חינוך לערכים הומנים, לאהבת הארץ והמדינה, לעבודה ולמלאכה ולהגנה על המדינה ולא לעבודת אלילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה מאוד
עמי,
פ''ת,
20/10/04 12:04
|
|
 |
105.
נודניק...
ל"ת
פיהקתי משיעמום.,
19/10/04 17:14
|
|
 |
104.
יש לכם מזל שיש לכם את בנדר
יענקל'ה,
19/10/04 15:34
|
מביא לכם כל י ום סיפורים לא נורמליים. אני נהנה מאוד לקרוא אותו במעריב וגם אצלכם. הוא עושה את ההבדל בינכם לבין המתחרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
לכל מטיפי הדת הפנאטים
יואב,
19/10/04 15:34
|
חלאס עם הטיעון הזה של מדינה יהודית. זאת מדינה יהודית חיולנית דמוקרטית. למה צריך להכריח מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה? מה לעשות, מסעדות כשרות פחות טעימות מלא כשרות (אבל איך אתם תדעו?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ''יהודית ללא יהדות'' . נבער.
ל"ת
דוס..מאוס..,
19/10/04 19:27
|
|
 |
102.
פינס, נגב את החלב משפתיך . . .
דוד,
19/10/04 14:16
|
|
 |
101.
פינס זו מדינה יהודית!!
ל"ת
גידי,
תל אביב,
19/10/04 12:45
|
|
 |
לצערינו
ל"ת
לא משנה,
19/10/04 14:14
|
|
 |
באמת לא משנה
חגית,
ירושלים,
19/10/04 16:09
|
אתה תמיד יכול לעבור למדינה אחרת. כרטיס הלוך לא עולה הרבה. אני מוכנה להשתתף בהוצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
תמונה מעולה!יותר טובות מ-YNET
צלמנייה,
19/10/04 12:28
|
אני עוקבת אחרי התמונות בשני האתרים כי לפעמים זה מעניין יותר מהכתבה, וכאן יש הרבה תמונות טובות שמעבירות יופי של מסר. כל הכבוד! התחרים סתם משעממים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלל אתר חדשות טוב יותר
מיקי,
19/10/04 15:28
|
בוואלה וב YNET מצנזרים תגובות שלא עולות בקנה אחד עם דעותיהם הפוליטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
מה מפליא אתכם?
בניאס,
19/10/04 11:01
|
אתם רוצים שבמשרד החוץ של סילבן המצב יהיה אחר? נו,באמת!..תראו את הרמה שלו ואיך הוא מלקק לרבנים... אפילו טומי (לפיד) היה יכול להיות שר החוץ יותר מוצלח. בקיצור-תצביעו שינוי! אחרת עוד מעט תהיה לנו אירן הקטנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בראבו!
בן-דוד,
19/10/04 15:06
|
|
 |
98.
למר פינס החילוני.
החילונית פ.,
19/10/04 10:19
|
אנחנו במדינת היהודים, רוצים לשמור את צביון היהדות. במיוחד כשבא אורח רשמי לישראל, כן מדינתנו. יש לארחו אם רוצים לבלות איתו, בבקשה במסעדה כשרה, אם לא לרוחך הבקשה שיצאה ממשרד החוץ, אז תארחו אצלך בבית, ושם הסבר לאורח, שאנו חייבים לפי תורתנו לאכול אך ורק כשר, ואתה לא רגיל להגבלה זו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מי שאינו מכבד את מורשת עמו
THeodor,
19/10/04 10:06
|
אינו ראוי לכבוד. מר פינס היקר, אינך ראוי להיות נציג בבית המחוקקים של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
פינס איבד כל גאוה יהודית
יהודי,
19/10/04 09:43
|
אני זוכר לפני 46 שנים ביקור של גולדה מאיר ז''ל בברזיל. בשבת היא באה לבית הכנסת ואחר כך הקהל ליווה אותה בדרכה. גולדה לא היתה שייכת לחוגים הדתיים כידוע, אבל ידעה מה זה יהודי. המכונית חיכתה לה ברחוב הסמוך, אולם בגלל הקהל שליווה אותה גולדה הלכה ברגל מרחק של כשעה הליכה עד המלון!!!
מצאו את ההבדלים בין המנהיגים של פעם לבין הביזיון שיש לנו היום.
פינס - לך ללמוד !!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם להיות יהודי זה היה כבוד
דוד,
19/10/04 18:58
|
היום אם תגיד ב''ה ישאלו אותך אם חזרת בתשובה. חייבים לקבוע נהלים ברורים להתנהגות של איש ציבור. כמו לדוגמא ששר התחבורה לא ידחוף את האף בענייני ביטחון וכיוב'. נציגי מדינת ישראל מחוייבים לטוס בחברת אל-על כמו גם בסעודות רישמיות לבלוס רק אוכל כשר. יש גם לקבוע אחת ולתמיד 2 לפחות דברים שלא ניתן לערער עליהם: 1. ישראל מדינה יהודית 2. ירושלים בירת ישראל. מה שכל אחד עושה בבית - זה עניינו שלו. בבתי חולים ובצבא מגישים אוכל כשר. כשר זה טעים, כשר זה בריא. זה ה'דווקא' שעושה את האוכל הלא כשר לטעים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש היום בכלל גאווה יהודית?
ל"ת
כושי,
19/10/04 10:15
|
|
 |
95.
פרימיטיבים - נמאסתם
ספי,
19/10/04 09:26
|
|
 |
קריז.ניקים נמאסתם...
דוסי..,
19/10/04 09:44
|
|
 |
94.
מסכן ה''אופיר'' הזה
טושי,
בריסל,
19/10/04 09:10
|
רחמנות עליך פינס, לא מצאת במה להתפרסם רק על מנת ''גולש'' כשרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
זו כפייה דתית''??????????
aviv,
19/10/04 08:28
|
ומה אתה מתכוון לעשות עם זה ? מר פינס הנכבד?! אני יודע מבלי שתענה, כלווווום......, פרט לכותרת בעיתון זה ממש מעניין את התחת שלך. אותך מעניין הכיסא, השררה והקשור בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אתם גם בעד אונס?
אריה,
19/10/04 08:18
|
אהבה זה נפלא. למה זה לא ממש נפלא כאשר זה בכפיה? אני אישית מעדיף סטייק בקר אנטריקוט על פני כל מאכל אחר. אבל כאשר כופים עליי לבחור בו ולא בשרימפס, הוא פתאום מקבל טעם של סקס אצל נאנסת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש מפגר !
שי,
20/10/04 09:24
|
אף אחד לא כופה עליך לאכול שרצים, נבלות ואפילו חרא אם אתה מתעקש. אבל יש מה שנקרא ממלכתיות : מדינה צריכה להחליט על הצביון שלה, ובישראל הוחלט על צביון יהודי שנובע מהמסורת וההיסטוריה היהודית. ארוחה שממומנת מכספי ציבור חייבת להיות כשרה. אם אתה רוצה להפוך את ישראל למדינת כל-אזרחיה (לא-יהודית) אז בבקשה - תדאג לעשות זאת בחקיקה ! פינס משחק משחק מלוכלך - גם מנצל כספי ציבור וגם מגלגל עיניים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
פינס- מרוב איומים על בג''צים
ל"ת
לימון,
צריך להכפיל,
19/10/04 08:10
|
|
 |
90.
פינס- אוכל כשר זה לא רעל. ו..
לימון,
י-ם,
19/10/04 08:08
|
וכאשר אתה מארח ניציגי מדינה אחרת עליך לייצג את כל פלחי העם שיש בארצנו הדמוקרטית. כמו כן רצוי כי המסעדה תייצג את האוכל הישראלי ולא הצרפתי.. אתה יודע אנחנו בארץ כאילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מה רע באוכל כשר?
ל"ת
דותן,
19/10/04 07:58
|
|
 |
אהבה בכפיה נקראת אונס.
אריה,
19/10/04 08:15
|
מי שרוצה לאכול כשר שיאכל כשר. מי שרוצה לעשות אהבה שיעשה אהבה. כשמספרים לי ש''מוכרחים'',- באוכל כמו באהבה: זה אונס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיאכל סלט
מיקי,
19/10/04 15:03
|
אף אחד לא מכריח אותו ללעוס ולבלוע. עוד מעט יבוא בדרישה שצה''ל יכניס לתפריט המזון שלו גם חזיר וקלמארי, לטובת אוכלי השרצים למיניהם (שאני נמנה איתם) פשוט חוצפה שלא נודע כדוגמתה. בביקור פרטי שינהג כראות עיניו, אך בביקור רשמי בו עליו לייצג את מדינת ישראל עליו להתנהג בהתאם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רע באוכל לא כשר?
ל"ת
אריה,
19/10/04 08:10
|
|
 |
88.
אם רצית להיות נאמן לעקרונותיך
א.זרח,
איזור א,
19/10/04 07:22
|
היית מארח אותה על חשבונך ולא על חשבון תקציב ממשלתי ששם לצערך כללי האירוח נקבעו בימים העליזים שהמפלגות הדתיות היו בקואליציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
הגיע הזמן למהפכה עממית !
RONIAHU&HELLEN,
כפר שמריהו,
19/10/04 06:42
|
התנהגות משרד החוץ והניסיון של הממסד הדתי לכפות את כללי האירוח לחבר כנסת חילוני, זוהי שערוריה !! הם נכנסים לנו לצלחת, לתחתונים, לארנק ולנשמה... הם פרזיטים החיים על חשבוננו, מנשקי קמעות ועובדי אלילים השולטים בבורים רפי שכל באמצעות הפחדה. תנו לנו אוויר !!! אנו נמשיך לעבוד ולשלם מיסים, לשרת בצבא, לממן מכיסנו את חינוך הילדים שלנו (ושלכם, כמובם...) אבל תנו לנו להיות כדרכנו ואמונתנו. איכן אנחנו ? באירן ? באפגניסטאן ? בערב הסעודית ? בהודו ? להפריד מייד בין דת ומדינה !!! חוקה לישראל !!! די לשחטנות הדתית !!! די לפגאניזם, לבורות, לשוביניזם !!! או שאכן, בשוך הקרבות עם האויבים מבחוץ תפרוץ מלחמת אחים על רקע זה, מהפכה עממית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצביעות של מי שדורש הפרדת דת מ
התמהה,
19/10/04 14:29
|
אם אתם דורשים הפרדת דת מהמדינה, מדוע אתם רוצים יד ורגל בכשרות? זהו עניין דתי. לפי שיטתכם, רק הרבנים אמורים לקבוע בזה, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מי מחזיק את מי.....
ל"ת
לב לביוב ''דוס'',
19/10/04 09:33
|
|
 |
אתם בכפר שמריהו הכי גנבים
מאיר,
19/10/04 09:29
|
אתם עושים כסף על הגב של הדת. יש חוק שאוסר על פתיחת בתי עסק בשבת : רמסתם את החוק הזה ע''י פתיחת הקניונים בשפיים-געש שהם גם קיבוצים גנבים שמפרים חוק נוסף : שימוש בקרקעות חקלאיות (אדמות מדינה לא מופשרות) לצרכים עסקיים ! ואני כבר לא מדבר על הבעייתיות שיש פה בתשלומי מס שגם עליהם אתם מרוויחים ! חבורת שודדים, ''על ראש הגנב בוער הכובע'' נכתב בדיוק על אנשים כמותכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שישלם מכיסו על הארוחה הלא כשרה
גשש,
19/10/04 08:30
|
מעניין מהיכן באת אתה והוריך.. מה שבטוח שמכפר שמרייהו לא תבוא הישועה, הסושי כן וכן.. לי ולכמותי אין מה להתבייש במאכלים הכשרים. וחוץ מזה אם פינס (כנראה הוא רצה להרשים את ההולנדית עם הגודל פינס (בוטן) שלו) רוצה מסעדה לא כשרה, שיזמין אותה על חשבונו, ולא על חשבון משלם המיסים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה, טעית !
RONIAHU,
כפר שמריהו,
19/10/04 09:24
|
א) אני בכלל מכרמיאל, סוטנדט ששכר דירה בהזדמנות ביחד עם עוד 3 שותפים. ב) איזה סושי ואיזה נעליים, מייד מלבישים סטיגמות מבלי לדעת, מבלי לבדוק... כולם כאן אוכלים סושי ??? זה כמו להגיד שכל המרוקאים (אני רבע...) עבריינים וכל הרוסיות יצאניות. יש בכל אמירה כזו משהו ברמה של מדגם מגמתי אבל אי אפשר להכיל אותו על הכלל !! ג) למדתי מזמן שיש 2 סוגים של אוכל: 1) כשר 2) טעים למצוא גם זה וגן זה ביחד יהיה כמו למצוא ישראלי עם 2 מתוך 3 תכונות: ליקודניק / חכם / ישר
הוא יכול להיות חכם וישר, אז לא יהיה ליקודניק. הוא יכול להיות ליקודניק וישר, אזי לא יהיה חכם. ויכול ליהות ליקודניק וישר אבל לא יהיה לו שכל... המהפכה העממית בוא תבוא !!! די לשחטנות הדתית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שאתה מדבר על חוכמה
שי,
19/10/04 10:51
|
|
 |
מהפכה עממית תצא מכפר שמריהו
האזרח קליין,
19/10/04 07:56
|
|
 |
86.
פינס הפעם טעית
דני ב.,
השרון,
19/10/04 00:24
|
אני דווקא נחשב בין התומכים בכך ובדרכך הפוליטית לכן הרשה לי להגיד שהפעם טעית. אתה לא מייצג את עצמך הפעם אלא אתה ממלא תפקיד רשמי. בתור נציג ממשלתי חובה עליך לקחת את האורחת למקום כשר המאפיין את מנהגי המדינה היהודית. גם אני לא שומר כשרות ואוכל שרצים ועוד תועבות אבל כשם שבמדינה מוסלמית לא היית מבקש לאכול חזיר , כנ''ל כאן . בהודו לא היית אוכל בשר בקר אני משוכנע שגם אוכל כשר זה טעים ואין לנו מה להתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86 מילים כדורבנות - ודי לשחצנו
גדי,
צפון,
19/10/04 08:34
|
פינס די לשחצנות, מושטים נימאסתם - מה רצית לאכול סושי ושרמפסים וקלמרי? את זה יש לה בהולד . אידיוט תזמין אותה לשישליק או צלעות כבש, או מסעדת גורמה כשרה ויש כאלה. מבחינתי אתה יכול להקיא אח''כ. וללכת לסושי בר אח''כ.[ תתביש, אתה כנראה לא מספיק פטריוט בכדי להיות גאה בעם ובתרבות היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
לפי איזה הכשר הכשרות ?
חילוני חרד,
18/10/04 23:05
|
כולם זועקים פה... כשרות, יהדות, היהודים משלמים... אתם צווחנים ורעשניים... אפילו ה''יהודים'' עצמם לא החליטו ביניהם מי כשר ומי לא. שמאלני כשר ? בד''ץ כשר ? שרון כשר ? הרבנות כשרה ? דתל''ש כשר ? אישה ללא כיסוי ראש כשרה ? להמשיך ????
חולי רוח
המדינה הזו בדרך לאבדון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מקבלים בחינם ועוד מתלוננים
ל"ת
רמי,
תא,
18/10/04 22:49
|
|
 |
83.
פינס אולי תלך לשוודיה גם אתה
כהן,
18/10/04 21:42
|
|
 |
82.
אין חבר כנסת כמו פינס
בוזגלו,
18/10/04 21:38
|
כל אלה היואים נגד חבר הכנסת פינס בכל מיני גילויים של השמצות הם בעצמם חלאות ואוכלי נבלות. מה בסך הכל אמר פינס הוא דיבר על כפיה דתית מה לגויה ואוכל כשר אולי נכריח אותה גם לאכול בפסח מצות או שנאמר לה לא לאכול שרימס תפסיקו לזיין את השכל פינס הוא אחד מחברי הכנסת הפעילים ביותר בבית ומביא לציבור את כל מחדלי הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
חוקה לישראל!
אדם,
18/10/04 21:33
|
כשהמדינה מתפוררת וכל פינס (באנגלית) רוצה לשנות סטטוס קוו על פי רצונו.... חייבים לקבוע חוקים וכללי יסוד על פיהם ינהגו כל נבחרי העם וחברי כנסת בפרט (שאחרי 2 קדנציות מקבלים פנסיה לכל החיים). חשוב מאוד שחבר כנסת יראה את טובת מדינת ישראל ויהיה נאמן למדינת ישראל (בל''ד לממשלת עזה) וכל ייצוג ממלכתי יהיה על טהרת המטבח הכשר - ותאמינו לי יש לנו שפים עם שם בינלאומי שיכולים לעשות מטעמים כשרים למהדרין. אם להתרפס לרגלי ההולנדים הוא רוצה... שיעשה את זה במסגרת פרטית. הרי העולם סגד לישראל וליהודים כי היינו מאוחדים והראש היהודי עבד כדי לבנות ולהעצים את מדינת ישראל. עכשיו העולם בז לנו ומצטרף לרשימת האוייבים... כי הוא מקבל תמריץ מתוך ישראלים וכאלה שיהדותם היא בעובדה שנולדו לאם יהודייה. בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
הפינס רוצה לאכול סושי...
LOL,
18/10/04 20:54
|
|
 |
תתבישו, סושי זה
David,
USA,
18/10/04 21:03
|
סושי זה כנוי לכוס בסלנג אמריקאי, ופינס אתם כבר יודעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבישו, סושי זה
David,
USA,
18/10/04 21:02
|
סושי זה כנוי לכוס בסלנג אמריקאי, ופינס אתם כבר יודעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
את 73 ן-74, שמרחתי סתם
עד מתי אנטישמים,
יעלוזו?,
18/10/04 20:39
|
פרסמתם, אך את התגובה הארוכה והעניינית לא פרסמתם, למה? אז שוב, בקיצור - לפני כמה שנים, כשעברנו ליד גן הפעמון ראינו את טדי קולט מגיע עם איש כמורה נוצרי, הם ירדו מן המכונית ונכנסו לראות את הגן. התביישנו. לא היה לנו ספק שהנוצרי האדוק חש בוז עמוק לראש העיר ירושלים המחלל שבת בפרהסיה ובנוכחות בן דת אחרת, האדוק בדתו. כשהייתי באנגליה בקורס אנגלית לזרים, זכיתי ליחס של כבוד עצום מצדם של היותר אדוקים בדתותיהם ובין השאר, מצדו של נסיך מבחריין. הישראליות שהשתתפו בכל פעילויות השבת, פשוט לא נחשבו בעיניהם. כלל לא התייחסו אליהן. כשבן גוריון נסע להלוויותו של צ'רצ'יל, שהה בבית מלון סמוך למקום הטכס, כדי שלא ייאלץ לנסוע בשבת, בהיותו מייצג מדינת היהודים. להגדיר ב''לסבול'' אכילת מזון כשר, זו אנטישמיות! אם פינס רוצה להתבטל בעיני הדיפלומטית הזרה, שיעשה זאת לאחר שיתפטר מן הכנסת!!!!! ההתבטלות העצמית היא מצידו ואף ראויה לו, אך הוא אינו ראוי לייצג את מדינת היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
? Oh Fear Penis
ל"ת
מי מפחדת מזין?,
18/10/04 20:37
|
|
 |
77.
חוצפה והסתה שלאוכל טריפה
בר כוכבה,
גרמניה,
18/10/04 20:33
|
מה עם הצבא . ובית החולים שתאושפז כל מוסדות המדינה היהודית אוכלים כשר זה חדש בשבילך אתה השערוריה והבושה של העם היהודי תתביש לך אתה רוצה מדינה דמוקרטית לכל אזרחיה אז תניח למדינה היחידה של היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהדות זה מוצא משותף! לא דיאטה
אריה,
18/10/04 21:15
|
|
 |
76.
נציג מדינה יהודית ,יתנהג כיהוד
בר כוכבה,
גרמניה,
18/10/04 20:28
|
יהודים לא אוכלים טריפה ,ושומרים שבת .במיוחד אם הם נציגי המדינה ומי שמוציא את עצמו מהיהדות אוכל טריפה ומחלל שבת .זוהי בחירתך הפרטית גם בצבא היהודי אתה אוכל כשר תפסיק להיטפל ליהדות התעשק במה שצריך זו סתם הסתה לתפוס כותרת . הרובים שנתתה למוסלמים יותר כואבים מלאכול כשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מישהו דבר על הסתה?
התבטלות עצמית,
של חדל אישים,
18/10/04 20:15
|
לפני שנים ליווינו את בנותינו מגילה לסניף ה''עזרא'' ברח' אבן גבירול בירושלים. אז טרם נסלל כביש גילה פת, וצעדנו כל הדרך, בשבת, מגילה, דרך חברון לרחביה. עברנו ליד גן הפעמון וראינו את טדי קולק יורד ממכוניתו עם איש כמורה נוצרי ונכנס אתו לגן. התביישנו! ואנו רק מתארים לעצמנו איזה בוז חש איש הכמורה הזה ליהודי המתבטל הזה! כשאני הייתי שנה באנגליה, בקורס אנגלית לזרים, זכיתי לכבוד עצום, דווקא מצד היותר אדוקים בדתותיהם. שתי הישראליות, שלא היו מוכנות ''לסבול'' כפי שסובל פינס, כשהוא אוכל אוכל כשר, ושיתפו פעולה בכל פעילות, בעיקר בשבת, כמובן, לא נחשבו כלל בחברה. כשבן גוריון נסע להלוויותו של צ'רצ'יל, שהתקיימה בשבת, הוא דרש לשהות במלון הקרוב למקום הקבורה, כדי שיוכל לצעוד ולא לנסוע בשבת, כי הוא ייצג את מדינת היהודים. לומר שהדיפלומטית הזרה ''תסבול'' מאוכל כשר, זו האנטישמיות במיטבה. האיש הזה פשוט מבחיל. וזה לא מהיום! יש לו הסטוריה ארוכה ופורה של מלחמה בכל הקדוש והיקר ליהודים! לא אכפת שלי שיתבזה לפני הדיפלומטית הזרה, אך שיקדים להתפטר מן הכנסת ולא יעשה זאת כנציג העם היהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
נאציונאל-סוציאליסטים!
ל"ת
זה לא דבר חדש!,
18/10/04 20:05
|
|
 |
73.
חברי כנסת בישראל, הסניף היחיד
שריד לעולם שאבד,
גם הוא יאבד!,
18/10/04 20:04
|
ששרד בעולם החי לסטאליניזם, הז'דאנוביזם, הבולשביזם והאנטישמיות הסוציאליסטית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
Ramdia is good
ל"ת
pipi,
ny,
18/10/04 19:53
|
|
 |
71.
פני המפלגה כפני הפינס
מרעול צהוב,
18/10/04 19:41
|
השתגעת?מה קרה ,תאכל כשר לא עלינו?זו הבעיה?אגב,באמריקה ובקנדה הטרנד הנוכחי הוא''כושר סטייל''!בדיוק כך!הגויים רוצים כשר,רק לך זה לא טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות רואים פנים ולא זקן...
ל"ת
אריה,
18/10/04 21:44
|
|
 |
70.
צבועים-נותני הכשרות מושחתים
אלי,
18/10/04 19:37
|
לכל הצבועים - מי נותן כשרות? מי שאתה מחליק לו סטיפה יפה מתחת לשולחן. אז תפסיקו להתחסד כי אליהם הולך הכסף שלכם וזה מונופול וקרטל וחכ פינס לא רוצה לתרום לו. זכותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מי משלם,היהודים או אתה?
תבת,
18/10/04 19:36
|
אופיר חמודי,אני במקומך הייתי אומר,''אני אשלם מכיסי ואוכל איפה שבא לי'' אבל כמובן בתור שונא יהדות,אתה רוצה שאנחנו היהודים נשלם ואתה תאכל איפה שבא לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אם היית חכם היית שותק.
שמעון.,
18/10/04 19:09
|
|
 |
67.
איפוא מפלגת שינוי?
אלכס,
מכבים,
18/10/04 19:09
|
בימים אלה שריח הבחירות באופק, הופיע אצלינו ביישוב חבר כנסת משינוי וניסה לספר לנו על הכפייה הדתית ומה הם עושים בכנסת. במקום לדבר, תעשו! עד עכשיו, חוץ מלהרוס לא עשיתם שום דבר! כל אלה שהצביעו שינוי יעדיפו לתת קולם לש''ס, בין כו הם ירכיבו את הקואליציה הבאה ומה שטוב, הם עומדים בהבטחותים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי קיבלו ג'ובים. כך שינוי,
.דוד,
18/10/04 21:43
|
כך שינוי וכך מרצ. ברגע שהם מגיעים למנעמי השילטון הם שוכחים לחלוטין למה אנשים בחרו בהם בדם ליבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לא נוסעים ליפן לאכול טשולנט...
אריה,
18/10/04 18:57
|
צודקים הדוסים. אם תאכיל אותה כאן שרימפס איך היא תבין שהיא הגיעה למדינה אקזוטית עם דיאטות מוזרות וחוקים מטורפים? בכל ארץ,- גם אם זה קצת מטורף או קצת מגעיל, טועמים מהמזון המיוחד לילידים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתת לה לאכול מקבורגר
ל"ת
צבי,
18/10/04 23:13
|
|
 |
65.
offer penis instead
ל"ת
NO RESTAURANTS,
18/10/04 18:52
|
|
 |
64.
אם יבעטו לך חזק חזק בביצים
מיקי,
18/10/04 18:38
|
אולי יחזור לך המוח לראש. בינתיים הוא יושב רדום וקרוב מאוד לשם המשפחה שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no balls i'm afraid just a
ל"ת
small penis,
18/10/04 19:06
|
|
 |
63.
הבעיה של פינס היא לא האוכל
מיקי,
18/10/04 18:37
|
אלא המסעדה. לסלט וספגטי בולונז יש טעם אחר במסעדה לא כשרה. גם הקולה - לא אותה קולה. אני גם מבין שאינו אוכל בארועים עם חבריו הערבים, או שבעצם הוא האמא והאבא של הצביעות??? גם במזנון הכנסת צריך להגיש חזיר ושרימפסים? מה עם בר-מצווה של חברים דתיים או חרדים? גם שם אינך אוכל? האם חבישת כיפה בבית כנסת או הלוויה זו כפייה דתית? גם אי נסיעה ביום כיפור זו כפייה דתית? אדרבה, תגיש הצעה למחוק אותך ממאגר הישראלים היהודים במדינת ישראל, סע לאירופה ותאכל חזיר עד שתיחנק! אני אתמוך! חוצמזה - אין כזה דבר ''לא אוכל כשר'', מכיוון שאי-כשרות אינה שוללת אוכל כשר, כך שיצאת דביל בכל מקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי שר החוץ מוסמך לרבנות
תוהה,
18/10/04 19:02
|
הבעיה של פינס אינה האוכל וגם לא המסעדה, אלא קלות הראש בה ממציאים לנו איסורים. כל שר הופך לרב ומוציא הוראות בהלכה. אם אין חוק המחייב נבחרי ציבור לאכול במסעדות כשרות בלבד אז רשאי כל חכ לאכול במקום שיבחר ושום שר אינו יכול למנוע את החרות הקולינארית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה בתלי פתירה בהבנה
ל"ת
המורה,
18/10/04 23:16
|
|
 |
62.
הגיע הזמן לגנוב קולות משינוי?
מיקי,
18/10/04 18:24
|
מפלגה חסרת אידיאולוגיה וערכים ציוניים, אולי תמציאו אידיאולוגיה חדשה, ולא תנסו לאמץ כל הזמן אידיאולוגיות פופוליסטיות מפגרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אתה מייצג מדינה יהודית
מיקי,
18/10/04 18:08
|
ואם לא נוח לך, אתה מוזמן לגלות יחד עם חבריך שונאי היהודים! כתבוא אליך לביקור פרטי, תיקח אותה מצידי להתפלל באלעקצא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהדות היא משפחה. אב קדמון אחד.
אריה,
18/10/04 18:48
|
מי שהינו צאצא לשבט יהודה הואנ יהודי ואין לזה שום קשר שהוא לכל הממבו ג'מבו ולכל הטקסים המטורפים ולבגדי הפולנים מהמאה השש עשרה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההאאא?הלו פלינטסטון
מרעול מהוב,
18/10/04 19:48
|
לפני שאתה מדבר על אדם קדמון.מאיפא לקחת שיהודי הוא צאצא לשבט יהודה?????ועוד 11 שבטים ועוד כהנים(בני שבט לוי)מה הם?סודנים?חבשים?אוהדי סכנין? תלמד:יהודים הם אלו שעמדו במעמד הר-סיני תחת תורת ישראל.אתה הבנת את זה?וחוץ מזה שאף פולני לא התלבש כמו אורתודוקס במאה השש-עשרה,אבל,למה להרוס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11? את שבט אפרים חיסל יפתח, לא
אריה,
18/10/04 21:10
|
ואת עשרת השבטים מחפשים עד היום, לא? תמכרו את הבולשיט שלכם לשוטים... אתה לא יכול להיות אפריקאי בלי להיות קניבל? אתה לא יכול להיות הודי בלי לשרוף את האלמנות שלצ המשפחה? הלו ! תתקדמו קצת ! עבר זמנו של פלינטסטון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he is representing me too
ronnie,
18/10/04 18:42
|
and i don't give a crap in fact, most of the people here don't
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
תודה לאופיר שחושף שוב ושוב את
ל"ת
פרצופו הגלותי,
של השמאל,
18/10/04 17:54
|
|
 |
מי שמתלבש כמו פולני מימי הביני
אריה,
18/10/04 18:50
|
מי שמתלבש כמו פולני מימי הביניים קורא לי גלותי !!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל גלותי!האמת כואבת?
מרעול צהוב,
18/10/04 19:51
|
מי שרוצה קידמה,מערביות,ביטול מסורת,ניתוק ערכים,אמריקניזציה,כמו בן גוריון והרצל שרצו לנצר יהודים!!!(תקרא את הספר של הרצל תקבל חום)הוא גלותי,באבואא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ''לא גלותי'' זה להיות הגירסה
אריה,
18/10/04 21:13
|
אם ''לא גלותי'' זה להיות הגירסה העברית של הטאליבאן אני בהחלט מעדיף להיות דומה יותר לאירופים או לאמריקאים. נורא סליחה על זה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא,אני דוקא נודיסט כמוך.אבל
ל"ת
לא גלותי.,
אוינק אוינק,
18/10/04 19:41
|
|
 |
59.
בתי התינוקת פחות קטנונית ממך.
איר,
ראשון,
18/10/04 17:52
|
תתבגר ,מספיק דליה יציק אחד במפלגת עבודה .אל תרד לרמה שלה. הגיעה זמן שחברי מפלגת עבודה ידאגו לטובת המדינה, ויפסיקו לעשות כותרות ילדותיות כדי ''לעצים'' את שמם. אתם רוצים להפוך למפלגת חד ספרתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
איזה שמות יש לכם בארץ...
Lipshits,
18/10/04 17:50
|
|
 |
57.
אבל אז לתדהמתי אמרו לי שאני גר
ל"ת
במדינה יהודית,
יוחנן המטביל,
18/10/04 17:47
|
|
 |
56.
פינס, תמשיך ככה, אל תרפה. אתה
רחוק, בגלל,
הכפיה הדתית,
18/10/04 17:45
|
אופיר, תמשיך ככה! אתה ושכמותך עומדים בפרץ שלא נהפוך למדינת תליבן. בקוראי את התגובות, קשה שלא להתרשם מכך שרבים מדי מבין היהודים יוצאי ארצות ערב טרם הפנימו את כל הפילוסופיה של המושג דמוקרטיה, זכויות אדם וחופש הפרט לחיים משלו. הם עדיין מושפעים ממאות שנות דיקטטורה, ציות וסגידה למנהיג, ויקח כמה דורות עד שזה ישתנה. עד אז צריך מישהו לעשות את העבודה הקשה של עמידה על המשמר למען נהול שפוי של המדינה והחברה, ללא כפיה דתית וללא כפיה כוחנית אחרת של בעלי זרוע שאינם מסוגלים לקבל תוצאה שלא נוחה להם. יש מליון דוגמאות, אבל מספיק אם נזכיר את הבריונים שהתנקלו לתולי מודעות מפלגה מתחרה או שהסירו את המודעות של המפלגה המתחרה. פינס, עשה טובה והגבר הלחץ. הצל את המדינה משכאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תרפה?
ענת,
18/10/04 20:25
|
אתם אבדתם כל צביון . איזה טיפוסים יש במדינה הזאת כולכם סובלים מרגשי נחיתות במקום להתפאר בהיסטוריה שיש לנו. איכס, גם אני לא אדם דתי אבל גאה במה שהעם היהודי מייצג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחוק,אל תרפה,כך איתך את פינס
ל"ת
והצל את המדינה,
אוינק אוינק,
18/10/04 18:18
|
|
 |
55.
אם אין חוק הכל כשר
פרחיה,
18/10/04 17:30
|
אם הכנסת העבירה חוק המחייב עובדי מדינה ונבחרי ציבור לארח על חשבון משלם המיסים רק במסעדות בעלות הכשר רבני, והחוק אינו נוגד את חוק יסוד כבוד האדם וחרותו, אז אין למר פינס ברירה. כל עוד לא חוקק החוק, רשאים גם בעלי מסעדות לא כשרות להתפרנס מהגשת ארוחות על חשבון תקציב המדינה. שר החוץ אינו יכול לכפות על חכים מגבלות שאינן מעוגנות בחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
למה לארח על חשבון משלם המיסים
א,
בנימינה,
18/10/04 17:24
|
|
 |
53.
pines
moshe,
18/10/04 17:22
|
|
 |
52.
פי פיפי פינס
ל"ת
מי זה בכלל?,
18/10/04 17:20
|
|
 |
51.
What is Kosher for non-Jews
Kosher PINES,
18/10/04 17:15
|
From the ''Wall Street Journal''. Hebrew National, part of the National Foods Division of ConAgra Inc., which has sales in excess of $100 million , now estimates that nearly 75% of its customers are non-Jews. Kosher is the symbol of HIGH QUALITY to many non-Jews says National Foods Executive VP Martin Silver In 1966, Menachem Lubinsky of ''Integrated Marketing Communications Inc.'' announced the following data on the kosher food industry Number of kosher consumers: two million Jews and 5 million NON-Jews = 71%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הלו , אתה נציג של מדינה יהודית
אתה יהודי,
נקודה,
18/10/04 17:15
|
זה שאתה לא שומר על כשרות לא אומר שאתה לא צריך לשמור על כבוד המדינה , היהודית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי זה נצר לשבט יהודה.
אריה,
18/10/04 18:52
|
ואין לזה שום קשר שהוא לכל הכשפים ולכל הלחשים שאתם מתעקשים להתעסק איתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם הארץ.יהדות, זה מוסר,תרבות,
ל"ת
מסורת ועוד.וגם,
דת.לא עדר,
18/10/04 19:40
|
|
 |
ההומניות של יהושוע? המוסר של
אריה,
18/10/04 21:39
|
דוד המלך? שמא שיטות הבידור של ''פילגש בגבעה''? אולי אהבת עמך ישראל של רחבעם? או אולי של ירובעם? חדל קשקשת ברשת! בבקשה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הפעם נפל פיניס בגדול
אזרח,
18/10/04 17:12
|
גם אוכל חינם וגם ''סובל. שיגיש לא רק בג''צ אלא שיילך ישר להאג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הפינס רצה לתת לה ''גוד טיים''
ל"ת
ולאכול סושי...,
18/10/04 17:11
|
|
 |
47.
Are you for real
jacob,
Memphis TN,
18/10/04 17:10
|
Dear Sir I am amazed to see a member of our parliment who is that low and has so little respect for our heritage. Your grandparents are rolling in their grave in shame from a piece of drek like you. You do not deserve to be a representataive of the Jeiwsh people in any way. may you rott in the hell in the world to come.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כשהפינ(ס) עומד השכל בתחת
אני כרגיל,
18/10/04 17:08
|
אופיר למרות שלא תמיד הסכמתי לדעותיך , ראיתי בך פוליטיקאי מזן אחר, עם רעיונות מקוריים וטיעונים מעניינים.
הפעם חביבי נפלת חזק, כי כנראה החלקת על הקיא שיצא מפיך.
שיהיה ברור: כללי הטקס אצל הצרפתים או האמריקאים והאנגלים או האיטלקיים נוקשים עד כאב ולא ניתן להזיז אצלם סיכה. רק אצלנו כל ממזר מלך שרוצה שהמדינה תתנהל כמו בסטה או חנות מכולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ראית בליצן הזה משהו יותר מש
ל"ת
מוק,התחלקת,
גם אתה,
18/10/04 17:49
|
|
 |
45.
כמי ששם משפחתו ז'
ל"ת
אתה מתנהג כמו,
פוץ,
18/10/04 17:08
|
|
 |
44.
נו באמת אין לך איך למשוך אש??
אוכל פיגולים,
כמוך,
18/10/04 17:01
|
הרי אתם הפוליטיקאים המצאתם את שיטת השלמונים, וכנראה זה שכותב את רשימת המסעדות הוא חובש כיפה, והוא ובני משפחתו חותכים מדי פעם ארוחות חינם במסעדות ברשימה. אבל לעשות מזה כותרת, השתגעת? תראה את כל העליהום לפני ואלו שיהיו עוד מאחורי, ואתה יודע הם אפילו צודקיםבנימוקים שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
צודק מאה אחוז !!!
אבי,
18/10/04 16:58
|
ממש נמאס מהצביעות הזאת ! הוא צודק ! שהדתיים יפסיקו להתערב לנו בצלחת ובכיס. מי שרוצה אוכל כשר ומי שלא לא, בלי כפיה בבקשה. בושה על כל התגובות שמגנות אותו, תנו לחיות חופשיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אז נניח שיגישו בג''צ
יעל,
דרום,
18/10/04 16:57
|
מה יהיה? כולה בשביל אורחת מהולנד, שתאכל כשר, מה הסיפור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
יש שערוריות יותר גדולות מזה
מוטי,
באר-שבע,
18/10/04 16:56
|
|
 |
40.
לא צריך להיסחף
רות,
שפלה,
18/10/04 16:55
|
אז תיקח אותה לאיזה מסעדה שאתה רוצה ותשלם, תהיה לארג', מה יש? היית מוצא כבר דרך לעקוף את זה, אף אחד לא מכריח אותך לאכול מה שאתה לא רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
קצת ממלכתיות לא יזיק לך פינס
ישראלי גאה,
תל-אביב,
18/10/04 16:55
|
כל מדינה בעולם מארח לפי תרבותה ליחס הנמוך. פינס באירוע פרטי יכול לאכל כל שרץ שרוצה, אבל כנציג מדינה ''יהודית'' יש לארח לפי מנהגי אפילו רק בן -אדם אחד שאוכל כשר. קצת כבוד וקצת פטרוטיזמ לא יזיק.
שבא שר מארה''ב שאוכל רק כשר מה תעשה??? קרה כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
mk pines
ilan bental,
yaffo,
18/10/04 16:53
|
with all due respect to mr. pines , he is off the mark . and this is from me , and i am not orthodox nor do i keep kosher .. but if mr. pines wants to entertain and the public to pay for it , there is nothing wrong with eating kosher . this is israel . if he wants to pay from his own pocket , he can go anywhere he wants .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פינס הישראלי המכוער,
David,
N.Y.,
18/10/04 16:51
|
במה נשארת יהודי? מה כבר נשאר מהמדינה היהודית מה? האינך מבין כי כלתה אליכם הרעה?ישראלים שחצנים משוחצנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קפה עם תחליף חלב מתירס
מוחה,
18/10/04 17:49
|
דייויד מניו יורק זקוק למסעדה הכשרה כדי להרגיש שהוא עדיין יהודי. הזהות היהודית שלנו בישראל אינה קשורה לאכילת גלידה ממרגרינה או שתיית קפה עם תחליף חלב מתירס אחרי מנת הבשר המכובס כשר למהדרין. אם תגיע אלינו תראה מה המשמעות האמיתית והאוריגינלית של היהדות, לא רק ריב בין רבנים מי מחמיר יותר במתן הכשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשבת ב n.y ולהטיף מוסר הגזמת!
ל"ת
מר ישראלי,
18/10/04 17:08
|
|
 |
STFU
Moshe,
USA,
18/10/04 19:42
|
If you do not like his opinion, YOU DENY HIS RIGHT TO AN OPINION ... Tell me, do you know that you are practicing Fascism?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he can hav an opinion in NY
isak d ä,
18/10/04 18:56
|
|
 |
36.
ignorant fool
Yoni,
mercaz,
18/10/04 16:49
|
you are in a JEWISH Country. START ACTING LIKE YOU ARE IN ONE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מניאק, קודם שלם מהכיס שלך !!
אפללו השני,
18/10/04 16:37
|
עוד גנב אשכנזי, גם אוכל על חשבון הציבור וגם רוצה אוכל לא כשר, יענה לעשות רושם על ההולנדית שהוא יודע לאכול צדפים. אגב אם תשלם מהכיס שלך את הארוח אף אחד לא יואמר לך מה לאכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
פיניס!!! אתה חי במדינה יהודית.
צבי,
18/10/04 16:27
|
|
 |
33.
SHKENAZI MASRIACH DERTY
MEIR YAEIR,
U S A,
18/10/04 16:26
|
HALF JEW HALF GERMAN.just to let you know you are in a jewish country wich have to be and is difrent from all other country!!!jewish people eat kosher food.see
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stupid Bully, that's what you
ל"ת
Are,
mr Yair,
18/10/04 21:39
|
|
 |
32.
שיאכל על חשבונו מה שהוא רוצה
חיים,
18/10/04 16:24
|
הוא לא קצת הגזים? גם אני לא אוכל כשר, אבל האם האורחת באמת ''תסבול'' במסעדה כשרה? אופיר ''פין-נס'' שוכח כנראה שבתור ח''כ הוא אמור לייצג משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Dear Mr. Penis
Rochale,
N.Y.,
18/10/04 16:16
|
Israel is a Jewish state. We should respect our heritage.
If you represent Israel, you shold remember to respect our heritage.
p.s.: Ever considered to change your name to something more polite?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i have a good name
ל"ת
offer penis,
18/10/04 18:58
|
|
 |
30.
מניפולטור מטומטמם -כשמו כן הוא
שי,
18/10/04 13:31
|
ה penis הזה מחפש כותרות זול ופרובוקטיבי. עלוב-נפש שמתבייש ביהדותו. הרי אותה הולנדית תתמה בוודאי כיצד מגישים במסעדה יהודית בשר חזיר. מעניין איך penis יסביר לה את העניין (''אנחנו אירופאים, כמוכם ?''...) האנטי-יהדות הזו תביא לסופה של המדינה היהודית מאחר ובהדרגה הסממנים היהודיים שלה נעלמים, ואז לכו תסבירו לאירופאים ולאמריקאים למה היהודים צריכים מדינה משלהם. הרי אם אנחנו כשאר העמים האירופאים אז אנחנו סתם קולוניליסטים שגזלו מהפלסטינים את מדינתם ואנחנו ראויים להפוך לגירסה הלבנה של דרום-אפריקה שכידוע הפכה להיות מדינה אפריקאית לכל דבר עם מיעוט לבן נשלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים, אבל עדן שפתך בבקשה!
ל"ת
מטומטם אביך,
בשפיות,
18/10/04 17:12
|
|
 |
29.
ח''כ ביזארי עוסק בנושא ביזארי
ל"ת
ככה זה בחיים,
18/10/04 13:30
|
|
 |
28.
רודף פרסומת ושנאת חינם
הבוז לח''כ שכזה,
חיפה,
18/10/04 13:29
|
פינס כבר מזמן לא השמיא את קולו ורק שנאת חינם מאפשרת לו להשמע. הריקנות שלו ממש זועקת אם זה מה שיש לו להשמיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
Pinnes 100% right
enlightened,
18/10/04 13:27
|
The state of Israel has no business with what Pinnes will or will not eat. These kind of restrictions are more suitable for regimes Israel would not like to be compared with.Do you think american poloticians and their guests are force to eat turkey with chrismas?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אין כפיה אפילו ההפך
ישראלי,
חו''ל,
18/10/04 13:25
|
שגריר באוסטריה נוסע ברכב שרד ביום כיפור .
במדינות רבות קבלת הפנים ליום העצמאות של ישראל אינה כשרה ומזמינים אליה את הרבנים וכו' באותה מדינה .
פינס , תסבול קצת בלי שרימפס לארוחת צהרים . מהתלונה ברור זוהי ארוחה על חשבון משרד החוץ . רק לא ברורה לי הצביעות ארוחת צהרים של ח''כ מהשמאל הקיצוני שלא עשה בחייו מאומה חוץ מכותרות חייבת להיות כשרה שממילא אף אחד לא ידע עליה וממילא לא יפגע ברגשות של איש - כשרה . וקבלת פנים בחו''ל ליום חגה של המדינה - טריפה . זאת ועוד פינס סירב לפני 10 שנים כאשר היה פעיל פוליטי שולי וזניח במערך לג'וב של שליחות סוכנות יהודית באמריקה בנימוק - השכר נמוך מדי .ומי שרוצה לתבוע אותי תביעת דיבה זה מתועד בפרוטוקול של ועדת עליה וקליטה . כנראה לא הספיק הכסף שהציעו לו לשרימפס או בייקון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אך באירוח רשמי אין ספק שצריך ל
גזר,
18/10/04 13:19
|
אני אוכל לא כשר, וכך גם ח''כ פינס, אך באירוח רשמי אין ספק שצריך לשמור על צביון מסוים, מה גם שזה על חשבון המדינה. אני מקווה שלפחות הרשימה מכובדת ויש בה גם מסעדות טובות (אם ח''כ פינס רוצה, אני יכול לספר לו על לפחות 10 מסעדות כשרות סבירות ומעלה) יש לי שמץ של הרגשה שח''כ פינס רוצה לתפוס כותרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שישנה את שם המשפחה הנלעג הזה
ל"ת
הנה נושא,
חשוב באמת,
18/10/04 13:16
|
|
 |
23.
זו לא כפייה דתית
ליאורה,
18/10/04 13:14
|
זו שמירה על צביונה היהודי של מדינת ישראל כמדינת היהודים. מר פינס, אתה מספיק שנים איש ציבור, לא נמאס לך לעשות כותרות משטויות. מה אתה רוצה להזמין אותו לסטייק חזיר או פירות ים? בחו''ל יש לו מזה מספיק. זה גם יחודה של מדינת ישראל. המדינה כלכ כך עסוקה בדברים רצינים, איזה שטויות אתה בוחר להתעסק. סתם ממשיך לפגוע בתנועתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
קיבל ספין תקשורתי על נושא לעוס
ל"ת
ירושלמי,
18/10/04 13:07
|
|
 |
21.
בושה וחרפה
יהודה מוזס,
פתח תקוה,
18/10/04 13:06
|
לא ידעתי שלאכול כשר זה סבל. תתביש לך ולשכמותך. יפה לראות שיש מעט אנשים כמוך שסובלים מעצם היותם יהודים. יבל עליך וחבל שדברים אלו נכתבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
משגיחי כשרות?
ענת,
18/10/04 13:03
|
בכל מקום בעולם יש מקום חשוב לדתות . תראו בארה''ב בקריסטמס רק במדינת ישראל נושא הדת הוא כפיה ולא אין. נמאס לשמוע את כל המטורללים שמרגישים תמיד מאוימים על ידי המסורת היהודית. אגב אני לא דתיה רק נוסעת הרבה לחו''ל ומבחינה עד כמה חשובה הדת בכל מקום בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענת, את חיה בבועה
יואב,
18/10/04 19:42
|
אני חי בארה''ב, וכאן יש הפרדה בין דת ומדינה. בקריסטמס חוגגים פה גם את חנוכה. אין סיכוי בעולם, שמשרד החוץ האמריקאי ינחה עובד מדינה להתנהג על-פי עקרונות דתיים, אז מספיק עם הדמגוגיה. דרך אגב, חלאס עם היציאה ''אני לא דתי אבל'', יש לי חדשות בשבילכם-אתם דתיים-אז אל תתביישו בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
דבריו הוצאו מהקשרם
שאול,
18/10/04 13:03
|
מר פינס: א. אני מקווה שדבריך, בפי שמוצגים, הוצאו מהקשרם. ב. מה אכפת לך להזמין את האורחת דווקא למסעדה יחודית שאין כמותה בהולנד? הרי כשאת תתארח בהולנד, היא תארח אותך בבית קפה יחודי להולנדים : ה''קופי שופ''?!?!?! לא כדאי לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מהפתאום הוא מזמין אותה לארוחה
יעלי,
18/10/04 13:01
|
במסעדה כשהמצב הכלכלי כה רעוע רוצה- יתכבד ויזמין אותה לארוחה בביתו וע''ח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מר פינס-פז? היקר
שואלת,
18/10/04 12:58
|
האורחים יעריכו הרבה יותר אדם שנאמן לדתו,שבעבור זה הם הצביעו באו'ם בעד מדינה יהודית א ח ת בעולם לעם היהודי. אחרת מה צריך מדינה יהודית אם האנשים לא שומרים את העקרונות היהודים. אז אם אתה כ''כ אוהב את המדינה,כבד את עקרון הכשרות כדי שהאורחת תאמין בנחיצותו של העם היהודי במדינה משלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לסבול? לא נסחפת מה יקרה לה?
נעמי,
ת''א,
18/10/04 12:56
|
מה יקרה לגב' ההולדנית אם היא לא תאכל שרימפס וחזיר לא מתים מזה, יצור מגעיל שכמוך אתה מדבר כמו שאתה אוכל כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פינס חתיכת חזרזירון זה מה שמענ
לאה,
18/10/04 12:52
|
זה מה שמעניין אותך שמארחים אנשים במסעדה כשרה. כאשר בת''א אי אפשר כמעט למצוא מסעדה כשרה לא שמעתי אף פעם את אבירי זכויות האדם מתלוננים על כפיה חילונית. איבדנו לחלוטין את הצביון היהודי של המדינה הזאת לא יודעת איזה זכות קיום נשארה לנו כאן בארץ הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
פינס- אוכל טרפות
מוטי,
חיפה,
18/10/04 12:51
|
שיתבייש לו הטמא הזה. זו מדינה יהודית והוא צריך להיות גאה בפני האורחים שלנו על המסורת היהודית בת אלפי השנים. בינתיים יש יותר כפייה חילונית מאשר כפייה דתית. כשסגרו את ערוצי הדת ברדיו זה לא כפייה חילונית? למה הוא לא אומר את זה הצבוע הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שינוי של השנים האחרונות
ישראלה,
19/10/04 14:49
|
ליויתי שנים אורחים של משרד החוץ. אתר הבית שלנו היה אלהמברה הבלתי כשרה, הסקוטש האוס ביפו ושה סימון בירושלים. בהחלט הרעת תנאים. לא פלא שיחסי החוץ בירידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
Good morning Eliahu
John,
Miami,
18/10/04 12:51
|
You really wont to convince us that is new for you that Iran and Israel are Teocratic countryes? the religion control this primitive countryes!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ברוך הבא למדינת היהודים
hgi,
18/10/04 12:49
|
איני יודע אם אתה משרת במילואים, אם יצא לך תגלה שגם חיילי צה''ל, בנינו היקרים נאלצים לאכול אוכל כשר. החיים קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לקרוא ולא להאמין
דן,
18/10/04 12:49
|
מפלגת אופוזיציה. אנשים ברחובות עם מקררים ריקים ועל מה התרעומת של הח''כ ? מה מטריד את מנוחתו ? קראו: ''לתדהמתי אמרו לי במשרד החוץ שאני לא יכול לארח אותה במסעדה לא-כשרה'' . לתדהמתי ? איזו טרגדיה עצומה. אנו משתתפים בצערך על כך ש''אבל למה היא צריכה לסבול? '' רחמים. לפעמים אני לא מאמין איפוא הם חיים. איפוא ? נ.ב: לידיעת הקורא, עמיר פרץ, הוא מנהיג במפלגה שלך והסיב שלא תקבלו קול אחד בעיירות הפיתוח. אולי במסעדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תשנה את שם המשפחה למשהו
ל"ת
יותר ייצוגי,
18/10/04 12:48
|
|
 |
9.
הנה כל משגיחי הכשרות מגיבים
פקמן,
18/10/04 12:45
|
מה מה שקורה שלגנבים יש זמן פנוי בזמן שאחרים עובדים בשביל לחמם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלא אוכל כשר ''שיחנק'' ?????
ל"ת
כהנא צדק,
18/10/04 13:02
|
|
 |
פוסל במומו פוסל....
ל"ת
דן,
18/10/04 12:51
|
|
 |
8.
לא יאומן
דני,
18/10/04 12:41
|
עכשיו אני מבין איך מפלגת העבודה לא מצליחה לקבל מהציבוריות הישראלית המסורתית יותר משלושה קולות. עד שיש סיכוי למפלגת עבודה עם מדיניות הרסנית של הליכוד בא ח''כ הנכבד (רבים יחלקו) ומתעקש לתת למפלגה שלו את הציוויון המנוכר שאיפיין אותה כל השנים. אז מלא, הטענות שלך מר פינס מכעיסות ולא ראויות לתפקידך כח''כ בישראל,מלא. אבל פוליטת - מר פינס - קצת תבונה - אתם רוצים להתחרות ב 15 מנדטים של שינוי (שזה פוטנציאל המצביעים שאוהב את טענותך המגוכחות) או להיות מפלגה גדולה ? טוב, כנראה שגם אתה ויתרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אני מסכימה עם מספר 1 צודק!
ל"ת
אתי,
הרצליה,
18/10/04 12:40
|
|
 |
6.
לסבול מאוכל כשר???
לא דתי,
18/10/04 12:39
|
אין גבול לשנאה שמפגין הח''כ. ממתי סובלים מאוכל כשר? מישהו שם חתיכות זכוכית באוכל כשר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו ש ''מים גנובים ימתקו'' כך כש
אריה,
19/10/04 08:12
|
|
 |
i went to a great kosher
BRUNO,
18/10/04 19:02
|
in merkaz azrieli a very nice restaurant in tel aviv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פינס, עד כמה השנאה שלך ,בושה.
אור,
תא,
18/10/04 12:38
|
אתה לא מתבייש? עם מה אתה מתעסק? חסר לך מה לעשות כנבחר ציבור? זהו בדיוק הסיבה שאתה והמפלגה שלך הגעתם לתחתית, ועוד אתם מתיימרים להיות מפלגת שלטון. יש אנשים רעבים במדינת ישראל, כל כך הרבה בעיות להתעסק איתם וכל דאגתך באיזו מסעדה אתה ושכמותך תאכלו,וכמובן על חשבון הקופה הציבורית. קשה, קשה בלי שרימפס מאכלי ים קצת שרצים בשר לבן. שתדע אגב, מסעדות אלה מאוד יקרות,סליחה שכחתי,משלם המיסים הישראלי משלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משרד החוץ מתעסק בקקה
dan,
18/10/04 12:57
|
|
 |
4.
באמת בוקר טוב לך
דובי,
ר''ג,
18/10/04 12:38
|
גם אסור לך לנהל שיחות בשבת. אתה נציג מדינת ישראל.
הערה נוספת - ''מילא אני, אבל למה היא צריכה לסבול?'' - אפשר לחשוב שלאכול כשר זה סבל בל יתואר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה גם לא תענוג גדול .
ל"ת
siva,
18/10/04 12:58
|
|
 |
3.
בתקשורת ובמערכת המשפט יש כפיה
יהונתן התרסי,
18/10/04 12:38
|
אז מה. בתקשורת ובמערכת המשפט יש כפיה חילונית \ שמאלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right.
Moshe,
USA,
18/10/04 19:52
|
|
 |
2.
תתבייש לך. אוכל חינם על חשבוני
אני,
18/10/04 12:36
|
אתה לא מתבייש? זו מדינה יהודית אם שכחת. כל הכבוד באמת על בעיטה בעקרונות היהדות שהביאוך עד הלום, שכן העם היהודי לא היה שורד לולא דבקות במסורת. מה הבדיל אותו? חסר כבוד לעמך. מתרפס בפני עמים זרים. פשוט בושה. לא בא לי שתאכל שרצים על חשבון המיסים שלי. תממן מכיסך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרזיט כמוך בכלל משלם מיסים?
פקמן,
18/10/04 12:46
|
זה לא תורתך אומנותך? וגם הרי על הכסף השחור שאתה מקבל אתה לא משלם מיסים הרי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרזיט?
אני,
18/10/04 13:06
|
|
 |
אתה אבוד,''פקמן''
איזה שם בחרת,
18/10/04 13:01
|
|
 |
לפקמן.
דן,
18/10/04 12:55
|
אני משלם מיסים. 4 שנים בתוך לבנון. אינני דתי - ואני אומר לך שתגובות כמו שלך רק מחזקות אותי שהאמת אצלו. לא אצלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עובדת
אני,
18/10/04 12:50
|
|
 |
דתיים הם פרזיטים מוצצי דם!
ל"ת
ולא יעזור לכם!,
18/10/04 16:35
|
|
 |
I like this guy...
Adolph H.,
Germany 1933,
18/10/04 19:56
|
Sounds like Gebeles..
Did not htink the Jews will be so anti-Semitic...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נשמע כמו גבלס!
ל"ת
שמאל קיצוני,
=פאשיזם,
18/10/04 17:10
|
|
 |
deg
abc,
19/10/04 10:54
|
|
 |
1.
אם הוא רוצה שישלם מכיסו על האר
פינס חצוף,
וגם צבוע,
18/10/04 12:14
|
אירועים רשמיים של מדינת ישראל הנערכים על ידה וממומנים מכספיה המדינה חייבים להערך במקום המקפיד על כללי הכשרות. אירוע פרטי תוכל לעשות היכן שתרצה, גם במסעדה המגישה חזיר עם גבינה ביחד רצוי ביום כיפור אך זאת תשלם מכיסך!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינס לא צבוע
דניאלה,
18/10/04 12:41
|
הוא צודק . אם זה היה לשם היהדות אז אפשר להבין. הכל עניין של כסף ושליטה. מה לגויה ולאוכל כשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבוע באבו הבוא
איקס,
18/10/04 12:46
|
מה לגויה ולאוכל כשר את שואלת?
היא באה למדינה יהודית וצריך להתפאר בעקרונותנו ובייחודיות שלנו ולא להתבזות כמו מר פינס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פי-נס וואו מזמן לא דיברתה ולכן
יהודי,
דרום,
18/10/04 13:15
|
מסכן פינס מפלגתו במרדף אחרי עצמה למששלה הכביש משובש ובאופוזיציה כנראה השכל משובש, אגב גם בלי הצהרתך רואים שאתה לא כשר בזילזול שלך בסימלי היהדות גם בהולנד אוכלים אוכל הולנדי אז למה שהיא לא תטעם אוכל ישראליץ אגב אם זו בעיה אל תארח היא בטח לא תעלב ואולי אף תשמח להתארח אצל יהודי ולא גוי דובר עברית בלשונו של ליבוביץ. אגב כמי שמצביע מפלגת העבודה אני מזמין אותך לטעום אוכל טעים וכשר אולי פעם תלמד לא רק תתקיף וסתם כל תתחיל לעשות את תפקידך מלבד להיות נגד ניצחי.
הגב לתגובה זו
|
|