 |
37.
להצטרף לאיחולים ולסעודה רביעת
שמואל,
הר חברון,
19/04/05 15:05
|
מוטי , כיצד מצטרפים למלווה מלכה . שנה מעליך בסגולה 0505974040
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
חיפוש עבודה
אהרון,
30/03/05 11:06
|
כבר 4 חודשים מחפש . הנדסאי בנין בעל ניסיון רב . אים אפשר להישתלב בחברה . ואים לא תמשיך לעשות כסף ותשקיע יותר במדינה במיפעלים שלא תהיה אבטלה כי זה מוציא את האדם מדעתו תודה מראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
למוטי
מויש,
מאה שערים,
29/03/05 18:06
|
לפי הלבוש שלך רואים שכל הראש שלך נתון איך להיראות לחברה החילונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
התקפתו של זיסר על חרד''ל
יואל,
29/03/05 16:52
|
למה זיסר בוחר לתקוף את מפד''ל? כי הוא עזב את החרדים בגלל סגנון חיים ''חשוך'' לדעתו שמקדישה את כל המשאבים ללימוד תורה על חשבון התערות בחיי קהילה ומדינה. אולם המפד''ל כעת במשבר כי היא שילמה מחיר כבד מדי על השתלבותה במדינה-בניה פוזלים לכיוונים חילוניים ולסגידה לסולם ערכים שמנוגדת לתורה ואינה מקבלת את מרותם של חכמי התורה, ואף שואבת את ארס העיתונות הכללית לראותיה. החרד''לים מנסים לקחת את הטוב משני העולמות-אינם מוכנים לשלם את המחיר (כמו זיסר) של הצבת טלויזיה בכל בית ולימודי קולנוע בארצות הברית (שמראש נידונו לכישלון דתי) אך גם רוצים לצאת מהסגירות החרדית ולהשתלב תוך שמירה על ערכי ציונות, תורה וארץ-בתוך כלל החברה במדינה. למה זיסר רואה בכך סהרוריות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
תהיה מציאותי
רחלי,
ירושלים,
29/03/05 14:36
|
זיסר מעלה בדבריו על מדיניות הקיצוץ של נתניהו, כי לא טוב לתת כסף אלא עבודה. אלא שזיסר ה''חכם'' לא מבין כנראה שנתניהו לא פועל מאהבת חרדים, כי הרי אין מקומות עבודה, אז להיכן שיצאו לעבוד? הרי ככל שחולפים הימים שיאי האבטלה במדינה גואים, אז להיכן בדיוק שלכו לעבוד? וחוצמיזה, המוני חרדים עובדים במשרות תורניות, קורעים את הנשמה פי מכה מזיסר ששכח מה זה חיי עוני ודחק. אז תראו את מי שמדבר. בטוח שהוא לא גר בדירת 4 חדרים בשכונה ממוצעת בבני ברק, אלא בפאתי העיר, בוילה החולשת על בריכה פרטית שנקווה שהיא לא פועלת בשבת. הוא מייצג את הציבור החרדי? הוא יודע את צרכיו? הוא פועל בשיתוף עם שינוי ואמור לדאוג לחרדים? מוטי, העולם הוא גלגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
זיסר-הנה לך פרוייקט עם אתגר...
עודד,
תל אביב,
29/03/05 12:47
|
be_a_part@hotmail.com פרוייקט שיקום בתי הכנסת המתפוררים בישראל מנוהל ע''י חבורת צעירים שאינם דתיים אשר זוכים ליחס צונן מקהילת חובשי הכיפות בישראל .תתקשר אלינו זיסר ונציב לך אתגר אמיתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
קצת בושה לא תזיק לאדם הזה
אורנה,
רעננה,
29/03/05 00:01
|
יהודי דתי המעיד על ''הצלחתו'' הכבירה בחינוך בניו רוצה ללמד את החרדים כיצד לחנך את בניהם? העובדה שיש לאדם הזה כסף מסירה ממנו את חובת הבושה המינימלית? מן הראוי שיעסוק בשאלה היכן הוא טעה בחינוך ילדיו על פני מתן הוראות לציבור החרדי בנושא היקר להם מכל - חינוך הדור הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורנה
שילה,
ירושלים,
29/03/05 13:13
|
אין ספק שההצלחות המרשימות של הציבור החרדי בחינוך(אלפי שבבנקים ריקים ופוחזים)מתירים לגב אורנה להעביר ביקורת כי הרי מן המפורסמות שהחרדים הכי טובים.ובקיצור טלו קורה מבין עיניכם.לפחות אחרים מודעים לכשלונות ובמקרה הזה להצלחות.ולפחות האיש לא חי לבד ולעצמו מבלי להסתכל סביבו כמו הציבור החרדי ''המופלא''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שאלה לוגית לקורא האינטיליגנט
משה,
ירושלים,
28/03/05 00:41
|
זיסר מצוטט בכתבה כאומר: ''אין לי שום ערך לכסף''. ממשיך בן כספית ושואל כלא מאמין: ''נו , באמת. למוטי זיסר אין ערך לכסף?'' וזיסר עונה ללא היסוס: ''בדיוק ככה''.
כעת אם כן כיצד מסביר מר זיסר את הבעלות על קניון ארנה המחלל שבתות? האם בנאדם שאין לו ערך לכסף (ובתור אדם דתי אמור להיות לו את ערך שמירת השבת) לא ימכור את הקניון ואפילו במחיר הפסד???
תמהני!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדובר בכסף, מדובר בהצלחה
צדיק,
ב''ב,
28/03/05 12:58
|
איש עסקים שיוזם פרויקט שרוקם עור וגידים, יתקשה מאוד למכור את יצירתו בהפסד, במיוחד אם הוא מאמין שהפרויקט עומד להיות ריווחי. לא מדובר בכסף, אלא ברצון לנצח, להוכיח לעצמיך שפרי יצירתך היה מוצלח, ורק אז למכור אותו. זה לדעתי ההסבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ממש סיפור איוב של האבא
נ,
27/03/05 18:15
|
|
 |
28.
זיסר כמשל...
דעת יחיד,
י-ם,
27/03/05 17:56
|
אותי למדו שעוני זה מעגל שחוזר על עצמו.מוטי זיסר מוכיח אחרת יהודי טוב שבנה הכל ב 10 אצבעות . אני מחזיק לאנשים כאלה אצבעות.. הנה אפשר אחרת לא צריך תמיד לרטון על העבר ולהאשים את המציאות שנפלנו אליה.לאו דוקא בכסף ובחומר אלא אפילו באישיות ובאופי תמיד אפשר לשנות להביט קדימה אל האופק הפתוח ולא לגלגל עיניים אל המציאות האפורה שלא מאפשרת לנו לצאת מהקופסא שבנינו לעצמנו.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כל הכבוד זיסר
אמיר,
27/03/05 14:19
|
|
 |
26.
משפ' זיסר, רק שתצליחו בעז''ה!
אילה,
בנימין,
27/03/05 12:59
|
|
 |
25.
מרגש
ניר,
י-ם,
27/03/05 10:02
|
הכל מרגש. שואה. תקומה. מחלה. רפואה. אמונה. מאבק. משפחה. צדקה. חסד. ישועה. מדינה. שמחה. כיפה סרוגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מגיע לך,
דרור ישראל,
ישראל,
27/03/05 02:35
|
זיסר !!! כל -הכבוד הצלחת בגדול. ישראל דרור (עמנואל-פינחס-מוטי-מאיר-יעקב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אז מה עם יש לו כסף?
תמיר כהן,
רמת אביב,
27/03/05 02:16
|
זה הופך אותו לאדם חכם יותר? הסגידה לכסף ולבעלי הממון רק מדרדרת אותנו מוסרית! צריך לעצור את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זיסר מנוול
נטע,
באר שבע,
28/03/05 01:42
|
עשה כסף על חשבון מסכנים שהפסידו את כספם בפרוייקט שלו בעמנואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רחלי
אוד,
26/03/05 23:59
|
|
 |
you can call me to my house -
rachel,
nyc,
29/03/05 06:00
|
|
 |
if you remember...
haim,
29/03/05 14:14
|
|
 |
21.
שכן טוב
ליאור קסירר,
בני-ברק,
26/03/05 21:55
|
הייתי שכן שלו ברחוב רבי יוסי 3 בבני-ברק. אני זוכר אותו בתור ילד שהוא היה בא לבקש שוקולד מאמא שלי והיה אומר לה: אבל אל תספרי לאמא שלי כי היא לא מרשה לי לאכול שוקולד. כבר בגיל קטן הוא היה ילד חכם. אגב אני קטן ממנו ב-8 שנים אבל אני זוכר הכל. ולך מוטי, אם אתה במקרה קראת את זה אז גם אני מוכן ליהיות חבר שלך. אם תרצה בטח תדע איפה למצוא אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא הבין כלום ליהדות,שעטנז!
ל"ת
כסף לא מחכים...,
26/03/05 21:00
|
|
 |
19.
MOTI ZISER
A.A,
USA,
26/03/05 20:40
|
|
 |
18.
לפעמים הפסד הוא רווח-
ל"ת
תמכור עכשיו!!!!,
26/03/05 19:40
|
|
 |
אין ברכה מעבודה בשבת
ל"ת
צודק,צודק !,
26/03/05 20:54
|
|
 |
17.
בן כספית - מלקק ת'תחת של זיסר
הבן יקיר לי ...,
26/03/05 11:16
|
מי שניצא גדול מהכתבה הזו הוא לא אחר מאשר בן כספית , שכבר יש לו מישרה מכובדת אצל זיסר אם יזכה במיכרז. היתר זה דברים בעמלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ישר כוח!
זהר,
חו''ל,
25/03/05 21:50
|
נהנתי לקרוא את הכתבה. נכון. כסף הוא לא הכל בחיים, וגם זיסר מסכים עם זה, אבל מצד שני, גם דת היא לא הדבר החשוב ביותר. ואם זיסר תורם מכספו, מקומו במרום מובטח הרבה יותר מכל זורעי השנאה למיניהם שמרעילים פה את האווירה. עלה והצלח מוטי זיסר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהר - צודק/ת!
אילה,
בנימין,
27/03/05 13:03
|
דת זה לא הדבר הכי חשוב, וגם ישיבה בארץ ישראל זה לא הדבר הכי חשוב... תהנה/י בחו''ל!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מוטי זיסר והמרינה באשקלון
אשקלוני זועם,
אשקלון,
25/03/05 21:31
|
מוטיזיסר מעורב בקנוניה שהניבה מיליוני דולרים שלא כדין ביחד עם האחים עופר בני ועקנין ראש עירית אשקלון לשעבר ואלי אליעזרא מנכ''ל החכ''ל לשעבר באשקלון. הרווחים נעשו על חשבון הציבור הן במנהל מקרקעי ישראל ורשיות המס ובנוסף הותירו מאות דיירים ללא פיתןח סבביתי ראוי ע''פ ההסכם עד היום כבר מעל 10 שנים. כל הנושא פורסם בזמנו בתוכנית בולדוג. אז אתם מבינים איך נעשים במדינה מולטי מיליונרים????? מי שהולך ישר במדינה מגיע ישר לגן עדן.עם כיסים ריקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אין מה לעשות בסוך כל השמאלנים
יוסי,
גושדן,
25/03/05 19:43
|
|
 |
יוסי, ילד שלי נחמד
אורית,
26/03/05 11:52
|
התקווה שכל השמאלנים יירדו לניו יורק מזכירה לי את ההיתלות שלכם בהגירה הפלסטינית למדינות אחרות.. להזכירך, הימין היה זה שרצה זכות הצבעה לישראלים שחיים בחו''ל, והוא ידע בדיוק למה הוא רוצה את זה.
סיור בחנויות החשמל בניו יורק יפתיע אותך (תמצא שם המון חברים )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש קטן
שמאלני,
26/03/05 11:50
|
קמנו מעפר ואפר, הקמנו מדינה מאפס, לחמנו וניצחנו.
אל תדאג, לא נשאיר את המדינה לאלו שכוחם בפיהם (כמוך למשל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש קטן גדול
ימני,
27/03/05 02:41
|
כמובן... אתם קמתם, אתם הובלתם, אתם לחמתם, אתם ניווטתם. ואחרים עבדו, ואחרים מתו, ואחרים חלו. אבל כל זה לא נחשב... כי אתם הכי טובים, והכי צודקים. איזה כיף בשמאל (וגם כל הכוסיות שם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זיסר תהיה בריא אתה מלח הארץ
בצלאל,
25/03/05 17:53
|
אתה מדבר דוגרי ,אתה נשמע ככל אבא עם בעיות הבית ,אני מניח שקשה לך שהבת חזרה בשאלה ולא נטשתם אותה ,אדרבא, מחבקים יותר וזה יפה. כסף בטיח ואתם ממשיכים בחיי הדת, ואני מעריץ אותכם מאחל לכם בריאות ונחת, אגב זיסר באידיש זה מתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
''לימוד *פרק* גמרא בכל בוקר''...
אני,
25/03/05 17:05
|
|
 |
כן, כמעט כמו בן כספית....
ל"ת
שלומי,
27/03/05 00:11
|
|
 |
11.
המון בריאות והצלחה כן ירבו
ל"ת
יוסי,
צפון,
25/03/05 16:48
|
|
 |
10.
ממש חסיד אומות העולם מטפלון
michael,
tel aviv,
25/03/05 15:18
|
הראיון המתרפס הזה היה מתאים לעיתון פרסומי ולא לעיתון יומי מכובד כ''מעריב''. אין עוד הרבה מתעשרים חדשים בארץ ששנויים כל כך במחלוקת כמו זיסר והדרך שבה עשה את הונו. כמעט כל דרכו לצמרת רצופה שערוריות פיננסיות על גבול הפלילי, לפחות. החל משערורית עמנואל דרך סי אנד סאן שגזל מהציבור שטחי חוף יקרים לטובת עשירי הארץ, ודרך התנהלותו בחברות אחרות בבעלותו. עם כל הכבוד לבן כספית, כלכלה היא לא התחום שלו ומן הראוי היה לשאול אותו שאלות קשות באמת על התנהלותו העיסקית לפני שמאפשרים לו להשתלט על ערוץ מסרחי ברשיון כמו ערוץ 2. בעיקר כשמר זיסר מעולם לא בחל לחכך אפים עם פוליטיקאים והוא גם לא מסתיר את מעורבותו. זיסר הוא אחד המאפינים הבולטים של הקשר בין הון לשלטון ושל ה''קפיטליזם החזירי''. שום דבר מזה לא בא לידי ביטוי בראיון. ואשר למעשי הצדקה: כיהודי דתיהוא מחוייב ל''מעשר'' לצדקה. אם הוא אפילו קצת מאמין, אין לו דרך אחרת. יתרה מזה, בסביבה הדתית שלו זה גם מצופה מ''גביר'' שיתרום חלק מרוחיו לצדקה ולחברה. העשרה אחוז שנתרמו (גם אם נקווה שהוא לא מנסה לתחמן גם אלוהים..) לא מכסים על יתר תשעים האחוזים והדרך העקלקלה שבה הופקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לפעמים שהכסף מדבר עדיף לשתוק!
שתיקה עדיפה,
25/03/05 15:16
|
ואם כבר יש טלוויזיה בשבת, לפחות שתהיה טלוויזיה טובה''. בוא גם נגיד לדוגמא אם כבר למר זיסר, תפתח גם מסעדת חזירים ואם כבר אוכלים חזיר לפחות שיהיה כבר טעים!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הגזמתם, למי יש כח לקרא את זה?
ל"ת
אבי,
25/03/05 13:49
|
|
 |
קנאים תחמיאו קצת...
מיכאלה ליבוביץ,
שטמרון,
25/03/05 14:28
|
נראה כי השנאה מדברת מגרונכם, לא שמעתי ולו מילה אחת המעידה על זיסר כי שחצן הוא.
תלמדו לפרגן זה רק יועיל לכם בחיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חבל שהוא מכתים עדה שלמה
שימי,
25/03/05 13:03
|
דתי שנראה שחשוב לו יותר הכסף מהדת רק נקווה שהילדים שלו יהיו כמו טומי לפיד אדם חביב כשלעצמו סלח לי טומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רק אל תשעמם אותנו
לוי,
25/03/05 12:38
|
זיסר רק אל תשעמם אותנו עם תוכניות דת למה אף אחד לא ייראה תביא לנו כדורגל אנגלי ותוכניות פוקר ומרוצי סוסים תעשה רק טלווזייה מעניינת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רק שלא ישים לנו דתיים
דוד,
25/03/05 12:33
|
בפרונט כמו ערוץ-10 משום מה נראה לי האדם הזה דתי מוזר נראה לי שהכסף שלו יותר חשוב מהדת אני עכשיו מבין למה הבת שלו חזרה בשאלה ועוד הילדים שלו מנגנים רוק-כבד סגול כהה בשירים שלהם יש הרבה שנאה ליהודים רק שהדתיים לא יישתלטו לנו על הטלווזיה זיסר תקים לך ערוץ משלך ותשמור את המחשבות שלך לעצמך עשיר שחצן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סגול כהה?
מישה,
28/03/05 22:03
|
לא מכיר את זיסר אבל מסרים אנטי יהודים בשירים של סגול כהה? אתה יכול לתת דוגמא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
דתי מזוייף ומגעיל
יוסי,
25/03/05 12:27
|
|
 |
ליוסי המריר
רונן,
בני-ברק,
28/03/05 12:42
|
אדם דתי לא צריך להתגאות בעוניו, וזו לא בושה להיות עשיר. והעיקר הוא לא הכסף, אלא מה שעושים עם הכסף, והזוג זיסר עושה עם הכסף הרבה מעשים טובים שעוזרים לאנשים במצוקתם ובכך כבודם וגדולתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתגובה ל-4
דודי,
25/03/05 12:35
|
|
 |
בהחלט צודק
ל"ת
מישהו,
25/03/05 14:13
|
|
 |
איך אמור להתנהג דתי?
ל"ת
דתי לייט,
26/03/05 20:55
|
|
 |
3.
המון בהצלחה
ל"ת
טליה,
רמת אביב,
25/03/05 12:22
|
|
 |
2.
כישלון עמנואל
עידו גרגשת,
25/03/05 12:05
|
בן כספית עיתונאי מקצוען. מפתיע איפוא שנשמט מהריאיון והכתבה עובדות שתיים: זיסר עזב את פרויקט עמנואל יחד עם מרגוליס ואחרים כשהם מותירים אחריהם באלגן שלם ופרויקטים לא גמורים עם אנשים שנטלו משכנתאות ולא קיבלו דירות!!! 2. עמנואל כעיר חרדית נכשלה כישלון טוטאלי. טלפון אחד למשרד הפנים היה מספק אינפורמציה מאלפת לעיתונאי. כנ''ל לגבי דוחות מבקר המדינה לגבי התנהלות עמנואל. מעבר לכך: שמר זיסר יצליח בעזרת השם ויזכה לרוב בריאות ואושר על תרומותיו ורוחב ליבו המדהים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זיסר -היזהר מעופר שלח
המזהיר בשער,
25/03/05 11:13
|
אני תקווה שתצליח לזכות במכרז עם קבוצתך ''כאן'' למען מדורת שבט שפויה וציונית יותר.
עם זאת הוטרדתי מאוד לקרוא השבוע שהאחד ה'טאלנטים' (כוכבים שאמורים להוביל כל קבוצה מתמודדת מכרז) החדשים של קבוצת ''כאן'' הוא עופר שלח מידיעות אחרונות.
שלח הוא בחור י המתנסח בצורה המעוררת רושם של אדם אינטילגנטי, מחושב שנזהר לומר אמירות חד משמעיות מוחלטות. עם זאת בבחינה מדוקדקת של כתיבתו , נייתן להבחין בהשתלחותו העדינה והמתוחכמת בעצם הרעיון הציוני כולו בהקשר של מדינה יהודית. הוא מטפטף טיפות ארס קצובות עם מינון קבוע והרבה יותר מתוחכם מזה של גדעון לוי מהארץ -דווקא משום כך הוא הרבה יותר מסוכן . דוגמאות על קצה המזלג: הכשות הולכות ונישנות של צה''ל וליגיטמיות הפעולה שלו בלוחמה מול האויב תוך הזרקה מדי פעם של זריקות הרגעה כדי לא לעודד את התחום הבלתי לגיטמי. בשם תודעת ''דור ההיטק'' הוא כבר רומז גם אם לא במפורש כי ''האתוס הציוני'' בהקשר של גיוס לצה''ל הוא כבר לא לעניין. הוא נוהג כפעלולן רטורי מקצועי כפי שעושה אגב עזמי בשארה (אדם מבריק בפני עצמו) כשהוא מדבר מול מאזינים ישראלים על האלימות הקיצונית של ארה''ב באופן שאדם סביר יקיש על הנעשה בישראל ו''הכיבוש הציוני''- בלא להיות מודע למניפולציה שהוא עובר. הדוגמאות עוד רבות- וגם כאלה שאינן קשורות להיבט הביטחוני.
אבל השורה התחתונה היא ששלח הוא אחד הכותבים היותר מתוחכמים המנסה לטפטף ע''י ניתוץ מבוקר של רעיון מדינת הלאום היהודית ולא פחות מקורות העוצמה הערכית שלו.
יש להוסיף כי הוא אמר זאת מפורשות-- את מה שרוב ציבור קוראיו של ידיעות לא היה מוכן לשמוע מהכותב והוא תמיכה ב'' מדינת כל אזרחיה'' על חשבון מדינת הלאום.
הכותב הינו חילוני ואיש תקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגבי עופר שלח
נורית,
29/03/05 14:48
|
יש לו דעות חריפות בשמאל שהוא מנסה להעביר ''בעדינות''. לא כדאי אחד כזה להכניס לעסק הטלויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק גם אני שמתי לב
jak,
27/03/05 12:28
|
לזה
גם בפרשנות ספורט שלו הוא מטפטף ארס והוא תמיד קטן אמונה
הגב לתגובה זו
|
|