 |
21.
זה בדיוק כמו שראש אולפנה או
מורלך,
13/01/05 17:42
|
ראש ישיבה יפטר מורה בגלל שהוא שמאלני!! בתור אחת לא חרדית בכלל אפשר להבין את המנהל דייייי לצביעות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
החינוך החרדי אינו מכון להעברת
מ.,
צנעה.,
12/01/05 09:10
|
ידע. בחינוך החרדי לא מעבירים ידע אלא נותנים דוגמא אישית, ולכן מצליחים במקום שאחרים נכשלים.
לא יתכן שגננת תלמד על החובה לנהוג בצניעות ובעצמה תנהג בצורה שאינה צנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבל הבלים ---
חרדי לשעבר,
12/01/05 23:59
|
אני למדתי בחיידר חרדי והדוגמא האישית שאתה מדבר איתה הייתה אונס של 14 ילדים בחיידר ע''י אברך שגר באזור ומנהל שפיטרו אותו כי הוא היה מלטף ילדים.(אם אתה חרדי אולי אתה יודע על מה אני מדבר - בערך לפני 13 שנה).
החרדים פשטו את הרגל בהכל וגם בחינוך!
''גדול הדור'' שלכם רודף בצע כסף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מכיר את התמונה משני הצדדים
מנחם,
ירושלים,
16/01/05 19:47
|
ב''ה אני למדתי בחיידר חרדי ואח''כ חזרתי בשאלה והייתי בבי''ס חילוני והיום אני באמצע. אני אומר לכם שמבחינת הדוגמה אין כמו החרדים נכון יש רבעס שהם לא בסדר וגם סבלתי מאחד מהם אבל בסך הכל הם אנשים רצינים ואפילו במצבים הכי קיצונים שלי הם דאגו לי מאוד. התקשרו אלי ולא עזבו אותי . לעומת זאת בבי''ס חילוני אתה רק מספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-nrg- יש מודעות שצריך לצנזר
יששכר8,
13/01/05 15:27
|
כמו המודעה שלפני. זה עובר כל גבול. לא אהיה מוכן לכך שעלוב אחד הכותב כך על הרב אלישיב שליט''א, ימצא לו מקום באתר ועוד כזה הקורא לעצמו יהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
פיטורים צודקים
חורי,
12/01/05 08:11
|
אם העובדת לא מכסה את ראשה, עורכת חתונה מעורבת, אולי היא גם לא שומרת שבת? ואולי יש לה מכשיר טמבלוויזיה בבית? כנראה מדובר בדתילונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אף פעם לא הפרידו אצל המזרחיים
חכם באשי,
כתריאליבקה,
12/01/05 04:51
|
בין גברים לנשים בזמן שמחות ,כל זה חיקוי לאשכנזים המחמירים .ואם כבר להפריד אז למה לא בזמן הסעודות המשפחתיות בשבת ? זה נשמע לכם הגיוני ? כל השמחה היא כשאנחנו יושבים ביחד עם נשותינו וילדינו ,הלא כן ?בתימן היתה אפלו זמרת נשים בשמחות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר
חכמי תימן,
12/01/05 07:19
|
התימנים מקפידים מאוד על נושא ההפרדה כמעט בכל עניין. בשבתות ובחגים הישיבה היא אמנם על שולחן אחד אבל משני צדדיו. באירועים (שבתות חתן וכדו') הישיבה נעשית בחדרים נפרדים, וכך גם בימי האבל. הזמרת אליה אתה מתייחס היא רק בחינה, אירוע שבמקורו היה מיועד רק לנשים, אבל זמרת לפני גברים, מאן דכר שמיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יאללה, הוא הודה באפליה- תביעה!
די למעיין,
12/01/05 03:04
|
תתבעי פיצויים, עוגמת נפש ופיצויי עונשין! שמעיין החינוך התורני יפשוט את הרגל! אמן ואמן ואמן פעמיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בולשיט,
מושבניקית,
מושב...,
11/01/05 21:55
|
לגזול פרנסה של אדם??? כן... אני בטוחה שזה מה שה' רצה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושב לצים....
רון,
11/01/05 22:59
|
דבר ראשון לפחות תשתדלי לדבר בשפה נקיה... דבר שני כןןןןן זה מה ש-ה' רוצה: שנשמור תורה ומצוות על-פי ההלכה ללא רפורמות ושינויים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים לא קשורים ליהדות!!!
ל"ת
ה',
13/01/05 00:01
|
|
 |
15.
פיטורים מוצדקים !!!!
מירב,
רמת גן,
11/01/05 20:27
|
בחינוך חרדי -לא יכול להיות מצב שמורה נשואה תבוא לכיתה ללא כיסוי-ראש כמו שלא יכול להיות מצב ששופט בבית-המשפט יבוא לעבודתו עם טי-שרט,מכנס קצר וסנדלים...... מורה אמורה לשמש דוגמא לתלמידיה ולהתנהג על-פי הנורמות המקובלות בבית הספר שבו היא מלמדת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסורה הפליה מטעמי דת, מין, גזע
הדת אופיום לעם,
11/01/05 20:53
|
המורה הזו שרחמנא ליצלן מראה את שער ראשה שנברא לה מבראשית (בשביל מה העצם) תוציא את ילדי בית רבן לשמד. לא רק לפטר, אלא גם לעלות את המכשפה על מוקד. אז מה נעשה עם מורה חרדי בבי''ס ''נורמלי'' שתלמידיו באים בג'ינס וטי שרטס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אם כן, גם אני אנהג כך
הדת אופיום לעם,
11/01/05 19:56
|
במשרדי מועסקת עובדת חרדית (שבעלה הפרזיט לומד ומתפרנס ממנה), שכבר ילדה פעמיים. לבושה ומנהגיה מאד פוגעים ברגשותי ולידותיה (כולל הבאות) מפריעות לעבודת המשרד. עתה הראו לי את הדרך-היא תפוטר על רקע פגיעה הערכי הדת החילונית שלי . אני לומד מנשגבים וטהורים ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספק רב בלבי אם
ל"ת
יש ממש בדבריך,
17/01/05 21:34
|
|
 |
לא הבנתי מה פוגע
ליאת,
11/01/05 23:57
|
אולי תסבירי לי מה יכול לפגוע ברגשות אם מישהו לבוש צנוע. וכי העובדה שאת לבושה לא בצניעות זה תוצאה של ''חינוך''? זאת אופנה ותו לא. לעומת זאת, אצל אדם דתי - הלבוש הצנוע איננו נובע מאופנה אלא מחינוך. וההבדל ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
fridman@mail.jct.ac.il
עמי,
ירושלים,
11/01/05 23:22
|
שלום גזען. האופיום היא הדת שלך, ועל כן רצוי שתפטר את העובדת היקרה שלה כדי שלא תצטרך לסבול ממעביד סר רוח וגזען כמוך. חינוך זה לא פקידות. אני איני מזדהה עם ש''ס אבל מבין את הרקע לפיטורין. אבין גם אם אתה תפטר את העובדת שלך, טרם תפגע בה עם יצריך הפרימיטיביים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לכל התומכים בפיטורים- אין בעיה
דודי,
11/01/05 12:16
|
אפשר להבין שיש בעייתיות בכך שעוזרת גננת לא דתית תעבוד בגן דתי. אבל אם הולכים על זה אתם צריכים להבין שהצד השני של המשוואה הוא שיש לפטר כל עוזרת גננת בגן חילוני שתלך עם כיסוי ראש, מאחר וגם אני לא רוצה שילדי יתחנכו באוירה דתית. איך זה תמיד יוצא שחוסר הסובלנות לאורחותיו של האחר באות מהצד הדתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאוני, איך לא חשבו על זה קודם
ל"ת
נהדר,
17/01/05 21:35
|
|
 |
איזה חמוד ובוגר אתה!
א,
ב,
11/01/05 23:33
|
אבל תבין, מתוק. חילונית עוברת על חוקים דתיים ברורים וכך משמשת דוגמא לא חינוכית לילדים, למרות שהיא לא מחנכת אותם ל''ערכים'' חילוניים. דתיה לא פוגעת ולא משמשת מודל גרועה בצניעות שלה. אם היא מלמדת במוסד חילוני היא גם לא מתיימרת להעביר את הערכים שלה לילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנשאות הדתית בהתגלמותה
דודי,
12/01/05 08:38
|
מי אמר לך שדתיה לא משמשת דוגמא רעה ב''צניעות'' שלה? אל תכריחי אותי להגיד מה אני חושב על ה''צניעות'' הזו וגם לא על עצם האמונה ב''כוח עליון'' וב''ציוויו'' המוסריים. מכל מקום, אם את רוצה את החופש לומר שחילונית משמשת דוגמא רעה לילדיך התמימים (זה כמובן שטויות אבל אני מקבל את זכותך לחשוב כך), תתני לי באותה המידה להחליט אם דתיה היא דוגמא חיובית או שלילית לילדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד דודי, הכנסת להם
ל"ת
אתה ענק,
גאון,
17/01/05 21:36
|
|
 |
הוא זקוק למקום עבודה
דוגה,
מבשרת,
11/01/05 18:34
|
כנראה שהוא רוצה להכניס לעבודה את אחותו או בתו ואו כלתו לעבודה ולכן מחפש תירוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן לא מאפשרים לדתיים ללמד
אבי,
11/01/05 13:14
|
במסגרות חילוניות וגם לא לימניים ולאנשים שחושבים שונה ממנכ''לית משרד החינוך שמונתה ע''י יוסי שריד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שלוש שגיאות
אריאל,
חיפה,
11/01/05 18:45
|
1. כן מאפשרים לדתיים ללמד במסגרות חילוניות. 2. גם לימניים מאפשרים. 3. מנכלית המשרד מונתה על ידי לימור לבנת. מיד עם היבחרה, הדיחה השרה את המנכלית מימי יוסי שריד.
בכל היתר כנראה לא טעית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש. אני מורה בתיכון
יונית,
11/01/05 18:12
|
שמלמדות בו 2 חרדיות חוזרות בתשובה והרבה דתיים ודתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחותי חרדית ומלמדת בבי''ס
ל"ת
חילוני,
13/01/05 00:03
|
|
 |
אתה צודק!
יהודי,
המרכז,
11/01/05 12:52
|
אני אדם דתי. אפילו מכונה דתי מאוד. אבל אני מסכים אתך להדדיות בחינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אני ממש לא מבין
מממ....,
מממ....,
11/01/05 11:52
|
אני ממש לא מבין למה הפיטורים לא מוצדקים? ולמה עשו על זה כתבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מבין?
ענת,
תל-אביב,
12/01/05 09:17
|
בלי ציניות, לך ללמוד על עקרונות הדמוקרטיה, זכויות הפרט, וזכויות חברתיות כלכליות במדינת ישראל. לאחר מכן תחשוב עלי, עובדת מחשבים שנותנת שירותים בין השאר לבנק מזרחי, שלפי עקרונותיך אמורה להיות מפוטרת ברגע שיגלו שביום כיפור אני אוכלת בהחבא סנדוויץ עם שינקן. אבל על זה תחשוב רק לאחר לימודי הדמוקרטיה. בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה עלובה את....
567,
12/01/05 13:05
|
את מי מענין מה את אוכלת, ולמי אכפת איך את חיה את חייך, אבל אם תבואי ערומה כדי לטפל בילדים שלי בגן, אדרוש את פיטוריך וזה בהחלט יהיה מעוגן בחוקי הדמוקרטיה וזכויות האזרח הקדושות. גם לי יש זכויות, וזכותי האלמנטרית לוודא שהשותפים בחינוך ילדי לא יהיו מופקרים ויראו עין בעין איתי איך אנחנו מנסים לחנך את ילדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף מישהו הבין את הכתבה
ל"ת
חני,
ת''א,
13/01/05 11:31
|
|
 |
11.
ש''ס- החזירה את הכבוד לספרדים
ל"ת
אורן רפאל,
ראשון,
11/01/05 11:12
|
|
 |
אם זה כבוד-כדאי לותר עליו
ישראלי,
ממוצא ספרדי,
11/01/05 12:17
|
|
 |
אתה מתכוון הנציחו את ההבדלים
לא מבינה,
11/01/05 12:04
|
שמרו על הבורות, העוני , הנבערות כן אתה צודק כבוד זו ממש המילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כ''כ נכון
momo 2005,
שרון,
11/01/05 11:11
|
זה מעשה כ''כ הגיוני וטבעי . אם זה היה הפוך -שמורה בממלכתי היה מלמד נושא שלא מקובל בבי''ס חילוני אואואו כולם היו שותקים. . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה שמחנכים צריך ליישם
ירון,
11/01/05 11:02
|
החוכמה היא לא רק לחנך את הילד אלא גם להראות לו ישום בשטח אם מלמדים את הילד על הדלקת נרות שבת והלד לא רואה את זה בביתו מה שווה הלימוד ? אם מלמדים ילד שאישה צריכה להיות צנועה והוא רואה בגן את הגננת הנשואה ללא כיסוי ראש מה ילד יכול להבין שלחלק מותר וחלק לא . אם היא לא דתייה שתמצא עבודה בגנים החילוניים לטובתה אם זו דרך חייה היא תוכל לחיות את חייה בשקט בלי להסתתר מאף אחד וגם להרויח יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמובן שצריך לפטר! הנה עוד דוגמ
ענת,
תל-אביב,
12/01/05 09:22
|
כמובן שאתה צודק. במילים אחרות אתה מבין את האירופאים שפיטרו יהודים במשרות ציבוריות שלא התאימו להשקפת עולמם... הרי הם בסך הכל רצו שהאזרחים והילדים המלווים אותם לא יהיו חשופים למנהגים מוזרים שלא תואמים את המערכת בה הם חיים (צטוט, אהבתי את האמירה של החינוך התורני לגבי ''המערכת''...). ואני באמת אמליץ לפטר דוס אחד בחברה החילונית שלי שבגללו אנחנו צריכים לשנות את המנהגים שלנו והוא עלול לחשוף את ילדי במפגשי חברה למנהגים שמאיימים על אורך חיי. עדיף באמת לפטר ואין להתרעם על כך. אחלה. חבל רק שאף אחד לא מבין מה זה זכויות חברתיות כלכליות עד שזה לא נוגע לו אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענת ,את לא ממש מבינה את הנקודה
חגית,
ת''א,
13/01/05 11:18
|
הארופאים פיטרו יהודים כי הם שנאו אותם ולא רצו שום חלק איתם בלי קשר אם הם עושים את עבודתם נאמנה או לא זה.רק בגלל שרצו להסיר מהם את היהודים מה שהם עשו זה אנטשמיות . לא פיטרו את הגננת בגן בגלל שהיא חילונית אלא משום שלא כיסתה את ראשה בגן שאלו כללי המוסד (לא פיטרו אותה בגלל החתונה המעורבת) אם אצלכם במשרד יש חובה ללכת עם שיער לא מכוסה ועם מחשוף אז תפטרו את הדוס ואם לא אז תשמרי את השנאה שלך לחרדים על מישהו שבאמת שווה את הכוחות האלו לדוגמא הערבים הנאצים האנסים הגנבים וכו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
אסף,
חולון,
11/01/05 11:55
|
לפטר עובדת על רקע דתי ולא מקצועי גרידא זו הפלייה . אם העובדת טובה ועושה את מלאכתה נאמנה כמו שמצוין בכתבה זו לא עילה , לפטרה . אולי נעשה להיפך נפטר מורה דתיה המערכת חינוך חילונית אם היא לבושה כמו חילונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעשות מלאכתה נאמנה=דוגמא אישית
שרון,
פתח תקוה,
11/01/05 13:40
|
חינוך זה בין השאר דוגמא אישית. חלק מלעשות את מלאכתה נאמנה - כפי שציינת, זה להוות דוגמא אישית. אם הדוגמא האישית שהיא נותנת אינה מתאימה לקו החינוכי של הגן, היא אינה יכולה לחנך שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חינוך ויישום
ירון,
ר''ג,
11/01/05 13:20
|
הסבר: לא פיטרו אותה על רקע דתי אלא על הפרת כללי הצניעות המוסד שמקום העבודה דורש( בבתי ספר חילוניים לא מחנכים ללכת חשוף אלא זה האופנה וככה הולכים אז ללכת צנוע לא נוגד שום כלל.. אם מורה בבי''ס של ביתי תלך עם גופיה לא אסכים שתמשיך ללמד בצורה כזו כי הגופיה נוגדת את חוקי ביה''ס מדובר על בחורה שמחליפה טיטולים ומנקה את הגן לא מנהלת חשבונות /מזכירה שחבל לפספס מישהי טובה אם היא לא מכבדת את כללי העבודה אין לה מה לחפש שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיטולים - איזו בושה
מרים,
ירושלים,
11/01/05 16:46
|
אני שמחה לראות שהערכים שלך הם כה נכונים - חשבונות חשוב וחבל לפספס עובדת טובה אבל טיטולים של ילדינו, ממש דבר זותר. בכלל - מה זה ילדים בהשוואה לניירות ולכסף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל על רגשי הנחיתות
מ.,
מ.,
12/01/05 08:12
|
הדבר ברור, קל למצוא מחליפת-חיתולים ומטאטאת גן ,וקשה למצוא מנהלת חשבונות/מזכירה מוצלחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
במקומה הייתי תובע את האמאמא
זבלאנושי,
פח,
11/01/05 10:36
|
|
 |
7.
צודקים
הצופה,
11/01/05 10:24
|
|
 |
ואני לא אסכים ...
ענת דורון,
תל-אביב,
12/01/05 09:25
|
שאשה צנועה עם מנהגים הנוגדים את השקפת עולמי תהיה בקרבתי או בקרבת ילדי. סורי מדרכי גם במקומות ציבוריים, וכשאני באה עם ילדי לסופרמרקט, אנא תתרחקי ממני עם נרות השבת שלך - חיי את חייך ותני לי לחיות את שלי! הבעייה שלנו היא לא הרגשות ההדדיות שלי ושלך, אלא איפה הגבול ואיפה נרמסות זכויות הפרט במדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היית שחילקו עלונים וספרים
חני,
ר''ג,
13/01/05 11:28
|
על הנצרות בסופרמרקט השכונתי בעירי חילקו ספרים רפורמים ראיתי אנשים לוקחים ספרים אלו קלטות בנושא למה על זה את לא מתלוננת ? לכל אדם יש את הבחירה החופשית זכות האישה לחלק נרות שבת וזכותך לא לקחת ולהתעלם ממנה את לא מסכימה שילדייך יקבלו חינוך יהודי לכן שלחת אתם לגנים חילוניים וזכות המוסד לכבד את זכות ההורים ולא לקבל עובדת חרדית לגן .החרדים שולחים את ילדיהם לגנים חרדיים ע''מ שיקבלו חינוך חרדי ולא מקובל שבחורה לא צנועה תטפל בהם . ותבינו מדובר על סייעת שתפקידה לחנך ילדים לא על בחורה שנותנת שירות ללקוח שסה לא משנה אם היא לובשת מכנס או חצאית .זה זכות הלקוח לבחור איפה הוא רוצה את השירות .. אז ענת דורון תרגיעי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ש''ס מפלגה גזענית ופלגנית ממש
יהודי פשוט,
11/01/05 10:23
|
חילול שם שמים האידאולוגיה של המפלגה הזאת. זכרו כי בית שני חרב בשל שנאת חינם. גם ש''ס מלבה שנאת חינם בין יהודים (אשכנזים וספרדים). חזרו בתשובה ש''סניקים. השם ימחל לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אונס קבוצתי ורצח שופט זו
ל"ת
פרמיטביות,
נבער חילוני,
11/01/05 10:46
|
|
 |
טועה אתה ידידי אתה הוא הנבער
יהודי פשוט,
11/01/05 17:00
|
ןהפילוסופיה בה אתה דוגל\מאמין שטופטפה במשך שנים למוחך. עשה לך רב זה כמו עשה לך פסל ומסכה. השם אלוקינו לא צריך מתווכים הוא נמצא בליבו של כל אחד מאיתנו באותה מידה שהוא נמצא בליבם של עובדיה או אלישיב. אני בטוח הציונות בניית בית שלישי והגאולה בה אנחנו חיים גאולה שהובאה על ידי מה שאתה קורא לו חילוני, משובבת את נפשו הרבה יותר מאשר חבורת פרזיטים העובדים עבודת אלילים. הכבוד הוא לעבוד ואחר כך ללמוד, לא על חשבון האחר אלא על חשבונך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי פשוט= יהודי עם הארץ??
סתם אחד,
גוש דן,
12/01/05 08:32
|
''עשה לך רב וקנה לך חבר'' (פרקי אבות פרק א' משנה ו').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הדגש צריך להיות על חוסר כיסוי
שרון,
פתח תקוה,
11/01/05 10:09
|
כשהעילה המוצגת היא החתונה הבלתי נפרדת, זה נראה לא מוצדק, כי זה מחוץ לגן - מחוץ לשעות העבודה, אולם זה שהיא הולכת ללא כיסוי ראש - זה בגן, ואם זה סותר את הקו החינוכי של הגן, זה צודק מאד! הדגש בכותרת צריך להיות על חוסר כיסוי ראש של העוזרת, ולא כפי שהתקשורת אוהבת להציג את החרדים כקיצוניים פנאטים ש''רק'' בגלל חתונה מעורבת פיטרו אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נשארתם פרימיטיבים.חבל על האישה
ל"ת
ליט,
11/01/05 09:57
|
|
 |
3.
צודקים ב100%!!
ל"ת
אורית,
ירושלים,
11/01/05 09:43
|
|
 |
באמת?
שנוררית,
ירושלים,
11/01/05 12:19
|
|
 |
האם יש לחילוניים דת שמאמינה
ךנח,
11/01/05 17:24
|
שאסור לשמור על חוקי היהדות ולא ראוי שילדים חילוניים יהיו במחיצה אחת עם אשה שומרת צניעות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אסולין צודק
אינסולין,
11/01/05 09:42
|
אתה צודק במאה אחוז,וכדי גם שבאותה ההזדמנות תלך להסתכלות אצל רופא כי נראה לי שגם אצלך במוח אין הפרדה בין פיגור לשכל ואולי גם המוח שלך הולך בלי כיסוי ראש.דבר שיכול לשמש סיבה לפיטורים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא מבינים שום דבר
מאד,
תמוה,
11/01/05 09:34
|
למה שמתם תמונה של חתונה אשכנזית עם שטריימלים כשמדובר בגן של ש''ס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד סיבה
אריאל,
חיפה,
11/01/05 22:05
|
משום שש''ס מתבטלים בפני האשכנזים עם השטריימלים. הם מתלבשים כדרכם, מחמירים כמותם בדברים שיהודי ספרד לא החמירו בהם מעולם. מנסים כל הזמן להתקבל לישיבות שלהם, במקום להמשיך במסורת היהודית שלהם עצמם. רק שאלה של זמן עד שיחבשו גם שטריימלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 1.
אנונימי,
ב''ש,
11/01/05 12:39
|
הסיבה שמפרסמים תמונה לא מתאימה, היא של''מחליטים'' בתקשורת ולכל הציבור שנוהה בעקבותם, אין מושג מה זה דתי, ומה ההבדל בין דתי לדתי, ולכן בחור כיפה סרוגה יוצא סיירת יכול לשמוע בתור לקולנוע על זה שהוא וחבריו הדתיים משתמטים, וחסיד תולדות אהרון בדלן מירושלים שאפילו לא משתמש בחשמל שהמדינה מייצרת יכול לשמוע שהוא פרזיט שחי על חשבון המדינה (למרות שלא לוקח שקל ממנה) כולם נראים דוסים ולכולם יש סקרנות אנתרופולוגית לראות אותם (על פנטזיות הסקס עם דתיה של הצעירים בצ'טים אתם בטח יודעים) וכולם הולכים לראות סרט כמו מדורת השבט של יוסי סידר למרות שאין בו אפילו טיפת עלילה אמיתית (שלא לדבר על 0 סגירות של סיפורים בסוף), רק כדי שיוכלו לספק יצר מציצנות על חיי הדוסים. ובעניין ש''ס ועוזרת הגננת, אני מציע שבתגובה משרד החינוך יפטר את כל המורות החרדיות שמלמדות בבתי ספר ממ''ד (ויש המון כאלה) שהמפדל יפטרו את כל הרמ''ים החרדיים בישיבות התיכוניות שלהם ואת כל עוזרות הגננות הדתיות שמלמדות בגנים חילוניים, ואז נראה מה השס''ניקים יגידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוסיף גם..
מענדל'ה,
בלי ספרים,
12/01/05 08:36
|
...והישיבות יפטרו את כל השרתים לובשי הכיפות הסרוגות, והחגיגה תהיה מושלמת.
הגב לתגובה זו
|
|