 |
24.
טעות בחדשות -הכנסו
שמואל,
פתח תקוה,
15/04/05 14:07
|
בחדשות של שעה 14:00 ביום שישי 15 באפריל מישהו מהשיווק של שרפ הצליח למכור לעורך שהם הראשונים להמציא מקרר שאפשר להשתמש בו בשבת. אבל החלק המענין הוא ההסבר שסופק בחדשות ציטוט: ''המנוע מפסיק את פעולתו כאשר פותחים את הדלת'' מישהו יודע שם הלכות שבת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עוד שאליה לתקשורת העוינת
א.מ.ז,
למה כזה שורה,
13/04/05 14:03
|
והפעם כן כן!!! מעריב : האם הסיבה שזרקו את מאיר עוזיאל לאחר שכתב במשך 30 שנה זה בגלל דעותיו הימניות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הגזמתם
אברום,
12/04/05 12:34
|
המדור הזה מטפח בקוראים קורבניות ופרנויה בסגנון העולם כולו נגדנו.
צאו מזה לטובתכם. לא בריא, העניין הזה של אכלו לי שתו לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ימניים\שמאלנים - כנסו
שי,
11/04/05 11:23
|
כולכם מפספסים את הנקודה: הטור נכתב בקביעות בידי עיתונאים בעלי השקפת עולם שמאלנית\מרכז המבליטים בעזרת הטור (ובייחוד התגובות לטור) ת בכיינות הימין לגבי התייחסות ה''תשקורת''!!!
הטיעונים הרדודים והברורים מאליו, ובמיוחד העובדה שאין איש חתום על הטור (דבר שלא ייעשה בעיתונאות) מוכיחים את הדברים חד משמעית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
א. עלוב כרגיל; ב. שקוף
בלי קבלה,
11/04/05 08:22
|
1. מה לעשות - מילשטיין שנוי במחלוקת - הוא לא חבר סגל באף אוניברסיטה, הלשון הבוטה בה הוא משתמש בספריו ובמאמריו אינה עומדת בסטנדרטים האקדמיים המקובלים והוא נתבע על תוכן ספריו. בעולם שלי (המשתרע גם מחוץ לגבולות יצהר מערב מערב) קוראים לזה ''שנוי במחלוקת''. 2. ב. מיכאל באמת כותב לא יפה, ממש כמו אורי אליצור שמשתלח בכל מי שמשמאלו (מיעוט סהרורי של 90%) - שניהם כותבים באותו מוסף. קוראים לזה פלורליזם. 3. נא נמקו. מאיפה הקביעה הנחרצת. 4. האינטרס הוא של כו-לם, גם של הימין שרוצה להטיל את חיתיתו על הציבור (אלא אם כן השמאל האנטי ציוני חסם אתמול את איילון). 5. שוב - מניין הקביעה הנחרצת בעניין לוצאטי ? סימנתם מטרה ויריתם. וחוץ מזה - זו באמת תופעה חריגה. לבד מהרבי מלובביץ (אם וככל שמת...) לא מוכרת תופעה כזו ביהדות. אבל אני מניח שלכם כ''יהודים'' בכלל קשה להבין אבל על מוות של גוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
למי שלא הבין - הזבל
חיים,
גבעתיים,
11/04/05 00:56
|
|
 |
18.
מיעוט יהודי נרדף
בוננזה,
10/04/05 23:40
|
מדינת ישראל הופכת יותר ויותר למדינה שהעם היהודי הוא רק מיעוט בה. הרוב מורכב מערבים ומאנטישמים . הגיע הזמן שהמיעוט היהודי יצא בקריאה לארגונים כגון הליגה כנגד השמצה ע''מ להעמיד לדין אנשים כגון אלה המתוארים בכתה ואשר ידאגו שאימרות כגון ''זבל ישראלי'' יזכו את אומריהם במאסר ממושך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פוקסמן מהליגה נגד השמצה תומך
חמלינצקי,
11/04/05 02:22
|
|
 |
17.
לוצאטוי-בדיחה, מוטציה תקשורתית
ל"ת
כרמלה,
10/04/05 23:35
|
|
 |
16.
לגבי הערה 4
תמימים,
10/04/05 23:07
|
מישהו העלה את השאלה האם הארגון הוא לא כמו ארגון ''איל''- להזכירכם פרובוקציה של השב''כ תמהני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ב.מיכאל חצה מזמן את הקווים !!
ענת,
10/04/05 21:44
|
כולו ביב ושופכין , כל שבוע מקיא את זוהמתו על המתנחלים.... בושה לעיתון כידיעות אחרונות..... המחזיק ''עיתונאי'' מהסוג הירוד הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תשובה לשאלה 4
שגיא,
תל אביב,
10/04/05 18:09
|
והתשובה היא שאם מישהו מהשבכ או מהתקשורת היה מציג את יגאל עמיר כאיום, לפני רצח רבין, היו כולם כמובן צוחקים על עובדת היות יגאל ואחיו ''צמד קיקיונים המונים פחות משלושה אנשים'' הזויים, שוגים בחלומות ואינם מהווים שום איום פוטנציאלי. המציאות כמובן הוכיחה אחרת. לא צריך יותר מגפרור אחד ליד חבית דלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
קירשנבאום ולונדון
יעקב,
חיפה,
10/04/05 17:23
|
נתקלתי בטעות בתכנית של הצמד הנ''ל, והשתדלתי להבין מה הם מפטפטים שם, צר לי שמחוץ ללונדון שנראה כמדושן עונג מעצמו, לא הבנתי כלום, אולי קצת השמצות על מאן דהוא תורן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה ל-''NRG יהדות'' וליהדות?
אסי,
10/04/05 16:55
|
|
 |
11.
ממתי NRG יהדות הפך ל...
אורן,
10/04/05 16:48
|
NRG לאומנות/ימניות קיצונית.
למה ביהדות לא כותבים על יהדות?
למה יש ערוץ שלם באתר חדשות שמוקדש לפלג זה או אחר באופן מובהק? ולמה לעזאזל הימין הקיצוני מקבל דווקא את הבמה שלו על חשבון יהדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איך שהגמל לא רואה את דבשתו
ניילוץ,
חדרה,
10/04/05 14:37
|
אם לא הייתם -היה צריך להמציא אותכם עם השאלות המתחסדות וגילגולי העיינים שלכם.
אז תפתחו עיינים, תרימו רגליים ותחזרו הביתה ואז מובטח לכם שלא תצטרכו לשאול שאלות מביכות וצבועות כפי ששאלתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לא הבנתי מה הבעיה עם זבל בדרום
עיתונאי פלוני,
תל אביב,
10/04/05 12:12
|
לא הבנתי מה הבעיה - לא עם המשפט המקורי של ב. מיכאל ב''ידיעות'' (שהוא פולו אפ לסיפור ב''הארץ''), וגם לא למשפט כמו ''כבר עשרות שנים קולט הנגב את הזבל של תל אביב''. בעצם, זה די נכון, כשמדובר בשפכים מסוכנים. בשביל לחשוף את זה - יש עיתונות. עם לישראלים / לתלאביבים יש חיבה לזבל, הם מוזמנים לשים אותו באדנית במרפסת של עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה עניין פרסום המזבלה בשטחים
ע''ש,
תל אביב,
10/04/05 11:45
|
ליהדות? מעניין שמה מרגיז את ''היהודים'' הוא פרסום העניין ולא חס וחלילה זיהום ארץ ישראל ועושק הגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ללא פנייה ישירה אליהם זה סתם
היה טוב,
10/04/05 11:10
|
סתם ביקורת ללא תחתית. התקשורת יכולה לספק מאה שאלות בשבוע. אתם לא מסוגלים להרים שיחת טלפון לאף מהדורה וגם לקבל תשובות. יא עצלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה בדיוק הנקודה של המאמר הזה?
גיא,
10/04/05 10:56
|
להתלונן עד כמה שכולם שונאים את החרדים? כי אם זה לא נועד בשביל להתבכיין,אני לא מוצא שום מטרה אחרת לדבר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקורת התקשורת
אלי,
10/04/05 16:18
|
|
 |
תעשה לי טובה,
גיא,
11/04/05 09:31
|
אתה מדבר כאילו כל מה שרשום פה באמת נרשם כביקורת לגיטימית. ב-כ-י-י-נ-ו-ת! זה כל מה שזה,בכיינות כמו ילד בן 5. ''שונאים אותי,רודפים אותי,מקללים אותי,למה? למה אמא?'' מאמר פתטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיינות
די כבר!!,
10/04/05 11:43
|
נמאס כבר מהבכיינות שלכם. אתם עושים מאמצי על כדי ליצור קרע, כדי להפריד את עצמכם מהרוב החיילוני ואח''כ אתם באים בטענות ומתבכיינים על דברים שיצרתם במו ידכם
נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שלכם''? אני לא מבין,אתה חושב
גיא,
10/04/05 16:12
|
שאני רוצה את ההתבכיינות הזאת? שאני בצד של המתנחלים? תעשה טובה,או שתכתוב למי זה מופנה,או שאל תגיד ''שלכם'' כשאתה מגיב אליי,כאילו אני חלק מהמתנחלים. הבנת הנקרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תשובות פרובוקטיביות לשאלות
הראל דובדבני,
אמסטרדם,
10/04/05 10:54
|
לגבי אורי מילשטיין, הוא דווקא לא שנוי במחלוקת כי הוא ההיסטוריון הפרטי של שרון בדיוק כמו שאורי דן מאז ומעולם ואלי לנדאו בזמנו, היו כתבלביו הפרטיים של שרון. לגבי סעיף 2, מה לעשות? עם עובדות לא מתווכחים! לגבי סעיף 3, מה זאת אומרת לפלשתינים אין מה לעשות שם? אולי הזבל מסעיף 2 לא אמור להיות שם? לגבי סעיף 4, עיין ערך סעיף 2 שוב, לא משנה אם אלו בודדים או אלפים, צריך למגרם כשהם עוד קטנים. ולבסוף סעיף 5. אתה צודק, אין לזלזל בשום פנים ואופן במנהיגים דתיים משום דת שהיא כי הם שורש הרע, המסית, הפוגע, מלהיב ההמונים והסם האולטימטיבי לרפי השכל, ובגלל מנהיגים דתיים מתקיים סעיף 2.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מרנין
דני,
10/04/05 13:51
|
|
 |
4.
סתם המשך של מלחמת תרבות.
שמואל אופן,
עפרה,
10/04/05 10:47
|
המאבק בין פורקי כל עול יהודי דתי החל בעליה הראשונה, במאה התשע עשרה. מאבק זה מלווה אותנו למעלה ממאה שנה. הוא לא תם, להפך.
ההתנתקות ותומכיה מן האגף האופוזיציוני, ממשיכים ביתר עוז את המאבק הזה. הם מוכנים להעלים עין מכל מעשה שעד עתה ''זעזע'' אותם. העיקר לפגוע בדתיים או בלאומיים. הם רוצים להטמע בעולם האוניברסלי הנוצרי (או חסר הדת), ולא מאפשרים להם.
הם מסוכנים מאוד. לא יהססו לשלוף נשק חם כנגד אחיהם. הם לא רוצים קשר עם משפחתם הדתית/מפגרת. לא נמנעו מכך בעיצומה של מלחמת העצמאות. האינטיפדה קטנה עליהם.
עתה כאשר תבוסתם התרבותית נראית לעין, הם יהיו מסוכנים שבעתיים.
חובה על כל הצדדים להשאיר את המאבק במסגרת תרבותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
NRG מציג דתי=מתנחל
עץ ג',
10/04/05 10:45
|
האם שאלות על יהדות צריכות להיות בעלות קישור פוליטי מדיני? זו נראת לי צרות אופקים ומניפולציה פופוליסטית קטנה בכדי לגזור קופון דרך הציבור הימני. אין שום בעיה לשמש ככלב שמירה ואופוזיציה למנגנוני תקשורת אבל למה לקלקל ככה דת יפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אבל
דתי=מתנחל,
קרית ארבע,
10/04/05 14:49
|
אני מסכים איתך, אבל זו הנקודה היחידה באתר שנותנים לימני להתבטא. עד כדי כך זה כואב לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חלש השבוע
דני,
10/04/05 10:24
|
|
 |
נכון
ל"ת
בדרך כלל,
השאלות,
10/04/05 15:07
|
|
 |
1.
שאלה ליהדות העוינת
רעם,
ת''א,
10/04/05 10:23
|
מדוע אני צריך לסבול מהעובדה שיהודים דתיים ימניים (הלאומנות מזוהה מזמן עם הדת) חוסמים צרי תנועה ראשיים בת''א, בבוקרו של יום העבודה העמוס ביותר, משל היו מפגינים פלסטיניים במרכז עזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשיב לך בשאלה
דוד,
ת''א,
10/04/05 10:57
|
ומדוע אני צריך לסבול מחסימות צמתים של סטודנטים/עובדי מפעל שנסגר/מצעד הגאווה וכו' וכו'?
בכל פעם שחוסמים צומת בשל מחאה זו או אחרת אתה מתרעם בצורה כזו, או דווקא בגלל שהחוסמים הם ''יהודים דתיים ימניים''?
חוץ מזה, אם על 10 דקות עיכוב בדרך לעבודה אתה מתרגז כל כך - מה יגידו מי שנזרקים מבתיהם תוך סתימת-פיות ודה-לגיטימציה כמו שרק במשטרים אפלים אפשר למצוא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רק 10 דקות בושה או לא
hmm,
10/04/05 13:51
|
אני היו תקופות אותם אני זוכר שעה במחסום בגלל ערבים שרוצים לעשות פיגוע.אז מצטער על האי נעימות אבל מה אתה תעשה שיבואו להוציא אותך מהבית בשביל מי שהרג סליחה רצח את משפחתך הרי בנוסף רוב הסיכויים שאותו הערבי ירקוד על קבר אחי . אז אם מפריע לך 10 ד' אז בבקשה תקנה חיים וסדר ערכים זה בא במבצע .
הגב לתגובה זו
|
|