 |
61.
אתם כל כך דוחים!!!
מני,
מרכז,
08/04/05 06:32
|
אני ממש מנסה להבין את הצד שלכם... שלא יגידו שאני לא יודע על מה אני מדבר... וככל שאני יותר קורא את החרררררא שלכם אני יותר שונא אותכם... אתם חלאות אדם ואני מתבייש שאני קשור אליכם בצורה כלשהי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירושלמי
שפוי,
09/04/05 21:00
|
|
 |
60.
כנסו לתגובות לאדם ברוך האחרון
מיקה,
05/04/05 08:01
|
התגובות שם של ג'ימי פדחת וג'וני קדחת פשוט נפלאות. פרודיה גדולה מהחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
בגלל המזוכיזם
אמיר,
04/04/05 19:28
|
אותם פעילי שלום, פשוט לא מכים נפש מלבדם עצמם. ולכן מתפרעים/מופרעים. בנוסף חלקם תושבי מדינות זרות שפועלים במטרת שלום ולא משום טענה מפלגתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לא נסחפתם?
רונן,
פת,
04/04/05 09:49
|
לא הגזמתם בתיאור ''אצבע על ההדק'' את העובדה שאחד החשודים היה במעצר של לילה? וחוץ מזה, על סמך אתם קובעים שזאת עלילת שווא? ממש אינפורמציה מדעית. הרי כולנו יודעים עד כמה קשה להפעיל את החוק נגד המתנחלים... וחוץ מזה, איזה מן הסבר זה ''מחוסר ראיות'' - הרי היו שם חיילים שהגישו תלונה... או שאולי העדות שלהם לא מספיק כשרה? הם הרי משרתים של ממשלה בוגדנית... 2. מתי תבינו שהחלטות כנסת מחייבות בדמוקרטיה ולא החלטות מרכז? כנראה שפספסתם את הקורס בתיאוריה פוליטית בחוג לתקשורת... 3. צודקים, קורה... 4. כדי שתהיינה כתבות אוהדות ליהדות, היא צריכה להיות אוהדת ולא תערובת של קנאות וצרות עניין כמו במדור זה 5. מתי מישהו מהשמאל הרג מפגין ימני, או ירה בחייל? ההיפך הוא הנכון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רונן, מתי קראת את הקוראן ?
אזרחית,
04/04/05 23:59
|
מענין, היהדות בשבילך היא תערובת של קנאות וצרות ענין. והקוראן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כבר נמאס להגיד-ימין בכייני
ל"ת
זו לא יהדות,
כיפת הסלע,
04/04/05 07:06
|
|
 |
56.
שכחתם את הדיווחים על האפיפיור
שלום,
03/04/05 21:36
|
כאילו היה איזה נביא ח''ו... כולנו יודעים שאין צ'אנס בעולם שהיו מדווחים בצורה דומה על גדולי ישראל (שיבדלו לחיים ארוכים). הנה, בשבוע שעבר שני אדמו''רים קדושי עליון נפטרו, ובארץ: אֵין מֵבִין כִּי-מִפְּנֵי הָרָעָה נֶאֱספו הצדיקים....
השם ירחם שהופכים את הצדיקים לרשעים, ואת הרשעים לצדיקים... הוי השמים חושך לאור ואור לחושך, מתוק למר ומר למתוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אבל...
אחד,
לב הג'ונגל,
04/04/05 09:42
|
בכל זאת הוא היה המנהיג הרוחני של מיליארדי מאמינים, ובכל זאת הוא היה האפיפיור הפרו-יהודי ביותר אחרי יוחנן ה-23.
אבל מה, המפגרים האלה בעיתונות עם הדיבורים על ''האב הקדוש'' (לפעמים אפילו בלי גרשיים!!!!!) באמת הבחילו אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עוד שאלה לתקשורת בעניין כתובות
אלמוג,
03/04/05 20:14
|
נמצאת בתגובה הראשונה בדיון מעניין שהתפתח בין הגולשים לעיתונאי שהגיב בתגובה הראשונה לחילול קבר רבין. https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/916/387.html מומלץ להציץ ולהתרשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
גדול, כרגיל. גפן - ענק.
ל"ת
אורי,
03/04/05 19:06
|
|
 |
53.
די כבר להתבכיין.......
ל"ת
במבה,
03/04/05 16:50
|
|
 |
52.
למה השמאל נחשבים ל''פעילי שלום''
גגג,
03/04/05 16:50
|
|
 |
דמגוגי - אבל אפילו...
גיל צימרינג,
03/04/05 22:50
|
אין זה מתפקידו של שדר חדשות להגדיר מיהו '' פעיל שלום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
רועי שרון, סחתיין
ל"ת
חיפאי,
חיפה,
03/04/05 16:35
|
|
 |
50.
הימין לאן?
ציוני,
03/04/05 16:26
|
קטע ממעריב: ח''כ מהליכוד פיזם לו את הימנון הליכוד ''רק הליכוד ..יכול מול כל השמאל''...(ואז צחק ..הי רגע היום אנחנו השמאל)... אירוני, ציני, אבל מעורר מחשבה..
השאלה מה אנחנו עושים עם כל המסתמה הזו? מה אנחנו עושים להבא כדי שנצחון מוחץ נוסף של הימין בבחירות לא יתורגם עוד לגניבת דעת גסה וקמיסת הדמוקרטיה.
לדעתי המסקנה האופרטיבית היא אחת: לא עוד בחירה ב''ליכוד'' שעושה שימוש ציני בקדיט שניתן לו. גם אם בסופו של דבר יעלה מנהיג העונה לשם נתניהו , לא הייתי נותן את ראשי על כך שהוא לא ימשיך בתאוות ההפרטה שלו גם את הלאום(למרות כל הספינים וההצהרות) כפי שהוא עושה זאת בצורה אכזרית כל כך לחברה.
מסקנה- ליכודניק - הצבע לימין לאומי אמיתי, כי רק הוא יעמוד מול כל השמאל שמנסה להפריט לנו את כל הציונות והמדינה לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הימין לאן? -
ציוני,
03/04/05 16:22
|
קטע ממעריב: ח''כ מהליכוד פיזם לו את הימנון הליכוד ''רק הליכוד ..יכול מול כל השמאל''...(ואז צחק ..הי רגע היום אנחנו השמאל)... משעשע- אבל מעורר מחשבה.
השאלה מה אנחנו עושים עם כל המסתמה הזו? מה אנחנו עושים להבא כדי שנצחון מוחץ נוסף של הימין בבחירות לא יתורגם עוד לגניבת דעת גסה וקמיסת הדמוקרטיה.
לדעתי המסקנה האופרטיבית היא אחת: לא עוד בחירה ב''ליכוד'' שעושה שימוש ציני בקדיט שניתן לו. גם אם בסופו של דבר יעלה מנהיג העונה לשם נתניהו , לא הייתי נותן את ראשי על כך שהוא לא ימשיך בתאוות ההפרטה שלו גם את הלאום(למרות כל הספינים וההצהרות) כפי שהוא עושה זאת בצורה אכזרית כל כך לחברה.
מסקנה- ליכודניק - הצבע לימין לאומי אמיתי, כי רק הוא יעמוד מול כל השמאל שמנסה להפריט לנו את כל הציונות והמדינה לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאולפן עברית
ל"ת
מסתמה? קמיסת?,
03/04/05 17:39
|
|
 |
אל תשים לב
ליכודניק,
06/04/05 18:23
|
פשוט לעוד שמאלן נתקעה הלשון הצקצקנית ברקטום של הקוסמטיקה של השפה.
אכן מילים כדורבנות אני מצביע רק למפלגה הנמצאת ימינה מהליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
התקשטרת יודעת שהיא השולטת
אובי1,
03/04/05 15:22
|
האמיתית, עיצוב דעת קהל הוא לא עניין של מה בכך, הגיע הזמן שהתקשורת גם תלמד איך להוציא את הטוב במלואו מכוח זה ולא רק את הרוע כפי שעושים כעט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
יהונתן גפן כסינקדוכה של הנאור
י. שמוצניק במיל,
03/04/05 15:11
|
סינקדוכה- חלק קטן שמייצג את השלם אליו הוא שייך.
אני ממליץ לכל חובב אירוניה לקרוא את הטור של גפן -הזדמנות די נדירה גם לאיש מרכז מצוי לגלות מה מסתתר מאחרוי פניו של אחד מכהני האינטי-כיבוש והאנטי גזענות... גפן אחד מרבני ההשנאה העצמית העטופה בפואטיות אין קץ מתהדר בכך שהוא תומך נלהב בכל נבחרת שמשחקת נגד ישראל. גפן רכב כרגיל על גשר סואן ולקח אותו למחוזות נוספים של קונטרה אנטי ישראלית. כמה משעשע שבמישור האישי שוב מתגלה הפרצוף מאחרוי כהן ההתחסדות כאשר הוא שוכח בכלל איך קוראים לאפרו-פלסטיני אחרי שדיבר אליו אך לפני רגע בגוף ראשון....
כמי שבנערותו היה מדריך בשומ''צ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סינקדוכה-ייצוג חלק כאילו הוא
השלם,
03/04/05 20:24
|
מתוך מילון פרולוג למילים לועזיות: שימוש בלחם במקום מזון. שמוצניק במי''ל נפלת חזק. מה שאתה עשית זה סיקדוכה, הבאת את גפן כמייצג כל השמאל, כמו לחם שהוא חלק קטן מכלל המזון. 1. יצאת בור ועם הארץ 2. חפרת בור ונפלת לתוכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה שהצקצקנות של המגיב
אייל,
06/04/05 18:42
|
כאן בין אם זה עם נ' או בלי אינה רלוונטית. מי שנפל בבור הוא יהונתן גפן שמדי פעם , צביעותו האוטיסטית מתגלה מדי פעם מאחורי מילות הטהרנות שאין לה סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שוב כל הכבוד למדור היחיד שאומר
קורא חכם,
די לתשקורת!!,
03/04/05 14:46
|
|
 |
45.
תקשורת עוינת
ASI,
03/04/05 14:27
|
למה תמיד מדובר באותם כתבים וכתבות שלא יודעים לעשות את עבודתם נאמנה ובצורה ניטרלית ?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד כמה שזה מוזר לשמוע
המשיב הציוני,
03/04/05 15:33
|
בעלי ההון (זה שהשמאל החברתי מתריע בפניו) בישראל באופן יחודי ל-95 אחוזים במה שמכונה בישראל ''שמאל'' -כל המשפחות האלה שולטות בתקשורת ..כולל הטרנספורמציה של ''כדאיות כלכלית'' שעברה על משפחת נמרודי...במיוחד בהקשר המשפטי ...בבחינת מרבה באנטי-ימניות כך קטנות הפלא ופלא מספר החקירות.
זאת, כמובן תופעת טבע מקרית שלמערכת המשפט אין בה שום יד ורגל.
כמובן כמובן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שמאל קיצוני אלים בישראל
דוקטורנט,
מכון ויצמן,
03/04/05 14:21
|
השמאל הקיצוני מהווה איום אסטרטגי ברור לקיומה של ישראל. הרי אותם ארגונים פרו-ערביים טוענים בגלוי שקיומה של מדינת ישראל הוא פשע ובגדר המשך ישיר לתנועות קולוניאליסטיות אירופאיות.
יש להוציאם אל מחוץ לחוק - ממש כשם שאת הימין הקיצוני פורע החוק שמים במעצר מינהלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הקיצוני נהנה מחסינות
דרור,
רמת גן,
03/04/05 17:03
|
משפטית, הבמוענקת לו ע''י רשויות אכיפת ה(צ)חוק השמאלניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למה בני הישוב יצהר לא מחבלים?
ל"ת
גל,
ירושלים,
03/04/05 13:51
|
|
 |
42.
קיבוץ = טיהור אתני של ערביי 48
ל"ת
אדי 20 באפריל,
03/04/05 13:04
|
|
 |
41.
כששמאלנים ירצחו מתנחלים
בנימין מאי,
ת''א,
03/04/05 12:17
|
ותומכיהם (ראה רצח רבין וגרינצוויג לגבי ימין קיצוני) נדע שיש כאן שמאל קיצוני, עד אז, כל הדיבורים על ''שמאל קיצוני'' זו הסתה לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים באמת רצחו בהפגנה
משה,
עכו,
04/04/05 10:19
|
היה נער נכה, שדחפו אותו במדרגות והוא נהרג במהלך ויכוח בהפגנה. משפחתו שמאלנית ולכן הדבר לא קיבל פרסום רחב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשהימין יצמיח מרגלים ובוגדים
היסטוריון,
חדרה,
04/04/05 09:44
|
... אז אפשר יהיה לדבר על ימין קיצוני. בינתיים רק השמאל הצמיח: אודי אדיב, מרקוס קלינגברג...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מוזרה, אדון מאי
אבי,
03/04/05 13:43
|
האם רק את הרוצחים מהימין אתה מכנה ימין קיצוני? ומה עם פדרמן, מרזל ובן גביר שלא רצחו ולא ירצחו אף אחד? הם לא ימין קיצוני? כי אם הם ימין קיצוני, אז יש גם שמאל קיצוני. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשם שרצח - והטפה לרצח - בא רק
בנימין מאי,
ת''א,
03/04/05 18:51
|
מצד ימין, כך גם פגיעה באנשים בזמן הפגנות - מה שהופך הפגנה להתפרעות רק הימין עוסק בדברים האלה - ולכן רק הימין קיצוני בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרצח הפוליטי הראשון היה משמאל
אלי,
04/04/05 13:39
|
רצח דה האן. יהודי חרדי, חוזר בתשובה.
אחריו היה התותח הקדוש שירה על האניה אלטלנה.
אם אני מהשמאל לא הייתי מתעסק ב''מי התחיל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''רק בדם נשמן את גלגלי המהפכה''
ל"ת
ססמא קומוניסטית,
04/04/05 11:52
|
|
 |
מה שעשיתם ברוסיה גרוע פי 100
זיכרון קצר, אה?,
03/04/05 19:25
|
ואל תגיד שלא יהודים אחראים לזו. טרוצקי היה יהודי, מקים הנ.ק.וו.ד דרדזינסקי יהודי כמו רב חברי בפוחטבירו הבכירים. שב קצת בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכרון ארוך, שכל קצר
יש לך,
03/04/05 20:29
|
מעבר למעבר המוזר מיחסי שמאל/ימין בישראל לרוסיה הקומוניסטית והאשמת היהודים בקומוניזם (טיעון אנטישמי נאצי ידוע), אז טרוצקי היה מהוגי הקומוניזם האוטופי ולא היה לו שום קשר לפשעי הקומוניסטים הרוסים, הוא אפילו נירצח בפקודת השלטון הקומוניסטי. מזל שהטיפשות לא כואבת, כי אם היה כך היית גומר את כל מלאי האקמול בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל הידענ(ים) הישראלים
ידען רוסי,
04/04/05 18:19
|
טרוצקי היה מקיים הצבא האדום, והשתתף בכל פשעי הקומוניזם עד נדויו ב1927. נא לא לבלף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל הידענים הרוסים
טרוצקי,
04/04/05 12:54
|
טרוצקי היה מהוגי הקומוניזם ואכן הקים את הצבא האדום בתקופתמלחמת האזרחים ברוסיה. על הפשעים הנוראים של המשטר הקומוניסטי הוא לא אחראי. תמיד אפשר לטעון שגם סטאלין היה יהודי, ובכל מקרה היהודים תמיד אשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרוצקי היה מפקד צבא אדום
ל"ת
ולא אוטופיסט.,
עולה חדש,
04/04/05 10:32
|
|
 |
שאין טיעונים עוברים לקללות
יוצא רוסיה,
04/04/05 10:01
|
כידוע לכל טרוצקי היה מפקד הצבא האדום, לא דמות אוטופית במיוחד. אם הוא היה מתמנה במקום סטאלין אז הוא היה נהיה פושע כמוהו. זה שנרצח בפקודת סטאלין לא הופך אותו לקדוש. הרבה פושעים חוסלו ע''י סטאלין כמו בכל ארגון פשע שחבריו רוצחים זה זה. ונסה לא להקפיץ את הטיעון הנאצי אנטישמי בכל פעם שנגמרים לך המילים. זה שהרבה יהודים השתתפו בזוועות הקומוניסטיות זו עובדה ולא השמצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גמור אתה את מלאי האקמול,שוטה
אבו נפחא,
04/04/05 09:42
|
טרוצקי היה מפקד הצבא האדום ולא קדוש על העמודים. קומוניזם אוטופי, נו באמת. תשאל את קורבנותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדרות מאוד מגבילות, אדון מאי
אבי,
04/04/05 02:31
|
אתה לא מגדיר ימני קיצוני אלא ימני עבריין. ימני קיצוני הוא ימני עם עמדות קיצוניות, וכך גם שמאל קיצוני.
העובדה שאתה מגדיר תואר לגיטימי כהסתה היא גם סוג של אלימות, כמובן בלי להשוות לאלימות שלנו, הימנים הרוצחים. (אם זה מה שעושה לך טוב...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
עכשיו הבנו: יהדות = התנחלות
בנימין מאי,
ת''א,
03/04/05 12:13
|
|
 |
עכשיו הבנו : מאי=תקליט שבור
ל"ת
חוזר על עצמו,
04/04/05 11:57
|
|
 |
לך תראה פסיכולוג אתה אובססיבי
ל"ת
מגיב אותה תגובה,
04/04/05 10:39
|
|
 |
39.
יהדות = התנחבלות עכשיו הבנו!
ל"ת
בנימין מאי,
ת''א,
03/04/05 12:10
|
|
 |
קבוצים= פשעי מלחמה מ1948
ל"ת
עאבד,
שייח מוניס,
04/04/05 10:41
|
|
 |
38.
רק כששמאלנים יחסלו מתנחלים
בנימין מאי,
ת''א,
03/04/05 12:05
|
ותומכיהם (ראו רצח גרינצוויג ורבין) יוכח שיש בישראל שמאל קיצוני, חבל שעד אז נותן ''מעריב'' במה למלעיזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה, היית רוצה שיהיה כך,נכון?
ל"ת
פאוסט,
04/04/05 11:12
|
|
 |
רצחתם את הצאר והרעבתם מיליונים
לא מספיק לך?,
03/04/05 13:20
|
|
 |
זכרון של זקנים...
גריאטר,
04/04/05 18:20
|
אתה זוכר את רצח הצאר מלפני 100 שנה אבל לא את רצח ראש הממשלה שלך בידי חברך לפני 10 שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זיכרון של יהודים
*#@!,
13/04/05 19:05
|
|
 |
טיעון אנטישמי רוסי ידוע
ל"ת
ומה אתה?,
03/04/05 20:31
|
|
 |
טיעון אנטישמי אבל נכון.
ל"ת
וזו הבעייה שלך,
04/04/05 10:31
|
|
 |
רצחנו את הצאר ? צלבנו את ישו !
קורח ועדתו,
03/04/05 16:29
|
מה לסטאלין ולנין, הגויים הגמורים ולשמאל הציוני ? עד לשם נאלצת להרחיק ? שמעתי שגם דתן ואבירם הצביעו מרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם זה נכון.
ל"ת
:-),
04/04/05 10:39
|
|
 |
חיפשת דוגמה לפשעי השמאל,קיבלת.
ל"ת
עכשיו שקט.,
03/04/05 19:06
|
|
 |
מאי שמאל ציוני כמו שמוסוליני
ל"ת
הוא ימין מתון,
03/04/05 19:04
|
|
 |
המחבלים עושים להם את העבודה המ
ל"ת
בנימין המיתמם,
03/04/05 13:06
|
|
 |
השמאל הורג אותנו ברכּוּת.
סיון.,
03/04/05 13:03
|
כשאין נאמנות לעבר ולערכים יהודיים, הבוגדנות והתוכניות ההזויות הורגות ופוגעות בכל העם, רק מה? לא רואים את הרשף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא צריכים ללכך ידיים בדם
יוסי,
גושדן,
03/04/05 13:02
|
יש לגם קבלני עבודה, סימנתם בשבילם את המטרות והם עושים בשבילכם את העבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ל- 32 אל תתלבט, פשוט לך לישון!
ל"ת
אבל אתה צודק,
03/04/05 12:01
|
|
 |
36.
חוץ מ-4, הכל ראוי לשבח.
סתם אחד,
03/04/05 11:33
|
את שאלה 4 עליכם להפנות לחוגי הימין עצמם:
מדוע מתעקשים הם לקשור את היהדות להסתה ולסרבנות ?
האם זו משמעותה של הדת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הסיסמאות של השמאל !!!
דניאל,
מרכז,
03/04/05 11:32
|
גירוש/טרנספר = התנתקות. מתפרעים = מתיישבים מוחאים. מוחאים = =סטודנטים מפגינים. נאורים = אנשי שמאל. קיצונים = ימניים. מתיישבים = מתנחלים....
הכל עניין של סיסמאות, השמאל מטיף לנו מוסר מזה יותר מ-50 שנה, התקשורת כן התקשורת היא שמאלנית ברובה ומי שיש לו דעות ציוניות אמיתיות עפ''י התורה הקדושה לא מקבל שום ביטוי ראוי בעיתונות וגם לא בטלוויזיה, אין שום איזון, והכל בשם הדמוקרטיה.
אבל אם מנתחים את המצב שכאילו רק השמאל בישראל הוא זה שרוצה שלום, וכל מי שיש לו איזה קשר עם היהדות או שהוא מתיישב אז הוא קיצוני, ניתן להבים שבעצם קיימת בעיה לא פשוטה וזה ממש לא קשור למתיישבים או לחלקי ארץ ישראל או לשלום. יש פה מלחמת תרבות בין יהודים ובין יהודים שכבר מזמן התנתקו מהיהדות, ומכאן בעצם מתחילה כל הבעיה, כל שאר הדברים הם סתם קשקוש, הרי מה היה קורה כאן לולא היה שלום עם הערבים, הרי ברור שהמאבק בין מחוברים ליהדות ובין מנותקים מהיהדות היה ניהפך למאבק קשה אפילו קשה מאוד, ואולי גם מלחמת אחים.
לצערי ברגע שראש ממשלת ישראל יבצע את התוכנית הזדונית שלו, המצב החברתי בארץ יחמיר מאוד כל האידאולוגיה הציונית (חילונית) יהיה זכרה ברוך, ופערים בין יהודים מחוברים לבין יהודים מנותקים יחמיר עד מאוד, ואז נגלה באופן מפתיע שצריך להמשיך ולתת לערבים את כל האדמות שיהיו חפצים בה, וקשה לא יישאר כלום מארץ ישראל (חלילה), אז יבוא רגע האמת שאני ממש לא רוצה לתאר אותו כאן מרוב שהוא מפחיד אותי נוראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
==שמאל קיצוני? אין דבר כזה!!!!
ל"ת
אנרכיסט,
נגד הגדר,
03/04/05 11:27
|
|
 |
33.
מה לא מובן
דוד,
קדימה,
03/04/05 11:02
|
אני לא מלומד------- רוב המלומדים אלה שלומדים לימודי חול משהו משתבש להם במערכת החשיבה שלהם..רוב העיתונאים הם שמאלנים רוב הסופרים גם..להייות אינטלקטואל מצריך אותך להיות נאור וותרן ונאור זה שמאל...בארופה קרה אותו דבר והשואה הזועתית באה לפתחי בתהם של של כל היהודים.אשמתם של כל אלה שרצו להיות יונים ..תארו לעצמכם אם היה קם יהודי ורוצח את היטלר לפני השואה מה היתה תגובתם של אלו..היו מגנים ומתנערים מהיתנהגותו הברברית של הרוצח היהודי ..לצערי שוב רב השמאל הם יוצאי ארופה ..שוב במחשבתם ודרך חייהם הם יכולים ומביאים שואה על עם ישראל....אבל בכל דור ודור קמו לכלותנו והקדוש ברוך הוא הצילנו מידם...ועוד משהוא לא לחיינם הם נקראים שמאל .מכוון שהיד השמאלית היא היד הרפה היד הכהה..גם כך לעתיד לבוא זה יקרה..בזכות אבינו שבשמים שרודף צדק[צדק מארץ תצא] על מה נאמר ארץ רק על ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מאשים רק נותן חומר למחשבה
ל"ת
דוד,
קדימה,
03/04/05 12:16
|
|
 |
יש, מצאת מי אשם בשואה...
ל"ת
השמאלנים,
כמובן,
03/04/05 11:29
|
|
 |
עם השמאלנים תמיד מאשימים את
מיכה,
חיפה,
03/04/05 12:15
|
עצמם, ורואים את אירופה ''הנאורה'' כצודקת, למרות שסה''כ עברו 60 שנה מאז שרצחו 6 מיליון יהודים, אז מה שדויד כתב עושה לי הגיון. ואגב לא כל האשכנזים כאלה תמימים בעלי הרס עצמי - דויד, יש גם כאלה בעלי מסורת, ערכים וזיקה לארץ ישראל היהודית ונאמנות לבני עמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשואה אשמים המתנחלים
יוסי,
גושדן,
03/04/05 12:09
|
|
 |
כרגיל יוסי מתקשה בהבנת הנקרא
ל"ת
הוא מאשים את,
השמאל,
03/04/05 13:17
|
|
 |
32.
שתי שאלות למדור יהדות
מתלבט קשות,
03/04/05 11:00
|
1. האפיפיור מת. שמעתם על זה? לא יקרה כלום אם תקדישו לכך איזו שורה במדור. אחרי ככלות הכל היחס שלו ליהדות היה מצוין, היה מכר אישי של הרבנים הראשיים, הרב לאו היה מבאי לשכתו הקרובים. 2. ביום ששי בשעה 15:30 יש לי בעיה. אם אני רואה את עליזה לביא (''והרשות נתונה'', ערוץ 10) אני לא רואה את הרב מוטי אילון (''מבראשית - על פרשת השבוע'', ערוץ 1). מה עלי לעשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף לראות את רועי שרון ב10
ל"ת
יוסי,
חולון,
07/04/05 13:40
|
|
 |
והרי התשובות:
ברנז'אי,
03/04/05 16:02
|
1. יהי זכרו ברוך, ותנחומים למשפחה. 2. מה הבעייה? יש ספרי הגות במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בושה
זיו ריצקין,
03/04/05 10:57
|
מדור יהדות מארח באופן קבוע שאלות המרמזות שהתקשורת היא פרו-שמאלנית, פרו-התנתקות ופרו-אריקית. אז זה מה שהיהדות היא בעינכם היום. לא אתם תקבעו פה!!! היהדות בעד ההתנקות, אלוהים בעד אריק. או זה או שאני לא יהודי יותר, הבנתם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מי אתה חושב שאתה מאיים?
אני,
03/04/05 13:26
|
תגיד לי, מה אתה ילד קטן ומפגר שמאיים להעניש את אמא בכך שלא תיגמור את השניצל ? אל תיהיה יהודי, אתה לא חסר לאף אחד. עם אנשים עם מחויבות עלובה כמוך לדת שלהם אין לנו שום עינין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם יהודים בערך כמו...
יוסי,
גושדן,
03/04/05 11:33
|
שערפאת ונאצר היו יהודים. כל השמאלנים הם גלוחי-ראש דוברי עברית בלי שום יוצא מן הכלל. לא נוח לכם עם זה שאתם אנטישמים כששמים מולכם מראה אז אתם מייד פותחים בתרגילי התחמקות. חביבי תתרגל לזה שאם זה נשמע אנטישמי,נראה כמו אנטישמי,והולך כמו אנטישמי אז זה אנטישמי, ואתם השמאלנים אנטישמים כולכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי,
נורית,
ירושלים,
03/04/05 13:39
|
מי שמפגין כאן הכי הרבה שנאה ליהודים זה אתה. זו לא ההגדרה של אנטישמיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נשמע, נראה ומריח אנטישמי
ל"ת
לכן אתה, יוסי,
אנטישמי,
03/04/05 13:19
|
|
 |
זה נשמע, נראה ומריח אנטישמי
ל"ת
ואתה יוסי,
אנטישמי,
03/04/05 13:18
|
|
 |
30.
סוף סוף שמים את הזרקור ונותנים
דמוקרט,
03/04/05 10:55
|
את הבמה גם לצד השני. איסדנו את מישטרנו ובNRG יהדות יש את קצה חוט התקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרט , אבל בור
שי,
03/04/05 11:43
|
|
 |
מלשון ''אסאד''
ל"ת
בשאר,
בן חאפז,
10/04/05 01:42
|
|
 |
29.
28 אתה מאד צודק. תכנסו
לא שייך ליהדות,
03/04/05 10:54
|
כל שבוע חוזרים, כותבים ומתלוננים כאן על הקשר המפוקפק והבלתי נחוץ, והמפריע, והממש מזיק בין חמש השאלות לתקשורת ובין מדור ''יהדות'' ובין יהדות בכלל. חלק מהשאלות נכונות ומוצדקות, חלק סתם מעצבן ומתגרה, חלק קטנוני להכעיס וחלק פשוט לא לענין. כך או כך, הקישור האוטומטי בין עניני שטחים ושאר נושאי פוליטיקה שנויה במחלוקת ובין מדור יהדות אינו במקום. אבל לך דבר אל העצים והאבנים. צריך להמשיך עד שהעורכים ישתכנעו שצריך את יהדות להשאיר לנושאי יהדות ולא לפוליטיקה בגרוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למקרה שלא הבנתם:
ניר,
03/04/05 11:44
|
את המדור עורכים עיתונאים מהמרכז ושמאלה, וזו דרכם להצביע על בכיינות הימין הלאומני...קוראים לזה ציניות ואני חושב שהם עושים את זה מעולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ומדוע רק מערכת NRG יהדות
סקרן,
03/04/05 10:34
|
מדוע רק מערכת NRG יהדות ערה לפרדוקס? מניין נובע הקשר הטבעי של ימין ויהדות (שמאל ואיסלאם...) אשמח לתגובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשר טבעי בהקשר של מדינת-ישראל
יוסי,
גושדן,
03/04/05 10:49
|
את השמאלנים לא הייתי מגדיר כמוסלמים, המוסר שלכם הוא מוסר נוצרי (בתיאוריה - אפילו הנוצרים עצמם לא טרחו לקיים אותו במהלך ההיסטוריה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים...
שי,
03/04/05 11:47
|
במוסר ה''נוצרי אירופאי שלהם'' (איזה שטויות) הקימו מדינה מאפס, בלי ליילל, בזמן שאתם עמדתם ממול וחיכיתם לראות לאן יוביל דבר (עד 1967). מצד שני, הזהירות שלכם היתה במקומה בהתחשב בתוצאות הפעם האחרונה שהיה לכם שלטון בידיים (ימי בית שני)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם פאסה...
יוסי,
גושדן,
03/04/05 12:09
|
אל תבנה על זה שגירוש יהודים יעורר אתכם לחיים, אתם כבר הרבה זמן גוויה מהלכת, אתם בדרך החוצה מכאן, עובדה שהרבה מכם כבר עכשיו מכינים את האופציה להיפלט מכאן ברגע המתאים(מאות אלפים כבר הוציאו דרכונים אירופאים או לפחות בהליכים), שום דבר כבר לא קושר אתכם לארץ הזו חוץ מהזיכרונות האישיים וזה ש-''הקמתם את המדינה'' והדברים האלו כבר לא קושרים אף אחד לכאן. ברגע שתהגרו מכאן תעלמו - תוך דור אחד או שניים תתבוללו, לא ישאר מכם אפילו שריד ופליט יהודי אחד. לימני כמוני, למרות שהוא חילוני, יש תודעה לאומית-דתית מפותחת שלא מעוגנת במה שקרה כאן בחמישים או במאה שנים האחרונות, ולכן הקשר שלי לארץ לא תלוי במה שאתה ודומיך תעשו או לא, ממשלה באה והולכת אבל נצח ישראל לא ישקר. התפיסות הפוליטיות שלי מעוגנות היטב בהשקפה החיובית שלי על ההיסטוריה והמסורת היהודית, ואילו אתם בסופו של דבר כשיימאס לכם להלחם גם על תל-אביב אתם תלכו כי שום דבר שהוא מעבר לרווחי נדל''ן לא קושר אתכם לכאן. ובקשא לאיזכור של בית-שני, הבוז שלכם להיסטוריה ולמסורת היהודית הוא כל כך גלוי שזה מגוכח שאתם ניתלים בהיסטוריה היהודית או על אישים ממנה, אם למשל ריב''ז היה גם לתחיה ורואה אתכם הוא היה נכנס מהר לקבר בחזרה מרוב בושה שאוכלי שרצים ושונאי דת כמוכם מדברים בשמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי גוש דן
מאבחן,
04/04/05 18:24
|
מתערב שאפילו אמא שלך לא אמרה אף פעם : יוסי כזה ילד חכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות יש להם איזה מוסר
ל"ת
לך אין,
03/04/05 11:33
|
|
 |
27.
זו אמנם רשימה חלקית ביותר
יגאל,
03/04/05 10:30
|
(שלא לומר מזערית) אבל כל הכבוד למעריב על האומץ לפרסם. חבל רק שזה ב- ''יהדות'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומץ ועילום שם לא הולכים ביחד.
נורית,
ירושלים,
03/04/05 13:36
|
זה באשר לכותבים האמיצים.
ובאשר לאתר - הטור הזה מוסיף לו רייטינג, כמו כל תחרות אגרוף שמביאה קהל.
כמות האומץ שיש כאן היא ככמות היהדות שיש כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ה''אומץ'' בלפרסם את זה?
ל"ת
אמיץ,
אמציה,
03/04/05 11:11
|
|
 |
26.
כאיש שמאל
אורי אור,
פ''ת,
03/04/05 10:25
|
|
 |
איש שמאל..
אורן,
03/04/05 11:49
|
''מיזה'' שנות דור היה כבר מתגבר על שגיאות הכתיב או לפחות משתמש במילון אתה מתחזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לצערנו זאת המצאיות
ניצן,
ירושלים,
03/04/05 10:25
|
לצערנו זאת המציאות כיום, כל מחאה ימנית פסולה מעיקרה וכל פיפס שמאלני קדוש. אין זכויות לימני ולשמאלני הכל מותר פשוט צביעות לשמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
למה השעה עכשיו 10:20
אפרת,
03/04/05 10:20
|
|
 |
23.
מגיפת השמאל....
אילתי1,
03/04/05 10:19
|
|
 |
22.
מה יש לשמאלנים להגיד על זה?הא?
ל"ת
צבועים!!!!,
03/04/05 10:18
|
|
 |
21.
אין חדש תחת השמש
אודי,
03/04/05 10:16
|
עורך היהדות, יהיה מי שיהיה, משתמש בבמה שניתנה לו כדי להציג את דעותיו הימניות (והמטומטמות), ועושה עוול לציבור היהודי כשהוא מנציח את הסטריאוטיפ שהודבק לדתיים.
אולי כדאי שהבחור יתעסק בנושאים חשובים כמו סבלנות, אהבת חינם ושמירת מצוות, ויפסיק לתרום לפילוג בעם עם ההבלים שהוא כותב.
התקשורת עויינת את היהדות ואת היהודים, או שמא ''יהודים'' הפכה להיות מילה נרדפת ל''ימניים'' בעולמו של העורך? כבר קראנו את ההתקפות הללו לפני שלושים, ועשרים, ועשר שנים, וגם אתמול, ומדובר באותה גברת בשינוי אדרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבת חינם אין לאנטישמים כמוכם!
יוסי,
גושדן,
03/04/05 10:50
|
והצירוף ''יהודי שמאלני'' זהה לצירוף ''חזיר כשר'' - אין חיה כזו! אתם כולכם גויים דוברי עברית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין חיה כזאת ''פאשיסט יהודי''
ליוסי,
מ''גושדן'',
03/04/05 11:32
|
מזכיר לי את היהודי שהולך לגן חיות רואה ג'ירפה ואומר ''אין חיה כזאת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שאלות נוספות לתקשורת המפגרת
הלל הזקן,
03/04/05 10:12
|
למה פעילי שמאל קיצוני הם פעילי שלום? עדיף שמישהו במערכת האתר ישאל את עצמו למה פעילי ימין קיצוני עילגים הם ''יהדות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי בגלל שהשמאלנים הם...
יוסי,
גושדן,
03/04/05 10:47
|
|
 |
19.
לסעיף3: תגיד תודה שלא כותבים:
אריה,
03/04/05 10:09
|
''מחרחרי המלחמה הפגינו היום בצמתים נגד ההתנתקות''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שאלה אחת
ש,
03/04/05 10:08
|
|
 |
17.
אתה דורש מהשמאלנים דבר קשה
יוסי,
גושדן,
03/04/05 10:08
|
אי אפשר לדרוש מגויים אנטישמים דוברי עברית להזדהות עם היהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תשובה אחת לחמש השאלות:
אפרים,
03/04/05 10:08
|
כי ככה חינכו אותם אבותיהם - אם את סטאלין שהיה גדול הרוצחים בתולדות האנושות היה ראוי לתואר ''שמש העמים'', אז הם בהחלט ראויים לתואר ''פעילי שלום''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תשובות ושאלות
אלי,
03/04/05 10:07
|
1. זה שאין ראיות זה לא אומר שזו עלילת שוא. כדאי שגם אתם תקפידו על הוגנות. 2. הדברים שאמרו איתם ואלדד הם אכן סכנה לדמוקרטיה, לומר ששרון דן אנשים למוות זו הסכמה למלחמת אחים. לגבי המהלכים של שרון, הוא חטף עליהם ביקורת מימין ומשמאל אבל לומר שהוא רומס את הדמוקרטיה, זה כבר דעה שלכם והיא לא אובייקטיבית מי יודע מה. 3. צודקים 4. איזה עויינת התקשורת.... איך היא מעזה לפרסם כתבה אוהדת על האיסלאם (תספרו כמה כתבות ביקורתיות יש על האיסלאם). לשאול את זה זה כמו לשאול מתי נזכה ליותר משאלה אחת שלכם שקשורה ליהדות. 5. זה רק נדמה לכם. מה שהוא עשה השבוע לא קשור להתנתקות, זה קשור לשחיתות מידות ושרון סופג על זה מזה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איזה פחד... אם זו הדמוקרטיה
ל"ת
דני,
03/04/05 09:56
|
|
 |
13.
אתמול ''24'' הגזימו
ע',
03/04/05 09:55
|
א. כל כך הרבה פרסומות? אין מישהו שעושה משהו בנידון?
ב. דיברו על כך שהפרקים שלהם בלתי צפויים, ודווקא מי שלא ציפינו - נהרג. אבל הפעם הרחקתם לכת. להרוג את האפיפיור באמצע השידור? :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
די, זה סופני. אין כבר שאלות.
ל"ת
כולה רימה ותולע,
03/04/05 09:54
|
|
 |
11.
אני מבין מה אתם אומרים...
פסיכיאטר מחוזי,
03/04/05 09:50
|
...אבל זה נשמע כמו: אוי אוי אוי.... אנחנו כאלו מסכנים, השמלאנים האלו הורסים לנו את המדינה והתקשורת כל הזמן מגוננת עליהם ואוי אוי אוי בלה בלה בלה...
יאללה, תפסיקו להתבכיין ולכו לארוז את הבית לקראת הפינוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול!!
ל"ת
גדול!!,
07/04/05 13:06
|
|
 |
10.
מחמאה ושאלות לערוץ יהדות
רונית,
03/04/05 09:45
|
1. כל הכבוד לאבישי בן חיים על המאמר במעריב. זהו משב רוח רענן בתשקורת.
2. האם נגמרו לכם כתבות, שנזקקתם בסופשבוע לצטט כתבה ממקור ראשון, ולא רק זה, אפילו נתתם לינק לעיתון מתחרה, ואפילו שמתם את הכתבה הזו בכותרת הראשית. התחרפנתם לגמרי?! חסר לכם חומרים? מה העצלנות הזו?
3. איך זה שמיום חמישי בצהריים עד ראשון בצהריים לא מתעדכנים המבזקים שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מגוחך
ניצה,
03/04/05 11:53
|
כבר בשעה 09:45 בבוקר אתה מגיב ב''תשקורת'' ועוד זוכר ממתי עידכנו או לא עידכנו תגובות... כנראה שאין לך תקשורת אמינה יותר אחרת היית קורא אותה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כל הכבוד על האומץ !!! לשאול!!
רוברטו,
03/04/05 09:45
|
משב רוח רענן,לראות את הצד השני והנכון של המטבע ''פעילי-שלום''מוסג חיובי,אבל מדובר בעוכרי המדינה נתמכי וממומני,אנטישמים בחו''ל, הפועלים כנגד עמם ומולדתם,ולטובת אויביה, כמו למשל כתבה על אהדה לאיסלם,שנובעת משינאה עצמית,מגועל מהיהדות,ומכל מה שנוגע לה , אהדת האיסלם שמגבה פעולות טירור ורצח ילדים ואימותיהם.
אני חושב לחזור ולעשות מנוי לעיתון, שפשוט נגעלתי מהכתבות שבו,כשמצאתי את עצמי ''מממן'' ותומך בפעילות חולנית נגד מורשת העם והמדינה,תמיכה חולנית ע''י שטיפת מוח ,באוירנטציה שמאלנית קיצונית,הדוגלת למעשה בזכות השיבה,לפלסטינאים,(כן האמינו,) כל זאת בכדי לחזור בעזרתם ואיתם לשילטון. ישר-כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב, רוברטו ???
רופא,
03/04/05 11:54
|
את התרופה צריך לקחת כל יום !!! תראה מה קורה כשאתה שוכח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רועי שרון, התקשר לחדשות ערוץ 2
שאלות מצוינות,
03/04/05 09:45
|
ושאל - למה באמת הם ממשיכים להשתמש במינוח פעילי שלום לגבי אנשי שמאל אנטי-ציוניים עפ''י הגדרתם. מתפרעי השמאל האנטי-ציוני זה המינוח המדויק יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
צבועים - מי זה ''מערכת NRG ''???
מגיב,
ישראל,
03/04/05 09:40
|
רמה ירודה מאוד של כתיבה מגמתית. לא פלא שאף אחד כאן לא חתם בשמו/ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
What is lefto Facism
Historian,
03/04/05 09:39
|
Lefto Facism is supporting Arab despotic murderous regimes. Lefto Facism is supporting Arabs' plans for Middle East without Jews. Lefto Facism is supporting Arabs' denial of Israel's right to exist. Lefto Facism is calling Israel's defenders facists. Lefto Facism is high treason at time of war
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
5 כל כך נכון וכל כך עצוב...
ל"ת
העיתונות בפיגור,
''כלב שמירה'',
03/04/05 09:39
|
|
 |
4.
פיגועים
נוקם,
03/04/05 09:34
|
לפי התיקשורת הישראלית מי ששמת בפיגוע ''נהרג'' בפיגוע ולא נרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכבסת מילים
גבריאל אברמוב,
הרצליה,
03/04/05 11:49
|
1 רצח המוני של יהודים=פיגוע.רצח ערבים=טבח. 2.אדם שהורג אדם בכוונה תחילה=רוצח.מחבל,רוצח יהודים סידרתי=נשיא מדינת פלסטין,או אסיר מיסכן,שחי בבית הבראה בישראל ומתכנן את הרצח הבא.כשבכל מדינה נורמאלית היה נעלם. וכפי שאמר סטלין''חיסול אדם אחד=רצח.חיסול של מיליון בני אדם=סטטיסטיקה'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אבל למה לצפות???
shir,
jerusalem,
03/04/05 09:27
|
הבעיה שלנו, כציבור, היא שאנחנו רוצים להיות חלק מהמשחק. אם נפסיק להיות חלק ממנו, ולא נתייחס לכל פגיעה ורמיסה של כבודינו ושל האמת, אולי יפסיקו לייחס לנו את הדברים. אנחנו לא מוכרחים להשתתף במשחק!!! לפעמים צריך פשוט להתעלם ולא לתת לתקשורת יותר כח ממה שיש לה ממילא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תרגום לקוי של פסוקים
ע',
03/04/05 09:14
|
בסדרה ששודרה אמש בערוץ השני ''סופר סטאר'' בעניין הלוקים בתסמונת טורט, היה תרגום של פסוק שמישהו קרא בתפילת הדרך. התרגום היה שגוי: ''ויסעו (וישאו) ויהי חיתת (חיטת) אלוהים על הערים אשר סביבותיהם''.
אין זו הפעם הראשונה שמתרגמים פסוקים לא נכון. כלומר, מתרגמים על פי מה ששומעים. כנ''ל גם בסדרה רוויית הפסוקים ''לתפוס את השמיים''.
הגיע הזמן שהרשות השנייה תפקח על כך כראוי, שפסוקים יצוטטו כראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צנזורת תגובות
אלון,
03/04/05 09:09
|
מותו של העפיפון יוחנן פאולוס השני היה לצנינים בעיני חלק מאיתנו. בעיקר הציבור הדתי סולד מעבודה זרה מהלכת זו. עובדה זו לא יכלה להתבטא בתגובות הרבות שנשלחו לכתבה זו:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/916/071.html
כמעט כל התגובות הצוננות כלפי התפגרותו של האיש צונזרו, למעט בודדות שהצליחו איכשהו להסתנן.
הפסיקו להתייפייף ולהיות דיפלומטים טובים. השאירו זאת לפוליטיקאים.
אינכם עיתונות מחנכת, ואין סיבה שברגע שזה מגיע לאפיפיור - תתחילו לעשות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק !!!!
ניר,
03/04/05 12:00
|
מי ומה הוא לעומת הרמ''ן הרמב''צ קלחפ''ץ שליט''א זצ''ל בצ''ל הגאון עובדיה ??? אמנם לא היו לא ביטויים עדינים כמו ''תחת של עיזה'' וגם לא פסיקות גדולות וחשובות כגון: האם מותר או אסור לחטט באף בשבת...אבל בכל זאת אנחנו מכבדים אותו למרות שהוא לא סמכות עבורנו. הרי בשביל זה יש לנו את ה''גדולים שלנו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תחת של עיזה !!!!
ארץ נהדרת...,
03/04/05 11:56
|
מוטב שלא תגיב כי אתה עושה שירות רע למיגזר אליו אתה שייך... מצד שני, צעשה מה שאתה רוצה ואנחנו נמשיך להחליט איך יתנהלו השברים
הגב לתגובה זו
|
|