 |
41.
הוא ואפסו עוד
רוני,
21/05/05 21:16
|
הכל הוא יודע ויחי הרייטינג, הוא אמיץ בעיני עצמו וחזק בעיני הבראנז'ה. אפס, כי הכתבלב הלזה אין בו, כי אם רוח וצלצולים. בלתי נסבל, לך הבייתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
עמנואל רוזן - ''עיתונאי'' נמוך
מנו בר ששת,
21/05/05 17:27
|
אין מילים באמתחתי כדי להביע את תחושת הסלידה שאני חש כלפי ה''עיתונאי'' רוזן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה הקשר ליהדות?
שרון,
ת''א,
20/05/05 22:23
|
כמדי שבוע אני שואל את מערכת NRG יהדות שאלה אחת. שאלה אחת בלבד.
אכן שמאלנים בתקשורת יש. ורצון לשאול אותם שאלות נוקבות יש. וגם צורך יש.
אבל כמדי שבוע עולה השאלה: מדוע מדור זה נמצא במוסף ''יהדות''. הרי בין שאלות אלה ליהדות אין ולו קשר ארעי.
האם זהו מוסף הימין? כי אם כן ניתן לשנות את שמו ל''ימניות''.
וכדי שכל מוחקי התגובות למיניהם לא יטעו - אני חושב שיש מקום רב לדעותיהם של אנשי הימין שאולי לא באים לידי ביטוי בתקשורת.
אך מדוע לערבב שמחה בשמחה? יהדות לחוד ופוליטיקה לחוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שחיתות
ברוך,
20/05/05 09:27
|
למה מאיר עוזיאל כבר לא כותב במעריב ולמה לא מזכירים את זה פה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כל הכבוד- כל מילה נכונה!!!!
ל"ת
גיל ב''ש,
19/05/05 11:26
|
|
 |
36.
מעניין ממתי זה כואב לכם
סלעית,
17/05/05 13:00
|
ששרון לא עונה על שאלות. זו הסיבה שאתם בחרתם אותו, ולא השמאל. כדי שיעשה מה שהוא יודע לעשות בלי לדבר עם עתונאים. כעת כשזה מגיע בריקושט כלפיכם פתאום חופש העתונות כואב לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
''NRG יהדות''?
אסי,
17/05/05 04:17
|
אולי תשנו את השם ל''NRG התנחלויות'', כך שיתאים יותר לאג'נדה שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
''שומר האתרוג המצטיין'' ח ח ח ח
ל"ת
אהבתי,
16/05/05 23:54
|
|
 |
33.
היהדות ברה וטהורה, וכל אלה
רבקה,
16/05/05 22:06
|
שלא טעמו את טעמה, שלא רוו מהמים הזכים המפכים האלה, מפסידים פעמיים, פעם הם יפסידו את המדינה ובפעם השניה יפסידו שלא יהיה להם מקום מפלט או מקלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הכל נכון. אבל למה זה ''יהדות''?
ל"ת
שהעורך יענה פעם,
16/05/05 21:46
|
|
 |
31.
אתה צודק
לתגובה 1,
16/05/05 11:37
|
אכן פני התקשורת כפני אברמוביץ'\ אבל לתקשורת אפילו לא ניסו לעשות ניתוח פלסטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אוקיי, אני שומע את מה שאתם
המממ,
16/05/05 09:44
|
אומרים וזה נשמע לי כמו ''אוי, אוי, אוי'' תפסיקו כבר להתבכיין.... כאילו שכל התקשורת חברה ביחד נגדכם. זה ממש עלוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל מילה בכתבה יצוקה בסלע
ל"ת
עוז,
15/05/05 21:43
|
|
 |
28.
ערוץ 2 בערב
יום הזיכרון,
15/05/05 17:50
|
בערב יום הזיכרון בערוץ 2 שידרו תכנית ארוכה עם משפחתו של חייל שנרצח בפיצוץ אוטובוס בקו 361 בכביש עכו-צפת. למשפחה דעות שמאל קיצוניות עוד לפני הרצח. הם ניצלו את התכנית להביע את דעותיהם נגד המתנחלים בצורה קיצונית, וזאת בערב יום הזיכרון שיש מוסכמה שלא משדרים ויכוחים. יכלו גם לשדר תכנית עם משפחה שכולה שטוענת שבנה נרצח בגלל הסכם אוסלו ובגלל שנתץנו להם רובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראינו אותה תכנית
צופה אחר,
15/05/05 19:37
|
התכנית שאני ראיתי היא על אב שהאמין בשיתוף ובקידום האזרחים הערבים ושבנו נרצח בפיגוע שלביצועו סייעו ערבים ישראלים מכפר סמוך למקום מגוריו - כך שבצד האבל האישי גם עולמו הרעיוני חרב עליו. הסרט הציג מציאות מאד מורכבת - את הזעם של האיש כלפי הסייענים, את השכנה הערבייה שהתרגשה עד דמעות בלידת בנו ואת גדר ההפרדה. זה היה סרט אנושי ומרגש, ודאי לא פוליטי וודאי לא חד צדדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זוכרים מה אבא טומי לפיד אמר?
נינוצ'קה,
15/05/05 17:02
|
מה השיב אבא טומי על השאלה ששאל אותי לפיד ג'וניור: מי ישראלי בעיניך? טומי השיב: ''אתה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו אז מה?
ל"ת
ניר,
18/05/05 21:49
|
|
 |
26.
אתם מצחיקים אתם
123,
15/05/05 14:14
|
לפני מספר שבועות תקפתם פה בחריפות את אמנון אברמוביץ', שבמודע לא מנסה להיות עיתונאי אובייקטיבי, אלא שמאלני. ומה אתם עושים פה כשאתם מביעים כעיתונאים המתיימרים להיות אובייקטיבים את התנגדותכם לתוכנית ההתנתקות? הפוסל במומו פוסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מצחיק אתה
דני,
15/05/05 14:56
|
זה בפירוש מדור שאינו מתיימר להיות נייטרלי , זה ברור לכולם , בדיוק כמו שהטור השבועי של ב. מיכאל או אורי אליצור אינם דיווחים אלא טורי דעות. אמנון אברמוביץ' מתיימר להיות כתב ופרשן שאמור להיות מקצועי וחסר פניות ובאמון הזה הוא מעל , יתכבד נא מר אברמוביץ' ויציג בגלוי את דעותיו בטור יחיד ולא יטעה במודע את צופיו . (ודרך אגב זה שמר אברמוביץ פוגע בזכות הציבור לדעת אינה מטרידה אותך ? כשהוא אומר שיש לשמור על שרון כאתרוג , זה אומר שאתה לא תשמע שום דבר רע על שרון , גם אם הוא עושה דברים הראויים לביקורת ציבורית . בשם ההתנתקות אתה מוכן להגן על הסתרת מידע מהציבור ? בשם ההתנתקות תעלים עין מפגיעה בדמוקרטיה ?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
איש,
15/05/05 16:13
|
אם שכחת, אמנון אברמוביץ הוא באמת בעל טור, בטלוויזיה, וככה קוראים לפינה שלו, ''טור שישי'' אם אני לא טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני סבור שאתה טועה .
דני,
16/05/05 10:06
|
את מר אמנון ''הב הב'' אברמוביץ ראיתי מספר פעמים נותן כותרות בתחילת המהדורה ולא בטור אישי נפרד , כמו כן הוא נותן ''פרשנויות'' פעמים רבות במהדורת החדשות היומית של ערוץ שתיים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכוונה שאברמוביץ הוא ''פרשן'' של
עוזי,
15/05/05 21:59
|
|
 |
25.
עמנואל מי ?...
ליה,
רעננה,
15/05/05 13:48
|
עוד ''עיתונאי'' שיודע להתבטא ומבין את כוח הרייטינג, ומוכן לוותר על ההגינות המינימלית שעוד נותרה בו כדי למכור סיפור...
לא להתייחס- אין לו באמת מה להגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מחיאות כפים בפרס ישראל
אלי,
מודיעין,
15/05/05 13:38
|
ראיתי בטלויזיה את השידור הישיר של פרס ישראל. אין ספק לכל מי שראה/שמע שכשרק הוזכר שמו של הרב ישראל לאו האולם ''נקרע'' ממחיאות כפים, וראו בטלויזיה שאנשים עומדים. כך גם כשהוא ניגש לקבל את הפרס. היחס של הקהל באולם אליו היה מדהים, בלי פרופורציה לכל שאר הזוכים. אחר כך הוא נאם - מדהים!!! אבל, במעריב ציינו שמחיאות כפים סוערות היו לצלם אלכס ליבק. בידיעות ציינו שמחיאות כפים סוערות לנציגי תיאטרון הקאמרי. עיתונות מדויקת מאד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת! אמת! אמת!
נירית,
ר''ג,
15/05/05 15:53
|
הייתי באולם בעת חלוקת הפרסים, לא הייתי צריכה לראות בטלויזיה. ממש כך היו פני הדברים. הקהל קיבל את הרב לאו במחיאות כף סוערות פעם אחר פעם. הוא פשוט גנב את ההצגה. ראיתי אחר כך את הדיווחים בעיתונות והתביישתי בשם כל מי שהיה או צפה בטקס, ויודע בדיוק את האמת (לא של העיתונאים והברנז'ה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
איך אפשר לשתוק להצופה?!
מסכים עם תגובה,
מס' 4,
15/05/05 12:48
|
הצופה השבוע קם והעיז פניו מול גדול הדור הרב אלישיב וסירב להתנצל.
אולי בNRG יהדות יתעסקו לפעמים בעוינות התקשורת ליהדות.
הערה אני דתי לאומי ממלכתי ימני וכל התוספות אבל כך לא מתנהגים עם גדולי הדור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה אומר שאתה ממלכתי?
ל"ת
123,
15/05/05 14:11
|
|
 |
22.
מדור מצויין!
תומך התנתקות,
ת''א,
15/05/05 11:28
|
עיתון הארץ הלך רחוק מידי וימיו ספורים.
לגבי ההתנתקות, אני תומך בה בלית ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שאל אותך בכלל?
ברצינות.,
15/05/05 13:32
|
|
 |
21.
מה עם הגיגים ...
ס,
ר''ג,
15/05/05 11:14
|
אולי תכתבו 1001 הגיגים על ביב התחתיות הקרוי התקשורת הדתית חרדית חרדלית משיחית פשיסטית - שהיא כמובן תקשורת מאוזנת לעילא ולעילא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ס' המאוד לא נכבד ולא יקר - קרא
קובי לויט,
בני ברק,
15/05/05 12:31
|
התקשורת המבוקרת במדור זה היא התקשורת הכללית במדינה. קרי גם רשות השידור וגם ערוצים 2 ו-10 והכבלים/לוויין וכן תחנות הרדיו האזוריות שאמורים עפ''י חוק והגיון גם יחד להיות מאוזנים ולא מוטים פוליטית.
עיתון הארץ, למיטב ידיעתי, הוא לא בטאון בני הכפר או בטאון הפלג האיסלמי הצפוני, ככה שהסיקור הנרחב והאוהד על ארועי הנכבה ביום העצמאות, היא איך נאמר זאת בעדינות? בזיון חרפתי ומגעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר לויט הפשיסט
ס,
ר''ג,
15/05/05 14:04
|
בעוד שרשות השידור הפשיסטית שלנו צריכה להיות מאוזנת (והיא לא כזו) היא מוטה ימינה, הרי ששאר ערוצי התקשורת הינם פרטיים. ברור שע''פ ההגיון הפשיסטי נציונליסטי שלך הרי שכולם צריכים להיות השופר של המתנחליסטים, בדיוק כמו מה שקורה בערוצי התקשורת הדתיים פשיסטיים לסוגיהם ולהציג דעה אחת. מהבחינה הזו אתם מקדימים את השמאל שכן אתם כבר אימצתם לכם את סוג התקשורת שרווח במזרח התיכון, כמו גם את הסבלנות והסובלנות שרווחים כאן, החומניסטים באירן פשוט יכולים להיות גאים בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה, יש מסטולים גם ברמת גן
ניר,
15/05/05 17:18
|
|
 |
תפסיק להשתמש במלים שאתה
קובי לויט,
בני ברק,
15/05/05 15:10
|
לא מבין את משמעותן.
ריבוי המלה פאשיסט בכל משפט שני, מעידה על אומללותך ודפוס ''מחשבתך'' (אלעק).
הרגע, שתה כוס מים ודחוף את הראש שלך בבלנדר או למצער באסלת השרותים ולחץ על ידית הורדת המים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה קוביל'ה?
ס,
ר''ג,
15/05/05 16:20
|
מה קרה קוביל'ה? אומרים לך את האמת בפרצוף, אז אתה יורד מהפסים. לא יעזור לך אתה פשיסט שנעול על הדעות שלו ולא נותן לאחרים להתבטא, והתגובה הילדותית שלך רק מוכיחה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לכל התוהים
משה ס,
בת ים,
15/05/05 11:13
|
ודאי שכל המגישים שמאלנים.למה? כי הם ''אינטלקטואלים'' ומעדיפים להחזיק עט במקום את.כי השיטה היא שמאלן מביא שמאלן.וכרטיס הכניסה הוא הדיעה שהבעתה פה ושם מעל בהזדמנות של ספר חדש, הצגה חדשה וכיו''ב.שמאלן כלשהו כבר יזכור וימליץ עליך בפני מנהל שמאלן.וכשכבר יש ימינאי בתקשורת,מצמידים לו שותף קצין מבחן.ראה כדוגמא ''המילה האחרונה''.וכך אנשים מפסיקים לקרוא ולקנות עיתון,הצגה,כי הכל הכל מוטה שמאלה,פאן ערבי,פאן מוסלמי ואנטי ימין כמה שהעורך סובל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שאלה לאינטרנט גל''ץ
אלמוג,
15/05/05 11:12
|
מה אמורה הכותרת הבאה להביע?
''הוסר הסגר שהוטל על שטחי עיו''ש לקראת יום העצמאות''.
מקום חדש? עיו''ש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאון
נעם,
דרום,
15/05/05 12:54
|
בס''ד
עיו''ש זה ראשי תיבות של עזה יהודה ושומרון (כמו שיש יו''ש- יהודה ושומרון, רק שהוסיפו לזה את עזה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בכלל אמור להיות איו''ש
מתנחל אוהב ישרא,
גוש קטיף,
17/05/05 09:07
|
אוגדת יהודה ושומרון. איפה עזה ואיפה השומרון, השם הכולל ליהודה שומרון וחבל עזה זה - יש''ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רועי, כמו תמיד, מעולה
ל"ת
חיפאי,
חיפה,
15/05/05 11:08
|
|
 |
17.
חבל שיהדות = ימין פוליטי
מה המדור הזה,
רוצה להיות?,
15/05/05 10:42
|
ואח''כ מתפלאים על הניכור של ציבור גדול, מן השמאל, מן המרכז וחילוניים רבים בלי קשר לעמדותיהם הפוליטיות, מכל העולם הזה שמעליו מתנוסס הדגל ''יהדות''.
המדור עוסק לא ביהדות אלא בפוליטיקה של ימין. לגיטימי לעסוק בזה אבל למה לקרוא לזה מדור יהדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזה שיודע לשאול.
תשובה,
15/05/05 13:30
|
|
 |
היהדות היא הכל
נעם,
דרום,
15/05/05 12:56
|
בס''ד היהדות היא הכל, אין עניין שאין לה נגיעה בו. וכן, גם בפוליטיקה.
ואם היהדות היא ימנית וזוהי דרך האמת אז בזה יתעסקו ואין בזה שום רע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ואיפה היהדות?
אלי,
ירושלים,
15/05/05 10:36
|
חמש הערות, חלקן מגוחכות (כמו זו על עמנואל רוזן) וחלקן טובות (כמו זו על יאיר לפיד), אלא שאף אחת אינה קשורה ליהדות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אתה צודק!אך משפיע?????
ל"ת
דניאל,
15/05/05 10:07
|
|
 |
14.
תגובה להערה מס' 1
ערן,
מרכז,
15/05/05 10:03
|
רק רציתי להזכיר שאת הראיון לחג הפסח עם ראש הממשלה מטעם עיתון מעריב ערך העיתונאי חנוך דאום אשר הוא אחד מעורכי האתר ומבעלי הטורים באתר ובעיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תקשורת? עוינת?
יאסר רבינוביץ,
15/05/05 09:58
|
מדוע החליט מי שהחליט להכניס מדור ימני-לאומני העוסק בביקורת תקשורת מהצד המפד''לניקי וימינה של המפה הפוליטית למדור יהדות? האם נקבע כבר כי הציבור הדתי הוא הציבור הימני, וחסל סדר חופש ביטוי לחובשי הכיפה הסרוגה? המדור הזה צריך להופיע באתר של ערוץ 7, לא במעריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציבור דתי שאינו ימני,משהו דפוק
אצלו.,
15/05/05 13:27
|
כי הרי הלאומיות (היהודית) נובעת מהדת. ויהודי דתי, שחוץ מהכשרות וההלכות המגוחכות של עובדיה, גם קורא קצת תורה ומתפלל. והכל כמעט סובב על ארץ ציון וירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
צדיקים תמימים
ברק,
15/05/05 09:52
|
אם אני לא טועה גם ''העיתונאים'' שלכם - בן כספית וחנוך דאום חשבו שהכי חשוב לשאול את ראש הממשלה אם הוא חייל א' או חייל ב' והאם הוא יודע לשלוח SMS , אז אולי עוד שאלה למעריב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא לדבר על 'יום הנכבה'
צחי,
15/05/05 10:38
|
שצוין גם באנרג'י בכתבה שזכתה להבלטה בראש העמוד. ליצנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לשם שינוי
צ'ה,
15/05/05 09:44
|
היו השבוע בביקורת שלוש נקודות שהסכמתי איתן- הראשונה, הרביעית והחמישית. ראיונות חג עם ראשי ממשלה כמעט תמיד הפכו לתעמולה מוסווה, יאיר לפיד הוא האחרון שצריך להתלונן על חוסר קבלה ואהדה ופרסומות ביום הזיכרון זה באמת מקומם.
לגבי הדברים האחרים: משום מה, כשפלאטו שרון אומר בתוכנית שלו ששמאלנים צריכים להתאשפז וכשהבן של גנדי מלכלך על ביהמ''ש העליון בטלוויזיה זו ביקורת לגיטימית. אל תתחילו עם השמצות על פובליציסטים מהשמאל. הפובליציסטים שלכם (הניטארליים כביכול) מתנהגים כמו עמנואל רוזן ואפילו יותר גרוע.
ולגבי איזכור ה''נכבה''. זה מאוד חריג להזכיר את הטקסים של ערביי ישראל והשטחים ל''נכבה'', אבל מה לעשות שמה שבעינינו נחשב יום חג ושמחה בעיניהם זה יום אבל. מרגיז, מקומם אבל עובדה. לא הייתי הופך את זה אולי לכתבה המרכזית במוסף אבל בהחלט לכתבה רחבה. אסור להתעלם מהעובדות- וחוץ מזה, פרסום בעיתון לא אומר שמסכימים עם זה, כמו שפרסום של דעות של ימנים משיחיסטיים לא מבטא הסכמה לדעתם (או שכן?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה לזה וליהדות?
יואב,
15/05/05 09:43
|
שבוע אחר שבוע מוכיח מוסף ''יהדות'' איך ההתנחלות הרסה את היהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
''האם לא מדובר בקינה מעט פאתטית
אלעד,
פה,
15/05/05 09:37
|
הפוסל במומו פוסל: 1. ראיונות לחג היו, הווים ויהיו, משמימים וממלכתיים. ככה זה - גם שכראש הממשלה הקים את גללים מערב-מערב וגם כשהוא מבקש לפנותה. 2. גם אם עמנואל רוזן היה מנסה, והוא לא, לרדת לתהומות הבוטות וההשתלחות של אדיר זיק, הוא לא היה מצליח, ומי שנקט לשון זו משך עשור לפחות - מה לו כי ילין, ומה לאחרים כי ילינו בשמו. 3. להתייחס לערוץ 1 זה כמו לצ'פח את החנון של הכתה. אין מי שיחזיר, אבל זה כבר לא כזה כיף - כולם עושים זאת כל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שאלות מצוינות. כל הכבוד.
ל"ת
מיכל,
מרכז,
15/05/05 09:36
|
|
 |
7.
חבורת פאשיסטים הזויים
שי,
ת''א,
15/05/05 09:36
|
הנכבה היתה גם היתה. גם אם תתלוננו אלף פעמים.
אתם ושרון משתפים פעולה בתרמית הגדולה. מצד אחד אתם עושים מספיק רעש, שמסיט את כל תשומת הלב הציבורת והתקשורתית לקומץ בעזה, ומצד שני, שרון כדרכו, קובע עובדות בגדה המערבית. כך, בימים אלה מתרחשת נכבה שניה בדמות גדר ההפרדה הגזענית הגוזלת עוד אדמות. וכל זה בחסות ההתנתקות. NRG יהדות? אתם כתם על ההסטוריה של העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה שתמיד המסטולים מת''א?
ניר,
15/05/05 17:15
|
גם שי, גם מיכל... מה, כל ההזויים מתרכזים בתל אביב? אין סהרוריים בבאר שבע, לדוגמה, או חדרה? אתמהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חילוני שמתעב את ש''ס ואני
קובי לויט,
בני ברק,
15/05/05 13:06
|
מוכן לתרום 500 ש''ח למוסדות של ש''ס אם יבטיחו לי שמחר תהיה עוד נכבה לפלשתינאים.
כיף ? (keef) ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עמנואל רוזן עיתונאי?
יוסי,
גושדן,
15/05/05 09:32
|
|
 |
5.
מועלים בתפקידם?! WOW!!
בנימין מאי,
ת''א,
15/05/05 09:31
|
כאילו שעיתונאי ''מעריב'' מספרים הכל (קחו דוגמה מיחסם השתקני למבקר המדינה) לקוראים שלהם...
הצחקתם אותי. אם כתב ''מעריב'' רוצה סיפור טוב על המבקר שיכתוב לדוא''ל שלי, אם לא, לפחות אל תתנשאו על כלי תקשורת אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
NRG יהדות
אביחי,
15/05/05 08:53
|
מדוע מדור חמש שאלות לתקשורת חוסך את שבטו מהתקשורת ''שלנו'' (ערוץ 7 , קול חי ובשבע, מקור ראשון ובעיקר הצופה)?
גם להם מגיעה ביקורת כשצריך, אפילו שיש להם פחות צופים, מאזינים וקוראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חכמים על חלשים
ל"ת
בן הארץ,
15/05/05 09:22
|
|
 |
3.
צל''ש לחיותה דביר
ע',
15/05/05 08:48
|
כל הכבוד לקריינית החדשות של קול ישראל, שאמש במהדורת השעה 21 ביטאה כל כך הרבה שמות של ערבים, וכל זה בלי אפילו טעות אחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמחים שהיא חזרה
ל"ת
בנצי דלפין,
ירושלים,
15/05/05 09:49
|
|
 |
2.
עמנואל רוזן כבר לא כתב מדיני
ל"ת
מידע חשוב,
15/05/05 08:45
|
|
 |
1.
פני התקשורת כפני אברמוביץ'
אהבתי,
15/05/05 08:40
|
התקשורת כולה - חוג בית של מר''צ. כל המגישים בלי יוצא מן הכלל שמאלנים, וחלקם אף שמאלנים מטורללים. עימנואל רוזן נושא נאומים. הוא אינו מגיש. גם רינו צרור כזה. המלצה שלי - שימו לינקים לטור השבועי שלכם וצרפו גם את ביקורות התקשורת של מקור ראשון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל השדרנים שמאלנים, הא?
י.ב,
15/05/05 09:35
|
אראל סג''ל ב-103, פלאטו שרון ב רדיוס, חיים זיסוביץ', פארלי שחר וגאולה כהן ברשת ב', אורי דן במהדורת יומן, יעקב אחימאיר בחדשות ערוץ 1 , ועוד לא הזכרתי את אורי אורבך, ג'קי לוי, עירית לינור (שחצתה את הכביש לצד הימני..)- כוולם בתשקורת שמאלנים.. (וזה בלי להזכיראף שדר מערוץ 7 ומרדיו קול חי) ואגב, עד לא מזמן היה גם יו''ר ''שמאלני'' ברשות השידור, ג'ו בראל. אז - שלא תעבוד על אחרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה מלאה
תגובה לי.ב,
15/05/05 12:55
|
אורבך ולוי הם בתוכנית פובליציסטיקה ולא אקטואליה בה מראיינים אנשים ואורבך ולוי הם ימניים שלא מעצבים את תוכניתם אלא סתם מגיבים ----------------------------------- אחימאיר אולי אינו איש שמאל קיצוני או שמאל אבל אין לו אג'נדב לאומית והוא מ-פ-ח-ד. אורי דן הוא דוברו של שרון, ולכן לא ימני בהגדרה, אלא שרת של אדונו. עירית לינור אינה ימנית אלא ציונית מרכזית. סגל לא מגיש תוכנית אקטואליה אלא מראיין, ומחקה בתהלהמותו את זהבי, אבל גם הוא תומך התנתקות. שוב, הוא אינו עיתונאי מדווח או מעצב סדר יום. כשהוא החליף מדי פעם בימי שישי מישהו אז הוא אכן ענה לקריטריון. לעומת זאת כל המגישים בתוכניות האירוח בבוקר אחה''צ ובערב הם שמאלנים בתפקיד. יונית לוי היא ראש התועמלנים אבמוביץ-יחימוביץ ועוד ועוד. גאולה אבן תועמלנית זולה ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה דוגמאות הבאת
אבי,
15/05/05 11:33
|
אראל סג''ל תומך בהתנתקות, חיים זיסוביץ' בכלל ממ''דניק, גאולה כהן לא שדרית אלא מגישה תוכנית אישית עם איזון משמאל, ועירית לינור תומכת בפינוי כל ההתנחלויות תמורת הסכם מדיני. פארלי שחר ויעקב אחימאיר נזהרים מאוד מהבעת דעה פוליטית, אורי דן הוא נציג של ראש הממשלה (גם כן ימין), ופלאטו שרון - אם זו הדוגמה שאתה נותן, כנראה שהטיעונים שלך חלשים במיוחד.
בקיצור, בלי התחמקויות - האם אתה מכיר מגיש אקטואליה אחד או כתב לעניינים מדיניים (ולא פובליציסט באחת מתוכניות השיח בין ימין ושמאל) שמתנגד להתנתקות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
אורי,
15/05/05 10:41
|
אורי אורבך , ג'קי לוי עירית לינור (נניח) משדרים כולם באותה שעה בימים שונים. (שעה היתולית משהו ללא ראיונות בפריים טיים).
חוץ מזה , שמעת פעם את דעתם של אראל סג''ל ב-103, פלאטו שרון ב רדיוס, חיים זיסוביץ', פארלי שחר על ההתנתקות ?? כמה מפתיע הם תומכים !! (אך, לדידך הם ''ימין'') גאולה כהן משדרת שעה ב1900 בערב פעם בשבוע כשלצידה שמאלני בד''כ אלי עמיר.
ועכשיו בא נבדק את הצד השמאלי שמשדר בפריים טיים. גבי גזית,רזי ברקאי , שלי יחימוביץ, ניסים משעל, רפי רשף , כרמית גיא,חיים יבין... והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שקשה לכם לקלוט..
גריבסקי,
15/05/05 13:21
|
גם אני מגדיר עצמי כמרכז ימינה אך תומך בהתנתקות . ההתנגדות להתנתקות היא כבר מזמן לא על רקע פוליטי אלה על רקע אמוני-דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לדת???
CtrlX,
16/05/05 11:17
|
אני חילוני שגר במרכז ונגד תוכנית ההתחברות של הערבים למרכז תוך כדי גירוש יהודים ועקירת קיבריהם בתיהם ובתי הכנסת שלהם. כל זה תוך כדי השתוללות הטרור.
ותתפלא לשמוע גם חבריי החילוניים נגד תוכניתו של ביילין ומצנע בניצוחו של שרון.
זה שהסמול גזעני ומזלל בערבים ומתייחס אליהם כאל ילדים קטנים ושקרנים (הרי הערבים מצהירים כל הזמן שהם לא יוותרו לעולם על זכות השיבה, ולעולם לא יוותרו על לוד,יפו ,הדרום הצפון ובקיצור כל הארץ) אני בניגוד לסמול הגיזעני לא מזלזל בערבים ומאמין להם שזאת כוונתם האמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש, אל תאשים אףאחד בכך
אתאיסט חילוני,
למר גריבסקי,
15/05/05 22:12
|
שנפלת לבור כאילו מדובר בסוגיה חילונית-דתית.
אם היה משאל-עם גם אז לא היתה התנקנקות -כפי שהיה להזכירך במשאל הליכוד.
ישנה קבוצה גדולה של חילונים, חלקם בעמדות בכירות שמתנגדים להתנקות. נכון אף אחד מהם לא במעגל התקשורת השלטת.
הגב לתגובה זו
|
|