 |
18.
מה מועיל שרלוט בקלקוליו?!
ל"ת
איש חסיד היה,
שרלו החצוף,
25/12/04 23:08
|
|
 |
17.
אתה חצוף, רשע, טיפש.
עם,
ישראל,
24/12/04 08:39
|
|
 |
תשובה לבור
אורי,
מרכז,
02/01/05 23:37
|
מספיקה התגובה האומללה כדי להבין שלא שמעת ולא חקרת את משנתו העמוקה והמדהימה של כבוד הרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הרב שרלו קרא להתגייס לגוש קטיף
גדעון,
פ''ת,
24/12/04 03:22
|
עיינו בבית המדרש של אתר זה , היכנסו למאמרו של הרב מיום 15/7/04 למניינם ותווכחו לדעת שטעיתם . ישנם אנשים שמסוגלים לחיות ללא פיצול אישיות , הם לא כופרים ובכל זאת מחד לקרוא לעבוד למען גוש קטיף ועם זאת {ואינני מבין כלל את הסתירה} לסלוד מהטלאי הצהוב . מורכב מידי??? החיים מורכבים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
גם הרב אלון לא דתי?!
גדעון,
פ''ת,
24/12/04 03:19
|
לכל המתיימרים להגדיר את האדם הדתי . ראשית ד''ש לקב''ה אני מבין שיש לכם קשרים בהנהלת חשבונות שם אז במקום לכלות את נמזכם בלתקוף תדאגו לאומתנו היקרה לצ'ק שמן מהנה''ח שם למעלה . ואולי תומיאו איזה פולסא דנורא על מי שחולק עליכם או נידוי . אך אל תשכחו שבסוף תשארו כ''כ לא רלוונטיים שהשפעתכם היחידה תהיה אחד על השני בלבד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תגובות מבישות לציונות הדתית
גדעון,
ירושלים,
24/12/04 03:11
|
התגובות לדברים הם הם שמסמלות יותר מכל לאן אנו הדרדרנו . גם אם יש לך את כל ההצדקות והראיות לחלוק על כל אדם (ק''ח רב)ישנה דרך לחלוק שלימדו אותנו רבותינו הלל ושמאי . הלכה נפסקה כדברי ב''ה כיוון שהקדימו דבריהם , אין זה משהו טכני ששמאי דיברו קודם אלא לאחר שהלל בררו את דברי ב''ש לעמקם רק אז הם דברו והכילו בדבריהם את ההתמודדות כהסכמה או כמחלוקת -אך הכילו!!את דברי חבריהם למחלוקת .... בניגוד אליהם אין כאן שום ניסיון להתדיין באמת ולשמוע דעות אחרות משלנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
REACTION FORMATION
הפסיכולוג,
24/12/04 01:46
|
מאמריו, פסיקותיו ודבריו הם של איפכא מסתברא. המניע למסקנותיו הוא להיות שונה מהרבנים המקובלים. דברים נבובים שמלביש עליהם בעברית טובה צורה של מכובדות ועמקות. שימו לב לדבר דומה: מי שמקשיב לדברי דובר באנגלית רהוטה שאומר דברים אפסיים- יהא בטוח שהדברים חשובים ואולי רק אחר כך יבחין שהמסקנה היא אפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יש לי דבר אחד להגיד לך:
מתן,
24/12/04 01:13
|
|
 |
11.
יש לזכור את הגורם לכך:
שלמה,
חיפה,
23/12/04 22:06
|
המצב המטורף, חסר השחר, של ראיית המתנחלים כתת אדם, פסולת אנושית שניתן ''לפנות'' אותה מ''השטחים''. ואכמ''ל. ואילו היית מדובר בקומץ החרשתי, אלא שזו נחלת קבוצה משמעותית מספרית ומכריעה מבחינת הגמוניה שלטונית-תקשורתית-משפטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ניצולי שואה תומכים בטלאי הכתום
דור שני,
לשואה,
23/12/04 21:55
|
ניצולי שואה מרגישים כי הטלאי הכתום מייצג את תחושותיהם לגבי ההתנתקות. נכון הוא שישנם ניצולי שואה אחרים שמזועזעים מכך. אך אל לנו לקרוא לזה טפשות או רשעות. אל תדון עד שתגיע למקומו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זה יגמר כמו בימית
ערן,
צפון,
23/12/04 21:27
|
לפני הכל - חזק ואמץ הרב שרלו! רעיון הטלאי הכתוב הוא אמנם שילוב של טיפשות ורשע.
בעניין הפינוי עצמו, המתנחלים משווים את הפינוי לשואה ולמה לא. לי זה מזכיר את ימית. גם שם הם ניסו לזעזע עולמות, ומה קרה בסוף? ימית פונתה, הטראומה אינה קיימת (מחוץ לחוגי המתנחלים), ואף אחד אינו רוצה לחזור לסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הפינוי רע יותר משואה מצד מסוים
יחזקאל,
23/12/04 20:58
|
והוא - שיהודים עושים את זה. כשגויים עושים זאת זה 'מובן' לא כשיהודים, בלא כל צידוק ובטח מתוך כשזה מתוך טמטום וכהות מוחין בטחונית ופוליטית כמו כאן ובלא כל למידה מניסיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הוא לא מבין את הכאב שלהם!
שטיקל,
בית שמש,
23/12/04 20:13
|
כנראה הרב שרלו לא מבין מספיק את הכאב הגדול של אנשי גוש קטיף שמגרשים אותם מבתיהם ובמידת הצורך עוד יכו אותם וירו בהם חס וחלילה! התקשורת מגויסת לטובת ההתנתקות והיא לא נותנת לציבור לשמוע את זעקתם של המתישבים. המהלך הזה של לבישת טלאי כתום סוף סוף הביא לידיעת הציבור את גודל הכאב של המתישבים ! השואה זה ערך קדוש אבל ארץ ישראל ויהודים זה ערך קדוש במידה רבה יותר! כול החנפנים שחושבים כול הזמן על איך למצוא חן בעיני הציבור ושוללים כול מעשה חזק הם אלה שעוזרים לביצוע ההתנתקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים איתך
משה,
נתניה,
23/12/04 20:44
|
אפילו אם הנורא מכל יקרה, וכדבריך כן יהיה ויהיו כאלה שיירו בהם בעת הפינוי. האם זה דומה לשואה? האם בשואה הרגו קומץ יהודים שהתנגדו למדיניות או שבשואה המדיניות הייתה להרוג את כל היהודים? תבדוק שוב את עצמך ואת ההיסטוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right
ל"ת
yoe,
23/12/04 23:09
|
|
 |
6.
יישר כוח
משה,
קטיף,
23/12/04 17:43
|
יישר כוח על הדברים החשובים בעניין זה שהפיצוי המוצע לתושבי גוש קטיף נעשה בצורה מאוד לא הגונה. נשאלת השאלה למה הרב שרלו, הלוחם למען צדק חברתי שהתקשורת תמיד פתוחה בפניו, לא יכול לומר אף מילה על העוול הזה? ובכלל, למה הרב שרלו לא מנצל את מעמדו הציבורי והתקשורתי כדי ללחום נגד תוכנית ההתנתקות הנוראה שגורמת עוול כבד לאלפי בני אדם וכרוכה באיסורי תורה רבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מוזר...
נחום,
23/12/04 17:14
|
|
 |
4.
ולמה לא מפרסמים את התגובה שלי
שק ואפר ברשות,
הרבים!,
23/12/04 15:09
|
לרב המחלל את זכרם של הנספים בשואה? האם מעריב מגן פתאם על כבודם של רבנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עם ישראל
...,
23/12/04 14:17
|
חזק ואמץ הרב שרלו אשר פעם אחר פעם מפגין עמדות אמיצות. ולעצם העניין. פיסקה אחת במאמר אמרה את כל ההבדל מדינה ריבונית, הפועלת מהחלטה שהיא חשבה שטובה ליהודים. לא להסכים עם ההחלטה ולראותה כמוטעית אבל לא מתוך איזה רוע זדוני. אני חושבת שזה כל ההבדל שהוביל בוספו שלד בר קבוצה אחת למעשה הנורא של ענידת הטלאים. הראייה של מי שחושב אחרת מהם ככוחות הרשע. כפי שאמר אחד מהם. אריאל שרון שכל מטרתו לעקור יהודים. האם זה באמת מה שעומד לנגד עיניו? אולי הוא באמת מאמין שזו הדרך הנכונה להביא שלום? אני לא מקבלת את זה שקבוצה אחת קיצונית, אשר קצת שכחה משלמות עם ישראל ולא רק ארץ ישראל, תגדיר לי האם אני שומרת מצוות או לא, מהי ציונות דתית. הדמוקרטיה כל הזמן ולא משתמשים בה כשנוח וכשלא נוח משליכים אותה בטוענות שונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מסכימה מאוד
ל"ת
ענת,
23/12/04 13:33
|
|
 |
1.
סוף סוף מישהו נורמלי
ל"ת
יונית,
23/12/04 11:17
|
|
 |
בשביל התגובה הזו, היה כדאי
שק ואפר יוצע,
לרבים!,
23/12/04 15:21
|
לו להטיל רפש על הקרבנות! האם יוזמי הטלאי, בצדק שאין למעלה ממנו, שנשאו בשעתם את הטלאי הצהוב, הם רשעים, טפשים ומחללים זכר השואה? אם אי אפשר להשתמש בזכר השואה כדי להציל את צאצאי הנספים, אז איזו קדושה או מעלה יש בה? האם ההוכחה, שאדם שנברא בצלם, יכל להגיע לדרגה למטה משרץ? העם העובדה שהעם הזה כופף גם אז את ראשו והלך כצאן לטבח? מה? מה קדוש בשואה, לבד מאלה שעשו הכל, או כדי להינצל, או, כשלא היה מנוס, שמרו לפחות על צלם האדם? האם כבוד הרב מחכה שכמעט עשרים אלף יהודים שנרצחו כאן בארץ בקצת יותר מיובל שנים, אזרחים וחיילים, במסגרת רצח העם היהודי בארצו, יהפכו לחמישה וחצי מליונים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול!
אני,
23/12/04 18:32
|
תכנית ההתנתקות היא לא הוצאת 5 מליון יהודים לטבח, ולא בגלל התכנית המקולקלת והלא מוסרית הזאת ימותו עוד 20000 יהודים! זוהי תכנית שמטרתה, ע''פ מנהיגיה, להציל את העם היהודי. אני לא מסכים עם הטענה שזה מציל מישהו, אבל מפה ועד השוואת התכנית לשואה ולטלאי הצהוב - רחוקה הדרך!
הגב לתגובה זו
|
|