 |
101.
לך לשלום בצו מצפונך ואל תחזור
ל"ת
איתן,
22/03/05 06:39
|
|
 |
100.
חזרנו לתחום המושב
אדר,
20/03/05 17:42
|
תחום המושב של רוסיה הצארית חזר ללקסיכון של ראש הממשלה וחבר מרעיו הדיקטטורים. סוף האמת לנצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
A Second Jewish State
**A Zionist**,
20/03/05 17:12
|
Time for the residents of YESHA and those that support them to create a second independent Jewish State in Yesha.
Time for all true Zionists to separate themselves from the anti-zionist, anti-Jewish government and the Israpalestine parties that support it in the Knesset.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
איתם
עירית,
נתניה,
20/03/05 14:52
|
אין אפשרות לבקש איחוד משפחות מישראל כי השטח לא יהיה שלנו. שיבקש מהפלסטינאים שזה יהיה בשליטתם. נראה מה הם יגידו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם השטחים לא שלנו הם
Avi Ecuador,
20/03/05 16:34
|
של מישהו לא? והמישהו הזה יכול לסבול יהודים שיחיו בגבולותיו כמו שחיים ערבים בישרפלסטין בקו הירוק או יהודים באמריקה. לא רוצה להסביר לך על מדינות ערב ''שחיים שם יהודים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש מקושקש כי הפעם שרון לא
ממ,
20/03/05 14:57
|
|
 |
97.
א. פיקוד דרום, מי הם בכלל.
לביב,
ת'א,
20/03/05 10:20
|
1. א. פיקוד דרום, מי הוא בכלל. כל הטרנספר המתוכנן וויתור על נכסי ריבון זה פשוט לא ייאמן. זה כנגד חוקי כל מדינה בעולם. (ריבונות בלועזית: סוברניטי , אולי ככה יבינו פעם אחת על מה מדברים ). 2. קציני צבא בהווה ובדימוס חוזרים על אותה טעות נוראית אווילית ועווילית שתמיט אסונות: ריבונות שייכת לריבון. ריבון במדינה כמו ישראל הוא הציבור בלבד, והציבור היהודי בפרט. 3. הממשלה והכנסת והצבא החליטו שהנכסים שייכים להם, מכוח חוקי חירום. זו פשוט בורות ונבערות. מי הם בכלל. שמעתי שמישהו בא פעם בבסיס ואמר לכולם: אני הריבון פה. דני רוטשילד הימם כשאמר בטלויזיה שהצבא הוא הריבון על שטחי ישע.
4. גופי המדינה אינם רשאים לוותר על שטחים או נכסים. הם יכולים לוותר על נכסיהם האישיים, כל חבורות הא. הללו. 5. מי הם בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
איחוד משפחות לערבים ומתנחלים
אריה,
20/03/05 08:22
|
רק בכיוון החוצה ! מי משכם יש לו משפחה בירדן ורוצה להתאחד,- שייסע הוא לשם. מי מנצרים יש לו משפחה בעין-גב שיתאחד בעין גב !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
כטלויזיה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
20/03/05 08:19
|
במדברים על נסיגה מעזה אנחנו לא רוצים את עזה אנחנו רוצים את גוש קטיף תחת שילטון ישראל מהסיבות הידועות לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
כל הכבוד לאפי אתם
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
20/03/05 08:17
|
צריך לערוך מיבצעים כאלה כלפי ביקעת הירדן צפון ים המלח רמת הגולן וחולות ניצנה ליפני שיהיה מאוחר מדי ובישובים הישראלים שישארו בגדה בידי ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
בכפר-ים יש מקום
מגלה רצועה,
20/03/05 08:04
|
גם משעשע לראות את הפלסטינים מעבר לגדר שאין להם גישה לחוף רק בנסיעה של כ-7 קמ' בקיצור,כל מה שמתפרסם בחו''ל נכון ,קולוניאליסטים מדאכים אוכלוסיה אוטוקטונית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אפי איתם ישר כח-מוזמן לבדולח
דלילה,
בדולח,
20/03/05 07:54
|
מגיע לך ישר כח אני מקוה שיהיו עוד כמוך ויעזרו לנו במלחמה הלא שפויה של הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
שגם ישאר שם עד שאלוקינו
דולפין,
20/03/05 07:22
|
|
 |
90.
שרון מברך חדשות רעות
עומרי הנקי וערא,
20/03/05 06:34
|
שרון עשה טעות וכעת הוא צריך עו''ד לצאת מהבוץ! שרון החנטריש חושב שכולנו חלמאים ורק הוא ווויסגלס הם חכמי הזמן! רבותי שרון שובר את הראש איך לצאת מהמצב הזה, כל פעם ששרון שומע על פצועים ישראלים אנחנו חושבים בישראל שהוא עצוב אבל הכל זה ההפך! שרון שמח ומבסוט כשיש פצועים ישראלים, מאחר וזו תהיה אמטלתו לצאת מהעיסקה עם אבו מאזן והאמריקאים לא יציצו ! שרון חולם ומתפלל שישראלים יפצעו ויהרגו על מנת שהוא יצא מהעיסקה! זה עצוב אבל זה מה שקורה לשרון היום! שרון מברך חדשות רעות,! מה שטוב לשרון רע לישראלים! איזה מנהיגים יש לנו? מדינה דפוקה, מצב בייש!! כולנו צריכים להתאחד ולצעוד על משרד רהמ''ש והכנסת זה הדבר היחיד שיפיל את שרון! רבותי צריך לארגן מצעד של מיליון אנשים! צריך ללמוד מגנדי מהודו ולעשות הפגנות בהמונים,! תלמדו ממה שהלבנונים בלבנון, מה קרה האם אנחנו נחותים מהלבנונים שאנחנו לא יכולים לארגן את כל העם לצעוד על ירושלים! בא לארגן מיליונים, אני ועראפת מוכנים להארגן וגם לממן מהכסף שאבי ואחי גנבו מכם! באו בהמונכם להפגנה ולמצעד על ירושלים!! עומרי הנקי ועראפת המושחת,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
חזק ואמץ כן ירבו כמוך
ל"ת
yaniv,
20/03/05 03:54
|
|
 |
אתה צודק 100 אחוז
האמת,
שומרון,
21/03/05 21:08
|
אפי אתם !כן ירבו כמוך בישראל!!הלוואי וכל חברי הכנסת שמתנגדים להתנתקות היו קונים בתים כדי ליישב את גוש קטיף ולחזק אותו! התרומה של ח''כ איתם מבחינת מוטיבציה לתושבים גדולה לאין שיעור וזה רק מראה כמה צריך וחשוב לחזק את גוש קטיף עכשיו!!דווקא כשהם בסכנת התנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מומר טיפוסי
מרמרי,
20/03/05 03:40
|
איתם הוא מומר. מקיבוצניק חילוני נהיה דתי חרדי. כמו עוד מומרים כמו אורי זוהר ואמנון יצחק הוא צריך להוכיח לחבריו החדשים שהוא עוד יותר בסדר מהם ובשביל זה הוא מוכן למרוד במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
''התנתקות'' = ''טרנספר''
נפתלי,
ר''ג,
20/03/05 03:38
|
נו, האם יקום איש שמאל חביב אחד עם יושרה ויודה ש ...
''התנתקות'' = ''טרנספר'' !?
מדוע יש בשמאל כל-כך הרבה צביעות ? מדוע ניתן לעקם את האמת ?
איך ''התנתקות'' מוסרית יותר מגירוש ערבים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת לא צריך לקבוע לאף אחד איפ
אריה,
20/03/05 08:26
|
באמת לא צריך לקבוע לאף אחד איפה לגור ! יפו זה ישראל. כל ערבי שגר שם יחליט אם הוא אזרח ישראלי או בא לו לעבור לפלשתין. ישראל משיקוליה שלה מחליטה שגוש קטיף יהיה שטח פלשתיני. וכל יהודי שגר שם יחליט אם הוא רוצה להישאר לגור שם או לא !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''חיבוק = דחיפה''
אלי,
20/03/05 08:22
|
ידידי נפתלי . בוא ונראה את ההבדל העיקרי בין טרנספר לערבים להתנתקות: ההבדל העיקרי הוא שלערבים אנו אומרים : תעופו מפה, אנחנו לא רוצים אתכם בתוך ישראל, ואילו לאנשי הרצועה אנו אומרים : אתם לא יכולים להמשיך לגור ברצועה כי החלטנו לצאת משם ואנחנו לא יכולים להגן עליכם יותר לכן אנחנו מחזירים אתכם לגבולות הארץ. זה כמו להשוות בין חיבוק לדחיפה ולומר שזה אותו הדבר. מעבר לכך יש עוד כמה הבדלים פחות חשובים כמו היחס למיעוטים בדמוקרטיה , ... אבל זה ההבדל העיקרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
פועל לפי צו מצפונו לחסל אותנו
המסכה הריקה של,
אפי השחקן,
20/03/05 02:44
|
מהר ככל האפשר. צו המצפון שלי, לעומת זאת, מורה לי שלא להשחית אנרגיה על השטות הזאת. מדובר בזיוף מוחלט. אם השטח סגור, השטח סגור - לא יתנו לו להיכנס. ואם יתנו לו להיכנס בגלל העבר המיליטריסטי או בגלל תעודת חבר הכנסת - אשתו ושמונת הילדים יישארו בחוץ. הבית שלהם ברמת הגולן לא הושכר ולא יושכר, ובטח שלא נמכר ולא יימכר, הגינה מושקית ותושקה כסידרהף והילדים רשומים באותו בית ספר וימשיכו ללמוד שם גם להבא. רק אפי פיין, שחקן לעת מצוא, יקשיב לאריאל זילבר שר שירי מלחמה עם רדת הערב על עזה, ושמי הערב הצחים יתמלאו למען שניהם כדורים נותבים ופצצות תאורה. בהצלחה אפי ואריאל, דרך צלחה ופינוי נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
גם מורדי גטו ווארשה
Avi Ecuador,
20/03/05 01:22
|
היו ''עברינים'', היום הם גיבורים. מעניין שחוקי נירמברג היו חוקיים ואנו היינו מיעוט בדמוקרטיה בגרמניה?! ועל הסתה? מי יכול להסביר יותר טוב?! https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/859/837.html
''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
regardless of your stupidity
Doug,
New York,
20/03/05 05:28
|
the illegal settlements will be down, and then maybe Israel will have some future, when money will be spent in education and healthcare instead of defending crazy settlers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה התכוונת שטות
Avi Ecuador,
20/03/05 17:00
|
|
 |
YA'FE
notShai,
nyc,
20/03/05 03:01
|
Eytam is a fine example of a jew. i wish i had the ability to follow in his foot steps.
a fight for jews and israel is a fight that no law or goverment can win against. i wish Israel recognized this historic fact. Israel will lose against the mitnachalim, weather it will be a loss in a few months or a loss in a few years, it will be painfull.
WAKE UP ISRAEL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישר כח על התגובה שירבו שגרירים
נתי,
20/03/05 02:34
|
|
 |
84.
צריך לעצור את רן כהן
שלומית,
20/03/05 00:54
|
|
 |
צריך ללמד את שלומית לכתוב
ל"ת
מסית זה,
לא מסיט,
20/03/05 08:28
|
|
 |
וגם את עוזי כהן ! הוא מסיט את
אריה,
20/03/05 08:27
|
|
 |
Ran Cohen
dr Joseph,
20/03/05 01:39
|
I think personally than Ran Cohen should shut-up regarding democraty, he should learn from E. Etam the master of democraty.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!Of course
Maria,
20/03/05 08:11
|
He also a master of giving elementary rights to Palestinian people I forgot ,it seems that all the people not jewish is Be'ema A chance for the world that Jesus the jew send an other message
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
איתם, מי אתה שתייצג אותנו?
ציוני דתי,
ישראל השפויה,
20/03/05 00:43
|
מה זה השם הזה? ואם אני לא מאמין בפנאטיות המתלהמת שלך אז אני לא ציוני דתי?
הייתי ממליץ לשנות את שמכם למפלגת ה''ציניות הדתית''
כי ציונים אתם כבר מזמן הפסקתם להיות. והדת רק משמשת כלי זול למימוש מטרותיכם ההזויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לזה המכנה עצמו ציוני דתי
קובי,
20/03/05 01:38
|
אולי תסביר לי בבקשה מה היא ציונות ,ואם אתה דתי לפי דבריך אז אני מבין שמבחינה רוחנית אתה שולל את הציווי הדתי ומזוהה עם המרגלים בתקופת יהשוע ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אףאחד לא יכול לאסור עליי לגור
ל"ת
בכל מקום בארץ,
20/03/05 00:26
|
|
 |
נכון, רק שעזה
ל"ת
לא בארץ.,
20/03/05 02:46
|
|
 |
81.
כדור השלג משנה כיוון! עוד ננצח
ל"ת
נועה,
20/03/05 00:24
|
|
 |
כדור השלג כבר שינה כיוון!
ל"ת
מחזירים את עזה!,
20/03/05 02:46
|
|
 |
80.
חזק ואמץ אפי
ל"ת
יוסי ט,
20/03/05 00:14
|
|
 |
79.
חזק וברוך-אפי!
דורי,
צפון,
20/03/05 00:05
|
כל הכבוד לאפי! חסרים לנו חכי''ם אמיצים כמוך שאומרים ועושים. נראה עכשיו את שאר החכי''ם של הימין שהולכים בדרכך ועוברים לגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
יש לך מצפון?גנבת מנדט היכן המצ
ציוני דתי,
ארץ ישראל,
20/03/05 00:04
|
המצפון אמר לאיתם לגנוב מנדט מהמפדל,אין לך מצפון ולא מוסר,לך הביתה הציונות הדתית לא רוצה אותך,לך כבר ומהר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ראשי השמאל מאכזבים
סילבי,
חיפה,
19/03/05 23:58
|
ראשי השמאל מאכזבים פעם אחר פעם. ולחשוב שבעבר הוקסמתי מדיבוריהם! איך ייתכן שינסו לשלול את זכותו של חבר כנסת להגיע למקום המאבק, כדי שנוכחותו תמתן את האלימות של המשטרה. כי הרי המשטרה פועלת באלימות, כפי שהעידו השבוע הסטודנטים שבאו במגע עם נחת זרועם של השוטרים. ושלא יספרו לנו סיפורים שהם מרביצים יותר חזק לאלה מאשר לאלה: הם אלימים וזה מאד מאד לא בסדר, לא כלפי השמאל ולא כלפי הימין. איפה ח''כ יוסי סריד שאמר שיום הטרנספר יהיה יום סירוב הפקודה? האמנם רק טרנספר של ערבים אינו מוסרי? מדוע כשציבור מסויים אינו מוצא חן בעיניו הוא מרשה לעצמו לשכוח את כל כללי זכויות האדם ולעודד את הריסת בתיהם החוקיים? ומה זה משנה אם חוקיותם מוצאת חן בעיניו או לא? ולמה הוא אינו פועל באותה נחרצות כלפי הבדואים הפולשים לכל חלקה טובה בנגב? עד כדי כך הוא צבוע? או עד כדי כך שונא את המתנחלים? טומי לפיד, הפוליטיקאי הלוחם למען זכויות האזרח, פתאום טוען שאם תהיה שפיכות דמים, הכל ייזקף לחובתו של ח''כ איתם... ואללה! ממש, אבך ממש! מאכזבים אותי. ולא שאני אוהדת את מפעל ההתנחלות, כי הרי יכלו להשקיע יותר בקונסנזוס אם היו מתישבים במשולש, בגליל או בנגב ואז אולי גם אני הייתי מצטרפת, אך רמיסת זכויות האדם באיצטלה של חוקיות ובעידוד של ראשי השמאל היא פשוט שערוריה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
שמאלנים בפניקה !!!!!
ל"ת
הימין הוא השפוי,
19/03/05 23:46
|
|
 |
75.
הוא שכח לקחת את הכדורים!
דתי,
ארץ ישראל,
19/03/05 23:44
|
איתם לא אשם,הוא הפסיק לקחת את הכדורים ביום שזרקו אותו מהמפדל,תסלחו לו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ברכות לאיתם
Avi Ecuador,
19/03/05 23:43
|
שמחה גדולה הבאת לנו בהודעתך על שינוי כתובתך. לא זו בלבד שנפיק עונג רב מהטסת חבריך הפשיסטים מעזה הכבושה, כעת צ'יפרת אותנו גם בעונג להטיס חולרה מכובד כמוך משם. תביא עוד כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וד''ש מאדוורדו לבבונים
ל"ת
Avi Ecuador,
20/03/05 01:31
|
|
 |
לך אבי אין ביצים לגור שם
ל"ת
dd,
20/03/05 00:02
|
|
 |
אתה מתכוון בישרפלסטין?
Avi Ecuador,
20/03/05 01:36
|
בקו הירוק? שהשמאל ומנהיגי חלם יהפכו את כל הביצים לשקשוקה? ... דרך אגב, ענית למתחזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
עוד אחד שרוצה פיצויים
ל"ת
מילי,
ניצנים שירו,
19/03/05 23:33
|
|
 |
72.
הבעיה החלה כשזרקו מצה''ל
יצחק רביב,
רעננה,
19/03/05 23:20
|
את הקמין הלא נכון. הלך התת-אלוף ונשאר האלוף משרתם של האדונים הפוליטיים. צה''ל אינו רשאי להוציא צווים פוליטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעור בדמוקרטיה למר רביב
אלי,
20/03/05 09:26
|
התפקיד של צה''ל הוא למלא את ההחלטות של הדרג המדיני. כך היה וכך יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נזרק מצה''ל,הרס תמפד''ל,פורע חוק
ל"ת
אזרח,
20/03/05 07:42
|
|
 |
71.
פושע מטורף לא משתנה לעולם
שפיות זמנית,
בתוך קווי 67,
19/03/05 23:06
|
איתם היה ויישאר פושע ובריון. כבר בימי האינטיפדה הראשונה היה צריך לנעול אותו יחד עם חבריו המטורפים מתפוח וחברון.
היום משלמים על זה כשבריונים כמו איתם יושבים בכנסת ולא שמים זין על חוקי המדינה הזאת.
מתי נלמד להתייחס לפושעי ההתנחלויות כמו שהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הירגע! עוד התפרצות מטורפת כזו
ל"ת
עלולה לעלות לך,
בשבץ מוחי!,
20/03/05 00:21
|
|
 |
70.
אדמה שווה מדם
סכנו ילדכם,
19/03/05 23:02
|
אני קורה לכם אחים יקרים לסכן את חיי ילדכם ולעבור לגור בעזה הקדושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זאת המטרה, בטוח יותר
אבל אם בא לך על,
עזה לך על זה,
20/03/05 00:25
|
בדיזנגוף סנטר, או סתם לנסוע באוטובוס ברח' דיזנגוף, למה לרוץ עד עזה? דווקא בעזה בטוח, הם לא יורים בעצמם רק ביהודים. וגם היהודים לא יורים בהם, אז עזה היא מקום בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
זכותו של כל ישראלי לגור בגוש
ל"ת
י,
רמת גן,
19/03/05 22:58
|
|
 |
68.
בושה וחרפה להתבטא כך כנגד ח''כ
ל"ת
ביישן,
19/03/05 22:58
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
זכות השיבה,
19/03/05 23:59
|
|
 |
67.
איתם, קיבוצניק שהישתגיע
פסיכיאטר מחוזי,
19/03/05 22:58
|
|
 |
כך קורה כשקיבוצניק חוזר בתשובה
ל"ת
אזרח,
כנרת,
19/03/05 23:46
|
|
 |
66.
שלום ברמה והחזרת הרמה הסורית!
צביקה,
19/03/05 22:57
|
יש לעשות שלום עם סוריה ולהחזיר את הרמה הסורית לסוריה. אחרי זה יוכל אפי פיין לחזור בשקט לעין גב ולהפסיק לעשות את עצמו סנגור הכובשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
את המאבק יש לנהל בלב המדינה
ציוני,
ארץ ישראל,
19/03/05 22:51
|
הצבא והמדינה חוששים שיבואו אלפים לגוש קטיף להפריע לפינוי שם. רבותי המאבק לא צריך להיות שם. צריך להיות בלב המדינה, בדזינגוף, באיילון, בכביש ירושלים ת''א. ההתנתקות נוגעת לכל אחד ואחד מאתנו. אם היא תתממש חלילה זה יעלה בחייהם של אלפי בני אדם, זהו מאבק על עתיד המדינה וביטחונה. מוטב לחסוך את הטעות הזאת ולא לתת לטרור מדינה בדרום הארץ +מרכז טרור ובסמיכות לעפולה וחדרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אפי איתם מייצג מצויין את הימין
אורי,
חיפה,
19/03/05 22:51
|
|
 |
לא מייצג בכל את הימין
ל"ת
מני,
פת,
19/03/05 23:47
|
|
 |
63.
רחל מבכה על בניה
אסטרה,
19/03/05 22:45
|
שובו בנים לגבולכם צאו מארץ פלשת ארץ לא לכם, ארץ שאיננה בתחומי הארץ המובטחת (ראה פרשת מסעי). שובו בנים לגבולכם כי רחל מבכה על בניה............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
כשחושך פוגש אור ...
אברהם,
הרי יהודה,
19/03/05 22:29
|
|
 |
61.
נכון אסור להתבטא על רן כהן
אסור מותר,
מותר אסור!,
19/03/05 22:26
|
כמו שהוא מתבטא על אפי איתם? על כן לא אומר שרן כהן הוא עבריין מסוג ידוע לשימצה בדברי ימי ישראל והעולם, כזה שעליו אומר הסופר ארתור קסטלר - תופעת המוסר והמלשין היהודי אין לה אח ורע בקרב העמים. אז אם אסור, אז לא אמרתי! רן עוד עלול לכנות אותי עבריינית, וזה יהיה ממש לא נעים! בעל הכלב שאל את הנהג, אם הוא יכל להעלות עמו את הכלב לאוטובוס, ענה הנהג - אסור-מותר, מותר-אסור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
יש לי הצעה לאיתם, ובא גואל
מוטי חיפה,
19/03/05 22:22
|
שימשיך דרומה, יעבור במנהרות לרפיח ושם...ימצא מטורפים כמוהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אפי איתם היה עבריין כשנתן את
אז, שוב -,
19/03/05 22:21
|
חסותו לתכנית העבריינית של ממשלת ישראל לגרש יהודים מבתיהם ומארצם. הוא נשאר בקואליציה, למרות התכנית, וכלל לא חשוב מה הוא הצביע. עצם מתן ההכשר להצבעה על תכנית פושעת כזו, שאינה צריכה לעלות כלל להצבעה היא פשע! כלל לא בטוח שמעברו היום לגוש קטיף, יש בו כדי לכפר על מעשהו זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אסור לטלטל נרות שבת,
עין גב,
19/03/05 22:20
|
|
 |
57.
גם אני ומשפחתי עוברים לגוש
תמר הגלילי,
קיבוץ סאסא,
19/03/05 22:17
|
|
 |
kol hakavod
ל"ת
love,
u.s.a,
20/03/05 02:45
|
|
 |
56.
לרן כהן הצדיק
רועי,
19/03/05 22:15
|
מעניין מה יש לך להגיד על על החכי''ם השמאלנים שנפגשו עם ערפאת בניגוד לחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן המלשן - לך לגננת להתלונן
ל"ת
תמיד מיילל,
19/03/05 22:46
|
|
 |
55.
לכול המגיבים מהשמאל
אבי,
אלי סיני,
19/03/05 22:11
|
לא יצאתם נגד חכים ערבים שיצאו למדנות עוינות אבל מה לעשות אתם מיעות בעם וזה מה שיש לכם לעשות פרובוקציות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור?
tt,
20/03/05 00:04
|
|
 |
54.
תראו משת''פ מדבר, לך להפגין.
ל"ת
יפה,
19/03/05 22:09
|
|
 |
53.
כהן בשארה בע''מ
נמאס ממך,
19/03/05 22:07
|
על איתם אתה פותח את הפה המצחין...אבל לא שמענו שום ציוץ ממך על הבשארה הזה שעלה לקבר אחיו בסברה-שתילה וניאץ את ישראל... במה אתה שונה ממנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בעד או נגד
דולפין,
19/03/05 22:03
|
אינני בעד או נגד איתם. אבל הג'ורה של רן כהן יוצאת לי כבר מכל החורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם/ רן כהן
דן צור,
זכרון יעקב,
19/03/05 22:34
|
לא יודע מי הוא הכותב, אך צורת ההתטעות אינה מראה על אדם רציני ושקול, חבל שאנשים כאלו יקבעו את גורל עם ישראל.
דן צור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לרן כהן הלא מכובד
kojac,
19/03/05 22:03
|
אינני משתיך לא לשמאל ולא לימין לכן אני מרשה לעצמי להציע לך ,לך תרחוץ את הפה היטב כי אם אפי איתם עברין ,אז אתה דגנרט לא עשיתה רבע עבור המדינה ממה שעשה אפי איתם אתם השמאל השפל הצלחתם להשני את עצמכם על אזרחי ישראל הלואי ותיהיו כפרה לעם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
רן כהן - קשוט עצמך תחילה
דניאל,
19/03/05 22:01
|
בשנת 71 כבר כינה אותו מנהיג תנועתו י. חזן (מפ''ם) - בוגד על הפגנתו נגד צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
איתם היה עבריין, כשנתן את
וגם לא להשתמש,
בסמלי ה''שואה,
19/03/05 22:01
|
חסותו לתכנית ה-JUDENREIN, כשלא פרש מקואליציית העבריינים נגד העם היהודי ונגד האנושות! וכלל לא בטוח שמעברו עכשו לגוש-קטיף יש בו כדי לכפר על מתן יד לפשע נגד העם היהודי ונגד האנושות. נכון שלנו אסור מה שמותר לרן כהן, כמו להגיד עליו שהוא עבריין מבוקש כבר שנים רבות ע''י העם היהודי לדורותיו? אז לא אגיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כהן היה ונשאר גייס חמישי
יהודי,
19/03/05 21:57
|
שנאת השמאל העבירה אותם על דעתם. כישלון מזימת אוסלו מטריף את דעתו של כהן, החלום הגדול לגרש יהודים מביתם הולך ומתרחק. וכהן הולך ומתעצבן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי הוא דווקא נראה
רמי,
כפר סבא,
20/03/05 01:56
|
רגוע לגמרי, ודרכו המדינית בדרכה הבטוחה לנצחון הסטורי. מה שכן, ההגדרה שלו את המתנחלים כ''גיס חמישי'' לא לגמרי מדוייקת למרות שהמתנחלים הם אכן אויבי ישראל מובהקים, מפני שהמתנחלים הקימו לעצמם מדינה חליפית ובשבתם שם אינם ישראלים עוד אלא - פשוט - אויב. הם יהיו לגיס חמישי אם יעברו לישראל וימשיכו בפעולות האיבה, ואז נצטרך להניח להם להירגע בכלא, או להגלות אותם לפלשתין האהובה שלהם. נראה כמה יאהבו אותה כשיהיו אזרחי פלשתין מן השורה, ולא נוגשי עבדים מליונרים בלב גטאות של פלשתינאים חסרי אזרחות, נטולי זכויות, מזי רעב, שסכנת מוות מרחפת עליהם כשהם רק מסתכלים לכיוון ישוביהם הזעירים של המליונרים היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
EFI EITAM = MAHATMA GANDI
THE BIG A,
USA,
19/03/05 21:55
|
|
 |
46.
רן מסית -אבל לשמאל מותר
ל"ת
ניסים,
19/03/05 21:49
|
|
 |
45.
אפי איתם עושה את חובתו
ארז,
19/03/05 21:49
|
|
 |
44.
אל דאגה
רן,
19/03/05 21:47
|
הוא יתן גיבוי לתושבי גוש קטיף כמו שנתן גיבוי לחיילי חטיבת גבעתי עליה פיקד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אם משהיו מהימין היה קורא לח''כ
דניאל,
19/03/05 21:45
|
אם משהיו מהימין היה קורא לח''כ מהשמאל עבריין, מיד היו טוענים שהוא מסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
LONG LIVE KING ARIK SHARON
THE BIG A,
USA,
19/03/05 21:45
|
KING OF ALL JEWS. VANOUNOU ISNT JEWISH ANYMORE. EFI EITAM IS A FUNNY MAN. RAN COHEN IS EVEN FUNNIER. POOR KING ARIK. LONG LIVE THE KING.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
רן כהן בשלו - והשיירה עוברת.
אלי,
גוש דן,
19/03/05 21:45
|
|
 |
40.
אשריך
אבי,
רמלה,
19/03/05 21:39
|
|
 |
39.
Dear Meni Mazuz
Larry,
19/03/05 21:38
|
Tell me, sir, does Ran Cohen implicitly threatenting MKEitam's life qualify as incitement
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אפי כל הכבוד!
elimer,
19/03/05 21:35
|
אכן כיהודי אתה נוהג אומר מעט ועושה הרבה. בניגוד לחורצי הלשון שופרי השמאל דומו כלבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כותרת הוגנת:''איתם מצטרף לקטיף''
גד אמיתי,
מזרח לכיש,
19/03/05 21:34
|
הכותרת על דברי ההשמצה הנבזיים כשלעצמם שאמר רן כוהו איננה הגונה במיוחד.
החדשה היא שאיתם עובר לגוש קטיף.
כל דברי השבח הרבים שלהם הוא בודאי זוכה מאוהבי הארץ, וכל דברי הנאצה וההסתה שבאים מהשמאל , הם עניין שולי שלפי כללי האתיקה העויתונאית אסור היה להם להיות בכותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הלך לעזה? ברוך שפטרנו - שישאר
גמליאל,
19/03/05 21:34
|
הלך המשיח לעזה? שיישאר שם. ברוך שפטרנו מעונשו של הרשע הזה. איש מדון, איש כיבוש, נטע זר בארץ הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבת פעם על קריירה של פואטיקן?
ל"ת
יש לך עתיד,
כמו לגבלס!,
19/03/05 22:28
|
|
 |
35.
הייתי תובע את רן כהן......
שחר,
הוד השרון,
19/03/05 21:34
|
הייתי תובע את רן כהן על הוצאת דיבה , אל כנראה בתי המשפט השמאלנים היו מוציאים אותו זכאי..... ככה שחבל לו לנו ולכל עם ישראל על הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אפי איתם שכחת לקחת את התרופות?
שלוותה,
19/03/05 21:33
|
אמרנו לך אלף פעם קח את התרופות הפסיכוטיות שלך כל בוקר!! ואת הכדורים הירוקים הגדולים למצוץ ולא לבלוע, לאט... בלי מיים. אנחנו בטוחים שזה יעזור לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כמה טיפש אידיוט יכול להיות ח''כ
ro,
19/03/05 21:30
|
וגם בנוסף לצרות כהן ורן כנראה שבאותה מדינה ממנה היגרת לארץ ישראל שם אולי יהיה מקומך להפיץ את תורתך האנטי ציונית פרו ערבית בטיפשותך אנו ממשיכים להיות נרדפים , את מי אתה מחזק , אם לא את ידידיך שונאי ישראל , טיבי ובארכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ואתה חסיד אומות העולם ?
ל"ת
מירי,
גן שמואל,
19/03/05 21:28
|
|
 |
31.
עדיף מפר צו על, איש
יהודי,
19/03/05 21:24
|
כרן כהן, שרן כהן עושה כבר הרבה מאוד שנים, ככל יכולתו לקעקע את יסודות עמו ומדינתו. ולכן הבחירה ברורה . עדיף מפר צו. חשוב ככל שיהיה על דאגה לאינטרס של אויביך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
נבנה ארצנו ארץ מולדת
בכח רצוננו,
19/03/05 21:23
|
כי לנו לנו ארץ זו נבנה ארצנו ארץ מולדת זה צו דרכנו זה צו הדור נבנה ארצנו על אף כל מחריבנו נבנה ארצנו בכח רצוננו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
good, he can stay there
Doug,
New York,
19/03/05 21:22
|
and defend himself who cares what this lunatic does? regardless of him, the crazy settlements will be gone very soon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
וכשיוסי שריד עבר לצפון (מרגלית
ירון,
חיפה,
19/03/05 21:18
|
בימי הקטיושות, כולם היללו אותו כי עשה דבר שמאמין בו, וכולנו כיבדנו אותו. גם לח''כ זה מגיע הכבוד שהוא עומד מאחורי מה שהוא מאמין בו ומי שהוא מייצג (או חושב שהוא מייצג), ולא רק מדבר ומדבר ומדבר (''מחממי כסא'')...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
רן כהן ושלום עכשיו הם הפושעים
ל"ת
ר,
19/03/05 21:16
|
|
 |
26.
של נעליך -רן כהן אתה בושה לישר
נורי סעיד,
בגדד,
19/03/05 21:15
|
|
 |
25.
וזה ימנע את פינוי גוש קטיף?
מערכניק,
19/03/05 21:13
|
חבל רק על ילדיו של איתם שנגזר עליהם להתנתק מחבריהם ומסביבתם ולעבור את הטראומה של הפינוי כי אבא שלהם קיצוני חסר מעצורים. גם הפלשתינים משתמשים בילדים במסגרת הפעולות המיליטנטיות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ח''כ כהן, המדינה לא רק של הרוב
עירקי,
19/03/05 21:12
|
ח''כ סעיד (רן) כהן אמר בטלביזיה כי המסר של ההפגנה הוא שהמדינה שייכת לרוב, טעות בידך! המדינה שייכת לכולם. הפשיזם שלך לא יעבור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הכל משחק
הציץ ונפגע,
רחוק מכאן,
19/03/05 21:08
|
בנוסף לפרובוקציה - איתם בונה על כל הכספים וההטבות (פנציה מוקדמת) שהמפונים אמורים לקבל - אם הוא רוצה לעבור לשם שיעבור רק בתנאי שהוא יודע שחברותו בכנסת תשלל ואז ניראה אעם מדובר באמת ב''ציונות'' אמיתית או האם מדובר בתרגיל שפל על מנץ לקבל האדה מכמה משוגעים. אני לא מבין מה הוא עושה במפד''ל הוא יותר קיצוני מכהנא וכמובן שבתוא עובד מדינה - המדינה צריכה ואני מקווה שכך יהיה - שבמקרה של פינוי משפחת איתם - יקוזזו ההוצאות ממשכורתו הנדיבה של חבר הכנסת איתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום כסף למי שלא גר שם....
יהושוע,
19/03/05 23:07
|
תפסיק אולי לבלבל את המוח ? הרי ידוע וברור שחוק פינוי-פיצוי נוגע אך ורק למי שגר שם, אך ורק למשך למעלה משנה, ושהעביר את מקום מגוריו לשם רשמית - במשרד הפנים. היות וכבר לא נותנים במשרד הפנים לשנות את הכתובת לשם, הוא אפילו לא יכול להתחיל בתהליך. אז למה סתם ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רגע, אז זה אומר שאפשר להחזיר
!,
19/03/05 21:02
|
|
 |
21.
Mr Ran Cohen
Abi,
19/03/05 21:01
|
First,as I remember you are living on occupied territory:Hagivaa Hatsorfatit So,before criticizing Mr Eitam please,'Hitnatek'' from your home Socond: Mr Eitam is an idealist citizen in his way, and you'll never reach his loving&carying for the country and the Jewish people
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
סרדי שבוי בין אשכנזים מנצלים
ל"ת
רן כהן נשאר,
19/03/05 20:58
|
|
 |
19.
אדם לא שפוי
יעקב,
ת''א,
19/03/05 20:56
|
כמו כן מעשיו. איתם היה ונישאר עברין. יש לעצור אותו מלכוון לשם את הימין הקיצוני. להסיר את חסינותו ןלהקיא אותו מהחברה הישראלית. המפד''ל מאז שהיא בראשותו נהפכה למפלגה דתית קיצונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גם אני
יעקב,
מרכז,
19/03/05 20:54
|
בקרוב יעבור לגוש קטיף ושיקפצו כולם זה מקום יהודי מאז ומתמיד ולכל המתקרנפים - שילכו לאוגנדה
אני יהיה בגוש קטיף אפילו תחת שלטון ערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רן כהן היה ונשאר שונא ישראל
ל"ת
אורי,
טירת הכרמל,
19/03/05 20:43
|
|
 |
16.
אפי אתה כבוד לגולני,גאים בך!!!
ל"ת
יוסי,גולנצי'ק,
חיפה,
19/03/05 20:40
|
|
 |
15.
תתבייש לך רן כוהן......
יוני,
19/03/05 20:39
|
איתם תרם מדמו וזמנו למדינה לא פחות ממך.
הוא עושה עקירה לגוש קטיף עם משפחתו להגן על המולדת לדעתו, וזכותך להתנגד לצעדיו, אך לקרוא לו עבריין?????????????
אתה אדם רע, רן כהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסביר לי בבקשה על נצרים
אורן,
20/03/05 00:48
|
|
 |
כתבתי לדעתו
יוני,
20/03/05 15:42
|
תשאל את מי שהקים שם ישובים מה היתה המחשבה שזה רצוי למדינה.
אך הטענה כרגע למה הוא עבריין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מזוז - הנה הסתה לפניך.
אזרח המדינה,
19/03/05 20:39
|
כאשר אפי איתם אומר שהוא הולך להפר את החוק, הוא נותן לגיטימציה לרבים שתומכים בו, לעבור על החוק. לפיכך איתם מסית המונים לפעול בניגוד לחוק, וזה כבר עניין ליועץ המשפטי לממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן כהן-מסית סידרתי
משפטן,
19/03/05 21:51
|
|
 |
תן דוגמאות...
ל"ת
אורן,
20/03/05 00:48
|
|
 |
13.
גם אתה נגד התנתקות של פלשתינים
אל תהיה צבוע רן,
19/03/05 20:38
|
נמאס מהנוכלות שלכם. כשמגרשים יהודים הריר נוזל לכם מהפה, וכשמדברים על פינוי ערבים אתם נובחים שזה לא חוקי. המאחז הוא נורא נורא לא חוקי, נכון? יא צבוע, וכל הבניה הערבית בישראל היא חוקית ? שא שא. תמלא את הפה המגעיל שלך בתרופה נגד נוכלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree with you 100%
Yored,
19/03/05 22:55
|
and when the Arab in the kneset go to the enemy country...is it legal????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רן ,אל תהיה צבוע
ל"ת
יואל,
19/03/05 20:36
|
|
 |
11.
הקלוקל הזה בכלל יהודי שקורה תי
משה ,,
פתח תקווה .,
19/03/05 20:35
|
|
 |
שכחתי להוסיף פרצוף של חיזבאלה@
ל"ת
משה ,,
פתח תקווה ,,
19/03/05 21:33
|
|
 |
10.
השמאלנים הם לא עבריינים...
יוסי,
גושדן,
19/03/05 20:32
|
|
 |
9.
אין לו בושה
שלו,
19/03/05 20:30
|
מתלהם שמופיע פעם במדי גנרל.... פעם במדי משיח.... פעם במדי גזלן... ועכשיו גם פורע חוק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Ran Choen is a fool
Shmuel,
Kiev,
19/03/05 20:30
|
How can he have the the 'chutzpa' to call a man who risked his life many times in ptotection of Isreal, a ''criminal'' in his service for his country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גם אני ובעלי עוברים לשם.
אביעד,
19/03/05 20:25
|
אף אחד לא באמת הולך לשים על האלוף הזה ולהגביל את הישיבה בארץ ישראל, אחרי שההורים שלי מתו בנסיון לישב אותה בקום המדינה (ההורים מקיבוץ איילת השחר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע רגע
עלי לתהות,
מי אמרת שאתה,
20/03/05 02:03
|
אז אתה, אביעד, ובעלך, הולכים ליישב את ארץ ישראל אחרי שההורים שלך, שהם מקיבוץ איילת השחר, מתו בנסיון ליישב את הקיבוץ בקום המדינה? אתה אדם מסובך, אביעד. בכל מקרה - אל תיכנע! בהצלחה לך ולבעלך במאבקכם ההירואי לשוויון זכויות בעת נסיונכם החלוצי ליישב את איילת השחר עם היווסד פלשתין. העם אתכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הובאו 5 מגיבים כולם מהשמאל!!
ל"ת
גדעון ארליך,
ארץ ישראל,
19/03/05 20:24
|
|
 |
5.
איזה תותח! כל הכבוד!
ל"ת
נירית,
19/03/05 20:23
|
|
 |
4.
שיהיה לך בכיף אפי,
ליאור,
ת''א,
19/03/05 20:22
|
תעבור לגוש ותישאר שם גם אחרי ההתנתקות, לא צריכים אותך בארץ גם ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אותך לא צריכים
היהודי,
19/03/05 21:59
|
|
 |
3.
ממתי איתם עובד ברכבת
כועס,
19/03/05 20:20
|
|
 |
2.
רן כהן היה ונשאר חוצפן
ש,
19/03/05 20:16
|
האיסור לעבור לגור שם הוא לא חוקי וגזעני, אבל החוצפן רן כהן נטפל לקורבנות העיוות ולא לדיקטטורים שגרמו לו.
צביעות שמאלנית מטונפת בהתגלמותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לכן זרקו אותו מהצבא(מאוחר מדי)
מלאך,
19/03/05 20:16
|
|
 |
אם היה חילוני- היה מקודם !
גרשון סער,
19/03/05 21:36
|
|
 |
מופז - האפס - פחד ממנו
ל"ת
הוא אחד מגדולי,
המצביעים,
19/03/05 21:17
|
|