 |
14.
זה החיים שלהם
אז שיעברו באדום,
18/07/05 14:10
|
אני לא מבין מה אתם מנסים לענות לכל ה''חרדים'' כאן שמנסים לשאול ''אבל יש פחות רציחות'' , אז מה כשהילדים שלהם יהיו משותקים (חס וחלילה) הם יוכלו להגיד לעצמם יש פחות רוצחים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כתושב חרדי
אברהם,
בני ברק,
27/01/05 09:46
|
הדברים בכתבה נכונים. אני קורא לאחי החרדים לא לנגח, ולהודות על האמת - העניין טעון תיקון מן השורש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הרבנים צריכים להתריע על חילול
יגאל כהן,
רחובות,
26/01/05 16:51
|
ה' שבדבר, שלא לדבר על : ''ונשמרתם מאד לנפשותכם''. והדבר ברור למבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כתבה צודקת בהחלט ולא בקטע גזען
צוף,
פת,
26/01/05 13:36
|
כנוסעת אני פוקחת אלף עיניים בכביש, שמא מישהו יקפוץ לי לכביש או איזה רכב יתפרץ לי לנתיב אין לתושבי בב חשש מהכביש. כל יום אני עוברת מבב וחבל על הזמן. אני מתפללת לשלומי קודם כל שהיום אגיע בשלום הביתה. כך מידי יום. ומשום מה אין פקחים כמעט למרות שבאופן קבוע ישנן צמתים מועדות לפורענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה זה הקשקוש הזה?
מיכל,
26/01/05 12:45
|
אין מספיק צרות לדבר עליהן, לעשות מחקרים על למה קורות תאונות הדרכים בכלל????? תעזבו אתכם מסקרים של אנשים משועממים שאין להם בדיוק מה לעשות עם כסף, וכן הם מקבלים על זה המון המון כסף... תמצאו מחקרים אחרים לעשות עליהם, אולי תבררו למה באות מחלות לעולם? סרטן? נראה לי קצת יותר מעניין מסקר על ''איזה קבוצת אנשים במדינה עוברת הרבה יותר באדום - חרדים או חילונים?'' נו, באמת, מה נסגר אתכם? אין לכם מה לעשות אני אומרת לכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ביזבוז כסף
שלמה,
ירושלים,
26/01/05 10:00
|
הסיבה היחידה ולא צריך להיות איינשטין בשביל זה היא שפשוט יותר צפוף ברחובות בני ברק כולל על המידרכות אז מספיק אם המחקרים השטותים של מהיכן משתין הדג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מחקר שרוצח יצא מבר אילן...
ל"ת
מי צורך סמים?,
26/01/05 08:43
|
|
 |
7.
לא עוצרים באדום, רק באדומה
יוסי,
26/01/05 02:21
|
|
 |
6.
מחקר מקיף שנעשה אשתקד מגלה
אהרן,
25/01/05 22:26
|
ש- 48% מהחרדים החוצים את הכביש עושים זאת בפחות מ-40 שניות, 17% בפחות מ- 30 שניות, והייתר רצים כמו משוגעים. המחקר הזה נעשה ע''י חמותי הישישה ממרפסת ביתה ברח' חזון איש בבני ברק, במשך חודשים ארוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה נכון אבל לא מהסיבה הגזענית
שמערל חשין,
בתי נייטין,
25/01/05 19:33
|
שנכתב במחקר.
הסיבה היא, מכיון שבריכוזים החרדיים הכביש סגור בשבת, ולכן כולם הולכים על הכביש פעם בשבוע. ואז המחסום הפסיכולוגי לגבי הסיכונים של 'כביש' יורדים. וזו התוצאה.
קאפיש מזרוחניקים?
נ.ב. יבורכו העוסקים בצרכי ציבור באמונה ובהם 'אור ירוק' המכניסים מודעות למנהג נפסד זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמע הגיוני ומוכר
ל"ת
hgi,
26/01/05 19:29
|
|
 |
כמו תמיד חשין צודק
ל"ת
שלומי א.,
25/01/05 23:49
|
|
 |
4.
מלאים שנאה
יהושע,
עולה חדש,
25/01/05 17:30
|
בשבע עיניים אני מחכה לכל אלו המלאים שנאה ורעל נגד כל אשר בשם חרדי יכונה לזעוק ולצעוק ולקלל ולרדת באש וגפרית על ציבור החרדי כולו. הרי כל החדשות והעיתונות מלאים יום יומי עם כל מיני רציחות מעשי אונס ובכלל מעשים הכי גרועים שאנוש יכול להעלות על דעתו: האב הרג את בנו, הפקיד אנס החיילת, הצעיר הרג את חברתו לשעבר, הסבא אנם נכדתו בת ה4, התלמיד דקר את רבו, וכו' וכו' אשר היריעה תקצר מלהכיל. הרי רק בן אדם עיוור וטיפש עוד לא הבחין שחלומותיהם המתוקות של מייסדי המדינה להקים ציבור חילוני אבל מושכלי ואנושי ומוסרי על רקע יהדות לאומתית פג זה זמן רב, אין כאן לא מדינת ישראל, לא מוסריים ולא מושכלים אלא חברת גוים לוקקת אשפתות וטובעת בבוץ של זימה ושפיכת דמים. במצב כזה מובן ששונאי שומרי תרי''ג מצוות יאחזו בכל קש וגבבא שיפול לצידם כל מה שיש בה בכדי להשמיץ הציבור החרדי ולומר: ראיתם? רוצחים? אנסים? סמים? אלימים? בכלל לא........ אף החרדים הפרמטיווים חוצים בקו האדום...ואגב ההסבר פשוט: בני ברק הרבה יותר צפוף מרמת גן. ברמת גן תראה ילד פעם בחצי שנה וכלב (כולל הצואה) בכל חצי מטר. מאידך בבני ברק כלבים אין בה אבל ילדי בית ישראל יש בה. מה נעשה והפרמטיווים מעדיפים את הילד על פני הכלב.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהושע, שים לב לדברי הרב שרלו
אברום,
25/01/05 23:35
|
הוא כתב במדור זה מאמר שהוקדש למדוחיהם של רבנים חרדים ש''נגעו'' בפונות - נשים שנתנו בהם אמון. אתה יכול להסביר מדוע היה צורך במאמר כזה?
עם זאת אני מסכים שהמחקר הזה נראה מפוקפק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברום שים לב
יהושע,
26/01/05 13:49
|
קודם כל לדעתי המחקר הזה דוקא כן נכון ובגלל הסיבה שהסברתי ועוד סיבות. שנית אם למצוא חטאים בעולם החרדים אמרת, יש בידי להמציא לך עובדות מעין אלה שהיזכרת כהנה וכהנה. עם זאת כל מה שכתבתי (אם בכלל קראת) במקומן עומדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הבעיה אצל החרדים חינוך ומודעות
משה,
25/01/05 15:13
|
הרי באופן עקרוני על פי ההלכה חייבים לכבד את חוקי התנועה משום הציווי החשוב ''ונשמרתם מאוד לנפשותיכם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הבעיה אצל החרדים חינוך ומודעות
משה,
25/01/05 15:13
|
הרי באופן עקרוני על פי ההלכה חייבים לכבד את חוקי התנועה משום הציווי החשוב ''ונשמרתם מאוד לנפשותיכם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
איזה ''מחקר''!
חיים,
אור יהודה,
25/01/05 14:58
|
ארולי תעשי מחקר היכן רוצחים יותר אצל החילונים או אצל החרדים? היכן מדרדרים נשים לתהום יחד עם ילדיהם אצל חילונים או אצל חרדים? היכן מתאבדים יותר אצל חרדים או אצל חילונים? היכן שורפים יותר בעלי חיים בעודם בחיים אצל חרדים או אצל חילונים? היכן נשים חוששות יותר לחייהן אצל חרדים או אצל חילונים? היכן האלימות רבה יותר אצל חרדים או אצל חילונים? ואותך מעניין אור אדום?! מאיפה נפלת מהירח? המסקנות שלך מטופשות בדיוק כמו נושא ה''מחקר'' שלך ובשאלות שהעלתי יש די כדי לדחות אותן על הסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שלמדת כי
ל"ת
ההגנה הטובה,
היא ההתקפה,
25/01/05 18:24
|
|