 |
35.
החרדים באמת לא עשו טוב אבל
להירגע,
25/01/05 10:16
|
לדעתי באמת החרדים טעו כשהם נכנסו לממשלה, אבל מדובר פה בגדולי תורה, לכן צריך להיזהר על איך שמדברים עליהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ארגונים חרדים החיים מתרומותינו
יעקב,
אפרת,
23/01/05 19:03
|
שאלתי מדוע אינכם הולכים בבני ברק, כי אצלכם נותנים סכומים נאים יותר ומשתלם לבוא עד לפה. שלא לדבר על המטלפנים למיניהם עם כל מיני שמות של אגודות צדקה עם שמטת מודרנים ועם זיקה חרדית ברורה. אז הנה כמה מהשמות של חרדים במסווה כללי. לפעם הבאה שמתקשרים אליכם או שולחים לכם מכתבים: ''ועד הרבנים'', קופת העיר בני ברק (מתחרה ב''ועד'') זק''א ירושלים (משי זהב ) הצלה יש''ע של קויפמן החרדי שעובד עם עמרי שרון ועם זק''א. חסדי נעמי זק''א בני ברק הקו המאחד חסדי נעמי לב מלכה מרכז עזר לזולת של חיים מילר מגור מאיר פנים נא להוסיף בתגובות של קרואים שמות נוספים יש גם הרבה ישיבות שפנו אלינו לסיוע כולל חסידויות ומכונים להחזרה בתשובה של ליטאים יש גוף אחד שאני אמשיך לתת -יד שרה -שהתחיל מלופליאנסקי והתמלא היום באנשים דתיים לאומיים. תנו כסף למפעלי הצדקה של המתנחלים. כיתבו לחבריכם בחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כדאי מאוד. מונולוג מייצג
איציק,
מרכז,
17/01/05 21:45
|
אני קרוע בין שני המחנות מצד אחד חונכתי במוסדות המפד''ל(ישיבה תיכונית וישיבת הסדר) ומצד שני מבחינה דתית נפשי נוטה לצד החרדי וליבי עם המתיישבים לכן עם דמעות בעיניי של בקשה בואו נפסיק את חילול ה' הזה ונתאגד לגוש דתי גדול שלמרות שלא יסכים עם חבירו יכבד את דעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
משיחיות שקר
דוד,
נס ציונה,
17/01/05 20:59
|
הציונים הדתיים ידועים היו תמיד כדתילונים - חפיפניקים הבוחרים מן ההלכה את שנוח להם. אין טעם להתכחש לכך, ביקור קצר בישיבה תיכונית ממוצעת וביה''ס ממלכתי דתי ממוצע יספיק למפקפקים למיניהם. ידוע לי היטב על קיומם של קבוצות אחרות בקרב צבור זה המתנגדות לשיטת ה''פרווה'' אותה חרטו הדתיים הלאומיים על דגלם, אלא שהן בטלות בשישים. עבור רובו של צבור זה הנאמנות למדינת ישראל ולציונות ז''ל עולה על נאמנותם להלכה וליהדות ולא פלא שבהפגנות נגד ההתנתקות הם יגייסו רבבות מפגינים בעוד שבהפגנה נגד חילול השבת (אם הם יחליטו פעם להפגין על כך) הם בקושי יגייסו מניין. שיא החוצפה שעיתון כמו הצופה, העושה בהלכה ככל העולה על רוחו, יוצא כנגד החרדים על ביטולה של מצווה ועוד משתמש בטיעון המחץ של ה''מרגלים''. הבגידה הנה עתיקת יומין, מזה למעלה ממאה שנה אין יחסי ידידות ואחווה בין החרדים לציונים, הן הדתיים והן החילוניים, וראוי על כן שהציוניים הדתיים, שציונותם קודמת ליהדותם, יפסיקו לזעוק מרה על בגידה. חלום ארץ ישראל השלימה וה''אתחלתא דגאולה'' מתחיל להיסדק וזעקות השבר שלהם מעידות על משבר עמוק ההולך וקרב. ככל משיחיות שקר, גם סופה של זו מתקרב והולך ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
החרדים הביאו לנו את החילוניות
ירון,
חיפה,
17/01/05 19:57
|
ושינוי! אל תזכרו מי משתמט מהצבא ומהציונות וממשיך לדרוש שוויון! אין הצדקה מהתורה! האנטי ציונות הביאה לנו את החילוניות ולא פלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יצא המרצע מן השק
אור הגנוז,
17/01/05 15:11
|
אוהבי האתמול נתגלה פרצופם שהם שונאי החרדים יותר מהחילוניים. בדיוק כפי שכתב החזון איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
היהדות האמיתית !!!!!
אריה,
17/01/05 12:07
|
יהדות זה לא הבולשיט של שמירת מיצוות ! יהדות זה לא הבולשיט של מה כן לאכול ומה לא לאכול! יהדות היא הידיעה שאנחנו העם הנבחר ! יהדות זה הידיעה שהשם יתברך אמר לנו לגבי כ ל הכוכב ''טרה'': ''לך ולזרעך אתננה !!! יהדות זה הציות לצוו האלוהי: שזכותו וחובתו של העם הנבחר להרחיב את מרחב המחיה שלו עוד ועוד ועוד ועוד ועוד על חשבון העמים הנחותים. יהדות זה להבין שכל העמים הנחותים נבראו בלי כוונה ובטעות, טעות איומה, על ידי השם יתברך, ושהכוכב ''טרה'' כ ל כ ו ל ו שייך אך ורק לעם הנבחר !!!!! לא משנה בכלל אם תלכו עם מגבעות ותמדדו במיקרומטר את עומק החריץ בגרגר החיטה לפני פסח,- מי שמסרב להבין שהכוכב ''טרה'' שייך כ ו ל ו. לעם הנבחר ושזו ורק זו משמעותה של היהדות הוא פשוט עוכר ישראל !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה כל כך מבין !!!!
נוכרי,
פלשת,
17/01/05 15:00
|
אולי תגייר אותי להיות יהודי כמוך הרי זה לא מחייב כלום . לדבירך זה רק זכויות. :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
קצבאות הילדים
אריאלה,
גליל עליון,
17/01/05 10:11
|
על מה החרדים מתלוננים? כמה ילדים בממוצע יש למשפחות דתיות לאומיות, במיוחד בהתנחלויות? בגוש קטיף יש ממוצע של 8 (!) ילדים למשפחה. הדתיים הלאומיים סבלו מהקיצוץ בקצבאות הילדים לא פחות מאשר החרדים, אבל לטובת המדינה, והכלכלה, סבלו ושתקו. יש ציבור אחד במדינה הזאת שהנאמנות והמסירות שלו למדינה אינם יודעים גבולות וזהו- הציבור הדתי לאומי. עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באו נעשה עיסקה עם הערבים
אבא,
ארץ לעולם לא,
17/01/05 15:03
|
בשביל להעלות חזרה את קצבת הילדים ?!!!!! הקצבה בורדה בשביל שלא יהיה כסף לטרור בארץ אז באים החרדים ואומרים למה . צאו מהשוק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
יהדות זה לא הבולשיט של שמירת מ
אריה,
17/01/05 08:59
|
יהדות זה לא הבולשיט של שמירת מיצוות ! יהדות זה לא הבולשיט של מה כן לאכול ומה לא לאכול! יהדות היא הידיעה שאנחנו העם הנבחר ! יהדות זה הידיעה שהשם יתברך אמר לנו לגבי כ ל הכוכב ''טרה'': ''לך ולזרעך אתננה !!! לגבי הכוכב ''טרה'' : ''לך ולזרעך אתננו'' יהדות זה הציות לצוו האלוהי: שזכותו וחובתו של העם הנבחר להרחיב את מרחב המחיה שלו עוד ועוד ועוד ועוד ועוד על חשבון העמים הנחותים. יהדות זה להבין שכל העמים הנחותים נבראו בלי כוונה ובטעות, טעות איומה, על ידי השם יתברך, ושהכוכב ''טרה'' כ ל כ ו ל ו שייך אך ורק לעם הנבחר !!!!! לא משנה בכלל אם תלכו אם מגבעות ותמדדו במיקרומטר את עומק החריץ בגרגר החיטה לפני פסח,- מי שמסרב להבין שהכוכב ''טרה'' שייך כ ו ל ו. לעם הנבחר ושזו ורק זו משמעותה של היהדות הוא פשוט עוכר ישראל !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה, תוכל להסביר את מה שכתבת?
ל"ת
תודה,
17/01/05 12:05
|
|
 |
26.
מה הצביעות הזו של החנפנים
חרדי,
17/01/05 08:57
|
אין לנו חלק ונחלה עם דתילונים עוכרי ישראל ומבזי תלמידי חכמים. הרב קוק הוא לא רבכם ,פשוט הפכתם אותו ככלי פוליטי למטרות פוליטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרדי, למה התכוונת?
ל"ת
מי מבזה את מי?,
רוצה דוגמא?,
17/01/05 12:07
|
|
 |
25.
מאות מליונים אכלו המתיישבים
ספניש,
צבועים,
17/01/05 08:55
|
ע''ח הישיבות. המד''ל היא הפלגה הזונה ביותר מכל המפלגות זאת אומרים מרצים בבר אילן. נתנו יד לעוני, לגזל יצומים ואלמנות צבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזבוז כספים
יעקב,
חיפה,
17/01/05 09:13
|
מענין, כמה כספים קיבלו אנשי שנוי למטרות ''תרבות'' כ ביכול כמו למשל לטובת ההומואים והלסביות שהם כידוע ''אנשים נעורים.'' כנראה שאתה אדם סלקטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מפד''ל עשתה יד עם שינוי נגד ש''ס
yeshurun,
17/01/05 08:52
|
כדי להרוס את מוסדות ש''ס. כמו שאמר לפיד ליבש אותם באופוזיציה. בודאי שדברו גם בגזענות שצריך לסלק את הפראקל 'ך האלה מהגה השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה, נדפוק אותם?
ל"ת
אריאל,
ירושלים,
17/01/05 15:05
|
|
 |
23.
הרב קלונסקי - חרדי
חרדי,
גבעת מרדכי,
17/01/05 08:45
|
|
 |
הרב קלונסקי
שכן,
גבעת מרדכי,
17/01/05 10:50
|
היי שכן נעים להכיר !!! אתה צודק במאה אחוז הרב קלונסקי אינו חרדי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שכן טוב
שכן טוב,
ג''מ,
17/01/05 18:01
|
|
 |
22.
!They were the one with shinui
Gershon,
NY,
17/01/05 01:40
|
Did we forget so fast who was in the government the whole time while the chraredim were starving?? It was not less then the mafadal they didn’t give a penny about the charedim kids starving well guess what it is a round world they are eating their own fruit, why should the charedim care about them now ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
70 מיליארד דולר שבוזבזו לריק
דני,
17/01/05 01:06
|
זה הסכום שמדינת ישראל שפכה מעבר לקו הירוק. זה הסכום מהמיסים של כולנו, גם אלה - כמוני - שמתנגדים ל''יישוב'' יש''ע מאז שנות השבעים. ועכשיו, עם כל הצער על בתיכם שבניתם באהבה (בלי לבדוק לעומק את ההשפעה שלהם על שכניכם הלא-יהודים) - אתם נדרשים לקבל פיצוי ולהתפנות, לחזור הביתה. אז תאשימו את כל העולם - כולל החרדים - רק לא את עצמכם על קוצר הראות. לו הייתם שואלים אותי, הייתי אומר לכם עוד בשנות השבעים שאין ליישובים שלכם עתיד - גם לא לאלה בגדה. כי אתם יודעים טוב כמוני שבלי הגב של צה''ל כל השנים האלה לא הייתם נשארים בשטחים אפילו יום אחד. בואו הביתה ותשקיעו את האנרגיה המשיחית שלכם בביעור העוני והבערות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בער לא יידע וכסיל לא יבין זאת
ל"ת
לכן תגובתך,
תלושה מהענין,
17/01/05 08:00
|
|
 |
20.
חרדים- השיטה
אריאל,
גבול רמת גן.,
16/01/05 22:51
|
אולי אחרי שיוציאו את קברותיהם של אלפי הנרצחים החרדים יפגינו נגד חילולי קברים, אולי אם ההתנתקות תהיה בשבת אז הם יטו כתף, אולי אם יקצצו גם בחממות של אפרתי אז פתאום לליטאים יהיה איכפת והרב אלישיב ( שבניגוד גמור למרן ר' שלמה זלמן זצ''ל פוסק לכלל פסיקות לפרטים), אולי אם יפנו חיילות שיתלבשו לא צנוע אז הקנאים יבואו ויפגינו כנגד ''הפריצות ברחובותינו'' התורה, שהם כל כך מתגאים בשמירה עליה יותר טוב מכולם, כל כך רדודה כל כך שיטחית, כל כך גלותית, כל כך פרטית ולא כלל ישראלית, כל כך מושפעת משיקולים צרים והתחשבנויות קטנות. לא פלא שקמה ההשכלה!!!! לא פלא שיש אלפי שבאבניקים ברחובות!!! לא פלא שיש טרור בפוניבז'!!! לא פלא שתלמידי ישיבת חברון נחשבים ללמדנים גדולים אבל חילונים!!! לא פלא שכמעט כל הבחורים החסידיים ''נפלטים'' והקשר בינם לבין היהדות הוא רק הטיש ואכילת הקיגל... היהדות החרדית פושטת רגל וכולם עוצמים עיניים!!! ולסיום שאלה למחשבה לאחי החרדים- אתם לא חייבים להגיב: האם יש חרדי גדול בתורה מתחת לגיל 80? מי זה? חזי מיקובסקי?... או אולי עמית ? הא....שכחתי, שליחא דרבנן: הרב מצגר!!!
ודי לחכימא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכחדה מהנה...
מאיר,
פ''ת,
17/01/05 21:15
|
שמענו עליך ועל שכמותך, רציתם לקרב את החילונים ומרדתם בגדולי הדור ומסתבר שהחילונים קרבו אתכם. בדוק בבקשה את אחוז התלמידים הנותרים דתיים ממערכת החינוך הממלכתי דתי ואחר כך תטיף על נשירה. הצבור החרדי הוספד בעקבות השואה, ונראה היה כי אפסו סיכוייו לשרוד. ההפך הגמור הוא זה שקרה, ולא רק בישראל אלא בכל העולם היהדות החרדית פורחת משגשגת ומתרבה, בניגוד מוחלט להבלים שכתבת. אתם הייתם צמודים לעטיני השלטון מקום המדינה, נהנתם ממנעמיה ולחרדים זרקתם עצמות. התורה לא ענינה אתכם ואת הרב קוק הפכתם למיצג דרככם למרות שהלכתם והתרחקתם מן היהדות אותה ייצג. הוא היה יהודי חרדי כידוע לך ולא עלה על דעתו לקחת מן ההלכה את מה שרוצים. ידעתם לנפנף בו בכל הזדמנות למרות הנטיות הרפורמיות שלכם שהלכו וגברו עם חלוף השנים. שום פוסק הלכה רציני לא יצא מישיבות שלכם וגם לא יצא (בעתיד), יהדותכם הנה אצטלה לציונותכם ולא פלא שנותרתם בודדים במערכה, חוץ מאולי בורים ועמי ארצות המתרשמים מן הדמגוגיה ה''תורנית'' בהם אתם מלעיטים אותם. חסרונות בצבור החרדי וודאי שיש, כמו בכל קבוצה אנושית, אלא שהיא החברה היחידה המבוססת על אדני ההלכה בהנהגת גדולי תלמידי החכמים של הדור ולכן היא החברה היהודית היחידה הקיימת. כל דרדק קם וצועק על כך שפרשנותו ליהדות היא הנכונה ולא של אותם חשוכים בבני ברק, אלא שההיסטוריה מלמדת אותנו באפס ליקויים שמכל אותם מסלפים לא נשאר זכר וזה כנראה הגורל הצפוי לציונות הדתית שתלך בעקבות הציונות החילונית שעברה ממזמן לעולם שכולו טוב. עם ישראל הנצחי ימשיך להתקיים כיוון שחכמי התורה מנחים אותו. אתה ושכמותך תזרקו אחר כבוד במוזיאונים לארכאולוגיה ובמזבלת ההיסטוריה. הכחדה מהנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עדיף
שלמה,
ירושלים,
16/01/05 19:32
|
לטובת המתנחלים עדיפה אגודת ישראל משינוי משום שממשלה זו לא תחזיק מעמד ועם שינוי הממשלה הייתה מחזיקה מעמד יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
על אפם ועל חמתם של המתנחלים:
אהרן,
י-ם,
16/01/05 19:16
|
אני דתי וחרדי הרבה יותר מקיצוני המתנחלים שיכורי רוח ''הקרב על ארץ ישראל'', והנני מודיע להם קבל עם וגולשי nrg : שבעים פנים לתורה, וכשם שרבותיכם פסקו לכם להקיז את דמכם ואת דם עולליכם עבור כל רגב אדמה בפרברי עזה או ג'נין, כך ישנם הפוסקים בדיוק להיפך (שאין לקחת חלק במלחמות ''המדינה הציונית'' ואין ליהנות אפילו מהטבותיה לאזרחים) וכמובן ישנם גם גווני ביניים שחלקם ימצאו חן בעיניכם וחלקם ממש לא. במילים יומיומיות יותר: הדבר שנוי במחלוקת כמו גם הרעיון הציוני בכללותו. אז נכון שעצם קיום מחלוקת פוגם במוטיבציה שלכם להפוך עולמות למען מטרתכם אך זוהי המציאות. אותי אישית לא מעניין גורלם של מי שבחרו במודע להשתכן בחבלי ארץ פרובלמטיים כל זמן שמפצים אותם כהוגן. רצוני לראות קץ לשפיכות הדמים ההדדית ואינני רואה כל אינטרס דתי בדבקות באדמה. אגב, עד היום לא הבנתי גם לשיטתם של המתנחלים מה בדיוק הבעיה שלהם עם החלטת ממשלה להפסיק את ההיאחזות בשטחי יש''ע - האם הם חוטאים בעוון כלשהו כאשר מדובר בכלל בהחלטה של גורמים אחרים? בסה''כ הסטטוס שלהם עובר ממצב הגנה ע''י צה''ל למצב של חוסר הגנה, ואזי עליהם לערוך את החשבון בעצמם (להישאר תוך מסירות נפש או להימלט משום פיקוח נפש)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר לי איזה חרדי אתה
ל"ת
של חיות,
או של בהמות,
17/01/05 15:09
|
|
 |
תה מעיד על עצמך דתי חרדי
ל"ת
מסופקני,
17/01/05 08:03
|
|
 |
דת ההתנחלויות
יהודה,
בני ברק,
17/01/05 21:28
|
אתם כנראה הספקתם לשכוח שהרב קוק, שלא הוסמך על ידי אף אחד מגדולי דורו להיות אחד ממנהיגיו התורניים של העם אלא לכל היותר על ידי הבריטים וכמה ציונים אינטרסנטיים, נחל כשלון חרוץ בנסיונותיו לשווק את רעיון הציונות הכללית בכלל וזו הדתית בפרט בתוך עולם התורה. הרוב המוחלט של האדמורים וראשי הישיבות היו נגדו ושום טיוחים הסטוריים לא יעזרו לכם בכך. כשרואים היום את פירות הציונות הדתית מבינים עד כמה מדויק היה מבטם. התורה היא זו ששמרה את העם לאורך ההיסטוריה ולא ההתנחלויות וזאת כנראה ששכחתם אלא שגדולי התורה לא שכחו ולא יאפשרו להלכי רוח המוניים ורדודים להשכיח זאת מהם. מדינת ישראל אינה אידיאל יהודי, לאורך שנות קיומה היא לא הוסיפה מאומה מבחינה מהותית לעם היהודי הנצחי וכל קיומה הוא מרד בה' ובתורתו. מוטב היה לו את בעיטתם בתורה היו הם עושים באוגנדה אלא שברשעותם הם בחרו להלחם בקב''ה דווקא בביתו הוא. בוקר טוב לכם ציונים דתיים עיוורים, המלחמה בתורה לא החלה בהכרזה על ההתנתקות אלא עוד הרבה לפני, אלא שכעבדים נרצעים של הכופרים החילוניים לא רציתם להכיר בכך ומכיוון שיהדותכם פירושה התנחלויות, רק עכשיו, באיחור של מאה שנה, החלטתם לקום ולבעוט, מה שסרבתם לעשות לפני מאה שנה בהוראת גדולי הדור. בוקר טוב אמרנו, את הרכבת ממזמן פיספסתם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבקיאות שלך ביהדות מפליאה
איש,
16/01/05 20:11
|
בתור אחד שקובע שהוא דתי וחרדי ותר מקיצוני המתנחלים אני מתפלא שאינך משתמש במושגים הלכתיים ולא מודע לעבירות ציבור, מצוות יישוב הארץ וכו'
או שמא הינך מתחזה בכלל, ואינך בקי כל כך בהלכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, גם אני תמהתי
ל"ת
ולא האמנתי,
17/01/05 08:04
|
|
 |
17.
בושה וחרפה
יוסי,
בני ברק,
16/01/05 18:52
|
אני כחרדי שהצביע עבור אגודת ישראל בוש ונכלם למראה מעשיו של ליצמן וחבר מריעיו, ברור אצלי כי אשב בבית בבחירות הבאות [אלא אם כן תקום מפלגה חרדית חדשה] אך לליצמן לא אצביע ושום גדול בישראל לא ישכנע אותי כן להצביע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישו וגדולי דורו
משה,
פתח תקווה,
17/01/05 21:30
|
יהודי פירושו חיים על פי התורה, ובין השאר קיום מצוות העשה של ''ועשית ככל אשר יורוך''. אינך מכיר בכך וככל הנראה יש לברך אותך בברכת ברוכים הבאים למחנה המכובד עליו ישו, והרבה מן המגיבים באתר זה, נמנים. כזכור לך מלחמתו העיקרית של ישו היתה בחכמי התורה שבדורו ובכך אינך שונה ממנו רבות. בהצלחה בדרכך החדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותה טעות בדיוק
איציק דלי,
17/01/05 03:53
|
|
 |
16.
החממות בגוש קטיף? זה הכל?
אוליב אויל,
ופופאי,
16/01/05 17:47
|
ומה עם הישיבות, הגמרות, תלמודי תורה, קברים שיוצאו המתים ויקברו במקום אחר, ערבות הדדית ואהבת חינם זה מה שחסר לעם ישראל. ורק אנחנו הנשים יכולות לעזור לעם ישראל להגיע לגאולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לבטל התרומות לחרדים
אילנה,
נצרת עילית,
16/01/05 15:15
|
ב''ה
אני מציעה לאנשים שנותנים באופן פרטי ו/או בהעברה מחשבון הבנק שלהם תרומה לחרדים, פשוט לבטל תרומה זו כיוון שעכשיו מועבר להם אותו תקציב מדובר. את המעשר אפשר להעביר לאלה שממש אכפת להם מארץ ישראל, מארץ האבות, שלומדים תורה אבל גם עוסקים בעבודה ומגדלים ילדים לתפארת ומשתתפים בשירות הצבאי במיטב התפקידים ושומרים עלינו ועל הארץ. כל חלקת אדמה שניתן לא תהיה האחרונה, ראו דוגמת סיני - נתנו את סיני ועתה קבוצת שונאי-ישראל נוספת דורשת נתח וכך ימשיך להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
חרדי,
16/01/05 20:27
|
אתם באמת לא מבינים שיש פה כמה עסקנים קטנים שסוחבים באף את גדולי התורה? את באמת חושבת שהישיבות יקבלו כסף מהתרגיל המסריח מהדורת 2005 ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איכס!
יואב,
שפלה,
16/01/05 14:50
|
הגיע הזמן לממשלת ליכוד-עבודה- שינוי בלי חרדים ובלי מתנחלים ואז אפשר יהיה לקצץ לשניהם בכיף ולראות איך הם צווחים ביחד ככרוכיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזלן ושודד אדמות שכמותך
מנחם,
ראשל''צ,
17/01/05 21:39
|
יואב הנכבד, הגיע הזמן שגזלנים ושודדי אדמות שכמותך יפנו את ארץ ישראל לפלסטינאים שלהזכירך היו כאן לפניך. איך אתה מעז לדבר כאשר בגלל מושחתים שכמוך נאנקים עשרות אלפי פלסטינאים במחנות ריכוז להם גרמת? באיזו זכות עוללת להם את העוול הנורא הזה? באיזו זכות גרשת אותם מכאן? איך הצדקת את הפשע הזה? אל תעז להעלות על דל שפתיך את התנ''ך כיוון שאתה באופן יום יומי, יחד עם חבריך הטמאים מן הליכוד העבודה ושינוי, דורכים על התנ''ך ורומסים אותו. אינך מאמין בתנ''ך כיוון שאינך חי על פיו, ושום דמגוגיה מטופשת לא תעזור לך, ולכן אין לך מה לעשות פה. את המילה ''מוסר'' אל תזכיר בכלל כיוון שגנגסטר מרושע שכמותך איבד ממזמן את הלגיטימציה המוסרית להשתמש במילה זו. החרדים והדתיים הם האסמכתא היחידה של חילונים בוגדניים וצבועים שכמותך לשהותך בארץ ישראל ואם אינך מוכן להכיר בכך, ארוז מזוודותיך וטוס מכאן כמה שיותר מהר ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצוין, ממשלת ''אליטות'' שתכה בעם
ל"ת
הרבה חמסנים,,
תאבי בצע,
17/01/05 08:08
|
|
 |
13.
מעריב מחרחרי ריב
ל"ת
ליאור מ,
16/01/05 14:28
|
|
 |
12.
היה רבו של הישוב ''חצר אדר''
הרב קלונסקי,
מגבעת מרדכי,
16/01/05 12:22
|
בתקופת עצירת הנסיגה מסיני. גם עבר פינוי אלים עם משפחתו. ממש סמלי שהוא מצולם בתמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הרב איסר קלונסקי
מכירה,
16/01/05 11:55
|
|
 |
ברכות למרא דאתרא
ל"ת
hgi,
גבעת מרדכי,
17/01/05 00:38
|
|
 |
רואים לפי המגבעת שלו
דנה,
16/01/05 15:59
|
שזו לא מגבעת של חרדים. בִּתו ומשפחתה גרים בעצמונה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב איסר קלונסקי
לירן מלכה,
אשדוד,
16/01/05 14:03
|
אני לומד בישיבתו[המאירי]... רב ענק... מוזר באמת שהואר צולם בתור חרדי אבל גם אנו איננו יודעים לאיזה זרם הוא משתייך אם כי מה שבטוח הוא נגד ההתנתקות ותלמיד מובהק של הרב קוק!!! לירן מלכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די, מצחיק!
ככה,
ככה,
16/01/05 12:36
|
|
 |
10.
לפרק את ההתנחלויות
ל"ת
נחום אשקר,
בית אל,
16/01/05 11:48
|
|
 |
נחום, כותבים ''השקר'' לא ''אשקר''
ל"ת
דובר אמת,
17/01/05 08:38
|
|
 |
9.
אין מה להשוות
יואלה,
רמת גן,
16/01/05 11:41
|
אולי עולם הישיבות קיבל קצת פחות כסף והחיים שלו היו קצת יותר קשים בזמן ישיבתם של המפלגות החרדיות האופוזיציה, אבל לא הייתה עליו סכנת כליה וב''ה הוא עבר גם את זה ובטוח שהוא לא עמד בפני מצב בלתי הפיך!!! יותר כסף פחות כסף, זה לא דומה למה שיהיה פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פחות?!
ורד,
רחובות,
17/01/05 21:42
|
סכנת כליה? מה השטויות הללו? ואם יעבירו את כל בני ברק למקום אחר מישהו מהם יצעק על סכנת כליה? יקחו את הגמרות עמהם וזהו, מה הבעיה בכלל? הפסיקו להשתמש ברטוריקה מאיימת ותנחתו בבקשה על קרקע המציאות. בסך הכל הם יעברו דירה, ביג דיל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת לגמרי
משווה,
16/01/05 13:23
|
לא נסחפת קצת ?? - 10 ק''מ מערבה, לתוך גבולות המדינה זה כליה ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זהו, העולם הולך פייפן.
ל"ת
תעירו אותי מתי,
שמשיח כבר פה,
16/01/05 11:12
|
|
 |
7.
יותר מזה..
אורי,
16/01/05 10:34
|
היחיד שדאג לתקציבי החרדים בזמן שהאיחוד הלאומי היו בממשלה היה הנדל !! ועכשיו משיבים לו רעה תחת טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנדל שמאלני בוגד בעמו שאף
שולה ליפשיץ,
מורג,
16/01/05 11:49
|
אינו מוכן להילחם בקלגסי שרון שרוצים לגרש יהודים לרכבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האשכנזים אינם יהודים
ל"ת
שאול בטיטו,
16/01/05 11:47
|
|
 |
בטיטו, מאיפה הבאת ידע עצום זה?
ל"ת
מאד מרשים,
מאד חכם,
17/01/05 12:09
|
|
 |
האשכנזים וכו'
יעקב,
חיפה,
16/01/05 15:25
|
שאול בטיטו, כנראה שאתה מטורף, תגובתך אופינית לקבוצה המתקראת מפלגה, ואשר חולבת את קופת הציבור ומשתמטת מכל חוב ציבורי. התביש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
החרדים היו מאז ומעולם גזענים..
מסורתי,
י-ם,
16/01/05 10:33
|
ראו את היחס המחפיר לו זוכים המזרחיים במוסדות אגו''י. הנבלים האשכנזים הללו מפלים אותם לרעה , והקב''ה העניש אותם בילדים סוררים שמתנצרים , עושים קעקועים מתמכרים לסמים ,מתרחקים מהיהדות......וכדומה.. כל כלב יבוא יומו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הספרדים אשמים
יאיר,
לוד,
17/01/05 21:46
|
אתה בטוח שיש עוד יהודים אשכנזיים? תטפח את הזהות שלך ולא תצטרך להזדנב ככלב רחובות נטוש במוסדות של אשכנזים. הספרדים זלזלו בעצמם ובמורשתם ועל כך הם נאלצים לשלם. גם אצל החילונים, כרטיס הכניסה של הספרדי לחברה ה''נאורה'' וה''מתורבתת'' הוא שיכנוז מהיר. המתעקש להפגין את ספרדיותו נדון לבעיטה מכל המדרגות האפשריות. זה נכון גם אצל הדתיים, מכל הסוגים, וגם אצל החילוניים. זה לא היה קורה לולא הספרדים היו משתפים עמם פעולה וזהו עונשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא גזענים -הם שופטים אנשים
נחמן פרקש,
חילוני הגון,
16/01/05 11:47
|
|
 |
5.
קיצבאות ילדים?
מושיק,
יפו,
16/01/05 10:32
|
גם למתנחלים יש כמות ילדים שאינה נופלת מהחרדים וגם בהם פגעו הקיצוצים והם, בניגוד לחרדים, משרתים בצבא. הם לא מחו כי אינם בכיינים על כסף. מחאת המתנחלים מתרכזת בעניינים אידיאולוגים. אצל החרדים האידיאולוגיה נמצאת במקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו אידיאולוגיה?
מאיר,
פ''ת,
17/01/05 21:54
|
אם ללאומנות אתה קורה אידיאולוגיה אז גם הפלסטינאי, ובוודאי זה המתאבד, הנו אידיאליסט. כל אחד נלחם ומקריב עבור עמו (לדעתו) וזו בדיוק הלאומנות. אם לחרדים לא היתה אידיאולוגיה, הם היו מצטרפים ממזמן לחילוניים או לפחות לדתיים הלאומיים. התעקשותם שלא לעשות זאת, ובכך לגזור עוני על עצמם, הנה הוכחה ברורה, שרק עיוורים וטפשים אינם מוכנים להכיר בכך, כי הם הצבור האידיאליסטי בארץ. מחומר זה היו עשויים כל אותם יהודים שהלכו למשרפות ולקברות אחים למרות שהמרת דת יכולה היתה לשנות את מצבם מן הקצה אל הקצה. בגלל יהודים מהסוג הזה עם ישראל קיים וימשיך להתקיים. כל מי שעיניו בראשו יודע בבירור כי הם הערובה להמשכיותו של העם היהודי, לא המתנחלים ובודאי שלא החילוניים. הטענות על כסף הנן טענות אנטישמיות ידועות בהם השתמשו חלאות אדם לאורך כל ההיסטוריה. איננו מתרגשים כי השפעתם היתה אפסית לטווח הארוך והוא הדין למסע ההסתה המתנהל כאן ובמדינת ישראל בכלל מערש לידתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים משתמטים מהצבא
חיים רשקס,
חילוני,
16/01/05 11:54
|
במסווה של ישיבות הסדר-שירות שנה וחצי אינו שירות רציני החרדים לפחות אינם משקרים כי הם חיילים של הקב''ה ואילו המתנחלים הם חיילים של זבולון המר וכנופייתו הכופרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק חיימקה שלי , רק חימקה שלי
ל"ת
משרת בצה''ל זה,
ברור,
17/01/05 08:15
|
|
 |
אח שלי שירת שלוש שנים בפלס''ר
עמיחי,
י''שע,
16/01/05 21:42
|
אז אל תוציא דיבה על המתנחלים שכולם משרתים בצה''ל וחלקם עושים שלוש שנים ואפילו יותר אני לא מתבייש באלה שמשרתים דרך ההסדר כולם שם קרביים לך תספור מה אחוז הקרביים והקצינים אצל החילונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''כ שקוף שאתה חרדי
אלי,
ת''א,
16/01/05 14:20
|
מכל מילה במשפט שלך ברור שאתה חרדי מתוסכל שנאחז בסברות חסרות משמעות כי אין לך כ''כ מה לומר . אז : א- מי אתה שתקבע ששנה וחצי כחייל קרבי ועוד עשרים שנות מילואים קרביות הם לא רציניים ?? מי אתה ?? ב- האמת שאני מלא רחמים עליך אחי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתקוף תתקוף, אבל הוא צודק
חילונית,
16/01/05 17:06
|
אני שירתתי שירות צבאי מלא וכך גם כל אחי, כך שלי יש זכות לדבר. הכיפות הסרוגות חיילי ישיבות ההסדר, משתמטים משירות צבאי מלא. למה שאני ואחים שלי נשרת שירות מלא, ואילו הכיפות הסרוגות ישרתו שירות חלקי? מבחינתי, מבחינת שירות הצבאי החובה אין שום הבדל בין החרדים לחיילי ישיבות ההסדר, שניהם פרטיזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יקירתי, את טועה ומטעה
הם משרתים יותר,
מרב החילונים,
17/01/05 08:26
|
ה''סרוגים'' מצויים בכל יחידות צה''ל ובולטים ביחידות השדה ובסיירות בתפקידי לחימה ופיקוד. מסלול הישיבות משלב מסלולי לוחם, בדומה למסלול הנח''ל, חיל מפואר שתרם למדינה הישגים צבאיים וחברתיים. בהמשך הם מתמידים בשרות המילואים וכמעט אינם נושרים ממנו. יש להם הכרה בערך השרות שעולה על מרביתנו. לידיעתך, אני משרת כבר 25 שנה במילואים, אחרי שרות סדיר מלא, ביחידות עילית ייחודיות וכיום כסייר. תמיד היו איתי חובשי כיפות בשרות, כולל ביחידת הסיור הנוכחית. אל תעשי להם עוול, את ושכמותך חייבים להם תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדתיים משרתים הרבה יותר...
דוד,
17/01/05 00:50
|
מהחילונים הפרזיטים - שאחוז המשתמטים שלהם הולך ועולה. רק הכיפות הסרוגות מחזיקות היום את צה''ל! ביחידות המובחרות כמותהקצינים הדתיים היא מעל 50% למרות שהם רק 10% מהאוכלוסיה! ומה את עשית, פרזיטית, הכנת תה למפקד שאת מדברת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת, גם חילוניים משרתים
ל"ת
מה ששנוא עליך,
תעשה לחברך?,
17/01/05 08:30
|
|
 |
4.
לא תיקום ולא תיטור
ל"ת
חני,
ת''א,
16/01/05 10:32
|
|
 |
3.
שמחה לאיד להנדל
דוד,
ירושלים,
16/01/05 10:29
|
הנדל נלחם כסגן שר החינוך למען התקציבים של החרדים, ועכשיו הם יגרשו אותו מביתו. להגיד שזה לא גורם שמחה לאיד יהיה שקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תשובות חרדיות רדודות
מוישל'ה,
ירושלים,
16/01/05 10:19
|
כשאתה רואה את רמת הטיעונים שבעצם מחפה על עניות פיזית ועניות רוחנית - אתה תוהה! מה זה: ''לא נשכח שהמתנחלים – האיחוד הלאומי והמפד''ל – שתקו כשהממשלה קיצצה לנו את קצבאות הילדים ואת התמיכות בישיבות. למה שנוותר עכשיו על הצלת הישיבות הקדושות לטובת הצלת החממות של ח''כ צבי הנדל בגוש קטיף?'' טענות מטומטמות מאלה קשה ליצר. 'קיצצה לנו'? רק לחרדים? סרוגים ומתנחלים באשר הם ממשיכים לקבל קצבאות כאשר היה עד הנה? 'החממות של ח''כ צבי הנדל'? חממות שלו או של כל הגוש? כשבחממות גידלו לכם ירקות בלי תולעים זה היה בסדר עד שלקחו את הפטנט לכל מושב במרכז? חממות? טוב של הנדל. להחזיר! אבל ישיבות? בתי קברות? בתי כנסת? דמגוגיה רקובה של מוחות מצומצמים. כשניסו לעשות אתיכם חזית מעולם לא הסכמתם כי ראיתם בצייוינים מצורעים, אבל אתם פלגנים מפולגים חסרי פלגים במנוע. בשואה האשמתם את הציונות שעמדה מנגד, הא? בארבע וחצי שנות אינתיפדה שעוברת על יהודים 30! לא 3000, 30 ק''מ ממכם יצאתם פעם לרחובות? הבערתם את המדינה? אספתם מיליונים להצלה? התגייסתם לעזרה כשאחיכם היהודים הולכים מלויה ללויה? ואתם עוד בוכים על אסונות שקורים אצלכם כל שני וחמישי ומיתות משונות ותאונות - ואת החשבון שולכים בלי למצמץ לתאי הדואר בהתנחלויות שמפוצצים מ'הועד למשפחות במצוקה' וקרן העיר בני ברק לצדקה' ו'האלמנה האומללה' ו'זעקת החתן' ו'תחינת היתומים'? למה אתם פונים אלינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טול קורה מבין עינך
שלמה,
16/01/05 13:14
|
במילים קשות לא מסתירים שקר!!!!!!
מירבים מהמאבקים אשר התקימו בארץ שהרבנים החרדים הגדירו אז את המאבק יהרג ועל יעבור אז לא היתם אבל לשיטכם ארץ ישראל זה המצוה היחידה שקימת ?????
היתי מציע לכם דיל אתם תצאו למאבקים שלנו על שבת, גיוס בנים , גיוס בנות, חילולי קברים, ושמירת עצמאות החינוך. ---- ואנו נצא להלחם על גוש קטיף.
אנו לא שוכחים מה עשתה המפדל בהיותה בממשלה עם שינוי 1] ביטלה את משרד הדתות 2] נתנה בתיגבור לימודי יהדות כסף נוסף רק לישיבות התיכוניות 3] נתנה במשרד הרווחה יותר לישיבות התיכוניות וקיצצה את התקציב ביותר מחצי כי רובו הולך לחרדים 4] במשרד החינוך כסף פר לתלמיד מעל גיל 18 אתם מקבלים יותר למה??? - אתם לומדים יותר טוב מבחור ישיבה חרדי
והדברים עוד ארוכים כגודל הים...
ועל זה נאמר היזהרו מן הצבועים יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על חטאי אבקש מחילה-לא דאגתי
יואל בן-נון,
16/01/05 11:51
|
לישיבות הקדושות וללומדי התורה אלא להתנחלויות שבהן מחללים שבת. יהודים-סילחו לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן על חטאיך, והוספת דבר שקר
ל"ת
זה ענין של מה,
בכך?,
17/01/05 08:35
|
|
 |
אם אתה יואל בן נון, אני
ל"ת
יהושע בן נון,
17/01/05 08:32
|
|
 |
1.
איזה קטע...
דנה,
מרכז,
16/01/05 10:08
|
אני מכירה את האיש שבתמונה - חיפשו תמונה של חרדי, והאיש הזה בכלל לא חרדי....
הגב לתגובה זו
|
|