 |
51.
ומעריב nrgזה לא תקשורת עויינת?
ל"ת
משיהו,
06/12/04 20:39
|
|
 |
50.
צחי הנגבי לא היה שותף לפוטש
ל"ת
צחיהו,
ביבון,
06/12/04 20:37
|
|
 |
49.
יש הבדל בין תקיפה של תופעת העו
חילונית,
29/11/04 14:33
|
ע''י הרב הראשי לבין האמירה הפרימיטיבית שהארבה הוא עונש משמיים על העוני. אין לחשוד במוטי קירשנבאון שהוא מחסידי הקו הכלכלי של נתניהו ולכן ברור שהוא יצא נגד יומרתו של הרב להיכנס לראשו של הקב''ה ולהחליט מדוע הגיע הארבה אלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
NRG מכחיש פרסום שלו
רוני מנתניה,
29/11/04 11:47
|
סעיפים 1,2,4,5 סתם מגוחכים. סעיף 3 סותר את אורי גליקמן שלכם, שחשף את התופעה של נטישת מתנחלים ב-NRG בכבודו ובעצמו. טור מביך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא קולטים שהם גם חלק
יהודיהו,
06/12/04 20:38
|
מהתקשורת העויינת כל מעריב זה עויין ואתם מתחברים איתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מי זה מאיר שלו?
ל"ת
שליו מדברי,
29/11/04 11:44
|
|
 |
46.
אתם גדולים!
ל"ת
רועי,
29/11/04 11:05
|
|
 |
רועי שרון - אתה מוכן לא להגיב
רן,
ירושלים,
01/12/04 16:30
|
|
 |
45.
אתם חלק מהתיקשורת ומוכיחים
איתן,
29/11/04 10:13
|
|
 |
44.
די כבר עם הבכיינות!
אילן,
רמת גן,
29/11/04 10:11
|
מספיק עם התלונות והקיטורים הבלתי-פוסקים על כך של''ימין'' ול''יהדות'' (?!) אין ייצוג בתקשורת, ושהתקשורת שמאלנית, וכו' וכו'. נמאס. א. זה כל כך טיפשי שזה מגוחך. ערוץ 2 המימסדי, המתלהם, הנמוך, הוא שמאלני? איזו שטות. דברו עם שמאלנים, דברו עם ערבים, ותראו מה הם אומרים על רוני דניאל ועל אהוד יערי ועל גדי סוקניק. ב. איך אפשר להתעלם מכל המערך הענק של תקשורת ימנית מובהקת שצצה כאן - החל מערוץ 7, והעיתונים הרבים - הארציים והמקומיים - וערוצי רדיו וטלוויזיה, והשתלבות עצומה של עיתונאים דתיים (כולל מתנחלים) במעוזי התקשורת ''השמאלנית''? החל מאורי אורבך בגל''צ וידיעות וכלה בשלמה בן צבי מבעלי ערוץ 10. די, הטיעון הזה על סתימת פניות לימין כבר לא תופס. מרוב קיטורים על תקשורת שמאלנית, זה מה ששומעים כל יום בכל מקום. במקום לקטר תתחילו לדבר לעניין. יש לכם במה בשפע. ג. אם למישהו יש עדיין בעיות וקובלנות והוא מרגיש שלא נותנים לו להתבטא - מה מונע ממנו להקים עוד עיתון/ערוץ/רדיו דתי/חרדי/מתנחלי/ימני בנוסף לעשרות הקיימים? ד. ואם עשרות הערוצים האלה לא מספיקים אז אולי הבעיה היא אחרת? אולי הבעיה היא בתוכן שלהם, שלא מצליח לעורר תשומת לב ציבורית והדים כמו התקשורת ''השמאלנית'', פשוט בגלל שהם פחות טובים? ... שאו ברכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידעתי שערוץ 7 עובד...על
ל"ת
איזה תדר???,
30/11/04 23:14
|
|
 |
43.
שאלות קנטרניות
רונן,
פת,
29/11/04 10:00
|
1. מאימתי הכרזה על מכת טבע כעל עונש משמים הינה אמירה חברתית חשובה? 2 כל אמצעי התיקשורת הציגו את בחירת יו''ר המועצה הדתית של כפר-סבא כפרי ניצחון ראש העיר מהמערך. אז מה עשתה בעצם המפד''ל בנושא, ולמה NRG לא טרח להזכיר זאת? או שזה לא מעניין את הציבור? 3. האם העובדה שאילנה דיין היא הראשונה שחשפה בציבור את התמליל מ''וידאו ההגירה'' גורם לקנאה בקרב עיתונאי NRG? 4. מאימתי מאמר של פובליציסט נחשב משקף עמדת עיתון? אולי מאז שפדרמן כותב בNRG...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
קחו לכם שתי דקות שקט ותתביישו
יוסף הצדיק,
29/11/04 09:35
|
אז אני אסביר לכם מה כל כך נורא כאן.
הרי ברור לכולם שהחיילים שלנו, והחבר'ה הצעירים מהגבעות, לפחות חלק לא מבוטל מהם, מתאכזרים לאוכלוסיה הערבית בעיו''ש. הויכוח הוא רק אם זה מוצדק או לא. יש שיטענו שזה מוצדק בגלל הטרור, זכותינו על הארץ וכו' ויש שיגידו שלא, אבל על המציאות של ההתעללות היומיומית אין באמת ויכוח, המציאות ברורה לכל מי שיש לו עיניים בראש,
את האמת הזאת הרי כולם יודעים: כ ו ל נ ו הרי או ששברנו אלה מעץ על גב של ערבי באינתיפדה הראשונה או שהתעללנו בו במחסום וירינו באחותו באינתיפדה השניה או שיש לנו חבר קרוב שעשה את זה וגם משוויץ בזה. אני אישית מכיר לפחות עשרה אנשים מחוץ לפלוגה שלי שמספרים סיפורי התעללות אישיים וזה חוץ ממה שאני נאלצתי לעשות בעצמי.
אז, לפחות אם היה צער (אמיתי) על ההתבהמות, על האלימות שחוזרת הביתה, על חוסר הכבוד המינימלי לזולת (אפילו הגוי ימח שמוי), על הילדים שלנו שיודעים רק לשנוא, על בני האדם (הרעים כל כך) שאנחנו מגרשים מהאדמות שגרו עליהם (כן כיבוש או לא כיבוש), יורים בהם, מכים בהם, מכריחים אוותם לנגן כינור במחסום, להתפשט ולשיר שירי גולני או מג''ב בגשם אתם יודעים בדיוק על מה אני מדבר.
רק שהימין הדתי כבר עלה מדרגה, הוא כבר לא ממש ''רואה'' מה קורה כי זה בסך הכל ''ערבושים'', ''אוייב'', ''טרוריסיטים'' איך שלא תקרא להם חוץ מ''בני אדם'', מספיק שתנסו לשאול כמה ילדים בגיל 15-16בהתנחלות ממוצעת האם גוי ערבי הוא יותר קרוב לבן-אדם או לג'וק (ניסיתי...), והתשובה השמחה שלהם תבהיר לכם למה התדרדרנו... יהדות עלאק,
אילנה דיין בסך הכל שמה לכם מראה מול העיניים. איזה חיות נהיינו. קחו לכם שתי דקות שקט ותתביישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר שהמ''פ דרוזי ולא מתנחל...
ל"ת
מאזין,
מרכז הארץ,
01/12/04 09:50
|
|
 |
41.
לא יעזור לכם!
דנידין,
29/11/04 08:32
|
אם אתם מייצגים את ישראל, אני יורד מהארץ. הציבור הימני-דתי הוא מיעוט קולני. חבל שמעריב החליט לעקוף את הצופה מימין. האם לאיש שמאל יש סיכוי לכתוב מדור ''הכיבוש משחית'' בעיתוני הימין? מובן שלא. לכן, אין מקום להעמיד טור ביקורת תקשורת ימני-דתי בעיתון חילוני (אם הוא עדיין כזה). אם מעריב יפנה לימין. הוא ייעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חיזקו ואימצו על הכתבה
רונה,
תל אביב,
29/11/04 06:37
|
פעם ראשונה שאני קוראת כתבה שבאה ממקור של אמת ולא התייפייפות........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שלטון התקשורת
חיים,
29/11/04 03:53
|
משנת 77 השמאל איבד את הרוב בעם .שלא כמו הימין שמעולם לא ידע לשלוט החליטו אדוני הארץ שאם העם לא בחר ימשלו הם דרך הגופים החזקים במדינה = תקשורת פרקליטות משטרה ובית המשפט עד שלא יקום עיתון ימין יומי אין לנו דרך לנצח את הבולשביקים שכל פעם יעוותו את רצון העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ביום שישי ראיתי את ידיעות
צור,
28/11/04 23:36
|
עם מאמר הזוועה של מאיר שלו על פני כל העמוד הראשון של מוסף השבת, והייתי קרוב לבכי. על הרשע, על הגסות, על היהירות של העיתון שיודע ששני מיליון אידיוטים ימשיכו לקנות אותו גם כשהוא ימשיך לירוק בפרצופם ולבזות את אלפי קורבנות הטרור. רק לפני שנתיים אמרה יפה ירקוני דברים דומים לאלו שכתב מאיר שלו והפכה מיד לאויבת הציבור, ואילו עכשיו קם העיתון ה''אובייקטיבי'' ידיעות אחרונות ומתמסר לתעמולה אנטישמית מגעילה מאותו סוג בדיוק. כיצד מצליח העיתון המחליא הזה, המשרת את הגרועים שבאויבינו, להמשיך להגיע לבתים רבים כל כך של ישראלים תמימים, ולשמור על תדמית של עיתון מאוזן? עמודיו הפנימיים של מוסף השבת לא היו טובים יותר. כתבות נגד ה''כיבוש'', כתבה נוסח פרבדה בימי סטלין בעד העבריין משה מזרחי, כתבת השמצה על המתנחלים ועוד. לא שמעריב הרבה יותר טוב, עם ההתמסרות שלו במוסף השבת לחיילי השמאל מ''שוברים שתיקה'' ולמאבקם נגד ה''כיבוש'' (נכון, הרי היתה מדינה פלשתינית והיא נכבשה ב-67, לא?) - אבל בכל זאת, במעריב יש גם צדדים אחרים ואילו ידיעות גלש כבר הרבה שמאלה מ''הארץ''. מתי יגלו כבר אזרחי ישראל שהם אוכלים חרא? מתי יוקיע מישהו את העיתון האנטישמי הזה? מתי תחרים מועצת יש''ע לא את החלב של תנובה, אלא את העיתון המגויס כולו להשמצת מתנחלים ולהשמצת מדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
צדקנות אינה תחליף
יהודי טוב,
חיפה,
28/11/04 22:24
|
מתי הכותב המתחסד ראה איך מתנהל מחסום ?? כיהודי גאה אני מציע לו לא לנסות לחשוב רק על כח אלא על מה שאלפיים שנה החזיק אותנו כיהודים - מח המחסומים הללו משחיתים - צא ולמד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שטויות
יוסי,
גבעתיים,
28/11/04 18:57
|
נראה שהכותב סובל משטיפת מח חריפה הגורמת לו לראות את המציאות בדרך המתאימה לו. מצד שני יכול להיות שמדובר באחד מאותם ''מבריקים'' נטולי היכולת להקשיב לכל דיעה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אחיי הדתיים אתם מפשלים !!!
תלמיד לא חכם,
מרכז,
28/11/04 18:42
|
כל שבוע אני מנסה ללמוד מהטוקבקים במדור הזה, את התשובה לשאלה הכי נפוצה פה : מה זה קשור ליהדות? לצערי כחובב פלפול לא מצאתי אפילו תשובה אחת ראויה. חשבתי שבישיבות מתמחים בפלפול ופרושים של הכתוב. נראה לי שדור הבוגרי ישיבות של ימינו צריך חיזוק רציני בנושא. כנראה שמרוב הפגנות ופעילות פוליטית, לא נשאר לכם זמן ללמוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק 100%
אביגדור,
28/11/04 19:05
|
מסתבר שאין מקום אחר ברשת להציג שאלות ימניות לתקשורת? מה זה אומר על הפלורליזם בתקשורת הישראלית???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
סוביודיצה? סליחה מה זה?
ל"ת
אילנה דיין,
מעל החוק,
28/11/04 18:37
|
|
 |
33.
הערות נכונות ומדויקות
ל"ת
לא דתי,
28/11/04 17:52
|
|
 |
32.
הסבר לקשר של המדור ליהדות
קשור ליהודת,
28/11/04 15:53
|
כמו שרוב מבקרי התרבות/אומנות/קולנוע מכניסים את דעותיהם השמאלניות לביקורת קולנוע או טלוויזיה.
מה לעשות ואני אומר זאת כחילוני, שהשמאלנים החילונים אולי יהודים עפ''י ההלכה (אם טרם התחתנו אם גויה), הקשר שלהם ליהדות רופס בעיניי.
בעיניי הקישור יהדות מתאים לקישור מדינה יהודית. בעיניי רוב השמאל כיום ישראל צריכה להתקיים כמדינת כל אזרחיה ולא כפרוייקט יהודי כלל עולמי, קרי ציוני, ולכן הם נמצאים במצב הפוסט-יהודי, ופןסט-לאומי. היחידים שמניפים את הדגל היהודי או הלאומי הם הכיפות הסרוגות והחרדים המשתלבים, שבעיניי הם ציונים, אפילו אם לא יאהבו ביטוי זה. ------------------------------------------- התקשורת השמאלנית היא כה שקופה, שרואים לה לא את התחתונים אלא את מה שהם מסתירים. לגיטימי מאד בעיניי שיהודים טובים כמו רועי שרון וחבריו, יחשפו את המגמתיות השמאלנית הפרו-פלסטינית. המדור היה צריך להיות ממוקם בערוץ התקשורת בעיתון אך ערוץ ביקורתץ התקשורת טרם הוקם. כשהוא יוקם הוא יוכל לשכון שם במקום סביר. עד אאז לפחות שיהיה כאן במאחז חוקי, בקרב אחים אוהבים. מי שאינו יהודי בנשמתו וציוני בליבו לא יבין את מה שכתבתי גם אם אחזור על כך אינספור פעמים. אתם מוזמנים לקרוא לי פשיסט וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד הסבר כושל לקשר ליהדות
לוגי,
ארץ הלוגיקה,
28/11/04 17:02
|
הקשר ליהדות הוא שגם שמאלנים מביעים את דעתם הפוליטית במדור תרבות? גם זה לא קשור וגם זה. זה כמו שאגיד ליריב שלי שאם הוא טיפש אז אני חכם, אבל יכול להיות ששנינו טיפשים. ודרך אגב רוב השמאל בעד קיום ישראל במדינה יהודית עם רוב כמה שאפשר יותר יהודי, לעומת זה רוב הימין הדתי בעד מדינה עם רוב ערבי ללא זכויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אחללה
ל"ת
איתך,
28/11/04 16:39
|
|
 |
31.
שאלה 1 כלל אינה לעניין
אודי,
28/11/04 15:46
|
ברור שרבנים צריכים להתעסק גם בבעיות חברתיות ולא רק בשוד קצבאות או בניית קרוואנים. אבל כשהם סוף סוף נזכרים בזה, עדיף שיתעסקו בעניין עצמו ויובילו מאבק פרגמטי שיעזור למי שצריך, במקום לפלוט קשקושים מיסטיים. למה אי אפשר פעם אחת לומר משהו לעניין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
צודק ב-100% תשקורת שמאל קיצוני
ל"ת
מתן,
28/11/04 15:36
|
|
 |
29.
אבוי ליהדות
יואב,
28/11/04 15:32
|
אם זה מה שעומד בראש סדר היום של מדור המתיימר לעסוק ב''יהדות''. כמה עצוב לראות שהדת הזו מקבלת ביטוי הולך וגובר של משיחיות, ציות עיוור לרבנים, תפיסה כוחנית וחוסר סובלנות כלפי מי שלא הולך בתלם. כמה עצוב לראות שעיתון כמו ''מעריב'' מגדיר כך את היהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
nrg - לא מתאים לכם!
אלי,
מרכז,
28/11/04 15:24
|
אתם אתר טוב, מעניין ורציני. תשתדלו לדבוק בתכונות האלה. הכתבה הזו היא ההפך הגמור מכל התכונות האלה. בחלקה היא לא נאמנה לעובדות וברובה המכריע היא חסרת יושרה: 1. האם המערכת שלכם באמת מסכימה שאין שום דבר מגוחך בטענה כי הארבה הוא תוצאה של העוני בישראל? האם ניתן לכנות אמירה כזו של רב כ''אמירה חברתית''? אם הרב דואג מהעוני ורוצה לומר אמירה חברתית בעניין הזה אז שיגיד. אבל לקשר את זה לארבה?! זה פשוט מגוחך. וטענה מגוחכת מזמינה שיגחכו עליה. 2. האם עמדת המערכת היא כי חשיפת תמלילי הקשר של המ.פ. שהרג את הילדה הייתה בלתי ראויה? האם הזעקה של האתר צריכה לבוא כנגד חשיפת תמלילים כאלה או כנגד העובדה שיש קצינים בצבא שלנו שאומרים את מה שנאמר בתמלילים? האם מדור בענייני יהדות צריך להגן על חיילים שהורגים ילדות בלי שנשקפת מהן סכנת חיים? 3. לידיעת הכובת: צחי הנגבי ונווה לא היו ''שותפים לניסיון הפוטש''. כדאי שתבדוק את העובדות לפני שאתה כותב. הם התחבאו כמו חתולים ופחדו לצייץ מול שרון. העובדה שהם נבחרו הוכיחה כי הטקטיקה שלהם הייתה נכונה עבורם. 5. איפה כתוב בתורה שמותר לחיילים לדרוש מאנשים שעוברים במחסום לנגן עבורם בכינור? למה מדור יהדות נזעק להגן על מי שמבקר זאת? לידיעת הכותב והמערכת: הנאצים הכריכו יהודים לנגן עבורם. אנחנו אומנם עדיין לא הורגים את הערבים בתאי גזים, אבל על פי כל הסימנים, זה בהחלט הכיוון שלנו. ואני אוסיף לכותב: אני מאחל לך, שיום אחד ילדיך יחיו במדינתם תחת כיבוש של עם אחר, שהם יאלצו לעבור במסומים ושאחד מהם שינגן כינור יידרש על ידי החיילים לנגן עבורם במחסום. הוא יוציא את הכינור בפחד ויתחיל לנגן בחיוך מאולץ ומפוחד. ואז, אני מאחל לך, שיקום איזה מישהו ויקים קול זעקה נגד אנשים שיקבלו בחילה מזה. ואז תוכל להסתכל על עצמך ולדבר על עמדות ''קיצוניות''.
מי שכתב את הכתבה הזו אינו מכבד את האתר שבו הוא כותב ואת הקוראים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תרגיעו - זה לא יעזור
צוחק,
בדרך אל הבנק,
28/11/04 15:15
|
לא יעזור לכם כלום! מטרתו של המדור היא להביא כמה שיותר גולשים לאתר, ומלים כמו אתיקה, אמת ויהדות מעניינות אותם כקליפת השום. כמה שיותר תגובות נרגזות יביאו עוד ועד בונוסים לעורכי המדור ולכן אין שום סיכוי שתמצאו כאן אי פעם עיתונות אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אדיוט אחרונות כבר מזמן הפך
jak,
28/11/04 14:03
|
לעיתון שמאל ולכן אני קורא מעריב ומנסה לשכנע אחרים לקרא מה גם שידיעות הוא עיתון שנכתב ברמה של ילד בן8 לילד בן3
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
3 שאלות תם וגם אמירה חיובית
שם,
28/11/04 13:57
|
1. האם ''יהדות'' זה שם קוד חדש ל''שטחיות''? 2. האם NRG זה לא חלק מהעתון הנקרא ''מעריב'' אשר פרסם במוסף לשבת את עדויותיהם של חמישה (נדמה לי) חיילים שלידם עדויות נשות ''מחסום ווטש'' נקראות כספרו ילדים? 3. אם מאיר שלו הוא קיצוני, מה נותר לנו כדי לתאר את מערכת NRG יהדות? 4. הבקורת על ירון לונדון קולעת ועניינית. הפטרנליזם החילוני הנאור לכאורה הוא אחת הרעות החולות של התקשורת הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
השאלות מטעם המיגזר דתי ימני
עם כוון אחיד,
מאד מסויים,
28/11/04 13:13
|
כוון פוליטי מאד מסויים מכדי שהשאלות יהיו עיתונאיות במובן הרחב של המילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שאלה ראשונה גרועה והשאר טובות
כן קשור ליהדות,
28/11/04 12:32
|
לונדון משתלח תמיד אבל משפטים כמו - בגלל כך וכך היה כך וכך מרתיחים גם אנשים כמותי המכבדים מאד רבנים ואנשי הלכה. אם הרב היה אומר שיש לנו מכת ארבה בגלל טיעון שמאלני זה היה בסדר.? נו באמת. לונדון משתלח במקום להגיב בבוז, כי במקרה זה זה היחס המתאים. עמאר חשב שלתקשורת ביקורת ''חברתית'' זו תנעם. אילנה דיין - זו כבר שאלה רטורית ידועה. מספיק לצטט את טורה המצוין של קרוליין גליק השבוע במקור ראשון וזוהי ביקורת התקשורת הטובה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל היא היחידה שקשורה ליהדות
ל"ת
יתר הארבע לא,
מרכז,
28/11/04 12:55
|
|
 |
22.
מה זה קשור ליהדות ?
ל"ת
שי,
28/11/04 12:26
|
|
 |
21.
חמש התבטאויות מתחת לבלטה
השמאלני הקבוע,
28/11/04 12:23
|
1. כל שמגג שמתיימר להיות עם קו ישיר לרבונו של עולם, מגיעה לו מנת לעג. צריך לדאוג לעניים נקודה ואם אלוקי אברהם יצחק וישמאל רוצה להגיד לנו משהו. שיגיד את זה כמו שצריך ולא בחידות חמיצר. בדרך אגב הארבה זה סימן לרוגזו של האל בגלל שההתנחלויות מקבלות פי שלוש מעיירות הפיתוח - ותוכיחו לי שהאל לא חושב כך.
2. א' - נכון, ב' - מה הקשר ליהדות?, ג' האם יהדות זה הכשרת כל נבלה ונבזות ובלבד שנעשית כנגד הערבים?
3. כל המועמדים של הפייגלינים הפסידו. מכאן שמדובר בהצלחה יחסית של שרון.
4. כאשר רוב תושבי הגוש יפנו בתוך חודש למנהלת, האם תפרסם התנצלות על הסעיף הזה?
5. לחיילי צהל לא היתה שום עילה לבקש ממנו לנגן. אם הם חשדו בחומרי נפץ יש להם נהלים ברורים. כל המטרה של הניגון היתה התעמרות וגסות לשמה. למי שלא רוצה להתעסק עם השואה יכול לחזור לפרעות של סוף המאה ה19, גם שם יהודים נאלצו לשעשע את קלגסי הקוזאקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך בהחלט חוץ מהכינור
.,
28/11/04 12:54
|
2 החיילים בכלל לא מסתכלים על המנגן ואין ''סצנה'' של משתעשעים בו. האמת שמהשניה הראשונה ששמעו שזה מנגן ולא מתפוצץ(ושמדובר במוסיקאי ולא במעביר משהו) היה צריך להגיד לו להפסיק -אבל החייל ששקוע בבדיקת התעודות התרכז בהן והתעלם מזה שהלפסטיני מושפל. כלומר נמתח לכוון הללא צורך.היה יכול להימנע אולי אם החייל השני לא היה בנייד,ואולי היה חייב להיות בנייד. יש הגיון בלבקש אותו לנגן לצורך בדיקה או אין,זו השאלה. קשה לאמר שהתשובה חד משמעית או קלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הרב עמאר בדרכו של הרב פרץ
זעירא עניא,
פוסטאט,
28/11/04 12:10
|
הרבי מסאטמאר אמר כי השואה נחתה עלינו כי תמכנו בציונות - הרב צבי יהודה לעומתו טען כי השואה נפלה על ראשי אלה שלא תמכו בציונות... ללמדך כי בכל דור קמים עלינו מציצים מאחורי הפרגוד ובאוולתם כי רבה מפרשים לנו את דרכיו של בורא עולם. ולעורך המדור - ליגלוגם של ה''ה לונדון וקירשנבוים לא יצא על עצם התייצבותם של הרבנים בשורת המאבק בעוני! אלא על הליכה בתלם המעוקם של הרב פרץ שקבע כי ילדי ברנר בפ''ת נהרגו בגלל מזוזות פסולות. כל נסיון לפרש את מהלכי ההיסטוריה כפעולת ה' בעולם - לא יצלח! הנסתרות... והנגלות... עד עולם. ואני מצטרף ליישר כוח של קודמי - סוף סוף השכלתם להביא ידיעה אחת שקשורה ליהדות. 20% זו התחלה לא רעה. ועל סעיף 5 אפשר רק לומר: כל הפוסל במומו פוסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חייב להגיב - המדור נורא מצחיק
דודי,
חיפה,
28/11/04 12:06
|
אני לא בטוח שהוא שייך לכאן, נראה לי יותר מתאים לו להיות תחת ''רכילות'' או ''כיף'' אבל זה לא ממש חשוב. המון תודה שבכל יום ראשון, הדבר ראשון שאני עושה זה נכנס ל NRG לטור עם השם המצחיק ''עוד חמש שאלות לתקשורת העוינת''. אחרי רגע או שנים אני משחרר כמה ציחקוקים (לפעמים צחוקים רמים), מקבל אנרגיות טובות לתחילת השבוע וממשיך הלאה. תודה לכם - תמשיכו :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
This violin will lose
ל"ת
AMR,
28/11/04 12:03
|
|
 |
17.
לרועי שרון ולעורכים
שמעי בן סלוא,
מעלה צלופחים,
28/11/04 11:53
|
דחילק, אני יודע היטב שאתם קוראים כל תגובה ותגובה כאן - מנסים לגרד את הדימוי העצמי שלכם מהרצפה. אז קבלו שתי הערות:
1. הטורים שלכם הולכים והופכים פאטתיים משבוע לשבוע - באמונה!
2. וזה בכל הרצינות: כאנשים דתיים אתם מוכרחים להבין שלקרוא לערוץ הנוכחי בשם יהדות זהו חילול ה' לכל דבר וענין. אנשים מקרוב באו רואים 'יהדות' בדף הפותח של אנרג'י, באים לראות כי טוב ונתקלים בגיבובי שטיות ימניים על גבול הסהרורי ולפעמים גם מעבר לכך. לכן, טוב תעשו, לדעתי, אם תקראו לערוץ 'NRG דתיים'. אמנם, גם ככה ייעשה עוול, שכן ישנם דתיים רבים שרחוקים שנות אור מפלנטת מהקיטורים וההתבכיינויות הפאטתית שיצרתם כאן, אבל לפחות היהדות כדת תצא קצת יותר מכובדת וקצת פחות מנותצת. כאנשים דתיים שכבוד הדת היהודית אמור להיות בראש מעייניהם - ראוי שלכל הפחות תשקלו את זה. אני אפילו לא מבקש זכויות יוצרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת זמרי?!?!
ל"ת
קובי,
28/11/04 13:47
|
|
 |
16.
שאלה 5 - הפוסל במומו פוסל
יהונתן לא שלו,
מעריב,
28/11/04 11:39
|
יפה מאד שאתם יורדים על ידיעות ומאיר שלו. במקרה קראתי את סופשבוע של מעריב ושם יש טור של יהונתן גפן המוקדש כולו לנשות מחסום ווטש. כתבה זו ''קיצונית'' בהרבה מהכתבה של מאיר שלו בידיעות. אז אם כבר מישהו הפך ל''עתון של נשות ווטש'' כהגדרתכם את ידיעות, זה אתם בעצמכם! לכן הפוסל במומו פוסל. האם מעריב לא יכול להכלל כתקשורת עויינת? צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! מעריב זה עויין
ל"ת
עובדיה,
בני ברק,
28/11/04 13:11
|
|
 |
15.
אתה בכלל כופר בזכות המדינה
ל"ת
לקבוע גבולותיה,
תביט במראה,
28/11/04 11:34
|
|
 |
14.
השתפרתם, אחד מחמש קשור ליהדות.
ל"ת
יהודי,
צפון,
28/11/04 11:31
|
|
 |
13.
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
כי הבורות הפוסט,
ציונית הורגת,
28/11/04 11:29
|
ללא ויתור על מוסלמי ישראל הכובשים והקמת שתי מדינות לשני עמים.
אין ליהודים החופשיים עתיד במזרח התיכון.
אנחנו נחזור להיות כבושים על ידי המוסלמים הכובשים כפי שהיינו בארבעים הדורות למן התפרצות האיסלאם ועד להקמת המדינה החופשית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
פתטי
דתי,
28/11/04 11:25
|
חוץ מהנקודה השלישית שום דבר כאן לא קשור לתקשורת עוינת. נראה שאתם ממש מחפשים על מה להתבכיין. אולי זה דבר טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
זה כן קשור ליהדות !!!
רפי,
28/11/04 11:22
|
היות ובמדינת ישראל גרים יהודים בביטחה (בנתיים) וכמו שכתב כבר אורי אורבך (הימני היחידי)במוסף השבת בידיעות אחרונות גם אנחנו נגד עצמנו . הדרך אשר סוללים אילנה דיין מאיר שליו לונדון ושאר מריעין בישין הינה החרבת המדינה היות והם משרתים את התעמולה הפלשתינאית ועוזרים לה (לפעמים גם עושים את כל העבודה) לעוד ועוד החרמות מצד העולם כנגדנו על היותנו חסרי מצפון ומוסר. אני בניגוד אליהם מסתכל על שאר הכוס המלאה (המילה שאר אינה טעות) בכל חיפושיהם ובכל חיטוטיהם הבלתי נידלים והבלתי נילאים כל מה שהם הצליחו למצוא זה 4-5 מקרים בהם חיילים לא התנהגו בסדר (לגבי הכינור לדעתי ביקשו ממנו לנגן כדי לוודאות שהכינור אינו מלא חומר נפץ) אין אני מחפש מדוע חיילנו במאות מחסומים ואלפי חיילים אשר מאיישים אותם בחיכוך מתמיד עם אוכלוסיה עוינת התנהגו כך אני משאיר את זה לרמטכל ולחיילים לברר זאת עם עצמם היות והכוס כמעט מלאה חסר בה טיפ טיפה אבל תמיד את המעט שחסר הם יראו כי זה אחרי הכל מה שהם מחפשים . ושאלה קטנה לסיום : אם הם כל כך מחפשים את החיילים וכל כך מתאמצים אני מתפלא איך יש להם זמן לעבוד או שאולי הם לא עובדים ופשוט מישהו דואג לשלם להם את חשבון החשמל והמשכנתא רק כדי שהם יוכלו להמשיך ולהסריח את עמם שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכשרת שרצים
השמאלני הקבוע,
28/11/04 12:24
|
לחיילי צהל לא היתה שום עילה לבקש ממנו לנגן. אם הם חשדו בחומרי נפץ יש להם נהלים ברורים. הכנר עמד ממש ליד החייל. אם היה שם חומר נפץ החייל היה נהרג.
כל המטרה של הניגון היתה התעמרות וגסות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנהלים הברורים זה פיצוץ הכינור
ל"ת
לא?,
28/11/04 13:01
|
|
 |
לא הבנתי איך זה כן קשור ליהדות
ל"ת
קשה תפיסה,
מרכז,
28/11/04 12:00
|
|
 |
10.
יש לכם בעיה
רוני,
נהריה,
28/11/04 11:17
|
מאיר שלו כתב מאמר נהדר ,חבל שהוא לא כותב במעריב.יש לכם בעיה. זו עדיין לא סיבה לזלזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אז להלן התשובות. כנסו וקראו!!!
שלוש נקודות,
מעלה החמישה,
28/11/04 11:10
|
1. לונדון טעה כשלעג. הוא לעג למי שרואה ארועים שליליים בחיינו, כעונש על מעשינו הרעים, כחברה. במידה וישנה מערכת של שכר ועונש המנוהלת על ידי בורא עולם, הרי שזו מתקיימת בשמיים, לנשמות היוצאות מגופן. לא רגע אחד קודם. שאלו את אדולף... 2. המדובר בפגיעה גסה בסוביודיצה, בניגוד לחוק, הידוע הייטב למשפטנית המכובדת אילנה דיין. מפתיע שהיא, בעלת ההשכלה הרחבה והמקצועית, העתונאית החוקרת, לא מבחינה בביצוע העבירה, לא במקור שהגיש לה את החומר, שכפי הנראה עשה זאת לא לשם שמיים, אלא מתוך אינטרס ותוך פגיעה בעקרונות יסוד הטמונים במשפט העברי. לדעתי יש מקום לתלונה במשטרה, לחקירה ולמיצוי ביזיון החוק בישראל. ויפה שעה אחת קודם... 3. ספין. זו מילה מהמקורות?... 4. שוב ספין? אנא העשר את שפתינו הדלה... 5. ארבע אימהות הצליחו. בעבודה קשה ושנראתה סיזיפית, הצליחה דרכן. שבו הבנים אל גבולם, מכיוון לבנון. עתה נותרה המערכה על היציאה מהשטחים. זו תבוא. השאלה רק, עד אז, כמה הרוגים (מיותרים)? כמה פיגועים? כמה השפלות? כמה איוולת? נצא משם. עם ספין או בלעדיו. עם שינוי או עם ישראל אחת. עם ישראל הדמגוגית או הדמוקרטית. נצא משם. בריצה או בצעדה. נצא מהשטחים. ויפה שעה אחת קודם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא משנה סוב יודיצה, אלא המקור
מאין ההקלטה?,
שער האשפתות,
28/11/04 14:17
|
גם אם אין בחשיפת ההקלטה בגדר עבירה על הסוב יודיצה, כיוון שהיא כבר הושמעה בבית המשפט (ומה עם להמתין להכרעת הדין על ידי השופט, בטרם יעשו כן הרחוב וערוץ 2 ?!!!), הרי שהעיקר הוא המקור. מי הביא וכיצד את ההקלטה לידי עוה''ד דיין? מה היה האינטרס שלו? האם לא קיים ניגוד עניינים ביננו לבינו? בין הצדק לבינו? בין המשפט הישראלי הקבוע בחוק ובינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צאו ציונה נס ודגל...
סעו סיונה,
נס ציונה,
28/11/04 12:51
|
כל התשובות נכונות. בעיקר האחרונה. כמה נשלם עד היציאה מהשטחים הכבושים? חכירת השטחים עולה לנו ואנו נמשיך ונשלם עליה, כולל על המימון ובריבית ד' ריבית. בדם ד' דם. צאו משם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תגידו-רגשי נחיתות זה בא קומפלט
בכיינים נמאסתם!,
28/11/04 10:27
|
עם הכיפה מקבל כל דוס גם סט של רגשי נחיתות ? או שאולי מייד אחרי גזיזת השיער הראשונה מקבלים שתי סטירות כדי שיהיה לכם סיבה להתבכיין כל החיים ? כל היהדות הזה של מעריב זה התבכיינות אחת גדולה. כל כתבה ''אכלו לי , שתו לי ''. יאללה צאו מזה , נמאסתם ולאף אחד אין סבלנות לזה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה אתה מגיב ?!
מני,
28/11/04 11:16
|
אם אין לך סבלנות לטור הזה, למה אתה מתייחס אליו, טיפש ! לגבי רגשי נחיתות, יש לדתיים בהחלט סיבה להרגיש נחותים, במיוחד כשהמאפיה השמאלנית נכנסת בהם. החרם של המתנחלים על תנובה איבד מהאפקטיביות שלו ברגע שענקי המזון האחרים במאפית (כן, MAFIA) תעשייות המזון הישראלית, אוסם ועלית, הצטרפו לתנובה והכריזו מלחמה על המתנחלים. המאפיה השמאלנית שולטת בבתי המשפט, בתעשייה, בתקשורת ובעצם בכל מקום, למעט הכנסת.... אז עכשיו אתה מבין למה יש להם סיבה טובה להרגיש נחותים ?! מזל שnrg/מעריב קצת יותר מאוזן מכלי תקשורת אחרים, אבל זה כנראה לא מוצא חן בעיני אנשים כמוך שמעריצים את הפאשיזם השמאלני ששולט במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיינים עלובי נפש ושקרנים
מדושנים בכיינים,
28/11/04 13:31
|
בכמה ממשלות השמאל היה שותף ובכמה המפלגות הדתיות השתתפו? פרט לממשלת שרון הראשונה לא היה זמן במדינת ישראל שהדתיים לא היו שותפים לה . אז גם להיות בתא הטייס ולבקר בכל דיוטי פרי וועדת כספים שיש ו גם לבכות על מה שקורא פה - זו כבר עליבות נפש !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
5 תשובות פשוטות
מש,
פלג,
28/11/04 10:26
|
1. הרב אכן נתן פה אמירה חברתית נוקבת וקשה, וזה טוב שהוא מרים קול בנושא הזה, השטות שעליה דיבר ירון לונדון, הוא שהרב קישר את זה למכת הארבה, שהיא לא רלוונטית, כי הארבה הוא חרק ולא אכפת לו אם יש פה או אין פה עניים. אם לרב יש ביקורת חברתית, שיגיד אותה. אם הוא רוצה לבלבל במוח, יכולנו גם לפנות לאסטרולוג שיסתכל על הכוכבים ויפרש את בו הארבה דווקא עכשיו.
2. הכנסתם את המילה ''חשפה'', לא ''חשיפה'', אבל לא רק פה טעיתם. גם הכנסתם אותה למרכאות, ולא לסוגריים. אבל טוב שטור בערוץ יהדות שמתקטנן מדי פעם על פסוקים איזוטריים מהתנ''ך שאף אחד לא מכיר, מקפיד על עברית. יש פה חשיפה, מכיוון שאף אחד עוד לא השמיע את הקלטות. ואין עם זה בעיה, מכיוון שאלו הדברים שנאמרו על ידי המ''פ לאשורם. אם הוא לא רוצה שישמיעו דברים כאלה, שלא יגיד אותם. אין הוא חרץ את גורלה של הילדה בת ה-13 כי החליט שהיא מחבלת ורוקן עליה מחסנית?
3. מי הכתיר את זה כנצחון של שרון? האייטם הזה כל כך פנימי של מי שמבין בליכוד, שכמעט ונרדמתי. מה קרה, לא היה לכם מה להגיד השבוע על כרמל לוצטי? דווקא השבוע יכולתם לחגוג.
4. שני שליש פנו בשביל לברר פרטים ולראות מה קורה, ואילו 0 בעלי זכות לקבל כסף פנו. אין כאן שום סתירה, אלא ספין של מערכת NRG יהדות שמציגה נתונים כנכונים כשנוח לה.
5. גם דיעותכם ידועות, ועדיין מעריב ו-NRG מפרסמים אותן. אני לא מבין מה הבעיה פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על התיקון
מש,
פלג,
28/11/04 12:21
|
אני מעריך את זה שהתייחסתם לטעות המרכאות ותיקנתם אותה. תודה, מש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לתשובות אלה
ל"ת
כל מילה בסלע,
28/11/04 11:29
|
|
 |
6.
לגבי שאלות 2 ו 5
דני,
28/11/04 10:26
|
1) אילנה דיין הפרה את חוק הסוביודיצה - כלומר פירסמה פרטים על פרשה שכעת נידונה בבית משפט . משום מה אף אחד לא ממצה איתה את הדין . 2) מאיר שלו ביקר את פרשת הכינור : מר שלו היקר , כפי שבנמל תעופה דורשים מבעלי מחשבים ניידים להפעיל אותם כדי לוודא שהם אינם ממולכדים כך הדרישה לנגן בכינור באה לוודא שהאיש אכן נגן כינור ואינו מתחזה וכי הכינור חלול ואינו מכיל חומרי נפץ , ועוד דבר - מר שלו קובע בפסקנות כי הכינור יינצח , אם הכינור הזה יינצח , המשמעות היא שאנחנו כולנו לעולם לא נשמע אותו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כינור סבא
עופר,
28/11/04 11:44
|
הכינור הפסיד ונדם (לכאורה) לכמה שנים. בסוף אותם אנשים שהפסיקו את הכינור נשפטו ונתלו, והעולם נדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיין לא עברה על סוב יודיצה
לא משנה,
לא משנה,
28/11/04 10:55
|
כיוון שאם הראיות כבר הוצגו בבית המשפט אין בכך סוב יודיצה אלא דיווח על ראיות שכבר הוצגו, שבוע טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דייו חטאה בסילוף עובדות!
מיכאל,
28/11/04 11:43
|
היום רואיין אחד החיילים שאמר נחרצות כי חלק מהסרטים שהראו אינם קשורים לאירוע!! הם צולמו ביום אחר כולל אותו קטע בו מראים חייל היורה צרורות ארוכים! היכן המוסר העיתונאי,המישפטי והאנושי של אילנה דיין? לדעתי אין לה מוסר כלל! זאת מבלי להמעיט בחשדות נגד המ'פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה לא יהדות, סתם שנאת הזר
ל"ת
מרטין בובר,
28/11/04 10:25
|
|
 |
4.
זה לא זה בלי שלי ! הלך הקסם !
ל"ת
תוחזר שלי,
28/11/04 10:23
|
|
 |
3.
עוד חמש שאלות :
יהודית,
יהוד,
28/11/04 10:21
|
1. איך זה קשור ליהדות ?
2. מה הקשר ליהדות ?
3.למה זה קשור ליהדות?
4. מדוע זה קשור ליהדות ?
5.איפה הקשר ליהדות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אבל מה הקשר ליהדות
ל"ת
נתי,
28/11/04 11:27
|
|
 |
2.
כנראה יהדות מילה נרדפת לימניות
ל"ת
אבי,
תל אביב,
28/11/04 10:20
|
|
 |
הייתי מעדיף שהערוץ ייקרא
אתה כנראה צודק,
28/11/04 15:58
|
הערוץ הפרו-ישראלי במינוח זה אפשר להכניס מסורת ציונות סולידריות יהודית לאומית
יכול להיות שהשם לא מדוייק. לטעמי שינוי השם יאפשר לשים במקום הנכון את מעריב לעומת עיתונים אחרים. למרות שאחרי הלינץ' שמעריב שותף לו במ''פ המסכן אני מאחל ל'מעריב ' שישלמו על כך. כלכלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד שאלה
אני ראשון,
28/11/04 09:46
|
|
 |
תשובה
מר ינשוף, ציון,
28/11/04 10:32
|
המדור ''חמש שאלות'' נועד להדגים כיצד ניתן להניף את דגל היהדות ובכל זאת להיות צבוע, ללמדך שעוד העבודה מרובה...
הגב לתגובה זו
|
|