 |
43.
כ''כ הרבה אכזריות שבא לבכות
ל"ת
בת חן,
חולון,
31/01/05 12:56
|
|
 |
42.
אווזים אומללים
חנה,
31/01/05 07:22
|
הפיטום הוא מעשה מזעזע בכל דרך שהיא וחייבים להפסיק אותו מיידית כל אדם צריך לראות עצמו כאילו מפטמים אותו ואיך אז הוא היה מרגיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
דיי עם התאורים אני רעב
רעב לכבד אווז,
26/01/05 12:20
|
רוצה שיפוד בפיתה עם חומוס וסלט ירקות. רוצה כבד עסיסי ומלא שומן ודם זה טעים .................... אז די עם בלבול המוח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
האגואיזם בשיאו!! די לפיטום!!
דנה,
כפר סירקין,
25/01/05 15:59
|
די! די כבר! די! אני זועקת במקום האווזים המסכנים , שעוברים התעללות פיזית נוראית. די כבר. איזה אגואיזם מצד המגדלים האטומים, שחושבים רק על עצמם, באמת קורבנות מסכנים... שכחתם שמדובר בייצור חי, נושם, וסובל, בדיוק כמוכם????? צאו מהאטימות הבלתי נתפסת שלכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
רק צער למפטמים
ג'ינה,
חיפה,
25/01/05 13:56
|
אני רוצה בזאת לאחל לכל מפטמי האווזים ומגדלי עגלי החלב: שתסבלו מאותם כאבים וצער כמו שאתם גורמים לחיות שבעיניכם הם חפצים. הלוואי שלא תדעו רגע אחד של אושר כל עוד אתם מתאכזרים לאחרים. ולבושמיץ מחוות מזור: כנ''ל. אתה וטרינאצי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
להפסיק את הפיטום!
נעמי,
צפון,
24/01/05 19:24
|
צער בעלי חיים מושלם. ואחכ אוכלים כבד עם שחמת כבד ומשלמים על זה ביוקר תרתי משמע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
!!!!!!!!!!די לזוועה!!!!!!
ל"ת
די לזוועה!!!!!!,
24/01/05 13:34
|
|
 |
36.
לפטם את האוכלים!!!!!!!
אורית,
24/01/05 12:34
|
איך אפשר להמשיך ולאכול את המסכנים האלה??????? אני לא מבינה ??????. צריך בכל מסעדה לשים את התמונה של האווזים.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פטנט שמפחית את הכאבים?!
תומר,
24/01/05 11:53
|
איזה יופי, עכשיו בטח אווזים יעמדו בתור לפיטום. תפסיקו את הזוועה הזאת, בעלי החיים סובלים!!! סובלים!!! סובלים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לא מספיק לאכול חייבים להתעלל?
די לזוועה,
24/01/05 11:47
|
ומה אתם חושבים שאתם מקבלים מחיה שעברה התעללות יומיומית? במה זה מזין אתכם אנשים? חשבו קצת על מה אתם מכניסים לגוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
You really worry me!!!!
D,
23/01/05 23:01
|
The comments are really scary. Not because I am so scared of not eating the liver (not a big fan). Its because the farmers have been compared to terrorist, criminals, pimps etc.
This kind of open minded attitutde to people with opinions different than you reminds one of well.....the natzi regime. There is a law and you can have an opinion and the majority decides.
PS. not everybody who likes goose liver is fat, ugly and will die from a heart problem. Some of them eat healthy but just like to have it once in a while!!!!!
Beware of being ``neorim'' of the wrong type.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Geese Force feeding
Avi Pinkas,
Rishon LeZio,
26/01/05 12:59
|
If you see what they do to the geese, I believe you will change your opinion. It is not one opinion against other opinion. It is brutality for making money.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
המפטמים הנקראי ם חקלאים
מישה,
23/01/05 20:18
|
כדי להאכיל את החקלאים חודש ימים בשיטת הפיטום האווזים. במידה ויעמדו במבחן יש לתת להם רשיון עסק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
משרד החקלאות עובד עליכם בעינים
אמנון,
23/01/05 20:16
|
1. הסבל של האווז לא מסתכם ב''פצעים בוושט''. כל מטרת הפיטום היא לגרום לאווז מחלת כבד קשה הגורם להתנפחות הכבד פי 8. משרד החקלאות משנה כל פעם את המשפך - אלומיניום, פלסטיק או סיליקון, אבל זה לא משנה כלום, בכל מקרה מלעיטים את האווז בשליש ממשקל גופו ביום במטרה לגרום לו מחלה קשה הגורמת לייסורים רבים.
2. הכנסת הורתה למשרד החקלאות לפעול להפסקת הפיטום ולהפסיק את הנסיונות להמשיך בכך. משרד החקלאות מצפצף על החוק ועל השלטון ופועל בניגוד להואות הכנסת ובג''ץ.
3. הכנסת לא האריכה את תקנות הפיטום ולכן הפיטום יאסר החל מתחילת פברואר. בג''ץ אישר לוועדת הכנסת להאריך את התקנות לכל המאוחר עד סוף מרץ, אבל וועדת הכנסת לא ניצלה את כל התקופה ואישרה את הפיטום רק את סוף ינואר. לכן אם אכן יתבמעו הניסויים האמורים במכון וולקני, מדובר בעבירה על החוק.
4. גם אם הניסוי יצליח, זה לא משנה כלום. פיטום האווזים נאסר ומוטב שמשרד החקלאות ימלא את תפקידו וידאג להסבה מקצועית לחקלאים, במקום לצפצף על הכנסת, על בג''ץ ועל הציבור.
5. לא יעזור למשרד החקלאות להפיץ סכומי פיצויים דמיוניים. לפי הנתונים שנמסרו בכתבה, הפיצויים יכולים לאפשר לכל משפחה לשבת בחוסר מעש עם הכנסה ממוצעת במשק, למשך 15 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל31 אמנון
י,
01/02/05 21:03
|
|
 |
30.
and veal?
hamptonian,
NY,
23/01/05 18:53
|
another helpless creature mankind raises in an unspeakable condition to enjoy its soft, unworked flesh... go vegetarian.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ענף הזנות מפרנס יותר משפחות!
לא להפריע,
לסוחרי הנשים,
23/01/05 18:14
|
בבקשה לא להציק לסוחרי הנשים , יש להם משפחות להאכיל ! ממתי זה נהיה תירוץ לאפשר לאנשים לעבור על החוק ולהתעלל ביצור אחר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חזק ואמץ בנימיני
אוהב כבד אווז,
גדרה,
23/01/05 17:50
|
בנימיני אני וחבריי איתך, נשמח לעזור ולתמוך , אין ספק שכל הירוקים המתנגדים למינהם הם מיעוט ידוע ברחוב, שיודע ואוהב להילחם ולהשמיע חזק את כולו, כאילו הוא מייצג את המדינה כולה. אני מוכן לממן ביצוע סקר שיוכיח חד משמעית לכל חברי ועדת החינוך ולאנשי משרד החקלאות שהציבור מעונין בבשר רך , טעים, עסיסי, שומני, ומלא דם, ולא מעניין אותו כלל איך זה מתבצע. חבל על כל ביזבוז הזמן והכסף בפיתוחים למינהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיטום אווזים
אבי,
ראשל''צ,
26/01/05 13:07
|
אתה כותב עברית יפה מאד, אחרת הייתי חושב שאינך יהודי. כפי שודאי ידוע לך, היהדות אוסרת אכילת/שתיית הדם, ''כי הדם הוא הנפש''. הפיטום נאסר בארצות רבות, כולל פולין, יצרנית כבד אווז. כנראה שבכל העולם יש ''ירוקים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיטום מוח
גיל,
24/01/05 01:42
|
|
 |
עודף כולסטרול
מישה,
23/01/05 20:11
|
כל אוכלי כבד אווז אני מאחל להם כבד שומני ,עודף כולסטרול,ובסוף התקף לב. לכן ראה הוזהרתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
קנה לך רב
~^Gidi^~,
23/01/05 17:48
|
ממפטמי האווזים אין לי הרבה ציפיות. הם בסה''כ אנשים חסרי מצפון הדואגים לפרנסתם.
אני מאוד מקווה שהשטות החדשה לא תתקבל בבית המשפט, ושאכן יפסיקו עם הפיטום הנורא הזה.
אבל נקודה חשובה שאני מתפלא שאף אחד לא העלה עדיין היא ההכשר ההלכתי. אמנם אני ממש לא קרוב לענייני הדת, אבל המונח ''צער בעלי חיים'' אמור להיות מוכר לאותם רבנים שאמנים על מתן ההכשר. האם הם לא רואים את הסבל האדיר שנגרם לאוזים? למה הם לא חייבו את המגדלים להפסיק את הפיטום או לפחות לחשוב על דרכים שיגרמו פחות סבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב עובדיה פסק נגד פיטום
ל"ת
הפתעה הפתעה !,
23/01/05 19:56
|
|
 |
26.
שהאווז יחיה והאדם יסבול ?
משווק אווזים,
הרצליה,
23/01/05 17:41
|
תתעוררו ! ! ! איזה עם אנחנו ? עד שמוצאים פיתרון , גם בזה אתם נגד ? אתם רואים רק שחורות ? תחשבו לא רק על המשפחות. המוצר ימשיך להתקיים בארצנו, במקום יבוא ועליית מחירים, נמשיך בתעשיית היצוא והשיווק. זה מצויין. אהבתי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מין פתרון זה?
מזועזע,
24/01/05 14:09
|
חוצמזה- מה זאת אומרת האדם יסבול? מי בדיוק? המפטמים שהפכו עינוי של חיות לדרך חיים? הנהנתנים שמתענגים על כבד אווז? חסר אוכל חוץ מכבד טווז? יש לי הצעה- כשמגישים את הכבד נא לשפוך אותו לגרונם של האוכלים עם אותו משפך- ואז שידברו על הפתרון האלגנטי הזה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך מוח מעוות
עידו,
24/01/05 01:44
|
בשביל החיה זה מוות ובשבילך זה עוד ארוחה לבטן הנוזלית והמלאה משומן יא בטטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
דיי לקומבינציות הזוועה!
מירי,
מרכז,
23/01/05 16:46
|
מספיק כבר עם השיטות ''המתוחכמות'' לשינוי צורתה של הזוועה. אל תאכלו כבד אווז. זה נורא! תחשבו על הסבל הנגרם לבעלי חיים ולא משנה באיזו שיטת פיטום מדובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
זה לא יעבור
ג.ש.,
צפון,
23/01/05 16:23
|
כל הרעיון כאן הוא רק למשוך זמן ולנסות לעקוף את החלטת בג''צ והחלטת וועדת החינוך שקבעה כבר לפני כמה שנים שפיטום אווזים צריך להיפסק לגמרי. הסיבה היחידה שלא חיסלו את הענף כבר לפני כמה שנים היתה לתת זמן לחקאים למצוא פרנסה אחרת במקום להכניס את הפיטום בדלת האחורית ולהמציא ''פיטום הומאני''. חברי הכנסת קבעו לאחרונה במפורש שלא ניתן לפטם אווז מבלי לגרום לו סבל. כן משפך לא משפך - הכל קישקוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
צריך לשפר גם את תנאי המגורים
ליאור,
23/01/05 16:07
|
של האווזים ובכלל של חיות המשק בישראל ראיתם פעם באיזה צפיפות ודוחק הם חיים? זוועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
this is not true
sharon,
23/01/05 15:41
|
the main side effects are from forcing them poor critters with food not only they destroy their liver with deposition of lipid so it turns into hepatic lipidosis what is known in israel as kaved shumani due to ruining the liver which is the main detoxifying organ they loose their ability to move or function normally more than that , they are constantly under nausea attacks and yet the handlers called natzi force feeding them look at what they look like, whishing themselves dead and foce to be alive till they are slaughtered ppl who engage in torturing other critters and show no sympathy but yet try to maintain such a dispeakable profession they native home land is germany during the III reich they are no different from havat mazor all of these operations should be shot closed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תפסיקו לאכול כבד אווז
שלומית,
23/01/05 15:26
|
רק ירידה בביקוש תסגור את הענף הדוחה הזה. לכל מי שאוכל כבד אווז שתדעו שאתם אוכלים כולסטכול טהור, ואם תסבלו אח''כ האשמה בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאילו שהפיטום עצמו לא הורג
ל"ת
ילי,
מרכז,
23/01/05 17:47
|
|
 |
לא רוצה ולא רוצה
ל"ת
אריאל,
מודיעין,
23/01/05 16:59
|
|
 |
20.
מגעילים- ממציאים קומבינות
ל"ת
שי,
23/01/05 15:24
|
|
 |
19.
שטויות, הנזק הוא לא רק במשפך
לא קונה,
23/01/05 15:21
|
הגדלת הכבד למימדים היסטריים, היא הנזק העיקרי ולא רק המשפך. זוהי דרך עקומה לעקוף את החוק ולהמשיך להתעלל באווזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
די עם הרחמנות...
צבי,
23/01/05 14:53
|
עוד 600 משפחות יהיו מובטלות. אז על מי לרחם על האווזים או על המובטלים. יש להקל על האווזים בפיטום ולהאכילם במידה סבירה תחת פיקוח. גם את הפרה מעבירים על צווארה סכין אז לרחם עליה ואתם יפי הנפש אל תאכלו סטקים. ואל תאכלו עופות כי שוחטים אותם בקיצור תצומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשש.. כל האוכל בעולם כבד אווז
י.ב,
24/01/05 14:22
|
באמת חידשת לי- אין ירקות, פירות, חלב, ביצים, דגנים.. וכל זה בלי להזכיר בשר שנשחט בלי לענות אותו קודם.. אגב אבטלה- חקלאים חייבים לפטם אווזים כדי להתפרנס? כי שמעתי שיש עוד ענפים בחקלאות- פרחים, ירק, כבשים לצמר, משק חלב, לולי ביצים.. סתם.. שתדע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה שלהם שבחרו מקצוע כזה...
רחמן,
23/01/05 16:28
|
גם סוחרי הסמים מסכנים- המשטרה לוקחת להם את הפרנסה! גם עלים תרחם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-18, לא נכון-יש תחומים אחרים
שיר,
23/01/05 15:28
|
יש תחומים רבים נוספים לפרנסה בתחום החקלאות, לא חייבים להתעקש על התחום הדוחה הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אה. להחנק על סיליקון זה נעים.
ל"ת
חה חה,
23/01/05 14:39
|
|
 |
16.
ועכשיו לתכל'ס
לולה,
23/01/05 14:26
|
אני מציעה, על מנת שכל אלה שהם נגד פיטום אווזים לא ייראו כסתם ''יפי נפש'' שכל מה שהם רוצים זה לגזול פרנסה מהחקלאים המסכנים - למה שהארגונים הנלחמים על זכויות בעלי החיים לא יאספו כסף לפיצוי למפטמי האווזים? אני מוכנה לתרום. ואני מסכימה שאהבת בעלי החיים שלנו לא צריכה לבוא אך ורק על חשבון 600 משפחות (שלא ממש שותפות לגישה). ואולי - גם לא על חשבון כלל הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא לתת מלגות למתאבדי החאמס
היית מתנדבת,
לפטם אותם,
23/01/05 18:16
|
יאללה שכל אחד יתרום כסף ונתחיל לשלם משכורות לכל מתאבד מועד ..... מה אתה נורמלית ? האנשים האלו צריכים לשלם כסף על הפשעים שלהם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאסוף בשבילם כסף??????
תוהה,
23/01/05 16:27
|
בואו ונתרום כסף למען סוחרי הסמים של ישראל- שימצאו עבודה מכובדת... גם את זה את רוצה??? בעייה שלהם שהם בחרו במקצוע כל כך מפלצתי (אני מתאפק לא להגיד נאצי...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
צבועים
שתוחמוס,
מפון,
23/01/05 14:24
|
כל האנשים כאן צבועים, אח''כ הולכים לאווזי ומזמינים כבד אוז, מחר תחליטו שהתרנגול מסכן, ומחרתיים ופרה ואח''כ נתחיל לאכול עלים, אתם לא מבינים שאם לא יפטמו בארץ, אז יעשו את זה בחו''ל. מה לעשות, אי אפשר לתקן את העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי מסביר לך למה אתה טועה...
מבין דבר,
23/01/05 16:25
|
אבל אתה פשוט טיפש מדי- כל מי שמשווה את פיטום האווזים לחיות משק אחרות טועה ומטעה! מגדילים לעשות אלו שמשווים את פיטום האווזים ל''זברה מסכנה שאריה טורף בטבע''... כל מי שעושה השוואות כאלו או שהוא בור ולא יודע על מה הוא מדבר או שפשוט טיפש מדי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
צירוף מקרים מדהים!!!
י,
23/01/05 13:41
|
אחרי שנים של דחיות ותירוצים, בדיוק ברגע שחוק נכנס לתוקף, המציאו פטנט חדש שהפיטום יהיה כיפי. איזה צירוף מקרים??? יש אלוהים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הצינור הוא רק קצה הקרחון
שגית,
23/01/05 13:02
|
זה מעבר לצינור. זה הסבל הכולל שכרוך בעצם גדילתו של הכבד למימדים בלתי סבירים ע''י דחיסת כמויות מזון גדולות מאד.
כל התהליך הוא עינוי מתמשך. הצינור הוא רק קצה הקרחון של הבעיה המוסרית הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אולי יפטמו אותם עם סיליקון?
ל"ת
עידו,
23/01/05 12:57
|
|
 |
11.
לא לאפשר להם לחזור לפיטום.
רועי,
סביון,
23/01/05 12:55
|
צריך לחסל את ענף הפיטום האכזרי הזה בישראל....חבורה של מגדלים מושחתים ואכזריים שתמורת כסף מוכנים לפטם את אמא שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הכבד גדל עד שהוא בקושי הולך !
ל"ת
עופר,
23/01/05 12:37
|
|
 |
9.
יפוטמו מפטמי אווזים
דוד,
23/01/05 12:07
|
|
 |
אמן ואמן
ל"ת
אנונימוס,
24/01/05 00:32
|
|
 |
8.
כל הכבוד לחקלאים
מאיר,
מרכז,
23/01/05 12:06
|
לכל יפי הנפש תירגעו ותצאו לי מהצלחת. כל ענף חקלאי שמייצר עבודה ומכניס כסף מיבוא לאירופה לא רק שלא צריך לסגור אותו צריך להגדיל אותו. אנחנו לא חיים באוטופיה שכל הרעיונות ה''יפים'' יכולים לבוא לידי מימוש. אנחנו ארץ במיתון כלכלי ולא יכולים לוותר על הכנסת כספים מבחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש ''חקלאים''
לך תתפטם,
23/01/05 13:47
|
וואו- קראת לנו ''יפי נפש''- איזה פחד! ממש מתוחכם- ומקורי! אני מבינה אדון מאיר שלפי ההגיון העקום שלך ושכמותך אפשר גם לעשות את הזנות חוקית (כדי שענף הסרסורים לא ייפגע) וגם את הסחר בסמים (מסכנים הדילרים, ממה יתפרנסו). תקשיב לי מכוער-נפש: עצם הפיטום הוא פשע ולכן הדאגה הראשונה היא לא איך יתפרנסו 600 משפחות! זו בחירה שלהם לעשות בזה. בעיה שלהם שבחרו בענף כל כך אכזרי. מצידי שימשיכו למכור כבד אווז-לא מפוטם! אמנם צמחונית(אחרי הכל-יפת נפש, לא?) אבל עדיין כדי איכשהו לפנות להגיון שלך אני מציעה את הפשרה הזו. ממש רחמים- ה''חקלאים'' בחרו להתפרנס מהתעללות חסרת תכלית(זה לא בריא, זה צורך אמיתי- סתם טעים) ועכשיו אני צריכה להתחשב בהם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
יניב,
24/01/05 01:48
|
|
 |
הלו הלו . . . תרגעי . .
אח של מאיר,
צפון,
23/01/05 17:08
|
שמעת על שיטות ההובלה של הכבשים מאוסטרליה? אבל תעזבי אותך מבעלי חיים, ראית איך מתייחסים אל בני אדם( כן - בני אדם !!!) במעברי הגבול ברפיח . . ?במחסום ארז . .? , חביבתי - כדאי שתתעלי את הזעם למקומות קצת יותר חשובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה את החשבון לבד.
תיקון טעות,
23/01/05 12:43
|
אם בכל שנה 600 משפחות מרוויחות 100 מליון ש''ח זה יוצא בערך 167 אלף ש''ח לשנה שזה לא רווח כל כך קטן. אל תרחם על המגדלים הללו הם הרוויחו מספיק כסף על גבם (או שמא - על כבדם) של האווזים המסכנים. במצב שלהם הם יכולים לעשות הסבה ולמצוא תחום חקלאי אחר שיביא תועלת ולא יתעלל בחיות חפות מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליפה הנפש הטיפש
אריאל,
מודיעין,
23/01/05 16:58
|
1 אל תשווה סוחר סמים למגדל אווזים, סוחר סמים פוגע בבן אדם, מגדל אווזים מספק מזון לבני אדם (גם אלה שיש להם שכל של אווז) 2 הכנסה של 167 אלף שקל בשנה שהיא פחות מ 14000 ש''ח לחודש, לפני הוצאות מזון לאווזים (הרבה) חשמל, מים, שכר עבודה לפועלים ומיסים, זה שכר רעב!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחובב הכבד
ג'ו,
24/01/05 14:26
|
שלא כמוך אני לא אוסיף שמות תואר כי זה באמת לא מכובד.. מגדל אווזים מספק מזון פוגע ולעיתים גם מסוכן - הכבד המוגדל מלא כולסטרול ומכיל גם רכיבים מסרטנים- אז בהחלט אפשר להשוות את זה לסוחר סמים. ואם לא- אז ליצרן סיגריות. ולמקרה שלא ידעת- יש עוד כמה מזונות שניתן לאכול ולא פוגעים באף אחד.. אבל אני מניח שאתה לא אוכל אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד חשבון מתקן הטעות
יודע חשבון,
23/01/05 15:20
|
או לקרוא וגם זה לא יזיק כתוב בכתבה היקף פעילות ולא רווח ויש הבדל גדול בינהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אני הייתי מציע להכניס משפך
אושר,
23/01/05 12:06
|
אני הייתי מציע להכניס משפך לתחת של המפטמים ולשפוך בפנים מלט ככה שהם לא יחרבנו ושהם יסבלו קצת מה יש ?לא רק לאווזים המסכנים מגיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד !
ל"ת
להוסיף פלפל,
חריף,
23/01/05 18:17
|
|
 |
6.
סליחה?!
אני,
כועסת,
23/01/05 12:04
|
לא אמורים להציא את הזוועה הזו מחוץ לחוק בכלל?! סיליקון שמיליקון?! מאחלת למפטמים עצמם שיתעללו בהם באותה צורה. מפגרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למה בכלל לפטם?
תמי,
23/01/05 11:43
|
|
 |
לא. כבד אווז לא מפוטם לא יביא
מבהירה,
23/01/05 12:39
|
לתוצאה הרצויה שבה הכבד נהיה חולה ומודלק ובגלל זה נפחו עולה בצורה משמעותית ומאפשר למכור אותו ברווח גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עזבו בשקט את האווזים האלה כבר
ל"ת
אני,
23/01/05 11:18
|
|
 |
3.
זה מגוחך. הסבל שלהם לא קשור למ
עד מתי?,
23/01/05 11:09
|
שפך אלא לעובדה שכדי להגיע לכבד אווז מוכן לשיווק, האווז צריך להגדיל את הכבד שלו וזה נעשה ע''י כך שמרוב פיטום הוא חוטף דלקת כרונית, קבועה ומכאיבה בכבד. בתור מישהי שהיתה לה צהבת לאחרונה אני יכולה להגיד שזה ממש לא כיף גדול לחיות עם כבד דלוק. וקשה לי לחשוב למה זה בכלל כיף למישהו לאכול כבד עם דלקת. נקווה שהניסוי יכשל וכל אותם מגדלים שעשו הון על גבם של האווזים המסכנים ימצאו פרנסה חדשה והומנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
חרש,
23/01/05 11:43
|
|
 |
2.
לפטם את המגדלים
רזי אווזי,
לול ג',
23/01/05 11:05
|
יש לי רעיון טוב, למה שלא נשתמש במשפך הסיליקון הגמיש בשביל לפטם את המגדלים? שירגישו איך זה שמישהו דוחס לך אוכל בכח. את מי זה מעניין באיזה משפך משתמשים, הפיטום הוא העוול.
מי שמנסה להשתמש בתירוץ זה או אחר מנסה להכשיר את השרץ. שהמגדלים יחשבו איך היו מרגישים אם את אימא שלהם היו מפטמים בכח , אפילו עם משפך מסיליקון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט!!!
תומר זיו,
ירושלים,
23/01/05 11:43
|
אני קורא למגדלי האווזים לחפש עבודה אחרת כי נשבר מהם והאכזריות שלהם. אני בחיים לא אכלתי כבד אווז בגלל שידעתי על האכזריות בפיטום ואני כמו אחרים יסתדרו טוב מאוד בלי זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Get out of my plate! Nudnik
ל"ת
D,
23/01/05 11:49
|
|
 |
איכסס אני מזהה אותך
נקמת האווז,
עוד תגיע,
23/01/05 18:20
|
מאלו עם הכרס המשתפלת המגעילה ,לא נורא ההתקף לב קרוב ואז לכמה אווזים אולי יהיה שקט .
ואז פתאום על הצלחת שלך יהיו ירקות ופירות וחיטה מלאה . תאכל מותק את הכבד מלא הכולסטרול ודלקות האלו , אתה תשלם , באבו אבוהה תשלם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ומה עים השחיטה היהודית האכזרית
צמחוני,
23/01/05 11:00
|
|
 |
only jewish eat meat
jojo,
23/01/05 13:48
|
|