• 46.

    פתרון (ומספיק להתפיין!)

    חצאית תקנית, 15/02/13 02:03

    יש מספיק גרביונים בצבע גוף אפילו 100 דנייר. ובנוסף אפשר גם לגרוב 40 דנייר ומתחת לזה גרביון אחר חם. אדרבא אם גורבים גרביון 100 דנייר (במידה שלכן!) ניתן לגרוב תחתיו מעשית כמעט בכל צבע ובוודאי שבאפור, לבן וכיוצב" גרביונים חמים ועבים - וזה הרבה יותר חם מהמכנסיים שרוב החיילות לובשות! ובטח ובטח אם דואגים ללבוש גרבי א חמים.
    ולא צריך להתאמץ יתר על המידה למצוא יש בסופר-פארם, ניו-פארם, דלתא, במשביר לצרכן, בזארה ובלא מעט רשתות בגדי נשים מוכרות ונפוצות.
    מעבר לזה, חלק מהרבנים מתירים ללכת במכנסיים, בתנאי שהם מיועדים לנשים בלבד ואינן מכנסי גברים.
    בתפקידים מסויימים הצניעות תשמר הרבה יותר טוב וגם בטחונכן האישי (עד כדי פיקוח נפש) אם תהיו לבושות במדים המתאימים לביצוע התפקיד, תסבירו בצורה מתאימה לרב, ואין רב שיאשר לכן ללכת לצבא שלא יאשר לכן להתלבש באופן ששומר הן על צניעותכן והן על נפשותיכן.

    IP: 109.226.28.127 דווח על תגובה זו

  • 45.

    הצביעות המאוסה של השמאלנים נמאסה עלינו כבר

    חילוני תל אביבי, 13/02/13 07:55

    מצד אחד רוצים שכל הדתיים יתגייסו לצה'ל אבל באותה הנשימה ועם הרבה חוצפה הם מגיבים נגד הדתיים שכן התגייסו לועגים ומלכלכים עליכם אז אם אתם רוצים דתיים בצה'ל כדאי שתפנימו שיש להתחשב בכל דרישותיהם לפי אמונתם ולא להקשות עליהם באכזריות אחרת אל תגייסו אותם בכלל

    IP: 82.81.78.44 דווח על תגובה זו

  • 44.

    לא ידעתי שיש רובוטיות בצה"ל... (ל''ת)

    ., 27/01/13 14:14


    IP: 94.230.87.181 דווח על תגובה זו

  • 43.

    גם אני הייתי חיילת והלכתי עם חצאית וגרביונים והיום ביתי הולכת כך

    אף חיילת עוד לא מתה מקור!!!!, 18/01/13 01:18

    היום יש גרביונים שקופים 40 דינר שניראים כמו 20 ואם תגרבו גם גרביים לבנות תקניות ממש אבל ממש לא יהיה לכם קר!!!!

    לא צריך לקטר יותר מידי!!!

    חשוב שבגדי צהל יראו יצוגיים!!!
    אם יאשרו את גרביוני הכותנה/טייץ המדים יהפכו לליצניים.

    IP: 85.65.105.120 דווח על תגובה זו

  • 42.

    צה"ל לא יכול לוותר על הנווטת הדתית המצ'ומקת הזאת? (ל''ת)

    דני צור, 17/01/13 18:14


    IP: 46.116.240.255 דווח על תגובה זו

    • נווטת ודתיה. וגם אם לא היתה דתיה. שווה יותר ממך. בטוח. (ל''ת)

      מבינה בקלות, 28/01/13 12:43


      IP: 94.159.141.11 דווח על תגובה זו

    • ואחר'כ עלובים שמאלנים כמוך ידרשו שיויון "בנטל "

      חילוני תל אביבי, 13/02/13 07:50

      כאשר הדתיים לא מתגייסים זה לא טוב לכם וכאשר הם בצבא גם לא טוב לכם כי אתם השמאלנים כל כך מלאי שנאה שכלום לא טוב לכם

      IP: 82.81.78.44 דווח על תגובה זו

  • 41.

    הוא רואה את המילה חרדי וכל הארס יוצא (ל''ת)

    ישראלי האוטומט, 17/01/13 16:28


    IP: 37.142.184.30 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אני רק שתי קושיות

    תלמיד ישיבה, 17/01/13 15:56

    1. מה עושות הטייסות שצריכות ללבוש סרבל טיסה שזה גם כמו מכנסיים ?
    2. ב G גבוה סרבל הטיסה מתנפח ועלול להשפיע על נקודת ה G.
    יהאם הרבנים הנאורים בחנו היטב את הסוגיה ונתנו הכשר לכך?

    IP: 46.116.213.151 דווח על תגובה זו

  • 39.

    דתיים דתיות רק בעיות-שיעופו הביתה וילכו לעבוד (ל''ת)

    דתי לעולם דתי, 17/01/13 15:51


    IP: 79.176.201.140 דווח על תגובה זו

  • 38.

    למספר 5 גם בתנך נשים שירת בצהל כמו יעל שהרגה את סיסרא (ל''ת)

    לילך, 17/01/13 15:31


    IP: 76.93.23.150 דווח על תגובה זו

    • יעל היתה שיקסע , (ל''ת)

      ברק בן אבינועם, 17/01/13 16:27


      IP: 37.142.184.30 דווח על תגובה זו

  • 37.

    למספר 31 בקרוב אני מטגן אותך במחבת שמן כשר (ל''ת)

    גדי, 17/01/13 15:29


    IP: 76.93.23.150 דווח על תגובה זו

  • 36.

    חצאית מיני מגדילה את כח ההתרתעה של צהל? האיסלאם יתאבד (ל''ת)

    רותי, 17/01/13 15:28


    IP: 76.93.23.150 דווח על תגובה זו

  • 35.

    טאליבן בצבא (ל''ת)

    יואב, 17/01/13 15:27


    IP: 76.93.23.150 דווח על תגובה זו

  • 34.

    חצאיות ארוכות זה פאתטי

    לובשת חצאית, 17/01/13 12:41

    ההתחרדלות הזוחלת מגיעה לרמות שלא תאמנה. האופנה המכוערת של חצאיות ארוכות שמטאטאות את המדרכה היא פשוט ביזיונית. ניתן בהחלט ללבוש חצאית צנועה באורך הברך ולגרוב שניים-שלושה זוגות גרביונים בצבע עור. אני לבשתי חצאית בשירות הצבאי, גם בחורף, ולא מתתי מזה. חיילים צריכים להיראות אחיד ומכובד. מה לעשות, זה צבא ולא שבוע האופנה. הצבא שגה כשאיפשר לנווטת ולאחרות ללבוש חצאיות כאלה (וזה לא סותר את העובדה שאני מאחלת לה הצלחה רבה בשירותה וגאה בהישגיה כאישה פורצת דרך).

    IP: 212.25.84.200 דווח על תגובה זו

    • המדים צריכים להיות אסטטיים

      לא קשור לדת, 28/01/13 12:48

      ולא יזיק שצה"ל יעסיק מישהו מקצועי בעיצובם כדי לענות על כל הצרכים.
      גרבי ניילון, אגב, גורמים אלרגיות. אני ממש לא מבינה למה אי אפשר להשתמש בגרבי כותנה ארוכים לפחות בצבע עור. ולא יקרה כלום אם הגרביים יהיו שחורים.
      וחצאית המקסי הזאת נראית לי ממש אביזר אופנתי, לטוב ולרע. יש בעיה - פתרון מקצועי בבבקשה.

      IP: 94.159.141.11 דווח על תגובה זו

  • 33.

    מה עם חגורת צניעות קרבית משוריינת- המפתחות ברבנות הצבאית

    רב צניעותי, 17/01/13 08:56

    הטמטום הוא אין סופי

    IP: 46.116.213.151 דווח על תגובה זו

    • יש - פרויקט כיפת ברזל 3 (ל''ת)

      מהנדוס, 17/01/13 10:32


      IP: 46.116.213.151 דווח על תגובה זו

  • 32.

    תעשו מה שעשיתי בחורף הירושלמי

    יעל, 17/01/13 00:07

    ב"ה
    תלבשו גרביון מתחת לטייטס שמותר. יותר מחמם גם והיופי? כשקר מתגמשים.. שקר החן והבל היופי. אולי לא מתאים לכל יום ומגושם, אבל כשממש קר גם גרביון לא מספיק- במיוחד אם גרים בירושלים.. זה אמרתי בתור אזרחית, כי השתחררתי מזמן.

    IP: 85.250.179.217 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אסור לשרת בצבא הכיבוש הישראלי (ל''ת)

    אורי וייס, 17/01/13 00:04


    IP: 109.67.206.50 דווח על תגובה זו

  • 30.

    שרתתי כחיילת דתית לפני 20 שנה, וגם אז לא הרשו. ממש מחדל! (ל''ת)

    היינו קופאות מקור!, 16/01/13 22:19


    IP: 24.27.56.169 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הלוואי שיאשרו להן - גרבונים זה סקסי...

    טל, 16/01/13 20:51

    סוף סוף יהיה אפשר לשטוף את העיניים ברגליים של הדתיות...
    קדימה בנות - לקבול!!!

    IP: 2.55.143.32 דווח על תגובה זו

  • 28.

    'שאפו' לבנות ישראל הכשרות והצנועות (ל''ת)

    משה בודק, 16/01/13 20:00


    IP: 79.176.140.249 דווח על תגובה זו

  • 27.

    הטליבן סוגר נשים בבית, אבל באירן יש חיילות בבורקה. (ל''ת)

    אירן וישראל - מדינות מתקדמות, 16/01/13 19:37


    IP: 46.120.25.245 דווח על תגובה זו

  • 26.

    בצבא הסקוטי יש גרביים חמים מתחת לשמלה !!! (ל''ת)

    למה לסבך סתם, 16/01/13 18:39


    IP: 84.111.183.193 דווח על תגובה זו

    • :-) (ל''ת)

      :-), 17/01/13 18:17


      IP: 84.111.183.193 דווח על תגובה זו

  • 25.

    ומה קורה בקיץ כשהבגדים הדתיים ארוכים ומדי ולוהטים מדי? גם אז הצבא אשם? (ל''ת)

    קושקוש, 16/01/13 17:15


    IP: 79.182.26.170 דווח על תגובה זו

    • הם יכולים לקפל שרוולים, ללבוש גופייה קצרה מתחת לחולצה

      מובילת המחאה, 16/01/13 18:26

      להכנס למשרד ממוזג. וכשיש עומס חום באמת לא מתאמנים.
      אבל אין לאן לברוח כשהרגליים שלך חשופות ואת קופאת מקור!

      IP: 95.86.93.106 דווח על תגובה זו

  • 24.

    צבא שבו הכומתה על הכתף הופעת החילים מגוחכת גם אם החליטו על כך

    אפי, 16/01/13 17:09

    אם לרמטכ"ל ולראש ענף משטר ומשמעת אכפת מצורת ההופעה של חילי צה"ל אז ראשית לכל להחזיר את הכומתה לראש.אח"כ יהיה זמן לעסוק בגרביים.

    IP: 212.143.149.200 דווח על תגובה זו

    • תלך אתה עם כומתה על הראש (ל''ת)

      דן, 16/01/13 18:52


      IP: 79.179.224.67 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כמה עלו הדיונים וכמה היה עולה לקנות פאקינג גרביונים לחיילות? (ל''ת)

    צה''ל צבא לא קטן ולא חכם, 16/01/13 17:02


    IP: 199.219.148.134 דווח על תגובה זו

  • 22.

    כמה עולה עריכה לשונית? כמה עולה לספק גרביונים עבים בצבע זית או כחול כה (ל''ת)

    גרב אחד- גרביים עבים. ברצינות?, 16/01/13 16:27


    IP: 69.126.186.102 דווח על תגובה זו

  • 21.

    על הלכות שנוגעות לנשים ביהדות תוכלו לקרוא באתר המעניין שיעשיר אתכם (ל''ת)

    דעת אמת הכנסו, 16/01/13 15:31


    IP: 147.236.138.4 דווח על תגובה זו

  • 20.

    החמישון העליון מרוויח (נטו) פי 7.7 מהחמישון התחתון (ל''ת)

    ביבי הכשיל את יוזמתה של יחימוביץ להקטין את הפערים, 16/01/13 14:36


    IP: 62.219.110.198 דווח על תגובה זו

  • 19.

    למה יש ש"ג בשער הבסיס? למנוע מהשכל הישר להכנס (ל''ת)

    בדיחה קלסית, 16/01/13 14:12


    IP: 37.142.184.30 דווח על תגובה זו

    • דובר צה"ל! (ל''ת)

      עוד בדיחה קלסית, 16/01/13 14:14


      IP: 37.142.184.30 דווח על תגובה זו

  • 18.

    יש פיתרון!

    NY, 16/01/13 13:57

    שהינו ילדים, חוייבנו להגיע עם חולצה תכלת עם צווארון לבית הספר היסודי.החולצות היו יקרות ולא נוחות,
    מכל החולצה נשאר רק הצוואון שאותו היינו דוחפים מתחת לחולצה ארוכה אחרת. זה היה פיתרון מצויין, ההנהלה לא ידעה וכולם היו מרוצים.
    ועכשיו לעצם העיניין. בנות, תגרבו איזה גרביונים שתרצו, על החלק הנראה, תגרבו גרביים דקות התואמות לחוקי ההלבשה של צה"ל, ובא לציון גואל!

    IP: 98.221.148.161 דווח על תגובה זו

    • יש פקודות לגבי צבע הגטקעס לחיילים? עיסוק בצבע התחתונים הוא הטרדה מינית

      רסל בדימוס, 16/01/13 22:30

      החצאית הארוכה אמורה להסתיר הרגלים. אם רק רואים את הקצה התחתון של הגרב, אז זה באמת הפיתרון. לשים גרב קצרה ומתחתה לא עניין של אף אחד מה שמים. בדיוק כמו כל תחתון. זכותו של כל חייל או חיילת ללכת עם תחתון פרחוני וכל הערה של מפקד בנושא היא הטרדה מינית.

      IP: 217.132.201.85 דווח על תגובה זו

      • מסכים איתך לחלוטין (ל''ת)

        ניר, 17/01/13 01:14


        IP: 75.150.213.113 דווח על תגובה זו

    • "שהיינו ילדים"? חבל שלא הקשבת בשיעורי לשון "שהיית" ילד. (ל''ת)

      NJ, 17/01/13 05:32


      IP: 85.159.236.209 דווח על תגובה זו

  • 17.

    ממשיכים להעסיק בהמות בדובר צה"ל?

    אלי, 16/01/13 13:50

    איזו מן תשובה הם נותנים?

    דובר צה"ל נמסר בתגובה כי "הקבילה המדוברת נידונה ונבחנה על ידי הגורמים הבכירים והמקצועיים ביותר. לאחר שנידונו כלל החלופות האפשריות,
    הוחלט שלא לשנות את נהלי הלבוש הרלוונטיים.

    בקיצור תגובת הבהמה היא: שמענו אותכם, החלטנו לומר לא.

    אין הסברים למה לא, הציבור אמור להסתפק באמירה שהענין נדון ע"י "הגורמים הבכירים והמקצועיים ביותר" בנושא גרביים לחיילות...

    מענין לדעת מי הבכירים האלה.

    IP: 213.57.126.46 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אתם מבינים? מערימים על הדתיות קשיים ורוצים את החרדים. (ל''ת)

    קורא, 16/01/13 13:40


    IP: 212.179.159.253 דווח על תגובה זו

  • 15.

    כמה רוע יש באנשים גועל נפש (ל''ת)

    ron, 16/01/13 13:31


    IP: 212.150.187.129 דווח על תגובה זו

  • 14.

    עוד סיבה טוב למה לא להתגייס לצה"ל - טמטום חוגג במטכ"ל (ל''ת)

    יער, 16/01/13 13:28


    IP: 84.228.57.175 דווח על תגובה זו

  • 13.

    תמכרו איזה F15 אחד ... ותקנו גרביים - חצופים !!

    רון, 16/01/13 13:23

    רציתם בנות דתיות ? לשלם בבקשה !

    IP: 62.159.77.165 דווח על תגובה זו

  • 12.

    גרביים קצרים ולא קצרות גם אם הם מיועדים לבנות (ל''ת)

    למה להתגייס? בשרות לאומי מסתדרים, 16/01/13 13:11


    IP: 212.76.111.102 דווח על תגובה זו

  • 11.

    להגיש בג"צ (ל''ת)

    יובל, 16/01/13 13:10


    IP: 79.176.127.218 דווח על תגובה זו

    • בג״ץ לא יעזור לחיילת אלא אם תרצח יהודים... (ל''ת)

      חמלניצקי, 16/01/13 15:13


      IP: 70.138.160.128 דווח על תגובה זו

  • 10.

    בנות דתיות יקרות: יחד עם קור הנפשי והרגשי, גם הגוף שותף לאיוולת השירות (ל''ת)

    הצבא לא מתאים לבנות, בקושי לבנים, 16/01/13 12:56


    IP: 212.76.96.123 דווח על תגובה זו

  • 9.

    טוב לדעת שיש קצת חיילות דתיות

    נחמן, 16/01/13 12:51

    חשבנו שכולן שייכות למשתמטות של השירות הלאומי

    IP: 93.173.29.31 דווח על תגובה זו

    • תהיה בטוח שהן תורמות למדינה לא פחות מפקידת קפה !!! (ל''ת)

      סתם אחד., 16/01/13 18:24


      IP: 95.86.96.24 דווח על תגובה זו

    • לא, כי להיות בטלנית במדים...

      ש״לית גאה, 16/01/13 18:53

      אין הבדל בין מורה חיילת במדים לבין חונכת בשירות לאומי!!!

      IP: 72.251.244.13 דווח על תגובה זו

  • 8.

    תנסו בחנויות בבני ברק

    דב, 16/01/13 12:50

    יש שם גרביונים בשפע בכל עובי.

    לחילופין: עם אורך החצאיות שהדתיות לובשות מי כבר רואה את צבע הגרביים שלהן ?

    IP: 37.142.172.217 דווח על תגובה זו

    • הן לובשות חצאיות באורך הברך. רואים את הגרביון שבחלק יבן הברך לנעל. (ל''ת)

      דב, 16/01/13 14:29


      IP: 95.86.93.106 דווח על תגובה זו

      • שבין** (ל''ת)

        מובילת המחאה, 16/01/13 14:30


        IP: 95.86.93.106 דווח על תגובה זו

      • שבין, עיוני (ל''ת)

        וואלה!, 17/01/13 00:48


        IP: 79.179.179.16 דווח על תגובה זו

  • 7.

    תגובות רעות

    טל, 16/01/13 12:47

    הרבה פעמים אני שומע אנשים שמוחים נגד הכפייה הדתית אבל מה עם הכפייה החילונית?

    אם בת דתית עושה מעשה ומתגייסת (ואל תשכחו שמבחינתה זה לא כזה פשוט), למה להקשות לחינם ולא להתחשב?

    ואגב, מדוע לחיילים מותר ללבוש גרביים כהים, ולחיילות לא?

    IP: 192.114.187.135 דווח על תגובה זו

    • כי את גרבי החיילים לא רואים!!! (ל''ת)

      אולי תחשבי קצת???, 18/01/13 01:28


      IP: 85.65.105.120 דווח על תגובה זו

  • 6.

    רעיון מקורי

    אחת שתמיד קר לה..., 16/01/13 12:33

    עד שבע"ה יאשרו לכן ללבוש משהו חלופי שבאמת מחמם, או משהו יותר זמין והגיוני, מציעה לכן (אם מן הסתם לא חשבתן על כך לבד...) לגרוב מספר שכבות של גרביונים בצבע גוף. אני עשיתי זאת לא פעם, וזה ממש עזר. לא ניתן לראות את ההבדל, אבל בהחלט מרגישים...! בהצלחה!

    IP: 132.68.140.175 דווח על תגובה זו

  • 5.

    עפי ההלכה לכאורה: א: אסור לבנות להתגייס. ב: אסור לבנות ללבוש מכנסיים.

    אמרתי אחכמה והיא רחוקה ממני כרחוק מכנסיים מחצאית, 16/01/13 12:32

    הבסיס ההלכתי לשני האיסורים חלש מאד, במקרה הטוב. אבל אם בת דתית מפירה את האיסור הראשון, הנחשב לחמור יותר, מה הקושי להפר גם את השני ופשוט ללבוש מכנסיים?

    IP: 109.65.209.224 דווח על תגובה זו

    • ל5: מה האיסור ההלכתי להתגייס? (ל''ת)

      יוד, 16/01/13 14:22


      IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

    • אסור להן רק ללכת לקרבי (ל''ת)

      מותר להתגייס לצבא, 17/01/13 17:20


      IP: 93.173.186.210 דווח על תגובה זו

    • טעות נפוצה"חתן מחדרו וכלה מחופתה"זה מה שקורה שלא בודקים מה התורה אומרת (ל''ת)

      דניאל, 21/03/13 01:06


      IP: 46.117.109.85 דווח על תגובה זו

  • 4.

    שיפסיקו כבר לעשות צחוק מהמדים. גם לפני 20 שנה התגייסו חיילות דתיות

    הרב תרבותי, 16/01/13 12:22

    כל הסיפור הזה עם הדתיים בצבא הופך לבדיחה. רוצות לשרת? סבבה! רוצות לתרום כמו שאני תרמתי? עוד יותר סבבה! מצאתן פתרון להפוך את מיד צהל למוטציה דוסית שמנקה מדרכות ואיש לא העיר לכן על כך? פחות סבבה אבל בסדר. עכשיו תקנו גרביונים עבים בצבע הגוף. מה קרה? אולי מספיק עם הקרקס הזה?

    IP: 212.25.84.200 דווח על תגובה זו

    • על דברך נאמר

      מאיר, 16/01/13 14:13

      אני בעד זכותו של כל אדם לחשוב כמוני

      IP: 85.250.48.106 דווח על תגובה זו

    • אדם חשוך ודיקטטור. (ל''ת)

      שי, 16/01/13 14:22


      IP: 195.95.183.254 דווח על תגובה זו

  • 3.

    גרביים שחורים!!!!! ולא שחורות:( (ל''ת)

    ג, 16/01/13 12:22


    IP: 84.228.97.78 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ומדוע לא בצבעי המדים כחול\\ירוק? (ל''ת)

    תמר, 16/01/13 12:21


    IP: 194.114.146.227 דווח על תגובה זו

    • למה לא בצבע ורוד פוקסיה? זה כמו תחתון (ל''ת)

      רסל בדימוס, 16/01/13 22:32


      IP: 217.132.201.85 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אני אנטי דתי- אבל לא הבנתי למה צבע גוף מותר ושחור לא.

    גלעד, 16/01/13 12:13

    מבחינתי שלא יתירו חצאיות בכלל... יש מדים והמדים הם מכנסיים.

    IP: 84.109.133.43 דווח על תגובה זו

    • מצידי שיחייבו אותן להתפשט...

      לא אנטי, 16/01/13 17:00

      מי שבחרה להתגייס, צריכה לקבל את התנאים (להתלבש יפה, לפנק את הגברים...)
      אם הצבא לא מתאים לה מבחינה דתית, שלא תתגייס!

      IP: 147.161.1.49 דווח על תגובה זו

    • כי הצבא לא רוצה להראות כמו מליציה, שלא לומר פלנגות [כנופיות]

      רז, 17/01/13 00:47

      אם כל חייל ילך עם איזה נעליים שמתחשק לו ובאיזה צבע [אופס זה כבר קורה], ועם איזה קובע/מכנסיים/חולצה... וגרביים.. אז צהל לא יראה כמו צבא חיילי ומסודר. א"ב של חיילות מקצוענית זה מדים אחידים ומראה מגולח מסופר ומסודר. זה משדר עוצמה והרתעה.

      IP: 79.179.179.16 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק, באמת כושר ההרתעה של בת בחצאית א׳ עלול להיפגע... (ל''ת)

        רונן, 17/01/13 07:46


        IP: 77.126.132.140 דווח על תגובה זו

        • אז מה? אתה מציע להתיר לג'ובניקים להסתובב איך שבא להם?

          רז, 18/01/13 04:13

          לבוש חיילי אחיד, גם לגובניקים, הוא לא רק בשביל "להרתיע" . הוא בראש וראשונה בא לתת לחייל עצמו תחושה של סדר ומשמעת, ושהוא חלק מאירגון גדול וחזק ומסודר. חייל מסודר הוא חייל יעיל יותר , ממושמע יותר ורציני יותר. וכך גם צבא. האויב רואה אותנו ורואה אם אנחנו נראים קילרים כמו המארינס מארהב , או שליימזולעך כמו הצבא המתפורר של לוב וסוריה. אל תזלזל בדברים האלה. הדברים האלו הם פשוטים כל כך שידועים בצבאות העולם מאות שנים. לא אנחנו המצאנו את זה, וצבאות ותיקים מאיתנו מיישמים את זה טוב בהרבה מאיתנו.

          IP: 79.179.179.16 דווח על תגובה זו