 |
35.
הי,הרב,מה עם גלביה?
ורסצה,
כיכר המדינה,
09/03/05 19:43
|
הרב עובדיה,את כל הדברים האלה אתה אומר לחסידך? מאיפוא יהיה להם כסף לקנות את כל הדברים האלה,הרי שס מחוץ לממשלה,אין תקציבים! אוי,אוי, מה יהיה עם הדרשות שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אני רוצה להזכיר !!!
מישהו,
09/03/05 11:22
|
לפני שנתיים או יותר לעג הרב על לבושם ה מצחיק של הנשים. והולחות עם כובעים ו בגדים מוזים
ו כמה ש זה זה הצחיק אותי ... היי עובדיה מה עם הלבוש שלך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יש לו אובססיה לשמלות
שמלה פרחונית,
09/03/05 01:48
|
שמתם לב אילו שמלות כבוד המרן לובש?מי המעצבת שלו גם אני גם אני רוצה כזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נב
נה,
09/03/05 21:14
|
|
 |
תתביישי לך, חולירה
ל"ת
חוצפנית,
09/03/05 13:39
|
|
 |
32.
קושיה למר''ן ע''ס פסיקותיו
מטרניך,
09/03/05 00:36
|
מה דעת המ''ן - שהוא כידוע ספר תורה מהלך על שניים:
האם מותר לאישה בשמלה צבעונית לעבור בין שני גברים בשבת קודש ולחטט אגב כך באף באצבע שעליה טבעת יהלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מעניין לדעת אם...
יהוה,
ממעל,
08/03/05 22:35
|
...הערס הזה יום אחד יוכרז כמשיח בן דוד. יופי של חבורה: דרעי גונב פרץ מזייף עובדיה יוסף מגדף לערבים אכן יש מה ללמוד מכבוד הערס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
איילת משתוללת,
09/03/05 04:12
|
אני רק מסתכלת על החבורה שתיארת, ונהיית אנטישמית. אני לא מאמינה שהמוני אנשים שמו מעליהם איזה תינוק פתטי בדמות זקן, והם סוגדים לו. הוא לא שונה הרבה מהשייח הצפצפן הזה, נו איך קוראים לו, שיירטנו אותו לא מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד חילוני אינטיליגנטי...
מאיר,
פ''ת,
08/03/05 23:15
|
''רצינו לגדל דור של אפיקורוסים, גידלנו דור של עמי ארצות'' (יעקב חזן ממנהיגי מפא''י).
את אנשי המסחרה והרדידות ניתן למצוא בהמוניהם באצטיוני הכדורגל, מול מרקע הטלויזיה שהניף על דגלו כידוע את החיפוש אחר המכנה המשותף הנמוך והמבחיל ביותר, בפאבים ובדיסקוטקים של גוש דן ה''נאורה'' (בקבוקי בירה מתנפצים על ראשים, דקירות, מכות וכו אין צורך לפרט תופעות ידועות) וכמובן ברחוב הישראלי. זהו העם הישראלי הממוצע (בן העם היהודי המקורי), זוהי התוצרת הציונית וזהו פרי ההילולים של החילוניות. יעקוב חזן צודק לחלוטין, בעוד שהמתפקרים הראשונים ידעו לצטט משפינוזה, מניטשה מדיקרט... קטעים שלמים בעל פה, הרי שבניהם כותבים תגובות עלובות ואינפנטיליות כמו ההוזה הזה. אני מציע לך להתעמק מעט בשורשיו הפילוסופים של האתאיזם ובהשלכות ההרסניות שלו בתחום המוסר שאפשרו בין השאר את עלייתו של הנאציזם. אלא שאתה לא יותר ממקק, בבון שימפנזה מפותחת וכו מבחינה מהותית (אוסף מולקולות) וככזה הקדשתי לך הרבה מעבר למה שראוי לך (איני נוהג להתווכח עם חפצים...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיארת כהלכה את כל מצביעי ש''ס
דן,
09/03/05 09:04
|
ערסים מזרחיים שהולכים מכות בפאבים, מבקרים במגרשי כדרוגל, ומגדירים עצמם ''שומרי מסורת''. הם ראויים לש''ס והרב המקלל עובדיה. ואתה ? עוד מזרחי אכול רגשי נחיתות שמוצא מפלטו בדת. עדיף אזרח במדינה כמו אחמד טיבי (ואני ממש לא שמאלני) מאשר אחד כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד בור ועם הארץ
Jesus,
Alaska,
09/03/05 06:46
|
|
 |
חבל לאבד עולם הבא
אלעד,
08/03/05 23:13
|
|
 |
30.
ילמדו המוסלמים מכבוד הרב
חן,
רמת גן,
08/03/05 21:10
|
אלא שרוצחים את נשותיהן ובנותיהן על רקע כבוד המשפחה, אפילו בימים אלו באירופה, אלו שמכים נשים מפגינות בברוטליות אכזרית כמו שצפינו השבוע בתורכיה, שילמדו מהיהדות ומהישראליות מה בסך הכל המסר של הרב אם הבנתי נכון, פנקו את נשותיכן, האין זה מסר חיובי, אם כן מהו נכון שלרב עובדיה יש לעיתים קרובות החלקות, אבל בסוגיה של לעשות כיף לאישה, אין במה להתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהים איך שאתה רדוד
המומה,
08/03/05 23:52
|
נכון, המסר היה פנקו את נשותיכם, אבל המסר הנוסף היה ''כי אין להן הרבה על מה לדבר או לחשוב חוץ מעל בגדים ותכשיטים, הן אהבלות כאלו שרק קניות משמחות אותן ורק על זה הן מדברות כל היום''. ועל זה יצאנו חוצץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסלמים לפחות לא צבועים
שרון,
יהוד,
08/03/05 23:18
|
בחברה הישראלית ה''נאורה'', זו שמעלה על נס את זכויותיה של האשה - נשים נרצחות על ידי בעליהן לא פחות מאשר בחברה המוסלמית. המוסלמים לפחות לא צבועים, הישראלים מקשקשים בלי סוף אודות זכויות שוויון וכו כשלמעשה נראה שמצבן של הנשים הולך ומדרדר. אל תטיף לאחרים לפני שתטאטא את ביתך שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מישהו מזהה?
סתם שאלה,
08/03/05 19:46
|
סתם שאלה... מישהו מזהה את החיילת ואת הבחורה עם הכיפה...? הן פשוט נורא מוכרות לי ותהיתי אולי מישהו יודע... יאללה ביי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אם לא שמלה אז יהלום...
אריאלה לינדסטרו,
גוטנבורג.שבד,
08/03/05 17:19
|
שמתם לב להיגיון של מריה אנטואנט? אם אין לבעל אפשרות לקנות לאישתו שמלה, יקנה לה יהלום... רב נכבד, אנא התעורר! ההשוואות שלך לקוחות מעולם שאבד ואיננו! מעולם שנשים לא נכנסו לחדר לימוד. היום זה אחרת. ואגב ממי שמעת שהיום הוא יום האשה הבנלאומי? ומאחורי אלו נשים עמדת ושמעת את שיחתן? והגב' שחושבת שאולי היתה זו שיחת נשים מזרחיות- אומר לך שאני מכירה הרבה אשכנזים שהתואר היחידי שהם חושבים שיש להם הוא עובדת לידתם או לידת הוריהם בארץ מזרח אירופית, הגיע זמן שתתעוררי גם את!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה את חיה?
ירון,
ת''א,
08/03/05 23:25
|
האם המשפחה המודרנית בריאה יותר? האם הילדים טובים ומחונכים יותר? מבחן התוצאה הוא הקובע , עם כל הכבוד לפיטפוטים שמאומה אין בינם לבין המציאות. הנשים היום אולי יודעות יותר אבל לא נראה שהן מאושרות יותר. התא המשפחתי מתרסק, אחוזי הגירושין עולים, הילדים לא זוכים להכיר אמא אמיתית וגדלים בחסכים נפשיים של בית מעורער ובכך את מתפארת? משפחות נהרסות, בגידה אינה מילת גנאי, אחוזי הגירושים עולים בתלילות, צעירים חילוניים מאבדים את הרצון להתחתן ולהביא ילדים לעולם (כלב דווקא כן), חלקם אף מאבדים את הרצון לחיות אל מול הריקנות והאפס, האלימות הנו המקצוע המבוקש ביותר אותו מספקת מערכת החינוך הישראלית לתלמידיה והמטיפה בשער מתפארת בחברה הזו שהרס הוא המאפיין הבולט ביותר שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לירון מתא'
אריאלה לינדסטרו,
גוטנבורג.שבד,
11/03/05 02:30
|
ייתכן והתמונה שציירת נכונה אך היא אינה מתאימה להיות תשובה לדברי. מה שלא יהיה, אני מעדיפה חכמה גם אם יש לצידה כאב והתנגדות מאשר להיות מאושרת בתוך בורות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היגיון בריא
חושבת,
08/03/05 22:21
|
ביהלומים גברים מבינים בשמלות ממש לא! (צבע, מידה, סוג בד, אורך וכו'...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשכנתי הנשואה לגוי
ארנא יוהנסן,
varnamo,
08/03/05 21:55
|
נחמד לקרוא את החיצים שלך מגוטבורג המצחינה.
אנחנו לא צריכים יהודים בשבדיה, חיזרי לפלסטינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לשכנה מ värnamo
אריאלה לינדסטרו,
גוטנבורג.שבד,
11/03/05 02:20
|
יש מי ששמו כהן והוא אינו יהודי ויש מי ששמו לינדסטרום והוא יהודי. אני במקרה נשואה ליהודי אך עובדה זו אינה צריכה לעלות על הפרק כפי שאת עושה. אני לא מבינה מה בדיוק מפריע לך! כדי לבנות חרוז מוצלח יותר , אנא השתמשי בשמות כמו ישראל, ציון או כנען אך לא פלסטינה כי גוטנבורג בכלל לא מצחינה! פתחו כאן מוזיאון תרבויות עולמי , כדאי לך לבוא לבקר . הכניסה חינם. כדי לדעת מה אני עושה בעיר הזו, התקשרי נא לקהילה היהודית של גוטנבורג והם יעדכנו אותך. גם אני רוצה להיות בישראל אך ההשגחה העליונה כנראה רוצה אותי כאן. בברכה מהשכנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אז מותר כבר לעבור בין שתי נשים
שושה141,
08/03/05 16:03
|
או שכבוד הרב עדיין משווה את זה ל''לעבור בין שני כלבים או חזירים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בין שתי
נימי,
09/03/05 11:28
|
מה הקשר? גם לאשה אסור לעבור בין שני גברים. וגם אם הגברים האלה הם אביה ובעלה. אין כל קשר לצניעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליצנית
אלעד,
08/03/05 23:15
|
|
 |
If it's you on the side
Shtinker,
08/03/05 22:55
|
|
 |
26.
זה יהדות? זה סטייליסימו
שוש,
קניון,
08/03/05 15:37
|
מתה על בגדים ושמלות מה שנכון וגם טבעת יהלום לא שוללת
יש למישהו בעיה עם זה? יאללה הפמניזם.
מלך הגבר שמביא לי שמלה וטבעת. מלך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זה נאור, זה?
אלה,
ת''א,
08/03/05 15:31
|
זה האיש שאמור להיות ''אורים ותומים''? איך בכלל נונתים לו כותרות בעתונות? הוא נשאר איפשהו בימי הביניים !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אלה לא נשים רפורמיות בתמונה!!!
יהודית,
י-ם,
08/03/05 14:54
|
אלה נשים אורתודוכסיות!!!
א. רפורמיות מתפללות יחד עם רפורמים במניינים מעורבים ואין להן צורך במנין נשים.
ב. התנועה הרפורמית אינה מתפללת בכותל.
אמנם קשה לעכל, אבל גם באורתודוכסיה יש התפתחות פמיניסטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה חה חה, אורטודוכסיות?!?!?!?!
ל"ת
יעל,
09/03/05 13:40
|
|
 |
הם רפורמיות!!
נתי,
ירושלים,
08/03/05 16:20
|
|
 |
אלק אורטודוכסיות
דתיה,
מעזרת נשים,
08/03/05 15:40
|
יאללה יאללה כל ההמצאות קודם שילכו כל בוקר לבית כנסת כמו גברים נראה אותם על מי הם עובדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מוכנה לקבל?
רותי,
דרום,
08/03/05 19:59
|
ואם תראי שהן מתפללות במנין שלוש פעמים ביום - תקבלי אותן? אני הספק.
זה הכל שנאת חינם - קבלי את העובדה - יש נשים דתיות אשר שומרות את המצוות ורוצות יותר - הגיע זמן לקבל אותן בעין יפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה שלא תגיד זה לא טוב
הצופה,
נא לקרוא,
08/03/05 14:37
|
כששונאים את היהדות תמיד אפשר למצוא למה זה לא בסדר. היהדות מעולם כיבדה את הנשים הרבה יותר מהחילונים שרואים בהם אוביקט ומטרידים מכים ואונסים נשים במספרים עצומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צוחק נכון?
איתי,
חיפה,
08/03/05 15:28
|
מה לחרדים אין אנסים? יש! הרי כל חודש מתפרסם סיפור על רב שהטריד. החרדים לא בוגדים בבני זוגם? בטח שכן! כמו החילונים אם לא יותר ההבדל היחיד הוא שהם שומרים את זה בשקט. הסיבה היחידה שלא יודעים על המספרים העצומים של האונס ומכות בעדה החרדית היא האיומים שנשים שהותקפו מקבלות אם יספרו על התקרית. אז בבקשה אל תשקר ואל תעצום עיניים המצב בעדה החרדית גרוע באותה מידה אם לא יותר. היהדות מכבדת את הנשים כל עוד הן נשארות איפה שהוקצה להן וברגע שאשה ''מורדת'' מיד מקצים אותה מהחברה. אתה צודק ככה אכן צריך לכבד את הנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פופוליסט רדוד שכמותך
מאיר,
פ''ת,
08/03/05 23:28
|
טענותיך הנן טענות פופוליסטיות ידועות. כאחד שמכיר את שתי החברות הללו היטב מבפנים אין לי צל של ספק שהחברה החרדית יהודית הנה מוסרית לאין שיעור מזו החילונית. נסיונכם להדוף את העובדה הזו בטענה כי החרדים מסתירים תופעות דומות נראה כנסיון לא מוצלח להתמודד עם האמת המרה הזו. במקום לשאול את עצמכם היכן טעיתם, מדוע יותר ויותר הורים מעדיפים את החינוך הדתי, מדוע יותר ויותר יהודים מתקרבים ליהדות בשל העליונות המוסרית של החברה הדתית (בין השאר), מדוע ההבדלים בתחום ההתנהגות המוסרית בין נוער חרדי לנוער חילוני בולטים לעין כבר ממבט ראשון - במקום להתמודד אתם מפריחים טענות הבל. החברה החרדית אינה סובלת סטיות מן הנורמות שלה דווקא בשל שמרניותה (ינסה יהודי חרדי לעשן סיגריה בשבת ברחוב ציבורי...) ולא פלא שאלו הסוטים הנם מיעוט. בקר בישיבות בבני ברק וצפה בנוער החרדי הממוצע ביום רגיל. לא יהיה לך קשה להבחין בהבדלים בינם לבין הנוער שאתה מכיר. לסיום, נכון הוא כי חוליים ישנם בכל חברה אולם כאשר משווים בין חברות יש להשוות בין הנורמות המקובלות ולא להסיק מסקנות בעקבות מעשים יוצאי דופן המתפרסמים בעיתונות רודפת פרסום וממון. המגמות והנורמות הרווחות הנן החשובות. זכור זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיר - אל תפחד לחשוב בעצמך
שי,
09/03/05 11:47
|
מעניין שכשאתה קורא בעיתונות על חוליים בחברה החילונית, אתה מאמץ כל מלה כאילו נכתבה בידי שמיים. אבל כשזה קשור לחברה החרדית פתאום זה'' עיתונות רודפת פרסום וממון'' (ציטוט מדבריך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיר
איילת משתו,
09/03/05 03:54
|
לחברה הדתית אין עליונות מוסרית, אלא עליונות צביעותית ומגאלומניה מסוכנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כפרה על הרב עובדיה.
מישהו,
נתניה,
08/03/05 14:13
|
חולה עליו חולה.. אין כמוהו ומי שמזלזל בו מהשמיים יזלזלו בו ובמשפחתו. תיזהרו בכבוד חכמים.. תיזהרו...
הקדוש ברוך הואאאאאאאאאא אנחנו אוהבים אותךךךךךךךךךך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''תצא בחוץ! ..זה עויין, זה...''
ל"ת
אנטי יוכוס,
08/03/05 15:16
|
|
 |
21.
צודק
אני,
08/03/05 14:06
|
|
 |
לכן אתה חושב שהוא צודק.
מישהי,
08/03/05 14:56
|
|
 |
20.
כל הכבוד לרב!!
ל"ת
יעל,
08/03/05 13:55
|
|
 |
19.
האמת במערומיה
יצחק,
08/03/05 13:54
|
רבותי המלומדים! תנתחו את התמונה ותבינו עד כמה השקר צוחק עלינו בפנים. במבט ראשון לכאורה נשים סופר צדקניות שמבקשות להטיל עליהן מצוות נוספות כגון קריאת התורה, כיפה,טלית ותפילין. יפה הא? תעמיקו וראו עד כמה אינן נוהגות לפי ההלכה המינימאלית לפני שהן באות להוסיף על עצמן מוות כהנה וכהנה. 1. שיער שלא מכוסה. 2. חיילת כשאין רב המתיר אשה להתגייס לצבא. אינני יודע אך משום מה ליבי אומר שחלקן אינן יודעות ולו כתובת אחת של מקווה טהרה. ואם הן רפורמיות בוודאי שכשרות שבת ומועד אינן שומרות. אבל אם ניתן לנגח והתמונה מצטלמת יפה הכתב לא יפעיל את מוחו לשאול שאלות קשות מידי. נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החבר המלומד לא יודע מה הוא שח
קובי,
ניר צבי,
09/03/05 06:12
|
עצוב לגלות שמאחורי הניתוח הכמו מלומד מסתתר בור ועם הארץ,שאינו מבין מן הסתם את ההבדל שבין רפורמים קונסרבטיבים וניאו אורתודוקסים.
כל ה''ניתוח'' של התמונה ומרכיביה מבוסס על תפיסת עולם צרה של האורתודוקסיה השמרנית ביותר, לפי תפיסת עולמו הצרה של המחבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, יצחק
איילת,
המשתוללת,
08/03/05 16:17
|
אין לך מה לעשות חוץ מלשבת כל היום ולנסות לתפוס נשים ב''קלקלתן''? מה אתה, שוטר ממשטרת האופנה? תתעסק בשלך, לא עניינך מי בשיער גלוי ומי יודעת כתובת של מקווה. אוי, דתיים, אתם כל כך מסכנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שמלת הרב
איל,
08/03/05 13:48
|
|
 |
17.
חשוב מאוד להבהיר - מספר 1
עדי,
08/03/05 13:47
|
בנות יקרות, שימו לב. דברי הרב על האמרה ''שלא עשני אישה'' אכן נכונים, הגברים מודים על העבודה שהם מחוייבים ביותר מצוות. אבל חשוב להוסיף עוד דבר - יש כאלו האומרים שזה עדיין מראה על זלזול באישה, כי זה שהגברים חייבים ביותר מצוות אומר שהם טובים יותר. זה לא נכון!!!! האישה נחשבת ביהדות לחכמה והנעלית יותר, ולכן זקוקה לפחות מצוות כדי להעלות את רמתה בעיני האל. זה מכיוון שהיא נבונה יותר. בנוסף, מעצם תבונתה, האל מבקש שהאישה תגדל את הילדים, לא כי היא נחותה אלא משום שתעשה עבודה טובה יותר מבעלה ותגדל אותם טוב יותר. זה הכל, היהדות רואהבאישה דבר עליון וטוב, אבל ישנם רבנים שניצלו את היהדות על מנת להפחית מערך האישה וזאת משום שהם מפחדים מהנשים ומהיצ שלהם שלא יעמוד בפני ''הפיתוי'' הנשי. אגב, אין בכך לומר שאני יושבת ומגדלת את ילדי בבית כשבעלי לומד בישיבה - אני בחורה רווקה וחילונית, ואשת קריירה מצליחה. תודה ושלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כידוע, נשים פסולות לעדות
מלך המשיח,
09/03/05 14:39
|
כמו חרש שוטה וקטן. את פסולה לעדות לא בגלל שאת אשה אלא בגלל שאת שוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את גם זקוקה לעזרה
נתי,
ירושלים,
08/03/05 16:23
|
|
 |
עצם העובדה שיש תפקידים נפרדים
שושה141,
08/03/05 16:04
|
לנשים ולגברים, כבר מהווה אפלייה. היית רוצה שיגידו לך שבגלל שנולדת מזרחי או שחור עור מותר לך רק לעסוק בנקיון או כדורסל ואסור לך לעסוק במסחר או ניהול? לא היה מעצבן אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה המצב גם בטבע.
אחת,
09/03/05 12:25
|
נשים יולדות, גברים לא. גברים יכולים לחלות בדלקת הערמונית, נשים לא. הטבע מפלה? הפני אליו מכתב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזרחי/אשכנזי זה לא כמו גבר/אשה
שרון,
פתח תקוה,
09/03/05 01:16
|
ממש לא אותו דבר, גבר שונה מאשה - זה בטבע, (גברים ממאדים נשים מנגה ועוד כל מיני כאלה...) התורה הכירה בזה כנראה לפני כולם, ולכן התפקידים השונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חחח.... בחורה עם כיפה ותפילין
ל"ת
יא מסטוליות,
08/03/05 13:32
|
|
 |
חחח... הרב בשמלת שחור-זהב
ל"ת
איילת,
המשתוללת,
08/03/05 16:13
|
|
 |
15.
אולי הנשים המזרחיות ככה.
מישהי,
08/03/05 13:21
|
כדאי להכיר לרב גם נשים אחרות, שלא כל עולמן מסתכם ב''מאיפה קנית את זה'' ולא זוהי כל שמחתן. בנוסף, האם ההקבלה הגברית היא לא ''מי הבקיע גול'' ו''מי זכה בכדורגל''? זה כל עולמם, אישה, ואם את רוצה לשמח את בעלך תני לו לשבת בשקט מול משחק כדורגל, תהיי טובה לבעלך ותתני לו לראות משחק כי זה כל עולמו, זה מה שמשמח אותו והוא לא מבין הרבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
kol hakavod
ben,
08/03/05 14:29
|
you are absolutely right.and i say it as a man that is tired of the stupid behavior of men towards women.we are not better that's for sure
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי!
ל"ת
אבל אסור להכליל,
08/03/05 13:43
|
|
 |
מה הקשר למזרחים ואשכנזים?
דני,
תל אביב,
08/03/05 13:36
|
|
 |
מצטערת........
מישהי,
08/03/05 13:35
|
לא יודעת מה קורה לי? כתבתי שטויות מקודם, אני פשוט אהבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, אני שוב נכנסת בניקים לא
מישהי,
08/03/05 14:55
|
|
 |
14.
תמיד הייתי בעד הרב עובדיה
ל"ת
אשה אשה,
רמת גן,
08/03/05 13:17
|
|
 |
13.
הרב עובדיה
עקיבה,
יבנה,
08/03/05 13:04
|
הרב עובדיה - מכה שלא כתובה בתורה! וכל דברי האיוולת האלה על חשבון משלם המסים שבקושי מסיים את החודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לפחות ביהדות יש יותר שיוויון..
נורית,
פמיניסטית,
08/03/05 13:01
|
|
 |
מה שנקרא ''שמחת עניים''
ל"ת
עשיר,
08/03/05 16:11
|
|
 |
נכון מאד.
ל"ת
יהדות זה הדבר,
האמיתי,
08/03/05 13:45
|
|
 |
11.
מבלי לנגח אף אחד, אבל...
א.,
י-ם,
08/03/05 12:57
|
אולי מישהו (או מישהי) יכולים להסביר לי מדוע האישה פסולה לעדות? וכאשר אשה מתחתנת למה חברותיה לא יכולות להעיד ברבנות על רווקותה? איפה פה שיויון הזכויות והכבוד לאישה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשה יותר רגשנית
ח,
08/03/05 16:53
|
|
 |
אין ביהדות שיויון
נתי,
ירושלים,
08/03/05 16:25
|
|
 |
גם מלך פסול לעדות
יצחק,
08/03/05 15:58
|
כן....גם מלך (כמו דוד המלך או שלמה המלך) לא יכול להעיד בבית דין...ואישה חשובה כמלך ביהדות.....ולא כמו בחברה החולנית שאישה חשובה כסמרטוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכל זה בלי לדבר על...
א.,
י-ם,
09/03/05 10:37
|
ההשפלה שאשה צריכה לעבור בגירושין ברבנות. ממש חשובה כמלך......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישה חשובה כמלך??
א.,
י-ם,
09/03/05 10:31
|
אישה לא חשובה כמלך, וההתייחסות אל האישה ביהדות היא ממש משפילה ולא הוגנת. רק תסתכל לאיפה מכניסים את הנשים בבית-הכנסת, בלי באמת לאפשר להן להרגיש חלק מהתפילה. ומה לגבי ה-''פנינים'' ששמעתי ברבנות, כחלק מהדרכת חתנים? בתור דתי לשעבר, ממש התביישתי לשמוע ש-''אם אתה מגיע הביתה בערב, ואשתך מדברת בטלפון-אל תכעס, זו דרכן של נשים...''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלכי יהודה דנים ונדונים
בז נודד דיגטלי,
08/03/05 20:24
|
מלך ישראל אינו דן ואין דנים אותו (בגלל המלך ינאי) אבל מלכי יהודה, ובוודאי דוד ושלמה שקדמו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל מילה שלו אמת
ישראל,
08/03/05 12:53
|
מה לעשות הנשים באמת אוהבות להתקשט בבגדים ותכשיטים. ומי שלא מכיר אישה כזו שירים את ידו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא עובדיה
איילת,
המשתוללת,
08/03/05 16:11
|
נראה לי די מקושט בעצמו, יחסית לגבר, בשמלתו המוזהבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעל דין
אני מכיר,
08/03/05 15:59
|
|
 |
9.
מן הראוי לדייק !
תמר,
ירושלים,
08/03/05 12:47
|
באחד מספרי הקבצים של שיעורי הלכה של הרב עובדיה מופחיעה התיחסות לקריאה בתורה של נשים.
הוא אומר שאין מניעה מנשים לקרוא בתורה במנין נפרד הסיבה שאסור לעשות זאת הוא לעשות פרוד מרפורמים שלדעתו מבזים תורה.
כלומר - התירוץ הוא רפורמים ולא איסור הלכתי לקרוא בתורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הכותרת של התמונה לא נכונה
קובי,
י-ם,
08/03/05 12:43
|
הכותרת של התמונה כתוב 'נשים רפורמיות בכותל' וזה לא נכון. רוב הקבוצה של 'נשות הכותל' הם שומרי מצוות ושבת ובהחלט לא רפורמיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשים רפורמיות הן כאלה שמקיימות
א,
08/03/05 16:52
|
את המצוות שהן לא נצטוו אליהן אלא רק הגברים, ולא מקיימות את המצוות שהן כן נצטוו עליהן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חשוב מאוד !!!
ff,
08/03/05 12:30
|
עוד לא הבנתי למה בכלל בא המדור הזה המכונה '' יהדות'' לנגח ולבזות את היהדות ??? כי אם כן יש לנו מלא כאלו בשאר המדורים האחרים !!! זו לא הכתבה הראשונה שבציניות מרושעת הנובעת מבורות נטו קוטלת כל מה שלנו היהודים מובן כטרוויאלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבת לומר לך שהופתעתי לטובה
שינוי סדרי עולם,
08/03/05 14:50
|
על החלק של כיבוד האישה.
לא הופתעתי מ''שכל אישה - מלבושים'' מאחר ושמעתי כבר ציטוטים שערורייתיים שלו. אולי אשתו כזאת ולכן הכליל כך על כל הנשים. או שאולי בעצם גם הוא עצמו יודע שששכל האשה הוא קצת יותר מ''מלבושים'' אבל איך יודה בזה?? הרי מימים ימימה דאגו להבהיר שהגבר הוא פאר הבריאה והאשה היא רק עזר לנגדו. מי כמוני ומכמוך יודע, שזה לא נכון. לא רק שאישה מחזיקה את כל הבית (שזה קצת יותר מלהיות לעזר), הגבר אפילו לא עזר כנגדה. וביננו, כמה שכל צריך כדי ללמוד תורה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בושה וחרפה
נפלתם,
על הראש,
08/03/05 11:58
|
זאת התמונה שמצאתם לפרסם לקראת יום האישה? תתבישו! אין בכם טיפת רגישות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי
יוסי,
ירושלים,
08/03/05 13:20
|
|
 |
5.
יום חמישי - ללא סלולארי
איתן,
רעננה,
08/03/05 10:56
|
מחרימים את חברות הסלולארי עד שיורידו מחירים. בבקשה להעביר ל- 10 אנשים נוספים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבוב, תקרא את הסיפור לפני שאתה
ל"ת
מבלבל בשכל,
08/03/05 14:51
|
|
 |
4.
בקיצור : תהיי יפה ותשתקי
ל"ת
פוסק הלכות,
08/03/05 10:43
|
|
 |
3.
תמונה מזעזעת !!!!!!
רוני,
ר''ג,
08/03/05 10:40
|
לא מספיק להן המצוות שי שלנשים לעשות הן דוקא רוצות את מצוות הגברים ?? מטופש בהחלט!!! ולבעלי היקר !! בוא הולכים לקנות לי שמלה לחג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא שווה להתעצבן בגלל זקן סנילי
דן,
08/03/05 10:37
|
|
 |
ופרצופה של החברה הישראלית???
ל"ת
יצחק,
08/03/05 16:00
|
|
 |
כל הפוסל במומו פוסל
מע,
מזרח,
08/03/05 14:15
|
ולא יעזור מה יגיד הרב עובדיה תמיד יהיו טיפשים כמוך שיפתחו את הפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב יוסף הוא כבוד ליהודים
מסורתי,
08/03/05 13:12
|
|
 |
לא פרצוף,מכסימום חרצוף!
אלון,
ערד,
08/03/05 12:40
|
אלהים מתהפך לו שם בשמים אם הוא יודע שרבנים כאלו משתמשים בדת כקרדום לחפור בו. שלא ישכח כבודו גם ללכת ולהדפיס כסף ולחלק ל''חייליו'',כדי שיוכלו לקנות מתנות לנשים,אם הם אוהבים אותן בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שווה להתעצבן בגלל איזה דן
ל"ת
סנילי אתה,
08/03/05 11:05
|
|
 |
1.
שלא עשני אשה - אין שום זלזול
שרון,
פתח תקוה,
08/03/05 10:23
|
הפירוש של הברכה ''שלא עשני אשה'' - שהגבר מברך ומודה על כך שזכה ביותר מצוות ממה שהאשה מצווה, אינו חדש, זה הפירוש המקובל. רק החילוניים שמנסים להתנגח בדתיים חושבים שבברכה הזו יש איזה זלזול באשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו בדיוק הנקודה.
אחת,
08/03/05 13:19
|
ולמה הוא זכה ביותר מצוות? כי הוא יותר נעלה, הוא העיקר והיא ה''עזר''. כאן בדיוק באה התלונה של הפמיניסטיות, ובצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק הפוך
מבין קצת יותר,
08/03/05 18:43
|
או שלא קראת עד הסוף את המאמר או שלא הבנת אותו כמו שצריך. את כותבת שהגבר זכה ביותר מצוות בגלל שהוא יותר נעלה כיביכול מהאישה - אבל זה בדיוק הפוך - הגבר צריך יותר מצוות כדי להגיע לאותה דרגה רוחנית שהאישה יכולה להגיע לדרגה זו ע''י קיום פחות מצוות מהגבר. או במילים אחרות... הגבר צריך יותר עבודה רוחנית ותיקון הנשמה בכדי להגיע לרמה רוחנית מסויימת בעוד שלאישה מספיק פחות תיקון רוחני / מצוות, להגיע לדרגה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוזה בהקיץ
מבינה עוד יותר,
08/03/05 23:51
|
וואלה? ומאיפה בכתבה לקחת את הרעיון הזה שהגבר זכה לעוד מצוות כי הוא ברמה רוחנית פחותה? זו תשובה נלגעת שהמציאו כמה אנשים על מנת לנסות להרגיע נשים שיצא קצפן. באמת. האישה ברמה רוחנית יותר גבוהה, ולכן הגבר קיבל יותר מצוות. ולכן הוא גם צווה ללמוד תורה, כי האישה כבר רוחנית לגמרי.
בולשיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ככה אז הגויים שגם לא צריכים
יוכי,
08/03/05 23:50
|
הרבה מצוות יותר נעלים מכולנו ביחד לא? חחחחחחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגויים לא מצווים מסיבה אחרת
שרון,
פתח תקוה,
09/03/05 01:24
|
הגויים לא מצווים במצוות מפני שה' אינו רוצה בקרבתם, הרי המצוות - והתפילות גורמות לנו להתקרב יותר לקב''ה, לכן אנו מצווים - גברים ונשים כל אחד במה שמתאים לו, והגויים אינם מצווים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם קניית האשה...
א.,
08/03/05 13:05
|
הגבר הנושא אישה מבצע קניין כמו שקונים למשל, גמל. זה מכובד ??? ומה עם עשרות מאמרי חז''ל כגון: אין חכמה באישה אלא בפלך, או שאין לגבר לעבור בין שתי נשים או להבדיל בין שני סוסים. אבל יחד עם זאת אין להתכחש לאמת שמעמד האשה בחברה הדתית/חרדית ראוי להערכה ולקנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שעשני כרצונו
שלומית,
08/03/05 12:49
|
האישה מברכת ברוך שעשני כרצונו, ומה יותר טוב מלהברא כפי שרצה הקב''ה ?! הגבר נדרש לתקן כל כך הרבה קלקולים - לכן יש לו הרבה מצוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך שלא עשני דתי
מרווין,
08/03/05 11:30
|
|
 |
ברוך שלא עשני ישראלי
ל"ת
BORIS,
HAIFA,
08/03/05 16:55
|
|
 |
חסר שכל
ofer,
08/03/05 16:51
|
|
 |
וגם אותי
איילת,
בדרכים,
08/03/05 16:08
|
|
 |
גם על טיפשות צריך להודות
ל"ת
תודה,
08/03/05 13:29
|
|
 |
חזק
ל"ת
ביותר,
08/03/05 12:54
|
|