 |
44.
בן גביר עונה ליאיר לפיד!
לשאלה מס' 5,
23/02/05 19:59
|
כנסו! לא תפסידו! http://www.02net.co.il/Site/Templates/inPage.asp?catID=1&subID=20&docID=13642
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
טור חשוב!!!
ליאור,
תל אביב,
23/02/05 11:44
|
סוף סוף מראים במעט כמה התקשורת תומכת בשמאל ופשוט עושה שטיפת מח לעם בשם הדמוקרטיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לא רוצים ''יהדות = ימין'' בהכרח!
לנתק ולשנות,
22/02/05 07:14
|
כבר נכתב כאן מליון פעם שהשם ''חמש שאלות'' אינו קשור בכלל ביהדות אלא בימין. הזיהוי בין יהדות וימין באופן כל כך מוחלט - מטעה ואף מכאיב. לידיעת עורכי המדור ומעריב בכלל. צאו מזה כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכנסת פוליטיקה ליהדות מבזה
כרמל,
י-ם,
23/02/05 17:52
|
מסכימה עם כל מילה! אחר כך היהדות הפוליטיקה מתערבבות ונוצר אטי ליהדות. אם נדאג לכך שיהדות וימניות לא יהיו מילים שוות אולי פחות אנשים יהיו אנטי דתיים. ולהידות יצא שם יותר עמוק, ענייני., וחשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
האם אפשר לקבל קישור להודעה על
ל"ת
הפיברוק?,
תודה.,
21/02/05 23:49
|
|
 |
40.
צריך להחליף את שם המדור
tara,
ירושלים,
21/02/05 08:54
|
צריך להחליף את השם NRG יהדות ל-NRG ימין. אני, שמתעניינת ביהדות לא מוצאת כאן שום דבר שקשור ליהדות. הכל כאן פוליטיקה וימנית, מה, אין דתיים שמאלנים שדווקא תומכים בהתנתקות? אני מכירה כמה כאלה! אבל לא זה העניין, אני באמת מעוניינת ללמוד ולדעת יותר בנושא היהדות. בקיצור, חבל. לפחות יש את ניו אייג' שמתעסק בנושאים רוחניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת לחלוטין, אני איתך
ל"ת
עדו,
22/02/05 03:35
|
|
 |
לא
ל"ת
יהודי,
21/02/05 16:46
|
|
 |
39.
הפרובוקציה שלא היתה
שמוליק,
ראש העין,
21/02/05 03:52
|
כל הכבוד לכם. באמת כל הכבוד. אחרי שאפילו אמנון אברמוביץ' הודה שהוא ''טעה'' (מילה יפה שבאה לכסות על הרמה המקצועית ההולכת ומידרדרת של האיש) כשניפח את הנפיחה ולפיה עיתונאי מסוים - ששמו כבר התפרסם בכלי תקשורת אחרים - יזם את המתקפה על נתניהו, אתם באים ומעלים שוב את הקשקוש הזה באוב. העיתונאי, ואת זה אמר הנער החב''דניק שנעצר בכמה וכמה ראיונות שנתן מאז התקרית, אכן שלח לו הודעת SMS ובה המילים ''אתה גדול'' - בגלל שזה האחרון הצליח לשריין לו תמונות בלעדיות מתוך החתונה. אבל אל תיתנו לאמת להפריע לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
עכשיו אני בטוח
עמי,
ירושלים,
21/02/05 01:06
|
שעורך המדור הוא סמולני שמנסה להציג את הימנים נאמני הארץ כטפשים. המאבק שלנו כל כך חשוב, אז תפסיקו לכתוב מקבץ כל כך צפוף של שטויות ותזדהו בשמכם. מה הפלא שהסמולנים מזלזלים בנו אם כאלה שטויות יוצאות משורותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
בולשביזם בישראל. ולזה מישהו
רמב''ו,
גולן,
20/02/05 22:13
|
|
 |
36.
פלצן
ל"ת
.,
20/02/05 20:52
|
|
 |
35.
מה שמצחיק
רון שחמורוב,
ראש העין,
20/02/05 20:50
|
שכותב הטור לא עומד מאחורי דבריו ומהסס להזדהות בשמו האמיתי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יופי של פארודיה
רונן,
פת,
20/02/05 20:14
|
בסופו של דבר הגעתי למסקנה שאתם כנראה מדור פארודי על התסכולים של הימין. א. מר נתניהו בכבודו ובעצמו עשה רעש גדול מההתקפה עליו, שקללה לא רק ניקוב הצמיגים - אגב, מה עם שומרי הראש שלו? הם לא משגיחים על המכונית?
ב. חשבתי שאתם דווקא מבקרים את ידיעות אחרונות כעיתון שמאלני, פתאום מתברר שהוא בעצם ליכודניק מתרפס, אולי תחליטו...
ג. מעניין מי מחק את המילה ''לא'' בשלט, אולי בדקתם?
ה. מה יש, התרגלתם לשתף פעולה עם כל מני פשיטיסם גזענים כנועם פדרמן עד שאיבדתם כל חוש הגינות עיתונאית? מילא שחגי סגל מככב אצלכם כאילו היה עיתונאי מפורסם.
אתם ממש פרודיה על הימין המתוסכל והרדוף תסביכים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
גדול!
ל"ת
אלי,
20/02/05 19:12
|
|
 |
32.
בלון נפוח ומלא אויר חם
AP,
20/02/05 18:55
|
|
 |
31.
מדור חשוב, צריך להיות בפורטל ה
נטע,
20/02/05 18:43
|
|
 |
30.
יאיר לפיד
יעקב,
חיפה,
20/02/05 17:17
|
עקבתי אחר מאמריו במעריב ובידיעות אחרונות וכן בחלק מתוכניותיו בטלויזיה ומסתבר כי הוא רדוד כמו אביו, שהנקודה המרכזית סובבת על שנאה של מגזר מסוים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
פינוי יישובים
הסמולני,
קיבוץ שלום,
20/02/05 16:53
|
מרוב רצון להתנגח בתקשורת, קיטרתם על החלטה מערכתית נכונה של ידיעות אחרונות, שראה בהחלטה על פינוי יישובים חשיבות גדולה יותר מאשר בהחלטה על העמדה לדין (והדרך עוד ארוכה עד כתב אישור והרשעה אם בכלל) של עומרי שרון. איפה האידאולוגה שלכם ? פינוי יישובים לא יותר חשוב ? לא יותר מהותי ? לא פחות צהבהב ? כל הטור הזה נראה כמו פרודיה שמאלנית על כותב ימני עם רגשי קיפוח נוראיים. וכמובן שמי שלא מבין שעטרת כהנים הם ימין קיצוני, לא מבין את המפה הפוליטית - ובעיקר לא מבין את עטרת כהנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לי יש שאלה אחרת לגבי יאיר לפיד
תוהה,
ירושלים,
20/02/05 16:47
|
כשראיתי את התמונה שלו הייתי בטוחה שסוף סוף התעוררו לראות את ההסתה שלו בתוכנית חדר מלחמה נגד המתנחלים. מי קבע שמותר להכניס משפטים כל כך קשים על ואצל מתנחלים בלי הפסקה ועל ידי כך ליצור רושם כאילו המתנחלים כולם מעוניינים לירות בחיילים, להרוג ילדות פלשתינאיות ועוד??? בפרק האחרון הוא הביא דמות בשם ''לבנה וייס'' (ממממ איזו יצירתיות מרחיקת לכת!) שלבשה שביס לבן כמו בת דמותה במציאות ואמרה אמירות שדניאלה וייס לא חשבה מעולם להוציא מפיה. איזו חוצפה להעביר כל כך הרבה מסרים פוליטיים והסתה פרועה במסווה של תוכנית רצינית ומקצועית???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי את הטור של נדיה מטר
ל"ת
זה הרבה יותר,
גרוע.,
21/02/05 23:51
|
|
 |
השאלה היא איך השתתף בקטע המדוב
ל"ת
ר עורכו של מדור,
זה, אדון חנו,
20/02/05 23:01
|
|
 |
אפשר לקבל דוגמאות ?
יעקב,
20/02/05 20:25
|
|
 |
27.
עוד שאלות:
חושש,
20/02/05 16:11
|
1. לגבי אותו עיתונאי ש''ביים'' את ההתקפה על נתניהו: האם השב''כ עזר לו והאם אתה טוען שאותו נער הוא גם פעיל של יחידת הקונספירציות המיוחדת של השב''כ? (נו, אתה יודע, אלו שעזרו לחייזרים לרצוח את רבין) 2. אתה טוען שהתקשורת עושה מניפולציות כדי לעזור לראש ממשלה מהליכוד להישאר בשילטון. שנזכור את זה בפעם הבאה שתעלה אותה סיסמא נבובה: ''תקשורת שמאלנית''? 3. האם אתה טוען שאותה ''יד נעלמה'' ש''חתכה'' ביודעין את המילה לא שייכת לסוכן השב''כ שמפניה מהיחידה המיוחדת להשמצת הימין בשב''כ? 4. האם אישתו של איתמר בן גביר נימנית על המתנגדים להתנתקות? האם לטענתך היא פרובוקטורית של השמאל? אולי של היחידה המיוחדת של (נו, כבר הבנת)...? 5. ואם לפיד היה מראיין בסוף את בן גביר, האם היית מעלה שאלה דומה לשאלה 4?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
התוכנית של עינב גלילי אתמול
עיתונאי,
י-ם,
20/02/05 15:31
|
התוכנית המטופשת שלה בהתנהלות של ''של מי השורה הזאת?'' התמודדו כמה ''קומיקאים'' ובאחד מהקטעים ניסו להציל חברי כנסת מהתנקש הבא... מיותר לציין שלמתנקש הבא יש כיפה סרוגה גדולה!!! ואני שואל: האם לא מדובר בהסתה? האם לא מדובר בדה לגיטימציה? מחכה לתשובה מחנוך דאום שלא מפסיק ללקק לתרבות הפסבדו פלורליסטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעת עד היום על מתנקש שמאלני?
יודע דבר,
21/02/05 23:43
|
כמעט לכל המתנקשים הפוליטיים בינתיים היו כיפות. כולם ללא יוצא מהכלל מהימין - ברוך גולדשטיין, יגאל אמיר, זורקי הרימון בי-ם על ילדים ערבים, המחתרת היהודית, נסיון פיצוץ בי''ס ערבי לבנות, יונה אברושמי - כולם חובשי כיפות כשרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סומא - היה לו כובע גרב
נודניקים נמאסתם,
20/02/05 22:06
|
מה שכמובן לא פוסל את העובדה שאולי מתחת היתה לו כיפה..
וזה ממש לא הוגן - כי כל המאיימים על תומכי ההתנתקות הם שמאלנים משנקין שאין להם כיפה, זה ידוע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שזכור לי הוא היה רעול פנים
ל"ת
????,
20/02/05 20:23
|
|
 |
תכנית נמוכה של ננסי בידור
ל"ת
רוני לוי,
20/02/05 19:55
|
|
 |
העיתונאי צודק!!!
עוד אחד,
21/02/05 22:03
|
היה לו כובע גרב ומעליו!!! הייתה לו כיפה סרוגה גדולה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כה חלש,כה עלוב
ממליץ,
20/02/05 15:08
|
|
 |
אחד המדורים המרעננים שיש
יוסי,
רעננה,
21/02/05 15:49
|
למה לגנוז? סוף סוף מראים את התשקורת במערומיה. כל השקרים. כל הרמאויות. כל ההסתות.
למה לגנוז?
טוב שיש מדור כזה. נקי. מרענן. ישר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
זו פעם ראשונה שאני שומעת על
תקשורת או,
תשקורת ?,
20/02/05 14:52
|
הפרובוקציה העיתונאת היזומה כנגד בנימין נתניהו .
מי יודע כמה דברים קרו , שלא ידענו שהתקשורת יזמה אותם .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
נציגיו הראויים של המיגזר
רוזנר,
חיפה,
20/02/05 14:36
|
ושוב ללהג השבועי שלך: עוד פעם אתה מנסה למצוא כמה אתם דפוקים ומסכנים בתקשורת? אז לפחות אולי תנסה לעשות תקשורת הוגנת, ולא ''מגלגלת עיניים'' כנהוג במיגזר: כאשר אתם מתגלים במלוא כיעורכם בהפנת נערות אלימה (ראה השוטרת השוכבת בבית החולים) והפוגרום שנעשה בבית המעצר - אתה מתגולל על התקשורת שהיא מסתירה שבעצם כל הנערות החסודות הן ''אשתו של איתמר בן-גביר'' (היא באמת כל כך גדולה שהיא נכנסת בכזאת כמות של נערות???) - ומכאן ברור - לא אנו אחראים לנבלה - אלו אנשי כ''ך שברורררררר שאינם שייכים למחנה הנקי מרבב של המיגזר.... ואז, בפליקפלאק מדהים, אתה בא להתבכיין למה לפיד לא רוצה לראיין את אותו בן-גביר שלפני רגע ייחסת לו ולשכמותו את האחראיות לפעילות נערות החסד. אז תחליט, אתה אתם או לא? הגיע הזמן שתבינו: כל יום נופל עוד קיר שמראה את דמותכם האמיתית: המשיחסטיית, מתלהמת, הרואה עצמה במרכז העולם ושרק אתם יודעים מה טוב לנו. אתם בנפילה מוחלטת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה קלישאות טפשיות בתגובה אחת
קלוש מהמציאות,
20/02/05 18:47
|
גם ''מגלגלי עיניים'' גם ''משיחיסטים'' גם ''מתלהמים'' גם ''רואים את עצמכם במרכז'' וגם ''רק אתם יודעים מה טוב לנו''?
אולי היית צריך להרחיב קצת את התגובה כדי שתוכל להכניס במסגרתה גם את הפראזות הבאות:
1. ''מעדיפים את פולחן הקברים, האדמה והדם''
2. ''עושים כל מה שהרבנים מורים להם''
3. ''לא מקבלים את רעיון המדינה הדמוקרטית''
4. ''הזויים'' ''עוורים למציאות'' ''משריצים ילדים'' ''לא הגיינים''
ועוד ועוד כמיטב הדימויים שהתקשורת מלאה בהן, והמדור הזה בא להצביע עליהן - לבחירתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק.
שפוי,
ארץ-ישראל,
21/02/05 23:47
|
רוזנר באמת היה יכול להוסיף את ההערות הנכונות שלך להודעתו. אבל לא תמיד יש מקום להכול. ובאמת האמת מתחילה לחזור על עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עוד ימני מתוסכל
ל"ת
גמבה,
20/02/05 13:55
|
|
 |
21.
האם להלבין פני נאשם זה יהודי?
שואל,
20/02/05 13:55
|
יהודי מאמין אמיתי היה מכבד את זכויות הנאשם עומרי שרון, גם אם הדעות חלוקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הסעיף הראשון- שערורייה
שלומי,
20/02/05 13:54
|
הכי חשוב שפרסמו תמונה גדולה של חרדי כנאשם. תקשורת בישראל- שנת 2005
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
למה עושים
חיים,
ירושלים,
20/02/05 12:57
|
את זה אריאל זילבר באמת רצה לקנות בית אז עושים גם דברים רעים מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי לקנות בית בהתנחלות
המוכיח בשער,
עיר הקודש,
21/02/05 23:55
|
|
 |
מאז ומתמיד
מושבניקית,
מושב ברקת,
20/02/05 16:58
|
ירדו לחייו של אריאל זילבר, והתעלמו ממנו בתחנות הרדיו. ככה זה, אדם צריך לשלם על האמת שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריאל זילבר סתם מחפש תשומת לב
דניאל,
גוב האריות א,
20/02/05 19:18
|
היו לו אמנם כמה שירים לא רעים אבל לעשות ממנו כוכב? זה לא היה מספיק. אז הוא מחפש תשומת לב בימין שכל כך מחפש כוכבים. וכל עניין הבית שלו בשטחים, מאחר שהוא יודע שלא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו הוא בטח לא רכש את הבית ורק עשה את שעשנה בשביל בתקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
קראתי את השורה הראשונה של לפיד
אלטע קאקער,
20/02/05 12:55
|
בו הוא מתלבט אם לראיין או לא. ואפילו לא טרחתי לקרןא את כל ההתלבטות - קפצתי לשורה האחרונה והנה הופ! בדיוק כמצופה הוא אמר שהוא לא יראיין אותו. כמה מפתיע ובלתי צפוי. מה שוות ההתלבטויות שלך אם הן לא באמת התלבטויות אלא סתם קשקוש למלא טור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל להציג נאשמת ברצח ופושעת -
אמא,
20/02/05 19:47
|
לשעבר-זה כן לגיטימי בתוכנית שלו נורא מוזרים לי השיקולים שלו בבחירת אייטמים בתוכנית חבל,חשבתי שהוא יותר נאור מאביו שונא החרדים והמזרחים...עצוב איך מי ששרד את השואה יכול לחשוב כך.. והכל במסווה של נחמדות ןפתיחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יאיר לפיד עשה טובה
ugy,
20/02/05 12:36
|
לעצמך ולנו תעזוב את הארץ תרד מאיתנו לך לך מהארץ הזאת היא לא בשבילך אירופה הרבה יותר מתאימה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תת רמה
אל''מ ע',
עוספיא,
20/02/05 12:28
|
בואו נראה. ''ידיעות אחרונות'' מקדיש את כל הכפולה הפותחת שלו ביום שישי להחלטת היועץ, כולל כותרות שמאוד לא מחמיאות לרה''מ, וגם נותן לזה כותרת מאוד גדולה בעמוד הראשון, אבל לכם זה נראה כמו נסיון ''להסתיר'' את מה שלא נוח לתקשורת השמאלנית לשמוע? מדהים, פשוט מדהים. אין מה לומר. אה, דבר אחד קטן שכחתם: ''ידיעות אחרונות'' היה זה שחשף בזמנו את הפרשה שהכתימה את משפחת שרון בכתבת תחקיר ענקית, רק שאז, לפני ארבע שנים, כל הימנים הממורמרים יללו ובכו שהתקשורת סתם מחפשת את שרון. אתם גדולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בדיוק העניין. טיפש.
יוני,
גבעת שמואל,
20/02/05 13:40
|
ידיעות חשף את הפרשה לפני ששרון הגה את תכנית העקירה. היום הוא מצטער על זה. ותגיד מה שתגיד, זו לא הייתה הכותרת הראשית של ידיעות ביום שישי. מזל שהם שמו את זה בעמוד הראשון. תודה רבה באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש?
שייקה,
ירושלים,
20/02/05 14:12
|
מישהו פה לא רק עיוור. הוא גם צריך שיעורים בהבנת הנקרא. אם היית טורח להסתכל על ידיעות אחרונות, היית רואה שכמעט חצי מהעמוד הגדול הוקדש לפרשה. זה, ועוד שני עמודים ענקיים בפנים (2-3), עם פרשנות משפטית שוקראת להאשים את שרון וביקורת חריפה על תפקודו של היועץ המשפטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יאיר,חמור מכך !!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
20/02/05 12:28
|
אני שהקרוק שקוף בשיבילי מיד שאלתי מספר שאלות ,אלא שהשאלות ה''זדוניות'' שלי צונזרו כמעט בכל האתרים. שאלתי כדלקמן: האם הם רדפו אחריו או שהוא רדף אחריהם? האם מי שהוא ניקב את צמיגיו ואם כן אז מי? האם מי שהוא תקף אותו פיזית ואם כן אז מי? האב באמת זרקו עליו מה שהוא או שהכל ספין ביבי . או שמא הביבי התקנא בכך באריק ובלימור ליבנת. ויותר גרוע, האם ביבי לא משטה בעם ישראל כאשר בספין הוא הופך את עצמו ממסית האספסוף ל''קרבן'' האספסוף המוסת. ומכין לעצמו באותה הזדמנות אליבי. ואת מי הוא מנצל לצורך הספין העלוב הזה? את אלה שנתנו לו את חייהם חינם אין כסף. הוא משיב להם שנאת חינם על אהבת חינם שקיבל מהם. רשע. איכססססססססססססס ביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
התוכן והסגנון אינו מעיד על
ל"ת
אמונת אמת!,
20/02/05 12:21
|
|
 |
13.
מתעקשים להראות ולהרגיש מקופחים
ל"ת
צאו מזה,
תתחילו לחייך,
20/02/05 12:20
|
|
 |
12.
תת רמה, חוסר בגרות, כיתה א'.
ל"ת
זו הרמה שלכם?,
20/02/05 12:18
|
|
 |
11.
העובדה שלפיד ערק לידיעות
ל"ת
בטח לא קשורה,
נכון?,
20/02/05 12:16
|
|
 |
10.
''מערכת NRG יהדות'' - פחדנים
ל"ת
אין לכם שמות,
פרטיים?,
20/02/05 12:16
|
|
 |
9.
לרעיין את בן גביר
גבריאל,
ים,
20/02/05 12:11
|
שוב הצביעות של השמאל לרעיין פלסטינים רוחצים עם דם יהודי על הידים זה בסדר אבל לרעיין יהודי שנלחם על ארצו ולא פגע באף אחד - מתלבתים ?! הצביעות חוגגת אבל בסוף תפסידו כי האמת תנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנאלפאבית חביב
המגיה הקדוש,
20/02/05 15:27
|
|
 |
מה עם ''רוחצים'' ?
עוד אחד,
20/02/05 20:30
|
הכוונה רוצחים ? אז למה עם דם על הידיים ? ראית רוצחים בלי דם על הידיים ? בעצם הרוצחים מהמחתרת היהודית שכל יום מראיינים בכל ערוץ אלה רוצחים בלי דם על הידיים. אולי זה סבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יאיר לפיד מלא פוזה, מלא מעצמו,
בן הארץ,
20/02/05 12:00
|
|
 |
7.
יאיר לפיד (לא) מראיין את איתמר
ברני שוורץ,
צפון הארץ,
20/02/05 11:54
|
אפילו ממר לפיד אפשר לצפות לקצת הגינות: הפוסטר המשוקץ עם יצחק רבין הי''ד במדי S.S. היה פרובוקציה שסיפק אבישי רביב (''שמפניה''). מותר לשנוא וגם לדייק בעובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כמה נשים יש לבן גביר ?
רבנו גרשום,
20/02/05 11:53
|
מה הוא נשוי לכמה נערות ? חוץ מזה, אף אחד לא חושב שזה כמה נערות שהתעוררו יום אחד ורצו לעשות פרובוקציות. גם אף אחד לא רמז לזה. זה ברור לכולם שהכל מאורגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למי אכפת שליאיר יש התלבטות נו
ל"ת
נו באמת,
20/02/05 11:51
|
|
 |
4.
התדרדרתם, 0 מ 5 קשור ליהדות.
ל"ת
סופר יהדות,
יהודיה,
20/02/05 11:49
|
|
 |
3.
לא יפורסמו תגובות עם שם העיתונאי
ל"ת
NRG,
נתניה,
20/02/05 11:48
|
|
 |
2.
5 תשובות
אוהד,
תל אביב,
20/02/05 11:44
|
1. קודם כל זו טענה, אם אתם בטוחים בה תתלוננו במשטרה או בלישכת העיתונות. 2. באמת יותר חשוב כי מפנים ישוב. 3. לקח לי הרבה זמן לראות את הלא ואם לא הייתם כותבים עליו לא הייתי יודע שהוא שם. 4. רק אשתו של איתמר בן גביר התפרעה? 5. קשה לי מאד לומר את זה אבל אפילו עמרי (זו לא טעות) לפיד מתייחס לסוגיות אלו יותר ברצינות ממכם, זה נושא שדורש מחשבה 6. מה הקשר ליהדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5 שאלות המשך (ותשובה אחת)
אלעד,
20/02/05 12:28
|
1. עדיין נשאלת השאלה, מדוע אף אחר בתקשורת לא העלה את הטענה הזו. קיימות 2 אפשרויות: א. הכותבים באתר NRG משקרים במצח נחושה. ב. גורמית בתקשורת לא מעוניינים לפרסם את הסיפור, כיוון שפרסומו יפגע בתדמית העיתונאים, וכן יקשה על יצירת תדמית ה''מופרעים המסוכנים'' שמנסים ליצור היום למתנגדי ההתנתקות.
מכיוון שאני מתקשה להאמין ל-א' (בכל זאת אתר מכובד, ובכל מקרה אין לי סיבה להאמין שהכותבים פה ישקרו בצורה כה בוטה), נשארנו עם ב'.
נכון שמדובר רק בטענה, אבל היה ראוי לפרסם אותה, ולו כטענה, בעיקר לאור הכותרות הראשיות שקיבל הסיפור. וזאת, גם אם לא תוגש תלונה במשטרה.
2. אם כך מדוע שני עיתונים אחרים לא חשבו שמדובר באירוע חשוב יותר? קל וחומר, שלא מדובר על אירוע שמתרחש כעת, אלא על אירוע שככל הנראה יתרחש בעוד חודשיים.
3. הטענה עצמה (בטור) קטנונית. אין לי איך להצדיק אותה.
4. גם אם אשתו של איתמר בן גביר הייתה מנהיגת המתפרעות, או גורם בולט, ראוי היה לפרסם זאת (קל וחומר שלא מדובר בקטינה שיש לטשטש את תמונתה). אבל שוב, זה עלול להפריע להפיכת המקרה הפרטי למקרה הכללי, וליצירת תדמית המכלילה את כל מתנגדי ההתנתקות כקבוצה מסוכנת ומופרעת.
5. גם הערה די קטנונית.
6. טוב, צריך ליישב פה את הנושא אחת ולתמיד: בנושאים שקשורים ליהדות, יש נושאים שקשורים לגרעין (שאלות הלכתיות וכו'), ונושאים שקשורים לפריפריה (לדוגמא: טבילה טרום נישואים, המתרחש ב''ביצה בירושלים'', וכו'). נושאים אלו לא קשורים ליהדות באופן ישיר, אלא באופן עקיף, במובן זה שהם מעסיקים את החברה הדתית. כיוון שהמאבק כנגד ההתנתקות נתפס (בצדק או שלא בצדק) כמאבק שיש להלכה מה לומר בו, זה קשור ליהדות, בדיוק כמו ש''פולמוס הטבילה טרום נישואין'' קשור ליהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יאיר לפיד - חדר מלחמה
עידן,
20/02/05 11:41
|
אמש בסדרה ''חדר מלחמה'' של יאיר לפיד, ששודרה בערוץ 2 היו שני חברי כנסת מהימין, שהדליפו מידע למתנחלים מוועדת חוץ וביטחון. עד כאן הכל לגיטימי, עד שנציגו של רוה''מ בבור פנה אל הח''כית והאשים אותה במתן גיבוי לימין הקיצוני, שהפיץ את תמונות רבין במדי אס אס. שוב חזרה על השקר הידוע, לאחר שכבר נחשף כי מי שעמד מאחורי אותן תמונות היה לא אחר מאשר השב''כ. ''חדר מלחמה'' ממשיכה בעקביות לחלחל לדעת הקהל את דעותיו השמאלניות של יאיר לפיד. רוצים דוגמאות? לא חסר (הצגת עטרת כוהנים כתנועה המזוהה עם הימין הקיצוני, אי מתן כניסה לאנשי תנועת חב''ד הפוליטית לבסיסי צה''ל, מתנחלים שמאיימים על חיילים בנשק חם, ועוד מקרים המכשירים את השקפו היפת-נפש של לפיד בעניין הריגת ועינוי מחבלים ושאר עניינים שתקצר היריעה מלפורטם). פוליטרוק במסווה של סדרת דרמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתו דבר כמו אבא שלך
ל"ת
רוני,
20/02/05 11:59
|
|