 |
14.
על מה אתם גאים? מה לכם הגאווה?
ל"ת
יאיר,
19/01/05 15:01
|
|
 |
13.
על מי באמת אלישיב מושל?
''המושל'' מס' 1,
חנן 10 י-ם,
18/01/05 22:58
|
נראה שה''מושל מס' 1 לא החרדים מתחשבים בו, ולא ראש העיר, רק מושפע ממודעות ברחובות, לפיהן הוא מגיב ופוסק לכל עניין ודבר. זהו דמותו האמיתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אבישי: אלישיב לא יפריע לנו...
הומו מס' 1,
חנן 10 י-ם,
18/01/05 13:32
|
יש לי ''הרגשה'' מאד עמוקה ואמיתית, כי הרב אלישיב איש ליברל בקטע של הומואים, וכשם ששנה שעברה לא נתן הוראה ולו ברמז להפריע לנו כך גם הפעם. וכל השמועות שמפיצים אנשיו הם נוצרו להרגיע ולספק את החרדים. ובמקסימום הרב יפסוק בשאלה רצינית זו כמו בנושא ההתנתקות, ויעשו משאל של רוב ''מועצת גדולי התורה'' והרב אלישיב יספור את הקולות והרוב יכריע... יחי אדונינו מורנו ורבנו אלישיב תומך ההומואים לעולם ועד !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
You dont understand!
Dror,
NYC,
17/01/05 21:24
|
As a gay Israeli, who decided to leave the coutry in order to live his life I tell you- You don't know what you are talking about!. Even here, where I live openly as a gay man, I am confronted daily by the differece and double standards between those who are straight and those who are gay. If there is any way to show people how many of us are there, to open people's minds to the subject, so we could get accepted, I say - Go for it! Frankly, I am in shock that the jews, who were persecuted all this time just for being jewish, for their beliefs, would stand up and conciously percecute gay people for acceptance.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרור, תחגוג את הנטיות שלך
ירושלמית,
18/01/05 01:56
|
בפרטיות, החיים האינטימים שלך לא אמורים לעניין אף אחד, כמו שהחיים האינטימים של סטרייטים הצניעות יפה להם. מפריע לי ומביך אותי לראות אנשים מתערטלים ברחובות, כמו גם מתמזמזים בפרהסיה. ובכלל לא משנה אם זה בניו יורק או בתל אביב, אבל אחת כמה וכמה שזה נכנס לך בכוח הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרחוב הוא הבית שלך אםשם את גרה
Joe,
18/01/05 11:19
|
הכי אני אוהב כאלה שבאים ואומרים מה הקטע של הומואים לצאת ולצעוק את זה בקולי קולות. הרי סטרייטים לא עושים מצעד סטרייטיות...
ממתי בריונים נטפלים לחלש מהם ומכים ומשפילים אותו כי הוא סטרייט? בבועה שלך אולי את מדמיינת אותם צועקים לו בקול המחריד ''יא סטרייט!''
יש אנשים שחמלה היא מושג שזר להם. הם כנראה לא זקוקים לה ולכן לא פיתחו יכולת להעניק אותה. ואסור לנו לשבת בחיבוק ידיים עד שהנכים-רגשית האלה יתעוררו ויבינו איזה מפלצתיות הם מעודדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטרייטים תמיד מנופפים בנטיות
יוגב האקטיבי,
ירושלים,
18/01/05 09:40
|
כל שלטי הפרסום ברחוב, כמעט כל מה שיש בטלוויזיה, כל העיתונים - הכול נכתב בשפה (כן, גם ייצוגים יוצרים שפה משלהם) סטרייטית לחלוטין. ואיפה אני בכל זה? יום אחד בשנה הרחוב נצבע בצבעים שהם *גם* שלי. אני אומר ''גם'' משום שכולם יכולים לחגוג את החופש שלהם: סטרייטים, הומואים, לסביות ביסקסואלים... וכל המגוון הזה קיים ברחוב רק יום אחד בשנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Oh but we do
Gilad,
USA,
17/01/05 23:36
|
Look, you want to live your life this way, fine. But why do it in the middle of Yerushalaim??? Why be so provcative? It just gives gays bad PR.... And please don't compare the killing of innocent Jewish souls to this. We don't believe in this lifestyle and we have a right to do so. You want to march? SF seems like a start.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we do, indeed
annoyed,
Israel,
05/02/05 12:34
|
listen pal, the fact that you're living on the other side of the world, and not amongs us here in Israel, means that you don't get a say on the subject matter at hand. this parade is not ment to be a provocation, but a celebration. a celebration of of our pride to be who we are, and that we don't have to hide. the fact that the parade is held in Jerusalem, makes it that much more significant
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא בעד סתימת פיות
חרדי פתוח,
17/01/05 17:17
|
מה שגורם לחילונים לשנוא אותנו זה ההתנהגות של החרדים שמנסים שוב ושוב את כוחם בכפייה דתית. אני איני מאמין שאלוהים ברא תועבה שלא התכוון לברוא, או שהעניש את ברואיו לכל חייהם כדי שיתגברו על יצרם ויתכחשו למה שנטע בהם. אישית במצעד אני אשב בבית ואלמד דף גמרא, אבל אני לא נגד. יש גם חרדים שפויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיות לא אבל סטיות כן
תמיר,
אשדוד,
18/01/05 21:32
|
בס''ד ידידי ה''שפוי'' אתה יהודי מאמין? מה לגבי מצעד האנסים או מצעד הפדופילים הרי זו סטיה לכל דבר ועיניין לכל יודע יהדות ברמה הבסיסית ביותר בסטיות לא צריך להתגאות ובעיקר על סטיות של עריות שעונשם בטח ידוע ללמדן שכמוך , כמו כן מה הסיבה לחורבנה של ירושלים ובית המקדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שמח לשמוע
יוגב,
18/01/05 09:42
|
דע לך כי רק בשנים האחרונות, בזכות מקום העבודה שלי (חברת הייטק), הכרתי חרדים ודתיים שלא דרך מהדורות החדשות. הופתעתי לגלות שרובם לא פנאטים ולא קיצונים. לאט לאט, ובזכות כמה מהם שהפכו לי לידידי נפש, חזרתי לשמור שבת (אני מבית מסורתי).
וכן, אני הומו מסורתי וגואה בזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה יצר אתה מדבר?
רוני,
ר''ג,
18/01/05 09:32
|
גם ה' ברא את הרצון לגנוב לרצוח לאנוס אז מה תגיד לא הגיוני שנבראו סטיות שלא התכוון לברוא ובכך הוא מעניש את הברואים שיתגברו על יצריהם .. על בחירה חופשית שמעת ?העולם נברא עם טוב ורע יש לנו את האפשרות לבחור את הדרך בה אנו רוצים ללכת ונתנו לנו גם עיצה ''ובחרת בחיים'' האדם צריך להתגבר על הרצונות שלו כי אחרת היה נברא פה עולם של תוהו ובבוהו . להומו/לסביות יש נטיות ויצרים שונים הם יכלו לבחור עם להתגבר על הרצונות הללו או להמשיך איתם אז שיעשו את מה שהם רוצים בחדרי חדרים אבל זה לא אומר שהם צריכים לצעוד ברחבי העיר מחופשים למפלצות /עירומים מה זה קשור להיותם הומויים /לסביות ולא הבנתי ממה בדיוק הם מתלהבים כ''כ ??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה כולם כ''כ נבהלים מהעירום?
Joe,
18/01/05 11:27
|
כל המתנגדים בעצם רק מספרים איך הם צריכים לסובב את הראש במבוכה למראה אנשים רוקדים בלבוש מינימלי.
אני באמת שלא מבין את הבעיה. מצטער
אני רוצה להבין אם זה ההומואיות שמפריעה, או העירום? כי עם כל הכבוד, בכל מקום יש סקס היום ולא שמעתי אדם אחד מתרעם על זה. בפרסומות ובתקשורת בכלל. חופי ישראל מלאים בבחורות שלובשות בקיני וכיו''ב כלומר, מה אנחנו ילדים? לגברים יש בולבול ולבנות יש פוט וציצי. מה הזעזוע הגדול???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגד ים- על שום מה ?
חני,
פ''ת,
18/01/05 12:10
|
אתה מסכים איתי שבחורה לא תלך עם ביקיני להצגה בבימה/קולנוע וכו.. כי אם בחורה תלך עם חוטיני לקניון אתה תשמע ע''כ בתקשורת . כל מקום יש לו את הביגוד המיוחד שלו ורק בגלל שאנחנו לא ילדים אנו מתנגדים בכל תוקף שיעשו את המצעד בי-ם כדי שהילדים שלנו לא יראו את הפריצות ונוראה הזו בלי קשר לכך שהם הומויים אין לי בעיה שיעשו תהלוכה עם שלטים ''אני הומו גאה'' אבל יש לי בעיה עם התהלוכה שהם עושים בת''א עיר החטאים שיעשו מה שהם רוצים וכמה פעמים שהם רוצים אבל שישארו שם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף פעם לא ראית גברים בבוקסר?
ל"ת
זוהר,
נתניה,
18/01/05 22:31
|
|
 |
גבר בבוקסר בבית לא ברחובות י-ם
ל"ת
זוהר,
פ''ת,
19/01/05 13:59
|
|
 |
תגובה ל''חרדי'' פתוח
משה,
י-ם עיה''ק,
17/01/05 23:27
|
אתה לא עובד על אף אחד.... אם אתה חרדי, אז אני פרה. זה לא עניין של האם להיות הומו זה בסדר או לא, אבל העובדה שהם רוצים לקיים מצעד כ''כ בוטה וכ''כ פרובוקטיבי בעיר שמרבית תושביה מתנגדים לאורח חיים זה אומרת לנו שהם לא עושים זאת מתוך 'גאווה' אבל מתוך כוונה להרגיז. אם הם רוצים את המצעד הזה כל כך שלא יעשו זאת בעיר הקודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ממש הוגן להזהיר ב''רעידת אדמה''
העדה החראדית,
סייסמולוגיה,
17/01/05 16:53
|
אם היו מזהירים, למשל, ב''צונאמי בירושלים'' (הרי אלוהים הוא כל יכול, לא?), הייתי מתייחס לזה ברצינות. אבל להזהיר ב''רעידת אדמה'' זה כמו להזהיר בהתחשמלות מישהו שמגהץ יחף בתוך שלולית מים. הרי ברור שתהיה רעידת אדמה בעתיד הקרוב, לפי כל התחזיות, וה''עדה החרדית'' משתמשים בתחזית מדעית כדי להעביר את המסר השקרי. אם תהיה רעידת אדמה, רבותי, זה לא יהיה בגלל מצעד הגאווה או כל מצעד אחר, זה יהיה בגלל הלחץ הגובר בין שכבות הקרקע שבאיזור, והסטטיסטיקה של רעידה חזקה אחת כל 100 שנים לערך.
אז שלא יעבדו עליכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AVOT: ASSARA DVARIM NIVREU
HAEDAH,
HACHARALONIT,
18/01/05 07:41
|
Did you forget SDOM VAAMORAH, Machloket Korach vaadato. They said the same about kriat yam suf.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
גם כן גאווה. מה גאווה בסטיה?
ל"ת
מ. גקסון,
פ.ד.ו.פיליה,
17/01/05 15:21
|
|
 |
7.
במידה וראש העיר יקרא זאת
שירה,
17/01/05 13:59
|
את משרתך קיבלת משמיים אל תפחד למנוע מצעד זה על תהיה כפוף לשום דמוקרטיה לזה לא קוראים דמוקרטיה הסתכל על אברהם אבותנו הם חיו בסביבות עוינות אך תמיד היו כפופים לשם יתברך מהומות בעם תמיד היו ותמיד יהיו אך לפחות שיהיו לשם שמיים אני מוסרת שאני אפילו לא דתייה אך בהחלט מאמינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך הרי שרון נבחר משמיים
אוהד,
תל אביב,
17/01/05 20:18
|
ורבין לפניו. אז למה אתם מתלוננים. ועוד הצעה, אם אתם מעוניינים להוכיח כי יש אלוהים, אל תצביעו, הרי בשמיים בוחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''את משרתך קיבלת משמיים''?!
ירושלמית,
17/01/05 18:15
|
למיטב זכרוני, את משרתו קיבל כב' ראש העיר דווקא בהליך דמוקרטי. אני לא שמעתי על כך שה' מחלק משרות בעיריית ירושלים. בכל מקרה - אם אמנם המשרה ניתנה לו משמיים, במטרה למנוע את המצעד - היו צריכים לדאוג שם למעלה למשרה אחרת, שכן זה פשוט לא בסמכותו למנוע את מצעד הגאווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שיפסקו לבלבל את השכל ההומאים
איציק,
17/01/05 12:05
|
אני לא מבין אותם מה הם רוצים להגיד בזה שמשהו השתבש אצלם ואנחנו נקבל אותם הרי זה לא יהיה לעולם אז בשביל מה כל זה הרי רוב הציבור נסלד מהם כולל החילונים אורי תהיה חזק ותעיף אותם לקבנימט פה יהיה המבחן שלך זה החלטה שלך בלעדית תהיה מוסרי עם דרכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטרייט? שמור את זה לעצמך!
יוגב,
18/01/05 09:44
|
למה אתה מנופף בזה בכל מקום: ברחובות, בטלוויזיה, בפרסומות ואפילו בתגובות לכתבות?
שמור את דעותיך החשוכות בדלת אמותיך וכולם יצאו נשכרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TZODEK 100%
TZE TAAMEH,
18/01/05 07:37
|
Trying to force their thoughts on rov tzibur shen yecholim laamod ba. I will never accept their ideas or thoughts. I will forever think they are deviant, and obnoxious, in addition that they are spreading NAGIF to the public.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אני,
17/01/05 13:53
|
כאחד שלא שומר שבת ואין לי חיבור לדתיים אני אומר מה כל ענין הגאווה זה בהחלט לא גאווה להיות הומו אבל אם החלטת להיות כזה שמור את זה לעצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, שמישהו כבר יזעק ''יהי אור''
Joe,
18/01/05 11:35
|
ויהי אור. תשמעו, החושך שקורן ממכם ממש מסנוור. כאילו, נחתתם מכוכב אחר? הלו....!!!!!!!!! ההומואים הם שכבת אוכ' מדוכאת (הומו זו קלל,. זה עלבון לאגו הגברי המאצ'ואיסטי, זה בושה) הם נלחמים בדיכוי וההשפלה על-ידי יציאה לרחוב והפגנת ענק של ''אנחנו גאים להיות גאים'' וכיו''ב. לגמרי לגיטימי בדמוקרטיה ובמשטר שומר חוק. איפה זה פוגע בך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טימטומם של ההומואים במלוא הדרו
סטרייט,
17/01/05 11:27
|
הם מטיפים לנו, הציבור בעל הנטיות הנורמליות, שאנו חשוכים ופרימיטיבים (הומופובים, בלשונם). הם שואפים לחנך אותנו לפתיחות כלפיהם, קבלתם לחברה, ולמנוע את קיפוחם. השאלה היא מה בדיוק מפריע להם? האם מישהו מפלה אותם לרעה או מתעניין במעשיהם בחדרי חדרים? הרבה אנשים, ולא רק דתיים, סוברים שהצניעות יפה לנושאים כאלה ולא על כל נטיה / סטיה / חריגה מהנורמה צריך לדווח בפומבי לכל דיכפין מטף ועד זקן ולהתפאר בזה. ברגע שמצניעים את הראוי להצניע הכל ''דופק'' כרגיל ומתייחסים אליך כאחד האדם! הבעיה של הקהילה ההומו לסבית היא שיש להם דחף מוזר ובלתי נשלט לעורר פרובוקציות וכעת הם עלו על הנוסחה כיצד להשניא את עצמם יותר על הציבור: לפגוע בליבו של קונצנזוס בין דתי מיתולוגי. אם זה לא טימטום מצידם אינני יודע מה זה, והדבר ישרת לא את מטרותיהם אלא את מטרות המואסים בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ראוייה שהכותרת שלה לא
ל"ת
עושה אתה צדק.,
17/01/05 13:14
|
|
 |
4.
אבל אם הוא לא יכול-
גדי,
17/01/05 11:26
|
אז הוא לא יכול! למה להקשות על לפוליאנסקי. הוא לא רוצה בזה גם הוא- אבל אין בידו לעשות כלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגדי
אמיר,
17/01/05 14:05
|
אם הוא לא יכול אז מי יכול אם אנחנו כפופים בידיי מיעוט אחר אז למה בכלל יש לנו נציגים אולי חבל לשם מהמיסים שלנו לציגים אני חושבת שמחובתו של נציג לייצג את עמו ואם הוא נבחר בשל המדיניות הדתית שלו אז אל לו לפחד אחרת היו בוחרים בטומי לפיד או שריד הוא חייב להגן על העמדות שלו והכי חשוב אתם יודעים מהי ערכה של ירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה פשוט לא בסמכותו
לגדי,
17/01/05 18:17
|
הוא אמנם ''נציג העם'' (או, יותר נכון, נציג הבוחרים הירושלמים) אבל תפקידו אינו כולל סמכויות שהיו מאפשרות לו למנוע את מצעד הגאווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מספיק מצעד הבושה בת''א
רוני,
ר''ג,
17/01/05 09:37
|
למה צריך לטרטר את חולי הנפש האלו גם לת''א וגם לי-ם מספיק שיחגגו בת''א וגם זה יותר מידי!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם רוצים יותר לעשות רע ולפגוע
tbh,
17/01/05 14:08
|
זה הרי בכוונה הם לא קיבלנו מספיק תשומת לב לא הרגישו שמשהו הסתכל אלהם זהו ערכה של טומאה לטמא ולטמא כל אחד יבוא היום שלו אם אתם חושבים שהם מאושרים תאמינו לי שלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולה נפש אתה בעצמך.
ל"ת
ששון,
17/01/05 10:37
|
|
 |
אז מה הם בדיוק?
שרון,
פ''ת,
17/01/05 13:09
|
או. קיי לא יפה לכנות אותם חולי נפש אבל תסביר לי בדיוק מה הם ? מה שהם עושים עם עצמם אין לי בעיה עם זה אלו החיים שלהם. אבל למה להפגין בצורה כזאת בוטה ברחוב מה הם מראים בזה שהם רוקדים עירומים ברחובות העיר מה זה קשור להעדפה המינית שלהם ???
אם מאשרים להם לעשות את המצעד ברחובות ת''א למה הם צריכים גם להגיע לי-ם שיוציאו סטיקרים אנחנו הומויים וזהו מספיק לא??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הם?!? אנשים. כמוך
Joe,
18/01/05 11:45
|
מה הבעיה שלכם? אתן נשים, נכון? חגית, שרון, tbh אתן יודעות שעד מלפני כמה עשורים נשים דוכאו והושפלו וזה היה נורמה לכל דבר, נכון? היום בחורה הולכת ברחוב וכל אידיוט יכול לצעוק לה מלים גסות ולהשפיל אותה למרות שהיא בסה''כ הולכת ברחוב. וואו, ממש מגיע לה. אז נחשו מה - להומואים עושים את אותו הדבר. כשהילד הוא קצת נשי, לדוגמא, כי ככה הוא נ-ו-ל-ד, אין אדם אחד בעולם שיעצור חבורת נערים מלהתגודד סביבו ולפגוע בו. זה מותר את מבינה, כי זו טומאה. הם חולי נפש. כי הילד הזה יגדל להיות רע ולרצות לפגוע. כי אסור לילד הזה להיות מאושר. כן, תאמינו לה. הרבה לא מרשים שהילד הזה יהיה מאושר. כמו ההורים שלו למשל. גם לאישה הזו, בהתחלה, החצופה, שחשבה שמותר לה לבנות קריירה ולהתחרות בשוק העבודה עם גברים כשווה היו מתייחסים לא יפה. והנשים ניצחו את נורמות הדיכוי. וכך גם יקרה להומואים. אני לא הומו, אבל אני לא מסוגל לסבול חוסר רגישות. מבחינתי, זו יהדותי. הרגישות שלי לאחרים היא הדרך שלי לסגוד ולהשתעבד ולקיים את המצוות של אלוהים. תתביישו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל JOE
שרון,
פ''ת,
19/01/05 09:15
|
בחורה שהולכת ברחוב וקוראים לה בשמות היא זו שגורמת זאת לעצמה בכך שהיא חושפת את הגוף שלה לכל הציבור ברחוב ,מספיק אפילו מכנס שמתחיל אחרי התחתונים כדי שיזרקו לה מילים .... אבל לא על זה מדובר, אני חרדית ואין לי בעיה עם ההומויים והלסביות (יש במשרד שאני עובדת הומו אף אחד לא מסתכל עליו בצורה שונה )הבעיה היא לא איתם אלא עם התהלוכה שהם מציגים ברחובות בעירום שזה לא קשור בכלל להעדפה המינית שלהם, מבחינתי זוהי סטיה וזכות כל אדם ללכת באיזה דרך שהוא רוצה אבל שלא ינפנף בזה ברחובות העיר בצורה שכזו וע''כ אמרו כבר תוציאו סטיקרים ''אני הומו /לסבית גאה ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אחת הכותבות
אני,
18/01/05 14:08
|
שאתה הגבת אלי הכתבה שלך מענינית ועינינית במרבית הנקודות אתה צודק אך סך הכל אמרתי שכל אחד ינהג בביתו איך שהוא רוצה ושלא יעשה מצעדי גאווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך שרון
ל"ת
חגית,
בת ים,
17/01/05 16:19
|
|
 |
2.
בתור חילונית-פשוט מזויע לחשוב
ל"ת
זה בירושלים,
17/01/05 09:27
|
|
 |
חילונית עאלק...חחח...
חושף חרדים,
17/01/05 10:38
|
|
 |
לחושף חרדים
hdtk,
17/01/05 14:11
|
כנראה שגם לך יש עוד מה ללמוד אני לא חרדי ואפילו לא דתי או מסרתי וכן אני עדין מזעזע זה מגעיל ומיותר שכל אחד יחיה בבית שלו איך שהוא רוצה אבל למה לעשות פרדה מצעדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון. אני לא דתיה במיוחד,
ל"ת
אך בהחלט חושבת,
17/01/05 13:13
|
|
 |
1.
ראש העיר הוא של כולם.
שושה141,
17/01/05 09:14
|
הוא לא יכול להכנע לחלק מהתושבים שלו על חשבון האחרים. זה כמו שקבוצת צמחונים היתה דורשת מראש העיר לסגור את הסטקיות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון, זה כמו שקבוצת צימחוני
ש,
ש,
17/01/05 19:34
|
תבקש שלא ישחטו להם פרות בכביש ליד הבית שלהם.... ממש לא בסדר להכריח ולכפות על אנשים לראות ולשמוע על הסטייה הנ''ל. ואם זו לא כפייה אז מהי כפייה. לעצור את הצעדה הזו. זה לא כפייה כי אם התגוננות מפניה. הם יכולים לעשות מה שהם רוצים לעצמם, ואף אחד לא יפריע. אבל מה הם רוצים ממני ומהעיר שלי????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו, שזה לא רק העיר ''שלך''.
שושה141,
18/01/05 00:37
|
לצערך יש לך שותפים, ומה לעשות שהם לא חושבים אותו דבר כמוך. אני מתערבת שהמצעד לא יעבור במאה שערים או בשכונות חרדיות אלא בחלקים החילוניים של ירושלים. וכמו שחילוני לא ינסה להפסיק דברים שחרדי עושה ברחוב בחגים כמו הקמת סוכות, מנהגי כפרות, הגעלת כלים ושאר מנהגים שעושים בחוץ, כל זמן שזה באזור דתי, אין סיבה שימנעו מקהל חילוני, שכאמור הוא שווה זכויות בעיר, לעשות כרצונו בחלקים החילוניים של העיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו, שזה לא רק העיר ''שלך''
with GUSHPANKA,
SHOSHELE,
18/01/05 07:31
|
They are proud to parade their wares in public, and put you know what you know where. It is the actual process of EVOLUTION in progress not theory , tartei mashma. Bemet NAOR MEOD
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קשור, לא לענין ומתנשא מאד..
שושה141,
20/01/05 09:19
|
|
 |
ZU NAORA
ל"ת
VEZU SRACHA,
18/01/05 07:25
|
|