 |
34.
השלב הבא: המתנחלים מכינים מצות
ל"ת
מדם של,
ערבים,
13/01/05 11:43
|
|
 |
33.
הסתה הסתה והסתה
ל"ת
שמפניה,
13/01/05 11:43
|
|
 |
32.
פשוט דמוניזציה למתנחלים
ל"ת
טל,
תל אביב,
11/01/05 19:17
|
|
 |
31.
חלש. פשוט חלש
חיים,
גבעת שמואל,
11/01/05 18:58
|
כשהסאטירה מצחיקה, אפשר לקבל אותה בלי להיפגע. זאת סאטירה.
אבל כשהיא לא מצחיקה (לא כל מה שמשודר אצל יצפאן הופך אוטומטית למצחיק!), נשאר רק להיעלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יגנדורף - גאון; יצפן - נמוך
מתנחל נאור,
10/01/05 07:24
|
כמתנחל ותיק, שלא סובל משום רגשי נחיתות, ומגחך לנוכח החרון הקדוש שאחי ותומכינו מצליחים להפיק בכל פעם שעושים איזו דאחקה על חשבוננו - אני סבור שיגנדורף מצליחה (עם כותבי הקטעים) ליצור סאטירה נשכנית ללא סממני השנאה שכל כך מאפיינים את ''ארץ נהדרת'' למשל (מוריה סרק), וללא נמיכות המצח שמאפיינת את יצפאן (שבכלל, אם תשימו לב, אין לו מה להציע מלבד עצם החיקויים וההעוויות הרדודות - מין זאב רווח - אבנר דן פרימיטיבי עם טיפה יותר תחכום עאלק).
לא ש''ארץ נהדרת'' לא מצחיקה אותי - מוריה סרק קורעת מצחוק, אבל הדמות מבוססת קודם כל על אותה שנאה שמאלנית-אנטישמית לכל מה שאיננו בדיוק שייך למלייה.
בסיכומו של דבר (הטיטול התמלא והבקבוק התרוקן - ולכן זמננו תם הבוקר):
אל תיעלבו כל כך מהר, אל תחשו נחותים כל כך. אז צחקו עלינו, אז מה? קצת הומור, גם הומור שחור, תמיד עמד לצדנו בשעות הקשות. מה קרה?
ודבר אחרון: הוציאו את יצפאן נמוך המצח מן הדיון. הרי הוא אינו נכנס כלל לקטגוריה ''סאטירה''. הוא סתם חקיין סוג ב', שמנסה לשחק במגרש של הגדולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מי שלא מסכים אתכם הוא
שמאלנית גאה,
11/01/05 11:52
|
אנטישמי? בסופו של יום- ככה בדיוק אתם נראים בעיננו- אנשים שהאדמה והקראוון חשובים להם יותר מילדהם, אנשים שמחנכים את ילדהם לשנאה ומבכנים את חייהם (שלא לדבר על חיי כולנו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה
מתנחלת,
11/01/05 10:30
|
אפשר לצחוק על כולם, זוהי מהות הסאטירה, רק שתיעשה בטעם. הטקסט של יגנדורף הוא מצחיק מאוד, אבל הטקסטים של ארץ נהדרת גובלים בהסתה חמורה ומסוכנים. יותר משהם צוחקים על המתנחלים, הם מלמדים משהו מאוד חמור על עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא האמנתי שאסכים פעם עם מתנחל
שמאלן נדהם,
11/01/05 02:02
|
|
 |
לכל המתנחלים פה
דינוש,
11/01/05 19:52
|
יצפאן הוא בנאדם מצחיקקקקקקק הוא קורעעעע אתם יכולים לא לאהוב את זה אבל אתם היחידים... כנ''ל לגבי ארץ נהדרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
טוב שיש סטירה טובה בטלוויזיה
ל"ת
המשיכו,
כך,
09/01/05 13:27
|
|
 |
28.
זה מה שעושה השמן של הרב כדורי?
פייגל'ה,
בייגל'ה,
07/01/05 06:53
|
נחמה בת יפונה דווקא מעלה גיחוך או שניים בקצה השפתיים אבל יצפאן?!?! סליחה????????????? מה קרה? נמאס לך ללחך את האדמה לפני המקובלים והרבנים שיזרקו עוד ברכה למען ההומור העלוב שלך? יצפאן פשוט טיפש, טיפש מדי בשביל להבין מה הוא אומר. אוי, כואב הלב..... יופי נחמה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נו שוין...
כדולעומר גוחיחי,
פלך ווילנא,
07/01/05 02:00
|
כבר ראיתי הלוויות יותר מצחיקות מהחומר הנ''ל, שיבוסם לנמוכי המצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הסתה והכפשה
סימה,
06/01/05 22:04
|
אני לא דתיה ולא ימנית. זו הסתה והכפשה של ציבור שלם. במקום לחבק ציבור זה הנמצא במצוקה גדולה, ממשיכים להוקיע אותו ולעשות לו דמוניזציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת. אתמול זה היו הצרפתים,
ישראלי,
07/01/05 12:57
|
שלשום הפרסים והיום המתנחלים. זו סאטירה. אם את לא מבינה מה זה, אז באמת חבל על המאמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יצפאן מתייפיף בפני השמאל
מתנחל,
06/01/05 21:20
|
|
 |
24.
על מה תייללו - זו המציאות!
אביחי,
06/01/05 19:36
|
אם תרצו או לא, זו המציאות. ולזה שכתב פה ש''רק בישראל'' עושים סטירה על ''מיעוט נרדף'' ולא על השלטון - הצחקת אותי. אין מדינה בעולם שבה יורדים על השלטון באותה תדירות כמו בישראל - דהיינו כל הזמן, כל יום, כל דקה, וע''י כל כולם של אמצעי התקשורת. רק בישראל אין אף טיפה כבוד לשלטון. בארה''ב למשל, מדינה זניחה, אין אף סאטירה אמיתית על השלטון. תכניות הסאטירה היחידות (כמו מוצ''ש בשידור חי) לא ''יורדות'' על השלטון אלא צוחקות על כל מה שמעניין את הציבור, כולל כוכבי הוליווד, זמרים, תופעות חברתיות כמו מועדונים כאלה או אחרים, וכו', והכל מתוך כבוד לשלטון, גם אם הוא חלק מאותם צחוקים. אז תירגעו. אם המתנחלים המופרעים כמו זאת שלקחה את התינוקת שלה לא היו כאלה באמת לא היה על מה לצחוק. הבעיה שמהצחוק הזה עוד מעט כולנו נבכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חוכמה גדולה לצחוק על מסכנים
קובי,
תל אביב,
06/01/05 18:29
|
לא מספיק שמפנים אותם והם במצוקה נוראה , גם רוצים לגרש אותם מבתיהם וגם הם תחת גשם של פגזים יום יום ובנוסף לא רק שאינם זוכים לאהדה מינימלית גם לועגים להם ובזים להם , המערכון עם בת-יפונה - אחד המגעילים שנראו אי פעם -לא מבין איך בן צבי מחזיק בערוץ הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני רוצה להיות מסכן כזה.
ישראלי,
07/01/05 12:59
|
לחיות על חשבון המדינה, לקבל הטבות מס, לקבל רכבים משוריינים וכבישים שרק אני יכול לנסוע בהם. לקבל בית צמוד קרקע בחצי חינם ואחר כך לקבל בוכטה של כסף, רק כדי שאתפנה. גם אני רוצה להיות מסכן כזה. עד הפגזים, שהגיעו רק לאחרונה, הם נהנו יפה מאוד על חשבון משלם המסים הישראלי ועל חשבון שכניהם הפלשתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד משהו בקטנה...
ענבר,
חיפה,
10/01/05 19:04
|
מה אתה משחק אותה '' חיים על חשבון הפלשתינים..'' אין לי מושג איפה אתה גר אבל אל תתייפיף... רוב הסיכויים שאת הבית שלך בנו על חורבות של מסגד או במקום כפר ערבי שתושביו גורשו ב -48 ואני מאמינה שאתה גר בגבולות הקו הירוק... אז בבקשה ממך אל תשחק אותה תמים , צדיק, יפה נפש (מחק את המיותר) כי וכלנו פה עשינו לערבים דברים מאוד מאוד לא מוסריים.. כן כן גם אתה! אז לך ותפיל את נקיפות המצפון המתיפיפות שלך על משהו אחר ולא רק על מתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם חיפה על שרידים של כפר ערבי
כל הארץ התנחלות,
11/01/05 10:12
|
גם חיפה בנוייה על שרידים של כפר ערבי, תבדוק, זה בדוק !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיפה?
אריאל,
חיפה,
11/01/05 21:56
|
בחיפה היו שכונות יהודיות עוד בימי הצלבנים. גם במאות ה-18,19 היו שכונות יהודיות. מובן שהיו שכונות ערביות, ויש עד היום. חלקן גם מורחבות בבניה חדשה מעבר לתחומיהן המקוריים (רח' עבאס, למשל) יש גם שכונות שהיו ערביות עד מלחמת השחרור, התרוקנו בחלקן עם בריחת התושבים, וחוזרות עתה אט אט להיות שכונות ערביות (ואדי ג'מאל/עין הים למשל). חיפה היא עיר מעורבת. ערבים גרים בה גם בשכונות שהוקמו על ידי יהודים (הדר הכרמל והר הכרמל, למשל). בסיכום - חיפה אינה על שרידים של אף אחד. כל אדם חי בה היכן שירצה, (למעט שכונת ויז'ניץ...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם אני רוצה
jak,
10/01/05 18:59
|
שיהיה יותר סיכוי שתחטוף איזה כדור של מחבל (בטח חבר שלך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראלי?????
ענבר,
חיפה,
10/01/05 18:59
|
אח אח הבורות... הבורות שלך צווחת לשמיים.... חיים על חשבון משלם המיסים??? נראה לי שאתה ממש מתבלבל עם החרדים. מאיפה באים רוב יוצאי היחידות הקרביות בצה''ל את זה אתה יודע?? ממש לא מהקיבוץ מאמי... אלה בעיקר חברה ''פרזיטים'' מההתנחלות הקרובה, ואם זה לא הם אז אלו עירוניסטיים שלמדו בגוש במכינה קדם צבאית, אז לך תעשה שיעורים ואח''כ תבוא נראה מה למדת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תראו לאן השמאל מוביל.......
ימני,
06/01/05 18:28
|
למלחמת אחים !!!
כפי שהוביל למלחמת יו''כ ! כפי שהוביל להסכמי אוסלו !
השמאל הוא שורש הרוע מספר 1 בישראל, ויש למגר אותו !!!!!!!!
בושה !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
jak,
10/01/05 18:58
|
גם אני הגעתי למסקנה שאת מלחמת יום כיפור יזמו הכוחות השמאלנים/חילונים בגלל שהם פחדו מגלי האמונה והחזרה בתשובה אחרי מלחמת ששת הימים
וגם את אוסלו הם יזמו אחרי שהם הבינו שהשלטון בחיים לא יחזור לידים שלהם בגלל שהליכוד עשה שלום עם מצרים ובגלל שמזרחיים לא מצביעים להם
נו טוב לפחות יש להם את התשורת ובית המשפט לצידם
לא להרבה זמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יללה יללה! מי שעשה טבח ורצח
ישראלי,
07/01/05 13:00
|
ראש ממשלה היו הימנים ולא השמאלנים. יש לך זכרון מאוד סלקטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הסתה במסווה של בדיחות....
ל"ת
ימני מתון,
06/01/05 17:22
|
|
 |
20.
בושה וחרפה, תתביישו לכם!
ל"ת
אפרת,
ת''א,
06/01/05 15:14
|
|
 |
19.
למה אין סאטירה על הממסד השלטונ
צביקה,
ירושלים,
06/01/05 14:33
|
ממתי אמצעי התקשורת עושים סאטירה על על מיעוט נרדף ולא על שלטון כוחני ודורסני? תשובה: רק תקשורת (כמו בישראל)שמוטית באופן חד צדדי עושה זאת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הקטעים מאוד מאוד מצחיקים. הם
ישראלי,
06/01/05 14:07
|
מצליחים לתפוס את הגלעין של המציאות שלנו בארץ עם המתנחלים. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כל כך מצחיק???????????.
רינת,
06/01/05 20:49
|
שיהודים מגרשים יהודים,שמוצאים מת מהקבר,שהורסים בתים ובתי כנסת. בקיצור זו חוצפה שעושים בדיחות מהמסירות נפש שיש למתנחלים.... וזה לא מצחיק זה עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק מכיוון שהסאטירה מצביעה
ישראלי,
07/01/05 12:56
|
על כמה נקודות המאפיינות את המתנחלים: 1. קלצ'ניקוב ביד אחת ותנ''ך ביד שנייה. 2. מיתוס העגלה המלאה מול העגלה הריקה של החילונים. 3. השימוש שלהם בילדים שמזכיר מאוד את השימוש של החמאס בילדים. 4. הילודה הגבוהה אצלם... אולי לצורך סעיף 4 - מי יודע. 5. קידוש קרוונים על פני חיים. ועוד ועוד. לכן זה מאוד מצחיק. אגב, אני גם מאוד אצחק בפינוי, במהרה בימינו, אמן! המתנחלים האלה חירבנו לנו על הראש כל כך הרבה שנים - עכשיו תורינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקבל כגמולך משמיים
ל"ת
מסעודה,
11/01/05 12:30
|
|
 |
עשו לך שטיפה משהו משהו
ל"ת
fox,
10/01/05 18:55
|
|
 |
17.
בדיחה מסוכנת
מזועזע,
06/01/05 14:05
|
הסאטירה מובילה אותנו למקומות מסוכנים, סאטירה מציגה את החיים כבדיחה, וממסמסת את כל הערכים האנושיים. הסאטירה הבלתי מרוסנת, מגיעה מהיצר הבהמי של האדם, בשביל הסאטירה חיי אדם הם כחיי כלב וחיי כלב הם כלום. הסאטירה עושה את האדם לכלום. בשביל הסאטירה לא משנה אם אתה רוצח המונים או מתנדב במד''א - אתה תמיד כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהמות היחידות הם המנחלים
ל"ת
ישראלי,
07/01/05 13:00
|
|
 |
מי שמדבר כך לא שווה נפיחה של
מסעודה,
שדרות,
11/01/05 12:32
|
|
 |
בסדר מה שתגיד
jak,
10/01/05 18:54
|
אתה בטח בן 16 מנוער האבודה או משהו כזה לא ממש שווה התיחסות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זה מצחיק
משה מאיר מלול,
באר שבע,
06/01/05 14:04
|
זה פשוט מצחיק בטרוף על מה הרעש נכון שזה לא כל כך מצחיק צריך לקחת את הדברים בפרופרוציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הבעיה היא לא המתנחלות
מאור,
י-ם,
06/01/05 13:39
|
שמביאות את הילדים למחות על גירושם מהבית. הבעיה היא המשטרה שמפעילה אלימות מול ילדים. למה אף-אחד לא מדבר על זה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התקשורת בוחרת מה להראות לנו!!
ל"ת
מוריה,
14/01/05 11:02
|
|
 |
14.
לדעתי למרות ההקצנה - זה נכון
יפה,
06/01/05 13:27
|
התיאורים הם דומים מאוד למציאות. בסטירה קצת יותר מוקצנים.
המתנחלים באמת מדברים כך ומצוטטים משפטים מבלי שהם עצמם מבינים את משמעותם - אלא כי לימדו אותם נורא יפה להגיד בעל פה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל לדבר כשלא מבינים...
מוריה,
14/01/05 11:04
|
אם אנשים היו מדברים מתוך דו שיח עם הצד השני אולי לא היו כל כך הרבה אי הבנות. אולי מדברים אל הציבור הרחב בקלישאות, אבל מאחורי כל אמירה יש צו אמוני עמוק שהוא חלק בלתי נפרד מהחיים הדתיים בארץ ישראל השלמה. אם היית מכירה לא היית מדברת ככה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה לא מכיר מתנחלים
ל"ת
אסף,
06/01/05 14:04
|
|
 |
13.
רק בישראל סאטירה בעד השלטון
דן,
06/01/05 13:25
|
במדינות העולם מקובל שהסאטירה היא סוג של מחאה. היא בדרך כלל אנטי ממסדית, והיא מנסה להציג את העוולות והעיוותים של השלטון בדרך משעשעת ומצחיקה. בישראל פותח ענף מאד ייחודי של הסאטירה - סאטירה בעד השלטון. לא עוד הצגת הממשלה באור מגוחך, אלא הפניית חיצים רוויים בשנאה נגד מי שהשלטון החליט להיטפל אליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הגשת תביעה משפטית .מיידית!!!!
אורנן,
רמת השרון,
06/01/05 13:01
|
בתור מתמחה במשרד עו''ד , אין ספק יש להגיש תביעה כנגד לוונטל השחקן יצפאן וכולי. פגיעה גסה ומשולחת כל רסן באדם ובמשפחה המתנחלת.
השמאל מצליח להגדיר מחדש את תודעתינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תגיש תביעה נגד המתנחלות?!
מיכאל,
ירושלים,
07/01/05 02:39
|
אם ראית איך הן גוררות את ילדיהן ותינוקותיהן - יכולת להבין שאת מי שצריך לתבוע, ויש לכך בסיס משפטי מוצק, זה את המתנחלות עצמן, על התעללות בילדיהן, ולא את הסאטירה עליהן שעוד היתה עדינה. אלא אם כן גם אתה שייך לכנופיות המתנחלים, שמוחם התמסמס מרוב פנאטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות השמאלנים
אור,
12/01/05 21:50
|
איזה צביעות הרי המתנחלים נלחמים על הבית שלהם, וילדים מה לעשות הם חלק מהמשפחה! אצל השמאל שהילדים ילכו למסיבות אסיד וידפקו את המוח לתמיד או שיזרקו על החופים חצי ערומים במסיבות של כל הליילה ומי יודע מה עוד..על זה אתם שמאלנים ''יקרים'' לא מדברים ,זה אתה שהשמאל שטף לו את המוח!! נראה לי שזה הנבלות והטרפות שאתה מכניס לפה שלך זה פשוט מטמטם אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה לדמוקרטיה-זו הסתה אסורה
גורג' בוש,
06/01/05 14:16
|
הבדרנים מתגייסים למאמץ ולהסתה הפרועה נגד המתנחלים.
סאטיריקנים אמיתיים מגינים על החלשים מול השלטון הדורסני, אך כאן הבדרנים וה''סאטירה'' מגוייסים בשירות הממשלה נגד המיעוט המדוכא שעומדים להשליכו מביתו.
איפה הדאגה לזכויות האדם? איה הצעקעה על זכויות העם?
בושה וחרפה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי הצהרות מופרזות.
מוריה,
צפון השומרון,
14/01/05 11:06
|
האמירות המופרזות האלה רק מוציאות את תשומת הלב מהעיקר, אם נדבר במושגים חותכים ומשתיקים פיות לא יהיה עם מי לדבר. אתה ודאי צודק, ואני מסכימה, אבל יש דרך להגיד את הדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שבחר בך כמתמחה כנראה עשה
ישראלי,
06/01/05 14:08
|
טעות מקצועית. על מה תרצי לתבוע אותם? סםק אם תעברי את מבחני הלשכה בקצב הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צדקנית מטופשת
ל"ת
יפה,
06/01/05 13:27
|
|
 |
11.
מדינת ישראל - מדינה אנטישמית
דרור,
התנחלות חיפה,
06/01/05 12:06
|
אילו היו משדרים מערכויות אלה ברשת אל מנהר או בכל ערוץ ערבי אחר, היו מביאים אותם כדוגמא לאנטישמיות ולהסתה במדינות ערב. אולם, כאן בישראל הפכו אמצעי התקשורת למבשרי התעמולה האנטישמית הקשה בעולם. החורבן קרב ובא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לתקשורת יש יד בעניין ?
רמי,
יהוד,
06/01/05 13:23
|
מה עם פניני הלשון של הרב עובדיה ? מה עם דבריהם של חכ''ים מימין ומשמאל ? שם אין אנטישמיות ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו חוטאים בדיבורינו
מוריה,
14/01/05 11:10
|
אנחנו חוטאים בכך כל יום וכל הזמן. כל שורש הבעיה הוא חוסר תקשורת אמיתי וכנה בין שני הצדדים. אם ישבו הימין והשמאל בצורה מכובדת (בלי הסכמים קוליציונית והנאות תקציביות כאלה ואחרות) ופשוט ידברו ויסבירו את העמדה האמיתית, בלי להתחבא מאחורי אסטרטגיות בטחון, אולי תהיה הבנה. ואולי לא. אבל לפחות נשארנו בני אדם. השינוי מתחיל בפנים. אין שלום עם החוץ כשאין שלום בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמעט ורק
jak,
10/01/05 18:52
|
וזה מה שצפוי באמת במדינה ש70 אחוז מהעתונות שלה נמצאת בידיים של משפחה אחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
קטעים נכונים צודקים ומצחיקים
ל"ת
עדו,
06/01/05 12:04
|
|
 |
כמה מתנחלים אתה מכיר אישית?
ל"ת
מתנחל,
06/01/05 19:54
|
|
 |
9.
יופי של סטירה..חחחחחחחחחחחח
מתנחלקת,
06/01/05 12:03
|
דמוה למציאות...מה לעשות שהמתנחלות עושות שימוש בילדיהן ואף פוגעות בחיילים....אלימות ודוחות...אריק מלך ישראל..אההה ..אההה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אסור לעבור על זה לסדר היום!
ירון,
חיפה,
06/01/05 11:01
|
יש לפתוח מיידית בעזרת כל הכילים המשפטיים תיק וחקירה של ממש על ההסתה הפרועה והדה מגוגיה כנגד ציבור שלם של משפחות אזרחי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדימה - למה אתה מחכה ?
מאיר,
מרכז,
06/01/05 13:21
|
רק תזהר שלא יבדקו גם את התגובות שלך כאן... שמתי לב שהן לא פעם ארסיות ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רצח אופי! פשוט ביזיון ובורות!
ירון,
חיפה,
06/01/05 10:54
|
מתנחלים = שעיר לעזאזל! שחטו כבר את כל הפרות הקדושות אז עכשיו רוצים ''לשחוט'' (מבחינה דימויית) את מי שעוד יש לו ערכים ופרות קדושות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לוינטל מצויינת, אבל ההומור הזה
נחום,
06/01/05 10:51
|
|
 |
למה משיחיות היא מילה גסה?
מוריה,
צפון שומרון,
14/01/05 11:13
|
למה אסור לבני אדם להאמין במשיח ובגאולת עם ישראל בארצו מבלי שיחשב למסיט, מדיח או מינימום הוזה? קצת כבוד לאמונה שכולם בתקשורת נהנים לומר שהיא ''מסוכנת לעם ישראל'', זו הרי אמונתנו שלנו- של עם ישראל עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ובמושב ליצים לא ישב
ל"ת
על זה,
נאמר,
06/01/05 10:28
|
|
 |
4.
יצפאן ממש בהיסטריה סמולנית
ערן הבוחן,
חיפה,
06/01/05 10:10
|
נכון שכל תוכניות הסאטירה, מאז ומעולם, היו עם אוריינטציה שמאלנית. אולם מצפייה אקראית ביצפאן בתקופה האחרונה, הוא משתמש בראיונות (לא רק במערכונים) כבמה להשמיע את דעותיו ההיסטריות נגד המתנחלים. ראיתי את זה לאחר פרשת הטלאי הכתום, שם הוא פרץ בהיסטריית הכפשות, שכללה ביטויים כמו ''מכחישי שואה'' (נא לבדוק!!!) וכד', והמשיך בימים האחרונים, כשהוא מנצל כל ראיון פוליטי עם חבריו מהמלייה, להשחיל נאום מבולבל ומלא שטנה שנאה והסתה כלפי המתנחלים. להבדיל מסאטירה, שם זה לגיטימי, נאומי פובלציסטיקה בגרוש, תוך כדי ראיון אינם לגיטימיים, ואפילו גדעון לוי, אינו נוהג כך.
ומילה ליצפאן עצמו: אילו לפחות היה איזשהו נימוק אינטיליגנטי מאחורי דבריך, זה היה לפחות נסבל, אולם אתה מצטט בהיסטריה את קלישאות הסמול הנבובות, יורה אותן בלי קשר לוגי, ומשחיל אותן בכל הזדמנות, כאילו הן פתיח לשאלה הבאה שלך. זה לא עובד. תרגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יהודייה? תלמדי לכתוב עברית
יפה,
06/01/05 13:29
|
|
 |
קל להתקיל
מוריה,
צפון השומרון,
14/01/05 11:23
|
אבל מעבר לטעויות כתיב יש בנאדם שמתבטא, ואפילו אומר דברים הגיוניים. לא כדאי קודם לנסות להבין מה הבנאדם רוצה לומר ואת מחשבות הזלזול להשאיר לבמה אחרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמול=שמאל קיצוני. הסבר למתקשים
ערן הבוחן,
חיפה,
06/01/05 14:52
|
סמול (נהגה כמו שמאל), אך במשמעות : SMALL. מין משחק מילים שכזה, על מנת להביע בוז לתרבות ההזדהות המקורנפת של התקשורת והסמול הקיצוני, עם האויב, עם האנטישמים באירופה, ושנאתם העיוורת לימין.
מעבר לזה לא מצאתי שגיאות בתגובתי. לעומת זאת, איך הסקת שאני בחורה? על פי שמי? (ערן. נעים מאד).
תלמד/י לקרוא עברית. שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה ישר כח!! שנון וחכם..
ל"ת
מוריה,
14/01/05 11:24
|
|
 |
אתה פשוט כותב כמו נקבה
ערן,
צפון,
06/01/05 16:50
|
|
 |
תראה
דינוש,
11/01/05 19:49
|
תתחיל לראות חדשות בנאדם... הם עושים שטויות.. זה כבר מעורר רחמים... זה טיפשי.. שיקחו את המליארדים שלהם ויעופו כבר... ויצפאן מצחיק ואין מה לעשות.. אם אתה לא מבין תבדיחות שלו אז זה חבל מאוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לוונטל היא אחלה. יאצפן-רדוד.
ל"ת
אוהב מתנחלים,
06/01/05 09:59
|
|
 |
2.
פשוט דוחה
גילי,
06/01/05 09:37
|
אורנה בנאי בארץ נהדת היתה הכי מצחיקה. ''אח שלי, אתה חי בספר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
על מה אתם מתלוננים?
ישראל ישראלי,
06/01/05 09:37
|
על זה שהמתנחלות הפסיכיות לוקחות את עוללים ותינוקות להפגנות?
על חוסר השפיות של המתנחבלים הסהרורים?
על אובדן השליטה והריר הניגר מפיהם?
על העובדה שממש בקרוב הם גם יתחילו לשלוח מתנחבלים מתאבדים?
אתם עוד מתלוננים?? אולי פשוט תעזרו לשאר אזרחי המדינה לעצור את הטירוף הזה שנקרא ימין קיצוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי היקר והטועה:
מוריה,
צפון השומרון,
14/01/05 11:20
|
לצערי אתה מדבר הבלים. מדבריך ברור שמעולם לא ישבת בפאנל למשל עם בחור צעיר מתנחל ובדקת מה יש לו לומר. מאחורי חוסר השפיות הזו- כמו שאתה מגדיר אותה, יש אמונה גדולה שמחזיקה את אומתנו הישראלית כבר אלפי שנים. השפיות הטבעית ביותר ליהודי מאמין. העם היהודי נותן ערך לחיים שלא כמו האיסלאם הקיצוני- שאיתו כנשמע מדבריך אין לך בעיה. לעולם לא נשלח יהודי להתאבד- אצלנו יוצאים מלחמת מצוה ומסירות נפש, ממש כמו שלימדו אותך בחינוך המוסרי שברוך ה' קיבלת- כי טוב להילחם על הבית, (טרופלדור כמדומני דגל באותם ערכים..) וצריך להילחם על הבית, במיוחד כשהבית הוא ארץ קדושה שיש מצוה אלוקית לכבוש, לשבת ולשלוט בה שלטון ריבוני יהודי. כדאי לעשות קצת מחקר יהדות לפני שפותחים את הפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתה תלושה מהמציאות!
ירון,
חיפה,
06/01/05 11:00
|
מה זה ההסתה הפרועה הזו? מתנחבלים? בקרוב ישלחו מתנחבלים מתאבדים? השתגעת? מה עשית את כולם פלסטינים מוסלמים? די לטפשות ולהסתה התלושה מהמציאות! הדתיים לעולם לא תמכו ולא יתמכו בהתאבדות, דבר האסור מוחלט מהתורה. חוסר שפיות להתנגד לגירוש ולהפקרות? חוסר שפיות נובע רק מהמגמתיות הברורה של התקשורת שאינה מביאה בבירור את דעת הצד השני ושופטת מראש את כולם. באם רוצים לגרש משפחות אז ברור שמשפחות יפגינו נגד! הם לא יטלפנו למטפלת מתל אביב לבוא ולשמור על העוללים בזמן שיפגינו (דבר המותר ומחויב במדינת חירות שלא לדבר על דמוקרטיה). את הפה של השני אסור לסתום גם אם הוא מסית ומדיח, אבל יש כלים משפטיים שניתן וראוי להשתמש בהם. תפתחו את העינים ותבינו שאתם הולכים להכנס חזיתית במשפחות שלמות אזרחי מדינת ישראל שווי זכויות וחובות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חמוד, ממש כמו במציאות!
ל"ת
ינאי,
06/01/05 13:30
|
|
 |
ברוך גולדשטיין לא התאבד למעשה?
דודי,
06/01/05 13:19
|
האם מצב שבו חס וחלילה ישתמשו בנשק חי בעת ההתנתקות אינה מצב של התאבדות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המציאות קשה וכואבת
מוריה,
14/01/05 11:28
|
אבל ודאי שיש שיקול דעת בראש האנשים, מלבד זאת, הרבנים כולם בחי יוצא מן הכלל אוסרים מכל וכל שימוש בנשק חם, ומקרהו של ברוך גולדשטיין לא קשור בכלל לעניין. בכל זאת אומר במילה אחת- שד''ר גולדשטיין היה אדם גדול שהגיע למקום בכדי לסקל פיגוע. ודי לי בזה.
הגב לתגובה זו
|
|