 |
25.
אפרופו פיתות, יש לי שאלה
פיתה,
25/04/05 13:49
|
האם מי ששומר כשרות יכול להתנשק עם מישהי שלא שומרת? האם היא צריכה לצחצח שיניים לפני הנשיקה או שאפשר רק לשטוף את הפה? תודה למי שיענה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ובאמת מדוע אין לנו פיתות?
מתתיהו,
מודיעין עילי,
20/04/05 23:10
|
זו דמוקרטיה זו - הדתיים השתלטו על כל החיים! שיאכלו הם מצות ויותירו לנו את הבצק האפוי. פוי. כפיה. כפיה שחורה לבנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה אין לנו שכל?!
ל"ת
מתתתיהו,
מודיעין עילי,
21/04/05 12:02
|
|
 |
23.
גן החיות התנכ''י
הפיל,
20/04/05 13:36
|
כבר יש תגובה ל-5 - הפיל המסכן בגן בחיות התנ''כי הוך לסבול כי לא יתנו לו לחם בחג ואפילו לחלות כתוצאה מכך. כה אמר ה''וטרינר'' של גן החיות התנ''כי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עוד שאלה על התקשורת העוינת...
א.מ.ז,
פלסטינאצים,
18/04/05 18:42
|
6. האם זה שפיטרו את מאיר עוזיאל בעל הטור המצוין ''שיפודים'' הוא מפני שהטור היה ימני או שהראש של העיתון אמנון דנקנר שמאלני נתעב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיבה היא שהוא התחיל להמאס
שם,
21/04/05 11:29
|
|
 |
21.
רועי, אתה מצויין
ל"ת
חיפאי,
חיפה,
17/04/05 21:02
|
|
 |
מה מצוין בו בדיוק?
נחום,
18/04/05 10:38
|
איזו שחיתות שלטונית הוא חשף? האם הוא עלה על קנוניה שמאלנית להכתים את שמו של מתנחל תמים? האם הוא מבקר עוינות מגמתית כלפי הבעת דעות לגיטימית? לא!!! הוא מצדיק מתן במה לעבריין נמלט!!! כשוענונו התראיין בניגוד לאיסורים לתקשורת, חצי מדינה ניסתה לשים אותו בכלא. כשאברי רן מתראיין אחרי בריחה ממעצר בית הופכים אותו לבר-כוכבא. עבריין זה עבריין זה עבריין: ולא, זה לא כי הוא מתנחל. זה בגלל שהוא בריון, חוליגן שמפר צו בית משפט. אפילו ימנים כמו רועי אמורים להוקיע אותו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמחבלים מתראיינים?
גלעד ישראלי,
ירושלים,
18/04/05 12:05
|
כשמחבלים רוציחם מתראיינים? הם לא סתם נרדפים ע''י הפרקליטות על רקע אידיאולוגי (אברי רן), הם רוצחים! ולהם מותר לתת במה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל ,מר ישראלי..
נחום,
18/04/05 15:41
|
שאחרי מחבלים לא רודפת הפרקליטות אלא מסוקי אפאצ'י, ואת השכנים של המחבלים מפנים מבתיהם ליצירת אזורי חיץ בלי פיצוי ,בלי משאל, ובלי כלום..
אבל לפחות ההשוואה שהצגת מוצלחת- נכון יותר להשוות את אברי רן לטרוריסט מאשר למתנחל מן השורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל, מר נחומי
ניר,
19/04/05 16:16
|
שמחבלים הורגים אנשים, ואילו אברי רן הוא אמנם מטורלל, אבל כרגע לא מסכן חיים של אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מענייין מה אילן היה אומר על זה
ל"ת
טליה,
רמת אביב,
17/04/05 19:14
|
|
 |
19.
חתונת מגל
אבי,
חולות ראשון,
17/04/05 17:22
|
|
 |
למה לנו הרכילות הזולה הזו?????
ל"ת
רוני,
17/04/05 23:12
|
|
 |
בטח היית מלצר
אחמד,
17/04/05 20:28
|
|
 |
18.
אתם ממש חיים בגטו
ד,
רג,
17/04/05 16:51
|
|
 |
17.
רענן שקד הוא ציני מצחיק ושנון
נועה,
ת''א,
17/04/05 15:37
|
הוא יורד על כולם בלי הרבה אפליות, אשכנזים או ספרדים, חילונים או דתיים, ומציג בדרך כלל בצורה מבריקה את הגיחוך. אז באמת לרדת מכל הפרנויה הזאת שלכם.
צחקתי עד דמעות מהטור שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציני כן, השאר לא ממש
אבי,
17/04/05 17:38
|
רענן שקד הוא בעיקר נאד נפוח, שכותב עמוק מתוך הקונצנזוס של הברנז'ה שהוא נמנה עליה, מתחנף לחברים שלו וחושב שהוא נורא שנון וחד. אבל הוא לא. הוא אפילו לא אינטלגנטי. ומקורי הוא אף פעם לא יהיה, בדרך הזו. מה שנכון, הוא בהחלט ציני - וכנראה שכך הוא מתחבב על אנשים שחושבים שציניות מראה על חוכמה (אבל ההיפך הוא הנכון. ציניות היא הדרך להתחמק מלחשוב)
בכל אופן, כל התכונות האלו לפחות מכשירות אותו להיות יום אחד מבקר הטלוויזיה של ''הארץ'' (אם הוא עוד יהיה קיים) כשהדינוזאורים שממלאים את התפקיד הזה ייכחדו סוף סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הומור''?
ברנז'אית,
18/04/05 06:04
|
לרענן שקד ''הומור'' שמתחיל ונגמר באחרים. כשפעם נגעו בו (בעניין שולי), האיש קפץ עד למרום השמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ינון מגל - משת''פ
רוזנר,
חיפה,
17/04/05 15:33
|
ראשית הגיע הזמן שמר רועי שרון יואיל לחתום על מאמריו בגין התקשורת העוינת, או שמא טור זה מפציע ישירות מאדוננו מלכנו???
דוגמא בולטת לחוסר היכולת לבחון דברים לגופם, הינו הקטע שנוגע לינון מגל. הנ''ל כבר מזמן לא כתב לעיני מתנחלים, אולי בסודי סודות הוא מונה לדובר יש''ע? הרי במילא זה מה שהוא עושה: דברור של כל מתלהמי ישע לדוגמא טיפולו באסיר הנמלט אברי רן הנ''ל הינו פורע חוק מזה שנים הרבה, ורק חלק ממעשיו זכו לתגובת השלטונות. ומה עושה ינון? מציג אותו כרובין הוד יהודי החי ביער, וכל השמאלנים הם שהפילו אותו. אצל ינון הליסטים הזה מופיע כמוכיח בשער שלאורו חיבים ללכת.
ומה עושה, ובעצם מוכיח, רועי שרון? מעלה על נס את ינון מגל המשת''פ מטעם, ומפנה אל אילן ליזרוביץ איום לא מוסווה - אינך משרת אותנו ולכן לא ניתן לך לבצע את תפקידך העיתונאי... טול קורה מבין עינך - וראה מי עושה תקשורת הוגנת, ומי עושה תקשורת מגויסת ומופרכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתימת פיות
גלעד ישראלי,
ירושלים,
18/04/05 12:15
|
מה שאמרת במילים אחרות: תוציא את הימני הזה ותשאיר אותנו רק עם כתבים שמאלנים. סוף סוף, יש קצת איזון בטלוויזיה. אתה מדבר על רובין הוד?! איפה הייתה כשהציגו רוצחים מחבלים כמשחררי הפלסטינים? איפה הייתה כשהציגו את טלי פחימה בוכה וניסו לעורר את חמלתנו על אחת שעזרה לרצח יהודים? ינון מגל מראה גם את מי שלא לגמרי מסכים עם דעותיך. כבר לא תמיד תשמע בתקשורת רק שמאלנים שמסכימים איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק במה שאתה כותב
אלמוג,
17/04/05 18:30
|
הפעם די נהניתי (בניגוד לפעמים עברו) מכל השאלות.
הרשה לי לחדש לך: עיתונאי המסקר מראייה שמאלנית אינו עיתונאי אובייקטיבי. גם רועי שרון לא אובייקטיבי.
אבל זו בעצם מטרת השאלות לתקשורת העויינת - להיות מצידה הימני של המפה.
מה שכן אפשר לומר על רועי שרון זה שיש לו את הגדולה לאשר גם תגובות שבאות נגדו אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מספיק עם הפרנויה המגוחכת הזאת
איל,
ירושלים,
17/04/05 13:03
|
גם אני, לשיטת כותבי המדור, אמור להיות שייך ''לאליטה השמאלנית החילונית'' המתוארת בסעיף 1. אבל אין לי מושג שום דבר לגבי ''הסוד'' של אהוד מנור. מה הקשר בין חבורת מראיינים ומרואיינים מתנשאים (וחסרי טעם, בהתחשב בנסיבות) לבין שמאלנות, אשכנזות, או חילוניות?
הערה נוספת - אני מבין שאילן ליזרוביץ הוא חלאת המין האנושי. אבל כאשר אתם לועגים לו על כתבה אמפטית, אתם עושים בדיוק את הדברים שעליהם אתם מבקרים. כאמור - הפוסל במומו פוסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זה מה שמצאת? עלוב ביותר
שי,
מודיעין,
17/04/05 12:35
|
1. השנאה שלך לכל מי שלא נראה או חושב כמוך לא רק מבצבצת אלא זועקת מניסוח השאלה (שאלה?) מספר אחת שלך. כי הרי ברור שאין פה בעיה, אז אתה מתעקש לחפור ולמצוא אותה. 2. צודק. התגובה לא לעניין. 3. אז אולי לא כל התקשורת עוינת? מה דעתך? ואגב, גם זה לא בסדר, כי התקשורת לא צריכה להיות גם אוהדת. היא צריכה להיות אובייקטיבית, לפחות אצל אלו שמסקרים, לא מפרשנים. 4. גם על זה שלייזרוביץ נהיה ''מאוזן'' בדיווחיו יש לך טענות? זה מזכיר לי את הסיפור על האיש שהתלונן כל הזמן שהוא רעב, ואחרי שנתנו לו אוכל החל להתלונן כמה הוא היה רעב... 5. לא מצאת עוד שאלה אז החלטת לעורר ויכוחים, האשמות והסתה? ברכותיי, אתה כנראה תצליח בכך. חוץ מזה, אני באמת מקווה שיהיו מספיק פיתות.
וחוץ מזה, ואי אפשר להימנע מכך - מה הקשר של המדור שלך ליהדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למה? מדוע ? הכתמה רק למתנחלים?
יחזקאל,
רמת גו,
17/04/05 11:58
|
למה מתנגדי ההנתקות מכונים קיצוניים בעוד שעולזי ומחייבי הוצאת אנשים מבתיהם ורכושם החוקי בכפיה ובבריונות של הממסד מכונים בתקשורת מתונים או אנשי שלום ? הלא חלקם הגדול הם מחרחרי ריב, לא? למה מרעידי ומתנגדי גדר ההפרדה\ הגדר שהביאה שלום לתושבים ופחות רצח והרג , למה אותם מפגנים ומרעידי גדר מכונים בתקשורת פעילי שלום ? כאשר תוצאה של הצלחתם היא הגברת רצח והרג? מה זה אומר על הדוגמטיזם השורר אצל אנשי תקשורת ומדיה רבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לגבי אהוד אושרי
י.ב,
17/04/05 11:52
|
יש הבחנה בין מתנחלים, גם מתנחלים שמסרבים להתפנות/להעקר/לעזוב מרצון (תלוי מי מגדיר ובשם איזה אינטרס), לכנופייה (כן, כנופייה!) של פורעי חוק שמנהל אברי רן, אותו ינון מגל ראיין. רן ידוע כמי שמפר צווי בית משפט, מאיים על מי שאינו שותף לדעתו (והכוונה היא ליהודים), וזה מבלי להזכיר את ההתנכלויות לכפריים פלשתינים. אהוד אושרי מתקומם נגד היחס המפרגן לעבריין, לא נגד הזדהות עם מתנחלים.
אני מקווה שגם כותבי מדור יהדות במעריב יבינו את ההבדל בין מתנחל ממוצע לעבריין בדין. לפי הביקורת שלהם לאהוד אושרי יש לי חשד שהם לא יודעים עדיין..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר? לקלל אותו בראיון?
ל"ת
מורדי,
קרית אונו,
17/04/05 22:12
|
|
 |
לגבי אהוד אושרי
ישראל,
17/04/05 12:34
|
|
 |
11.
שבוע יבש - אה.
במבי שרב,
17/04/05 11:33
|
1. מה לזה ולשמאלנות ? היו אנשים שהכירו יותר והיו שהכירו פחות. כולם אהבו אותו. סאמט דיבר לא לעניין - וגם רענן שקד (טפו) העיר על כך. כל קשר לסמולנים/אשכנזים הוא פרי כיפתו הקודחת של הכותב. 2. באמת רענן שקד חס על כולם ונכנס רק בדתיים, (וגם בגברים, נשים, חילוניים, ילדים, ערבים, פרנואידים וקוטרים - כמוכם). 3. יש מי שנכנס (בלי עין הרע) בגדעון לוי ובכתבי שטחים, ויש מי שנכנס בינון מגל. זה לגיטימי וזה לגיטימי. 4. אוי אוי אוי - עכשיו הוא נחמד מדי ? מה תעשו עכשיו ? 5. וביוני בטח יהיה פוגרום - בואו ננסח את זה כשאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא לחלוחי
במבה תות,
17/04/05 20:09
|
1. יש פה ענין של קליקה, לא שמאלנות. יושבים ארבעה אנשים בערוץ כלל-ארצי ומדברים על דברים שידועים רק להם ולחבר'ה - ככה ערוץ 10 רוצה להתחרות בערוץ 2? אה, עם הדוגמניות בעצם.
2. בחיאת ראבק? רענן שקד רחוק מלהיות כזה יהושע פרוע כמו שאתה מצייר אותו. בדיוק כמו ''ארץ נהדרת'', או התוכנית ההיא עם שליין והחברים, הוא נכנס רק במי שמקובל לפי חוקי הקליקונת שלו (זאת מסעיף 1) להכנס. מעולם לא קראתי שורה אחת של שקד שיצאה מהקונצנזוס של החבר'ה. אני מזמין אותך להביא אחת כזאת.
3. מ-מ-ש. מי בדיוק נכנס בגדעון לוי או כתבי השטחים, חוץ מהמדור הזה? אולי ארנה קזין? לא שצריך, יורם בינור הוא הכתב הכי מעניין של ערוץ 2, אבל ההתנפלות של אשרי על ינון מגל לא באה מתוך ביקורת מקצועית אלא בגלל שהעז לצאת מהקו שמשרטטת אותה קליקה של אשרי - ראה סעיפים 1 ו 2.
4. מעניין ת'זובי.
5. מה אתה רוצה בעצם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשווה בין ינון מגל ללוי
לבמבי דשן,
17/04/05 12:42
|
זה בערך כמו להשוות את יוסי שריד לאחד מאויבינו רחמנא ליצלן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ישווה וכן ישווה !
במבי שרב,
17/04/05 15:20
|
שניהם עיתונאים. ללא ספק גדעון לוי כותב מזוית מאד מובהקת ו ''מוקצה'' על ידי רוב הציבור היהודי , אולם הוא לא נחשד ולא הואשם מעולם בשיתוף פעולה אקטיבי עם האויב. הבעייה איתו אינה שהוא ''חד צדדי'' - אלא שהוא צודק יותר מדי פעמים - ודובר צה''ל הודה בכך. (וכמובן - השימוש בגוף שלישי ולא ראשון בכותרת אינו מלמד על בורות - כך שאין לטעם להשקיע בכך אנרגיה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מדור מצוין, תמשיכו
אדי,
חיפה,
17/04/05 10:47
|
ראיתי גם את הכתבה של ינון מגל על המבוקש אבירן (שמשום מה כונה בטעות בטעות ''אסיר נמלט'') וגם קראתי את הביקורת של אהוד אושרי למחרת בעיתון לאנשים שחושבים את עצמם.
ברור שמה שמפריע לאושרי זה שאבירן בסך הכל יצא אנושי מהכתבה. זה כבר יותר מידי לשמאל הקיצוני שמטרתו לצייר את המתנחלים כחיות טרף מסוכנות לציבור.
הכתבה אפילו לא היתה אוהדת, היא בסך הכל היתה מאוזנת (דבר נדיר בתת רמה של התקשורת בארץ), והציגה את העובדות - 3 פעמים בתי משפט החליטו שאין סיבה להחזיק את הבנאדם במעצר, אז מה המדינה עושה - מערערת לעליון שם יושבת הקליקה ברק-בייניש-ארבל ושם מובטחת התוצאה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חלש מאד השבוע...
איתן,
17/04/05 10:43
|
אני בדרך כלל נהנה מהמדור הזה אבל אם אין מה לכתוב אז אל תקריצו שטויות...
שבוע טוב, איתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שאלות טובות! חבל שהן לרוב
ל"ת
שאלות רטוריות,
17/04/05 10:35
|
|
 |
7.
האם....... ?
דני,
17/04/05 10:09
|
לגבי שאלות 4-5 , כאשר אין על מה להתלונן מתלוננים על העתיד לבוא? האם אילן ליזרוביץ (מכוכבי המדור) ישאר לעד השעיא לעזאזל של ''חמש השאלות....'' גם כאשר הוא לא בסדר וגם כאשר הוא כן? אם מטרת המדור היא להתלונן על עוולות הרי שכאשר אדם הוא בסדר (לשיפוטכם) המדור אמור ''לוותר'' על הקובלנה השבועית כנגדו, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כתבה מיותרת וצפויה מראש
אבי,
ירושלים,
17/04/05 10:04
|
כל כתבה שרק ממפה בין ימניים ושמאלניים היא טיפשית ריקה ומיותרת.
בשבלי למה נתתם לו את המקום הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אתם נהיים גרועים משבוע לשבוע
פעם היה פה,
כיף,
17/04/05 10:03
|
1. הפעם הגעתם לשיא, מישהו מבין את ה''ביקורת'' הזאת, טוב... הם היו צריכים להביא מתנחל שיספר על אהוד מנור שלא הכיר, בשם האיזון הקדוש. 2. לצערי שקד צודק אם כי קצת מגזים. הביאו אנשים ללא נסיון עתונאי וטלוויזיוני מספיק כ''יועצי תוכן'', רק כדי למצוא חן בעיני חלק מחברי הועדה. 3. מוזר.... אני קורא ביקורת בכל העיתונים כמעט על א-שאפי, בינור וכמובן אלדד. אז גם את מגל אפשר לבקר. 4. אכן כך, בדיוק כמו שא-שאפי, בינור ואלדד, צריכים מידע מהפלסטניאים ולכן הם ''מבינים אותם'', כך כתבי המתנחלים. רק תראו באיזה חברה טובה המתנחלים נכנסו. 5. חוק החמץ הוא אכן כפיה דתית, אבל ברמה נמוכה המצדיקה את קיומו, לטובת אהבת חינם ושכנות טובה, מעניין מתי דתיים יוותרו על משהו (אני מתכוון למשהו שהם נוהגים לעשות ויפסיקו לעשותו) לטובת החילונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-5
אורן,
17/04/05 12:55
|
לגבי 1 יכול להיות שאתה צודק לגבי 2 אני ממש לא מכיר את הנושא לגבי 3 א. אני דווקא לא ראיתי כמעט שום בקורת על בינור וא-שאפי בטח לא מהקולות ''הקובעים'' בתיקשורת ובטח שלא משקד {אם כי כמובן יכול להיות שפיספסתי} הבעיה היא יותר עקרונית אם זה לגטימי שלכתבים תהיה אהדה לענינים מסוימים {ואני חושב שזה לגטימי כל עוד זה לא מוביל לדיווח חלקי או שיקרי} אז על מה הביקורת ואם לא אז שקד צריך לבקר גם את בינור וכו'. לגבי חוק החמץ יש הרבה מה לכתוב ולברר במהות ובעומק אבל זאת באמת לא המסגרת כל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאורן
אלי (5),
17/04/05 13:28
|
נראה לי שברוב הדברים אנחנו מסכימים. לגבי 3, קודם כל אני לא קורא הארץ ולכן אינני יודע על מי הוא כותב. מעבר לכך הוא כתב (כנראה לא קראתי) ביקורת על יינון מגל (שדרך אגב אני מאד אוהב אותו) על שהוא מסמפט את המתנחלים וזה לדעת אשרי גורם לעיוות הדיווח (מה שנכון, ואני מסכים איתך שזה לא צריך להפריע כל עוד הדיווח מלא), נו... אז מה זה אומר? הארץ עתון שמאלני מוצהר, האם במקור ראשון או כל עתון ימני אחר הביקורות מאוזנות? לגבי חוק החמץ וחוקים ''דתיים'' נוספים אכן היריעה קצרה והם שווים דיון נפרד. כל טוב גם לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי (5), האם אתה גם ''פעם היה
ברוך שטיין,
שדה יעקב,
18/04/05 10:26
|
פה, כיף'' ?
ואם אכן כך, כפי שנראה מהתגובה, מדוע אתה מופיע בשתי זהויות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כך ברוך משדה יעקב...
אלי,
18/04/05 12:32
|
כמו ששמת לב תגובה ברשת זה לא כתבה בעיתון ולא צריך לכתוב את השם שלך מתחת. מה שחשוב זה לא השם שלי אלא מה דעתי. אני מקווה שלא חשבת ש''פעם היה פה כיף'' זה שם של מישהו. ודרך אגב לא להזדהות זה בסדר, מה שלא זה לכתוב בזהות בדויה, כמו עשרות ה''יוני מתל אביב'' וכאלה שמגיבים פה וכולם יודעים בדיוק מאיפה הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הפעם כל שאלה בונבון
אהבתי את השאלות,
17/04/05 09:55
|
1. באמת הרגשתי מוזר לראות את אותו חוג בית של מרצ על אהוד מנור כאילו שלאריאל זילבר ר''ל הוא לא כתב. אולי החיים הכפולים מתייחסים לארונות וכאלו, אך מילא. 2. רענן שקד יכול להופיע אצלכם כל פעם שהוא כותב - סתם שמאלן בתפקיד. 3. על אהוד אשרי ההערה הייתה נכונה. אם תעשו תחקיר על טוריו תגלו חוט שני מפתיע - האיש שמאלן קיצוני לאללה ואכבר. 4. ליזרוביץ כמו רזי ברקאי הוא שמאלן מתוחכם. יום עסל שבוע בסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רענן שקד.
משה,
17/04/05 11:28
|
לא נכון לבוא בטענות אל הבחור הצעיר והנחמד הזה. האיש ממלא את תפקידו לשביעות רצונו של מעסיקו. מה רצית? שילך בדרכה העצמאית של הדה בושס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צנזורה בערוץ ההתנתקות
ע',
17/04/05 09:46
|
שאלה שלישית ואחרונה: לא יודע מדוע, אבל לא פעם אני מוצא שערוץ ההתנתקות של אנרג'י מעריב (בניגוד למשל לערוץ יהדות הליברלי, אולי אפילו ליברלי מידי) מצנזר תגובות שלי שהן לגיטימיות לחלוטין, דא עקא שאינן תואמות את השקפת הצנזור.
לכל התגובות אני עושה קופי-פאסט. הצנזורת תגובות של ynet, או של צנזורי תגובות של NRG בשעות אחרות בוחרות לפרסם את שאני כותב ללא צנזורה פוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חד צדדיות בפוליטיזציה צבאית
ע',
17/04/05 09:40
|
בטקס סיום קורס קצינים הניפו עלו על הבמה שני נערים שרצו למחות על ההינתקות.
הם לא הרימו יד ולא צעקו, רק הניפו בשקט שלט מחאה לגיטימי, והורדו מייד מהבמה.
קצין משטרה צבאית ראשי, תת-אלוף מיקי בראל, שנכח בטקס ונטען נגדו שנקט נגד הנערים באלימות יתר אמר בתגובה ל-NRG מעריב:
''מדובר באירוע מביש. אין כל צורך להכניס את הפוליטיקה לטקסים כמו אלו, שנמצאים במרכז הקונצנזוס''.
מדוע לא שאלה התקשורת את תא''ל בראל לגבי הכנסת פוליטיקה לצה''ל על ידי שיתופו בתוכנית ההינתקות ה-פ-ו-ל-י-ט-י-ת, והדחת הרמטכ''ל על רקע פוליטי, הדחה שבגינה זכה לתשואות באותו טקס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ערוץ ההינתקות של NRG
ע',
17/04/05 09:36
|
ערוץ חדש ב- NRG, ערוץ ההינתקות. מדוע במקום לשמש כערוץ לליבון שאלות הקשורות להינתקות משמש ערוץ זה לא אחת כערוץ גימיקים, הסתה נגד מתנחלים וספויילרים על תסריטי האימים שצפויים לנו מצד קיצוניים.
גולשים רבים שגלשו לערוץ לא מצאו תשובות לשאלות שמטרידות אותנו כאזרחים. למשל:
מה מתכוונת המשטרה לעשות נגד חסימות צירים בכל הארץ?
באיזה אופן צפויים הבנים שלנו ששלחנו לשרת כחיילים להשתתף בהינתקות?
האם צה''ל מתכוון לממן להם טיפולים נפשיים פוסט טראומטיים אחרי שיתמודדו עם הפינוי?
צה''ל אמנם מנסה למזער את מימדי הסרבנות. האם למרות הכל קיימת בצה''ל תוכנית אופרטיבית למקרה שהתחזיות האופטימיות לא יתממשו והצבא ימצא עצמו מול סרבנות המונית, או שבצה''ל טומנים ראש בחול וחיים בקונספציה שאצלנו זה לא יקרה?
כיצד ינהגו חיילים כאשר מאות ואלפי אזרחים יצבאו על מחסומים שנועדו למנוע כניסה לגוש קטיף? האם יתחילו לירות באנשים?
שוטרים בפינוי זה אומר שאין שוטרים ברחובות, מה שאומר שהפושעים הולכים להרים פה ראש באופן שלא ידענו בעבר. איזה פתרונות יש למשטרה למצב ה''לית דין ולית דיין''?
ובכלל, שאלת השאלות: כיצד בדיוק צפוייה תוכנית ההינתקות להועיל לבטחון ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה האחרונה היא העיקר
מיכל,
אפרת,
17/04/05 10:48
|
כשבכירים כולל אהוד ברק אומרים, שאחרי ההתנתקות ירד על אשקלון, אשדוד ואולי גם מכיוון יו''ש מטר של פצמ''רים, קאסמים. לשם מה ההתנתקות??? האם זה נכון שממשלתנו והאליטות מוכנים להקריב יהודים (לא מהאליטות) כדי לרצות את העולם לדקה וחצי (לפני תחילת הלחצים ל''עוד'')?
הגב לתגובה זו
|
|