|
|
עד כה: 4 תגובות, ב- 4 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
4.
הכי שווה מכל זה.......
אייר-פורס1,
09/06/04 08:24
| זה רק המרחב האישי הגדול שיש לכל אדם. כל האוכל והשטויות לא חשוב. הנוחות כן חשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זה לא רק כשרות!!
אלי יעקוב,
סביון,
08/06/04 22:22
| לדעתי, חברת BA מובילה (ושלא ייעלבו ידידי בחברת אל על) בתחום השירות הן באויר והן בקרקע והיא היוזמת ומחדשת ללא הפסק בתחום בתחום זה ויש הרבה מה ללמוד ממנה . גם החברות LH, אלעל, SWISS ןסינגפור איירליינס צעדו קדימה לפני חברות תעופה אחרות. הכותב היה מנהל מפעל המזון של אל על בלונדון בשנים 1983-1989 ומנהל המזון והמשקאות במשרד הראשי של החברה ולאחר מכן סמנכ"ל המסחר בחברת סאן דור, חברת בת של אל על.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
זו עיתונות או יחצנות?
נעמה,
תל-אביב,
08/06/04 22:04
| מה ההבדל בין הכתבה הזו לכתבה יחצנית או מודעה בתשלום של בריטיש איירוייז? ביזיון לקרוא לדבר הזה עיתונאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נחמד, אבל לא שווה את הכסף
יהוידע אבנרי,
08/06/04 17:38
| קחו את ה-2500 דולר הפרש בכרטיס, וטוסו לכם לניו זילנד לשבוע. ואגב - עוד עשוי להישאר לכם עודף
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|