 |
67.
לא דייקתם ב-2002 היה שעון קיץ
יחיאל,
אלון שבות,
23/10/04 22:01
|
לפני שנתיים תשס''ג (2002) יום כיפור יצא בשעון קיץ. ונחשו מה... זה לא היה נורא. התחלנו (וסיימנו) להתפלל שעה מאוחר יותר. חוץ מזה להזיז את השעון יומיים לפני הצום לא מרגיל את הגוף. אם כבר אז להזיז לפחות שבוע לפני יו''כ. בכל מקרה לדעתי לא צריך את זה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
שעון קיץ מבזבז אנרגיה
ג'ו פלקונטי,
21/10/04 19:39
|
גם כל מי שמתנגד לשעון הקיץ, מסכים ששעון הקיץ חוסך אנרגיה אבל אומר שיש נימוקים אחרים למה לבטל את שעון הקיץ.
אבל גם זו טעות. שעון הקיץ רק גורם לבזבוז אנרגיה ולא חיסכון.
אנרגיה מתבזבזת בשני אופניםעיקריים: דלק וחשמל. אז לגבי חשמל, ידוע שבשעות האור יש צריכה קטנה יותר של תאורה לעומת שעות החושך - אבל צריכה רבה יותר של מיזוג אויר. והיות וצריכה ממוצעת על מיזוג היא פי 5 בערך מהצריכה על תאורה, יוצא מזה שהארכת שעות האור גורמות לירידה מסויימת בצריכת החשמת לתאורה, אבל עלייה תלולה בצריכה למזגנים.
גם צריכת הדלק עולה בתקופת שעון הקיץ, היות ושעות האור אחרי העבודה ממריצות את האנשים לצאת יותר וליסוע יותר מאשר בימים בהם חשוך כבר בזמן היציאה מהעבודה.
לכן גם משיקולי חסכון באנרגיה חובה לא להתקין יותר שעון קיץ בארצנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שטוב לארופאים לא טוב לנו?
b,
b,
01/11/04 20:30
|
|
 |
65.
זה פוגע בחילונים
אחת,
שאכפת לה,
21/10/04 13:19
|
|
 |
64.
למה להצמיד לשעון ארה''ב אולי
ל"ת
לשעון אירופה?,
21/10/04 07:30
|
|
 |
63.
שעון הקיץ - פרובינציאליות
מאמי,
להאסה,
21/10/04 01:38
|
שעון הקיץ - פרובינציאליות ישראלית טיפוסית. בניגוד לאירופה הצפונית, בישראל תוספת שעות אור היא גם תוספת שעות חום על כל מה שכרוך בכך. וגרוע מכך זו תוספת של שעות חשיפה לקרינת השמש המסוכנת. מה שגורר עליה בנזקי שמש ומחלות סרטניות חו''ח. וכן, זה גם עולה למדינה כסף לטפל בזה (למי שחושב שהעיקר החיסכון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לממשלה יש מטלות אחרות
עמרם אביבי,
טקסס - ארה''ב,
24/10/04 21:16
|
תסלחו לי על דברי הכפירה - מה פתאום ''מזיזים'' שעון - ולמה לכל הרוחות זה תפקידה של ממשלה? מןסדות ובתי ספר יכולים בקלות לקבוע שיום הלימודים יתחיל בשעה זו או אחרת. כל חברה תוכל להחליט בעצמה וגמרנו. למה לבלבל את השעון ואת המחשבים? כבר צריכת החשמל איננה פונקציה של שעות היום. למדינת אריזונה בארה''ב נפל האסימון - אין להם לא שעון קיץ ולא כאב-ראש ותאמינו לי ששום דבר לא קרה להם... (אפילו חוסכים כמה פרוטות)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
פורז,לחינם אתה דואג ליום
יגאל כהן,
רחובות,
21/10/04 01:06
|
הבא שיבא עלינו לשלום. הרבה הרבה לפני כןל אתה כבר תצא בחוץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יום הכיפורים הבא עלינו לשלום, הוא הבעיה של מי שיחליף אותך בממשלה. מה אתה דואג לו, לפני שאתה יודע מי זה בכלל!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
רק טיםש מרוקאי כמו ישי מדבר כך
דני ב.,
השרון,
20/10/04 23:53
|
איזה טיעון מטומטם נותנים אנשי ש''ס. ובכלל הטענה על פגיעה בקודשי ישראל. מה קדוש בשעון קיץ או חורף ומה חילול היהדות כאן? הרי הצום לא מתחיל לפי השעה אינו נגמר כך אלא לפי הכוכבים. יתיחילו יותר מאוחר ויסיימו יותר מאוחר בשעה מה קרה? אולי ם יסביר לי מי שמתיימר להנהיג תנועה בארץ וגם לצערי היה בשלטון הכיצד Zה בארצות הברית שיש שם יותר יהודים מאשר בארץ הקודש לא מעז מישהו לצאת נגד שעון הקיץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שעון הקיץ רק מזיק
ג'ו פלקונטי,
20/10/04 21:51
|
בכלל - למה כולם נוהים כעדר כבשים מסוממים אחרי התאוריה ששעון קיץ מועיל למדינה או לכלכלה?
בדיוק להיפך.
במקום לצאת מהעבודה לעת ערב וליסוע בנעימות הביתה - עוזבים את העבודה לאור יום ונוסעים בחום הגדול הביתה. התוצאות הנובעות מכך קשות. אנשים עייפים יותר, עצבניים יותר, תפוקת העבודה יורדת ומספר התאונות עולה. תראו בעצמכם מה יקרה אם בשנה הבאה יבטלו את שעון הקיץ - ובסוף הקיץ תעשו השוואה. החיים יהיו הרבה יותר יפים ופוריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
פורז - אתה איש קטן וסכסכן
ל"ת
איך דוקא אתה,
נולדת יהודי?,
20/10/04 20:49
|
|
 |
58.
מישהו מוכן להסביר לי
נעמה,
ירושלים,
20/10/04 20:38
|
למה בכלל צריך שעון חורף שישאר שעון קיץ כל השנה מה טוב בזה שב 5 אחר הצהריים מחשיך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזריחה תהיה שעה מאוחר יותר
גלילאו,
21/10/04 15:07
|
כך למשל בשיא החורף השמש תזרח בשיא החורף ב 7:40... . ילדים למשל ילכו לבית הספר כשבחוץ חושך גמור. לא רעיון טוב... :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רע בזה ?
רגוע,
קריית רגועים,
21/10/04 01:43
|
|
 |
57.
PORAZ: Good thinking
Spirit,
20/10/04 20:37
|
Haredim: It is not the end of the world! Why to hate so much The entire Jews in the world survive, so you will too Open minded never killed anyone. Please try to open your mind, or this is the problem with the real face of fanatics
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אדולף היטלר --היהדות אסונינו..
ל"ת
דוס מאוס ודחוי.,
20/10/04 20:09
|
|
 |
55.
כבן אדם דתי אודה לך מאוד
רמי,
רמת גן,
20/10/04 19:34
|
כבן אדם דתי ושומר מסורת, מאוד אשמח אם תעשו את החגים בשעון קיץ, נהרס לנו כל החג בקושי מתחילים את היום צריכים כבר מהר לרוץ ולהתפלל מנחה וערבית ולא מספיקים לטייל כלום, אמנם זה קשה קצת ביום כיפור אבל נהנים כל חג הסוכות, אבל חבל שאתה עושה א''ז בגזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אנו חלק מן העולם- לא מהגטו
הצודק,
20/10/04 19:20
|
איך זה שיהודים חרדים יכולים לחיות על פי שעון קיץ בניו יורק, והעולם לא מתהפך? אגב, החרדים באמריקה עובדים, והם צריכים לבוא לעבודה בשעון של הגויים. אז מוטב שהחרדים שלנו יתרגלו שישראל היא מדינה ולא עיירה.
או שהיא בכל זאת עיירה גלותית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שעון קיץ ויום כיפור
צומי,
צפוני,
20/10/04 19:13
|
לא מבין הבעיה. א. 25 שעות הצום נשארות תמיד 25ש'. ב. אפשר לקום יותר מאוחר בשעתיים. ג. אפשר להתחיל בתפילה ב6 בבוקר, לעשות הפסקה גדולה בצהריים עד 6 ולגמור ב-8 בערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
פתרון הגרעון הכלכלי
יהודית,
השרון,
20/10/04 19:08
|
במדינת ישראל, ארץ שטופת שמש רוב ימות השנה, אין כלל צורך בשעון חורף. אפשר לחוקק ששעון קיץ יהיה השעון על פיו פועלת המדינה. כך יקטן הגרעון. אף אחד עדיין לא שמע במדינתנו הקטנטונת על הפרדת דת מהמדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
If the haredim dont like it ..
David,
20/10/04 18:43
|
If the haredim dont like this arrangement they are welcomed to change the date of Yom Kipur or to fast extra few hours (with all their sins they have to fast for the entire year !)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE WRONG!!!
god,
up there,
20/10/04 20:13
|
With their sins a lightening should have hit them as I write, even a one year fast will not help them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילא האנטישמיות, אבל האנגלית
תודה על החשיפה,
20/10/04 19:17
|
|
 |
50.
פורז
לוי,
ירושלים,
20/10/04 18:30
|
איך זה שעוכר ישראל יש לו מקום בממשלת ישראל. ראינוהו מצביע במקום מישהו אחר. מה הוא עושה בכלל בארץ ישראל כשהוא שונא כל כך את עם ישראל ואת מורשתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
זה מפריע אולי לחילונים ולא לחר
מיכל,
20/10/04 18:29
|
החרדים כבר התרגלו לזה וכלל וכלל לא מפריע להם, כל זמני התפילות נערכים בשבתות לפי שעון השמש דהיינו הזריחה והשקיעה ואין שום הבדל בין שעון הקיץ לשעון החורף לדתיים ולחרדים, השעון קיץ מפריע ביותר לחילונים שצמים ביום הכיפורים כי הם קמים בשעות הבוקר הרגילות ורק להם הוא מתארך, רק לחילונים שהם קצת שומרי מסורת מפריע שאי אפשר ליסוע במוצאי שבת משעה מאוחרת יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
פורז היקר - מקומך במפלגתנו
אדולף,
ברלין,
20/10/04 18:28
|
בשנת 1945 נאלצתי להתאבד, בגלל שלא נותרו סביבי אנשים כמוך. החמצן של האדם הנאור - זו רדיפת היהודים והיהדות. חזק ואמץ, ואל תרתע מתעמולת הזועה של החרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48 אתה כזה מטומטם.
דני ב.,
השרון,
20/10/04 23:56
|
מה הקשר בין פורז להיטלר ובכלל יהודים בזמן האחרון ירדו מהפסים בכינויים שהם מכנים כל מי שדעתו אינו כדעתם. אולי תסביר מה הקשר בין שעון קיץ להיטלר? אם לא תתנצל בפני פורז או בכל מי שמוחך הקודח מכנה בכינויים נאציים אזי אני אזמין אותך ואת כל הדומים לך לצאת מאותה ארובה שסבי וסבתותי יצאו מקום הארור ההוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה להצטרף?
ג'ו פלקונטי,
20/10/04 21:46
|
סחבק וחברים הולכים לייסד עיתון סאטירי הומוריסטי אמיתי. אתה מוזמן להצטרף. אף.אר.אי.די.אר.איי.קיי.שטרודל.וואלה.
קפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sey,
noni,
here and now,
20/10/04 20:14
|
What kind of truck went over your mother before she was having you?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לש''ס והאחרים, מסירת ארץ ישראל
תנו להם להשלים,
את עוונם!,
20/10/04 18:23
|
זה פשע! הזזת השעון זה דגדוג! הצום אינו מתארך, כי משך היום אינו משתנה. הארץ עושה את אותו הסיבוב סביב השמש. תנו להם להשתעשע ברישעותם. לנו זה לא מזיק ולהם זה מקצר את הדרך לגיהינום, אז מה אכפת לכם? השחר יעלה והלילה ירד, מבלי התחשבות בשעון של פורז. הבעיה יכולה להיות עם שעת התחלת העבודה לאחר התפילה. אפשר להסתדר עם זה. רק אל תפריעו להם לנהל את המדינה שהם ניכסו לעצמם והרסו, תנו להם לגמור את העבודה המלוכלכת ואז נתחיל הכל מחדש - נקי, טהור ובלי כל הגועל נפש הזה של מלחמת חרמה ביהודים ובמורשתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
פשוט בושה. איש מגעיל. (+ל-36)
רוני,
ירושלים,
20/10/04 18:21
|
כל שבוע פורז יוצא מגדרו כי למצוא דבר חדש שיפגע בחרדים וביהדות. אני לא חרדי אלא דתי לאומי, ובמקרה הזה פורז פוגע לא רק בדתיים, אלא ברוב היהודים, שצמים או לפחות משתדלים לצום ביום כיפור. מדהים כמה שנאה יכול להכיל איש אחד.
אה, ותגובה ל-26 - הצום לא מתארך, טכנית, אבל ההזזה הזאת אומרת שיש עוד שעה בסוף הצום, כשהכי קשה, במקום שעה בתחילת הצום, כשקל לצום. זה מאוד מקשה על הצמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מלך!!
יהודי,
20/10/04 18:18
|
תודה לך פורז.אולי אתה תעצור את האירניזצייה ותביא את הארופאיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ששה מליון יהודים נרצחו באירופה
דוס,
20/10/04 20:12
|
|
 |
44.
אסופת טיפשים מגיבה במעריב!
שקל'ה,
20/10/04 18:17
|
אני נדהם לראות עד כמה עם ישראל טיפש וכורך את מעשיו של השר בענייני כפייה חילונית.אתם בורים,נבערים וטפשים.העניין יועיל למשק.אבל,מצד שני זה גם יאלץ פרזיטים כמוכם לצאת לעבוד ולהפסיק לייצר ילדים,לשבת על קופת הציבור ולהתיישב במקומות שאני התור מילואימניק - שומר עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להתלהם
אספן חכמים,
20/10/04 19:33
|
עדיין אף אחד לא הוכיח את התועלת למשק. שנית וזו השאלה האם זה טוב לי, במקרה הפרטי שלי ושל כמה מחברי הפגיעה בשעון הביולגי שלנו לא מועילה. שלום גמדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אל תתרברב-אולי לא תהיה בממשלה
ל"ת
גיל,
20/10/04 18:06
|
|
 |
42.
דתי שתומך בהצעה
יאיר,
ירושלים,
20/10/04 18:03
|
אומנם השר פורז הוא אחד האנשים שאני לא אוהב וזה בלשון המעטה. במקרה זה אני תומך בהתלהבות בהארכת תקופת שעון הקיץ עד אחרי החגים. סוף סוף יהיה לנו חג נורמאלי עם יום ארוך שבו נספיק להנות עם המשפחה.
אני מציע שאת שעון הקיץ יחילו לפי לוח השנה העברי והוא ימשך מפורים עד אחרי חגי תשרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה !!!!!
צם בכיפור,
שרון,
20/10/04 22:25
|
וכתבתי כבר שפורז יעשה משהו אחד חיובי ונוכל סוף סוף להנות בסוכות !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזדהות
רות,
20/10/04 18:50
|
|
 |
41.
למה שעון הקיץ קשור לכמה צמים?
ליאור,
20/10/04 18:00
|
מה הקשקוש הזה? לפי הדת אמורים לצום משקיעת החמה בערב יום כיפור עד שקיעתה למחרת, לא? בתקופת התנ''ך עשו ככה, לא? לאף אחד לא היה שעון על היד, ובטח לא דיברו אז על שעון קיץ ושעון חורף, אז שהדתיים האלה יסבירו לציבור מה לעזאזל הם רוצים מפורז? חוץ מזה, אם יש להם בעיה, שיבוא איזה רבי ויוציא איזה פסק הלכה לטובת הציבור שלו שאסור להתייחס לשעון הקיץ של פורז הכופר ביום כיפור או משהו טיפשי כזה, ויעזוב אותנו בשקט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לפחות שלפורז יהיה הישג ממשי
צם בכיפור,
בעד השינוי,
20/10/04 17:56
|
פרט לפגיעה בחלשים ושכבת הביניים לפחות שנוכל ללכת לים בסוכות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הצום לא מתארך !
צם בכיפור,
עוד שעה ?,
20/10/04 17:53
|
חישוב פשוט הוא יתחיל שעה מאוחר יותר , ויסתיים שעה מאוחר יותר,
וזה לא כל כך נורא לעומת הרווח בשעות האור בסוכות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שינוי מוכיחה שיש אלוהים!
:-),
20/10/04 17:53
|
כל פעם שאני שומע על מעשה או רצון של שר משינוי, ורואה שהמדינה ממשיכה להתקיים למרות ישיבתם בממשלה, אני משתכנע מחדש שיש אלוהים והוא שולח לנו סימנים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
סמרטוט
אלי,
20/10/04 17:50
|
|
 |
I did ;-)
ל"ת
Tomi,
Bnei brak,
20/10/04 20:16
|
|
 |
36.
כפיה חילונית
קובי,
20/10/04 17:42
|
כפיה חילונית לא נגד החרדים אלא נגד כל הדתיים וכותב את זה דתי שהצביע- שינוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני איש שינוי שהצביע ש''ס
ל"ת
יגאל,
רקפת,
20/10/04 20:59
|
|
 |
35.
אנטי יהדות דווקא בישראל
יהודי,
חו''ל,
20/10/04 17:40
|
יותר ויותר קל לחיות כיהודי דווקא בגולה. זה אבסורד חולני ואירוני אבל נכון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליצן
RH,
20/10/04 22:00
|
|
 |
ליצן
RH,
20/10/04 21:58
|
|
 |
34.
בזבוז כסף והרבה - ןלא חסכון
קידי,
20/10/04 17:38
|
הבזבוז של עוד שעת מיזוג אויר כל יום עולה למשק - הרבה יותר מהחסכון בתאורה. אבל למי איכפת מהאמת - כשאפשר לחזור על שקר שוב ושוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מדובר בשר או, בדביל???
דוד,
20/10/04 17:37
|
אני המום מהיכולת של שר במדינת ישראל להתנהג כמו ילד בגן. משחקי חתול ועכבר עם הציבור הדתי. למה??? למי זה נחוץ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי טיפשון...
חכם,
20/10/04 18:14
|
תנסה להבין כי חוסכים בשעות חושך ובכך גם בחשמל וכן השעון עצמו מותאם לעבודה מול חו''ל.מדובר במיליארדים של רווח וחסכון.אבל אני לא מצפה מחובש כיפה להבין זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר בדביל
דגכדכ,
20/10/04 17:46
|
|
 |
32.
צודק בהחלט, הגיע הזמן
נילי,
תל אביב,
20/10/04 17:32
|
|
 |
31.
חרטטן -טוב בדיבורים חלש במעשים
דן למדן,
20/10/04 17:32
|
שינוי לא עשתה כלום ממה שהבטיחה.
לא נישואים אזרחיים. לא ביטול חוק טל. מאות מיליונים עדיין זורמים למוסדות דת ומתנחלים.אזרחות לבנים של עובדים זרים-הצחקתם אותי.
מפלגה של חרטטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
פורז - אסטרונאוט
אלי,
ירושלים,
20/10/04 17:31
|
אינני דתי אך אדם כמו שר הפנים אברהם פורז ממש מעצבן ומרגיז אותי.יש לו בעיות עם הרשויות המקומיות, הוא מלין שכר של עובדים ומה שמעניין אותו זה שעון הקיץ. זה מעניין אותו כי כך הוא לדעתו פוגע בדתיים ומפריע להם ומזה כנראה הוא נהנה. חבל, היה הרבה יותר טוב שהוא יהיה שר החוץ העיקר שיהיה רחוק מפה. הבן אדם הזה הוא סתם מזיק..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לכל מי שצם ביו''כ
ציוני,
20/10/04 17:28
|
במידה והמנעות מאוכל מחפרת על עוולותיכם שעה נוספת רק תנקה אותכם עוד יותר. - אין סיבה למותם של ילדים בשעות הערב החשוכות מתאונות דרכים, למעט פוליטיקת הקמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
יותר הזדמנויות לאנטישמיות
אסתרליין,
20/10/04 17:25
|
ראו נא, לפעמים מותר ליהודי להיות אנטישמי. בשעום החורף יש פחות הזדמנויות. פורז צריך יותר הזדמנויות, אז שיאריכו את שעון החורף. הגיוני ונכון ללא ספק.
איש ענק בהחלט, גדול מהחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אין כאן ענין דתי
ירושלמי,
20/10/04 17:22
|
זה באמת יותר נח שליל הסדר בשעון חורף (לילדים קל יותר להשאר ער) ושגם יום כפור הוא בשעון חורף (אף ש-25 שעות הן 25 שעות) אך אין כאן כל פגיעה בקודשי ישראל (חלול השם לטעון פגיעה בקדשי ישראל כאשר לא מובא כל נימוק לכך). הענין הוא נוחות, כל עוד ניתן להתפלל בבוקר לפני העבודה - אין כאן ענין דתי.
ואגב, עוד לא פגשתי אף יהודי שעלה ארצה בגלל הקשיים שנגרמו לו בחו''ל משעון הקיץ המורחב הנהוג שם.
לפורז הייתי אומר - שמא תטפל גם במשכורות של הרשויות ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להצמיד לשעון האיחוד האירופי
ל"ת
נסים ע.,
20/10/04 17:15
|
|
 |
25.
אני צם כל שנה
Rocky,
צפון,
20/10/04 17:13
|
אני צם כל שנה ואיני מבין מה הבעיה לצום עד 19:00. להיפך, הארוחה המפסקת ב16:00 לפי שעון חורף ערב יום כיפור היא הקשה לעיכול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ועוד אומרים שיש כפייה דתית!!!!
גלי,
20/10/04 17:11
|
|
 |
23.
ובכן
חצוף קטן,
מרכז,
20/10/04 17:10
|
הרבה דברים יש לי לומר על פורז אבל נקודה אחת שפשוט אינה מדויקת וצריכה תיקון ,כתוב שם שכיום מחוגי השעון זזים ב-12 ,והדבר פשוט לא נכון. המחוגים היום זזים ב-1 וחבל שכותב הידיעה או מי שזה לא יהיה עדיין חיים בשנות ה-90 של המאה הקודמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
למה מה ?!
מאיר,
ת''א,
20/10/04 17:10
|
מה הבעיה שלנו היום ? היחסים עם אירופה גרועים בגלל שאנחנו לא מחליפים את שעון הקייץ יחד איתם ?
זו הבעיה המרכזית שלנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לך תטפל ברשויות - אידיוט!!!!
גדי,
צפוני,
20/10/04 17:10
|
משעמם לך? לך תטפל בעובדים זרים,בתשלום לרשויות, ועוד בעיות אקוטיות, אם משעמם לך בוא לשטוף לי את הדירה. במקום פועל הזר שיש לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ווירוס הגיזענות אכל לפורז וגם
יגאל כהן,
רחובות,
20/10/04 17:08
|
לחברו לה-פיד את השכל. פורז, אתה בעוד שלשה שבועות, עף מהממשלה ומקשקש לנו על שלש שנים. התכ'רפנת לגמרי כמו לה-פיד. פריצקי הצדיק בסדום,היחיד ששווה מה שהוא, בשינוי של הקו קלאס קלאן!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שיתנה את זה בהצבעתו על הנסיגה
אריה,
20/10/04 17:07
|
כך ידפוק את הדתיים מכל הכיוונים ויחכך ידים בהנאה שילך לאכול מנה שרימפס עם החתול שלו..... אח.......איזה תענוג.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
After the religious as usual
ל"ת
The Truth,
20/10/04 17:01
|
|
 |
17.
שינוי היא מפלגת חיריה
אחד העם,
20/10/04 17:01
|
חוץ מהזבל והחרא שהם פולטים מהפה הם עוד לא עשו דבר אחד מועיל. שנאת הדתיים,העבירה אותם על דעתם.כשזה היה מאחוריהם,התחלנו לראות מי הם באמת. יותר זבל מזבל.לא שמאל ולא ימין רק זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונא זבל אנושי
זרובבל,
20/10/04 17:43
|
|
 |
16.
צום
יאלללה!,
20/10/04 17:00
|
יש מישהו נורמלי שיכול להסביר לי את העניין ההז עם הצום ומה הוא קשור? צים לפי השמש ולא לפי השעון. וגם אם קשה לצום עוד שעה אז אפשר או לישון בה, או לסבול קצת כי זה המטרה של צום כאילו דה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותה שאלה
משה גבעתיים,
20/10/04 17:40
|
רוצה להצטרף לשאלה. בכל הרצינות אני לא מבין מה פה הבעיה של החרדים,מה זה משנה אם צמים נניח לפי שעון קיץ משעה 18:00 ועד 19:00למחרת. אולפי שעון החורף משעה 17:00 ועד שעה 18:00 למחרת. אני לא מבין מה ההבדל. לי נדמה שזו סתם פרובוקציה של החרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יישר כח
ל"ת
gilad,
הוד השרון,
20/10/04 16:58
|
|
 |
14.
איש מוזר שנלחם מלחמות מטומטמות
דן,
שעון חורף,
20/10/04 16:57
|
אין לשר הפנים של מדינת ישראל מה לעשות? כל הרשויות המקומיות כבר מתפקדות? כל העובדים כבר קיבלו את שכרם? מינהל האוכלוסין עובד כמו שצריך? כנראה שכן, כי לכבוד השר אין מה לעשות חוץ מלהתעסק יומם ולילה בג'יהאד שהוא הכריז על שעון החורף. ובכן מר פורז היקר - שעון קיץ הוא לא תורה למשה מסיני. זה גם לא סעיף במגילת העצמאות או בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו. זו בסך הכל דרך של אנשים לנהל את היום שלהם בצורה נוחה. ואם השעון מפריע להרבה אנשים, אז לא עושים את זה. זה לא כל כך מסובך, ואף אחד לא מבין את האידאליזיציה שאתה עושה משבועיים בשנה שפער הזמנים בינינו לבין אירופה משתנה. אגב, יש מדינות באירופה שהיו שמחות לתקן את שינויי השעה, אבל אין להם כל כך ברירה. למשל - אנגליה ופורטוגל נמצאות על אותו איזור זמן, אם כי הקיץ באנגליה לא בדיוק חופף לזה של פורטוגל. אתה יודע - צפון ודרום... בקיצור, שכבוד השר יפסיק להתעסק בשטויות, ויניח לנו לחיות את חיינו בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
2 הערות
ארז,
20/10/04 16:57
|
1. מישהו מוכן להסביר לי מה הבעיה עם שעון קיץ ביום כיפור? עד היום לא הבנתי.
2. עם השטויות האלה מתעסק שר הפנים? מה עם הרשויות הקורסות והעובדים שלא מקבלים משכורות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ענין
יעקב,
20/10/04 18:07
|
פעם היו מריבות. אחרי שנה הבינו שהמריבות בטעות יסודן. שנה אחר כך, כבר לא היה על מה לריב, אבל המשיכו את הנוהג משנה קודמת. כיום, זו כבר חובה. פעמיים בשנה התקשורת מסיתה נגד החרדים ובעד שעון קיץ. החרדים עונים תשובות לא לענין. ומי שמפסיד אלו האנשים, שבניגוד לשר פורז, קמים בבוקר לעבודה. להם יש חושך בדרכם אליה. או אלו שמשכיבים את הילדים לישון באור יום.
רק שאת הטענות של שני האחרונים לא שומעים ברדיו, כי אז מישהו ''עלול'' להשתכנע, ולהתאים את שעון הקיץ, אך ורק לעונת הקיץ.
ואז על מה יריבו?? איך נזכור שהפוליטיקאים שלנו קיימים??
מובן אם כן שעיקר הענין בהארכת שעון הקיץ או בקיצורו, הוא כדי ששמם של הפוליטיקאים, לא ישכח לעד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לשלאות
בני,
20/10/04 17:35
|
אני צם בכיפור ואני לאמבין מה זה משנה. חוץ מזה אין לו דברים חשובים יותר להתעסק בהם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר
קרן,
ת''א,
20/10/04 17:20
|
חלקו הראשון של הצום (עד הבוקר) הוא חלק קל יחסית. אם אדם אוכל בחמש או בשש בערב, הוא אינו מרגיש רעב עד הבוקר. בחלקו השני של הצום (החל מהבוקר) המצב נהיה יותר קשה, במיוחד נוכח העובדה שנמצאים רוב היום בביהכ''נ ומתפללים. שעון קיץ פרושו יציאת צום מאוחרת יותר, דהיינו עוד שעה שתתווסף לחלקו השני (והקשה) של הצום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת קשה אז נשברים?
RH,
20/10/04 21:55
|
בשאר העולם מסתדרים יופי עם שעון קיץ ביום כיפור.
''ועיניתם את נפשותיכם'' - תתעני עוד שעה ביום כיפור על חשבון ערב יום כיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Poraz is correct
Dati israel Jew,
20/10/04 16:54
|
so what?? so we will fast one hour longer? so what! this is better for the Meshek in every way. I HATE coming home from work in the dark. Poraz is correct. Shas supporters don't work so this is not an issue for them. They just hate Shinui because they know that Shinui is trying to repair all the damage that the Chareidim have done to this country for so many years.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד לפורז
אזרח עובד,
ת''א,
20/10/04 16:52
|
כל הכבוד לפורז, מי צריך חושך ב5 בערב תנו קצת עיינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
על מה אתם מבלבלים במח
מה הקשר,
20/10/04 16:52
|
|
 |
הצחקת אותי
קידי,
20/10/04 17:46
|
איך כשיש עוד שעת חום והמזגנים עובד במרץ יש חסכון.
אז אין - אבל כשעושים חשבון עקום - אז אפשר להגיע לכל שטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הגיע הזמן
ש,
שרון,
20/10/04 16:49
|
הגיע הזמן לשעון קיץ ארוך יותר ולא לקום בשש בבוקר שיש אור צלא ולעות זאת בשעה חמש בערב כבר לילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישנם אנשים
שר פנים בטלן,
ירושלים,
20/10/04 18:00
|
שעובדים במדינה. רק תחשוב (אתה ופורז), שכעת, באוקטובר, יהיה שעון קיץ. זריחה ב6:46!!! הלו? נעמוד בפקקים בחושך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבלבלת - חביבי
קידי,
20/10/04 17:43
|
אם אתה רוצה שבחמש לא יהיה לא יהיה לילה - אתה רוצה שעון חורף.
שעון קיץ זה למי שרוצה אור וחום עד שמונה תשע בלילה (וגם בזבוז כסף על מיזוג - בגלל החום).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הבנאדם הזה עסוק בשטויות. שיילך
ל"ת
לפסיכיאטר במקום,
להעסיק אותנו,
20/10/04 16:48
|
|
 |
7.
לא מבין את כל הבלגן
נתי,
20/10/04 16:45
|
השעון חסך למשק 60 מליון ש''ח
יום השביתה של פרץ ביזבז מליארד ש''ח
למה כל ההתעסקות עם השעון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
העיקר לדפוק את הדוסים
גרשון,
20/10/04 16:44
|
לא משנה חברה, כלכלה, בטחון - לדפוק את הדתיים זה העיקר. נתחשבן בקלפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה לא חדש שפורז אטום, וכניראה,
נעמי,
הרצליה,
20/10/04 16:44
|
|
 |
4.
פורז
באגל,
20/10/04 16:42
|
|
 |
שעון הקיץ
אבי,
חיפה,
20/10/04 17:31
|
למה באירופה היהודים הדתיים מסוגלים לחיות עם שעון הקיץ . הרי בכיפור אפשר להתחיל את הצום מ א ו ח ר יותר וגם לסיים מאוחר ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
פורז - לך הבייתה
אני,
20/10/04 16:42
|
איך נותנים ליצור כזה להיות שר הפנים ???? השנאה לדתיים מניעה את כל הפעולות של היצור הזה בלי שום קשר לפוליטיקה שעון קיץ הוא רעיון רע, כל התערבות בטבע אינה טובה. מניסיון אישי, בשנה שעברה הייתי קם בבוקר לריצה, ביום שהונהג שעון הקיץ הדבר שיבש לי את שעות השינה והקימה. ובכלל, כל הדיבורים על חיסכון הם חארטה בארטה. הגיע הזמן לפטור אותנו מעונשו של האיש הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תידאגו בקיץ לא נהיה שם
ל"ת
טומי,
20/10/04 16:53
|
|
 |
2.
עוכר ישראל
אופיר,
פ''ת,
20/10/04 16:34
|
למה תמיד האפס הזה מנסה לקדם חקיקה שפוגעת בדת או בדתיים?
הרי שעון קיץ בתשרי משמעותו עוד שעת צום ביום כיפור והוא יודע זאת היטב.
מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב קובע ולא אתם עובדי אלילים
ל"ת
רוני בנימין,
כ]ר סבא,
20/10/04 19:54
|
|
 |
אתה טיפש
אבי,
20/10/04 17:45
|
הדבר היחיד שקובע את שעת תחילת וסיום הצום זה שקיעת החמה וזה ממש לא משנה אם השעה 5 בערב, 6 בערב או 12 בצהרים אם מזיזים את השעון ב-6 שעות. הצום היה ויהיה במשך 25 שעות בלי קשר לשעון קיץ וחורף. תפסיקו לנסות לרמות את אלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוויל משריש
אופיר,
פ''ת,
20/10/04 18:10
|
מדוע שלא תקרא חלק מהתגובות לפני שאתה מגיב בעצמך?
מספר מגיבים (כולל אותי) כבר הסבירו שלא ה-25 שעות צום משתנות, אלא זמן סוף הצום שמתארך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוכר ישראל
צומי,
מרכז,
20/10/04 17:25
|
טוב שתצום עוד שעה,כך שיסלחו ממש כל החטאים הרי כל המרבה משבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצום לא מתארך
asd,
qwe,
20/10/04 17:13
|
הצום לא מתארך אם הצום נגמר שעה מאוחר יותר, אז הוא גם מתחיל שעה מואחר יותר ,לפני שנתיים או שלוש, היה שעון קיץ בכיפור ,ואף אחד לא מת מזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
אורן,
20/10/04 16:53
|
הזזת שעון הקיץ לא קשורה לכך בכלל! אז תתחיל את הצום שעה אחת יותר מוקדם ותסיים אותו שעה אחת יותר מוקדם. תחשוב קצת! אם חקיקה פוגעת בדתיים אז מה לעשות- זה קורה. החוק כרגע פוגע בחילונים, בעצם בחיי כולנו כי היא מבזבזת מיליונים למשק. חקיקה אמורה להיות מופרדת מדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה לא צם
אופיר,
פ''ת,
20/10/04 17:53
|
כי אם היית צם או אם בכלל היית דתי היית יודע שהצום נקבע לפי זמן השקיעה וצאת הכוכבים, וזמנים אלו הם שונים בין קיץ לחורף.
נכון שאמנם הצום יתחיל בקיץ שעה אחת מאוחר יותר, אבל הבעייה העיקרית היא למחרת - שהצום יסתיים גם מאוחר יותר.
כלומר במקום לצום עד 6 בערב, נצום עד 7 (וזה כבר לא משנה אז מתי התחלנו את הצום אתמול).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זה מה שמעסיק את שר הפנים ?
בושה וחרפה,
20/10/04 16:28
|
המדינה קורסת ובשינוי מתעסקים בשטויות. לא מצביע לכם יותר,קטנוניים.
הגב לתגובה זו
|
|