 |
51.
תקימו לכם מדינה.
יוסף,
15/01/05 19:24
|
צריך לומר את האמת. המתנחלים ורוב הכותבים כאן פשוט מרמים את עצמם. הרוב המוחלט של החיילים שמשרתים איתי בהתנחלויות לא רוצים לשמור עליכם יותר, לא רוצים לעמוד במחסומים ולהשפיל את הערבים יום יום. נמאס כבר להיות כובשים מדכאים. נמאס לנו מההתנשאות שלכם כאילו אלוהים בכבודו ובעצמו מרשה לכם לעשות מה שבא לכם. לא מאמינים במשטר הישראלי? לא מאמינים בצבא? תקימו לכם מדינת יהודה משלכם ותלכו כבר קיבינימט. נמאס לנו ממכם. נמאס נמאס ושוב נמאס. העם החליט לבחור נציגים ונציגי העם בכנסת כולל שרון הגדול בכבודו ובעצמו החליטו על ההתנתקות. לא רוצים? לכו לעזאזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות- רוב העם הצביע נגד נסיגה
ל"ת
אורי,
17/01/05 14:09
|
|
 |
50.
סמולני מתחנחן מהסוג הכי מגעיל.
ל"ת
עסוק רק בלהוכיח,
שהוא בסדר.,
15/01/05 01:14
|
|
 |
49.
השנאה יוצאת כשמתנגדים למתנחלים
ל"ת
אלי,
מרכז,
14/01/05 23:57
|
|
 |
48.
יצפאן האידיוט ומישאל הפלצפן!!
ל"ת
המגיב,
14/01/05 22:05
|
|
 |
47.
משעל מייצג אולי את השמאל
יונתן,
14/01/05 09:08
|
זה שיש לו כיפה על הראש זה לא מבטא שום ייצוג לדתיים, הרי ברור לכולנו שאם יביע דעות ימניות הרי שלמחרת היו צולבים אותו בתקשורת ה''ליברלית'' שלנו והיו שולחים אותו לחתום אבטלה כנציג המעברות מהם הוא הגיע. שני מתיפיפים עלובים. וכי הם מהווים איזה פרמטר מוסרי במשהו? את מי מעניין בכלל מהם הדעות הפוליטיות של שני הליצנים הללו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
יצפן=משעל
מנשה ברק,
השרון,
13/01/05 16:49
|
מי אתה משעל? כיפת הכיםוי אינה מקנה לך שום זכויות יתר .לבוא ליצפאן ולפתוח פה על המתנחלים זה מראה את תצביעות שבך.תמיד טענת שאתה מראיין ניטראלי ועכשיו גילית את פרצופך האמיתי.ולכן מציע חזור למשבצת שלך ותתחפף.... ץץץץך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מבטיח לכם ששניהם רוצים לראות
אהרן,
ירושלים,
13/01/05 14:34
|
שפיכת דמים אגב התאריך של הפינוי לא בתקןפת תשעה באב ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
כיפה המביישת את המגזר
ל"ת
מוש,
13/01/05 13:52
|
|
 |
43.
אלה אלוהיך ישראל!!
יונתן,
13/01/05 13:39
|
|
 |
42.
יצפאן
יעקב,
חיפה,
13/01/05 10:58
|
יצפאן הוא ביסודו ליצן וכל מה הוא עושה , זה למצוא חן בעיני השמאל. על ידי זה הוא חושב שיהיה ידועני. במקום לחשוב על כך שמפנים יהודים מבתיהם. מענין, מה דעתו אילו היו מפנים למשל את אום אל פחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שכשמפנים ערבים זה לא...
אסף,
השרון,
15/01/05 08:15
|
מעניין שכשמפנים ערבים זה לא מזיז לכם.
לי מפריע שמפנים ישראלים מבתיהם - בעיקר מי שלא עומד בתשלומי השמכנתא, מי שידו לא משגת לשכר דירה... אך מדינת ישראל הרסה כל כך הרבה בתים של פלסטינים סתם, כך שהמשפט ''לפנות יהודים מבתיהם!'' - לא מזיז לי. איך יכול להיות לאנשים כזה מוסר כפול.... מה? היהודים זה הגזע העליון?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ניסים משעל אפס ,חוץ מלברבר
שירה,
ת''א,
13/01/05 10:36
|
לא שמענו על כלום שהוא עשה. קשקשן בלירה.
בכיר? טוב. כמו ששלי יחימוביץ בכירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה התפקיד שלו
תנא,
13/01/05 12:37
|
הוא מראיין, תפקידו לדבר. דעתו - שנערי הגבעות הם תופעה לא בריאה ושהסרבנות מסוכנת, מקובלת של הרבה חובשי כיפה. זה שמנסים להשתיק את הדעה באלימות מילולית לא משנה את העובדה הבסיסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כשהוא יציג את עצמו עם כיפה..
גאה להיות דתיה,
13/01/05 06:46
|
רק אז נדבר על התגובות שלו. עד אז ממש לא מעניין מה הוא אומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שני גזענים
ערבים,
לא מפנים,
13/01/05 01:03
|
|
 |
38.
כיפה בכי רע, ותו לא
ל"ת
אני,
12/01/05 23:48
|
|
 |
37.
''כיפה בכירה''? כיפה של הז....
ל"ת
דתל''ש,
12/01/05 22:52
|
|
 |
36.
שאלה לתקשורת
שאלה,
לתקשורת,
12/01/05 20:27
|
למה בתוכניות על הלהקות הצבאיות לא נשאלו זמרים ידועים על השתמטותם משירות צבאית? למה התחקירנים עושים הנחה ולא שואלים שאלה נוקבת כמו: ''מדוע בעת מלחמה העדפת לשיר ולא להילחם''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
השאלה שיצפאן לא שאל את משעל
דורית,
אורנית,
12/01/05 17:29
|
חפש את ה... תמצא אותה אצל החבר הטוב ביותר... נסים משעל אדם מוסרי כמו שיצפאן אדם מוסרי... צבועים שהאמת על שניהם חייבת לצאת. הימורים, זימה, ניאוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אם זה היה הפוך....
אורי,
12/01/05 17:26
|
לא, איני מתכוון לכך שהם היו נותנים לו בראש (ובמחשבה שנייה....) אני מתכוון לכך שזה לא כלכך אמיץ מצידו להיות בצד הזה של המתרס. אם הוא היה מתנגד לעקירה הוא היה זוכה להערכתי (ללא קשר לדעתי הפוליטית )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
משעל עוכר ישראל עם כיפה
ל"ת
שונא שמאל,
עפולה,
12/01/05 17:11
|
|
 |
32.
ניסים רוצה לשמור על הג'וב שלו
אאא,
12/01/05 17:09
|
בתור דתי המחמד של האוליגרכיה האשכנזית הסמולנית הפיאודלית. הרי אם הוא היה מביע דיעות הפוכות,למחרת ניסים שלנו היה חותם בלשכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא ייתכן ש5 מיליון יהודים בפלס
פראפזה על יצפאן,
12/01/05 15:41
|
בפלסטין ישגעו צמיליארד מוסלמים. יאללה לגמור אותם. כווולה יהושדים. מבחינת יצפאן 50 אלף מתנחלים - כסף קטן, אפילו מאה אלף. מעניין מה היה אומר על מיליון או רחמנא ליצלן על 6 מיליון. מה שווים 100 אלף מתנחלים לעומת חיי פלסטיני אחד או כפר אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לא כתב רועי שרון. כי הוא יודע
ברור שאת האייטם,
12/01/05 15:33
|
שמשעל הוא שמאלן טהור. כלומר ש''ט עוד מימיו העליזים עם מר סגל - השמאלן הבכיר. משעל הוא לא בעל הכיפה הבכיר. הוא שמאלן שאיז\ו יונה השירה לו משהו על הראש. זו בטח אינה כיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ק ש ק ש נ י ם
ל"ת
רן,
12/01/05 15:15
|
|
 |
28.
לא כיפה, ולא בכירה
אברום,
ירושלים,
12/01/05 15:14
|
ניסים משעל כמו רוב עמיתיו בתקשורת הישראלית הוא חלק מצוות כלבי התקיפה של הדיקטטורה של שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פילפול צעיר לעם זקן.
פרידריך שרעבי,
דגניה ג',
12/01/05 15:09
|
1. לית מאן ד'פליג שרוב העם בעד ההתנקות/גירוש חד צדדי/ת, זה הרי מאקתוב בכל עיתון ריווחי. 2. לית מאן ד'פליג שאם רק יואילו לשאול אותו...רוב העם יצביע נגד ההתנתקות/גירוש חד צדדי/ת, זה הרי מאקתוב בכל מערכת בחירות. 3. לית מאן ד'פליג שמיותר לשאול לדעת תורה, מאחר ושבעים פנים לה.
לכן אני אומר...עדיף לשחק דמקה במקום ב''נדמה לי''. (לאמור, נדמה לי שסקרי העיתונים משקפים מציאות כלשהי, נדמה לי שאני מצביע בבחירות עבור מצע כלשהו. ונדמה שהקב''ה מסרק את זקנו של הרב/י שלי במסרקות זהב ומרגליות.)
ולשומע ינעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אחרי הכישלון מחפשים אשמים.
ברברה,
12/01/05 15:06
|
לאחר שנים שארגונים פלשתינים רוצחים נשים וילדים, כאשר בסיומו של יום התוקפן הפך למסכן והנרצח לנבל, מחפשים אשמים, גם מדומים. אילו תוצאת הסיכסך היתה שונה, כולם, מימין ומשמאל היו הופכים את תושבי הישובים המבודדים למודל וסמל, כמו שהעלו בשעתו על נס את חניתה, עין גב, כפר דרום (שלפני מלחמת השחרור) ועוד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אף פעם לא היה לי ספק איפה הם!!
טלי-הם יודעים ה,
12/01/05 14:46
|
הם יודעים היכן מרוחה החמאה ..ואם לא היו בצד השמאלי קיצוני של המפה הפוליטית לא היו מגיעים לעמדות הבכירות בהם הם עכשיו!!! והכיפהל'ה של ניסים לא אומרת כלום!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ממתי נהיו מומחים
יוסף,
פתח תקוה,
12/01/05 14:17
|
ממש חוצפה שכל עיתונאי נהיה לי איש רוח ויודע מה טוב לעם ישראל. מדוע לא הועלתה השאלה הבאה: ''אם הממשלה היתה מחליטה לגרש ערבים'' זה היה ממלכתי וחוקי וצריך לבצע? גם את הפילפולים המשפטיים המטופשים אני מכיר יותר טוב מכם. לכם יש זכות דבור ולנו לא ולכן ברור שאתם וחברי השמאל שלכם אשמים במצב שיווצר בארץ הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
משעל ויצפאן צודקים במאה אחוז
ל"ת
דנה,
תל אביב,
12/01/05 13:58
|
|
 |
22.
משעל נשאר ממלכתי
דוקטורנט,
מכון ויצמן,
12/01/05 13:40
|
לא ברור לי על מה יוצא קיצפם של המגיבים. משעל נשאר ממלכתי ושקול. (למרות שכמראיין הוא גס רוח, איום, לא רציני וחסר סבלנות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כתב ספר עם בן עמי היה אחד מ
מיכל,
12/01/05 13:21
|
ממחזקי החופה של יוסי בילין בחתונה השניה..... אז מה השאלה לגבי הדעה הפוליטית שלו? האיש הוא שמאל ואפילו רדחקאל לצפות מאדם מזרחי החובש כיפה להיות ימין זו גזענות ניסים משעל הוא איש שמאל רדיאל אפילו דילשמוע ולקרא את אחיו הפרופסור משעל הוא אחד מאנשי השמאל הקיצוני ביותר ובננו איך היה מגיע לאן שהגיע אם היה ימין??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יצפאן, הבהרת עצמך והגעלת - לא
ל"ת
אצפה בך, בשבועה,
12/01/05 13:19
|
|
 |
19.
משעל ויצפאן - תגרני שוק.
ששון,
12/01/05 13:05
|
רק בישראל הם גיבורי תרבות, במדינה עם מינמום כבוד עצמי הם היו מקרי סעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שימו לב לראיון.
אחד חכם.,
12/01/05 12:55
|
בדר''כ השאלות יותר ארוכות מהתשובות. כלומר יצפאן לא רק שואל. הוא יותר מביע עמדה. חד גונית וידועה בדר''כ. כשחקן הוא גאון. הנה אפילו למור לבנת החליפה תסרוקת. אבל בשקט אפשר להגדיר אותו כאחד ''שלא יודע לשאול''. ממש לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ערביי ישראל=מתנחלים
ל"ת
הדר,
12/01/05 12:42
|
|
 |
16.
''אחת החידות המסקרנות''?
למה לא שאלתם,
אותי? פתולוג,
12/01/05 12:41
|
הכיפה שעל ראשו לא אומרת כלום על דתיותו. הוא מאלה שהזהירו אותם בילדותם שיש פָרות מעופפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נו,תוסיפו גם את משעל ל-5 שאלות
ל"ת
שמאלני לא?,
בארץ שלנו,
12/01/05 12:34
|
|
 |
14.
שאלת תם
חיימזון,
12/01/05 12:26
|
האם בגלל ששרון הסתבך בפלילים, כל עם ישראל צריך לסבול? אתה יודע את האמת. שאחרי פינוי הישובים האלו מה יקרה פה בארץ! לא תצטרך לדון האם אפשר לקיים מדינה כזאת, הדיון יבוא לידי פתרון על ידי הערבים הנחמדים (קרי: מחבלים פוטנציאלים)! וזה מה שעומד בפני המתנחלים! לא כבוד, ולא כסף, ולא כסאות. שאלה נוספת: האם זה ממשלה? האם יכולים לתת להם לנהל מדינה? כן אני מתכוון לשרון ולבניו ולווייסגלאס ולאפל! זהו שחיתות שאי אפשר לדרג אותו! בגלל כסף הם מוכנים לשרוף את כל מה שבנו במשך יותר מחמישים שנה, ואתם נותנים לזה גיבוי במסווה של ערכים קדושים? מה יהיה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יש משעל מחמאס דמסק ויש מחמאס
ל"ת
טלויזיה,
12/01/05 12:25
|
|
 |
12.
בדיחה כבר במשפט הראשון
נסים,
ונפלאות,
12/01/05 12:25
|
''אחת החידות המסקרנות ביותר המעסיקות את התקשורת הישראלית וצופי הטלוויזיה היא עמדתו הפוליטית של ניסים משעל''. חה חה חה!! משעל מעולם לא התבייש, כמנחה, להפגין את חד-צדדיותו הקיצונית. הוא עסוק כל הזמן בלהוכיח שלמרות שיש לו כיפה הוא בסדר, כלומר שמאלן קיצוני. צורת ההנחיה שלו כל כך לא מאוזנת וכל כך מגמתית, שצריך להיות ליצן, ציניקן או עיוור וחירש כדי לומר שעמדתו הפוליטית של משעל היא חידה מסקרנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך יצפאן אומר שהממשלה חוקית?
כהנא צדק,
12/01/05 12:41
|
הממשלה עושה להיפך ממה שהבוחרים רצו ! לקחו את המנדטים שאמרו ל א ! למצנע ונותנים אותם במתנה לשמאל העיוור !!!! והכל רק בכדי לחלץ מישהו מכס המשפט !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
זה מכיר לי את הדיון
hmm,
12/01/05 12:23
|
לאיפה הטלויוזה הגיע . שלא כל חובש כיפה הוא דתי אמיתי. (תקרא טיפה יותר על מסביב בגמרא ואז דבר) המצחיק הוא ששניכם מודעים לזה שיש אלוהים אבל לקבל את הנחיות שלו אתם לא מסוגלים בסיכום :עורב ו נחליאלי התוכחו משר יותר טוב.עבר שועל באיזור ביקשו ממנו להכריע בשאלה הוא יכריע לטובת העורב.הנחליאלי אמר לפעם הבאה אני החשוה את מי לשאול לפני שאני שואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אנחנו מודים מודים מודים ללפיד
כתריאל המתנחל,
12/01/05 12:17
|
ישועת השם כהרף עין. לפיד כרת איתנו ברית. הוא יעזור להעביר את ממשלת הדמים מהארץ. הוא הכניס אותנו לקואליציה. הוא יצא איתנו לאופוזיציה. נשים בו מבטחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מתנחלים חמודים שלי...
חילוני,
מרכז,
12/01/05 12:15
|
תצאו מהקונכיה שלכם, ותקשיבו טוב טוב למשעל ויצפאן - הם עדיין מוכנים לשבח אותכם. לעומת זאת, לרוב העם - גם זה שמצביע ליכוד וש''ס - נמאס מכם לגמרי, ולא ממש אכפת לנו תבחרו להישאר אצל הפלשתינאים אחרי ההתנתקות - ולמען האמת חלק גדול מאתנו מעדיפים שתישארו עם השכנים הפלשתינאים האהובים עליכם כל כך מאשר שתביאו את מנהגי השכנות הקלוקלת שלכם אלינו הביתה. אם רק שתנסו ''לטפל'' בעץ הזית שלי כמו שאתם עושים לשכניכם בשומרון, אני מבטיח לכם לקח שלא תשכחו לגבי התנהלות החיים במדינת חוק מודרנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונא עצמו
יהודי,
יהודה,
13/01/05 11:17
|
ראה כיצד השנאה העצמית בוערת בעצמותיך כאש, ראה איך מתוך חולשותיך האפלות אתה שולח בלב קר את אחיך (כן, אחיך) לארץ גזרה, לך למשל התליין, פחדן שכמותך, ראה דרכו וחכם. ועד אז - סתום, אתה מבאיש מן הפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה למיעוט האשכנזי הסמולני
אאא,
12/01/05 17:11
|
רוב,נראה לכם שהם היו משתינים במכנסיים מפחד למשמע הרעיון של משאל עם או בחירות?
המיעוט האשכנזי הסמולני מונה פחות מ 15 אחוזים מהאוכלוסיה אבל שולט על כמעט 100 אחוזים של משאבי המדינה ועמדות הכוח שלה,בדיוק כמו הלבנים בדרום אפריקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז. נמאס מהמתנחלים
ל"ת
מירב,
מרכז,
12/01/05 13:57
|
|
 |
אל תדבר בשם רוב העם או בשמי
גם חילוני,
גם מהמרכז,
12/01/05 13:04
|
רוב האנשים שאני מכיר תומכים במתנחלים, כשאתה אומר ''אנחנו'' זה מקסימום אתה והתולעים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לעזה ואל תחזור
ש.ז,
12/01/05 17:04
|
|
 |
תהיה גבר ותבוא למילואים !!!
מיל.,
12/01/05 12:42
|
|
 |
גמרתי מילואים היום
תנא,
12/01/05 13:59
|
רוב המגיבים פה חושבים שמשעל ויצפאן שמאל קיצונ י. זה רק מראה באיזה בועה התנחלותית אתם חיים. גמרתי היום מילואים בשטחים. רוב האנשים שם יחתמו בשני ידיים על מה שאמרו משעל ויצפאן. יתכן שהרבה לא מבינים את ההתנתקות, אבל הם מקבלים את המשחק הדמוקרטי והמעשים והדיבורים של הימין הקיצוני, סטייל המגיבים כאן, גורמים להם לתמוך בשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מדוע מכוונים אצבע אל המתנחלים?
ירון,
חיפה,
12/01/05 11:55
|
אל המתנחלים? צריכים להכווין אצבע אל מי שמקבל החלטות בלי רגשות והבנה והתדברות בסיסית עם השעיר לעזאזל. שנאת החינם והחורבן והגירוש לא באים מכיוון המתנחלים והימין אלא ממקבלי (או מקבל) ההחלטות שם בכנסת. אומרים לפי הסקרים שעל כל מצביע מפד''ל יש שלושה מצביעי ליכוד - כלומר דתיים לאומיים נתנו לאריק מנדט, אבל לא היה לאף אחד מחשבה שהוא יהיה יותר שמאלני קיצוני ממצנע (אותו גידפו בתשדירי הליכוד)! המחטף קולות שנעשה פה הוא ברור, ולכן ההחלטה של ניסים משעל לגבי ''הדמוקרטיות'' מתגלה כאן כדורסנות, וחוסר ההתדברות והמוכנות לחזור אל העם, מגדיל את הקרע שסע שנאת חינם וחורבן בגדול, וזה טעות להפיל הכל על מתנחלים (ועוד להכליל את כולם). זה שאנחנו משמחים את האירנים והאויב ונוקטים בעמדה שלהם זה כבר אור אדום. המתנחלים אינם אלו ששולחים את צה''ל למשימות לא להם והופכים אותם ליריב. צה''ל עדיין קדוש, ועדיין המתנחלים והימין הם הראשונים להתנדב למבצעים ולחירום (ראו מלחמת יום כיפור, מלחמת שלום הגליל, שזה שלום כל ישראל), וזה לא ישתנה אחרי שיגעון ההתנתקות ואוסלו, למרות שהצמרת לא נותנת כיום גיבוי לחייליה, ועוד מדברת על היחס של אחרים אל צה''ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מכוונים רק אצבע - גם נשק
ל"ת
אחים יקרים,
12/01/05 15:35
|
|
 |
דמוקרט לעת פינוי
יהודי ודמוקרט,
12/01/05 15:26
|
אחרי שהמתנחלים לא שאלו את דעת ''העם'' אם הם מסכימים למפעל ההתנחלות ואחרי שהשקיעו מליארדים רבים מספור בכך מבלי לשאול את דעת העם - למה שישאלו את העם אם לפנות - מה קרה פתאום - נהיית דמוקרט לעת פינוי ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גם ת''א היא תוצאה של כיבוש
ל"ת
לימור,
12/01/05 11:52
|
|
 |
אין הבדל בין כיבוש 48 ל67
ל"ת
רא''ל,
12/01/05 12:41
|
|
 |
מה יהיה כערביי הגליל יהיו רוב
צודקת,
12/01/05 12:41
|
|
 |
הבדל יש,
זוג,
12/01/05 13:31
|
האו''ם קבע שהשטחים שנכבשו ב'68 הם שטחים כבושים 48' אין החלטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל האו''ם קבע בהחלטה 194
אאא,
12/01/05 17:13
|
כי כל הפליטים חייבים לחזור לבתיהם. למה אתה לא מתפנה מהבית שלך לטובת הפליטים הפלסטיניים שעליהם מדברת החלטה 194 משנת 1949?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך הוא קבע
שרון,
12/01/05 15:01
|
מדוע יצאו הפלסטנאים יחד עם 4 מדינות החברות באו''ם עירק מיצרים ירדן וסוריה למלחמה כנגד ישראל ב48? הרי הם עצמם לא קבלו את החלטת האו''ם הזו אז....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
משעל, לך לנגב חומוס עם החבר
צ'ופצ'יק,
12/01/05 10:47
|
שלך - בשיא, ממנהלת הגירוש והעקירה. ביצהר מי שהתנהג באלימות היתה המשטרה. וההוכחה - החייל שירה על הבנות - אם הוא באמת היה בסכנת חיים, איך זה שלא נעצר אף אחד באיום על חייו? הרי עוצרים אותנו על כל ציוץ. אז על איום על חיי חייל עוברים בשתיקה? אפילו תחקיר לא נעשה. מה אתם חושבים שהיה קורה אם החייל היה יורה על בנות ערביות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
***המאבק מתחיל - YOM-PKUDA***
ציונים-דתיים,
נגד סרבנות,
12/01/05 09:45
|
חיילים דתיים חותמים נגד סרבנות כנסו לכאן: www.yom-pkuda.org
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סחתיין, אני איתכם
יקי,
ראש העין,
12/01/05 21:51
|
|
 |
נמיכות הרוח והעבדות המנטלית
של הציוני הדתי,
12/01/05 15:59
|
היא בעיה גנטית כמעט. יעשו לו את כל העוול בעולם. יתנהגו אליו בניגוד לכללים , אפילו כאלה שנקבעו על ידי השמאל. ישתמשו בכל פעם בטיעונים אחרים, וסותרים נגדו, כאשר ברור שהמטרה האמיתית של כל זה היא לשבור את הציונות הדתית, שמהווה את אלטרנטיבה רעיונית היחידה לשלטונו המסואב של השמאל ברוחה ובתרבותה של המדינה. על אף כל זאת, יהיו תמיד דתיים ציוניים כאלה, שרגשי הנחיתות, והצורך במציאת חן בעיני השמאל המתנשא, יהיו המדריך האמיתי של חייהם. אצלי זה מעורר בוז עמוק. אתם קת העץ שעוזרת לגרזן לכרות את היער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פלצנים - לכו לישון
ל"ת
לא פלצן,
12/01/05 10:36
|
|
 |
4.
ניסים משעל-כתב..............
רותי,
רמת אביב,
12/01/05 09:44
|
אפשר לחשוב שניסים משעל הוא אדם מרכזי בפוליטיקה-עתונאי.....כך נראית המדינה שלנו כל היום משמיעים את דברי העתונאים והכתבים-למה אינכם מביאים את דברי האנשים שנמצאים בשטח ומזהירים מפני האסון שתביא עלינו ההתנתקות(עד היום הם מאוד צדקו עם הסכם אוסלו) תפתחו את העיניים.....................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
משעל דואג לשנאת חינם...באמת...
נילי,
חיפה,
12/01/05 09:35
|
האיש המחרחר ריב ומדון והפך את האלימות המילולית לנכס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להוסיף ל-''5 שאלות לתקשורת..''
אורי,
12/01/05 09:33
|
|
 |
אתה צודק לגמרי.וזה משפיע על
יהודי,
12/01/05 12:00
|
|
 |
צודק - זה מתאים לרמה של השאלות
זאב,
12/01/05 11:47
|
נסים משעל, שלא במסגרת תוכניתו, מביע דעה, ושומו שמיים: במקום לומר - ''מצד אחד להכות חיילים זה רע ומצד שני להכות חיילים זה מצווה'' אומר שלהכות חיילים זה רע - איזו חד צדדיות ! אותו ל''חמש שאלות לתקשורת שלא מזדהה ב - 100% עם נוער הגבעות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט סומא
אורי,
12/01/05 13:01
|
הבעיה היא שאותו ניסים משעל מראיין אח''כ ונטיתו השמאלית כלכך מורגשת (כמו אצל 95% מחבריו) ועיקר הבעיה הם דברי יצפאן המראיין ה''אובייקטיבי'' :
''לא ייתכן שקבוצה של אנשים, שיהיה 50 אלף, 100 אלף, תפרק את המדינה הזאת'' - פשוט שאלה למופת
עוד דוגמה-''הם אדוני הארץ? הם רואים מה שאנחנו לא רואים? הקב''ה העניק רק להם את הארץ הזאת? רק הם חרדים?'' (את מי הוא שואל את השמאלני משעל שלא מסכים איתם-אז ברור שזו שאלה רטורית) וכו' וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצפאן הוא עיתונאי אקטואליה ?
זאב,
12/01/05 13:46
|
יצפאן זה יצפאן. רבים צוחקים ממנו. מעטים, אם בכלל, מושפעים מהגותו המדינית. תכניתו היא תכנית בידור - ומי שמייחס משקל לעמדתו הפוליטית ולהשלכותיה רואה צל הרים כהרים. את נסים משעל אני מקפיד לא לראות - אבל זה לא בגלל שאני חושב שדעתו כזו או אחרת - בגלל שאופי התכנית שלו אינו מקובל עלי. בעבר כשראיתי התרשמתי שמטעמי סנסציה/רייטינג הוא מקפיד להביא דוברים קיצוניים משני המחנות - כדי ליצור דרמה. כל היתר - בעיני המתבונן ועל אחריותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ניסים משעל - תגרן אלים וגס.
גלדיאטור.,
רומא.,
12/01/05 09:32
|
אם היה חי בזמן האמפריה הרומאית קרוב לודאי שהיה ספסר בזירה המדממת של הגלדיאטורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מעורר חלחלה
ל"ת
עמיר,
12/01/05 15:02
|
|