 |
87.
ועדת חקירה לישובי הבדואים
רוני,
הרצליה,
10/03/05 21:03
|
תוקם ועדת חקירה נגד ממשלות השמאל שנתנו אישור בשתיקה עשרות שנים לעשרות אלפי בתים שהוקמו ללא אישור בישובים הערביים במשולש בגליל בנגב והשתלטו על אדמות מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
רביעיסטים
א,
08/03/05 22:24
|
בס''ד ב''ה חודש אדא א' התשס''ה כיתות ח'
בתאריך י' אדר ב', כולנו עומדים לעבור מיצ''ב ביהדות ציונות ודמוקרטיה. מהי דמוקרטיה בעצם? חופש הביטוי, חוק כבוד האדם וחרותו, הצבעת הרוב, שוויון בפני החוק, מדינת הלאום היהודי ועוד... כולנו יודעים, דמוקרטיה נורמלית אין פה!!!
האם אחרי משאל מתפקדי הליכוד שבו הפסיד אריאל שרון ברוב מוחץ, הוא קיבל את הדעה הרווחת בקרב מתפקדי הליכוד?! האם ראש ממשלה שאמר לפני הבחירות ''דין נצרים כדין תל-אביב'' רשאי לשנות את דעתו ללא מנדט מחודש מהעם?האם שוויון בפני החוק אומר שכל יהודי שבא להגן על ביתו ''זכאי'' למשפט? האם משהו במדינה שם לב שמדינת הלאום היהודי שלנו הופכת למדינת הלאום הפלשתיני? איפה כל הערכים שחינכו אותנו אליהם? איפה הדמוקרטיה האמיתית?! איזה שאלות ישאלו אותנו במיצ''ב? שאלות שנוגדות את הערכים שלימדו אותנו! הוחלט שכולנו, כל הנוער, כל אלה שאכפת להם-
לא נכתוב שקרים! נשאיר את החלק של הדמוקרטיה [במיצ''ב] ריק! אף אחד מאתנו לא יענה! משפט אחד נכתוב שם:
''עם דמוקרטיה מעוותת כמו עכשיו, איננו יכולים לענות על המיצ''ב''
הכל תלוי בנו! בשביל לתרום למאבק הנוער אנא מסרו מכתב זה לכמה שיותר חברים. תודה רבה, הנוער שאכפת לו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום
ספי,
09/03/05 12:55
|
דמוקרטיה זה חופש הסתה, חופש לסירוב פקודה, חופש לרצח ראש ממשלה, חופש לעקירת עצי זית רק מישום שערבי נטעם, הזכות להכנס למערת המכפלה ולהרוג ערבים חפים מפשע, הזכות לעצור רכב ערבי בדרך ולדפוק לנהג כדור בראש. זוהי דמוקרטיה. וחוץ מזה דמוקרטיה היא שלטון העושה מה שהמתנחלים רוצים או לפחות עוצם עיניים. תכתבו את זה במיצ''ב ואם יבדוק אותו אחד מהרבנים שלכם תקבלו 100 עגול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
זהבה גלאון יוסי שריד והקיבוצים
רבקה,
מטולה,
08/03/05 22:10
|
מה עם כל העברות על החוק של הקבוצים שעליהם עם ישראל משלם מילירד שקלים בשנה -שאלה לשריד וגלאון וכל ח''כי השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרבקה ממטולה
אבי יריב,
09/03/05 10:09
|
את מקשקשת מבלי לדעת את העובדות. נתחיל אחת לאחת . לגבי הקיבוצים לא הייתה אף פעם אי הסכמה כמו שיש היום והיה תמיד לגבי ההתנחלויות.
שנית , חלק גדול מההסתבכויות של הקיבוצים נבע ממדיניות המוניטרית של הממשלה בענייני שערי המטבע וזה בעיקר מה שגרם להתדרדרות של הקיבוצים
ושלישית, רב הקיבוצים עדיין משלמים את חובותיהם. הם קבלו פריסהשל החובות לשנים ארוכות ואת אותו חלק שמחקו להם עשו זאת בעיקר הבנקים שחייבו אותם בריבית נשך.
להשוות את זה להתנחלויות , צורת התיישבות פרזיטית ביותר שהייתה אי פעם בישראל , שכל בוקר מתגלים ''סודות'' נוספים לגבי הכסף שהם עלו לעם ישראל , זו ממש טיפשות . את יודע שהבוקר מספרים בעיתון ''ידיעות אחרונות'' שישובים ביש''ע היו פטורים במשך 35 שנים ועד היום מתשלום ארנונה למדינה . את ואני משלמים כל חודש טבין וטקילין כסף טוב , והם , נוסף לאדמות שקבלו בחינם או חצי חינם ובנוסף להלוואות שהפכו למענקים , ונוסף לכבישים לשום מקום שנסללו ועלו לעם ישראל למעלה מ - 400 מיליארד !!!! שקלים ( את שומעת ארבע מאות מיליארד שקל ) , נוסף לכל אלה את עוד מדברת בשבחם?
ואת אפילו לא מתביישת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
דוח ההתנחלויות
מ.פרג,
צפון,
08/03/05 22:08
|
יש לעצור את הגיס החמישי שבמנהל האזרחי, ולהגיש תביעות פליליות נגד כל הפקידים שהעבירו כספים שלא כחוק להתנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אסור לוותר בעניין המאחזים !!!
רון,
רמת השרון,
08/03/05 21:57
|
|
 |
82.
בין חתימת הסכם אוסלו ועד
נקום לעינינו,
נקמת דם עבדי,
08/03/05 20:58
|
ה-1.6.1994 נרצחו בידי הנאצים הערבים 54 אזרחים ישראלים, מתוכם שני ערבים, פאדיה שרסן שאלאבי מאכסאל וסלמן איל חוואשלה, בידואי מן הנגב. כתבתי את שני אלה, כי זה פשוט יותר מאשר לרשום פה 52 שמות של יהודים שנרצחו בתוך שבעת החדשים הראשונים מאז ההסכם. על אחת הדלתות בביתי תלוי פלקט גדול ועליו תמונות הנרצחים. למישהו כאן יש החוצפה לחזור שוב ושוב על האמירה, שהרצח התחיל אחרי מעשהו של ד''ר גולדשטיין, הי''ד. אז, שיהיה ברור, טבח היהודים בארץ ישראל הוא באחריותו המלאה של ''מחנה השלום'' בישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
רמאים ,שקרנים , לכלא .
אבי יריב,
08/03/05 18:52
|
אי אפשר להוליך שולל את כל העולם כל הזמן . אפשר לרמות חלק , חלק מהזמן ,אפשר לרמות חלק , כל הזמן אבל זה בלתי אפשרי את כולם כל הזמן. מגיע רגע של אמת . הרמאים צריכים לתת את הדין . גם אם מדובר בשרים חובשי כיפות שנהנים מ''עזרת השם'' וגם אם מדובר בראשי ממשלה , וכמובן בפקידים שסרחו והושיטו יד לרמאות הגד'ולה ביותר של המאה . ועם ישראל הטיפש שתק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועם ישראל אכן שותק ונאלץ
הבוגדים למאסר,
עולם! לפחות!,
08/03/05 21:06
|
לחבל תחבולות איך לבנות את הארץ, מבלי שממשלת מדינת היהודים תהרוס! עם ישראל נאלץ לבנות את ארץ אבותיו בסתר ובגניבה, משום שממשלה ''יהודית'' מתנכלת להתיישבות היהודים בארץ ישראל. עם ישראל נאלץ ''לרמות'', כדי לבנות את ארצו. עייפנו מן הרישעות הטוטאלית! עייפנו מן ההסתה האנטישמית נגד היהודים. עייפנו מרדיפת היהודים בנחלת אבותיהם. עייפנו ממלאכי החבלה המתחזים לאנשי שלום! יש להשליכם לכל הרוחות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבקשה הרי לכם
ספי,
09/03/05 12:56
|
|
 |
לך מתאים לחיות בגולה
אבי יריב,
09/03/05 09:55
|
אתה מכיל בתוכך את כל הפונקציות שבגללן התפתחה האנטישמיות בעולם. כל הסטיריאוטיפים היהודיים של : יהודי רמאי : יהודי תחמן ולא ישר : יהודי נצלן:יהודי שגונב אצל הפריץ , זה שמספק לו בית לגור בו ופרנסה למשפחות , ממנו אתה גונב ואותו אתה מרמה. שכחת ,עלוב נפש שכמותך, שאתה כבר יושב במדינה שלך . והפריץ הוא שלך , וכשאתה גונב ומרמה אתה עושה זאת לעצמך או לבשר מבשרך. איך אתה אינך מתבייש עוד לפצות פה ולצפצף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנ''ל לגבי הבריטים
Avi Ecuador,
08/03/05 23:11
|
היום מסבירים לנו שגם מורדי גטו וורשה הם לא דמוקרטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
להיות שמאלני זה....
אביב ישראלי,
08/03/05 18:32
|
להיות שמאלני זה...
להיות שמאלני זה להתנדב לטרנספר יהודים ולאיים שישכבו מתחת לאוטובוסים אם חלילה יעשו כן לערבים.
להיות שמאלני זה להתנדב להרוס את בתיהם של יהודים תושבי יש''ע ולצאת להפגנות נגד הריסת בתי מחבלים.
להיות שמאלני זה לעקור נטוע אם לשותל יש כיפה סרוגה.
להיות שמאלני זה להדביק סטיקר ''שלום'' על האוטו ולחתוך את שאר הנהגים מהנת''צ.
להיות שמאלני זה להיחרד כששומעים על פיגוע ירי ולהירגע כשהנפגעים הם מתנחלים.
להיות שמאלני זה ללעוג למתנחלת עם 5 ילדים ואז לצאת לסיבוב בכיכר-המדינה עם 5 פקינזים.
להיות שמאלני זה לרתוח על החרדים שלא מתגייסים ולהשתחרר על קב''ן.
להיות שמאלני זה לצעוק על גזעני הימין ולחטא את היד באקונומיקה בריח סחלבים אחרי לחיצת יד לערבי.
להיות שמאלני זה להגיד שאף אחד לא ילמד אותך מה זה אהבת הארץ ולהוציא דרכון גרמני ליתר ביטחון.
להיות שמאלני זה להיות צמחוני ולרחם על תרנגולות אך להעריץ רבי-מרצחים דוגמת יאסין וערפאת.
להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''גוזלי אדמות'' מהווילה בעין-הוד שלפני 48 היתה בית המוכתר.
להיות שמאלני זה להיות אחוז אחד במדינה ו-99 בתקשורת.
להיות שמאלני זה להאמין בצה''ל אבל לקרוא לילד ''שון'' למקרה שהערבים ינצחו ונצטרך לגור בחו''ל.
להיות שמאלני זה לקלל את ביבי שמפקיר את החלשים ולסגור את החלון של הפג'ארו לקבצן ברמזור.
להיות שמאלני זה לתלות עיניים מעריצות בתרבות ערב ולזלזל בצ'חצ'חים של מרכז הליכוד.
להיות שמאלני זה להעדיף את החומוס בדמשק על פני רמת-הגולן.
להיות שמאלני זה לרתוח כשהימין מחלל את זכר השואה ולהעריץ מי כינה את חיילנו ''יודונאצים''.
להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''פנאטים משיחיים'' ולצאת למלחמה בשל סגירת מקדונלד'ס בשבת.
להיות שמאלני זה למלא את המוסף לשבת של ''ידיעות'' בשנאה למתנחלים ולהתגאות בפלורליזם.
להיות שמאלני זה להגיב בזעם לכתבות על מתנחלים הנצמדים לקרקע מאינטרנט קפה באירופה.
להיות שמאלני זה לחשוב שמי שכותב ''סמולני'' עושה זאת בשל שגיאות כתיב.
להיות שמאלני זה להגיד ''טוב, הם בחרו לגור שם'' כשמדווחים על רצח אם וארבעת ילדיה.
להיות שמאלני זה לחשוב ש''התקווה'' זה שיר שמנגנים לפני משחקים של הפועל ת''א באירופה.
להיות שמאלני זה להיות מוכן לויתורים כואבים ולתבוע את השכן בגלל ענף עץ פיקוס שפלש מחצרו.
להיות שמאלני זה לשלם בשוק 12 שח כשמבקשים ממך 10 ולחשוב שאתה מסוגל לנהל מו''מ עם הערבים.
להיות שמאלני זה ללעוג לשמות כמו גבעת הדגן ומעלה לבונה אבל לקרוא לכל מטר מרובע ע''ש רבין.
להיות שמאלני זה לעשות טקס אלטרנטיבי ביום השואה בו איש הSS הוא מג''בניק במחסום.
להיות שמאלני זה לדאוג לערכי שוויון דמוקרטיים ולהעסיק עובדים זרים בפחות משכר מינימום.
להיות שמאלני זה ללעוג לדתיים משיחיים אך לצפות בכל יום לעליית מדד הדאו ג'ונס אף אם יתמהמה. להיות שמאלני זה להתחתן 3 פעמים בקפריסין ולהתגרש 4 פעמים ברבנות.
להיות שמאלני זה שאבא שלך המציא את המושג ''נפולת של נמושות'' ואתה בכלל גר באמריקה.
להיות שמאלני זה למכור קרקעות ציבוריות כהרחבה בקיבוצים ולהטיף נגד ''קדושת האדמה''.
להיות שמאלני זה להגיד שיש עוד אפשרויות לשרת את המדינה מבלי להתגייס ולהנחות את ''אקזיט''.
אבל יותר מכל, להיות שמאלני, זה להוכיח יום יום את תיאורית ההרס העצמי שגילה פרויד.
©כל הזכויות שמורות לדני מחיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי ועכשיו כשכולנו יודעים
ספי,
09/03/05 13:00
|
כבר מהו שמאלני אפשר ללכת לארוז המשאיות עוד מעט מגיעות. הזמן קצר והמלאכה מרובה. (C) כל המעתיק - הרי זה משובח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך תהיה- פוקח עיני עיוורים
ל"ת
שרון,
מרכז,
09/03/05 07:28
|
|
 |
מה יש להגיד? נכון! נכון מאד!
ל"ת
שמאלנות=צביעות,
=רישעות=שנאה,
08/03/05 20:43
|
|
 |
גדול!!!! להעתיק ולהעביר הלאה
ל"ת
מתנחלים,
08/03/05 20:12
|
|
 |
79.
קטע ממאמר
אמת מארץ תצמח,
08/03/05 18:26
|
שורשים ברוח טבעו הנודד של היהודי הגלותי לא עזב אותו גם בשובו אל ארצו. ומספרם הגדול של ה''יורדים'' מן הארץ, העולה על כל מה שמקובל בכל הארצות הדומות לנו – מוכיח זאת בכאב רב. גם הקשר הטבעי אל האדמה הלך והתרופף. עם ההתפתחות הכלכלית, הלך ופחת מספרם של החקלאים ויושבי הכפר.... האם לשם כך שבנו לארצנו ? הרב עזריאל אריאל - רב היישוב עטרת - 10/13/2004
במשך קרוב לאלפיים שנה, היה כמעט כל יהודי במעמד של ''היהודי הנודד''. בדרך כלל, לא עסק בחקלאות: הן מפני שהשלטונות אסרו עליו את הדבר והן מפני שחשש להחזיק רכוש שלא ניתן לטלטל בקלות ממקום למקום. גם אם גר תקופה ארוכה באותו מקום - ואף בנה בית ונטע עצים - ידוע ידע כי תושב ארעי הוא בעירו. מצד אחד, צפוי היה בכל עת לנישול ולגירוש. ומצד שני, לא יכול היה לשאת את עיניו שלוש פעמים ביום אל ירושלים החריבה ולבקש לשוב אליה, ובה בעת להרגיש שהמקום בו הוא גר הוא נחלתו לעולם ועד. חותם הזמניות והארעיות היה מונח על כל בנין ונטיעה. כך חיינו שנים ארוכות כאומה הפורחת באוויר, ללא קשר יציב לאדמה שמתחת לרגלים, כאשר הדבר הקבוע ביותר לא היה אלא מקל הנדודים...
שורשים חדשים
מאז החלה ההתיישבות החקלאית בארץ, לפני למעלה ממאה ועשרים שנה – החל תהליך חדש. עם ישראל החל לשוב לארצו ולהכות שורשים באדמה. כל בית וכל עץ, כל עשב וכל שיח, בישרו את השורשים הרעננים שהעם שולח אל עומק הקרקע. לא במקרה היתה ההתיישבות חקלאית בעיקרה. לא רק אילוץ כלכלי היה בכך, בהעדר מקורות פרנסה אחרים. עבודת האדמה, הבנין והנטיעה – הביאו לידי ביטוי תודעה חדשה, ואף יצרו את אותה תודעה: העם חוזר אל אדמתו ונקשר אליה בקשר קבוע. תם עידן ''היהודי הנודד''. תקופה חדשה נפתחה בתולדות ישראל הניטע באדמתו.
הציוני החדש
מאז חלפו עוד מספר דורות. תמורות רבות חלו בכל תחומי החיים. השורשים הטבעיים – שדומה היה כי עמוקים הם דיים כדי לעמוד כנגד כל הרוחות שבעולם – נראה יותר כי לא הצליחו להבקיע אל עומק סלעיה של הארץ. טבעו הנודד של היהודי הגלותי לא עזב אותו גם בשובו אל ארצו. ומספרם הגדול של ה''יורדים'' מן הארץ, העולה על כל מה שמקובל בכל הארצות הדומות לנו – מוכיח זאת בכאב רב. גם הקשר הטבעי אל האדמה הלך והתרופף. עם ההתפתחות הכלכלית, הלך ופחת מספרם של החקלאים ויושבי הכפר. התרחבה ההגירה מן הכפר אל העיר. או אז, אלו שורשים יכול לחוש הדר בקומה ה16- של פנטהאוז רב-קומות, שכל האדמה המצויה סביבו מכוסה באספלט לצורכי חניה, והצבע הירוק היחיד המעטר אותו בא מצמחי פלסטיק הנטועים בעציצים ניידים? השורשים הטבעיים – שעוד לא הספיקו להעמיק – הלכו והתרופפו. בעידן זה - של ''פוסט-ציונות'' - הקרקע אינה אלא נדל''ן, העצים אינם אלא מכונות להדפסת כסף, וההתיישבות אינה אלא מכשיר בטחוני או קלף מיקוח מדיני.
האם לשם כך שבנו לארצנו, כדי לשוב ולחיות בה כיהודים גלותיים, חסרי שורש וענף, שאין להם אלא ''עסקי אוויר'' וירטואליים? האם כדי לקחת את מתיישבי גוש קטיף, שנשלחו בשם העם כולו לפני עשרות בשנים כדי להכות שורשים באדמות החול, ולעקור אותם ממקומם? עלינו לשאול את עצמנו ביושר ובכנות: אלו שורשים יישארו לנו בארץ אם ייעשה כדבר הזה? איזו משמעות תישאר לכל מעשה של בנין ונטיעה, אם לא יהיה ברור כשמש בצהרים שאינו מועמד לעקירה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
לא יקרה כלום כי ''ההתנתקות''
דרור,
רמת גן,
08/03/05 18:14
|
עלולה להפגע,כאשר יתברר כי שרון נושא בעיקר ''האשמה''. השמאל,השולט ברשויות אכיפת ה(צ)חוק, לא יתן לשום דבר לפגוע בסיכוי לגרש את היהודים מגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
what about illegal arab build
alon,
08/03/05 18:13
|
where are the smalls calls to take cc harge of the illegal arab buildings in the negev, jerusalem, and the galil. why these illegal buildings and towns are white washed and connected to electricity and sewer systems. who legalaizes the illegal arab building? why dont we hear gilhon, sarid,openheimer and the rest of the trash comment about that? or have these same people partnered to bring the end of israel. better investigate their acts of treason against the state of israel and start with who pays them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מה הם קופצים?
ענת,
08/03/05 17:48
|
כשגלאון וחבריה, ידרשו להקים ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את תעשית הבתים הבלתי חוקיים בגליל ע''י הערבים , אז נדע שהמשיח בפתח.
כנופיית גלאון שותפה לפשע המאורגן שמתבצע יום יום ע''י ערביי הגליל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
נס האינטיפאדה וערפאת
Avi Ecuador,
08/03/05 15:29
|
הנס לדור עגל הזהב! מדוע נס? מכיוון שללא נס האינטיפאדה ישראל פשוט היתה חודלת. אחד כמו סעדאת, שמבין את המנטליות של תושבי עם הארץ מהשמאל ומנהיגות בועת חלם היה מאכיל את השמאל בלוקשים, תקוות שווא וח' שהשמאל אוהב לזלול ולא שבע, לא היה עושה אינטיפאדה וכמו סעדאת דואג לבנות את עזה בקו הירוק. 5.2 מיליון ערבים בישרפלסטין, פלסטין נקיה אתנית מיהודים שצבא בועת עם הארץ; צבא הכנה לפלסטין בנה, ממשלת שמאל וערבים, ימין מפורר ומדוכא כששרון בבריקאדות עם המתנחלים אף אחד לא מקשיב לו ורואים בו שוטה הכפר ימני צעקן ורבולוציונר... ישראל היתה קרובה היום הרבה יותר לתהום, היתה קרובה להפוך למיני צ'כוסלובקיה ולדרום אפריקה, מדינה שמאלנית ללא ערכים וכיוון שכל העולם רואה בה מיטרד ושאין לה זכות קיום, פשוט מחוסלת!, אז יש לפעמים ניסים וכנראה כל נס מתאים לדורו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ועדת חקירה כללית לכל השטחים
ל"ת
יעל,
08/03/05 14:53
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח את נרצחי אוסל
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/03/05 15:48
|
|
 |
הרציחות התחילו בגלל גולדשטיין
ל"ת
ולא בגלל אוסלו,
תומכיו לדין,
08/03/05 18:46
|
|
 |
שוב בורות שמאלני ודמגוגיה ערבי
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/03/05 19:49
|
הרצח שברוך גולדשטיין ביצע היה בעקבות רצח ההמוני של יהודים שהתחיל בגלל הסכמי אוסלו. את ההסטוריה לא תוכל לשנות.
כמו תמיד זה בעיית ההשכלה ואינטלגנציה של השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לזה שום קשר להשכלה
אלא רק לשנאת,
ישראל!,
08/03/05 20:50
|
ולאינטליגנציה! בחודש של פורים, בדיוק שנה לפני מעשהו של דר' ברוך גולדשטיין, זצוק''ל, הי''ד, נרצחו ברחבי ארץ ישראל 15 אזרחים, 14 יהודים ועוד ערבי אחד בטעות. הכותרות בעתון זעקו ''מארס השחור''. במשך כל אותה שנה לא פסק טבח היהודים. בין הנרצחים היו חברו הטוב של ד''ר גולדשטיין, מרדכי לפיד ובנו שלום. הם עמדו בתחנת אוטובוס, האב ליווה את בנו, שהיה בדרכו חזרה לישיבה בבני ברק. הם נורו למוות מטווח קצר. כל מה שנותר אז לד''ר גולדשטיין לעשות, היה, לעצום את עיניהם. הקב''ה ינקום לעינינו נקמת דם עבדיו השפוך, מכל האחראים לטבח היהודים בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
and what about
Yored,
08/03/05 14:42
|
all the so called '' ISRAELI ARABS'' the built their palaces without a permit?.....destroy them too.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ועדת חקירה-לפושעי אוסלו עכשיו!
ל"ת
יהודי גאה,
ירושליים,
08/03/05 13:51
|
|
 |
71.
ומה עם הסכמי אוסלו
סתם אחד,
08/03/05 13:38
|
תראו תראו - טליה ,הגברת הכי שמאלנית במשרד המשפטים, מוציאה ''תחקיר'' ''אוביקטיבי'' על שנואי נפשה, המתנחלים - חבל שבאותה הזדמנות היא לא שמה לב לכל מה שגרם לרצח ולנפגעים כ''כ רבים בקרב היהודים - הסכמי אוסלו - שנעשו באותה שיטה של, קריצות, של יהיה בסדר, של סמוך, של החלף דיסקט, רק שכאן קמו ישובים, ושם ''רק'' נפגעו ונרצחו עשרות אלפי יהודים - לא נורא לכל דבר יש סדר עדיפות משלו... - אריק שהוא אבי אבות הקמת המאחזים, יתן את הדין, יש גבול עד כמה שהשמאל הקיצוני מוכן ללכת לקראתו - הוא ישלם את המחיר, תסריט ידוע מראש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הנפגעים בגלל גולדשטיין
ל"ת
ולא בגלל אוסלו,
תומכיו לדין,
08/03/05 18:47
|
|
 |
לחקור את ביבי על אי-קיום ההסכם
ל"ת
הפוסל....,
08/03/05 15:10
|
|
 |
70.
קודם לחקור את פשעי אוסלו
גרשון,
08/03/05 13:37
|
|
 |
פיגועים התחילו בגלל גולדשטיין
ל"ת
ולא בגלל אוסלו,
תומכיו לדין,
08/03/05 18:48
|
|
 |
69.
עוד ועדת חקירה?
אני,
08/03/05 13:30
|
של שמגר המושחת ככה הו יוצאי את המיתישבים הציונים עברנים שיעשו ועדת חקירה להסכמי אוסלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מדהימה השינאה העצמית
אנטוני הופקינס,
08/03/05 13:26
|
מה הקמנו מאחזים בירדן או בסוריה? הקמנו בית לעם היהודי בארץ ישראל, על מנת לעצור את הפולש הערבי להאחז בארץ אבותינו,כמה רע רע,אפשר לזרוע בגוף האומה המפוררת הזאת. הלו יהודים תפכחו את העיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היקמת את זה מכספינו
ל"ת
ואותנו לא,
עשו באצבע,
08/03/05 19:00
|
|
 |
67.
יאלה עלועום בא נגרש אותם גם
גדי,
08/03/05 13:21
|
מיהודה ושמרון והגולן וירושלים הארץ כבושה בוא ניתן אותה ואחר כך את הנגב (רוב בואדי) ואחר כך ואדי ערה ואחר כך הגליל וחיפה אולי ישאירו לנו את תל אביב אבל אין סיכוי אזי נתן להם את יפו ורמלה ולוד אולי יישארו לנו את צפון תל אביב אבל אין סיכוי טוב בוא ניתן את שיח מוניס ונבנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לא חוקי עפ''י אלו אמות מידה ?
בן דוד,
ג-אולגה,
08/03/05 13:11
|
א''י שיכת לעם ישראל לפי תורת הקדוש ברוך הוא אפילו ישאר יהודי אחד בעולם עדין כל א''י שיכת לו ורק לו אפילו בשיטת השמאל יהדה ושמרון נמצאות במצב שלא סופחה למדינה אזי על פי אלו אמות מידה אתם צועקים גווולאד מה עם הבדווים שכבשו את הנגב והגברים שלהם ונשואיים לחמש נשים מעזה כל אחד ומקבלים 60000 שקלים לחודש ביטוח לאומי למשפחה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
Treason at time of war
Ely,
London,
08/03/05 13:09
|
During the Second World War British supporters of the German enemy were put in prison. This is the way responsible government deals with treason at time of war. It is hard to understand why the traitors of Peace Now should be allowed to go free and to conspire with hostile foreign powers against the State of Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
O, it's quite understandable
they belong to,
ruling mafia,
08/03/05 15:48
|
|
 |
64.
המאחז שבתמונה כבר פונה
פנחס יאמין,
עפרה,
08/03/05 13:09
|
האתר הירוד הזה מפרסם כי בפועל לא פונה אף מאחז בעוד שדווקא המאחז שבתמונה פונה ונחרב עד היסוד. אני יודע כי גרתי שם ופינו אותי מביתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הכלבים נובחים והשיירה עוברת...
יניר,
ארץ ישראל,
08/03/05 13:04
|
לפתוח מיד בוועדת חקירה, להתחיל בתל-חי, דרך ישובי חומה ומגדל כולל כל הקיבוצים של השומר הצעיר. ככה נכבשה ויושבה ארץ ישראל. פעם זה היה נגד הטורקים, אחר כך באו הבריטים ועכשיו זה שרון והכבשים השמאלניים.
אתה הבנת את זה בן כספית??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז היה קונסנזוס והיום לא!!!
ל"ת
אז היה אלטלנה,
וצריך עוד אח,
08/03/05 18:51
|
|
 |
בין יהודים אף פעם לא היתה
אחד העם,
09/03/05 04:03
|
הסכמה. לך ללמוד הסטוריה ואל תשכתב אותה. בהזדמנות זאת תקרא למעלה את 80 ה''להיות שמאלני זה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מאחזים נוספים
פרחיה,
08/03/05 12:58
|
זו קריאה לכל מי שכאב ההתנתקות פועם בלבו ביום המיועד לאסון, העשרים ביולי, נתגייס רבים וטובים להקים התנחלויות ומאחזים רבים ככל הניתן בכל רחבי יש''ע. נקיים את הפסוק ''וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ''. התכנית היא פשוטה ה''שליט'' ירכז כוחות רבים באיזור חבל עזה על מנת להתנכל לתושבים היהודים ולא יוכל להפנות את תשומת לבו לכמאה נקודות חדשות שנקים באותו יום ברחבי יש''ע (אולי נתמקד רק ביהודה ושומרון) אני קורא לראשי המתנחלים לאתר נקודות בעלות חשיבות אסטרטגית ולארגן את כל תומכי הימין חילוניים כדתיים להתגייס ולהקים ישובים רבים ככל האפשר. אם לכל ישוב יתגייסו כמאה איש אזי מדובר , בחשבון פשוט, בעשרת אלפים איש בחזית המאבק אשר יגובו בלפחות מאה אלף נוספים אשר יתרמו מהונם ואונם להצלחת מפעל אדיר זה. חזק ונתחזק בעד עמנו וערי אלוקינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רוצה לחזק את ידיך!
!,
08/03/05 15:35
|
עלה והצלח בתוכניתך המבורכת! מי יתן שביום הפינוי תצליחו להקים מאות ואפלי מאחזים בכל יהודה ושומרון!
נ.ב. - אני מאמין שצה''ל גם אם ירצה לא יוכל לאבטח את אלפי המאחזים הללו וכך בעזרת הפלשתינים סוף סוף יחוסל מפעל ההתנחלות - ובא לציון גואל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
בדיקת בניה בלתי חוקית ערבית
בן כספית,
08/03/05 12:54
|
ומה עם הבניה הערבית המופקרת במדינה? אני מציע לשלוח דו''ח לאמריקאים ולרוסים על הבניה הבלתי חוקית של הערבים במדינה..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ששון ושמחה
ל"ת
זאב,
08/03/05 12:45
|
|
 |
59.
באף מדינה בעולם לא התבישו
בר כוכבה גרמניה,
08/03/05 12:44
|
לא נשמעים קולות כאלה על שוד הקרקעות של המוסלמים בגליל ובנגב נהפוכו כאשר המדינה מנסה לעשות משהו נתרמים לשודדים קיבוצים ומספקים להם קרוונים זה לא אומר שאני מצדיק פורעי חוק אבל איפה הפרופרציה . רק לפני שבועיים אישרה ועדת הכנסת החלטה לא לגעת בשטחים שהבדוים השתלתו בנגב , בתמורה לתמיבכה בהתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
התנחלויות בשטחים כשלון קולוסלי
ציונה,
ירושלים,
08/03/05 12:42
|
אחרי 38 שנים של שלטון בשטחים הם לא סופחו למדינת ישראל ועם ישראל הצביע נגד הישיבה בהם ברגליים. אחרי 38 שנים של תמיכה ממשלתית אדירה והענקת דירות חינם, יושבים בשטחים הכבושים קומץ מתנחלים, בתוך 4 מיליון פלסטינים.
היציאה מהשטחים קרובה מתמיד.
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ראשי מועצות בגדה-לכלא
רוני,
רמת-גן,
08/03/05 12:38
|
ראשי המועצות בגדה הם שיזמו וממנו את הקמת המאחזים הבלתי חוקיים ולכן מקומם בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
חיפןש אחר יהודים ''פושעים'' שאו
חביבה,
קרית ארבע,
08/03/05 12:34
|
למה אנו מציגים את בעיות היום חוקי לא חוקי. בוא נתחיל את השנאה העצמית משנת 1948 עח כל הקיבוצים שהוקמו בזמנו על אדמה כביכול לא שלנו וכו, גם על עירית תלאביב איפה שהיא עומדת ובכלל אפשר להחליט שנצא לאוגנדה למה לא? אולי שם יהיה טוב? ונשאיר פה את השמאל המתלהט להוריד כל חלקה טובה שנעשתה בארץ על ידי אנשים שרוצים לחיות בארץ לטובת ה''הצדיקים'' רוצחים.{אני משאירה מקום בליבי לאלו מחסידי אומות העולם מביניהם שבאמת רוצים טוב ונשמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
להעמיד לדין
אבי יריב,
08/03/05 12:33
|
כמה שנים צריכים היינו לבלוע את הבלופים , השטיקים והטריקים של מגלגלי העיניים חובשי הכיפות והספונסרים שלהם בממשלות ישראל ש''בעזרת השמות'' הכשירו כל שרץ , והפכו את כספי המדינה לכסף קטן שלהם . קרוב ל- 400 מיליארדי שקלים ''נגזלו'' מקופת אוצר המדינה ועברו בדרכים בלתי חוקיות , שהוכשרו בלחצם ,בעידודם של המתנחלים. לכל גחמה שלהם תמיד נמצא הכסף גם כשחולים מתו מחוסר תרופות , גם כשילדים רעבו ואימהות חד הוריות לא יכלו לספק מזון ובית לילדיהם, גם כשבעלי עסקים התאבדו בגלל חובות ומצוקות כלכליות , אף פעם לא חסר היה כסף לאנטנה שהפכה לישוב לכבישים לשום מקום , בתהליכים שידענו עליהם מזמן וקבלו גושפנקא חוקית עם פרסום הדו''ח של טליה ששון.
עכשיו , רק להעמיד לדין את אלה שפעלו באופן הבלתי חוקי , ולהחזיר לעם ישראל את הגזלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אז שרון יישפט על בנייה בשטחים?
ל"ת
או שלו זה מותר?,
08/03/05 12:32
|
|
 |
53.
איפה הייתם, שמאלנים שלי....
ארז,
08/03/05 12:30
|
כשערבים בנו (בצורה לא חוקית, כמובן) על כל שעל של אדמה פנויה בתוך גבולות הקו הירוק? מדוע הבניה הלא חוקית הזו כשרה בעיניכם? מדוע אתם מזדרזים להגן על כל יישוב לא חוקי ערבי (יישוב ''לא מוכר'', לפי מכבסת המלים של השמאל), ותוקפים כל יישוב (''מאחז לא חוקי'', לפי אותה מכבסת מלים) יהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היינו עסוקים בלהקים את המדינה
ל"ת
יעקב אבינו,
רמיתי את אבא,
08/03/05 18:58
|
|
 |
52.
לתומכי העקירה:
איציק,
08/03/05 12:28
|
שימו לב איך השמאל(כן, השמאל!) מצפצף על הדמוקרטיה והממשלה כשמעשיה לא משרתים את מטרותיו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ועדת חקירה לפושעי אוסלו וגם
היסטוריון,
08/03/05 12:27
|
לישובים הערביים הבלתי חוקיים, המציפים את הארץ, ובעיקר בגליל ובנגב. קדימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועדת חקירה לגולדשטיין
ל"ת
ולתומכיו שהתחיל,
את המעגל,
08/03/05 18:58
|
|
 |
המשך ל-51 ועדת חקירה לאוסלו
ד. שרון,
המרכז,
08/03/05 13:26
|
כל הבניה הבלתי חוקית של הערבים כאמור בצפון/בגליל ובנגב, היא פשוט לא נחשבת בעיני השמאל, כי לא יהודים בונים שם! כל הכספים למחיקת חובות הקיבוצים ע''י המדינה, בקושי שומעים עליהם, בעיניהם זה לא על חשבון הבריאות והקשישים. אבל כספים להתישבות וחיזוק הישובים שהם משמשים כגדר של המדינה, בעיני השמאל זה על חשבון הבריאות והקשישים, איפה האיזון בין תגובותיהם? וקשישים ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מה לא חוקי????
זאב,
08/03/05 12:14
|
|
 |
49.
העתונות עושה ''משפט דריפוס''
ממשלת השמאל,
והערבים,
08/03/05 12:07
|
|
 |
48.
למה טרם הוקמה ועדת חקירה
ל"ת
ממלכתית לפשע,
אוסלו?????!!,
08/03/05 11:56
|
|
 |
47.
המדינה החליטה
ד. שרון,
המרכז,
08/03/05 11:56
|
מה שמענין פה במדינה שכל פעם קם איזה עיתונאי או סתם אדם מאיזה עמותה ומעלה מנבכי נפשו כל מיני תאוריות שבמציאות לא קרובות אפילו לאמת, כמו למשל מספר הפלשטינים שתמיד אמרו שיש 3 מליון והאמת בקושי מליון וחצי וכן מספר האיחזויות, למה לשקר לעם כל הזמן? הרי ממילא ליפי הנפש האלה הוויזה והמזוודה מוכנות ליציאה מיידית מהארץ, במקרה שחס וחלילה שהערבים ישתלטו על המדינה, הם יברחו כל עוד רוחם בם, וכמו שהפתגם אומר ''אחרי יבוא המבול'' דהיינו לא מעניין אותם והעיקר להרוס ליהודים ולהיראות כיפי נפש מול שונאי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אין דבר כזה פלשתינאים
שי בזק,
מכחישלנד,
08/03/05 15:08
|
|
 |
46.
למה לא חוקי
זאב,
08/03/05 11:48
|
איזה חוק ישראלי אוסר על בנית ישובים בארץ ישראל. מי שיודע נא לענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חומה ומגדל עאלק
נדב,
08/03/05 11:39
|
החלוצים גרו בצריפים, לא בוילות הם עיבדו את האדמה, לא תאילנדים הם שמרו על עצמם, לא חיילים הם בנו את מדינת ישראל, לא נלחמו בה הם היו ציונים, לא משיחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נמאס לך? עוד לא נשרפת
באש השנאה?,
08/03/05 11:55
|
אתם הייתם מעדיפים שהיהודים לא יתקדמו בפסע מאז ימי חומה ומגדל, נכון? לא נכון! שרק המתנחלים יחיו כמו אז. לכם מגיעות וילות בכפר שמריהו, ומהם צריכים למנוע אפילו קרוואנים. כולם מעסיקים תאילנדים, למרות שהם עסקים כושלים הנתמכים שוב ושוב בידי המדינה, אך למתנחלים אסור להעסיק תאילנדים ואסור להם להגיע להישגים וליצוא משמעותי של מדינת ישראל לארצות העולם. אז דע לך, שאותם יהודים הגרים בוילות ביש''ע, זכו בהן ביושר. הוילות של משפחות כמו רבין ודומיהן, הם, במאה אחוזים על חשבון המדינה! מדובר בציבור גדול, כמו פרס וביילין, המתפרנסים ממכירת המדינה לכל המרבה במחיר, למשל ל''איחוד האירופי''! מי שגר בספר, ראוי לו שיגור בוילות של ממש, ולא בקוביות הקטנות האלה, בעלות הרעפים האדומים, שמנקרים לכם את העינים. אתה יודע מה אתה? גם אני לא! אין לי המלה המתאימה. כל המלים הקיימות, קטנות מכדי לתאר את הזוועה שאנשים כמוך מעוררים ביהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנות=בגידה.ציונות=התיישבות
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/03/05 11:54
|
|
 |
44.
הלכסיקון האובייקטיבי של דן
כספית,
08/03/05 11:28
|
''שערוריה'' ''שטחים'' ''מכרזים לקרוואנים ביהודה ובשומרון - 'על חשבון המדינה' (אתם יודעים, ''על חשבון המדינה אפשר רק להיטיב עם מושחתים ועם קבוצים, לבנות את הארץ, חס ושלום... ''חיים על חשבוננו'')'' ''לא רק שהמאחזים הלא מורשים (מי לא מרשה? טליה ובן?) מתפשטים בשטחים, אלא שבעקבותיהם מגיעים חיילי צה''ל לשמור על פורעי חוק...'' (המדינה בונה המתיישבים ''פורעי חוק'', כמובן, חוקי תחום המושב הסטאליניסטיים'') ואם אתם רוצים למות מפחד, הרי לכם ''חומר נפץ בינלאומי''. האימפריאליזם הג'יהאדי, מעצמת הענק, ארה''ב ודומיהם רועדים מזעם לנוכח הצבת קרוואים ע''י היהודים, בארצם הקטנה. ואני מבטיחה לכם - הם ישלמו ביוקר! לא, לא הערבים ולא האמריקנים, גם הם, אך בעיקר הטליה ששונים והבן כספיתים. במקום לבנות בתים של ממש, ולהפסיק לשים מתג ורסן על תהליך שיבת ציון, שאין צודק ממנה, הם מלשינים על כל קרוואן ועל כל אוהל. ארתור קסטלר: ''..... תופעת המלשין והמוסר בעם היהודי, אין לה אח ורע בקרב העמים''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם הלקסיסון שלך ושל שכמותך
עזי פנים,
ערלי לב,
08/03/05 19:10
|
''יהודי לא מגרש יהודי'' = מותר לגרש לא יהודים. ''מוסר יהודי'' = מותר לגרש לא יהודים. ''יש לנו אהבה'' = אהבה לעמינו לא לשמאלנים שנואי נפשינו. ''ואהבת לרעך כמוך'' = רעך למצוות כמובן. לא כל אדם ואפילו לא חילוני שומר מצוות. ''מוסר יהודי'' = רמה את אביך כמו יעקב (אה שכחתי, רבקה ראתה בנבואה...) או דפוק את בת-שבע והוציא להורג את אוריה הגוי. (אה שכחתי, אוריה נתן גט לאשתו לפני כן וגם דוד נענש כי בנו מת...). ''מוסר יהודי'' = כל מי שלא מסכים איתנו הוא אנטישמי ואפילו אם הוא יהודי. נו שוין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לקרוא את דבריך, כדי להבין
שאתה, אכן,,
אנטישמי.,
08/03/05 21:19
|
אינך שווה התייחסות. אבל פשוט משעשע להצביע על הטמטום שלך! כשדוד עשה מה שעשה עם בת שבע, נשלח אליו נתן הנביא להוכיחו על פניו, כשהוא משתמש במשל ''כבשת הרש''. בנם הראשון של דוד ובת-שבע מת כעונש על המעשה הזה. איפה אתה רואה כאן התייחסות חיובית למעשה? אידיוט! ולענין - יהודי לא מגרש יהודי. אתה מפרש זאת כהסכמה ל-יהודי מגרש ערבי (זה בדיוק מה שצריכים לעשות לפולשים, המנצלים את הכנסת האורחים לרצח מארחיהם - לגרש!). אבל זה ממש נורא בסדר, לגרש יהודים, אבל לשכב תחת המשאיות ולפתוח במלחמת אחים, אם יגורש האויב. גירוש הערבים בכלל איננו הנושא כאן. אבל דבריך מראים איזה מעוות נפש אתה. טוב, מספיק! אין טעם לדפוק ראש בקיר אטום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל האומר ''חטא דוד'' אינו אלא טו
מאחז עינים,
כרגיל,
08/03/05 23:28
|
שוב אתה ושכמותך מאחזים את עיני הבריות וחושבים שכולם בורים. הלא חזלי''ך אמרו ''כל האומר חטא דוד אינו אלא טועה'' ואם אינך יודע זאת אתה בור. ואם אתה יודע מה אתה מיתמם? ואכן ''אנטישמי'' הוא אחד שלא חושב כמוך. ואני גאה להיות אנטישמי לפי המושגים שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
משתלטים באין מפריע
הערבים חוגגים,
08/03/05 11:27
|
מתי הגב' ששון תכין דו''ח מפורט לגבי הבניה הלא חוקית של הפלסטינים והשתלטותם על קרקעות מדינה?
תפסיקו עם השנאה הזאת . תטפלו באוייב ולא באחיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
כל הכבוד לבוני ארץ ישראל!!!
יעל,
רמת גן,
08/03/05 11:15
|
|
 |
41.
מה שמצחיק בשחצנות של אופנהיימר
פשע היודן-ריין,
לא יעבור!,
08/03/05 11:10
|
היא העובדה, שהוא עלול לעמוד בזמן הקרוב ביותר לדין, על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לעשות משפט פומבי לחנקין!
חוה,
מרכז,
08/03/05 11:10
|
|
 |
הפסיקו להכפיש את אבות הציונות
מתנחבלים שפלים,
08/03/05 15:05
|
חנקין קנה אדמות בכסף מלא. יש הבדל תהומי בין יחסו לערבים ליחס המתנחלים לערבים. יהושע חנקין היה איש צנוע וישר. אין שום קשר בינו לבין המתנכלים בימינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה רוצח! מה גרוע יותר?
ל"ת
וסופך לגיהינום!,
08/03/05 21:21
|
|
 |
כי נהיית דומה לערבי וערכי ציונ
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/03/05 15:47
|
|
 |
כל מי שלא חושב כמוך הוא ערבי?
ל"ת
מתנחבלים,
עוכרי ישראל,
08/03/05 19:12
|
|
 |
יהודים תמיד הקיאו מתוכם את בוג
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/03/05 21:27
|
בוגדיהם, שונאיהם ועוכריהם. מתי אתם מרגישים שאתם יהודים - רק כאשר אתם אוכלים חזיר, כי כך אתם דופקים את היהודים והדתיים.
פרימיטיבים.. פרימיטיבים.. פרימיטיבים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לוקה בהבנת הנקרא...
ל"ת
יהודי,
08/03/05 15:11
|
|
 |
39.
דוח מוזמן
דוד בן שלום,
ירושלים,
08/03/05 11:10
|
ערכו של הדוח פחות מערך הנייר עליו הוא כתוב שרון משום מה אינו מוזכר בדוח למרות שהוא אבי אבות המאחזים הלא חוקיים מענין שרק דתיים לאומיים מואשמים בו יש לשאול את הגברת ששון האם חקרת,שאלת,או ביקשת תגובה מהמתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שומרי החוק והסדר בסך הכל נגד
מאחזים ''בלתי,
חוקיים'',
08/03/05 11:09
|
חוץ מזה הם בעד בניית יהודה, השומרון, בנימין וחבל עזה. מה שאכפת להם זו העבירה על החוק! באמת צדיקים. אז למה הם ייזכרו לדיראון עולם בדברי ימי ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מעניין למה הזמין דו''ח עכשיו...
ירון,
חיפה,
08/03/05 11:00
|
הכל תפור - רק בדו''חות שראה''מ מזמין כשמתאים לו. תקראו בין השורות ותראו שעושים הרבה אויר מכמעט כלום! פשוט חיפשו עוד דרך להכנס במתנחלים ולהשמיץ את השעיר לעזאזל! על תזוזת קרוואן שגם מקבל אישור מהגורמים הצבאיים על זה מתלוננים? כולם יודעים שאי אפשר להקים האחזות בן לילה - הרי גם בזק, גם מקורות וגם חברת החשמל עובדים בן לילה מתואם אחד? האחזות זה לא רק קרוואן ממונע והוא אינו מצמיח גלגלים ומנוע ועולה בהר... יש כאן מגמתיות ברורה! להחרים את הדו''ח! עושים מהעכבר הר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בוקר טוב ישראל
אבי,
08/03/05 10:56
|
נו אז מה חדש. כל מפעל ההתנחלות הוקם שכחש ושקר. הפקעת אדמות, זיוף מסמכים, גניבת דעת וגנבה סתם. החל מימי סבסטיה הראשונים אשר הוגדרה כמחנה חפירה ארכאולוגי, דרך התיישבות בחברון ''רק לפסח'' ועד אחרון המאחזים ''הלא חוקיים'' הממומן עד צוואר מהקופה הציבורית. כל המילארדים הרבים החסרים בבתי החולים, כיתות הלימוד, קיצבות לזקנים ונכים, שיפור תשתיות כבישים המצילות חיים ומה לא, הלכו להגשים חלום עיווים של אנשים הוזים והזויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה ערבית זולה ובורות שמאל
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/03/05 11:51
|
|
 |
או שתשתוק או שתפריך
לאותו האידיוט,
באותו שם,
08/03/05 15:03
|
אבל אתה לא יכול להפריך, כי כל מה שכתוב לעיל הוא אמת היסתורית מתועדת. תשאל את לוינגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על דמגוגיה ערבית זולה לא מגיב
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/03/05 15:44
|
על זה????
הפקעת אדמות זיוף מסמכים גניבת דעת גנבה סתם
אלו הם עברות פליליות ואם הם נכונות, ואתה אומר שיש לך הוכחות מזמן המשטרה היה צריכה לטפל בזה. מאחר וזה לא כך.
כל מה שכתבת זה: זה בורות שמאלנית ודמגוגיה ערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב כתבי האישום
ל"ת
זאת הרי הבעיה,
שמציג הדו''ח,
08/03/05 16:12
|
|
 |
35.
ואחר כך נשלם להם פיצויים .
מממ....,
מעניין,
08/03/05 10:53
|
קודם אנחנו בונים להם בתים לא חוקיים, אחר כך הופכים אותם לחוקיים ואחר כך נשלם להם פיצויים במיליונים על בתים לא חוקיים שבנינו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה ''אנחנו'' ומי זה ''להם''?מתי
תנקזו את השתן,
מהראש?!,
08/03/05 11:35
|
אתה בונה? ומה אני עושה? זה לא מן המסים שלי? ושל כל משפחתי? תוציאו לכם מן הראש ש''המדינה זה אנחנו''! אילולא אנחנו, הייתם מזמן מאבדים גם את ה''מדינה שהשמאל בנה''. אתם לא בניתם ואתם לא בונים. אתם הורסים! העם היהודי בנה ובונה! ההשתלטות שלכם על כל מוקדי הכח, כולל על מוסדות ה''חוק'' והמשפח, אינה הופכת את המדינה הזו לשלכם!!!! מתי תתחילו לקלוט? ואם היא שלכם, למה אתם הופכים את בנינו לשכירי החרב שלכם? אל תגרשו ולא תשלמו! מי רוצה את הכסף המלוכלך שלכם? אתם חושבים אולי שהלבנת כסף, אכן מלבינה אותו, אך האמת היא, שהיא משחירה אותו. אתם חבורת זבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו זה המדינה.
תשובה,
08/03/05 12:59
|
המדינה בונה להם. המדינה תפנה אותם. החוקים הם של המדינה. ולבסוף המדינה תשלם להם פיצוים, אם אתה לא רואה את האבסורד אז אתה עיוור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אם טליה ששון היתה חיה בתקופת
שי,
08/03/05 10:35
|
המנדט הבריטי, היא היתה מן הסתם מוסרת דו''ח על פעילות ההגנה והפלמ''ח לבריטים. העיקר לדפוק את הציונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מדינת ישראל היא כמו הבריטים
שייע,
08/03/05 11:01
|
|
 |
33.
החרמת חברות הסלולר
יעל,
גבעתיים,
08/03/05 10:32
|
ביום חמישי מחרימים את חברות הסלולר. שכל אחד יעביר ל- 10 אנשים ויבקש מהם להעביר הלאה. אין הצדקה שאנחנו נשלם כל כך הרבה כסף בחודש והם ירויחו כל כך הרבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד - אני בעד
ל"ת
עמית,
תל אביב,
08/03/05 12:47
|
|
 |
טעות מרה
זיו,
08/03/05 10:53
|
החרמים הפופוליסטיים האילו כבר מזמן לא עושים לי את זה. אם תבדקי ,תיווכחי שמחירי השירותים הסלולריים בארץ לא גבוהים ולעיתים אף נמוכים מהמחירים במדינות מערביות . גם חישוב היחס תל''ג/חשבון סלולר ממוצע יניב תוצאה דומה - מתאזן עם ההממוצע המערבי. וזהו בעצם הכלי היחידי שיש לנו בכדי לבדוק האם חברות הסלולר עושקות אותנו או סתם מתפרנסות בכבוד. זה שהם מרוויחות הרבה זה נכון, אבל לפי זה יש לקרוא גם לחרם על בזק, חברת חשמל, עלית, מיקרוסופט ומי לא בעצם? אחרי הכל , מי בדיוק יכול להעריך כמה שווה היכולת לעמוד על צוק מבודד בהרי הפירנאים ולתאר לסבתא שלך בנס-ציונה את הנוף כאילו היית כורסא לידה. פעם , בשביל להגיד לדוד שלך כמה אתה מתגעגע אליו, היית עולה על חמור, ורוכב ורוכב ורוכב ורוכב. היום מספיקה לחיצה אחת ארוכה (חיוג מקוצר, אלא מה?) ואתה בתוך האוזן שלו, ואת, במקום להעריך את השירות הניפלא הזה, רק מסיטה נגדם ומארגנת חרמות לא רלוונטיות. לא יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח עובד באורנג'
ל"ת
ליטל,
כפר סבא,
08/03/05 12:47
|
|
 |
32.
מזכיר לי את - חומה ומגדל !
משה,
רמת אביב,
08/03/05 10:30
|
מזכיר לי הדוחות שהבריטים הכינו שהיישוב פעל בצורה של חומה ומגדל
מזכיר לי את ההקמות הליליות שהיינו עושים תוך 12 שעות היה יישוב מוכן עם מגדל וגדר אלו היו הימים היפים של בניה והתיישבות
כיום אני בן 89 ואם היה לי כח הייתי הולך ומקים עוד יישובים באותה שיטה
זו ההתיישבות האמיתית ככה חיינו כך הכנו את הקרקע לתקומת מדינת ישראל וכך תמשיכו להפריח את השממה.
חזקו ואמצו
ולכל אנשי השמאל היקרים - גם אז היתה התנגדות ויפי נפש. רובם כבר עזבו את הארץ או שבניהם התבוללו. לי יש כבר נינים שנאחזים בארץ ומיישבים אותה.
כל יישוב ומאחז הוא חזון הציונות השלם
בברכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה השקרן
לא משה,
ולא שקרן,
08/03/05 15:01
|
יש הרבה הבדל בין חומה ומגדל לפעולה כנגד שלטון ישראלי נבחר. האצ''ל גם שדדו בנקים, אולי תציע למועצת יש''ע לשדוד בנקים? סבא שלי עלה לארץ והיה חלוץ בלי להיות עבריין ובלי להפעיל אלימות שרירותית על סביבתו. לך פעם לשטחים ותראה מה הולך שם. אולי תבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלמוני - לא משה ולא שקרן
ענת,
08/03/05 18:14
|
סבא שלך היה גבור. ידע לספר על מעשים טובים שהוא עשה . האחרים הם הרעים. לך פעם לישובים הערבים בגליל ותראה מה קורה שם . תראה את שוד הקרקעות שמתבצע שם לאור יום. אולי תבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדכנו אותך שהוקמה מדינה?
ל"ת
אזרח,
08/03/05 12:40
|
|
 |
ולא ציינת את ההבדל לטובת
השלטון העותמאני,
08/03/05 11:44
|
מה היה עקרון ''חומה ומגדל''? החוק התורכי קבע, שברגע שיש למבנה כלשהו, גג, אסור להרוס אותו. לישראלים אין שום בעיה מוסרית או אחרת עם הרס בתים וגירוש יהודים. אותו רשע שמבקש לעקור את ההתיישבות היהודית ביש''ע, הוא זה שחרש את חבל ימית והפך אותו לעיי חרבות. ממש לא ברור, למה בחר הקב''ה בעם הזה, ואולי כל הרשעים האלה, הם הערב רב שמתלווה תמיד לעם היהודי, וגורם לצרות צרורות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שתיפול כבר הממשלה הארורה
ש.לוין,
08/03/05 10:22
|
מה יש לנו מהממשלה הזו - כלום מצד אחד לוקחים לגמלאים מפת לחמם ומן הצד השני נותנים למתנחלים עוד ועוד כספים להתישבות לא חוקית ולא רצויה .מבור ללא תחתית. ומה אומר השר שקרניהו ביבי למורדים אם לא תאשרו את התקציב אתן מאות מליוני שקלים לש''ס כדי שיחתמו , מה ש''ס רוצה לעצמה כספים ?לא! אלה להחזיר את מה שגנב שקרניהו לציבור. ומה אומר שקרניהו אם אתן מאות מליוני שקלים אז מי יפגע שוב אותה פרה חולבת הציבור. בעיקר הגמלאים. אז!!! לעזאזל שתיפול כבר הממשלה הארורה הזו על התקציב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לבנות, לבנות ולבנות. בהצלחה !!
ל"ת
כל הכבוד להם !!,
08/03/05 10:22
|
|
 |
29.
אמור לי מי מחבר הדו''ח
דורון,
08/03/05 10:20
|
ואומר לך בדיוק מה כתוב בו מבלי אפילו לקרוא אותו. ואין סיכוי שאטעה. בדוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
במדינת ישראל יש הרבה מאד
ניצבת בראש הפשע,
המאורגן בישר,
08/03/05 10:13
|
פשע מאורגן, כולו, ללא יוצא מן הכלל, בצד שמאל! הפשע המאורגן המפלצתי מכולם הוא מלחמת השמאל בעם היהודי. מדהים שמדינת ישראל עוד השתתפה במשהו תרומי וחיובי בארץ הזו. אבל לא תנום ולא תישן שומרת ישראל, גם את נקודת הזכות הבודדת הזו שהיתה למדינת ישראל, היא תמחק. ובעקבות כל הפשע המאורגן וה''חוקי'' הזה, מדינת ישראל תימחק מתחת שמי הים התיכון, ובצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הפוץ עסוק רק בדבר אחד
גלעדי,
08/03/05 10:13
|
עוד לא ראיתי פוץ יותר גדול מהכתב הזה. ביום שמובילים לחקירות ראשי בנקים על גניבת מליארדים הוא עסוק באיזה קרואן שהיה או לא היה על איזה גבעה. פשוט למות מהדפוקים האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רבותי ''השטחים'' זה 5 דקות מכאן
ליאור,
נתניה,
08/03/05 10:12
|
2 דקות מירושלים כפר סבא 10 דקות מנתניה ופתח תקווה כל האיזור שחופף לקו הירוק חייב להישאר ביידים ישראליות וזה מה שעושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם רבת עמון ודמשק לא רחוקות
הנוסע בדרכים,
08/03/05 14:57
|
|
 |
25.
הוא הכיר בטעותו, ואתם
פרחיה,
08/03/05 10:06
|
שרון לא יפול מהכיסא מרוב תדהמה מהדוח. אם תציצו היטב בדוח, מאחורי המלים, תמיד תבצבץ שם ברקע אותה דמות אימננטית, שדוחפת ומסייעת ומשנעת בולדוזרים ומגורונים, שנועדו לעולים, פעם כאלוף הפיקוד, פעם כשר חקלאות או תשתיות ואפילו שר בטחון וראש ממשלה, ולעתים, אבוי, כאופוזיציונר או חישוקאי. ניחשתם נכון, אריאל שרון תמיד היה שם, ועתה גם הוא הגיע למסקנה שהיתה זו טעות איומה ליישב את שטחי הגדה והרצועה שלא נועדו לעמישראל ולהפקיר את הבית, את הנגב והגליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הכיר, מאמי. הוא נאלץ, אבל
אריה,
08/03/05 11:45
|
אבל עושה כל תרגיל אפשרי כדי לדחות ואולי לבטל את רוע הגזרה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אבא גאה
יהודה,
מתנחל,
08/03/05 10:02
|
ילדי הודיעו לי שלאחר סיום השירות הצבאי ביחידות המובחרות בכוונתם להתגורר במאחז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מי הזמין את ''הדו''ח''? למי פנו??
שרון,
מרכז,
08/03/05 10:01
|
הכל חלק משלל הפרובוקציות של שרון נגד המתנחלים במסורת שקודשה לאחרונה:הכה במתנחל בששון ובשמחה. שרון מזמין דו''ח מגמתי על ההתיישבות, ולשם כך הוא פונה בצורה מאוד ''אובייקטיבית'', לגב' ששון, שמאלנית הידועה בפועלה כנגד ההתיישבות. והנה הפלא ופלא, תחת ידיה ה''מקצועיות'' יוצא דו''ח הקורא להרס מפעל ההתיישבות ביש''ע , עקב ''כשלים חוקיים''. כל הפרסה הזו היא ''כשל חוקי'' אחד גדול ,כולל הקמתה של הממשלה הבוגדנית הזו כולה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
דו''ח מאחזים בלתי חוקיים
בועז,
נגב,
08/03/05 10:00
|
מה שהדו''ח לא הזכיר, הוא שמחלקת ההתישבות של הסוכנות עצרה לחלוטין את תקציבי המתיישבים בתחומי הקו הירוק, אך מוסיפה להזרימם להתנחלויות, כולל בלתי חוקיות וכאלה שסומנו לפנוי. כתוצאה מכך, משפחות שמעוניינות להתיישב בגליל, בערבה ובנגב אינן יכולות לעשות זאת מסיבות כלכליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל הכבוד לבן כספית!
ל"ת
תחיה,
מרכז,
08/03/05 09:58
|
|
 |
20.
עלבון לאינטליגנציה של הקורא
אורלי מלמד,
08/03/05 09:57
|
מה הבנתי מהכתבה?
שמעריב והמימשל בארה''ב קיבלו את הדוח לפני שהוא הוגש לראש הממשלה. אין כמו כתב מעריב. מקושר ומתוקשר.
שיש מדיניות התיישבות ''נכונה וחוקית'' אבל כולם היו שותפים לביצוע מאחזים לא חוקיים.
שלמדיניות המאחזים הבלתי חוקיים אחראי רק שר השיכון לשעבר אפי איתם. והיא התרחשה רק ב-2003.
שראש הממשלה לא ידע על המאחזים הבלתי חוקיים והמנגנונים להקמתם וצריך דוח מחקר כדי לגלות לו.
שאגף ההתיישבות של הסוכנות הוא אוייב המדינה שכן הוא סייע להקמת מאחזים לא חוקיים. לכן צריך לסגור אותו. שוב השין גימל אשם.
שראש הממשלה אריאל שרון, שהיה פעם גם שר השיכון, וגם הזמין את הדוח, צח ונקי כיונה לבנה.
מה אתם חושבים על הקוראים שלכם כשאתם מפרסמים כתבה שכזאת? כתבה שהיא עלבון לאינטליגנציה של הקורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
קוראים לזה התיישבות בא''י!!!
ל"ת
שחר,
08/03/05 09:53
|
|
 |
18.
לשלוח גם לרוסים את עיקרי הדוח
ל"ת
יעקב,
חזון דוד,
08/03/05 09:53
|
|
 |
17.
בן כספית סתם איש רע
ל"ת
אוהב,
לחיות כאן,
08/03/05 09:52
|
|
 |
16.
בן כספית תותח!!
אוהב את מעריב,
08/03/05 09:36
|
בן כספית היה ונשאר הכתב המדיני מספר אחת בישראל!! פעם בשבוע לפחות הוא מפציץ עם כותרת ראשית מדהימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא סתם תותח, אלא ''תותח קדוש''!
ל"ת
מה מדהים,
בבגידה מתמשכ,
08/03/05 10:14
|
|
 |
15.
מדינה של מטורפים
מתנחל שמאלני,
08/03/05 09:31
|
מצד אחד שולחים חילים למנוע שליחת קרוונים ומצד שני משלמים עבורם. אם זה לא חלם אז מה זה. עם הזוי ומטורף. מקצצים מהאלמנות והיתומים לטובת המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איפה שיש מתנחל -- אין מחבל
ל"ת
תזכרו את זה,
08/03/05 09:20
|
|
 |
13.
מדינה מטורפת-בזבוז מיחליארדים!
רמי,
08/03/05 09:16
|
למאות אלפים אין כסף לאוכל ותרופות וכאן זורקים מיליונים רבים שיירדו לטימיון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובסוף
Joe Anaaref,
IsraHell,
08/03/05 10:15
|
|
 |
12.
להוציא את השטחים מארץ ישראל
עמיר,
08/03/05 09:16
|
להוציא את השטחים הכבושים מארץ ישראל להוציא את המתנחבלים מחוץ לחוק כל ישוב כזה כל התנחלות לא חוקית צריכה לההרס ומייד כל התנחלות שקיבלה אישור צריך להכריז עליו אזור צבאי ולהוציא משם מיד ולהלתר את המתנחבלים ולהעביר אותם למחנות הסגר במדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להוציא את כל הבוגדים שביננו
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/03/05 11:52
|
|
 |
מתנחלים הם לא מחבלים
מתנחל מרמת השרו,
08/03/05 10:15
|
אתה קורא לחלק מעם ישראל ''מחבלים''... כבר עליתם מדרגה, ממתנחבלים למחבלים. אתה מסית לתוקפנות נגדם. חבריך לנשק הצהירו במפורש כי לא יהססו לירות במתנחלים שנואי נפשם... האם לפי דיני משפט השדה שלך אתה חייב תלייה? (בגין הסתה פרועה)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל - 12
חניתה,
מהשפלה,
08/03/05 10:02
|
עוכר ישראל, שונא יהודים ודתיים בפרט כי הם רוב רובם של המתנחלים. מחנות הסגר כבר הכינו למגורשי גוש קטיף, אבל לימור לבנת ותומכיה!! מה עם בתי הספר ישיבות כל מבני הציבור שנמצאים בישובים זה אתם גם מכינים,...............אפוא.... לאדון מ - 12 תרד לאוסטרליה שם כף..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל - 12
נירית גולני,
השפלה,
08/03/05 09:58
|
עוכר ישראל שונא יהודים ודתיים בפרט ,כי הוא יודע שהם רוב רובם של המתנחלים והישראלים האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד
יעקב,
חדרה,
08/03/05 09:05
|
|
 |
10.
שרון אבי השיטה
דן,
08/03/05 09:00
|
לא צריך שום חקירה מיוחדת. פשוט צריך לשאול את שרון, הוא המציא ושכלל. הכל פה האמא של החארטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אין חדש תחת השמש
יפת נפש,
הצפון הרחוק,
08/03/05 08:57
|
כולם, כולל ובעיקר שרון, יודעים שהמאחזים, ההתנחלויות והמתנחלים בשקר, בגניבה, בגזל, ברמייה ובהסחת דעת - יסודם. בשביל זה לא צריך היה למנות וועדה. כל מה שצריך זה כמה זרנוקי מים, חצציות, כדורי גומי ופצצות עשן, לא דברים מיוחדים. רק כאלו שמשתמשים בהם נגד פורעי חוק ערבים וללא ספק גם שמאלנים אם היו בנמצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שמחה וששון
חשוך ימי בינימי,
08/03/05 08:54
|
אני מקווה שכל העובדות שהששונק'ה מצטטת בדוח ההלשנה שלה נכונות. מחמם את הלב לקרא שתנופת ההתיישבות במרחבי ארץ ישראל נמשכת.
אגב, בשביל מה שרון צריך את הדוח? האם אריק לא מכיר את השיטות הללו (שבהן נוקטת הציונות מאז ימי ''חומה ומגדל'' ושהוא עצמו (לפני שבגד בעמו ובארצו, דבר שעליו עוד ייתן את הדין) התמחה בהן ויכול ללמד את הששונית הקטנה כמה שיעורים פרטיים? האם הדוח הזה עבור שרון איננו בזבוז כספי ציבור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמחה וששון
זעמן שחור,
08/03/05 16:27
|
תהיה פה כשתחזור לחור האפל שלך. ההומור הלעגני שלך אינו משעשע ולזלזול שלך בדוח שלא קראת אין כל בסיס. האם עשייתך שווה יותר? האם תרמת משהו לחברה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח תרם לחברה..
בודאי שבטח,
08/03/05 17:19
|
בזכותו עשינו מעל 30 יום בשנה מילואים בשטחים. זו לא תרומה לחברה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כולם שתפו פעולה
עזרא מנור,
השרון,
08/03/05 08:51
|
כולם שתפו פעולה וקשר השתיקה נשמר בין הבכירים. אני שניסיתי לשמור על עקרונות מינהל תקין - סולקתי ממקומי ושילמתי על כך באירוע מוחי בעקבותיו אני משותק בפלג גופי הימני. לצערינו ה''דג מסריח מהראש'' והראשים זוכים בחסינות. החלטה לסגירת החטיבה אינה מוצדקת כי עובדים מסורים, מקצועיים עשויים להשאר בלי פרנסה. את כישוריהם צריך לנצל בתוכניות הרחבת הנגב והגליל. את הפוליטיקאים יש לחקור ולהעמידם לדין על המעשים שעשו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
המתנחלים מסכנים את קיומנו
ל"ת
עדו,
08/03/05 08:42
|
|
 |
הסמאלנים מסכנים את קיומנו!!!
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
08/03/05 10:18
|
|
 |
חחחחחחח תקראו את פנחס .......
סמול טוק,
08/03/05 10:49
|
זה מתחזה של השב''כ. הם רוצים שנחשוב שכל הימניים ברמה של ילדים בני 4.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
על מי בדיוק אתם באים לעבוד?
Joe Anaaref,
IsraHell,
08/03/05 08:42
|
ראש הממשלה שלנו לא צריך שום דו''ח. הוא המציא את השיטה והיה בין אלה שהפכו אותנו למדינה של פושעים שעסוקים כל היום בלקרוץ. עם השנים, בייחוד בגלל מפעל ההתנחלות, הפכנו לחברה המקדשת את המטרה ואת התחמנות והורסת בשיטתיות כל דבר ישר והוגן. ראש הממשלה שלנו לא צריך דו''ח הוא צריך לשבת בכלא על פשעיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא בשבילו, זה בשבילנו
זיו,
08/03/05 10:10
|
הדו''ח לא בא להאיר את עיניו של רוה''מ אלא כדי להיות מפורסם בעיתון, שכל הציבור יידע בדיוק איך הפשע מאורגן, ששרים וח''כים יובכו מולו כאשר שמם יוזכר אישית בנוגע להפרת חוק בוטה, כדי שצדקנים יחליטו אולי לתבוע כמה אחראים ואולי לכנס כמה וועדות שאולי יזיזו כמה דברים ויכרתו את תעשיית הפשע הזאת מהשורש. אפי איתם אשם בדין, ואת העונש שלו הוא יקבל , בעולם הזה או בעולם הבא (כן, כן, זה שהוא חושב שאלוהים אוהב אותו זה סתם עוד דיעה מעורפלת, הוא לא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
ערבי משכיל,
פלסטין,
08/03/05 08:56
|
|
 |
since ''HITYASVOT'' is a criem
Eiad,
Europe,
08/03/05 10:22
|
lets send all the Jews to jail, wher they belong. Fuck You out of west beng and then out of your criminal ''green Line'' as well. what is your religios or Tsiyunot is only a crime to others. in Green line or west bank or Raza . get out. totali. from Tal aviv too.. and take your graves and all of you back to europe.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
why give a copy to the usa
alon,
08/03/05 08:41
|
why was the usa given a copy of a ''secret document'' is sharon and the rest of the israeli goverment acting as a puppet goverment under the bush administration? if so a revolution must be held in israel and all the corrupt politicians must be thrown in jail for the rest of their miserable lives for treasson in israel and its democracy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיוע לארה''ב זה לא בגידה, בחיים
זיו,
08/03/05 10:21
|
ארה''ב היא המעצמה השולטת היום וברור לכולם ששאיפתה היא הנחלת דמוקרטיה לכל העמים תוך שאיפה מתמדת לשלום עולמי. דמוקרטיה ושלום, הם הנכסים היקרים ביותר לאוכלוסיות אזרחיות. דיווח לארה''ב (מדובר בדוח שפורסם בעיתון, לא בחומר ביטחוני רגיש) יכול אולי להיות לא נח לגורמי שילטון שונים, אך תמיד יהיה לטובתה של האוכלוסיה האזרחית. לכן, מי שבאמת מעוניין בשלום כלל עולמי ודמוקרטיה לכולם, לא אמור להתנגד להעברתן של עובדות מסוג זה לידיעת האמריקאים. מי שבמוחו מתרוצצות כל מיני מחשבות אפלות על דיכוי ואפליית מגזרי אוכלוסיה שונים, בכסות זו או אחרת, עשוי לראות בדיווח לארה''ב מעשה בגידה. הנאמנות של אדם לשליטיו היא משנית לעומת נאמנותו לגזע האנושי ולשאיפה לעולם טוב יותר. לא מדינה טובה יותר, ע-ו-ל-ם טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
please don't be so naive
al,
08/03/05 15:58
|
the us interest is not truely democracy, it is to place shdow puppet goverments all over the globe.with its own economical interests in mind.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שרון לא צריך דו''ח הוא אביהשיטה
ל"ת
לא מאמין,
שטח כבוש,
08/03/05 08:41
|
|
 |
2.
ארץ ישראל לעם ישראל!
ל"ת
יהודי,
שפוי,
08/03/05 08:37
|
|
 |
א''י=גבולות הקוו הירוק
ל"ת
יפת נפש,
הצפון הרחוק,
08/03/05 08:59
|
|
 |
אם כך הקו הירוק = נהר הירדן
ל"ת
עמיר,
צפון,
08/03/05 11:11
|
|
 |
''מהנהר הגדול נהר פרת''...
ל"ת
אריה,
08/03/05 11:46
|
|
 |
1.
רחמו על יערות הגשם !!!!!!!
אריה,
08/03/05 08:33
|
למה לכתוב דוח לראש הממשלה ו''לספר לו'' דברים שנעשים בהוראה ברורה שלו? בואו נתחיל להבין פעם: שום חלמאות אין אצלנו. רק המון- המון מקייאווליזם...
הגב לתגובה זו
|
|