• 24.

    ישראל היא חיקוי עלוב של המערב

    דב מרקו, 21/12/14 20:39

    הישראלים חייבים להפסיק להתענג ולהתחיל להתמסר לחוקי הטבע!!!

    IP: 84.228.186.179דווח על תגובה זו

  • 23.

    אני רק שאילתא

    שלמה חיפה, 17/12/14 16:33

    למה כשאת מזכירה שם של רב את ממהרת
    להוסיף " שליט"א " ואינך מוסיפה ברכה
    כזאת לאף אחד מקרוביך היקרים? האם דמו
    של הרבן סמוק יותר מדמם של הוריך ואף
    משל השכנה ממול?
    כל השאר פרשנות.

    IP: 87.69.233.155דווח על תגובה זו

  • 22.

    Time to open up

    Amir, 16/12/14 16:58

    Enough already

    IP: 173.12.95.86דווח על תגובה זו

  • 21.

    לאישה דתייה לא יפה לשקר . (ל''ת)

    ישראלי, 16/12/14 10:24


    IP: 176.228.187.138דווח על תגובה זו

  • 20.

    בכל המקרים

    מקווה טהרה, 15/12/14 15:07

    בכל המקרים שבהם נכחתי במקוואות כמלווה של תלמידות, ראיתי שהדיינים , מציצים לתלמידות ומעבירים דחקות על הגוף שלהם.
    בהחלט לא נורא.

    IP: 2.54.58.122דווח על תגובה זו

  • 19.

    בהמות גסות (ל''ת)

    A, 15/12/14 10:13


    IP: 93.172.155.202דווח על תגובה זו

  • 18.

    בסופו של דבר זאת גם הזדמנות להתרחץ בחינם בבריכה (ל''ת)

    מסעודה מקרית מלאכי, 12/12/14 17:56


    IP: 85.250.167.183דווח על תגובה זו

  • 17.

    סוף כל סוף!!! (ל''ת)

    מסכימה עם כל מילה!, 11/12/14 23:20


    IP: 212.76.104.228דווח על תגובה זו

  • 16.

    תגידי, איך ייתכן שאותו ציבור הרבנים המסלק את הנשים לאחורי האוטובוס

    ., 11/12/14 20:14

    שאוסר עליהן להעלות לשידורים ברדיו,
    שאוסר לפרסם תמונות וציורים של דמויות נשיות בעיתונות ובספרות ,
    כל אותם רבנים המחדשים חדשות לבקרים הלכות ותקנות צניעות לנשים,
    כל אותם רבנים הכופים על הנשים לשמור על מראה עיניהם ועל משמע אוזניהם של הגברים
    מחשש שכל דבר שרק מזכיר דמות אישה עלול להביא אותם להרהורים אסורים..

    איך ייתכן שכל אותם הרבנים המדירים את הנשים מהמרחב הציבורי מסרבים בכל תוקף להדיר את עצמם ממקוואות נשים?

    לאותו רב שהיה מזדעק גוועלד לו העזתי להתיישב לידו על ספסל באוטובוס לא מפריע לראות אישה ערומה בכותונת רטובה?

    שאני אבין.. איך אדם החושש שלא יוכל לשלוט בעצמו וביצרו במקום ציבורי כאוטובוס, ליד אישה בלבוש מלא סומך על עצמו שיצליח לשלוט בעצמו במקווה ליד אישה ערומה ורטובה??

    ואלו שיטענו שנוכחותם של הרבנים בטבילה הכרחית על פי ההלכה
    שיסבירו לי איך הלכה שאוסרת על גברים להביט באישה זרה מכריחה את אותם גברים להסתכל על נשים זרות?
    איך הלכה זו מכריחה את הנשים שגברים יסתכלו עליהן?
    איך הרבנים הדורשים מהנשים להתחשב ולכבד רגשותיהם של הגברים מתעלמים בהפגנתיות כשבקשה דומה מגיעמהג

    IP: 84.108.212.36

    • קנטרנות לשמה-שטויות (ל''ת)

      , 11/12/14 23:25


      IP: 2.54.20.184 דווח על תגובה זו

      • איך יתכן שציבור שבמגדרו מחסלים נשים לבתי קברות מטיף לציבור טהור???? (ל''ת)

        , 12/12/14 10:09


        IP: 212.76.101.66 דווח על תגובה זו

    • אהבל מתעב יהדות שלא מתחיל להבין את עניין הצניעות

      מדקלם בנושא שאינו מבין, 12/12/14 10:07

      צניעות לא תלויה בגברים
      גם ללא גברים יש צניעות
      למד טרם תשפוכת בערות

      IP: 212.76.101.66 דווח על תגובה זו

      • אתה אהבל מתעב יהדות, שמקשיב לרבנים כמו ילד קטן וחסר שכל (ל''ת)

        , 14/12/14 09:36


        IP: 85.250.12.136 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ידע שור קונהו וחמור אבוס בעליו.

    ריקי, תקבלי תוספת., 11/12/14 15:35

    מורה ומחנכת באולפני גיור. מה ציפיתם לשמוע ממנה?

    IP: 109.65.157.75דווח על תגובה זו

  • 14.

    עוד יש מי שחושב שזה נורמלי?

    Zoro, 11/12/14 14:12

    שרבנים "מכובדים" עומדים ליד המקווה כשבחורות טובלות?
    על מי אתם מנסים לעבוד עם השקרים האלה כאילו שזה כתוב בתורה?

    IP: 149.78.70.215דווח על תגובה זו

    • רסן את הדמיון שלך בבקשה. מה אתה מבין. (ל''ת)

      , 14/12/14 15:46


      IP: 212.143.234.217 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ובקיצור, כותבת דתיה מגוננת על הרבנים

    חיים, 11/12/14 14:10

    ומהללת את התהליך "הנפלא" של גיור...
    כמה לא מפתיע.

    IP: 149.78.70.215דווח על תגובה זו

    • בקיצור, רק לחילונים מותר להביע דעה..סתימת פיות לדתיים..יופי של דמוקרטי (ל''ת)

      דמקורטיה-כבר אמרנו ?!, 11/12/14 23:27


      IP: 2.54.20.184 דווח על תגובה זו

  • 12.

    ממש לא נורא. אפשר להוסיף כמה חברה לדיינים הצופים בטבילה (ל''ת)

    , 11/12/14 08:51


    IP: 46.120.25.245דווח על תגובה זו

  • 11.

    ממש לא נורא. אפשר להוסיף כמה חברה לדיינים הצופים בטבילה (ל''ת)

    , 11/12/14 08:50


    IP: 46.120.25.245דווח על תגובה זו

  • 10.

    מאמר מענין וחשוב! טוב לשמוע גם צד אחר (ל''ת)

    דימטרי השותק, 11/12/14 08:28


    IP: 95.86.72.196דווח על תגובה זו

  • 9.

    תהליך הגיור זה תהליך של שיטפת מוח לדת (ל''ת)

    בני, 11/12/14 08:15


    IP: 85.250.71.206דווח על תגובה זו

  • 8.

    וקרוב לודאי שנקודת המבט של הכותבת היא לחלוטין אובייקטיבית

    , 11/12/14 04:48

    שהרי ברור שכדי להצדיק מעשה שואלים את המבצע.

    IP: 213.57.158.138דווח על תגובה זו

    • הרבה יותר אובייקטיבית ממסע ההסתה של הפמילסביות

      שלושת אלפים שנה של יהדות, 11/12/14 05:14

      שהן תת-זרם של הדת הלהט"בית האופנתית, שהיא האנטישמיות של העת החדשה.

      IP: 174.62.140.214 דווח על תגובה זו

    • שום כותב בשום נושא אינו אובייקטיבי. גם היא לא. (ל''ת)

      , 11/12/14 07:16


      IP: 62.219.165.253 דווח על תגובה זו

    • אתה מכיר אדם אוביקטיבי? תכיר גם לי. היא מדברת בהגינות (ל''ת)

      ., 11/12/14 07:57


      IP: 212.179.217.26 דווח על תגובה זו

    • היא לא טענה לאובייקטיביות אלא הציגה צד אחר (ל''ת)

      , 11/12/14 08:51


      IP: 85.250.51.134 דווח על תגובה זו

  • 7.

    למה את כותבת "מועמד" כאשר הבעיה היא "מועמדת"

    , 11/12/14 04:41

    ברור לכל שהבעיה הייתה גברים שנשארים בחדר שבו אישה טובלת, זה סוטה, חולה, ואין לזה שום קשר לעם ישראל או ליהדות, זה חומר לסרטים פורנוגרפיים קשים, אך הרבנים מצאו את עצמם בתפקיד השחקנים הראשיים (בפינה כמובן).

    זה עצוב ואומלל שועלים מהלכים במקדש ריקי ואת הופכת את נשות ישראל העתידיות ולמועמד זכר, חסר מגדר, שם זהות וחמוקיים

    IP: 109.66.62.190דווח על תגובה זו

    • אל תתני לעובדות לבלבל אותך...הכותבת יודעת בדיוק על מה היא מדברת (ל''ת)

      היא המומחית בתחום, 11/12/14 23:29


      IP: 2.54.20.184 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כוונת הכותבת טובה. אבל דווקא הדתיים הם המחפשים סממנים מיניים איפא שאין

    מ., 11/12/14 02:52

    אחרת איך להסביר הדרת נשים, קול באשה ערווה, איסור לשבת על יד אשה, איסור נגיעה, עטיפת נשים בדרך הטליבן, פאה מלאכותית כמו למקבלות כימותרפיה, עזרות נשים נפרדות, חופי רחצה נפרדים, וכיוצא באלה. תמיד נראה שאלו דווא הדתיים שסובלים מעודף הורמונים, ושאינם מסוגלים להתיחס לאשה כאחד האדם, ובמונחים שאינם מיניים.

    IP: 68.48.140.24דווח על תגובה זו

    • לא מסכימה כחילוניה וכדתיה

      ., 11/12/14 08:09

      תמיד האמנתי בבורא אבל לא תמיד התלבשתי לפני שיצאתי מהבית. ובכן, צר לי לאכזב אותך אבל אחת הסיבות שהחלטתי להתלבש הייתה הריורים הפומביים שנאלצתי להכיל עד שנמאס לי מעצמי ומהם ביחד. אין דבר כזה אשה לא לבושה שלא מעוררת מחשבות, בים, ברחוב, במסעדה, במטה. אם היא לא מעוררת מחשבות , אללי...
      בכל אופן, המקרה שאת מתארת אינו המקרה הנ"ל.
      דתיים מדברים על דיני ייחוד? למה צריך להתנצל על הלכות שמטרתן לדאוג לכך שישמר כבוד הדדי ותאום צפיות נכון במפגש בין המינים? למה אשה צריכה לשבת בבית ולחרוד בכל פעם שבעלה מאחר שמה הוא עם המזכירה? למה המזכירה צריכה לחרוד שמה יאנוס אותה מאן דהוא כשהיא בלילה לבד אתו במשרד? למה מאן דהוא צריך לחשוש מהטרדה מינית של עובדת שלו? עדיף ליצור מרחבים מוגנים. ההלכה לא אומרת לך מה לחשוב ואם הוחלט על סטיית תקן גם היא נכנסת לנורמה. היא עושה את תנאי המשחק ליותר הוגנים ומכבדים, לא פחות, לא יותר. היא לעולם לא תסרס ממך את הבחירה החפשית אם זו דאגתך. בדוק.

      IP: 212.179.217.26 דווח על תגובה זו

      • תחליטי, את חילוניה או דתיה?

        , 11/12/14 08:33

        לא אתפלא אם הכותב בכלל גבר.

        IP: 79.183.177.9 דווח על תגובה זו

    • דוקא החילונים אונסים נערות בקבוצות מצלמים ושולחים לאינטרנט.. (ל''ת)

      תסתכל במראה, 11/12/14 23:31


      IP: 2.54.20.184 דווח על תגובה זו

  • 5.

    בואו נתפלל שעונשם של מכפישים יבוא מבורא עולם (ל''ת)

    אמן ואמן, 11/12/14 02:46


    IP: 76.108.87.123דווח על תגובה זו

  • 4.

    לא מדובר במקרי קיצון אלא בהמצאות אנטישמיות של התקשורת הטמאה ! (ל''ת)

    רוב אנשי התקשורת ערב רב, לא יהודים חלילה.., 11/12/14 01:39


    IP: 84.228.6.60דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד (ל''ת)

      , 11/12/14 03:10


      IP: 108.63.243.86 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מנהג ברברי ופגני, אשתי עברה אותו לפני 20 שנה ועד היום לא השתחררה מהזכר (ל''ת)

    , 11/12/14 00:38


    IP: 173.70.194.231דווח על תגובה זו

    • אז היא למה היא התגיירה לדת פגני לשיטתך ?

      לא מבין אתך ??, 11/12/14 08:16

      לא כל מי שעובר תהליך גיור בסוף מתגייר !!
      למה לה ?

      IP: 95.86.98.93 דווח על תגובה זו

    • אם כך היא ראתה את תהליך הגיור, אשתך נשארה גויה

      גיור לא תופס במי שלא מכיר בו, 23/12/14 17:32

      אם אשתך ראתה את תהליך גיורה כדבר שלילי, זאת אומרת שלא התגיירה באמת, הוא עשתה זאת לא במטרה להצטרף ליהדות, אלא רק כטכס לא מחייב במטרה להשיג את הניירות בלבד.

      מצטער להודיעך, אשתך אינה יהודיה וכן ילדיך.

      IP: 64.61.153.218 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כל מילה בסלע-אבל שונאי היהדות החולים בשנאה עצמית ימשיכו להסית נגד.. (ל''ת)

    מאבחן, 11/12/14 00:14


    IP: 2.54.55.163דווח על תגובה זו

    • על זה נאמר "הכלבים נובחים והשיירה עוברת"כוחות האופל לא יחשיכו את דת הא (ל''ת)

      האמת, 11/12/14 23:36


      IP: 2.54.20.184 דווח על תגובה זו

  • 1.

    תודה לך על האמת - שגם היא לא תישמע ע"י שלא רוצים לשמוע אותה (ל''ת)

    קובי, 10/12/14 18:24


    IP: 213.8.22.240דווח על תגובה זו