 |
32.
ספר יוחסין=ברק יפרוש
yeshurun,
04/04/05 14:23
|
כי הוא ישאר במיעוט. יוכח כי העם רוצה לשמר את שורשיו,ולא להיות מדינה חילונית ללא ערכיה התרבותיים. יוכח שרוב העם אוהב את יהדותו,ומאמין שיש לנו אב בשמים,עם כל זה שיש שלא שומרים מצוות. ואז ישאר ברק עם בוחרי שינויוהרוסים שיהוו יחד במקסימום 25 מנדטים. נוסיף עוד חמישה מנדטים,ובזה יחוסל בג''צ ויוקם בית משפט שטובת העם והמדינה לנגד עיניו ולא טובת עצמם לנגד אומות העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יש לי הרגשה שהשופט ברק פועל לפ
שירן,
04/04/05 09:40
|
יש לי הרגשה שהושפט ברק פועל יותר לפי האידיאולוגיה שלו ולא לפי הדרך שהוא צריך לפעול אם זה למשל שהוא אסר על חוקרי השבכ להפעיל לחץ פיזי מתון ממחבלים שיש להם ידע על פיגוע מי הוא חושה שהוא את הפוליטיקה שלו שישאיר בבית אם הוא לא מסוגל שיפרוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
פסיקת בג''ץ בעניין הגיור
חנה,
אי שם,
04/04/05 09:29
|
מדינת ישראל נועדה להיות ''מדינת היהודים'' אשר תתן מקלט לכל היהודים בעולם, כדי שלא יהוו בעתיד מטרה חסרת מגן לרדיפות שונאינו.
החלטת בג''ץ תאפשר לכל זר לבוא לארצנו, ולבסוף נהפוך בה למיעוט נרדף, כפי שהיינו ערב השואה.
השופטים מצאו דרך קלה להשתלט על המדינה תוך עקיפת הדמוקרטיה.
אני מצטרפת למסקנתו של הרב פורוש לא ממניעים דתיים, כי אם ממניעים לאומיים-יהודיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יש לפטר את כל שופטי העליון
אבי,
פתח תקווה,
04/04/05 09:12
|
יש לפטר את כל שופטי בית המשפט העליון ברק הוכיח שוב ושוב כי אין הוא מייצג אלא את עצמו ומחנה אחד בעם שנבנה משנאת חינם ורדיפת החרדים והחלשים במדינה. יש להעביר את בחירת השופטים לבחירת העם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הפרידו את החרדים מהארנק הלאומי
מבין,
04/04/05 07:41
|
סוף סוף פתרון, או לפחות תחילתו. החרדים לא מכירים ברשימות משרד הפנים לגבי יהדותם של הרשומים ויקימו מאגר עצמאי ''ספר יוחסין'' כלשונם. רעיון מצויין, רק שלא יבקשו מהמדינה לממן אותו. מכאן רצוי שיעברו הלאה ולא יכירו במערכת החינוך החילונית ויקימו מערכת עצמאית. רגע הם כבר עשו זאת, אבל על חשבוננו! למה? החינוך שלנו טרף וכספנו כשר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה באמת?להפריד אותי ממס הכנסה?
לב לביב דוס,
העשיר בארץ,
04/04/05 08:58
|
מדוע לחרדים לא מגיע תיקצוב חינוך ילדיהם? רק בגלל קבוצה קטנה ביניהם שלומדת תורת ישראל ומכניסה רבבות דולרים מידי חודש מחו''ל..ובנוסף אני מאולץ לממן חינוך חילוני אלים ורצחני בקריסה מוחלטת ואשר מממלא בתי סוהר מפוצצים על חשבוני ועל חשבון כל משלם מיסים חרדי ...גם לשנאה דרוש הגיון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
I wormly agree
ל"ת
AMR,
04/04/05 04:19
|
|
 |
26.
יאללה לארגן הפגנה נגד בג''ץ
אני עם פורוש,
03/04/05 23:37
|
|
 |
25.
מה פורוש עשה בשביל במדינה?
ל"ת
פורוש טפיל,
03/04/05 22:50
|
|
 |
פורוש יותר ציוני ממך
ישראל סגל,
03/04/05 23:36
|
המשפחה שלו כבר כמה דורות בארץ וביניהם רבים שנלחמו במלחמות ישראל. נמאס כבר מהאנטישמיות החילונית הנבערת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שהחילונים יתפוצצו.......
יוסי חרדי גאה.,
סביון החרדית,
03/04/05 21:38
|
בעוד 20 שנה יש רוב דתי מסורתי במדינה כל החילונים לקום ולברוח... אנחנו לא מפחדים ממכם.אנחנו ננצח . אבל אנחנו נהיה שונים מכם אצלינו לא תהיה כפיה דתית,כמו שאתם עושים כפיה חילונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה אחים שלך טיפש !
ל"ת
משה רמת גן,
04/04/05 11:49
|
|
 |
23.
יאללה פנקסים!
טל,
ירושלים,
03/04/05 21:01
|
כך אוכל לוודא, שאף אחד מילדי לא יתחתן עם מישהו שנושא את המטען הגנטי של פורוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
פרוש, כשאפשר היה לשנות את החוק
דניאל,
איש חמודות,
03/04/05 20:58
|
אתם אשמים וזו צביעות לבכות עכשיו. כשאפשר היה לשנות את חוק מיהו יהודי, כפי שדרש הרבי, גיור כהלכה, אתם לא שמעתם אלא לקחתם שלמונים עבור ה''איירער ישיבות און כוללים'' והשכחתם מלבכם את שארית עם ישראל.
גם עכשיו שניתם והשתרשתם בחטא. לקחתם 290 מיליון שקל והפקרתם את ארץ ישראל ואחיכם שבשדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
להעיף את ברק המושחת
ל"ת
ישראלי,
03/04/05 20:08
|
|
 |
20.
לא רוצה להיות ברשימה
קלוד,
בריסל,
03/04/05 19:30
|
אינני בא לטעון שהמערכת המשפטית בארץ היא טלית שכולה תכלת. אבל מר פןרןש, למרות שנולדתי להורים יהודיים ולמרות שעשו לי ברית מילה ועליתי לתורה בבר המצוה שלי ולמרות שאני בהחלט נחשב כשבאים לספור מניין, אבקש ממך מר פורוש לא לכלול אותי ברשימה שלך תודה מראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
פרוש מדבר אל הציבור שלו
אזרח,
03/04/05 19:11
|
|
 |
18.
מצפצף על בגץ סייען הדיקטטורה
ל"ת
להיות עם חופשי,
03/04/05 18:51
|
|
 |
17.
ההבדל בין ברק לבין פרוש הוא
ג,
ירושלים,
03/04/05 18:37
|
שפרוש עד היום, משך 57 שנים, כפה דעתו של המיעוט על הרוב. קם יום אחד, אחרי שנים ארוכות (מדי) של סבל של הרוב הדומם, ואמר: ''די''! אני מסכימה לחלוטין לספרי היוחסין. שיעשו לעצמם ספרי יוחסין משלהם (שכבר קיימים בכל מקרה, אם למישהו יש ספק בכך), וכל מי שרוצה לקחת בהם חלק - מוזמן. מי שלא - יוכל להמשיך לחיות את חייו ללא הפרעה. זהו הפתרון הרצוי במדינה דמוקרטית, שתאפשר לכל אחד לחיות כפי ראות עיניו. מה שמפריע לפרוש, הוא שעתה לא יוכל לכפות יותר את דעתו על אנשים שאינם מאמינים באמונתו הארכאית. מה לעשות, הגיע הזמן לבטל את הכפייה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מי שמנסה לכפות פה זה אתה
אבי,
03/04/05 18:25
|
אנחנו לא מאמינים בטהרנות שלך, לא בצדקנות שלך ולא במוסר שלך. דאג לאנשיך ועל תנסה לכפות עלינו את סגנון חייך ואמונותיך. לנו נקודת מבט אחרת, רחבה, שקולה, מוסרית ואחראית ולא פחות יהודית משלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פעם ראשונה מסקים עם פורוש
אנטישסניק רוסי,
03/04/05 18:08
|
בג''ץ ברשות ברק זה הגורם ההורס העיקרי של המדינה. מטרתו היא להפוך את המדינה לעוד מדינה אחת ''של כל אזרחיה'' ולמחוק כל סימן יהודי ממנה ומתולדות העם. אני לא מסקים עם פורוש ב99.99%, מעצבן אותי סחטנות של חרדים וזה שהם לא עובדים ולא משרתים, אבל זה איבה בתוך המשפחה, עם כל המחלוקת אני לא שוכח שפורוש וחרדים הם אחים שלי למרות שאני לא מבין אותם כל כך ולא כל כך אוהבים, אבל פה משהו אחר, ברק זה מישהו שחושב על עצמו כאישיות עליונה, ''אלוקית'' ש''הכל שפיט'' על ידה ומותר לה לכפות לנו ה כ ל ויש לו באמת (ולא לחרדים) כלים לזה ואין כלים להתגונן ממנו את העתיד שלי ושל ילדיי והוא באמת הורס את החברה עם החלטות שנוגדות לא רק לתורה, לציונות אלא גם להגיון פשוט. זה הסכנה האמיתית. זה מזכיר לי ימים האפלים של חיותי בברית המועצות שכל יום היו נולדים החלטות מטופשות שהייתי חייב לכבדם. זה לא עיניין של בית משפט לקבוע מי הוא יהודי. זה לא עיניין של בית משפט לקבוע נוהלי הלחימה בשטחים. זה לא עיניין של בית משפט להכתיב לחברה מה זה משפחה ומי מרכיב אותה. ועוד הרבה דברים הם לא עיניינם של בית משפט. אבל כל זה לפי ההגיון שלא כל כך עובד במדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן
לוי,
ירושלים,
03/04/05 23:32
|
אני מסכים איתו. ברק צריך היה להיות מסולק מכס המשפט כבר מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרוב פרופגנדה התעורת?
לא אנלפבית,
03/04/05 19:48
|
בג''ץ ביקש, לא ביקש, התחנן בפני הכנסת במהלך שש שנים שתחסוך לו את הצורך לפסוק ושתחוקק. כי בג''ץ חשב - כמוך כנראה - שראוי שהכנסת תחליט. אבל היא לא. והיות שגיור רפורמי וקונסרבטיבי מחו''ל מוכר בארץ, לא ראה בית המשפט שום יסוד להבחין בין מי שנסע מכאן לחו''ל להתגייר, ומי שממילא נמצא בחו''ל. ובצדק. זו הבחנה אידיוטית. אז תפסיק לצרוח. חמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רק בישראל
דוד,
ירושלים,
03/04/05 17:59
|
קשה להאמין שיש עוד בית משפט בעולם שפסקי הדין ידועים מראש רוב שופטים דתיים פסק דין שונה רוב השופטים שמאלניים מינוי שופטים
על פי קירבה ויחסים מינויים לפי גיל מה זה שוק למה ששופטים לא יפרשו בגיל 65
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פתאום אכפת לפורוש מה אומר בג''ץ
יוסף,
בית חורון,
03/04/05 17:51
|
לצבא אינם הולכים, להתחתן הם מתחתנים בינם לבין עצמם, את כל מי שאינו נוהג כמותם הם מכנים גוי, בהמה וכו' - ופתאום הם זועקים חמס. הם הצבועים שעושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים איכפת להם מערבים.
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
03/04/05 18:19
|
ליהודים יכפת מהיהודים. פורוש הוא יהודי - דואג לעם היהודי. אתה שמאלן/גוי - דואג לערבים ולעומות העולם, היהדות זרה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה התינוק עם התגובה המותנית
ל"ת
או ערבי,
או גוי,
03/04/05 20:34
|
|
 |
12.
שינוי דת ב''קפיצה'' עוזרת עובדה:
באמצע,
קפיצה,
03/04/05 17:44
|
פעם משה ואברהם ראו שהכנסיה מפרסמת שמי שמתנצר בקפיצה מקבל סכום הגון, החליטו השנים לנצל את ההזדמנות העסקית והלכו אל הכומר, נכנס משה ראשון ויצא אחרי חמש דקות כשבידיו מעטפה שמנה... ראה אברהם את המעטפה ושאל אותו : נו, משה, כמה קיבלת? ענה לו משה : אתם היהודים... רק על כסף אתם חושבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
פורוש צודק לגמרי!
ל"ת
חילוני,
03/04/05 17:39
|
|
 |
10.
אף אחד כאן לא קרא את פסק הדין
סקרן,
ירושלים,
03/04/05 17:36
|
גם לא פרוש, אבל אין לאף אחד בעיה למתוח ביקורת. פסק הדין ניתן דווקא מתוך נקודת המוצא שבית המשפט אינו מכריע ''מיהו יהודי''. אבל מה, יש חוק במדינה, שקוראים לו חוק השבות, ושנותן זכויות אזרחות מיידיות ליהודים. ומי קובע ''מיהו יהודי'' הזכאי על פי החוק? רק בית המשפט, שתפקידו לפרש חוקים. ולכן, בית המשפט מצהיר במפורש שכל פסיקתו נוגעת לזכות לאזרחות לפי חוק השבות (שאותה ממילא מקבלים נוצרים גמורים על פי שושלת יוחסין מפוקפקת), ולא לשום דבר אחר. הרבנות תוכל להמשיך ולהתעלל במתגיירים האלה, לטעון שאינם יהודים ולא לתת להם להתחתן. אם לא רוצים שבית המשפט יפסוק בשאלות כאלה, בבקשה שהכנסת לא תחוקק חוקים הדורשים פרשנות לשאלה ''מיהו יהודי'', או שתתכבד ותחליט הכנסת בעצמה בשאלות האלה - מהן גם היא בורחת כמו מאש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
BAGATZ IS A NATINAL DISASTER
alon,
03/04/05 17:26
|
BAGATZ IS DESTROYING ISRAELS INTEGRITY, SECURITY, AND ISRAELS PURPOSE TO BE A SAFE HAVEN FOR JEWS. BARAK SHOULD BE REMOVED AND PUT IN HIS RIGHT PLACE. THE ''POWER'' SEEMS TO HAVE GOTRTEN TO HIS HEAD.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא עילג! תלמד לכתוב!
ל"ת
א. קור,
03/04/05 17:39
|
|
 |
WHAT IS ''YA''? ANONE
ALON,
03/04/05 19:54
|
IS IT A HEBREW TERM'' OR IS IT ''YA ARAS GO TO SCHOOL'' KIND OF THING AND LEARN SOMETHING.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
פורוש לא יודע על מה הוא מדבר
עידן,
חיפה,
03/04/05 17:23
|
כשהב פורוש יעשה אפילו עשירית ממה שברק עשה כדי שתהיה כאן מדינה שאפשר לחיות בה, אז אולי תהיה לו זכות דיבור. חוץ מלנסות לשים יד על כמה שיותר כסף בשביל הציבור שלו הוא לא תרם כלום בתפקידו. השופט ברק לעומתו יצר את המערכת האחרונה בישראל שעובדת כמו שצריך, ועם התגובות כמו שהיו כאן עד עכשיו, אני מפחד לחשוב לאן נגיע כשברק לא יהיה. מעבר לכך, בג''צ ניסה להמנע מלדון בכך, ומשהמחוקק, הרבנות, ושאר מריעין בישין לא הצליחו להפסיק להתעמר בבני אדם אז כבר לא נשארה ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סוף סוף מסכים עם החרדים
ל"ת
חילוני,
03/04/05 17:18
|
|
 |
6.
ברק אנטי ישראלי ולא אנטי יהודי
משה,
תל אביב,
03/04/05 17:12
|
בג''ץ בראשות ברק הרס את ביטחון המדינה החל מדעתו נגד גירוש מחבלי החמס ובהמשך פסיקתו נגד שימוש בלחץ פיזי מתון אפילו נגד פצצות מתקתקות ובהמשך מניעת בנייתה של גדר ההפרדה בתואי המומלץ ע''י גורמי הביטחון ולא לשכוח שאת כביש 443 בג''ץ בראשות ברק הוציא אל מחוץ לגדר וההרוגים שיהיו שם הם על מצפונו (אם יש לו דבר כזה ביחס ליהודים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Moshe
Larry,
03/04/05 18:02
|
He is both, and in your last sentence you state it - his matzpun in relation to Yehudim. The High Court is anti-Zionist in its heart of hearts, and Israel's people allow this to go ahead.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר צודק מצודק
חיים,
חולון,
03/04/05 17:28
|
אני מזמן בטוח שאהרן ברק משחיל מפעם לפעם פסיקה אנטי חרדית בשביל שהדתיים יצעקו ואז הוא מופיע כמגן החילוניים ובהזדמנות זו כופה עלינו את דעותיה של שולמית אלוני בנושאים הביטחונים ואנחנו נשתוק , אדון פרוש תבין שאתה רק עושה לו טוב כשאתה תוקף אותו ועוזר לו לבנות תדמית כאילו שרק אתה יריבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תפסיקו לאיים
דן פלד,
רמת השרון,
03/04/05 17:07
|
ממילא העם מפולג ורבים קצו ברודנות החרדית.ראו כמה מתחתנים בקפריסין כמה קונים בטיב טעם וכמה קונים בשבת. ממילא הם אינם מתחתנים אפילו עם חוזרים בתשובה אז שיעשו לעצמם ספרי יוחסין ויעזבו אותנו בשקט. חילוני חרד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LOOK HOW MANY DO NOT
ALON,
03/04/05 17:37
|
AS SURPRISING AS IT IS EVEN THE MAJORITY OF THE ''HILONIM'' THAT I HAVE MET DO NOT EAT PORK, LIKE TO KEEP THE SABAT, ETC. THE ALEYHUM THE SMALL IS COMMITING AGAINST THE JEWISH RELIGION AND ITS PRINCIPALS WILL COME BACK TO HUNT US AND WE SEE THE BEGINING OF IT IN STATEMENTS THAT SHOW RACISM TOWARD ORTODOX JEWS, SOME OF US IN ISRAEL ARE BECOMMING NAZI LIKE. LETS PUT EVERYTHING IN PROPORTION AND REALIZE THAT WITH OUT JEWDAISM ISRAEL DOES NOT HAVE A PURPOSE NOR A REASON TO EXIST. THE RABBIS INSTEAD OF TRYING TO FORCE RELIGION DOWN PEOPLES THROATS NEED TO CHANGE THEIR TACTICS AND LEARN FROM THEIR CHRISTIAN COUNTERPARTS WHO BRING PEOPLE INTO THE RELIGION WITH LOVE NOT WITH FORCE. WHEN THEY DO THAT THEY MIGHT SEE A DIFFERENCE IN PEOPLES ATTITUDES FROR THE BETTER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Christianity is Less Demanding
Shish Kebab,
03/04/05 17:51
|
How can one even compare between the two
Christianity is relatively an easy religion whereas Judaism is an impossible religon
Ortodox Judaism is a fallacy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
change of attitude
alon,
04/04/05 09:14
|
that what is needed. they need to ease up on the monopoly they have created over religion in the state of israel. they need to be more understanding to the needs of the people. to a degree religious practices changed over time, maybe its time for another little change.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בית המשפט העליון אינו מאוזן
חיים,
03/04/05 17:01
|
עם פרישתו של השופט אנגלרד פרש אחרון שומרי המצוות בביהמ''ש העליון ואין מי שיעמוד בפרץ. מתי ברק כבר הולך הביתה? הבעיה שמחליפתו היא לא פחות כוחנית ממנו ולא ממנה ניוושע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
פורוש - אני מבין מה שאתה אומר
זהבי עצבני,
03/04/05 16:58
|
...אבל זה נשמע לי כמו:
אוי אוי אוי! השופטים האלו לא אוהבים אותי! אני נורא מסכן ואומללללל איזה בעסה לי בחיים! אולי אני אתחתן עם עיזה עיוורת ואברח מהארץ....
יאללה יאללה יא בכיינים - זו מדינת כל אזרחיה ולא מדינת ''אמא של פורוש''!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דביל מה לעשות יש גם כמוך
דני,
04/04/05 09:38
|
עוד אפס שנכנס בשם של בן אדם אפס זו לא מדינת כל תושביה זו מדינת ישראל של עם ישראל טיפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחחחחחחח.... גדול! :-)
ל"ת
מצחיק לאללה!,
03/04/05 17:16
|
|
 |
2.
מאין העוז והאומץ לשופטי בג''ץ -
יהודי אותנטי,
ארץ ישראל,
03/04/05 16:52
|
להחליט בנושא שינם מבינים ואין להם ידע בו ??? חוצפה ממדרגה ראשונה !למה הדבר דומה ?לפנות לאפיפיור בענייני נישואין וגיטין .בקיצור ,נושאים הלכתיים גרידא צריכים להדיין רק ע''י רבנים המוסמכים לכך ולא ע''י שופטים חילוניים שאחרי הפסק הולכים לאכול שרימפס וחזיר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן מאין יש לך חוצפה
לא פחות אוטנטי,
מרכז,
03/04/05 17:27
|
סליחה על הבורות, אבל מה עושה אותך יותר אוטנטי ממני. אני חי כאן למעלה מחמישים שנה, בן למשפחה שכולה שמרביתה נספתה עוד לפני קום המדינה בשואה. אני עצמי נכה צהל אחרי 3 פציעות במהלך השירות, ועדיין משרת במילואים בהתנדבות. אוהב את המדינה שבה אנחנו חיים, שומר חוק ואוהב גם שרימפס (חזיר פחות). למה להכנס לי לצלחת, ולאורך החיים אותו אני מעדיף לחיות. אני אישית מוכן להלחם עד חורמה בכדי להגן על זכויותייך לחיות את חייך על פי אמות המידה שתחליט אתה. בביתך, בשכונתך, בעירך. למה אתה צריך להכתיב לי איך לחיות מה לאכול. מדוע עלי להתייצב בפני בית דין רבני אם אינני מכיר בחוקיו והילכותיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
because this is a jewish state
ל"ת
jewish,
jewish state,
03/04/05 19:48
|
|
 |
חוק השבות הוא חוק מדינה
ליהודי אוטנטי,
03/04/05 17:19
|
הקביעה של הבג''ץ לא קשורה להלכה. היא קשורה לחוק השבות אשר חוקק על ידי כנסת ישראל ולא קשור להלכה. זה התפקיד של הבג''ץ לדון בחוקים שחוקקו בכנסת. אם אתם רוצים שלא ידונו בנושאים אלה, עליכם לדרוש הפרדה בין דת והלכה לחוקי המדינה. זה פוגע גם בדת וגם באזרחי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GIYUR IS NOT HALACHA ???
not halacha?,
israel,
03/04/05 19:53
|
YOU ARE SO STUPID ,DO YOU HEAR WHAT YOU SAY ?GIYUR BELONGS TO WHAT ?WHO IS THE MUSMACH TO DEAL WITH IT ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מסכים עם פרוש
חילוני,
03/04/05 16:46
|
תוסיפו רק את העובדה שמדובר בשופט מושחת (קומבינות למינוי שופטים - כולל אשתו, סטאז' של בנו בבית המשפט העליון ועוד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים לביקורת של פורוש
ל"ת
אברהם בן משה,
חלמיש,
03/04/05 17:16
|
|
 |
צודק ב100%
ל"ת
לאן הגענו??,
03/04/05 17:11
|
|
 |
אני לא מסכים עם פורוש
אזרח-מודאג,
03/04/05 16:57
|
לכנות את ברק מושחת זה כמו לכנות את עובדיה הרב שרב עם כולם שוחר שלום
הגב לתגובה זו
|
|