 |
20.
שאלה
א,
01/06/05 21:23
|
מה קרה למדור נפלא זה? אולי הגברת הפסיקה ללכת למקוה כי היא בהריון או שאינה נמשת לבעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני שאלתי את עצמי
שרון,
פתח תקוה,
15/06/05 01:46
|
גם אני שאלתי את עצמי את אותה שאלה - מה קרה למדור הנפלא הזה? אך עצרתי כאן - מה פשר השאלות הבאות שלך - ממש לא לעניין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ת
א,
22/06/05 21:10
|
צודקת מתנצל בדיחה גרועה ביותר תקופה ארוכה שמאד נהינתי לקרא מדור זה ואשמח לראות כי מתחדש יש לציין כי רעייתי ברוב הפעמים חוזרת מדוכאת מהמקווה ואין לה כל חשק... מעניין למה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אין כמו מקוה המצור
אהובה,
קטמון, ירושל,
26/03/05 22:54
|
הבלניות פתוחות, קשובות, מבינות מי רוצה איזו עזרה ונותנות הרגשה ביתית ואישית. תודה לבלניות המסורות ותודה לך דורית על המדור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה עושה נידה בליל חתונתה?
סקרן,
ב''ש,
26/03/05 21:01
|
מה עושה אותה בחורה בליל החתונה? האם אינה מקיימת יחסי מין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלה נידה
בלנית ח'ול,
26/03/05 23:35
|
כלה נידה,לא רק שלא תתיחד פיזית עם בעלה הטרי-כדי למנוע מצב של התפתות,הם לא יוכלו לישון בבית לבד,על ילד או ילדה להישאר לישון עימם,כך שיימנע מצב של ייחוד... כשהכלה תיטהר,ותיטבול,תוכל להתייחד לראשונה עם הבעל.אגב-משתדלים להצניע מקהל האורחים בחתונה את דבר היותה נידה.(החתן ישים את הטבעת כך,שלא יבלוט שהוא אינו אוחז באצבעותיה של הכלה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם נשואים! הוא קידש בטבעת
לילה,
חושך,
16/11/05 21:37
|
|
 |
יודעת ההלכה את נפש האדם
למנוע חטא,
16/11/05 23:37
|
וכדי להתגבר על על כוח המשיכה, אכן ישן ילד או ילדה בבית הזוג, עד שיהיו מותרים זה לזה. מענין אם אלה שמסתקרנים או מבקרים הלכות כאלה ניסו פעם לשלוט במשהו ביצרם, בתחום כלשהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אני ה' אלוהיכן!!!
יוווו,
איזה חרמניות,
24/03/05 06:41
|
פרו ורבו ושקדו בתאווה על חניתתו הזקורה של XXXX הגר ב-XX XXXX, למען יהיה לגדול בתורה ואורים ותומים ואוכל חינם והכי חשוב תבלעו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
האם הן גם משתכשכות אחת אם השני
גבר חרמן,
NY,
23/03/05 20:23
|
ה.. או לפחות קצת נשיקות ומציצות פה ושם...
הא היצחקתם. אותי זה יהדות זה?מה עם קצת צניעות? ממתי טבילת נשים במיקוואות נהיתה לשיחת הציבור וענין של כל אחד ברחוב הדתי/חרדי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כמה רופס אפשר להיות?
יוסי,
יהוד,
23/03/05 15:42
|
1. אולי תואיל בטובה הכותבת הנכבדה לבדוק פעם את רמת הניקיון בבריכות השחייה בהם נוהגים הישראלים - חובבי הסניטריה המושבעים - לשכשך להנאתם במים דלוחים ומטונפים שאלפי, ואף יותר, בני אדם עושים בהם את צורכיהם באופן מובן מאליו? 2. היות ואת נוהגת לשלם כמעט עבור כל שירות שאת מקבלת, מדוע כל כך ברור שאין כל צורך לשלם סכום כסף ראוי לאחזקת המקוואות ברמה משביעת רצון? את נהנית מהם לא כן? מדוע כל המתקפות על המקוואות נשארות ברמת המקוואות ואינן טורחות להעלות את ההשערה ה''מסובכת'' לפיה קיימת בעיה תקציבית ושעל הממונים על כל לתת את הדעת? תגובה כל כך טבעית בכל תחום אחר ורק בכל הנוגע לשירותי הדת הס מלהזכיר?! עד כמה פתטיים ורדודים אפשר להיות? 3. אם את דתיה, מדוע שלא תפני את מרצך להעלאת קרנו של הצבור הדתי? כואב הלב להיווכח בתופעה החוזרת ונשנית של זבי חוטם קטנים המנסים לבנות את הקרירה האישית שלהם על גבו השפוף ממילא של הצבור הדתי בארץ. ''הכו ביהודים והצלתם את אמא רוסיה''. השיטה עבדה, עובדת וככל הנראה תמשיך לעבוד היטב. טיפוסים שכמותך מעוררים בי סלידה ושאט נפש, לא יותר מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה אתה חושב שהיא ''מתנגחת'' בד
שרון,
פתח תקוה,
23/03/05 19:19
|
ולמה אתה חושב שהיא ''מתנגחת'' בדתיים? היא עושה לנו שירות טוב, ומספרת לנו באילו מקוואות התנאים יותר או פחות טובים, כדי שנדע באיזה מקווה כדאי לבחור...
היא לא באה לספר לנו רק דברים רעים, היא מספרת גם על הטובים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמימות או היתממות?
יוסי,
יהוד,
23/03/05 22:02
|
בהנחה ורק היום נכנסת לאתר הזה אפשר עוד לסלוח על התגובה התמימה או המיתממת שלך. הכיוון של ה''מאמרים'' המתפרסמים לאחרונה באתר זה והנוגעים בנושא המקוואות מתאפיינים כולם במאמץ ליצור תיעוב וסלידה כלפיהם. יעמדו הפסיכולוגים על זהותם האמיתית של הכותבים באתר זה. אני לפחות מתרשם כי רוב הכותבים כאן לוקים הנם בעלי זהות חצויה ה''נקרעים'' בין השתייכותם החברתית ביולוגית לעולם הדתי לבין מושא שאיפתם - זה החילוני. היות והעולם הדתי מהווה יעד קבוע לחיצי ה''ביקורת'' שלהם בעוד שהעולם החילוני באופן מפליא מצטייר כטהור וזך כתכלת הרקיע ואף יותר - ניתן בהחלט להניח כי אין המדובר במקריות בלבד. הם אמנם אינם כה טיפשים לכתוב בריש גלי את דעותיהם האמיתיות אולם כולי תקווה כי עדר התמימים הנותן אמון בכוונותיהם ה''טהורות'' הולך ומדלדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תמימה ולא מיתממת
שרון,
פתח תקוה,
24/03/05 00:11
|
לא נכנסתי לאתר הזה פעם ראשונה, אני קוראת ומגיבה פה בכמה חודשים האחרונים. לא אדון כרגע בכל הנושאים והכותבים פה באתר, אלא רק בדורית וכתבותיה. אתה מוזמן לקרוא שוב את כל הכתבות שלה בעין אובייקטיבית, לדעתי אין שום מגמתיות בכתבות שלה, אלא התרשמות לטובה או לרעה ממקווה מסוים - בהתאם כמובן למקרה, אם תקרא את הכתבה הראשונה שלה בנושא תיווכח אפילו שהיא כותבת שיש לה ''חיבה אמיתית למקוואות הטבילה''. יכול להיות שלך יש איזו שהיא ''מגננה אוטומטית'' שבכל פעם שמדברים על דתיים בתקשורת אתה מיד חושב שמתקיפים, אבל הפעם - מה לעשות - זה לא כך, ואתה לא שמת לב... ההמלצות שהיא נותנת חשובות מאד גם ברמה האישית - שנדע איזה מקוה לבחור, וגם ברמה הכללית יותר, שאולי כמה מקבלי החלטות יקראו את הדברים ויתקנו את הטעון שיפור. כשתיהיה אשה המבקרת במקווה, אולי תבין כמה חשוב תנאים הולמים - לכל הנשים, ועל אחת כמה וכמה לחילוניות, שלהרבה מהן זהו מפגש ראשון משמעותי עם הדת, ומחובתינו לדאוג שזה יהיה מפגש נעים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אולי תרדי מהנושא?
ל"ת
אובססיה,
23/03/05 09:33
|
|
 |
13.
לזכרה של נאוה הי''ד נבנה
מ,
הר חומה,
22/03/05 20:50
|
|
 |
שינו את השם של השכונה
רחלי,
חומת שמואל,
23/03/05 12:44
|
הר חומה זה המיקום של השכונה לשכונה קוראים חומת שמואל ע''ש שמואל מאיר ז''ל סגן ראש עיריית ירושלים שהגה את השכונה מגיע לו שיקראו על שמו שכונה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
סליחה על הבורות - למה סכין ?
על הסכין,
22/03/05 17:50
|
לשם מה סכין גילוח ? איך זה קשור לטהרה ? האם משיהו מתווכח עם הדרך שבה בחר אלוקים לברוא אותנו ? אם היה רוצה אותנו חלקות היה בורא אותנו חלקות , לא ? או שאולי הסכין למטרה אחרת שאין לי מושג מהי , ואשמח אם תאירו את עייני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה סכין
נורמלי,
23/03/05 15:54
|
ואם היה רוצה אתכן לבושות, היה בורא אותכן לבושות. לא להאמין שעוד קיימות נשים כמוןתכן במאה ה-21.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה אתה לא מדליק אור בשבת?
?!,
24/03/05 09:12
|
אלוהים ברא את העולם בלי חשמל בלי טלפון נייד ובלי בגדים ובלי סכיני גילוח. איך אתה יודע שהוא מעוניין שנשים יתגלחו , שאתה תדבר בטלפון נייד אבל שלא תדליק אור בשבת? הרי לא כתוב ''לא תדליק אור בביתך ביום השבת ? או שכמו שסבתא שהיתה מאוד דתייה וחכמה אמרה לי ''אצל הרב הדת זה כמו גומי - כשהוא רוצה הוא מותח כשנוח הוא משחרר '' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכין -כדי...
אישה שטובלת,
22/03/05 19:50
|
את צודקת שהקב''ה ברא אותנו כך אך רבות הנשים בימינו שמתגלחות ( רגלים ידים וכו') ולכן כל אישה שנוהגת להתגלח מחויבת להתגלח גם לפני הטבילה (ומי שלא לא ) ולכן צריך וכדי שיהיה סכין גילוח במקואות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על ההסבר !
ל"ת
המתלמדת,
23/03/05 00:12
|
|
 |
נו באמת...
ל"ת
מה הקשר,
לכתבה בכלל??,
22/03/05 18:44
|
|
 |
11.
מה עם צנעת הפרט של נאווה הי''ד
קטמון הישנה,
ירושלים,
22/03/05 16:55
|
לא נראה לי שנאווה אפלבאום היתה רוצה שיתפרסם איפה ומתי היא טבלה בערב חתונתה. למה אחרי שהיא נרצחה המשפחה צריכה לסבול כפליים מהחדירה לפרטיות ? We love you Nava and we remember you everyday and we will continue to remember you and David always ה' ייקום דמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במבט שני אינך צודק
שמערל חשין,
בתי נייטין,
22/03/05 20:22
|
אם היא היתה אישה נשואה הצדק עימך (אף אחד לא צריך לדעת את הוסת...), אבל כיון שמדובר בכלה שטבילה לפני החתונה אינו סוד, אלא דבר ידוע לכל, וישנם מגזרים שחוגגים את הדבר- מובן שאין שום בעיה לפרסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סכין כתום= 2 להבים
סכינאית,
22/03/05 16:42
|
סכין כחול- חמישה להבים.
אכן מצדיק פער של פי 3 במחיר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
בושה וחרפה
שרה,
22/03/05 16:40
|
בושה וחרפה ונבלה שכזאת לא רמו לנו עדיין בעם ישראל, לעשות בקורת על מקוואות - המקום הכי אינטימי וקדוש אליו אשה יהודיה יכולה להגיע - פשוט בושה כלימה וקליפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר קדוש מבית כנסת? וואו...
אברהם,
23/03/05 10:14
|
|
 |
8.
יותר חשוב מחוויות המקווה
סיגל,
ירושלים,
22/03/05 14:20
|
לכל בנות ישראל ברוב חלקי הארץ:
האם אתן יודעות שמזה חצי שנה לערך הבלניות שמשרותות אותנו הנשים בטובלות אינן מקבלות את משכורתהן. לפני כחודש וחצי היתה אמורה להיות הפגנה שבוטלה כי המועצה הדתית נתנה משכורת של חודש אחד לבלניות לצורך השתקה של הנושא ובחלק מהמקוות החתימו אותן שאם הן רוצות להמשיך לעבוד עליהן לוותר על שאר בסכום שחייבים להן. אולי כדי שנעשה משהו בעניין. במקווה שאני טובלת בו אנו ארגנו קופה לטובת העניין על מנת שהבליניות לא יגיעו לחרפת רעב בשל נאמנותם למקום עבודתן הכל-כך מיוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלבלניות החרדיות בשכונות
אומרים,
בירושלים,
22/03/05 16:20
|
|
 |
מניעת מין לצורך ענישת גברים!
ל"ת
פמיניסטית,
לוחמנית,
22/03/05 15:57
|
|
 |
תנסי אצל בעלך ואח''כ תספרי לנו
פמיניסטית,
חושבת,
22/03/05 17:09
|
|
 |
7.
בושה וחרפה!
ריקי,
שרון,
22/03/05 12:24
|
ראשית ברצוני לומר שאני קוראת כמעט את כל הכתבות במדור יהדות, ואף פעם, למרות שלא אחת מצאתי את עצמי תוהה מי לעזאזעל מפרסם דברים כאלו לא מצאתי לנכון להגיב.
דורית,, זכותך לכתוב על מה שאת רוצה, ישראל היא מדינה דמוקרטית, אבל אינני חושבת שזה המקום לערב בין איךלקרוא לזה? השטויות שלך , לבין זכרה של נאווה אפלבואים. הצנועה והטהורה. תתבישי!!!11
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לריקי
מיכל,
23/03/05 10:38
|
אני נוהגת להגיב דווקא אבל הכתבות של דורית הן לא מענייני. סתם דבר. אבל הפעם אני מגיבה כי זיכרון המת בטור שכזה הוא סוג של גועל מיותר ובעיקר - יש כאן שבירת שיא של חוסר טעם. אם אין לדורית על מה לכתוב מוטב שתלך לקרצף את מרצפות המקווה. מדבריה ניתן להבין שיש מקומות הזקוקים לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורית את מלכה!!המשיכי כך!
ריקי-מה הסרט,
שלך? תרגיעי.,
22/03/05 16:08
|
סוףסוף מישהי שמתעסקת בנושא המקוואות העדין בצורה חכמה מעניינת ויפה. הדעה שלך חשובה, תמשיכי לכתוב! תתעלמי מכל הסתומות פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פספסתי פה משהו?
מושבניקית,
22/03/05 14:27
|
מה בסה''כ היא אמרה על נאווה הי''ד?
שומדבר שמצדיק התנפלות על דורית גרייבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם ''היא'' היתה נידה ?
חגית,
ת''א,
22/03/05 15:13
|
גועל נפש ..
הכל יודעים כמה יפה ואנטימי ליל הטבילה - בעיקר בין אישה לבעלה כשאף אחד אבל אף אחד לא נמצא בין שניהם .
גם כשהבלנית ואולי גם האם, הן כורח המציאות . אין זו סיבה לדון לפרסם את הדברים לדיון ציבורי .
וכל שכן כשמדובר באנשים מתים .
חוץ מזה שאין בכתבה נושא ונשוא עיקר וטפל .. וכולה שגיאה תחבירית אחת גדולה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן - פספסת ...... בענק
ל"ת
סלים,
22/03/05 15:05
|
|
 |
לספר על צנעת הפרט גם אם הוא חי
מושבניק,
22/03/05 15:04
|
זה לא כבוד גדול. ולעסוק ב''מקוה'' של על אדם שהלך לעולמו . ולהכניס את האף המלוכלך לחיי הזוגיות של זוג שלעולם - לא יחיה אותם זה --- בושה וחרפה..
וכנראה שפספסת בגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא למדתם הבנת הנקרא??
חברים,
אתם בבעיה!!,
22/03/05 16:32
|
דורית לא מספרת שום פרט חבוי. להיפך, היא שופכת אור יפה מאוד על אחת המצוות היפות והחשובות בתורה בצורה מכובדת וצנועה! ובקשר לנאוה אפלבאום הי''ד- הסיפור רק מעצים את גדולתה של נאוה ז''ל שטבלה ובירכה את כולן. לכל החמומות/ים נמוכי המצח- אולי תגלשו לאתר החיזבאללה כי נראה שאתם מחפשים רק להשמיץ. שם אולי תרגישו בנוח. קלפטעס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פסטיבל דוחה של עדות המזרח.
שרון,
פתח תקוה,
22/03/05 11:41
|
ליווי כלה אל המקווה בתופים ומחולות דרבוקות וייללות לשון נעשה רק בקרב עדות המזרח. נוהג דוחה שמוטב שיעבור מן העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהרות
מימי,
22/03/05 23:31
|
בקרב רוב עדות המזרח, שמחת המקווה נעשית בבית הכלה כאשר הגברים אינם, ורק נשים נשואות מורשות להיכנס למקווה וגם הן לא נכנסות עם הכלה אלא מחכות במסדרון. יתרה מכך, נהוג שהכלה טובלת ראשונה גם כדי לא להביך את הנשים שטובלות ולא מעוניינות לראות את השכנות(כי ההלכה אוסרת על אישה שטובלת לספר על מועד הטבילה שלה לאף אחד פרט לבעלה). השירה והנגינה שמלווה את הכלה נמשכת במשך שבועיים- שבוע טרם החתונה ושבוע לאחריו, כאשר לכל יום יש את ייחודו,. אחרי העלייה ארצה,מה שנשאר מכל ה''משתה שבעת ימים'' זו החינה והמקווה, כך שמי שמכיר את הדברים מקורב יודע גם איך להתייחס אליהם.בכל יום ויום עורכים לכלה מסיבה אחרת שמסמלת משהו חדש, וראוי גם להזכיר שישנו יום בשבוע שקודם לחתונה שמוקדש לזכר חורבן ביהמ''ק, והדברים טעונים בדיקה. רב לכם כל המלעיזים הבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפסטיבל לא דוחה, אבל...
שרון מפתח תקוה,
המקורית,
22/03/05 20:39
|
אין שום דבר דוחה בפסטיבל אם משתתפות בו נשים מבוגרות, שמבינות שלא כל מי שבמקוה היא כלה, ואם הן פוגשות שם מכרה, הן מבינות עד כמה חשוב לא לספר שפגשו בה, כי לא מפרסמים את יום הטבילה, הבעיה מתחילה כשבאות לשם גם ילדות קטנות שלא מבינות את הצניעות שבעניין, ואם הן במקרה תפגושנה שם טובלת אחרת שהן מכירות, זה מאד לא נעים לאותה טובלת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקווה?
אנונימית,
27/03/05 11:48
|
חבל מאוד שמכריחים נשים הרוצות להנשא לטבול במקווה. זה צריכה להיות החלטה אישית של הבעל והאישה ולא קביעה הלכתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The Dabiliyut is even getting
ל"ת
bigger. Sod for,
all BROD????,
23/03/05 06:44
|
|
 |
שוב את משתמשת בשמי?
שרון מפתח תקוה,
המקורית,
22/03/05 20:33
|
אולי במקרה גם לך קוראים שרון, אבל אני מגיבה כאן המון בשם זה ''שרון, פתח תקוה'', אז אולי כדי שלא נתבלבל קחי לך שם אחר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה דוחה? סתם מגזענות?
מיכה האשכנזי,
ירושלים,
22/03/05 15:41
|
מה בדיוק דוחה בליווי הכלה אל המקוה בשמחה? ומה רע בדרבוקות? אם ילוו אותה עם כינור, קלרינט וזמרת מצו-סופראן זה יהיה טוב יותר בעיניך?
ואולי שורש הענין בהערה שלך: המנהג נהוג רק בקרב עדות המזרח... אהה... עכשיו הבנתי. אילו היו נוהגים כך חסידי גור או תלמידי הרב שך, זה סיפור אחר. אבל עדות המזרח? אולי, ידידי, מה שדוחה אותך הוא האנשים ולא המנהג?
מנהגי עדות ישראל, ברובם הגדול, אינם דוחים (חוץ אולי מהכפרות - שנהוגות ברוב העדות). אם משהו דוחה כאן, זו הגזענות הנוטפת מההודעה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכה, בוא נלך עוד צעד
ברני,
22/03/05 19:41
|
דרבוקות ומחולות בעת המעשה עצמו! הרי זו מצוה גדולה? אני מסכים עם שרון, זה ברברי, וממש לא עניין של גזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And the next step is
ל"ת
Berov Am,
Hadrat Melec,
23/03/05 06:45
|
|
 |
מסכימה עם שרון
אסנת,
22/03/05 17:26
|
ביקור במקווה הוא עניין אינטימי שהצניעות והחשאיות יאה לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרבוקות אחלה מנהג
ל"ת
בן לולו,
22/03/05 13:00
|
|
 |
5.
המקווה בכפר גנים-בושה
שני,
פתח תקווה,
22/03/05 11:35
|
יחס הבלניות במקווה זה פשוט משפיל והטבילה ערב חתונתי זכורה לי כטראומה רק בזכות הבלניות במקווה בכפר גנים פ''ת ורק משום שהטבילה ממש חשובה לי אני נוסעת רחוק ממקום למגורי למקווה בפג'ה ששם הבלנית מקסימה הזהרו מהמקווה בכפר גנים לא ממולץ לכלות שכן הן עלולות לא לחזור לטבול לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני לא מבינה על מה את מדברת
שרון,
פתח תקוה,
22/03/05 20:35
|
מקווה כפר גנים - מעולם לא נתקלתי בשום בעיה עם הבלניות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה את מדברת ???
נאוה,
פתח-תקוה,
22/03/05 19:05
|
אני נוסעת זה שנים דווקא למקוה בכפר גנים בגלל הבלניות המעולות שבו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני סבלתי שם.
ל"ת
לא מתקרבת יותר.,
25/05/05 19:43
|
|
 |
שמעת על סימני פיסוק?
צב ים ענק,
22/03/05 15:30
|
איך אפשר לקרוא את זה ככה?! בושה שאנשים מבוגרים במדינתנו אינם יודעים לכתוב תגובה נאותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה שמקפאי לך התכן לא הצורה
יאללה יאלללה,
22/03/05 17:52
|
|
 |
4.
העיקר חסר מן הספר...
מוריד המסכות,
הלאומי,
22/03/05 11:32
|
''תנועה ערה של טובלות'' מה לגבי מיתוס טבילת הרווקות בקטמון? היה או לא היה ולא נברא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היה ולא נברא.
חברה ותיקה שלך,
23/03/05 20:40
|
''ושתי'' אחת שמוציאה לעז עלינו בנות ישראל המתוחכמות והיפות, שגם אם נדמה, לא פמיניסטיות בתחום הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושתי הייתה אישה צנועה וטובה
ל"ת
הילה,
27/03/05 21:41
|
|
 |
3.
זעזוע
קורא,
22/03/05 11:25
|
|
 |
מפתיע גם שעוד לא אושפזת.
ל"ת
מה אתה עושה,
פה בכלל??,
22/03/05 16:36
|
|
 |
2.
כתבה מפוספסת
ענבל,
נתניה,
22/03/05 10:47
|
לא הבנתי: זו ביקורת על מקווה בשכונת קטמון בי-ם, או חוויה ממקווה בפ''ת? נראה שבכל מקרה משהו בכתבה הזו התפספס בשל עירוב כל הסיפורים יחד. יש פה חומר טוב למגוון רחב של כתבות: הסיפור של נאווה אפלבאום, מסיבת רווקות לדתיות, מנהגי כלות במקוואות, מנהגי עדות במקווה וכדו'. חבל שבשתי פסקאות סגרת את הגולל על הרבה סיפורים מעניינים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הנושא החם
הדס,
אלעזר,
22/03/05 10:41
|
היה צפוי שדורית גרייבר תבהל מחטיפת המונופולין שלה על המקווה. הופך לטרנד החדש...
הגב לתגובה זו
|
|