 |
37.
לי יש נקודת ג'י במקום אחר.
שולה א.,
כפר שמריהו,
20/02/05 09:50
|
אני בכלל לא נהנית מחדירה , אבל גומרת רק מלחשוב על סאמיר קונטאר או על מורדי קריסטוס וענונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ech ligmor michadira
miki,
europe,
18/02/05 14:17
|
laisha yesh 5 nekudot regishot . 1-badagdegan 2- bauritor(meefo she mashtinot) 3-betoch ha evar beerech 4 cm badofen haelyon 4 -tipa meal hatusik 5 amok betoch haevar. az kach ze talui gam ech mitnashfim yachad, lelatef beadinut misaviv ladegdegan lo lagaat veleat leat betnuot sivuviyot lelatef kaasher atem margishot she aten chamot lehachdir etsba o shnaim letoch hanartik ve leasot beadinut et hadofen haelyona shel hanartik . ktsat kashe li lehazbir bechtav , BETACH SHE NASHIM YACHOLOT LIGMOR MICHADIRA !!! TENASU BETEHENU , LIZKOR BEERECH 4 CM BADOFEN HAELYONA , BEGIVUN SHEL LIKUK O LITUF SHEL HADAGDEGAN TEHENU BANOT -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
baby,just eat my pussy,and gfu
dagdeganit,
18/02/05 11:58
|
|
 |
34.
איך לתת לבחורה לגמור באחריות
אבי,
17/02/05 15:07
|
לאחר עיון מעמיק בכתבה הרהרתי בנושא והגעתי למסקנה שבשביל לתת לבחורה לגמור צריך לזיין לה את המוח כי זה לא פיזי אלא פסיכי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
איזה כיף
מעריך,
17/02/05 14:28
|
|
 |
32.
how to come with penetration
WOMAN,
15/02/05 11:14
|
First of all only 70% of the women cant come from penetration. but how do the rest come? if you push your bottom upwards towards the man, so that the clitoris preses against his body while he pentrates - you come. big time! its the best sex when you come from the clirtoris, while feeling his pumping inside you. but it is up to the woman to do the work and make it happen - not the man!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חשבתי שזו תהיה כתבה טפשית
אחד העם,
תל אביב,
15/02/05 09:40
|
ולא רצינית .
אבל כל הכבוד לכותבת על התשובה הרצינית והאמיתית לשאלה שלא היה ברור אם היתה כל כך רצינית ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
דגדוגים
חלק,
תל אביב,
14/02/05 23:09
|
האם ניתן לגמור מדגדוגים או שזה מפריע לסקס? את נהנית שמדגדגים אותך או בורחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כתבת ברמה אינטלקטואלית וטובה
ל"ת
סקסי,
14/02/05 22:12
|
|
 |
28.
יש תשובה !
מושון,
פי הטבעת,
14/02/05 16:42
|
|
 |
27.
i am so happy
michaela,
new york,
04/02/05 02:26
|
you make so much sense. thank god, it is so great to read . i have been trying to explain this issue to my girlfriends. it is so sad that guys still think like that. it is just more comfortable for them.
p.s i enjoy them both, but there is g-spot pleasure , and there is clitoris EXPLOSION, and honestly, nothing, but nothing beats that.
i love your way of thinking and your writing.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SEX IN THE CITY
AMOS,
QUEENS,NEW Y,
14/02/05 23:38
|
WERE DO YOU LEAVE IN NEW YORK WILL BE INTERESTING TO KNOW YOU BETTER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עזרה לחברה ממי שגומרת מחדירה
הילה,
תל אביב,
31/01/05 14:23
|
אם יש מישהי שגמרה מחדירה בבקשה תסבירי לי איך, מה את עושה, מה עושים לך, הכל בקיצור...גם עם הויברטור הכי שווה בשוק (רולס רויס) זה לא מצליח לי ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אייך עדיף לזייף ?
שירה,
31/01/05 11:05
|
|
 |
24.
90% מהנשים גומרות מחדירה
מבין בנשים,
30/01/05 23:29
|
|
 |
בולשיט!
ל"ת
מבין בזייני שכל,
01/02/05 13:27
|
|
 |
23.
אין דרך אחרת?
שואל,
30/01/05 23:27
|
לגרום לבחורה לאורגזמה בלי לרדת לה? אשמח להסברים מפורטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לאצבעות ללכת במקומך...
ל"ת
נ,
17/02/05 15:18
|
|
 |
22.
הכתבת השתגעה או...
אלונה שטיין,
תל-אביב,
30/01/05 16:37
|
עם כל הכבוד ו.....יש כבוד. יש גבול לקביעות שהכתבת יכולה להביא לעיתון שאמור להיות רציני כמו מעריב. מאיפה לקוח המאמר שקובע את הקביעות הנחרצות. מי חקר אותו? איפה? אולי בארצות שבהן עושים לנשים ברית מילה? (סתם לדוגמא). יש לבסס את דברייך על מאמר רציני מדעי ולא פירסומים אקראיים בכל מיני צהובונים שאת קוראת, ואם יורשה לי פה, ויורשה..... זה כנראה גם החומר היחידי שאת מסוגלת לקרוא לפי השפה הדלה והמאוד נמוכה השגורה בפיך. נראה שאת מנסה להגן על מעמד האישה, לייצג ולשפוך עלנו קצת מטובו של הפמיניזם אך באת מברכת ויצאת מקללת. אני מקווה שהגברים מבינים היטב שאלו אינן נשות ישראל, שאנחנו, ברובנו, יותר מתורבתות ממך ויודעות לדון גם בסקס בצורה יותר תרבותית, מדעית, אנושית ולא חשוב פחות פרקטית. בשורה התחתונה אשמח לקבל מקורות מהיימנים לקביעתך. אלונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשת מקצוע
פרופסור,
08/02/05 02:12
|
אני עשיתי דוקטוקט בנושא זיונים והגעתי למסקנה אחת מרכזית. נשים מהסוג שלך הן זיינות מוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתרמה של כתבובת במעריב
סימונה,
דימונה,
04/02/05 01:11
|
לאיזה רמה הגענו? לאיזה פרטים אתם חודרים? במקום לדבר על המין בצורה תרבותית ויפה - מתחילים לדבר על זה בצורה זו..............אכן את צודקת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חברה
אחד עם לשון,
30/01/05 14:14
|
חברה שלי אף פעם לא גומרת מ ז' אנחנו לא רואים זהז שום דבר רע או לא בסדר = פשוט צריך לרדת לה והיא אחת שצריכה אורגזמה כל יום ויום.... אז היא צורחת את שמי הרבה מאוד... העיקר שתגמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
קודם תזיינו ואח''כ תחפשו אהבה
ז י ן,
30/01/05 11:39
|
רק כך אפשר יהיה להוסיף סקס טוב לזוגיות למרות השרמוטיות שבעצתי לדעתי זה יפתור את רוב הבעיות כי פיזיות לא קשורה לאהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הכל תלוי בטיב המילוי...
בני,
30/01/05 08:40
|
אני לא הולך לשכנע אף אחת או אף אחד, אבל מנסיון, עם אהבה וסבלנות כמעט כל אחת יכולה לגמור בחדירה , מנסיון אישי, כל בחורה שהייתי איתה לפחות 3 פעמים, גמרה בחדירה, היו בנות שזה לקח יותר משעה בחדירה רצופה... אבל בסוף הן גמרו... מי שרוצה לדעת את הסוד, מוזמנת לכתוב לי beni_7780@walla.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אורגזמה
ליליאנה,
30/01/05 04:44
|
רוב הנשים יזייפו רק כדי שתעזבו אותנו כבר....כשתלמדו לזיין כמו שצריך ותקדישו לנו קצת מחשבה ותשומת לב אז נהיה כנות איתכם....עד אז תמשיכו לחשוב שאתם ''רב שגל'' כן כן תחייו באשליות ואנחנו נמשיך לזייף לכם רק כדי שתרגישו טוב עם עצמכם...אפסים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברים לא יודעים איך לספק אישה ששוכבת כמו קרש,ומחכה לזיקוקים של...
ל"ת
המפרי בוגארט,
11/02/06 02:16
|
|
 |
צודקת
נועה,
30/01/05 05:49
|
לזיין כמו שצריך הגברים לא יודעים. הם חושבים שאישה היא אבטיח או משהו, אליה נכנסים ויוצאים אחרי כמה פמפומים. אותנו משאירים תלויות באויר. והם, העיקר גמרו.
לזיין רק עם הזיין זה גם כלבים יודעים לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זיוף=בעיה פסיכולוגית,זה פוגע ר
יש לך בעיה,
30/01/05 10:14
|
רק בכן. אם לא מצאת גבר שיתחשב בך ויהיה קשוב אלייך תבואי רק אלייך בטענות, נו אז זייפת,מה יצא לך ,גם לא נהנת מהסקס ונישארת טעונה. אני לא מבין את הנשים שמזייפות,אני מעדיף להיות עם אישה ושהיא תהנה מהסקס וקורה לפעמים שהיא לא גומרת ואני מקבל את זה(לפעמים בא רק איזה קוויקי)אז יש עוד סיבוב אחרכך,אבל לזייף להעמיד פנים? את מרמה רק את עצמך ופוגעת בעצמך. תיתבגרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ORGAZMA AT OLDER AGE
SAM,
FLORIDA,
29/01/05 17:05
|
IDEAR VIK IS IT NORMAL TO REACH ORGAZMA BUT TO MISS THE EXCITEMENT OF IT? AND THERE IS ANYTHING THAT CAN BE DONE TO GET THIS EXCITEMENT BACK?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!!!yes dear, change y partner
ל"ת
ex -pert*,
in the pussy,
30/01/05 07:34
|
|
 |
16.
מישהו פעם הריח כוס? אני נושם
קוקו היורד,
29/01/05 07:45
|
אך ורק דרך הפה. קצת קשה אבל זה עדיף להריח את הבלגאן ששם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחליף כוס, ומהר.
מומו השורד,
29/01/05 10:07
|
ריח האיבר הנשי מוכר לי כאחד הניחוחות הנפלאים שקיימים. כל אישה וריחה וטעמה. ים של ניחוחות. ואם אותו אחד שאתה יורד אליו מריח לא טוב, כנראה שאיזו פטריה התיישבה עליו, וכדאי שזוגתך שתחיה תעשה ביקור אצל רופא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הריח שלי דוקא מטריף
לקוקו,
29/01/05 08:40
|
וחוץ מזה, אתה לא חייב לעשות את זה - אולי אתה בכלל מעדיף משהו דומה למה שיש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
גמירה מחדירה, רק באגדות
חתולתית,
29/01/05 06:42
|
הדגדגן הוא האיבר המתאים לגמירה מהשמיים. אם מוצצים אותו בעדינות ובעקביות עם המון אהבה, האורגזמה של בת הזוג מובטחת - אבל בשביל זה (אם זה גבר שעושה את זה) צריך להתגלח טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בדגדגן ריכוז העצבים הגדול ביות
דברי ד''ר פוגל,
29/01/05 05:31
|
הדגדגן הינו החלק אותו יש לגרות. מצוי בו ריכוז העצבים הגדול ביותר באבר המין. האורגזמה הינה תוצר מגע מיני או אוננות, כאשר תמיד יש לטפל בדגדגן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדוקטור צודק ב 100%
רחלה,
29/01/05 06:38
|
The clitoris is a bundle of nerves: 8,000 nerve fibers, to be precise. That's a higher concentration of nerve fibers than is found anywhere else on the body, including the fingertips, lips, tongue, and it is twice the number in the penis
שמעתם? לדגדגן יש ריכוז עצבים פי ש-נ-י-י-ם מאשר לזין.
עכשיו אתם מבינים מה זה כיף לאשה לגמור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Halelujah!!!
ל"ת
michaela,
New York,
05/02/05 02:25
|
|
 |
13.
רוב ה''גומרות מחדירה'' מזייפות!
בת מנוסה,
29/01/05 05:00
|
לא תאמינו כמה בנות מזייפות. בנות גומרות מדגדגן, לא מחדירה. נקודת ג'י עוזרת, אך לא גומרים ממנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה אכפת לנו
אז היינו מזייפו,
ת,
29/01/05 18:08
|
לידיעתך הרבה - כאשר מתבצעת חדירה, ברוב התנוחות אפשר גם לגמור מגירוי בדגדגן אז אולי לא הז' הוא הגורם המרכזי לאורגזמה אבל התוצאה הסופית היא- רעידת אדמה אורגזמית... תנסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אף אחת מחברותי לא גומרת מחדירה
רונית,
תל אביב,
29/01/05 04:13
|
אני כמעט בת 40 ושוחחתי עם נשים רבות מאוד מאוד כל מי שאני מכירה גומרת מגירוי הדגדגן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק על זיונים אתן מדברות ?
ששון,
29/01/05 07:47
|
נו , נשים בנות 40 מה אפשר לצפות. עקרות בית משעוממות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ששון, כמה שמחה וששון
שמחה,
29/01/05 10:03
|
יש בתגובה הנפלאה שלך. זה כל כך משמח שאתה בנאדם שממש לא מתעניין בסקס וחושב עליו כנושא משעמם למשועממים. תאר לעצמך שאינטלקטואל מבריק שכמוך עוד היה זונח את יכולותיו השכליות המופלאות ומתחיל להסתכל על נשים! איזה עולם זה היה נהיה פה! אני מודה מודה מודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ששון!
&,
29/01/05 08:41
|
|
 |
11.
זה ממש לא אבולוציוני, תכנסו!!
אביטל,
הרצליה,
28/01/05 21:24
|
אין פה שום יתרון אבולוציוני בכך שהאישה תגמור מחדירה, מספיק שהגבר גומר מזה ויש הריון, זו הרי המטרה באבולוציה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום אביטל
רותם (זכר),
תל אביב,
16/02/05 00:49
|
|
 |
את טועה ובגדול.
ד''ר א.פאר,
29/01/05 03:30
|
צוואר הרחם של האישה עטוף בשרירים, בעת הגמירה של האישה שרירים אלה מתכווצים במחזוריות כזו שהזרע שהופרש ע''י הגבר נדחף פנימה לכיוון אזור הימצאות הביצית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק ככה
:::,
29/01/05 03:18
|
ובגלל זה הגברים הרוויחו במשך שנים. היום האישה אומרת: הי, אם אני לא מגיעה לאורגזמה אז אין לי מה לעשות איתך.
לזין באמת אין פונקציה. רק ללשון ולשפתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש יתרון אבולוציוני...
לאביטל,
29/01/05 01:24
|
|
 |
זה לא ממש ככה, תכנסו...
אביטל,
הרצליה,
29/01/05 23:13
|
כי עובדה שבבעלי חיים (שהם המקור האבולוציוני שלנו) אין קטע של לגמור, הזכר פשוט מחליט להזדווג עם נקבה מסויימת לאחר שהבריח את שאר הזכרים מהטריטוריה, ופשוט מזדווג... לגבי השרירים בצוואר הרחם - אכן נכון, אך העובדות הן שגם אם האישה אינה גומרת מחדירה -נקלט הריון, אז אומנם יש יתרון אבולוציוני, אבל כנראה שאפשר גם בלי, ואין חיסרון ל''תכונה'' של לא לגמור מחדירה..(אין חיסרון לפיטנס, למי שמתמצא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ב-18 מזיינים בגיל 30 עושים אהב
אשה,
28/01/05 19:04
|
אהבה.... גם כאשר גומרים בגיל 18 עדיין לא מבינים סקס מהו,אומנם פיזית הצלחנו לגמור אבל.... לוקח כמה שנים מרגע ביתוק הבתולים שאנו למדים ומבינים מהו סקס,חדירה,משחק מקדים,פתיחות טוטאלית לבן הזוג ונכונות לעשות כל מה שעושה טוב לזוג שעושה סקס,כמובן הכימיה היא החלק הכי חשוב ע''מ שהגבר יבין את גוף האישה והפוך,נכון ויק צודקת שהרבה מאד נשים לא גומרות בחדירה אך קצת הגזימה ב-% . וגברים יקרים יש לכם אשמה לא קטנה בזאת הרוב לא קשוב לגברת לאשה ואו לנערה שאיתה הוא נמצא כי כל שיש לו בראש זה לכבוש באמצעות החדירה ללא כל הבנה שהעינוג של המשחק המקדים מגביר את יכולתה ורצונה של האישה להגיע לאורגמה בכל דרך ותתפלאי ויק גם בחדירה - להרבה נשים אקט החדירה הוא מעין טרואמה מהערב הראשון ולכן רגישות והבנה מביאים אורגמה תמיד..... גברים צר לי לבאס את השבת שלכם בגדול יש לכם עוד הרבה מה ללמוד עלינו ועל סקס בכלל אז בכל זאת הכל באהבה........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
amazing
Lilly,
NY,
28/01/05 18:05
|
vik, you are amazing. i read this religiously. also to everyone, each time you experience sex it will be different, depending on the person, time, mood and setting. what is difficult is really LISTENING to the person you are with at the moment you are together and acting up on that. keep a little spontanious and you will have a rocking time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SEX IN THE CITY
AMOS,
QUEENS,NEW Y,
14/02/05 23:41
|
WERE DO YOU LEAVE IN NEW YORK? MAYBE WE CAN MEET AND ''DISCUSS'' THE SUBJECT AMOS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שמישהו יסביר לי על תנוחה 69
69,
28/01/05 15:22
|
|
 |
עם דאווין של נאיביות
בשיא הסרקסטיות,
29/01/05 01:23
|
לא יודע על הקמה סוטרא, אבל הרעיון הוא שאם הופכים את הספרה 6 מקבלים 9 זת'ומרת בהיפוך-מה שעושים ב-69. ואם לא הבנת אז תחשוב על זה שתיים שלוש דקות ותקרא שוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקמאסוטרא יש 101 תנוחות זו 69!
ל"ת
בשיא הנאיביות,
בפה מלא עסיס,
28/01/05 17:25
|
|
 |
7.
מדוע את לומדת מעצמך לגבי אחרות
אייל להב,
פתח תקווה,
28/01/05 11:23
|
יש לי חדשות עצובות זמנית - בשבילך. את טועה גם מבחינה סטטאטיסטית. אני בן 35, ועד שהתחתנתי יצאתי תמיד עם נשים מבוגרות ממני, בשנים רבות: והינה ההפתעה שלך: כ ו ל ן ללא יוצאת מהכלל היו גומרות מחדירה. אני חוזר שוב: לא רק נהנות מעצם החדריה - אלא גומרות. מגיעות לאורגזמה מלאה מהחדירה. הסבירות שהמבנה שלי התאים לכולן הוא כמובן שטות גמורה. זה בלתי אפשרי. לא מדובר באף אחד מהתנאים אותן הסברת כאן יפה כל כך. מדובר במשהו שאת מן הסתם לא צפית שמישהו יעלה בדעתו: בגיל הביולוגי. כיום אני נושי לאישה צעירה ממני (בת 27) והכול אחלה. אבל מחדירה נטו היא לא יכולה לגמור אף פעם. היא חייבת את הגרוי בדגדגן. מה לעשות עובדה מצערת: ישנן 2 סוגי גרוי שיכול להביא לארוגזמה אצל נשים: וזה גרוי דגדגן -וגרוי נקודת הג'י. ואלה שני דברים שונים. רוב הנשים בשנים הראשונות שלהן לגילוי המיני מגלות את היכולת הפשוטה לגמור דרך הדגדגן, טוב להן ככה, ועם זה הם נשארות שנים רבות, בלי לדעת שאת האורגזמה האמיתית העמוקה ובעלת העוצמה הגדולה באמת - הם פיספסו. זאת של הנרתיק. של נקודת הג'י. רק בגילאים מאוחרים יותר - ביולוגית, כנראה כתוצאה ממצב הורמונולי שמבשיל ומשתבח עם השנים, הגוף מוכן וכשיר יותר מבחינת היכולת שלו להנות ולהתמכר לאותו איבוד שליטה שצריכה אישה על מנת להתענג על אורגזמת רחם. או במילים פשוטות יותר: את טועה טעות גדולה מאוד שאת סבירה שנשים רובן הגדול לא יכולות לגמור מחדירה, והן נזקקות לאמצעי נוסף על מנת לגרות את הדגדגן, מדובר בגיל ביולוגי בלבד. חלכי לשנות ה 30 וה 40 המאוחרות שלך, ובעקבות שינויים הורמונליים הגוף שלך יגלה לך שאת יכולה לגמור גם מחדירה נטו.
כמובן שאפשר להקדים את זה לפני כן, אבל זה דורש עבודה על מיקוד ההנאה והעברתה למקומות אחרים. ורוב הנשים עצלות בנושא הזה. למה להן לטרוח ? הן מסתפקות בגרוי הדגדגן שהן מכירות מילדות ושם הן נשארות. עניין של גיל ביולוגי, ושינוי הורמונולי ולא שום דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור חוקרת המיניות הנשית
מנחה מעגלי נשים,
נשיות ומיניו,
29/01/05 20:01
|
אני יכולה לספר לכם שבמסגרת עבודתי נפגשת עם עשרות נשים כל חודש במסגרות איניטימיות,שם אנו נפתחות אחת לשניה ומדברות על סקס בפתיחות.ו99% מהנשים לא מגיעות לאורגזמה מחדירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאיבי מתוקי, כולן שיקרו!
מגחכת,
עליך,
29/01/05 15:04
|
ואני בת 39 עם גדודי אורגזמות דגדגניות מאחורי. מה הלאה? חוזרים לתזה של ''גמירה דגדגנית זה אינפנטילי, גמירה חדירתית היא ה-דבר''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שם המשחק הוא פתיחות
בת 43,
28/01/05 19:01
|
וגם תחושת בטחון.
בלי שני הדברים האלה, הסקס לרוב הוא מזוייף. לו רק יכולתי להגיע לאורגזמה עם פרטנר בדיוק כמו שאני מגיעה עם עצמי, זה יהיה הישג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בכלל לא קשור לביולוגיה
בת 40,
28/01/05 14:41
|
והורמונים , לרוב זה קשור לבגרות נפשית שמה לעשות מגיעה עם הגיל , אבל לא מדובר על שינויים הורמונליים כלל וכלל. להיפך , שינויים הורמונליים אצל האישה עם השנים יכולים לקחת אותה דווקא לכיוון ההפוך ממשיכה לסקס. אתה כן צודק כשאתה מדבר על מוכנות נפשית והאמת גם פער גילאים , הדור של בנות 40 כרגע לא היה חשוף בכלל לקיום הדגדגן. והדור ההוא מתחלק לאלה שלמדו לגמור מחדירה או כאלה שלא גמרו בכלל שהמצב הזה הרבה יותר עצוב. לפני 30 שנה לא היתה מודעות למין אוראלי וצעצועי סקס שמפנקים את הדגדגן , אולי בסרטי פורנו , אבל זה לא היה נגיש כמו שזה היום.
לפי הקריאה של הדברים שכותבת ויק , אין לי אלא להסכים איתה כי כן מדובר בהרבה מאוד נשים והיא לא לומדת רק על עצמה , מישהי שלומדת רק מעצמה לא יכולה להגיע לתובנות כה נרחבות וזה לא קשור רק לכתבה הזאת אלא מקריאה של כתבות אחרות של ויק. לפי דעתי עצם היכולת של ויק לכתוב טור שכזה וכל פעם לחדש ולהביא אותנו לדיונים כאלה זה מהתבוננות שלה ולמידה שלה מאחרים ואחרות. ומהתובנות שלה אפשר ללמוד המון אם רוצים וזה גם יכול לקצר את הדרך להבנה ופתיחות עצמית. אף פעם אי אפשר לקבוע לכולם , תמיד יהיו יוצאי דופן , הנה אתה היית עם נשים אחרות ולמדת משהו אחר מהחיים ויש לך נסיון אחר וטוב שאתה מביא אותו לכאן. אבל גם מהכרות שלי של בנות גילי וחיפושים שעשיתי לעצמי ויק בהחלט צודקת ולקלעה לרוב. אין דעה אחת לשם או לשם , מה שכן ניתן ללמוד מכל הדעות , ומויק יש המון מה ללמוד. לקבוע קביעה שמדובר בביולוגיה והורמונים זה רחוק מלהיות אמת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפלת על הראש?
י,
20/02/05 12:29
|
|
 |
6.
ויק , אני פשוט נהנה ממך
אבי,
28/01/05 01:28
|
לקרוא אותך , לקרוא תגובות לדברים שאת כותבת. זה פשוט עמוק ומעניין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בעלי חיים גם גומרים.בלי פלסף.
ל"ת
מתבונן מהצד,
28/01/05 01:16
|
|
 |
הם גם הורגים אחד את השני
אוהד,
28/01/05 02:13
|
|
 |
לא נכון בכלל - בני אדם הם
מנפץ המיתוסים,
28/01/05 12:23
|
|
 |
תחשוב שוב על מה שאמרת...
ל"ת
אורון,
מרכז,
28/01/05 16:35
|
|
 |
''המנפץ'' - אתה טועה !!
איתי,
חיפה,
28/01/05 15:37
|
קופי שימפנזה יוצאים בחבורה כדי לנהל מסעות רצח נגד קופי שימפנזה של חבורות זרות.
אריות הורגים גורי אריות (שאינם שלהם) כדי שהלביאות תתיחמנה שוב, הפעם כדי שתמלטנה גורים עבורם.
ואלו הן רק שתי דוגמאות !!
מאיפה הקביעה הזו שרק בני אדם הורגים את בני מינם ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות יסודית
אחד העם,
תל אביב,
15/02/05 09:39
|
שימפנזות ואריות הורגים בגלל סיבות אבולוציוניות שהמדע עוד לא הצליח לברר עד הסוף , ובאמת 2 מינים מתוך מאות זה לא דוגמא מייצגת .
עוד לא ראיתי אריות שכולאים גורי לביאות בגטאות על מנת שחלק ימותו , כולאים את השאר במחנה ריכוז ומשמידים אותם באופן שיטתי רק כי יש להם מראה אחר . גם לא ראיתי אריות שמנצלים מינית ומתעללים פיזית בבנות זוגותן רק כי היה להם יום רע בעבודה בג'ונגל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
....ניפוץ המיתוס.....
אפולו,
אפולוניה,
27/01/05 22:58
|
הנה אני כבר בגיל שאני יכל לומר..... יודע אני... וכל ההתעסקות עם האורגזמה מלחיצה כל כך הרבה גברים ונשים, שהזיון הופך לאקט מדעי, שיכול לגרום להמון תסכול אצל שני הצדדים. מה שנוגע לשיחות הגברים על הזיונים ועל יכולותיהם הטרומיות, אני מוכרח להודות, וכאן בא ניפוץ המיתוס, וזה מהצד הגברי, שאף פעם, אבל אף פעם במשך עשרות שנות נסיון(ואני מדבר על הרבה בנות חווה) לא הגעתי לאביונה ממציצה! נשמע מוזר? אולי, אבל זאת עובדה! זה מאוד נעים לי אני אוהב להרגיש אבל, אביונה? נדה! והאמינו לי שהיו נשים רבות שלקחו את זה בתור אתגר, אבל ללא הצלחה! לדעתי אין תענוג גדול מלהביט בעיני בת הזוג, ולנשום את תענוגה! זה מה שעושה לי את זה, יותר מכל דבר אחר. אז מה? לא יתכן שהחדירה המפוארת ביותר משאירה אותך האשה בלי ליגמור? בנראה שכן. כמו שבוודאי גברים יחשבו שהחמצתי את אחד מתענוגות הבריאה של לגמור על .....או בתוך...! לכן כל אחד בנוי אחרת, אצל אחדים הרוב בראש,(תרתי משמע) ואצל אחרים בעינים! ןלמה שאצלכן זה יהיה אחרת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משולש פיטגורס
הרקולס,
הרקליון,
28/01/05 23:10
|
מצטער לאכזב אותך אפולו, אבל אני חושב שויתרת להן יותר מדי מהר. גם לי יש קושי כזה, אבל אם זוגתך באמת תרצה לענג אותך בקטע הזה, היא תעזר לצורך זה גם בידיה בו זמנית. בדיוק כמו שנאמר בכתבה, גם גברים רגישים במקומות שונים, ואם זה בחלק האחורי, אקט שהוא אוראלי בלבד לא יספיק. ומן הסתם, אנחנו כבר מבוגרים מספיק בכדי להסביר להן את זה. ואם אזנן כרויות כפי שהן מצפות מאיתנו ואני תקוה שאכן אזננו קשובה, בנות ישראל היפות, למה לוותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבוע המעגל
זאוס,
באולימפוס,
29/01/05 07:14
|
הרקולס יקר, אינני נמנה על המוותרים בקלות, בשום תחום, ובוודאי לא בכזה, שכל בר בי זין אומר שזה יותר טוב מהדבר האמיתי! חוץ מזה אזנה של זוגתי הצעירה כרויה גם כרויה, ואפילו הרכבתי לה מכשיר שמיעה, התקן ואקום תת פיתי, ידיים ענוגות ועושות פלאות, חברה שעוזרת על ידה,וציוד עזר חשמלי בעל מתח נמוך. כנראה שאמות טיפש, לפחות בתחום זה, וממש חבל לי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמחה וששון
הרקולס,
הרקליון,
29/01/05 12:55
|
אפולו חביבי, אל נא תעצב אל ליבך. כלל לא יותר טוב מהדבר האמיתי! ונוס רוצה ומוכנה? היא משתדלת? היא מוכנה לצאת מדררכה כדי לנסות? אשריך. אדם מאושר אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתה להכיר אותך אפולו, אני
פןלניה מצויה,
28/01/05 08:36
|
|
 |
פולניה יקרה, (פרק בגאולוגיה)
אפולו,
אפולוניה,
29/01/05 07:31
|
כנראה שזו תכונה נוספת המיחדת אתכן הפולניות, שהדיסלקסיות שלכן גורמת לכן לדלג על מה שלא נוח! כתבתי שאני אוהב מאוד את ''הואקומיזציה של של השרביט'', לצערי נבצר ממני עד כה להרגיש את ''ההתפרצות הוולקנית של המגמה הלוהטת, שלא בתוך הוואגינה האינטגראלית ברעידה וטילטול טוטאלי''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדמה לי שאני מזהה אותך יקירי??
ל"ת
תמונת היום,
כוכבים,
29/01/05 16:57
|
|
 |
תודה על הניפוץ!
רחלה,
28/01/05 08:11
|
באמת חשוב לשמוע מגוון דעות בנושא הסקס. לרוב אנו נשענים על מוסכמות קולקטיביות מבלי לערער עליהן. כמה שזה משחרר לדבר על סקס באופן גלוי, בלי הבושות והחרדות שבדרך כלל כרוכות בלדבר ''על זה''.
ויק שפיר עושה מצווה גדולה, וכל הגברים האמיצים פה מוסיפים המון כשהם מדברים איתנו באופן הכי גלוי שאפשר.
תמיד חשבתי שגברים ונשים מדברים בשתי שפות שונות כשזה מגיע לסקס. אולי בגלל המושגים העקומים שרכשנו מגיל הילדות, והנה כמבוגרים כל מה שאנחנו יודעים זה לשחק אותה בכאילו.
עכשיו, תודה לאל, בפעם הראשונה אני שומעת הרבה הגיון ואמת שבאה מהלב. הדיאלוג הזה מאוד חיוני, ובאופן אישי, תמיד אשמח לקרוא עוד ועוד מניסיונם האישי של המגיבים פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עוד נקודה למחשבה
מיקי,
27/01/05 18:31
|
נכון, האיברים דומים בין אשה לאשה ולכאורה ההגיון אומר שהשואל צודק. אבל איבר אחד, חשוב באופן בלתי רגיל שונה מאוד בין אשה לאשה: המוח. גמירה היא גם תוצר של מצב פסיכולוגי, לא רק חוויה פיזית. שכבתי עם המון בחורות בחיי, ואני יכול להודיע לך חגיגית, כשאשה מרגישה נינוחה סקסית ונאהבת הסיכוי שהיא תגמור גבוה יותר. ולויק: זה לא רק גודל הזין, אלא צורתו, ויכולותיו האקרובטיים של בעליו שיכולים לגרום לו להגיע ל ''נקודת ה G''. למען האמת, בכדי להגיע לאורגזמה, אינינו באמת זקוקים לגירוי פיזי, וההוכחה לכך היא שרובנו המכריע מסוגלים להגיע לאורגזמה מחלום רטוב ללא מגע פיזי (כן כן, גם בחורות). אני אמנם התברכתי באיבר מעוצב וגדול, ואני מקדיש לסקס יחס אומנותי של ממש, אך אני יודע כי גברים רבים מצליחים לספק את נשותיהם בהצלחה מרובה גם עם איבר שאינו גדול כ''כ, אבל עם טכניקה, סבלנות ורגש. הלחץ שגברים רבים גורמים לו בעצם המחשבה של ''היא חייבת לגמור'', השאלות של ''למה את לא גומרת כבר?'' וכו' יכול דווקא למנוע מהאשה את היכולת להגיע לאורגזמה, וסביר להניח שהיא פשוט תזייף (אם אתה חשוב לה) או פשוט תחכה שבן זוגה יתייאש. חוצמזה, מה כ''כ רע בלהגיע לאורגזמה מיחסי מין אוראליים? זה פשוט וזה מהנה, ואפשר לשלב את זה עם גירוי בעזרת אצבעות ובחורות מתות על זה! בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי - תתחתן איתי !
שרלוט,
27/01/05 22:14
|
גם רגיש, גם חכם, גם מבורך באיבר מרשים... מה עוד אפשר לבקש ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דבר קטן
תקוה,
28/01/05 18:42
|
|
 |
2.
לגברים. מגבר
נורי,
ת''א,
27/01/05 18:11
|
גבר שמתחיל את חייו המיניים בין 18-20 הוא טירון שעובר מסלול ארוך של לימוד. וכמו בכל לימוד יש תלמידים גרועים ובינוניים שזה הרוב המוחלט ורק מעטים הם טובים ומצטיינים. ומי שצריך ללמוד הרבה אילו הגברים דווקא. קודם כל להשתחרר מכל הבולשיט שהצליח לחדור להם לראש על מה זאת אישה וכל הסטריאוטיפים שקשורים לנשים וסקס שפשוט מקלקלים להם את הסיכוי להיות מאהבים טובים. והלימוד עצמו. צריך ללמוד הרבה. צריך לתרגל הרבה ומי שמתמיד ומי שסותם את הפה ומקשיב לבנות הזוג שלו משתחרר מכל השטויות והופך להיות מאהב שנשים אוהבות. סקס הוא דבר נפלא והורס. והוא כל כך פשוט שבא לבכות. הבעייה מתחילה איתנו הגברים שחושבים שיודעים הכל ומבינים הכל או שיודעים מה טוב לאישה. ובעצם לא רק שלא מבינים מה בנות הזוג שלהם צריכות אלא שלא למדו אפילו להפעיל את הגוף שלהם עצמם כפי שצריך. לכן כל הסטריאוטיפים איך נשים גומרות לא רלוונטיות אלא מה שחשוב זאת סבלנות, הקשבה ואיטואיציה כי מה שנשים זקוקות לו וגברים יהנו ממנו גם הוא האוירה הנכונה והתנאים לאינטימיות ולא תקיעת הזין בכל חור רענן שזה עם כל הכבוד והחשיבות רק במקום השני הכי חשוב אחרי הכנת השטח. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגברים הדרום אמריקאים
ימימה,
29/01/05 16:57
|
בדיוק1! אתה כל כך צודק ולראיה - הגברים הדרום אמריקאים, שבוודאי מקבלים חינוך שונה לגמרי מהישראלים. לפי כישוריהם המיניים והחיזוריים אדם עלול לחשוב שמלמדים אותם את זה בבית ספר! יש הרבה מה ללמוד מהם על תשוקה, הנאה, הערצת גוף האשה. כשהם עושים אהבה , יש להם את כל הזמן שבעולם, הם לא ממהרים לשום מקום - להיפך! מומלץ בחום לכל הנשים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי עם בחור רוסי
א',
ת''א,
14/02/05 18:57
|
הוא היה צעיר ממני בכמה שנים ולמרות זאת הוא יכול היה ללמד את כל שאר הפרטנרים שהייתי איתם - סקס עם אישה מהו. היה פורפליי ארוך ומתמשך וסקסי בטירוף.... לא מיהרנו לשום מקום.... כל שניה רק העלתה את רמת הגירוי. לגברים הישראליים יש נטיה למהר מאד ולהגיע לתכלס. נשים, אולי לא צריך לנסוע לדרום אמריקה לחפש מאהב לטיני - חפשו לכן עולה מרוסיה.... ברור לי שאולי אין שום קשר למוצאו של הבחור, אבל העניין לפחות שווה בדיקה נוספת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהנאה
יעקובי,
צפון,
19/02/05 13:43
|
|
 |
תגובה מצוינת, נורי, כדאי לקרוא
ל"ת
רונית,
תל אביב,
29/01/05 04:14
|
|
 |
מילים כדרבנות!!
רחלה,
27/01/05 20:41
|
הלוואי עלינו עוד גברים כמוך.
נראה לי גם שכדאי ללמד גברים ונשים את תורת הסקס והחיזור עוד בגיל צעיר, לפני שמגזיני/סרטי הפורנו משתילים במוחינו דימויים שלא מביאים לשומקום.
חינוך מיני זה לא רק מערכת הרביה, פין ופות וכל אלה... זה בדיוק מה שאתה ציינת. כה לחי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרחלה
נורי,
ת''א,
28/01/05 12:27
|
אמצעי התקשורת השונים-טלויזיה ואינטרנט מגיעים לילדים (עם הטוב והרע שבהם) הרבה לפני שניתן לדבר איתם על ענייני מין והרבה לפני שאפשר להתחיל לעצב את תמונת העולם שלהם. מה שצריך לעשות כדי לאזן את הסטראוטיפים שמוחדרים למוח הצעיר זה להפתח אל הילדים שלנו. לתקשר איתם ולעודד אותם לדבר על הכל באופן גלוי. ולא לתת לדעות קדומות וכל מיני מקורות מידע מעוותים ובורות להשתלט להם על תמונת העולם שנוצרת אצלם. אמצעי התקשורת של ימינו דווקא תורמים בחלקם הגדול תרומה מאוד חיובית לניפוץ מיתוסים. ותעיד הכתיבה הפתוחה והנהדרת של ויק שפיר. גם הטלויזיה תורמת את חלקה החיובי. יש כמובן גם עיוותים אבל העיקר מגיע מזה שמסתירים דברים ולא אומרים את האמת. ובזה אשמה הדת והמסורת שלמרות שאין לה שום קשר לעניין היא מנסה להשתלט ולהגביל את זרימת המידע והפתיחות כי זה חלק חשוב בעניינים שהם מכנים בטעות מוחלטת ''מוסר''. והסיפור הוא ידוע מראש: ילד שמתקשרים איתו פתוח בכל נושא הופך להיות הורה שמתקשר עם ילדיו וחוזר חלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ניתן להקדים את המאוחר
נורי,
ת''א,
28/01/05 09:48
|
אי אפשר ללמד ילד חסר בגרות אמוציונאלית להבין מה זאת אישה. וילדים נחשפים בימינו לטלויזיה ואינטרנט הרבה לפני שהם בוגרים גופנית ונפשית. חינוך מיני זה יותר עניין של הקניית פתיחות לאנשים צעירים שיהיו מסוגלים להיות פתוחים עם הילדים שלהם וחוזר חלילה. ולא לתת לצביעות ודת וכאלה שממש אבל ממש אין להם כל קשר לסקס להכתיב את התכנים. הכל צריך להיות פשוט וטבעי והורים וגם הגורמים המחנכים האחרים כמו מוסדות חינוך ואמצעי תקשורת שונים צריכים להקנות דפוסי מחשבה פתוחים אמיתיים וכמה שפחות מתחסדים וצבועים. סקס צריך להיות דבר שמותר וגם כיף לדבר עליו גם בין הורים לילדיהם. אני נהגתי כך ולא הייתה שאלה שהבת שלי שאלה אותי שלא רציתי ויכולתי לענות לה. וכך התפתחו להם היחסים בנינו באופן פתוח וגלוי והיא ממש תוצר של חינוך פתוח. התוצאה היא שעכשיו כשהיא גדולה יש לנו כיף גדול עם הפתיחות הזאת. ככה הכל טיבעי ולא מסובך והיא ממש נהנית מהיותה אדם בלי פלונטרים מיוחדים בקשר לכל העניין הנעים הזה שנקרא סקס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנורי
יוסי,
28/01/05 19:22
|
|
 |
ליוסי
פוסי,
29/01/05 09:58
|
|
 |
יוסי- כנראה שנורי דרך על נקודה
אנה,
29/01/05 09:06
|
רגישה?ביינתים נראה שהוא יגרום לנשים לרדוף אחריו ואתה תגרום להן לברוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורי הוא המודל...
ליוסי,
29/01/05 18:44
|
לחשיבה בריאה והגונה. דוקא הוא ישיג את כל הזיונים, ואלה שלא יאמצו את תורתו ישארו מאחור ''עם הזין ביד''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן סלה
ל"ת
איבן נורי,
תל אביב,
27/01/05 19:26
|
|
 |
1.
אני ראשונה.........
טיפ טיפ,
27/01/05 17:34
|
|
 |
ויקי את קשקשנית ברמה גבוה
איציק,
סין,
29/01/05 07:40
|
|
 |
טיפ טיפ כמה שאת צודקת שקרנים
איציק,
סין,
29/01/05 07:34
|
כל כך הרבה זייני שכל ומיתיפיפים חבל על הזמן אומרים את מה שכולם רוצים לשמוע וכמה נחמד לכולם אבל בפועל כולכם שקרנים גדולים שמספרים את הפנטזיות שלכם נעים לעיין בכתבה אבל זה מזה שקוף ההיתיפיפות מצד שתי המינים אפילו בכתבה אנונימית אתם מפחדים לגיד את האמת בסך הכול כל הגברים רוצים לזיין כמו שיכור הרבה זמן קצת זמן איך שבא מציצה וליגמור לה בפה ושתבלע את הכול ותמשיך עוד קצת למצוץ אחרי הגמירה ולעצמה שתוך כדי כל הזיון תמצא פתרון אייך לגמור ותאמינו לי זה מה שכל הגברים רוצים כל השאר זה תכמונים איך להגיע למיטה דיבורים סתם ללא שום כוונה זאת כל האמת ושלא יספרו לכם אחרת ואני לא מספר רק על עצמי לפחות 300 אנשים מגיל 20 עד 50 ששאלתי וזו תשובתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איציק - אתה מדבר בשם הבבונים
ABC,
29/01/05 19:53
|
ולא בשם הגברים ! רוב הגברים מקבלים מולטי אורגזמה מלראות את בנות זוגם נהנות וכמו שכתבו מגיבים מספר 4 ו-3.
הבבונים נהנים כמו שאתה תארת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיציק מ CHINA TOWN
רחלה,
29/01/05 19:07
|
גם אם זה נכון מה שאתה מביע, זה לא אומר שכך מנהלים חיי מין בריאים ואמיתיים.
כשאתה אוכל כל ארוחה שהיא, יש לך את האפשרות לגרוס ולבלוע את האוכל באופן הכי חייתי ולא מתורבת, או שאתה יכול להנות מכל ביס, ולהעריך את העובדה שאנשים רבים טרחו בשביל האוכל היושב בצלחתך.
ברור שאפשר לגמור בדרכים שונות. וברור שיש מספר אנשים לא מבוטל, שידרוש לקבל סיפוקים (מיניים ואחרים) כי כך הם רוצים. אבל כשבאים לדבר על חיי מין שמבוססים על הגינות ופתיחות, מה שיש לך להציע היא לא סחורה טובה בכלל.
אנחנו גם משלמים עבור מוצרים בחנות, ולא גונבים אותם רק כי בא לנו או כי גם 300 אנשים אחרים חושבים על לגנוב. המספרים שהבאת לא מוכיחים שום דבר. הם רק מראים שיש לשנות את הסטיות ההתנהגותיות האלה על ידי ארגון מחדש של החברה.
הנה, אני לא מפחדת להגיד את מה שאני באמת מרגישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיציק הסיני - אתה טיפש
דוד,
גרוזיה,
29/01/05 09:56
|
לא כל הגברים. לא רוב הגברים. כן. חלק מהגברים. בעיקר אנשים עם סתימות במערכות החשיבה והרגש. כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|