 |
125.
הדגלים של חבד-קילקלו מאד
ל"ת
ישי,
02/02/05 14:13
|
|
 |
124.
מה רע במשאל עם
משה,
31/01/05 16:43
|
טרם הצלחתי להבין מה רע במשאל עם. קיבלתי עשרות הסברים מדוע משאל עם אינו נצרך (לא היה משאל כשהלכו להתיישב שם; הכנסת החליטה וזה מספיק ועוד) ואני בהחלט מודע לעובדה שלפי חוקי המדינה אין כל חובה לקיים משאל. אבל, כאמור, לא הבנתי מה רע במשאל.
והרי כמה נקודות לטובתו של משאל: 1) אם, כדברי התומכים בהוצאת יהודים מבתיהם, רוב העם תומך בפינוי - זה יתבטא במשאל. כתוצאה מכך ההתנגדות לפינוי תרד פלאים. ואם רוב העם מתנגד לפינוי - טוב, תמשיכו את הטיעון הזה לבד. 2) הציבור שמתנגד לפינוי וחש נבגד ומרומה ירגיש שנותנים לו להתבטא. זה אולי לא נשמע כל כך חשוב (בטח לא חשוב כמו ''לצאת משם כבר, לעזאזל'') אבל כשמוציאים 8000 יהודים מבתיהם לצמיתות יש להתחשב ברגשות של אנשים. זהו צעד דראסטי ודרמתי ואסור לעשותו כלאחר יד. (כן, אפילו שאת ההתנחלויות הקימו כלאחר יד, עדיין מדובר באנשים ישראלים יהודים).
שאלות ותשובות: 1) גם אם יהיה משאל ורוב העם יצביע בעד ההתנתקות לא תקבלו את החלטת הרוב. תשובה - כמובן שיהיו כאלה שיאמרו שאסור להתנתק למרות החלטת הרוב, תמיד יש כאלה, אך אני מבטיחכם שההתנגדות לתכנית תרד בהמון. 2) כל מה שצריך כדי שהתוכנית לא תעבור במשאל זה שהתומכים יישבו בבית (כמו שקרה, אולי, בהצבעת חברי הליכוד) והמתנחלים בונים על זה. תשובה - הטיעון הזה בעצם אומר שהמתנגדים לפינוי ינסו להתנגד לפינוי. זה אולי לא כל כך נחמד, אבל תודו שזה לא ממש מפתיע, ואפילו די הגיוני, ואפילו (תתכוננו) - הוגן. 3) משאל ישבש את הלו''ז של התכנית. תשובה - נו בחייכם. 35 שנה חיכינו. עוד חודש חודשיים זה כל כך נורא? 4) משאל יערער את כל הענף הדמוקרטי שמדינת ישראל נשענת עליו. (''דמוקרטיה פרלמנטרית ייצוגית'') תשובה - נו באמת. בשבדיה עשו משאל לפני כ-3 שנים בקשר לשאלה האם להצטרף לאיחוד האירופי וראו זה פלא - באנציקלופדיה שבדיה עדיין רשומה כדמוקרטיה. איפה יעשו משאל עם אם לא בדמוקרטיה - באיראן?
לסיכום: כשרוצים לעשות פעולה כל כך קיצונית כמו סילוק תושבים יהודים מבתיהם ראוי לעשות מעל ומעבר כדי להימנע מיצירת קרע בעם. זה לא איום. איש אינו מאיים בקרע בעם. זה חשש - חוששים מקרע. אז נכון שלפי החוק לא צריך משאל, אבל תאמינו לי - זה יכול רק לעזור. אז למה צריך משאל עם? לא צריך. כדאי. כדאי מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה אמת.
ל"ת
אחד שאכפת לו,
כדור הארץ,
31/01/05 20:55
|
|
 |
שאלות נוספות להבנה
אלון,
עומר,
31/01/05 20:02
|
יש לי שאלות נוספות שאולי יעזרו להבין מדוע אסור לבצע משאל עם: 1. האם במשטר בישראל אין דרך לקבלת החלטות והכרעות שהיתה נהוגה מאז קיומה ואשר באמצעותה התקבלו החלטות והכרעות גרליות לא פחות? מדוע נדרשת דרך חלופית לקבלת ההחלטות? 2. אם התשובה לשאלה 1 היא שההחלטה הנוכחית היא גורלית יותר, אז איך קובעים איזו הכרעה היא גורלית ונדרש עבורה משאל עם ואיזו לא? אולי גם לבצע משאל עם? אם התשובה לשאלה 1 היא שההחלטה נוכחית היא בניגוד למצע של הליכוד, אז: א. זה לא נכון כי שרון אמר כל הזמן שיבצע וויתורים כואבים. האם מצפים מראש ממשלה שיפרט במצע הבחירות שלו תכנית מפורטת? זה הרי לא יהיה נכון אסטרטגית וכנראה שתכנית כזו (מפורטת) עדיין לא היתה קיימת. ב. טענה זו היא שיא הצביעות (ולדעתי צביעות אינו מותרת ע''פ הדת). כי הרי לא היה ראש ממשלה אחד שקיים את המצע שלו. כמו כן, גם הורדת תרופות מצילות חיים וקיצוץ בסל הבריאות לא היו במצע. מדוע ההחלטה לפינוי אזרחים מבתיהם היא החלטה גורלית יותר מההחלטה של הורדת תרופות מצילות חיים מסל התרופות שתגרום ככל הנראה למוות של מספר לא מבוטל של אזרחים? האם רק כי האזרחים המפונים הם אלימים יותר ומאיימים יותר? או שאולי הממשלה צריכה להתחיל לבצע משאל עם בכל נושא? 3. עובדה היא שרב התומכים במשאל עם מאיימים שאם לא יהיה משאל עם, אז תפרוץ מלחמת אחים. המשמעות היא שרב אלה התומכים במשאל עם אינם מקבלים את דרך קבלת ההכרעות הקיימת בישראל כלומר אינם מקבלים את הדמוקרטיה בישראל. האם זה נכון שמשטר דמוקרטי יכנע לאיומים ודרישות של קבוצות אנשים שאינם מקבלים את המשטר? האם כניעה כזו לא תביא בוודאות לסופה של הדמקורטיה? 4. אם היה ידוע בוודאות שפינוי היישובים הללו ימנע מאות ואלפי קורבנות של חיילים ואזרחים ומאות אלפי משפחות שקולות ובנוסף תשפר בצורה משמעותית את איכות החיים בישראל של 6 מליון איש. האם מניעת עגמת הנפש של כל אותם נפגעים פוטנציאלים אינה חשובה יותר מעגמת הנפש של מספר אלפי אזרחים המפונים מבתיהם? ראש הממשלה ותומכי ההתנתקות חושבים כך ולכן החובה שלהם היא לבצע את ההתנתקות מהר ככל האפשר. 5. שאלות נוספות למחשבה לגבי החלטה על ביצוע משאל עם. מה תהיה המשמעות החוקית שלו? האם תוצאתו תחייב את הממשלה והכנסת? אם תוצאת משאל העם תהיה שונה מהחלטת הכנסת, האם המשמעות תהיה שלהחלטת הכנסת אין משמעות? אם כך למה שהכנסת תבטל את עצמה באמצעות משאל עם? מה המשמעות של תוצאת משאל העם לגבי העתיד? האם ההחלטה שלו היא סופית ואף ממשלה וכנסת לא יוכלו לעקוף אותו אלא רק באמצעות משאל עם אחר? במקרה של החלטה סופית שלילית, מה יהיה אם תהיה בעתיד כנסת עם רב ברור בעד התנתקות, האם למרות זאת היא תצטרך לבצע משאל עם? במקרה של החלטה זמנית, לכמה זמן תקפה ההחלטה? מה המשמעות של תוצאת משאל העם לגבי ההתנתקות הספציפית? האם היא תהיה רלוונטית לכל התנתקות גם בעתיד (גם אם היא תהיה חיובית?) או רק להתנקות הנוכחית? (גם אם היא תהיה שלילית?) האם מכל אלה, זה לא ברור שהסיכוי שהכנסת או הממשלה יקיימו משאל עם שואף ל-0? 6. ושוב אני חוזר לשאלה - מתי צריך לקיים משאל עם? האם הגורם היחידי הוא איומים? האם זה לא ברור שהיום זה יתחיל בנושא ההתנתקות, מחר זה ימשיך לעובדי ההסתדרות, מחרתיים לעבריינים, מאפייה וכו'...? האם למישהו נראה שכך אפשר לקיים מדינה?
לסיכום, לדעתי הפתרון הקל ביותר לשרון היה לבצע משאל עם כי יש רב ברור בעם, אבל נחישותו לא לבצע את משאל העם מראה מנהיגות אמיתית ועמידה אמיצה כנגד הדורשים להרוס את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעותי המנומקות
ד''ר לכימיה,
01/02/05 04:21
|
|
 |
123.
בהפגנת השמאל היו 400 אלף.
יעל זך מגרד,
31/01/05 16:13
|
זה רק מראה כמה שהרוב הוא בעד התנתקות, התקפלות , נסיגה , שלום ולהתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לשקר.... הנה עובדה!
חיה,
ב''ב,
31/01/05 21:33
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/805/001.html
כנסו לכאן ותראו........ לא יותר מ3000 איש בהפגנת השמאל......... לעומת פה שלא פחותמ150000 איש!!!! אז.... איפה הרוב!?!?!?!?!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לשקר... לא לרמות...
שטיקל,
בית שמש,
31/01/05 18:52
|
|
 |
122.
אז מה? בקושי 2% ביג דיל נמאסתם
ל"ת
יעקב,
31/01/05 16:08
|
|
 |
121.
כאיש שמאל מצדיע לציבור הימני
ד''ר אלדד שחם,
רחובות,
31/01/05 14:52
|
|
 |
תודה.
ר,
גינות שומרון,
31/01/05 16:48
|
|
 |
אני ד''ר לפיזיקה גרעינית
ד''ר לפיזיקה,
01/02/05 04:20
|
|
 |
120.
אם כל הונדליזים האנרכיה והגזל
משה,,
פתח תקווה,,
31/01/05 14:41
|
אתם עדיין מיעוט קומץ אספסוף קטן שמחרחר מלחמת אחים כולכם דחוף לטיפול פסיכיאטרי ואישפוז כפייתי נראה לי שברחתם מהספארי ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל...
יניר,
ארץ ישראל,
31/01/05 15:35
|
''קומץ האספסוף'' הזה הוא יותר מחצי מדינת ישראל. ופנים את זה שמאלן קטן שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר מומו ועכשיו הצחקתה אותי
משה,,
פתח תקווה,
31/01/05 16:20
|
|
 |
הרשע
Avi Ecuador,
31/01/05 15:51
|
|
 |
הטווס אחמד
Avi Ecuador,
31/01/05 15:13
|
אנו היהודים רגילים להיות מיעוט ועל נאצים כמוך שמענו ועברנו. גם הם הכלילו יהודים כגזע נחות. אז גם אנטישמי כמוך נעבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טווז אחמד טווז זבי לך תתניאק
משה ,,
פתח תקווה ,,
31/01/05 16:23
|
|
 |
למה חלאה כמוך דומה מוסא?
Avi Ecuador,
31/01/05 16:46
|
לאחד שכורתים לו את היד והוא צוחק, כורתים לו את הרגל והוא מתגלגל מצחוק, כורתים לו את הראש והוא לפני שמת מלגלג ואומר; ראו הגוף המכוער, אפילו ראש אין לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחליף טקליט בסרט הזה כבר היינו
משה,,
פתח תקווה ,,
31/01/05 17:18
|
וחלאה כמוך יותר קטן מהשלומי שלי , לא סופר אותך ממטר 0 ברבוע,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה טובה,,
דוד,
01/02/05 04:19
|
|
 |
119.
,תגובה לאורן 71
Avi Ecuador,
31/01/05 14:24
|
להתנתק כמו שהשמאל מבין זה לא הפרדה בין יהודים וערבים. עובדה, בקו הירוק הערבים נשארים והם נקראים ''מיעוט''. אז למה שיעשו ניקוי אתני ליהודים בשטחים?! שישארו בפלסטין את תקום חס וחלילה מדינה פלסטינית מערבית לירדן. ואם משהו יפגע בהם חס וחלילה שהם שם למחות את אלה שפוגעים בם עם עריהם ועליהם אם צריך או יותר הגיוני לעשות להם טרנספר. כשמענישים לא מענישים את הנרצח אלא את הרוצח, כשנותנים פרסים לא נותנים פרסים לרוצחים אלא למשפחות הנרצחים. וידידי, בלי קשר; התגובות בשם אבי אקוודור ב 98, 95, 92 הם של מתחזים שפלים, לא תמיד אני מגיב אליהם או מוצא אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 119
ד. שרון,
המרכז,
07/02/05 11:54
|
אכן מילים כדורבנות! ואם הם באמת כוונתם לשלום ולשקט אז מדוע שלא נגור בסמיכות אחד ליד השני, כדוגמת אום אלפחם וכל הכפרים והערים שבתוך הקו הירוק! כמו שאמרת למה לתת להם פרס! והרי עכשיו יש עם מי לדבר! והגיע הזמן לדבר אמת! כי זה לא בגלל שלא היה עם מי לדבר, אלא זוהי כנראה מחווה לאירופים, כי בזמנו האמריקאים התנגדו להינתקות, ואני בטוחה שגם עכשיו הם ממשיכים להתנגד ורק התקשורת היא שמפרסמת שכאילו כולם בעד. כי זה רוצונם של יפי הנפש שבינינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיזוק לתגובה
Avi Ecuador,
31/01/05 15:21
|
עותק:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/795/650.html פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפתה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפתה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משכנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שונרא נתקעת נהנת ובוכה
משה,,
פתח תקווה ,,
31/01/05 14:56
|
בלי קשר; התגובות בשם אבי אקוודור ב 98, 95, 92 הם של מתחזים שפלים , אכן Avi Ecuador, אתה מתחזה שפל ,מבדיקה שערכתי השארתה הרבה עקבות אז בבקשה ממך תפסיק עם כל ההתלהמות ודברי הבלע ואני לא אבקש שוב , בסופו של דבר יהיה פינוי ואז תצטרך לאכול את הכובע ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לבדוק!
Avi Ecuador,
31/01/05 15:10
|
לך לפסיכיטר שיקבע לך טרנספר למזרעה (ליד עכו, יש לך אחים שם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי ימניאק אני עוד יביא אותך
משה,,
פתח תקווה ,,
31/01/05 16:51
|
|
 |
אני מציע לך שכדאי שתשב בשקט
משה,,
פתח תקווה,,
31/01/05 16:31
|
אתה מתחיל לעלות לי על העצבים , Avi Ecuador, ראה הוזהרתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסא, גם לחיות השנאה עושה נזק.
ל"ת
Avi Ecuador,
31/01/05 17:33
|
|
 |
אבי במו ידך ירית לעצמך ברגליים
ל"ת
משה,,
פתח תקווה ,,
31/01/05 17:55
|
|
 |
118.
הפגנת הימין
יורם,
31/01/05 14:24
|
המתנחלים מנסים לעשות דה לגטימציה להחלטות ממשלה ריבונית בישראל וזוהי בגידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
go out of gaza
avi,
31/01/05 13:53
|
|
 |
avi,
גאה להיות יהודי,
31/01/05 16:50
|
Can you please explain me how is it that when you say setteles, you mean the Arabs in Gaza?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
שמחה ארליך מסמך אוטנטי!
סימה,
31/01/05 12:22
|
איך צדק שמחה ארליך , הוא בטח מתהפך בקברו כעט! עוד מישהו אמר ששרון כל כך מסוכן שהוא יכיף את הכנסת עם טנקים.אם אני לא טועה זה היה בן גוריון..ואני אומרת לכם שכל התחזיות לגבי האיש המסוכן הזה הם נכונות ,וזה מה שיהיה לנו .אני אומרת לכם. שזה יעבור לשמאל המחבק כעט גבומרנג...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
משאל עם תמורת ערבות לפינוי שקט
פרחיה,
31/01/05 11:26
|
בסדר. נכנעתי. נלך למשאל עם, מעל ראשה של הכנסת, אך יש להציב תנאי. ראשי ישע והמתנחלים המועמדים להתפנות יפקידו ערבות אישית, לפיה, אם ההתנתקות תאושר במשאל העם הם יקבלו אותה ויישמו אותה מיד. הם לא יטענו שאין רוב יהודי, שההחלטה התקבלה בקולות הערבים, השמאלנים, הגויים שעלו מרוסיה, ושאר עוכרי ישראל. הם יתחייבו להתפנות מיד מעצמם. אם יהיה צורך לערב את כוחות הבטחון בגלל התנגדות, אקטיבית או פסיבית, הם יאבדו את הערבון וגם ישללו מהם הפיצויים. הוגן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר ללא הודעה מוקדמת לאלתר
משה,,
פתח תקווה ,,
31/01/05 13:49
|
פרחיה אני מתפלא עלייך למה יש עם מי לדבר המתנחלים אינם מכרים שפת הידברות הם בנויים אך ורק על כוחניות חוליגניות וברבריות הם לא יכבדו שום הסכם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדרישה תהיה למשאל של יהודים בל
אריה,
31/01/05 12:23
|
של יהודים בלבד, ואולי גם של יהודים חובשי כיפה בלבד... אחרת, כדברייך, גם מישאל עם לא יהיה חוקי... הם לא מבינים שהבחילה שהם מעוררים בכל מי שאיננו ''הם'' היא כל כך גדולה שגם השמאלן הכי אפאתי גם עם ארבעים חום יקום ויילך לקלפי להראות להם שלא מי שצועק הכי חזק הוא גם זה שצודק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
אלה מלח הארץ. הם נלחמים עבורנו
ל"ת
דינה,
רמת גן,
31/01/05 10:24
|
|
 |
#98
Abergel,
B.Sheva,
31/01/05 15:17
|
We do not need someone to fight for us after he instigates the WRONG.Do not do wrong and then fight for it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גופרית וחומצה ולא מלח הארץ
משה,,
פתח תקווה,
31/01/05 11:21
|
דינה את ברמת גן אין לך מושג מה זה מלח הארץ ופטריוטי ,מתנחל בחיים לא היה ולא יהיה מלח הארץ מכוון שהוא בנוי אך ורק על הרס אנרכים וונדליזים שונה עמו במלוא מובן המלה והגרוע ביותר זה שהם המתנחלים כפוי טובה ואני אמנה לך חלק ממעללי המתנחלים ואת תשפטי , א נסיון לרצח קצין צה'ל שמתנחלים ניסו לדרוס ופגעו בו בכבנת תחילה , ב חבלה בצנרת מי שתיה ומניעת הספקת מיים לחיילים , ג חבלה ופנצ'רים ברכב הצלה של כוחות הביטחון וצה'ל קללות חוזרות ונישנות כגון נאצים גרמנים וחו'ל וכל זה בעת שחיילי צה'ל מגנים ושומרים על המתנחלים , והרשימה עוד ארוכה , האים הפראזיטים האלו מלח הארץ אבקש תגובה בגנות הכתבה שהעלת כולל היתנצלות בפני חיילי צה'ל. אין מנס מטרנספר למתנחלים הם סרטן בלב האומה לא ישק דבר על פי קומץ של חוליגנים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד רוצים לחטוף חיילים טרמפסטי
משה,,
פתח תקווה ,,
31/01/05 14:25
|
ם חוצפנים חושבים שהחיילים פריירים ויעלו איתם חיילי צה'ל לא להיתפתות ולעלות טרמפ עם מתנחלים אפשר לזהות אותם על פי הסטיקרים ודברי הנאצה והבלע שלהם, גם על חיילי צה'ל חל איסור מוחלט לקחת מתנחלים טרמפ ברכבם הפרטי או הצה'לי נא לדאוג ליבשם בצמתים ללא מיים כפי שהמתנחלים חיבלו בצנרת מי השתיה של חיילי צה'ל עין תחת עין שן תחת שן לא נישכח ולא ניסלח , המתנחלים עוכרי ושונאי ישראל ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דינה, אל תתיחסי למוסא
ל"ת
Avi Ecuador,
31/01/05 12:48
|
|
 |
עוד פעם הפליצו אותך משום מקום
משה,,
פתח תקווה,,
31/01/05 13:11
|
רשמתי לך חפס מי ינענע אותך זבל מחרחר מלחמת אחים , יאבו דארטה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כל הרעל שהצלחתם לגייס נגד
כולנו מתנחלים,
31/01/05 12:42
|
המתנחלים, ווואוווו בהחלט המתנחלים ''מסוכנים'' לבצע טרנספר. תתביש משה שגר באדמות ערבים במלבס, אתה סופר מתנחל. עידו, מסכן זרקו עליך אבן, תתכונן עוד מעט יגיעו הקסמים לישוב שלך, מהזה תתגעגע לאיזה אבן. מתנחל מראש העיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני משלם משכנתה אתם שודדים
משה,,
פתח תקווה,
31/01/05 13:38
|
אדמות לא לכם ומתנחלים חינם אין כסף ואתה רושם {אתה סופר מתנחל} אני מעולם לא פגעתי בפלסטינאי לא בזזתי ולא עשקתי ולמה שהמתנחלים יחיו על חשבון הזולת עד מתי יעלוזו פראזיטים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתנחלים אין שגיאות איומות
המורה נחמה.,
31/01/05 12:11
|
|
 |
נחמה זה שם של כינה
ל"ת
Avi Ecuador,
31/01/05 22:06
|
|
 |
והשעור הראשון ואהבת לרעך כמוך
משה,,
פתח תקווה,,
31/01/05 13:33
|
למתנחלים אין שגיאות ??? השגיאה האיומה של ממשלת ישראל שאספו את כל האספסוף נטול זהות ולאום מפרו ומבוליביה ועשתה עימם חסד ויהדה אותם והעלתה ארצה וגרמה לפוגרם עם המתנחלים הברברים משולחי רסן וכיום מנסים להשטלת ולהפוך קערה על פיה ארורר היום שנאספו כל ההומלסים היו צרכים להשאיר אותכם שם בג'ונגלים ברברים אוי לעבד כי ימלוך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והשעור הראשון ואהבת לרעך כמוך
משה,,
פתח תקווה,,
31/01/05 13:31
|
למתנחלים אין שגיאות ??? השגיאה האיומה של ממשלת ישראל שאספו את כל האספסוף נטול זהות ולאום מפרו ומבוליביה ועשתה עימם חסד ויהדה אותם והעלתה ארצה וגרמה לפוגרם עם המתנחלים הברברים משולחי רסן וכיום מנסים להשטלת ולהפוך קערה על פיה ארורר היום שנאספו כל ההומלסים היו צרכים להשאיר אותכם שם בג'ונגלים ברברים אוי לעבד כי ימלוך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה זרקו עלינו אבנים?
עידו,
אוהל,
31/01/05 10:43
|
וסגרו את זרם המים לחיילים ששומרו עליהם? וירקו על חיילים ושוטרים וקיללו אותם? ולמה פינצ'רו את הגלגלים של הג'יפים הצבאיים?
אם ככה הם נלחמים עבורנו, אז לא תודה. לא צריך שתילחמו, אנחנו מסתדרים מצויין בלעדיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
ל-93 היקר... - שחי בסרט!
יעקב,
י-ם,
31/01/05 10:17
|
ל-93 היקר.. הגיע הזמן שתלך לבלוקבאסטר הקרוב למקום מגוריך להחזיר את הסרט שאתה מצוי בו.. אינני יודע, אם יש ביכולתך לעשות את ההבחנה הבאה, אבל ננסה בכל אופן - הציבור הדתי לאומי הוא ציבור העובד במדינה,ומשלם מיסים כנראה יותר ממך.... לעומת זאת ישנם ציבורים אחרים, חרדים לדוג' שחרתו על דגלם שלא לעבוד, ואליהם תלונותך.. כהמשך לבורותך הבסיסית, הריני להביא לידיעתך שהתקצוב להתנחלויות, לא מושקע בבתים פרטיים וגינות אלא במרחבים ציבוריים ותשתיות, כמו בכל מקום אחר.. אבל ביננו מה משנה האמת, לעומת ההתנגחות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אתמול הפתרסמו הנתונים
חיים,
דרום,
31/01/05 10:39
|
כל התנחלות לא חוקית שהוקמה מאז 95 וסך הכל הכסף שהושקע בה. אין לי את הסכומים המדוייקים אבל הם נעו בין 2.5 מליון ל3.5 מליון. הכסף הזה יכל להיות מושגע בבטחון, בכלכלה או בתשתיות.
וכן, אם יש שם 150000 איש 24 שעות ביממה כנראה שאין להם עבודה והם חיים על חשבון כספי המיסים שלי. זה לא משנה אם הם מרוויחים יותר או פחות ממני, זה עדיין בזבוז הכסף שאני מרוויח בעבודה קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חים אתה ממש בור ועם הארץ
יונתן,
31/01/05 11:34
|
כי הציבור הדתי לאומי הוא היחיד שעוד מחזיק את המדינה הזאת שפויה! החרדים לא עובדים לא אכפת להם, הציונות החילונית קורסת מכל הצדדים ותראה את התוצאות בחינוך שלכם- דקירות, גניבות, קללות וכו'. את זה אין בבית הספר הדתיים!!! וכולנו עובדים בדיוק כמוך אז תפסיק להאשים 150000 אנשים אידיאליסטים שבמקום לבוא ולנוח בבית אחרי יום עבודה הם קרעו את התחת מכל הארץ בשביל להגיע להפגנה!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הולך בבתי ספר דתיים
חיים,
דרום,
31/01/05 16:49
|
לא תוקפים מורים כי יש מישהו אחר שאפשר להוציא עליו את העצבים - חיילי צה''ל ובמקרה של מתנחלי חברון - החיילים והסוחרים הערבים וכל מי שנכלא בדרכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
The big march
Abergel,
Thessaloniky,
31/01/05 09:48
|
While some protest,the grand majority stays home and decently and wisely approves the disengagement.Do we really want peace or we want to eternalise our problem with the Palestinians ?Let's have the courage and the stomach to show to the world that we mean business .If G'ds forbid the disengagement fails ,I shall hide my Israeli identity while abroad
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
למעריב, 92 הוא מתחזה
Avi Ecuador,
31/01/05 09:39
|
|
 |
אתה הורג אותי, בחיי
דוד,
31/01/05 10:29
|
|
 |
110.
ממה השמאלנים פוחדים??!!
רבין,
חיפה,
31/01/05 09:30
|
יש בארץ הזאות עליתה שמאלנית שהיא בקושי 10% מהעם שמחשיבה את שאר העם לאספסוף מטומטם ובכך מצדיקה את הפעולות שהיא עשה כדי להשתיק את שאר העם כמו למשל מניעת פרסם היום באתרים כמו נענע ווואלה ובכלל כל ערוצי הטלויזיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פוחדים מרצח פוליטי נוסף
אבי,
31/01/05 09:46
|
ראיתי את השלטים שהניפו שם בהפגנה ''הדיקטטור'' , ''אנטיוכוס'' , ''טיטוס'' כל מה שהיה חסר שם זה שרון במדי קצין אס.אס
אחרי הרצח אתם תגידו שזה עשב שוטה ואתם מתנגדים לאלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
פרזיטים! תמצאו עבודה!
חיים,
דרום,
31/01/05 09:20
|
150 אלם איש שאין להם מה לעשות בחיי היום יום. אין עבודה, אין שכל, אין דאגות. לא פלא שהם הולכים להפגין, כשהם חיים בשטחים המדינה משלמת להם על הכל וחבל להם לאבד את כל זה. לא צריך לפנות אותם בכלל. כל מה שצריך לעשות זה להפסיק את התיקצוב העצום להתנחלויות והם יעזבו לבד. פשוט לסגור להם את ברז המזומנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
יא חתיכת חנפן!
Avi Ecuador,
31/01/05 09:13
|
בחיים אני לא אהיה חבר שלך! יא מוסא! קולי צואתי שכמוך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהשיר שמישהו כתב עליך
ל"ת
מאוד נהניתי,
31/01/05 09:24
|
|
 |
107.
לאבי ידידי
משה,
פתח תקווה,
31/01/05 09:11
|
אבי, אני מקווה מאוד שתקרא את המסר שלי. רציתי להציע לך שנתפייס ונסיים את ההתנצחות האווילית ביננו. אני מצטער אם פגעתי בך בדברי בעבר. אמנם אנו חלוקים בדיעותינו אך עדיין אנו יכולים להתיחס אחד לשני בכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi Ecuador,חפס מי ינענע אותך
משה,,
פתח תקווה ,,
31/01/05 11:26
|
|
 |
אתה מנהל דו שיח עם עצמך?!
Avi Ecuador,
31/01/05 15:33
|
טרנספר מהיר למזרעה בבקשה! תגיד שדוקטור דוליטל המליץ, גם שרצים מקבלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
דין נצרים כדין תל אביב
אריק שרון,
31/01/05 09:08
|
הי חברים כותב אליכםן אריק שרון. סוכנים אמריקאים כלאו אותי ושמו במקומי כפיל מהונדס גנטית שמבצע את מה שהם רוצים. ברור לכם שאני לא הייתי מעלה על דעתי תוכנית מטורפת כזאת הרי אני הקמתי את היישובים האלה. בואו לשחרר אותי ונגלה לעולם מה האמריקאים עולל לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לאשפז אותך דחוף
ל"ת
ש.ז,
31/01/05 12:19
|
|
 |
105.
אתמול נולד עם חדש !!!!!
דוד,
31/01/05 09:03
|
הפלשתינים בראו לעצמם דגל ואנחנו הפנמנו שעכשיו הם עם. ולכל עם מגיעה מדינה משלו. אתמול ראיתי דגל חדש. דגל כתום-שחור. ואני עם דיגלי הכחול-לבן מסיר את הכובע. עם חדש נולד ! בכל מאודי איאבק שתהיה לו מדינה משלו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
אנחנו לא קומץ!
spin4,
נתניה,
31/01/05 08:54
|
אנחנו הרוב והרוב קובע לא תהיה התנתקות כי זה לא מוסרי ויהודים עושים דברים מוסריים לכן לא תהיה התנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקודה מעניינת, ידידי
מנחם,
31/01/05 09:16
|
|
 |
150,000 הם רוב בארץ...
YZ,
31/01/05 09:16
|
כמו שהסונים היו רוב בעיראק.
רק שאנו בישראל וכאן הרוב באמת הוא הקובע (אם כי, לדעתי, יש להתחשב ברצון המיעוט לארץ ישראל השלמה ולהשאיר את אלו שגרים בעזה, להמשיך ולגור שם גם אחרי ההינתקות ולא לפנות אותם בכח. על זה נאמר ''רצונו של אדם - כבודו'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
150000חובשי כיפות מנותקים מהעם
ששון,
31/01/05 08:51
|
יש להם דגל יש להם מועצה (ממשלה) יש להם דובר הם מדינה בתוך מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודאי
אודי,
31/01/05 11:22
|
נו בטח הם מופלים לרעה לפחות כמו הערבים אז הם מתאגדים כאפליה מתקנת כמו ההבתדרויות למיניהם. הבג''ץ מנוכר וכל הגופים הדומים לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסר להם רק צבא כמו החיזבאללה
ל"ת
הבנתי,
31/01/05 08:58
|
|
 |
תמשיך לעשות 2 ילדים וכלב ויסתב
אריה,
31/01/05 08:57
|
|
 |
102.
6 מיליון רוצים התנתקות
דני,
רחובות,
31/01/05 08:24
|
|
 |
תגוב ל- 86
ד. שרון,
המרכז,
31/01/05 09:29
|
אם 6 מליונים רוצים התנתקות, אז מדוע לא ללכת למשאל עם?? כי אתם יודעים שאין לכם אפילו מליון אחד בעד ההתנתקות, ולכן אתם רק זורקים מילים שאין להם כל כיסוי, למשל כמו הסקרים שלדעתי הם שקרים, כמו שהיה פעם ממשלת הסקרים, נשמע מוכר? דבר שני מה ההבדל בין התנחלויות שהיו ב- 1948 לבין ההתנחלויות שאתם מתים לראות אותם מפונים! למה כי זה לא השמאל הקים אותם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ה''קובץ'' מכתיב? משאל עם?
levos,
31/01/05 09:19
|
אם כולם בטוחים שהרוב בעד התנתקות למה מההתחלה לא הסכימו למשאל עם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראיתי הפגנה של 12 שמאלנים
ראיתי בעצמי,
31/01/05 09:17
|
|
 |
גם אם תספור את הערבים פעמיים,
ל"ת
(כולל המתים),
לא תגיע ל600,
31/01/05 09:04
|
|
 |
ברור שלא אבל הם מומחים
!!!!,
31/01/05 09:00
|
|
 |
מי קבע?
שרון,
31/01/05 08:54
|
אתה מדבר שטויות ! אתם הקומץ! ואנחנו רוצים משאל עם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה אתם פוחדים מבחירות?
spin4,
נתניה,
31/01/05 08:53
|
תלך לבחירות תוכיח שז מה שהעם רוצה מה שלא תצליח כי הקביעה שלך לא נכונה עובדה מצנע נפל על המצע הזה ונחל תבוסה מוחצת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
למה אין הפגנות תמיכה של השמאל?
עידן,
31/01/05 07:49
|
הרי הרוב הגדול שייך לשמאל, וההתנתקות היא נחלת רוב העם. קדימה להתעורר - הפגנה בכיכר רבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי תמיד מפגינים אלו ...
YZ,
31/01/05 09:22
|
שהולכים ''להפסיד'' משהו. עוד לא ראיתי כאלו שמפגינים כשהם הולכים ''להרויח'' משהו.
אם למשל, מעלים את מחיר הלחם, יהיו הרבה שיפגינו נגד. אם יורידו את מחיר הלחם, סביר להניח שלא תראה כאלו שמפגינים בעד ההורדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב העם תומך בהתנתקות=בדיחה
ל"ת
אלון,
באר שבע,
31/01/05 08:37
|
|
 |
הרוב שייך לשמאל ?
מיכל,
ת''א,
31/01/05 08:34
|
אני מתפלא בכל פעם לגלות את מידת השכנוע העצמי שהשמאל מאמץ לעצמו - באומרו דברי הבל ומשאלות לב. אינפורמציה אלטרנטיבית ברוח העתון ''קומסומולסקאיה פראבדה'' נוחו עדן . משהו וירטואלי והזוי לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם תומך בנוחות
אלי,
31/01/05 08:11
|
רציתי לומר לעידן שהעם תומך בנוחות בדיוק כמו החלומות לפני אוסלו, וכנראה שעד שאתם לא תתחילו לחטוף פצמרי''ם - אסימון הריחוף לא יפול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
יש עוד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
31/01/05 07:43
|
הרבה תומכי המיתנחלים נישארו בבית ומיספרם מגיע לפחות לעשרים אלף אים לא יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחשבון
תרגיל,
31/01/05 09:26
|
|
 |
99.
פשרה הוגנת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
31/01/05 07:39
|
להחזיר רק את נצרים כפר דרום אלמוג את גוש קטיף וישובי צפון הרצועה להשאיר בריבונות ישראלבגוש קטיף וישובי צפון הרצועה ניתן לפתח מבחינה כלכלית מדינית ביטחונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
הם מנותקים מהעם!!!!
מירב,
31/01/05 07:39
|
אני ימנית מתונה, ואני תומכת בהתנתקות. רוב העם ע''פ כל הסקרים תומך בהתנתקות. מעולם לא התבצע כאן משאל עם, לא כשסיני פונתה, לא כשיצאו למלחמה, לא כשעשו שלום. זו דמוקרטיה פרלמנטרית, ואריק שרון אמר עוד טרם הבחירות שיהיו ויתורים כואבים, אני הקשבתי לו והצבעתי עבורו. הם מנותקים, והאמת.... עד עכשיו הייתה לי הרבה סימפטיה אליהם. עכשיו עם כל האיומים, הסרבנות והאלימות- הם רק מרחיקים אותי ודומים לי- חילונים אוהבי המדינה, וחבל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לימנית מתונה
יוסי,
מרכז,
31/01/05 11:25
|
כמה עובדות : 1. כאשר פינו את סיני עשו זאת בהסכם עם המדינה הערבית הגדולה והחשובה באזור. 2. זה נעשה תמורת הסכם חתום ותמורת ערבויות בינלאומיות . 3. נקבע גבול ואנשים לא עוברים . 4. פונה סה''כ ( עם הרבה כאב ) יישוב אחד יחסית צעיר עם כ-2000 איש. לעומת זאת : 1. הפינוי נעשה בצורה חד צדדית ללא הסכם . 2. אין מדינה ואין מי שיבטיח לנו שהטרור לא ישלוט שם . 3 מדינות העולם לא נותנות שום ערבויות ולא מתערבות. 4. לא תהיה התנתקות אלא רק פינוי , ערבים במאות אפלים ימשיכו להיכנס למדינת ישראל , גניבות הרכב , הפריצות לבתים , האלימות , מקומות העבודה החסרים , והמחבלים בפוטנציה ובפועל ימשיכו לפקוד אותנו מדי יום. 5 אנו מדברים שבסופו של תהליך יפונו כ-250,000 בני אדם , חלקם דור שלישי במקום שהתיישבו כחוק בשליחות של כל ממשלות ישראל . 6. המתיישבים הם הציונים האמיתיים של הדור הזה , מלח הארץ , תוכלי למצוא אותם בכל היחידות המובחרות וההתנדבותיות , להגיד עליהם סרבנים זה או אי ידעה במיקרה הטוב או רשעות במיקרה הרע. 7 הטענה לגבי דמוקרטיה פרלמנטרית היא לא רלוונטית , אני יכול להצביע על כמה וכמה משטרים חשוכים ודיקטטורים שנבנו ע''י ''דמוקרטיה פרלמנטרית '' ואני לא רוצה להזכיר אותם כדי שלא יגידו שאני מסית. 8. אם יש רוב כזה ברור בעד ההתקפלות / בריחה , למה שרון פוחד ללכת לעם ולבקש את אישורו ? אולי הוא והחושבים כמוהו במיעוט מזהיר ?
זהו קצת חומר למחשבה . אם תרצי עוד מידע אשמח לספק אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת לגמריי
דני,
31/01/05 09:20
|
|
 |
זו לא דמוקרטיה
spin4,
נתניה,
31/01/05 08:51
|
משלת ישראל הוקמה כשלטון דמוקרטי ומה שראש הממשלה עשה זה הרס השלטון שהוא עצמו שולט בו שהרי לפי צעדיו כל החלטה שיש בממשלה יפטר את כל השרים ישאר לבד ויעביר איזה חוק שהוא רוצה לזה קוראים דיקטטורה יקירתי ההוזה מתונה. בחירות היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סילוף עובדות
YZ,
31/01/05 09:31
|
ראש הממשלה מתווה מדיניות. אם מתברר לו שבממשלתו ישנם כאלו שמתנגדים למדיניות זו, זכות להחליף אותם באחרים. זה נכון לגבי כל ממשלה וכל עניין. במקרה של ההנתקות, מדיניות זו של הממשלה, שבראשה עומד אריאל שרון, קיבלה את אישור הכנסת. אנו בדמוקרטיה פרלנטרית זו הכן הדמוקרטיה.
זכותה (ואולי חובתה) של כל אופוזיציה (המייצגת אותך ואחרים כמוך) לפעול להפלת הממשלה אם ע''י אי-אמון ואם ע''י בחירות. אלו הם כללי המשחק. משאל עם לא כלול (ולא היה כלול) בכללי המשחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הביס את מצנע בדיוק על רקע
ל"ת
שלילת ההתנתקות,
הבנת ?,
31/01/05 08:47
|
|
 |
ע''פ כל הסקרים פרס ראש ממשלה
ל"ת
כבר 20 שנה,
31/01/05 08:47
|
|
 |
ל- 82
ממ,
31/01/05 08:45
|
את לא זוכרת, שרון אמר שבעד שלום אמיתי הוא מוכן לויתורים כואבים , להזכירך ההתנתקות זה בעד כלום !!!
הוא גם אמר שלא ידבר עם הפלשתינאים עד שלא יהיה שקט ובססימא זו ניצח את ברק.
הוא גם אמר למיצנע שדין נצרים כדין ת''א ולכן לא כלל אותו בממשלתו.
הוא גם לא ידע כיצד היגיע הכסף למימון בחירתו כיו''ר הליכוד להזכירך רבין ז''ל התפטר כשאשתו בצעה עברת מט''ח פעוטה ואמר על כך אם אגיד שלא ידעתי יאמרו אתה לא יודע כיצד מתנהל חשבון הבנק של אשתך איך תדע כיצד מתנהלת המדינה ?
שרון לא הסכים לדון בממשלה בחלופות לתכנית ההתנתקות ובמקום הדיון פיטר את מתנגדי התוכנית זה ניהול תקין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
בסופו של דבר, רק הסדר נוסח קפר
משה מ,,,,
בת ים,
31/01/05 07:15
|
|
 |
96.
אתמול נולד עם חדש !!!!!
דוד,
31/01/05 07:01
|
הפלשתינים בראו לעצמם דגל ואנחנו הפנמנו שעכשיו הם עם. ולכל עם מגיעה מדינה משלו. אתמול ראיתי דגל חדש. דגל כתום-שחור. ואני עם דיגלי הכחול-לבן מסיר את הכובע. עם חדש נולד ! בכל מאודי איאבק שתהיה לו מדינה משלו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר - עם ישן
העכוז המכני,
ת ל א ב י ב,
31/01/05 07:24
|
ואתה שייך ל''עם'' החדש - שרוצה שלא נקרא לו עם. ישראל היא מדינת העם היהודי ולעם הזה כבר יש מדינה. מה איתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקים את מדינת ''יהודה'' ותעזוב
גיל,
31/01/05 09:22
|
תקימו מדינה, תקימו צבא משלכם והגבולות שלהם יהיו עזה והגדה המערבית. תודה רבה, ושלום.
חבל שבתוכנית ההתנתקות מתנתקים רק מהערבים ולא מהמתנחלים גם כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגיל
בהכג,
31/01/05 16:56
|
אוף! אתה כזה ילד קטן! רואים שאתה באמת אוהב גם את המתנחלים, כי אם לא - זה לא היה כואב לך כל כך! מעניין כמה זמן יעבור עד שתבין את זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
לא יעזור לכם כלום. יפנו אתכם
ל"ת
עבור חופן שקלים,
31/01/05 06:49
|
|
 |
79
בן,
גבעת זאב,
31/01/05 07:29
|
|
 |
94.
צדיקים-מלאכתם נעשית בידי אחרים
חז''ל,
גן עדן צפון,
31/01/05 05:58
|
נכון ? אז אם אריק מבצע את מדיניות השמאל, מוכח שהשמאל צדיקים ! והכל ע''פ חז''ל.... ובא לציון גועל. גועל מהטירוף המשיחי המתגלגל בעיני מטורפי הימין, שעיניהם כעיני השור הרואה רק אדום ! ואדום זה צבע השמאל... נכון ? אז יש פה עוד הוכחה לעניין דלעייל ?? למה, לא ככה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדום זה צבע הנצרות
spin4,
נתניה,
31/01/05 08:57
|
עובדה ככה מתלבשים הכמרים שלהם ככה נראה סנטה וכך היה עשיו חזרה לארץ ישראל מדינת ישראל ועם ישראל בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדהמתי לקרוא את הניתוח המעמיק
ל"ת
עתיר הידע,
וחד המסקנות,
31/01/05 08:50
|
|
 |
93.
שכל ה150 אלף ייכנסו לרצועת עזה
עזה זה אחלה,
רפיח דרום,
31/01/05 05:50
|
ויישאר ו שם. אנחנו לא במשחק. רוצים עזה ? בבקשה ! אבל צריך לסגור טוב את השערים שלא יחזרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת השם
ל"ת
יוסי,
31/01/05 09:22
|
|
 |
92.
אם משאל עם, אז שתי שאלות
YZ,
31/01/05 05:50
|
אני נגד משאל עם במדינה כי זה בניגוד ''למשחק הדמוקרטי'' הקיים בארץ. לא היו משאלי עם בעבר במקריים גורליים יותר (יישוב רצועת עזה, יישוב יהודה ושומרון, סיפוח הגולן, יציאה למלחמת לבנון, יציאה למבצע סיני, ועוד ועוד). דרישה לבחירות מוקדמות זה לגיטימי, משאל עם לא!
תארו לעצמכם ששתי קבוצות משחקות כדור סל. הקבוצה שמשחקת גרוע - מנצחת. ואז קוראים אוהדי הקבוצה ששחקה טוב יותר לעשות משאל בקרב הקהל באולם מי היא הקבוצה ששחקה טוב יותר וכך יחליטו מי תהיה הקבוצה שניצחה. זה ניראה למישהו?!
אבל אם בכל זאת משאל עם, אז לשאול שתי שאלות: 1. האם להנתק מעזה? 2. האם לפנות או להשאיר את המתנחלים שם (בלי פיצויי)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל עם הוא כלי דמוקרטי מקובל
levos,
31/01/05 09:27
|
וזה לא חשוב עם נעשה בעבר או לא. כשמצעי בחירות הולכים לפח ביום שאחרי, צריך כלי כלשהו שיאפשר לרוב באמת להחליט בעניינים עקרוניים. והשאלה אם להשאיר המתנחלים אינה לגיטימית. הם אזרחי ישראל, ועברו לשטחים בשליחות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''דין נצרים כדין תל אביב''
ל"ת
אתה מבין למה,
צריך משאל?,
31/01/05 08:52
|
|
 |
91.
לשרון אין מנדט ואין תמיכה מהעם
עופר,
ראשל''ץ,
31/01/05 05:44
|
אזרחים רבים נוספים מהשורה, מתנגדים לרעיון ההתנתקות ולדרך הבלתי דמוקרטית בה נוקט שרון. שרון חייב ללכת למשאל עם או בחירות. במידה ולא ילך למשאל עם, הקרע שיווצר הוא על אחריותו הבלעדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
A VICTORY FOR ISRAELI DEMOCRAC
ALON,
31/01/05 04:37
|
ITS A VICTORY FOR ISRAELI DEMOCRACY. ITS A VICTORY AGAINSST CORRUPT DIRTY LIEING POLITICIANS WHO ARE ENDAGERING DEMOCRATIC RIGHTS AND FREEDOMS OF ISRAELI CITIZENS. THIS IS NO LONGER AN ISSSUE OF LEFT WING AND RIGHT WING. ITS AN ISSSSUE OF OLAWFULNESS AND LIMITATIONS ON DICTATOR LIKE BEHAVIOR. WE THE CITIZENS MUST RECLAIM OUR RIGHTS AND FREEDOMS FROM THE HANDS OF A MAFIA LIKE GANGSTERS UNDER THE DISGUISE OF POLITICIANS..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח לא גר בארץ, אז מה אכפת
ל"ת
שימשך ההרג,
והטירוף...,
31/01/05 06:04
|
|
 |
89.
sharon
mussa,
l.a,
31/01/05 03:38
|
sharon natan vsharon yikach. yehi shem sharon mevorach.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אני לא הייתי בהפגנה.
מיכל,
ת''א,
31/01/05 03:37
|
|
 |
אמנם לא הייתי פיזית, אבל
עוד אחת,
זכרון,
31/01/05 08:50
|
בלב הייתי שם עם כולם. 200 אלף זה עשירית לפחות ממי שרצה להיות ולא היה (אצלנו רק בעלי נסע ואני נשארתי בבית עם הילדים...). הלוואי ויכולתי ליסוע ולהפגין גם... הגיע הזמן שתפנימו שיש הרבה לא ''מתנחלים'' (כמוני למשל) שמתנגדים לתכנית ההרסנית הזאת. והתשקורת ממשיכה לשקר ולסלף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
האים 50.1% הם רוב?
אורון,
31/01/05 02:57
|
ואז כשההיתנתקות תעבור בהפרש צמוד-האים אז זה ייספיק למיתנגדים או שאז הם ידרשו רוב יהודי, רוב דתי לאומי, רוב גברי צברי וכולי. בקיצור- בדמוקרטיה של מדינת ישראל לממשלה הנהנת מתמיכת קואליציה יש רב. נמאס מהאיומים המתחסדים ב''מילחמת אחים''. יהודי שיורה, או מאיים לירות בחיילים הינו טרוריסט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.1 זה רוב, דביל.
ל"ת
תלמד,
מתמטיקה,
31/01/05 09:23
|
|
 |
כן!
YZ,
31/01/05 05:38
|
גם 50% ועוד אדם אחד הם רוב בדמוקרטיה. אחרת יש ל-50% פחות אדם אחד זכות ווטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולכם מסכימים עם 71 ....
עמיר,
שדרות,
31/01/05 12:40
|
גם הוא חושב ש-50% ועוד בן אדם זה רוב מספק אבל ברור לו שאם במשאל עם זאת תהיה התוצאה , אז יגידו המתנחלים מדובר ברוב שכולל בתוכו את הערבים - במשאל עם אנחנו רוצים שיהיה רק העם היהודי. ונניח שיתנו להם גם את זה אז יאמרו במשאל כלולים שמאלנים והם עוכרי ישראל... לכן הם לא העם, בקיצור משאל העם צריך להיעשות בין כל המתנחלים התומכים בהנתקות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
שרון קורע את העם!
Avi Ecuador,
31/01/05 02:55
|
התגובות כאן הן לקראת פיצוץ ומלחמת אחים. לא שווה בהמשך את הניתוק מהקו הירוק כאשר הערבים בעוד 30 שנה יהיו 5.2 מיליון תושבים. לא שווה להילחם בשביל האי היווני של שרון וישרפלסטין ולבנות פלסטין נקיה אתנית מיהודים. להסתפח מייד לארצות הברית, ספרו להם על כבשת הרש ועל הפג ישראל שנמצא במכונת ההנשמה האמריקאית ומקבל חמצן. לא לקרוע את הפג. אין טעם, כמעט כולם בחלם יהרגו, לא שווה את זה שרון ולא האי שלו. שמאל וימין, זה קרוב לנקודת האין חזור, חורבן בית שלישי באופק! תעצרו רגע ותקראו את התגובות והשנאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
זה יעזור כמו שההפגנה ב-82 עזרה
J.R.,
31/01/05 02:30
|
כל ההפגנות של הימין יעזרו להם כמו ש''הפגנת ה-400,000'' עזרה לשמאל ב-1982. שיהנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך
Avi Ecuador,
31/01/05 03:09
|
ודרך אגב; אם הפלסטינים לא היו מפריעים מזמן היה להם מדינה ומחזירים את עזה... רק ששרון היה בבריקאדות עם המתנחלים וקורא להתנגדות ולאי ציות (בלשון עדינה), שמע את הקלטות שלו שכל פעם אני מפרסם מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את הפלסטינים
Avi Ecuador,
31/01/05 02:43
|
לצערי נותר לסמוך עליהם, הם לא איכזבו, ראה, הורידו את השמאל והעלו לנו בטעות את שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
למה ?
חיים,
31/01/05 02:09
|
למה צריך לשלוח החלטה שעברה בכנסת ישראל ובממשלה למשאל עם? הרי גם נציגי המתנגדים יושבים שם. מה , בכל פעם שלא יתאים לציבור מסויים משהו נלך למשאל עם? בריונות לשמה!!! די!!! נמאס לי לעשות מילואים במקומות שאני לא מאמין שיש לנו מה לחפש שם בכלל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי נבחרי הציבור לא עוקבים
levos,
31/01/05 09:32
|
אחר מצע הבחירות של עצמם. כלומר הם אינם מייצגים את האנשים שבחרו בהם על סמך הבטחותיהם בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל הפליק פלאק. גם לי נמאס
ל"ת
ממך למשל אז מה?,
הכל מותר לי?,
31/01/05 08:53
|
|
 |
83.
איתם : אתה דיקטטור
מיכל,
31/01/05 01:51
|
לא תתן לדיקטטורה לעבור- הרי הכנסת שלך הסכימה (אפילו שזה לא כוס התה שלך). מה לעשות- ככה זה בדמוקרטיה- הרוב מחליט וכולם צריכים להסכים(זוכר?- גם בחינוך-מיסים- תעבורה )ומעניין- גם בחוקים והתנתקות. ואת השואה תשאירו לשרידים- לכלכתם, אתם משתמשים במונחים מהשואה? למה- זה דומה בכלל? - לכו לספרי ההסטוריה-לא יזיק לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
כתום כתום,וששרון יתפוצץ!!
שרון תבין,
31/01/05 01:23
|
|
 |
81.
לכולם פה
מיטל,
31/01/05 01:09
|
מה אתם חושבים לעצמכם, שאם יתנו את גוש קטיף והשומרון יהיה לנו יותר טוב?! אתם באמת מאמינים בזה?!? שהערבים יתנו לנו לשבת בשקט?!? אנחנו נותנים את הבתים שלהם לערבים בלי ש-ו-ם תמורה!!!! בלי שום הבטחה!! אני מאמינה שבן אדם נורמלי יודע שהבטחה של ערבי בדר''כ לא שווה כלום, אז בלי הבטחה?!? אתם באשכרה חיים באשליות.. אז תתעוררו חבר'ה. כי אם מפנים, אז שבוע אח''כ הקאסמים נוחתים על אשקלון ואשדוד. מתפללת שזה לא יקרה ושנוכל לפקוח את עיננו בזמן ולהבין את חומרת המצב. אני לא תמימה, ואני יודעת שרוב העם בעד ההתנתקות, אך דבר ראשון, זה הפרש מועט שניתן לצמצם. ושנית כל, זה בעיקר בגלל לעיסת הנושא ללא סוף, ולכן לאנשים כבר לא אכפת, אך אם באמת נגיע למשאל עם, אני מאמינה שאנשים יתחילו לחשוב על זה, ויבינו שזו טעות עצומה. כי הם לא יצליחו לפנות, וגם אין שום סיבה לפנות. פשוט לא ייצא מזה כלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי, מותק. תחזרי למטבח
אבישי,
31/01/05 10:40
|
את הקישקושים האלה שמענו גם לפני הסכם השלום עם מצרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה שלום יש עם מצריים...
שרון,
שרון,
31/01/05 13:11
|
|
 |
80.
ארליך התנגד לחזרתו של שרון ללי
פנחס ולרשטין,
מההתנחלויות,
31/01/05 01:03
|
אז אם הוא בנה אתכם את כל ההתנחלויות אז זה גם נכון . שכל מה שעשה אריק היה סכנה לדמוקרטיה. וזה גם נכון שההתנחלויות הם סכנה לדמוקרטיה .כי זה מה עשה אריק. אז מהר להתפנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש טעם לנסות להסביר לך?
ל"ת
כי ההבנה שלך לא,
מי יודע,
31/01/05 08:55
|
|
 |
79.
רק רגע ...אם כולם היו בהפגנה..
ארנון,
ת''א , ישראל,
31/01/05 01:03
|
וההפגנה היתה בירושלים .... אז לא היה יותר פשוט להחזיר כבר עכשיו את השטחים ?!?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כל הכבוד לימין, משמאלן
נדב,
צוללת צהובה,
31/01/05 00:52
|
למרות שאני לא מסכים איתו, אני מסיר את הכובע בפני הימין, שארגן הפגה כה גדולה ומרשימה.
ואתם יודעים מה? אולי הם צודקים. למה שלא נלך למשאל עם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אפילו שמאלן מוצהר מודה
ואוו,
אין ברירה!,
31/01/05 09:23
|
אפילו השמלן נדב מודה שצריך ללכת למשאל עם. אני חושב שזה סוגר את העניין. איפה נרשמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הפגנת ה''רוב'' של השמאל=5000
נועה,
ת''א,
31/01/05 00:49
|
זוכרים? ואם הרוב הזה השמאל רוצה לעשות את ההתנתקות... הייתה הפגנה יפה. ההבדל ששם המשטרה אמרה שיש יותר מ300 אלף....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האדמה שייכת לה' והוא יתן אותה
ל"ת
למי שראוי!,
31/01/05 08:41
|
|
 |
נועה היקרה
יואב,
31/01/05 01:04
|
ואף על-פי-כן, נועה תנוע. כך אמר גלילאו והתכוון ששום דבר לא יכול לעצור את הקידמה. להתעורר, למרות שטיפת המח שעברתם, אנחנו כובשים!!!!! לצאת משם ועכשיו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלילאו, ''נוע'' ולא נועה וגם זה
ל"ת
לא היה בעברית,
31/01/05 08:57
|
|
 |
אנחנו גם כובשים של יפו
ל"ת
דני,
יפו הכבושה,
31/01/05 03:30
|
|
 |
ורמת השרון הבנויה מעל כפר ערבי
ל"ת
תוספת,
31/01/05 07:46
|
|
 |
76.
המשמעות: יתכן רוב נגד במשאל
פרשנדתא,
31/01/05 00:40
|
ההמונים הערב הוכיחו שיתכן רוב ברור נגד הגירוש, אם יתקיים משאל עם. משום מה חצי עם קורא למשאל עם, וחצי בורח ממנו. מעניין למה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הכתום הזה לא מתאים לפשיסטים
רשע זה בירושלים,
31/01/05 00:27
|
מתאים למתנחלים משובץ, ירוק זית, חום, אפור שחור...אבל כתום? הם מ-ת-נ-ח-ל-י-ם......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
למה ימני זה שם נירדף לאנלפבת
דש,
31/01/05 00:01
|
הבריונות המילולית שמיצרים המיוזעים אם הסמרטוט על הראש לא תיצלח
נגמרה החגיגה של שפיכת כסף על ציבור ששם את החוק ללעג במשך שנים בדרכי רמיה גנבתם ממשלם המיסים סכומי של מליארדי דולרים הבאתם את הכלכלה של המדינה לסף אבדון אפשר היה ליפתור את בעיות המצוקה בארץ בתי חולים קורסים מחוסר תקנים זקנים פנסיונרים אין מה לאכול ואמאות חד הוריות צריכות להתפשת כדי להרויח לפרנסתם ואתם חושבים שכותרת בעיתון תשכנע את הציבור שמשלם את החשבון לתמוך בכם? מיטב הנוער עוזב את המדינה מפני שנמאסתם על הציבור שסוחב על כתפיו את העול שהנחת מברוקלין בקרבנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבדיחה היא שהמקליד את
נא להכיר -,
אנאלפבית!,
31/01/05 09:02
|
התעמולה האנטישמית הזו, בנוסף להיותו חסר אינטליגנציה מינימאלית, הוא גם חסר השכלה בסיסית. האנשים הפרימיטיביים הם כלי הקיבול הנוח ביותר לתעמולת סרק, משום שהם כלים ריקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שונא ישראל פרימיטיבי, שלא
גבלס: ניצחוני,
בני!,
31/01/05 08:59
|
אכפת לו להישמע אידיוט יחזור כמו תוכי על תעמולה חסרת כל הגיון. נעזוב את האמת, היא אינה רלוונטית במורשת גבלס, אבל מה עם קצת הגיון? הרי אתם ה''אנשים החושבים''. חפש את התעמולה של גבלס ותוכל לטפוח לעצמך על חזך, איך כיוונת לדעת ''גדולים''. במקרה שלנו זו לא רק הנפקת שקרים, אלא היפוך גמור של האמת. שוחרי ה''שלום'' בכל מחיר הרסו הכל. הם התעסקו בדבר אחד בלבד, בקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. לא התעניינו בחינוך, לא במשק ולא בשום קידום אחר של מדינת ישראל, כל המשאבים הרוחניים והארציים הוזרמו לתכניות ה''שלום''. היחידים העושים בארץ הזו לקידום ישראל הם המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי את התחביר והכתיב המאד
ל"ת
מקוריים של,
הלוחם בבערות,
31/01/05 08:59
|
|
 |
מדוע המגיב שמעליי הוא
דרור,
31/01/05 00:42
|
האנאלפבית האמיתי המחיר את האות יו''ד מלבה של האות השנייה באלף-בית העברי. אני מקווה שתכין את שיעורי הבית שלך היטב בפעם הבאה שתהגג כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרור עיין בבקשה בגוף התגובה
ל"ת
זה לא רק הי',
בכלל לא,
31/01/05 09:00
|
|
 |
ולמה לא למדת עברית כראוי?
די לעילגות!,
31/01/05 00:16
|
אשמח להפנות אותך לאולפן הקרוב למקום מגוריך.
אני יכול להבטיחך שלו היית נולד בהתנחלות, לפחות עברית היית יודע טוב יותר (משקיעים שם בחינוך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
חיים,
31/01/05 02:04
|
|
 |
73.
הרגע חזרתי. כמה אנשים היו שם!!
יואב,
תל אביב,
31/01/05 00:00
|
היו המונים. רוב הזמן לא ניתן היה להשיג קשר בטלפון הסלולארי, וברגעים היחידים שניתן היה, לא שמעו כלום מרוב המולת האנשים. נחיל האנשים היה אינסופי! ברור לכל שהעם מתנגד לתוכנית הגירוש הדראקונית, שמנסים לכפות באופן לא דמוקרטי, נגד מצע המפלגה הנבחרת. העם לא יתן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא העם
מיכל,
31/01/05 09:26
|
הם לא ישראלים בכלל. שיעשו מה שהם רוצים, שישארו בשטחים ולא יחזרו לתחומי ארץ ישראל. בלעדינו אם לא ישרדו שבוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הצדק של מתנחלי עזה
אבנר,
30/01/05 23:55
|
לדעתי המתנחלים בעזה צודקים . חלק גדול מהם הוא מצאצאי הפלישתים . כידוע לכם הרבה מאוד פלישתים התבוללו בעם שלנו ולמעשה הפסיקו את קיומם כעם . הנשים הפלישתיות היו יפות מאוד והרבה גברים עבריים נשאו נשים פלישתיות . מספיק יהיה שהם יביאו הוכחות על שושרשיהם כמו למשל זיקה לקברים עתיקים מהממלכה הפלישתית או אפילו פסלי בעל ואשתרות שהם אולי מחביאים בבוידם . את ההוכחות הללו שיביאו לאבו מאזן , והוא ייאפשר להם לחיות במושבה שלהם בחבל עזה , כאשר שם יוכלו מחדש להחיות את הממלכה הפלישתית ואולי אפילו להקים מקדש לאלוהי הבעל שלהם . עם ישראל שברובו לא רואה את רצועת עזה כחלק מנחלת האבות למעשה יתנתק מהם והניתוק יהיה לא רק מהפלשתינאים אלה גם מהחלק הזה של העם. לדעתי היה כדאי שבמקום לרוץ להפגנות ולבזבז את זמנם ,שיתחילו לחפור חפירות ארכיאולגיות ויגלו קברים עתיקים וממצאים של ממלכת פלשת . חיזקו ואמצו מתנחלי עזה כי האלוהים שלכם אתכם. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
אבי,
03/02/05 00:09
|
בתקופת בית ראשון אכן עזה היתה עיר פלישתית. בתקופת בית שני וגם לאחר חורבנו היתה בעזה קהילה יהודית גדולה כולל רבנים מפורסמים. למעשה רק בשנות ה20 של המאה 20עם התגברות המתיחות בין יהודים לערבים עזבו אחרוני היהודים את העיר. בית הכנסת עדיין קיים כמו גם פסיפס של בית כנסת נוסף מתקופת המשנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
משאל עם עכשיו
מיכל,
הרצליה,
30/01/05 23:54
|
אני ומשפחתי רצינו להגיע אך לא התאפשר לנו. אנחנו איתכם אנשי גוש קטיף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
למתקיפי השמאל תענו
מוטי,
30/01/05 23:49
|
|
 |
69.
@%@%ה--א--מ--ת@#@#
ליאון,
אשדוד,
30/01/05 23:30
|
למה כולם חושבים שהעם רוצה התנתקות מההתיישבות?! הרי בבחירות האחרונות הימין עלה ובגדול ומצנע והשמאל עם תוכניתם ההרסנית-התנתקות חד חד חד צדדית מהישובים שליד עזה נחלו תבוסה קשה! התקשורת השמאלנית מנסה לגרום לעם לשנות את דעתו ועושה תעמולה יום-יומית לא פוסקת אני מרחם על המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
השמאל כמו חתול מפוחד לא יודע
דנדש,
30/01/05 23:28
|
|
 |
67.
זהו, איבדתם את שארית הסימפטיה
עופר,
באר שבע,
30/01/05 23:22
|
שלי כלפיכם. הטלאי הכתום, הסטיקר ''אריק, לילי מחכה לך'', והמילים הנוראות שאתם שופכים כאן בפורומים הספיקו לי. אגב, אני עדיין בעד משאל עם, אבל זה בגלל שאני לא רוצה לראות דם יהודי נשפך, ואין לי שום ספק שתכנית ההתנתקות של שרון תעבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
היום הלאומי לליצנות
דורון,
ירושלים,
30/01/05 23:22
|
ב-27.01.05 מציינים שנית היום הלאומי של מאבק באנטישמיות (יום שחרור אושוויץ).המפעל החשוב הזה אורגן ע''י המשרד לענייני ירושלים והתפוצות, בראשותו של השר נ.שרנסקי אשר ללא לאות הולך ומעלה רעיונות מתוחכמים בנושא האנטישמיות בחו''ל.
האירועים לכבוד ''היום הלאומי'' החלו כבר ב – 23.01.2005 וכללו מסיבת עיתונאים, טכס מיוחד בכנסת ישראל, כנס של לוחמים באנטישמיות מכל רחבי העולם, פגישה עם השגרירים, עשרות תוכניות רדיו, טלוויזיה ואינטרנט וכו'
ישראל הרשמית לא שינתה את מדיניותה לדווח אך ורק על גילויי אנטישמיות בחו''ל, ואילו תקריות אנטישמיות מתוצרת בית מטאטאים מתחת לשטיח.
סמלי הוא שבכמה ימים לפני חגיגות ''היום הלאומי'' ובמהלכן אירעו בישראל כמה תקריות אנטישמיות חמורות:
17.01.2005. חיפה:
המעשה נעשה לפני כחודשיים, אז פגע הצעיר עם חבירו בבית הכנסת בשכונת קריית אליעזר. בחקירתו טען הצעיר בפני חוקרי מחלק הנוער של משטרת חיפה כי עשה את המעשה כשהיה שיכור. יצויין כי אירוע זה אינו ראשון באזור חיפה בעל סממנים אנטישמיים. בשבוע שעבר נלכדה נערה שריססה על קירות בית הכנסת שבעיר צלבי קרס. את המעשה העדיפה המשטרה לכנות כמעשה של בריונות גרידא.
26.01.2005.באר שבע:
צלבי קרס וכתובות ''מוות ליהודונים'',''יחי היטלר'' ו''תחי אושוויץ'' בשפה הרוסית רוססו על קירות בית כנסת ''מעיין'' בבאר שבע. חיים רוזנטל ממקימי בית הכנסת: ''למרות התדהמה זו לא הפעם הראשונה שמתרחשים מעשיי וונדליזם לצערי הרב ניפוץ שמשות בית הכנסת וכו' נעשה לדבר שבשיגרה''. אנשי בית הכנסת הלכו למשטרה והגישו תלונה. אך לא בוצעו מעצרים בפרשה.
27.01.2005. פתח תקווה:
שלושה נערים בני 16 ממוצא רוסי, נעצרו על ידי המשטרה בפתח תקווה בחשד שנהגו להתעלל בתלמידי ישיבה חרדים לאורך תקופה של כמה חודשים. כך דווח בגלי צה''ל.
ב - 26.01.2005 הוגש נגדם כתב אישום, לפיו היכו השלושה את תלמידי הישיבה בכל פעם שנתקלו בהם ברחוב. הנערים נתפסו כאשר פרצו לבית כנסת סמוך לישיבה בעיר, קרעו את ספרי התורה שם, הפילו אותם על הרצפה וירקו עליהם. מפקד משטרת פתח תקווה, סגן ניצב מוטי פלדמן, סיפר על הפרשה: ''אלה נערים שפשוט לא מצא חן בעיניהם הצורה שבהם הלכו אותם חרדים, אז הם החלו להכות אותם.
במהלך שנת 2004 ( כמו גם בשנים הקודמות) פעמים רבות אזרחי ישראל הלינו למשטרה על ריסוס צלבי קרס בבתי קברות ובמבנים וכ''כ על תקיפות ופגיעות מילוליות על רקע אנטישמי .דווח גם על אתרי אינטרנט נאציים שהוקמו בישראל וספרים אנטישמיים שנמכרים בחנויות ישראליות.
פעמים רבות שלחנו ממצאי התחקירים לשר שרנסקי ולגורמים אחרים, אך הם העדיפו לא להתייחס לתופעה הזוועתית הזאת , אלא להסתירה ולהשתיקה.
לסיכום.ישראל הרשמית יוצאת מכליה בגינויים הלא פוסקים כלפי אנטישמיות בחו''ל. דבר שעומד בסתירה משוועת עם שתיקה מוחלטת כלפי גילויי אנטישמיות בישראל עצמה. שתיקה שהופכת את הגינויים הקולניים כלפי המתרחש בחו''ל לליצנות עלובה .
זלמן גיליצ'נסקי 2005 Jan 30
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אני שמאלן ואני מצדיע למתנחלים
ל"ת
ז,
30/01/05 23:12
|
|
 |
64.
העם רוצה התנתקות.
ל"ת
יהודה,
30/01/05 23:09
|
|
 |
63.
משאל עם תמורת ערבות המתנחלים
פרחיה,
30/01/05 23:08
|
משאל עם, בתנאי שראשי ישע ומתנחלי רצועת עזה יפקידו ערבות להתפנות חלקה ללא התנגדות פיזית פסיבית אם יהיה רוב במשאל העם להתנתקות. והיה אם ההתנתקות תתקל בהתנגדות יוותרו על הערבות וגם על הפיצויים. אחרת אין כל טעם במשאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לא להתנתקות. רוצים להשאר שם.
מתנחליאל,
עזה,
30/01/05 23:07
|
אנחנו אוהבים הצלפה אוריינטלית טובה בישבן על הבוקר. וחוצמזה מה יעשו הילדים בעיר? ישעמם להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אבינו מלכנו קרע רוע גזר דיננו
ל"ת
יצחק,
פתח תקוה,
30/01/05 23:06
|
|
 |
60.
היו שם 250,000 איש. התקשורת
ל"ת
פשוט ממשיכה,
לשקר!,
30/01/05 23:02
|
|
 |
59.
המתנחלים בקרוב יהיו לשעבר
ל"ת
אורן,
30/01/05 23:00
|
|
 |
58.
יש שם כנראה חצי מיליון מפגינים
אילנה ג,
תל אביב,
30/01/05 22:58
|
התקשורת החילונית-פשיסטית מאז ומתמיד מפחיתה לחצי עד שליש את המספר הריאלי של היהודים המשתתפים בהפגנות כנגד המשטר הדיקטטורי של השמאל הפשיסטי במדינת ישראל. בעוד שהיא מכפילה פי שניים עד שלושה את מספר המפגינים החילונים-שמאלנים-פשיסטים כנגד היהודים. אם התקשורת מדווחת על 150,000מפגינים - ניתן להניח בוודאות שמשתתפים בהפגנה בין 300,000 ל-500,00 איש. חיזקו ואמצו אחינו המתנחלים היהודים הגיבורים - העם היהודי בארץ ובתפוצות אוהב אתכם ותומך בכם. אם היהודים חלילה יפסידו את הארץ לחילונים, ארץ ישראל תאבד שוב לעם היהודי למשך2,000 שנה נוספות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
פי 2 יהיו שם ביום השחור.
ל"ת
==========,
30/01/05 22:56
|
|
 |
56.
ושרון עדיין נותר אטום והוזה...
ל"ת
משה ישראלי,
גבעת-שמואל,
30/01/05 22:49
|
|
 |
סוף סוף אתם רוחים שאתם לבדכם!
ל"ת
שאול,
ת''א,
31/01/05 00:06
|
|
 |
דוקא לא, אני איתם!
רונית,
חיפה,
31/01/05 00:17
|
|
 |
את ודוד לוי איתם ו המגיב הבא !
ל"ת
זה הכל,
שאול יהלום,
31/01/05 01:05
|
|
 |
אני דווקא לא איתם
נמרוד,
31/01/05 09:27
|
|
 |
55.
אם אפשר לעשות משאל מהיר-שיהיה
רועי,
י-ם,
30/01/05 22:48
|
|
 |
היום היה משאל עם
ל"ת
תשארו שם,
30/01/05 23:33
|
|
 |
54.
הרוב לא שונא מתנחלים
ל"ת
מם,
30/01/05 22:42
|
|
 |
אתם לבדכם,כולם ראו!
ל"ת
מאיר,
פתח תקוה,
31/01/05 00:07
|
|
 |
אז למה אתה מפחד כ''כ ממשאל?
הרב''ט סמואל,
31/01/05 00:18
|
...חחח... אתה יודע טוב מאוד מי הרוב!
הפחד שלך מוצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שונא רק לא סובל
ל"ת
היה משאל,
30/01/05 23:35
|
|
 |
53.
בושה וחרפה. היו רבע מיליון
שלמה,
30/01/05 22:38
|
מי שהיה יודע יפה מאוד שהיו הרבה יותר. אם היו מאה חמישים אלף, בהפגנת השמאל לשלום היו חמישים אלף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק המתנחלים היו +דוד לוי !
ל"ת
יעקב,
חדרה,
31/01/05 00:09
|
|
 |
יש הפגנה שדוד לוי לא בא אליה?
אביגיל,
31/01/05 09:27
|
|
 |
נגיד והיו שלוש מאות אלף
ל"ת
זה המשאל,
30/01/05 23:36
|
|
 |
52.
יש במדינה שני מחנות
תומך שרון,
30/01/05 22:37
|
150000 מטורפים שקופאים בקור הירושלמי ועוד 6 מליון שפויים שיושבים בבית רואים משחק כדורגל ו''ארץ נהדרת'' אז העם...הכריע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה הזדמנות לפנות,הם לא היו
ל"ת
בבית,
מנחם,
31/01/05 00:11
|
|
 |
אוי ואבוי לנו
אבי,
ירושלים,
30/01/05 23:50
|
|
 |
טעות אני בבית אבל תומך בגוש
גדעון,
30/01/05 23:32
|
אל תתפלא הרבה כמותי לא יכלו להגיע בגלל עבודה וצרות היום יום אבל אנו נגיע בעת הפינוי ולא ניתן לזת להתרחש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6 מליון עם הערבים או בלי?
סינטבון,
30/01/05 23:19
|
זה מה שאתם מסוגלים לעשות, לראות את ההומור הדלוח של קיציס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כל הכבוד לכל המפגינים!
ל"ת
רונה,
30/01/05 22:36
|
|
 |
תתפנו מהר,אין לנו זמן בשבילכם
ל"ת
שלמה,
נהריה,
31/01/05 00:12
|
|
 |
50.
על כל אחד שבא יש 2 תומכים שלא
ל"ת
גוש קטיף שלנו,
30/01/05 22:35
|
|
 |
רק דוד לוי אתכם !
ל"ת
חיים,
ירושלים,
31/01/05 00:14
|
|
 |
נגיד שכך סהכ 450000
ל"ת
היה משאל,
30/01/05 23:38
|
|
 |
49.
לא יצליחו לפנות
א,
30/01/05 22:31
|
יותר מ250,00 של ההפגנה יבאו להיתנגד לפינוי חצי מדינה תהיה שם!!! זה לא נורמלי!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק המושחתים אתכם,לוי,חזן,
ל"ת
בלומנטל !,
רמי,עזה,
31/01/05 00:16
|
|
 |
48.
למה השמאל מפחד ממשאל העם..???
משאל עם,
הם מפחדים,
30/01/05 22:30
|
|
 |
היה כבר משאל עם - הבחירות
עדי,
31/01/05 09:28
|
ובבחירות הצבענו לאריק כי הוא הבטיח שלום ואמר שיהיו וויתורים כואבים. האמת שלהתנתק מכם זה לא כל כך כואב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראיתם שאתם לבד או אתם עורים!
ל"ת
+דוד לוי!,
מנחמיה,
31/01/05 00:13
|
|
 |
47.
כל הכבוד ל-200,000 המפגינים!!!
ל"ת
יהודי ציוני,
העם איתכם!!!,
30/01/05 22:28
|
|
 |
ועוד ששה מליון
אחד העם,
30/01/05 23:23
|
|
 |
46.
כל הכבוד למתיישבים!!!
אריאל,
30/01/05 22:25
|
אף אחד לא יצליח לעקור יהודי מהבית שלו!!!!!
יהודי לא מגרש יהודי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רופא השיניים שלי מסוגל
חסוי, קטיף,
30/01/05 23:53
|
הרבה שיריחו כסף ישכחו מאלוהים ואמא שלהם חכו ותראו 300000$ בחיים שלי לא הייתי מקבל על הבית בגוש מחכה בכליון עיניים לצאת מהחור הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לכם ולעזה
שמשון הגבור,
30/01/05 22:32
|
אין שם רבונות ישראלית ואני החזרתי את השערים לאשקלון, ואיזה שורשים יש לכם שם, עצים שגידלתם על מי ביוב ועבודה תילאנדית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש קטיף לא בעזה, שוטה!
הגיאוגרף.,
31/01/05 00:18
|
|
 |
גוש קטיף זה בין רמת גן ל ת''א
ל"ת
בודאי שלא,
בעזה,
31/01/05 01:07
|
|
 |
45.
יש עוד מאתיים אלף
דפנה,
ירושלים,
30/01/05 22:24
|
יש עוד מאתיים אלף ויותר ,עצלנים כמוני ,שיגיעו ביום פקודה לגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תגיעו. ייפנו את כולכם.
ל"ת
קובי,
ירושלים,
30/01/05 22:43
|
|
 |
הצבא לא הצליך לפרק בית -כנסת
גדעון,
30/01/05 23:38
|
אחד בחברון כיצד הוא יפנה חצי מיליון אזרחים יהודים עם אידאולוגיה חיבית ובונה להבדיל משל השמאל שרוצה רק להרוס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
רוצים משאל? אין בעייה
טל,
30/01/05 22:15
|
|
 |
אתה אידיוט - זה לא נחשב
ל"ת
ברווז במטבוחה,
31/01/05 00:35
|
|
 |
43.
אם יהיה משאל עם - ברור שהרוב
אז מה,
30/01/05 22:14
|
בוחרים להתנתק מהשטחים הכבושים. מה זה 200,000 מול 6 מליון שמעדיפים להתנתק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבחירות האחרונות זו היתה השאלה
אוסקר,
30/01/05 23:07
|
ההבדל בין הנסיגה של מיצנע לקו שהיציג אריאל שרון, והעם באמת החליט.
העם ללא ספק נגד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם משלים את עצמכם שם בשמאל
יהודי ציוני,
30/01/05 22:47
|
במשאל-עם הימין ינצח בגדול. רוב העם נגד ההתנקנקות (סליחה, ההתנתקות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, אתה גאון!
ל"ת
גאון,
31/01/05 09:39
|
|
 |
42.
העם החליט מדינה דו לאומית
ל"ת
ישוחרר ערפת,
פלסתין הגדול,
30/01/05 22:09
|
|
 |
לך לטיפול
ל"ת
עצה,
30/01/05 22:38
|
|
 |
41.
הם מעצבנים!!!!!!!!!!
יעל,
יקנעם,
30/01/05 22:04
|
מה זה משנה באיזה מצב צבירה הם עומדים?...בכיכרות?...בשרשרת אנושית? על הגבעות?.. אלו אותם מאה אלף בכל המקומות.....ומה עם יתר חמשת מליון תושבי המדינה שרוצים שקט ושלווה ומעט שפיות????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לומר...
מיטל,
31/01/05 01:03
|
שזה לא תמיד אותם אנשים. אני לא הייתי בהפגנות קודמות, וכמו כן גם חברותיי. ואני בטוחה שיש עוד המונים. וחוץ מזה, גם אם זה כן- זה רק מראה על הדבקות שלהם במטרה- כי יש להם אחת כזו!! לא כמו אחרים במדינה שבוחרים לברוח בלי שומדבר ביד. פשוט לברוח. ומאמינים שיהיה טוב. תמשיכו לחיות באשליות... מקווה שתספיקו להתעורר בזמן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם הם היו אותם 100,000 +
ל"ת
דוד לוי !,
יאר רמתגן,
31/01/05 00:18
|
|
 |
תני להם עוד מאה אלף אף מאתיים
ל"ת
הם שחצנים,
30/01/05 23:13
|
|
 |
הם מתריעים מפני הסכנה
יהודי ציוני,
30/01/05 22:37
|
זה מפחיד אותך ואת מנסה להדחיק את ההזהרות. השפיות האמיתית היא לא לפנות אנשים מביתם. אם תהיה ח''ו התנתקות, אז לא יהיה לך שקט ושלווה אלא איום על כל חלקי המדינה בקסאמים ובקטיושות.
דרך אגב, גם בהפגנות השמאל משתתפים כל פעם אותם אנשים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי מה עשנת היום?
שלמה,
30/01/05 22:29
|
על איזה שקט הגברת מדברת? האם אינך יודעת שמה שהערבים רוצים ( ובינתיים מקבלים ) הוא להשמיד את מדינת ישראל? כל נסיגה מוכיחה להם את הבדותה הקרויה עוצמתה של מדינת ישראל. כנראה שמדינה אינה יחולה להיות חזקה ממנהיגיה, ועל כן אנו בדרך לים התיכון. אלמלי אלקים בשמים כבר היינו מזמן מאכל לכרישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זאת אומרת, בינתיים מקבלים?
דוד,
31/01/05 09:40
|
|
 |
לא תתןלהם מדינה,תנו תעודת זהות
ל"ת
ישראלית,
תתעוררו,
31/01/05 00:21
|
|
 |
40.
כן למשאל עם לגיטימציה לשרון
חנה,
30/01/05 22:02
|
משאל עם מיד כדי שאפשר יהיה להוציא אותם מהשטחים כמה שיותר מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
למה כל השמאלנים שונאים יהודים?
ל"ת
פליפר,
30/01/05 21:57
|
|
 |
אין שמאל יש ימין של מדינה אחרת
ל"ת
!,
31/01/05 08:46
|
|
 |
למה כל המתנחלים אוהבים דם?
ל"ת
טל,
ת''א,
30/01/05 22:45
|
|
 |
38.
למה צריך משאל עם?
חישוב פשוט,
30/01/05 21:47
|
כל מי שמתנגד נמצא עכשיו בהפגנה ומי שבעד רואה ארץ נהדרת. ההבדלים בכמות ברורים. יאללה להתפנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שכל אין דאגות
קובי,
30/01/05 23:26
|
האם נראה לך שכל מי שמתנגד לפינוי הלך להפגנה. אז תשכח מזה. אנחנו רבים רבים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי לא יצא להיות שם. אז מה?
ל"ת
1 מ-2 (מליון),
המתנגדים,
30/01/05 22:52
|
|
 |
חחחחחחחחחחח
גיא,
30/01/05 22:17
|
|
 |
כי גנבו לי את הקול
עצבנית,
30/01/05 22:13
|
אני ימנית, מצנע הבטיח לפנות ישובים, שרון הבטיח לא לפנות. הצבעתי שרון, וקיבלתי פינוי. מישהו הזיז את הגבינה שלי לכוון הלא נכון!
-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
מוכן למלחמה,
30/01/05 23:35
|
שרון הבטיח ויתורים כואבים, אתם רוצים במלחמת אזרחים אני בצד של שרון ואני מוכן לעוד אלטלנה לא תפגעו בחוק, יש רוב בכנסת ורק היא תכריע.יחד עים כך המשיח טרם היגיע הוא עוד לא מצא חמור לרכב עליו, לציין שכוכל למצוא אחד או רבים כאילה במועצת יש''ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפגנה עצומה שמייצגת את העם
ל"ת
איזה טמבל,
30/01/05 21:56
|
|
 |
אני צופה בארץ נהדרת ונגד אז מה
תשיג מוח,
30/01/05 21:54
|
איזה מפגר אתה מה קשור מי שצופה בארץ נהדרת הוא בעד ההפגנה הזו מייצגת את רוב העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
נזכרו פתאום..
נפתלי,
30/01/05 21:44
|
לאחר בניית כל המאחזים הלא חוקיים, כספים שהוזרמו בדרכים עלומות .. נזכרו פתאום המתנחלים בדמוקרטיה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר זכויות דמוקרטיות מגיעות
אבי,
ירושלים,
30/01/05 23:52
|
|
 |
36.
כל השמאלנים מתפוצצים מקנאה הם
ימני,
שמאל=בגידה,
30/01/05 21:41
|
|
 |
ההפגנה בדרך
יוסי,
31/01/05 09:50
|
|
 |
גדולה,כאילו 200 אנשים עם רמקול
ל"ת
שייגץ,
31/01/05 11:19
|
|
 |
הבן שלי''הבוגד'' דווקא רצה לבוא
שמאלני,
חברון גד' 50,
30/01/05 22:10
|
אבל מה לעשות הוא שומר על מארזל ברובע היהודי בחברון, מסריח שכמוך, לקרוא ללוחמים בוגדים, אים הם לא היו שם הייתם היום בשר טחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שמאל יש ימין של מדינה אחרת
ל"ת
די לשנאה!,
31/01/05 08:47
|
|
 |
על לוחמים ובוגדים
מילואימניק,
מתנחל,
30/01/05 22:43
|
אתה דמגוג עלוב. אתה מנסה לזהות בין לוחמים לשמאלנים. לידיעתך, ואתה יכול לשאול את הבן שלך, רוב מוחלט של הלוחמים בצה''ל הם ימניים, ואחוז המתנחלים בקרב הלוחמים גבוה במאות אחוזים מהשמאלנים הבוגדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית מת להיות מילואימניק מתנחל
ל"ת
לכלכת,
30/01/05 23:23
|
|
 |
ככה צריך השמאלנים יאכלו חרא כי
לך תתניק,
שמאל=בוגד,
30/01/05 22:27
|
|
 |
אתה ממש טיפש, אתה יודע?
ל"ת
מנחם,
31/01/05 09:28
|
|
 |
הספור יגמר בקרוב
לוחם גבעתי,
30/01/05 23:44
|
במרץ 05 נגמר הסיוט, נמאס לי מעובדי האלילים המשיחיים, חוזר לאזרחות בבחילה מיכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שהולך לאכל חרא זה אתה ושאר
מתנחל מחבלי,
30/01/05 23:02
|
|
 |
35.
150 אלף פורעי חוק
ש.לוין,
30/01/05 21:39
|
מה הם רוצים להרוס את המדינה. נגמר הכסף להשקעות בחבית ללא תחתית אז מה אם היו פוליטיקאים שרימו את העם ואישרו כספים להתנחלויות לא חוקיות עכשיו צריך לומר את האמת ולבצעה. לא יעזור לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. נשבר הזין מההתנחלויות
קובי,
ירושלים,
30/01/05 22:41
|
|
 |
''כסף''
רבקה,
שיקגו,
30/01/05 22:21
|
אז מאיפה יש להם כסף לשלם פיצויים לאנשים שהם רוצים להוציא מהבתים שהממשלה שלחה אותם לגור שם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הממשלה שלחה אותם כמו ששלחה
מתנחל=צבוע,
מתנחל=בריון,
30/01/05 23:28
|
|
 |
אז תכניס אותם לכלא יאידיוט
ל"ת
אתה דפוק,
30/01/05 21:54
|
|
 |
נכניס אותכם, אל תדאג
ל"ת
מתנחליאל,
גוש קטיף,
30/01/05 23:13
|
|
 |
34.
יש לפעול מייד, וללא דיחוי!
!,
30/01/05 21:37
|
לפנות את ההתנחלויות כל עוד הם בהפגנה... הזדמנות יותר טובה לא תחזור, ראו הוזהרתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל. זה רק עשירית.
ל"ת
שבר פשוט.,
30/01/05 22:54
|
|
 |
33.
מקנא בהם!
שמאלני,
30/01/05 21:34
|
הציבור שלי מקסימום יכול לתת חיקוי שלהם ב''ארץ נהדרת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כל הכבוד! העם אתכם!
ל"ת
יוסי,
תל אביב,
30/01/05 21:31
|
|
 |
31.
שפני הסמול מפחדים מדמוקרטיה.
ל"ת
דמוקרט,
30/01/05 21:21
|
|
 |
ואתה פחדת מלימודי הכתיב?
ל"ת
תלמד לכתוב,
30/01/05 21:41
|
|
 |
ואתה בוק - ?
אבי,
ירושלים,
30/01/05 23:54
|
שלא מבין משפטים קצת מתוחכמים מעבר להגדרה המילונית שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, עוד אדיוט. סמול ולא שמאל.
ל"ת
דמוקרט,
30/01/05 23:18
|
|
 |
רואים שאתה סמול ולא שמאל
לשחצן,
30/01/05 21:54
|
|
 |
דמוקקר היום היה משאל עם
ל"ת
תשארו שם,
מתנחל=בריון,
30/01/05 23:31
|
|
 |
30.
מה פתאום משאל עם?!
אחד,
30/01/05 21:21
|
המתנחלים אומרים מראש שהם לא יתפנו גם אם יפסידו במשאל העם, אז בשביל מה צריך לעשות אותו?!
החוק עבר בכנסת ובממשלה. זה לא מספיק? גם על הקמת ההתנחלויות לא היה משאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די עם התרוצים העלובים. פחדנים!
נ. משעל,
30/01/05 21:31
|
|
 |
29.
הפינוי-צעד אנטי דמוקרטי-
תנו לעם להחליט,
רמת גן,
30/01/05 21:18
|
אין לשרון מנדט לגרוש. הוא נבחר על מצע אחר!!! די להרס ולקריעת העם. רק משאל עם או בחירות יוכלו להביא לאיחוי הקרעים. ההתנתקות נותנת פרס לטרור ורק תגביר אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר
אבא ללוחם,
30/01/05 21:46
|
''יהיו פשרות כואבות'' הסבא שלי? לפי מס'המפגינים אתם 2% בעם (בלי דויד לוי) ועל איזה ''שורשים'' אתם מדברים בהטיפכם לסרבנות, על עץ הגדל ממי ביוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
200 אלף = כמחצית מבוחרי
אבי,
ירושלים,
30/01/05 23:56
|
המפלגה האבודה.
אני רוצה לראות את פרס מוציא עשירית מזה לרחוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
סמולנינו יפי הנפש.
קורבנות השלום,
אלפים רבים,
30/01/05 21:11
|
הם מוכנים לתמוך בשאיפות הלאומיות של כולם, כולל, ובמיוחד, אויבינו בנפש. אבל הם לא מוכנים להכיר בשאיפות הלאומיות של העם היהודי. הם יכבדו כל דת - למעט דת משה וישראל. הם אינם מאמינים בשינאה לאויב - אבל שונאים את היהודים שאינם מסכימים לדעתם. הם מתנגדים לשמוש בכח כנגד ערבים אבל תובעים לשבור את העצמות ליהודים. הם חולמים על שלום עם הערבים, אבל מטיפים למלחמה נגד יהודים.
צביעות, אמרתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היחדים שמטיפים למלחמת אחים זה
דוד,
31/01/05 05:22
|
אתם. הימין הקיצוני המטורף. למעשה, אתם לא מפסיקים לדבר על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
דמוקרטיה=רצון העם-אין לך מנדט
שרון-הדיקטטור,
רעננה,
30/01/05 21:03
|
שרון אין לך מנדט להתנתקות אל תגרום לקרע בעם לך על משאל!!!! אם יהיה משאל, גם אם יהיה פינוי הוא יעבור בשקט יחסית. אל תהיה בולדוזר גם לבני עמך. די לאטימות דמוקרטיה זה רצון העם. לא קיבלת מנדט להתנתקות. גם אם זה כשר הסרחון מגיע עד ג'ניבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא דקטטור?
מפונה ימית,
30/01/05 22:13
|
|
 |
תראה שיש לו רוב אים אתה יודיע
מצ,
30/01/05 21:50
|
|
 |
המתנחלים לא אם שרון אין לו רוב
ל"ת
מתנחלים הם הרוב,
שיר נצרת עיל,
31/01/05 01:31
|
|
 |
אין לו רוב --- איפה הוא????
ל"ת
ש,
30/01/05 22:32
|
|
 |
26.
חצי מיליון יבואו לעצור את
העקירה,
30/01/05 21:02
|
|
 |
בס''ד
דוד,
31/01/05 09:29
|
|
 |
יחכו לכם עים מ''ג
תומך שרון,
30/01/05 21:48
|
או שתאמצו את הלוחמים במצדה והארץ תרגע ותשקוט 40 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מצטער שתמכתי בשרון.
ל"ת
הוא הורס,
את המדינה,
30/01/05 21:01
|
|
 |
שרון היה הבנזין של ההתנחלויות
ל"ת
שרון,
רמת השרון,
31/01/05 00:37
|
|
 |
24.
כולה 2 אחוז. 98 בעד התנתקות!!!
ל"ת
ועכשיו!!!,
30/01/05 20:58
|
|
 |
והפגנות השמאל הם 0.1 אחוז.....
יהודי ציוני,
30/01/05 22:40
|
|
 |
אתה צודק
סטטיסטיקאי,
31/01/05 03:00
|
באמת השמאל עם 0.1% שלו לא בשלטון, וכך גם המתנחלים עם 1.5% שלהם. נאה דרשת!
(וכדאי שתלמד, וכחן טמבל, שהעובדה ש-A לא מתקיים עדיין אינה אסמכתא לכך ש-B מתקיים או לא מתקיים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98% נגד ההיתנתקות!!!!!
אף אחד,
30/01/05 22:28
|
אתה מדבר שטויות רוב העם נגד מסירת שטחים לאויב בזמן מלחמה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיבורים האחרונים
יובל,
ארהב,
30/01/05 21:34
|
ממש בדיחה הצביעות של השמולאנים לפני שתי דורות קראו להם חלוצים והם הם שבנו את הארץ והם בזכות אומץ ליבם עיצבו את גבולות המדינה והיום הם עושים את אותה עבודת קודש ובזילזול ושינאה קוראים להם מתנחלים אני קורא להם החלוצים האמתיים כי הם חיים בהרבה זכות והם חוד החנית מול הפורעים הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיבור האמיתי הוא מי שגר בחו''ל
משה,
31/01/05 09:30
|
|
 |
חלוצים שפלשתינאים בנו להם
ל"ת
ווילות,
עלוב אתה,
30/01/05 22:28
|
|
 |
ליובל
לוחם בצה''ל,
30/01/05 22:17
|
|
 |
ליובל. דברים שרואים משם...
ל"ת
רואה רחוק,
30/01/05 22:57
|
|
 |
שימו לב, מעלי דביל מצוי.
ל"ת
ששון,
30/01/05 21:32
|
|
 |
23.
איפה אורי גליקמן?
ל"ת
שרון,
י-ם,
30/01/05 20:56
|
|
 |
22.
משה- אנטישמי!
יהודי,
30/01/05 20:50
|
זבל, מה הסיפור שלך. התעללו בך שהיתה ילד?? לפי השינאה אתה כנראה ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אבי אקוודור?
ל"ת
דוד,
31/01/05 10:33
|
|
 |
21.
בדיוק בגלל הדברים שלהלן, לא
זה מובן מאליו,,
לכן אינני שם,
30/01/05 20:48
|
יצאתי להפגנה. לא היתה כמעט הפגנה וצעדה שלא השתתפתי בהן, מאז עלה רעיון העיוועים להפקיר את הארץ לידי מרצחים, אך הפעם אני בבית, נמאס לי מן ה-beating around the bush. להלן דברי הרב דרוקמן מקרית מוצקין, המסביר (בלשון המעטה) מה עקום בהפגנה היום! הרב דוד דרוקמן רב העיר קריית מוצקין מראשי עמותת פיקוח נפש יוצא הערב סיסמת מועצת יש''ע ''למסור את ההכרעה אל העם''.
בהודעתו כותב הרב דוד דרוקמן:
''היות ובימים האחרונים רבים מאוהבי ארץ ישראל תובעים מראש הממשלה 'למסור את ההכרעה אל העם' האם לגרש יהודים מאדמתם או לא, הננו להבהיר, כי אין 'לעם' שום כח מוסרי לעקור יהודים מארץ ישראל – שהיא נחלת עולם שניתנה לנו מאלוקי עולם, אין ''לעם'' שום כח מוסרי להפקיר חייהם של מליוני יהודים היושבים בציון ע''י קירוב הגבול וקירוב טווח הקאסמים למרכז הארץ – תוצאה ישירה של פינוי גוש קטיף.
דבר זה הוא בסתירה מוחלטת לדעת תורתנו הקדושה (כפי שנפסק ב''שולחן ערוך'' סימן שכ''ט) שום הצבעה ''דמוקרטית'' איננה יכולה לעקור אפילו פסיק מתורתנו הקדושה עליה נאמר: ''אתם ראיתם כי מן השמים דברתי עמכם''.
רוב דמוקרטי אינו יכול להחליט על ביטול מצות ''ברית מילה'' למשל (''בטענה'', נניח, כי מדובר באקט בארבארי בבשרו החי של אדם ללא נטילת רשות ממנו), רוב דמוקרטי אינו יכול להחליט להעביר את השבת מיום השביעי ליום ראשון למשל (כי זה יהיה יותר נוח), מה גם, שאף מבחינה דמוקרטית – אי אפשר לחוקק חוקים אנטי- דמוקרטים! רוב דמוקרטי לא יכול להחליט למשל, כי יש, לרצוח 100 תושבים יהודים במידה והם גרים בגוש קטיף ולא בשדרות (בדרום אפריקה היתה בשעתו החלטה ''דמוקרטית'' להפלות ''שחורים'').
ולהזכירנו שלא מעט תופעות אפלות ומחרידות במאת השנים האחרונות קמו והיו כתוצאה מהחלטה של ''רוב דמוקרטי'' כותב הרב דוד דרוקמן מראשי עמותת פיקוח נפש ורב העיר קריית מוצקין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה לשאלה למה אין משאל עם..
ל"ת
!,
30/01/05 21:43
|
|
 |
20.
כל הכבוד
אינה,
30/01/05 20:44
|
|
 |
19.
הימין מפחד, גם אני!!
ל"ת
ילד,
30/01/05 20:43
|
|
 |
18.
צ''ל - תסריט האמת!
ל"ת
תיקוני לשון!,
30/01/05 20:42
|
|
 |
17.
אידיאליסטים אחרונים
חגי,
30/01/05 20:41
|
כל הכבוד לכם גיבורי האומה שלא מוכנים לוותר על פיסה מארץ ישראל. שלא מתכופפים לנוכח חלישות הדעת הציבורית שרק רוצה שיעזבו אותה בשקט! איפה האידיאלים שעליהם חונכנו: ''ארץ ישראל של עם ישראל בכח הזכות ולא בזכות הכח''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח, לא הייתי משתמש במשפט הזה
ל"ת
!,
30/01/05 21:42
|
|
 |
16.
הערבים והשמאל הקיצוני לא
רפי,
30/01/05 20:40
|
יכתיבו את גורל תושבי המדינה . ארץ ישראל שייכת לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם אולי 3% מעם ישראל
נתי,
חולון,
30/01/05 23:29
|
|
 |
שב איפה שתרצה רק עם דרכון אחר
ל"ת
בעד שתשבו,
30/01/05 21:42
|
|
 |
15.
לא מרשים אותי - ההתנתקות בדרך!
ל"ת
המפנה בע''מ,
30/01/05 20:39
|
|
 |
14.
למה ?
יונתן,
ירושלים,
30/01/05 20:37
|
למה כל כך צריך להתאמץ לפנות את המתנחלים ? אם הם לא מוכנים לקבל את ההחלטות של ראש הממשלה שהם, כן , הם בחרו, אז יש להשאיר אותם בהתנחלויות. מי שירצה יתפנה, ומי שלא, יהיה נתון לחסדי אבו - מאזן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הלוואי וכולנו נהיה כמותם
משה,
מבשרת ציון,
30/01/05 20:36
|
|
 |
12.
פתרון יצירתי
ד''ר שמשון,
30/01/05 20:29
|
עכשיו, שבערך כל מטורפי גוש קטיף נמצאים בירושלים, זה הזמן להתניע את הכלים הכבדים,השופלים והטרקטורים, ולצאת למהלך הכי שפוי בשנים האחרונות. כשהמשיחיסטיים ההזויים יגיעו בלילה לכיסופים ויגלו שאין יותר וילות ומבצרים מפוארים המחללים את הדיונות הפראיות בגוש, לעלות אותם לאוטובוסים וליישב את הנגב. קדימה!!!!!!! להתניע את הטרקטורים!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
if you are a doctor situation
emmanuel,
africa,
30/01/05 21:55
|
critical. We all heard this week in the world about such a doctor who had same ideas as yours! You can have your own opinions but you cannot hate your own people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתדיך לאכול בננות שם באפריקה
יעל,
גבעתיים,
30/01/05 23:32
|
|
 |
11.
גוש קטיף
אין,
ירושלים,
30/01/05 20:28
|
|
 |
שורשים
אבא ללוחם,
30/01/05 21:40
|
|
 |
אבא, מה הקישקוש הזה?
ל"ת
לוחם,
30/01/05 23:00
|
|
 |
10.
מה בדיוק הבעיה??
אפרת הנגבי,
אבו גוש,
30/01/05 20:21
|
אני רוצה להבין אחת ולתמיד מדוע הממשלה אינה מוכנה ללכת על משאל עם? מה לא טוב בזה? רק במשאל עם נוכל להסיר מליבו כל צל של ספק לגבי ביצוע ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואי, אני אסביר לך
איתי,
31/01/05 02:55
|
משאל העם הוא ניסיון נואש של המתנחלים, שנזכרו פתאום ב''חשיבות הדמוקרטיה'' לעכב את ההתנתקות. משאל עם לא נעשה מהיום למחר והוא דורש תהליך חקיקתי והערכות בשטח לביצוע, וישנן בעיות נוספות כדוגמת איך תנוסח השאלה וכד'. מעבר לכך - מי קובע מתי כן לבצע משאל עם ומתי לא? מדוע הקמת התנחלויות (שבעיני חלק גדול מהעם הן מייצגות את הנצחת הכיבוש ומובילות להרס המדינה) איננה מצריכה משאל עם אבל פירוקן כן? בקצב הזה בכל החלטה שתקבל ממשלה נבחרת, יימצא המגזר שידרוש משאל עם (רפורמה בחינוך, רפורמה במיסים, נישואים אזרחיים וכד'), עכשיו את מבינה למה כ''כ מסוכן להסכים למשאל עם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51% בעד.יגדו המתנחלים ערבים ו
שמאלנים לא יקבע,
איפה נגור,
31/01/05 01:15
|
|
 |
סיבה למסיבה העם בחר שרון
צ,
30/01/05 21:02
|
|
 |
9.
בזמן הפינוי אני מתנגד בגופי!!!
ל"ת
כל הכבוד,
30/01/05 20:19
|
|
 |
8.
רק 100000 מפגינים? בושה
מוטי חיפה,
30/01/05 20:18
|
|
 |
50 אלף היו ילדים, לכל מתנחל יש
ל"ת
10 ילדים,
ביבי נתניהו,
31/01/05 00:40
|
|
 |
הפגנות השמאל הם אחוז יותר קטן
יהודי ציוני,
למוטי מחיפה,
30/01/05 22:43
|
|
 |
אתה צוחק ? רציני ?
דן,
30/01/05 21:03
|
רק?????????? תשאל סטטיסטיקנים מה המשמעות של הפגנה של 100 אלף איש שהצליחו ורצו לנסוע לירושליים. מלא להיות עיוור אבל טיפשות ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשמעות היא
ד''ר לסטטיסטיקה,
30/01/05 21:55
|
שקל מאוד לגייס פנאטים להפגנות. רוצה דוגמא נוספת: תסתכל בחדשות על הפגנות בעזה. מוכר לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזכרת לי את הפגנת ה-400000
ל"ת
היה קל לגייס,
אותם. פאנטים,
30/01/05 23:03
|
|
 |
זו לא הפגנה אלא משאל עם
יצחק,
30/01/05 21:54
|
בכל התנחלות נשארו רק העוללים שלא יכולים להשתתף במשאל עם בלאו הכי. מילא להיות טיפש אבל כזה טיפש???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסוכן להשאיר בהתנחלויות
דוד,
31/01/05 09:34
|
רק את הילדים? מה אם הילדים יחליטו לתקוף את החיילים ששומרים על היישוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''רק''.נראה את השמאל מארגן הפגנה
ערן,
30/01/05 20:37
|
כזו ואל תשכח שרק יותר ממאה אלף יתנגדו בגופם לפינוי מה יעשו להם בדיוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישארו אותם שם
אבא ללוחם,
30/01/05 20:57
|
|
 |
עם כל הכבוד ל''בנך הלוחם''
אבי,
ירושלים,
31/01/05 00:01
|
חייל ללא ערכים ואידיאולוגיה (=ציונות) הוא לא יותר טוב משכיר חרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סרטן אתם בלב האומה תמשיכו
משה,,
פתח תקווה ,,
30/01/05 20:18
|
להשניא, כול העם נמאס לו מהבכינות שלכם מתנחלים מאוסים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד לא נרגעת
Avi Ecuador,
31/01/05 03:27
|
אתה כבר מזמן התנתקת מהשכל וההגיון. ספר לנו על ישרפלסטין וספר לנו איך מוסלמים יודעים לנצח. היו בונים ליהודים מדינה אם היו מנצחים. היו שאהידים כמוך שמתפוצצים. טמטום עם פרסום. משה תחת אדום לתקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מת עליך, אתה מצחיק
ל"ת
דוד,
31/01/05 09:34
|
|
 |
עדיף כך
למה,
30/01/05 22:32
|
עדיף התבכיינות מתנחלים על בכי אמיתי של הורים על ילדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבכינות מתנחלים דמעות של תנין
משה,,
פתח תקווה,,
31/01/05 00:03
|
|
 |
הם סרטן-בשביל הערבים ושמאלנים
לאותו ערבי,
בשמות שונים,
30/01/05 20:39
|
וטוב שכך... כן ירבו כמוהם כך יהיה יותר קל ''להקיא'' את הבוגדים שביננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים סרטן למדינה,לא לערבים
ל"ת
ולא לשמאל,
רק למדינה,
31/01/05 00:42
|
|
 |
6.
מה יעשו כ-150 אלף יתנגדו בגופם
פטריוט,
אין התנתקות,
30/01/05 20:11
|
|
 |
שאירו אותם שם עד שיצאו לבד
שנה מי שיוצא,
שרון,
31/01/05 01:21
|
מהגוש קטיף לא חוזר לגוש קטיף נראה אתכם שנה לא יוצאים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחמ אף אחד לא יכול על שרון !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיונות טובים, יש לי עוד כמה..
ל"ת
!,
30/01/05 21:40
|
|
 |
מאלטלנה ועד נצרים,
אבי,
31/01/05 00:02
|
|
 |
השמאל יצא מהארון הוא מת לדם
אייל,
30/01/05 22:14
|
יהודי שיישפך פה הלוואי שהם היו מגלים אותה אמפטיה כמו זו שהם מגלים למחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק המתנחלים מאימים במלחמת
ל"ת
אחים !,
יעקב נהריה,
31/01/05 00:30
|
|
 |
5.
חה חה דוד לוי הנואם הראשי (-:
ל"ת
ראויים לו והוא,
מתאים להם,
30/01/05 20:11
|
|
 |
כך אותו ותן לי את אורלי
ל"ת
מצ,
30/01/05 21:01
|
|
 |
4.
העם נגד ההתנתקות לא יהיה פינוי
ל"ת
אייל,
30/01/05 20:09
|
|
 |
יהיה גם יהי פינוי,אם לא עכשיו
אמנון,
ירושלים,
31/01/05 00:28
|
אז ממכם המתנחלים יצא המפנה ישובים. אתם מסיתים כל כך הרבה נגד אריק שרון. זה היה בונה ההתנחלויות הגדול ביותר בהיסטוריה. ואם רק היה יכול היה בונה עוד ועוד ועוד אבל הוא יודע שצריך להתפנות. אולי תבינו אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כל הכבוד למפגינים
רוצה להיות שם,
30/01/05 20:07
|
|
 |
כל הכבוד
אינה,
30/01/05 20:43
|
|
 |
2.
יישר כוח
ימנית גאה,
30/01/05 20:00
|
לא עלה בידי להגיע להפגנה אבל אני מחזקת את ידי המפגינים. ההתנתקות לא יכולה לעבור בלי שהעם יכריע זאת והוא לא! אריק שרון צריך ללכת הביתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק המתנחלים היו שם !
ל"ת
יעקב,
נהריה,
31/01/05 00:05
|
|
 |
יעקב,
אשרת,
31/01/05 17:05
|
צר לי אבל אני משהם והייתי שם. כן כן- משהם (יחד עם עוד 2 אוטובוסים מלאים). ולא רק אנחנו: הגיעו אלפים מקרית שמונה, מהקריות, מחיפה, מצפת, מבני ברק, מנתניה, מפתח תקוה, מתל אביב, מרמת גן, מחדרה, מירושלים, מאופקים, משדרות ואפילו אוטובוס מלא מאילת. (זה אגב לא הרשימה המלאה אלא רק מקבץ שהיכרתי) רד מזה, המאבק הוא לא רק של המתנחלים. אל תאמין לכל מה שאומרים בערוץ 2.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את עיוורת איך תדעי איפה
ל"ת
הימין,
30/01/05 22:24
|
|
 |
כל הכבוד
ל"ת
yyyyyy,
30/01/05 20:28
|
|
 |
ומי את מציעה במקומו
מצ, תומך שרון,
30/01/05 20:24
|
ולרשטיין? תבינו אתם במעוט, שרון אמר יהיו פשרות כואבות ולא שיקר. אז מה רצונכם עכשיו מלחמת אזרחים? אני מוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא התכוון פשרות כואבות לשמאל.
ל"ת
פרשנבטטא,
30/01/05 23:07
|
|
 |
ותלכו אתם לאלף עזעזאל נמאסתם
משה,,
פתח תקווה,,
30/01/05 20:22
|
|
 |
קנאי בכיין.
ל"ת
אוהב מתנחלים.,
30/01/05 23:08
|
|
 |
1.5% בקושי!
חשבונאי,
30/01/05 20:20
|
|
 |
חשבונאי אתה לא יודע לספור
jenya,
31/01/05 08:30
|
בארץ נמצאים 5 מיליון יהודים (כולל זקנים, תינוקות וגם אלה שלא נמצאים בארץ) חלק 150 אלף ב5 מיליון. 3% אתה לא יודע לספור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהפגנות השמאל יש 0.00001% מהעם
יהודי ציוני,
30/01/05 22:44
|
|
 |
המתנחלים+ דוד לוי זה רוב העם !
ל"ת
חחחחחחח,
שלומי משלומי,
31/01/05 00:57
|
|
 |
וואלה, אתה ממש גאון!
דני,
30/01/05 22:26
|
וכמה מפגינים בעד ההתנתקות? אפס אנשים- מסקנה אפס אחוז מהעם בעד ההתנתקות.. אכן, חשיבה לוגית במיטבה. כנראה שהשנאה מעבירה אותך על דעתך. רחמי נתונים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.5 אחוז מהעם בהפגנה ועוד 60
שייגץ,
30/01/05 20:44
|
|
 |
אני לא הייתי שם
ברווז במטבח,
31/01/05 00:29
|
ובכל זאת, ברוחי אני עם כל אותם אנשים שבאו להפגין נגד הדיקטטורה, ומחזק אותם. אני מקווה שבעתיד אוכל לעשות יותר באופן פעיל, אבל כמוני יש עוד מיליונים, שיושבים בבית, ומתפללים שהרעה לא תעבור.
יישר כוח למפגינים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לקרוא ולהבין- חשוב!!!!!!!!!!!!
berlioz,
30/01/05 19:55
|
http://www.gush-shalom.org/archives/voterguide.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I've read it
Udi,
31/01/05 10:24
|
It is pure text of Yossi Beilin. The writer is a pro-Europe, that is anti-Israel.Sorry to to say, But Beilin is a traitor, and he does not even hide it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tavee T'a Bong
Yigal Smolan,
India,
31/01/05 02:56
|
Smol Shmol. The smol is getting high in India while the Right is settling and getting high.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש שלום=גוש של חרא
ל"ת
אב,
30/01/05 20:54
|
|
 |
גוש קטיף = גוש חרא !
ל"ת
שרון,
רמת השרון,
31/01/05 00:55
|
|
 |
קישור לאתר גוש שלום
ל"ת
ממש לא חשוב,
30/01/05 20:28
|
|
 |
קישור לאתר שלום-בבל''ת ידוע
מישהו,
30/01/05 20:50
|
ש: מאין הביטחון שאחרי הנסיגה לא יימשכו הפיגועים? מדוע שלא ימשיכו במטרה לשחרר את עכו, יפו, לוד ורמלה? ת: כפי שראינו, הפיגועים מתקיימים רק כל עוד הם זוכים לתמיכה רחבה בציבור הפלסטיני. מרגע שתוקם מדינה פלסטינית סבירה, כל המשך של האלימות ייתפס כפגיעה באינטרס הלאומי. בהחלט ייתכן שרבים מהפלסטינים ימשיכו לשנוא את ישראל או להאמין שכל שטח ישראל היא פלסטיני, אבל יש פער עצום בין להאמין במשהו לבין להלחם למענו. אנשים מאמינים בהרבה מאד דברים, אבל רק במקרים קיצוניים הם יסכנו את חייהם למען אחת מאמונות אלה.
פיטפוט נוראי! הרי עראפאת יצר מציאות של טרור מתמשך-ולך תאמין לאמנה הפלסטינית גם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי על זה ו... לא שכנעת אותי
אוהד,
רמת גן,
30/01/05 22:43
|
|
 |
קישור לאתר גוש-חרא
ל"ת
גלעד,
31/01/05 02:54
|
|
 |
הכל אפשר להחליף,אך לא את העם.
ל"ת
עם מא1חד=כח,
די לפלגנות.,
31/01/05 14:30
|
|