 |
64.
הרי ברי לכל שאין אלוהים...
קול הצדק והאמת,
02/11/04 20:22
|
צריך להיות בעל מנת משכל בעייתית כדי להאמין שחרף כל הקורה סביבנו - יש אלוהים...שהרי אם קיים כזה אחד (מהפן התיאולוגי כמובן - כי הרי קיימים כוחות פיסיקליים רבים המניעים את היקום) אזי ראשית הוא מטורף פסיכוטי, רוצח בדם קר - תראו מה הוא עשה לבני עמו- עם הסגולה...ונניח שהם חטאו. זו סיבה טובה לשלוח אותם למשרפות? אז אם הוא קיים הגענו למסקנה שהוא פסיכוטי. שנית, האלוהים האדיור והגדול הזה, לשיטתם של הדתיים, מתעסק בזוטי זוטות, באבק וברפש? מה אכלת בצלחת, מתי צמת ולמה? התפללת ככה או התפללת אחרת. קידשת את השבת או שהסתכלת בחזה של בחורה. בדיחה כל הפרימיטיביות הזו- אין אלוהים ודי...ולגבי העולם הבא - אני לוקח את הסיכון...אני בטוח שמחרחרי ריב ומדון מקרב הדתיים, המבקשים לראות בחילונים אנשים פסולים יסבלו יותר בעולם הבא (שמן הסתם כלל לא קיים). ונוסיף לכך שאין להם כרטיס תורם אד''י - והנה, יעשו את הטוב בעיני האלוהים והמקום אך לא ידאגו לזולתם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מציאות האל מהקלים להוכחה,,
טמבל חילוני,
02/11/04 20:53
|
הרשם לסמינר ליהדות,,, נטל ההוכחה היא על הטוען אין בורא לעולם, כפי שנצטרך להוכיח שאת השולחן לא בנה נגר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברי הבל
הדת אופיום לעם,
03/11/04 22:39
|
את הנגר אנו מכירים, הוא קיים פיזית. ב''בורא העולם'' ניתן רק להאמין אבל הוא טרם נגלה ואין כל הוכחה מעל לכל ספק סביר שאכן קיים. לעומת זאת כפי שנתכב כבר, כל העובדות המצערות בשטח מצביעות כי בעולם שולט רוע מוחלט ולא ''אבינו''. שום אב לה מתיחס כך לילדיו, גם אם ''חטאו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הרוח המניעה עלים אתה רואה !
ל"ת
הדת נכס לעם,
טפש,
05/11/04 02:12
|
|
 |
למה טיפש?
הדת אופיום לעם,
08/11/04 10:07
|
זו דרכם של החרדים - השמצות, ניבולי פה , קללות , הכפשות. כל מי שחושב אחרת הוא בהכרח טיפש. לא רק את הרוח לא רואים. גם חשמל, אויר, קרינה אלקטרמגנטית, קרני רנטגן, אולטרסאונד,כוח המשיכה, גזים שונים ועוד. עם זאת הוכך מדעית ללא צל של ספק ,ומעשית שהם קיימים וגם ניתנים למדידה ולצפיה באמצעם מדעיים. איך הייתה מגיב לאינטרנט בלי חשמל ובלי אלקטרונים? הדוגמא שלך פשוט מגוחכת ופשטנית כמו של ילד בגן. כמו שאמרתי, אין כל הוכחה מדעית בלתי נסתרת לקיומו של כח עליון ''אלוהי'' אתה הבנת את זה מר חכם ומנומס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדת אופיום גם לטמבל,,
דוס מודאג,
04/11/04 21:52
|
ביהדות ''אמונה'' הכוונה. כמה אדם ''נאמן'' לידיעה. מה רמת מסירותו וקרבתו, את האלוקים אנו ''יודעים'' מעמד הר סיני הוא ידיעה. עם שלם שמעביר ידיעה זו מאב לבן במשך אלפי שנים. ולכן אנו הדוסים מחזיקים בציפורניים את תורת ישראל. ומשלמים מחיר לא קטן על כך.. במקום שתלך לסמינר ובקלות יוכיחו לך את מציאות האל אתה מעדיף להשמיץ ולגדף בטיעונים טפשיים כאילו שהיהדות ההיסטורית אינה מסוגלת לבטל טמבלים כמוך .אריסטו..אפלטון נפלו כעלה נידף מעוצמת היהדות היכן הם כיום אכן טמבל חילוני מצוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמצתי? גידפתי?
הדת אופיום לעם,
08/11/04 09:57
|
מניין שאבת זאת? הנה אני קורא את תגובתי ואין שם שום מילה שיכולה להפרש כהשמצה. אתה לעומת זאת מכנה אותי טמבל וטיפש וכי למה? כי דעותי וטעוני אינם לרוחך. אופייני לחרדים השימוש בהשמצות כלפי זולתם, בעיתונות ובמודעות קיר. למעמד הו סיני אתה מתיחס כעובדה היסטורית? כמו שחסידות מביאות ילדים לעולם, או שהשמש סובבת סביב כדור הארץ? ואולי משה המציא אגדה כדי לגרום לעמו לציית לו בצורה עיוורת? ולידיעתך, אריסטו, אפלטון, קנט, ניטשה ורבים אחרים נשארו מאושיות התרבות האנושית וגם בימים אלו תורתם לטוב ולרע מבססת תרבויות רבות. אכן פסיכופט חרדי מצוי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוס מודאג----דוס דוס אבל חכם||
ל"ת
ירון,
חיפה,
05/11/04 01:19
|
|
 |
63.
זכות הדיבור חלה גם לגבי רבנים
ל"ת
יהושיה,
02/11/04 17:57
|
|
 |
62.
זה לא איום אבל אבישי יאכל אותה
שטן,
גיהנום,
02/11/04 16:35
|
|
 |
שקול מילים
ל"ת
אוהב את אבישי,
02/11/04 22:45
|
|
 |
61.
אילו רבנים לא היו מוספים מצוות
וחומרות מדעתם,
02/11/04 16:30
|
המוגבלת, אולי היום הרוב היו שומרים את רב מצוות התורה, אבל זה היה צפוי מפני שכל המוסיף בסופו של דבר הרי זה גורע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
זכותו של הרב להגיד מה בא לו
ל"ת
מושק,
02/11/04 15:32
|
|
 |
59.
חינוך דתי זה ערובה לצדיקות?
Jack,
Jerusalem,
02/11/04 14:43
|
יגאל עמיר לא למד בחינוך הדתי? אבוחצירה, דרעי... ורשימת המורשעים עוד ארוכה. החלוקה הזאת של כבוד הרב בין דתיים=טוב וחילונים=רע נובעת מצורת מחשבה פרימיטיבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חינוך חרדי---לא דתילוני \\\\\
ל"ת
חרד,
02/11/04 18:30
|
|
 |
אין קשר ?! האמת שהרב צודק
האמת המרה,
02/11/04 18:29
|
ליד בתי יש בית ספר תיכון חילוני, ויושבים שם תלמידים ותלמידות ומגרדים בין.. בלילות יושבים בגן עד ארבע לפנות בוקר מעשנים נרגילות......... מפיהם יוצאות רק מילים מניאק וכל שאר המטעמים שכל אחד מכיר ויודע. היום גם בנות חילוניות אומרות שנשבר להן ''הזיין'' אפילו שאין להן. אתם זוכרים את זו שיצאה לחפש עם הדתילוני בדרך לירושליים היכן נמצא ''המקום''............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה אין תחנת משטרה בבני ברק
ל"ת
דוס,
02/11/04 18:16
|
|
 |
58.
וממתי זה מפריע לנו???
שאלת תם,
02/11/04 13:34
|
נכון. מי שלא אכפת לו מ''טהרת המשפחה'' והטקסים של ההליכה למקווה, בועל נידות. אז מה?? מה עושה את זה לקללה? וחילול שבת? מה קרה, למי שיוצא מבית ספר חילוני (אמיתי, ולא מסורתי או כאלו) יש לו דת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לא מתאים
צבי,
ארה''ב,
02/11/04 13:01
|
מילים אלו אינם מתאימים שיצאו מפיו של רב ומנהיג בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
יאללה תרביץ בהם כבוד הרב
ל"ת
מעריץ אלמוני,
02/11/04 12:54
|
|
 |
55.
כל התגובות פה מוכיחות עד כמה
אבי,
ירושלים,
02/11/04 12:28
|
|
 |
54.
האומנם חילונים מטומטמים?
הדת אופיום לעם,
02/11/04 10:55
|
כולל חתני פרס נובל, רופאים, מהנדסים, עורכי דין, רואי חשבון, פרופסורים, מרצים, אנשי הייטק, מדינאים, חוזי מדינה, החלוצים שהקימו לעבדללה את המדינה, הטכנאים שמאפשרים לו להפיץ שיטנה , המצנטרים שהצילו את חייו, המפקדים ששומרים עליו. רק עבדללה חכם ולא אהבל. אולי רק קצת סנילי וקצת דבילי וקצת הרבה רוע לב וקוצר ראיה. זה לא מנהיג רוחני, זה האח הרוחני של בין לדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט לא מבין ?!
ישורון,
02/11/04 18:34
|
כנראה אתה חושב שבבית דין של מעלה מעניין אותם אם אתה פרו'?! מעניין אותם אם נשאת ונתת באמונה, לימוד התורה הוא הקובע. וכל התארים שאתה מביא לא יעזרו להם ביום דין, על זה מדבר הרב עובדיה. הרמב''ם היה גאון ורופא. אתה כנראה לא קורקא עיתונים או לא מבין מהנעשה במציאות מביא פרו' ומסתיר את התחת של כל תחלואי החברה ואת בתי הכלא שמלאים בפרופסורים ממש חכמים ,סתם אומללים פליטי החינוך החילוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת התקשתי לקרוא כי אני טמבל
הדת אופיום לעם,
03/11/04 10:03
|
מניין המידע לגבי דרישות בית הדין של מעלה ? היית נוכח בדיון? כמה פרופסורים ספרת בבתי הסהר? דוקא רוב תושבי בתי הסהר הם שומרי מסורת, חובשי כיפות ומנשקי מזוזות. עדיין לא קיבלתי תשובה אין רופאים טמבלים , תוצר החינוך החילוני, הצילו את עבדאללה ממוות בטוח מהתקף לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתך אופיום לשכמותך,,,
ס''ט טהור,
02/11/04 18:14
|
רופאים ושאר המקצועות שהזכרת,,יש מהם מליונים בעולם {בסין לבד יש10 מליון רופאים] לעומת זה כמה גאונים בתורה, בסדר גודל של הרב עובדיה יש אפילו בודדים אין בעם היהודי.. להזכירך תורה אלוקית שקדמה לקוסמוס,, אכן אתה טמבל חילוני מצוי,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ס''ט טהור? ואולי גזע ארי טהור?
ל"ת
הדת אופיום לעם,
03/11/04 11:25
|
|
 |
אכן תגובה הולמת חרדי
הדת אופיום לעם,
03/11/04 10:20
|
השמצות זהו לחם חוקם של החרדים, כלפי כל העולם ובעיקר כלפי החרדים ביניהם לבין עצמם. אנו לא מכירים, אבל אתה החלטת שאני טמבל. מה אני אמור עתה להעליל עלך? זה שאינך מסוגל לחבר שתי מילים בעברית זה בטוח. אז מה אם עבדללה הוא גאון בתורה? למה זה צריך להזיז לי בכלל. מדינת ישראל לא יוצאת נשכרת מ''גאוניותו'' המופלגת, אלא ניזוקה יותר ויותר מתעלולי ש''ס , שחיתותה וסחטנותה. עדיף חייל אחד על 10 עבדללות סניליות. ואגב - על מה אתה מבסס את התאוריה על הקוסמוס ויהווה? קיבלת פקס מראשית הקוסמוס או שוחחת עם יהווה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הרבי עובדיה מאוד מעשי....
דן דן,
גוש דנס,
02/11/04 10:44
|
את צאן מרעיתו הוא שואף להביא, ואם אותם לעבר פי הפחת, זה מעניין לו את התחת! כי דולארים ויורו הוא יודע להביא, מצאן מרעיתו, כן רבותי אותי זה מחליא. עדיין לא שמעתי מפיו היבש , מילה אינטליגנטית כי זה מה שיש. טפשות ורשע התרח מביא, רק קללות והפחדות, וזה לא בכדי. כי על מנת לכפר על חטאים קדמונים, צריך למלא כיסו בשלמונים. על כן עורו רבותי עתירי הרשע, והפסיקו לשמוע לזה הפשע. הבינו והתירו מוסרות מחשבתכם, מכול השטויות שהוא מאכיל רק אתכם! הגיע הזמן שהישיש ה''נביא'' את השטויות הוא יפסיק להקריא. ואם בדרשה השבועית ידידי, יסגרו לו את הרמקול, כי זה מספיק ודי. וזה נכון ולא רק בשבילו, כי זיקנתו מביישת את בחרותו !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דן דן תקרא בבקשה
אלמונית,
בני ברק,
04/11/04 20:08
|
למרות שאני מהמיגזר שאסור לי לקרוא ביקורות כאלו אבל אני הפכתי מעריצה שלך אהבתיאת חילופי ההתכתבות על בעית המקוואות אוהבת איך אתה כותב בן כמה אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט גדול מהחיים,האמת במילים!
ל"ת
גוליית,
פלשת,
02/11/04 13:35
|
|
 |
52.
דברי חכמים בנועם נשמעים.
דליה,
הרצליה,
02/11/04 09:43
|
לצערי,רב שמכבד את עצמו אינו מלכלך את פיו ושומר על שפה נקיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תכתוש אויל.במכתשת לא יסור
ל"ת
גברת נועם,
03/11/04 16:37
|
|
 |
51.
זקנתו מביישת אותו. חבל שמתעסק
חילוני רשע,
מרכז,
02/11/04 09:09
|
בפוליטיקה ולא שוקע בספרים שם הוא מבריק. אין הוא מבין בחיים המודרניים האזרחיים וקשה לו לתפוס כי אנו כאן בגלל אנשים שעמלים ועובדים ומשלמים מיסים ומרגישים שהמדינה בורחת להם בין הידיים כי אין שוויון בעניין ''מי שפיט'' הרי אסור חס וחלילה לחקור רבנים על הסתה למשל. למה? מה קרה? מה הם אלוהים? שימשיכו להתעסק בשולחן ערוך ובבבא מציעא כי גם ככה החיים שלהם תקועים בזמנים ההם (חוץ מהוולבו שמסיעה אותם ממקום למקום על חשבוני).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
עובדיה,תחזור לעיראק!
דפנה,
גבעתיים,
02/11/04 08:36
|
|
 |
גלאי מתכות בבתי הספר=קידמה,
ל"ת
דוס שחור,
02/11/04 10:11
|
|
 |
49.
צנזורה
ישראלה,
02/11/04 00:40
|
מעניין שדווקא בתגובות שכאן נראה שאף אחד מן העורכים בכלל לא צנזר וכל מי שכתב מה שכתב פורסם
ה ז ה ר ו ב כ ב ו ד ח כ מ י ם
ובהחלט יש מקום לבדוק את בוגריו של החינוך החילוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק החינוך החילוני
בועל נידות,
02/11/04 20:13
|
|
 |
48.
הנה הדוגמא שעליה מדבר הרב
yeshurun,
01/11/04 23:24
|
http://www.ynet.co.il/articles/0,7 לקרא בידיעות עלייה של 20% באלימות בני נוער
בוועדת החינוך של הכנסת נחשף: בחודש האחרון אירעו 46 מקרי אלימות בבתי ספר, בהם 19 מקרי פגיעה במכוניות של מורים (מורן זליקוביץ')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שאלת תם
שוש,
01/11/04 22:34
|
מה זה טומטומים?! ועל מי הוא מייחס את זה.. בתלמוד זה מקבל משמעות אחרת.. הרב עובדיה תפסיק עם החירבושים שלך, אתה דוחה הרבה יהודים דיייייי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הייתי מודאג אם החילונים היו
דוס שחור משחור,
01/11/04 20:11
|
אוהבים את הרב , כי הלכה היא ''עם הארץ שונא תלמידי חכמים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
האמת היא מרה ע''כ נושאיה מעטים
ישורון,
01/11/04 19:57
|
וקשה לקבל את האמת. יש לידי בית ספר תיכון וכל מה שמעניין את הבנות זה איך היא ניראת כמה שיותר המכנסיים נמוך, ללבוש כמה שיותר מושך רק כחול כחול זבולים זיבולים והטלוויזיה עושה עוד יותר גרוע מהמציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
טימטום עד אינסוף
קלוד,
נריסל,
01/11/04 19:51
|
אני בטוח שישנם בחורי ישיבות מבריקים ביותר. לא פחות מכך ישנם חילונים שהברקותיהם חובקים עולם. אבל לימוד בישיבה אינו מחסן מפני טימטום ואטימות איסופית. עובדה קיימת וההוכחה לכך היא הרב עובדיה יוסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תשובה מוחצת לחילוני 41
מוטי,
אשקלון,
01/11/04 19:22
|
תראה, באותה אנלוגיה, ניתן בקלות לומר, שיש להוריד את כל הרכבים מהכביש ואז לא תהיינה תאונות כלל וכלל. גם אתה יכול לכלוא את כל הבתלמידים המסכנים בחדר ואז לא תהיה אלימות (כמעט - זה כמובן לא מדוייק) - אך גם לא יהיו להם חיים של חופש, חופש ביטוי יצירתיות, פיתוח ומדע - שהרי אין מפתחים ומקדמים בקרב הציבור החרדי שכל כולו מרוכז באופן מגוחך למדי באוהלה של תורה - ותו לא! נכון, בחברה חילונית ישנן תופעות שוליים, אפילו יותר מכך, אבל בזכות החינוך החילוני ליברלי יש לנו היי-טק, יכולת כלכלית עולמית, פיתוחים מזהירים ורפואה מהמתקדמות בעולם. אילו רק היו פחות פרזיטים שניזונים ללא הרף מהקופה הציבורית - התל''ג יכול היה להיות אף הרבה יותר גבוה...אבל מה אתה מבין...אתה לכאורה חילוני, אך שבוי בקונספציה פרימיטבית, חשוכה, של ימי הביניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הייטק וגם אמונה
ישורון,
02/11/04 18:39
|
הרב לא מדבר על הייטק וכל השאר מדבר שאם אין תורה ואמונה כל השאר חנטאריש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ה''רב'' עובדיה, אני בז לך
lars,
israel,
01/11/04 18:45
|
אני רואה בך מפלצת כזאת ירוקה שנושפת אש אתה זה שהביא על מדינת ישראל שנאה ( טוב.. יש גם קרדיט לדוסים ג'וניור שלך ) שנאה בין מזרחים לאשכנזים. שנאה מטומטמת וחסרת אופי. אני בכלל בז לכל הרובוטים שמצאו להם שם יפה ( '' חרדים '') המשמרים את תקופת האבן, ולא נותנים לאדם להתפתח - בגלל המשפט של ''איש באומנתו יחייה''...הלוואי וזה היה ככה. אני מאחל לך שתשרף בגהנום הוירטואלי שבו אתה כל כך מאמין,יחד עם כל חביריך הפלושניקים, נארף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזהר בגלחתן של חכמים
ל"ת
אלי,
ירושלים,
01/11/04 20:19
|
|
 |
השעמום... השעמום
יפה,
01/11/04 20:06
|
אני מתארת לעצמי ,לפי הסגנון, שאתה מתחת לגיל מצוות. ה'דברים' שכתבת לא ענייניים בכלל, זו לא היתה תגובה על דברי הרב, סתם רצף של מילים, כמו ילד קטן שמצפונו מציק לו. מישהו 'מפריע לך להתפתח?'' מקוף לאן עוד יכולים להתפתח? לפחות אנחנו מסתכלים על 'תקופת האבן' ומתגעגעים לאנשים שהיו באותה תקופה, אברהם אבינו יצחק ויעקב אבינו, כן, חבל שלא הכרת אותם, גם את אמותנו הקדושות שאת שמן אתה בטח יודע. אז כן אנחנו מתגעגעים לתקופה ההיא ולאנשים ההם, ומשתדלים להתדמות אליהם. ואתה... הזכרת את ההתפתחות, שמזכירה לי מיד את אותו קוף... למי תתגעגע... ועוד תיקון קל - בתנ''ך כתוב ''צדיק באמונתו יחיה''. בגדול- לא היית שווה תגובה, אבל סתם משעמום, כמוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו! עוד גזען שחושב שהוא יהודי
פסיכולוג,
01/11/04 20:00
|
|
 |
41.
צודק
חילוני,
01/11/04 18:44
|
סטטיסטיקה פשוטה מראה שסמים,אלימות פיזית ומילולית יש בבתי הספר החילונים ואני העברתי את הבת שלי וההבדלים- שמים וארץ,כל מילה של הרב - לתפארת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא דפוק
''חרדי'',
02/11/04 07:53
|
אני העברתי אתת ילדי לבי''ס נורמלי ואני מברך על כל יום. סוף סוף הם לומדים ולא משננים . הקץ למעשי סדום. הקץ לשטיפת ראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לצערי הוא צודק
בני,
תל אביב,
01/11/04 18:26
|
בתי הספר הממלכתיים אינם מחנכים לכלוםץ האלימות חוגגת, הבורות גוברת והולכת, הילדים מעוניינים רק בטלוויזיה, כסף, וכו'... ילדיי לא ילמדו שם זה כבר ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
רב זה (גם כן רב) הוא בן תשפוכת
קול הצדק,
01/11/04 18:24
|
מזוהם ומשוקץ, מנבל את פיו בפרהסיה, תת אדם ותת רמה...ואלו רק מקצת הסופרלטיביים שאפשר ורצוי להטיח ביוסף עובדיה - סמל הליצנות, המחשבה הריקה מכל תוכן, וכן סמל לכל בורות היות ועולמו ריק מכל מדע, טבע, חופש, ליברליות, היסטוריה ופילוסופיה עולמית, רפואה, שפות זרות ובכלל - בקיצור - עולמו צר כעולמה של תורה.. ובל נשכח לעולם - בראשית ברא האדם את האלוהים... הנה לנו דוגמא, עבד מהאשפתות שמבקש (ולמגינת ליבנו אף מצליח) לשלוט- אם כי רק על צאן מרעיתו - אנלפאבתים לכשעצמם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
100% צודק
יצחק,
01/11/04 18:17
|
גם אני למדתי בבית ספר חולני בשנות ה60 וה70.....להורי לא היתה בררה או עבודה (פנקב אדום) ובית ספר חולני או רעב עם בית ספר יהודי....זאת הבררה שהיתה בשנות 60. ולצערי הורי בחרו בבית הספר החילוני. ומה החינוך שקבלנו??? (וזה בארץ ישראל היפה....לא היום!!!!!) חנוך ''נאור'' ''משכיל'' ''נאור'' בקיצור חינוך ציוני = חינוך דפוק....ללא טיפת אמת..... ואני ראה היום ברוך השם את החינוך היהודי האמיתי שילדי מקבלים בבתי הספר היהודים חרדים ולעומתם לצערי הרב את החינוך המקולקל שילדי ישראל מקבלים מהמערכת הציונית שהיא בושה וחרפה לעם היהודי ולאנושות כולה!!!!!
צ ד ק הרב שליט''א.....או אומר את האמת וזאת האמת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הרבב
הרב פח,
01/11/04 18:16
|
מחרחר השינאה הסוציומט הזה שוב פוער את פיו, כמה שינאת ישראל הוא מסוגל להפיק? כל גדולתו בתורה מתבטלת כעפר לעומת שפת השוק הגסה שלו ,ופרימיטיביותו המישתלחת, עבדאללה יוסוף , הוא קוריוז, ואנטי תיזה לרבנים רציניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען מזרוחניק ליצן
כיפה זרוקה,
01/11/04 20:04
|
|
 |
36.
עוד ''רב'' כזה ואבדנו!!!
גיא,
פ''ת,
01/11/04 17:55
|
בושה וחרפה! הרב עובדיה (אם הוא בכלל רב...) כבר מזמן ירד מהפסים וצריך היה לאשפז אותו מזמן. מה זה? באיזו זכות הוא מדבר על יהודים אחרים? הוא וחבורת המאפיונרים שלו שנוסעים במרצדסים וחליפות ורסאצ'ה ומטיפים לקיפוח!!! והכי גרוע, שיש לא מעט אנשים שמאמינים לו ומצביעים לו! ת-ת-ע-ו-ר-ר-ו!! הוא חי כמו מלך ולכם אין מה לאכול. די, תבינו כבר שצריך לשלוח אותו הביתה את המשומד והמשוקץ הזה שבחר מזה שנים בדרך של העלבה והסתה כדרך חיים וכאמצעי לשלוט בחלשים. נמאס ממנו!!! עד מתי רשעים יעלוזו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה השנה תהיה חולה מאוד
המקלל,
01/11/04 20:07
|
|
 |
35.
שאלת תם
תוהה ובוהה,
גוש חלב,
01/11/04 17:55
|
האם כל הקופצים על דברי הרב סבורים שמי שלומד בבית ספר חילוני יקפיד לא לבעול נידות ולא לחלל שבת?
לפחות לגבי בעילת נידות, דומני שגם חלק מאלו שלא למדו בבית ספר חילוני לא ממש מקפידים. יש כאלו שאפילו שותלים וידוי על כך בראיונות שהם עורכים עם במאי קולנוע ישראלים ומצליחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הרב צודק
בועל נידות,
01/11/04 17:33
|
''מי שלומד בבית ספר חילוני ייצא בועל נידות'' - הרב צודק. למדתי בבי''ס חילוני ואני בועל נידות וגאה בכך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הזקן צודק בהחלט אבל.........
תלמיד לתמיד,
מדרום הארץ,
01/11/04 17:02
|
כן כן החינוך בארץ הוא חרא ממש (אולי פרט לכמה מקומות בהם לומדים ילדי עשירים). אני יודע כי למדתי בתיכון בשכונת עוני אבל.....
עובדיה חביבי חינוך דתי הוא מכונה לשטיפת מוח בלתי פוסקת שהופכת ילדים תמימים לבובות נאמנות בידיך (לא ילדים מטומטמים אלא בובות כי מוח אין להם בכלל).
הלוואי ויהיה פעם טוב ללמוד בארץ :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
(הרב עובדיה) הוא ערום
ל"ת
המלך,
01/11/04 16:59
|
|
 |
31.
מי נותן לך את הבמה?
סוזי,
תל אביב,
01/11/04 16:41
|
לפעמיים אני שואלת מי בעצם יותר אשם? אנחנו....או אותו מכובד בשם אלוהים מרשה לעמו לומר דברים.... אנחנו בגלל שערך האדם הוא הדבר הכי מחודש לא בגלל שהוא דתי,חילוני,שחור,או לבן .......ומקבלים כל אדם כי הוא אדם...... מעניין אותי שיגיע שעתינו מי יותר יתן את הדין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הזהרו בכבוד חכמים
ל"ת
דוד,
01/11/04 16:22
|
|
 |
29.
כמה חילונים באמת מקפידים בנידה
ל"ת
הרב צודק,
מה לא ברור,
01/11/04 16:17
|
|
 |
28.
הוא חולה בדמנציה--אינכם רואים!
חילוני,
ירושלים,
01/11/04 16:16
|
אין זה אתי לפרסם אמירות של חולי שטיון הזקנה..
לצערי, לאבי ז''ל היתה המחלה הזאת.
תפסיקו עם זה,אתם במערכת.
אשמח מאד אם לא אצונזר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה עובר בירושה חצוף!
ישורון,
01/11/04 23:47
|
|
 |
27.
אתה אמרת שהם כתינוק שנישבה אז
ל"ת
למה אתה מקטרג?,
01/11/04 15:45
|
|
 |
מה הקשר?לחנךלהיות תינוק שנישבה
ל"ת
רנטגן,
01/11/04 20:17
|
|
 |
הקשר הוא שהוא סותר
ל"ת
את עצמו,
02/11/04 13:06
|
|
 |
26.
כן אבישי, הוא התכוון אליך
אבי,
ירושלים,
01/11/04 14:48
|
|
 |
שקול מילים!
ל"ת
אוהב את אבישי,
02/11/04 22:47
|
|
 |
25.
איך רב שמכבד את עצמו מנבל ת'פה
לילה,
הר נוף י-ם,
01/11/04 14:41
|
|
 |
את מטומטמת זה לא ניבול
אור,
01/11/04 16:31
|
את סתומה זה לא ניבול. נבעלת נידה זה לא ניבול סתום זה לא ניבול. זה גם לא קללה זו עובדה. תקבלי ותאמרי שהרב מוציא את כאבו על הנוער שיוצא לתרבות רעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מקלל אותי?
טלילה,
01/11/04 21:22
|
לאמר מטומטמים, אהבלים, סתומים, רשעים וכו' זה לא ניבול פה??? גם אם לדעתו, זה חינוך רע, דל, שטחי וכ''ד, אלו הדברים להעביר מסרים לקהל? כך הוא רוצה לחנך את קהלו לשיח ולדיאלוג? כך רותה לקרב? ''דרכיה דרכי נעם ונתיבותיה שלום''. גם אם מה שהוא מביע זה מתוך כאב אמיתי, מתוך כל אוצר לימודיו ,לא למד דרך אחרת, ישירה, תקיפה חריפה לאמר את ביקורתו? לנבל את הפה בשפת רחוב, זה מכובד לרב נכבד??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלילה המתוקה! מי אמר
ישורון,
02/11/04 12:22
|
למי ''בן נעוות המרדות. איך אומרת ההגדה: ''רשע מה הוא אומר''?! מי אמר שרייך סוררים וחברי גנבים. מי אמר ארור כנען . אלו סלנגים מזרחיים עממיים ,שלאשכנזים זה צורם בדיוק כמו ששירים מזרחיים זה צורם את אוזנם. אתם וכל החברה מקטן ועד גדול כולל גדולי האשכנזים בינם לבין עצמם מדברים גרוע יותר. התורה כועסת ואומרת עם נבל ולא חכם. כאשר עושים מעשה רע אומרים רשע. גם משה אמר רשע למה תכה רעיך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מדבר בגסות, אבל צודק!
ל"ת
לולו,
01/11/04 14:40
|
|
 |
23.
כמה אפשר לשמוע את זה?
דינה,
פ''ת,
01/11/04 14:23
|
האיש הזה הוא גזען מגעיל. הוא לא מוכן לקבל אנשים באשר הם, והוא הסיבה שחילונים כ''כ נרתעים מדתיים וחרדים. לחילונים יש הרגשה שכל פעם שחרדי מסתכל עליו הוא חושב שאנחנו ''רשעים'' וחוטאים. מה שבד''כ נכון! מה הבעיה לקבל מישהו כמו שהוא? אנחנו לא עושים לכם שום דבר רע, אנחנו פשוט הולכים בדרך שלנו וחיים את החיים שלנו. דיי כבר עם כל הפיצול הזה! שמעתם פעם חילוני קורא לחרדי רשע ומרושע? זה דבר נוראי להגיד! צריך לסתום לאידיוט הזה את הפה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
יפה,
01/11/04 20:34
|
קודם כל תדברי יפה. את בעצמך אומרת שכל פעם שחרדי מסתכל עליך הוא חושב שאת מרשעת וחוטאת מה שבד''כ נכון! - את אמרת. ואם זה נכון, למה זה נוראי להגיד!!! זה לא שעכשיו אנחנו נלך ברחוב ו'נחמיא' אחד לשני. זה לא התפקיד שלנו. אבל בתוך רב ופוסק הוא חייב להוכיח את הציבור. כי מי שבכוחו להוכיח ולא מוכיח חטא הרבים על ידו. עם ישראל ערבים זה לזה, לכן לא כל כך נכון לומר 'אנחנו פשוט הולכים בדרך שלנו וחיים את החיים שלנו' אנחנו עם אחד וגורל אחד לנו ומעשה שלי יכול להשפיע לטוב או להיפך וכן מעשה שלך. יש משל על זה- לספינה שבאחד החדרים ישב אדם וקדח חור. כשצעקו עליו , אמר : מה אכפת לכם זה החדר שלי.... וזה הגורל של כולנו כל טוב כל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר לומר לצדיק רשע?
רנטגן,
01/11/04 20:20
|
|
 |
22.
כדברי הגשש:כל המוציא קללה ...
ביל קרטר,
המערב הפרוע,
01/11/04 14:11
|
מפיו-ינעל אבי אבי אביו.למדתי בחינוך החילוני וגם שלושת ילדי,ולא העזנו לדבר בצורה כזאת על אחרים.אם יש אלוהים,אני מקווה שהוא ישלם למלעיז כגמולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חרפה
שמעון,
צפון,
01/11/04 14:06
|
מר עובדיה הנכבד קרוב הרבה יותר להיות הכלאה בין אחמד יאסין (מבחינת הפאנטיות ההזויה) לבין עזר וייצמן בימיו ''היפים'' (מבחינת השטויות שיוצאות לו מהפה) מאשר להיות רב.
עצוב לחיות במדינה שבה דעות חשוכות ופרימיטביות כשלו נחשבות לדעות לגיטימיות.
אוי למדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעון או שרמון
כורדי,
01/11/04 20:22
|
מאיזו כת אתה בצפת ? אין לך מה לעשות בצפת רד משם למטולה. תשאל כורדי מה הפרוש שרמון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מפקח פדגוגי
יוסי,
מחןז דרום,
01/11/04 14:03
|
בואו לבתי ספר הנורמלים הלא דתיים ותחזקו את דברי הרב זה ממשלה זה ? אני בטוח שברוסיה מתייחסים לחינוך יותר טוב שרון לא מעניין אותו חינוך .מעניין אותו רק אוכל והאמריקאים ע.כ. יוסי.ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כל יהודי אפי' חילוני מלא מצוות
בן טוב,
עומר,
01/11/04 12:52
|
|
 |
18.
גאון הדור
מוטי,
חיפה,
01/11/04 12:31
|
כל מילה במקום. אין כמוך הרב עובדיה. אני חילוני ואני מצדיק אותך. כל הטינופת מגיעה מהחינוך החילוני. תראו מי נמצא בבתי הסוהר. רק חילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ממש במקרה מכירה מספר דתיים
עורכת דין,
01/11/04 18:40
|
שיושבים בכלא על אונסים, פדופיליה, ועוד כמה מצוות דומות שכאלה. אבל היי זאת רק אני. מי יודע אולי המידע שבידך מדויק יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וקצה מחמת מיאוס לא דוגמא
חכם שלמה,
01/11/04 20:48
|
נשיא בית המשפט לא בועל נידה? לא כופר בתורה ובמצוותיה. החילוניים מבחינה הלכתית הם חוטאים וחלקם רשעים. יש גם חרדים שחוטאים מדברים על הכלל ולטא הפרט. הרב עובדיה צדיק, ואילו פרו' ברק רשע. זו עובדה . כמו שברק הוא חילוני, והרב עובדיה דתי. מה השקר פה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והשקר הוא...
אריאל,
חיפה,
02/11/04 17:26
|
פרופ' ברק אינו רשע. שום דבר במעשיו או קורות חייו אינו מעיד עליו שהוא רשע. חילוני אינו בהכרח רשע. חרדי ודתי אינם בהכרח רשעים. חילוני הגון (כמו גם דתי הגון) מקיים הרבה מאד ממצוות התורה וההלכה היהודית בענינים שבין אדם לחברו. אמונה באלוהים אינה ערובה להגינות.
הרב עובדיה משמיץ ומנבל את פיו. זו עובדה.
מי הזכיר שקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חילוני ואני הרב'ה מגור
אריאל,
חיפה,
01/11/04 15:31
|
הטינופת מחולקת שוה בשוה בין כולם. החרדים פשוט מחביאים את שלהם. היית בבית סוהר (אני מתכוון, כמבקר כמובן)? תתחיל לספור כיפות, אותך התוצאה תפליא. אותי כבר מזמן לא.
ראוי להבין ש''דתי'' אין פירושו כיפה, בגדי שחור/לבן, או הנחת תפילין. דתי פירושו ירא שמים. כלומר, מי שמקפיד בכבוד חברו, על כל הנובע מכך. במבחן הזה כושלים (או מצליחים)בעלי הכיפות כמו חסרי הכיפות במידה שווה. ואין כמו דברי הרב להוכיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גאון הדור
מוטי,
חיפה,
01/11/04 12:31
|
כל מילה במקום. אין כמוך הרב עובדיה. אני חילוני ואני מצדיק אותך. כל הטינופת מגיעה מהחינוך החילוני. תראו מי נמצא בבתי הסוהר. רק חילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גאון הדור- בתי הכלא מלאים בחיל
מוטי,
חיפה,
01/11/04 12:30
|
כל מילה במקום. אין כמוך הרב עובדיה. אני חילוני ואני מצדיק אותך. כל הטינופת מגיעה מהחינוך החילוני. תראו מי נמצא בבתי הסוהר. רק חילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
גאון הדור- בתי הכלא מלאים בחיל
מוטי,
חיפה,
01/11/04 12:30
|
כל מילה במקום. אין כמוך הרב עובדיה. אני חילוני ואני מצדיק אותך. כל הטינופת מגיעה מהחינוך החילוני. תראו מי נמצא בבתי הסוהר. רק חילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אחד בוחר בדרכו, מוטי
שי,
מודיעין,
01/11/04 15:11
|
אף אחד לא אומר שהחינוך החילוני מושלם - אגב, הרבה בעקבות כך שהוא מתוגמל בחסר לעומת החינוך החרדי. אבל היופי בחילוניות הוא שלאדם יש אפשרות לקבוע מה יהיה. וכך אפשר להיות חוקרים, מדענים, טייסים, סופרים, טכנאים ועוד, ויש גם כאלו שלא מצליחים בכך ונכנסים לבית הכלא. על כל חילוני אחד בבית כלא, יש 100 טובים שתורמים למדינה. תחשוב על זה - אם החינוך החרדי היה שולט בעולם משחר האנושות, עד היום היינו מדליקים אש באמצעות שפשוף אבנים. רק חינוך חילוני מתקדם הביא את העולם לקידמה של היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק חינוך ציוני דתי
צבי,
מרכז,
01/11/04 22:37
|
גם חינוך להיות בן אדם, וגם חופש לבחור במה שרוצים להתפרנס.,אין צורך ללכת לקצוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האנשים של פעם...
איש החושך,
01/11/04 17:34
|
חיו פחות באושר בגלל שהדליקו אש ע''י שיפשוף, או אולי האנשים של היום חיים יותר באושר כי הם זמינים 24 שעות ומזריקים ישירות למוח קרינה? אלה של פעם היו עצובים כי נסעו בסוס ועגלה, או אנחנו שנושמים פיח של משאיות ואוטובוסים ישירות לריאות? מסקנה:עדיף להיות חשוך ומפגר באושר ודרך ארץ, מאשר מתקדם ונאור אבל חייתי וברברי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפגניסטן עונה לדרישות שלך
שי,
מודיעין,
01/11/04 19:39
|
ואפשר למצוא עוד כמה מקומות...
אשר לי, אני מעדיף להיות מתקדם ונאור באושר ובדרך ארץ.
ואני מבסוט שנולדתי במאה העשרים לעולם מתקדם גם אם מלא קרינה. אני אסתדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
סוף סוף אומרים את האמת בפנים
הצופה,
01/11/04 12:21
|
|
 |
13.
להיזהר בלשון ולא לחלל שם שמים
ל"ת
ירון,
חיפה,
01/11/04 12:12
|
|
 |
מי שמנבל את פיו - חושף עצמו...
אריאל,
חיפה,
01/11/04 15:47
|
חכמינו ז''ל ידעו לסייג את ''והדרת פני זקן'', במלים ''ולא זקן אשמאי''. יכול להיות שהרב עובדיה הוא ''גדול בתורה''. אין לי מושג. אבל כשהוא פותח ומנבל את פיו, הוא מדבר כאחד הריקים. אני מוכן לכבד אותו על דברי תורה. איני מוכן לכבד אותו כשהוא משמיץ אותי ואת ילדי (ויחליט לו כל אחד אם הוא עושה זאת מזדון או מבורות). אני מבין בתחום עיסוקי לפחות כפי שהוא מבין בתחום עיסוקו. אז בתחום עיסוקו, ככתוב לעיל, אני מוכן לכבד אותו. מעבר לכך - אין לו יתרון עלי (ומתוך הגיון זה - גם לא עליך). מבחינתי, כל הדיבורים שאין לפגוע בכבודם של רבנים בשום מקרה, הם ''דבר האיגוד המקצועי'' של הרבנים. מי שרוצה שיקפידו בכבודו - שיכבד את זולתו תחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ה''רב'' הזה אינו יהודי לפי ההלכה
ל"ת
נחום ציוני,
01/11/04 12:07
|
|
 |
יהודי
יהודי,
01/11/04 18:47
|
כשתכיר תדבר, פלא שאדמורים ורבנים מכל העולם מכירים בו כגדול הדור ואתה ''החכם'' בא להטיף מוסר מי רב ומי לא.יהי רצון שתזכה קצת להכיר אותו ותשנה את דעותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא רב, כי הוא רב עם כולם
ל"ת
הרבי מלובביץ,
01/11/04 19:41
|
|
 |
11.
הרב צודק,ביה''ס החילונים הם
ל"ת
נוראים,
01/11/04 12:02
|
|
 |
10.
כל מילה זהב חילונים תפנימו!!!!
ל"ת
תלמדו חילונים,
01/11/04 11:37
|
|
 |
כל מילה טמטום!!
ל"ת
דתיים! תפנימו!!,
01/11/04 14:12
|
|
 |
לא כל הנוצץ זהב הוא
שי,
מודיעין,
01/11/04 13:51
|
ובפרט השטויות של עובדיה. האיש אולי גדול בתורה אבל גם גדול מאוד בשנאה ובקללות. מצד שני הוא קטן מאוד בהפנמת חלק ממסרי היהדות, וביניהם - אל תעשה לחברך את מה ששנוא עליך. אבל בשורה התחתונה - לא צריך להתרגש. עדיף כלב נובח מאשר נושך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אכפת לי שהוא גדול בתורה?
מרווין,
02/11/04 10:02
|
הוא קטן בהתנהגות ואינטיליגנציה. נכנסתי לאיזור יהדות כדי לקרא וללמוד, אבל מה אני רואה כשאני נכנס? ה''רב'' מקלל אותי ואת בני. אז יודעים מה. שילך לעזאזל הוא ושכמותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הרב אומר את האמת
ל"ת
מתתיה,
01/11/04 11:21
|
|
 |
8.
מעניין את הזרג שלי, מה הרב אמר
דויד,
מרכז,
01/11/04 11:19
|
|
 |
מענין את התחת שלי מה הוא אומר
ל"ת
נחום כוהן,
טבריה,
01/11/04 12:08
|
|
 |
7.
שמשהוא ייסגור לו את המקרופון !
ל"ת
לולי,
ת''א,
01/11/04 11:18
|
|
 |
6.
סייג לחוכמה שתיקה!!!
גיא,
01/11/04 11:13
|
|
 |
5.
טמבלים טומטומים זה על הממשלה
ל"ת
לא על בתי הספר,
01/11/04 11:01
|
|
 |
4.
נמאס כבר ממנו!!!
ליאור,
01/11/04 11:01
|
שהרב הזה יעוף כבר מהמדינה,נמאס כבר מהשטויות שהוא פולט כל הזמן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור או לי חושך?!
ל"ת
המאיר,
01/11/04 16:24
|
|
 |
המאיר או המחשיך?
ל"ת
ליאור,
02/11/04 12:54
|
|
 |
3.
הרב צודק
שי,
01/11/04 11:00
|
רשע הוא מי שלא מקיים מצוות.
מי שלומד בבית ספר חילוני לא יקיים מצוות, לכן הוא רשע (אמנם תינוק שנשבה, אבל עדיין מוגדר רשע, לעניין עדות למשל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי יש הגדרה ל''רשע''
מרווין,
02/11/04 10:04
|
מי שמלבין פני האחר ברבים. לא פעם אחת בשוגג אלא כל הזמן, נמאס מהאדיוט הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בענייני רשעים
הטובל,
01/11/04 15:11
|
שמעתי על הרבה בעלי זקנים ופיאות שלא למדו בבתי ספר חילוניים ומקיימים מצווה מאוד חשובה של : להציץ במקווה ..... אז אולי תסתמו כבר ?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה שמעת?
ל"ת
מגיב,
01/11/04 16:18
|
|
 |
2.
חכם על חלשים
ל"ת
לבנת תתפטרי,
01/11/04 10:43
|
|
 |
1.
כבוד הרבה צודק מאד מאד
רוני,
01/11/04 10:43
|
|
 |
אשרי העם...
אריאל,
חיפה,
01/11/04 15:52
|
כן, כל פעם שחסרה לי מילת גידוף אני פותח קלטת מדרשות כבוד הרב הנכבד. אוצר מילות גידופיו כבר מגיע לרבע המילון ועוד גרונו נטוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב רשע מרושע
בועל נידות,
תל אביב,
01/11/04 11:44
|
מלבין פני חבריו ברבים, עוכר שלום ישראל, מפלג ומחתך במרקם האחדות שעוד נותר כאן.
הפרוץ מרובה על האחוד. אדם שמביא איתו פילוג, אם אם זה לשם שמיים, הינו עוכר ישראל ויש לדון אותו כמסית ומדיח לדבר עבירה.
כמו שכתבו חז''ל :''המלבין פני חבירו ברבים אין לו עולם הבא''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלבין?
יהודי,
01/11/04 18:50
|
כל גאוני עולם מכירים בו כגדול הדור ובתור אחד כזה הוא לא יודע מה להלבין פני חבירו ברבים? קודם תבין את ההלכה ומה זה בכלל חבר ומתי כן מותר לדבר ורק אז תביע דעה.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבים לדון כל יהודי לכף זכות
ל"ת
רב נחמן,
01/11/04 14:20
|
|
 |
ב נחמן! מכאן שגם אתה רשע
ל"ת
חץ,
01/11/04 16:26
|
|
 |
אל תדבר בשם רב נחמן,כי
הבלש,
01/11/04 16:25
|
|
 |
מה לעשות הרב אומר רק את האמת
איציק,
01/11/04 11:53
|
|
 |
זה שאתה אומר שזו האמת לא
דודו,
02/11/04 10:06
|
הוכת אותה לכזו. לדוגמא: אתה אידיוט, מה לעשות זו האמת ויש לקבלה.
הגב לתגובה זו
|
|