 |
39.
חמש תשובות. שלוש נקודות...
שומר חוק,
שער העיר,
29/12/04 09:09
|
להלן התשובות ועיקרן תחילה: 1. נוכח ההסתה וההתלהמות, תחשב הערה עוקצנית אחת ליועץ הסלחן, כאיפוק רב. הייתי אומר, בסגנון אנגלי. שלא כמהות טור שבועי מתלהם זה... 2. אמת. ידיעות אחרונות הינו צהובון. ככזה הוא פועל, מורח עמודים בכותרות ענק ובצילומים. הסגנון והמהות - צהוב. ובאשר לאכסניה המארחת מדור זה, קרי אנרג'י מבית מעריב, כבר אמרו חז''ל - הפוסל, במומו פוסל... 3. רזי שמאלני לא מתוחכם. אבל עיקש. כמו עמי... 4. מהדורת החדשות לילדים פיצתה על מערכת החינוך בישראל. אודות מועדי ישראל טוחנים לילדינו את הראש. אבל הס מלהזכיר בין כותלי בית הספר את חג המולד, את ישוע, את הדת המונואיסטית הגדולה מהיהדות. בורות ונבערות זכו למענה קט, יום אחד, בערוץ טלויזיה אחד... 5. חבר הכנסת שרון, בשבתו כמחוקק, רשאי ליזום חוקים ושינויים. הוא אינו עובר על החוק, נהפוך הוא. הוא דואג שהתנהלות הממשלה תהא במסגרת החוק בלבד. להבדיל מפורע החוק, המסית לאנרכיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
התקשורת העוינת עונה:
שמאלני,
29/12/04 08:04
|
1. קודם כל, הקרדיט ''מערכת NRG'' הוא פחדני. למה הכותב (יש לי ניחוש מיהו) מתנהג כאחרון הגנבים, ומפרסם את הערותיו השנונות במסווה? (יש לי ניחוש למה).
2. למחוק את הביטוי ''תקשורת שמאלנית''. נמאס. אתם התקשורת, אתם הימין הדתי. ''הארץ'' כסמל לשמאל הוא שוליים. אלה העובדות. (אה, שכחתי: עובדה סותרת אמונה. טוב, תמשיכו להתעלם מעובדות)
3. הסתערות חד-כיוונית, לעולם מצד הימין הקיצוני אל עבר השמאל של התקשורת, היא כשלעצמה צפויה. והצפוי משעמם. והצפוי מגמתי. והצפוי זניח, לא משפיע, טרחני. נודניקיות.
4. משעשע במיוחד המשחק הכפול ב''חופש ביטוי''. חופש ביטוי הוא כלי במשחק הדמוקרטי. אתם עושים שימוש בכלי הזה, נניח ולרשטיין חביבכם. בה-בשעה, אתם שוברים כלל אחר של המשחק הדמוקרטי, היינו ציות לחוק. משעשע. כלומר: ניקח מהשמאלנים האלה את הפריבילגיות, את החופש להתבטא. רעיון שמאלני יפה. אבל למה מי מת שנשחק את המשחק בצורה הוגנת? לכן, נפר את החוק השמאלני, את הכלל השני במשחק שלהם. כי אלוהים עומד מעל החוק.
עד שלא תובן נקודה זו, ועד שלא תמקמו עצמכם לגמרי - בתוך המשחק הדמוקרטי, כולו, או מחוצה לו - הדיון יישאר צפוי ונדוש.
5. שאותו אלוהים יעזור להורים של הילדים המתפנים, שעושים בהם שימוש נוסח עזה, ילדים בשירות המהפכה. רק לחשוב על הזנק שעשרות פסיכולוגים לא יוכלו לרפא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שני כותרות.(נחשו מאיפה)
רועי,
27/12/04 15:05
|
שני כותרות מהשבוע האחרון: ''בעוד בני עמו כורעים תחת נטל הכיבוש,מצא לו ערפאת זמן...'' ''אינם ראויים למגורי אדם''(לגבי תושבי גוש קטיף) א שארק אל אווסט?? לא!! ביטאון החמאס?? לא!! ידיעות אחרונות?? כן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מיקי ויעקב מעצבנים בהערותיהם
חגית,
ירושלים,
27/12/04 11:19
|
גם מיקי ויעקב מעירים הערות ומעווים את פניהם במעברים בין הכתבות - נמאס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כמה לשון הרע
יואב,
27/12/04 09:56
|
|
 |
34.
חשוב לקרוא-הפסקתי לראות חדשות
אלון,
27/12/04 07:45
|
אם אני רוצה לראות מגישים חד צדדים לטובת הערבים אני תמיד יכול לראות אל ג'אזירה או את הערוץ של אבו דאבי.
העיתונות בישראל רקובה ומושחתת מהיסוד. עלילות דם כמו שטוותה אילנה דיין נגד חילי צה''ל, התקשורת מריצה כבר 30 שנה נגד ציבור גדול המתגורר ביש''ע. ולראיה כי ''מתישבי הבקעה'' שאף הם גרים ביש''ע הופרדו מהכינוי ''מתנחלים'' ולא נכללים במסע ההסתה.
אלף בית של כל מסע הסתה הוא בידוד הקבוצה שנגדה רוצים להסית וזה מה שעושה השמאל בעזרת התקשורת כבר 30 שנה תוך שימוש בכל הכלים שלימד גבלס את השמאל הישראלי. כי אם שמים לב למסר שהשמאל מוביל נגד ''המתנחלים'' אז הם עלוקות מוצצי דם שגונבים את כל הכסף מהמדינה חיים בפאר ובנוסף לכל אשמים בכל המלחמות. כל גרמני שתשאל אותו יגיד לך את אותו הדבר על כלל היהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה זה חשוב?
משה,
27/12/04 11:04
|
שמחת זקנתי שהפסקת לראות חדשות, למה אתה חושב שזה חשוב למשהו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם מבזים את ההסטוריה היהודית
מרווין,
27/12/04 10:19
|
אין ולא היה שום קשר לשואה ולהתנתקות. כל העניין הזה הועלה כדי לעשות הדים בציבור - או כמו שאני רואה זאת, כדי לעצבן את הציבור. אחר כך המתנחלים מאשימים את התיקשורת שגורמת למלחמת אחים. השואה זה רצח עם, אונס, ביזה, עינויים והתעללות, זה להכריח אמא לבחור מי מילדיה ישאר בחיים, ועוד זוועות רבות. כל מי שמשתמש בזה כדי להשיג הון פוליטי הוא מנוול ושקרן! אתמול שמעתי את ראשי המתנחלים מודיעים שהוחלט להוריד את הטלאי הכתום כי הפרובוקציה עבדה. ואני אומר שיש עוד אנשים שעברו את השואה ועדיין חיים, ועל זה אלוהים יעניש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא יתכן שהקדישו חצי שעה לישו
אריאל,
26/12/04 20:20
|
כי המהדורה עצמה היא חצי שעה. אתם מתלוננים על ה''תקשורת העוינת''? הנה ההוכחה שגם אתם מסלפים מדי פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות. זה בדיוק העניין
נירית,
26/12/04 20:33
|
|
 |
מה רע בנצרות?
מתבונן מהצד,
28/12/04 02:22
|
עצרתם רגע לחשוב אולי זה חשוב שילדי ישראל ידעו על מה ולמה עוצרים את כל העולם כל 24 בדצמבר? שאולי יהיה להם מושג איפה הם חיים? כן, תכנית אחת מסכנה על הנצרות יותר חשובה מתכנית על צום עשרה בטבת. לי יותר חשוב שהילדה שלי תדע במה מאמינים מילארדים בעולם, לפחות באופן כללי, מאשר את כל פרטי הפרטים של הטקסים היהודיים. שתלמד ערכים וחכמה יהודית- זה כן, ויתכן מאד שצום עשרה בטבת הוא הזדמנות ללמוד על כך (אם כי אני חושב שיום כיפור וצום גדליה הן הזדמנויות טובות יותר) אבל לא לבטל את כל העולם על ערכיו תרבותו ומנהגיו כדי לפלפל בכל שטות - חנכו את ילדכם להיות אנשים ותנו להם את הכלים לבחור בחירה מוסרית ומלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתבונן- אתה ממש ממש בצד!!!
ברוך,
פ''ת,
28/12/04 10:53
|
אתה ממש לא יודע כלום על עשרה בטבת. מעבר לתאריך היהודי של תחילת המצור על ירושלים ותחילת התהליך של חורבן בית שני (שזה קרה לעם שלך ושלי לידיעתך , העם היהודי) זה גם יו קדיש כללי לכל הנספים בשואה ולכל נעדרי צה''ל שלא נודע מקום קבורתם. אז אם ההיסטוריה היהודית שמלפני המאה ה-20 לא מעניינת אותך, לפחות תלמד את הבת היקרה שלך מה קרה לעם שלך ב100 השנים האחרונות. חוץ מזה, אם היה איזשהוא איזון בין ידיעות מהעולם היהודי (שזה העולם שלנו לא?) לבין ידיעות מהעולם הנוצרי ניחא, אבל אין שום איזכור למה שקרה לעם היהודי ביום הזה??? מה? רק כריסטמב חשוב?
תן לי לנחש, אתה מאלה שזנחו (או שאבותיהם זנחו) את המסורת היהודית, וכל מה שקשור ליהדות, מעורר בך כנראה סלידה או אולי איזשהוא פחד שמא תזכר בעובדה שאתה יהודי, ומכאן נובעת ההעדפת כריסטמס על עשרה בטבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון קטן
מתבונן מהצד,
28/12/04 20:29
|
בתור מי שאיבד את אביו במלחמה (ולא באוהלה של תורה) יש לי יום קדיש משלי כל יח בחשון,אז בבקשה אל תטיף. זה שמדינת ישראל בחרה ביום זה כיום קדיש כללי זה בעיני טקס זניח. הרי יש יום זכרון אז מה פירושו של יום קדיש??? כפי שאומרים קדיש באזכרה כך ניתן לומר קדיש ביום הזכרון הכללי וביום השואה. אכן זנחו אבותי את מרבית הטקסים היהודים לטובת טקסים כגון בניית הארץ והגנתה, אבל אני אישית מרגיש קרוב למסורת היהודית ולמוסר היהודי. שקול שנית את הנחות היסוד שלך- ניתן להיות יהודי עם קשר הדוק למורשת ישראל ולהיות עם עיניים וראש פתוח למה שקורה סביבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
האם קראת את ההשמצות התמידיות
ז'יד,
26/12/04 19:57
|
האם קראת את המדור הקבוע של השמצות נגד הרב אלישיב המופיעה אצלכם.
כנראה בעיניכם חרדים הינם בבחינת אונטרמענטש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
where is the yahadut?
ל"ת
ran,
26/12/04 19:04
|
|
 |
30.
5 תשובות
מש,
פלג,
26/12/04 18:19
|
1. תתנחמו בזה שהיועמ''ש לא פותח פה במלחמה נגד פרובוקטור שמנסה להתסיס, ולהפוך לקדוש מעונה. אם היועמ''ש היה פותח נגדו בהליכים אז גם הססססמולנים היו אומרים שזה חוסר איפוק ולא בסדר למרות שהדברים שולרשטיין אמר נוראים.
2. אף אחד לא אמר שזה סקופ, אתם סתם נהנים להקניט. הסיבה היחידה שזה פורסם, היא לספר על האנשים מאחורי התרופה ועל הרקע שלהם. אם אחד מהם היה פעם ראש עיריית עכו, היו מציינים גם את זה. פרט אוטוביוגרפי שאתם החלטתם להפוך לאשמה וקפצתם כמתגוננים.
3. רזי מראיין גם אנשים שבעד טרנספר של ערבים ועוד אנשים עם רעיונות מוזרים והזויים. וגם את ביבי עם התוכנית הכלכלית הכושלת שלו. ובלי קשר, אתם החלטתם שהמפקד הוא כושל, ועמי איילון חושב שלא, אז הוא מדבר עליו.
4. בניגוד לאחרים שטוענים שאתם צודקים, אני לא סבור כך: נכון, כנראה לא דיברו על צום עשרה בטבת. אבל כל יום קרה משהו בהסטוריה וזה משעמם למלא עם זה מהדורות. אם היו מדברים על ישו מחר במקום אז, זה היה משנה? באותו יום ספציפי החליטו במהדורה בה מדברים על מגוון נושאים ולא רק על דתות, לספר על דת אחרת שחיה בעולם וגם בארץ סביבנו. לילדים יש כמה מקורות חינוך וידע והם מלקטים את הכל. היום היה אסון צונאמי במזרח אסיה ואתם מתקשקשים עם גדי סוקניק. מה זה קשור? זה לא. אותו דבר ערוץ הילדים. אין קשר בין מה שקרה למה שהם מדברים. ואני מניח שהתשובה תהיה שה-10 בטבת זה תאריך קבוע. נכון, אבל שוב, לא התעלמו מזה במופגן, אלא סתם בחרו נושא אקראי. אפשר לטעון נגד ערוץ הילדים שהם לא עוסקים במספיק נושאי יהדות, אם זה הטיעון שלכם תאספו נתונים מעונה שלמה לא מפרק אקראי.
5. אם ולרשטיין היה הולך לכנסת ומציע חוק נגד התנתקות אז סבבה, כי זה מה שעשו עם פרס: השתמשו בהליך דמוקרטי. ובלי קשר לדעה שלי (יכול להיות שאני טועה והיה פה תרגיל פוליטי, נניח שכן לצורך הויכוח), אבירי החוק דווקא העבירו על כך ביקורת, אתם פשוט לא קוראים מספיק עיתונים או רואים טלוויזיה. ולאן אבירי החוק הולכים כשממציאים תפקידים וג'ובים מהיום שהמדינה קמה? רק כשזה פרס זה מפריע לכם? וזה ששרון ראש ממשלה למרות שועדה ממלכתית קבעה שהוא לא יכול להיות שר בטחון יותר בגלל תפקוד שלו בשעת מלחמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה של פלג
משה,
27/12/04 07:54
|
לי מפריעה (5) יותר מתרגילי פרס, העובדה שממנים לשר איש ציבור ששתק בחקירת משטרה. זו לא המפלגה שלו שבזמנו העומד בראשה קבע שלא יתכן שאיש ציבור הבוחר בזכות השתיקה בחקירה פלילית יכהן כשר ? והתקשורת שותקת כמו דג, האם זה בגלל שהוא הבן של ? האם הוא לא שתקה במקרה של דרעי רק בגלל ששמו השני מכלוף והוא גם חרדי במקרה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה
מש,
פלג,
27/12/04 11:18
|
קוראים לי מש. אני מתגורר בפלג. אבל לא חשוב. תגיע לכיתה א', תלמד לקרוא. אני אמתין.
מרוב רמיזות לא ברור על מי אתה מדבר. המפלגה של מי קבעה מה? תדבר ספציפית. מי הבן של מי? את עומרי שרון ממנים כשר? לא שמעתי על זה.
דרעי במקרה גם חרדי וגם בן אדם שהורשע בבית משפט. אני לא מבין את הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חדשות ערוץ 2 *****
רועי,
י-ם,
26/12/04 17:27
|
הם הגרועים שבגרועים. שונאי ישראל ומתיוונים קלאסים. תתבייש לך שלום קיטל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אחת מחמש קשורה ליהדות (4)
ל"ת
סופר יהדות,
יהודיה,
26/12/04 16:20
|
|
 |
27.
צודק במאה אחוז!חבל שבתקשורת חר
ל"ת
טל -התקשורת חרש,
26/12/04 14:11
|
|
 |
26.
זאת התשקורת
אא,
26/12/04 14:09
|
|
 |
25.
למה זה לא חתום?
דני,
ת''א,
26/12/04 14:07
|
האם הכותבים מתביישים? נוכל לעמוד בזה גם אם יש יותר משני קרדיטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבעיה? השמות כבר פורסמו
דודו,
26/12/04 20:34
|
|
 |
24.
תישקורת-בולשביקית
רועי,
גבעתיים,
26/12/04 14:06
|
יישר כוח!ל - nrg - יהדות על המדור חמש שאלות. בזמן שכל התישקורת מדווחת בקול אחיד[שמאלני-חילוני] כמו במישטר-טוטליטרי טוב שיש פינת חמד קטנה אבל איכותית שמאירה את עינינו ונותנת לנו נקודות-מבט נוספות למחשבה . אל תתייחסו למשמיצים המשיכו כך !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה הקשר בין שמאלנות ליהדות?
ל"ת
מה הקשר,
26/12/04 13:38
|
|
 |
22.
יש רק שמאלנות מגוייסת
אין עיתונות,
26/12/04 13:35
|
אני התנתקתי מהמאפיה. אבל עבודתכם חשובה. אמשיך ללחוץ שתעברו ל - 10 שאלות כל שבוע. אל תתייראו מהשמאלנים העלובים שמגיבים כאן. לכל מאפיה צריך שיהיו כמה שומרי ראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שאלה ששכחתם
ניר,
26/12/04 12:55
|
ביום שלישי מעריב הקדיש כפולת עמודים + הפניה בשער לתנועת ''ההורים הסרבנים'' החדשה. הכתבה מתארת בסגנון מוסקונה-לרמני אמפטי את ארבעת החברים בתנועת ההמונים הנ''ל, כולל צילום מרגש בו הם צופים לאופק בתאורה רכה.
מה עושה כתבה כזו בעמודי החדשות? מה היא עושה בעיתון בכלל, בהתחשב בעובדה שאפילו בניהם של ארבעת חברי התנועה אינם סרבנים (הם מתלוננים על כך בכתבה)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי. האם זה לא חדשות?
בהחלט חדשות,
26/12/04 16:47
|
האם קבוצת הורים אשר מצהירה בגלוי כי היא תומכת בסרבנות שרות אינה חדשות? אמנם המסר שלהם מבולבל, כללי, מעורפל ובראש ובראשונה נועד על מנת לקדם דעה פוליטית. אבל זה בהחלט חדשות חשובות להבלטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופס, הנה עוד אחת:
ניר,
26/12/04 16:39
|
(יש לכם עבודה כל כך קלה)
וואלה/הארץ מהיום: ''כתב אישום הוגש היום נגד פעילת השלום, טלי פחימה, לבית המשפט המחוזי בתל אביב. פחימה נאשמת בסיוע לאויב במלחמה, מסירת ידיעה לאויב, החזקת נשק ועבירות ביטחוניות נוספות.''
http://news.walla.co.il/?w=//645771
איזה כיף להיות קיצוני, כשאתה בשמאל - אפשר להחזיק נשק, לסייע למלחמה בצה''ל ואולי אפילו לעזור לבצע פיגועים, ובסוף להשאר ''פעיל שלום''. מגניב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עויינת את מי?
....,
26/12/04 12:21
|
כשאתם כותבים עויינת בלי קשר- אלא עויינת בכללי. עליי להזכיר לכם שמעריב הינו חלק מאותה תקשורת. אבל לא בזה העניין. לפעמים יש במדור הזה כאלו דברים ביזאריים. כמו על אמא של כלת האימה שנשאה לרוצח. המדור ערוך בצורה פופוליסטית, עויין או שאלות אף פעם לא מוצגים לתקשורת שהיא ימנית מיסודה, אולי גם שם ישנם עיוותים? יהודי ובפרט שומר מצוות או שומרת כמו במקרה שלי אינה משוואה לימני בדעות פוליטיות. הכותרת מדור היהדות נגד התקשורת העויינת היא פוגענית ומעליבה בעיניי. שיכתוב הכתב בעל העמדות הימניות את שמו ואת הדברים תחת כותרת מתאימה. או שמה מדור זה הוא תוצאה של ניתוח שוק ומה קהל היעד (יהדות+דתיים+ימניים/מתנחלים?) בואו נראה להם שמעריב הוא לא עויין? ביקורת על נושא כמו ערוץ הילדים וחג המולד היא לא לצד ביקורת רלוונטית או לא, על הראיון עם עמי איילון. ולקשר כך בין הדברים זו הפגיעה ביהדות. אבל זה העידן היום הכל שווה חדשות לרגע, תוכנית בר חלוף לנצחיות העם היהודי ותורתו. אני לא מבינה גם את אלו בעלי הדעות הימניות, איך זה לא מקומם ומעליב אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שמתם לב
אורי,
שיינקין,
26/12/04 12:14
|
|
 |
18.
מה הפואנטה של המדור?
איליה,
נתניה,
26/12/04 12:04
|
אני מגדיר את עצמי כאיש שמאל, חילוני, אתאיסט אפשר לומר, אבל המדור ''יהדות'' מעניין אותי פעמים רבות, חוץ מהטור הפלצני הזה, שמתפרסם בתחילת כל שבוע. מה הכותב רוצה פה בעצם? מה הקשר בין מה שנאמר פה לבין יהדות? הכותב מייצג פה את דעותיו של מחנהו - הימין המשיחי ועושה פוליטיזציה של הדת בצורה הגסה ביותר. כל מי שלא מייצג את דעותיו הפוליטיות = אויב. יוזמת ''המפקד הלאומי'' היא בדיחה, למרות שחתומים עליה כמעט חצי מיליון איש משני הצדדים, יונית וגדי אפסים למרות רייטינג של 30% ואהבה גדולה שהם מקבלים מרוב העם, לימוד על דתות אחרות הוא מקצה והדוגמאות הן רק מהשבוע... יהדות היא דבר יפה. לא צריך להרוס אותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעניין. ישר כוח איליה
ל"ת
אלון,
גבעתיים,
26/12/04 18:33
|
|
 |
17.
אתם לא משעממיםכבר גם את עצמכם?
רוזנר,
חיפה,
26/12/04 11:44
|
בכוח אתם מנסים להסביר כל מיני ''הרמות גבה'' כפגיעה בקודשי ישראל.....אתם לא מרגישים שאין לכם מה להגיד? אולי תתיחסו לריטואל המבוזה של ערוץ 2 לקראת המיכרז עם תוכניות אין-סופיות על המגיזר? לא כל דבר ניתן רק לבדיקה דרך הפריזמה המצומצמת שאתם מפעילים במה שאתם מכנים ''יהדות'' (?), הגיע הזמן שתכנו את המדור בשם אחר. ממילא רוב הנכנסים אליו פועלים על פי העיקרון ''דע את האויב''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה, לא משעמם את עצמך?
ניר,
26/12/04 12:44
|
לא ברור מהיכן הזית את הקשר בין הרמות גבה לקודשי ישראל, אבל הגישה של סוקניק ולוי היא למרבה הצער בין הגורמים שקובעים את השיח בתקשורת הישראלית.
אפשר לתהות למה אף אחד מהאנשים שאחראים עליהם (אם בכלל יש כאלה) לא מעיר להם גם על ההתנשאות הריקה הזו ועל וההערות הציניות-בגרוש שלהם, אבל אם רצית הוכחה שהמכרז לא כל כך משפיע, הנה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
איפה הדמוקטיה
Me Myself and I,
מרכז,
26/12/04 11:37
|
כולם מדברים על הדמוקרטיה אשר נרמסת ברגל גסה על ידי המתנחלים פורעי חוק. מספר שאלות: מי לא קיבל את הכרעת הרוב במפלגתו (פעמיים).
מי כאשר לא קיבל רוב בממשלה (שהוא הרכיב) הוא פיטר או איים לפטר את הסוררים שמעיזים לעמוד על דעתם.
מי כאשר היה שר החוץ לאחר הסכם W קרא למתנחלים לתפוס גבעות לפני שהתוכנית תיושם.
ולסיום מי גינה חברת הכנסת שהעיזה לשתוק בחקירה משטרתית. ושני בנוי שותקים כמו דגים בחקירה (שגם הוא מעורב בה)
אגב, מי הודיע בעימות לפני הבחירות האחרונות עם יו''ר האופוזיציה שביקש לפנות ''רק'' את נצרים, הכריז שדין נצרים כדין תל אביב. ולאחר מספר חודשים הביא תוכנית לפנות לא רק את נצרים גם את כל הרצועה וצפון השמרון, וזאת ללא תמורה.
אגב התובענה שדברים ''שרואים מכאן לא רואים משם'' נאמר לאחר שהדמוקרט כבר היה ראש ממשלה מעל שנה.
אולי השיר הבא שיאומץ ''שם הרי גולן הושט היד וגע בם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המצחיק הוא...
אלעד,
26/12/04 18:36
|
שכל זמן ששרון דרך על הדמוקרטיה בשירות הימין, אתה וחבריך שתקתם... אבל עכשיו זה פתאום לא בסדר.... you cant have it both ways
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מותר לשאול רק ארבע .לפי ההלכה
ל"ת
יואל .,
נהריה.,
26/12/04 11:33
|
|
 |
14.
אוי גוועלד
מיהו יהודי?,
כנראה לא אני,
26/12/04 11:18
|
כמו לשון פעילה ושובבת שמציקה שוב ושוב לשן הכואבת לוחצת אצבעי על לחי העכבר ומגיעה שוב למדור לחוות מעט מן הסאדו-מאזו-ביזאר על רקע תכול כטלית טהורה ללא שם או זהות, רק זחיחות יהירה משתלחים שריפים שרפים בלי מנוח בכל מי שאינו ימני חמום מוח בכסות הכיפה באיצטלת אלוקים נכתבים דברי הבל ושטות נבובים הנזעם? הנכעס? הנגן על כבודנו? הנתאחד יהודים (אחרים) ונתבע זהותנו? לא ולא, צדיקים, כי את מלאכתנו יעשו חמורים אלו עצמם בעבורנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמוד
ל"ת
צורי,
26/12/04 13:17
|
|
 |
13.
אפשר לאנוס את אשתו של ולרשטיין
נגמר המשחק,
פנסד !,
26/12/04 11:13
|
מה פנחס לא מסכים שיאנסו את אשתו ? למה ? מה הבעיה ? מבטיחים לו שאם האנס יתפס ויתבע הוא מוכן לשלם את המחיר (לא ראיתי את אשתו של פנחס אז לא יודעת אם זה מחיר גבוה או לא ) . זה מה שפנחס אומר לעם ישראל , אני מתכוון להכות חיילים ושוטרים . אנחנו נכה את הילדים ובני הזוג וההורים שלכם מכוחות הבטחון , אבל אין לכם מה לכעוס כי אני אעשה את זה בהגינות - אני אח''כ ''מוכן'' לשלם את המחיר . נחש מה פנחס - את מאוס ואידיוט ואף אחד לא מוכן שתכה או תפגע בישראלי אחר , לא ניתן לך , זה הולך להיות מאבק כי אתם לא יודעים מה מחכה לכם , גם פה לא יושבים בשקט - הורים לא יראו מתנחלת מכה את הבת החיילת או השוטרת ויישבו בשקט - זה יהיה הסוף שלכם ! תזכור לפלף שכמוך ותחשוב טוב לפני שאתה מעודד לעבור על החוק .ותכינו עו''דנים טובים כי אתם הולכים להיתבע אחד אחד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובות לאדיוט:
שמוליק,
עפרה,
26/12/04 22:10
|
א: אשתו של פנחס (אסתרק'ה) כבר עברה את ה60 כך שזה לא נראה לי שווה את העניין. (לצורך העניין יש לה כבר למעלה מ10 נכדים ועוד 3 בדרך.)
ב: פנחס לא לפלף, הוא כבר הספיק להרוג ערבי אחד בחייו (והוא אפילו קיבל על כך 4 חודי שירות) כך שיש תקווה מה ייקרה אם צה''ל יעזוב את השטחים וישאיר אותנו לבד.
ג: וזה לא קשור אבל שתדע: הצליעה והמקל של פנחס זה בגלל שהוא פצוע צהל, כך שהוא כבר נתן את מה שהוא היה חייב למדינה, אל תזלזל.
ד: אנחנו ננצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא חכם במיוחד
מיכאל,
שרון,
26/12/04 16:39
|
פנחס ולרשטיין הודיע שיתנגד לפנוי בצורה פאסיבית ללא כל אקט של אלימות בניגוד לדוגמא לארגון ''אנרכיסטים נגד הגדר'' שמתעמתים עם חיילי צה''ל קוראים להם רוצחים, קלגסים ונאצים ופתאום הם ושכמותם רוצים לעזור לצה''ל מקדשים את צה''ל שנוא נפשם, את שרון שנוא נפשם. האם פושעים שמצלמים חיילים במחסומים ומדווחים עליהם לכל מיני בתי משפט מטעם עצמם עדיפים על מתנחלים שיושבים על הארץ כשמפנים אותם. האם הורים יישבו בשקט כאשר בניהם ובנותיהם יעצרו באירופה בשל היותם פושעי מלחמה. על מה אתה מדבר בכלל? על אונס, ברור לך שאפשר להעמיד אותך לדין על דבר כזה? מאיזה בורות סחי ורפש את שואב את המשפטים העילגים שלך? אתה פשוט אדיוט מטורף והזוי שלא מבין הרבה, מתלהם טיפש. אם קו המחשבה שלך באמת עובד כך אתה לא תגיע רחוק, תתחיל לעבוד על עצמך אדיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה שביעית שלך היא אמת
אבי,
26/12/04 13:32
|
ולרשטיין הודיע במכתבו בפירוש שהוא מתנגד לאלימות, אבל מה זה משנה לעילג שמאלני גס רוח שכותב כמו ילד בן שש, כמוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במדינת ישראל שאני גרה בה
אח''כ תשאלו למה,
שונאים אתכם,
26/12/04 20:11
|
כששוטר אומר לי לעזוב את המקום , נגיד כי יש חפץ חשוד , או חוקרים משהו וכו' , אני עוזבת את המקום , הבנת ? אם אני נשארת במקום ולא עושה כפי שהשוטר פקד אני אעצר כי עברתי על החוק. אם ולרשטיין נשאר לשבת בשטח צבאי סגור הוא עובר על החוק , ומדינה שיש הפרת חוק המונית קורסת , אני לא ניתן לטמבל הזה להרוס את המדינה. עוד דבר - ברור שהם מתנגדים לפינוי - זו אלימות . לבעוט כאשר חייל בא להרים אותך - זו אלימות. ולמה בכלל צריך חייל או שוטר לטרוח ולהרים מתנחל מסריח ומפר חוק מהאדמה , למה ? למה ? למה ? למה אתם לעד תהיו שונים ומפונקים במדינה הזו ? אח''כ תשאלו למה שונאים ומתעבים אותכם . מתעבים אותכם כי אתם אגואיסטים כי אתם חושבים שמה שאתם חושבים זה מה שצריך לקרות במדינה , שאין חוקים חוץ מאלו שאתם מסיכימים איתכם. למה ששילד בן 19 יצטרך להתאמץ להרים מתנחלים שמנים מהאדמה ? למה ? למה שהוא יצטרך לעבור את החוויה הזו ? ולמה שהוא לא ישנא אותכם על זה שהבאתם אותו למצב הזה ? בשביל זה מתגייסים לצבא ולמשטרה ? כמו שהילד הזה קיים את החוק והתגייס לצבא - כך ולרשטיין מחוייב לשמור על החוק ולהתפנות בשקט ובציות לחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת למה צריך התנתקות?
ל"ת
א,
מרכז,
28/12/04 19:27
|
|
 |
12.
5 השאלות ללא תשובות
מאיר,
תל אביב,
26/12/04 11:10
|
יש דיקטטורה שמאלנית בכך ערוצי המדיה והעיתונות מותר להשמיץ ולעוות ידיעות והכל לצרכי השמאל .לא חסרות דוגמאות.לכן חבל על המאמץ לא נצליח לשנות דבר מהיחס הלא הוגן. מאיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה הקשר ליהדות?
ל"ת
השואל הסדרתי,
26/12/04 11:09
|
|
 |
10.
אין אלא לרחם עליכם
ל"ת
חבורה של עלובי,
נפש,
26/12/04 11:06
|
|
 |
9.
5 תשובות
אוהד,
תל אביב,
26/12/04 11:04
|
1. כאשר צד אחד מטיף להפרת חוק (ודרך אגב, מאבק בחיילים יתקיים רק כאשר צהל יגן על אותם מתנחלים תוך כדי מאבק זה ויסכן את חייליו) הצד השני שומר על איפוק מוגזם ואין סיבה לא לציין את זה. 2.אשת הרוצח הנה סלבריטאית חשובה בימין, למה שלא ידווחו עליה. 3.גם כשמראיינים ימניים הם מקדמים את המצע ואילון כיום הנו בעיקר איש פוליטי 4.צודקים 5.שינוי החוק לשם שמירת מעמדו של אולמרט (לא פרס) הנו צעד חוקי (מיותר) אבל חוקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בכאל זאת ישו הוא היהודי
תלוניוס,
26/12/04 10:55
|
הכי מפורסם בעולם. ולשמוע איש ימין מתלונן על שחיתות שילטונית אחרי ששנים רבות השילטון עשה כל קומבינה אפשרית לשפוך כסף על ההתנחלויות הארורות זה מגוחך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גדי ויונית...סתם שני ''פלצנים''.
א.ש,
ירושלים,
26/12/04 10:31
|
ממש נמאס משני הליצנים האלה !!! אני עברתי מזמן לערוץ 1 שם הרבה יותר עיניניים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הכותב צודק !!!
ל"ת
די לשלטון,
השמאל,
26/12/04 10:30
|
|
 |
5.
גדי סוקניק
אטלס נתן,
רעננה,
26/12/04 10:24
|
שלחתי תלונה לרשות השניה נגד סוקניק לפני שבועיים בענין אמירת ''תולעים'' בכנסת בקשר למחבלים פרועים. סוקניק קרא לזה ''גזענות בכנסת''. איפה הכבוד הלאומי??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעניין התולעים
רונן,
צפון,
26/12/04 11:14
|
לכנות בני אדם בשם ''תולעים'' ולהגיד שהם ''זוחלים בכל מקום'' זו גזענות, אם פוליטיקאי צרפתי או גרמני היה מכנה כך יהודים, אתה היית מתפוצץ מרוב כעס, נכון?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקט אתה טועה
בני,
26/12/04 14:43
|
עיתוני בריטניה כינו את שיראק ''תולע'' לפני שנה ואף אחד לא קרא לזה גזנעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני ידידי אתה הטועה
רון,
צפון,
26/12/04 16:17
|
לכנות איש אחד (שיראק) תולעת זו גסות (אולי) ולא גזענות. לכנות עם שלם (הערבים או היהודים) תולעים זו גזענות באבו אבוהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרונן
צחוקים,
26/12/04 13:20
|
עם יהודים היו מפוצצוים אוטובוסים עם ילדים בצרפת או בגרמניה , לא היתה לי בעיה עם שום פוליטיקאי אירופאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יהודים היו חיים תחת כיבוש
תולעת,
28/12/04 20:35
|
אם צרציל היה קורא ליהודים תולעים בגלל שפוצצו מלון על יושביו או בגלל שתלו בדם קר חיילים בריטים או בגלל שפוצצו רכבות שנשאו חתמושת שנועדה להלחם בנאצים- האם היו חושבים עליו שהוא אנטישמי? בוודאי! מעבר לכך, הרי ידוע שהדובר גזעני- התולעים רק היו יציאה ספציפית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
באמת נמאס מגדי ויונית...
אלי,
26/12/04 10:00
|
|
 |
3.
הפרת החוק של ולרשטיין
אהוד,
י-ם,
26/12/04 09:55
|
מישהו מוכן להסביר לי איזה חוק שחוקק כבר קרא ולרשטיין להפר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק סתימת פיות למתנחלים
ל"ת
S.S.S.R,
26/12/04 11:49
|
|
 |
2.
בקשר לשאלה 5
אלעד,
26/12/04 09:17
|
אתם לגמרי עיוורים, אם נדמה לכם שאף אחד לא זועק נגד הנסיון להכנסת פרס לממשלה בכח. כנראה שזה מה שקורה כשצופים באמצעי התקשורת בעיניים מקופחות ואומללות. אבל אף פעם, א ף פ ע ם, אל תכניסו את פרס ואת ולרשטיין לאותו משפט. תנו כבוד מינימלי לאחד מגדולי הפוליטיקאים של מדינתכם, איש שהזיז פה דבר או שניים (בלשון המעטה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עדיין מחכה...
אלעד,
26/12/04 12:52
|
|
 |
תגובה די עניינית
אבי,
26/12/04 13:43
|
קשה להגיב עניינית על דבריך, שהרי אתה עצמך כותב מתוך עיוורון. זה מה שקורה כשצופים באמצעי התקשורת בעיניים שמאלניות ואוהדות. אם היית אובייקטיבי יותר, היית רואה את חוסר הפרופורציות בין הזעקות נגד 'הפרת חוק' של הימין לבין השקט היחסי שבו עובר מינויו המכוער של פרס. ובאשר לטענתך השנייה - היו כאן הרבה מאוד פוליטיקאים בכירים משני צדי הקשת הפוליטית, שהזיזו כל מיני דברים, טובים ומועילים וגם רעים ואסוניים. זה לא הופך איש מהם לקדוש, ומותר להכניס אותם למשפט אחד עם כל אחד. השאלה היא, אם חתרן, תככן ורודף שררה כמו שמעון פרס ראוי להיכתב במשפט אחד עם משרת ציבור נאמן כמו ולרשטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו בקשר לולרשטיין...
אלעד,
26/12/04 18:33
|
ייתכן שמדובר ב''עיורוני השמאלני'' (או סמולני? איך כותבים היום?) אךבל אני מודה שעד שבוע שעבר ופרשת הטלאי האומלל לא שמעתי הרבה על ''משרת הציבור'' המהולל פנחס ולרשטיין. באמת. סלח לי. אשמח אם תשלח היסטוריה קצרה על האיש, בתוספת לינקים שיאירו את עיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באשר לפרס
אלעד,
26/12/04 18:31
|
אני מודה שגם לי צורם לראות את פרס בשנים האחרונות, ולדעתי התקשורת יורדת עליו באותה מידה... אבל מדובר באחד מגדולי האומה ואל תטעה בכך.... אפשר להתווכח למה נכשלו הסכמי אוסלו, אבל צריך להיות טיפש בשביל לחשוב שהפרעות שבאו אלינו קשורים ישירות להסכמים אלו. מתישהו הפיצוץ היה מתרחש, כי אנחנו כובשים עם אחר, וזה מה שקורה בסיטואציות כאלו. פרס ורבין, בניגוד לכמעט כל מנהיג אחר בהיסטוריה הקצרה של ישראל, לפחות ניסו למצוא פתרון מדיני לפני שיהיה מאוחר מדי. כי אין ספק שרק פתרון מדיני, לא כוחני, זה הפתרון פה. למה נכשל אוסלו? זה כבר עניין למקום אחר. אבל פרס אינו ''חתרן תככן ורודף שררה'' כי אם איש שחיפש כל חייו את הטוב ביותר לשני הצדדים (יהודים וערבים כאחד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס ורבין הביאו מבול של דם
ל"ת
ככה טוב לך ?,
26/12/04 11:49
|
|
 |
אתה מתכוון לוולרשטיין, מן הסתם
ל"ת
צ,
צפון,
26/12/04 11:25
|
|
 |
אלעד יקירי,
אמיתי,
מרכז,
26/12/04 10:37
|
אלעד יקירי, אופס! קרא שוב את דבריך ותראה שהכנסת את פרס ואת ולרשטיין למשפט אחד. אם כך גם לי מותר: פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין פרס ולרשטיין. ביי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה כיף שיש copy/paste, הא ?
ל"ת
שרון,
26/12/04 10:56
|
|
 |
אם פרס ורבין הביאו מבול של דם
פנחס ו יחיה עוד,
300 שנים לא,
26/12/04 12:12
|
אז למה אתם כל הזמן מפחידים אותנו מהערבים ?? חשבנו כל הזמן שזה הערבים שעשו פיגועים .חשבנו אולי כי אין להם חיים, והמנחלים העבידו אותם בלבנות להם וילות עם גגות אדומות בתוך הערים העניות שלהם , שהם מיואשים מלראות את עצי הזית שלהם שנעקרו ומזה שהם סגורים כמו חיות כאשר המטורפים מחברון חוגגים איזה ספר תורה או בר מיצווה ........ אבל עכשיו מתברר שזה לא הערבים שעשו פיגועים , זה שמעון פרס , אז מעכשיו נשים מוצבים בנווה אביבים לשים עיין על פרס ונוציא את צה''ל מהמשטחים , לא צריך לשמור על המתנחבלים יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
פעם ראשונה
ואולי אחרונה,
26/12/04 09:17
|
שיש 3 שאלות נורמליות והגיוניות במדור הזה. אבל כרגיל אי אפשר בלי איזה שתי שאלות (1 ו-5) דביליות.
הגב לתגובה זו
|
|