 |
52.
בתור דתיה פמניסטית -
הדס,
ירושלים,
27/01/05 21:50
|
בתור דתיה פמניסטית - אני כ''F מסכימה עם הנושא! הפרסומות האלה מ ז ע ז ע ו ת ! פשוט מביש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שבת
מירית,
23/01/05 11:09
|
ומה עם העובדה שבחלק מהאיזורים למשל בחיפה חלק מהחנויות הללו מוחרמות כי הן פותחות בשבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה
יהודי,
29/01/05 22:38
|
|
 |
50.
הגיע הזמן!!!
ג.,
ירושלים,
17/01/05 11:37
|
כל הכבוד! סוף סוף התעוררתם! אני מחרימה אותם כבר מזמן! ובהזדמנות זו: למה לא להוסיף גם מוצרים אחרים לחרם? כמו מילקי למשל? או קוקה קולה? מה יש? הם יכולים ליצור רעיונות יצירתיים רק עבור החברה החרדית? ואנחנו צריכים להסתפק בזבל מוחות?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שווייה שווייה
אורן,
17/01/05 15:34
|
|
 |
49.
אז אל תקנו
''הכפייה,
החילונית'',
17/01/05 11:04
|
מה קרה לחופש הביטוי הפרסום פונה לקהל הרחב של המדינה שהוא לא דתי אלא חילוני
גם אם תחרימו אתן לא ממש תזיזו הרבה במכירות שלהם אז על מי אתם מאיימים?!, אתם הכפייה הדתית תתחילו להבין גם את רגשות הצבור החילונים פשוט נמאסתם אם האיסורים שלכם זה שתלבשי חצאית ארוכה ותכסי את ראשך לא הופך אותך ליותר מאמינה או צדיקה מאישה שהולכת עם חולצת בטן ומכנסיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדרת חופש הביטוי
יהודי,
29/01/05 22:36
|
הטענה כי העצומה הנ''ל מנוגדת לחופש הביטוי איננה מבוססת. 1. חופש הביטוי אינו מתבטא בכל דבר שמישהו רוצה לעשות (נראה לי שיפריע לך אם מישהו יממש את חופש הביטוי בביתך בניגוד לרצונך). 2. חלק מעצם חופש הביטוי הוא עצומה זאת, מכיוון שמתוקף חופש הביטוי יכולה קבוצה מסויימת בעם (לאו דווקא דתיים) לדרוש את כבודם ואי הפרעה להם בחייהם (מתוך כפייה). 3. בתחילת עידן הפרסומות חברת קוקה קולה פרסמה כל כך וכך שניות בסרט בהבזקים וכך שכנעה את צופים דרך התת מודע, דבר זה כמובן הוצא מהר מאוד מהחוק מתוך הבנה שיש פה פגיעה מסןיימת בצופים. הפרסומות של היום שמשתמשות בביטויים מיניים כדי למשוך קונים עושות בדיוק אותו הדבר, מכיוון שבמקום לפנות אל השכל של הצופה, הם פונות לעבר יצריו מתוך הבנה ששם נמצאת נקודת התורפה שלו, אני (ונראה לי שכל אחד שיש לו קצת שכל בקודקוד צריך להסכים) רואה פה זלזול בקהל הצופים. ולכן נראה לי שאדם באשר הוא אדם צריך לחתום על העצומה כדי להעלות את רמת הפרסומות מהשפל שאליו היא הגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהי הכסף
עוז,
נס ציונה,
17/01/05 23:12
|
מתגובתך נראה שצברת שנים רבות של לימוד יהדות אינטנסיבי ועל כך ישר כוחך. ל''אידיאולוגיה'' החילונית יש שם ''קפיטליזם'', כלומר אלוהכם הנו הממון. הכסף הנו הדבר היחידי אותו אתם מכירים ופגיעה בכיסכם מכה אתכם אנושות וזאת הדתיים יודעים. יתכן וחופש הביטוי הנו ערך, אבל במצבה של החילוניות היום הוא מהווה כיסוי להתבהמות וולגריזם חסר מעצורים. כזכור לך ''הלקוח תמיד צודק'' וזכותי המלאה שלא לקנות ממי שיורק לי בפני ומעז לבקש בחוצפה ישראלית אופינית כי אפרנס אותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הציונות הדתית התקלקלה
מוטי,
חיפה,
16/01/05 11:51
|
נשים בציונות הדתית לאומית התחילו לאחרונה להתלבש בחוסר צניעות. החצאיות יותר קצרות יותר, מחשופים, והאיפור כבד יותר. שלא לדבר על זה שלהרבה נשואות אין בכלל כיסוי ראש. קודם תביטו בראי אחרי זה תחרימו את החנויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר
יהודי,
29/01/05 22:40
|
עצם זה שהבעיה שהצגת קיימת, היא לא קשורה באופן ישיר אל העצומה. על עצומה ראוי לחתום כל אדם בלי רשר לסיווגו הדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
אסי,
חיפה,
16/01/05 14:07
|
דוקא חלה עלייה מדהימה במספר כסויות הראש ועוטות המלבושים הצנועים
למה סתם ללכלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן נכון! אסי....
ערן,
16/01/05 22:56
|
לצערי הרב הציונות הדתית תמיד דגלה בדרך של פשרות והקלות בנושאים תורניים רבים ראה ערך: בני-עקיבא.....בנים+בנות.....צפיה בתוכניות טלוויזיה שמלאות בפריצות....זימה......וניאוף......וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
להשפיע בחיוב ולא בשללילה
ברוך,
ת''א,
16/01/05 11:24
|
אלו הנהגת ציבור שומרי המצוות בארץ (הרבנים) במכום לסגור את הדורות החדשים בתוך כותלי הישיבות היו מרשים להם להעסוק במקצועות מגוונים ובינהם גם פרסום ותקשורת, הציבור הדתי היה יכול להיות שותף לרמת המוסר וצניעות של הפרסומות בארץ, מבפנים בצורה חיובית, ולא כמו שמתרחש היום מבחוץ על ידי חרמות בצורה שלילית. כמה חבל כי המנהיגים האלו מסרבים לראות את המציאות, וחיים בתוך ההשלייות של ''העולם שכולו תורה''. האם לרוב הגדול של הציבור שאיננו שומר מצוות איכפת מכל החרמות האלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
סוף כל סוף פעולה נגד משחיתידור
החוזה,
16/01/05 11:12
|
עלו והצליחו אני תקווה כנה ואמיתית שהפעילות הזאת תצליח נסו למצוא מוסדות חילוניים גם שמבינים עניין זה ושתפו עמם פעולה על מנת שלפעולה תהיה הצלחה אמיתית
עלו והצליחו חזקו ואמצו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כל מילה
ל"ת
חני,
16/01/05 10:42
|
|
 |
44.
אתם גדולים - ישיבת מעלות
ל"ת
חילוני פשוט,
16/01/05 09:55
|
|
 |
ישיבת מעלות???
יהודי,
29/01/05 22:43
|
יוזמת העצומה נעשתה ע''י תלמידים בישיבת מעלות אך אין לה שום קשר לישיבה בתור מוסד. מי שמכנה אתעצמו חילוני הוא בד''כ לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
קורס מזורז
ישראלי חרד,
16/01/05 07:16
|
למה רק חרמות? בקשו קורס מזורז במרכז האייטולות באירן כדיי להשלים מה שאתם עדיין לא יודעים. לא רשתות האופנה צריכות לדאוג,כל אדם שפוי במדינה חייב להבין לאן מובילים אותנו קנאים חשוכים אלה. מעתה והלאה אקנה ברשתות האלו יותר ממקודם ואדחוף את מכריי לנהוג כמוני. נמאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאו דווקא דת
יהודי,
29/01/05 22:46
|
אין פה שום כוונה לגרום שילכו יותר צנוע, אלא שהפרסומות לא יתייחסו בזלזול אל קהל הצופים ויפנו אל שכלם ולא אל יצרם בצורה רדודה ושפלה שכזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר אם הנאורות החילונית
הנביא,
16/01/05 11:11
|
שלך מתבטאת בפורנוגרפיה וענפיה הפירסומות של חברות הללו שהרי עדיף משטר מוסלמי עוין על תפיסתך את האדם כבהמה מינית ותו לא, זאת הבעיה עם על המהפכה הנאורה החברתית היא מוכתבת בסופו של דבר על ידי אברי מין ולא על ידי השכל כפי שאוהבים להציג מחולליה
נסה לחשוב על זה לעומק עם עצמך ולראות למה דת איננה כולה פסולה, ודווקא בעיניינם אלו של צניעות והימנעות מהפיכת העולם לסרט פורנו נאור ומתקדם, אדם כמוך יכול לצעוד ליד אלו ההולכים בראש מחנה, גם אם חובשי כיפות הם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אין צורך לחתום
רונית תישור,
משרד האופנה,
15/01/05 21:05
|
מספיק לא לקנות את הקולקציה שלהם, שירגישו כואב בכיס, לא בלב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש צורך לחתום
יהודי,
29/01/05 22:47
|
המטרה היא להעלות את רמת הפרסומות ולא למנוע פרנסה מיהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטרה היא לא לדפוק אותם
יהודי,
15/01/05 23:10
|
המטרה לא להתנקם בהם אלא לגרום להם להפסיק לתלות תמונות פרוצות ברייש גלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
למה אין לינק לחתימה בעצומה?
ל"ת
לוי,
י-ם,
14/01/05 14:32
|
|
 |
תסתכל בתגובה 14
ל"ת
asi,
14/01/05 15:14
|
|
 |
40.
לא קונים בקסטרו בלי קשר לעצומה
תמר,
14/01/05 09:32
|
כל רשתות הביגוד ה''מק'דונדלסיות'', החסרות ייחוד עצמי, וכל אישה שיוצאת משם נראית אותו הדבר כמו חברתה - נמאסו כבר מזמן. תגי המחיר נראים כמו תגי מחיר של מוצרי חשמל, לא של בגדים. מוכרים לנו אשליות של סוף עונה במחירים שהם עדיין משולשים וכפולים מהמחיר הסביר שיש לשלם על פיסת הבד הזאת. התפירה והאיכויות של קסטרו, זארה וכל השאר לא שונות מהבגדים בשוק. בכל מקרה אנחנו נופלות במלכודת האופנה ומחדשות את המלתחה כל שנה או שנתיים, אז למה לא לקנות בגדים יפים, נוחים, וזולים בשוק למשל? בנות, אתן קונות בקניונים וברשתות האופנה רק כי זיבלו לכן את השכל. אפשר להתלבש מאוד יפה מבגדים שנקנו בחנויות קטנות, שלא מייצגות את הנשים כעדר בהמות אחיד, אפשר להתלבש לפי הטעם האמיתי שלך ולא סתם כי יש על זה תווית של קסטרו... אפשר לקנות בגדים הרבה יותר זולים בבאזרים, בשוק, בחנויות יד שנייה, בחנויות פרטיות קטנות שלא שייכות לרשתות ענק. את הכסף שנותר לכן מההפרש תקדישו לרכישת ספרים, למנוי לתיאטרון, לעוד חוג לילד. מעבר לכך, החברות האלו בדרך-כלל מייצרות את הבגדים במדינות עולם שלישי, תוך ניצול כוח העבודה הזול שם, במטרה ברורה לעשות רווח גם על הגב של העובדות המסכנות במפעלים שלהן וגם על הגב שלך, הקונה, שמשלמת 300 שקל לחצאית פשוטה. אם כבר קניית ''מותגים'', רק אם יש לכן באמת כסף מיותר, העדיפו בגדי מעצבות. הן אמנם יקרות אבל אפשר להיות בטוחים הן בטיב ובאיכות הגבוהה, הן בכך שזה תוצרת הארץ כחול-לבן ולא נגזר בסין ונתפר בקוריאה, והן בכך שתתלבשי ייחודי ובאמת בטעם שלך, ומעטים הסיכויים שכל אישה שעובדת איתך תדע בדיוק כמה עלתה לך החולצה ואיפה קנית את המעיל. שכחנו איך לפתח טעם אישי בבגדים. הפכנו לגוש. לא להיכנס לרשתות האלו שמטמטמות את המחשבה! ולסיום: הרשתות כמו רנואר, קסטרו, הוניגמן והשאר חושבות שיש מודל אחד לגוף נשי. המידות שם הן בין 36 ל-44. מידות כאלה הן לא מידות של גוף נשי אלא של גוף נערי, ומעטות הנשים שיכולות באמת לקנות מידה 38 ולהרגיש נוח עם עצמן במידה הזאת. אז במקום להרגיש מכוערת, ולנסות להתאים את עצמך למידות המיניאטוריות של מעצבי קסטרו, תהני מהחיים ותלבשי בגדים נוחים ונעימים שמתאימים למידותייך ומחמיאים לך כאישה אמיתית. ומעבר לכל הדברים: כמובן שאני מסכימה עם העצומה הנוכחית שמחדדת עוד נקודה מרגיזה במקדשי האופנה האלו - המכירות דרך מיניות ודרך השפלה של הנשים. אני לא דתייה, אבל אני מתעצבנת לא פעם מהגזרות החושפניות והמתגרות שמוכרים בחנויות האלה. אישה צנועה היא אישה יפה. אישה שמתלבשת בפרובוקטיביות ובחוסר צניעות, כנראה לא בטוחה ביופי העצמי שלה והיא צריכה עזרה דרך הפניית תשומת הלב לחזה או לרגליים. תעשו טובה לעצמכן, חרם צרכניות על רנואר-פוקס-קסטרו-זארה ואחיותיהן, מעבר לכך שיפגע בגופים קפיטליסטיים נצלניים, יעשה טוב קודם כל לך, לשלוות נפשך ולעור הפנים שלך. תנסי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו חמודה!
ג.,
ירושלים,
17/01/05 11:47
|
את צודקת הבחלט - אני מסכימה עם כל מילה. כבר שנים אני קונה בגדים ממש ממש איכותיים בחנות יד שניה בירושלים. עם 100-120 שקל אתה יוצא עם 4-5 פריטי לבוש מ-ק-ס-י-מ-י-ם, כמעט חדשים, מחמיאים, שמשמשים אותי לפחות 3 עונות. אני עובדת בהייטק, וכולם מחמיאים לי על הבגדים שלי - אילו הם היו יודעים שכל הבגדים שעלי עלו ביחד 50 שקל, הם היו מתים! פשוט טיפשות בעיני לקנות סוודר בסוף העונה ב-100 ש''ח, כאשר אני יודעת שצבא שלם של אנשים סבל, ממש סבל, בשביל ליצור אותו! ועוד אח''כ משחיתים את המוח עם פרסומות מגעילות! עדיף לשרוף את הכסף ולא לקנות מחנויות האלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת. רק אל תעשי עלי חרם.
ל"ת
תותחית על,
15/01/05 13:40
|
|
 |
מסכימים עם כל מלה
ל"ת
השפויים,
14/01/05 10:07
|
|
 |
39.
על היוזמה
ל"ת
כל הכבוד,
באמת,
14/01/05 06:59
|
|
 |
38.
fox tnt
שרית,
בת ים,
13/01/05 23:06
|
first of all everyone has his own opinion ,but the truth they are overline it is too much . i mean where am i rasing my children in israel ??? you dont have all this thing in europe even not in america they way they dress here if it is children or the adults all those tiebass penses the half body is showed off why are they wearing clothes ???? just go naked and that is it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באירופה יש נשים עירומות
בני,
15/01/05 18:19
|
בפוסטרים ברחובות העיר. תודה לדתיים הללו שעדיין נלחמים על עקרונותיהם ומצילים את ילדינו ממה שקורה בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מטה הצנע לכת זו ישיבת מעלות
שמוליק,
13/01/05 22:57
|
מדוע מסתתרים תחת השם הצנע לכת ולא רושמים בריש גלי ישיבת ההסדר ''מעלות יעקב'' ממי הם בדיוק מפחדים שימו לב לכתובת ת''ד 222 מעלות 21011 ולקישור לאתר הישיבה:http://www.yesmalot.co.il/info.ht ml
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיה טיפש
אודי,
מעלות,
14/01/05 00:16
|
הרי כתוב בכתבה שאלו הסדרניקים מישיבת מעלות.
לשם נשלחות החתימות, אבל זו יוזמה פרטית ולא יוזמה של הישיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מוסד מוכן ליוזמות פרטיות
שמוליק,
14/01/05 08:23
|
אני לא מכיר את ישיבת מעלות אבל נראה לי מוזר שראש הישיבה לא מעודכן ומדובר ביוזמה פרטית. לא אתפלא אם יתברר שאף תמך ועודד ולצורך כך אף העמיד את ת''ד של הישיבה. כל תלמיד שעולה במוחו הקודח איזושהיא יוזמה יקבל אופציה להפנות דברי דואר לכתובת הישיבה נו באמת .... אודי היקר טיפשים למיטב ידיעתי נאמר במקורות על ''הני בבלאי טיפשאי דאכלי נהמא בנהמא'' (חיפוש קצר בפרויקט השו''ת) ומכיוון שאני כבר מזמן הפסקתי לאכול כל דבר שמנסים למכור בתשקורת אז אל תקרא לי טיפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדימה סטלין.
יהודי,
ישיבת מעלות,
29/01/05 22:57
|
אולי יש החושבים כי צריך לחזור למשטר בסגנון סטלין, אך אצלנו בישיבה לא כ''כ חושבים כך ומשתדלים לתת אמון בתלמידים ולא לבדוק להם את הדואר מאיזשהו חשש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שזו באמת יוזמה פרטית
ש,
מעלות,
14/01/05 11:07
|
ראש הישיבה לא עודד, לא תרם כתובת, הכל פרטי - מתוך הכרות עם היוזמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בישיבה הזו גם לומדים מדי פעם?
ל"ת
הסדרניק,
14/01/05 11:53
|
|
 |
צימצום
יהודי,
ישיבת מעלות,
29/01/05 23:04
|
כנראה, יהודי חביב, יש לך הסתכלות גלותית מצומצמת, במחשבה כי עולם התורה מסתיים עם סדרי ''נושים נזיקין'' בלבד. אני קורא לך, אחי, תתעורר עלינו ברוך ה' לארצנו הקדושה והצלחנו להבין שהתורה מתפרשת על כל ענייני המציאות. כי אם התורה שלך מסתיימת ברגע שיצאת מבית המדרש, אז נראה לי שיש לך בעיה קטנה, ואז באמת לא יהיה אכפת לך האם בנות ישראל הולכות באופן צנוע, אם לא.
אם אתה מעוניין בבירור יותר מעמיק בעניין, אתה מוזמן לישיבתנו הקדושה (אם אפשר לא בזמן הסדרים). ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שם רע
ri,
רמת גן,
15/01/05 20:45
|
איך אתה לא מתבייש להוציא שם רע על ישיבה שבה לומדים תורה בצורה רצינית ופנימית , אוי לעם אשר נמצאים בו אנשים כמוך - התבייש לך!''אין תורה כתורת ארץ-ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כל הכבוד . אני באמת לא קונה
לא קונה,
בפוקס,
13/01/05 22:45
|
בפוקס . הם דוחים בפרובוקטיביות .
מי ביקש לראות אותם כך , בכלל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הגדלתי את הקריקטורה
אליעד כהן,
גדרה,
13/01/05 22:38
|
איזו קריקטורה חמודה. ממליץ לכולם ללחוץ עליה ולראות אותה במלואה.
צייר מוכשר. לא שמעתי עליו אף פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזמנות
יהודי,
ישיבת מעלות,
29/01/05 23:07
|
|
 |
אכן צייר מוכשר
עורך מעייני,
פ''ת,
14/01/05 08:50
|
אכן צייר מוכשר מבית היוצר של ישיבת מעלות מאיר הבית של ''מעייני''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
קסטרו, למה רק עד מידה 42?
ל"ת
פה זה ישראל,
לא שוודיה!,
13/01/05 22:31
|
|
 |
33.
נו באמת...
בלהבלהבלה,
13/01/05 20:56
|
לי מעולם לא יצא להתקל בפרסומות ענקיות על שלטי חוצות עם דוגמנים ודוגמניות חצי ערומים. החרם הזה הוא גם נגד הרשתות שאני הכי אוהבת אז למה שאפסיק לקנות שם?אותי לא מעניינות הפרסומות אלא הסחורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייה בסרט
נתנאל,
קרני שומרון,
16/01/05 08:50
|
כנראה לא ראית תחנות אוטובוס, או שלא היית בת''א שם הפרסומות הם באמת ענקיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הצביעות של ''כןולא''
שושה141,
13/01/05 19:54
|
המיתממים האלה ''שכחו'' איך הם הפשיטו ילדות בנות 15 באמצע הרחוב עד עירום מוחלט כדי לקבל חולצה מתנה, תוך ניצול התמימות שלהם. זו הרשת הראשונה שצריכה להיות מוחרמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
דה...
חיים,
13/01/05 19:43
|
|
 |
מה זה ''שם''?
נוחי,
13/01/05 22:31
|
מוכרים את האופנה הזו בכל חנויות הבגדים, ותתפלא המון דתיים לובשים בגדים שלהם.
מעכשיו נבחר בחנויות אופנות אחרות. מי שלא מכבד אותי שלא יצפה שאקנה ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
גם אני מצטרף
ל"ת
חיים,
נהריה,
13/01/05 19:37
|
|
 |
29.
הגיע הזמן !!!!
ענת ! חילונית !,
הרצליה,
13/01/05 18:42
|
מוטב מאוחר מאשר לעולם לא !!! בפרסומות רבות מנסים להעביר מסרים על-ידי פרסומות רדודות,בוטות וגסות עם רמזים מיניים עבים עד שזה מגיע ממש לזנות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ככ
רפאל,
תל אביב,
13/01/05 18:18
|
|
 |
אתה לא דתי, אתה חושב שאתה דתי
א,
י,
13/01/05 19:46
|
|
 |
לא מסכימה
מ,
13/01/05 23:14
|
אני גם דתיה ושומרת מצוות כמו שצריך ואני ימשיך לקנות אם יהיו שם בגדים ההולמים את רוח ההלכה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עקרונות
נתנאל,
שומרון,
16/01/05 08:53
|
אם יש חנות שמוכרת חזיר, למרות שיש בה גם דברים כשרים, תשאלי איזה רב שבא לך הוא יגיד לך לא לקנות שם. כך גם כאן. יש פעמים שפוגעים לך בערכים ואם לא תראי שכואב ימשיכו לדרוך עלייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נקרא מסייע לדבר עבירה
יהודי,
15/01/05 23:13
|
מסייע זה לא אחד שעוזר למסומם להסניף מספיק שהוא נותן לו כסף במסחר כשהוא קונה ממנו סירטק וזה אסור ונקרא מסייע לדבר עבירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ
מישהי,
16/01/05 00:10
|
אם הבגד יפה וצנוע, אין שום סיבה שלא לקנות אותו. זה לא סיוע לשום עבירה ותפסיקו כל דבר שלא מוצא חן בעינכם להחרים... חרם זה לא הפתרון. אולי במקום לברוח מכל דבר שלא נראה לכם תתחילו לחשוב על התמודדות איתו? הרי המצב הוא כזה, ואין מצב הוא ישנה. אז פשוט צריך לעבוד על עצמינו ולהישאר חזקים מול כל הגועל... מי שהוא מחשיב את עצמו לבאמת דתי לא ''יברח'' מחנויות כאלה, אלא ידע להיכנס אליהן ולעשות קניה ראויהץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
טוב מאוד
נעה,
ירושלים,
13/01/05 17:10
|
|
 |
26.
מה קשור דניאלה וויס
דורון,
חולון,
13/01/05 17:09
|
לא היה שם סיבה עניינית להכניס את דניאלה וויס לכתבה היא בכלל לא קשורה לנושא
זו ממש רשעות וזלול בציבור שלם
תגידו מה אתם חושבים שאנחנו מפגרים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
די לאלימות
יוסי,
תל אביב,
13/01/05 17:06
|
פרסום זה ענין של איכות הסביבה , אי אפשר עם האלימות של הפרסום בכל נקודה שהחוש שלך קולט במרחב.
תפסיקו ללכלך לנו את החיים .
(רוצים לפרסם במקום ציבורי ,סבבה יוגדרו לכך מקומות ספציפיים בדיוק כמו 00 לכלבים .)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
נ יאו,
אנגולה,
15/01/05 17:33
|
כל הכבוד לתגובה המדהימה בנכונותה ובפשטותה.
איך המפרסמים מעיזים לדחוף לי דברים לעיניים ולאוזניים מבלי שאבקש זאת.
כל בכבוד ניאו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ומצד שני...
המטיף בשער,
13/01/05 16:56
|
מצד שני, אנחנו, החילוניים, השפויים, לא מוכנים לשלם יותר כסף על מוצרים ושירותים רק בגלל שהם נושאים תו כשרות ולא מוכנים לקנות אצל מי שנכנע לחרם כזה. לפיכך, אנחנו נחרים את כל מי שיכנע לחרם המעאפן הזה. מי שמסכים לדיעה הזו, שיגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה ואיפה
חוה,
לוד,
17/01/05 23:27
|
אתה לא משלם יותר על מוצרים כאלה, הרשתות החרדיות הנן הזולות ביותר כידוע לך. ככל שהאזור הוא חילוני יותר כך המחירים גבוהים יותר ומעניין מדוע על כך אינך מרים קול זעקה. נניח ואתה צודק, מה הביטוי לכך, תוספת של חצי שקל? התוספת אותה חברות אלה גובות על מותגיהן היא מאות שקלים ואתה שותק כי הם אינם דתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבל הבלים
קליסק,
פ''ת,
13/01/05 23:11
|
האוכל הכשר לא עולה יותר. אתה מתמם בכך שאתה מתעלם מהנזקים החברתיים בדמות פשיעה מינית ומעמד האישה שפרסומות אלה גורמות. הלכך ובהתאם לזאת מה שמתבקש הוא שהמעפאן כאן הוא אתה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למטיף בשער ..... רק שתדע
שני,
13/01/05 19:31
|
רק שתדע לא כשר- לא בריא. וזה הוכח. אז תגיד תודה לחרדים שמצילים אותך ממחלות מיותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה משווה אוכל לבגדים
דנה,
13/01/05 19:27
|
תראה את הקטלוג של t n t פשוט גועל נפש.זוהמה. זה מה אתה רוצה שהילדים שלך יבחרו בגדים על סמך מיניות ואורגיות. אל תחשוב על עצמך תחשוב על הילדים שחשופים לחוסר צניעות מנימלית. וחוץ מזה יש חניות אוכל לא כשרות זה שאתה קונה כשר זה בעיה שלך. תיקח אחריות על המעשים שלך ואל תחפש כל הזמן להאשים דתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מי אתה חושב שאתה מאיים ?
שרון,
ר''ג,
13/01/05 17:20
|
זכות החרדיים לאמר את מה שהם מרגישים וזכות המפרסמים לא להתיחס למכתב ולחרם. עצם זה שהחברות הגיבו והתנצלו מראה כמה אכפת להם לספק את כל המגזרים בעם לא בגלל שאכפת להם מהרגשות אלא כי זה הפסד גדול של כסף ..החרדים מצידם ימצאו איפה לקנות לא חסר בגדים בב''ב ת''א במחירים טובים יותר מכל החברות בסוף עונה אתה חמוד שלי ,חילוני שפוי , יכול לאכול בשר חזיר באיזה הכשר שתרצה זה לא ממש מעניין מישהו ובתאבון !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
להפסיק את החרם !!!- זה בומרנג
משה,
13/01/05 16:29
|
תלמדו מהנסיון החרדי כמעט תמיד החרם רק פגע בהם . זה יעיל רק אם החרם שקט מאוד ועובד לאט ולאורך זמן ואת זה קשה לארגן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בטח יחרימו טייצים וגופיות בטן
ל"ת
ניר,
13/01/05 16:25
|
|
 |
הם לא מחרימים סוגי בגדים
ירון,
ר''ג,
13/01/05 17:25
|
אלא ההחרמה היא על הפירסומות !!! החרדי לא הולך למקום שבו הוא יראה דברים שאין ברצונו לצפות בהם אתה זכותך ללכת איך שתרצה באיזור המחייה שלך אבל רחובות העיר שייכים לכל הציבור ויש צורך לכבד את כל הציבור המפרסמיםיכולים לפרסם את הבגדים בצורה שהדוגמנית תלבש בגדים ולא תצטלם עירומה לא אמרו לה להצטלם עם חצאית וחולצה מכופתרת אלא פשוט לא לעשות את הדוגמנים כאוביקט מיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני דוקא
בון,
רמת גן,
13/01/05 16:10
|
נכנס לפוקס כדי לראות את התמונות האלו. היא שווה בטירוף !! מוכן לצפות את התקרה בכל הבית שלי בפרסומות שלה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשתגדל תתחתן ובתך תופיע ערומה
ניאו,
אנגולה,
15/01/05 17:26
|
בון אחי היקר. נראה אותך נכנס לבית של החבר שלך ורואה את קירות החדר של בנו מצופים בתמונות העירום או חצי עירום של בתך היפה, אז איך תגיב. או אולי בכלל תאפשר לה לשחק בסרטים כחולים, בסרטים שעפ''י תגובתך כנראה שאתה צופה בהם. אבל כרגע, אלו בנות של אבות אחרים, שמשחקות שם, לא שלך, אלו אחיות של אחרים, לא שלך, אלו יהיו אמהו של אחרים, לא שלך. לכן זה בסדר. אילו היו הן שלך באיזה שהו אופן, אני בטוח שהיית מגיב אחרת, ואם לא אז אנחנו בבעיה גדולה יותר. ככה זה כשצעירים או כאשר מגורים מינית לא במקום ולא בזמן הנכון.
ועל זה נאמר:בסופו של דבר, אני, זה אתה וזה הוא. בתך זו ביתי ולהיפך. במילים אחרות, כל ישראל ערבים זה לזה.
''איזהו גיבור הכובש את יצרו''. אני לא מפסיק לחשוב על הגאונות במיקום הסימלי (ולא רק) של ברית המילה של האדם, מהמקום הזה אתה צריך להתגבר על אחד היצרים החזקים ביותר באדם, ואז תלך בדרכו של יוסף הצדיק.
בהצלחה בגידול ילדיך. ניאו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
צריכים להחרים את NRG!
רוני,
13/01/05 16:02
|
זה פשוט לעג לרש.. התמונה שהצמידו לידיעה בעמוד הראשי.. מה הועלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
welcome
ayatola,
13/01/05 15:51
|
|
 |
הנה אני אכתוב בשפה שאתה מבין
יונדב,
כוכב יאיר,
16/01/05 08:59
|
why iran? is it that were doing something you don't like? טוב די נמאס... רק שתדע שחרם צרכנים הוא הבסיס לדמוקרטיה וקאפיטליזם, זה ממש לא כמו אירן וזו לא כפייה דתית. להיפך מה שיש עכשיו זה כפייה חילונית שמכריחים אותי לראות דברים שאני ממש לא רוצה ואין שום הבדל בין פרסומת ענקית ולא צנועה מול הבית של בן אדם דתי, ומה שהולך באירן, שני הדברים פוגעים בנשים בכלל ובאדם הפרטי בפרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
צודקים במאות אחוזים
סתם אישה,
13/01/05 15:42
|
אני ממזמן הפסקתי מאידיאל להיכנס ל-פוקס ו--טי אנד טי. הם עברו את הגבול ממזמן. לא ככה הייתי רוצה שימכרו לי מוצרים הפועל היוצא מקמפיינים אלו הם להיפך- גורמים אנטי לקוח וגועל נפש. חבל שהצרכנים מבינים רק דרך עצומות הפגנות וחרם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמירה על השבת וזכויות העובדים
שומר מצוות,
13/01/05 16:28
|
חבל שלא מקדישים תשומת לב גם לכך שפוקס מקפידה לשמור את השבת (בניגוד לחברות אחרות). כמו כן דואגת פוקס לכך כי עובדיה לא יחללו את השבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נחמד, אבל
א,
13/01/05 20:45
|
זה לא טומר שמותר להם להפשיט דוגמניות בזע\כות השמירת שבת שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה בגלל שהבעלים של פוקס
מושבניקית,
13/01/05 18:06
|
דתיים ולא בגלל שבאמת ובתמים אכפת להם מרגשותיהם של הדתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מצחיקים
דד,
13/01/05 15:42
|
זה כמו שצמחונים מפגינים נגד מקדונלדס. הם בכלל לא צורכים את הבגדים האלו שא שיזדיינו. אם כבר הם רק יתרמו לפרסום חינם. מוצאי 4 פוסטרים גדולים עם הרבה בשר והדתיים נותנים פרסום חינם בכל אמצעי התקשורת. קל להשפיע על מוחות הטיפשיםץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
דבילי
א.ג,
13/01/05 15:42
|
ממש ממש מפגר. של מי היה הרעיון אני לא יודע, אבל דבר יותר מפגר מזה??! לא אוהבים....אל תקנו. אני מוכן להתערב ש''הציבור הדתי'' יקנה גם יקנה את המוצרים ואחר כך ''יפרום'' את התוית כפי שהוצע! הרי לא רק הציבור החילוני אוהב אופנה עולמית. ממש צביעות. הגיע הזמן למעט יותר פתיחות מינית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון בכלל!
אלי,
נתניה,
13/01/05 18:45
|
הציבור הדתי אינו מעוניין שיפגעו בעקרונותיו, שערך הצניעות נכלל בין העקרונות הללו. אין לי רצון לראות גופות ערומים על כל בניין בתל אביב! סורי! אם ה''אני מאמין'' שלך כולל היתר לפרובוקציה, מיניות ורדידות אזי הבעיה נמצאת אצלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זהירות ! חרם יכול לעבוד לשני
דן,
13/01/05 15:40
|
הכיוונים ! ולו אני דתי הייתי חושב פעמיים ושלוש על הנושא. נדמה לי שלפי כל מדד אפשרי כוח הקנייה אצל החילונים (בעיקר המשכילים ושונאי הכפייה הדתית כמו למשל מצביעי שינוי) ''מעט'' גבוה יותר מאצל הדתיים והחרדים. מי שמחרים היום רשת אופנה, יקבל מחר החרמה של עסקים בבעלות דתית כמו אופטיקה הלפרין. אני למשל, אחרי התבטאותו של הלפרין לגבי הצעתו ל''עונש מאסר למחללי שבת'' מחקתי אותו ואת הרשת הנקראת על שמו (למרות שהוא כבר לא הבעלים) מרשימת העסקים בהם אני אקנה אי פעם. תחשבו על זה ידידי הדתיים. זה לא ישתלם לכם בסוף. ד.א. כמדומני רשת ''טיב טעם'' מוחרמת כבר מזמן ע''י הציבור הדתי. האם זה פוגע בעסקיה ? תיכנסו פעם למגרש חנייה של חנות ברשת בכל שעה ביממה (ובעיקר בשבת) ותבינו שהרשת עשתה בחוכמה בבחירתה בציבור החילוני כצרכן מועדף. ומי מפסיד כסף ? נכון. הרשתות שלא פועלות בשבת ושמוכרות רק כשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי קשה לקנות במקומות כאלו
שירלי,
מודיעין,
16/01/05 15:44
|
בתור אשה קשה לי להכנס לרשתות או חנויות המשתמשים במסרים בוטים, זה גורם לי לרתיעה מראש. ואין קשר למי עומד מאחורי החנות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדרבנות
עמי,
14/01/05 13:44
|
אני באופן אישי לא אקנה בחנות שבעליה חובש כיפה או שהיא בבעלות של אדם דתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק דתיים
נתנאל,
קרני שומרון,
16/01/05 09:01
|
חברה תתעוררו!!! החרם הוא לא רק עניין דתי!!!! עובדה ראשונה גם אחי החילוניים מסכימים.. דבר שני- ניצול של גוף האישה למטרות מסחר, נראה לי שזה משהו שמפריע לכל איש ובמיוחד אישה שמכבדת את עצמה. מה קרה לכבוד העצמי שלנו?! מה קרה לערכי מוסר בסיסיים שלנו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים מיד שאתה מאוד נאור
פנחס,
14/01/05 00:48
|
|
 |
מזל שההסדרניקים לא מוכרים כלום
נחום,
13/01/05 22:27
|
|
 |
14.
לחתימה על העצומה ניתן
הצנע לכת,
המטה המרכזי,
13/01/05 15:39
|
לשלוח הודעת דואר הכוללת שם פרטי, שם משפחה, מקום מגורים, וטלפון ובקרוב יעלה לרשת אתר עם העצומה. כתובתנו: yofitov@walla.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לכם!
אסי שמיר,
מרכז,
13/01/05 16:03
|
|
 |
In my ASS
ל"ת
a,
13/01/05 21:53
|
|
 |
13.
צודקים
ל"ת
שפויה,
13/01/05 15:34
|
|
 |
12.
מה קשור דתיים
פיני,
13/01/05 15:29
|
הפרסומת אכן מוגזמות אבל בעצם התייחסותנו אליהם... אנו עוזרים להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לא רק לדתיים!!!
מסתיר טפח,
13/01/05 15:26
|
אומנם זו פעם ראשונה שהדתיים מביאים קצת תועלת, אבל הפעם הצדק איתם. חייבים למכור בגדים דרך סקס?! זה פשוט נמאס ומעורר זלזול באינטיליגנציה של הצרכן. תתעלו על עצמכם, ותתאמצו לייצר פרסומות קצת יותר מתוחכמות ויצירתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הבעלים של פוקס דתיים
מכירה,
באחריות,
13/01/05 15:26
|
|
 |
לא מדוייק...
דברים על דיוקם,
04/02/05 01:04
|
בעבר הבעלים של פוקס היו דתיים. כיום השליטה על החברה היא באמצעות דירקטוריון אחרי שנמכרו רוב אחוזי החברה לאנשים אחרים. הבעלים הדתיים הם עדיין השולטים במפעל המייצר את הבגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
they dont need to
Iknow them too,
17/01/05 21:20
|
|
 |
9.
חיקוי יפה של עצרת למען השבת
דתים מחקים חרדי,
13/01/05 15:19
|
התפרסם כאן מאיזה רב שהוא נגד העצרת למען השבת, כי כנראה זה חרדים, אבל כשדתיים לאומיים עושים, הכל בסדר. העיקר שכולם הולכים בדרך הנכונה אפילו שיש התקפות על הצד השני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אני לא דתי
אורי,
13/01/05 15:10
|
ואף חטאתי לקנות ברשתות האופנה האלה. ובכל זאת יש לי כבוד רב לעצומה זו. אני בהחלט נעלב כשמזלזלים באינטיליגנציה שלי, בצורה שלא נתן היה לנסח טוב יותר: ''אתן כחברות תופסות אותנו כקהל יעד שמסרים מיניים נמוכים הם המשפיעים על הרגלי צריכתו.''
אני נותר לפקפק באשר לאפקטיביות של העצומה לנוכח ההמון המשולהב למראה החריץ של בקי גריפין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יופי של רעיון- אין מצב שיצליח
ל"ת
gilda,
13/01/05 15:05
|
|
 |
6.
T.N.T FOX באמת הגזימו
קרן,
13/01/05 15:03
|
|
 |
והם דתיים בעצמם
ל"ת
מכירה אותם,
פוקס,
13/01/05 15:27
|
|
 |
מקבלי ההחלטות בפוקס לא דתיים
מקורבת למשפחה,
מאד,
13/01/05 22:38
|
כנראה שאתם לא מכירים את החברה. ויזל מקבלים החלטות. לא פוקס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Vizel is DATI too
ל"ת
now them 2,
17/01/05 21:21
|
|
 |
ויזל דתי כמו שטומי לפיד דתי
למה לנחש?,
לנחש?,
18/01/05 00:15
|
|
 |
5.
תגובת החברות מגוחכת
רונית,
13/01/05 15:02
|
האחת טוענת כי הם מראים רק טפח ועניינם הוא רק לעורר את היצר ולא יותר...
ואלו kenvelo (שבאירוע ההשקה הציעו בגדים חינם למי שתתפשט לחלוטין) טוענים כי אין להם מושג מה הם עושים ברשימה.
בכל אופן, התגובות מראות שהם מפחדים - כנראה שהרעיון טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מה הקשר לדניאלה וייס ???
ל"ת
אורי,
13/01/05 15:00
|
|
 |
3.
כל הכבוד
יעל,
חיפה,
13/01/05 15:00
|
|
 |
2.
לא קשור רק לדתיים
מיכל,
כפר סבא,
13/01/05 14:58
|
|
 |
נכון זה לא קשור רק לדתיים
jak,
13/01/05 16:47
|
|
 |
נכון זה לא קשור רק לדתיים
מיקי,
פ''ת,
13/01/05 20:30
|
|
 |
1.
המכתב מנוסח להפליא-ונכון ביותר
ל"ת
קובי,
ונצואלה,
13/01/05 14:56
|
|