 |
51.
מזל טוב!!
דניאל,
מרכז,
14/11/04 13:19
|
דבריו של מו''ר הרה''ג הרב שלמה אבינר שליט''א כה ברורים מאליהם. מפתיע אותי שיש מי שמרים עיניים על הדברים הפשוטים האלו. ברור שההרגשה הטבעית של יהודי בריא בנפשו בשומעו שאויבו המר ששונא אותו בכל נפשו ומאודו ועשה הכל בשביל להרוג אותו ואת כל אחיו היא לשמוח שהכלב התפגר במזל טוב!! ''בנפול אויביך אל תשמח'' - נאמר על אויביך היהודים אם יש ח''ו כאלה אבל לא על גויים, ובוודאי לא על רוצחים שפלים ומתועבים. אז, שבאמת יהיה במזל טוב ובשמחות ושנמשיך לשמוע בשורות טובות!!
לחיים!! לחיים!!!
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
תרבות דיבור?!?
שלמה,
ק.י.,
11/11/04 16:12
|
אנשים תתעוררו, למה כולם משמיצים אחד את השני ועוברים להעלבות אישיות?! מדובר בדעת תורה, שגם אם חולקים עליה, בחייכם קצת כבוד עצמי ולחבריכם המגיבים!
צריך לבדוק מאין באים דבריו של הרב ולא ישר לראות ''הרב אבינר'' ולהזדעק.
ומי יתן ונרבה אהבת חינם ונזכה לראות בבניין ירושלים במהרה בימינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הקלטת דברי הרב אבינר
עידן,
11/11/04 15:17
|
|
 |
הקלטה שנייה בנושא
עידן,
12/11/04 09:07
|
|
 |
toda
ל"ת
eli,
12/11/04 03:23
|
|
 |
48.
תתחילו לרקוד על הגגות!!
השפוי שביהודים,
11/11/04 15:00
|
|
 |
47.
באמת נושא לרב לעסוק בו
מלכיאל,
ירושלים,
11/11/04 14:33
|
הציבור שלו רוצה לשמוח כי עראפת מת. אז הוא מוציא חוות דעת רבנית. האמת שגם אני לא סובל את ערפאת ודי שמח, אבל אני לא זקוק לחוות דעת רבנית. כי העניין הזה ממשיך מפה: רוצים לרצוח ראש ממשלה. חוות דעת רבנית. רוצים לעשות פולסא דה נורא לשרון ולעודד רצח. גם כאן אפשר למצוא רב. לי בא לחלל שבת ואולי סנדוויץ' עם שינקן, אפשר לקבל משהו מהרבנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מותו של רב מרצחים....
משה ר,
ראשל''צ,
11/11/04 14:20
|
סוף סןף הגיע קיצו של רב המחבלים הנחש, השקרן, והמגמגם אשר הוליך את עמו בשקרים ופנטזיות הזויות , אכן פתחתי בקבוק שמפניה ,,, מי יתן והמנהיגים שיקומו אחריו יתפקחו ויוליכו את עמי האזור לשלום ושקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אשכנזי גזעני-עראפת ספרדי והיה
קובי שרעבי,
11/11/04 13:42
|
|
 |
44.
באמת ובתמים שלא הבנתי
יהודי,
11/11/04 11:47
|
איך עושים את האבחנה בין אוייב לרשע? ועל מי בדיוק נאמר בנפול אויבך אל תשמח? עם כול הכבוד זה מצריך הסבר מפורט ולא להשאיר שאלות פתוחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבינר עושק עניים ויתומים
זיגמונד שפירא,
11/11/04 13:39
|
|
 |
הסתה!
ל"ת
ירון,
חיפה,
12/11/04 10:17
|
|
 |
עראפת הורעל על ידי מתנחלים
אחמד תממי,
11/11/04 13:37
|
|
 |
הכלב מת
משה שנבל,
שומרון,
11/11/04 17:30
|
גנרל סורי אמר בזמנו שערפאת הוא בן ששים אלף זונות. מובאראכ שגם הוא בן זונה לא קטן קרא לערפאת ''תחתום יא כאלב''
אז למה שלא נשמח? משה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא נושא רבני
יהודי,
11/11/04 11:43
|
אלי יש סוגיות שלא ראוי כי רבנים יעסקו בהם. כך היה במפד''ל ההיסטורית. כך הצבור הדתי הציוני נגרר יותר ויותר אחרי הציבור החרדי.
ואם הרבנים המכובדים מחפשים נושאים - הרי נביאינו כבר הסבירו על משפט גר, יתום ואלמנה. אבל על זה בקושי שומעים היום מהרבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''רב'' הזה רשע שונא ישראל
שאול אבינר,
11/11/04 13:37
|
|
 |
42.
אז מי אמר שאין חגים בחשון
ל"ת
דודו,
ירושלים,
11/11/04 11:33
|
|
 |
חג חורבן ההתנחלויות
ל"ת
מיכה בן רשע,
11/11/04 13:39
|
|
 |
41.
כל מילה נכונה!!!רשע מת!!!
ל"ת
ריצי,
ואני אכן שמח,
11/11/04 08:54
|
|
 |
40.
מדהים ש...
צפון 1,
צפון,
11/11/04 08:30
|
מדהים שגם במקרים כאלה, מעטים לצערנו, בהם אובדים אויבים עם קבלות ודם על כל הגוף, יש חולים המפרסמים את מחלת השינאה העצמית ברבים. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המן או אחאב
יהודי מדויק,
אפרת,
11/11/04 00:50
|
בל נשכח שהפסוק נאמר אחרי מות אחאב מלך ישראל וכמובן שלא על המן הרשע. כל בר דעת רואה שסגנון כתיבה זו לא מתאים למגילת אסתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנסה לדייק גם בדברי הרב ...
ל"ת
גם כן מדויק,
14/11/04 09:37
|
|
 |
38.
לפי הלכה הוא גרוע מהמן
ג'ק,
לונדון,
11/11/04 00:31
|
|
 |
גם עליו וגם על הבא אחריו
ירון,
חיפה,
11/11/04 10:55
|
|
 |
37.
המוסלמי עראפת לא היה צריך למות
באופן,
טבעי,
10/11/04 22:52
|
הוא היה צריך להיפגש על נציגי חיל האוויר.
כפי שנאמר הטובים לטיס- אז שיממשו את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שאלה אחת לתקשורת עויינת
Yossi V,
מתאב דתיים,
10/11/04 18:42
|
תגידו שם במעריב, המתחסדים הקוראים לעצמם יהודים טובי לב, מדוע אינכם מפרסמים תגובות הקהל סתם עפ''י שרירות לבכם כאשר תוכן התגובה לא מתאים ל'ערכי' היהדות שלכם? מה קרה, למה רק לכם מותר לגלגל עיניים צדקניות של 'דופקים אותנו', והרי זה מה שאתם עושים שם בעיתון יום יום שעה שעה עם קוראיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TSHUVA ACHAT LEOCHER BEN OCHER
ssubi in,
Falkland Isl,
11/11/04 04:42
|
YOSSI PONDRAK HAMTUAV, you are nothing more than an ALUV RUACH. You are so miserable, that anything related to Dat brings out the worst of you. Your lineage should be checked out whether you are mizera yisrael. Whenever you open your biyuv, it is reach tzachana that takes over. Go away, and for good!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליוסי ''מתאב דתיים''
מערכת התגובות,
10/11/04 19:14
|
תגובותיך הרבות לא נפסלו עקב ''שרירות לב''. הן נפסלו בשל תוכנן הפסול. אתה בוודאי לא צריך שאחזור על גיבוביך אך למען שלושת הגולשים הנוספים, שתי דוגמאות (השאר מלוכלכות מדי ולא מאפשרות עידון): 1. ''הרב הפלצן''. - פשוט אצלנו לא נהוג לכנות ככה רבנים גם אם אנו לא מסכימים עם דעתו. במחשבה שנייה, גם הדוגמה הנוספת לא ראוייה.
אם אתה רוצה להתייחס לעצם טענת הרב, אתה מוזמן. כתבה שעוסקת בדעת הרב לא אמורה לשמש במה לסגירת חשבונות אישיים.
מערכת התגובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גישה פסולה והיתממות מיותרת
אבי,
ירושלים,
11/11/04 18:03
|
סתימת פיות ופגיעה בחופש הדיבור לא מתחילה בצינזור מאמרים פילוסופיים הכתובים בשפה אקדמית שאף אחד ממילא לא מבין. היא מתחילה כאן, בצינזור דברים שעל פניהם הם גסים ופוגעים. הבעת חופש הדעה כוללת גם שימוש בכינויים, גם כינויי גנאי. גם זה סוג של הבעת דעה. ''פלצן'' היא בטח לא מילה בלתי נסבלת, מילים הרבה יותר גרועות ממנה משמשות באופן שוטף בכל מקום וגם כאן באתר הזה. בתגובות אחרות שמתפרסמות כאן בשעה זו ממש ניתן למצוא מילים גרועות הרבה יותר - כך שהתתחסדות שלכם בנקודה הספציפית הזו נראית לא טוב. אוסיף באופן אישי שאני מאוכזב מאוד מהאתר בנקודה הזו. בתחילת דרככם היה הבדל משמעותי ביניכם ובין YNET (שמצנזרים תגובות על ימין ועל שמאל בלי דין וחשבון לאף אחד) וההבדל הזה הולך ונשחק. חבל. כמה שזה נשמע בומבסטי, הדמוקרטיה הישראלית יוצאת נפסדת מכך. אגב: לכל האמור אין שום קשר לדעתי האישית בנושא שעליו נפסלו התגובות. כל מי שמכיר אותי (וגם עוקב אחרי תגובותי כאן) יודע שאני דווקא ממעריציו של הרב אבינר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית דלה וחסרת משמעות
Yossi V,
10/11/04 23:55
|
למי שאמור להיות ממונה על עריכה עיתונאית. הקראתם את תגובתכם בטרם פרסמתם אותה? מה זה המשפט הזה הכולל את שלושת הגולשים הנוספים.
לא אומרים גיבוביך אלא גיבוב דבריך. אכן פלצנים אתם. גם מעריבת גם בורים וגם דתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה למתאב הדתיים
אבי,
11/11/04 09:26
|
אני מציע שבנאדם הכותב ''מתאב'' לא יתקן שגיאות בעברית. (אלא אם התכוונת שאתה תאב להיות דתי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק !
ל"ת
מושהלה,
11/11/04 13:23
|
|
 |
עראפת אינו המן
פרחיה,
10/11/04 22:52
|
דומני שגם תגובתי נעלמה כלא היתה. הבעתי פליאתי על שרב נכבד כאבינר אינו מבחין בין צוררים כהמן שעליו נאמר במגילת אסתר שפקד ''להשמיד להרוג ולאבד את כל היהודים מנער ועד זקן טף ונשים ביום אחד'', לבין עראפת, אויב מר וטרוריסט, אך הוא מעולם לא ביקש להשמיד את היהודים אלא להחזיר לעצמו את פלשתין. מותו של עראפת אינו מצער אותי אך רק רשעים יחגגו בפרהסיה ויפגעו ברגשות הפלשתינים שתמיד ישארו שכנינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כנראה לא מכירה את האיש
ל"ת
ירון,
חיפה,
11/11/04 10:52
|
|
 |
כל הכבוד למערכת התגובות
ירון,
חיפה,
10/11/04 21:58
|
ועכשיו גם תגישו תלונה נגדו במשטרה בגין הסתה פרועה בפומבי, לפני שיעשה מעשה קיצוני או שיגרום למעשה כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המערכת אכן מצנזרת דיעות
יואב בן צרויה,
11/11/04 16:43
|
|
 |
35.
מעיין חרב שמימיו דלוחים
פרחיה,
10/11/04 18:25
|
הכיצד נסביר שככל שבקיאות המגיבים בהלכה ובפוסקים מתגברת שפתם הולכת ונהיית שפת ביבים גסה ועולבת, סובלנותם לזולת אפסית ונדמה לי שמרוב פסוקים והלכות עבשות הם שכחו מה זה להיות אדם. האם אנו באמת העם הנבחר, האם מהמעיין הדלוח הזה שתינו במצא אלפיים שנות גלות. פוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרחיה:אכן זה מעיין הביבים של
מיכה,
11/11/04 16:46
|
|
 |
34.
מה זה בכלל קשור ליהדות ?
מה זה בכלל קשור,
10/11/04 17:48
|
|
 |
אתה באמת צריך הסבר
ירון,
חיפה,
10/11/04 21:59
|
|
 |
33.
תגובה ל - 27
אבישי,
10/11/04 17:26
|
לפני שאתה מגיב תעשה שיעורי בית
אז לידיעתך בכל בתי הספר של החינוך הפלשתינאי, כולל הקאדים במסגדים קוראים להשמדת יהודים באשר הם יהודים.
השטחים זה רק התירוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
Hate
Altair,
10/11/04 15:54
|
We do not need religion or the Bible to hate. We do not even need them to justify hate. Hate is just too human. We need religion and the Bible to make us better people, not worse. This can happen only if we take what is easy (hate) and strive to better ourselves.
It is natural that we hate Arafat, but why do we need the Bible to justify it? If it is our book of excuses for our weak behaviour, we’d better do without it. Just be honest and say that you hate because you are human.
We need the Bible to guide us to become better, closer to God. Sometimes there is no choice and we have to fight, and kill. This is unavoidable. But we fight because we must, not because we hate. God killed the Egyptians, but didn’t hate them. We are neither God nor angels, so we hate. But isn’t following Gods way is what we should aspire towards?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
False compassion, Sinat Chinam
Allen Towne,
Pennsylvania,
10/11/04 18:16
|
I can't believe how completely messed up some people are. To see Arafat's death as a positive good should be simple. Isn't he responsible for 1000's of deaths. If the removal of evil isn't a cause for joy then what is? Well for this enlightening country the needless expulsion of thousands of Jews from their homes seems to be a reason to celebrate. Rav Aviner has pointed out just how twisted and sick Israeli society has become. We need to suppress wasted compassion so we can learn real compassion towards those who need it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שלום מחבל!
ירון,
חיפה,
10/11/04 15:25
|
צריך להביא את קלינטון שיספיד את ערפאת ימ''ש ויגיד ''שלום מחבל'' או ''שלום רוצח ילדים'' או ''שלום שקרן שלא עומד בהסכמים'' או ''שלום שוחט יהודים''... אז אולי הפחדנים בינינו יבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירון, נדבר כשתעבור לכיתה ג'
יוסי,
10/11/04 16:03
|
|
 |
לץ! עד מתי תתלוצץ?
ירון,
חיפה,
10/11/04 21:45
|
אומרים שהליצנות של הלץ הינה הדבר הכי גרוע. כי ככה גם כששומעים משהו חכם זה לא יכנס. דומה לחבית נפוחה ללא ברז - אין דרך למלאות אותה. כמובן שעברתי את כיתה ג' מזמן ואף את כיתה כ''ג (למדתי לשלושה תארים) כך שלהיות איתך תקוע בכיתה ג' לא יהיה סיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כה פשוט וברור
ירון,
חיפה,
10/11/04 15:07
|
שלא היה צריך כלל לצאת בחוות דעת או בלשון התקשורת ''פסק הלכה''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מסכים עם הרב
ל"ת
ערן,
10/11/04 14:51
|
|
 |
28.
גם אני שמח באובדנו של הרשע :-)
ל"ת
אריה גלר,
ירושלים,
10/11/04 14:35
|
|
 |
27.
כמה שאני אשמח ואצחק:) כאשר...
ערבי,
חיפה,
10/11/04 14:19
|
כאשר ''יתנתקו'' המתנחלים הכל בשטחים הכבושים, ותחילה בעזה. ועוד בכוח כי הם אמורים להתנגד.. הלוואי אני אהנה מהמראה הזה המשעשע הזה:) ולא רוצה להוסיף מהיכול לשעשע ולשמוח אותי יותר גם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את שמחתך אנו זוכרים מ1991
יהודי,
ירושלים,
15/11/04 21:01
|
כשהשתוללת בשמחה על הגגות.
אגב, כיצד הגבת בשנה שחלפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז כל המתנחלים יעברו לחיפה
ירון,
חיפה,
10/11/04 21:47
|
|
 |
26.
למה שלא נרקוד על הגגות?
יעקב,
ירושלים,
10/11/04 14:13
|
|
 |
25.
צודק צודק צודק צודק - ועוד
דרדר המדבר,
10/11/04 14:05
|
|
 |
24.
גם הפלסטינים צריכים לרנן בשמחה
צדוק צדקיהו,
10/11/04 14:05
|
שהרי מדובר בעושק שעשק את הפלסטינאים וגזל את כספם. אם פלסטי' או ערבי ישראלי יגיד אחרת שאלו לשפיותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thank you
Altair,
10/11/04 15:57
|
Thank you for being so caring and loving the palestinians, and looking after their interests. I am sure that they wouldn't know what they should be feeling without your guidance.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Anahnou lo Malachim
ל"ת
Aval Kaeleh,
PRIMITIVIM!!,
10/11/04 14:04
|
|
 |
22.
תגובה
רחל דוד,
י-ם,
10/11/04 14:01
|
ישר כח כל הכבוד כתבה טובה מאוד כן יאבדו כל אוייבך ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
וברינה שבעתיים אם יגסוס בכאבים
צדוק צדקיהו,
10/11/04 14:01
|
|
 |
20.
הבעיה, המן בא, המן הולך...
ל"ת
יומי,
10/11/04 14:00
|
|
 |
19.
אם עראפת הוא המן הרשע...
ששון,
ירושליים,
10/11/04 13:56
|
|
 |
18.
מקומו של רב זה בגן ילדים
רחמים עלינו,
10/11/04 13:54
|
הרב אבינר (רב??) מוכיח שוב, שתואר הרב, ניתן למרבה הצער גם לחסרי בינה ודעת. מוטב יהיה אם ילקח כבודו למספר ימי לימוד בגן ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה בכלל?!
עוז,
10/11/04 14:58
|
מי אתה בכלל שאתה מעז לדבר ככה על גדול תורה אין לך זכות...... חובה עליך לחזור בך ולהתנצל!!! איך משהוא מסוגל להגיד שלא צריך להיות שמח ביום כזה?! ביום שרוצח של יהודים נהרג? מי יכול להגיד שהוא לא שמח שהרוצח הזה מת?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפסוווו
דבורה,
ירושלים,
10/11/04 14:18
|
יפה נפש שכמוך אלוווווו מדובר פה במחבל שמת!!! ולא באיזה חסיד אומות העולם!!! למה לא לשמוח?! זה נראה לי נחוץ?? אז תפסיקו להתנפל על הדעה של הרב!!! זוהי מדינה ''דמוקרטית'' לא??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תגובה לכתבה של הרב שלמה אבינר
רחל דוד,
פסגת זאב,
10/11/04 13:48
|
יישר כוח כתבה טובה מאוד ולענין כן יאבדו כל אוייבך ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרחל דוד (שם פרטי)
יוסי,
10/11/04 15:55
|
את ורבנייך ודומייך חובשי הכיפאות ועטורי השביסים מטורקיה - אתם ורק אתם אוייבי ישראל, העמלק המזנב בעם ישראל. לא מפסגת זאב את אלא מתהומות הרשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שפוי?
ל"ת
ירון,
חיפה,
10/11/04 21:47
|
|
 |
יוסי או יוסוף?
ל"ת
אתי,
10/11/04 18:25
|
|
 |
16.
ה''עומק'' הרבני
חילוני,
10/11/04 13:30
|
הרב עובדיה עוסק בחיטוטים באף ואבינר בשמחה על מות ערפאת.
אולי יועילו גדולי הדור ויתנו דעתם על שאלת מסיק הזיתים של שכניהן הערבים והתנהגות של תושבי יצהר/איתמר ושאר בריוני יו''ש? (בריונים בחסות צה''ל ובמימון משלם המיסים, כמובן)
נו, למה לעסוק בדברים השנויים במחלוקת? פורים שמח יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב אריאל כבר כתב על זה
ירון,
חיפה,
10/11/04 15:15
|
כתב שאין לקחת מעצי הזיתים של הערבים גם אם הערבים התייאשו מעציהם. כמו כן ברור לכל שהמתנחלים לא פוגעים בעצי פרי של הערבים כי התורה אוסרת זאת אפילו כאשר באים במצור על עיר אויב. כל מי שחושב שיהודי נאמן יהרוס עצי פרי סימן שאינו יודע תורה בסיסית ומעליל עלילות שקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב אזעק שקר!!
ירון,
חיפה,
10/11/04 15:13
|
כל פעם שהשקר הזה יעלה אני אזעק שקר. תעמולה. דמגוגיה. דה-לגיטימיזציה וכו' היו יומיים בהם התקשורת סקלה והוציאה שם רע על מתנחלי האיזור של יצהר ואיתמר כחשודים בהרס עצי זיתים, והנה אחרי יומיים חקירת המשטרה העלתה שהעצים נוסרו בקפדנות שלא תפגע בהם ממש. החקירה הסתובבה ונעצרו התובעים הערביים (ומסתמא ישנו קשר ל''שלום עכשיו'' כרגיל). התקשורת לא הזכירה זאת בכלל ובכלל. העיקר שנעשה למתנחלים רושם רע ומגיבים כמוך יכולים לחגוג על עלילה זו. גם במקרה השני ביצהר ומסיק הזיתים הלא חמוש הפסיקו לדבר עליו מאחר וגרסת צה''ל הוכחה (שהפלסטיני נכנס לשטח בית בהתנחלות ולא שמר על עצי הזיתים כטענת הפלסטינים יממה אחר כך)... די לשקרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה שאתה ואבי אקוודור
גילי,
10/11/04 16:25
|
|
 |
צריך רק לקרוא את אתר המשטרה
ירון,
חיפה,
10/11/04 21:49
|
אולי בNRG לא פורסם, אך יש למשטרת ישראל אתר אינטרנט, וכן ניתן לשאול את דובר המשטרה בנושא. תמצא שאני צודק. אגב, מי זה אבי אקוודור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי אתגר בשבילך---
דתי,
10/11/04 14:48
|
מצא לי נושא אחד שהרב אבינר לא עסק בו. אתה מוכן לאתגר? אני ממתין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
please Stop to write Aviner
padre,
jerusalem,
10/11/04 13:25
|
Aviner,
Please Stop to write articles . U r e so from reality of life and u interpret Guemara like I can interpret Coran
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זה מיותר, כבוד הרב
עמנואל,
10/11/04 13:24
|
כבוד הרב גזור אלם על עצמך, המחריש לחכם יחשב... מדוע לצאת בהכרזות שרק מוציאות שם רע לישראל בעולם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפחד מהצל של עצמך, עמנואל?
בלי בושה,
לשמוח ולעלוז,
10/11/04 14:28
|
אולי כדאי ללמוד מהאמריקנים שלא התביישו להשפיל את סאדאם, להציג אותו פעם אחר פעם פרוע ראש ולא מגולח יוצא מהבור שלו. כן, צריך ובריא לשמוח וזה בכלל לא מוציא שם רע לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ללמוד מהאמריקאים
כועס,
10/11/04 16:58
|
יופי. נלמד מהאמריקאים וגם נאכל אותה כמותם. לא היה כל צורך לפגוע בסדאם השבוי ולהציגו כך בפני העולם. זה מגונה ממש כמו ההתעללות של הטוראית אינגלנד בעצורים עירקים עירומים, וכמו המחזה המתועב בגוונטנמו. עכשיו זה חוזר לאמריקאים כבומרנג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אז למה שלא נרקוד על הגגות?
Jack,
Jerusalem,
10/11/04 13:21
|
|
 |
לידיעתך,
יוסי,
10/11/04 15:59
|
רבני ישראל הם מייצרי הלבנטיניות הזו. מייצרים ומדביקים את אות הקלון לאחרים. ראש גס להם ליהודים, גם לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה-ס-ת-ה!
ל"ת
ירון,
חיפה,
10/11/04 21:51
|
|
 |
12.
I prefer LEAHMIR and not to
me,
10/11/04 13:15
|
Instead I would be happy with a better prospect for real peace
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
נו שוין, מה כבר אפשר לומר
רונן,
מודיעין,
10/11/04 13:14
|
הרב אבינר לא מפתיע, הוא כבר מזמן הפסיק להפתיע...מה שאומר שהתודעה שלנו כבר התרגלה לאמירות כאלו ואחרות היוצאות מרב שנחשב בעיני רבים (לשלילה ולחיוב) כאחד מגדולי הדור בציונות הדתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך מפתיע
שרי,
10/11/04 14:48
|
שכל השמולנים יפי הנפש מתאבלים על מות עראפת ושחס ושלום שמישהו יהודי(במיוחד רב שמיצג דת שנואה כל כך- את הדת שלכם עצמכם) יעיז להגיד משהו. לא משנה שעראפת אחראי על הרג אלפי יהודים. טוב הם בסך הכל יהודים ויהודים נרצחים כמו שחושבים השמולנים לא חשובים כמו כבוד הפלסטיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא רק שירה
נועה,
10/11/04 13:13
|
אלא גם הלל שלם לא אומרים בפסח בדיוק בגלל נפילת המצרים שהיו צרינו ומחרבינו
אני תוהה האם הרב הנכבד שכח שצוייו החובה היחידי בתורה הוא ''בקש שלום ורדפהו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות אל תראי את בורותך ברבים
דוד,
10/11/04 15:39
|
אומרים הלה ביום הראשון לא רק ביום אלא גם בלילה וכן אומרים הלל שלם רק בשאר הימים לא אומרים הלל שלם וזה לא בגלל הסיבה שבערותך הקודחת שלפה ממוחך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי לא מדויק אבל יפה
פרחיה,
10/11/04 16:54
|
הכיצד נסביר שככל שבקיאות המגיבים בהלכה ובפוסקים מתגברת שפתם הולכת ונהיית שפת ביבים גסה ועולבת, סובלנותם לזולת אפסית ונדמה לי שמרוב פסוקים והלכות עבשות הם שכחו מה זה להיות אדם. ודוגמה מצוינת לכך החשוך מימי הביניים, שקולו נדם לאחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר מוחלט!
ירון,
חיפה,
12/11/04 10:19
|
למה סתם להצדיק את עצמך ע''י הזילזול השקרי באחר? שבת של שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז על ערפאת נשמח בלי הלל
ירון,
חיפה,
10/11/04 15:17
|
לא צריך לברך הלל אולי על מות ערפאת ואולי אפילו לא חצי הלל, אבל היגיון בריא על ''לשמוח'' ברור שצריך, אחרת אתה חולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מחלקי הסוכריות שלנו
ספי,
10/11/04 13:13
|
ומחלקי הסוכריות שלהם דומים כל כך שממש מפתיע שהם מצליחים לשנוא אחד את השני. השייח אבינר מבית אל לא שונה כהוא זה מהרב יאסין שלהם. זוהי אותה הגברת בשינוי האדרת. ספק אנשים ספק ערפדים שפיהם נוטף דם. האם מדור ''יהדות'' צריך לתת להם פתחון פה ? הזוהי יהדות ? האם בריקודים, שירה , שימחה ורינה אל מול אבלם של הפלשתינאים נגרום לחלל יהודי אחד פחות ? כולנו יודעים שלא. ההיפך הוא הנכון - כל ליבוי שינאה יביא עוד הרג. זוהי משאת נפשם של הקיצונים שבוחרים בדם לרקוד בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתה הסתה הסתה!
ירון,
חיפה,
10/11/04 15:22
|
איך אתה מעיז להשוות בכלל את הרב אבינר לשייח יאסין ימ''ש וישרף בגיהנום! לא שונה כהוא זה? מה אתה לא מתבייש? ספי הגזמת ממש ממש ואני ודרוש פה התנצלות מידית שלך!
אתה חושב שלרב אבינר נוטף הפה דם? אתה לא מתבייש? אתה לא חושב שהוא מתפלל שלוש פעמים ביום לפחות בשביל שלום? לא רק שצריך לצנזר את דבריך המסיתים אלא גם צריך לפתוח נגדך בחקירה פלילית! אף אחד לא מנסה ללבות שינאה וברור שלא להביא עוד הרג. גם בהכרזת המדינה שמחנו ולמחרת נלחמנו. אנחנו לא ביקשנו את הטרור ולנו (לא כמו ערפאת) אין דרך לשלוט בו ולכוונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזעזע
דבורה,
ירושלים,
10/11/04 14:25
|
פשוט הזדעזעתי לקרוא את מה שכתבת , איך אתה מעיז כך לדבר?? בוא נראה אותך אומר לאם שכולה שאבדה את בנה בגלל החלאה הזה, שהפלסטינים מאוד מסכנים ושיש לרחם עליהם על כך שאיבדו את מנהיגם!!! אני מתביישת בשמך סקאנדל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אלוהים, אתה פטתי
דנה,
10/11/04 13:12
|
ועוד לשים את זה במדור יהדות? יותר נכון במדור שבתאי צבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם את קצת *פתטית*
ל"ת
שש,
11/11/04 00:36
|
|
 |
7.
שיהיה במותו של ערפת הזה קץ
מאמינה,
10/11/04 13:06
|
לכל צרותינו, ושנזכה לביאת משיח ולבניין אריאל בע''ה. ואחרי כל הסבל הזה שהמיט עלינו הרשע הזה ערפאת, מותר לשמוח. . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שמחה כזו יכולנו לסדר לעצמנו
חבל שלא אבד,
קודם!!!!!!!!,
10/11/04 13:01
|
כבר לפני עשרות בשנים. אז זו היתה שמחה אמיתית. אילו זה נעשה מזמן, לא היתה מושבתת השמחה מהמוני בתי ישראל. מותו היום, עם סיום תפקידו בהצלחה, אין בו כדי לשמח במיוחד. יש לשמוח שהעולם נעשה נקי יותר, אך זו אינה שמחה כמו בימי הפורים או כמו בימי החנוכה, בה מות המנוולים, הצילו חיי יהודים. המוות הזה, יעלה לנו בעוד דם, ר''ל. גילוי דעת צריכים להוציא נגד סייעני ה''עם הערבי הפלשתינאי'', לרצח העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חצי ממלאת הכנסת שמחו
אילן,
רבבה,
10/11/04 12:57
|
על התנתקות וגירוש יהודים מביתיהם! אם על שיהאת מתנחלים מותר לשמוח על כמה וכמה על האיש המכוער ערפאת! באמת אנו חייבים להזכיר הערבים והעולם כולו שערפאת לא ההיה רק נגדנו אלה רשע גמםר. תמחה זכר עמלק מתחת השמיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ללא תועלת ממשית...
שמעון101,
ת''א,
10/11/04 12:55
|
מה מציע כבוד הרב, שנעשה מצעד שמחה בערים הראשיות בהשתתפות אלפי מריעים מול צוותות טלויזיה מרחבי העולם? הרי הוא יודע היטב שבתוככנו כולנו שמחים שהרוצח עובר מהעולם, מה הטעם להפגין זאת בראשי חוצות? מאדם משכיל בתורה הייתי מצפה שיפגין דעותיו על העתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הציע שום מצעד
ירון,
חיפה,
10/11/04 15:23
|
תפסיקו להעליל עלילות. בסה''כ אמר שאפשר להיות שמח. תגיד ברוך שפטרנו ואל תדליק לו נר. שלום מחבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבוד הרב רוצה שלא תתבייש לשמוח
אלעד זהבי,
חצרים,
10/11/04 14:22
|
הרב אבינר לא ממליץ לקיים הפגנות שמחה בראש חוצות כמו שאתה (בזלזול) מתאר. אם תסתכל למשל בתגובה 3 תבין שהרב אבינר מבין את מה שאתה כנראה לא מסוגל להבין. זה לא כל כך ברור ''שבתוככנו כולנו שמחים שהרוצח עובר מהעולם''. יש אנשים שחושבים שיש בכך עניין פרימיטיבי לשמוח על מותו של רשע כזה. יש כאלה שחושבים שרק מי שגר ביש''ע (ע''ע ימין הזוי, מנותק, קיצוני) שמח ואילו ישראלים ''שפויים'' (שמאל?) מתייחסים לארוע הזה בצורה אחרת, מודרנית, שפויה, אנושית, מתקדמת, מתחשבת, מרחמת (שכחתי איזו מילה?). יש הרבה תועלת שבכך שהרב אבינר מסביר לכולנו עד כמה זה טבעי ויהודי לשמוח ולעלוז כשמניאק כמו ערפאת הופך להיות זומבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשמח, וגם אל תהיה עצוב!
ל"ת
אבי,
10/11/04 14:09
|
|
 |
3.
הרב אבינר רשע מרושע
מישהו שפוי,
ת''א הבירה,
10/11/04 12:43
|
ורק מוכיח שוב עד כמה ציבור מטפסי הגבעות הזוי ומנותק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב אבינר יהודי יקר אוהב ישראל
ל"ת
די לשנאה העצמית,
10/11/04 14:26
|
|
 |
אתה שפוי מרושע שונא ישראל!
ל"ת
תתבייש לך!,
10/11/04 14:25
|
|
 |
ואתה שפוי?
אחד העם,
תל אביב,
10/11/04 14:25
|
אם זו תגובתך וז ו עיר הבירה שלך איני בטוח שאתה יהודי(ולא כמטפורה)מעבר לכך הפלשתינאים צמאי הדם גם לא ויתרו על שכונות תל-אביב הכבושות כמו רמת-אביב(שייך מוניס) מנשיה ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-3
פיליפ ליבמן,
מרכז,
10/11/04 14:14
|
כמובן הרב צודק, ומי שלא מסכים, שיבקר פצועים ממלחמת הטרור. כל כך נכון מה שכתוב, ''המרחם על האכזרים, סופו להתאכזר על רחמנים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מאתגרת.
מישהו שפוי,
ת''א הבירה,
10/11/04 15:29
|
|
 |
קבענו בשעה 10 בכיכר רבין..
ל"ת
עידו,
10/11/04 16:04
|
|
 |
ת''א הבירה? אם כן ההקשר ברור
מוטי שחר,
פתח תקוה,
10/11/04 14:12
|
מי שמתייחס לעיר תל אביב כאל עיר ''בירה'' אינו צריך מפתיע כאשר הוא מייחס לתושב בית אל כאל מטפס גבעות הזוי. איזו רשעות יש בלשמוח שצורר ישראל כזה מצא את סופו הכל כך עלוב? אפילו למות הוא לא מסוגלץ מחזיקים אותו ''בחיים'' כמו שמחזיקים פרח באגרטל ועל כולנו (כולל תושבי ת''א) לשמוח מקרב לב שהוא מתייסר עוד ועוד לפני שליבו יקרוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהתייחס לתגובתך
מישהו שפוי,
ת''א הבירה,
10/11/04 15:29
|
הסממן היחיד שיש לירושלים כבירת המדינה הוא מושב הפרלמנט ושרדי הממשלה. לפי אותו היגיון, האג היא בירת הולנד. לעומת זאת, גם אמסטרדם וגם ת''א הן מרכזי חיי התרבות והרוח כמו גם מרכזי הכלכלה.
אני אולי לא עצוב שערפאת מת/עומד למות/מתלוצץ עם רופאיו מצד אחד. מצד שני, שמחה על מותו לא תועיל בשום דבר, גם לא למטפסי הגבעות. זאת רשעות טהורה ומזוקקת שנוטפת יחד עם הארס הרעיל שלכם יחד עם כמעט כל דבר שאתם אומרים או עושים. איחולי מוות בייסורים אני לא מאחל אפילו לך.
הלעג שלך על השארתו בחיים מיותר ולא מעיד הרבה דברים טובים עליך. תשים את משפחתך במצב דומה. ההבדל היחיד הוא שמותו המתקרב/מתרחק של ערפאת קצת יותר פומבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשיטתך ניו יורק בירת ארה''ב?
שואלת,
י-ם הבירה,
15/11/04 18:23
|
טורונטו, מונטריאול בירת קנדה?
מה הקשר בין ת''א לבירה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה אחמד טיבי?מה ''יהודי''?
השפוי משיינקין,
10/11/04 13:51
|
חשבתי שזה טיבי שאומר על הרב רשע...אבל התברר שזה ''יהודי'' שמאלני....מנערי הנרות של ביילין את אבנרי.....יוק!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך מבזה גדולי ישראל!!
ל"ת
שפוי=הזוי,
10/11/04 13:37
|
|
 |
שפוי מסכן שלי
חשוך ימי בינימי,
10/11/04 13:27
|
כל מי שקנה ידע ולו שטחי בפסיכיאטריה יודע שיש לבדוק היטב את מי שטורח לנפנף בשפיותו...!
התגובה שלך מזכירה לי בדיחה יהודית עתיקה. תפס פעם הבישוף העירוני את יהונתן אייבשיץ הקטן (שהיה אז כבן 7) ואמר לו ''חזור אחרי: בגן עדן יושבים הנוצרים ובגיהנום היהודים''. לילד לא הייתה ברירה והוא חזר על דברי הבישוף.
''וכעת'', אמר הבישוף, ''היכן אתה מעדיף למצוא את עצמך בבוא יומך''?
''אדוני'', אמר יהונתן הקטן, ''תמיד אעדיף להיות במחיצת יהודים, היכן שלא יהיו, כיון שלהיות במחיצת הנוצרים זה תמיד יהיה גיהנום''...
והמבין יבין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בעצמך רשע מרושע
מגיב לקודם,
10/11/04 13:24
|
|
 |
שירת הטוקבק
ל"ת
עליכם,
נאמרה,
11/11/04 10:17
|
|
 |
הרב אבינר צדיק אמיתי
ל"ת
.,
11/11/04 00:25
|
|
 |
2.
די לצביעות גם אם היטלר ימ''ש...
גילי,
שומרון,
10/11/04 12:40
|
היה מת בתקופתינו כולנו היינו שמחים, פתאום יש שמאלנים שפותחים ספרי קודש ומלמדים אותנו תורה(ממש צדיקים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אבוי לעטרת אבינר, רב הריב
ל"ת
יאיר,
10/11/04 12:39
|
|
 |
למה לשמוח זה ריב?
ירון,
חיפה,
10/11/04 21:53
|
|