 |
64.
יש פתרון פשוט
יגאל כהן,
רחובות,
23/02/05 08:39
|
קריאה לכל מי שכאב ההתנתקות פועם בלבו ביום המיועד לאסון, העשרים ביולי, נתגייס רבים וטובים להקים התנחלויות ומאחזים רבים ככל הניתן בכל רחבי יש''ע. נקיים את הפסוק ''וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ''. התכנית היא פשוטה ה''שליט'' ירכז כוחות רבים באיזור חבל עזה על מנת להתנכל לתושבים היהודים ולא יוכל להפנות את תשומת לבו לכמאה נקודות חדשות שנקים באותו יום ברחבי יש''ע (אולי נתמקד רק ביהודה ושומרון) אני קורא לראשי המתנחלים לאתר נקודות בעלות חשיבות אסטרטגית ולארגן את כל תומכי הימין חילוניים כדתיים להתגייס ולהקים ישובים רבים ככל האפשר. אם לכל ישוב יתגייסו כמאה איש אזי מדובר , בחשבון פשוט, בעשרת אלפים איש בחזית המאבק אשר יגובו בלפחות מאה אלף נוספים אשר יתרמו מהונם ואונם להצלחת מפעל אדיר זה. חזק ונתחזק בעד עמנו וערי אלוקינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנדבת לעזור לפנות
ל"ת
אזרחית מזרחית,
עיירה שכוחת,
23/02/05 10:37
|
|
 |
63.
יצא המרצע מן השק
אברום,
22/02/05 23:25
|
אם מה שבכתבה נכון, המתנחלים מוכיחים שההשמצות הקשות ביותר נגדם נכונות. אמרו פורעי חוק - הם מצפצפים על החוק. אמרו אלימים - הם מתכננים התנגדות אלימה לצבא והמשטרה. אמרו קנאי דת - הם ממליכים על עצמם את הקיצוניים שברבנים.
אין ברירה אלא להכנס בהם, וחזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הם הפושעים ופורעי החוק?
מוריה,
שומרון,
23/02/05 22:27
|
במידה ולא שמנו לב,האמירה המרושעת ''שטחים תמורת שלום'' היא אבסורדית. אלו דיבורים של פושעים, של אנשי מאפיה ממש!! ''את אמא שלך תמורת הכסף! את שלוש האצבעות שלך תמורת החוב! את הבית שלך תמורת שלום!!'' זה אבסורד שאנחנו מסכימים בכלל לעמוד מול אמירות מזעזעות כאלה, ובמיוחד במקרה הנ''ל- כשהאקט הוא חד צדדי ואפילו ''הבטחה'' של מאפיונרים אין לנו. קצת הגיון בריא. עם ישראל, התעוררו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מה היית עושה...
יא חתיכת צבוע,
23/02/05 00:18
|
אם היו באים אליך באמצע הלילה ומחרימים לך את הטלויזיה. מה היית עושה? מכין להם קפה? לא! בטח היית נלחם בהם. אז מה אתה אלים? פורע חוק? וכמה בכלל עולה טלויזיה? וכאן באים ולוקחים לאנשים את הבית, הישוב, השכנים החברים,מוסדות החינוך של הילדים. את ה-כ-ל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
רוב העם היהודי מתנגד להתנתקות
אילנה ג,
תל אביב,
22/02/05 22:22
|
שרון ותומכיו השמאלנים קיצונים מתנגדים לעריכת משאל עם משום שסקרים רבים שנערכו בהזמנתם הצביעו על כך שיש רוב מוחץ בקרב העם היהודי המתנגד לתוכנית עוועים זו המתעתדת לעקור יהודים מבתיהם בארץ ישראל ולמסור חבלי ארץ ישראל לאויב הערבי-פלשיתיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
יהודי יש''ע חיזקו-נבוא לעזרתכם
ברוך ו,
ירושלים,
22/02/05 22:14
|
בהמוני המונינו ונמנע בגופנו וברוחנו את עקירתכם מבתיכם בארץ ישראל על ידי זרועות הצבא והמשטרה של ממשלת הרשע הטוטליטרית של שרון ו''השמאל'' הבולשביקי-אנטישמי. אחינו גיבורי התהילה חיזקו ואמצו כי העם היהודי בארץ ובתפוצות עמכם בלבו וברוחו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אוהבת אתכם
אזרחית,
רמת השרון,
22/02/05 18:41
|
|
 |
59.
בהצלחה, חבריי ביש''ע!!!!!
אבי,
22/02/05 12:40
|
|
 |
58.
יש פתרון.אוטונומיה למתנחלים
רוני,
חולון,
22/02/05 10:43
|
לא צריך גרש את המתנחלים מאדמתם.לתת להם אוטונומיה,כמו שבגין רצה לתת לפלסטינים.לפחות זה מגיע להם.והם ישמרו על עצמם.ובה שלום על ישראל.וסוף למלחמת האחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר אינו מילה גסה עוד
גמליאלי,
השרון,
22/02/05 12:22
|
דחינו בשאת נפש את רעיון הטרנספר מרצון שהגה רחבעם זאבי הי''ד, אותו ראו כמצורע. כעת ממשלת ישראל עושה טרנספר רק ליהודים, באכזריות וללא רחם. אולי אלה התומכים בהתנתקות, לרבות הח''כים הערביים, יציעו חילופי אוכלוסין כך שערבים מאצלנו, שרואים עצמם פלשתינאים מסורים, יתרמו לשלום ויעברו לגור בוילות של גוש קטיף וייפטרו מהקיפוח שלנו? ואידך זיל גמור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מתנחלים, שונאים אתכם כאן
חיים,
דרום,
22/02/05 10:34
|
אתם גיבורים רק בעיני עצמכם. כל העם שגר בישראל רואה אתכם ככת של מטורללים שמשתמש בצבא כחברת אבטחה פרטית כשנוח לו, וכל יום שעובר וכל תכנית חדשה שלכם לחבל בפינוי, לפגוע באנשי ציבור, בצה''ל ובמשטרה רק משניאים אתכם הרבה יותר. אתם לא ציוניים, אתם נזק למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה מצורע
Avi Ecuador,
22/02/05 18:11
|
|
 |
אז מה חדש? היהודים היו תמיד
איפה ההגינות,
העתונאית?!,
22/02/05 11:57
|
שנואים ע''י האנטישמים, ואתה אינך יוצא דופן. עמוס עוז קבע שהם מטורללים, אז הם כאלה? ולמה מעריב אינו מפרסם את הסיבה שאני מציעה לפשע המזוויע המתבצע נגד העם היהודי? אתם תיקשורת או מנגנון תעמולה בשירות השמאל שונא ישראל? תקשורת חפשית אינה מצנזרת! את דבריו של האנטישמי, שלדבריו אני מגיבה, אין לכם שום בעיה לפרסם. ועם דבריי יש לכם בעיה? למה? מדוע לו מותר להשליך רפש ביהודים, ולי אסור לומר את האמת על שונאי ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת דרכה של ''כלבי שמירה על הדמ
אחד המצונזרים,
22/02/05 14:56
|
הדמוקרטיה''. דרך בולשביקית=תקשורת שמאלנית. טרנספר יהודים מקדשת את המטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לחיים
ל"ת
חיים צודק,
22/02/05 11:23
|
|
 |
דבר בשם עצמך,רובנו אוהבים אותם
אריה,
ירושלים,
22/02/05 11:05
|
90% מהאנשים שאני מכיר אוהבים / מעריצים / אוהדים את המתיישבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אתה מכיר את היהודים!
האמת צריכה,
להיאמר!,
22/02/05 12:47
|
וגם מהם קשה לדרוש אהדה, לאחר שהם מוזנים למעלה משלושים שנה בהסתה גבלסית נגד המתנחלים. בקריקטורות שטירמריות שביניהם לבין הצדיקים היושבים בהתנחלויות אין שום קשר. שנאת ישראל של המלשינים, המוסרים והרודפים מישראל, אין לה אח ורע בקרב העמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתנחל ואוהד את עצמך
ל"ת
יובל,
22/02/05 11:44
|
|
 |
56.
מאסר לא יפחיד אותנו השמאלניים
ל"ת
קצין מהגוש,
22/02/05 10:21
|
|
 |
55.
מאסר ומיד!
המומה,
22/02/05 09:31
|
מה קורה פה? איך נבנים תכנונים כאלו 'לזעזע את המדינה' בלי שאף אחד בממשלה או במשטרה לא קם?? כל מי שמסית לאלימות, מכל סוג, ומאיים לעצור את המדינה ולפגוע באזרחים או בחיילים צריך להזרק לכלא להרקב שם למען יראו וייראו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זעזוע לא שוה אלימות.
מוריה,
שומרון,
23/02/05 22:31
|
האמיר ''לזעזע את המדינה'' היא לא אלימה כי אם מוסרית. כשעם ישראל עיוור כלפי אויביו, וכלפי עצמו- ''משנאיך ומחריביך ממך יצאו'', חובה על הציבור להתריע על עוולות ציבוריות. מאימתי מגרשים יהודים מבתיהם? ועוד בעזרת הצבא שאמור להגן על בטחון הציבור עצמו? צה''ל הוא צבא הגנה ולא כוח עיוור לטובת גחמות ממשלתיות למיניהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותך
צדקנית,
גלגול עיניים,
23/02/05 00:21
|
כשיבואו לזרוק אותך מהבית תקבלי את השוטרים בפרחים. נכון?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם כל היהודים שכבר
המממ,
23/02/05 16:05
|
נזרקו? אני מדבר על אלה שהועפו לרחוב עם כל משפחתם בגלל המצב הכלכלי. מדוע אתה לא מדבר עליהם? מדוע שום מתנחל חלאה לא מדבר עליהם? אתם יודעים למה?! כי המתנחלים הם צבועים ועיוורים מרוב שנאה ושטיפת מוח! אולי גם שכל האנשים שאיבדו את ביתם בגלל המצב הכלכלי יפגינו, יאבקו, יתחילו לייצר סטיקרים.. אה שכחתי, כל הכסף שהיה להם הלך למיסים שמפרנסים את המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התעוררות ציבורית לצדק חברתי
מוריה,
שומרון,
23/02/05 22:36
|
הציבור הדתי-לאומי אינו טוען למושלמות. חטאנו, ואנו מכים על חטא, על שבמשך שנים לא עסקנו מספיק בסוגיות ציבוריות. אבל, עם כל העבר, אל לנו להתעלם מתנועה חדשה ומבורכת. תנועת ''במעגלי צדק'' פועלת כבר זמן לא מבוטל בנושאים חברתיים חשובים כגון המצב הכלכלי והסחר בנשים ועוד כהנה וכהנה. ואם כבר מדברים על עשיה חברתית- אדרבא!- אם משהו כואב לך, קום עשה! למה להטיף בציבור במקום לקום ולעשות בעצמך? ושתרבה העשיה בעם ישראל. ''איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק'', איש איש ומפעלו, ותבורך העשיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מנהיג שפוחד לשאול את נתיניו
אייל,
ר''ג,
22/02/05 09:06
|
פאדיחה שרוהמ שלנו פוחד ללכת לברר מה העם רוצה באמת, ומסתתר מאחורי מסך הדיקטטורה. ''מנהיג'' שכזה, אם בכלל ראוי לקרא לו מנהיג, יועף מהר מאד מכל המדרגות של הדמוקראטיה (ע''ע ברק).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם רוצה התנתקות
דני,
ב''ש,
22/02/05 10:38
|
רק שרוב העם שקט ומנומנם בזמן שציבור קטן ואלים שמתנגד להתנתקות עושה הרבה רעש וצלצולים. אני מקווה שאחרי שיפנו אתכם, לא תבואו להתיישב קרוב אליי. אישית הייתי מעדיף שתישארו לגור איפה שאתם תחת ריבונות פלסטינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתחברות אינה רק לקרקע
מוריה,
שומרון,
23/02/05 22:40
|
בגלל מחשבות כמו שלך ואי הבנות מרובות כל כך בתוך עם ישראל, ברור שצריך להתחבר בינינו לבין עצמנו. ההתנתקות מהקרקע, מאדמת ישראל הקדושה, נובעת ישירות מהניכור שלנו אחד כלפי השני. אם נשב, נדבר, נשוחח ונקבל זה את פני זה- לא תהיה שום התנתקות, נחיה מחוברים בתוך ארצנו השלמה ובחוזק האחדות נתמודד מול כל מחריבנו. ובעזרת ה' והרבה השתדלות, גם כשיעברו לידך אנשים שאתה חולק על דעתם, תזכו לשכנות טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, מהשכל כבר התנתקו מזמן
Avi Ecuador,
22/02/05 16:22
|
|
 |
מזל שליהודים לא נתנו את
Avi Ecuador,
22/02/05 16:18
|
ארצות הברית אלא את כבשת הרש. למה?! תאר לעצמך שהיו נותנים לנו את ארצות הברית; היו מחזירים למקסיקנים את קליפורניה, ניומקסיקו, אריזונה וטקסס. ואם היינו מעצמה היינו תומכים במיעוט יהודי או פלוני שמשמידים אותו בגרמניה? אפילו בעזה יש ''יהודים'' בחלם לנד שהיו שמחים שיפגעו במתנחלים. השמאל שלנו היום צלקת כואבת לעם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך לשאול אף אחד, רוב
מוחלט בכנסת,
22/02/05 10:29
|
לא צריך לשאול אף אחד, יש להתנתקות רוב מוחלט בכנסת, ועוד יותר מזה בעם. להתחיל להפנים, אלו הכללים הבסיסייים בדמוקרטיה ייצוגית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית קשה שפה לך ללמוד אותה
ל"ת
מיכל,
22/02/05 10:25
|
|
 |
53.
כשהצבעתי לשרון,לא ידעתי שהאיש
הוא פושע,
22/02/05 09:06
|
אני מאמין שיש עוד מיליונים שלא ידעו,לכן צריך בחירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה שלך
גיל,
22/02/05 11:45
|
הצבעת למועמד בלי להכיר אותו. פעם הבאה תחשוב לפני שאתה מכניס את הפתק לכלפי. אין לך את מי להאשים חוץ מאשר את עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אריק מלך ישראל.
דוד דהאן,
22/02/05 08:57
|
זוכרים מי שר את השיר הזה??יום נקם ושלם היגיע לימין ששנים רבות לא הקשיב שיום זה הכן יגיע,וההנאה גדולה שבעתיים שמבוצעת עי הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נזכר לי גירוש אזרחים מתי
אילן,
רבבה,
22/02/05 09:33
|
מה מגיע לנו גירוש בגלל פעם השלטון עבר ממפ''י לליכוד? אף פעם היה רעיון שיכול לגגרש אנשים רק בגלל וויכוח פוליטי או שינאת קבוצתי במדינת ישראל. אין לך מצפון או אפילו נפש יהודי קטן להזכיר לך שיש דברים אכזריים כל כך שלא נעשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ביד קשה-ובזרוע נטויה.
יעקב ק,
22/02/05 08:52
|
אף אחד לא מצפה מאדם שבאים לגרש מביתו שיתנדב לקום וללכת,אם אנשים אלה חייבים הכוחות המפנים לנהוג אחרת, מאשר אם האספסוף שיבוא וינסה לפריע,ולהתנכל לכוחות הביטחון.ברור שיגיעו מופרעים שמחפשים אקשן, ובאלה יש לכנס בכל הכח. חזק ואמץ שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לכל מי שאיבד את הערכים!!!
אודי,
רמת גן,
22/02/05 08:50
|
התנתקות מגוש קטיף היא התנתקות נכון לא מהגוש אלא מהערכים שהיו לנוץץמה בן גוריון היה אומר על הדבר הזה?! מה כל הדור שהיה בשואה היה אומר לברוח עם הזנב בן הרגלים..אנשים אבדו את הזהות שלהם בגלל זה כבר שום דבר לא חשוב העיקר ה4 אמות.. לפני שאתם שופטים את גוש קטיף תבואו לבקר ותראו איזה מקום רוצים לפנות!!! מה שיהיה הכול לטובה!! אלוקים ידאג שלעמ''י יהיה טוב ולא אריק שרון..
הפסיקו את התנתקות מהערכים!!! גוש קטיף לנצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה בן גוריון היה עושה...(ועשה)
גל,
נתניה,
22/02/05 13:30
|
ידידי המתנחל המלומד, שאלת מה בן גוריון היה אומר על פינוי רצועת עזה- אולי כדאי לבדוק מה בן גוריון עשה בפועל, לפני 48 וחצי שנים- כשצה''ל כבש במבצע קדש את סיני ורצועת עזה, בן גוריון היה יכול להכריז על הרצועה כנחלת אבות ולהישאר בה, אבל הוא ''נכנע'' ללחץ ארה''ב, ופינה את סיני ואת הרצועה כולה. ללמדתך, שלא רק שרון, אלא גם בן גוריון, בגין, רבין ואפילו שמיר (מי לדעתך החזיר את טאבה?) החזירו שטחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך ערכים
עידן,
22/02/05 11:47
|
איזה ערכים אתה מדבר? ענידת טלאי כתום? פגיעה באנשי ציבור? יריקה על חיילים? תקיפת שוטרים? ניצול הצבא כמו חברת אבטחה פרטית? ניצול זכר השואה למטרותיכם? (כמו שאתה עושה בתגובה שלך). בן גוריון היה אומר דבר פשוט מאד: הצבא יוצא משם עד הראשון ביוני. מי שרוצה, שישאר ודמו בראשו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נח להשתמש במקרים חריגים
מוריה,
שומרון,
23/02/05 22:46
|
אבל הציבור שגר בגוש קטיף והצפון השומרון, כמו עוד הרבה מתיישבים ברחבי שטחי ארץ ישראל, חולק רק כבוד והערכה לצה''ל ולמשטרת ישראל. קל להיתפס לתופעות מהשוליים שיוצאות אל הפועל מתוך כאב גדול ואובדן דרך. הציבור אוהב, מעריך- והיה שמח לקבל יחס דומה. רק באהבה ננצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו הערכים
ימותו הקנאים,
23/02/05 00:26
|
התיישבות, חקלאות פורחת, יצוא חקלאי מס'1 בארץ, עזרה לזולת, קהילות של חסד, נוער נפלא (לא כמו המסוממים שלכם), מערכת חינוך לתפארת, תעשיה,תיירות,תרבות יהודית, מסירות נפש ועוד........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערכים ולא התנצחות
מוריה,
שומרון,
23/02/05 22:44
|
ודאי שלשני הצדדים בדיון ישמה להוסיף לתת ולתרום. אבל אם שנינו יושבים משני צידי המתרס ואף אחד לא עושה מאמץ להידברות והבנה- אז מגיעים למצב של רצון להתנתק מהעם ומהארץ. הארץ מסמלת את הערכים ממש- ובודאי שלא מדובר רק בקרקע. אם נחזור לדבר, ללמוד ביחד מהו עם ישראל ומהם ערכיו האמיתיים- מהו יעודו בעולם, נגיע למקומות שאיש לא מעז לחלום עליהם. אך רק מתוך ערבות הדדית אחדות ואהבה. רק באהבה ננצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
דרך פשוטה להבטיח את ההתנתקות
גל,
נתניה,
22/02/05 08:49
|
יש להחליט שהחל מתאריך מסויים (נניח, 20/7/05) מתנקים את זרם החשמל והמים להתנחלויות, ובנוסף מונעים כניסת משאיות אספקה, וכמו כן, מפסיקים שמירה על היישובים. מעבר לכך, כל משיג גבול שיעבור לשטח הפלשתינאי (ההתנחלויות לשעבר) יעשה זאת על אחריותו בלבד, ויהיה אדון לגורלו אם ייתפס. כל עובד זר שיהיה בשטח, חוקי או לא, יגורש לאלתר, לא תאושר הוצאת סחורה חקלאית ואחרת ויעוכבו משכורות עובדי המדינה הרבים הגרים שם ומסרבים להתפנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אור לגוים?
אילן,
רבבה,
22/02/05 11:00
|
|
 |
למדו זאת מהמתנחלים
תשובה,
לאילן,
22/02/05 11:49
|
אנשים שיורקים על החיילים ששומרים עליהם, מחבלים ברכבי הצבא ובמגורי החיילים. תוקפים שוטרים, שופטים ואנשי ציבור.
שנאת היהודים התחילה אצל המתנחלים והיא רק גודלת מיום ליום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כלומר עוזי לנדאו כישלון ענק.
ל"ת
והליכוד מת,
22/02/05 08:44
|
|
 |
47.
המעבק על פי martin luther king
אילן,
רבבה,
22/02/05 08:39
|
LAWS, JUST VS. UNJUST - A distinction made in deciding to engage in civil disobedience. A just law is created by both a majority and minority, and is binding on both. An unjust law is created by a majority that is binding on the minority, when the minority has no voice in creating the law. Dr. King said, “A just law is a man-made code that squares with moral law or the law of God. An unjust law is a code that is out of harmony with moral law…One who breaks an unjust law must do so openly, lovingly and with a willingness to accept the penalty.”
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית קשה שפה, רוב המתנחלים
ל"ת
בכלל עולים,
22/02/05 10:33
|
|
 |
46.
לא רק שהם
קול המצפון היהו,
22/02/05 08:28
|
מוצצים את דמנו וחלבנו עשרות שנים,הם ימשיכו לעשות זאת עד השניה האחרונה-להטריד את כוחות הבטחון,לרתק אותם אליהם ולמנוע מכלל האזרחים שלווה ובטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אן מה לעשות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/02/05 08:17
|
אנחנו בתוך תהליך והעתיד יגיד וישפוט אותנו ביחד עים ההיסטוריה כפי שקרה עים הסכם אוסלו המהולל ואחר כך כולנו היצטערנו על הסכם זה ואחרים גרפו ממנו כסף רב על חשבון המיסכנים ששילמו ביוקר רב בחיי אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שוטרים וחיילים יאכלו אצלי חצץ!
מתנחל מהגוש,
22/02/05 07:28
|
אני אראה להם מה זה לפנות אותי ואת ביתי. חוליגנים בורים, זו אדמתנו הקדושה, ואנו נילחם עליה. צריכים להפוך את המדינה הזו למדינת הלכה על פי חוקי התורה, ואז נראה איזה פינוי תוכלו לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לאיראן, חומניסט
יובל,
22/02/05 10:35
|
אתה חי במאה הלא נכונה.
חבל שכספי המיסים שלך מכלכלים אותך ואת משפחת העוכרת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוסר לחומייניזם את קדשי
הם מפרנסים אותך,
ואתה אנטישמי,
22/02/05 19:54
|
ישראל. ואתה לא מכלכל איש! אתה הולך לשבור את מטה לחמם של האנשים החרוצים ביותר בארץ, וכשלא תהיה להם פרנסה הם לא יוכלו עוד לפרנס אותך במסים הכבדים שהם משלמים. מי היה מאמין שהיהודים הם פרימיטיביים כל כך, עד כדי לקבל בשמחה כל תעמולה אנטישמית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ככול שניחלש כך יפחת הסיכוי להס
ל"ת
משה מ,,,,
22/02/05 07:19
|
|
 |
42.
בית ספר לציונות יהודית ...
אברהם,
זוננשיין,
22/02/05 06:55
|
כמו אבותינו בתורה כמו הנביאים בתנך וכמו לוחמי תש''ח כך גם היום יש יהודים עם ציונות נחושה
אל נא תאמר ''הנה דרכי האחרונה'' הם לא נבהלים מאויבים הם לא נרתעים מהשמצות ואיומים הם לא מסגירים יריבים ואפילו לא נוקמים
הם פשוט ממשיכים ובונים ונוטעים ומתפללים לאל שבמרומים שיציל אותם מידי אחים עוינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
התוכנית של שרון מזכירה משל !!
יהודי פשוט,
ארץ ישראל,
22/02/05 06:42
|
כאשר רואים איש הולך עם כלב קשור ברצועה ,לאיש מהצד זה נראה כאילו הכלב שמושך קדימה מוביל את האיש . אבל כל אחד יודע שאפילו שהכלב רץ קדימה , האיש מוביל אותו ושולט בו . כך גם נדמה לשרון וחבר פחדניו מלחכי פינכתו שהם מובילים את העם , בעוד שלמעשה במדינה דמוקרטית העם הוא הריבון והוא בוחר את שליחיו בכנסת והם צריכים לבצע את מה שהם הבטיחו לריבון שהוא הבוחר . שרון אם אתה כ''כ בטוח שהעם אתך מדוע אתה מפחד ממשאל עם ???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יהיה משאל, מה צריך לעשות בכ
ירון,
22/02/05 07:51
|
לא יהיה משאל, מה צריך לעשות בכדי שזה יכנס לכם לראש? אתם מפגרים או משהו? אין, ולא יהיה משאל נקודה. ההחלטה עברה ברוב עצום בכנסת, וזה כל מה שצריך בדמוקרטיה. ככל שתמשיכו להתחרבש עם עצמכם, כך תקשה עליכם, נפילת האסימון. אין דבר בעולם, שיכול לעצור את ההתנתקות, רק קטסטרופה בקנה מידה לאומי. מוצת חכמי חלם שלכם חיבת להבין שזה גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי בישראל אין משאלי עם
שמאי,
22/02/05 07:14
|
יש בחירות אחת לארבע שנים (או אם הכנסת מחליטה אחרת).
נכון שהכנסת גם יכולה לחוקק חוק משאל עם אבל עובדה שהיא אינה עושה זאת. מה לעשות. אלה כללי המשחק. ומי שמסרב לקבל אותם הוא מורד במלכות ואנחנו יודעים מה דינם של מורדים.
תתנחם בזה שמכיוון שאתם הרוב תקבלו בבחירות הבאות 80 חברי כנסת ואז תוכלו לכבוש את עזה מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
למה שרון מפחד ממשאל עם ?
אריה,
שיקגו,
22/02/05 06:31
|
כי הוא יודע שהוא גנב את הקולות של רוב העם , הוא הבטיח למגר את הטרור ולא לנהל מו''מ תחת אש ולא עמד בהבטחותיו , גרוע מזה הוא העביר באיומים ובפיטורים בכוחניות ובדורסנות תוכנית מסוכנת להקמת עזהסטן , מדינת טרור בשיתוף חיבאללה ואל קעידה ולסכן את תושבי הדרום ואת תושבי שפלת החוף ( אם חס וחלילה יצור גם מדינת טרור שתאיים על נתניה כ''ס רעננה הרצליה וחדרה , בשומרון ) ולכן הוא מתנהל בשחיתות כדיקטטור גס ודורסן שבז לעם ולדמוקרטיה !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה מדוע גולדה פחדה ממשאל עם
יגאל כהן,
רחובות,
22/02/05 07:41
|
ומעניין מדוע בן גוריון ''פחד'' ממשאל עם. ומוזר מדוע ביבי נתניהו כשהיה ראש ממשלה ,''פחד'' ממשאל עם. אל תשכחו שגם אשכול ''פחד'' ממשאל עם. ורבין, גם הוא ''פחד'' ממשאל עם. גם שמיר הגדול ''פחד'' ממשאל עם. אפילו פרס ''פחד'' ממשאל עם. תקנו אותי אם אני טועה ,ברק גם הוא ''פחד'' ממשאל עם. אולי אינכם יודעים ,אך גם משה שרת, גם הוא ''פחד'' ממשאל עם. אפילו מנחם בגין ''פחד'' ממשאל עם. כל ראשי הממשלה שהיו לנו עד כה היו פחדנים. או אולי אתה שוטה ששוטה משטה בך. לשוטה שמשטה בך ובנו קוראים ביבי הקרוק. וביבי מפחד, לכן הוא המציא את משאל העם ואת ''הם מפחדים''. וכך נולד היצור התכמני הביבי שנקרא: ''הם מפחדים ממשאל עם''. משוגעים עלייך מכורה. דרך אגב,גם אני פוחד ממשאל עם. עובדה שאף פעם לא עשיתי משאל עם. שוטה משטה בכם שוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאינך מבחין בהבדל
גמליאלי,
המרכז,
22/02/05 11:55
|
אף אחד מאלה שמנית לא הביא להחלטה שקורעת את העם ובצורה כה מכוערת ע''י מנהיגות מפוקפקת שאין להבחין אם החלטותיה הן מדאגה לעם ישראל או מדאגה לעצמם. בגין ז''ל היה היחיד שפינה יישובים יהודיים, אך איש לא פיקפק ביושרו ובדאגתו לשלום עם ישראל. הפינוי לא נגע לפינוי/גירוש יהודים מתחומי ארץ ישראל שיהיה בו תקדים לפינוי אזורים שהם בלב האומה. ולא פחות חשוב מכך הוא פינה לאחר שסאדאת חתם על חוזה שלום לא עם כנופיות רוצחים שהתנסינו ביושרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק אמץ! ניכרים דברי אמת!
ל"ת
מוריה,
שומרון,
23/02/05 22:48
|
|
 |
39.
מועצת חכמי חלם אשר ביש''ע אפסים
Moshe,
22/02/05 06:28
|
''אי אפשר להמשיך לטמון את הראש בחול'', מועצת מטומטמים וסהרוריים, רק עכשיו אתם מודים שטמנתם את הראש בחול. אתם טומנים ואריק מגיע על שופל ומוציא את הערמה מעל ראשיכם!!! ומה אתם מחליטים לעשות אז? לחפור עוד קצת ולטמון את הראש עוד יותר עמוק. מפגרים תתעוררו, הרכבת יצאה מהתחנה, ולא מאתמול, הכתובת על הקיר כבר למעלה מעשור. כל כך הרבה נזק גרמתם לנו, ומעל לכל לאנשים שלכם, ועדיין האסימון לא נפל? אסטרטגים סהרוריים, אפסים.......אפסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נתניהו לאן?
גמליאלי,
המרכז,
22/02/05 05:08
|
נתניהו, אתה בודאי מבין את המשמעויות של המהלך שמוביל אותו שרון ותוצאותיו המסוכנות לשלומנו בארץ, לאחדותנו הלאומית ולגורל זכויותינו להתישב בארצנו. אפשר היה להבין את הססנותך בקביעת עמדה תקיפה בעד מישאל עם ונגד תכנית ההתנתקות הסהרורית, בגלל התכנית הכלכלית המוצלחת שאתה יזמת ואתה מוביל. ברם, כעת היא שעת המבחן למנהיגות. אם תעיין במצב תמצא שאנשי הכלכלה הם התומכים והם המקוים להיבנות מההתנתקות. לבד מרווחיהם לא מזיז להם מה יקרה לאחר מכן. זה נכון שכלכלה יציבה היא גם כוח למדינה, אך זו צריכה לבוא אחרי חיזוק הכוח שבאחדותנו הלאומית, בתקפותו של הרעיון הציוני ובדבקות בייעודנו היהודי. לכן אתה צריך להוכיח מנהיגות ולקום בקול צלול ונחוש נגד מה שרוקמים מנהיגים שאיבדו את דרכם ודואגים לענינם. פירוש הדבר שאתה צריך להיות מוכן לסכן את הישגיך ואת מעמדך למען הערכים שעומדים מעל לכל זה. ייתכן מאוד שדוקא התנגדותך ואפילו התפטרותך תזעז את המערכת ותשפיע גם על אילי ההון, מוטביך, להתנגד להתנתקות ולו רק כדי שלא ישוב המשק לסחרור ורווחיהם יעמדו בסכנה גדולה. הם ושרון זקוקים לך יותר משאתה זקוק להם. קום ועשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תיבחן ''רמת האלימות'' כלפי המפני
נחישות,
מרכז,
22/02/05 04:45
|
ואני מציע לאסור מיד את המתדיינים בסוגיה של רמת האלימות כלפי המפנים. לא יתכן שבמדינה המתיימרת להיות מדינת חוק לא יפרעו מפושעים פוטנציאליים המגלים כוונת פשע. אם יניחו לפורעים אלא להמשיך בדרכם הנלוזה - עוד חלילה נראה את יקירינו, מפנים כמו גם מפנים מתבוססים בדמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If one soldier
Bangishar,
Isfahan,
22/02/05 05:47
|
If one of your soldiers will be hurt during the pinuy, then you are history, back to babilon Israel will be over and maybe our iatula will come to jerusalem to speak with your rabbi about g-d and its wishes. Allah hu akbar-elohim gadol G-od is great what is the problem here?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לא רוצים להתפנות - שישארו שם!
ירון א.,
תל אביב,
22/02/05 04:08
|
אני לא מבין על מה המהומה, הפתרון לפינוי הוא מאוד פשוט: אלה מהמתנחלים שלא יתפנו מרצון, מוזמנים להשאר במקומם, כך הם לא יוכלו להתלונן על שמדינת ישראל עוקרת אותם מביתם, וממילא מצב המדינה יהיה הרבה יותר טוב ללא אזרחים אלו המצפצפים על חוק (שהתקבל בצורה חוקית), על הממשל (שנבחר באורח דמוקרטי) ועל כוחות הביטחון (העושים את מה שמוטל עליהם). אני משוכנע שבסיטואציה כזו, מתנחלים מעטים בלבד ''יעזו'' להשאר שם לאחר נסיגת צהל ואני מוכן לתת למשטרה הפלסטינית ''לטפל'' בהם, אני בטוח שאז הסיפור יהיה שונה! כן - תנו לפלסטינים את הכאב ראש הזה של התמודדות עם אזרחים שאינם שומרי חוק - למה כוחות הביטחון הישראלים צריכים להתמודד עם הסיפור הזה, צריך לנהוג בדיוק כפי שנהגו עם אנשי צד''ל בעת הפינוי מלבנון - מי שרוצה שיבוא, מי שלא רוצה שישאר שם !!! על אחריותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פושעי ההתנחלויות לדין!
ל"ת
אלכס,
זזז,
22/02/05 04:06
|
|
 |
עוד פאסווה אחמד?
Avi Ecuador,
22/02/05 05:33
|
40000 מיליארד דולר פיצויים ליהודים שוטים שבונים את פלסטין. ספר לנו אחמד אם היו מנצחים אחיך איך היו פותרים בעיה של יהוד! עוד נלמד פעם, רק תתמידו. ערפאת עוד יהיה חג! ויש את התאריך לחגוג עם המשיחים של השמאל באיזה כיכר בתל אביב. אם תרצו אין זו אגדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה במקום
Avi Ecuadpr,
22/02/05 15:20
|
אבל מישהו העתיק לי אותה, תרשום ציטוט, יוסיף לכבודך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
התנתקות=שפיות=תקווה
ל"ת
מוטי,
22/02/05 02:29
|
|
 |
התנתקות=הזייה=אסון
ל"ת
טומי, גם אני,
טוב אהה,
22/02/05 07:24
|
|
 |
33.
חילוני תל אביבי אבל אני בעד
חגי,
תל אביב,
22/02/05 01:59
|
אני מעביר כתובת ומתחייב לעבור לישוב באחד הישובים אין לנו זכות לפגוע במתישבים זכותם לגור שם תחת מדינת ישראל כמו כל תל אביבי ארור שגירש עשרות אלפי ערבים כדי לא להרגיש אשם או כובש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצלחתי לעקוב אחר ה-IP שלך
יואב,
22/02/05 03:56
|
ולמרבה הפלא, התגובה נשלחה מאזור גוש-קטיף. אולי אתה גר בתל-אביב, אבל עובד שם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה לא מאמין?
מוריה,
שומרון,
23/02/05 22:52
|
האם כל כך קשה לך להאמין שמי שלא גר בגוש אלא באיזור שנחשב למחזיק בדעות השמאל, לא יוכל להיות חלק מהבנה אנושית הגיונית בדבר סילוק אדם יהודי מביתו על אדמתו? מה פשר חוסר האמון הזה? כן ירבו יהודים שחושבים על הכלל הישראלי. ישר כוחך תל אביבי יקר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה כותב מרמאלה. אז מה?
מי יודע,
קטמנדו,
22/02/05 13:55
|
|
 |
חנטריש ה-תגובה הגיעה ל-nrg
יעל,
22/02/05 04:45
|
ולכן אתה בכלל לא יכול לבדוק את כתובת של ה-ip של המגיב אז על תשקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה יעל, את גאון הדור!!!
יואב,
22/02/05 08:38
|
ברור שאי-אפשר, רק שהגבתבי לשקרן בשקר. נמאס מכל ימני קיצוני שפתאום הוא החילוני, ליברלי, דמוקרטי הכי גדול שיש וכמובן גר בצפון תל-אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמא המגיב השמאלן מNRG?????
ל"ת
קונספי,
ראטור,
22/02/05 05:21
|
|
 |
אולי לא
ל"ת
טומי,
22/02/05 07:25
|
|
 |
32.
בהצלחה
מנחם בראל,
ירושלים,
22/02/05 01:53
|
|
 |
31.
to no 9
karen,
22/02/05 01:45
|
|
 |
30.
שרון נגד עם ישראל
אל,
22/02/05 01:25
|
|
 |
29.
תם במעריב הרשע לא בעם
רוב העם,
22/02/05 01:05
|
המאבק להצלת עם ישראל יימשך בכל עוזו עד שייתלו את המן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מטרות חדשות לציונות הדתית
משה,
22/02/05 00:57
|
שחילוני שיש לו הערכה רבה לדתיים הלאומיים, אני קורא להם לשנות כיוון ולעבור לדאוג לבעיות הפנים האין ספיות של המדינה. המאבק על שלמות הארץ הסתיים מזמן, וזה ברור שההתנתקות היא רק ההתחלה לקראת חלוקת הארץ בינינו לפלשתינים. הגיע הזמן לטפל בבעיות כמו צמצום פערים חברתיים, מניעת אבטלה, עזרה לחלשים, שיפור החינוך, המדע התרבות , שיפור איכת החיים בארץ- תשתיות, כבישים, רכבות, איכות סביבה ועוד ועוד ...כל אלה דברים לא פחות יהודיים ולא פחות ציוניים מכל מאחז מבודד. הגיע הזמן לעבור לדאגה לאיכות החיים שלנו פה, במקום לעצם החיים שלנו פה. הציונות ניצחה, יש לנו מדינה, וצריך שיהיו לה גבולות סופיים כדי שנוכל להתחיל לבנות ולפתח אותה באמת. 38 שנים אנחנו נסוגים בכל תחום , ובקצה הזה נהיה מדינת עולם רביעי עוד כמה שנים. איך אפשר לא להבין את זה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
to dad
adi,
london,
22/02/05 00:54
|
If somebody is nuts it's you with your crazy ideas sharon knows and is the only man who knows what he is doing, you are nothing.. sharon is fighting and helping to keep Israel well since he was borne
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHARON
JAY CARP,
JERUSALEM,
22/02/05 05:04
|
YOU ARE BLIND ,WHY DON'T YOU READ WHAT ARLICH,DO YOU KNOW HIM?SEE WHAT HE SAID ABOUT SHARON''SHARON WILL CREAT DETENTION CAMPS TO HIS OPPOSITION.SEE & READ WHAT MR. BEGIN SAID ABOUT HIM '' HE MISLEAD ME ''OPEN YOUR EYES BLIND MAN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
גם כל מי שמתנגד להתנתקות
דורון,
22/02/05 00:47
|
יודע בתוך תוכו שזה הצעד הנכון ואין ברירה. אין שום פיתרון אחר שישאיר את ישראל גם יהודית וגם דמוקרטית. זה או חזרה לגבולת 67' ומדינה פלשתינית( ישראל יהודית דמוקרטית) או טרנספר(ישראל רק יהודית, לא דמוקרטית) או מדינה דו-לאומית עם רוב פלשתיני עוד כמה שנים (ישראל דמוקרטית אבל לא יהודית). לכן ,חלוקת הארץ בינינו לפלשתינים היא הפיתרון ההגיוני המציאותי היחידי. כל המתלהמים והמסיתים מהימין מבינים את זה אך פוחדים להודות שטעו כל השנים. אין שום פתרון אחר וכולכם יודעים את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כל מי שתומך התנתקות יודע
שי,
אריאל,
22/02/05 02:13
|
שהפלשתינים תמיד ירצו לזרוק אותנו לים, גם אחרי שתהיה להם מדינה, ולכן פינוי התנחליוית לא יועיל בשום דבר. החמאס חוגג כי הוא יודע שהטרור משתלם. שרון מוליך את כולנו לאבדון, ההתנתקות אסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך פשוט וכל כך נכון!
ל"ת
מרים,
חולון,
22/02/05 02:11
|
|
 |
הגיע הזמן לגרש את הערבים!
ל"ת
הם האויב האמיתי,
22/02/05 01:40
|
|
 |
25.
המתנחלים דבילים.
משיח,
22/02/05 00:45
|
מההתחלה הם היו צריכים לבקש מאבו-מאזן(או ערפאת) חסות ורשות לגור במדינת פלסטין שתקום. אין סיבה שלא יהיו כפרים יהודים בפלסטין,כמו שאין סיבה שערבים לא ימשיכו לחיות בכבוד בכפריהם בישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בכך שהטיל את משימת הגירוש...
ארז,
22/02/05 00:43
|
על המשטרה, נתן שרון בידי מתנגדיו את הקלף החזק ביותר, האפשרות האמיתית היחידה לשבש, ואפילו לעצור, את הטרנספר. 18,000 שוטרים יופנו למשימות הגירוש - ולא יהיה מי שימנע ממתנגדי הגירוש להביא את שאר המדינה לעצירה מוחלטת. הקרע הגדול מתקרב, רבותי, ואם שרון ימשיך בדרכו ההרסנית, אין לשער להיכן תדרדר המדינה.
לעצור את הטרנספר עכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
סתם דיבורים
דד,
22/02/05 00:21
|
אבא בן 40 פלוס ל 5 ויותר ילדים לא ילך מכות עם שוטרים. אולי כמה צעירים אבל לא יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערנו - אתה טועה....
גלעד,
מלבורן,
22/02/05 05:14
|
המציאות המרה היא שישנם אנשים שיעשו הכל (ואני מתכוון ה כ ל !!!) על מנת להביע את עמדתם.... בין אם אני מסכים עם זה או לא... לצערי - המלחמה רק התחילה - וזו תהיה מרה להחריד !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
פניה לא. דנקנר לשפטל ולנתניהו
לביב,
תא,
22/02/05 00:20
|
פניה לאמנון דנקנר עו''ד שפטל ולנתניהו מאדם משכיל ביותר. אני חושב ששלושתכם שהוכחתם בעבר את כושר הדעת שלכם ואת יכולותיכם להביע דעות וליישמם כראוי, מסוגלים בפעולה משולבת למנוע את הטרנספר ששרון מתכנן. אתם מסוגלים להבין מהי ריבונות מי הריבון גם בקטיף ואפילו בעזה, וקל מאד לדעת ולהבין שלאורגנים הפוליטיים בישראל אין זכות לנסות לגעת בנכסי הריבון. אם יתבצע ניסיון לטרנספר, מאותו רגע ישראל הופכת למדינה מטורפת ולא רציונלית היחידה בעולם, שפועלת בניגוד לאינטרסים של הריבון שלה שזהו בעיקר הציבור היהודי. הטרוף והשנאה שיווצרו הם כאלה שלא יסתיימו בתום ניסיון הפינוי. ולכן הפעילו כל דרך להפלת שרון, אדם נורא ואומלל שהולך לאמלל את ההיסטוריה של ישראל. אסור לתמוך ואסור לשבת בחיבוק ידיים כאשר הממשלה נכנסת לטרוף מערכות, ומנסה לגרור את כל מוסדות הריבון והציבור לעולם של כאוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
על המתנחלים לשפץ את תדמיתם
יועץ תדמית,
22/02/05 00:02
|
אין כל טעם בהפלת הממשלה. כל ממשלה שתקום תבצע את ההתנתקות. מה שנותר למתנחלים הוא לשפץ את תדמיתם שניזוקה קשות בקמפיין המכוער והנבזי שארגנו לעצמם, כי הם חוזרים הביתה ואנו נאלץ לקלוט אותם. הם זקוקים לאהדתנו ותלויים בנו. אז תשתדלו להיות נחמדים ונקבל אתכם בסבר פנים יפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ''צודק''
אברהם,
מרכז,
22/02/05 00:25
|
אם המתנחלים לא יתנהגו יפה ולא קשקשו בזנב בהכנעה וגם לא ילקקו את ידינו הנדיבה, אז אנחנו לא נקלוט אותם אלא נפנה/נגרש אותם ...(לאן ? אולי לגוש קטיף ?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכשכשו בזנב, לא ''יקשקשו'',קשקשן
ל"ת
אליעזר בן יהודה,
22/02/05 00:52
|
|
 |
20.
יאללה יא נסראללה,עודרוב תלאביב
ל"ת
צפצפ,
21/02/05 23:53
|
|
 |
19.
רק תנו לנו הוראות, נגיע
שי לוי,
חדרה,
21/02/05 23:53
|
אנחנו מתים לפעול ולמנוע את הזוועה הזאת שנקראת התנתקות. בבקשה תתכננו את זה הכי טוב וקדימה , כל הכבוד. ובהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, רק תקראו לנו ונגיע לעזור
עידן,
חיפה,
22/02/05 13:56
|
לפינוי!
תגובותיכם אכן מוכיחות כי איבדתם כל קשר למציאות.
הזיות בנוסח הפצצות ותכנון מהלכים על ידי אנשי צבא.
אנו מבינים שיצאתם מדעתכם.
תפסיקו להכחיש את המציאות.
ממשלה חוקית החליטה.
צבא חוקי ימלא פקודות.
נכשל המאבק הציבורי שהוא היה לגיטימי.
עכשיו תקבלו את הדין ותתפנו.
עכשיו עברתם את השלב הזה ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוכנה להתפנות
צבועים,
23/02/05 00:57
|
מיד אחריך. חיפה נבנתה על אדמה ערבית. כל מי שגר בחיפה בעצם גזל אדמה מערבי (לפעמים גם בית). אני מוכנה להתפנות דקה לאחר שאתה תעשה זאת. ועד אז-אל תבלבל ת'מח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיפה היא עיר מעורבת.
מיקו,
23/02/05 16:02
|
|
 |
18.
יש לעצור מייד את כל הממרידים
חוק וסדר,
21/02/05 23:53
|
לקחת מהם את כל כלי הנשק, ולא להתיר כניסה של מי שאינו תושב . ומי שרוצה להישאר שם על חשבונו - שישאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לאור ההסתה-לעצור את ראשי יש''ע!
ל"ת
רוני,
21/02/05 23:45
|
|
 |
16.
24 שעות חדשות
בועז אופיר,
ראשון לציון,
21/02/05 23:36
|
בס''ד
24 שעות חדשות
כל רגע משהו חדש חדשות... התנתקות חדשות עניים חדשות בטחון חדשות חדשות... חדשות... חדשות 24 שעות חדשות והלוואי שיהיו רק חדשות טובות רק בשורות טובות אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להשתמש בחוק
יבגני,
ירושלים,
21/02/05 23:21
|
צריך מעכשיו להרגיל את המשטרה והצבא למצב שנגד כל שוטר/חייל מוגשת תלונה מיידית. למי מוגשת תלונה? למשטרה , מצ''ח ... על מה התלונות? מעלימות עד הטרדה מינית בוא נלמד מהערבים! חוק חל על כולם, גם על שלטון החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ואני אומר לשרון: ניפגש במגרש!
עידן,
חיפה,
21/02/05 23:19
|
|
 |
13.
ידיי לא יהיו במעל הפינוי.
ל"ת
קצין מג''ב,
במילואים.,
21/02/05 23:18
|
|
 |
12.
Why
Eitan,
21/02/05 23:12
|
They know they will be evacuated, they know it will be done by young soldiers and they know 65% of the public agrees. Why start a civil war which will split the NAtion forever?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
some answers
אילן,
רבבהד,
22/02/05 14:12
|
First we know that the withdrawal from Gaza is just the first step of a process that will take 80,000 people out of the homes (and you can not replace communities and way of life for these people) without ANY gain in Israel's security or ability to assuage the arab demands for more territory. Why should people be thrown out of their homes if the arabs want all the territory to the 48 boundary and also the right of return?
If the army leaves Gaza then Ashdod and Ashkelon will be in range of artillery (and if the army stays on the Rafiah border our soliders will still be attacked)
If Sharon would go to the voters then we could rationalize that this was a democratic decision. Instead he buys the majority in perks. He made the process illegitimate by his actions
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אנחנו ננצח את הבולשביקים
נדב,
21/02/05 23:08
|
חברים יקרים , הגיע הזמן לצאת מהאדישות ולהתחיל להלחם על הארץ שלנו . דיקטטור אחד לא יחזיר אותנו 50 שנה אחורה לזמנים שבהם שיחקו עם היהודים ועשו להם טרנספר ! בואו כולם נצא מההלם והאדישות ונגייס רבים וטובים שיבואו לגוש קטיף כדי להגן עליו ועל המדינה כולה . אנחנו ננצח ואותו האיש יחזור בבושת פנים לחווה שלו , לא לפני שיבקר את בנו בבית כלא ואת אשתו בגבעה מול הבית , האמת תנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אריאל שרון גנב לי את הקול
ברווז במטבח,
21/02/05 23:08
|
וכך גם לרוב העם, ולזה קוראים ''דמוקרטיה''. אריאל שרון קיבל את אמון העם לא לעשות כטוב בעיניו אלא לממש מצע פוליטי שהיווה את הבסיס לבחירתו. דה-לגיטימציה בלתי פוסקת של המתיישבים ושל הימין (שבחר שרון), יוצרים מצב בלתי נתפס. מזוז, אולמרט, ושאר הרוטווילרים חוסים תחת חסותו של הדון, ומשליטים טרור ומשתלחים בכל אדם שמוגדר על ידם כ''ימני'' לדעתי - המאבק הציבורי עוד לא התחיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מתי יגיע שלב ההשלמה?
ל"ת
רונן,
21/02/05 23:08
|
|
 |
8.
אם זה יגיע - כולנו נהיה שם
נעם,
21/02/05 23:07
|
|
 |
7.
נכשלתם ''במאבק הציבורי''
דן,
21/02/05 23:00
|
בציבור (ברובו) אף אחד לא שם עליכם ונמאס לכולם מכם המתנחלים. עכשיו תפנו את המאמצים לפרובוקציות עלובות ואלימות יותר. האדישות כלפיכם הופכת אט אט לשנאה. אחים עלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Clueless Leader
David,
21/02/05 22:56
|
leads his country to huge political cirsis or to huge defeat. What a show.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
100000 יעצרו את הגרוש בגופם
ל"ת
אייל,
לא לגרוש,
21/02/05 22:45
|
|
 |
4.
אני לא מאמין
דביר,
פ''ת,
21/02/05 22:44
|
לא יבוא היום הזה,אני אפילו לא רוצה לדמיין את זה,צאו מהשאננות,יהודים תתעוררו... איך אתם נותנים לדבר כזה להתממש,בשום מדינה לא היו מעיזים לגרש את תושביה,איפה פה זכויות האדם והאזרח,במקרה שחס וחלילה יבוא היום,ואני מאמין בכל כוחי שהיום הזה לא יבוא,אבל אם הוא יבוא אני בכל יכולתי כדי למנוע זאת,ותהיו בתוכים שיש עשרות אלפי נערים כמוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ההתנתקות תבוטל הרבה לפני זה***
רועי,
י-ם,
21/02/05 22:36
|
שימו לב למה שאמר היום מפקד חיל האויר: ''ההפצצה על אירן קרובה''. המשמעות של ההפצצה היא אחת: אירן תגיב בירי של עשרות טילי שיהאב למרכזי האוכלוסין בארץ. כמו כן חיזבאללה יירה אלפי קטיושות וטילים למרכז הארץ. אין ספק שיהיו עשרות אלפי נפגעים והרס רב בכל רחבי המדינה. מי שחושב שאפשר יהיה במצב כזה לנסות ולבצע את ההתנתקות,אזי הוא חולם באספמיא... ניפגש בחודש מאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר רועי מירושלם
הלל צעירא,
ציון,
22/02/05 03:50
|
עצתי לך היא: לך לך לאן אשר תשאנה רגליך.
צפוף פה מאד, ואין צורך בנביאים ללא בשורה, אומרים לי כמה יהיה רע.
סע לאירופה. שם יהיה לך טוב, ב''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שור הבר
לוויתן משומר,
22/02/05 00:36
|
איזה כיף.כולנו נהיה בגן עדן, חוץ מהסמולנים כמובן, ונתענג על שור הבר והלוויתן המשומר, כי יהודים טובים מתענגים על אכל, לא כמו המוסלמים שחושבים רק על בתולות, ואז למי אכפת מההתנתקות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיכול ההתנתקות
מסכים,
סיבות נוספות,
22/02/05 00:13
|
אפשר לסמוך על שכנינו הפלשתינים שכבר כעת מטמינים אלפי מטענים לפגוע בכל מי שיוציא את אפו מחוץ לנגמ''ש. במצב כזה, צה''ל והמשטרה יגלו שהכוחות הרבים שנאספו באזח''ע יופנו לכיוון הפלשתינים, ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלומות או הזיות, זקוק לטיפול ד
משה,
22/02/05 00:10
|
חלומות או הזיות, אתה וחבריך (מועצת חכמי חלם אשר ביש''ע) זקוקים לטיפול דחוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מיטומטם!
ל"ת
ג'ון הולמס,
21/02/05 23:57
|
|
 |
נו באמת
דודו,
מרכז,
21/02/05 23:56
|
|
 |
אתה מסטול??
ל"ת
סת לן,
21/02/05 23:53
|
|
 |
תגובה
א,
21/02/05 23:45
|
אני מאמין ומקווה שאתה פסימי מדי ותגובת איראן וחיזבאללה, תהיה מועטה מאוד, אם בכלל. כל העולם המערבי תומך בפירוק איראן מיכולת גרעינית. ישראל לא לבד במערכה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאד מקווה שאתה צודק.. אבל.
נעם,
צפון,
21/02/05 23:41
|
|
 |
אין ספק
ברור,
כשמש,
21/02/05 23:12
|
בלי ספק הניתוח שלך הוא מדוייק ומופלא. הרי לא ייתכן שמפקד חיל האויר יגיד שנפציץ את אירן ומעכשיו כל מה שיקרה זה בדיוק התיאור שאתה נתת.
ממש אנליסט בחסד.
אם תוכל אני מתחנן שתהיה השגריר המיועד הבא ואז יחסר לנו דביל אחד פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חי בסיוט,תהנה מזה לבד !
ל"ת
יש החושבים שיש,
הזדמנות שלום,
21/02/05 23:09
|
|
 |
מה לקחת (או לא) היום?
ארנון,
כאן,
21/02/05 23:00
|
ממש תסריט אפוקליפטי. תגיד, אתה גם אופטימי לפעמים? שתה קצת מיים, קח כדור או שניים ותרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן אדם, אתה חי בסרט...
אסף,
21/02/05 22:51
|
|
 |
המתנחלים מחכים לאירן!!!
המרגיע הלאומי,
21/02/05 22:50
|
היא היחידה שיכולה למנוע את ההנתקות, מצא מין את מינו!!!!!!!!! כך עולה מדבריך , וכעת כל המתנחלים יתפללו על מנת שהאיתוללה יתקוף בטילים את ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנביא רועי
ז'וז'ו,
21/02/05 22:47
|
אם הכיפה לא היתה מחממת לך את המוח עד שהפסיק לתפקד היית יודע שמאז שחרב בית המקדש לא ניתנה הנבואה אלא לשוטים. אז אולי תוריד אותה ואז אולי תתחיל לחשוב כמו בן אדם ולא כמו בבון.
נ.ב. ואל תשכח את הפרוזאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
I hope we just leave you there
DANI,
21/02/05 22:34
|
i hope we just leave the mitnahlim there, let these idiots stay with the arabs in aza if they love it so much. why do we need to make an effort to get them out?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאן לא תהיה מכירת יוסף
ניסים,
סאן אנטוניו,
22/02/05 01:35
|
תתבייש לך שככה אתה כותב על אחיך המתנחלים. איפא מעט ההבנה גם אם אינך מסכים עם המתנחלים. אני מאמין שצריכים להיתנתק ורק בגלל השלום שכולנו מייחלים לו. אבל קצת רגישות לאותם עשרות אלפים ישראלים שהלכו לגוש קטיף בתמיכת הממשלה והם מרגישים שהולכו שולל. התנתקות כואבת לכל ישראלי.אני מבקש מכל הכותבים, אל תתנו ידיכם ל'עוד מכירת יוסף .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Think again!
Aric,
Los Angeles,
22/02/05 00:42
|
Idiots??? For answering the call of our governments to setteled there after 67??? To leave them there with the Arabs? They don't want them over there! How do you feel about that as an example of the Arabs willingness to live with Israeli'es in peace???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shut up Adolf
ל"ת
KKL,
Alabama,
21/02/05 22:43
|
|
 |
1.
הצבא הזה אינו שלי, הוא של
צפצפ,
21/02/05 22:24
|
הקומוניסטים, הפשיסטים והקפיטליסטים (תופעה מיוחדת המיוחדת למדינה מושחתת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלא רוצה את הצבא
אמא ל-4 חיילים,
22/02/05 00:22
|
אינני יודעת אם אתה גר בגוש קטיף. אך אני מציעה שביום בו ינסו חיילים ושוטרים לפנות את הישובים ויורמו עליהם הידיים. עליהם כולם לעזוב את הגוש ולהשאיר את המתנחלים לחסדי הפלסטינאים. אי אפשר גם להשמיץ את הצבא וגם לדרוש שישמור ויהרג בגוש קטיף. די לדמים המיותרים. אין ברירה למרות הצער יש לעזוב את רצועת עזה שגם בתקופת המקרא לא היתה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתי נקודות שחשוב שתדעי
מוריה,
שומרון,
23/02/05 23:05
|
א. המתנחלים שאת מדברת עליהם הם חלק מעם ישראל. הצבא מגן על כולם, והפקרת ''מתנחל'' בשטח כמוה כהפקרת כל אזרח אחר בשטח. איך את מסוגלת להציע הפקרת אזרחים בשדה קרב? ב. תקופת התנ''ך שדיברת עליה- שבתקופתה עזה לא היתה בידינו, היא תקופת השופטים, טרם נכבשה הארץ על ידי עם ישראל, ההבטחה על הארץ השלמה כוללת את עזה ועוד הרבה מעבר לה. כך שהגדרותיך הן בעיתיות אלא אם גם על הכיבוש ההוא את כועסת-שגנבנו אדמות משבעת העממים שישבו כאן?(כדוגמת הפריזי היבוסי הגרגשי ועוד ועוד..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה את אומרת דברים שאין לך מהם
עוזי,
22/02/05 00:45
|
|
 |
שאיפת השמאל
שרגא,
מרכז הארץ,
22/02/05 00:07
|
השמאלנים שהתגייסו לכוח המיוחד שיגרש את יהודי גוש קטיף לא ירפה. עבורם גירוש היהודים ומסירת האדמות לאחיהם הערבים היא אובססיה וריגוש נפשי שכל הדברים האחרים נדחים מפניהם. רק כך יש להבין את שמחתם לאיד ואת רצונם של אנשי השמאל לראות מהרה בחורבנה של ההתישבות ביו''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה מיטומטם
ל"ת
ג'ון הולמס,
21/02/05 23:57
|
|
 |
שכחת את הניהיליסטים, הערביסטים
ליאור,
21/02/05 23:55
|
שוכני המקוואות ורועי הסוסים. ואולי גם כדאי להזכיר את שותי המרקים וחותכי הרגליים.
יש עוד קבוצה שלא התייחסנו אליה בהגיון כה מבריק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחח
ל"ת
דודו,
מרכז,
21/02/05 23:55
|
|
 |
בתחבולות בניתם,בתחבולות תצאו
ל"ת
סוף לכיבוש,לפרק,
ההתנחלויות!,
21/02/05 23:05
|
|