 |
58.
הערה לסעיף 1
אוהב את מעריב,
16/11/04 12:08
|
אני מניח שמותר לנטוש את משמעותה המקורית של המלה ''נפטר'', שנאמרת על יהודי שעובר מן העולם שכן הוא ''נפטר מעול תרי''ג מצוות'', ולהכיל את המושג גם על מתים שאינם יהודים.
אך לעניות דעתי, מן הראוי שכתבים ומגישים בטלביזיה ימנעו מלסרס ולעוות את השפה העברית. אם כן, על ערפאת אל תאמרו נפטר. ואם תחפצו להיות יהודים עד הסוף, תאמרו התפגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
למה, אתם כן אובייטיבים???
ל"ת
אובייקט,
15/11/04 18:24
|
|
 |
56.
עיתונות ימנית - כנסו דחוף
שי,
פרדסיה,
15/11/04 13:18
|
כבר 50 שנה אתם בוכים ושהעיתונות שמאלנית...כמה פעמים ניסיתם להקים עיתונות משלכם, אבל אפילו אתם עצמכם לא קניתם. אז חברה כמו נדב העצני שיזכירו לכם את העובדות (אם אחרי 15 שנה הוא כבר מסוגל להבין ולהתמודד איתן) : עיתונות חושבת ומבקרת תבוא רק מצד אנשים חושבים ומבקרים, ובינתיים זה לא הצד החזק של הימין. עובדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מה לזבל הזה וליהדות?
יוסי,
פ''ת,
15/11/04 10:14
|
מה פתאום שמדור שמתיימר לעסוק ב''יהדות'' יערוך ביקורת תקשורת אווילית שכזו? מה לזבל כזה הנכתב בעילום שם ול''יהדות''??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
נועם,
תל-אביב,
15/11/04 13:25
|
|
 |
54.
השוואת עראפת לנאצים אינה הוגנת
שישו הקטן,
ירושלים,
15/11/04 09:14
|
תראו לי נאצי אחד שהיה מוכן למות (או להתאבד) כדי להרוג יהודים! אנחנו מתמודדים עם אויב גרוע הרבה יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמים-הראה לי משלח1 שמוכן למות.
ל"ת
אבו עמר למות,
בית המוקעטה,
17/11/04 08:47
|
|
 |
53.
מה הקשר ליהדות?
רונן,
פת,
15/11/04 08:45
|
א. מה בין מותו של עראפת ליהדות? ב. האם המדור נהיה סניף של הימין הסהרורי והאנטי-דמוקרטי שלא מקבל דיעות אחרות? ג. האם יואב טוקר לא מכיר מספיק את יהדות צרפת כדי לדעת מי המפגינים שם? או שאולי כותבי המדור ממקור שבתם בארץ הקודש מכירים אותם טוב יותר? ד. אני מניח שכותבי המדור ניחנים בכישורים של קריאת מוחות ונשמות פלשתינאיים, מכיוון שהם אומרים '' פלסטינים, מצדם, אפילו לא העלו על דעתם לבקש לקבור את יאסר ערפאת בתחומי העיר ירושליםהפלסטינים, מצדם, אפילו לא העלו על דעתם לבקש לקבור את יאסר ערפאת בתחומי העיר ירושלים'' ממש דוגמא מופתית לעיתונאות אובייקטיבית ועיניינית המתרכזת בעובדות. ה. מה יש, אפי איתם הוא דעת תורה בהתגלמותה שאסור לחלוק עליו ולהציע דברים אחרים? עיתונאי טוב חייב להציג דברים אחרים מאשר המרואיין שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זה לא קשור ליהדות
אפרת,
גבעתיים,
15/11/04 03:48
|
התוכן של המאמר הזה מראה אולי שהתקשורת שמאלנית, אנטי ימנית, מזוכיסטית ועוד, אבל אין פה שום אמירה לא יהודית, אלו פשוט יהודים עם דעות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ואף על פי כן נוע תנוע
גליליאו גלילאי,
15/11/04 03:26
|
ואף על פי כן ולמרות הכל, ''מעריב'' ידיעות'' ו''הארץ'' ערוץ 2 וערוץ 10 ימשיכו להתקיים כי הציבור מצביע בעדם קונה אותם וצופה בהם. ואילו ערוץ 7 מקור ראשון והצופה ימשיכו לקרטע, כי רק אלוהים אתם וזה כנראה לא מספיק. וכמה אפשר לטעון במצח נחושה שארנבת מעלה גירה, או שזמן ההיריון של נחש הוא שבע שנים. בתת ההכרה כולנו מבינים מי דובר אמת, וכולנו נצרוך את אמצעי התקשורת שלא מוכרים לנו לוקשים, אפילו אם הימנים והדתיים שבינינו ירוצו להשמיץ אותם לאחר שקראו אותם בשקיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שאלוהים אוהב אותם בכלל?
ל"ת
היתום והאלמנה,
אשר בשעריך,
15/11/04 12:33
|
|
 |
תגובה
דנית,
תל אביב,
15/11/04 09:10
|
מתי קראת לאחרונה מקור ראשון ובשבע, והיכן מצאת בהם את המידע הפסאודו מדעי על הארנבת והנחש? אני קוראת ולא מצאתי. זה שאתה תלוה עצמך באילנות גבוהים (גלילאו) לא הופך אותך לצודק. ויותר מפעם אחת נמצא כי המיעוט צודק! בפרט כאשר מאכילים את הציבור ב''הבטחות שווא''. זה תמיד נעים יותר ומפתה לקרוא ולתמוך בו. ומה הקשר בין טענותך לאהבה שבה עטפו הכותבים הנזכרים את ערפת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אתה מה זה צודק..חבל על הזמן..
ל"ת
אריח,
14/11/04 22:44
|
|
 |
49.
המאמר כלעצמו ציני וחד. אבל
שמערל חשין,
בתי נייטין,
14/11/04 21:24
|
הניסיון העקבי יש לומר, של מעריב ןnrg לנכס יהדות לשיוך פוליטי זה או אחר, שלא לומר לדחוק כל מה שקשור ליהדות לזוית קיצונית, זה כבר משהו אחר לגמרי. הגיע הזמן למחות כדי לעצור את הבזיון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
למה זה במדור יהדות
ל"ת
מה הקשר,
בירה נשר,
14/11/04 20:24
|
|
 |
47.
ועוד שאלה
אימרי,
רמת גן,
14/11/04 20:19
|
לא עקבתי אחרי אין ספור הראיונות שהעניק אורי אבנרי לתקשורת על תקן של מקורבו הישראלי של הרוצח המתועב. אבל באחד הערוצים עיפעפה גאולה אבן בעיניה כאשר ענה אבנרי בזעם לשאלתה בדבר המיליונים שהוקצבו לסוהא עראפת ... וכך אמר משיח השמאל פחות או יותר: הפלסטינים רשאים לפצות את אשת הנשיא כראות עיניהם... (וכאן בא השוס...) כל פקיד בנק מפוטר מקבל יותר ממה שקיבלה סוהה עראפת....'' האמנם אבנרי? כל פקיד בנק מפוטר מקבל 22 מליון דולר לשנה?, או אפילו חלק קטן מזה.... אבל גאולה אבן לא המשיכה לתחקר את המשיח הסהרורי ועברה בקלילות לשאלה הבאה כאילו קיבלה תשובה ניצחת על שאלתה.... האם גם על תשובה דומה של... נאמר אפי איתם היתה התקשורת עוברת כך במהירות לשאלה הבאה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבנרי התכוון לפקידים בכירים
ל"ת
ברשות הפלסטינית,
או סלו,
15/11/04 12:37
|
|
 |
46.
עוד סיבה להיכנס לאתר מעריב
יוסי מ.,
14/11/04 19:03
|
5 עובדות נכונות שמצטרפות לרבות אחרות. אינני איש תקשורת ואף כבר לא אהיה אבל אני מקווה שיצטרפו כבר אנשים חדשים לתקשורת הארצית.אנשים אשר יודעים למשל שבנוסף ל''ימין קיצוני'' יש גם ''שמאל קיצוני''. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כרגיל...
אריאל,
חיפה,
14/11/04 18:25
|
1. אז אריה גולן מנחם את טיבי, אז מה? זה אומר שגולן מצטער? (ואם כן, אז מה?) זו בסך הכל השתתפות מנומסת בצערו (הידוע ומופגן) של יועץ ערפאת, במות מיועצו. 2. ''ערפאת עדיין לא מת'', נשמע לי כאירוניה לא מכוונת. ואשר להגדרתו את הימין היהודי הקיצוני בצרפת כימין היהודי הקיצוני בצרפת - היכן הבעיה? הרי בסך הכל מדובר בטיפול בגוסס בשעותיו האחרונות - לא בהקמתו לתחיה. למה להתנגד שיהיה זה בצרפת, הרי צריך האיש למות באיזשהו מקום. היללן האלמוני שכותב כתבה זו, קורא לכל מי שאינו חושב כמוהו - ''שמאל''. מה הוא קופץ כאשר מכנים את אלה החושבים כמוהו - ימין קיצוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ה''ה קירשינבאום את לונדון
לא צופה,
14/11/04 18:06
|
שני מלחכי הפינכה הנ''ל רודפי השלום והצדק ע''ח חללים יהודים טרם הפנימו שהם מעודדים את הרוצחים בכך שהם ''מבינים'' אותם - אני מעביר ערוץ כשאני רק רואה את קצה אפם ע''ג המסך ולחיצתי עך השלט מלווה בבוז עמוק ובתמיה מה ראה ערוץ מסויים לתת במה לתיסכוליהם ושיגיונותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק אתה קצת איטי,קשה הבנה?
ל"ת
מומלץ ללמוד,
את החומר שוב,
14/11/04 20:15
|
|
 |
43.
מה הקשר ליהדות ?????
ספי,
14/11/04 17:05
|
מדור יהדות הוא שם קוד למדור הימין הקיצוני. מה שמוכיח (בפעם המי יודע כמה) מיהו הימין הקיצוני. דרך אגב מה ההבדל בין דעתו של הכותב על קירשנבאום ולונדון שמביעים את דעתם לבין דעות מדור זה שהן כולן דעות ימניות קיצוניות ? ומי שמכם בכלל לקרוא לדעות אלו דעות ''יהודיות'' האם אתם יהודים יותר נכונים, טובים או מוסריים מקירשנבאום ? לדעתי האישית אתם מוציאים את דיבתה של היהדות וגורמים לה להיראות דת גזענית ואכזרית. מעבר לזה אני חושב שזו חוצפה לפרסם אתכם תחת הכותרת ''יהדות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
בקר טוב אליהו!!!!
שייק,
14/11/04 16:16
|
אין לך מה לדאוג ככל שהשמאל ובפרט בתקשורת ממשיך את מסע השקר העם מענישו והחשבון פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ואני לתומי חשבתי
תמים,
14/11/04 16:11
|
שתנועת כהנא וערוץ 7 הוצאו מחוץ לחוק. לא הם חיים ובועטים באתר nrg של עיתון מעריב. אגב,שמעתי שערוץ 7 בזמנו וכל עיתו- ניי הימין {שמחולקים חינם,כי אין מי שיקנה}בעבר ובהווה הקדישו מדורים נרחבים לאנשיי שמאל כדי שיוכלו לנסות ולהסביר את השקפת עולמם, שמה להעשות נוגדת את זאת של האייטולות מיש''ע. זכורים לי אלה ששידרו ברדיו הפירטי של ערוץ 7 כולם מזוהים עם השמאל ההזוי כגון אדיר זיק,סגל,ועוד רבים וטובים ממיטב השמאל הישראלי. על זה נאמר''טול קורה מבין עייניך''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערוץ 7 מצהיר בגלוי על נטייתו
.אמיר,
חדרה,
14/11/04 19:06
|
הפוליטית. הרדיו הממלכתי וערוצים 2 ו-10 אמורים לפנות לקהל הרחב שכולל את 50% מצביעי הימין. השמאל רואה את זכותו הטבעית המולדת החקוקה בחופש הביטוי ובקושאן הרשום על שמו- להכפיש את הימין בכל הערוצים בכל האופנים בכל הצורות. להטיל עליו את אשמת כל חוליי החברה החל ממצבן של החד הוריות וכלה בתקציב החינוך- אך כאשר באתר נישה ב-nrg מנסה מישהו להצביע על העיוותים, חוסר אובייקטיביות ויושר עיתונאי - ישר קופצים בצווחות כל מסוממי השמאל וטוענים כי מדובר בימין קיצוני ותנועת כהנא. מישהו הכפיש אתכם? מישהו הביא עובדות לא נכונות? מישהו כינה אתכם בכינויי גנאי? מה אתם ישר קופצים ופותחים את הלוע המטונף שלכם? כנראה שהשאלות האלו פגעו באיזו נקודה רגישה.... מישהו הצליח לחשוף את הצביעות וההטיה הבלתי נסבלת של התקשורת - וזה פשוט מוציא אתכם, השמאלנים הקיצוניים והסהרוריים , מדעתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיר 41 - קרא את תגובה 40 של ג
ל"ת
ימית נוי,
גבעת ארעיס,
17/11/04 09:04
|
|
 |
אמיר-התנצל!
סמי,
הוד השרון,
17/11/04 09:02
|
אמיר יקירי הימני, אינני קיצוני. אינני מוכה ירח, אינני מסומם. עד כה העובדות לגבי. מה לגביך? ולגבי הרשימה השבועית דלעיל: 1. זוהי רשימה ימנית התוקפת עיתונאות חופשית במדינה דמוקרטית, אשר ממלאת את תפקידה, שהוא בעיקר ביקורת כלפי השלטון. אין שום קשר מחייב בין ימין פוליטי לבין אמונה דתית בכלל ויהדות בפרט. 2. ניצולי שואה רבים וצאצאיהם נזעקים בכל פעם שנעשה שימוש בהוא בגדר זילות השואה, לדידם. אין ספק כי גילם המתקדם של קירשנבאום ולונדון מקרב אותם ללב הדואב כאשר מתקיימת השוואה בין היטלר לבין כל אוייב/טרוריסט אחר. 3. מה קרה? לא רק עיתונאים חושבים אחרת ממך, אפילו קוראים/גולשים? ממש פשע. סתום להם את הפיות ורצוי בגידופים! לצערי התגובה שלך לא היתה עניינית כלל ועיקר. אמוציה ימנית היסטרית. אני צודק אני צודק איך אתם מעיזים בוגדים (אין צורך בסימני פיסוק. שפוך). 4. בנפול אוייבך אל תשמח. את זה לא שמאלנים הגו... איש מבין השמאלנים האלה אינו אבל על מות ערפת ורובנו מודעים היטב למעשיו ולאחריותו כמנהיג העם הפלסטיני. כאבי האומה הפלסטינית הוא זוכה לאהבה ולאהדה רבה ברחוב הפלסטיני. האבל של עמו ראוי לאמפתיה, או לפחות לאי תגובה. לשקט. לא ללעג או לקריאות מלחמה. כלומר, לא על ידי שוחרי שלום, אם אתה בכלל מעלה על דעתך שקיימים כאלה באמת... שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מעשה בביצה הימנית. כנסו וקראו.
ג. ימית,
נווה צדק,
14/11/04 16:10
|
ובכן, לפנינו איש ישר דרך, מאוזן, כל נתיבותיו שלום והליכתו מדודה. צעד אחד בימין ומייד לאחריו צעד בשמאל. אדם כה סימטרי לא פגשתם מיימיכם. איש שביצתו השמאלית שווה בגודלה לאחותה הימנית. יום אחד, לא נעים, פתח האיש בבוקרו של יום את עיתון ''הארץ''. דפים גדולים ומסורבלים, קשה המלאכה אף לידידנו הקטן בשעה מוקדמת זו. לרוע מזלו, בעודו מתרגז ממאמר המערכת, נפל מוסף הארץ ועם פינתו הקטלנית היכה באשכו הימני של הקורא הנאמן. נאמן הארץ לא מיהר לוותר, פנה למתחרים והנה זכה בטור. שיהיה תחת הכותרת ''יהדות'', מה זה משנה, העיקר שיתנו לו להכות בשמאלני הארץ. שערוריה, מילא שיחזיקו בדיעה אנטישמית, אבל בלי איזון? הנה הוא, גזען שלא מבחין באדם שבגר, אבל אין ברירה, לא נותנים די פתחון פה לדעות ימניות, חוץ מבערוץ הממשלה (רשות השידור), בעיתוני הממשלה (מוזס-נימרודי) והדתיים (יתד תקוע נאמן, הצופה, היורה...) וכמובן הפיראטים, פורעי החוק (ערוץ 7 וכל גלי החרדים). כזה חוסר איזון, כזו שערוריה. רק בגלל זה כל מילה שתקראו במדור התקשורת של יהדות תהיה בהקשר אחד בלבד - נגד יהודים. נגד שמאליים. נגד מרכזיים. בעד הקיצוניים הימניים. לתפארת האיזון והביצה הימנית המנופחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדה השמאלית, הביצה הימנית.
ממליץ בחום,
קרית ספר,
15/11/04 12:42
|
סיפור טוב, נשמע דוקומנטרי. הסיפור אודות הכותב, אנונימוס בעל הטור השבועי ''חמשאלות''. להפריד הדת מהמדינה! או לפחות מהטור הפוליטי... אין קשר ישיר ו/או מוכח, בין ימין ליהדות. מותר להיות ירא שמיים וגם לקיים את הכלל הכתוב בפרשת שופטים ''ואהבת לריעך כמוך, אני ה' ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
איפה מה זה קשור ליהדות?
ימין,
רדיקאלי,
14/11/04 16:02
|
|
 |
38.
תקשורת אובייקטיבית ולא עויינת
חילוני חרד,
14/11/04 15:56
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART/820/665.html
אופס זה פורסם ב- NRG... אופס זה מצטט כלי תקשורת שלא חשודים בשמאלניותם... אופס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אובייקטיביות?
הליגה נגד השמצה,
14/11/04 15:50
|
חבל שכותב המאמר שכל כך תוצך בשמירה על אובייקטיביות אינו דוגל בשיטותיו שלו. מענין לראות כיצד הוא מבקר את חוסר האוביקטיביות של העיתונאים בישראל ומביע את דעותיו בצורה כל כך בוטה שיש לתהות מדוע מערכת NRG לא החליטה להוסיף את שם הכותב. עיתונאים בארץ מביעים את דעותיהם כולל אריה גולן ויואב טוקר. האשמה של אותם עיתונאים היא שדעותיהם לא מקובלות על כותב המאמר ולכן הוא מנצל את הבמה הזו להשמצות והכפשות משוללות כל יסוד. בענין השוואת עראפת להיטלר כל שימוש בהשוואת להיטלר או לנאציזם פשוט מורידה את חשיבותה של השואה ושל תופעת הנאציזם ותו לא. אפי איתם ידוע ב''פנינים'' שהוא משגר מפיו בכל הזדמנות ליצור לעצמו עוד קצת דקות פרסום. במקרה זה הוא עבר קו שלא חוצים אותו וטוב עשו לונדון וקירשנבאום שלא שתקו לו על כך. אגב לאותם אנשים שלא מוכנים לשמוע דעות אחרות, אני מציע להם פשוט לאטום את האזניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לכל השואלים הנכבדים .....
משה בן הרב,
14/11/04 15:43
|
מה למדור ה''חמש שאלות'' ול''יהדות'' ? הנה התשובה! מי שאיש לו בקורת על השופטים, שוטרים,קציני צבא, שמעון פרס,יצחק רבין,תהליך השלום, העתונות וכו. וכו. ולא רוצה להשמע פרימטיבי,קיצוני,וכדו', עליו להתנסח ככה ''העוזרת התמניה שלי מקללת את ה.... שופטים, עיתונאים האלו '' או ניסוח ''יש לי מכר חרדי/דתי והוא אומר....'' ואז גם אמרתי מה אני חושב על הבני ז..ת, וגם נשארתי מנומס ונאור. הבנתם את הפרינציף?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
עומרי שרון, אתה משתפר. יופי
ל"ת
אוהב את מעריב,
14/11/04 15:39
|
|
 |
34.
ויש עוד דוגמאות רבות . לדוגמא
שלי יחימוביץ,
ואבנרי,
14/11/04 15:21
|
ביום רביעי [ או חמישי ?] ראיינה יחימוביץ' את אורי אבנרי , בגלי צה''ל : אבנרי קיבל במה , ללא התערבות כמעט , עם קול של הבנה מעבר לקו . שלי לא הקשתה , למשל : מדוע אתה חושב שפספסנו את ההזדמנות לעשות שלום - הרי בתמורה להסכם זה וזה קיבלנו טרור ? או : האם למרות עמדותיך הידועות , לא יכולת לכבד את משפחות בני עמך השכולות והפצועות [ בהוראת עראפת] ולא ללכת בהפגנתיות להלוויה או לאמר דברים שכאלה בעדו בתקשורת ? הרי הוא אחראי לרצח רבים ?
וגב' יחימוביץ' יכולה להיות צינית . בריאיון עם אבנרי היא היתה קשובה ומבינה . הרי על מי הם דיברו ? על ''שוחר שלום '' ''ובעל חזון'' ...
אכן תשקורת עויינת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עבודת קודש
חיים,
מודיעין,
14/11/04 15:21
|
ברצוני לברך את כל העוסקים בכתיבת השאלות דלעיל - סוף כל סוף הדיקטטורה אשר שולטת עד עתה בערוצי התקשורת השונים חוטפת ביקורת. הלוואי ותהיה התייחסות רצינית לביקורת ושהדברים יקבלו תהודה רחבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
העתונות לא שמאלנית. היא פשוט..
מוטי,
עפולה,
14/11/04 15:09
|
|
 |
31.
הארץ לר לבד
מוריה,
14/11/04 15:07
|
לפרה המניקה של NRG קוראים מאיר שניצר שהציע ביום שלישי שעבר לקבור את הראיס בירושלים ולשנות את שמה לאיליה קפיטולינה או משהו דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוספת
הראל,
14/11/04 16:29
|
ואחרי שהחליט האדון שהלהקות הצבאיות הן זרוע תעמולה, לא נותר אלא לבחור בין שתי אפשרויות: או שיש לנו כאן מרגלים בשירות האוייב, שהצליחו לקנות את מעריב, או ששניצר נותן לממונה עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מה זה? אין לכם פיקוח על הכתבות
שלבקת,
14/11/04 14:59
|
|
 |
29.
למה פרנקנטל נקרא ''פעיל שלום''??
מיכל,
מרכז,
14/11/04 14:58
|
ולמה היהודים הבאים ללויה של רב המרצחים ערפאת לא מכונים ''שמאל קיצוני''??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בושה וחרפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מתיתיהו,
י-ם,
14/11/04 14:58
|
|
 |
27.
ממש כתבה אלימה
ל"ת
שמאלנית,
14/11/04 14:57
|
|
 |
אני מרחם עלייך,את בושה וחרפה.
ל"ת
אור,
תא,
14/11/04 15:51
|
|
 |
26.
הימין מיגזרי מדי.יש טענות גם
ל"ת
מצד השמאל הקיצו,
רגישות יתר !,
14/11/04 14:56
|
|
 |
25.
אולי הוא השווה את ערפאת להיטלר
הלואווווווווווו,
14/11/04 14:56
|
אולי אפי איתם הוא מטורף!!! להזכירך הוא דוגל בטרנספר וזה הדבר הכי קרוב להיטלר שיש כאן!!!!!! חוצפן קטן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב העם
יגאל,
15/11/04 10:52
|
רוב העם דוגל בטרנספר (לפחות ע''פ ההצבעה בכנסת)... של יהודים מבתיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
די להתבכיין
ל"ת
איזה דוס בכיין,
14/11/04 14:55
|
|
 |
23.
הכתב לוקו
ל"ת
להוהוזר,
14/11/04 14:54
|
|
 |
22.
ומי את/ה????
bloody mary,
14/11/04 14:49
|
טוב יעשו כותבי המדור אם יטלו קורה מבין עיניהם קודם שהם מאשימים את הצמד הנוירוטי בהעדר אובייקטיביות. לונדון וקירשנבאום אינם מסתתרים, לכל הפחות, תחת הפסוודונים של ''המערכת'' אלא מופיעים בשמם המלא ונוטלים אחריות מלאה על דבריהם, מה שאי אפשר להגיד על הכותב האלמוני דכאן המשתלח באופן קבוע בכל מי שדעותיו יוניות משלו! אם מערכת NRG אחראית לכתוב, הרי שאף היא נדרשת ל''מינימום של אובייקטיביות'' (ראה שאלה 4), ואם בדעות אישיות עסקינן - יתכבד בעל הדעות ויזדהה בשמו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אחמד טיבי
קברה,
14/11/04 14:47
|
רק בישראל יכול יועץ השונא להיות חבר כנסת ןלהביע תנחומים בפומכי על שהצורר התפגר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שתול פה באדמה
אחמד,
ארץ מולדתי,
14/11/04 15:41
|
רק ישראל בהיסטוריה המודרנית, כבשה עם שלם וגירשה את רובו מאדמתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי מתחילה ההיסטוריה המודרנית''
יגאל,
15/11/04 10:57
|
לא שמעת על הנאצים? לא שמעת על בוסניה? לא שמעת על חבל הסודטים? ומה קורה בחוף השנהב? בכל יום מתברר שמדינות אינן רק כלי טכני לניהול הצרכים של האוכלוסיה, אלא משקפות צרכים לאומיים ומריכות להיות מדינות לאום. דעותיו של מארקס מזמן נזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי הפסיכופט שכתב את זה????????
ל"ת
לפטרו ומייד!!!!,
14/11/04 14:43
|
|
 |
ל- 20 , למה לפטר?!?
א.כ,
15/11/04 02:29
|
כל מילה ברזל!!! אתה כניראה מהשמולאנים שחושבים שרק דעתם נחשבת, וחוץ מיזה שכולם יקפצו כי הכח ממילא בידכם. לא צריכים אויבים, יש לנו אותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מברוק
קוראת קבועה,
ישראל,
14/11/04 14:42
|
החברה מהמאל גילו אתכם. אמנם התחבאתם קצת במדור יהדות (מה ימין = יהדות??, בערך חמש פעמים כל שבוע..) אבל אתם על המפה. והראיה, רשימת התגובות שלהלן, עליתם למישהו על העצבים, ועל היבלת. תבורכו!!!!! המשיכו ככה, כל שבוע. גם לנו הימניים מגיעה קצת נחת רוח וחיזוק מהמחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
איפה זאביק?
אלעד,
14/11/04 14:21
|
כבר שבועיים שעורכי הטור לא משתתפים בטוק-בק של הטור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
על החברים של השמאל הישראלי
הנה לינק,
14/11/04 14:17
|
|
 |
16.
ציטוט מידיעות
סטודנט,
ארץ העברים,
14/11/04 14:14
|
יום לפני פטירתו של עראפת בעמוד שתיים נכתב: ''רמאללה היתה המקום האחרון על אדמת פלסטין שבו דרך הראיס ולשם הוא יחזור'' האם כבר הוקמה פלסטין ואני לא ראיתי או שקניתי בטעות את אל- שרק אל -אווסט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שים לב :''הביטוי ''נפטר'' לא מתאי
מושגי יסוד,
14/11/04 15:23
|
מתאים - אלא מת . נפטר הוא יהודי שנפטר מעולם השקר ועלה אל עולם האמת ..וזה בהחלט לא יאסר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
האם יהדות = ימין פוליטי ?
לא כל יהוד ימני,
ישראל,
14/11/04 13:19
|
נכנסתי למדור הזה שנקרא ''יהדות'' תחת הכותרת'' 5 שאלות לתקשורת עוינת'' .כל השאלות תוקפות תקשורת עוינת לימין הפוליטי לדעת הכותבים. מסקנה לוגית : יהדות = ימין פוליטי. נראה לי שכתבה זו מקומה לא במדור יהדות, אלא במדור ימין פוליטי, או שהכותבים מאמינים שזה אותו הדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידעת? היה פתק עם 10 הדיברות
מ..מ..מ..משֵשה,
14/11/04 13:57
|
,לא תלך שמאלה, . כל שאר הדברים שהיו כתובים שם לא הגיעו לידי הימניים - לא תרצח......לא תגנוב...לא תחמוד בית ריעך ...לא תישא שם ה' לשווא ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחחחחחח גדוללל
ל"ת
אבוללה,
14/11/04 14:54
|
|
 |
14.
ירושלים לנצח שלנו
כ.,
חיפה,
14/11/04 13:03
|
כתבה מענינת ביותר כל שאלה במקום.קודם כל שאדם לא יהודי מת אז לא אומרים נפטר רק ליהודי זה נפטר.והכלב הזה עראפת מת.חבל שהוא מת ולא סבל עוד שנים ארוכות.ולמה להשתתף בצערו של אחמד תיזי הלוואי שגם הוא ימות.וחבל שאורי אבנרי וכל חבורתו שהשתתפה בהלוויה של הכלב לא נמחצו\ונדרסו למוות ע''י האספסוף.תפסיקו להיות יפי נפש שם בתקשורת.תפסיקו להתחנף אל הכלבים האלו.הרי הם לא מגנים ולו פיגוע אחד שקורה לנו אז בבקשה אני מוותרת עליכם תחזירו ציוד .כגון ת.ז.כחולה ותעברו אליהם לפלסטנאים.או יותר נכון לכלבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בטוח שאת לעומת זאת,
רונן,
14/11/04 14:38
|
הבעת צער על כל ילד פלסטינאי חף מפשע שנהרג עלי ידי צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
העם בעד תקשורת הוגנת
צבי,
אריאל,
14/11/04 12:53
|
ושקיפות. מדוע לא מצויין שמו של הכותב בטור זה?
ממה אתם מפחדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה הקשר ליהדות
אלי...,
14/11/04 12:51
|
עדיף אם כבר שישתלחו בנטורי קרתא שקראו תהילים לעילוי נשמת ערפאת. אני מאד מציע לא לערבב פוליטיקה עם יהדות. זה לא אותו דבר. היהדות תמיד היתה בעד עם ישראל ולא בעד ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שאלות טובות. ותשובות-אין.
ל"ת
ש,
חיפה,
14/11/04 12:38
|
|
 |
גם לנו נמאס מהשטות הזאת
ל"ת
שמאלני,
בתוך הארץ,
14/11/04 13:39
|
|
 |
10.
התקשורת אולי שמאלית אבל יהודית
לירון,
מרכז,
14/11/04 12:28
|
אתר זה עושה לתקשורת הישראלית עוול שאפילו התקשורת עצמה לא מעזה לעשות. הקורא את הפינה ואת הטרוניות שעולות כאן מדי שבוע עלול לחשוב כי אין עיתונים חרדים או דתיים או ימנים. כי אין ערוצי רדיו דתיים או חרדים או ימנים. כי אין אתרי אינטרנט חרדים או דתיים או ימנים. מי שהדברים שאתם סוקרים מאד מפריע לו כבר מזמן צורך תקשורת שמתאימה לו יותר ובוודאי שלא צורך את עתון ''הארץ'' או את מרב מיכאלי. אז מה לעזאזל אכפת לכם? עיתון זה, מגישה זו ואחרים שהוזכרו עושים את מלאכתם נאמנה בכך שהם משרתים את קהל היעד שלהם. ואתם? מי קהל היעד שלכם? כל שבוע וכמעט מדי יום נשמעות כאן זעקות עד לב שמיים בגנות התקשורת, תוך התעלמות ממחצית מכלי התקשורת השונים בארץ. איזה כיף לקטר, נכון? איזה כיף לזרוק בוץ? חס ושלום להתאמץ ולמצוא בעיתונות של קהל היעד שלכם בעיות (כמו גזענות, אפלית נשים, הסתה, התעלמות מבעיות חברתיות כמו עוני ועוד). הפוסל במומו פוסל ואת זה אמרו חכמים ודתיים ממני. ערוץ היהדות של nrg מפתיע אותי כל פעם מחדש ביכולתו לבזבז זמן ואנרגיות רבות על קיטורים מופלאים שבסופו של דבר משיגים בדיוק דבר הפוך, הם מחזקים את ההתעלמות מקהל יהודי-דתי-ימני או שאינו מיינסטרים. הם מחזקים גם אצל קהל זה את התפיסה כי ''הארץ'', רדיו 103-102, טלוויזיה ורדיו ארצי הם הם, התקשורת האמיתית ופוגעים בכך במעמדה של התקשורת שאכן משרתת את קהל היעד שלהם. האמת, בצדק, יותר קל למצוא פגמים מאחרים מאשר להתבונן במראה, אז מה אם זה מנציח את הדימוי הקיצוני? אז מה אם זה מאשר את התדמית המתלהמת? זה לא מעניין את המדור הזה יותר מאשר עשרות תגובות שמנציחות את העיוות. אז תמשיכו כך! תמשיכו לבנות לכם ולקהל היעד שלכם תדמית של מחרחרי מלחמה ושונאי התקשורת, תמשיכו לחזק את התקשורת שאתם אוהבים לשנוא, כי אם לכם אין בעיה עם זה אז לי בטח שאין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה, צודק!
גיא,
תל אביב,
14/11/04 18:44
|
קצת ארוך אבל, נכון. כל שבוע הם מחפשים רק לבקר ואיך למצוא עוד פגמים באחרים במקום לנסות ליצור אלטרנטיבה. ולזו שטוענת כי היא ימנית חילונית, ביננו, את ''הארץ'' את לא קוראת וערוצים מסחריים פועלים על פי עקרון מסחרי כלומר, פונים למי שרלוונטי להם כצופה פרסומות וזה לא הקהל של המדור הזה. וגם אם את צודקת את העובדה שעל ידי ביקורת מתמדת רק מחזקים את התדמית של אותם ערוצים והופכים אותם לחזקים יותר, זה ממש לא משנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש חיוניות לכל עדות על המאפיה
תגובתך היסטרית,
14/11/04 14:21
|
הרבה עיתונאים שמאלנים באמת חושבים, שהעובדה שהפרדן המשפטי השמאלני והמומחים השמאלנים הקיצונים במואים לתקשורת הם המשפטנים היחידים בארץ. יש החושבים שניתן להביא רק פרשנים פוליטים שמאלנים - כמו החבר'ה של רפי. יש החושבים שזה לא הוגן שכל המגישים גם אם הם גרים בהתנחלות יקיימו שיח שמאלני מגוייס. אני מסכים שאין טיפול במדור במאבקי עומק ואין ניסיון לקבל תגובה מהמאפיה. אין די תיחכום, אבל עבודתם היא עבודת קודש, כי גם המחקר הסוציולוגי הוא פוסט ציוני ועוד רואה בתקשוראת השמאלנית ימנית מדי. כל עדות על שמאלנותם הנוטפת של המאפיה חיונית למחקר עתידי. רק רצוי שתצא בספר עב כרס שופע מקורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית צודק אילו.....
רוחמה,
חיפה,
14/11/04 14:03
|
כלי התקשורת שאותם מבקר המדור היו במוצהר כלי תקשורת סקטוריאלים. אבל לא כך הוא הדבר. רשת ב' (אריה גולן) הוא רדיו ממלכתי הממומן ע''י הציבור, ערוץ 2 (יואב טוקר) הוא הערוץ המסחרי הפופולרי בארץ ואמור לפנות לכל הציבור, עיתון ה''ארץ''(מאמר מערכת'') מעולם לא הצהיר על עצמו כביטאון השמאל למרות שזה מה שהוא הלכה למעשה- לכאורה הוא מתחזה לעיתון אובייקטיבי. ערוץ 10 (לונדון וקירשנבאום) ערוץ הפונה לכל הציבור. ורדיו ללא הפסקה- גם כן לא רדיו סקטוריאלי. מה שאתה מבקש ברוב חוצפתך הוא שאנשים בעלי דעות ימניות ידירו עצמם מהערוצים הממלכתיים ויסתפקו בד' האמות של ערוצי הנישה הדתיים חרדיים בהם יש ביטוי נאות לדעותיהם הפוליטיים. ובאיזה ערוץ בדיוק לפי דעתך היהירה והאווילית אמורה אחת כמוני לצפות? אני בעלת דעות ימניות- אבל חילונית גמורה, ואין לי עניין בערוצי הקודש או העיתונות הדתית? ובאיזה ערוץ אמורים לצפות כ-50% מתושביה של מדינת ישראל שהצביעו בבחירות האחרונות למפלגות הימין? מעבר לגיבוב המטופש והמתנשא שהבאת כאן לא מצאתי שום התייחסות עניינית לדברים הספציפים שהובאו בכתבה. כאשר אינך יכול להתמודד עם עובדות אתה משתמש בטקטיקה הירודה של תקיפת זה שמציג אותם- וגם את זה אינך עושה בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר'ה היגזמתם....
בינימינה,
14/11/04 14:45
|
|
 |
תגובה מעולה
ל"ת
אדיר,
14/11/04 13:10
|
|
 |
9.
אנשי התקשורת אינטיליגנטים ועל
סטודנט,
14/11/04 12:10
|
|
 |
תגובה
אלמוני,
אלמוני,
14/11/04 13:05
|
|
 |
8.
עוד חמש הערות פאראנואידיות
השמאלני הקבוע,
14/11/04 11:56
|
1. האם עלה על דעתך המושג ''נימוס אלמנטרי?'' אחמד טיבי ואחרים באמת ובתמים מתאבלים על הנבל ההוא. זה שאנחנו שמחים לא חייב להיעשות בדווקא.
2. לא הבנתי את הטענה, בשבועיים האחרונים הודיעו עשרות פעמים על מותו של אותו אדם. כן - צריך להיות ימין קיצוני לא חכם כדי להפגין על מותו של אדם
3. באותו יום דובר על ידי הפלסטינאים עצמם שהם רוצים קבורה על הר הבית עצמו ובעוד חמישה אתרים נוספים.
4. אחת ולתמיד, היטלר היה רק אחד וכל פעם שאדם רע עולה עלינו זה איננו היטלר. אנחנו במו פינו יוצרים את זילות השואה. והתוכנית לונדון וקירשנבאום היא בפירוש תוכנית בעלת גוון אישי.
5. אייטם נחמד, כאשר יזמינו את יוסי ביילין לתכנית של אדיר זיק - תדפיס אותו שוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאלני המקובע
יהודי,
א''י,
14/11/04 12:43
|
1. אולי לדעתך צריך להתיחס בנימוס גם לניאו-נאצים שמתאבלים על ... ובכלל, צריך להתיחס בנימוס לרוצחים ותומכיהם ?
2. לא חגגתי, ואפילו איחלתי לאותו רשע שימשיך לחיות עד 120 בבית החולים. גם אני איני מבין את השמחים, שהרי במהרה יקום צורר חדש.
3. לא על כל שטות של הערבים צריך להגיב.
4. ההבדל בין הצוררים השונים הוא רק ביכולת ההיזק שלהם, בטכנולוגיה העומדת לרשותם ובעוצמה הצבאית- כלכלית. חוץ מזה המגמה שלהם היא אחת, השמדת העם היהודי, כולל אותך וילדיך.
5. אדיר זיק אינו משדר במסווה של ממלכתיות. יש לו תכנית בה הוא מביע את דיעותיו האישיות, לטוב או לרע. בעוד באמצעי התקשורת ''הממלכתיים'' מתימרים להיות ממלכתיים ולהביא את כל מגוון הדיעות. כשלאדיר זיק תהיה תכנית ראיונות טלויזיונית בטלויזיה הממלכתית, אדרוש ממנו גם אני להביא גם את יוסי ביילין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטמבל
מש,
פלג,
14/11/04 13:17
|
גם למירב מיכאלי אין תוכנית ברדיו ממלכתי, אלא ברדיו תל אביב בבעלות פרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רדיו תל-אביב ?
אני הטמבל,
א''י,
14/11/04 15:28
|
לא ידעתי שעוד תחנת רדיו הצטרפה למקהלת השמאלנים. ולא ידעתי שהגב' מיכאלי עובדת שם. אם אי ידיעת כל שמות הקוד של תחנות השמאל מראה על טיפשות, אז אני מסכים איתך, אני טמבל. מבחינתי, הגב' מיכאלי משעממת ומטופשת, כך שהיא בוודאי מתאימה לשכמותך. אני לא מתכוון לכוון את הרדיו לתחנה ההיא ממילא. שיהיה לך יום נפלא, חכם שלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת טמבל
מש,
פלג,
15/11/04 13:26
|
כן, אי ידיעת שמות תחנות הרדיו מעידה על טיםשות, כי ביססת את כל משנתך על חוסר בידעיה הזאת וטענת שמדובר בתחנה ממלכתית. הרדיו התל אביבי בו היא עובדת איננו רדיו ממלכתי ואיננו מתיימר להיות כזה כפי שטענת.
מותר לה לראיין שם כמה שמאלנים שבה לה, כמו שלאדיר זיק יהיה מותר לראיין כמה ימניים שבא לו כשהוא יגש למכרז ויפתח תחנה כחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף אתם מתחילים לתפוס
צפוני,
עצבני,
14/11/04 16:47
|
או, או, או. סופסוף נכתבה פה מילת היגיון, ואני אחזור עליה שוב: ''אני לא מתכוון לכוון את הרדיו לתחנה ההיא ממילא''. זו בדיוק הכוונה כשמדברים על רדיו אזורי-מגזרי. כל אחד ומה שמתאים לו! רוצה לשמוע ערוץ 7? סבבה, שמה אף אחד לא ירגיז אותך. רוצה להתרגז או לחילופין אם אוסף השמאלנים של מיכאלי לא מרגיז אותך? יאללה, תפתח רדיו ללא הפסקה. תפסיק עם ההתבכיינות ותקשיב למה שמעניין אותך. זה מה שאני עושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100 אחוז!
רונן,
14/11/04 12:29
|
ההשוואה בין הבעת תנחומים לפלסטינים על מות ערפאת לבין הבעת נתחומים של האמריקאים על מות בין לאדן ממש מטופשת. האמריקאים לא מנסים לעשות שלום עם אל קעידה. אבל מסתבר (בזכות אנשים כמו הכותב) שגם אנחנו לא מנסים לעשות שלום עם הפלסטינאים, אז אולי בכל זאת ההשוואה במקום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אידיוט!לא הבנת את קירשנבאום
כמה טפשות יש,
במדור הזה?,
14/11/04 11:44
|
כמה אידיוט או אהבל צריך להיות כדי לא להבין את מה שלונדון וקירשנבאום ניסו לרמוז לאפי איתן? לא טוב לעם היהודי לעולם , לעולם ! לגמד את השואה- אין שום דבר שדומה לשואה , כל השוואה של גורם או מעשה כלשהו למעשי היטלר גורם לזילות השואה ולפגיעה בנצולי וקורבנות השואה. לישראל יש צבא ומדינה, לתת לערפאת את התואר היטלר זה כבוד ענק עבורו. למזלנו הוא לא מתקרב לצורר. המוות שהוא הצליח לגרום כל כך קטן לעומת כמעט השמדת העם וכריתת מאות אלפי משפחות שלמות, שהיטלר הביא לו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
both yo u and #8 R 100% right
ל"ת
Matt,
14/11/04 12:35
|
|
 |
6.
להרחיב ל - 10 שאלות עצלנים
קשור ליהדות,
14/11/04 11:19
|
זה המדור החשוב ביותר לביקורת התקשורת ביחד עם מדורה של חני לוז במקור ראשון - בלעדיכם, אנשיפם כמותי שהחלטתי להתנתק מהמאפיוזה לא אתעדכן עד לאן ירדו הויקי כנפואים השבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הכבוד על הביקורת!!!צודקים !
סימונה,
14/11/04 11:11
|
אין ספק שצריך להיות אורייני תקשורת מתקדמים בשביל להבין איך היא פועלת ואיך היא מלוכלכת פוליטית וכלכלית. סדר היום הציבורי שהיא מנסה ליצור הוא מוטה, מטעה ומנצל תמיד ובהכרח את כוחם הכלכלי של בעלי אמצעי התקשורת בכדי להטביע דעותיהם הפוליטיות עלינו, הציבור, הנוטה לחשוב שהמדובר בסיקור תקשורתי תמים. עד מתי?????סיקור עיתונאי צריך להיות מאוזן יותר ולתת ייצוג לכולם. אני אתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
ל"ת
קשקשנית,
ובכיינית,
14/11/04 11:46
|
|
 |
4.
אין כמו לונדון את קירשנבאום!!!
בני,
תל אביב,
14/11/04 10:00
|
|
 |
3.
איך לפגוע בערוץ 10
שונא שמאל,
עפולה,
14/11/04 09:49
|
לצאת בקריאה לכל הציבור הדתי וחרדי להחרים את כל החברות המפרסמות בערוץ 10 ובערוץ 2.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני הנכבד
ספי,
14/11/04 17:09
|
אם אתם תחרימו אותנו ואנכנו אתכם אתם תהיו עניים מרודים ואנחנו נשרוד. אם רק תרגיזו אותנו קצת נפסיק לשלם את כל התשלומים לבתי הגחמות שלכם ולכשרות הבדצי''ת המאוסה שלכם עליה אנו כולנו משלמים כסף רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להיות ימני כדי
פרו-ישראלי,
14/11/04 14:25
|
להבין עד כמה העיתונות היא שמאלנית עד לזרא. ברגע שיהיה איזון. תחקירנים ימניים או מרכזיים שיחשפו בתוכניות תעודה את ההתשלטות של הבדואים על הנגב את האפלייה של משרתי צה''ל ביחס לערביי-פלסטיני ישראל הזוכים ללמוד באותו זמן ולהסית בכיף במקביל. לחשוף את המגמתיות בבג''צ את הפםוסט ציונות של התקשורת העאלק ממלכתית שלנו. את העובדה שעל אחוז ממה שאברמוביץ מוציא מפיו היו מעמידים אותו לדין עשרות פעמים בעוון הסתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אח''כ תבכו שמחרימים את קטיף
צבועים נמאסתם,
14/11/04 11:49
|
כמה בכיינות עשו שבאירופה ואצל השמאלנים הקיצוניים לא קונים סחורה מהשטחים. עכשיו אתה רוצים לעשות חרם על ערוץ שלא רוקד לחליל שלכם ? כשזה מתאים לכם אז בסדר לעשות חרם ולפגוע בפרנסה של אנשים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז החילונים יתמכו יותר בחברות
הצחקת אותי,
14/11/04 11:47
|
טמבל , הרי לחילונים יש כוח קנייה יותר גדול מכמה מתנחלים , החרדים קונים מימלא מה שזול ומוכשר בהתאם לדרישות שלהם. לכן צעד כזה יגרום לתגובת נגד של החילונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דתי ימני ובכל זאת
בני,
בני ברק,
14/11/04 20:06
|
זה עצוב לקרוא את כל השנאה שמחלחלת בין כל התגובות חאלאס אנשים באנו לכאן לבנות מדינה משותפת אז בחיאת תרגעו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטמבל
שונא שמאל,
14/11/04 15:03
|
השמאלנים יכולים לפרנס את תנובה למשל? עם מי עם ילד אחד וחתול? מי מפרנס את תנובה אם לא הדתיים וחרדים.. וזו רק דוגמא יא דפקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והחרדים יכולים לחיות בלי תנובה
שונא טמבלים,
14/11/04 18:28
|
ממי בדיוק יקבלו חלב? תבדוק טוב את הבעלויות על החלב לשתיה בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג, הם לא בונים עליכם!!
ל"ת
??,
???,
14/11/04 11:36
|
|
 |
2.
שאלה נוספת
גדי,
14/11/04 09:24
|
מדוע ישראלים שהלכו להשתתף בלווית ה''קדוש'' אחד מל''ו מכונים אנשי שמאל?? רק בימין יש קיצונים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות
חומי,
14/11/04 14:00
|
אין מושג כזה ''שמאל קיצוני'' אין, לא קיים,אז איך יכתבו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זה לא סיזיפי ??
אני,
14/11/04 09:21
|
להוכיח כל פעם מחדש שהתקשורת שמאלנית ?
די, יודעים כבר . בואו נתקדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנגד הטייה יום יומית של
עינת,
תל-אביב,
14/11/04 14:16
|
התקשורת יש צורך בכלב שמירה שיזכיר יום יום מה עומד מאחורי הכותרות. המדור השבועי הזה ומעט השאלות שהוא מפני לתקשורת הוא בבחינת מעט מידי ( אין סוף לעיוותים) ומאוחר מידי (אחרי שבוע) וגם במתכונת המזערית והמצומצמת הזאת הוא מצליח להרגיז אותך? כנראה שהוא עולה על נקודות נכונות וכואבות ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאן תתקדם ?
גליה,
14/11/04 11:51
|
אם תקח את זה , מה ישאר יותר ? את מי נשנא ? במי נתלה את כל צרותיו של העם היהודי ? אין לאן להתקדם , נגמרה ההתקדמות של המתנחלים , זהו , עבר . אפ אחד לא מתרגש מהגחמות שלכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא זה לא
ל"ת
שי,
14/11/04 11:25
|
|