 |
82.
פורעי החוק הגדולים - המשטרה!
ל"ת
יהודי,
27/04/05 04:36
|
|
 |
81.
דיקטטורה שרונית
שולי,
נהלל,
14/04/05 00:24
|
פועלי הנמלים לא חיכו לשום הרשאות משטרה וממשלה.התמורה של שרון לנזקי המליארדים שלהם-מאה אלף לכל פועל והעלאת תנאים מפליגה.פתאום מתישבי יש''ע אסור להם לזוז בלי אישור המשטרה-המנהל אריק?מה,אנחנו בבי''ס או במלחמה על החיים של כולנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מתי תתחילו לשמור על החוק?
נמאס,
13/04/05 14:21
|
אני יודע שאתם לא רגילים, אבל באמת הגיע הזמן שהמשטרה תתיחס להפרות חוק של המתנחלים כמו להפרות חוק של כל אזרח אחר. הצדקנות שלכם והביריונות שלכם, ובמיוחד הסלקטיביות בה אתם מתיחסים לכיבוד החוק - מכבדים רק כאשר מתאים לכם, נמאסו על הרוב השפוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק הימין עובר על החוק?!
אני,
13/04/05 15:42
|
להזכיר לך שלא רק המתנחלים מתייחסים לחוק אלא מתי שרוצים אלא גם שר הפנים בכבודו ובעצמו אמר שהוא לא הולך לאכוף את חוק החמץ. להזכירך השר הוא אופיר פינס ממפלגת העבודה! וזה רק הדוגמא הבולטת אבל יש עוד הרבה דוגמאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
!!!
1,
מרכז,
13/04/05 14:03
|
''לא ניתן לקיים פעולות מחאה נרחבות ללא אישור'' =חוסר דמוקרטיה משווע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הם מפחדים!!!
חילוני ציוני,
י-ם,
13/04/05 13:29
|
השמאל הישן והחדש פשוט מפחד. הוא ישתמש במשטרה ובצבא שנועדו לגמרי למטרות אחרות בכדי לסתום פיות אך זה לא יעזור לו. אנחנו פה כדי להישאר, בניגוד אליכם. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים פה, נולדים לנו פה ילדים ואנחנו נישאר עוד הרבה שנים לאחר שהמושג שמאלנים ייעלם מן העולם. תמשיכו לנבוח, אולי זה מה שיעזור לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
כשאני קורא את תגובותיכם, אני
אבי,
גם בחו''ל,
13/04/05 10:15
|
מצטרף לדעתו של יוסי מתגובה 41 ברחמים שאני חש כלפיכם שבמקום שתעשו לעצמכם טוב אתם נאבקים מי יעשה יותר רע. לכן כל כך רע בישראל. רע. רע. רע. בביקור האחרון שלי בארץ נדהמתי מהאיכות האנושית הנמוכה של הישראלים. שיהיה לכם לבריאות. כל השנה אתם אוכלים מרור וגם בפסח. המרור זה לא ירק אלא מה שיוצא לכם מבפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש!
אבישי,
ישראל,
13/04/05 17:17
|
כל היכולת שלך לחיות בחו''ל כיהודי נובעת רק מקיומה של מדינת ישראל אז לפחות תשתוק אם אתה שם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
שרון/עזרה יעצרו את עוזי לנדאו?
אני מפחד,
13/04/05 08:59
|
|
 |
75.
''תחום היישוב'' הוא חוק ידוע.
יוסי הקטן,
מחנה הרוב,
13/04/05 08:44
|
ואסור , כידוע , להמרות חוקים. חוק זה חשוב אם אנחנו רוצים לשמור על דמוקרטיה. אני במקומם הייתי מתחפש ,מדביק סטיקרים של ''שלום עכשיו'' ואז היו נותנים לי חופש פעולה. מה הם תמימים ? הם לא יודעים ש''מחאה'' היא זכות של ''סוציאל-דמוקרטים'' בלבד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
התשובה ליש''ע
לינה,
13/04/05 08:29
|
אתם עם ''האהבה'' והבול שיט שלכם הבאת אם הרף של השרון לדפוק את המתנחלים עד שהשפיל אתכם עד רשות לינשום אויר ותסלחו לי גם החכים מהישובים העדיפו את הכסא מהשטחים עד שהראו להם מהיכן הדג משתין .אולי אם תתעשתו, עוד יתנו לכם תעודה ירוקה שתוכלו לעבור את הגבולות של ישראל ולחיילים שביניכם תחזירו את הדרגות אף אחד לא שם עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
חוק יסוד כבוד האדם וחירותו
הדר,
13/04/05 08:19
|
|
 |
72.
אולי יבואו גם פלשתינים מעזה
לשכנע בעד ההתנת,
13/04/05 08:16
|
גם להם יש סיפורים לספר. בניגוד למתנחלים, כשהורסים להם את הבית בשביל להקים עמדה צבאית ברחוב שלהם לא נותנים להם בית חדש עם נוף לים אלא זורקים את כל המשפחה לרחוב.
כשהם צריכים לבקר קרוב משפחה בכפר סמוך הם צריכים לעבור כמה מחסומים ולחכות בתורים של שעות. הם לא יכולים לעבור במעבר של ''יהודים בלבד''.
אפילו אזרחות אין להם. אזרחים של איזה מדינה הם תושבי עזה? חיים כבר שלושים שנה תחת משטר צבאי בלי זכויות אדם בסיסיות ובעוני מחפיר על סף רעב, ואחר כך מתפלאים שהם עושים בעיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
למה לא מאסר עולם או מעצר מנהלי
ל"ת
אין סוף לטעם רע,
ולבולשביזם?,
13/04/05 08:13
|
|
 |
70.
היכן המפד''ל המתון של ד''ר בורג
פורש מהמפד''ל,
13/04/05 08:02
|
אני מתגעגיע למפד''ל האמיתית, מה היה חושב על חלק מתושבי יש''ע שמטיפים לסרובי פקודה, מה קרה השתגעתם לגרום למלחמת אחים? איך אניכם מתביישים כך לכנות ראש ממשלה, את אריק? שבגופו נלחם למען בטחון ישראל מאז47 אני בוש וניכלם, ברגע זה אני מחזיר את כרטיס המפלגה, אנני יכול להיות שותף למיפלגה שהטרוף אחזה כשד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיזה כרטיס אתה מתכוון?
מפדלניק גאה,
ירושלים,
13/04/05 12:54
|
אל תפחיד אף אחד,לחברי מפדל אין כרטיס ולא היה כרטיס,את ההצגות שלך תשאיר לפורים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאה?! במה?! באורלב, ביהלום?!
ל"ת
האיחוד הלאומי,
מפז''ל לשעבר!,
13/04/05 23:20
|
|
 |
69.
הפשיזם כאן. אנשי זכויות שותקים
ל"ת
מדובר ב''מתנחלים,
'' לא באנשים.,
13/04/05 07:50
|
|
 |
68.
יש לעצור אותם על שוטטות !!
יגאל כהן,
רחובות,
13/04/05 07:48
|
בידוע שבישראל יכול שוטר לעצור אדם על שוטטות. כבר היו דברים מעולם שאנשים חפים מפשע נעצרו על שוטטות. והאנשים האלה הם הכל חוץ מחפים מפשע. ולכן אין צורך יותר מאשר הסעיף הידוע והישן הנקרא שוטטות. שהרי מיום לידתי ועד היום לא שמעתי על מקרה אחד של מעצר על שוטטות שהיה מוצדק כמו הנבלות האלה שהשוטטות שלה אינה חפה מפשע אפילו אליבא דדבריהם הם. הם הרי לא ''משוטטים'' כדי להריח פרחים בשכונה שלי. הם מודים מראש שההם נכנסים אלי לשכונה לשוטט כדי לשבש את חיי. פושעים ולא גיבורים. הם יושבים על סיר הבשר כבר שנים הרבה ומבקשים שניתן להם להדליק את המשואה ביום העצמאות על כי הם ''מסכנים''. המסכנים האלה גרים בווילות . אני מכיר במדינה מסכנים שישנים ברחובות ואוכלים מפחי הזבל ולא מרגישים שיש להם זכות לשבש את החיים של עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , אתה מתפרק.
בר ששת,
סניף רחובות,
13/04/05 08:47
|
אתה עוד מתראה עם המשפחה ? או שגם הם ניתקו איתך קשר כשגילו את השחיתויות שלך ? יש מישהו שמשגיח עליך ? שמור על עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4000 קטיושות וסיר בשר??
ל"ת
לא מבין,
13/04/05 08:36
|
|
 |
אתה צריך פסיכולוג דחוף
אורית,
13/04/05 08:08
|
אתה אכול רגשות שנאה שהתקשורת מאכילה אותך. תרגע, לך לטיפול אצל מישהו טוב שיעזור לך להבין מאיפה כל זה נובע, ואח''כ תפעיל קצת ת'שכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אגיד לך מאיפה זה נובע
נס 2005,
13/04/05 08:45
|
זה נובע משנים של השקעה בשטחים. ממליארדים!!!!של דולארים שנישפכו שם בשביל להחזיק שם אנשים שהיום יורקים למדינה בפרצוף. זה נובע מעשרות חיילים שנהרגו ונפצעו שם כשהם שמרו על מתנחלים שבסופו של יום ניתקו להם את המים. זה נובע ממערכות חינוך, בריאות, ורווחה שקורסות, בגלל מיליאארדים שזרמו לשטחים, כשברור היה שזו אפיזודה חולפת.מיליארדים שיכלו להפוך את החיים שלנו במדינה להרבה יותר טובים, מכל הבחינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''נס 2005''
אני,
התנחלות,
13/04/05 13:40
|
אתה לא יודע כמה שאתה טועה... השקיעו שם כמו שמשקיעים בכל עיר או מקום אחר,ולידיעתך,חיילים ''מתנחלים'' בעצמם נהרגו כדי להגן על מקומות אחרים,לא התנחלויות!
זה לא בושה למות למן המולדת,זה כואב אבל לא בושה! למה ההתנחלויות שוות פחות מראשון לציון? למה שותקים כשמשקיעים מליונים ל''תרבות'' כשיש עוד אנשים רעבים? למה?.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''אני התנחלות''
נס 2005,
13/04/05 15:23
|
חייל שנהרג בהגנה על המולדת, כאב זה רק קצה קצהו של מה שמרגישים,ואני יודע את זה לא מסיפורים.חיילים שנהרגים כדי לשמור על התנחלות לא מגנים על המולדת הם מגנים על התנחלות - אל תתבלבלי, למדינה יש גבולות וההתנחלויות לא בתוכם. צר לי להודיע לך שמי שרוצה לבנות בית בראשל''צ משלם הרבה יותר מ-50,000 שקל למגרש של חצי דונם, גם עלויות הפיתוח יותר יקרות,את ההפרש הזה מישהו משלם המישהו הזה זו המדינה, והיא עושה את זה עם כספי המיסים שאני משלם!!! נראה לך סביר שבהתנחלות של 80 משפחות,והלכתי על אחת גדולה ,ישקיעו כמו בראשל''צ- עיר עם עשרות אלפי תושבים? חינוך ותרבות הם הערכים עליהם יגדלו הדורות הבאים, לכן יש להשקיע בהם לצד השקעה במדיניות רווחה. שילטון על עם אחר הוא לא ערך שראוי שמישהו יגדל עליו, והוא גם עולה הרבה כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
פקודה בלתי חוקית בעליל
אבי ניר,
13/04/05 07:27
|
כנראה שהפקודה הבלתי חוקית בעליל, היתה של ממשלות ישראל החל מ 1967 להושיב ישראלים מעבר לתחומי הקו הירוק, וכנראה צדק אז בן-גוריון שהמליץ להחזיר את כל השטחים מלבד ירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה זה פשע ,ובגין
משה,
13/04/05 07:39
|
מכ-5000 מתנחלים לרוב עם מעט ילדים הפך את האיזור כאילו שייך למדינת ישראל בלי לספח ובלי לתת זכויות לתושבים הערבים. כך באלג'יר הגיעו לפינוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האזור הוא ארצנו,הערבים זרים
ל"ת
גם הנגב מעולם,
לא סופח,
13/04/05 07:52
|
|
 |
צודק לגמרי!
אני,
התנחלות,
13/04/05 13:41
|
|
 |
66.
אחורי הכל זה מה שצריך:
משה מ,,,,
בת ים,
13/04/05 07:20
|
פיתרון נוסח קפריסין
הפיתרון היחידי והיחיד שיבטיח את קיום מדינת ישראל, הוא נוסח קפריסין . כידוע היתה לחימה מרה ואכזרית בין העדה היוונית והטורכית , עד שפלשו כוחות טורכיים לאי וכפו חלוקה אתנית בכוח, חצי אי לעדה היוונית וחצי אי לעדה הטורכית. כל העולם גינה את הפלישה הטורכית והטרנספר של האוכלוסיות אך המציאות הוכיחה שההסדר הכפוי הזה הטיב עם כל הנוגעים בדבר בכך שפסק לחלוטין ההרג ההדדי בין העדות וגם העולם מכיר דה פקטו במצב החדש, פתרון כזה אפשרי גם באזורנו אם ארה''ב ובני בריתה יכפו הפרדה בין העדות היהודית והדרוזית , לעדה הערבית על קו נהר הירדן כשכל הפלסטינים והפליטים ייושבו בירדן בעזרת תוכנית מרשל נדיבה של המערב . כתוצאה לישראל תהיה מדינה ברת הגנה ושרידות לפלסטינים: מדינה נורמאלית ורחבת ידיים ולמערב: עמדה קדמית להשפעה דמוקרטית על האזור כולו, שהיא ישראל בגבולות ברי הגנה ברור שרק משוגע או נאיבי יאמין שזה אפשרי ...אך זו האפשרות היחידה לשרידותה של מדינת ישראל! אחרת מרינת ישראל תחדל להתקיים בתוך פרק זמן (קצר היסטורית) בלחימה, או מזמן קצת יותר ארוך בדרך דמוגרפית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
זה כאן RUSSIA
adair,
ארץ הקודש,
13/04/05 07:13
|
גועל נפש! בולשביזם! ברור שאין עתיד למדינה כמדינה ציונית. חלאס,נגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
סתימת פיות!!!!
אבי,
רמת-גן,
13/04/05 07:06
|
אם זה היה קבוצה של שמאלנים שיוצאים להגן על האויב, ולצאת להפגין נגד המדינה שלנו, היו מתנהגים אחרת לגמרי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הם מביאים את זה על עצמם
ל"ת
יוסי,
חיפה,
13/04/05 05:51
|
|
 |
איך בדיוק ?
אברהם,
הרי יהודה,
13/04/05 06:12
|
איך אוטובוס של נוער בני-עקיבא היורד לשפלה מביתו על ההר, גורם לעצמו להיות מושפל ע''י בריוני המשטרה בגיבוי שלך ? איך בדיוק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בסדר
פעם אוהד,
13/04/05 07:48
|
בריוני ההר יסתדרו מצויין עים ''בריוני המשטרה'' כמה ימים בכלא יחזירו כמה שכמותכים למסלול, ואני כועס ''אכלתי'' את ריח הצמיגים שלכים ועמדתי בפקק קרוב ל3 שעות, זה לא יביא לכם אהדה בצבור, ההפיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו מחבלים
ע.ג,
13/04/05 07:19
|
גם לא כל הערבים מחבלים אבל בגללכם עושים להם את המוות. תטעמו אחד משישים ממה שעושים לתושבי השטחים. לא שתבינו כי אתם אטומים אבל לפחות תרגישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
חשוב לדייק בעובדות
מיכאל,
13/04/05 04:56
|
במקרה הראשון לא נלקחו ת.ז של הנוסעים ובשעה שבע וחצי הם הורשו ע''י השוטרים הסוררים להמשיך בדרכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
yes, go far far away, now
Doug,
New York,
13/04/05 03:53
|
regardless of your actions, the crazy ilegal settlements will be evacuated, the sooner the better, and then, maybe Israel will have a future, when money will be invested in health and education and not in protecting a handful of radical zealots
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so far away, stay ther
avraham,
harei yehuda,
13/04/05 06:15
|
|
 |
60.
JEWS WAKE THE HELL UP
alon,
13/04/05 02:36
|
SMALLANIM, YEMANIM DATIM HILONIM WE ARE ALL ONE PEOPLE. YOU IDIOTS ARE PLAYING INTO THE HANDS OF DIRTY POLITICIANS THAT ARE USING ''AFRED UMSHOL'', DIVIDE AND CONQUER IN ORDER TO PLAY US LIKE PEAONS IN A CHESS GAME. THE ENEMY ARE NOT THE MITNAHALIM NOR THE SMALLANIM, THE ENEMY ARE THE ARABS WHO DECLARE NIGHT AND DAY THAT THEIR FINAL SOLUTION IS THE DESTRUCTION OF ISRAEL. THE ENEMY ARE THE DIRTY POLITICIANS THAT ARE DESTROYING OUR DEMOCRACY WITH HORRIBLE TACTICS AND HUMAN RIGHTS VIOLATIONS WHO ARE PAID BY FOREIGN GOVERNMENTS AND ORGANIZATIONS UNDER THE TABLE. WAKE UP. DO NOT LET THEM DIVIDE US.. YOU GUYS HAVE LOST YOUR MINDS. READ AND THINK OF WHAT YOU SAY AND WRITE. A JEW SHOULD NOT RAISE HIS HAND ON ANOTHER JEW. HOW CAN WHOLE COMMUNITIES IN ISRAEL BE DESTROYED BY THE HANDS OF OTHER JEWS. THE TERROR IS NOT BECAUSE OF THE ''MITNAHALIM'' THE TERROR IS BECAUSE OF THE ARABS, IT WAS THERE BEFORE 1967 AND IT WILL CONTINUE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so wrong
mitnahlim=teror,
sydney,
13/04/05 04:02
|
the mitnahlim are the enemy! they dont believe in democracy and do not respect other people who think differently to them. they are willing to die and kill for their cause . jews or arabs, it doesn'r matter they will follow thwir leaders blindly. they are the real terorists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sydney
Larry,
13/04/05 06:40
|
It has been proven time and time again that the 'Left' is the champion at accepting only its point of view. When the Right has been in power, the Left runs about the world trying to undermine Israel's gov't.
BTW, your spelling is atrocious. Maybe an Aussie can help you with that.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you're so wrong
el runner,
13/04/05 05:33
|
Is this is how you see it from below? well,stay down under.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הכל בשם הדמוקרטיה
אחיתופל,
13/04/05 02:25
|
המתנחלים מפרים את הסדר והחוק, חוסמים כבישים ומטרידים את הציבור בשם הדמוקרטיה. בתגובה המשטרה מטרידה אותם ומצרה את צעדיהם בצורה חוקית ודמוקרטית. אולי כך המתנחלים ילמדו את מגבלות דמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל- בשם ''הדמוקרטיה'' (ל-59),
שרון,
מרכז,
13/04/05 06:28
|
השלטון המושחת מפר כל סדר וחוק, ע''י גניבת קולות הימין וקניית קולות במינויים ושלל פיתויים לפתים התומכים בצעד נוראי זה. כדי לשרש את את הדמו-קטטורה, החדירו פוליטיזציה לצבא ולמשטרה. ביום בו יאנסו אותך למסור את ביתך לרוצחים ולהרוס את מפעל חייך , תמורת קדחת, ניראה אותך מדבר על ''דמוקרטיה''...... אולי רק אז תבין שאין דנים אדם עד שמגיעים למקומו, או לפחות מגלים אנושיות כלפי אחים שהועלו קורבן על מזבח אשליות השמאל ויצר ההישרדות האישי של שרון וממשלת הכבשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
משטרת הדיקטטור בפניקה
תומר,
רעננה,
13/04/05 02:10
|
זה סימן טוב צריך לשתק את המדינה ולהעיף אותם לכל הרוחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שתשתק את המדינה
נויורולוג,
13/04/05 07:51
|
|
 |
57.
הגיע הזמן
צחי,
כפר סבא,
13/04/05 01:50
|
לסגור את רצועת עזה, ולהשאיר אותה לעזתים. נישאר הרבה יותר בריאים ושמחים בלי הגידול המעוות הזה, שהמתנחלים האלה תוקעים לנו בגוף. אינשאללה ניפטר גם מחברון ויתר הספחות, כמה שיותר מהר יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
עזרא וקראדיע להירגע!!!
אורון,
רמת אביב ג',
13/04/05 01:34
|
|
 |
55.
לקומץ המשיחיים
טבח,הילטון,
13/04/05 01:22
|
הפסח הזה אתם הולכים לאכול רק מרור, את הארוחה תקבלו בעוד כ100 ימים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אני אגיד למה אלוהים לא כועס
אבי,
13/04/05 01:19
|
כי הוא לא קיים, אים היה קיים הייתם חוטפים באבי אביכם על מה שחלק מתושבי יש''ע מעוללים לעם הזה ועוד מקבלים פרס של חצי מליון $, ממני הייתם מקבלים את האצבע האמצעית, על הטפטכם לסרובי פקודה, של לוחמים בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הסמול שולח צבא ימני לפנות אחים
משה סמבוסק,
13/04/05 01:18
|
ימניים בעוד הם יושבים בסושיות ומקללים את המתנחלים.
אנחנו פראיירים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רואה? אין לכם צ'אנס!
ל"ת
J.R.,
13/04/05 02:23
|
|
 |
52.
YAHUD MAJNUN
HOT-POT,
13/04/05 01:15
|
GET OUT OF OUR LAND. & GET BACK YOUR '' LOOLOO GUYS '' FROM WHERE THEY CAME FROM. TRUST ME, THOSE SETLERS WILL DRIVE YOU NUTS. FINALY YOU WILL SEE THAT ALL THEY WANT IS VIOLENCE FOR NOTHING
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You will ruin all we've built
to Hot Potz,
from Zigi,
13/04/05 03:02
|
The swamps will be back. Israel will turn into a sticky swamp and dry desert. The land of Palestine was nomansland before israel was established. The reason? There was nothing there, but a few scattered villages. When Zionists started making Israel bloom, then, only then Arabs realized what paradise is.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
או, סוף סוף! צעד ראשוני
אמיר,
13/04/05 01:04
|
ומתחייב לנוכח הפשעים הסדרתיים שהגיס החמישי שלנו מבצע בארץ. למתנחלים, שמתחייבים שלא לציית לחוקי המדינה, למוסדותיה ולכוחות הביטחון שלה, כלומר אינם אלא תושבים זרים של קולוניית כיבוש עזתית, לא מגיעה שום התחשבות מצד המדינה או מצד אזרחיה הנאמנים. אני, שאני משרת את המדינה שלי בנאמנות, מציית לה ושומר את חוקיה, רואה במתנחלים, שפוגעים במדינתי האהובה יום אחר יום, אויבים ותו לא. עד ההתנתקות, אשמח אם ימנעו כל תנועה בין עזה לישראל. יש גדר מצויינת, היא עלתה לי הרבה כסף, והיא תשמור עלינו מפניהם היטב. עובדה שאת המחבלים הראשונים, אלו של הפלשתינאים, היא חוסמת מצויין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''עלתה לי הרבה כסף''
איציק ג'קוזי,
13/04/05 01:25
|
|
 |
50.
ממש מדינת משטרה!
יחזקאל,
13/04/05 00:56
|
...אז- אם כבר אז כבר! תעיפו כבר את פורעי החוק האלו לכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון בודאי לאנארכיסטים
עיסאם מחול,
שלוקי,
13/04/05 01:26
|
|
 |
49.
להפעיל עוצר בהתנחלויות!!!!!!!!
עדנה,
13/04/05 00:52
|
היות והשטחים הינם תחת משטר צבאי, על צה''ל להפעיל עוצר בהתנחלויות , במהלך התקופה של ההנתקות, כדי למנוע הפרעה לסדר הציבורי וסיכון חיי אדם. ולצה''ל יש נסיון רב במשימות של עוצר . כך אפשר למנוע את ההפרעות לסדר הציבורי בתוך הקו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?אנחנו עושים פיגועים?!
ל"ת
לירון,
13/04/05 11:59
|
|
 |
צה''ל בכיס שלנו !!!!!!
אולג,
13/04/05 02:02
|
|
 |
48.
THE ENEMY ARE THE PALESTINIANS
INPM,
13/04/05 00:51
|
I KNOW IT IS EASY TO ATTACK THE JEWS BUT PLEASE TRY TO REMEMBER WHO BOMBED ISRAEL WITH MORE THEN EIGHTY KASAM ROCKETS JUST TWO DAYS AGO OUR MEDIA IS NOT EVEN TALKING ABOUT THIS NO THEY ARE ALL TRYING TO PROTECT US WITH SOME PATRIOTS THAT THEIR BIG CRIME WAS TO BE ON A BUS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NOT NECESSARILY
ס,
13/04/05 03:08
|
Don't block my roads son! Were pissed off about your kind anyway. Don't make us demand our taxes back from you! Cya
הגב לתגובה זו
|
|
 |
your next bub cya
ל"ת
yuusuf,
palestine,
13/04/05 09:12
|
|
 |
47.
המתנחלים מתחילים להיות שנואים
שמר,
13/04/05 00:47
|
פתאום הרגשתי מן כזה כווץ בטן והבנתי שאו טו טו ההפגנות שלהם כבר לא יתקבלו בהבנה. עוד מעט ההתהתקות תהיה גם מאחינו ולא רק מהאדמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפכת מאוהב לשונא...
נעמי,
13/04/05 12:20
|
|
 |
קודם אהבת אותם כמו מרקו את אמא
מריח שמאלנים,
13/04/05 01:27
|
|
 |
You sound like the KGB
ל"ת
Soneh Fascistim,
13/04/05 03:03
|
|
 |
46.
יהודים
עוז,
13/04/05 00:23
|
מבעירים צמיגים , סוגרים כבישים, בתי ספר, מקללים חופשי חיילים, במי אתם פוגעים יא מתנחלים? ביהודים,ביהודים, ביהודים, ביהודים,ביהודים,ביהודים ביהודים, איפו התועלת לעם ישראל? למה להרע לתושבי ישראל חסר לכם את מי לשנוא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא הפגנת בעד מישאל עם??
רמבו 5,
ימני מחיפה,
13/04/05 01:15
|
|
 |
רמבו 5 יוצא למלחמה....
ל"ת
ילד לך,
לבית ספר,
13/04/05 08:26
|
|
 |
מה הטעם במשאל עם עם טיפוסים
ירון דביר,
ירושלים,
13/04/05 02:04
|
כמוך? בגלל חבורת הנבלים שאתה נמצא בה, שמעיזה לאיים על אחיה במלחמה, אין משאל עם. בגללך, כי אחרי מבט אחד בחבורה שלך או מלה אחת שאתה זורק פה לאף אחד אין טיפה אמון בך, ובצדק. כל מה שאתה מכיר זה אלימות. אז טוב, אם אלימות זה כל מה שאתה מכיר, אלימות זה מה שתקבל. אין מה לזרוק מאה מליון שקל על משאל, ועוד משאל שהתוצאות שלו ידועות מראש, כשהאנשים שהמשאל הזה מיועד לכאורה לפייס מכריזים מראש שהם אויבים של עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
סטאלין מקנא במשטרת ישראל
יואב,
תל אביב,
13/04/05 00:20
|
משטרת ישראל עברה כבר מזמן את הסף בין חוקי ללא חוקי, ופועלת כיום בתחום השחור. לאחר שלימדו שוטרים כיצד לוקחים תינוק מאימו ואיך מכאיבים בלי להשאיר סימנים, עוצרים אזרחים ממגזרים מסויימים, באופ ןשרירותי, ללא סמכות וללא הוכחות. זו אינה משטרה. זהו גוף אלים המסוכן לשלטון החוק ולזכויות האדם. יש לסגור את המשטרה ולהקימה מחדש כגוף נקי משחיתות, סיאוב, וסממנים של בולשביזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים מסוכנים לשלטון החוק
דני,
13/04/05 01:44
|
המתנחלים דואגים לכך שאמהות יופרדו מתינוקות, המתנחלים באופן שרירותי חוסמים כבישים, המתנחלים באופן שרירותי סוגרים בתי ספר בשרשראות ברזל, המתנחלים באופן שרירותי עושים ככל העולה על רוחם וכאשר מישהו מנסה לעצור בעדם קוראים לו סטאלין, נאצים, שמאלנים ועוד... אתם חבורת ברברים שנואים, מגוחכים, שחצנים ומנותקים מהמציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל חובר לאוייב ובז לחוק
יואב,
תל אביב,
13/04/05 08:20
|
לא מזיז לך שאחי נהרגים. למעשה, אתה ושלוחיך בכנסת מעודדים את הרצח. היה הפרופסור שיעץ לערבים לרצוח מתנחלים, והיו עוד רבים. חסמתם את הדרך הלגיטימית של משאל עם, והממשלה, שנבחרה על מנת לבצע מדיניות הפוכה, הפכה ללא לגיטימית. לא ראיתי את הרצח הזה בעיניים שלכם נגד המפגינים כשאתם, סטודנטים, עוהדי תע''ש ונהגי מוניות חסמתם כבישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים והשמאל אותו זבל
דני,
13/04/05 22:55
|
אני לא חלק מהטיפשים הסהרורים של השמאל ולא חלק מהמסוכנים מהימין. גם השמאלנים וגם המתנחלים דומים מאד - שחצנים, פרובקטורים, מנסים לנצל את הדמקורטיה לכפות את רצונם על כל השאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תראו איך זה יעבור בשקט...
ל"ת
כלב השמירה מת,
13/04/05 00:16
|
|
 |
43.
עונשים מחמירים למשבשים למינהם!
סמי,
13/04/05 00:16
|
המשטרה עוצרת אותם ומה אז? אחרי יום, שבוע, שבועיים בתי המשפט משחררים אותם. הגיע הזמן להפעיל שיפוט מהיר - משפט, מאסר, קנס כספי וקדימה. להוריד את עלות פתיחת הכבישים, בתי הספר ועוד מכיסו של אחד מהמבצעים - כל מי שיתפס ויורשע - יקנס והכסף יופחת מהפיצוי העתידי שגם ככה לדעתי הוא מוגזם ומנופח. המתחלים יכולים לשקר לעצמם, אבל כולנו יודעים שהם קיבלו את השטח של בכמעט חינם ובנו בכמעט חינם וקיבלו הנחות במיסים והנחות בארנונה והנחות וקיבלו וקיבלו וקיבלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הם יורים ובוכים
א.ש,
ישראלי,
13/04/05 00:13
|
המתנחלים מאיימים, מקללים, חוסמים, מכים חיילים ושוטרים ו... בוכים. האם בגלל שראש ממשלה פועל בניגוד לדעתם מותר להם לבזות אותו השכם והערב, לקרוא לו זקן, שנילי, שקרן וגנב? ואם אחד מראשי המתנחלים לא טורח להזכיר לציבור שבדמוקרטיה מותר ואף חובה למחות אבל אסור לנקוט באלימות. יורים... ובוכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם מנהלים כבר למעלה משלושים
שנה תעמולה,
נאצית,
13/04/05 09:46
|
עשרות בשנים מנהלים תעמולה נאצית נגד אזרחים, לא סתם שומרי חוק, אלא מלח הארץ. לא סתם ביטוי, זו האמת! והקנאה אוכלת. אתם מגרשים מתוך שנאה וקנאה, ואתם גם מצפים שאלה שאתם דורכים עליהם כל השנים, יורקים ובועטים, ינגבו את הרוק, יכסו על הכתמים הכחולים, ויתנו לחלאת המין האנושי לגרש אותם מן הבית הלאומי, מולדת כל היהודים. המנתחלים אלימים? גם הפרטיזאנים היו אלימים!!!! ואתה נבלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תפעיל שוב את התותח הקדוש?
ל"ת
אלטלני,
13/04/05 01:16
|
|
 |
''התותח הקדוש'' התותח שבו
רצח רבין יהודים,
ניצולי שואה,
13/04/05 22:08
|
|
 |
41.
צופה בכם מרחוק ובז לכם
יוסי,
חו''ל,
13/04/05 00:11
|
ימין שמאל, בעד נגד, מה זה חשוב, המדינה כבר הלכה לכם ואתם עוד ממשיכים להתווכח ולריב. מליון אנשים רעבים - ואתם קוראים לעצמכם דמוקרטיה נאורה. והרי כיום בעולם, רק בזימבבואה המצב יותר גרוע. רק אל תשכחו לשיר בפסח הקרב ''...שבכל דור ודור עומדים עלינו להשמידנו... כי הלילה הזה הלילה הזה אנחנו עומדים עלינו להשמידנו...'' ובהצלחה יתרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תישאר איפה שאתה!!!!
לירון,
13/04/05 11:58
|
אנחנו לפחות מנסים לשנות דברים בארץ הזאת,בניגוד אליך. לנו הארץ הזאת חשובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''עומדים עלינו לכלותנו...'' ואתה
ואתה תבין טוב,
טוב!,
13/04/05 09:49
|
צודק! אך זה מעשה ידי השמאל. הם פשוט אינם יכולים להניח ליהודים טובים לשבת בשקט, ובמקום לדאוג לחליי המדינה, הם יוצרים חליים נוספים. תבין - השמאל בנה את המדינה, על כן יש לו הזכות המלאה והדמוקרטית להחריב אותה, שאל את רן כהן. הוא יסביר לך את כל הענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק בזימבבואה המצב יותר גרוע?
א,
13/04/05 01:14
|
אני חושב שאתה קצת קיצוני , נו בטח אתה ניזון אך ורק מידיעות של התתקשורת בעוד אתה חי לך שם בחו''ל ומרשה לעצמך להסתכל עלינו מלמעלה ''מה אתם רבים ימין ושמאל'' , אני מקווה שאתה חי במדינה שבה אין חילוקי דעות בין ימין ושמאל ושם כולם מקבלים את כולם וכולם אנשים נאורי ם תהנה לך שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הפכנו למדינה שמגעיל לחיות בה
אחד העם אחד,
13/04/05 00:11
|
הפכנו להיות מדינה שלא נעים לחיות בה. מדינה שדעה אחרת לא יכולה להישמע, ומיד מגיעה פקודת המשטרה. זה מגעיל אותי ומעציב אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים הם המגעילים
גלי,
13/04/05 01:46
|
שלא מבינים מה זה דמוקרטיה ומה זה שלטון חוק ומנסים בדרכים עקומות ומכוערות לכפות דעתם - על ידי חסימת כבישים, על ידי סגירת בתי ספר ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדנו מהעגילים של השמאל לחסום
ישי,
13/04/05 08:38
|
זוכרים את לבנון ושרון בוגד??? כנראה שהיית צעיר מדי המדינה שלך התחילה ביום שרבין ז''ל נרצח אצלי ביום שאנטלנה נרצחה.
קצת מחשבה ופחות צביעות במיוחד זו שמלקה את עצמה תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה כתבתי שאני מהשמאל?
גלי,
13/04/05 22:58
|
גם השמאלנים שעומדים מול חיילי צה''ל ומפריעים מגעילים לא פחות מהמתנחלים שעושים זאת - מה הקשר? אם השמאלנים הקיצונים חארות אז אתם לא יכולים להיות גם? ''המדינה שלך''? אין אח ורע לצביעות של המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תראו מה זה!!! העם זועק לטובת ה
עמרי,
13/04/05 00:05
|
לטבות המתנחלים, תוכנית הגירוש לא היתה עוברת אילו היה נערך משאל עם וכ'...אבל הנושא ממשיך להתקיים.
ממשלה שיושבת עלינו בכוח, ולא רוצה להתפטר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חולם. העם בעד התנתקות.
ל"ת
ימני שפוי,
13/04/05 14:24
|
|
 |
38.
הלאה דיקטטורה
איתי,
תל אביב,
13/04/05 00:01
|
מה קרה אסור למחות? איפה חופש הביטוי? תבוטל תוכנית ההתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ס ת י מ ת - פ י ו ת !!!!!!!!!
שי,
13/04/05 00:00
|
הממשלה סותמת את הפה למתנגדיה, בושה וחרפה, נדבר לי כבר אני אישית מוכן דווקא בגלל המעשים האלה לחסום את כל הכבישים בארץ לעשות דווקא נגד המשטרה. נשבר כבר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מדיניות מטומטמת של אלימים
יצחק רביב,
רעננה,
12/04/05 23:58
|
ראשי השלטון היום חושבים ברוב איוולתם שאם יפעילו יד קשה הם יביסו את המתנגדים למהלך המופקר של ההתנתקות. הם לא מבינים שכך רק יגדל התיסכול. הרי כל ההתנגדות הזאת נולדה על רקע של תחושה שהחליט(ו) לפגוע בהם קשות ללא הסבר ללא הצדקה ללא החלטה ציבורית נאותה וללא תמורה כלשהי. אז כעת יקשיחו את המדיניות ויפגעו בהם יותר? כך יכניעו את ההתנגדות? הבעיה שאין עם מי לדבר. עם ללא הנהגה הוא עונש הגרוע ביותר שעם יכול לקבל. עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלימים הם המתנחלים
ל"ת
גבי,
13/04/05 01:46
|
|
 |
35.
פתרון הרבי מלובביץ משיח שליט''א
הרב הצדיק משה,
שרון רע לעם,
12/04/05 23:52
|
שרון ושריד וביבי נתניהו לכו הביתה אתם רעים לעם ישראל, שום ממשלה לא הפתרון ,הפתרון היחיד לעם ישראל זה הרבי מלובביץ מלך המשיח שליט''א ,הרבי אומר שעצם הדיבורים על מסירת שטחים עם המחבלים זה גורם שנשפך דם יהודי,הממשלה צריכה לדרוש מבוש לשחרר את גיבור ישראל פולארד ,הרבי מלובביץ שליט''א אוהב כל יהודי יותר מבן יחיד וגם את שרון ויוסי שריד וביבי באופן אישי. אבל הרבי מתנגד לדעות של שרון ושריד וביבי שהם נגד התורה ,הרבי אומר צריך יד קשה עם המחבלים ,ארץ ישראל בורא עולם נתן לנו במתנה לעם ישראל בלבד ,הרבי אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, הרבי אומר על הרבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו הרבי הריי''צ חי בגשמיות בעולם הזה הגשמי והוא יותר חי יותר בריא יותר רענן ולא שייך בו ירושה ,הרבי אומר להרב מרדכי אליהו ו' חשון תשנ''ב(1992) וזה מוקלט בוידיאו אומר הרבי על הרבי הקודם של חב''ד שליט''א ,הרבי בפרשת תזריע מצורע תנש''א(1991) בשיחה שהרבי הגיה ופרסם בזמן אמת בעתון אלגמיינער בברוקלין (ראה בספר הרשמי של הרבי ספר דבר מלכות ויקרא עמוד 112 –13 הערה 67 )הרבי אומר את דברי הגמרא במסכת סנהדרין דף צח' עמ' ב' אומרת הגמרא שכמה תלמידים אמרו על רבם שהוא המשיח וכמה רבנים אמרו על עצמם שהם המשיח הרבי אומר שם באותו שיחה ואנחנו חסידים צריכים לומר על אדמור''י חב''ד שהם המשיח ובפרט נשיא דורנו הוא המשיח הרבי אומר שם באותו שיחה שצריך ללמוד לקוטי שיחות של נשיא דורנו,(ספר דבר מלכות ויקרא עמוד117) ,היחיד שכתב לקוטי שיחות זה הרבי עצמו וגם הרבי אומר בשיחותיו נשיא הדור הוא המשיח שבדור ומשיח מנחם שמו ,וזה השם של הרבי עצמו, הרבי כותב בשיחה שלו שמספר הבית שלו 770 זה בגימטריה בית משיח, יש טייפ מוקלט שהרבי אומר שמשיח יתגלה קודם בברוקלין, ובדורנו זה הרבי לנצח כי הרבי אומר שהדור שלנו זה הדור אחרון לגלות וראשון לגאולה, הרבי אמר על עצמו שהוא המשיח לנצח וחי בגשמיות לנצח ברבים זה מוקלט בוידיאו, ראה בספר הרשמי של הרבי בשורת הגאולה ,וגם בלקוטי שיחות חלק כו' עמ' 7 שנשיא הדור חייב להיות נשמה בגוף ,הרבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז(1987) על הרבי הריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את הרבי הריי''צ בהקיץ בגשמיות, הגמרא בכתובות דף קג' עמ' א' אומרת שרבי יהודה הנשיא אחרי שקברו אותו היה יוצא מהקבר כל שבת ומקדש על יין בביתו ,האור חיים הקדוש כותב בפרשת ויחי שיעקב אבינו חי בגשמיות, פתרון לכל הצרות של העולם ובפרט של עם ישראל זה לדרוש ולתבוע בחוצפה דקדושה מאלוקים שישלח לנו את קודש הקודשים הרבי מלובביץ שחי בגוף בביתו ב770 ,ולהוסיף במעשים טובים ונתינת צדקה, הרבי מלובביץ כותב בספר הרשמי שלו אגרות קודש חלק יז' עמוד רמג' והרי כל אנשי חב''ד שלוחים הם של של אדמור''י חב''ד , טו' אייר תנש''א (1991)שרו החסידים לרבי מלובביץ שהוא מלך המשיח לעולם ועד ההכרזה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד והרבי עודד חזק מאוד את השירה וזה מוקלט בוידיאו ,מראים את וידיאו כל לג' בעומר במירון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אני מרוצה
ל"ת
סטאלין,
רוסיה,
12/04/05 23:48
|
|
 |
33.
לכל '' גיבורי'' בתי-קפה!!!!!.
דוד צימרמן,
רעננה,
12/04/05 23:42
|
ומה יקרה ,אם חובשי הכיפות ( המתנחלים בלע''ז) ,יחליטו ל-א להתגייס ל''סדיר''?? לא ללכת למילואים?? שלא תהיה אי הבנה,אם הם לא ירצו ללכת לצבא,לא ניתן יהיה להכריח אותם להלחם... אז,אתם תלכו/בניכם ילכו????? היום מצבכם מעולה: יש מספיק טמבלים שמתגייסים ''לקרבי'',הולכים לקורסי פיקוד וכו/.,ולכן הצבא לארג' ומי שלא רוצה להתגייס '' מטעמי מצפון'' ,לא מתגייס ורבים אחרים משרתים ,שרות עורפי... אבל אם ''הטמבלים'' לא יתגייסו,או שידרשו גם הם שרות עורפי ,תהיה בעיה ...לכם!!!! מי ישמור על צפון ת-א/סביון/כפר שמריהו/רחביה/צהלה/רמת אביב ג'???? תחשבו על זה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות - הסרבנות משמאל שולית.
ארז,
13/04/05 14:28
|
יש רק עשרות בודדות של סרבני מצפון, ורובם גם הלכו בשקט לכלא מתוך הבנה שיש מחיר למחאה שלהם. על כל פרופיל 21 יש עשרה חרדים משתמטים. הימין ואתה, לעומת זאת, סוחפים ציבור שלם לערוק מהצבא, בטענה השקרית שיש כאן פקודה לא חוקית בעליל, בעוד שכל ההחלטות נתקבלו בצורה דמוקרטית ורוב אזרחי ישראל תומך בבירור באריק שרון ודרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
המתנחלים והערבים מבינים רק כוח
ל"ת
אין ברירה.,
12/04/05 23:38
|
|
 |
31.
המתנחלים קוצרים מה שזרעו
גלי,
12/04/05 23:32
|
המתנחלים הראו שאי אפשר לסמוך עליהם וכאשר מניחים להם הם עוברים כל גבול ומציקים לכולנו ועכשיו הם משלמים על כך... חזק ואמץ למשטרה מול השחצנים הבכיינים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אולי תבנו מחנה ריכוז
ל"ת
משה,
רמת גן,
12/04/05 23:06
|
|
 |
אל תדאג - הם בונים.
ל"ת
יודע,
13/04/05 00:30
|
|
 |
אולי תתבגרו? ותניחו לנו לחיות?
דני,
13/04/05 00:19
|
לחיות בשקט ובשלווה בלי כבישים חסומים ובלי גנים נעולים? אולי תתבגרו כבר ותפסיקו עם המשחקים המטופשים? אולי תלכו לעבוד כדי שיהיה לכם פחות זמן לכל המשחקים האלה? אולי תשלמו משכנתא על הבתים שאתם גרים בהם? כך תאלצו לעבוד ולא יהיה לכם זמן למשחקים של סגירת כבישים וגנים? אולי תשלמו מיסים בלי תשעים אחוז הנחה? אולי תפסיקו להזהדהות כתושבי רמת גן, אשקלון, נתניה וכדומה? זה נשמע מאד מטופש - היחידים המציינים את העיר הם מתנחלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תלך לעבוד במקום להגיב?
באמת חיפאי,
13/04/05 01:14
|
אולי תפסיק לקבל מימון מהאיחוד האירופי כדי לפזר את הרעל שלך באינטרנט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיפה אתה עובד?
ח ח ח ח,
13/04/05 01:54
|
מי ממן אותך? או שאולי אתה איזה מתנחל מופרע במעצר בית... שובב קטן שנועל בתי ספר, שורף צמיגים באמצע הכביש וחושב שהוא חכם גדול. חיפאי? הצחקתה אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת חיפאי?! הצחקתה אותי
ר,
13/04/05 01:51
|
קראתי את דבריו של דני ואני לא רואה איפה הרעל ומאיפה הקישקוש על איחוד אירופי? שוב תיאוריות הקשר המטופשות של הימין הקיצוני? משטרה שמאלנית, שב''כ שמאלני, שרון השמאלני, רבין שמאלני, כל מי שלא חושב כמוכם הוא שמלאני, נאצי או ערבי? פנאנטים נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקבל מימון מאמא שלך
דני,
13/04/05 01:48
|
באמת חיפאי??. ממי אתה מקבל מימון? שמענו וקראנו את התגובה המטופשת הזו של האיחוד האירופי כבר עשרות פעמים. רעל זה מה שקשקנים כמוך פולטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תקפצו מהמצדה?
ל"ת
חיים,
דרום,
12/04/05 23:49
|
|
 |
29.
מדינת משטרה מטומטמת!
ל"ת
יוסי,
12/04/05 23:03
|
|
 |
28.
האמת על מה שקורה
פרחיה,
12/04/05 22:53
|
תעזבו את כם מכל שנאת היהודים שכאן ומכל אהבת הערבים הנוזלת מלשונו של רן ''לא כהן'' שכחתם את למעלה מאלף הרוגי הסכמי אוסלו? שכחתם את הכניעה לטרור הגלומה בתכנית העיוועים של ה''שליט'' ? שכחתם שהערבים מצהירים בפה מלא שהם רוצים את הכל? ומעל הכל שכחתם שארץ ישראל שייכת לעם ישראל (כפי ששמה מעיד עליה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת שלך היא לא האמת שלי
מוי,
13/04/05 00:54
|
מאמין למתנחלים באותה מידה של ספקנות שיש לי כלפי הפלסטינים, כל פיגוע הוא שמן לרגליי המתנחלים,די לקרא את הסטיקרים על מכוניותכם כדי להבין את מטרותייכם,הפלסטינים אינם דמוקרטים-בדיוק כמוכם,אונסים אותנו בחסימת כבישים -אוטמים בתיי ספר ,ומי יודע מה צפוי לנו מארסנל המזימות שלכם,אכן הסכמי אוסלו הביאו להרוגים ,ונסיונות הימין לישוב הסכסוך הביאו אף הם,זה טבעו של סיכסוך ומה הביאו לנו שגרירינו בשטחים ,הרעלת כבשים,עקירת עצים,ועל פי עדויות השב''כ פגיעה בפלסטינים אשר כללה רציחות,אז נכון לא כולם כאלה אך דיי במעט כדיי להפסיק את המפעל המביש הזה,מה קרה יצאנו למלחמת מגן ב67 במלא ההצדקה, מאוחר יותר חילחל המושג ''שטחים משוחרים'' גאולת הארץ,מורשת אבות ,הבטחת הקב''ה, וסטראט אפ של המפעל ההיתנחלותי ,אמרו לנו אומות העולם שהסיפור על מלחמת המגן היא מצוצה מהאצבע ,אתם יצאתם למלחמה כדי להתפשט להרחיב גבולות,והראייה ההיתנחלויות,בנינו מי מאיתנו היה מוכן שערבים יתנחלו לנו בארץ ויבנו כאן ישובים,ישלטו בנו ,יחסירו את חרותיינו,מי? כולנו היינו מתקוממים ,וכך גם הם ,ההתקוממות ברורה לי ההיתנחלות חד משמעית לא,ואני רוצה שתסתלקו משם ,סיבכתם אותנו עם השקעות של 100 מיליארד דולר,איבדנו את בנינו בשמירה עליכם,פגעתם ברווחתיינו,ובסל בריאותיינו צאו לנו מהורידים,אפשר לחשוב שההיתנחלויות הוקמו על בסיס משאל עם,גם פינוייכם יעלה לנו עוד שנים רבות, נ מ א ס ת ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חארטה בארטה.
ר. שמר,
13/04/05 12:01
|
התגייס לפאלאנגות של ''שלום עכשיו'' , לביצוע הטרנספר. נפגש , ונתן לך הזדמנות להלחם למען אמונותיך המבוססות על בורות ורשעות. חבל על הדיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק למתנחלים מותר לשנוא יהודים?
גדי,
13/04/05 00:22
|
כל מי שחושב אחרת הופך להיות נאצי או שמאלני או אוהב ערבים ושונא יהודים - מאיפה כל השנאה הזו? מאיפה כל השחצנות? ממתי עזה הייתה שייכת לעם ישראל? גם לא בימי דוד המלך... אני לא שוכח מה הערבים רוצים, אבל יודע מה אני רוצה - ואני רוצה מדינה של יהודים - ומדינה עם עזה ובה מיליון ערבים - זו לא מדינה של יהודים, אלא אם כן יש לך איזה תוכנית מופלאה שתעלים את אותם כולם מעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''האמת'' שלך מאד סוביקטיבית...
ארנון,
12/04/05 23:13
|
כל הטיעונים שלך הם פרשנות, מול כל אחד יש פרשנות הפוכה. לקרוא לזה ''האמת על מה שקורה'' זה קצת מוגזם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''האמת''
רבקה,
שיקגו,
13/04/05 00:48
|
אםhttp://www.shoebat.com/ אתה באמת רוצה לדעת את האמת תיכנס לאתר המצורף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תרגישו מה זה להיות בפקק ,,,,,
דתי לאומי,
מרכז,
12/04/05 22:43
|
כמו שאני היתי תקוע בפקק באילון,ונגרם לי נזק כבד באותו יום,אל תתלוננו זה חלק מההתנתקות,לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו, שברת אותם!!
פצמ''רון,
13/04/05 00:30
|
|
 |
מה שייך פצמרים לנתיבי איילון?
ל"ת
מוטי,
יקיר,
13/04/05 12:49
|
|
 |
למה לשקר?
יואב,
דרום,
12/04/05 23:51
|
אם אתה דתי לאומי, אני אלביס פרסלי. שונא מתנחלים?בסדר, זה בעיה שלך. אבל למה לשקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל דתי לאומי חושב כמוך,,,
דתי לאומי,
מרכז,
13/04/05 12:47
|
להפריע לחיים התקינים ולא להבין מה זה פיקוח נפש מביא אותך לתגובה מהבטן ולא מהראש,בטוח שלא הבנת מבולבלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
על מה הם מתפלאים בדיוק???
ל"ת
gal,
herzelia,
12/04/05 22:32
|
|
 |
25.
המשטרה של שרון סותמת פיות
הפרשן,
12/04/05 22:24
|
כמו במדינות דיקטטוריות, גם אצלנו השליט נעזר במשטרה כדי להקשות על ציבור מתנגדיו. כמו במשטר דיקטטורי שבו השלטון בכל מיני תירוצים מקשה על המתנגדים שלו לפעול וסותם לו פיות, כך גם אצלנו שרון והשמאל בעזרת המשטרה מנסים לסתום פיות, לזרוק פעילי ימין לכלא ללא משפט (הם קוראים לזה בכינוי מכובס של מעצרים מינהליים), הכפשה והסתה נגדם בכלי התקשורת, איומים בסנקציות כנגד אלה שלא נשמעים לשלטון, הפחדות שחיי השליט בסכנה וכו'.
ומי שותק בכל הבלגאן ?? התקשורת כמובן. התקשורת שרואה את עצמה ככלב השמירה של הדמוקרטיה הפכה מבלי משים לפודל הלקקן של דיקטטורה. אולי נכון יותר להגיד לכלב השמירה של הדיקטטורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הרי היה מנהיגכם 30שנה
הנתנייתי,
12/04/05 23:17
|
|
 |
התקשורת שותקת?
נמאס מבכיינים,
12/04/05 23:16
|
הרי יש על זה כתבה בNRG לא? והיא כוללת את תגובת מועצת ישע, ואתה מגיב עליה באתר - מה בדיוק רצית, על מה הטענה בדיוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תל אביבים, אתם כולכם סוחרי
סמים. זה בערך,
אותו רציונאל,
12/04/05 22:21
|
ההכללות הגסות של ''אתם חוסמים כבישים, אז מה אתם מתלוננים'', נשמעות טבעיות נורא כשמדובר במתנחלים, ''ההם'', שגרים מעבר להרי החושך במקומות שרואים רק בטלוויזיה. איך אתם הייתם מגיבים אם המשטרה היתה מעכבת אתכם בכניסה לקניון כי אתם תל אביבים, והתל אביבים כידוע כולם סוחרי סמים/מפעילי בתי בושת/גנבים/אנסים בפוטנציה?! מה הוא מקשקש? מה ההשוואה בכלל? מה הקשר? זה לא אותו דבר! הרי המתנחלים באמת כולם חוסמי כבישים בפוטנציה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אבל אנחנו נגד סוחרי סמים
ארנון,
12/04/05 23:20
|
ושולחים אותם לכלא. ואתה - אתה וחבריך מצדיקים חסימת כבישים והתפרעות כ''מחאה לגיטימית'', מה הפלא שאתם מזוהים כמשתפי פעולה אתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אתם בעד רוצחים
ל"ת
רמבו 5,
13/04/05 00:31
|
|
 |
תפסיק להתמם
הנתנייתי,
12/04/05 23:18
|
ראשי הציבור התל-אביב לא קוראי בריש גלי להפרת חוק. לעומת זאת :- מנהיגי ציבור המתנחלים עושים זאת יום יום שעה שעה אז על מה תלינו בדיוק ? תהיו פחות גברים תעמדו מאחורי מעשיכם ותגידו בקול רם ''אנו פורעי חוק לא אכפת לנו ממדינת ישראל ומוסדותיה ועמה ואנו נעשה מה בראש שלנו ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אולי עדיף לעצור את ..
אייל,
חולון,
12/04/05 22:21
|
התכנית לעקור יהודים מארצנו, וכבמטה קסם, תראו איך שההפגנות נפסקות והמשטרה נרגעת. כדאי לנסות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בוא נפגין נגד מס הכנסה...
ממש הגיוני,
12/04/05 23:22
|
או כל דבר שלא בא לנו עליו, ונפסיק כשיכנעו לדעתנו. יופי של הגיון, מאוד לוגי... זה נקרא סחיטה באיומים, או בלועזית פרוטקשן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כל אחד שלא מסכים הוא מהשמאל?
אבא לחייל,
ישראל,
12/04/05 22:12
|
אז אני יכול להיות רגוע, כאשר 6 מליון מסכימים עים שרון, ולא כולם...שמאלנים, הם פשוט מציאותיים ושפויים, ואותכם לא מעיפים מהבית ה'':בית'' הזה מעולם הוא לא היה שטח רבוני של מדינת ישראל, ואני מבקש תשובה מהמתיישבים ביש''ע! פטרונכים קרי המפד''ל ישבה תמיד בממשלה שלא רצתה מעולם לספיח את השטחים, אז תבואו בטענות רק למפד''ל, היא האשמה הראשית לאי ספוח של חלק מ''ארץ ישראל'' והיא תמיד שמחה לקבל ג'ובים ע''ח אשליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.000.000?!
דוד,
13/04/05 00:18
|
על מה אתה מדבר?! 2.000.000 זה 6.000.000?! אני מציע שתסתום את הפה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
והם כן הגיעו לרמת גן, והפריעו
העולם השלישי,
12/04/05 22:10
|
והיו שם ניידות משטרה
הם נמאסו עלינו.
שישירו ''זה היה ביתי'' בלשון עבר...
שנעבור כבר את הימים האילו. סיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
קראדי לשב''ס
יהודי,
עדיין חופשי,
12/04/05 22:01
|
|
 |
19.
משטרת השמאלנים
יוסי,
גבעת שמואל,
12/04/05 21:58
|
המשטרה נשלטת בידי מאפיית שרון ובניו ואף אחד לא רוצה לשנות את המצב כי כל אחד פוחד לאבד את הכסא שלו.......................................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאפית שרון כלשונך היא מהימין
הנתניית,
12/04/05 23:21
|
לא זכור לי שמחיתם נגדה בעבר שלא לאמר שלא מחיתם נגד אף אחד מהברים שעינה את תשובי המדינה ושירת אתכם ואת מרכז הליכוד משמע שחיתות כולל ההעמותות שלכם ההזרמות דרך הקצבות פיקטיביות ומערכת שלמה של מירמה שהזרימה כספים במסוים שונים לשטחים(אין לי בעיה אם כספים שהועברו לגיטימית אם כי אני יכול להתוכח על הרציונל לעשות כן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בחרנו בשרון אלא בליכוד!
ל"ת
שרון אף פעם לא,
נבחר אישית!,
13/04/05 00:30
|
|
 |
מפית שרון&שמאל
יצחק,
תל-אביב,
13/04/05 00:21
|
א.מנין היה לנו לדעת על הכסף? ב.מפית שרון לא יכולה לקום על שום בסיסי וזאת הסיבה שהיא קמה רק עכשיו כי רק השמאל יכול להקים כאלו דברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אבות אכלו בוקסר....
עמיר,
ת''א,
12/04/05 21:55
|
והבנים פולטים את הגרפס....
פשוט מגיע לכם, חבורת ונדלים צמאי בלאגן. פשוט מגיע לכם. אל תנסו להבין איך אנחנו מרגישים ביחס להתנתקות. אנחנו פשוט שמחים לראות אתכם אוכלים אותה בענק. לא הבנה, לא רחמים, לא כלום. גם לא רוצים שתחרבנו לנו את חוף ניצנים. לכו מכאן עם הכיפות הסרוגות שתלויות בזוית , עם החצאיות שלכן ועם המנעולים על שערי הגנים. לכו מכאן עם ההתעללות שלכם בשכנים הערבים, עם כריתת עצי הזיתים שלהם, עם האלימות שלכם בחברון. לכו ותחפשו להתחנן לעוד כמה גרושים של פיצויים. יצאתם כבר מכל החורים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגיע חבוב...
יהודי,
12/04/05 22:08
|
הרבה אחרי שתהפוך לאזרח ניו-זילנדי מן השורה, נשאר אנחנו והערבים כאן...
שלום ולא להתראות ערברבניק עלוב נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי שנתנתק מעזה
צופ,
13/04/05 02:08
|
לא יהיה צריך יותר לנסוע לניו זילנד. זה אתם שהורסים לנו את המדינה, נפטרנו מכם - לא צריך לעוף לשום מקום. קפיש, חמוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי אתה עלוב הנפש
לירון,
13/04/05 00:12
|
ובאמת נמאס מכל המשחקים המטופשים שלכם - לא צריך להיות חכם גדול בשביל להבעיר צמיגים באמצע כביש וליצור פקק - במה אתם גאים כל כך? לא צריך להיות גאון בשביל לתלות מנעולים על שערי בתי ספר... בסה''כ משחקים מטופשים של אנשים מטופשים ושחצנים. תוסיף לפיצוי שלך עוד שקל ממני ושתוק כבר, נמאסתם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליצנים מעלי...
יהודי,
13/04/05 05:19
|
לא זכיתי להיות מתנחל (בעצם לשיטתכם אולי כן, אני ירושלמי 6 דורות). שיהיה ברור, נגמר הסיפור הזה שמה שלא יצביע הרוב...נקבל את דעת המיעוט, אם לא תשחקו הוגן את המשחק הדמוקרטי, נפגש ביערות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שיערות זה המקום בשבילך
דני,
13/04/05 23:02
|
ירושלמי 6 דורות, מתנחל או שמאלני - אם אתה טיפש אז אתה טיפש וזה לא משנה מאיפה אתה. אז קבל תיקון - אתה לא מתנחל טיפש - אתה ירושלמי טיפש - עכשיו אתה מבסוט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
החכמה מהתחת תרחיק את העם מכם.
יגאל כהן,
רחובות,
12/04/05 21:46
|
אתם עושים הכל כדי להמאיס את עצמכם על עם ישראל ובהצלחה לא מובטלת. אתם מעסיקים את כוחות הבטחון . יש חטא גדול מכך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עם? זה שמשתף פעולה עם
ל"ת
הנאצים הערבים?,
העם המתאבד?,
12/04/05 22:52
|
|
 |
הבנתי - אתה רוצה להחליף את העם
ארנון,
12/04/05 23:25
|
אנחנו לא מספיק טובים לסטנדרד שלך, ומעיזים לחשוב אחרת. אולי תחליף אותנו בעם איכותי יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
וואט גואס אפ
מאסט קאם דאון,
12/04/05 21:44
|
במילון, ליד ההגדרה של צדק פואטי, יש תמונה של הכותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג, גירוש הערבים קרוב
ל"ת
מאי פעם!,
13/04/05 00:31
|
|
 |
15.
לא כל ימני רוצה לחסום כבישים!
כתומה,
הר הצופים,
12/04/05 21:34
|
גם אותנו עצרו מאותה חשש, היינו אוטובוס סטודנטים מהר הצופים בדרך להפגנת הסטודנטים נגד ההתנתקות בת''א... כל פעם שרואים כתום עכשיו יעקבו?!? האם כולנן באמת כל כך מאיימים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לימין מותר להיות גזעני ?
ל"ת
הנתנייתי,
12/04/05 23:21
|
|
 |
גם לא כל ערבי רוצה לעשות פיגוע
(-:,
12/04/05 21:50
|
|
 |
דווקא כן. הנה היום ילד ניסה
י.,
12/04/05 22:37
|
|
 |
י. האם אתה מבין את הפרוש של כל
ל"ת
איזה בורים יש,
פה,
13/04/05 00:22
|
|
 |
14.
עכשיו תדעו איך מרגיש השכן
ישראלי,
12/04/05 21:28
|
הפשלתיני שלכם. כן, הערבי המלוכלך שאתם מתעללים בו כבר במשך שנים. מבוגרים וזקנים. היתה גם יולדת שוולדה נפטר כתוצאה מהסגר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט! א. מאז הימים הראשונים
אז זו עובדה!,
12/04/05 22:56
|
של הפגנות העם היהודי נגד מדינת ישראל הרודפת, עוצרים אוטובוסים בדרכם להפגנות. היהודים הנאמנים ביותר נעצרים במעצר מינהלי, כאילו היו האויב בעת מלחמה. לא ה''ימין'' מטיל את הסגרים. ואדרבא, בטל אותם. תקבל בבית אורחים מדרך חווארה. כבר היו אמבולנסים, נשים ב''הריון'' ונשים עם ''מתכת ברגל'' שהרגו יהודים! חשבת פעם שאתה ושכמותך פשוט משתפי פעולה עם רוצחי העם היהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעומת זאת יש מתנחלים
ציון,
13/04/05 02:11
|
שמחביאים מטענים בבתי ספר של ילדים פלשתינאים, יש מתנחלים שרוצחים רועי צאן ומוסקי זיתים במכות רצח, יש מתנחלים שיורים בפלאחים, יש מתנחלים שפוצצו ראשי עיר, יש מתנחלים שנסעו על הכבישים ורצחו נהגים פלשתינאים, ומכל אלה, ומהסיבה שמייצרת אותם, ניפטר כשניפטר מהשטחים האלה. ממש מכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עדיף 40 אנשים מחכים שעה בכביש
ל"ת
מאלפים בנתיבי,
איילון,
12/04/05 21:15
|
|
 |
עדיף אלפי אנשים תקועים בנתיבי
הברקות השמאל,
מבחילות!,
12/04/05 22:51
|
|
 |
למה לא שישה מיליון?
ל"ת
כואבת הטפשות,
13/04/05 08:22
|
|
 |
12.
אתם השפויים עיצרו את החוליגנים
ל"ת
משה,
12/04/05 21:15
|
|
 |
11.
תרגישו קצת איך זה להיות ערבי
עזיזה,
12/04/05 21:12
|
יום אחד בחיים לזמן מאוד קצר הרגישו מה זה להיות ערבי. אבל זה מעט מדי .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יום אחד להרגיש כמו ערבי, זה
אוטובוס מירון,
12/04/05 22:49
|
יום אחד שאתה יכל ללכת ברחוב בלי להסתובב כל שניה לאחור ולראות אם לא בא מישהו לתקוע סכין בגבך. יום אחד להרגיש כמו ערבי, זה לרדת מאוטובוס שעומד להתפוצץ, בלי להגיד מלה לשום יהודי, ולראות מרחוק איך האוטובוס מתפוצץ. יום אחד להרגיש כמו ערבי, זה לרקוד על הגגות לאחר שאוטובוס עם תינוקות מתפוצץ בדרך חזרה מתפילה בכותל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכבשת וגם והתבכיינת ?
ל"ת
לא עוד כל מתנחל,
מלך, נ ג מ ר,
12/04/05 23:51
|
|
 |
10.
מדינת משטרה - אזהרה!
שמואל,
חדרה,
12/04/05 21:12
|
אם ימשיכו ככה לדכא כל התנגדות - יקבלו את מלחמת האזרחים שהם מחפשים.
לא נשב בשקט אם יסתמו פיות ויפעילו אלימות מילולית ופיזית נגד אזרחים ע''י שלטון מושחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה במלחמת אזרחים
עצוב צוחק,
13/04/05 08:40
|
שהדיקטטור יגיד שזה נגד החוק חחחחחחחחחחה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחה תזהר עוד יעצרו אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלב נובח לא נושך!
ל"ת
דני,
13/04/05 01:57
|
|
 |
ממילא חדרה עיר עברינית
הנתניתי,
12/04/05 23:22
|
|
 |
ומי יפתח במלחמת אזרחים? אתה?
ל"ת
הצחקת אותי,
12/04/05 21:51
|
|
 |
מה מצחיק במלחמת אזרחים?
Avi Ecuador,
13/04/05 00:53
|
היא כבר בדרך לצערי, חסר ששרון והשמאל ''יצליחו'' עוד קצת. חלם לקראת ביטול על ידי אומות העולם בעתיד ו''הצחוק'' שתוכל לצחוק שהיא אפילו לא תהיה מדינה, אולי שמורת טבע, דיסני קודש של היהודים המוסלמים והנוצרים. בלי צבא ובלי שמאל ותתפוצץ מקנאה שאלה שיחיו שם יהיו עשירים מהתירות העולמית. השמאל?! יתבולל תוך דור ויהיה סיפור לימנים לספר, אולי גם חג על ערפאת, שרון, רבין ויגאל עמיר, כמובן שלא לפי סדר וסדר חשיבויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שמצחיק זה מי שמאיים במלחמה
הצחקת אותי,
13/04/05 08:21
|
בשביל מלחמת אזרחים צריך אזרחים שילחמו אחד בשני. אני לא רואה כאלה מלבד כמה תמהונים שמנסים להפחיד את כולם בדבר שאין לא כל ביסוס. האם אתה תיקח נשק ותבוא להילחם בי? ודרך אגב לגבי ההגדרות של השמאל כנראה שלפי ההגדרות החדשות שלך ןשל חבריך, שני שליש מהעם הם שמאל, ועל זה אני בטוח שהשמאלנים האמיתיים מודים לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אז מה? בשבוע הבא יעצרו את
שימשיכו, עד,
שתיקרע הרצוע,
12/04/05 21:11
|
הנכד שלי שיבוא מן השומרון להניח תפילין בכותל? מה זה ''אוטובוס של מתנחלים''? מונעים תנועה חפשית מאזרחים בגלל דעותיהם, שלא במקרה הן בעד העם והארץ! זה מה שקורה במשטר הסטאליניסטי של שרון. שרון מתכוון לפרוס את הצבא המצרי לאורך כל הגבול עד אילת.... ועכשו, שיגיד לי מישהו שממשלת ישראל אינה סוכנת של גורמים עויינים זרים ומבית! גם אם תישבעו, גם אם תעשו שמיניות באויר, לא אאמין לכם. ממשלת ישראל פועלת ביודעין כדי להחריב את הישוב היהודי בארץ ישראל. אבל היא לא תצליח, היא תיהרס לפני כן! לקרוא באתר את כל הדבילים שונאי ישראל, נגד ה''מתנחלים'', כאילו הם נלחמים את מלחמתם הפרטית, זה פשוט מאזוכיזם. אבל זה חיוני, בבחינת - דע את האויב! לא ניתן למופסי''ם לנצח! לא ניתן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ממשלת ישראל סוכנת של...''
נסחפת קשות,
12/04/05 23:31
|
לקרוא ולא להאמין - ''ממשלת ישראל אינה סוכנת של גורמים עויינים זרים'', ''ממשלת ישראל פועלת ביודעין כדי להחריב את הישוב היהודי בארץ ישראל''. מה קורה לך, אתה על ספידים? קצת פרופורציות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אתם ממש ''מקסימים'' ורובכם
מוטי, אבא ללוחם,
חיפה,
12/04/05 21:05
|
סוגרים כבישים, מסיתים לסרובי פקודה, סוגרים בתי ספר ומסכנים אלפי תלמידים שעומדים בשערים ומסכנים אותם, מגרשים פלוגת צנחנים מישובכים, סוגרים צירים ראשיים בארץ ומוסיפים זהום לאוויר, פוגעים ברכבי צה''ל, מבזים ראש ממשלה בישראל, שכל חייו הגן על העם בגופו וקוראים לו מושחת, ללא הרשעה בדין, מזהמים את הרחובות בסטיקרים ולא בלוח מודעות ורוצים שנרכוש לכם סימפטיה! אני ועוד מיליונים אומרים לכם לכו קיבינימט, אין לכם אלוהים, אתם עובדים עבודה זרה, בעיני אתם חלאת העם היהודי בהדגשה על חלק! לא קטן מיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה תעשה אתה, כשיגרשוך מביתך?
חלאת המין,
האנושי,
12/04/05 22:16
|
וזאת : א) אחרי שנתת את חייך למדינה. ב) שלשה מבניך משרתים ביחידות מובחרות. ג) אומרים לך ''לך קיבינימט''. ד) אומרים לך ''אין לך אלוקים''. ה) אומרים לך ''אתה עובד עבודה זרה''. ו) אומרים לך ''חלאת העם היהודי''.
אם אינך סתם אדם מכוער, אני מחכה להתנצלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מזדהה בתור חלאה?
דני,
12/04/05 23:37
|
הוא אמר משהו לא נכון? מגרשים אותכם מהבתים? הצחקתם אותי! ווילה בניצנים ומיליון דולר זה לא בדיוק גרוש של מיסכנים... אז תפסיקו לבלבל את המוח - קיבלתם שם את הבתים ואת השטח במחיר מגוחך וכעת מבקשים מכם לעזוב - מתחננים שתעזבו ובתמורה מתכננים לפצות אתכם מעל ומעבר למה שמגיע לכם, מעל ומעבר למה שהשקעתם שם, אז אל תבלבל את המוח על גירוש. אל תבלבל את המוח על לתת את חייך למדינה- המדינה ומיטב בניה נתנו את חייהם עבורך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע, מה שהוא אמר לא נכון?
ארנון,
12/04/05 23:35
|
הוא לא דיבר על כל המתנחלים, רק על אילו שמתפרעים ושורפים צמיגים. מה מכל התאור לא נכון עובדתית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיני אתה חלאת המין האנושי
לוחם עד לפני,
חודש. פ''ת,
12/04/05 21:16
|
אתה מכליל ומסית, ומדבר על קומץ בתור רוב..... אני היתי שם ורובם ככולם מקסימים ונחמדים.
חוץ מזה שאני יכול להבין אותם כי עומדים לגרש אותם מביתם.... אם היו רוצים לגרש ערבים אתה ושמאלנים מסוגך הייתם שורפים את המדינה מזמן. אדיוט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב, הוא מובטל שמקבל קצבה
ל"ת
מהאיחוד האירופי,
12/04/05 21:34
|
|
 |
אתה גרוע מערבי!
ל"ת
אתה סתם סמולן,
12/04/05 21:12
|
|
 |
''גרוע מערבי'' ממש פאר המתינות
הנתנייתי,
12/04/05 23:24
|
ממש משעשע איך ציבור גזעני ומפלה כמו הימנים מתלונן נגד אחרים והשיא הוא בבכיונים של ימנים על אירועים אנטישמים בחו''ל . האמת היא שברבים מכם מסתתר גזען קטן המץעטף לו בדגל לאונמנות כדי להסתיר זאת ולא אתבטא במילים חריפות יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רצונכים מ8 אבא של...
דדי,
12/04/05 21:26
|
מה הוא דיבר שקר?, העובדות בשטח לא משקרות והוא גם לא הכליל את כלל אוכלוסיית יש''ע, ונראה לי כי הוא תומך שרון, ושרון לידיעתכם הוא לא מהשמאל (ב''ש'' ולא ב''ס'' אדון מגיב מפתח תקווה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
פתאום חסימת רכבים זה לא כיף?
חיים,
דרום,
12/04/05 21:03
|
מה קרה? אתמול בבוקר כשחסמתם 30000 רכבים בנתיבי איילון אמרתם ''שבסך הכל נחסמו כבישים, וזה למטרה טובה''. נו, אז בבקשה. כיף לכם? כולא אוטובוס אחד, חבל שלא נעלו לו את הדלתות כמו שעשיתם היום בבוקר בבתיס ספר ובגנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אתם הבאתם זאת על עצמכם
ע ב,
12/04/05 21:03
|
כאשר חלק מחבריכם/אנשיכם חוסמים כבישים , נועלים גני ילדים ועוד פעולות כאלה ולאחר מכך צוחקים על כך שהערימו על השוטרים אל תצפו ליחס אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
המישטרה בלחץ ובצדק
סבבה,
12/04/05 21:02
|
אין מספיק כוחות לבצע ת'משימה כולם כבר מיתנגדים לתוכנית בסוף שרון יבוא לבד לפנות ניראה לו שיצליח ?בסך הכל בחור גדול מימדים שרון נצטרך לפנות אותו עם מנוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז מה? היום הכל נפלא?
איתן,
13/04/05 00:09
|
אז בוא נגיד והפנטזיה שלכם תתגשם ו''תנצחו'' מה אז? נמשיך לשלוט בעזה ובה מיליון ערבים? בתור מה נחזיק אותם - בתור חיות מחמד? בתור עבדים? או אולי נספח את עזה למדינת ישראל ונהפוך את העזתים לתושבי המדינה עם תעודות כחולות? מה כל כך טוב במצב היום ולאן הוא מוביל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כולם מתץנגדים'' ? בדיחה
הנתנייתי,
12/04/05 23:26
|
הבעיה עם הדוסים מיש''ע היא שהם מסתכלים רק ימינה ושמאלה ורואים רק אנשים כמותם שירימו את הראש ויגלו לתדהמתם שמרבית עם ישראל בכלל לא תומך בהם (ולא רק שמאלנים או כמו שכל מיני מפגרים ימנים נוהגים לכתוב סמולנים.) גם מרבית הימנים בארץ מסתפקים במס שתפיים ומתפללים שהבלגנים של המתנחלים יגמרו כבר ושיפנו אותם וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
המשטרה הפוליטית משתוללת כי היא
דרור,
רמת גן,
12/04/05 20:52
|
יודעת שכאשר מדובר ברדיפת מתנגדי המשטר הדיקטטורי השמאלני, שום דבר לא יעמוד בדרכה - לא התישקורת,לא אבירי זכויות האדם, ולא הבג''ץ. מרי עממי המוני הוא הכלי הדמוקרטי האחרון שנשאר לעם,כדי לשבור את הדיקטטורה של גנב הקולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאוריות הקשר של המטורפים
גבי,
13/04/05 00:06
|
פתאום המשטרה הפכה להיות שמאלנית, השב''כ הפך לשמאלני, שרון הפך לשמאלני, בעצם אצלכם כל מי שחושב אחרת הוא שמאלני או נאצי או ערבי, לא כך?? אז אולי אתם הפאנטים והחולמים? אולי אתם פשוט מטורפים משנאה? אולי ירדתם מהפסים? ככה אני חושב ואני מודיע לחמורים שיקפצו בראש - אני לא שמאלני, אני לא ימני (לא מטורף בכל אופן), אני אוהב את המדינה ואת רוב אזרחיה - ובהם גם החלק השפוי של המתיישבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חי באשליות
ארנון,
12/04/05 23:41
|
''מרי עממי המוני'' כמו שקרה בביירות, אוקראינה, חומת ברלין, מרטין לותר קינג ושאר דוגמאות אהובות על הימין, דורש שרוב העם יהיה מאחוריך. אם זה היה המצב, הנהגים באיילון היו לוחצים ידיים לחוסמים ואנשים היו יוצאים בהמוניהם לרחובות להפגין. אולי זה לא קורה כי הרוב לא תומכים בכם? אולי נסיונות הדיקטטורה באים דווקא מכיוון החבר'ה שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שהמתנחלים יאכלו את מה שבישלו
המחלקה הסגורה,
12/04/05 20:49
|
הם רוצים לחסום כבישים, להבעיר את המדינה, למנוע השכלה מילדינו ולהמשיך לגרום למות חיילי צה''ל?
שלא יצפו שאזרחי המדינה יעמדו מהצד ולא יעשו דבר!
לא יזיק להם לעמוד קצת במחסומים כמו הפלסטינאים - הם הרי גרים בשטחים הכבושים ועל חיילי צה''ל לדאוג לשלום אזרחי המדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת??
מתנחלת ג-א-ה,
שומרון,
13/04/05 11:56
|
לא יזיק לנו לעמוד במחסומים?? אני עמדתי יותר משעה כי הפלסתינאים שמו חפץ חשוד על הכביש!!!!!! תנסה לגור פה .תושבי השומרון נמצאים בסכנה מתמדת ובכל זאת עומדים באומץ ונשארים פה אתה צריך להיות גאה בנו חבל מאודשאתה לא שוקל את שיקולך כמו שצריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הייתי על האוטובוס הזה!!!
מתנחלת,
שומרון,
13/04/05 11:52
|
אני הייתי על האוטובוס הזה והיו שם המון שוטרים שפשוט חיכו רק לנו !! הם הקיפו אותנו מכל עבר (4 יסמניקים על כל ילד)...לא באנו להבעיר צמיגים רק לחלק סטיקרים,ואנחנו מאוד אוהבים את חיילי צה''ל,אחינו ומשפחתינו משרתים שם!!!בזמן שנסענו באוטובוס חזרה ליישוב עם כוחות משטרה מכל בכיוונים ראינו בצד הדרך איש שמחלק סטיקרים של ''שלום עכשיו''...למה אותנו עוצרים ואותו לא???למה לכם מותר לעשות הפגנות ולנו לא??? סותמים לנו את הפה בממשלה!!!!*למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלוי איך מסתכלים על זה....
יוגב,
12/04/05 21:01
|
כי מיבחינתנו א''י זה רבע ירושליים תא'' והקריות... נכון??
שמאולן דפוק!!! יש לך מדינה אז תישמור עליה... על כולה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב ישראל תשוב לגודלה הנכון
רוני,
ישראל,
12/04/05 22:13
|
אנחנו השמאלנים מוכנים להגן על מה שיההי הוגן- מדינה לנו , קטנה איכותית ובלי האחריות על המתנחבלים, וגם לתת לפלשתינאים לדאוג לבעיות שלהם בעצמם. על מדינה כזו אני אשמור גם אשמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט ומעפן- בטח לא שירתת בצבא
ל"ת
צחי,
13/04/05 13:35
|
|
 |
2.
משטרה מטומטמת!
ישראלי שפוי,
חיפה,
12/04/05 20:49
|
רוב החוסמים הם בני ישיבות ממרכז הארץ ולא מהשטחים בכלל! תקלטו - רוב מתנגדי ההתנתקות גרים במרכז הארץ וגם אם תסגרו את כל יהודי יש''ע במכלאות לא תוכלו למנוע מרי אזרחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Eize Meri? Neged Mi??????????
ל"ת
Meri Shmeri,
Gol Atsmi,
13/04/05 03:05
|
|
 |
מתנחל מתחזה ומטומטם
אלעד,
12/04/05 23:40
|
מאיפה הידע על מקום מגורי החוסמים? אולי אתה יודע גם מי נעל את בתי הספר?! אתה מטומטם ושחצן כמו רוב המתנחלים! חוסמים כביש וחושבים שהם גיבורים גדולים וחכמים גדולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מקווה שפעם תחוו סגר אפילו
אורי,
12/04/05 20:45
|
|
 |
ואני מאחלת לך לחוות יום אחד
אין גבול לזדון.,
12/04/05 21:13
|
של פצמרי''ם על המשפחה שלך. בעצם, למה יום אחד, שאלו יהיו חייך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבחירה המעוותת שלך
רונה,
13/04/05 02:14
|
לחיות בחצר הפרטית מאוד של מליון וחצי פלשתינאים לא מחייבת אף אחד להתעקם לצורה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה באמת יפה שהיית
Avi Ecuador,
13/04/05 00:57
|
עונה לאידיוט עם-הארץ שאת לא מאחלת לו ולמשפחתו לחיות תחת... היית יוצאת הרבה יותר יפה וכולנו היינו מבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז צאי משם כבר!!!
דני,
13/04/05 00:03
|
את לא שם בשבילי ולא בשביל המדינה, קיבלתם שם שטח בחינם, בניתם במחיר מגוחך... המדינה הוציאה הון עתק על אבטחתכם, הון עתק על הנחות מס, הון עתק על כל יום שאתם שם, אז תפסיקו להתבכיין, קחו את הפיצויים הענקיים שאתם מקבלים וצאו משם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבט שמאלני
אל רנר,
13/04/05 05:38
|
אתם מודדים את הכל בכסף.מה בקשר לחזון המדינה והקשר לכל הארץ?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבט ימני קיצוני, בוא קח שקל
דני,
13/04/05 23:05
|
הבט שמאלני? אם היה תלוי בי הייתי לוקח את כל האנרכיסיטים - וזה כולל אותך, את השמאלנים הקיצונים ואת שאר המתנחלים ומשאיר אתכם ביחד עם הערבים - כולכם ביחד שם ואנחנו כאן והכל יכל להיות הרבה יותר יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי ההגיון שלך
Avi Ecuador,
13/04/05 02:09
|
אתה צריך לצאת ממדינת ישראל. מסוכן שם ואתה בן כה תגיע למדינה ישרפלסטין במקרה ''הטוב''. מה שווה המאמץ ומה ההגיון לבנות שתי מדינות לפלסטינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את סובלת מטוב לב
ל"ת
אדי,
12/04/05 22:36
|
|